اقامت کانادا از طریق جاب آفر استان‌های آتلانتیک


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۰۹/۰۹

در شرایط کنونی کرونا و مشکلات زیادی که برای مشاغل ایجاد شده دریافت جاب آفر برای خارجی ها در کانادا بسیار دشوار است، اما در استان آتلانتیک به دلیل نیاز شدید به نیروی کار، این موضوع یک مقدار متفاوت است و سخت گیری های اداره مهاجرت کانادا در استانهای آتلانتیک کانادا برای جذب نیروی کار کمتر است.

برنامه مهاجرتی آتلانتیک مختص به 4 استان کاناداست (نیوبرانزویک، نوااسکوشیا، پرنس ادوارد و نیوفاندلند و لابرادور)  که مدت کوتاهی ست از حالت آزمایشی به صورت برنامه قطعی توسط اداره مهاجرت کانادا اعلام شده است. مهمترین رکن این برنامه پیدا کردن یک فرصت شغلی از کارفرمایانی ست که واجد شرایط جاب آفر آتلانتیک هستند.

در این برنامه مهاجرتی شما باید بتوانید از یک کارفرما که لیست اونها در سایت رسمی هر استان اعلام شده، جاب آفر (پیشنهاد فرصت شغلی) دریافت کنید.

مزیای برنامه مهاجرتی آتلانتیک: 

1. این کارفرماها معاف از LMIA هستند. 
2. اقامت دائم را در ابتدا دریافت می کنید
3. نیازی به اثبات بازگشت به کشور مبدا را ندارید
4. محدودیت سنی ندارید
5. نمره مدرک زبان بالایی نیاز ندارید
6. با تمام اعضای خانواده (فرزندان زیر 22 سال) می توانید اقدام کنید
7. تمکن مالی بالایی نیاز ندارید
 و...

معایب برنامه مهاجرتی آتلانتیک:

جمعیت کم این استانها
سرمای زیاد 
حقوق کم نسبت به دیگر استانها
سخت گیری کارفرماها برای اهدای جاب آفر. اما حداقل هایی که از سوی اداره مهاجرت برای آتلانتیک اعلام شده است بسیار آسان است

در صورتی که نمیدانید از چه روشی برای مهاجرت به کانادا اقدام کنید، با ما در تماس باشید یا داخل سایت اقدام کنید برای رزرو وقت مشاوره.


ویدئو توضیحات برنامه مهاجرتی آتلانتیک کانادا از زبان وکیل رسمی مهاجرت آقای شهروز بهرامی اصل:

 

فایل صوتی توضیحات برنامه مهاجرتی آتلانتیک:

خدماتی که از ما در استان های آتلانتیک دریافت می کنید:

1. جستجوی فرصت های شغلی مرتبط با رزومه توسط متقاضی انجام می شود (ویزا724 در حال حاضر خدمات کاریابی ارائه نمی دهد)

2. ارائه مدارک و سوابق شرکت به کارفرما برای جلب اعتماد به اصل بودن رزومه متقاضی.

3. تایید مدارک هویتی و سوابق شغلی متقاضی برای کارفرما.

4. فراهم آوری جلسه مصاحبه به صورت آنلاین (یا در صورت امکان حضوری) با کارفرما.

5. تعیین و تبعیین قرارداد رسمی با کارفرما با توجه به شرایطی که انتظار دارد.

6. تشریح و توجیه وظایف متقاضی.

7. درخواست تاییده وزارت کار.

8. درخواست تاییده ویزا از اداره مهاجرت.

9. درخواست ویزای کار و اقامت دائم متقاضی‌.

10. درخواست ویزا برای اعضای خانواده‌.

11. درخواست اقامت دائم برای اعضای خانواده.

 

شرایط کاریابی استان های آتلانتیک در ویزا 724:

حداقل شرایطی که می توانیم پروسه کاریابی را برای متقاضی انجام دهیم به شرح ذیل است (بدون داشتن شرایط زیر امکان قبول پرونده کاریابی آتلانتیک را نداریم)

* مدرک زبان: امکان دریافت مدرک زبان آیلتس با نمره حداقل 4.5 در شروع پروسه کاریابی.

سن: شرایط سنی در این برنامه مهاجرتی وجود ندارد.

تمکن مالی: ارزش کل دارایی نقدی و غیر نقدی معادل با حداقل 30 هزار دلار کانادا.

مدرک تحصیلی: حداقل فوق دیپلم.

سابقه کار قابل اثبات: حداقل 1 سال.

پرسش و پاسخ درباره کاریابی در آتلانتیک کانادا:

 

فایل صوتی سوالات متداول کاریابی آتلانتیک کانادا:

مراحل انجام پروسه مهاجرت از طریق استان های آتلانتیک در ویزا 724:

مرحله اول: تکمیل فرم ارزیابی  و رزرو وقت مشاوره.

مرحله دوم: بررسی شرایط شما توسط همکاران ما در فرمهای ارزیابی و وقت های مشاوره که در صورت تایید شرایط، هزینه ها اعلام شده و وارد مرحله تهیه رزومه کانادایی می شویم. (به دلیل اینکه به اطلاعات زیادی درخصوص شرایط شما نیاز داریم که تشخیص دهیم واجد شرایط هستید یا خیر؛ امکان بررسی شرایط  و برآورد هزینه ها خارج از جلسات مشاوره رزرو شده وجود ندارد)

مرحله سوم: امضای قرارداد برای تهیه رزومه کانادایی و شروع پروسه کاریابی در استان های آتلانتیک توسط همکاران ما در کانادا. امکان آپدیت رزومه در طول مدت کاریابی وجود دارد (مثلا ارائه مدرک زبان با نمره بالاتر). در طول مدت کاریابی گزارش کار دریافت خواهید کرد که با چه شرکتهایی در خصوص استخدام شما مکاتبه و مذاکره داشته ایم.

مرحله چهارم: در صورت تایید رزومه متقاضی توسط کارفرما، مراحل انجام پروسه مصاحبه با کارفرما به صورت آنلاین یا در صورت حضور متقاضی در کانادا، به صورت حضوری انجام می شود.

مرحله پنجم: در صورت قبولی در مصاحبه (ممکن است بیش از یک مصاحبه با کارفرما داشته باشید) بسته به ناک شغلی، میزان مهارت متقاضی، میزان حقوق دریافتی، سمت شغلی، کلاس های آموزشی که کارفرما برگذار می کند و ... هزینه های خدمات متفاوت است، که در صورت تایید کارفرما به متقاضی اعلام می شود.

مرحله ششم: پس از امضای قرارداد با کارفرما و انجام توافقات لازمه؛ درخواست تاییده استان و وزارت کار ثبت می شود.

مرحله هفتم: درخواست ویزا و اقامت کانادا از طریق برنامه آتلانتیک برای متقاضی و اعضای خانواده ایشان.

 

برنامه مهاجرت استانهای آتلانتیک کانادا؛ شرایط و برتری‌ها

امروزه مهاجرت به کانادا، به عنوان کشوری با فرصت‌های شغلی پرتعداد و مناسب، یکی از اهداف اصلی افراد خواهان مهاجرت به کشورهای خارجی است؛ برای رسیدن به این هدف برنامه‌ها و طرح‌های متفاوتی وجود دارد. برنامه مهاجرتی پایلوت منطقه آتلانتیک یکی از برنامه‌های مهاجرتی است که توسط کشور کانادا در راستای پذیرش مهاجرین متخصص و کارآزموده در حال اجراست. این برنامه از سال 2017 آغاز شده و قرار است تا در مرحله آزمایشی که تا سال 2021 ادامه دارد، هفت‌هزار مهاجر و خانواده‌هایشان را پذیرش نماید. این برنامه مهاجرت استانی کانادا که به اختصار از آن به عنوان (AIPP) اسم برده می‌شود، در استان‌های ناحیه آتلانتیک کانادا یعنی  نوا اسکوشیا، نیوبرانزویک، پرنس ادوارد، نیوفاندلند و لابرادور در حال اجراست. این برنامه آزمایشی بخشی از استراتژی کلی رشد مناطق آتلانتیک را تشکیل داده و در پنج بخش اساسی متمرکز است.

 

 احتمالا از شرکت‌های متعدد مهاجرتی تبلیغات گسترده ای مخصوصا در رابطه با جاب آفر کانادا می بینید؛ به طور مثال:

بدون مدرک زبان برای شما جاب آفر تضمینی کانادا میگیریم!

منطقه آتلانتیک به شدت به دنبال نیروی کار است و اگر هیچ مهارتی هم نداشته باشید باز می‌توانیم برای شما کار پیدا کنیم!

سن شما برای گرفتن فرصت شغلی مهم نیست!

مبلغ رو وقتی ویزای کار گرفتید پرداخت کنید!

یکسری ارتباطات در سفارت داریم که صد درصد ویزا می شید!

ما نماینده شرکتهای کانادایی هستیم اما لایسنس فعال در کانادا نداریم!

اینها عکس ویزاهایی هستش که گرفتیم!

ما ثبت شرکت با شماره ثبت ... داریم و این همان مجوز ماست!

ما جاب آفر رو می خریم بابت همین تضمینی ست و مبلغ را آخر کار میگیریم! (خرید و فروش جاب آفر در کانادا کاملا غیر قانونی ست؛ در صورتی که اداره مهاجرت متوجه این موضوع شود حتی میتواند اقامت دائم شما را باطل کند. اگر استعلام بگیرید شرکتهایی که هیچ گونه مجوزی از اداره مهاجرت کانادا ندارند با شما قرار داد خرید جاب آفر امضا می کنند و وکیل رسمی قرارداد جاب آفر شما را امضا نمی کند) و...

بنابراین توصیه می کنیم برای اینکه بتوانید شرکتهای معتبر مهاجرتی را از کلاهبرداران مهاجرتی تشخیص دهید؛ حتما صفحه نحوه انتخاب وکیل و مشاور مهاجرتی معتبر را مطالعه بفرمایید.

 

- نیروی کار ماهر و مهاجرت

- نوآوری

- رشد پاک و تغییرات آب‌وهوایی

- تجارت و سرمایه‌گذاری در مناطق جهت توسعه

- زیرساخت‌های کشور کانادا

 

اخذ اقامت کانادا در استان‌های آتلانتیک

 

برای مشاهده ویدئوهای مهاجرت به کانادا، با کلیک برروی لینک زیر، صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید

instagram.com/visa724com


 

نحوه عملکرد برنامه مهاجرتی استان‌های آتلانتیک  کانادا

این برنامه اقامت کانادا کارفرما محور است و شما عملاً بدون داشتن یک فرصت شغلی مناسب نمی‌توانید از متقاضیان اقامت کانادا باشید و برای ورود به آن باید دارای یک پیشنهاد کاری از یک کارفرمای کانادایی معین داشته باشید. پس از آن که کارفرما رزومه و شرایط شغلی شما را مورد پذیرش قرار دهد بلافاصله توسط او به یک مرکز ارائه خدمات اسکان معرفی می‌شوید تا ادامه برنامه مهاجرت به کانادا و اسکان شما مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد. مراکز ارائه خدمات اسکان وظیفه دارند تا شما را از جنبه‌های مختلف برای اقامت کانادا آماده و کمک کنند. همچنین کارفرمایانی که باید سریعاً نیروی کار مدنظر خود را جذب کنند، به اجازه کار موقت دسترسی پیدا می‌کنند تا متقاضی کار و خانواده وی بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن به کانادا بروند. برای این کار نیاز است تا در کنار داشتن فرصت شغلی و نامه رسمی استانی، تعهد رسمی به درخواست اقامت کانادا در طول نود روز اقامت موقت از سوی متقاضی مهاجرت داده شود.

 

 هشدار بسیار مهم:

لطفا بسیار مراقب باشید، شرکتها یا افرادی که پیشنهاد جاب آفر، پیشنهاد شغلی و یا کاریابی هایی را با رقم های متفاوت می دهند و به شما عموما این موارد را عنوان می کنند (نیازی نیست سرکار بروید چون اقامت دائم را گرفته اید! این جاب آفر را، ما از کارفرما میخریم! میتوانید بعد از گرفتن اقامت در استانهای آتلانتیک زندگی نکنید و به تورنتو و ونکوور بروید! اداره کار کانادا متوجه نبود شما در آن پیشنهاد شغلی نمی شود! و...)

 

اینگونه کلاهبردارها عموما وکیل رسمی مهاجرت کانادا نیستند یا اگر هستند خودشان قرارداد شما را امضا نمی‌کنند چون کانادا به شدت با آنها برخورد می کند. 

 

لطفا توجه داشته باشید که جاب آفر شما باید واقعی باشد، گزارشات مالیاتی، حقوق و بیمه شما باید از سوی کارفرما به اداره کار و اداره مهاجرت کانادا گزارش شود. حتی اگر ورود شما با اقامت دائم همراه باشد (جاب آفر استانهای آتلانتیک)، ثابت شود که جاب آفر شما واقعی نبوده و گزارشات شغلی شما را دریافت نکرده باشند، حتی اگر سالها هم در کانادا زندگی کرده باشید، احتمال بسیار قوی، کانادا، اقامت دائم شما را باطل می کند. 

از این رو فقط قرارداد رسمی کاریابی را، با وکیل رسمی مهاجرت کانادا را، امضا کنید. 

 

شرایط کارفرمایان معین برای برنامه استانی آتلانتیک

پذیرش هر کارفرمایی برای حضور در این پروژه اثرگذار نیست و تنها کارفرمایانی که بتوانند از اداره استانی، مجوز لازم برای حضور در این برنامه مهاجرتی را اخذ کنند معتبر هستند. در هر استان این فرآیند به شکل جداگانه‌ای انجام شده و شرایط متفاوتی دارد. کارفرمایان باید متعهد به برآورده کردن برخی از شرایط مدنظر باشند. یکی از شرایط اصلی، تعهد به حمایت از مهاجر تازه‌وارد و خانواده او جهت بدست آوردن آسان اقامت کانادا و ادغام در زندگی کانادایی است. کارفرمایان خواهان شرکت در این برنامه نیازی نیست تا اجازه‌نامه (LMIA) را اخذ کنند. این مدرک، به‌طور معمول باید توسط کارفرمایانی که خواهان جذب نیروی خارجی متقاضیِ اقامت کانادا هستند از اداره استانی گرفته شود و مستلزم مراحل طولانی و شرایط پیچیده‌ای است اما در این برنامه مهاجرت به کانادا نیازی به آن نیست و کارفرما می‌تواند بدون آن مهاجر کاری جذب کند.

در همه موارد، کارفرما باید پیشنهاد شغل، برنامه اسکان و ادغام در زندگی کانادایی برای هر یک از اعضای خانواده بزرگسال و یک درخواست تأیید را برای بررسی به استان ارسال کند. اگر استان درخواست را تأیید کند ، نامه تأیید کننده را به متقاضی شغل ارسال می‌کند و فرآیند اخذ اقامت کانادا آغاز می‌شود.

 

 اقامت کانادا با روش AIPP

 

نکته مهم: 

وکلای دادگستری، موسسات حقوقی، موسسات کاریابی بین المللی،  موسسات اعزام دانشجو، حتی آژانس های مسافرتی، یا افراد حقیقی، برای فعالیت در حیطه ویزا و مهاجرت به کانادا باید از شورای قانونگذاری مهاجرت کانادا (ICCRC) مجوز داشته باشند؛ در غیر این صورت، هرگونه فعالیت آنها از دیدگاه کانادا در حیطه ویزا و مهاجرت غیر قانونی ست.

 

 در سایت رسمی مهاجرت کانادا اعلام شده است که؛ اگر از بی تجربگی و کلاهبرداری این‌گونه افراد یا موسسات فاقد مجوز ICCRC متضرر شوید، هیچ راهی برای پیگیری و رفع اتهامات خود ندارید. پس فقط به مشاوران یا وکلای رسمی کانادا اعتماد کنید تا  در صورت بروز مشکل، مدافع منافع شما باشیم.

 

کشور کانادا فقط به وکلا و مشاوران رسمی مقیم کانادا که از iccrc مجوز دارند، اجازه فعالیت در حیطه مشاوره و انجام امور ویزا و مهاجرت به کانادا را می دهد.

وکلای دادگستری، موسسات، آژانسهای مسافرتی  و یا هر شرکت دیگری، بدون حضور وکیل یا مشاور رسمی مهاجرت کانادا، نمی‌توانند نامه دفاعیه از موکل خود به اداره مهاجرت کانادا ارائه دهند.

 

در صورت عدم وجود وکیل یا مشاور رسمی مهاجرت کانادا، این شرکتها یا افراد، یک ایمیل به نام شما درست می کنند و تمامی امور را به جای شما و با یک هویت جعلی انجام می دهند و گاها حتی اکانت و پسوورد را در اختیار شما نمی گذارند، یا اینکه به عنوان واسطه عمل کرده و تمامی امور مهاجرت یا ویزا را به یک مشاور یا وکیل رسمی کانادا می سپارند.

لطفا توجه داشته باشید که؛ فقط قرارداد مستقیم با مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به کانادا (مورد تایید ICCRC) را امضا کنید.

 

شرایط متقاضیان مهاجرت استانی کانادا

AIPP برای جذب کارکنان متقاضی اقامت کانادا دو سطح متفاوت درنظر گرفته است. سطح اول که مختص به کارکنان ماهر است و از آن به عنوان AHSP یاد شده و سطح دوم برای کارکنان نیمه‌ماهر که AISP نام دارد. البته سطح سومی هم در این برنامه برای فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های بین‌المللی کانادا در دسترس است. باید توجه داشت که این طرح تنها برای فارغ‌التحصیلانی که در دانشگاه‌های استان‌های ناحیه آتلانتیک تحصیل کرده باشند در دسترس است.

در تمامی سطح، چه ماهر، چه نیمه‌ماهر و فارغ‌التحصیلان، درخواستِ شغلی متقاضی اقامت کانادا باید

- تمام وقت، حداقل برای یک سال

- فرصت شغلی نباید فصلی باشد

- بر اساس سند طبقه‌بندی شغلی ملی کانادا، متخصص باشد

- دارای پیشنهاد کاری تأیید شده توسط اداره استانی باشد

 

1- تجربه کاری

متقاضیان سطح کارکنان ماهر و نیمه‌ماهر باید دارای تجربه کاری باشند. تجربه کاری عبارت است از حداقل یک‌سال تجربه کاری که معادل است با 1560 ساعت کار. این تجربه کاری برای اینکه بتواند برای اخذ اقامت کانادا کارساز باشد باید با حقوق باشد.

چند نکته مهم برای متقاضیان این سطح بدین شرح است

متقاضیان باید فعالیت های ذکر شده در بیانیه اصلیِ توضیحات طبقه بندی ملی شغلی کانادا و تعداد قابل توجهی از وظایف اصلی را انجام داده باشند. برای - متقاضیان ماهر سطح 0 ، A یا B مورد نیاز است. برای نیمه‌ماهر سطح C نیز قابل پذیرش است.

- تجربه کار در کانادا در حالی قابل پذیرش است که اتباع خارجی، مجاز به کار و اقامت کانادا به عنوان مقیم موقت بوده باشند.

- نیازی نیست متقاضی در هنگام تسلیم درخواست، شاغل باشد.

- دوره های خود اشتغالی در محاسبه مدت تجربه کار متقاضی در نظر گرفته نمی‌شوند.

- تجربه کاری به دست آمده در طی یک دوره تحصیلی قابل پذیرش است، مادامی که ساعات کار از آنچه متقاضی مجاز به انجام آن در دوره تحصیلی بوده تجاوز نکند.

- همچنین برای سطح فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های بین‌المللی کانادا در این ناحیه نیازی به تجربه کاری نیست.

 

2- وضعیت تحصیلی

برای هر دو سطح ماهر و نیمه‌ماهر متقاضیان باید دارای یکی از مدارک زیر باشند

- مدرک متوسطه کانادا (دبیرستان)، دیپلم یا مدرک تحصیلی بعد از متوسطه

- مدرک تحصیلی خارجی تکمیل شده

 

همچنین برای متقاضیان دارای تحصیلات در خارج از کانادا ، ارزیابی اعتبارنامه تحصیلی (ECA) لازم است تا اثبات شود که سطح تحصیلات، متناسب با استانداردهای کانادایی است. فاصله اخذ مدرک ECA از زمان ارائه درخواست اقامت کانادا باید کمتر از پنج سال باشد. اما برای سطح فارغ‌التحصیلان به مدرک دیپلم دو ساله‌ی پس از دوره متوسطه از یک مؤسسه یادگیری با بودجه عمومی در منطقه آتلانتیک نیاز است. الزامی است که در مدت 12 ماه قبل از ارسال درخواست اقامت کانادا به‌صورت دائم اخذ شده باشد.

 

استان های آتلانتیک

 

3- توانایی‌های زبانی

متقاضیان در هر دو سطح ماهر و نیمه ماهر، باید توانایی زبانی حداقل سطح پایه‌ای را داشته و مسلط به زبان انگلیسی یا فرانسوی باشند. این یعنی در تمام بخش‌های صحبت کردن ، گوش دادن ، خواندن و نوشتن آزمون CLB نمره چهار را کسب کنند.  همچنین مدارک آیلتس(IELTSسلپیپ(CELPIPتیف(TEF) و تی.سی.اف کانادا (TCF) نیز قابل پذیرش است. این مدارک تنها در صورتی که با فاصله دو سال از زمان ارائه درخواست گرفته شده باشند معتبر هستند.

 

4- توانایی مالی

در مورد توانایی‌های مالی تفاوتی بین سطح‌های مختلف وجود ندارد. برای هر سه سطح از متقاضیان اقامت کانادا با این طرح، بسته به جمعیت خانواده مهاجر مبالغ متفاوتی مورد نیاز است. متقاضیان مهاجرت به کانادا با روش AIPP برای خانواده یک نفره 3167 دلار، خانواده دو نفره 3943 دلار، خانواده سه نفره 4847 دلار، خانواده چهارنفره 5885 دلار، خانواده پنج نفره 6675 دلار، خانواده شش نفره 7528 و خانواده‌های دارای هفت عضو یا بیشتر هم به 8381 دلار سرمایه اولیه نیاز دارند. این مبالغ نباید از شخصی دیگر قرض گرفته شود.

 

گرفتن اقامت کانادا 

برتری های این روش چیست؟

اول؛ مهاجرت استانی به کانادا امکان مهاجرت افراد شاغل با سطح پایین‌تری از مهارت را فراهم می‌کند. اولین مزیت برنامه AIPP این است که این امکان را می دهد که متقاضیِ یک پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای معین، از سطح مهارت پایین تری برخوردار باشد تا حدی که معمولاً فقط به آموزش متوسطه یا آموزش های خاص شغلی برای گرفتن اقامت کانادا نیاز است. برنامه مهاجرت استانی به کانادا فرصت‌های جدید مهاجرت به کانادا برای تازه‌واردانی که در مشاغل دارای مهارت کمتر فعال بوده‌اند فراهم می‌کند.

 

دوم؛ این برنامه مهاجرتی، برای فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های بین‌المللی ناحیه آتلانتیک به تجربه کاری نیاز ندارد. نیاز به تجربه کار قبلی به علت اینکه اکثر این افراد برای یافتن یک تجربه کاری مرتبط با شغل مدنظر خود دچار مشکل می‍شوند، یک مانع بزرگ برای فارغ‌التحصیلان بین‌المللی در مسیر اخذ اقامت کانادا بصورت دائمی است. اما در برنامه مهاجرت استانی به کانادا با توجه به شرایط درج شده می‌توانند به‌راحتی اقامت کانادا را به‌صورت دائم اخذ نمایند.

 

سوم؛ برای گرفتن اقامت کانادا نیاز به دانش زبانی پایین‌تری دارد. آنچنان که در شرایط گفته شد در این طرح می‌توان با CLB4 شرایط مدنظر را بدست آورد و این درحالی است که به‌طور مثال در برنامه Express Entry شما به CLB با نمره هفت به بالا در تمام مهارت‌های زبانی برای بعضی مشاغل و به نمره پنج برای بعضی دیگر نیاز دارید. AIPP اقامت کانادا را به‌صورت دائمی برای تازه‌واردان آینده‌نگر که هنوز در حال یادگیری زبان های رسمی کانادا هستند، فراهم می‌کند زیرا تنها CLB4 را برای کلیه توانایی های زبان در صحبت کردن، گوش دادن، خواندن و نوشتن احتیاج دارد.

 

چهارم؛ به اقامت کانادا بصورت راحت‌تر و اسکان و ادغام در زندگی کانادایی، برای تازه‌واردان در ناحیه آتلانتیک کانادا کمک می‌کند. این روش با ایجاد یک برنامه منحصر به فرد برای اسکان هریک از مهاجران در ناحیه آتلانتیک کانادا برنامه‌ریزی می‌کند. کارفرما برای تکمیل ارزیابی نیازهای متقاضی، باید با یک سازمان ارائه دهنده خدمات و راهنمایی‌های مربوط به اسکان تعیین شده در ارتباط باشد و عملاً به امور اسکان و جایگیری مهاجر مدنظر کمک کند.

 

مدت زمان لازم برای اخذ اقامت کانادا با روش جاب آفر استانهای آتلانتیک

مدت زمان لازم تنها شش ماه است. به‌علاوه چنانچه کارفرمای شما اعلام نیاز بدون معطلی داشته باشد می‌توانید بلافاصله اقامت کانادا را موقتاً تا نود روز برای خود و خانواده‌تان بگیرید. البته در این مدت محدود باید به ادامه فرآیندهای لازم برای اقامت AIPP بپردازید. به‌ علاوه شایان ذکر است که هیچ سیستم امتیازدهی وجود ندارد و درخواست‌ها فقط به ترتیب ورود پردازش می‌شوند.

 

بررسی مزایا و شرایطِ دریافتِ جاب آفر آتلانتیک کانادا

در این مقاله به بررسی مزایا و شرایطِ دریافتِ جاب آفر آتلانتیک کانادا خواهیم پرداخت. منطقه آتلانتیک کانادا، از چهار استان مختلف تشکیل شده است. این منطقه به صورت سالانه طرح جاب آفر را به منظور جبران کمبود نیروی کار و منابع انسانی برگزار می کند. در این طرح به افرادی که با پیمانکاران کانادایی به توافق برسند، ویزای دائم کانادا داده خواهد شد. همین عامل سبب شده است که بسیاری از ایرانیان علاقمند به مهاجرت با استفاده از جاب آفر آتلانتیک شوند. در این مقاله، شرایط پذیرش نیروی کار توسط هر چهار استان آتلانتیک را به شما توضیح خواهیم داد.

 

یکی از بهترین راه های دریافت ویزای دائم کانادا، گرفتن جاب آفر آتلانتیک کانادا است.

 

جاب آفر آتلانتیک کانادا: استان نوا اسکوشیا

شرایط جاب آفر آتلانتیک کانادا در این استان عبارت است از:

  1. داشتن حداقل 5 سال سابقه کار
  2. مهارت ابتدایی زبان (حداقل آیلتس 4)
  3. داشتن حداقل 11 هزار دلار در هنگام ورود به نوا اسکوشیا
  4. داشتن حداقل مدرک دیپلم و دانش فنی لازم برای شروع به کار

 

جاب آفر آتلانتیک کانادا: جزیره پرنس ادوارد

شرایط جاب آفر آتلانتیک کانادا در این استان عبارت است از:

  1. دریافت جاب آفر تمام وقت از یک کارفرمای معتبر در جزیره پرنس ادوارد
  2. داشتن حداقل 2 سال سابقه کار مرتبط
  3. داشتن حداقل سن 18 و حداکثر سن 60 سال (بسته به نوع شغل متفاوت است)
  4. داشتن حداقل مدرک دیپلم یا مدرک فنی و حرفه ای
  5. داشتن مهارت های ابتدایی زبان انگلیسی یا فرانسوی

 

جاب آفر آتلانتیک کانادا: استان نیوفاندلند و لابرادور

شرایط جاب آفر آتلانتیک کانادا در این استان عبارت است از:

  1. داشتن مهارت های زبانی (انگلیسی یا فرانسوی)
  2. داشتن سابقه کار (میزان سابقه با توجه به نوع شغل متفاوت است)
  3. داشتن حداقل مدرک دیپلم (بسته به نوع جاب آفر متفاوت است)

 

جاب آفر آتلانتیک: استان نیوبرانزویک

شرایط جاب آفر آتلانتیک کانادا در این استان عبارت است از:

  1. داشتن حداقل سابقه کاری 2 سال (کارآموزی، جزء سابقه حساب نمی شود)
  2. داشتن وضعیت مالی نسبتا خوب در هنگام ورود به استان نیوبرانزویک
  3. داشتن حداقل مدرک دیپلم یا لیسانس (بسته به نوع شغل متفاوت است)

 

 

مطالب پیشنهادی:

استارتاپ ویزای کانادا

ویزای کار پرستاری کانادا یا مهاجرت پرستاران به کانادا

ویزا و اقامت سرمایه گذاری کانادا

مقایسه هزینه های زندگی در کانادا

مهاجرت از طریق اکسپرس اینتری کانادا

درباره ویزای کانادا همه چیز بدانید

ویزای اقامت دائم کانادا

مهاجرت به کانادا

وکیل مهاجرت

> هزینه های زندگی و تحصیل در ونکور کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق پرستاران خانگی

مهاجرت به کانادا از طریق نیوبرانزویک

> سرمایه گذاری در نیوبرانزویک

 

 

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده،ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند.
بدیهی است برداشت و مشورت‌های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی توصیه می‌شود.
مدیریت و همکاران این مجموعه مسوولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسوولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما


سوالات متداول


آیا ویزای آتلانتیک تضمینی ست؟

ویزای تضمینی قطعا کلاهبرداری ست. هیچ شخص یا شرکتی نمی تواند هیچ نوع ویزایی را تضمین کند و معمولا این واژه را از کلاهبرداران مهاجرتی که هیچ گونه مجوزی در کشور مبدا و مقصد ندارند، می شنوید.

شرایط آتلانتیک کانادا به همین آسانی ست که می گویند؟

شرایط ثبت نام در این سیستم بسیار راحت است و با داشتن حداقل ها می توانید ثبت نام کنید اما توجه داشته باشید که این برنامه آزمایشی ست و تعداد ظرفیت آن محدود و تعداد تقاضای آن بسیار زیاد است. بنابراین شرایط ثبت نام دلیل قبولی در این برنامه نیست.


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


Ahmad3ptop :

آیا شما جاب آفر برای گرفتن ویزای آتلانتیک می گیرید؟

با سلام

برای گرفتم وورک پرمیت در سایر استانها اقدام میشود.لطفا برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

https://visa724.com/تماس-باما

شهرام لشکری :

با سلام بنده 48 سالم هست متاهل و دارای یک فرزند دختر 17 ساله هستم . دارای مدرک فنی حرفه ای کباب زنی هستم ولی سابقه کاری در این ضمینه ندارم میخاستم بدونم با همین مدرک میتونم برای کار به کانادا مهاجرت کنم؟

امیرحسین :

با سلام من کارشناسی مهندسی صنایع هستم.حدود 9 سال سابقه ی کار دارم. در حال حاضر در یک دامداری گاو شیری صنعتی مشغول به کار در سمت امور بازرگانی هستم که نزدیک به 6 سال بیمه ام از طریق دامداری ثبت شده است. آیا می توانم از طریق کارفرماهای مربوط به حوزه ی دامداری و کشاورزی در برنامه ی آتلانتیک جاب افر بگیرم ولی بعدا شغلم را تغییر بدهم، به این علت که من از کارهای تخصصی دامپروری چیزی بلد نیستم. و یک سوال دیگه اینکه با توجه به شرایط گفته شده، آیا میتوانم به شهرهای بهتری هم مهاجرت کنم یا خیر؟

با درود 

اگر کارفرمای کانادایی شرایط شما را بپذیرد، بله میتوانید از این طریق اقدام کنید

رضایی/ فرحناز :

سلام، لطفا درصورت امکان راهنمایی بفرمایید با داشتن ویزای مولتی میتوان برای کار در جزایر آتلانتیک و اخذ اقامت دایم اقدام نمود؟ شما میتوانید ما را راهنمایی بفرمایید؟

با درود 

اگر بتوانید کارفرمایی را در این استانها پیدا کنید که شرایط اهدای جاب آفر داشته باشد، بله می توانید برای اقامت از طریق آتلانتیک کانادا اقدام بفرمایید.

Omidsheikhi :

باسلام‌وخسته نباشین این روش اتلانتیک برای دندانپزشکان هم شامل میشود؟ یعنی امکانش هست از یک‌کلینیک دندانپزشکی جاب افر دریافت کرد ؟ بدون اینکه در ازمون های معادل سازی شرکت کرد؟

با درود 

به عنوان دندانپزشک خیر

pouyan.khakpour :

با سلام و درود - احتمالاٌ این روش که اینقدر با حداقل ها است نیازمند استاد کاره است تا مهندسان؟ حال من مهندس عمران با 15 سال سابقه کاری در پروژه های بزرگ نفتی و پالایشگاهی و راهسازی و سد سازی و تونل سازی هستم. و ناظر ساخت بیش از 25000 متر مربع آپارتمان در شهر (مهندس ناظر نظام مهندس) بوده ام و سابقه مدیریتی هم دارم و هم در تمام دیسیپلین های کاری سابقه کافی دارم. حال سوال من این است که برای شخص بنده جاب آفری پیدا می شود یا اینکه نه در این روش جاب آفر برای استاد کارها بیشتر موجود هست؟ مثل نقاش ساختمان- کمد و مبل ساز و نجار و نقاش و بنا و .... ؟ و اصلاٌ شما جاب سرچ می فرمایید یا نه ؟ برای ساخت رزومه ایی که احتمال موفقیت یالای داشته باشد شما انجام می دهید ؟ هزینه دریافت می کنید ؟ سپاسگزار.

با درود 

برای بررسی شرایط بهتر است که فرم ارزیابی تکمیل بفرمایید.

mostafa jamali :

باسلام. بنده مدرک زبان pte از پیرسون دارم که نمره ام معادل 5 آیلس است. آیا برای استانهای آتلانتیک بعنوان clb قابل قبل است ؟

جمال ولیخانی :

با سلام وخسته نباشید من دارای پایه یکم لودر و بیل مکانیکی هستم با بیش از 15سال سابقه کارو الان هم در آتش نشانی مشغول به کارم احتمال اینکه در کانادا مشغول به کاربشم هست

با درود 

اگر از یک کارفرمای کانادایی جاب آفر دریافت نمایید شانس موفقیت خواهید داشت

Faezeh :

سلام وقت بخیر بنده دانشجوی دکترای روانشناسی و 36 ساله و شوهرم فوق لیسانس برق و 39 ساله هست ، یه دختر 8 ساله هم داریم ، به نظر شما این روش برای مهاجرت خانواده من مناسبه؟ و آیا پیشنهاد مناسب تری دارید؟

با درود 

اگر بتوانیم یک کارفرما برای اهدای جاب آفر پیدا کنیم روش مناسبی ست اما اگر روش مهاجرت خود را نمی دانید میتوانید به بالای سایت قسمت رزرو وقت مشاوره مراجعه کرده و گزینه انتخاب بهترین روش مهاجرت را انتخاب بفرمایید. 

بیژن رشیدی :

با سلام دارای گواهینامه پایه یکم هستم و 62 سالمه ایا میتونم در برنامه آتلانتیک کانادا از طریق جاب آفر ویزای کار دریافت کنم سپاسگزارم

با اینکه برنامه مهاجرتی آتلانتیک شرایط سنی ندارد اما کارفرما با توجه به شرایط سنی ای که دارید، تمایل زیادی به استخدام شما نشان نخواهد داد، بنابراین بهتر  است که روشهای دیگر مهاجرتی را بررسی بفرمایید.

فاطمه غلامی :

با سلام میخوام بدونم چطوری می تونم توی این روش مهاجرتی شرکت کنم؟ و اینکه چرا اینقد شرایطش آسونه؟؟ مگه آتلانتیک دقیقا کجاست؟ و اینکه چرا باید اینقد ساده بشه که به اونجا رفت؟؟ من امتیازاتم خیلی زیاده ولی بهرحال نتونستم به امتیازات بالا اکسپرس انتری و... برسم. لطف می کنید اگر با من در تماس باشید. متشکرم

می توانید در بالای صفحه فرم ارزیابی تکمیل بفرمایید یا رزرو وقت مشاوره، شرایط آسان نیست، باید حتما از یک کارفرمای واجد شرایط جاب آفر دریافت کنید. حداقل شرایط آن کم اعلام شده است که کارفرما بتواند نیروی مورد نیاز خود را جذب کند.

میلاد مظاهری :

باسلام و تبریک سال نو بنده 32 ساله دارای لیسانس برق و متاهل و 5 سال سابقه کار در شرکت توزیع برق اصفهان ازچه طریقی راحتتر و بهتر و سریع تر میتوانم اقدام کنم؟

باید شرایط شما دقیق بررسی شود. در بالای سایت فرم ارزیابی تکمیل نمایید.

پارسا :

سلام وقت بخیر من فوق دیپلم برق صنعتی دارم و یک سال سابقه تکنسین فنی 25سالمه و میخوام مهاجرت کنم اگر ممکنه راهنمایی کنید

باید شرایط شما دقیق بررسی شود، به بالای صفحه مراجعه کرده و فرم ارزیابی تکمیل نمایید.

صادق حجار :

با سلام هزینه و مراحل پرداخت برای روش کاریابی اتلانتیک رو بیزحمت توضیح بدین، سپاسگزارم????????

باید در ابتدا شرایط شما بررسی شود. به بالای سایت قسمت رزرو وقت مشاوره مراجعه بفرمایید.

Sophia :

سلام، وقت به خیر لطفا در مورد اینکه یک شرکت در تورنتو چطور میتونه به سهامدارش که تو کشور دیگه ای هست جاب آفر بده ؟ و چقدر زمان میبره ؟ سپاس از مطالب پر باری که ارائه دادین

در برخی استان ها به LMIA نیاز دارید و اگر در استانهای آتلانتیک معاف از lmia است

شیوا بابک :

با سلام و وقت بخیر همسر بنده 27 ساله ارشد مهندسی مکانیک و دارای سه سال سابقه کار در بخش بازرسی شرکت ایران‌خودرو به عنوان بازرس می باشد. آیا برای برنامه استانی آتلانتیک واحد شرایط می باشد و اینکه طریقه پیدا کردن کارفرما به چه شکل است؟ در این زمینه شرکت شما خدماتی ارائه می دهد؟

fatemeh shokri safa :

لطفا در مورد مهاجرت کاری به کانادا راهنماییم کنید

روشهای مهاجرت کاری بسیار است برای بررسی شرایط می توانید فرم ارزیابی مهاجرت را تکمیل بفرمایید

علی اطهری :

سلام. ممکنه بفرمایید چطور میشه در زمینه IT کارفرمایی پیدا کرد که جاب آفر بده؟ اصلاً کجا باید دنبال کارفرما بگردیم؟

می توانید در سایتهای کاریابی مانند jobbank و indeed برای کاریابی اقدام کنید

احسان آبداری :

من مهندس صنایع هستم و ارشد MBA میخواهم برای صنعت گردشگری و غذا و نوشیدنی فعالیت کنم و خانمم در صنعت بیوتی تراپی مدرک زبان هنوز نگرفتم مدرک MBA تا پایان امسال میاد سابقه کار هم دارم تو صنعت غذا و بهره وری سیستم بوده کارم چطور میتونید کمکم کنید؟

باید به سایتهای کاریابی در حوزه آتلانتیک مراجعه بفرمایید

سمیرا اسمعلی زاده :

با سلام و خسته نباشید میخواستم بپرسم آیا از طریق آرایشگری هم میشه جاب آفر گرفت؟ تمامی مدارک آرایشگری از فنی حرفه ای رو دارم از این طریق امکانش هست؟

اگر کارفرمای واجد شرایط که شما را قبول کند، پیدا کنید، ممکن است

غلامرضا بابایی :

اقامت کاری در کانادا با مدرک ای تی و هزینه گرفتن اقامت برای خانواده 3 نفره

باید در ابتدا شرایط شما بررسی شود. به بالای سایت قسمت رزرو وقت مشاوره مراجعه بفرمایید.

سمیه موسوی :

سلام خسته نباشید من شنیدم که از 28 فروردین 1400 کانادا جاب آفرنمیگیره و پذیرش نمیکنه می‌خواستم بدونم این صحت داره یا دروغه البته من فرم های ارزیابی را پر کردم و مشاوره هم شدن و حتی مبلغ حق الوکاله رو گفتن بهم ممنون میشم به سوالم جواب بدین

صحت ندارد. جاب آفر اتلانتیک از حالت آزمایشی به حالت برنامه ثابت در آمده است و این برنامه برای کانادا قطعی اعلام شده.

مهسا :

.من و همسرم و یک پسر 4 ساله دارم. من دانشجوی دکتری هستم رشته حقوق جزا و حدود ده سال کارمند یه شرکت دولتی در زمینه برق هستم.کارهای حقوقی اونا با منه.شوهرم ارشد ارشد مدیریت دارن و اونم تو شرکت دولتی کارمنده حدود ده سال سابقه دارن. ما یه خونه داریم حدود 500 میلیون و سرمایه خاصی نداریم‌.زبان من خوبه ولی همسرم نه..دوست دارم اونجا با اقامت دایم وارد بشم و کار کنم. ممنون میشم من را راهنمایی کنید

بک رزومه حرفه ای تهیه کنید و تلاش کنید برای جلب نظر یک کارفرمای واجد شرایط اهدای جاب آفر

 

ژیل :

با سلام. درمورد تمکن مالی ویزای آتلانتیک میخواستم بدونم. اینکه مبلغ در حساب همسر باشه مشکلی داره؟ و مدت و مبلغش/ ممنونم

بهتره در حساب نفر اصلی باشه

نوراله حیدری :

با سلام من 36 سالمه فوق لیسانس عمران سازه با 11 سال سابقه، و مدرک زبان آیلتس 6، آیا میتونم برای جاب آفر اتلانتیک اقدام کنم، شانس گرفتن اقامتم چقدره؟

اگر کارفرمای واجد شرایط اهدای جاب آفر به شما، پیدا بشه، بله

نوراله حیدری :

با سلام اینجانب فوق لیسانس مهندسی عمران سازه با 11 سال سابقه هستم، مدرک ایلتس 6 هم دارم، آیا میتونم برای جاب افر اتلانتیک اقدام کنم؟

اگر کارفرمای واجد شرایط اهدای جاب آفر کانادا پیدا بشه که رزومه شمارو قبول کنه، بله

Shahnam shahin :

سلام طبق سوال قبل که راهنمایی فرمودید باید جاب آفر از کارفرما بگیرم. میخواستم بدانم آیا این کار را شما میتوانید انجام بدهید؟ ( برای رانندگی AZ )

با شماره های دفاتر در تماس باشید

Shahnam shahin :

سلام من در حال حاضر در تورنتو هستم و دو فرزندم در اینجا مشغول تحصیل میباشند. میخواستم بپرسم من با داشتن لایسنس AZ از ontario آیا امکان کار و گرفتن جاب آفر آتلانتیک را دارم؟ که از آن طریق به اقامت هم برسم. با تشکر

اگر بتونید از یک کارفرمای واجد شرایط اهدای جاب آفر تاییده بگیرید، ممکن است

بهروز ارشیا مقدم :

سلام .من بیست و دو سالمه و فوق دیپلم حسابداری دارم با سابقه کافی مرتبط .زبان آیلتس 4و تمکن کافی اقامت آتلانتیک .یک،شما میتونید برای من جاب افر پیدا کنید ؟دو ،اینکه مدرک و تجربه کاری من مرتبط با سیستم حسابداری ایرانه باید چه معادل سازی هایی رو انجام بدم ؟سه ،دستمزد وکیل به طور کامل چقدر میشه ؟ممنون

خودتون می توانید در سایت های بین المللی کاریابی رایگان به دنبال کارفرمای واجد شرایط جاب آفر باشید

نرگس باقری :

سلام من و همسرم برای برنامه آتلانتیک تصمیم داریم اقدام.کنیم و شرایطبه غیر از زبان که اون هم گذاشتیم هروقت برنامه انتخابیمون قطعی شد امتحان بده همسرم.میخواستم بدونم شما اقدام میکنید؟و چگونه از شرایطتون مطلع بشیم

باید بتوانید کارفرمای واجد شرایط اهدای جاب آفر کانادا پیدا کنید

سید محمد میر‌علی یاری :

سلام اینجانب 50 سال سن دارم و دارای 20 سال سابقه کار در شرکت هپکو اراک با مدرک فوق دیپلم مکانیک و در حال حاضر به مدت دوسال است که باز نشسته میباشم. البته همچنان در کارگاه‌های خصوصی مشغول به کار هستم. همسرم فرهنگی و دارای دو فرزند 20 و 11 ساله می‌باشم . با این شرایط خواهان کار در استانهای اتلانتیک کانادا میباشم. لطفا راهنمایی بفرمائید که آیا با من موافقت میشود یا خیر. با سپاس از شما

اگر کارفرمای واجد شرایط اهدای جاب آفر پیدا کنید، ممکنه.

pedram :

خواهان جاب آفر آتلانتیک

میتوانید به صفحه اینستاگرام ما مراجعه کنید که آموزش رایگان ثبت نام در سایتهای کاریابی ارائه شده است

Mohammad Jafarpishe :

آیا بجای نمره آیلتس میتوان نمره تافل اراِئه کرد؟ آیا موسسه شما جاب آفر را نیز برای شخص متقاضی میگیرد؟ هزینه تمامی مراحلی که توسط موسسه شما انجام میشود چقدر است؟

می توانید در صفحه اینستاگرام ما عضو شده و خودتان به دنبال کارفرما باشید (در اینستاگرام به صورت رایگان آموزش داده شده)

مهسا آگنج :

سلام درخصوص دریافت ویزای کار استان های اتلانتیک ، شرایطش چطوری هست و چقدر هزینه داره ؟

می‌توانید مشخصات خود را، برای بررسی دقیق شرایط، در فرمهای ارزیابی رایگان وارد نمایید

و یا برای دریافت مشاوره تخصصی (حضوری یا غیر حضوری)، به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

hadi salmani :

سلام در طرح استانهای آتلانتیک شرط سنی وجود دارد و اگر هست چند سال است ، هزینه و مراحل دریافت پیشنهاد کاری چقدر و به چه صورت است با تشکر

می‌توانید مشخصات خود را، برای بررسی دقیق شرایط، در فرمهای ارزیابی رایگان وارد نمایید

و یا برای دریافت مشاوره تخصصی (حضوری یا غیر حضوری)، به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

مهدی بنی اسدی :

سلام. من 39 ساله و دارای مدرک کارشناسی ارشد عمران سازه و سابقه کار 15 سال در زمینه طراحی و نظارت سازه های ساختمانی و صنعتی هستم. دارای پروانه نظام مهندسی پایه 1 تهران نیز می باشم.سطح زبان در حد آیلتس5 هست ولی مدرک زبان ندارم. از کدام یک لز برنامه های موقعیت شغلی می تونم برای اقامت دائم کانادا استفاده کنم؟ حوزه آتلانتیک چطور می تونم استفاده کنم؟

می‌توانید مشخصات خود را، برای بررسی دقیق شرایط، در فرمهای ارزیابی رایگان وارد نمایید

محمدرضا پورقلی :

من 35 ساله مهندس عمران متاهل .تصمیم مهاجرت به کانادا دارم.شما شرایط دریافت جاب افر از اتلانتیک را دارید؟ و یا پیشنهادی برای مهاجرت سریع.سپاس.

مهاجرت سریع نیست.

فرم ارزیابی رایگان رو تکمیل بفرمایید تا شرایطتتون بررسی بشه

pooria :

سلام ، میخواستم شرایط و هزینه گرفتن ویزا کار از طریق پیشنهاد کاری رو بدونم سن 23 مدرک دیپلم تخصص:نصب و راه اندازی کولرگازی و پکیج گرمایشی جوشکاری آرگون

فرمهای ارزیابی رایگان را تکمیل نمایید

فرشاد :

با سلام احتراما من قبلا فرم ارزیابی را خدمتتان تکمیل کرده بودم و شما لطف کردید و پاسخ دادید آیا با شرایط من غیر از دو روشی که اشاره فرمودید از طریق تحصیلی امکان مهاجرت وجود ندارد؟ شنیده ام از طریق تحصیل در کبک از روش PEQ میتوان اقدام نمود. ممنون میشوم اینطریق را در ایمیل به بنده راهنمایی فرمایید با تشکر

شرایط شما در اینجا عنوان نشده می توانید به همان ایمیل ارزیابی پاسخ دهید، مقدمه PEQ تحصیل در کبک کاناداست.

وحید :

هزینه اخذ جاب آفر چقدر است و نحوه پرداخت به چه شکل است،

اول باشد شرایط شما توسط مشاورین سازمان تایید شود.

به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان یا رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید

الهه :

من کارشناسی مدیریت بازرگانی دارم ،متاهل و بدون فرزند . حدود 4 سال سابقه کار با بیمه 4 ساله در سمت مسئول دفتر و حسابدار . سقف بودجه ام حدود 750 میلیون تومان است و سطح زبان انگلیسی ام متوسط رو به بالا . ایا شرایط مهاجرت به اروپا یا کشور پیشنهادی شما رو دارم ؟؟؟ ،

شاید بتوانید از طریق دانش آموزی فرزند اقدام کرده سپس در خاک کانادا درخواست ویزای جدید داشته باشید

صادقی :

آیا شما پیشنهاد شغلی برای مناطق کم جمعیت ارائه میدهید؟ کل هزینه دریافتی شما چقدر است ؟

مهدیه :

هزینه مدارس آتلانتیک به چه صورت است؟ آیا از شهرهایی مثل تورنتو ارزانتر است یا خیر؟

بله به مراتب ارزانتر است، میتوانید صفحه هزینه های زندگی و تحصیل در آتلانتیک رو مطالعه فرمایید

سینا زنگنه :

با سلام. هزینه کاریابی و گرفتن اقامت ناحیه اتلانتیک حدوداً چقدر است.

ابتدا باید شرایط شما بررسی شود که شرایط اقدام را دارید یا خیر، میتوانید فرمهای ارزیابی رایگان را تکمیل نمایید تا شرایط شما بررسی شود

نیلوفر طالبی :

سلام.هزینه اقدام برای جاب آفر چقد هست؟و چجوری میتونم نمونه جاب آفرهایی که گرفتید رو ببینم؟

هزینه ها در جلسات مشاوره و پس از تایید اینکه شرایط آن را دارید یا خیر اعلام می گردد.

این سازمان دارای مجوز رسمی وزارت کار ایران و مجوز رسمی اداره مهاجرت و اداره کار کاناداست که مجوز کاریابی در کانادا فقط به اشخاصی اهدا میگردد که دارای سالها فعالیت در این حیطه هستند، نشان دادن جاب آفر موکلین برای جذب مشتری در کانادا ممنوع است.

فرشاد :

با سلام آیا شما برای اخذ جاب آفر از آتلانتیک کانادا اقدام می کنید اگر بلی ،هزینه کل پروسه چه میزان است؟

ابتدا باید شرایط شما سنجیده شود که اصلا شرایط اقدام دارید یا خیر، میتوانید در شروع پروسه فرمهای ارزیابی رایگان را تکمیل نمایید

saeed :

هزینه اینکه دعوت نامه کاری بگیرید چقدره؟ در مورد برنامه آتلانتیک

باید ابتدا شرایط شما بررسی شود، لطفا فرمهای ارزیابی رایگان را تکمیل نمایید

علی :

سلام‌من‌39‌‌ سال دارم و آقا هستم و 11‌سال سابقه بیمه دارم‌1‌بچه 6 ساله هم دارم شرایط برای رفتن به کانادا به استان های آتلانتبک‌رو دارم‌؟


برای بررسی شرایط مهاجرت یا دریافت ویزا، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

Ramin :

سلام وقت بخیر. من 26 ساله،لیسانس رادیولوژی با دو سال سابقه کار هستم،اما سرتیفیکت از کانادا ندارم،آیا با این وضعیت امکان گرفتن جاب آفر برای برنامه آتلانتیک وجود دارد؟آیا امکان گرفتن جاب آفر برای مشاغل ساده وجود دارد(مثل کار در رستوران و صندوقداری و ...)؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.


برای بررسی شرایط دریافت ویزای کار (پیشنهاد شغلی) یا جاب آفر کانادا به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

آرش :

سلام من ارش بهراد هستم ٤٠ سال فوق ليسانس مكانيك از دانشگاه هاي مازندران و سمنان (سراسري) سابقه بيمه ١٦ سال ، داراي شركت خصوصي ، داراي دو فرزند ٥ سال و ١٠ ماهه ، همسرم ٣٨ سال فوق ليسانس مهندس شيمي از دانشگاههاي مازندران و كرمانشاه (سراسري) سابقه بيمه ١٤ سال كارمند شركت نفت


برای بررسی شرایط مهاجرت یا دریافت ویزا، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

شاهرخ چاپاریان :

سلام من کارشناس حسابداری با 25 سال سابقه و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت جهانگردی برنامه ریزی و توسعه هستم در ضمن کارت راهنمای گردشگری فرهنگی رسمی از وزارت میراث فرهنگی دارم . 53 ساله . الان هم مدیر مالی یک شرکت هستم .با این شرایط میتونم برای ویزای کاری اتلانتیک اقدام کنم ؟ و در چه بازه زمانی انجام خواهد شد

برای بررسی شرایط دریافت ویزای کار (پیشنهاد شغلی) یا جاب آفر کانادا به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

پرستو زورقی :

در خصوص جاب آفر کانادا و یا سایر کشور ها نیاز به مشاوره دارم.

فرمهای ارزیابی رایگان را تکمیل نمایید

اسحاق :

سلام سوالی که داشتم راجع به اقامت کانادا از طریق جاب آفر استان های آتلانتیک هست. میخاستم بدونم تا چه مدت باید در استان های آتلانتیک اقامت ذاشته باشیم؟ یعنی بعد از گرفتن اقامت دایم امکان جابه جایی به استان های ذیگر وجود دارد یا خیر؟

حدودا به مدت دو سال

بهادر قنبری منفرد :

50 ساله متاهل دو فرزند 14 ساله دختر و 19 ساله پسر آیتلس 5 فوق لیسانس مهندسی عمران سابقه کار بیمه مرتبط 22 سال همسر 46 ساله لیسانس شیمی مدرک زیان ندارد سابقه کار بیمه 16 سال ، تقاضای بهره مندی از برنامه AIPP دارم ، برای قرارداد راهنمایی بفرمائید . متشکرم

می‌توانید مشخصات خود را، برای بررسی دقیق شرایط، در فرمهای ارزیابی رایگان وارد نمایید

Masoud :

با سلام، بنده قصد مهاجرت از طریق برنامه آتلانتیک به کانادا رو دارم و چند سوال از حضورتون داشتم. 1- بنده مدرک mcse از شرکت مایکروسافت دارم و 1 سال سابقه کار در زمینه شبکه و کامپیوتر دارم، میخاستم ببینم برای مهاجرت به مناطق کم جمعیت کانادا اتلانتیک واجد شرایط هستم؟ البته بنده دیپلم در رشته تاسیسات دارم ولی سابقه کار در این زمینه ندارم. 2-لبته مدرک فنی و حرفه ای هم در زمینه کامپیوتر و فناوری اطلاعات دارم،آیا با این مدرک امکانپذیر هست؟ 3- و سوال آخر اینکه ما با جاب افر داریم میریم از همان اول با اقامت دایم میریم و شعل هم داریم، درسته؟

می‌توانید مشخصات خود را، برای بررسی دقیق شرایط، در فرمهای ارزیابی رایگان وارد نمایید

بله در ابتدا اقامت دائم کانادا خواهید داشت

محمد بشری :

سلام. 44 ساله هستم. مدرک هجده ماههٔ مربیگری فنی و حرفه ای 2700 ساعته طرح ایران و زیمنس آلمان رو دارم که سال 1377 اخذ کردم در رشته ماشینهای الکتریکی و برق صنعتي و ساختمانی. بیش از بیست سال هم س

سوال شما به صورت کامل مطرح نشده است

سيامك :

سلام من گواهينامه رانندگي با ماشين سنگين(پايه يك) دارم ميخاستم بدونم با برنامه جاب آفر آتلانتيك ميتونم مهاجرت كنم؟ چ شرايطي بايد داشته باشم ٣١ سالمه،ليسانس دارم هزينش چقدر ميشه ممنون

باید گواهینامه کانادایی دریافت نمایید.

می‌توانید مشخصات خود را، برای بررسی دقیق شرایط، در فرمهای ارزیابی رایگان وارد نمایید

همچنین هزینه های حق الوکاله فقط در جلسات مشاوره (حضوری یا غیر حضوری) عنوان خواهد شد : رزرو وقت مشاوره

ستایش :

اگه با مدرک فنی لوله کشی بخوایم جاب افر بگیریم هزینه پروسه چقدر میشه سایر فاکتور ها رو داریم ارشد عمران هستن ولی بار فنی میخوان اقدام کننهزینه رو میخوام بدونم

می‌توانید مشخصات خود را، برای بررسی دقیق شرایط، در فرمهای ارزیابی رایگان وارد نمایید

همچنین هزینه های حق الوکاله فقط در جلسات مشاوره (حضوری یا غیر حضوری) عنوان خواهد شد : رزرو وقت مشاوره

محمد بهروزنیا :

با سلام و عرض ادب خواهشمند است هزینها و مراحل کاری طرح آتلانتیک را اعلام فرمایید. با سپاس

می‌توانید مشخصات خود را، برای بررسی دقیق شرایط، در فرمهای ارزیابی رایگان وارد نمایید

همچنین هزینه های حق الوکاله فقط در جلسات مشاوره (حضوری یا غیر حضوری) عنوان خواهد شد : رزرو وقت مشاوره

علی محمد سعیدی :

با سلام من میخوام برای ویزای کار کانادا با جاب آفر اقدام کنم. میخواستم هزینه قرارداد و نحوه پرداخت رو بدونم. ممنون

می‌توانید مشخصات خود را، برای بررسی دقیق شرایط، در فرمهای ارزیابی رایگان وارد نمایید

همچنین هزینه های حق الوکاله فقط در جلسات مشاوره (حضوری یا غیر حضوری) عنوان خواهد شد : رزرو وقت مشاوره

محمد :

با سلام و عرض ادب خواهشمند است اعلام فرمایید هزینه های طرح جاب آفر جهت حوزه آتلانتیک چه مقدار است . با سپاس فراوان

می‌توانید مشخصات خود را، برای بررسی دقیق شرایط، در فرمهای ارزیابی رایگان وارد نمایید

همچنین هزینه های حق الوکاله فقط در جلسات مشاوره (حضوری یا غیر حضوری) عنوان خواهد شد : رزرو وقت مشاوره

اتنا تاجکی :

با سلام و خسته نباشید . من 7 سال سابقه کار در منزل و پرستاری سالمند و مدرک هم فقط دیپلم دارم ایا راهی هست برای رفتن به کانادا

بله ، مشاغل مرتبط با پرستار خانگی و نگهداری از سالمندان در کانادا

می‌توانید مشخصات خود را، برای بررسی دقیق شرایط، در فرمهای ارزیابی رایگان وارد نمایید

ن :

سلام در رابطه با دانشگاه اوتاگو چند تا سوال ازتون داشتم .من دانشجوی سال اول داروسازی دانشگاه تهران هستم و رتبه کنورم 200 بوده. و دانش آموز مدرسه فرزانگان بودم معدل دیپلم هم 19/5. دارای مدرک تافل زبان هم هستم. قصد ادامه تحصیل در نیوزیلند رو دارم .اما هزینه های دانشگاهی خیلی زیاد هستن و من حقیقتا نمیتونم یه چنین هزینه ای رو پرداخت کنم. میخواستم بدونم با شرایطم بورسیه تحصیلی امکان پذیر هستش یانه. خواهش میکنم پاسخگو باشید . مچکر

این سوال شما مربوط به استرالیاست

گندم :

سلام شرایط پیدا کردن کار در کانادا رو سوال دارم سپاس

می‌توانید مشخصات خود را، برای بررسی دقیق شرایط، در فرمهای ارزیابی رایگان وارد نمایید

Aslani :

سلام .من 47 سالمه. فوق دیپلم حسابداری با 18 سال سابقه بیمه.آیا برای آتلانتیک واجد شرایط هستم .اگر پاسخ مثبت است طول مدت انجام پروسه و هزینه را اعلام بفرمائید. سپاسگزارم

می‌توانید مشخصات خود را، برای بررسی دقیق شرایط، در فرمهای ارزیابی رایگان وارد نمایید.

هزینه های حق الوکاله فقط در جلسات مشاوره عنوان خواهد شد.

مهدی امیریان :

سلام آیا شما خدمات جاب آفر آتلانتیک هم ارائه میکنید؟

بله

مهین :

سلام میبخشید که مزاحم شدم چون دیروز تکس زدم و جواب نگرفتم مجددا وقتتون رو میگیرم .برادرم ویزای توریستی به کانادا رو دارد و اعتبار ویزا و پاسپورتش تا ماه نوامبر میباشد ایا میتواند برای تابستان بیاید و یه پاسپورت جدید بگیرد که اعتبارش طولانی باشد اما دعوتنامه در پاسپورت قدیمی باشد.ممنوپ میشم جواب منو بدهید

محمود جعفرزاده :

مناطق اتلانتيك --- وضعيت زندگي - اب و هوا - جاب افر - حقوق - بيمه - pR-هزينهاي كلي از صفر تا صد

صفحه هزینه های زندگی در آتلانتیک را مطالعه بفرمایید

Masoud Paydarsan :

با سلام و احترام، خواستم بدونم که کل هزینه های مربوط به دریافت جاب آفر برای رشته آی تی اعم از هزینه وکالت و هزینه پرداختی به دولت کانادا به چه صورت هست؟ با تشکر

اول باید مشخص شود که اصلا شرایط آن را دارید یا خیر! به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید تا شرایط شما بررسی شود

بهنام :

باسلام درخصوص مهاجرت استانی مزاحمتون شدم. بنده 46 ساله مدرک فوق لیسانس مهندسی صنایع دلنشگاه تهران با 19 سال سابقه کار planning هستم. متاهل و دوفرزند 6 و12 ساله دارم سطح زبانم حدود ایلتس 5 هست. با توجه به سن 46سال بنده امکان اقدام از این طریق برای من هست.

اطلاعات خود را در فرمهای ارزیابی رایگان مطرح بفرمایید

ایمان :

سلام31سالم ومجرد شغلم فست فود ایا کاراونجا هست وچه مبلغ برامهاجرت بازم

فرمهای ارزیابی رایگان را تکمیل بفرمایید

فرخنده :

سلام خسته نباشید من کارمندرسمی مترو هستم 11 سال سابقه کار مدرکم از دانشگاه علمی کاربردی هست لیسانسآی دارم دارم

فرمهای ارزیابی رایگان رو تکمیل بفرمایید

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.