مهاجرت رانندگان پایه یک به کانادا چه شرایط و مراحلی دارد؟

 کمبود رانندگان پایه یک، همواره یکی از مشکلات موجود در سیستم حمل و نقل کانادا بوده است؛ مشکلی که دولت کانادا با سیاست‌های مختلفی سعی در حل آن دارد. یکی از اصلی‌ترین سیاست‌های اتخاذ شده از سوی دولت جذب رانندگان پایه یک از طریق برنامه‌های مختلف مهاجرت به کاناداست که تا حد زیادی توانسته موفق باشد اما همچنان تقاضای بالا کارفرمایان در این ردیف شغلی محسوس است. با توجه به این نیاز بالای بازار کار کانادا به رانندگان پایه یک و شرایط منعطفی که در مورد انواع مختلف ویزای کاری وجود دارد، به نظر می‌رسد مهاجرت کانادا با این روش و با اتکای بر این ویژگی، می‌تواند یک پلن مهاجرتی عالی و منطقی باشد. بر همین مبنا ما تلاش کردیم در این یادداشت ضمن نگاهی به وضعیت اشتغال رانندگان پایه یک در بازار کار کانادا، به پرسش‌هایی از قبیل اینکه آیا رانندگان پایه یک شرایط بهتری برای مهاجرت به کشور کانادا دارند؟ آیا این افراد امکان استفاده از گواهینامه خود در این مسیر را دارند؟ یا برای ورود به هر استان باید از کدام پلن مهاجرتی استفاده کرد؟ پاسخ دهیم. پس اگر یک راننده پایه یک هستید و رویای مهاجرت به canada را در سر دارید، این یادداشت حامل خبرهای خوبی برای شماست.

مهمترین نکته برای دریافت ویزای کار رانندگان پایه یک، لودر، لیفتراک و … در کانادا این است که باید بتوانید دوره گواهینامه را در کانادا گذرانده که حدود 6 ماه زمان بر است؛ پس باید شانس دریافت ویزای توریستی کانادا را داشته  باشید. به کانادا سفر کنید و در دوره ها شرکت کنید و پس از دریافت گواهینامه برای کاریابی اقدام کنید. (سوابق رانندگی در کشور مبدا برای کاریابی مهم است؛ اما با گواهینامه پایه یک کشور مبدا نمی توانید برای کاریابی اقدام کنید، گواهینامه کانادا اجباری ست). اگر شرایط کانادا را ندارید می توانید با ثبت یک شرکت حمل و نقل در امارات (دبی) اقامت 3 ساله دریافت کنید و کسب درآمد مناسبی در دبی داشته باشید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید مطلب اقامت دبی را مطالعه بفرمایید.

در شرایط کنونی با توجه مشکلات زیادی که برای مشاغل ایجاد شده دریافت جاب آفر برای خارجی ها در کانادا بسیار دشوار است، اما در استان آتلانتیک به دلیل نیاز شدید به نیروی کار، این موضوع یک مقدار متفاوت است و سخت گیری ها در استانهای آتلانتیک کانادا برای جذب نیروی کار کمتر است.

برنامه مهاجرتی آتلانتیک مدتی است که از حالت آزمایشی به صورت برنامه قطعی توسط اداره مهاجرت کانادا اعلام شده است که مهمترین رکن آن پیدا کردن یک فرصت شغلی از کارفرمایانی ست که واجد شرایط جاب آفر آتلانتیک هستند.

ویدئو توضیحات برنامه مهاجرتی آتلانتیک کانادا:

فایل صوتی توضیحات برنامه مهاجرتی آتلانتیک:

برای دریافت اطلاعات تکمیلی برنامه آتلانتیک به صفحه مهاجرت کار آتلانتیک کانادا مراجعه بفرمایید.

اگر قبلا سابقه درخواست ویزا داشته اید اما ریجکت شده اید؛ توصیه می شود صفحه رفع ریجکتی را مطالعه بفرمایید. 

اگر به دنبال راهی برای مهاجرت یا دریافت ویزای کانادا یا آمریکا هستید، شاید مطالب رایگان زیر به شما کمک کند. تمامی مراحل به صورت رایگان و گام به گام آموزش داده شده (بر روی لینک کلیک کنید)

لاتاری آمریکا

ویزا توریستی کانادا

در ادامه این مقاله باید توجه داشته باشید که برای رانندگی پایه یک در کانادا، گرفتن گواهینامه کانادایی الزامی ست، بنابراین کاریابی در کانادا زمانی که گواهینامه کانادایی ندارید بسیار دشوار است، چون کارفرما باید منتظر دریافت گواهینامه شما باشد. بنابراین توصیه می کنیم فریب شرکتهایی که این مسیر را راحت جلوه می دهند، بخاطر اینکه کانادا به راننده نیاز دارد، را نخورید، حتما مجوزهای شرکت در کشور مبدا و مقصد را استعلام بگیرید. برای استعلام یک شرکت مهاجرتی معتبر می توانید صفحه وکیل مهاجرت کانادا را مطالعه بفرمایید.

اگر میتوانید برای راه اندازی یک شرکت حمل و نقل در کانادا؛ حداقل 250 هزار دلار هزینه کنید، توصیه می شود، مطلب راه اندازی شرکت حمل و نقل در کانادا را مطالعه کنید.

رانندگان پایه یک کاناداراندن این غول‌های آهنی هیچگاه کار آسانی نبوده است

 آمار و ارقام در مورد مهاجرت به کانادا توسط رانندگان پایه یک

 آمار و ارقام نیز در کنار قوانین مهاجرتی، حامل اخبار خوبی برای رانندگان پایه یک هستند. مطابق آمار رسمی تا سال 2024 بازار کار کانادا با کمبود 48 هزار راننده پایه یک مواجه خواهد شد و این خود به تنهایی یعنی انبوهی از فرصت‌های شغلی خالی و در دسترس برای متقاضیان مهاجرت به کانادا با این روش و عنوان شغلی. در کنار این حد بالای نیاز به رانندگان پایه یک با نزدیک شدن میانگین سنی رانندگان کانادایی که در این بخش فعال هستند به بیش از 47 سال می‌توان انتظار باز شدن فضایی بشدت بیشتر برای جوانان را داشت؛ بیش از یک‌سوم رانندگان پایه یک کانادایی بیش از 55 سال سن دارند!

برای مشاهده ویدئو های آموزشی مهاجرت، صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید.

 شرایط کار برای رانندگان پایه یک در کانادا

 در کنار شرایط مهاجرت به کانادا، مهم است تا رانندگان پایه یک از شرایط کار در کانادا مطلع شوند. به طور معمول رانندگان پایه یک در کانادا در دوره‌های 14 روزه در حال حمل بار بوده و با شیفت‌های 12 ساعته کار می‌کنند. پس از اتمام این دوره نیز یک مهلت سه روزه را در تعطیلات به سر می‌برند. این سیستم کاری از بسیاری جهات برای رانندگان پایه یک نسبت به شرایط ایران راحت‌تر بوده و همین خود یک برگ برنده مهم است. البته برگ برنده مهم دیگر درآمد قابل قبول است؛ متوسط حقوق و دستمزد سالانه رانندگان پایه یک در کانادا بین 56 تا 65 هزار دلار است. داشتن این سطح از درآمد برای ایرانیان می‌تواند تا حد زیادی مسرت‌بخش و حتی عالی قلمداد شود. این موضوع جایی جذاب‌تر می‌شود که متوجه شوید این تنها حقوق پایه است. بسته به شرایط مختلفی رانندگان پایه یک در کانادا احتمالاً بسته به کیلومتر (مایل) سپری شده در هر دفعه بارگیری با پاداش‌های از پیش تعیین شده مواجه شوند و در ازای تحویل به موقع بار در نقاط تعیین شده نیز مجدد پاداش‌های مختلفی دریافت کنند. در مجموع پس از مهاجرت و دستیابی به یک جایگاه شغلی مناسب احتمالاً بتوانید بین 80 تا 100 هزار دلار درآمد داشته باشید؛ البته قطعاً دستیابی به این میزان از درآمد بدون تلاش کافی و مهارت بالا در رانندگی ممکن نیست.

همچنین توصیه می شود مطلب ارزانترین روش مهاجرت کانادا را مطالعه نمایید > اکسپرس انتری

رانندگی در کانادارانندگی در کانادا کار به مراتب ساده‌تری از رانندگی در جاده‌های غیر استاندارد ایران است

 تعداد فرصت‌های شغلی موجود

 پیش از آنکه بخواهید مهاجرت به کانادا برای اشتغال در این ردیف شغلی را انتخاب کنید، مهم است تا تشخیص دهید در حال حاضر چند جایگاه شغلی خالی وجود دارد؛ بی‌شک این تأثیر زیادی در برنامه‌های آتی شما خواهد داشت. این امر با مراجعه به سایت معتبر و رسمی (www.jobbank.gc.ca) ممکن بوده و شما می‌توانید به طور آنی و در لحظه متوجه شوید در هر استان کانادا چند جایگاه شغلی خالی وجود دارد. در ادامه ما لیستی از جایگاه‌های شغلی موجود در استان‌های مختلف کانادا برای نمونه آماده و ارائه خواهیم کرد. بدیهی است که این اطلاعات به شکل آنی آپدیت نشده و در عمل به روز نیستند اما به طور کلی معیار خوبی برای درک تفاوت سطح نیاز استان‌ها به رانندگان پایه یک هستند. پیش از آغاز یک پلن مهاجرت به کانادا باید این موضوع به شکل آنی و در موقعیت بررسی شود.

 * استان کبک: 837 جایگاه شغلی خالی

 * استان آلبرتا: 546 جایگاه شغلی خالی

 * استان انتاریو: 494 جایگاه شغلی خالی

 * استان بریتیش کلمبیا: 427 جایگاه شغلی خالی

 * استان ساسکاچوان: 126 جایگاه شغلی خالی

 * استان مانیتوبا: 107 جایگاه شغلی خالی

 * استان نیوبرانشوایگ: 66 جایگاه شغلی خالی

 * نوا اسکوشیا: 28 جایگاه شغلی خالی

 * جزیره پرنس ادوارد: 13 جایگاه شغلی خالی

 * استان نیوفاندلند: 7 جایگاه شغلی خالی

 با دقت در لیست فوق، سوای درک این موضوع که تقاضا برای جذب رانندگان پایه یک در استان‌های کبک، آلبرتا، انتاریو و بریتیش کلمبیا نسبت به سایر استان‌های کشور کانادا بیشتر است، با یک جمع‌بندی متوجه خالی بودن بیش از 2600 عنوان شغلی در کل کانادا خواهید شد؛ رقمی که به معنی سهولت و سرعت در کاریابی خواهد بود.

 اگر علاقه به سرمایه گذاری در کانادا و دریافت اقامت کانادا از طریق خرید بیزینس در کانادا دارید، با مطالعه صفحات خرید رستوران در کانادا و خرید پمپ بنزین در کانادا و خرید آرایشگاه در کانادا می توانید از دید تجاری، اطلاعات کافی راجع به این مثال های خرید بیزینس در کانادا داشته باشید. همچنین اگر تمایل به راه اندازی بیزینس فرانچایزی را دارید، بهتر است، صفحه خرید فرانچایز در کانادا را مطالعه فرمایید.

 یک راننده پایه یک در کانادا جه وظایفی دارد؟

 * رانندگی تریلی، وسایل نقلیه با بیش از 4.6 تن وزن و وسایل حمل و نقل با بیش از 3 محور که از آن‌ها برای جابجایی مواد سنگین و کالا استفاده می‌شود.

 * نظارت بر تمام جنبه‌های وسایل نقلیه مانند وضعیت تجهیزات بارگیری، تخلیه بار و امنیت ماشین

 * انجام بازرسی‌های دوره‌ای و مستمر از سیستم‌ها قبل از سفر به منظور تعویض لاستیک، چراغ، ملزومات ترمز، فرمان و سردخانه

 * دانش و آگاهی کافی برای انجام تعمیرات کنار جاده‌ای

 * تهیه اسناد و مدارک مورد نیاز برای حمل و نقل بین‌الملل در موارد اعلام‌شده از سوی کارفرما

 * نظارت بر اطلاعات بار، مسافت پیموده شده، مصرف سوخت و سایر اطلاعات مهمی که باید ثبت شوند

 * ارتباط با سایر رانندگان شاغل در خطوط مشترک به کمک رادیو باندهای تعریف‌ شده، تلفن‌همراه و رایانه داخلی

 * ممکن است راننده بسته به صلاحدید کارفرما یا حتی دولت ملزم به حمل مواد شیمیایی خطرناک شده و نیاز باشد تا در قالب گروه‌های دو یا چند نفره، مسئولیت رانندگی در خطوط حمل را برعهده گیرد.

جاده های استاندارد کانادابا وجود جاده‌های استاندارد و وسایل نقلیه با کیفیت، رانندگی در کانادا در کنار درآمد بیشتر، ساده‌تر هم خواهد بود

 پروسه مهاجرت به کانادا ویژه رانندگان پایه یک

 پروسه اقامت کانادا برای این دسته از متقاضیان به شکل اعجاب‌انگیزی منطقی و بدون چالش‌های غیرمعمول است به شرطی که شخص متقاضی اشراف کافی نسبت به برنامه‌های مختلف اعطای ویزای کانادا و جزئیات آن‌ها داشته باشد. برای اینکه بتوانید این مسیر را آغاز کنید، باید در ابتدا و به عنوان یک پیش‌نیاز اصلی، گواهینامه مناسب رانندگی، عدم سوء پیشینه و یک سابقه پاک از تصادفات داشته باشید. در کنار این موارد باید یک معاینه پزشکی با پزشک متخصص داشته و سلامت بینایی در وهله اول و در ادامه سایر بخش‌های مهم بدن شما تأیید شود؛ سلامت جسمی در انجام وظایف محول‌شده به رانندگان پایه یک اهمیت زیادی دارد.

 گام‌های بعدی

 اغلب رانندگان پایه یک که به دنبال استخدام در کانادا هستند، با برنامه موقت کارگران خارجی کار خود را شروع می‌کنند؛ برنامه مهاجرتی که به آن‌ها امکان ورود به کانادا و کار برای یک کارفرما را به صورت مقطعی می‌دهد. در هنگام اعلام درخواست برای این نوع از ویزای کانادا، شما باید علاوه بر داشتن تمام شرایط فوق، یک کارفرمای مناسب نیز یافته و او را در مورد استخدام خود متقاعد سازید. به محض موافقت شما و کارفرما برای مشغول به کار شدن، کارفرما باید دعوتنامه رسمی به شما اعطا کرده و از نظر قانونی رسماً برای استخدام اعلام درخواست کند. در کنار این بخش، به منظور تسریع پروسه مهاجرت و انجام اولین گام‌ها ظرف 6 ماه، ساخت یک پروفایل در سیستم اکسپرس اینتری(Express Entry) الزامی است.

مهاجرت به کاناداهمانطور که در راندن مسیرهای طولانی صبر دارید، برای مهاجرت به کانادا هم باید صبر کافی داشته باشید

 پس از کاریابی یا پیش از آن

 رانندگان پایه یک می‌توانند پیش از کار تحت شرایط فوق یا در حین آن، درخواست خود برای ویزای ویژه استانی را از طریق ارسال آنلاین یک “انگیزه‌نامه” (Expression of interest) اعلام کنند. اگر وضعیت شخص متقاضی با معیارهای موجود همخوانی داشته باشد، استان مورد نظر از او برای ورود به یک جریان نامزدی استانی دعوت خواهد کرد. یکی از مثال‌ها برای این قسم برنامه‌های استانی پروژه راننده تریلی است که به عنوان بخشی از جریان مهاجرت استانی ناحیه ساسکاچوان قابل پیگیری است. به هر طریق و از هر استانی این پروسه را پیگیری کنید، در صورت مطابقت وضعیت شما با معیارهای یک برنامه نامزدی استانی، بلافاصله این موضوع به شما کمک می‌کند تا 600 امتیاز به مجموع امتیازات شما در سیستم اکسپرس اینتری افزوده شده و شانس خود برای پذیرش سریع در این سیستم را به شکل چشمگیری افزایش دهید. همواره رانندگان پایه یک متقاضی مهاجرت به ترکیه باید تلاش کنند تا بیشترین امتیاز را در حوض انتخاب اکسپرس اینتری کسب کنند تا شانس خود برای رسیدن به این مهم را افزایش دهند.

 نگاهی به وضعیت برخی از استان‌ها در پذیرش رانندگان پایه یک

 همانطور که از بخش پیشین می‌توان متوجه شد، مهاجرت به کانادا برای رانندگان پایه یک، تابع شرایط و وضعیت منعطف استان‌های مختلف کانادا است و در عمل برای انجام این کار متقاضیان باید اطلاعات اجمالی در مورد وضعیت اعلام شده از سوی هر استان داشته باشند. بر همین اساس قصد داریم تا در ادامه نگاهی به وضعیت برخی از استان‌ها در پذیرش رانندگان پایه یک داشته باشیم.

شرایط کار بهتر در کاناداشرایط کار بهتر، درآمد بیشتر و اقامت دائم کانادا، از مزایای این پلن مهاجرتی هستند

 استان انتاریو

 کد (NOC) اعلام‌شده برای رانندگان پایه یک یعنی 7511، مطابق شرایط استان انتاریو یکی از 3 کد عنوان شغلی است که از ماه جولای 2019  به برنامه نامزدی مهاجران در این استان افزوده شده است؛ این برنامه در استان انتاریو جریان پیشنهاد کار برای مهارت‌های ضروری شناخته می‌شود. با این حساب آن درسته از رانندگان پایه یک که متقاضی مهاجرت به کانادا با در نظر گرفتن انتاریو به عنوان مقصد هستند می‌توانند در این جریان مهاجرتی حضور پیدا کنند.

 استان بریتیش کلمبیا

 در استان بریتیش کلمبیا، طبق اعلام سایت رسمی بانک کاریابی این استان، بیش از 400 جایگاه شغلی خالی برای رانندگان پایه یک (در حال حاضر) وجود دارد که این میزان برای تسهیل فرآیند مهاجرت کافیست. استاندارد اصلی برای پذیرش شما در برنامه مهاجرتی این استان، داشتن یک جاب‌آفر با شرایط کار تمام‌وقت در این استان است. دولت محلی استان بریتیش کلمبیا برای آن دسته از رانندگان پایه یک که پیشنهاد کاری تأییدشده‌ای دارند و ذیل برنامه ورود کارگران نیمه‌ماهر تقاضای خود را اعلام کرده باشند، در گام اول امتیاز اقامت موقت و در نهایت اقامت دائم قائل خواهد شد.

مهارت رانندگی در کانادااز مهارت رانندگی خود برای راندن به سمت سرزمین رویاها استفاده کنید

 استان آلبرتا

 آلبرتا با دو جریان اصلی از برنامه‌های مهاجرت، پذیرش تقاضای رانندگان پایه یک را مورد بررسی قرار می‌دهد؛ یکی از آن‌ها برنامه اکسپرس اینتری آلبرتا و دیگری جریان شانس آلبرتا است. برای کسب اطلاعات بیشتری در مورد تمایز نحوه پذیرش در این دو سیستم، باید به توضیحات تفصیلی ارائه شده برای هر سیستم مهاجرتی رجوع کنید.

 استان مانیتوبا

 قوانین و شرایط پذیرش در استان مانیتوبا به علت کمتر بودن تعدد فرصت‌های کاری در این ردیف شغلی، قدری سخت‌تر و پیچیده‌تر خواهد بود. دولت به کارفرمایان کانادایی حاضر در این استان توصیه کرده است تا حتماً از مسیر اخذ LMIA به سمت جذب نیروی کار در این ردیف شغلی حرکت کنند. (LMIA) در واقع مدرک و سندی قانونی است که برای اخذ آن، کارفرمای متقاضی نیروی کار خارجی باید مراحل مشخصی را سپری کند. کارفرما با این استدلال که شخص کانادایی مناسب دیگری برای حضور در این موقعیت شغلی وجود ندارد، اجازه جذب نیروی کار خارجی را بدست می‌آورد و در اصطلاح صاحب (LIMIA) محسوب می‌شود. این بدان معنی است رانندگان پایه یک متقاضی مهاجرت و سکونت در این استان، باید شرایط کارفرمایانی را دنبال کنند که دارای مدرک (LMIA) هستند.

 جزیره پرنس ادوارد

پذیرش رانندگان پایه یک در این ناحیه کار ساده‌ای نیست و برای اینکه به اقامت دائم کانادا از طریق اشتغال در این استان دست پیدا کنید، نیاز است تا مدت زمان طولانی را با ویزای کار موقت در این استان اشتغال داشته باشید. شاخه‌ای که جزیره پرنس ادوارد برای پذیرش رانندگان پایه یک در نظر گرفته است، پذیرش از طریق برنامه کارگران ضروری این استان است.

 نیوفاندلند و لابرادور

 مطابق دورنمای دولت محلی، این ناحیه تا سال 2025 به تعداد زیادی از رانندگان پایه یک برای پر کردن فرصت‌های شغلی خالی نیاز دارد و بر همین اساس میل بالایی برای جذب این قشر از کارگران در سال‌های آتی خواهد داشت. در حال حاضر نیز کمپانی‌های حمل و نقل، برای جذب نیروی کار خارجی باید مطابق شرایط جذب کارگران ماهر (NLPNP) عمل کرده و متقاضیان را روانه پذیرش در سیستم اکسپرس اینتری کنند.

کانادا یک مقصد خوب برای رانندگان پایه یک است!

بزرگ‌ترین مزیتِ مهاجرت به کانادا از طریق گواهینامه‌ی پایه یک، در متناسب بودن حقوق رانندگان در این کشور خلاصه می‌شود. معمولا رانندگان پایه یک حقوق بسیار خوبی در مقایسه با تلاش و زحمت خود دریافت می‌کنند. از قضا، گاهی میزان حقوق این رانندگان از میانگین حقوق ملی هم بالاتر می‌رود. بنابراین می‌توان کار به عنوانِ راننده‌ی پایه یک در کانادا را یک شغلِ مناسب و خوش‌آتیه در نظر گرفت. معمولا سیستم حمل‌ونقل کشور کانادا، یک سیستم پویا و بشدت فعال است و تقاضا برای رانندگان پایه یک جدید،‌ دائما در لیست کاریابیِ این کشور به چشم می‌خورد.

مهاجرت به کانادا از طریق گواهینامه پایه یک شدنی‌ست؟

چرا مهاجرت به کانادا با گواهینامه‌ی پایه یک توصیه می‌شود؟

اقتصاد کانادا تا حد زیادی به رانندگان پایه یک بستگی دارد. دقیقا به همین دلیل است که رانندگان پایه یک، یکی از پرتقاضاترین مشاغل را در برنامه‌های مهاجرت به کانادا، به خود اختصاص می‌دهند. 80 درصد از محصولات مصرف‌کنندگان در کانادا، توسط رانندگان پایه یک جابجا می‌شوند. پس اگر به دنبال یک کار خوب با درآمد مناسب می‌گردید، مهاجرت به کانادا با گواهینامه‌ی پایه یک به شما پیشنهاد می‌شود. در صورتی‌که بتوانید با ورک‌پرمیت و گواهینامه‌ی پایه یکِ کانادا در این کشور شروع به کار کنید، مزایای زیر شامل حال شما خواهد شد:

رانندگی پایه یک در کانادا، به هیچ عنوان به این نشانه نیست که شما دائما در جاده خواهید بود و هیچ زمانِ استراحتی برایتان در نظر گرفته نخواهد شد. بلکه زمان کاری شما کاملا بسته به شرکتی که برای آن کار می‌کنید، می‌تواند بسیار منعطف باشد و از قضا زمان استراحت خاصی هم در عین پرداخت حقوق،‌ برایتان در نظر گرفته شود. از طرفی، امنیت شغلی شما هم بسیار بالا خواهد بود.

مهاجرت به کانادا با گواهینامه پایه یک، خیال شما را از حیث حقوق دریافتی راحت خواهد کرد. حداقلِ حقوق یک راننده‌ی خودروی سنگین در کانادا، از 30 دلار در ساعت شروع می‌شود و مقدار آن می‌تواند بالاتر هم باشد. رانندگان پایه یک در کانادا، حداقل سالی 48000 دلار کانادا درآمد دارند.

مطالب پیشنهادی:

> نگاه اجمالی زندگی در کانادا

> اقامت کانادا در کدام استان بهتر است

> سیستم اکسپرس اینتری ساسکاچوان

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده،ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند.
بدیهی است برداشت و مشورت‌های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی توصیه می‌شود.
مدیریت و همکاران این مجموعه مسوولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسوولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما

درخواست مشاوره رایگان

1 + 12 =

نظرات و سوالات شما

۰ دیدگاه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *