خرید پمپ بنزین در کانادا


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۰۹/۲۵

 

خرید پمپ بنزین در کانادا + قیمت خرید در 10 استان این کشور

قیمت خرید یا راه اندازی پمپ بنزین در کانادا

هرچند همواره تلاش می‌کنیم تا ابعاد و جزئیات پرونده مهاجرت به کانادا را از حیث حقوقی و بر مبنای ساختارهای قانونی در مسیر مهاجرت و اخذ اقامت بررسی کنیم اما این بار قصد داریم تا با نگاهی اقتصادی به این پروسه نگاه کنیم. بسیاری از متقاضیان مهاجرت به کانادا، ممکن است به علل مختلفی خواهان پیگیری پرونده مهاجرتی خود با محوریت پدیده سرمایه‌گذاری و برپایی کسب‌وکار باشند و برای این طیف از متقاضیان زندگی در کانادا، تا حدودی ابعاد اقتصادی این پروژه اهمیت بیشتری دارد. خرید پمپ بنزین در کانادا با ارائه یک بیزینس پلن دقیق و مارکت ریسچ حساب شده می تواند منجر به دریافت اقامت کانادا شود. اما در مطلب پیش رو بیشتر میخوایم به توضیحات در خصوص منافع اقتصادی خرید یا راه اندازی پمپ بنزین در کانادا تمرکز می‌کنیم. لازم به ذکر است در ابتدا به سراغ آمارهای کلی و برخی میانگین‌های کشوری رفته و پس از آن تلاش می‌کنیم تا برخی کیس‌های پمپ بنزین را به شکل موردی در ده استان مختلف کانادا بررسی کنیم.

 

تمامی خدمات مهاجرت کانادا در ویزا 724 با مدیریت خوشنام ترین وکیل و مشاور قانونی مهاجرت کانادا با دانش تیم تخصصی توسعه بیزینس و استارتاپ در کانادا و تجربه بیش از 1000 پرونده موفق توسعه بیزینس و مهاجرت، انجام‌ می شود. بسیار مهم است که بدانید مشاور شما همراه با داشتن مجوزها و دانش کافی در امور مهاجرت، دانش و تجربه توسعه و راه اندازی بیزینس در کانادا دارد. برای مشاهده مجوزهای ما در ایران و کانادا؛ می توانید صفحه درباره ما را مطالعه بفرمایید.

 

پمپ بنزین در کانادا

قیمت بنزین در کانادا شناور است و بسته به موقعیت و برخی دیگر از جزئیات، به شکل رقابتی قیمت‌گذاری می‌شود

 

آمار و ارقام مالکیت پمپ بنزین در کانادا:

بدون ایجاد پیچیدگی در موضوع، اجازه دهید تا به کمک یک مدل جالب و در عین حال مفهومی وضعیت درآمد و هزینه‌های تملک پمپ بنزین در کانادا را بررسی کنیم. دقت داشته باشید که در این بخش، مرجع بررسی میانگین کل کشور کانادا بوده و یک ناحیه اختصاصی مورد نظر نیست. فرض کنید 1000 دلار تمام درآمد شما از یک پمپ بنزین در کانادا باشد. در ادامه میزان هزینه‌های شما بسته به همین میزان فرضی 1000 دلار بررسی خواهد شد. ابتدا به هزینه‌های اجرایی پمپ بنزین در کانادا بپردازیم:

(قیمت ها بسته به قوانین استان به صورت حدودی ست و بر حسب تجارت قبلی تیم خرید بیزینس ما در کانادا عنوان شده است)

  • پرداخت حق عضویت در سیستم بازار کار و کمیسیون‌ها 74 دلار هزینه دارد
  • استهلاک وسایل و آسیب‌های نرمال به وسایل 10 دلار
  • انجام تعمیرات و نگهداری از بخش‌های مختلف 7 دلار
  • تأسیسات، ارتباطات و مخابرات 8 دلار
  • اجاره برخی از وسایل و ملزومات 19 دلار
  • سود و هزینه‌های بانکی 7 دلار
  • هزینه‌های حرفه‌ای و مربوط به ارتباطات کاری 5 دلار
  • تبلیغات و اموری مانند بازاریابی 2 دلار
  • بیمه 3 دلار
  • سایر هزینه‌های جانبی غیرمترقبه اما تا حدی قابل پیش‌بینی در مجموع 25 دلار

اما در کنار هزینه‌های جاری مربوط به کسب‌وکار، نباید فراموش کرد که بخش عظیمی از هزینه‌های برپایی و اداره پمپ بنزین در کانادا ، مربوط به خرید مواد است. در بخش بعدی با در نظر داشتن همان مدل 1000 دلاری، هزینه‌های اصلی و اساسی را بررسی خواهیم کرد.

  • هزینه خرید مواد اولیه، سایر مواد نفتی و مشتقات آن 812 دلار است
  • هزینه پرداخت دستمزدها 10 دلار

این دو هزینه که در ردیف هزینه‌کرد مستقیم پمپ بنزین قرار می‌گیرند، اهمیت بالایی دارند و بخش اعظم هزینه‌ها را شامل می‌شوند. اما دو مورد دیگر که باید در نظر داشت، میزان ثابت صندوق است. این مبلغ که از آن تحت عنوان موجودی افتتاح و موجودی بستن صندوق‌ها یاد می‌شود، در اصل میزان سرمایه ثابتی است که نیاز است به منظور جلوگیری از گردش مالی در صندوق به شکل ثابت موجود باشند.

  • سرمایه افتتاحی صندوق 41 دلار
  • سرمایه بستن صندوق حداقل 43 دلار (به طور نرمال)

این دو عدد در هزینه‌ها محاسبه نمی‌شوند اما افراد علاقمند به اداره پمپ بنزین باید بدانند که این مبالغ در آغاز و پایان هر دوره کاری باید در صندوق حفظ شده و قابل بهره‌برداری نیستند. حال با رجوع به این موضوع که ما یک میزان درآمد فرضی 1000 دلاری را برای پمپ بنزین در کانادا در نظر گرفتیم، می‌توانید از جمع اعداد فوق به نتیجه جالبی برسیم. جمع اعداد نشان می‌دهد که به ازای هر 1000 دلار درآمد ، عملاً 982 دلار هزینه شده و سود خالص 18 دلار است. البته این ارقام با در نظر گرفتن میزان میانگین بیان شده و ممکن است یک پمپ بنزین با عملکردی بهتر، به سود بیشتر و یک پمپ بنزین با عملکرد و ساختار بدتر به سود کمتری دست پیدا کند اما در نهایت میزان سود خالی حوالی حد 18 دلار به ازای هر 1000 دلار درآمد می‌چرخد. در آن روی سکه نیز به ازای هر 1000 دلار درآمد ، باید 982 دلار هزینه پرداخت شود. در انتها باید خاطر نشان کرد که میزان درآمد سالانه یک پمپ بنزین در کانادا ، بین 30 هزار دلار تا 5 میلیون دلار متغیر است؛ ممکن است از گستردگی بازه شگفت‌زده شوید اما با توجه به سایز، گستردگی خدمات، نوع محصولات ارائه‌شده و بسیاری جزئیات دیگر، متوجه خواهید شد که یک پمپ بنزین می‌تواند مقیاسی بسیار کوچک و یا در مقیاسی بسیار وسیع اداره شود.

 

تیم حقوقی مهاجرتی ما، در کنار شرکت توسعه بیزینس در کانادا و با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید آن اقدام می کنیم.

 

اگر علاقه به سرمایه گذاری در کانادا و دریافت اقامت کانادا از طریق خرید بیزینس را دارید، با مطالعه صفحات خرید داروخانه در کانادا؛  خرید رستوران در کانادا و خرید آرایشگاه در کانادا می توانید از دید تجاری، اطلاعات کافی راجع به این مثال های خرید بیزینس در کانادا داشته باشید.

 

پمپ بنزین پترو در کانادا

پترو کانادا، یکی از بزرگ‌ترین اعطا‌کنندگان فرانچایز در این عرصه است

 

هزینه خرید پمپ بنزین در کانادا؛ در ده استان

مطابق وعده‌ای که در ابتدای متن داده شد، علاوه بر بررسی هزینه‌های میانگین در کل کشور کانادا، تلاش می‌کنیم تا هزینه‌های خرید پمپ بنزین در ده استان مختلف را بررسی کنیم. باید تأکید کرد که اعداد و ارقام ارائه شده در مورد هر استان، بر مبنای میانگینی از کیس‌های موجود تهیه شده و در عمل از قیمت پمپ بنزین‌هایی استفاده شده که در مناطق مختلف استان، آماده فروش هستند.

 

شایان ذکر است که، هر پمپ بنزینی در کانادا ارزش خرید ندارد! پمپ بنزین هایی که ارزش خرید دارند و مشکلی از نظر مالیات، شکایت یا میزان درآمد ندارند، معمولا خیلی سریع فروخته می شوند.

 

مطلب پیشنهادی: خرید کافی شاپ در کانادا

 

قیمت خرید پمپ بنزین در استان انتاریو کانادا

در استان اونتاریو کیس‌های زیادی برای خرید و اداره پمپ بنزین در کانادا وجود دارد. به همان میزان که تعداد کیس‌ها بیشتر می‌شود، دایره توزیع قیمت‌ها نیز گسترده خواهد شد. ما با بررسی‌های دقیقی در مورد کیس‌های موجود، میانگین قیمت 10 کیس گران‌قیمت را 6.12 میلیون دلار تخمین زدیم. دقت داشته باشید که این میانگین برای ممتازترین پمپ بنزین‌های استان انتاریو در نظر گرفته شده است؛ درصد سودآوری در این پمپ بنزین ها، به طرز اعجاب‌انگیزی بالاست. اما در مورد 10 کیس ارزان، قیمت بدیهی است که میانگین درآمد کمتر است. میانگین قیمت پمپ بنزین در این سطح از بازار استان انتاریو برابر با حدود 1 میلیون دلار است.

 

اگر می خواهید در شروع پروسه با اقامت دائم به کانادا ورود کنید، پیشنهاد می شود صفحه ویزای استارت اپ کانادا را مطالعه بفرمایید.

 

پمپ بنزین موبیل در کانادا

پمپ بنزین‌های موبیل نیز در کانادا شهرت زیادی دارند

 

هزینه خرید پمپ بنزین در استان بریتیش کلمبیا

میانگین قیمت در استان بریتیش کلمبیا تقریباً 2.5 میلیون دلار است. پمپ بنزین هایی که در حال حاضر در این استان در دسترس هستند محدود بوده و به طور نرمال بین 1.5 تا 3 میلیون دلار قیمت دارند. هرچند برخی از موارد ارزان‌تر با قیمت 500 هزار دلار نیز در دسترس هستند...

 

هزینه خرید پمپ بنزین در استان کبک

استان کبک یکی از استان‌های توسعه‌یافته کاناداست که هزینه خرید پمپ بنزین و اداره آن در این استان، تا حدی بالاست. مطابق بررسی‌های ما در 6 کیس مختلف که اکنون در وضعیت فروش قرار دارند، متوجه شدیم میانگین قیمت پمپ بنزین در کبک، برابر با عدد تقریبی 1 میلیون و 87 هزار دلار است. بازه قیمت‌ها اما از 195 هزار دلار آغاز شده و تا 3.1 میلیون دلار نیز می‌رسد. بدیهی است که کیس 195 هزار دلاری در قیاس با کیس‌های گران‌تر، موقعیت ممتازی نبوده و از وسایل با کیفیت بالایی برخوردار نیست. اما مثلاً گران‌ترین کیس موجود برای خرید پمپ بنزین در کبک که 3.1 میلیون دلار قیمت دارد، در کنار اینکه دو سری جایگاه مختلفی که دارد، یک خانه رفاهی نیز در بخش کناری داشته و در عین حال موقعیت و فرانچایز مناسبی نیز دارد.

پمپ بنزین‌های موبیل نیز در کانادا شهرت زیادی دارند

 

مطلب پیشنهادی: ویزای تحصیلی کانادا

 

وسایل پمپ بنزین در کانادا

سطح پیشرفته بودن وسایل پمپ بنزین و ابزار کار شما، تعیین می‌کند سطح سود شما به چه میزان خواهد بود

 

قیمت خرید پمپ بنزین در استان مانیتوبا

مانیتوبا مقصد جذابی برای خرید پمپ بنزین در کانادا نیست اما به هر حال گزینه‌های قابل قبولی را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. باید تأکید کرد تعداد کیس‌های موجود در این ناحیه بسیار کمتر از حد انتظار است و به طور نرمال بیش از 7 الی 10 جایگاه قابل خرید به چشم نمی‌خورد. به هر حال میانگین قیمت خرید پمپ بنزین در مانیتوبا به طور تقریبی برابر با 1 الی 1.5 میلیون دلار است. کیس‌های ارزان‌قیمتی به ارزش 250 هزار دلار در مناطق کم‌جمعیت بوده و کیس گرانقیمت و پیشرفته‌ای با ارزش 7.5 میلیون دلار هم در دسترس است.

 

قیمت خرید پمپ بنزین در استان ساسکاچوان

ساسکاچوان نیز در حال حاضر انتخاب‌های متفاوتی را در اختیار متقاضیان خرید پمپ بنزین در کانادا قرار نمی‌دهد. در این استان فرصت‌های موجود در حال حاضر بسیار محدود هستند اما همگی آن‌ها به طور نرمال بین 4 تا 6 میلیون دلار قیمت دارند. مطابق ارتباطی که با فعالان اقتصادی این حیطه در استان ساسکاچوان برقرار کردیم، در حال حاضر سه مورد با قیمت‌های 5 میلیون دلار، 5.1 میلیون دلار و 4.5 میلیون دلار در دسترس هستند. یکی از مواد که قیمتی معادل با 5.1 میلیون دلار دارد، در کنار پمپ بنزین، کارواش و فرانچایز رسمی شرکت توزیع سوخت (پترو کانادا)، یک فرانچایز برند (Pizza Hut) در بخش رستوران آن نیز در دسترس است.

 

قیمت خرید پمپ بنزین در استان آلبرتا

آلبرتا با در نظر داشتن این موضوع که مرکز یکی از غول‌های توزیع بنزین در کانادا و آمریکاست، فرصت‌های به‌مراتب متنوع‌تری را در اختیار متقاضیان خرید پمپ بنزین در کانادا قرار می‌دهد. کمپانی "هاسکی انرژی" که فرانچایزهای زیادی را در بخش غربی کانادا و آمریکا به متقاضیان اعطا کرده، در استان آلبرتا نیز گزینه‌های مختلفی تدارک دیده است. هرچند تحقیقات و بررسی ما محدود به فرانچایزهای هاسکی انرژی نشده اما بخش اعظم فرصت‌ها را فرانچایزهای این کمپانی در بر گرفت. میانگین خرید یک پمپ بنزین رده پایین در استان آلبرتا، تقریباً برابر با حدود 750 هزار دلار است و در مورد پمپ بنزین‌های وسیع و پیشرفته، میانگین قیمت به چیزی حدود 3 میلیون دلار می‌رسد.

 

استهلاک پمپ بنزین در کانادا

استهلاک وسایل و هزینه‌های نگهداری پمپ بنزین نیز بخش قابل توجهی از درآمد حاصله را مصرف می‌کنند

 

هزینه خرید پمپ بنزین در استان نیوبرانزویک

همانطور که می‌دانید استان نیوبرانزویک چندان وسیع نیست و یکی از استان‌های کوچک منتهاالیه شرق است. در همین راستا باید گفت که تعداد پمپ بنزین‌های مجهز و فعال در این ناحیه مجموعاً به 100 مورد نرسیده و مطابق آنچه که مورد بررسی واقع شد، کمتر از 85 مورد هستند. با این حال اما فرصت‌های محدودی برای خرید پمپ بنزین در این ناحیه وجود دارد. میانگین قیمت خرید در این ناحیه تقریباً برابر با 900 هزار الی 1.5 میلیون دلار است. به طور مثال یک مورد که در حال حاضر در دسترس است با قیمت 900 هزار دلار فروخته شده و در اطراف نواحی مرکزی برانشوایگ قرار دارد.

 

هزینه خرید پمپ بنزین در استان نوا اسکوشیا

استان نوا اسکوشیا که میزبان مقر مرکزی شرکت توزیع سوخت ویلسون است، موقعیت‌های جذاب اما محدودی را پیش پای خریداران قرار می‌دهد. باید خاطر نشان کرد که ویلسون بزرگ‌ترین توزیع‌کننده سوخت در ناحیه اقیانوسی کاناداست و اغلب فرانچایزهای سوخت ناحیه آتلانتیکی کانادا را این برند اعطا می‌کند. با در نظر داشتن فرصت‌های خرید فعلی، میانگین قیمت خرید پمپ بنزین در استان نوا اسکوشیا بین 300 تا 500 هزار دلار است.

 

قیمت خرید پمپ بنزین در استان نیوفاندلند و لابرادور و جزیره پرنس ادوارد

ممکن است ارزانترین پمپ بنزین ها در کانادا را در این سه استان پیدا کنید، اما در استان نیوفاندلند و لابرادور و همچنین جزیره پرنس ادوارد، نمی‌توان انتظار فرصت‌های خوبی در خرید پمپ بنزین داشت. در همین راستا پیشنهاد می‌کنیم بخاطر محدودیت دایره اطلاعات و نفوذ این سیستم از کسب‌وکار در این دو ناحیه شرقی، آن‌ها به عنوان مقصدی برای خرید پمپ بنزین در نظر نگیرید.

 قیمت پمپ بنزین در این سه استان به نسبت استانهای دیگر ارزان تر است اما ریسک سود آوری آنها بالاست.

 

فرانچایز پمپ بنزین در کانادا

افراد در کنار اخذ فرانچایز، مجاز به برپایی پمپ بنزین‌هایی با برند شخصی خواهند بود

 

نکته آخر: به طور کلی فرصت های سرمایه گذاری در کانادا بسیار است و میتوان گفت با یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده، می توانید در کنار دریافت اقامت کانادا بیزینس سود آوری را داشته باشید. اما باید دقت داشته باشید که برای خرید بیزینس در کانادا (پمپ بنزین) باید به خیلی موارد دقت کنید، از جمله: بررسی مارکت بازار پمپ بنزین مورد نظر، بررسی بدهی های پمپ بنزین، ببرسی شرایط مالیاتی پمپ بنزین، بررسی میزان دخل و خرج پمپ بنزین، بررسی دقیق اقامت پس از خرید پمپ بنزین، بررسی دقیق مجوزهای لازمه و...

خیلی از پمپ بنزین هایی که برای فروش در کانادا عنوان می شوند، ممکن است که مشکلی داشته باشند که از دیدگاه خریدار پنهان باشد، پس بسیار باید به آن دقت کنید. در صورتی که امکان بررسی موارد فوق را ندارید، میتوانید از تخصص تیم خرید بیزینس های کانادایی مستقر در مجموعه حقوقی مهاجرتی ما، حساب کنید.

 

آیا درآمد پمپ بنزین در کشور کانادا خوب است؟

درآمد پمپ بنزین در کانادا به مراتب از بسیاری از مشاغلِ دیگر بالاتر است. به همین دلیل است که خرید پمپ بنزین در کانادا، یکی از اولویت‌های اصلی کسانی‌ست که سعی دارند در این کشور بر روی یک بیزینس خاص سرمایه‌گذاری کنند. در این بخش از مقاله قصد داریم به درآمد کلی پمپ بنزین‌های کانادا بپردازیم و ببینیم صاحبان پمپ بنزین در کشور کانادا چه درآمدی دارند؟

 

خرید پمپ بنزین در کانادا

 

میزان درآمد پمپ بنزین در کانادا چقدر است؟

به گفته‌ی کارشناسان، میزان درآمد پمپ بنزین در کانادا به متغیرهای متعددی وابسته است. به طور کلی، شما بین 35 هزار دلار آمریکا الی 150 هزار دلار آمریکا درآمد خواهید داشت. این درآمد به ازای هر میلیون لیتر بنزینی که فروخته‌اید، محاسبه خواهد شد. دقت کنید که معمولا 18 الی 25 درصد از درآمد پمپ بنزین‌ها، به درآمد حاصل از مغازه‌های خواروبار فروشی و سوپرمارکت‌های پمپ بنزین اختصاص پیدا می‌کند. این درآمد بسته به محل پمپ بنزین و محیط اطراف آن،‌ دسترس‌پذیری آن و... می‌تواند بالاتر یا پایین‌تر باشد.

با توجه به این‌که سوخت مهم‌ترین بخش زندگی روزمره در کاناداست، شما می‌توانید با ارائه‌ی خدمات مختلف، مانند انواع بنزین، این درآمد را بالاتر ببرید. با این وجود، فروش نوشیدنی‌های غیرالکلی، تنباکو، فست‌فود و هرگونه مواد مورد نیاز مردم منطقه، درآمد شما را به طرز قابل توجهی بالاتر خواهد برد. یکی از بزرگ‌ترین مزایای خرید پمپ بنزین در کانادا، این است که شما دیگر با ریسک بیزینس‌های نوپا همراه نخواهید بود و معمولا پمپ بنزین‌ها به سرعت در میان مردم پذیرفته می‌شوند. با وجود این‌که خرید پمپ بنزین یک سرمایه‌گذاریِ مفید است، نباید برای خرید هر پمپ بنزینی عجله کنید. خدمات جانبی، مانند کارواش، تمیزکاری ماشین و خرده‌فروشی به شما کمک می‌کند تا بتوانید سودزاییِ بیزینس خود را چند برابر کنید.

معمولا در حین خرید پمپ بنزین در کانادا، حیاتی‌ترین شرط را می‌توان منطقه‌ی پمپ بنزین دانست. هرچه ترافیک بیش‌تر باشد، خودروهایی که به پمپ بنزین شما سرازیر می‌شوند، بیش‌تر خواهد بود. پس توصیه می‌شود ابتدا کاملا در این زمینه تحقیق و مشورت کنید، سپس برای خرید بیزینس مدنظر اقدام نمایید.

 

مطالب پیشنهادی:

خرید خانه در کانادا

خرید فرانچایز در کانادا

بیزینس پلن

 

 

 

 

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده،ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند.
بدیهی است برداشت و مشورت‌های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی توصیه می‌شود.
مدیریت و همکاران این مجموعه مسوولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسوولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما

 

 

سوالات متداول


مهمترین نکات خرید و راه اندازی پمپ بنزین در کانادا چیست؟

اولین و مهمترین نکته در مورد خرید یا راه اندازی بیزینس این است که شما با خرید یا راه اندازی یک پمپ بنزین می توانید به اقامت کانادا برسید یا نه؟ نکته بعدی آنالیز دقیق پمپ بنزین است که آیا ارزش خرید دارد؟ نکته بعدی اینکه شما پتانسیل مدیریت پمپ بنزین در کانادا را دارید؟

پمپ بنزین در کانادا صرفه اقتصادی دارد؟

داشتن یک پمپ بنزین در کانادا بسیار می تواند سود آور باشد؛ اما اگر بدون تحقیق و برنامه ریزی اقدام به خرید یا راه اندازی پمپ بنزین کنید، ممکن از ضرر و زیان مالی سنگینی داشته باشید. در توضیحات این مطلب چندین مثال عنوان شده که بهتر بتوانید با بیزینس پمپ بنزین در استانهای مختلف کانادا آشنا شوید.


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


امین قاسمی :

سلام،خدمت شما من میخوام در استان نوا اسکوشیا پمپ بنزین خریداری کنم میخواستم در مورد مراحل خرید من رو راهنمایی بفرمایید و همچنین در مورد موارد حقوقی آن ممنون از شما ????

با درود 

تمام این خدمات را می توانید از ما دریافت کنید، از این رو می توانید به بالای سایت قسمت رزرو وقت مشاوره مراجعه بفرمایید.

parisa :

سلام من میخواستم ببینم با چه هزینه ای میشه یک پمپ بنزین توی ونکوور خرید و اون مبلغ پیشنهادی شما چه میزان سوددهی خالص (بعد از هزینه ها)ماهیانه یا سالیانه داره

سوال شما پاسخ دقیقی ندارد چون انتخاب های خرید پمپ بنزین که ارزش خرید داشته باشد محدود است. معمولا 3 تا 5 سال هزینه ای که بابت پمپ بنزین شده از درآمد حاصله دریافت می شود.

ali akbar easaloo :

سلام من از طریق سرمایه گذاری کبک 3 سال پیش اقدام کردم و 220 هزار دلار رو واریز کردم و مصاحبه شدم در مونترال و پرونده من به فدرال ارسال شده و منتظر مدیکال هستم ویزای مولتی هم خودم و هم خانواده دارن میخواستم ببینم میتونم اونجا یه بیزینس یا چیزی که بشه سرمایه گذاری کرد و خرید که سود اوری داشته باشه و خرج مارو هم در بیاره مثل پمپ بنزین یا هرچی که شما صلاح بدونید رو انجام بدیم ؟ مدیکال من فکر کنم یک سال دیگه بیاد من میخوام زودتر بیام مونترال ..اصلا با شرایط من میشه کاری کرد یا نه ؟ میشه 300 یا 400 تا کاری اونجا انجام داد ؟

بله، اما باید شرایط شما و سوابق شما به دقت مورد بررسی قرار گیرد

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.