رفع ریجکتی ویزای کانادا


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۰۸/۲۴

ویزا 724 با سابقه ترین مرکز، تخصصی رفع ریجکتی/ریفیوزی/ثبت اعتراض به ریجکتی ویزای کانادا (بیش از 12 سال سابقه با مجوز رسمی وزارت مهاجرت کانادا)، با تجربه بیش از 200 پرونده رفع ریجکتی توسط وکیل دادگستری کانادا و مشاور رسمی اداره مهاجرت کاناداست.

توجه:  8 ویدئو مهم در این صفحه درباره رفع ریجکتی آپلود شده که توصیه می شود تمامی آنها را مشاهده کنید.

توجه: به دلیل حجم بالای پرونده های رفع ریجکتی در ویزا724، کمترین نرخ خدمات رفع ریجکتی را از ما دریافت خواهید کرد. در ادامه همین مطلب پس از آشنایی کامل با روال کار، هزینه های دقیق رفع ریجکتی عنوان شده است، پس با دقت مطالعه بفرمایید.

 

ویدئو 1: دلایل اصلی ریجکتی و مراحل رفع ریجکتی:

 

 

جهت اطلاع از دلایل ریجکتی ویزای توریستی کانادا به صفحه علت های ریجکتی مراجعه نمایید. 

 

مراحل انجام اعتراض به ریجکتی یا رفع ریجکتی ویزا:

1. اولین قدم برای بسیاری از پرونده های رفع ریجکتی ویزای کانادا، بررسی دقیق و کامل پرونده و مدارکی که به اداره مهاجرت ارائه شده از طریق دریافت نت پرونده یا ATIP توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت کاناداست

ویدئو 2: رفع ریجکتی ویزای کانادا در ویزا 724

 

 

ویدئو 3: توضیحات درباره نت مدارک و نت آفیسر (ATIP)

 

2. در صورتی که پرونده ارزش ارائه به دادگاه های فدرال کانادا را داشته باشد، هزینه ها به متقاضی اعلام شده و برای اعتراض در دادگاه توسط وکیل رسمی دادگستری در کانادا آماده می شویم. ثبت اعتراض ریجکتی ویزا در اداره مهاجرت کانادا با ثبت اعتراض در دادگاه فدرال کانادا بسیار متفاوت است، بر حسب تجربه اعتراض به رای آفیسر در اداره مهاجرت کانادا بی ثمر بوده و در اکثر مواقع همان پاسخ ریجکتی تایید می شود اما ثبت اعتراض ریجکتی در دادگاه فدرال در صورتی که پرونده قوی داشته باشید در اکثر مواقع اثر بخش است

3 در صورتی که نواقص پرونده قابل دفاع در دادگاه های کانادا نباشد، برای درخواست مجدد ویزا و رفع نواقص قبلی اقدام می کنیم، که در صورت ریجکتی مجدد، پرونده مورد نظر به دلیل اینکه کیفیت بالایی دارد، شانس موفقیت بسیار بالایی در دادگاه های اداره مهاجرت کانادا خواهد داشت.

ویدئو 4: چند نمونه رفع ریجکتی ویزای کانادا

 

پادکست724 - رفع ریجکتی ویزای کانادا:

پادکست724 - مقایسه چند مثال پرونده موفق رفع ریجکتی

 

* اگر شرکتی که با آن اقدام کرده اید بدون اطلاع شما و یا خود شما به صورت عمدی مدارک جعلی به سفارت کانادا ارائه داده باشید (مثلا تمکن مالی جعلی، یا تاریخچه سفر جعلی که معمولا شرکتهای غیر مجاز برای بالا بردن شانس ویزا از این مدارک استفاده می کنند) و همین امر باعث ریجکتی شما شده است؛ باید بدانید که مسیر بسیار دشواری برای اثبات بی گناهی خود دارید. پس توصیه می‌شود در انتخاب خود دقت داشته باشید و یا اگر نمی‌خواهید برای تخصص یک مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت کانادا هزینه کنید، خودتان به درستی مسیر را یاد گرفته و درخواست ویزا را بی نقص ثبت کنید.

 

* خدمات ویزای توریستی کانادا در ویزا724 به سه شکل ارائه می شود؛ برای اطلاع از هزینه ها و شرایط آن می توانید به لینک > هزینه ویزای توریستی کانادا مراجعه نمایید.

 

برای بررسی تخصصی شرایط پرونده ریجکت شده خود می توانید به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه بفرمایید و با نظر و تخصص وکیل/مشاور رسمی کانادا پرونده خودتان را پیش ببرید. و یا با دفاتر ما در تماس باشید که برای اعتراض یا رفع ریجکتی راهنمایی شوید.

ریجکتی یا ریفیوزی کانادا هر دو به معنی رد درخواست ویزای شماست و تفاوت چندانی در مفهوم کلی ندارد  اما به صورت کلی اگر در ارائه مدارک مشکل داشته باشید از واژه ریجکت و اگر در قانع کردن آفیسر مشکل داشته باشید از واژه ریفیوز استفاده می شود.

* مطلب مشابه:

 

ویدئو 5: رفع ریجکتی ویزای توریستی کانادا

 

برای استفاده از خدمات رفع ریجکتی می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه کنید یا برای مشاوره تخصصی می توانید به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه بفرمایید. ما در ابتدا باید بررسی کنیم که آیا پرونده ی شما ارزش هزینه های دادگاه فدرال کانادا را دارد یا خیر، بسیاری از پرونده های درخواست ویزا با کیفیت پایینی ارائه شده اند بنابراین پس از بررسی مشخص می شود که شانس موفقیت رفع ریجکتی دارید یا خیر.

 

رد درخواست ویزا زمانی اتفاق می افتد که افسر اداره مهاجرت با ارسال نامه ای درخواست شما را قبول نمی کند. اگرچه دلایل متعددی مثل سابقه کیفری نامناسب، تراول هیستوری بد و یا عدم توانایی مالی می توانند دلایل رد ویزا باشند که افسر اداره مهاجرت کانادا موظف است درباره آن ها به مخاطب خود توضیح دهد، اما گاهی اوقات وجود خطاهای جزئی می تواند بدون توضیح باعث رد شدن درخواست شما شود. در این مطلب قرار است درباره روش های رفع ریجکتی ویزای کانادا یا اعتراض به رد درخواست ویزا و بزرگترین اشتباهاتی صحبت کنیم که می توانید هنگام درخواست ویزای کانادا مرتکب شوید. در نهایت به شما نشان خواهیم داد که چگونه و با در دست داشتن چه مدارکی به دادگاه مهاجرت کانادا درخواست رفع ریجکتی ویزای خود را ارائه دهید.

ویدئو 6: درباره ما و مجوزها 

تمامی خدمات بررسی علل، پیگیری ریجکتی ویزای کانادا و رفع ریجکتی در این مجموعه، توسط تیم متخصص و با استفاده از دانش وکیل و مشاور رسمی مهاجرت کانادا انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر  در خصوص مجوز ها و سوابق ما، می توانید به صفحه موسسه مهاجرتی ما، مراجعه نمایید.

 

زمان و نحوه ی اعتراض به ریجکتی ویزای کانادا

برای رفع ریجکتی ویزای کانادا، شما تنها در یک بازه زمانی کوتاه می توانید درخواست تجدید نظر کنید. واقعیت این است که در بسیاری از مواقع فرد به تنهایی برای ویزا اقدام می کند، یا به شرکت هایی که با وعده های ویزای تضمینی، بدون مجوز فعالیت میکنند، مراجعه کرده و درخواست ویزا را ثبت می کنند که معمولا با مشکل رد درخواست مواجه خواهد شد. در این مرحله دیگر باید از یک متخصص مهاجرتی حرفه ای کمک بگیرید تا دوباره با مشکل قبلی مواجه نشوید. این کار به دلیل این است که با همکاری یک فرد آشنا به امور مهاجرت و مسافرت بین المللی، اشتباهات گذشته را دیگر تکرار نکنید تا شانس تائید خود را بالا ببرید.

رقع ریجکتی ویزای کانادا

در صورتی که در پرونده قبلی جعل مدرک انجام نداده اید و پرونده قوی ای داشته اید، در صورت انجام مراحل رفع ریجکتی ویزا به صورت‌ حرفه ای با ارائه عدله محکم و قوی، احتمال موفقیت شما بالاست.

اثر داشتن اعتراض یا درخواست تجدید نظر به عوامل متعددی از جمله نوع ویزا بستگی دارد. البته در برخی از مواقع باید خیلی سریع اقدام کنید. در شرایطی که درخواست شما ایجاد یک سوتفاهم یا ارائه اطلاعات ناکافی باشد، ممکن است بتوانید دوباره درخواست خود را ارائه دهید. اما در مواقعی که  هدف شما این است که نشان دهید تصمیم گیرنده یا خلاف قانون عمل کرده است، یا خارج از صلاحیت خود کاری کرده است که منجر به رد درخواست شما شده است، در این صورت باید از طریق بررسی قضایی فدرال کانادا کار خود را پیش ببرید.

در صورتی که به عملکرد افسران ویزا معترض هستید و در زمان درخواست در خاک کانادا حضور دارید، باید در مدت 15 روز اعتراض خود را ارائه دهید. این زمان برای وقتی که بیرون از کانادا هستید تا 60 روز افزایش پیدا می کند.

در برخی از مواقع هم شاید چندان مشخص نباشد که دلیل رد ویزا چیست. در چنین مواقعی باید بعد از ریجکت شدن درخواست، اسناد و مدارک اضافی که احساس می کنید در تجدیدنظرخواهی به سود شما خواهد بود را ضمیمه پرونده خود کنید. دلیل هر چه که باشد، این بار باید از یک متخصص خبره کمک بگیرید.

ویدئو 7: بدترین نوع ریجکتی کانادا

 

 

اقدامات مهم پس از ریجکتی ویزای کانادا

اگر درخواست ویزای شما برای رفتن به کانادا رد شده باشد، می توانید در هر زمانی که خواستید دوباره برای روادید، درخواست دهید. البته یک استثنا وجود دارد و آن هم زمانی است که در نامه یا ایمیلی که به شما داده شده است ذکر شود که نمی توانید دوباره درخواست دهید. در صورتی که با ریجکت ویزای کانادا مواجه شدید، بهتر است اقدامات زیر را انجام دهید.

1. از علت رد درخواست ویزا مطمئن شوید. برای این کار لازم است به دقت نامه ریجکتی را بررسی کنید و تمام جزئیات را به خوبی بررسی کنید.

2. از یک وکیل مهاجرت حرفه ای برای تجدید نظر خواهی کمک بگیرید.

3. اشتباهات گذشته را اصلاح کنید، اسناد اضافی را به پرونده خود ضمیمه کنید و شایستگی خود را برای دریافت ویزا با استفاده از دلایل قانع کننده اثبات کنید. درخواست مجدد با همان اطلاعات حتی با وجود استخدام یک نماینده مهاجرت به رفع ریجکتی منجر نمی شود.

3. در صورت اعتراض به ریجکت شدن ویزای کانادا و رای افسر ویزا با دلایل قاطع و قانع کننده می توانید به دادگاه مهاجرت کانادا شکایت کنید.

4. به زمانبدی در نظر گرفته شده برای درخواست دوباره دقت کنید.

هزينه‌های رفع ریجکتی ویزای کانادا:

برای شفاف سازی و احترام به حقوق و زمان متقاضیان ویزا724، هزینه های خدمات رفع ریجکتی به شرح ذیل اعلام میگردد:

هزینه اعتراض به دادگاه فدرال توسط وکیل دادگستری کانادا برای ریجکتی ویزای تحصیلی (Judicial review):

برای اطلاع از هزینه های رفع ریجکتی در ویزا724، توسط وکیل دادگستری کانادا، با شماره های پشتیبانی ما در تماس باشید.

 

هزینه اعتراض به دادگاه فدرال توسط وکیل دادگستری کانادا برای ریجکتی ویزای توریستی:

برای اطلاع از هزینه های رفع ریجکتی در ویزا724، توسط وکیل دادگستری کانادا، با شماره های پشتیبانی ما در تماس باشید.

نکته : در صورتی که با لایحه وکیل دادگستری، پرونده به دادگاه های فدرال نرود و اداره مهاجرت کانادا سازش کند، صرفه جویی در هزینه و صرفه جویی در زمان خواهیم داشت.

 

هزینه درخواست فرجام و بازنگری اقامت دائم Appeal - PR:

برای اطلاع از هزینه های رفع ریجکتی در ویزا724، توسط وکیل دادگستری کانادا، با شماره های پشتیبانی ما در تماس باشید.

 

هزینه Appeal work permit درخواست فرجام و بازنگری ویزای کار:

برای اطلاع از هزینه های رفع ریجکتی در ویزا724، توسط وکیل دادگستری کانادا، با شماره های پشتیبانی ما در تماس باشید.

 

هزینه دادگاه تسریع پرونده:

برای اطلاع از هزینه های رفع ریجکتی در ویزا724، توسط وکیل دادگستری کانادا، با شماره های پشتیبانی ما در تماس باشید.

 با توجه به نوع ویزا به علل ریجکتی ویزای کانادا توجه کنید. برای مثال ممکن است رفع ریجکتی ویزای توریستی کانادا با رفع ریجکتی ویزای تحصیلی کانادا با هم کاملا متفاوت باشد و نمی توان یک نسخه تجدید نظر برای همه پیچید.

ریجکتی ویزای کانادا

درخواست نت پرونده

در بحث ریجکت شدن ویزای کانادا می توان از نت پرونده یا همان نت آفسیر استفاده کرد که اصطلاح مخصوص به خود را دارد. این عبارت ATIP مخفف کلمات Access to Information and Privacy و به معنی دسترسی به اطلاعات و حریم خصوصی به شکل آنلاین است که طی آن شخص می تواند یادداشت های افسر ویزا که حین بررسی پرونده وی از اطلاعات او برداشته است، را مشاهده کند. این درخواست درباره تمام ویزاهای کانادا قابل دسترسی است. اطلاعات این چنین در قالب چندین صفحه هستند و برای در دسترس گرفتن حداکثر به 6 هفته زمان نیاز دارند.

 کسانی که جزو شهرواندن کانادا محسوب می شوند، افرادی که اقامت دائم در این کشور را دارند به علاوه شرکت ها و افراد حاضر در این کشور، می توانند درخواست نت پرونده داشته باشند. سایر افراد هم می توانند از طریق یک نماینده در کانادا به اطلاعات خود دسترسی داشته باشند. 

 

روند اعتراض به ریجکتی ویزای کانادا

بسته به نوع درخواستی که متقاضی دارد، مثلا با توجه به اینکه ویزای او چه نوعی است، می توان در خود خاک کانادا یا بیرون از آن درخواست اعتراض یا تجدید نظر را ارائه دهد. این تجدید نظر برای عوامل گوناگونی از جمله فسخ ویزای تحصیلی، فسخ ویزای توریستی، جلوگیری از اجازه کار در کانادا و دیگر موارد خواهد بود.

متقاضیانی که قصد رفع ریجکتی ویزای توریستی یا رفع ریجکتی ویزای تحصیلی کانادا و مواردی از این دست را دارند، می توانند در قدم اول درخواست نت پرونده یا ATIP داشته باشند تا از روند بررسی شرایط ویزای خود با خبر شود. از این طریق می توانند به اطلاعات خصوصی خود و نحوه بررسی پرونده دسترسی داشته باشند.

در قدم بعدی هر فرد می تواند در دادگاه فدرال کانادا درخواست بررسی قضایی برای امتناع از صدور ویزا توسط افسر پرونده داشته باشد. این کار باعث می شود که دادگاه معقول بودن تصمیم گیری افسر را تایید یا رد کند که در کل شانسی برای شما ایجاد خواهد کرد.

درخواست خود را می توانید طی دو مرحله با کمک گرفتن از وکیل مهاجرت ویزا724 به دادگاه ارائه دهید. در مرحله اول برای ارائه پرونده به دادگاه اجازه می گیرید و در مرحله بعد در صورت رد شدن از گام نخست، درخواست خود را برای ناعادلانه بودن تصمیم به دادگاه ارائه می دهید تا در جریان بررسی قرار بگیرد.

در صورتی که رای صادره به یکی از علل خطای قانونی، بروز یک اشتباه، اشتباه در قانون و واقعیت و تصمیم کاملا غیر منطقی باشد، پرونده شما به دفتر ویزا ارجاع داده می شود تا توسط افسری دیگر بررسی شود. اما این را به یاد داشته باشید که حتی در صورت تایید دادگاه نمی توان به صورت صددرصدی از نتیجه مثبت تجدید نظر مطمئن بود.

رفع ریجکت شدن ویزای کانادا

دلایل اصلی ریجکتی درخواست ویزای کانادا

وقتی پیش از آنکه درخواست خود را به سفارت ارائه دهید، از دلایل اصلی و فرعی ریجکتی ویزای کانادا مطلع باشید، کمتر اتفاق می افتد که در چنین دامی گرفتار شوید. البته باز هم همه چیز به خودتان بستگی دارد، برخی با تصور اینکه شایسته دریافت ویزا هستند، توجه چندانی به اسناد ارائه شده به سفارت ندارند، یا چندان به جزئیات اهمیت نمی دهند.

در نهایت همین عدم توجه به عوامل بسیار کوچک و جزئی است که می تواند مشکل ساز باشد. هر چند در بسیاری از مواقع هم دلایل واضح و روشنی وجود دارد که رد درخواست را به دنبال خواهد داشت. به هر حال فاکتورهای زیادی وجود دارد که بر اساس الزامات درخواست ویزا، می توانند منجر به رد درخواست شوند.

ویدئو 8: دلایل ریجکتی ویزای تحصیلی کانادا

 

 

1.اثبات توانایی مالی

یکی از اصلی ترین دلایل ریجکتی ویزای کانادا، عدم اثبات توانایی مالی است. این پارامتر را می توان نقطه مشترک تمامی ویزاها دانست. این یعنی فرقی ندارد که شما به منظور گشت و گذار قصد دارید به کانادا بروید، یا تحصیل، زندگی و یا اشتغال، در هر صورت با توجه به نوع درخواست خود باید مبلغ مشخصی از بودجه را در حساب خود داشته باشید.

کارمندان کنسولگری باید از این اطمینان پیدا کنند که شما می توانید بدون اینکه با مشکل مالی مواجه شوید، هزینه های اقامت و زندگی خود را در کانادا بپردازید. اگرچه ممکن است در برخی از مواقع مثل زمانی که بورسیه تحصیلی دریافت کرده اید یا یک پیشنهاد کار فوق العاده دارید، ممکن است کمی سختگیری ها در این زمینه کمتر باشد، اما به هر حال این مورد را باید تمام و کمال در نظر داشته باشید و از پس اثبات تمکن مالی خود بر آیید.

مبلغی که سفارت از شما درخواست می کند، با توجه به تعداد افراد خانواده و هدف سفر متفاوت خواهد بود. از طرفی باید منابع بودجه خود را در بهترین حالت ممکن به اثبات برسانید تا مورد بی مهری افسران ویزا قرار نگیرید. برای مثال یک حساب بانکی نامطمئن می تواند کارت قرمزی برای درخواست ویزای شما محسوب شود.

 

2. تاثیر تراول هیستوری در ریجکتی ویزای کانادا

تراول هیستوری یا سابقه سفر شما برای اداره مهاجرت و سفارت کشوری که قرار است به آن سفر کنید اهمیت زیادی دارد. خصوصا اگر قرار باشد به کشور مدرن، مهاجرپذیر و پیشرفته ای مثل کانادا سفر کنید، این فاکتور اهمیت بیشتری خواهد داشت.

اگر شما سابقه سفر خوبی نداشته باشید، برای مثال برای اولین بار است که به کشوری خارجی سفر می کنید یا قبلا به کشوری سفر کرده اید اما در قبل از موعد مقرر از کشور مورد نظر خارج نشده اید، آلارم های بدی به افسران ویزا انتقال می دهید. آلارم هایی که شانس شما برای قبول درخواست شما را ضعیف می کند.

از آنجایی که کشور کانادا از یک سیستم جامع جهانی به منظور دستیابی به اطلاعات مسافران خارجی خود استفاده می کند، به راحتی می تواند به اطلاعات سفرهای گذشته شما دسترسی داشته باشد. اقامت طولانی و بیش از حد مجاز در کانادا و هر کشور دیگر می تواند دلیل اصلی رد درخواست شما باشد.

 

3. عدم ارائه مدارک کامل

یکی دیگر از دلایل ریجکتی ویزای کانادا، ارائه ناقص اسناد و مدارکی است که سفارت برای ویزای شما درخواست می کند. بی توجهی به این موضوع تنها باعث می شود که مجبور شوید دوباره درخواست خود را ارائه دهید و از طرفی هزینه ای که برای این درخواست پرداخت کرده اید را دوباره متحمل شوید.

حتی یک اشتباه کوچک در ارائه مدارک می تواند به راحتی عاملی برای نارضایتی سفارت کانادا از درخواست ویزای شما باشد. این گزینه را باید به قدری جدی بگیرید که حتی اگر اسنادی به طور واضح در لیست معمول درخواست وجود نداشته باشد، باید تعداد اسناد حمایتی با خود به همراه داشته باشید تا شانس موفقیت شما را بیش از قبل بالا ببرد.

ریجکتی ویزای کانادا

 

4. ارائه مدارک جعلی و نامعتبر

شاید پیش خود تصور کنید که با ارائه یک نامه جعلی از بانک یا ارائه اسناد تحصیلی ساختگی و شغلی به راحتی می توانید قوانین سفارت کانادا را دور بزنید، اما اصلا چنین چیزی امکان پذیر نیست. کنسولگری این کشور به دقت همه چیز را بررسی می کند و در صورت کوچکترین مغایرت یا احساس جعلی درخواست شما را نخواهد پذیرفت. وجود حتی یک سند نامفهوم یا مشکوک می تواند این ذهنیت را ایجاد کند که شما فرد شایسته ای برای مسافرت به کانادا نیستید.

ارائه اسناد نامعتبر نه تنها منجر به ریجکتی ویزای کانادا می شوند، بلکه ممکن است درخواست های بعدی شما را نیز تحت تاثیرات منفی قرار دهند. پس نه تنها خودتان نباید در این مسئله کوتاهی کنید، بلکه باید مطمئن شوید اسناد خود را از یک موسسه غیر مجاز دریافت نکنید. به طور مثال اسناد محضری در برخی از مواقع می توانند توسط افراد غیر کارشناس و غیر معتبر صادر شوند که در این صورت با مشکل مواجه خواهید شد. عدم توجه به تاریخ انقضا برخی از اسناد هم می تواند دردسرهایی را به دنبال داشته باشد.

 

5. وضعیت اشتغال در کشور مبدا

اشتغال هم یکی دیگر از گزینه هایی است که می تواند در ریجکت ویزا اثرگذار باشد. البته این وضعیت برای تمامی ویزاها ضروری نخواهد بود. برای مثال در ویزای تحصیلی این مورد اهمیت ندارد یا کمتر مورد بحث خواهد بود. اما ویزاهای دیگری مثل ویزای توریستی ممکن است نیاز به اثبات وضعیت فعلی اشتغال داشته باشند.

از آنجایی که در حال حاضر ارزش ریال در برابر دلار کانادا بسیار پائین است، این مورد اهمیت بیشتر پیدا خواهد کرد؛ زیرا در قوانین صدور ویزای کانادا توجه به این نکته ضرورری است که اگر از یک کشوری باشید که حقوق دریافتی شما پایین باشد، ممکن است این موضوع القا شود که شما بعد از کار، تحصیل یا اقامت کوتاه مدت به کشور خود باز نمی گردید. در مواقعی هم نیاز است که شما شاغل بودن خود را با ارائه برگه مرخصی یا اسنادی از این دست ثابت کنید تا ثابت شود که شما در کشور خود فاقد شغل نیستید.

 

6. روابط خانوادگی در ریجکتی ویزای کانادا

در اقامت های کوتاه مدت و نه اقدام برای تابعیت، شما باید اسناد زیادی را ارائه کنید که طی آن ها اثبات خواهید کرد که پس از سفر به کانادا و قبل از اتمام تاریخ مجوز به کشور خود بر می گردید. این مسئله برای افسران ویزای کانادا بسیار اهمیت دارد.

یکی از این عوامل، روابط خانوادگی در کشوری است که در حال حاضر ساکن آن هستید. داشتن خانواده در ایران می تواند  اثبات خوبی برای بازگشت دوباره شما باشد که اگر از آن بی بهره باشید، باید خطر ریجکت شدن درخواست را به جان بخرید. هر چند که شاید بتوانید در مواقعی بدون نیاز به این پارامتر، موعد بازگشت خود را به اثبات برسانید.

 

7. سابقه کیفری

خیلی مهم است که هنگام درخواست ویزای کانادا، دچار جرم و جنایت نشده باشید. البته شاید در مواقع خیلی نادر بتوان جرم های کوچک را نادیده گرفت، ولی افرادی که سابقه کیفری نامناسبی دارند، اصلا نمی توانند انتظار داشته باشند که مورد مرحمت کارمندان سفارت قرار بگیرند. اگر مجرم بودن شما محرز شود، ممکن است افسران ویزا این را برای کشور خود خطرناک تلقی کرده و درخواست شما را رد کنند.

 

8. عدم توضیح مناسب درباره هدف از سفر دلیلی برای ریجکتی ویزای کانادا

عوامل به ظاهر جزئی دیگری نیز هستند که می توانند باعث رد درخواست ویزا شوند. برای مثال اگر نتوانید به خوبی در مصاحبه ظاهر شوید، یا دلیل موجهی از سفر به کانادا ارائه دهید، ممکن است منجر به ایجاد شک و دو دلی شوید که نتیجه ای جز عدم قبول درخواست شما در پی نخواهد داشت. سعی کنید دلایل خود را به شکل واضح و روشن و با اطمینان کامل بیان کنید.

 

9. عدم اثبات بازگشت از کانادا در زمان تاریخ انقضا مدت اقامت

اگر نتوانید اسناد و مدارکی ارائه دهید که بازگشت شما به کشور را تضمین می کند، ممکن است در لیست افراد رد درخواستی قرار بگیرید. این اثبات بازگشت همانطور که گفتیم می تواند تحت تاثیر عوامل مختلفی مثل وضعیت شغلی یا وضعیت خانوادگی باشد یا با ارائه اسناد اموال دارایی های داخل کشور به انجام برسد. البته این مورد تنها به نظر افسران ویزا بستگی دارد. پس بهت ر است از قبل آمادگی کامل داشته باشید.

 

10. نقض حقوق بشر

از دیگر فاکتورهای تاثیرگذار بر ریجکت شدن ویزای کانادا، وجود دلایلی مبنی بر این است که اثبات کند شما ناقض حقوق بشر هستید. قرار داشتن در گروهک های خاص، در برخی از مواقع نظامی بودن و شرکت در جنایات جنگی می توانند بر امتناع صدور ویزا موثر باشند که برای غلبه بر این اوضاع باید اسناد لازم را ارائه دهید.

وبسایت اداره مهاجرت و اطلاعاتی درباره اقدام پس از ریجکتی ویزا: www.cic.gc.ca/english/helpcentre

 

شرایط اعتراض به ریجکت شدن ویزای کانادا به چه صورت می باشد؟

شرایط اعتراض به ریجکتی ویزای کانادا در صورتی که پاسخی برای ارائه به دادگاه دارید، می توانند متفاوت باشند. ابتدا می بایست مطمئن شوید که پرونده شما شرایط دفاع کردن در کورت یا دادگاه را دارد. هنگامی که از  علت ریجکتی ویزای خود اطلاع پیدا کرده و نسبت به رفع اشکالات ذکر شده اقدام نمودید، می توانید در دادگاه حاضر شوید و از پرونده تان دفاع نمایید.

به این نکته توجه داشته باشید که اگر دلایل رد شدن درخواست ویزای شما به طور کامل برطرف نشده باشند، تشکیل دادگاه و دفاعیه تان مثمر ثمر نخواهد بود و مجدد درخواست شما رد خواهد شد. بنابراین لازم است تا با برخی از دلایل رد شدن درخواست و شرایط اعتراض به ریجکتی ویزای کانادا آشنا شوید.

 

شرایط اعتراض به ریجکتی ویزای کانادا را توضیح دهید

 

شرایط اعتراض به ریجکتی ویزای کانادا:

  • بهتر است بلافاصله بعد از رد شدن درخواست ویزای خود، تقاضای نت آفیسر ویزا بدهید. بنابراین می توانید به طور کامل از دلایل رد شدن درخواست ویزای خود باخبر شوید. آنها می توانند در رفع مشکل به شما کمک نمایند.
  • در صورتی که علت رد شدن درخواست ویزای شما، مربوط به ارائه مدارک تحصیلی تان بوده است، تا حد امکان نواقص را برطرف نموده و مجددا درخواست خود را ثبت نمایید.
  • چنانچه پس از رفع ایرادات و نواقص پرونده، مجددا درخواست ویزای کانادای شما ریجکت شد این مورد را با دید مثبت بنگرید. زیرا این امکان وجود دارد که اعتراض کرده و در دادگاه از خود دفاع نمایید.
  • پایه و اساس رد شدن یک درخواست ویزای امیدوارانه، نداشتن منطق و انصاف می باشد. به این معنا که اگر آفیسر پرونده در هنگام بررسی درخواست تان این سه مورد را رعایت نکرده باشد، این امکان وجود دارد تا بتوانید در کورت از خود دفاع کرده و به رای صادر شده اعتراض نمایید.

 

جمع بندی

ریجکتی ویزای کانادا، خصوصا در سال های اخیر که تعداد مهاجرین افزایش پیدا کرده است، می تواند بسیار ناامید کننده باشد. این مسئله در برخی از مواقع به قدری جدی است که می تواند سفر کاری یا تحصیلی و حتی برنامه یک زندگی جدید را خراب کند. برای اینکه با چنین مشکلاتی مواجه نشوید، باید قبل از درخواست خود از دلایل رد ویزا آگاه باشید و با مشورت گرفتن از یک وکیل خبره، باتجربه و توانمند روند درخواست را به نفع خود به جریان بیاندازید طوری که کوچکترین شک و شبه‌ ای برای افسران ویزا برای صدور ویزای شما وجود نداشته باشید.

وکلای بهترین موسسه مهاجرتی ایران، کانادا در مجموعه ویزا 724 گرد هم آمده اند تا شما را از ابتدای دریافت ویزا تا زمان راه اندازی بیزینس، تحصیل یا شروع یک زندگی با ثبات در نقطه نقطه کانادا راهنمایی کنند. برای شروع می توانید از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما


سوالات متداول


دلایل رد درخواست ویزای کانادا چه مواردی هستند؟

فاکتورهای زیادی وجود دارد که می توان منجر به رد درخواست شما شوند که از جمله مهم ترین آن ها می توان به عدم اثبات مالی، سابقه کیفری، عدم ارائه مدارک کافی یا مدارک جعلی، پر کردن اشتباه فرم درخواست، انتخاب نادرست نوع ویزا اشاره کرد.

چگونه می توان از رد دوباره درخواست ویزا کانادا جلوگیری کرد؟

نامه ریجکتی ویزای کانادا که از سوی کنسولگری برای شما صادر می شود، حاوی اطلاعات مهم و سرنخ هایی است که می تواند نشان دهد دلیل قبول نشدن درخواست شما چه بوده است. به همین دلیل باید نامه را با دقت بخوانید، تمام نقاط ضعف را پیدا کنید، یادداشت های افسر ویزا را مطالعه کنید، از یک وکیل مهاجرتی باسابقه کمک بگیرید و در نهایت با رفع تمامی نواقص، پس از طی کردن مدت زمان مشخص دوباره درخواست خود را ارائه دهید.

در چه صورت باید به رد درخواست ویزای کانادا اعتراض کرد؟

دلیل رد درخواست هر چه که باشد، مهم است که خیلی سریع پس از اطلاع از رد شدن پرونده خود اقدام کنید. سپس باید به دنبال یک وکیل مهاجرت واجد شرایط و مجرب باشید که دارای مجوز باشد و شما را در این مسیر راهنمایی کند.


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


متین شکری مقدم :

سلام وقتتون بخیر. ویزای توریستی من و همسرم ریجکت شده. امکانش هست بهمون کمک کنید؟؟

با سلام

بله برای بررسی پرونده و کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

visa724.com/تماس-باما

 

مریم :

سلام پسر من 16 سالشه و برای تحصیل اقدام کردیم ریجتک شد و دلیلشم شاید برنگشتن به کشورت بوده تمام مدارکش کامله هزینه ثبت نام مدرسه کانادا رو هم پرداخت کرده بودیم، تمکن مالی و ... چقد احتمالش هست با بررسی پرونده ویزا بشه و چقد زمان میبره؟ ممنون

با سلام

باید پروندتون بررسی بشه، برای اطلاعات بیشتر به شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

visa724.com/تماس-باما

 

نازنین :

سلام من درخواست برای ویزای تحصیلی دادم و بعد از دو ماه نامه ای از سفارت برام امد که شهریه ظرف 10 روز واریز کنید من دو روز واریز کردم اما بعد از اینکه نامه پرداخت شهریه به سفارت اعلام کردم که شهریه پرداخت شده منو ریجکت کردن به دلیل نداشتن تمکن مالی اما من گردش حساب خوبی داشتم الان 6 هفته هست درخواست داده ام دلیل کامل ربجکتی که به دادگاه فدرال شکایت کنم اما جوابش نیامده ایا با این نامه و پرداخت شهریه امکان داره دوباره پرونده من بررسی کنن

با درود 

می توانیم در دادگاههای فدرال به این رای اعتراض کنیم که بسته به مدارکی که ارائه دادید شانس موفقیت می تواند متغییر باشد.

جواد خواجوی فخرداود :

سلام درخواست تمدید ویلای توریستی بعلت اینکه عدم وابستگی فامیلی رد شده وتوضیح در سال 2018اول برای خودم وپسر 18ساله وخانمم ویزا گرفتیم و خودم تنها یک سفر کانادا رفتم و برگشتم وبرای دخترم هم درخواست دادم وبرای اون هم دادند ولی اینبار برای 4نفر وهمگی درخواست دادم وبعد از 8ماه حدود 2هفته قبل رد شدیم

با درود 

باید کل اطلاعات شما را مشاهده کنیم و برای رفع ریجکتی در صورتی که شرایطش رو دارید اقدام کنیم.

با شماره های پشتیبانی ما در تماس باشید

P.sh :

سلام وقت بخیر ، من سوالی درباره شانس ستل شدن پرونده ام دارم اونم این هست که افیسر دلیل ریجکت شدن من رو ضعیف بودن تای خانوادگی اعلام کرده و جز اون پرونده قوی دارم با این حال امکانش هست که ویزا بشم؟

با درود

تمام شرایط پرونده باید بررسی شود. بله امکان ویزا وجود دارد.

حسین اکبری فرد : با سلام و احترمابنده چندین سال قبل برای مهاجرت کانادا اقدام کردم و مدیکال تست هم انجام دادم(محدوده سال 1381) بعد از تست و قبل از صدور ویزا ازدواج کردم بنابراین باید برای همسرم مجددا اقدام‌میشد.برای انجام این فعالیت آقای مهدی *** در آن زمان‌وکیل‌بنده‌ بودند(اینکه عضو ICCRC بودن یا نه اطلاع ندارم) و اقدامات لازم انجام‌شد تا اینکه فکر میکنم اواخر سال 1384 بنده و ‌همسرم مدیکال تست دادیم و در سال 1385 به ما اعلام شد برای اعلام مبلغ لازم جهت صدور‌ویزا. در آن ایام متاسفانه برای ماد همسر بنده مشکلی ایجاد شده بود که طی ایمیلی درخواست زمان کردم. بعد از آن متاسفانه به دلیل مسایل تحریم و‌فراموشی کلمه عبور ایمیل یاهو موفق‌ به بررسی ایمیل ها نشدم. ایمیل backup ‌بنده روی‌یاهو‌ ایمیل محل کارم‌بود که به دلیل تحریم و معلق شدن دامین آن تاکنون امکان دسترسی به ایمیل backup نداشته ام بنابراین طبیعی بوده که نتوانم به بقیه ایمیل ها پاسخ بدهم. بعدا به مدارکی دست یافتم که به دلیل عدم پاسخگویی به ایمیل ها پرونده refuse شده است.(در صورت نیاز این مستندات تقدیم خواهد شد)حال سوال‌بنده این‌هست که آیا اصلا میتوان این پرونده رو بازگرداند یا خیر؟در حال‌حاضر‌ بنده 51 ساله هستم و همسرم 45 ساله هر دو فوق‌لیسانس‌ فناوری اطلاعات از دانشگاه امیر‌کبیر ‌هستیم‌ و دارای دو فرزند 10و 13ساله هستیم.از زمانی که جهت بررسی گذاشته میشود سپاسگزارم.

با درود 

اینکه ایشان عضویت رسمی ندارند پس وکیل نیستند و برای اینکه بدانیم پرونده شما در چه وضعیتی ست نیازمند ATIP خواهید بود برای دریافت آن می توانید با شماره های دفتر در تماس باشید.

Sina :

سلام وقت بخیر من برای خود و خانوادم و مادرم درخواست ویزای توریستی کردم(جهت شرکت در مراسم عروسی دخترخالم) که امروز ایمیلی به دستم رسید که فقط دخترم که 2 سالش هست رو رفیوز کردن به دلیل اینکه آفیسر مجاب نشده دخترم به ایران برمیگرده ! آخه آفیسر نباید این نکته رو در نظر بگیره که که به بقیه نفرات ویزا بده چجوری ما میتونیم یه بچه 2 ساله رو تنها بزاریم و به مسافرت یک ماهه بریم ؟! امکانش هست با درخواست رفع ریجکتی موافقت بشه ؟

با درود 

میتوانید اعتراض کنید اما به دلیل اینکه تمام اعضای خانواده اقدام کنید، آفیسر به ماندن شما در کشور کانادا شک کرده است.

Reza :

سلام درخواست ويزاي توريستي من به همراه خانواده ام رفيوز شده اول اينكه چه مدت زماني بعد از پاسخ ميتوانم دوباره درخواست ويزا بدهم و دوم اينكه اعتراض به رد درخواست ميتواند منجزر به نتيجه بشود؟

با درود 

عملا اعتراض به ویزای توریستی بی فایده ست. باید خطاهای پرونده قبلی بررسی و بر طرف شود و مجدد ثبت درخواست بفرمایید.

نیلوفر :

با سلام من 26 ساله هستم بعد از 2 بار ریجکتی ویزای تحصیلی با بردن به کورت ستل شده ام. خواستم بدونم که با وجود برنده شدن در دادگاه ، شانس بیشتری برای گرفتن ویزا وجود دارد یا خیر

با درود 

باید تمام شرایط پرونده شما بررسی شود که بدانیم ارزش دادگاه رفتن دارد یا خیر، اگر خطایی در پرونده وجود نداشته باشد بله احتمال موفقیت در دادگاه بالاست

حمیرا حسین زاده :

سلام من 49 سال لیسانس مهندسی کامپیوتر و فوق ام بی ای و دکتری مدیریت بازرگانی دارم، یکبار دعوتنامه از طرف برادرم داشتم که ریجکت شدم الان هم برادر و هم فرزندانم ساکن کانادا و اقامت دائم دارند چگونه می توانم ویزای ویزیتوری یا ویزای کارافرینی بگیرم

با درود 

باید تمام شرایط پرونده ریجکتی شما بررسی شود و ویزای ویزیتور با ویزای کارآفرینی دو موضوع کاملا مجزا با تایپ ویزای موقت و تایپ ویزای اقامت دائم هستند. بنابراین به اطلاعات زیادی درباره شما نیاز داریم. می توانید به بالای سایت قسمت رزرو وقت مشاوره مراجعه یا با دفاتر ما در تماس باشید.

مریم دامک :

سلام روز بخیر، متاهل هستم،سنم 40 سال، مدرک دیپلم،و مدرک کمک‌ بهیاری دارم و در بیمارستان 12 سال سابقه کار .برای ویزای کاری کانادا میخواهم اقدام کنم.لطفا راهنمایی کنید مدرک زبان ندارم

شهاب :

سلام میخواستم هزینه رفع ریجکتی ویزای توریستی کانادا رو بدونم

به شرایط پرونده و کیفیت آن بستگی دارد، برای اطلاع از هزینه های رفع ریجکتی می توانید با دفاتر در تماس باشید

uعلی قاسمی :

با سلام .در صورت ریجکت شدن تحصیلی توسط آفیسر می توان با توجه به دلایل نامه ریجکتی توسط آفیسر مطرح شده آنها تکمیل و مجددا ارسال نمود ویا باید طرح شکایت در دادگاه فدرال را انجام داد و رفع ریجکتی نمود .سپس مدارک را ارسال کرد . با سپاس

یا باید درخواست مجدد ثبت کنید یا به پرونده قبلی اعتراض کنید. نمیتوانید مدارک جدید در پرونده اعتراض ارائه دهید

پورگودرزی :

با سلام ویزای تحصیلی درخواست کرده بودیم برای فرزند 8ساله مون،رفیوز شدیم .آفیسر پیوند خانوادگی رو دلیل تصمیم عنوان کرده در حالی که همسرم فقط قرار بود همراه باشه، در حال حاضر امکان اعتراض وجود داره، کلا چه کاری میشه انجام داد. سپاسگزار میشم اگر راهنمایی بفرمایید

اگر درخاک کانادا نباشید، دو ماه فرصت اعتراض به ریجکتی را دارید اما باید کل پرونده بررسی شود که بدانیم پرونده ارزش اعتراض به ریجکتی دارد یا خیر

از این رو می توانید با دفاتر در تماس باشید یا اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید

moozhan :

سلام دو مورد هستش سوال اول در خصوص پدر و مادری که 5 ساله ویزا دارند و قبل از بچه دار شدن ویزا گرفتند در حال حاضر بچه یک ساله دارند و قصد سفر به کانادا چه اقدامی برای بچه باید انجام بشه؟ سوال دوم حدود 3 سال قبل درخواست ویزا توریستی کردم همسرم اقدام نکرد در آن زمان دو ویزای شینگن داشتم از آلمان و اسپانیا و شرکت مهاجرتی که اقدام کردم به من گفتند که به همراه پدر شوهر و مادر شوهرم اقدام کنم به آنها ویزا دادند من ریجکت شدم . من از خالم دعوت نامه داشتم . الان میخوام مجدد به همراه همسرم درخواست ویزا توریسیتی انجام بدم .لطفا راهنمایی بفرمایید ممنونم

باید تمام دلایل و پرونده قبلی شما به دقت بررسی شود، به این صورت نمی توانیم اظهار نظر کنیم

Zahra :

با سلام و وقت بخیر ، من تقریبا دوسال درگیر گرفتن ویزای دانشجویی برای کانادا بودم از طریق یک موسسه ک یکبار ریجکت شدم برای بار دوم نامه ادمیشن گرفته شد و بعد تصمیم بر این شد ک دیفر بشه و بعد دپوزیت و برگردونند .الان 9 ماه گذشت تازه اطلاع دادن ک دانشگاه برگشت پولو قبول نداره چون نامه ادمیشن دوم ریجکتی نگرفته خواستم ببینم راهی داره ؟

بله می توانید طی قوانین بین الملل به این موضوع اعتراض کنید و وکیل شما باید این موضوع را پیگیری کند

فاطمه :

سلام وقتتون بخیر.بنده ایلتس 7ونیم دارم وخیلی مشخصه های دیگه ای هم دارم ک مناسب پذیرش گرفتن هست وکلارزومه قوی دارم ودنبال کارای اپلای هستم ولی همسرم نظامی هستند4سال ک سپاهی هستندایاپرونده ی مابعدازپذیرش گرفتن ازدانشگاه ریجکت میشه؟بایدچکارکنیم؟؟

در هیچ حالتی به طور قطعی نمی توان راجع به این مورد اظهار نظر کرد، تنها کاری که از شما بر می آید ارائه یک پرونده قوی و دقیق به اداره مهاجرت است. چک امنیتی فقط بعد از درخواست مشخص می شود. ممکن است ریجکت شوید و یا ممکن است قبول شوید

رضا عارفی :

سلام و ادب، من بهمراه خانواده ژانویه برای توریستی کانادا استانبول انگشت نگاری شدیم بعد از 10ماه انتظار ریفیوز شدیم بدلیل فمیلی تای، به نظرتون الان بهترین اقدامی که میتونیم انجام بدیم چه راهکاریه؟، مدارکمون هم اعم از تمکن، شینگن، دعوت نامه، مدارک شغلی و... همه کامل بود. ????

به صفحه رفع ریجکتی ویزا مراجعه بفرمایید

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.