ویزای کانادا اقامت دائم

قیمت : طبق درخواست

رزرو وقت مشاوره

ویزای کانادا اقامت دائم


نوع ویزا : ویزای اقامت دائم کانادا

کشور : کانادا

هشدار ها : فقط مشاوران و وکلای رسمی مهاجرت کانادا که دارای مجوز از iccrc (شورای قانون گذاری مهاجرت به کانادا) هستند، اجازه فعالیت در حیطه ویزا و مهاجرت به کانادا را دارند. تضمین صدور ویزا یک کلاهبرداریست. حتما شماره پروانه وکیل مهاجرت کانادا را از ایشان طلب کنید.

مدارک :

 

راههای دریافت اقامت کانادا + شرایط و هزینه‌ها

مدارک ذیل به صورت کلی برای دریافت اقامت کانادا عنوان می شود (ارائه تمامی آنها اجباری نیست).

ارائه مدارک دیگر، افزون بر مدارک زیر به نوع درخواست بستگی دارد.

الف) مدرک شناسایی جهت درخواست اقامت کانادا: 

ارائه مدارک شناسایی و هویتی سرپرست و تمامی اعضای خانواده

ب) مدارک شغلی:

باتوجه به تجارب و سوابق شغلی هر فرد، ارائه مدارک شغلی بسیار متفاوت است. در برنامه اقامتی کانادا، اثبات سوابق شغلی، دانش علمی و ارائه درست مدارک بسیار اهمیت دارد.

ج) مدارک تحصیلی:

عموما ارائه آخرین مدرک تحصیلی کافی ست اما بسته به انتخاب روش مهاجرت می تواند متفاوت باشد.

د) مدارک مالی و ملکی :

ارائه مدارک مالی و ملکی سرپرست و دیگر اعضای خانواده برای اثبات توانایی مالی الزامیست.

ه) فرم اطلاعات فردی جهت درخواست ویزای اقامت کانادا:

یک فرم اختصاصی از طرف کارشناسان موسسه در اختیارتان گذاشته می شود که باید آن را به دقت تکمیل نمایید.

 

قبل از اقدام به تهیه مدارک برای درخواست اقامت کانادا، با متخصصان ما مشورت فرمایید.

توضیحات :

معرفی و مقدمه اقامت دائم کانادا

برای اینکه اقامت دائم کانادا را بگیرید لازم است به یک سری نکات مهم و تخصصی توجه نمایید تا در بحث اقامت خود دچار مشکل نشوید. ما به شما پیشنهاد می کنیم تا حتما این مقاله را مطالعه نمایید و به ریز نکات گفته شده توجه فرمایید. زیرا این مطلب با توجه به تجربه، نگارش وکیل رسمی مهاجرت کانادا تهیه شده است و می تواند برای شما عزیزانی که قصد اقامت در کشور کانادا را دارید مهم و کاربردی باشد.

کانادا کشوری وسیع است که در قسمت شمالی قاره آمریکا قرار گرفته. مساحت این کشور در حدود 9٫98میلیون متر مربع است که این کشور را در زمره‌ی چهارمین کشور پهناور دنیا قرار داده است. جالب است بدانید مرز زمینی کانادا و آمریکا طولانی ترین مرز مشترک بین دو کشور در جهان است. هم اکنون جمعیت ساکن در این کشور پهناور در حدود 35 میلیون نفر است که حدود 80% این جمعیت در قسمت جنوبی کانادا که دارای آب و هوای گرم تر و مطبوع تری هست و دارای فرهنگ غالب تر فرانسوی است، زندگی میکنند.

پارت اول ویدئو بهترین روش های اقامت کانادا برای ایرانیان:

 

در این مطلب سعی شده که به سوالات متداول در خصوص دریافت اقامت کانادا  که به شرح زیر است، پاسخ داده شود.

روشهای دریافت اقامت کانادا. تفاوت اقامت دائم کانادا با اقامت موقت کانادا. چه نوع ویزاهایی در کانادا اقامت دائم کانادا محسوب می‌شوند و چه ویزاهایی اقامت موقت کانادا خوانده می شوند. سریعترین راه دریافت اقامت کانادا. بهترین راه دریافت اقامت کانادا. ارزانترین راه دریافت اقامت کانادا. راههای دریافت اقامت دائم کانادا، شرایط دریافت یا درخواست اقامت کانادا. قوانین اقامت کانادا.

و اگر سوالی که در خصوص اقامت دائم کانادا دارید که در این مطلب به آن پاسخ نداده ایم، می‌توانید با دفاتر ما در تماس باشید تا به صورت رایگان به سوالات شما پاسخگو باشیم.
 

 

ویزا

 

انواع روشهای دریافت اقامت کانادا:

1. دریافت اقامت دائم کانادا از طریق سیستم امتیاز بندی اکسپرس اینتری یا نیروی متخصص فدرال: 

ویدئو آموزشی همه چیز درباره اکسپرس انتری:

 

خدمات ویزا 724 در اکسپرس انتری:

 

این روش اقامتی کانادا بر مبنای امتیاز بندی افراد با توجه به میزان تحصیلات، سن، میزان مهارت در زبان، سابقه کار، انطباق پذیری و ... در نظر گرفته شده است. این روش با اقامت دائم کانادا همراه است و به نوعی ارزانترین و سریع ترین روش دریافت اقامت دائم کاناداست.

پارت دوم ویدئو بهترین روش های اقامت کانادا برای ایرانیان:

 

در این روش اقامتی کانادا، اگر جاب آفر از کانادا نداشته باشید یا تجربه تحصیلی را تجربه کار کانادایی نداشته باشید، باید معمولا سن شما بین 19 تا 29 سال باشد، آخرین مقطع تحصیلی شما معادل با فوق لیسانس باشد، نمره مدرک زبان شما در آیلتس از 7.5 به بالا باشد و حداقل3 سال سابقه کار قابل اثبات داشته باشید...

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص این برنامه اقامتی کانادا می توانید به صفحه اقامت کانادا از طریق اکسپرس اینتری مراجعه نمایید.

2. دریافت اقامت کانادا از طریق تحصیل در کانادا:

این روش اقامتی کانادا معمولا راه رسیدن به کانادا را هموار می کند. در اکثر رشته های تحصیلی کانادا زمانی که در کانادا فارغ التحصیل می شوید به شما اجازه داده می شود که در کانادا مشغول به کار شوید و با استفاده از امتیاز تحصیل و کار در کانادا میتوانید امتیاز زیادی کسب کرده و شانس دریافت اقامت دائم کانادا را در سیستم اکسپرس اینتری بسیار افزایش دهید. همچنین در برخی از رشته های تحصیلی مورد نیاز کانادا با دریافت دعوتنامه استانی، شانس این را خواهید داشت که بدون سابقه کار کانادایی، اقامت دائم کانادا دریافت نمایید، در کانادا حتی امکان اینکه بدون داشتن مدرک زبان شانس تحصیل داشته باشید فراهم است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، به صفحه دریافت اقامت کانادا از طریق تحصیل مراجعه فرمایید.

3. دریافت اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری و کارآفرینی:

پارت سوم ویدئو بهترین روش های اقامت کانادا برای ایرانیان:

 

پارت چهارم ویدئو بهترین روش های اقامت کانادا برای ایرانیان:

 

اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری و اقامت کانادا از طریق کارآفرینی دو روش کاملا متفاوت است که به اشتباه هر دو روش به اقامت سرمایه گذاری کانادا معروف است. در روش سرمایه گذاری شما بدون ایجاد شغل در کانادا اقامت دریافت خواهید کرد اما در روش کارآفرینی باید بیزینسی را راه اندازی کنید و برای افراد کانادایی شغل ایجاد کنید که باتوجه به انتخاب شهر و نوع بیزینس شرایط اقامت کارآفرینی متفاوت است و در کانادا از 100 هزار دلار شروع خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید به صفحه اقامت سرمایه گذاری و کارآفرینی کانادا مراجعه فرمایید.

4. دریافت اقامت کانادا از طریق استارتاپ ویزا:

در این روش اقامتی کانادا باید یک ایده یا بیزینس پلن نوین برای کسب درآمد به کانادا نشان دهید که بتواند در کانادا پول ساز باشد. این ایده استارتاپی باید مورد تایید یکی از مراکز سرمایه گذاری کانادا قرار گیرد تا بتوانید برای اقامت کانادا درخواست دهید. در این روش مهاجرتی شما با داشتن اقامت دائم به کانادا می رود و همچنین حداکثر 5 خانواده میتوانند از این طریق اقامت دائم کانادا دریافت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید به صفحه استارتاپ ویزای کانادا مراجعه فرمایید.

5. دریافت اقامت دائم کانادا از طریق خود اشتغالی:

روش اقامتی کانادا برای ورزشکاران و هنرمندان ارائه می گردد و کسانی که به نوعی بیزینس مرتبط با این دو حیطه را دارند. در این روش نیازی به سرمایه آنچنانی نیست، حتی به مدرک زبان قوی ای نیازی ندارید و ملزم به ایجاد شغل برای دیگران نیستید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به صفحه خود اشتغالی کانادا مراجعه فرمایید.

6. دریافت اقامت کانادا از طریق جاب آفر یا پیشنهاد شغلی:

اگر در کانادا کارفرمایی که شرایط لازم را برای استخدام یک فرد خارجی را داشته باشد به شما جاب آفر یا پیشنهاد کاری دهد و به زبان ساده به اداره مهاجرت کانادا اثبات کند که به وجود شما نیاز دارد و شخصی را در کانادا مانند شما پیدا نکرده است آن وقت میتوانید با داشتن جاب آفر و LMIA معتبر درخواست اقامت دائم کانادا داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص میتوانید به صفحه مهاجرت کاری کانادا از طریق جاب آفر مراجعه فرمایید.

7. دریافت ویزای اقامت کانادا از طریق ثبت شرکت یا  owner operator :

این برنامه اقامتی کانادا در خصوص افرادیست که میخواهند بیزینسی را در کانادا راه اندازی کرده و یا خریداری کنند.

حسن این برنامه اقامتی کانادا این است که مانند برنامه های کارآفرینی استانی به حجم سرمایه خاصی نیاز ندارد بسته به نوع بیزینس بسیار متفاوت است، الزامی برای ارائه مدرک زبان ندارید و کل برنامه می تواند در کمتر از یک سال انجام شود و ......

مراحل دریافت اقامت دائم از طریق برنامه owner operator:

مرحله اول: باید شرایط شما توسط موسسه ارزیابی گردد. (مراجعه به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان)

مرحله دوم: جمع آوری مدارک و برگذاری جلسات توجیهی.

مرحله سوم: تحقیق بازار مربوط به کانادا برای راه اندازی بیزینس.

مرحله چهارم: تهیه بیزینس پلن باتوجه به مشخصات متقاضی و شهر انتخابی کانادا.

مرحله پنجم: ثبت در اداره مهاجرت کانادا با نامه دفاعی وکیل مهاجرت.

مرحله ششم: تاییدیه اداره کار برای دریافت ویزای کار متقاضی ( LMIA مثبت).

مرحله هفتم: دریافت ویزای کار کانادا.

مرحله هشتم: دریافت اقامت دائم کانادا ازطریق سریعترین روش مهاجرتی نسبت به شرایط هر متقاضی

 

در صورتی که صاحب یک کسب و کار در کشور خود هستید، اما سرمایه بالایی برای دریافت اقامت سرمایه گذاری کانادا ندارید، پیشنهاد ما برنامه مهاجرتی owner operator است، که مزایای بسیاری داشته و به اختصار به تعدادی از آنها اشاره می کنیم:

1. توجیه اقتصادی بالا نسبت به برنامه های مهاجرتی حاضر
2. بدون نیاز به ارائه مدرک زبان
3. سرمایه گذاری و داشتن حداقل دارایی از اهمیت کمتری نسبت به برنامه های مشابه کارآفرینی استانی برخوردار است (با سرمایه به مراتب کمتری امکان اقدام وجود دارد)
4. امکان انتقال سرمایه به صورت قانونی به کانادا.
5. تحصیلات دانشگاهی الزامی نیست.

و....

برای مطالعه اطلاعات بیشتر در خصوص این برنامه اقامتی کانادا به صفحه ثبت شرکت در کانادا مراجعه نمایید.

 

نکته بسیار مهم:

وکلای دادگستری، موسسات حقوقی، موسسات کاریابی بین المللی،  موسسات اعزام دانشجو، حتی آژانس های مسافرتی، یا افراد حقیقی، برای فعالیت در حیطه ویزا و مهاجرت به کانادا باید از شورای قانونگذاری مهاجرت کانادا (ICCRC) مجوز داشته باشند؛ در غیر این صورت، هرگونه فعالیت آنها از دیدگاه کانادا در حیطه ویزا و مهاجرت غیر قانونی ست.

 

 در سایت رسمی مهاجرت کانادا اعلام شده است که؛ اگر از بی تجربگی و کلاهبرداری این‌گونه افراد یا موسسات فاقد مجوز ICCRC متضرر شوید، هیچ راهی برای پیگیری و رفع اتهامات خود ندارید. پس فقط به مشاوران یا وکلای رسمی کانادا اعتماد کنید تا  در صورت بروز مشکل، مدافع منافع شما باشیم.

 

کشور کانادا فقط به وکلا و مشاوران رسمی مقیم کانادا که از iccrc مجوز دارند، اجازه فعالیت در حیطه مشاوره و انجام امور ویزا و مهاجرت به کانادا را می دهد.

 

برای مشاهده آموزشهای رایگان مهاجرت، با کلیک برروی لینک زیر، صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید

instagram.com/visa724com

اطلاعات بیشتر در خصوص کانادا:

بخش جنوبی کشور کانادا دارای آب و هوای معتدل و مطبوعی در طول سال است، با این حال کلا کشور کانادا به دلیل نزدیکی به قطب شمال کشوری سردسیر محسوب می شود . به دلیل سابقه بالای مهاجرت به این کشور از بدو تاسیس آن، کانادا کشوری با بیشترین تنوع فرهنگی و قومیتی است بطوریکه هم اکنون دارای 34 قومیت بارز است که بیشترین میزان مهاجرت به آن از کشورهای چین، هند، فیلیپین، پاکستان، امریکا، انگلستان، کره جنوبی، کلمبیا و سری لانکا است، درست شنیدید !!! همانطور که آمریکا بهشت موعود بسیاری از مردم دنیا است ! کانادا نیز بهشت موعود آمریکایی ها برای مهاجرت می باشد. همه چیز بستگی به نوع سبک زندگی فرد بستگی دارد.

اقتصاد پیشرفته این کشور یازدهمین اقتصاد برتر دنیا است. که این اتفاق شگرف از منابع طبیعی غنی این کشور و نیروهای نخبه و حرفه ای و شبکه عظیم اقتصادی آن می باشد.

اگر شما در هر زمینه ای دارای هنر و مهارت هستید ،کانادا میتواند انتخاب مناسبی برای شما باشد! و مهاجرت به کانادا میتواند مسیری برای تغییر سبک زندگی بهتر باشد. کانادا محل کشف و بروز استعدادهای بسیاری بوده اما باید با برنامه ریزی و هدف مشخص وارد کانادا شوید. کانادا میتواند بهشتی باشد برای کسانی که با هدف مهاجرت میکنند در عین حال میتواند جهنمی باشد برای افرادی که ظرفیت مهاجرت و تغییر سبک زندگی خود را ندارند.

یکی از بهترین و سریعترین روشهایی که مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت کانادا را هموار میکند دریافت ویزای تحصیلی کاناداست. با تحصیل در کانادا میتوانید علاوه بر استفاده از سطح آموزشی بسیار بالا، پس از گذراندن دوره آموزشی مشغول به کار شده و درخواست اقامت دائم داشته باشید البته در استان کبک پس از گذراندن دوران تحصیل میتوانید بدون سابقه کار درخواست اقامت دائم داشته باشید. امتیازات دیگری که دریافت ویزای تحصیلی دارد که است که همسر فرد متقاضی ویزای کار فول تایم دریافت میکند و فرزند فرد متقاضی می تواند از تحصیل رایگان در کانادا بهره مند شود. فقط باید دقت داشته باشید برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا برای رسیدن به اقامت دائم کانادا به تمکن مالی خوبی نیاز خواهید داشت. حتما برایتان سوال پیش می آید که بدون مدرک زبان هم میتوان از کالج های معتبر کانادا پذیرش گرفت؟ باید توجه داشته باشید که فاکتورهای بسیاری در این امر موثر است اما دریافت ویزای تحصیلی بدون مدرک زبان نیز امکان پذیر است. اگر علاقه مند به دریافت اقامت کانادا از طریق تحصیل هستید اینجا را مطالعه نمایید.

 

این کشور دارای رده دهم میانگین درآمد سرانه ملی در دنیاست و همچنین از لحاظ استاندارد های زندگی در رده نهم قرار دارد و بالاتر از همه از نظر سیستم آموزشی و تحصیلات این کشور در رده اول دنیا قرار دارد. بطوریکه استعدادهای باورنشده در آمریکا مقصد اولشان کانادا می باشد.

شاید باور کردنی نباشد اما به لطف سیستم دقیق مهاجرتی کانادا و سیستم آموزشی حرفه ای این کشور هم اکنون 99% مردم کانادا دارای سواد هستند(منظور فقط سواد خواندن و نوشتن نیست، سواد از لحاظ استانداردهای بروز جهانی مدنظر است). از نظر سطح دسترسی به اینترنت در حدود 94% جمعیت این کشور دسترسی به اینترنت دارند(حتی سرخپوستان بومی ساکن در نواحی قطبی آن به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند)، همین معیار خیره کننده برای بیان سطح بالای استاندارد های زندگی در کانادا کافی است.

جدا از همه اینها، کانادا کشوری ایده آل برای زندگی و ادامه تحصیل می باشد. با مهاجرت به این کشور شما دارای درآمدی خوب با هزینه های زندگی مناسب و خدمات درمانی فوق العاده با کیفیت با هزینه پایین خواهید شد!

آیا می دانستید بیش از 45 درصد مردم آمریکا برای انجام ساده ترین امور درمانی خود سوار ماشین شده و مشقت سفری طولانی را به جان می خرند تا تحت بهترین سیستم خدمات درمانی دنیا در کانادا با هزینه پایین مداوا شوند؟

این روزها هرچه کشورهای اروپایی با روی کارآمدن دولت های محافظه کار و ناسیونالیست درهای خود را بر روی مهاجران می بندند، دولت کانادا سیاست های مهاجرتی بازتر و مثب تری را انتخاب می کند. البته با انتخاب افراد مناسب و مفید برای رشد سطح علمی و مهارتی کانادا.

از لحاظ استانداردهای زندگی ، سازمان ملل متحد ، کانادا را به عنوان یکی از بهترین مکان های جهان برای زندگی معرفی کرده است. 

دیگر مزایای دریافت اقامت کانادا، شامل موارد زیر می باشد :

  • امکان مهاجرت قانونی به کانادا با تمام اعضای خانواده به صورت کاملا قانونی از طریق روشهای قانونی و مختلفی که برای مهاجران در نظر گرفته شده است.
  • خدمات آموزشی (تا قبل از ورود به دانشگاه) و پزشکی باکیفیت با هزینه های بسیار پایین 
  • امکان مهاجرت به شیوه های مختلف از جمله نیروی متخصص فدرال، نیروی متخصص کبک، همچنین سرمایه گذاری، کار آفرینی، تحصیلی، دانش آموزی، PEQ، خود اشتغالی و ...
  • اخذ اقامت دائم کانادا ظرف مدت سه سال پس از ورود به کانادا
  • برخورداری از مزایای رفاهی بی نظیر دولت کانادا مانند امکانات پزشکی رایگان ، آموزش رایگان، بیمه سن یا بازنشستگی ، بیمه بیکاری و .......
  • اعمال حداقل مقررات دولتی در هنگام شروع کسب و کار پس از مهاجرت به کانادا و حمایت های همه جانبه دولت از شما از پرداخت وام گرفته تا حمایت های سوبیسدی و غیره
  • دسترسی به بازار گسترده آمریکا و مکزیک بر اساس معاهده NEFTA (نَفتا)
  • گستردگی قومی، فرهنگی و مذهبی کانادا که پذیرای شما با هر شرایطی است. بطوریکه آنجا هیچ وقت احساس تنهایی نخواهید کرد ! فقط کافیه در خیابان داد بزنید سلام ! حداقل ده نفر میگویند علیک سلام ! باور کنید اغراق نمی کنیم ! کافیست پس از دریافت ویزا یا اقامتتان در کانادا یکبار امتحان کنید.
  • با تراکم جمعیت فوق العاده پایین شما از هر جهت زندگی آرامش بخشی را تجربه خواهید کرد، هر کسی خواهان زندگی در فضاهای باز و گسترده است قطعا انتخابش کانادا خواهد بود ، با تراکم جمعیت 3٫5 نفر در هر کیلومتر مربع یعنی کمترین تراکم جمعیت در جهان.
  • کانادا یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان، با درآمد سرانه چشمگیر بالای 35،500 دلار در سال است و همچنین عضو سازمان همکاری اقتصادی و توسعه(OECD) و گروه هشت(G8) و سازمان تجارت جهانی(WTO) نیز می باشد.
  • قیمت مسکن در کانادا ، به طور قابل توجهی ارزان تر از دیگر کشورهای ثروتمند دنیا مانند انگلستان و آمریکا می باشد. کانادا به عنوان کشوری دارای مناظر خیره کننده و همچنین زندگی شهری درجه اول، یکی از قطب های توریستی جهان است که توریست های زیادی برای دیدن شهرهایی مانند اتاوا، تورنتو و مونترال به این کشور رویایی سفر می کنند. کانادا کشوری است که به معنای واقعی مراقب سلامت شهروندان خود است به همین منظور برنامه های رفاهی-اجتماعی زیادی در دستور کار خود دارند. علاوه بر این دولت کانادا خدمات پزشکی و بهداشتی رایگان و همچنین آموزش رایگان کودکان تا پایان دبیرستان را ارائه می دهد. 

مهم ترین برنامه های رفاهی، اجتماعی کانادا شامل موارد زیر است

  • کسانی که که اقامت دائم کانادا را دارند یا شهروند کانادا هستند، در صورتی که از کار اخراج شوند (بیکار شوند) تا 60 درصد آخرین دستمزد دریافتی خود در صورتی که حداقل به مدت شش ماه در کانادا کار کرده باشند، بهره مند می شوند.
  • ساکنان و نه حتی شهروندان کانادا و یا کسانی که اقامت دائم کانادا را دارند، از دولت کمک هزینه هایی برای کمک در جهت رفاه اجتماعی دریافت خواهند کرد.
  • شهروندان کانادا از طرح بازنشستگی دولت کانادا برای دریافت حقوق بازنشستگی بهره مند می شوند. این طرح به سنی که برای بازنشته شدن انتخاب میکنید بستگی دارد و سن مطلوب برای این طرح 65 سالگی است.
  • دولت های فدرال و استانی کانادا در هر ماه مبلغ مشخصی برای تربیت هر کودک اختصاص می دهند . این مقدار بستگی به درآمد پدر و مادر در سال گذشته دارد.

 

با همه این تفاسیر باید هم مهاجرت به کانادا سخت باشد و به تخصص و مهارت نیاز داشته باشد. پس حتما اگر میخواهید خودتان وارد پروسه مهاجرت شوید از مشاوران با تجربه در این حیطه مشورت بگیرید شاید در انتخاب روش مهاجرتی حتی شاید در انتخاب کشورتان برای مهاجرت اشتباه کنید.

روشهای بسیاری برای اخذ اقامت کانادا وجود دارد که با توجه به مشخصات هر فرد میتوان روش اقامتی را انتخاب کرد. بسیاری افراد با انتخاب اشتباه روش اقامت، هزینه و زمان بسیاری را هدر داده اند. توجه داشته باشید که با انتخاب روش درست اقامتی کانادا میتوانید در زمان و هزینه ی خود بسیار صرفه جویی داشته باشید. همچنین توجه داشته باشید حساسیت چندانی نسبت به انتخاب شهر نشان ندهید، همین که بتوانید وارد یکی از برنامه های اقامتی کانادا شوید ممانعتی برای تغییر محل زندگی خود نخواهید داشت به طور مثال اگر شانس دریافت اقامت دائم در استان کبک از شانس اقامت در تورنتو با توجه به مشخصات شما بیشتر است اسراری برای تورنتو نداشته باشید. بعد از اینکه وارد کانادا شوید هیج قانونی نمیتواند شما را مجبور به انتخاب محل زندگی کند.

  

مطالب پیشنهادی:

ویزای تحصیلی کانادا

مقایسه هزینه های زندگی در کانادا

درباره ویزای کانادا

مهاجرت به کانادا

> انتخاب بهترین وکیل مهاجرت

مهاجرت از طریق استارتاپ

ویزای دبی

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا ، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما

اطلاعات تکمیلی

قیمت

طبق درخواست

مدت اقامت

دائم

مدت اعتبار

دائم

مدت اخذ ویزا

طبق درخواست


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


حاجی بابا :

سلام. آیا امکان دریافت پیشنهاد شغلی به واسطه شما وجود داره؟ و هزینه ش چقدر هست؟

باید شرایط شما بررسی شود، فرمهای ارزیابی رایگان رو تکمیل نمایید

Sara :

گفتین که یکی از شرایط گرفتن ویزای کار داشتن لیسانسه آیا من میتونم لیسانس کار های مرتبط به کار خودمو داشته باشم یا حتما باید لیسانس کار خودمو داشته باشم یعنی اگر من بخوام به عنوان گریمو اقدام کنم میتونم تو رشته عکساسی لیسانس داشته باشم؟ و اینکه آیا مدرک لیسانس از دانشگاه آزاد یا علمی کاربردی هم برای ویزای کار قابل قبوله یا اصلامهم نیست که از چه سطح دانشگاهی باشه؟لطفا جواب بدین

مشاور مهاجرت و ویزا:

در بسیاری از کشورها و استانهای کانادا سابقه کار مرتبط با مدرک تحصیلی مهم نیست.

ناهید :

سلام وقت بخیر من خانمی 29 ساله و مجرد هستم. کارشناسی مهندسی معماری و کارشناسی ارشد مدیریت ساخته ها دارم. حدود 3سال سابقه کاری شغل مرتبط و 1.5سال سابقه بیمه دفتر مشاور ساختمان دارم. اگر بخواهم کاری مهاجرت کنم چه کشوری برای من مناسبه و روندش به چه صورته؟ آیا شرکت شما میتونه برای من جاب آفر بگیره؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

بله جاب آفر اقدام می کنیم.

برای بررسی شرایط دریافت ویزای کار (پیشنهاد شغلی) یا جاب آفر کانادا به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

فرشاد اکبری :

در دلیل برای ویزای توریستی، جستجو برای کار در کنار دعوت نامه و سایر مدارک تملک می تواند مفید باشد؟ با توجه به اینکه مسافرت شنگن نداشته ایم.

مشاور مهاجرت و ویزا:

شما با ویزای توریستی اجازه ندارید به دونبال کار در کانادا باشید. به صورت کلی ویزای توریستی یعنی شما یک توریست هستید و نه کسی که برای کار به کانادا آماده است. اگر تمایل به کاریابی در کانادا دارید باید برای جلب نظر یک کارفرما در کانادا تلاش کنید.

ساناز :

ویا اینکه برای موارد ذکرشده چقدر هزینه لازمه...و چقدر طول میکشه تا ویزا آماده بشه...چقدر نیاز به یادگیری زبان داره...ونظرشماباتوجه به دارایی ما دررابطه با کدوم اقامت بهتره

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط مهاجرت یا دریافت ویزا، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

ساناز :

سلام.من کارشناس ارشد مشاوره هستم.کارمنداموزش و پرورش.شوهرم مهندس کشاورزی و حسابدار دانشگاه....دو فرزند 8ساله و 6 ماهه داریم...یک میلیارد پول نقد وبه علاوه ماشین و خونه و زمین و املاک دیگه که داریم چطور میتونیم اقامت دائم کانادا بگیریم آیا با شرایط ما اصلا اقامت دائم امکان پذیر...و کدوم ویزا برای ما راحتت تر انجام میشه...تحصیلی یا کاری...البته در مورد سرمایه گذاری هم توضیح بدید ممنون میشم

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط مهاجرت یا دریافت ویزا، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

ابراهیم :

میخوام اقدام کنم واسه کانادا

مشاور مهاجرت و ویزا:

می توانید با مراجعه به صفحه تماس باما ، با دفاتر ما در ارتباط باشید، راهنمایی خواهید شد و یا برای مشورت با وکیل رسمی مهاجرت، به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

کیان ابوترابی :

زمینه کاری بنده طراحی، ساخت و خدمات پشتیبانی سیستم های سخت افزاری، نرم افزاری و اتوماسیون است در حال حاضر در زمینه طراحی سیستم های هوشمند سازی گلخانه های صنعتی کار می کنم و محصول ساخته شده و اجرا شده در چند گلخانه اصفهان دارم. همچنین سیستم نرم افزاری مدیریت ناوگان برای اتوبوسرانی خمینی شهر طراحی و اجرا کردم. با توجه به عدم آشنایی با بازار و شرایط کار کانادا دیدی نسبت به امکان ادامه همین کار به عنوان استارت آپ در کانادا ندارم. خواستم ببینم ایده برای شروع استارت آپ در کانادا چطور باید باشه.

مشاور مهاجرت و ویزا:

ایده های استارتاپی با توجه به بازار جهانی سنجیده خواهند شد نه فقط بازار کانادا، ما از شروع پروسه استارتاپ تا اخذ اقامت دائم شما از این طریق همراه شما خواهیم بود اما باید ایده استارتاپی را develop شده و به شرکتهای کانادایی ارائه دهیم.

شهاب :

با سلام وقت بخیر من یگ معامله گر در بازارهای بورس و ارز بین الملل هستم در صورت گرفتن اقامت در کانادا آیا می توانم به همین کار در کانادا مشغول شوم؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

بله مشکلی نخواهید داشت.

zohre :

جهت اخذ ویزای دائم کانادا از طریق بچه (در واقع بچه در کانادا متولد شود) باید چه کار انجام داد؟ و هزینه ش چقدر میشه؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

صرفا تولد فرزند در کانادا منجر به اقامت شما نخواهد شد، برای دریافت اقامت دائم کانادا باید واجد شرایط بوده و وارد یکی از برنامه های مهاجرتی کانادا شوید.

عزیزپناه :

سلام من به تنهایی برای مهاجرت به کانادا چند هزینشه

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط مهاجرت، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق شرایط، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

|A.s| :

سلام. برای اقامت دائم کانادا اگر سربازی نرفته باشیم چجوریه؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

باید پاسپورت معتبر و اجازه خروج از کشور و شرایط مهاجرت به کانادا را داشته باشید.

کریمی زاده :

سلام بنده فارغ التحصیل دکتری عمران از دانشگاه دولتی و خانمم نیز پزشک میباشند. برای مهاجرت دنبال یه کشور مناسب میگردیم. ممنون میشم کمکم کنید

مشاور مهاجرت و ویزا

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره مهاجرت قانونی، توسط وکیل رسمی مهاجرت، به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

اسماعیل :

سلام در حال حاضر برای رشته فیزیوتراپی امکان مهاجرت با ویزای کار دایم وجود دارد یا نه؟

مشاور مهاجرت و ویزا

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره مهاجرت قانونی، توسط وکیل رسمی مهاجرت، به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

ghasemetemadi :

با سلام. همسر من یک آفر شغلی پست دکترا از دانشگاه کلگری گرفتن. برای امور مربوط به گرفتن ویزا برای ایشون و خودم نیاز به مشاوره و راهنمایی داریم خواستم بپرسم مجموعه شما به ما میتونن کمک کنن یا خیر؟ و هزینه جلسه مشاوره چقدر هستش. ممنون از شما

مشاور مهاجرت و ویزا

برای بهره مندی از مشاوره وکیل مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

هادی رجب پور :

سلام هادی رجب پور هستم میخواستم باخانواده 4نفره خودم به کانادا سفر کنم میخواهم بدونم هزینه این مهاجرت چقدر است

مشاور مهاجرت و ویزا

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

saeid eghbal :

با سلام برای اقامت دائم کانادا میخوام اقدام کنم هم خودم هم خانمم و یک فرزند 3 ماهه من متولد 69 خانمم 70 هردو ارشد نرم افزاریم آیا امتیاز ما به حد نصاب میرسد؟

مشاور مهاجرت و ویزا

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

Meysam Amoojavadi Langhrodi :

سلام وقت بخیر حدود 700 میلیون تومن و پروانه نظام مهندس مجری میباشم

مشاور مهاجرت و ویزا

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

زهرا دشبان :

سلام اگه امتیاز من 352 باشه خوبه برای اقامت؟

مشاور مهاجرت و ویزا

با این امتیاز شانس زیادی نخواهید داشت.

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

محمد امین روهی تا :

سلام خسته نباشی من دوست دارم کانادا اقامت کنم من ناشنوا هستم دولت ایران توجه نمیکنه حمایت نمیکنه.من برم کانادا کار کنم هم زندگی کنم.میشه اقامت بگیرم؟؟؟؟؟؟

مشاور مهاجرت و ویزا

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

امیریان :

با سلام، بنده 36 سالمه، متاهل، برادرم که 31 ساله هست و مجرد، هر دو شریک تجاری هم هستیم، بنده در حد مکالمه ی معمولی، برادرم آیلتس 6.5 داره، آیا با سرمایه نقدی حدود 10 ملیارد تومان میشه اقامت دائم کانادارو گرفت برای هم من هم خانومم و هم برادرم؟

مشاور مهاجرت و ویزا

بله امکان پذیر است.

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

mohsen :

با سلام وقت بخیر جوشکار هستم برای ویزای اقامت کار کانادا میشه راهنمای کنید

مشاور مهاجرت و ویزا:

لطفا به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

پرویز نسائی :

سلام ناشنوا هستم متاهل دو فرزند .مدرک تحصیلی فوق دیپلم رشته تربیت بدنی و علوم ورزش .تیم ملی سابق والیبال ناشنوایان ایران دوره المپیک و جهانی و آسیایی مدال اوردم خیلی متاسفم دست خالی بودم میخوام کانادا کار مربی و زندگی میکنیم اقامت شرایط چطوری

مشاور مهاجرت و ویزا:

احتمالا شرایط دریافت ویزای خود اشتغالی ورزشکاران کانادا رو دارید. لطفا برای برای شرایط به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه نمایید.

انوشیروان زندی فر :

سلام من قصد مهاجرت دائم به کشور کانادا دارم

مشاور مهاجرت و ویزا:

فرمهای ارزیابی رایگان را تکمیل نمایید تا شرایط شما برای مهاجرت، به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد.

kosar :

سلام وقتتون به خیر من خواستم اقامت دائم در کاندا اخذ کنم خواستم اونجا ادامه تحصیل بدم چطور میتونم اینکارو انجام بدم.ممنون میشم اگه راهنماییم میکنید

مشاوره مهاجرت و ویزا:

باید شرایط شما مورد بررسی کارشناسان موسسه قرار گیرد. برای این منظور لطفا فرم ارزیابی ویزای تحصیلی را تکمیل نمایید.

کامران بهرامی :

باسلام بنده 49 ساله و متاهل، دارای 2 فرزند و تحصیلات لیسانس حسابداری و 25 سال سابقه کار مرتبط هستم، برای اولین بار تصمیم به اخذ ویزای دائم کانادا گرفتم لطفا راهنمایی بفرمائید. متشکرم

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

لطفا به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید تا شرایط شما به صورت رایگان برای درخواست مهاجرت کانادا بررسی گردد.

حامد :

من 41 سالمه و مجرد هستم. 3 سال پیش برای ویزای کانادا اقدام کردم اما ریجکت شدم الان 2 تا شینگن دارم. میخوام بدونم آیا بازم بهترین کار اینه درخواست ویزای توریستی کانادا داشته باشم که بتونم به اقامت دائم کانادا برسم؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

باید توجه داشته باشید دریافت ویزای توریستی کانادا به اقامت دائم کانادا منجر نخواهد شد. مگر اینکه بتوانید در کانادا ویزای کار دریافت کنید یا بتوانید یکی از برنامه های مهاجرتی کانادا را انتخاب نمایید.

حسین عباسی :

سلام و ممنون از اطلاعات مفیدتون. من مهندسی صنایع خودم 29 ساله دارای همسر و فرزند دوس ندارم پناهندگی به کانادا برم. شما راه حل بهتری برای دریافت اقامت دائم کانادا دارید؟ تقریبا تمکن مالی خوبی رو هم دارم البته برای ارائه پرینت حساب حتی تا 3 میلیارد تومن هم مشکی ندارم

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

برای دریافت اقامت دائم کانادا انتخاب ویزای تحصیلی و مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل می تواند مسیر مناسبی برای شما و خانواده تان باشد

محبی راد :

سوالی از کارشناس محترم داشتم که بنده تقریبا 4 سال پیش اقامت دائم کاناد را دریافت کردم اما فقط 1 سال در کانادا زندگی کردم و به ایران برگشتم آیا اقامت دائم من باطل شده؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

برای حفظ اقامت دائم کانادا باید حداقل 2 سال از 5 سال گذشته را در کانادا زندگی کرده باشید. در این غیر این صورت باید برای این غیبت دلیل موجه داشته باشید که اقامت دائم کانادا باطل نگردد.

مهدیه توکلی :

برای دریافت اقامت دائم کانادا میتوانیم از طریق تحصیلی اقدام کنیم؟ لطفا شرایطش رو بفرمایید؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

دریافت ویزای تحصیلی کانادا راه رسیدن به اقامت دائم کانادا را بسیار تسهیل خواهد کرد. که در کنار شانس دریافت اقامت دائم، همسر فرد درخواست کننده ویزای کار دریافت کرده و فرزندان آنها نیز  از تحصیل رایگان در مدارس کانادا بهره مند خواهند شد. براس اطلاعات بیشتر میتوانید صفحه ویزای تحصیلی کانادا را مطالعه نمایید.

علیرضا حسینی :

من پزشک عمومی هستم با 10 سال سابقه کار دارای 1 فرزند 8 ساله همچین همسر بنده پرستار هستن با 5 سال سابقه کار. تمکن مالی مناسبی نیز داریم. با شرایط ما چقدر شانس دریافت اقامت دائم رو داریم؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

دریافت اقامت دائم کانادا منوط به شرایط شما و انتخاب درست روش مهاجرتی شما دارد. البته شرایطی خوبی را برای دریافت اقامت دارید اما باید روش مهاجرتی شما به درستی انتخاب گردد.

میتوانید با مراجعه به صفحه  فرم ارزیابی رایگان ما از شرایط خود به صورت کامل مطلع سازید. کارشناسان مجموعه از طریق ایمیل پاسخگوی شما خواهند بود.

اسفندیار رشیدی :

من و همسرم ویزای توریستی کانادا داریم و تصمیم داریم فرزندمان در کانادا به دنیا بیاد آیا با قانون دریافت پاسپورت برای فرزند شانس ما برای دریافت اقامت دائم کانادا افزایش پیدا میکند؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

دریافت پاسپورت برای فرزند شما با توجه به قوانین خاک کانادا برای اقامت شما امتیازی محسوب نمیشود اما اگر واجد شرایط یکی از برنامه های مهاجرتی کانادا باشید و یا بتوانید ویزای کار دریافت کنید در کانادا فرزند شما تمامی امتیازات یک شهروند کانادایی را دارا می باشد.

ساسان احمدی :

ممنون از کارشناس محترم. من به همراه خانواده حدود 2 سال پیش پرونده ی اکسپرکس انتری باز کردیم آیا با فعال بودن این پرونده میتونیم درخواست ویزای توریستی کانادا داشته باشیم؟ مشکلی برای ما پیش نخواهد آمد؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

خیر مشکلی نخواهید داشت پرونده ی اکسپرس انتری هیچگونه مانعی برای سفر توریستی شما به کانادا ایجاد نخواهد کرد.

گرمان : سلام من میخوام برای همیشه به کانادا سفر کنم از چه طریقی در خواست ویزا کنم بهتره در ضمن کارت پایان خدمت هم ندارم

با سلام و احترام

باید تکلیف خدمت سربازی شما مشخص گردد و باید دارای پاسپورت باشید

درضمن برای اقامت دائم باید از روشهای قانونی اقدام نمایید.


سوالات متداول


شرایط گرفتن اقامت دائم کانادا چیست؟

بیش از 70 روش اصلی و فرعی برای رسیدن به اقامت کانادا وجود دارد؛ که هر کدام شرایط خاص خود را دارید. در این مطلب به روشهای اصلی اشاره شده است، پس با دقت مطالعه بفرمایید

چطور بفهمم که میتوانم اقامت کانادا را دریافت کنم یا نه؟

اولین گام، انتخاب درست راه دریافت اقامت کاناداست، شرایط و توانایی های شما باید به دقت مورد بررسی قرار بگیرد؛ بنابراین می توانید به صفحه ارزیابی رایگان مهاجرت، مراجعه بفرمایید.

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.