همه چیز درباره مهاجرت به کانادا از طریق نیروی متخصص فدرال یا اکسپرس اینتری


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۰۶/۲۰

 

اکسپرس انتری ارزانترین و سریعترین راه رسیدن به اقامت دائم کانادا 2023

خبر مهم درباره اکسپرس انتری 2022 و 2023:

قرعه کشی اکسپرس اینتری کانادا از 7 جولای (15 تیر) از سر گرفته شد. بنابراین اگر امتیاز کافی دارید حتمأ در این سیستم اقامت دائم کانادا شرکت کنید، یا اگر میخواهید از خدمات ما استفاده کنید، با ما در تماس باشید.

در سال 2023 سیستم جدیدی معرفی می شود که بر اساس سوابق شغلی ای که متقاضیان دارند دسته بندی خواهند شد، بنابراین انتظار می رود که تعداد نفرات بیشتری از این سیستم بتوانند شانس خود را امتحان کنند، بنابراین توصیه می شود حتی اگر امتیاز زیادی ندارید و در حد نصاب هستید در این سیستم ثبت نام کنید.

 

همه چیز درباره اکسپرس اینتری کانادا

در سیستم امتیازدهی اکسپرس انتری با اقامت دائم در سریع‌ترین زمان ممکن و ارزانترین حالت ممکن وارد کانادا خواهید شد (البته در صورتی که امتیازات کافی داشته باشید)

مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری Express Entry

این سیستم از سال 2015 تا کنون به اجرا در می آید که در این روش، افراد متخصص و صاحب فن و مهارت، می توانند به این روش متقاضی دریافت ویزای دائم کانادا شوند. ثبت نام برای افراد مختلف محدودیت ندارد، و با پاسخگویی به سوالات مطرح شده، ارسال مدارک و کسب امتیاز بالا، می توانید ویزای اقامت دائم کانادا را به دست آورید. اکسپرس اینتری کانادا ارزانترین و سریعترین روش دریافت اقامت دائم کاناداست.

 

ویدئو آموزشی همه چیز درباره اکسپرس انتری:

 

خدمات ویزا 724 در اکسپرس انتری:

برای محاسبه دقیق امتیازات اکسپرس انتری و دریافت مشاوره تخصصی مهاجرت، می توانید به لینک رزرو وقت مشاوره مراجعه بفرمایید. 

 

* مختصر و مفید: به صورت کلی قبل از اینکه این مطلب را مطالعه کنید، باید بدانید که؛ اگر جاب آفر از کانادا ندارید، تجربه کار کانادایی ندارید (در ناک های شغلی A B 0 00 ) و سابقه تحصیل در کانادا را ندارید؛ برای داشتن شانس موفقیت در کسب امتیازات لازمه در سیستم اکسپرس اینتری باید سن شما حدود 20 تا 36 سال باشد. نمره مدرک زبان شما در حد CLB 9 یا در زبان انگلیسی و یا در زبان فرانسه باشد. آخرین مقطع تحصیلی شما، حداقل فوق لیسانس باشد و حداقل 3 سال سابقه کار قابل اثبات داشته باشید که امتیازات شما برای دریافت دعوتنامه اقامت دائم کانادا از طریق اکسپرس اینتری به حد نصاب برسد. همچنین شاید مبلغ آن برای شما مهم باشد که اگر 1 نفر هستید باید حداقل حدود 13 هزار دلار تمکن مالی داشته باشید که در ادامه مطلب به صورت دقیق به میزان آن به ازای هر نفر اشاره می کنیم. البته داانش زبان دوم در آخرین تغییرات سیتسم امتیاز بندی، ممکن است که 50 امتیاز بیشتر به همراه داشته باشد.

اگر امتیازات کافی در سیتسم اکسپرس انتری ندارید، یکی از راههای افزایش امتیاز در این سیستم، دریافت جاب آفر یا فرصت شغلی معتبر است. البته یکسری از کارفرمایان استانهای شمالی کانادا که به استانهای آتلانتیک معروف است معاف از LMIA هستند، همچنین شرایط بهتر و شانس بالاتری نسبت به دیگر استان های برای دریافت جاب آفر دارند.


ویدئو توضیحات برنامه مهاجرتی آتلانتیک کانادا:

 

فایل صوتی توضیحات برنامه مهاجرتی آتلانتیک:

برای مطالعه اطلاعات تکمیلی برنامه آتلانتیک می توانید صفحه جاب آفر آتلانتیک را مطالعه بفرمایید.

نگران نباشید، روشهای مهاجرتی کانادا فراوان است، اگر شرایط اقدام از طریق اکسپرس اینتری را ندارید بهتر است که صفحه روشهای مهاجرت به کانادا را مطالعه بفرمایید.

اگر قبلا سابقه درخواست ویزا داشته اید اما ریجکت شده اید؛ توصیه می شود صفحه رفع ریجکتی ویزا را مطالعه بفرمایید. 

(با مطالعه دقیق این مطلب، خودتان شما می توانید تمامی امتیازات اکسپرس اینتری را محاسبه و برای ثبت نام در این سیستم و مهاجرت به کانادا اقدام نمایید. پس با دقت مطالعه فرمایید، یا میتوانید با شرکت مهاجرتی ما در تماس باشید که تمامی مراحل توسط مختصصین این کار انجام شود)

 

اکسپرس اینتری

 

کشور کانادا دارای فرصت های بیشمار کاری برای افرادی است که متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق نیروی کار ماهر هستند. اساساً جمعیت کشور کانادا رو به پیر شدن است. آمارها نشان می دهد که 5.9 میلیون از 36.26 میلیون جمعیت کانادا بالای 65 سال هستند که چیزی در حدود 16 درصد جمعیت کانادا را تشکیل می دهد. از طرفی کانادا دارای پایین ترین نرخ زاد و ولد در جهان را است و این بدین معنی است که نیروی جوان کافی برای بازار کار این کشور وجود ندارد. دولت کانادا اکنون دریافته است که مهاجرت نقش مهمی برای توسعه و پیشرفت اقتصاد کشور بازی می کند و این تاثیر در دهه های آتی چندین برابر نیز خواهد شد. به همین دلیل در سال 2019 کانادا افق های جدیدی را پیش روی متقاضیان مهاجرت از طریق نیروی ماهر قرار داده است. این امر به دلیل اجرای برنامه مهاجرت پذیری کانادا (2019-2021) می باشد که در نظر دارد سالانه در حدود 300000 نفر نیروی متخصص را برای مهاجرت به کانادا بر گزیند. بیشترین میزان مهاجرت به کانادا از طریق نیروی کار ماهر  توسط برنامه اکسپرس اینتری دولت فدرال کانادا صورت می گیرد. در این میان برنامه انتخاب استانی کانادا (PNP) نیز در نظر دارد تا برای 10 استان کانادا به پذیرش نیروی کار ماهر اقدام می کند.

 

مطلب پیشنهادی : اسکیل ورکر کانادا

 

شرایط مهاجرت از طریق اکسپرس اینتری ( Express Entry ):

کانادا به منظور برطرف کردن نیازهای اقتصادی خود در برنامه اکسپرس انتری Express Entry از افراد ماهر و توانمند گزینش به عمل می آورد.

 

برای مشاهده ویدئوهای مهاجرت به کانادا، با کلیک برروی لینک زیر، صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید

instagram.com/visa724com

 

اکسپرس اینتری Express Entry سه برنامه اقتصادی مهاجرت را مدیریت می کند:

1) برنامه نیروی کار متخصص فدرال. 2) برنامه فنی و حرفه ای فدرال. 3) تجربه کانادایی.

شما برای ورود به استخر اکسپرس اینتری Express Entry باید توانایی قرار گرفتن در یکی از سه گروه بالا را داشته باشید. (استخر اصطلاحی ست که دولت کانادا برای افراد واجد شرایط در نظر میگیرد برای انتخاب آنها)

 

نحوه محاسبه امتیازات در اکسپرس اینتری کانادا Express Entry:

امتیاز دهی در سیستم اکسپرس اینتری Express Entry برای افراد مجرد و متأهل متفاوت است. امتیاز افراد متأهل کمی کمتر خواهد بود که البته اختلاف امتیاز را همسر این فرد می تواند کسب کند.

در سیستم جدید امتیاز بندی اکسپرس اینتری، مبنای امتیاز بندی ها تغییر کرده است در سیستم قبلی حداکثر 100 امتیاز وجود داشت. (شما باید 67 امتیاز برای قبولی بدست می آوردید)، ولی در برنامه جدید حداکثر 1200 امتیاز وجود خواهد داشت. که 500 امتیاز به فاکتورهای فردی متقاضی تعلق می گیرد. اگر متقاضی متاهل باشد 460 امتیاز به فاکتورهای فردی متقاضی و 40 امتیاز به فاکتورهای همسر او تعلق می گیرد.

در زیر، فاکتورهایی که در اکسپرس انتری Express Entry ارزیابی می شود را آورده و حداکثر امتیازی که هر فرد می تواند از آنها کسب کند را عنوان میکنیم:

 

با توضیحات ذیل میتوانید امتیازات خود را در اکسپرس اینتری به صورت دقیق محاسبه کنید (باید حداقل 67 امتیاز کسب نمایید):

 

*تحصیلات: حداکثر 25 امتیاز به شرح ذیل:

  • دیپلم: 5 امتیاز 
  • دوره یک ساله دانشگاهی: 15 امتیاز
  • کاردانی: 19 امتیاز 
  • دو مدرک دانشگاهی (یک مدرک سه ساله و یا بیشتر): 25 امتیاز 
  • کارشناسی: 22 امتیاز 
  • کارشناسی ارشد: 23 امتیاز
  • دکترا: 25 امتیاز

 

*سابقه کار 10 سال اخیر: حداکثر 15 امتیاز، به شرح ذیل:

  • یکسال سابقه کار: 9 امتیاز
  • دو یا سه سال سابقه کار: 11 امتیاز
  • چهار یا پنج سال سابقه کار: 13 امتیاز
  • شش سال به بالا: 15 امتیاز

 

*دانش زبان انگلیسی یا فرانسوی: حداکثر 28 امتیاز، به شرح ذیل:

  • کمتر از CLB7 : عدم امکان ثبت نام در اکسپرس اینتری.
  • CLB7: کسب 4 امتیاز
  • CLB8: کسب 5 امتیاز
  • CLB9 و بالاتر: کسب 6 امتیاز

 

هر مهارت زبان به صورت جداگانه امتیاز دارد:

به طور مثال:

speaking CLB7 = 4 

writing CLB7 = 4

listening CLB8 = 5

reading CLB9 = 6

جمع کل امتیاز: 4+4+5+6 = 19 امتیاز 

 

با توجه به اینکه زبان رسمی کانادا انگلیسی و فرانسه می باشد،متقاضیان در صورتیکه به هر دو زبان آشنا باشند می توانند از زبان دوم نیز امتیاز کسب کنند.

دانش زبان دوم: داشتن CLB 5 در هر چهار مهارت: 4 امتیاز

 

*سن: حداکثر 12 امتیاز، به شرح ذیل:

  • کمتر از 18 سال : 0 امتیاز
  • 18 تا 35 سال: 12 امتیاز
  • 36 سال: 11 امتیاز
  • 37 سال: 10 امتیاز
  • 38 سال: 9 امتیاز
  • 39 سال: 8 امتیاز
  • 40 سال: 7 امتیاز
  • 41 سال: 6 امتیاز
  • 42 سال: 5 امتیاز
  • 43 سال: 4 امتیاز
  • 44 سال: 3 امتیاز
  • 45 سال: 2 امتیاز
  • 46 سال: 1 امتیاز
  • 47 سال و بیشتر: 0 امتیاز

 

*پیشنهاد شغلی: 10 امتیاز

 

*انطباق پذیری: حداکثر 10 امتیاز، به شرح ذیل:

  • سطح زبان همسر با حداقل CLB 4: کسب 5 امتیاز
  • دو سال تحصیل تمام وقت در دبیرستان و یا دانشگاه کانادا: 5 امتیاز
  • دو سال تحصیل همسر، تمام وقت در دبیرستان و یا دانشگاه کانادا: 5 امتیاز
  • حداقل یک سال سابقه کار تمام وقت در کانادا: 10 امتیاز
  • حداقل یک سال سابقه کار همسر تمام وقت در کانادا: 5 امتیاز
  • داشتن پیشنهاد کار در کانادا: 5 امتیاز
  • داشتن بستگان و فامیل نزدیک در کانادا: 5 امتیاز

 

منظور از بستگان نزدیک :پدر و مادر،برادر و خواهر،عمه یا عمو،خاله ،دایی،خواهر زاده یا برادر زاده،مادر بزرگ و پدر بزرگ،فامیل درجه یک متقاضی یا همسر او می باشد.بستگان فوق باید بزرگ تر از 18 سال بوده و مقیم کانادا و یا شهروند کانادا باشند تا متقاضی بتواند از آنها امتیاز کسب کند.

*حداکثر امتیاز: 100 خواهد بود.

تا این مرحله شما با کسب 67 امتیاز، قبول خواهید شد و می توانید در اکسپرس اینتری ثبت نام کنید.

 

دولت کانادا سالی چند بار تعدادی از افراد موجود در جمع متقاضیان Selection Pool را انتخاب می کند. هر بار تعدادی از افراد که بالاترین امتیاز را آورده اند اتنخاب می شوند. برای مثال در 12 ماه گذشته حداقل امتیازی که انتخاب شده است 412 بود. این امتیاز، هر بار تغییر می کند. به طور مثال چند روز پیش از نگارش این مطلب اداره مهاجرت 3600 نفر را از متقاضیان را انتخاب کرد و حداقل امتیاز کسی که انتخاب شد 463 بود.

تعداد نفراتی که در هر دور انتخاب می شوند و همچنین تعداد دفعاتی که در هر سال افراد را انتخاب می کنند مرتب در حال تغییر است و به راحتی قابل پیش بینی نیست. اما اگر امتیاز بالایی داشته باشید به احتمال قوی ظرف کمتر از یک ماه انتخاب می شوید. در میان موکلین ما خوش شانس ترین فرد کسی بود که از آن روزی که ایشان را وارد Selection Pool کردیم حدودا 3 روز بعد! انتخاب شدند. البته ایشان تابعیت آمریکایی داشتند و هم خودشان و همسرشان آیلتس 8.5 داشتند و امتیاز CRS ایشان 498 بود.

دقت کنید که اگر ظرف یک سال از میان جمع متقاضیان انتخاب نشوید، خود به خود پرونده شما بسته می شود و دوباره باید از اول اقدام کنید.

 

با توضیحات ذیل، میتوانید امتیازات مرحله بعدی نیروی متخصص فدرال را محاسبه کنید؛ که هرچقدر بالاتر باشد شانس بیشتری برای دریافت دعوتنامه خواهید داشت. (افراد متاهل)

 

- سطح تحصیلات:

*دکترا: 140 امتیاز   

*کارشناسی ارشد: 126 امتیاز 

*کارشناسی: 112 امتیاز       

*کاردانی: 91 امتیاز

*دیپلم: 28 امتیاز

 

- انطباق پذیری:

*داشتن یک سال سابقه کار در کانادا: 10 امتیاز 

*سابقه تحصیل در کانادا: 30 امتیاز     

*سابقه همسر متقاضی برای تحصیل در کانادا: تا 10 امتیاز                

*حضور خواهر یا برادر در کانادا: 15 امتیاز               

*پیشنهاد کار: 50 تا 200 امتیاز

 

- سن:

*17 سال و کمتر: 0 امتیاز

*18سال: 90 امتیاز

*19 سال: 95 امتیاز

*20 الی 29 سال: 100 امتیاز

*30 سال: 95 امتیاز

از 30 سالگی تا 40 سالگی به ازای هر یک سال افزایش سن، 5 امتیاز کسر می شود. از 40 تا 45 سالگی 10 امتیاز به ازای هر سال کم می شود و از 45 سال به بالا امتیازی تعلق نمی گیرد.

 

- سابقه کار کانادایی:

*1 سال: 35 امتیاز 

*2 سال: 45 امتیاز           

*3 سال: 56 امتیاز               

*4 سال: 63 امتیاز     

*5 سال و بیشتر: 70 امتیاز

 

- دانش زبان در هر مهارت (speaking, writing, listening and reading) به صورت جداگانه: 

CLB 5: کسب 6 امتیاز

CLB 6 : کسب 8 امتیاز

CLB 7: کسب 16 امتیاز

CLB 8: کسب 22 امتیاز

CLB 9: کسب 29 امتیاز

CLB 10 و بالاتر: کسب 32 امتیاز

 

نکته 1: توجه داشته باشید، در صورتی که بتوانید در هر 4 مهارت زبان فرانسه NCLC7 کسب نمایید. اگر CLB 4 یا پایین تر داشته باشید، 15 امتیاز اضافه کسب خواهید کرد و اگر CLB5 یا بالاتر داشته باشید 50 امتیاز اضافه تر کسب خواهید کرد.

نکته 2: توجه داشته باشید که برای بالا بردن شانس خود می توانید در Job Bank حساب کاربری ایجاد کنید و با کارفرمایان کانادا ارتباط برقرار کنید. یافتن شغل به این ترتیب می تواند امتیاز شما را بالاتر ببرد. یافتن شغل یا گواهی PNP که پیشنهاد شغلی از کارفرمایان یکی از ایالات است می تواند کسری امتیاز شما را جبران و با ارتقا امتیاز شما از 50 تا 200 امتیاز، شانس قبولیتان را افزایش دهد. البته کاریابی در کانادا اصلا ساده نیست.

نکته 3: اگر امتیازات شما بین 420 تا 460 محاسبه می شود، ممکن است که شانس برنامه های اکسپرس اینتری های استانی را داشته باشید، از این رو می توانید با دفاتر ما در تماس باشید که شرایط استانی شما را بررسی کنند. همچنین اگر امتیازت کافی در سیستم اکسپرس انتری را ندارید و علاقه به سرمایه گذاری در کانادا و دریافت اقامت کانادا از طریق خرید بیزینس را دارید، با مطالعه صفحات خرید داروخانه در کانادا؛  خرید رستوران در کانادا ؛ خرید پمپ بنزین در کانادا و خرید آرایشگاه در کانادا می توانید از دید تجاری، اطلاعات کافی راجع به این مثال های خرید بیزینس در کانادا داشته باشید. همچنین اگر تمایل به راه اندازی بیزینس فرانچایزی را دارید، بهتر است، صفحه خرید فرانچایز در کانادا را مطالعه فرمایید.

 

دسته بندی امتیازات پیشنهادات شغلی و انتخاب استانی به شرح ذیل است:

پیشنهاد شغلی از کارفرمای کانادایی برای مشاغل مدیریتی (ناک 00) : 200 امتیاز در اکسپرس اینتری

پیشنهاد شغلی از کارفرمای کانادایی دیگر مشاغل: 50 امتیاز در اکسپرس اینتری

انتخاب توسط دولت استانی کانادا: 600 امتیاز در اکسپرس اینتری

هزینه های اکسپرس اینتری:

اپلیکیشن فی در اکسپرس اینتری 550 دلار کانادا برای متقاضی اصلی و 550 دلار برای همسر او جهت بازگشایی پرونده و انجام پروسه کار در بخش فدرال است. این مبلغ برای فرزند زیر 22 سال شخص متقاضی، مبلغ 150 دلار کاناداست. همچنین هزینه ی لندینگ فی به مبلغ 500 دلار کانادا و دیگر هزینه ها از قبیل تست زبان، ارزیابی مدارک تحصیلی توسط شرکتهایی مانند wes، مدیکال، Clearance و ترجمه مدارک نیز برای شما وجود دارد.  

 

حداقل تمکن مالی مورد نیاز برای اکسپرس اینتری کانادا در سال 2021: (مجرد یا متاهل)

حال باید بدانید در صورت قبول در این سیستم چقدر باید پول داشته باشید؟ 

 

* تمکن مالی برای یک نفر: 13213 دلار کانادا

 * برای دو نفر: 16449 دلار کانادا

 * برای سه نفر: 20222 دلار کانادا

 * برای چهار نفر: 24553 دلار کانادا

 * برای پنج نفر: 27847 دلار کانادا

 * برای شش نفر: 31407 دلار کانادا

 * برای هفت نفر: 34967 دلار کانادا

 

 

مراحل مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری:

 

1) ارسال اطلاعات خواسته شده برای درخواست اقامت کانادا از طریق اکسپرس اینتری ( Express Entry )

برای این منظور شما می بایست در سایت رسمی اداره مهاجرت کانادا ثبت نام کرده و پروفایل خود را بسازید تا با تشکیل پرونده، پاسخ به سوالات آنلاین، و بررسی امتیازات به دست آمده، در مورد صلاحیت دریافت ویزای کانادا تصمیم گیری شود. در ارسال اطلاعات خود بسیار دقت نمایید. هیچ موردی را خلاف واقع عنوان نکنید. اگر متوجه شوند که به عمد موردی را عنوان نکرده اید یا خلاف واقع بوده تا 5 سال از مهاجرت به کانادا تحریم خواهید شد.

در ابتدا باید تعیین کنید که آیا قصد دارید بطور دائم در کانادا زندگی کنید و آیا برای این منظور، تخصص شغلی خاصی دارید؟ درواقع 3 نوع برنامه مهاجرتی در اکسپرس اینتری ( Express Entry ) وجود دارد که برای هر یک شرایط متفاوتی برقرار است. پس از ثبت نام در وب سایت اداره مهاجرت کانادا، از شما سوالاتی می شود که می بایست با صداقت به آنها پاسخ دهید. سوالاتی در مورد: ملیت، سن، دانش زبان، اعضای خانواده، تحصیلات، تجربه شغلی، و جزئیات پیشنهاد شغلی خودتان. بر اساس پاسخ ها و امتیازات به دست آمده، واجد شرایط بودن شما مشخص می شود، و در صورت واجد شرایط بودن، شما کاندید مهاجرت به کانادا خواهید شد و دستور العمل های بعدی برای تان به نمایش در خواهد آمد.

توجه به این نکته ضروری است که این اطلاعات تنها به عنوان رفرنس ذخیره می شود، و شما برای مهاجرت می بایست به اداره مهاجرت و پناهندگی درخواست بدهید و درخواست شما، مطابق قانون بررسی خواهد شد.

 

2) آماده کردن مدارک لازم برای اکسپرس اینتری Express Entry

حال می بایست مدارک خود را آماده کنید. باید توجه داشته باشید که اسنادی مانند مدرک زبان، مدت دار هستند و اگر مدت زیادی از اخذ آن گذشته باشد، قابل پذیرش نیستند و شما می بایست باری دیگر در آزمون زبان شرکت کنید.

*پاسپورت.

*نتایج آزمون زبان.

*مدارک تحصیلی.

*دعوت شغلی از یکی از ایالات (در صورت داشتن).

*دعوتنامه از سوی کارفرما (درصورت داشتن).

*گواهی عدم سوءپیشینه.

*آزمایشات پزشکی.

*اثبات تمکن مالی.

 

3) ارسال مشخصات برای بررسی در اکسپرس اینتری Express Entry:

حال، شما پروفایل Express Entry خود را می سازید، و اطلاعات خود را وارد می کنید. در صورتی که واجد شرایط باشید، سیستم شما را در استخر Express Entry وارد می کند. استخر Express Entry جایی است که تمامی متقاضیان در آن حضور دارند و امتیازات آنها بر اساس اطلاعات شان رتبه بندی می شود.

حال  شما وارد Comprehensive Ranking System ابزار رتبه بندی جامع می شوید، و به پرسش هایی در زمینه وضعیت تأهل، مهارت ها، تحصیلات، دانش زبان، تجربه شغلی و عوامل دیگر پاسخ می دهید. هر یک از این موارد برای شما امتیازاتی خواهد داشت. عوامل دیگر مانند مهارت قوی در زبان فرانسه، داشتن خواهر یا برادر در کانادا، پیشنهاد شغلی معتبر در کانادا، و مواردی از این دست که می تواند امتیاز شما را بالاتر ببرد. امتیازات شما در استخر اکسپرس اینتری Express Entry بررسی و رتبه بندی خواهد شد.

در این مرحله به صورت آنلاین فرمی را پر کرده و سوالاتی را پاسخ خواهید داد که پاسخگویی به آن حدود 15 دقیقه به طول خواهد انجامید. شما 60 روز برای تکمیل و ارسال مشخصات اکسپرس اینتری Express Entry فرصت دارید، در غیر این صورت می بایست مراحل را از ابتدا طی کنید. این ارسال مشخصات، متضمن دعوت از شما نخواهد بود، بلکه امتیاز شما در استخر اکسپرس اینتری Express Entry بررسی شده و تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.

اگر میخواهید مراحل انگشت نگاری یا بیومتریک را انجام دهید می توانید محتوا آموزش بیومتریک کانادا در VFS را مطالع بفرمایید.

 

4) دریافت دعوتنامه از کانادا برای برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری:

در صورت دریافت امتیاز قبولی، شما به مرحله آخر رسیده و می توانید در انتظار دریافت دعوتنامه خود بمانید. افرادی که بالاترین نمره را در استخر اکسپرس اینتری Express Entry کسب کرده اند، دعوت نامه دریافت خواهند کرد. پس از دعوت، تنها 60 روز فرصت دارید تا درخواست اقامت دائم کنید. پس از درخواست شما، اداره مهاجرت کانادا در کمتر از 6ماه، اطلاعات را بررسی و پردازش می کند و ویزای کانادا را صادر می کند.

خبر خوب آنکه اگر امتیاز لازم را دریافت نکردید، و یا پس از بررسی مدارک، دعوت نامه برای تان ارسال نشد، می توانید پس از یک سال باری دیگر پروفایل اکسپرس اینتری Express Entry خود را تشکیل دهید و به استخر اکسپرس اینتری Express Entry وارد شوید.

 

اکسپرس اینتری (Express Entry) یک سیستم مهاجرتی کانادا برای نیروی کار متخصص است

اکسپرس اینتری (Express Entry) یا E.E یکی از راه های مهاجرت به کانادا برای متخصصین و افراد صاحب مهارت است. این روش درخواست ویزا، برنامه ای است که از سال 2015 به اجرا درآمد تا بدین وسیله، افراد ذی صلاح که نیروی کار ماهر هستند، بتوانند با سرعت بالاتری موفق به دریافت ویزای کانادا شوند. امتحان کردن این روش مهاجرتی برای همگان امکانپذیر است.

کانادا کشوری با فرصت های شغلی متنوع و بیشماری است. بر اساس سوابق دانشگاهی و تجربه کاری خواهید توانست شغل ایده آل خود را در کانادا بیابید. از همه گذشته صنایع کانادا دارای شرایط و استانداردهای بالایی برای نیروی کار متخصص جدید هستند. کسانی که از طریق سسیتم اکسپرس اینتری وارد کانادا می شوند کارت اقامت دائم کانادا را به دست می آورند و نیازی به داشتن ویزای کار کانادا ندارند. اما مهاجرت به کانادا از طریق نیروی کار متخصص ضمانتی برای داشتن شغل در ابتدای ورود به کانادا نخواهد بود و صرفا بر اساس امتیا بندی، شرایط مهاجرت به کانادا از طریق کار را به دست خواهید آورد.

این در حالی است که  بسیاری از کشورها برای پذیرش نیروی کار ماهر ازمتقاضیان درخواست دعوت نامه کاری می شود اما برای مهاجرت به کانادا از طریق نیروی کار ماهر نیازی به ارائه دعوت نامه کاری نمی باشد. گرچه وجود دعوت نامه می تواند امتیاز فرد را در سیستم اکسپرس اینتری کانادا افزایش دهد اما این امر اجباری نیست. تنها برخی برنامه های انتخاب استانی خاصی وجود دارند که نیازمند دعوت نامه از طریق کارفرما می باشند. در صورتی که شما از طریق برنامه OID تقاضای مهاجرت خود را اعلام کرده باشید  موضوع دعوت نامه مطرح می شود زیرا در این صورت باید با پارامترهای زیادی مطابقت داشته باشید.

 

توضیحات بیشتر در خصوص مهاجرت به کانادا از طریق نیروی کار متخصص فدرال 

برنامه نیروی کارمتخصص کانادا شامل سه دسته مشاغل است که در آن هر شغل یک کد NOC و یا National Occupation Classification می گیرد. NOC  ها در سه سطح 0، A و B قرار می گیرند . این دسته ها شامل موارد زیر است:

 

- دسته مشاغل 0 در کانادا: مشاغل مدیریتی را شامل می شود که دارای بیشترین تقاضا در کانادا می باشد. این دسته به تحصیلات کارشناسی ارشد و حداقل یک سال سابقه کاری در زمینه مدیریت نیازمند است.مشاغلی مانند مدیریت رستوران، مدیریت معدن و .. در این گروه قرار می گیرند.

دو دسته دیگر بنا به نیاز در سطح استانی در دسترس متقاضیان قرار دارد.

- دسته مشاغل A در کانادا: مشاغل حرفه ای و تخصصی که به مدرک دانشگاهی نیاز دارد مانند پزشکی، معماری، کامپیوتر و ..

-دسته B در کانادا: مشاغل تکنیکی و تخصصی که نیازمند مدرک دیپلم آن رشته است و یا دوره های کارآموزی مانند سرآشپزی، برق کاری و ...

 

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق نیروی کار ماهر فدرال کانادا

- داشتن حداقل یک سال تجربه کاری در ده سال گذشته برای مهارت های 0، A ،B

- انطباق با مشاغل مورد تایید توسط اداره مهاجرت و شهروندی کانادا و مطابق با بازار کار کانادا

- داشتن دعوت نامه استخدام در کشور کانادا و یا فارغ التحصیل بین المللی که در برنامه PHD کانادا ثبت نام کرده باشد.

- داشتن حداقل مهارت زبانی انگلیسی و یا فرانسه

- نداشتن سوء سابقه کیفری

 

پس از اخذ پذیرش مهاجرت از برنامه جدید مهاجرت به کانادا از طریق نیروی کار فدرال شما می توانید:

- به طور دائم در کانادا کار و یا تحصیل نمایید.

- اسپانسر یکی از اعضای خانواده خود برای اقامت دائم کانادا شوید.

- می توانید پس از گذراندن 3 سال (1095 روز) نسبت به شهروندی دائم کانادا اقدام کنید.

اگر که شامل شرایط فوق نمی باشید و یا نمیتوانید امتیازات خود را محاسبه نمایید، و یا میخواهید پروسه مهاجرت خود را به تیم تخصصی و با تجربه بسپارید؛ نگران نباشید و با ما در تماس باشید.

 

از طریق اکسپرس انتری چه مقدار زمان لازم است تا بتوان ویزای کانادا را دریافت کرد؟

 

مهاجرت و دریافت اقامت کانادا

 

پس از آنکه توانستید از طریق اکسپرس انتری وارد خاک کانادا شوید، تا یک سال اجازه ماندن در این کشور را خواهید داشت. در این مدت می‌توانید برای درخواست اقامت کانادا به طور دائمی اقدام کنید و مدارک خود را ارسال کنید. در مدت 6 ماه درخواست شما بررسی خواهد شد.

 

مزایا و معایب این روش

مزایای مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس انتری بسیار زیاد است به طوری که می‌توان تا حد زیادی از معایب آن چشم پوشی کرد. با این حال خوب است به برخی موارد آن آگاه باشید.

از آنجایی که این روش مهاجرت بسیار سریع و زود بازده است، نیروی جوان و ماهر، با تجربه و با تحصیلات بالا، مسلط به زبان انگلیسی و موفق در امور تجاری می‌تواند به آسانی به کانادا مهاجرت کند و به سرعت جذب این کشور شود. این بزرگترین امتیازی است که برای مهاجران جوان در نظر گرفته شده است. این گروه افراد دیگر نیاز ندارند تا سال‌های متمادی پشت درهای بسته بمانند و در سر رویای خود را بپرورانند.

نتایج نشان داده است که این افراد پس از مهاجرت به کانادا در بازار بسیار موفق عمل می‌کنند و بازدهی بالایی از خود نشان می‌دهند.

خبر خوب این است که بدانید هر دو هفته یکبار این فرصت برای شما وجود دارد تا از طریق اکسپرس اینتری شانس دریافت اقامت کانادا را داشته باشید.

 

دریافت اقامت کانادا

 

اما بزرگترین عیب این روش آن است که برای مهاجران این اطمینان خاطر وجود ندارد که اقامت آن‌ها دائمی خواهد شد یا خیر! تنها خبرهای خوب برای افرادی است که بالاترین امتیازات را داشته باشند.

ممکن است بخواهید برای مهاجرت به کانادا از این طریق، از یک مشاور یا یک وکیل استفاده کنید. خوبی این کار این خواهد بود که از قوانین بروز شده مطلع می‌شوید و در این مسیر سردرگم نخواهید شد. در این راه کارشناسان ما شما را همراهی خواهند کرد.

 

 در این مطلب سعی شد که به مهترین سوالات اکسپرس اینتری پاسخگو باشیم. از جمله: شرایط ثبت نام اکسپرس اینتری، نحوه محاسبه امتیازات اکسپرس اینتری، چه افرادی می توانند از طریق اکسپرس اینتری اقامت کانادا دریافت کنند؟ اقامت کانادا از طریق اکسپرس اینتری چقدر زمان بر است. چگونگی افزایش امتیازات اکسپرس اینتری کانادا چیست؟ اکسپرس اینتری سریعترین روش مهاجرت کاناداست. آیا ارزانترین روش مهاجرتی کانادا اکسپرس اینتری ست؟ چه کسانی شانس اکسپرس اینتری دارند؟ اگر پاسخ خود را دریافت نکرده اید، می توانید با ما در تماس باشید.

 

 

 

مطالب پیشنهادی:

> ویزای استارتاپ کانادا

ویزای تحصیلی کانادا

> ویزای کانادا

> انواع اقامت کانادا

مهاجرت به کانادا

 

 

 

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده،ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند.
بدیهی است برداشت و مشورت‌های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی توصیه می‌شود.
مدیریت و همکاران این مجموعه مسوولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسوولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و خرید بیزینس در کانادا به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما

 

سوالات متداول


چه کسانی شرایط اکسپرس انتری دارند؟

به صورت کلی امتیازات اکسپرس انتری بر مبنای سن، تحصیلات، سوابق شغلی، مدرک زبان، انطباق پذیری هستش. هرکدام از موارد عنوان شده، امتیازات خود را دارد که در این مطلب با جزئیات با شرایط و امتیازات اشاره شده است

آیا اکسپرس اینتری با اقامت دائم است؟

در صورتی که در سیستم اکسپرس اینتری موفق به دریافت دعوتنامه شوید، با تأییدیه اقامت دائم میتوانید به کانادا وارد شوید


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


وحید رحمانی :

سلام درمورد اکسپرس اینتری سوال داشتم اگه قرار باشه از طریق دعوتنامه استانی ساسکاچوان یا استان های دیگه برم ،آیا سابقه کار بانکی من تو ایران(متصدی امور بانکی)جز مشاغل tier4 هست ، یا حساب میشه؟ میتونم یه سابقه کار دیگه ارائه بم که بدون بیمه باشه؟ یعنی کلا برای این سابقه کاری ارائه بیمه الزامی هست یا فقط نامه کارفرما کفایت میکنه ؟

سلام 

برای ساسکاچوان حتما باید بیمه داشته باشید. برای فدرال بیمه داشتن اجباری نیست

سلام 

برای ساسکاچوان حتما باید بیمه داشته باشید. برای فدرال بیمه داشتن اجباری نیست

حسین بهرامی آذر :

با سلام نیاز به مشاوره برای افزایش اگاهی برای مهاجرت به کانادا یا استرالیا دارم

حسین بهرامی آذر :

با سلام نیاز به مشاوره برای گرفتن وکیل و یا مرکزی جهت انجام امور مهاحرت به کانادا یا استرالیا دارم

با سلام

به لینک رزرو وقت مشاوره مراجعه نمایید.

آرمان :

سلام امتیاز اکسپرس اینتری من و همسر و فرزند 5 سالم 64هست و تا67 حدودا سه امتیاز کم داریم آیا میتونیم فایل بسازیم در سیستم اکسپرس اینتری؟؟ کلا اگر امتیاز زیر 67 باشد مجاز نیستیم فایل بسازیم یا مجازیم ؟ چون من میخوام از،طریق برنامه استانی اقدام کنم و اول باید یه پروفایل در اکسپرس بسازم

سلام و احترام

چون امتیازتان نمیرسد خیر نمیتوانید فایل بسازید.

یاسمن :

سلام.وقتتون بخیر از چه زمانی امتیاز جاب افر در اکسپرس انتری حساب میشه؟از وقتی LMIA میاد یا وقتی ویزا ورک پرمیت اپروو میشه؟ و تا چه زمانی حساب میشه؟تا وقتی شروع به کار کنیم یا تا یکسال بعد از شروع به کار هم معتبره؟

با سلام

از وقتی که جاب آفر را از کارفرما بگیرید براتون امتیاز حساب میشه .حتی اگر کار نکنید.

ریحانه محجوب راد :

با سلام و ادب بنده 28 سال سن دارم و حدود 6 سال سابقه کار در زمینه تحلیل داده . سابقه کار کانادایی یا جاب آفر هم ندارم. به چه نمره آیلتسی نیاز دارم تا شانسم در برنامه اکسپرس انتری بالا بره؟

با درود

7.5 به بالا

amir :

باسلام و عرض ادب درمورد اکسپرس اینتری یک سوال داشتم من ارشد پرستاری گرایش سالمندی هستم از دانشگاه تهران, سوالم اینه که من میتونم اقدام کنم؟ برای اقدام نیازه که مدرک های کارشناسی و کارشناسی ارشدم رو آزاد کنم؟ و اینکه سربازی رو باید بگذرونیم تا بتونیم اقدام کنیم؟

با درود 

باید مدارک توسط wes تایید شود که بتوانید در اکسپرس اینتری از امتیاز آن استفاده کنید.

کاظم زاده :

سلام من با امتیاز 403 شانسی برای گرفتن اکسپرس اینتری دارم یا بهتره امتیازم رو بالاتر ببرم بعد اقدام کنم؟ و اینکه چطور میشه برای گرفتن جاب آفر اقدام کرد؟

با درود 

امتیاز رو بالاتر ببرید، برای جاب آفر باید از یک کارفرمای کانادایی دعوتنامه دریافت کنید.

فرهاد :

سلام من 28 سالمه، زبان CLB9 ، کارشناس مهندسی مکانیک فارغ التحصیل سال 96، سربازی رو امریه فنی مهندسی بودم و در سال 97 تموم کردم، سپس ارشد مدیریت کسب و کار (MBA) از دانشگاه تبریز ورودی سال 98 که هنوز تموم نکردم(در شرف دفاع هستم) و همزمان با تحصیل ارشد در 2 شرکت در سمت کارشناس بازرگانی کار کرده ام که در مجموع تا بدین روز 2 سال سابقه کار با بیمه دارم سوال اصلی : 1- یکی از شرکت ها آشناست و می تونه گواهی ای که مربوط به سابقه کار هست برای هر مدتی که می خوام بده (اما در واقعیت کمتر از آن در آنجا کار کرده ام و بیمه ام کمتر از آن است) آیا این مورد قابل قبول برای ادعای سابقه کار با توجه به اینکه همزمان دانشجوی ارشد هم هستم اوکی هست؟ (برای ناک کارشناس بازرگانی می خواهم اقدام کنم نه مکانیک) پیشنهاد شما چیست؟

با درود 

هیچ مدرک ساختگی یا جعلی برای ارائه به اداره مهاجرت کانادا توصیه نمی شود

محمدجواد ولی پوری :

باسلام اگه ازبرنامه آتلانتیک استفاده کنیم بعدا میتونیم بریم استانهای دیگه کار و زندگی بکنیم یا اجبارا باید توی اون چها استان بمونیم؟ممنون

با درود 

بعد از دریافت اقامت دائم اختیار این را دارید در هرکجای کانادا زندگی کنید

Mehdi :

سلام. همسر من 1 ماهه که از روش اسپری اینتری ویزا گرفتن و الان کانادا هستن. باهم ثبت نام کردیم و تست پزشکی هم دادم. دقیقا نمیدونیم برای من چطور باید اقدام کنیم. میشه راهنمایی بفرمایید... ممنون

محمد :

سلام. ممنون از سایت خوبتون من راننده پایه یک هستم دو سال سابقه کار 28 ساله تمکن مالی درج شده رو نیز دارم خواستم ببینم ایا امکان مهاجرت با گواهینامه ایران به کشور کانادا وجود دارد

با درود 

اگر موفق به دریافت مدرک زبان و گرفتن جاب افر از کارفرمای کانادایی شوید، بله ممکن است.

رضا :

سلام. فوق لیسانس مخابرات 43 ساله با 15 سال سابقه ی مرتبط متاهل و دارای یک فرزند ایلتس 7 و فرانسه A2 احتمال پذیرش هست؟ سپاس از وقتی که برای پاسخ به این پرسش صرف میکنید.

با دورد 

امتیاز سنتون کمه

Hadi ghazvini :

سلام بنده دانشجوی دکتری دانشگاه سراسری هستم با 22 سال سابقه مدیریت فروش ، پیامی با محتوای ذیل برای بنده ارسال شده لطفا در مورد صحت پیام ذیب راهنمایی بفرمایید Dear Nominee, You have been selected by Canada Express Entry 2022 Your nomination code is ( IMMCA-EXP027816230) Every year certain numbers of people are selected via e-mail through our electronic ballot system by the Canadian Government as part of support to some countries. The Canadian Government recognizes the many benefits skilled immigrants can bring to both the economy and society. For this reason, express entry was established in order to expedite the immigration process for talented individuals who wish to live in Canada. Please confirm receipt of this notification, by responding immediately. So that we can forward the relevant requirements to you. Public Relation Canada Immigration and Integration Canada Immigration and Resettlement Bureau

با درود 

اگر از ایمیل اداره مهاجرت کانادا ارسال نشده جعلی ست.

عماد :

بنده 46 سال سن متاهل و استاد دانشگاه با مدرک دکتری هستم. آیا شانسی برای اقامت دایم در کانادا از طریق اکسپرس انتری دارم؟ بهترین راه اقدام چیست؟

هادی لطفی :

سلام من 24 سالمه دانشجوی فوق لیسانس هوش مصنوعی در دانشگاه تبریز . سطح زبانم intermediate هست میخواستم بدونم با کسب یه سال تجربه در زمینه برنامه نویسی و کسب نمره ایلتس 7 شرایط اکسپرس اینتری برام فراهم میشه؟

با درود 

باید امتیازات رو محاسبه کنید که اگر به حد نصاب رسیدید، مشکلی نداره

محمد زلفی گل :

کارشناسی ict از دانشگاه دولتی دارم و سابقه کار در زمینه فیبر نوری که با مدرکم مرتبط می باشد.ارشد تجارت الکترونیک از خواجه نصیر هم دارم.بهترین راه و بصرفه ترین راه برای مهاجرت کاری به کانادا برای من جیست؟

با درود 

برای انتخاب راه مهاجرت می توانید به بالای سایت قسمت فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه بفرمایید.

Mahdi :

من لیسانسم جغرافیا ست ولی ارشدم مهندسی کامپیوتر و سابقه کاریم مرتبط با کامپيوترمی تونم برای اکسپرس اناری اقدام کنم? تحصیلی چطور?

با درود 

اگر برای تحصیلی شرایطش را داشته باشید بله، اما در اکسپرس اینتری با توجه به مدرک تحصیلی و مدرک زبانی که عنوان نکرده اید شانس بالایی ندارید.

مونا :

من 33 سال دارم، مجرد، آیلتس 7.5، سطح زبان فرانسهB2, پنج سال سابقه کار بازرگانی، کارشناسی ارشد حقوق بین الملل. برای شرکت در اکسپرس انتری امکان داره به خاطر رشته تحصیلی(حقوق) امکان پذیرشم کم بشه؟ چون طی یک مشاوره به من گفته شده که به خاطر رشته تحصیلیت شانسی در اکسپرس انتری نداری. ممنون میشم راهنمایی کنید

با درود

رشته تحصیلی در اکسپرس اینتری تاثیر ندارد.

بهار یزدانی :

با سلام آیا این نکته که برخی افراد توسط سیستم ایمیل در Canada Express Entry انتخاب می شوند واقعیت دارد؟ و ایمیل های با این محتوا که به افراد nomination code تعلق می گیرد واقعی است یا نوعی اسپم است؟ باتشکر شما فرمودید که اگر ایمیل از طریق سایت رسمی اداره مهاجرت کانادا ارسال شده است واقعی ست. الان بایستی چه کار کنم فقط مدرک زبان و پاسپورت ارسال کنم یعنی بنده امتیازات لازم لازم نیست کسب کنم چون قبلا ثبتنام نکردم؟ و هیچ مدرکی ارسال نکردم.

اگر قبلا در این سیستم ثبت نام نکرده اید قطعا ایمیل دریافت جعلی ست.

نرگس سرگلزایی :

سلام و وقت بخیر من پزشک متخصص هستم یعنی یک مدرک پزشکی عمومی و یک مدرک تخصص دارم ولی Medical Council of Canada فقط مدرک پزشکی عمومی رو تایید میکنه خواستم ببینم امتیاز تحصیل پزشک متخصص 25 محاسبه میشه یا 23 ؟ ممنون

در سیستم امتیاز بندی اکسپرس اینتری معادل با فوق لیسانس است

امین :

با سلام امین هستم 33 سال دارم و مجرد . 10 سال سابقه بیمه و کار در زمینه برنامه ریزی و کنترل پروژه های نفت و گاز . دارای کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی هستم و همچنین مدارک بین المللی مدیریت پروژه PMP و PRINCE2 Foundation دارم . با توجه به رزومه کاری و دوره های اموزشی و تحصیلات، شرایط پذیرش برای کانادا به شکل هست؟ البته مدرک ایلتس رو هنوز نگرفته ام ولی در خصوص زبان انگلیسی متوسط به بالا است. متشکرم

توصیه می شود مدرک زبان را دریافت سپس اقدام بفرمایید.

Amir :

با سلام من 28 سال سن و شش سال سابقه کار حسابداری دارم . فقط رشته ی تحصیلیم در دوره ی کارشناسی مهندسی کامپیوتر بوده ولی در دوره ی کارشناسی ارشد حسابداری می باشد . خواستم بدونم آیا از این بابت که در مقطع لیسانس رشته ی نامرتبط با کارم دارم اما در ارشد رشته ی تحصیلی مرتبط با کار هستش مشکلی نیست و سوال بعدی این که آیا برای سیستم اکسپرس در صورتی که خدمت سربازی نرفته باشیم اما پاسپورت داشته باشیم مشکلی نیست؟

برای اکسپرس اینتری مشکلی از نظر سربازی نیست اما باید امتیازات کافی داشته باشید. برای محاسبه امتیازات می توانید به بالای صفحه قسمت رزرو وقت مشاوره مراجعه بفرمایید

علی :

ضمن سلام و تشکر از راهنمایی تان ایمیلی بشرح زیر برای ما ارسال شده آیا فیک است یا واقعیت دارد و قابل پیگیری از طریق شما میباشد؟ On Thursday, 31 March 2022, 09:43:22 pm GMT+4:30, Canada Resettlement Express Entry Bureau wrote: Dear Nominee, You have been selected by Canada Express Entry 2022 Your nomination code is ( IMMCA-EXP027816230) Every year certain numbers of people are selected via e-mail through our electronic ballot system by Canadian Government as part of support to some countries. Canada Government recognizes the many benefits skilled immigrants can bring to both the economy and society. For this reason, express entry was established in order to expedite the immigration process for talented individuals who wish to live in Canada. Please confirm receipt of this notification, by responding immediately. So that we can forward the relevant requirements to you. Public Relation Canada Immigration and Integration Canada Immigration and Resettlement Bureau

اگر از وبسایت رسمی اداره مهاجرت کانادا ارسال نشده است، جعلی ست.

فرشید کریمی :

با سلام من 18 سال سن دارم و سال آخر دبیرستان هستم با رشته ی تجربی و مدرک آیلتس با نمره 8 میخواهم که کانادا پزشکی بخونم با ویزای تحصیلی شانس قبولی چقدر است؟

فرشید کریمی :

سلام من در حال حاضر سال آخر دبیرستان هستم و میخواهم با نمره آیلتس 8 تو کانادا پزشکی بخونم آیا از طریق ویزای تحصیلی امکان پذیر است؟

بله اما هزینه های تحصیل در رشته پزشکی بالاست

Anahita :

با سلام من آناهیتا هستم ، 35 سالم هست ،مدرک دکترای میکروب شناسی دارم، 12 سال سابقه کاری در زمینه تولید واکسن و دارو دارم، پنج تا مقاله درزمینه واکسن از مجلات معتبر دارم و این اواخر هم برروی واکسن کرونا فعالیت کرده ام .متاهلم و فرزندی هم ندارم. درحال حاضر اواخر دوره های ایلتس را میگذرونم. بنظر شما میتوانم از برنامه اکسپرس انتری استفاده کنم؟ با تشکر

مقاله که در اکسپرس اینتری امتیازی ندارد. باید مدرک زبان با نمره بالا دریافت نمایید چون امتیاز سن بالایی ندارید

mahmood :

سلام من دانشجوی کارشناسی حسابداری هستم(لیسانس).میخواستم بدونم اگر برم مدرک حسابداری فنی حرفه ای هم بگیرم امتیاز به حساب میاد برای مهاجرت یا خیر؟

فنی حرفه ای خیر

شروین :

سلام و درود برای سابقه کار حتما باید سابقه بیمه هم داشته باشیم؟ من 4 سال سابقه کار دارم تو شرکت ثبت شده و معتبر ولی سابقه بیمه ندارم متاسفانه

خیر در اکسپرس اینتری ایمیل اجباری نیست

نیلوفر :

سلام با مدرک فوق لیسانس از دانشگاه دولتی. سابقه کار 3 سال. سن 34 مجرد. و مدرک زبان 7 میتونم برای اکسپرس انتری اقدام کنم؟

امتیاز سن از دست داده اید بهتر است که مدرک زبان فرانسه هم بگیرید یا از مسیر دیگری هم شانس خود را امتحان کنید

نیلوفر :

سلام من فوق لیسانس دارم از دانشگاه دولتی. ایلتس 7. سابقه کار دارم. برادرم هم کانادا است. چقد شانس دارم برای ویزای اکسپرس انتری؟

نمره زبانتان را بیشتر کنید، یا مدرک فرانسه دریافت کنید، رقابت زیاد است.

یاسر :

سلام وقت بخیر میخام برای اکسپرس اینتری اقدام کنم ، با شرایط زیر : _ 29 ساله . _ رشته عمران_ارشد گرایش سازه ‌. _ حدود 9 سال سابقه کاری ( مرتبط با رشته تحصیلی) ، که حدود سه سال بیمه دارم. _ یک مقاله isi . _ یک ثبت اختراع . _ چاپ یک کتاب در رشته تحصیلی . _ زبان انگلیسی هم در حال آموزش( با فرض اینکه نمره آیلتس حداقل 7 بگیرم ) . _ از لحاظ مالی هم مشکلی ندارم . میخام ببینم با شرایطم میتونم امتیاز خوبی بگیرم ؟؟؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید ❤️

یاسر :

سلام وقت بخیر من میخام برای اکسپرس اینتری و تو بخش اسکیل ورکر اقدام کنم. _ 29 ساله . _ مجرد . _ رشته عمران_ارشد گرایش سازه ‌. _ حدود 9 سال سابقه کاری ( مرتبط با رشته تحصیلی) ، که حدود سه سال بیمه دارم. _ یک مقاله isi . _ یک ثبت اختراع . _ چاپ یک کتاب در رشته تحصیلی . _ زبان انگلیسی هم در حال آموزش و ( اگه حداقل نمره 7 بگیرم ) . از لحاظ مالی هم اوکی هستم. + میخام ببینم با شرایطم میتونم امتیاز خوبی بگیرم ؟؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید ❤️❤️

با این نمره آیلتس امتیاز بالایی نخواهید داشت، توصیه می شود به دنبال شرایط استانی باشید و یا مدرک فرانسه دریافت کنید

فایزه محمدی :

برای روش express entry چه مدرک زبان و با چه نمره ای نیاز هست؟ من 34 سالم هست فوق لیسانس معماری متاهل و دو فرزند زبان در حد 6/5 میتونم ارتقا بدم چقدر شانس دارم ؟

مدارک زبان تایید شده سلپیپ و آیلتس در زبان انگلیسی ست. بله باید نمره زبان را ارتقا دهید

فائزه محمدی :

سلام . چه مدرک زبانی برای روش expressed entry معتبر هست ؟ و چه نمره ای ؟

آیلتس و سلپیپ. به حداقل 6.5 نیاز دارید.

shaghayegh molavi :

سلام من در حال تحصیل در مقطع کارشناسی معماری هستم و 21 سال دارم، همزمان مشغول به کار در یک شرکت معتبر و مرتبط هستم و یک سال تا پایان دوره کارشناسی دارم، دو سال بعد از آن قصد تحصیل در دوره ارشد در ایران و در کنار ان پر شدن سابقه کار 3 ساله تخصصی ام دارم، در حال حاضر سطح زبان ام در حد ILETS 7.5 هست. سوالات: 1. نیاز به یادگیری زبان فرانسه به غیر از تقویت زبان انگلیسی دارم؟ 2.چطور میتونم 500 امتیاز نیروی کار استانی را در زمان اقدام به دست بیارم؟ 3.مدارک دانشگاه هایی مانند دانشگاه تهران و پیام نور معتبر و امتیاز آور هستند برای E.E? پیشاپیش از شما و روند مشاوره سپاسگزارم

امتیازات خود را با توجه به توضیحات همین صفحه محاسبه کنید، اگر نیاز به امتیاز بیشتر داشتید توصیه می شود مدرک زبان فرانسه دریافت نمایید. امتیاز استانی 600 امتیاز است که باید باید از استان دعوتنامه دریافت نمایید.

شراره :

سلام وقتتون بخیر نامزد من از طریق اکسپرس اینتری اقدام کردن برای مهاجرت میخواستم بدونم اگر ایشون برن کانادا میتونن برای من دعوتنامه بفرستن که منم برم ؟

اگر ازدواج کنید و همسر رسمی شوید، بله

محمد :

با سلام و احترام آیا فرد متاهل می تواند به تنهایی برای اکسپرس انتری و یا برنامه های استانی اقدام کند و پس از ورود به کانادا برای همسر و فرزند خود اقدام کند ؟ یا اینکه اقدام برای ایجاد پروفایل برای فرد متاهل حتما باید به همراه همسر باشد ؟

Mohammad :

با سلام و احترام آیا فرد متاهل می تواند بدون همسر برای اکسپرس انتری یا برنامه های استانی اقدام بکند و بعد از ورود به کانادا برای همسر و فرزند اقدام نماید ؟ یا اینکه حتما بایستی با هم اقدام شود؟

خیر اگر متاهل هستید باید این موضوع را بیان کنید

زهرا چاوشی :

سلام وقت بخیر من مدیر فروش بیمه عمر هستم و 3 سال سابقه فروش بیمه عمر را داشتم و 300فقره بیمه فروختم و فوق لیسانس مدیریت بیمه دارم و زبان هم میتونم آیلس بگیرم. چه طور میتونم به کانادا مهاجرت کنم؟

این موردی که فرمودین به اکسپرس انتری مربوط نمی شود، برای بررسی شرایط بهتر است که فرم ارزیابی را داخل سایت تکمیل بفرمایید

هادی لطفی :

سلام وقتتون بخیر . من 23 سالمه لیسانس "نرم افزار" و در حال حاضر دانشجوی ارشد رشته "هوش مصنوعی" در دانشگاه فردوسی مشهدبا معدل 18 هستم .کارت پایان خدمت هم دارم .بنظرتون با داشتن سه سال سابقه کار و ایلتس 7 به بالا میتونم پذیرش بگیرم

زبانتان را تقویت کنید

زانیار :

سلام من 38 سالمه. کارشناسی ارشد مهندسی صنایع و 12 سال سابقه کار دارم و الان رییس بخشدر یک شرکت بزرگ هستم. نمره آیلتس 6 آکادمیک دارم. دارای همسر و یک فرزند 3 ساله. 3 ساله دارم تلاس میکنم که 6.5 بیارم و تحصیلی برای کانادا اقدام کنم ولی موفق نشدم. حالا سنم هم هر زور داره میره بالاتر . من به چه طریق میتونم مهاجرت کنم؟ از بین سیستم اک رس اینتری یا اسکیل ورکر یا برنامه مهاجرتی استانی؟ سایر روشها مناسب من نیست ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

سن و نمره زبان شما در سیستم اکسپرس اینتری امتیاز کافی ندارد. بهتر است بیشتر تلاش کنید یا پذیرش مشروط دریافت کنید

سروش طهرانی :

سلام، بنده 33ساله، مجرد، مدرک کارشناسی ارشدِMBA، بیمه 8سال و آیلتس 7 دارم؛ آیا شانسی در اکسپرس انتری دارم؟

بله اما توصیه می شود نمره مدرک زبان را افزایش دهید یا مدرک زبان فرانسه دریافت کنید 

ابوالفضل خطیب :

با سلام من می خواهم بابت تحصیل کارشناسی ارشد به همراه خانواده (همسر و 2 فرزند) در کانادا اقدام کنم. آیا پس از اتمام تحصیلات راهی برای اقامت دائم هست؟ ممنون

بله در کانادا در صورت انتخاب صحیح، پس از فارغ التحصیلی می توانید وارد بازار کار شوید سپس برای پروسه اقامت دائم اقدام کنید.

نادیا برزگر :

با سلام و احترام؛ من 2 تا سوال دارم؟ 1- بهترین و سریعترین راه برای مهاجرت من با مشخصات زیر چیست؟ 2- از طریق اکسپرس اینتری میتونم اقدام کنم یا تحصیلی؟ شرایط: کارشناسی ارشد زمین شناسی. 36 سال.5 سال سابقه کار.زبان در هر 4 مهارت 6.5. و مجرد اقدام میکنم

این نمره زبان برای اکسپرس اینتری امتیاز کافی نخواهد داشت. برای تحصیلی ام بسیاری موارد دیگر باید بررسی شود. می توانید داخل سایت فرم ارزیابی انتخاب بهترین روش مهاجرت را تکمیل بفرمایید

فاضل پور :

برای اینکه در گروه 0 جای بگیریم حتما باید کارشناسی ارشد مدیریت داشته باشیم؟ و اینکه مدیریت یک بخشی از یک شرکت هم قابل قبول هست؟ (داخل بیمه هم درج شده مدیریت)

ناک شغلی در کانادا ارتباطی با مدارک تحصیلی ندارد باید ناک شغلی در کانادا دسته بندی شود

آرش :

در زمان ساخت پروفایل در سایت اکسپرس انتری باید همه مدارک ( مدارک دانشگاهی ، نمره رسمی زبان و ... ) ارسال شود یا ابتدا یک ثبت نام اولیه انجام می شود و سپس مدارک در سایت ارسال می شود ؟

می توانید در هر لحظه پروفایل خود را آپدیت کنید

نازی :

من 32 ساله فوق لیسانس مهندسی پزشکی 10 سال سابقه کار مرتبط با بیمه که دو سال اخیر مدیرعامل یک شرکت تجهیزات پزشکی بوده ام به انگلیسی و فرانسه تسلط دارم با فرض آیلتس 6.5 و فرانسه B1 چقدر شانس پذیرش دارم و اینکه متاهلم و همسرم هم مهندسی صنایع و دو سال سابقه بیمه تمکن مالی کامل دارم

شانس خوبی برای پذیرش دارید اما امتیاز زبان بالایی ندارید

مسعود :

سلام وقت بخیر. سوالی که داشتم این هست که بنده مجرد هستم و پدرم در قید حیات نیست. اگر در برنامه اکسپرس اینتری امتیاز کافی رو کسب کنم آیا می تونم همزمان که وارد کانادا می شم خواهر و مادر خود رو هم با خودم ببرم یا خیر؟ و اگر جواب منفی باشه چقدر زمان می برده و به چه نحوی اونها هم میتونن به من ملحق بشند؟

خواهر خیر.

مادر باید از طریق اسپانسرشیپ والدین اقدام شود که ممکن است چند سال طول بکشد و اگر خواهر زیر 22 باشد و مجرد؛ ایشان هم می توانند اقامت دائم دریافت کنند

baran :

سلام من 30 سالمه و میخوام یک ماه آینده امتحان زبان بدم من سه ماه دیگه 31 سالم میشه میخواستم بدونم برای اکسپرس اینتری سن زمان پر کردن فرم مهمه یا زمانی که انتخاب میشی؟

زمان ارائه کامل مدارک

سینا :

سلام من کارشناسی برق دارم 31 ساله 5 سال سابقه کار دارم برای زبان دارم میخونم میخواستم بدونم با گرفتن آیلتس 7 شانس دارم؟ یا حتما باید مدرک ارشد بگیرم؟

آیلتس 7.5 به بالا خوبه

صادق :

در برنامه اکسپرس اینتری نمره زبان میخواد ، من هنوز نمره آیلتس ندارم ، حدودی بزنم یا نه ،

بله مدرک زبان در سیستم اکسپرس اینتری اجباری ست

mohajer :

با سلام از زمان سابمیت پرونده تا صدور COPR در اکسپرس اینتری چقدر زمان میبره ؟ من ابتدای آبان سال 1399 سابمیت کردم و بیومتریک را دو ماه بعد یعنی ابتدای دی ماه 1399 انجام دادم ولی با گذشت یازده ماه هنوز COPR صادر نشده . آیا این زمان برای این فرآیند عادی است ؟ ممنونم

زمان در این سیستم به صورت دقیق مشخص نیست. صبور باشید.

عرشیا :

سلام من یه روش خونده بودم میگفت در یک صورت میشه در اکسپرس اینتری نیاز به تمکن مالی نداشت میشه اون روش رو بگید باید چیکار کرد که نیاز نشه

همچین روشی نیست

اسدی :

درود بر شما من 29 سالمه و همسرم 31 ساله هست. کارشناسی ارشد مهندسی صنایع دارم و حدود یک سال و نیم سابقه ی کاری، میخواستم بدونم اگر بتونم اگر تا سال آینده آیلتس با این نمرات بگیرم: Speaking=7, Listening=8, writing=7, Reading=7 با توجه به اینکه سال آینده 30 ساله می شوم میزان قبولیم در اکپرس اینتری چقدر است؟

اگر سه سال هم سابقه کار داشته باشید، خوب است

Moein :

با سلام ، هنگام دریافت ita در اکسپرس اینتری آیا باید مدارک سربازی هم فرستاده شود یا خیر ؟ با تشکر

اداره مهاجرت کانادا به سربازی شما کاری ندارد

باقری :

با سلام، میخواستم بدونم آیا سابقه کار در امتیازبندی سایقه کاری هست که پس از فارغ تحصیلی داشتیم؟ یعنی اگر در طول تحصیل هم کار کرده باشم جز سابقه کار حساب نمیشه؟ ممنون از پاسخگوییتون

پاره وقت محسوب می شود

حمید :

سلام خسته نباشید.ایا موسسه شما میتونه برای من پذیرش کارفرمای کانادایی بگیره که امتیاز بالابره؟

به قسمت فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه نمایید 

maryam :

سلام وقتتون بخیرر عذر میخوام جهت امتیازگیری از چه طریق میتونم بفهمم که در کدوم سطح از زبان انگلیسی هستم

شرکت در آزمونها زبان مورد تایید کانادا 

ویدا ملکی :

با سلام، من دندانپزشک هستم و بعد هم تخصص رادیولوژی دهان و فک و صورت دارم همسرم پزشک عمومی هستند یک دختر 13 ساله و یک پسر 8 ساله دارم من 45 ساله و همسرم 52 ساله هستیم برادر من کانادا هستند هر دو سابقه کار در مطب یا کلینیک در ایران رو داریم آیا شغلی در لیست مشاغل اکسپرس اینتری هست که به کار ما بیاد؟ راهنمایی بفرمایید لطفا که چطور میشه مهاجرت کنیم؟

با توجه به شرایط سنی که دارید امتیاز کافی در اکسپرس اینتری ندارد. بهتر است از طریق برنامه ها تجاری اقدام به مهاجرت کنید. باید شرایط شما به دقت بررسی شده و بهترین روشی که می توانید اقدام کنید، به شما پیشنهاد شود. از این رو می توانید به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه نمایید.

Shaghayegh zahed :

چه مدارکی برای اثبات سوابق کاری نیاز هست ؟؟ و اینکه بیمه خوداشتغالی هم پذیرفته هستش یا بیمه اجباری از طرف کارفرما فقط محاسبه میشه ؟؟

بیمه در سیستم اکسپرس اینتری اجباری نیست

مهدی :

سلام و عرض ادب من و همسرم قصد اقامت کار و تحصیل در یکی از کشورهای اروپایی و یا امریکایی رو داریم. خودم دارای 2 مدرک کارشناسی ارشد مهندسی بهداشت محیط و مهندسی محیط زیست هستم و شاغل در دانشگاه علوم پزشکی (به مدت 13 سال) و همسرم نیز دارای مدرک کارشناسی مامایی و شاغل در بیمارستان (به مدت 10 سال) همچنین دارای یک فرزند پسر 5 ساله هستم. خواستم ازتون بپرسم کدام کشور با توجه به مدارک تحصیلی من و همسرم راحت تر اقامت میدن؟ و در کدام کشور میتونیم هم اقامت جهت کار رو دریافت کنیم و هم ادامه تحصی در مقطع دکترا بدیم؟ همچنین هزینه دریافت اقامت در کدام کشور مناسب تره؟ در مورد چند کشور مثل کانادا، انگلیس ، سوئد و هلند مطالعه کردم ولی نتونستم به جمع بندی درستی برسم. آیا بایستی مدرک زبان رو قبل از اقامت کاری حتما داشته باشیم یا لازم نیست؟ من سنم 40 سال و همسرم 34 سالشونه

برای محاسبه امتیازات می توانید به بالای سایت قسمت رزرو وقت مشاوره مراجعه بفرمایید و برای بررسی شرایط به صورت کلی، می توانید به صفحه فرمهای ارزایابی رایگان مراجعه بفرمایید.

سارا رضوی :

سلام و وقت بخیر .این نوع اقامت گرقتن ایا بعدش حتما باید مدت زمانی در خاک کانادا بود ؟؟؟بطور مثال من در حال حاضر بخاطر تعهدی که ب کشور دیگه دارم میتونم برم کانادا و برگردم و در رفت و امد باشم ولی تا دو سال اینده نمیتونم کامل در خاک کانادا باشم ولی میتونم مثلا شش ماه باشم برگردم .ایا با وجود این شرایط من امکان گرفتن اقامت از طریق اکسپرس اینتری هست یا باید صبر کنم دو سال تعهدم تمام بشه بعد اقدام کنم .مرسی؟؟تعهدم ب ایران نیست .

در صورتی که بتوانید اقامت کانادا را دریافت کنید باید 3 سال از 5 سال را در کانادا زندگی کنید که بتوانید درخواست شهروندی کانادا را ثبت کنید.

امیری :

سلام متاهل دو فرزند .مدرک دکتری برق دارای 4سال سابقه کار با سایقه بیمه مرتبط با رشته تحصیلی 36 ساله 2مقاله isi معتبر و gre 320. تافل 100 شانس دارم جهت express entry

مقاله ISI و مدرک زبان تافل در اکسپرس اینتری امتیازی ندارد. برای محاسبه امتیازات می توانید به بالای سایت قسمت رزرو وقت مشاوره مراجعه بفرمایید.

آرمین عظیمی :

سلام وقت بخیر. من چند سوال درباره ی روش Express entry داشتم. 1- آیا مدرک لیسانس پیام نور مورد قبول هست وآیا معدل مهم است؟ دوره ی فراگیر مورد قبول هست یا خیر؟ 2- سابقه ی کار در حین تحصیل مورد قبول هست؟ 3- به طور کلی آیا کاردانی داشته باشیم و 2 سال سابقه ی کار نمره ی بالاتری کسب میکنیم یا اگر کارشناسی داشته باشیم و سابقه ی کار نداشته باشیم؟ 4- آیا Freelance هم جز سابقه ی کار محسوب میشود یا خیر؟ ممنون .

اگر مدرک تحصیلی شما توسط wes تایید شود بله؛ اما لیسانس نمره خوبی برای اکسپرس نخواهد داشت. معدل در اکسپرس اینتری اهمیت ندارد. با این مواردی که می فرمایید شما امتیازات کافی در اکسپرس اینتری نخواهید داشت.

fez :

با سلام من37 سال دارم در صورتیکه بتونم در مراحل دیگه غیر از سن امتیاز خوبی دریافت کنم ، میتونم امتیاز لازم اکسپرس انتری را بگیرم؟

اگر امتیازات کافی کسب کنید مشکلی نیست.

امین :

با سلام و خداقوت من فوق برق قدرت.30ساله.5سال سابقه کار در اداره برق و آیلتس 6 دارم آیا با این شرایط از طریق اکسپرس اینتری قبول میشم؟؟

خیر آیلتس 6 کافی نیست شاید بهتر باشه مسیرهای دیگری را امتحان کنید.

Maryam :

باسلام و وقت بخیر من 32 سالمه جدا شدم و پسرم 10 ساله است آیا موقعی که ایمیل میاد تمکن مالی برای دو نفر رو باید آماده کنم ؟ و مورد بعد اینکه من 6 سال سابقه کار دارم ولی بیمه ندارم آیا گواهی مدیرمون کفایت میکنه ؟ متشکرم

با سلام علاوه بر امتیازاتی که در برنامه اکسپرس اینتری باید کسب کنید؛ اثبات تمکن مالی اجباری ست و بیمه در این برنامه مهاجرتی اجباری نیست.

Elhamji :

سلام وقت بخیر عذرخواهی میکنم من میخواستم بدونم چرا توی برنامه اسکیل ورکر فدرال اکسپرس اینتری از ماه دسامبر تا الآن هیچ کسی برنداشته نشده؟ یعنی در سایت اعلام نتایج از 30دسامبر تا حالا کلا هیچ درایی برای No program specified نیست .میخواستم بدونم علت خاصی داره؟

با درود

بله کرونا.

a :

با سلام برای بنده ایمیلی مبنی بر انتخاب در Canada Express Entry همراه با nomination code آمده است. شما فرمودید نشانه واقعی بودن ایمیل این است که ایمیل از طریق سایت رسمی اداره مهاجرت کانادا ارسال شده باشد. لطفا آدرس رسمی اداره مهاجرت کانادا که باید ارسال کننده ایمیل باشد را بفرمایید؟ باتشکر

از دامنه canada.ca ارسال می شود.

نوید محمدی :

برای pr میخوام اقدام کنم ولی لیسانس دارم شما میتونید مدرک فوق لیسانس با تایید که سازمان wes قابل قبول باشه برای من تهیه کنید؟؟

اگر منظور شما مدرک تحصیلی جعلی ست، wes هیچ مدرک جعلی را تایید نمی کند

minoo :

سلام. آیا با سن 38 سال و 5 سال سابقه کار مرتبط و مدرک کارشناسی ارشد معماری و آیلتس آکادمیک 6.5 به اضافه اینکه همسرم هم 37 ساله هست با مدرک کارشناسی ارشد معماری و 9 سال سابقه کار مرتبط و آیلتس آکادمیک 7.5 در اکسپرس اینتری واجد شرایط هستیم؟

با توجه به اطلاعاتی که عنوان شده می توانید امتیازات خود را محاسبه بفرمایید.

یا اگر تمایل دارید امتیازات شما توسط مشاوران محاسبه شود می توانید به بالای سایت قسمت رزرو وقت مشاوره مراجعه بفرمایید.

amirgz :

با سلام آیا امکان مهاجرت از این طریق بدون پایان خدمت هست؟ چون ترجمه رسمی مدرک تحصیلی حتما به پایان خدمت نیاز داره تا جایی که اطلاع دارم. امتیازم نزدیک به 470 میشه اما پایان خدمت ندارم لطفا راهنمایی کنید. ( معافیت تحصیلی دارم )

سیما تهرانی فر :

درود سی ساله هستم مجرد کارشناسی ارشد عمران تا آخر سال سابقه بیمه مرتبط ام میشه دو سال ( تا الان 14 ماه شده) باید آیلتس چند بگیرم که شانسم بره بالا؟

هر چقدر بالاتر بهتر. آیلتس 7.5 به بالا

زهرا عمران :

چگونه میتوانم مطمئن شوم شرایط اکسپرس انتری را دارم؟

امتیازات اکسپرس اینتری رو مطابق با توضیحات همین صفحه محاسبه کنید

alisha :

سلام خسته نباشید، تمکن مالی رو چطور باید اثبات کنیم ؟ داخل حساب های بانکی ایران باشه اوکیه یا داخل صرافی های انلاین کیف پول داشته باشی؟ توضیحات کامل میدین

حساب بانکی

نفیسه اسماعیلی :

سلام وقت به خیر بنده متولد سال 1359 هستم و دارای مدارک بین المللی تیکتینگ از ایران ایر آیا برای من امکان پذیر است که توسط این مدارک جهت مهاجرت اقدام کنم؟

a :

با سلام آیا این نکته که برخی افراد توسط سیستم ایمیل در Canada Express Entry انتخاب می شوند واقعیت دارد؟ و ایمیل های با این محتوا که به افراد nomination code تعلق می گیرد واقعی است یا نوعی اسپم است؟ باتشکر

اگر ایمیل از طریق سایت رسمی اداره مهاجرت کانادا ارسال شده است واقعی ست

محمد افراسیابی :

با سلام. میخواستم بپرسم اگر من همزمان برای اکسپرس انتری ثبت نام کنم و برای پذیرش از دانشگاه ها هم اقدام کنم، به فرض اینکه پذیرش از دانشگاهی بگیرم، آیا ثبت نام در اکسپرس انتری، پوینت منفی حساب نمیشه برای گرفتن ویزای تحصیلی؟ چراکه اکسپرس انتری به قصد مهاجرت هست و برای اخذ ویزای تحصیلی باید ثابت کنی که میخوای برگردی. بینهایت سپاسگزارم

ثبت نام همزمان مشکلی ندارد، اما این موضوع بسیار تخصصی ست و بهتر است که در نامه  استادی پلن توضیحات لازمه را ارائه دهید. 

هما :

سلام من 33 سالمه و دکترای صنایع غذایی دارم و در شرف متاهل شدن. با محاسبه امتیازاتم به صورت مجرد و با این سن امتیاز 471 رو میارم. ولی محاسبه امتیازم به صورت متاهل و با سن 34 که 3 ماه بعد خواهد بود امتیازم کمتر میشه. با توجه به این که در صورت ثبت به صورت متاهلی هم امتیازات کم میشه و برای افزایشش مدرک زبان همسر رو هم میخواد، میشه من در زمان ثبت و تکمیل مدارک مجرد باشم و بعدا متاهل بشم؟؟ اگر بله آیا باید قبل رفتن برای همراهی همسر اقدام کنم یا به تنهایی برم و از اون جا اقدام کنم؟؟ میشه راهنمایی بفرمایید که اقدام از اونجا حداکثر چقدر زمان خواهد برد؟ متشکرم

بهتره ثبت نام رو انجام بدید اگر هم متاهل شدید پرونده رو آپدیت کنید

Amir :

سلام و وقت بخیر - بفرمایید آیا بنده با 3 سال سابقه کار در نرم افزارهای معماری با مدرک ارشد معماری _ سن 39 سال و آیلتس 5 - آیا واجد شرایط اکسپرس انتری یا نیروی کار ماهر کانادا می باشم یا خیر - ممنونم.

خیر

elham :

ضمن عرض سلام و خسته نباشید در روش اخذ اقامت از طریق اکسپرس اینتری، به همسر فرد پذیرفته شده هم ویزا داده می‌شود یا باید بعد از ورود به کانادا از طریق اسپانسرشیپ اقدام شود؟

بله همسر هم اقامت دائم کانادا دریافت می کند

مهاجر :

با سلام. من برای اکسپرس انتری اطلاعاتم را سابمیت کردم و کد دریافت کردم. اما یک روز بعد به من پیام دادند که امتیازم صفر است و شرایط اپلای ندارم در صورتی که آیلتس 7.5 و مدرک دکترا دارم. 35 ساله و مدرس دانشگاه هستم. طبق سیستم رتبه بندی خود سامانه امتیاز من 480 بود. اما به محض سابمیت این پیام آمد. تا الان دو بار این اتفاق افتاده. دلیل خاصی داره؟

شاید مراحل را به درستی انجام نمی دهید

SAEED RAFATI :

معذرت میخوام دیروز پرسیده بودم پسر خالم و همسرش آیلتس 7.5 و 7 دارن و 35 ساله و 40 ساله هستند فوق لیسانس برق و لیسانس مدیریت هستن و با مدرک فنی جوشکاری و ده سال سابقه ی بیمه فرموده بودید امتیاز نمیارن اگه آیلتس جفتشون بالای 8 بره با همین شرایط که گفتم امتیازشون میرسه؟

امتیاز سنشون کمه

SAEED RAFATI :

سلام پسر خاله ی من و همسر و فرزندش دو بار ریجکت مولتی پل شدند ایشان آیلتس 7.5 و خانمش آیلتس 7 دارد .سنشون 35 تا 40 سال هست.ایشان فوق لیسانس برق و همسرش لیسانس مدیریت دارد.البته مدرک فنی جوشکاری هم دارد.ده سال سابقه ی بیمه هم دارد.من فکر میکنم امتیاز اکسپرس اینتری رو میارن فقط نگران اون دو تا ریجکتی مولتی پل که حدود 2 سال پیش گرفتن هستم میخواستم بدونم اگه امتیاز اکسپرس اینتری رو بیارن اون دو تا ریجکتی چقدر تاثیر داره

ریجکتی ویزای توریستی هم تاثیری در امتیازات اکسپرس اینتری ندارد. البته با شرایط سنی و نمره مدرک زبان 7.5 بعید است امتیازات اکسپرس اینتری را داشته باشید

کامیار زارع فر :

سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم بدونم نوع دانشگاه (آزاد یا سراسری ) تو مهاجرت از طریق اکسپرس انتری تاثیری داره ؟

خیر

afrooz hajian :

مشاوره در زمینه اکسپرس انتری- اسکیل ورکر- آیا من الیجیبل هستم؟؟ من فوق نساجی هستم. و 4 سال سابقه کار در کارخانه نساجی داشتم(از سال 92 تا 96) در حال حاضر دارم در زمینه دیجیتال مارکتینگ کار میکنم (از سال 97 تا در حال حاضر)- برای اسکیل ورکر کدوم سابقه شغلی رو باید بگم؟؟ هزینه شما برای پروسه اسکیل ورکر چقدر است؟

در امتیازات اکسپرس اینتری خیلی عوامل تاثیر گذار است. همین صفحه رو به صورت کامل مطالعه بفرمایید 

Raha :

سلام سوال من این هستش که کار با مرتبط با رشته تحصیلی باشه تا سابقه اش حساب بشه؟ و برای سه سال آینده از کی باید وارد دراو شد؟

در شرایطی نامرتبط هم باشه مشکلی نیست

سیدحسین حسینی :

سلام خسته نباشیدبنده برای کار در کشور کاناداباید چه کار کنم ایاشمامیتونین کاری پیداکنیدهر کاری شد ممنونم

باید کارفرمای واجد شرایط اهدای جاب آفر کانادا پیدا کنید

ریحانه حیدری :

برای محاسبه سن در سیستم اکسپرس انتری اگر 31 سال و 5 ماه داشته باشمم در زمان ثبت نام .در امتیاز دهی سن بنده 31 لحاظ میشود یا 32 به دلیل تفاوت در 5 امتیاز برایم مهم است . لطفا در اولین فرصت پاسخ دهید . ممنونم

31

احسان سیاف :

سلام من برای اکسپرس اینتری کانادا میخوام اقدام کنم چیزی که خودم حساب کردم 620 امتیاز دارم میخوام کارم رو شروع کنم دنبال یه وکیل خوب میگردم ممنون میشم با من تماس بگیرید موفق باشید

می‌توانید مشخصات خود را، برای بررسی دقیق شرایط، در فرمهای ارزیابی رایگان وارد نمایید

و یا برای دریافت مشاوره تخصصی (حضوری یا غیر حضوری)، به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

پریسا جودکی :

سلام وقت بخیر سوال من این هست که اگر سابقه کار پیوسته نداشته باشم، یعنی مثلا در یک سال چند ماه سال برای من بیمه رد شده باش و چند ماه رد نشده باشه اما مجموعا 3 سال بیمه رد شده باشه، در سیستم اکسپرس اینتری به مشکل نمیخوره؟ یعنی مینونم سابقه کار 3 سال به بالا رو انتخاب کنم؟

مشکلی نیست

آيدا :

سلام وقت بخير. مهاجرت از طريق دانشگاه هاي مهارتى كانادا كه دوره هاي كوتاه مدت دارند چطور امكان دارد ؟ (دانشگاه هايي كه شبيه به فني حرفه اي ايران هست)

کالج های آموزشی در کانادا دورهای آموزشی کوتاه مدت دارند که مورد قبل اداره مهاجرت و سیستم آموزشی کاناداست

zahra :

با سلام من ٢٨ساله كارشناس پرستاري متقاضي مهاجرت به كانادا هستم ٦سال سابقه كار دارم يه پسر ٤ساله دارم و هنسرم هم مهندس برق ٣١ساله با ٦سال سابقه كار. ميخواستم بدونم كه بهترين ويزا واسه شرايط ما چي هست؟ من اصلا نميدونم بايد ازكجا شروع كنم تا الان درخواستي ندادم و سردر گم هستم. و در رابطه با هزينه هاي وكيل جهت پيگيريه كارهاي مهاجرت ميخواستم بدونم كه چقدر هست؟

مشخصات خود را در فرمهای ارزیابی رایگان تکمیل نمایید

اقبالی :

با عرض سلام آیا بیمه خویش فرما سابقه کار محسوب میشود یا خیر؟

اگر مدارک شغلی معتبر داشته باشید، بله

pasha irani :

سلام وقتتون بخیر من مدرک آیلتس با نمره 7 و دارای3 سال سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلیم(مهندسی مکانیک) بدون بیمه دارم با مدرک کارشناسی.البته مدرک کارشناسی ارشد هم دارم که به تازگی گرفتم.سوالم اینه برای ثبت در سامانه اکسپرس انتری میتونم با مدرک کارشناسی ارشد اقدام کنم یا باید با مدرک کارشناسی اقدام کنم.سپاس از شما

کارشناسی ارشد

Iran :

شریط گرفتن جاب افر خوب از کانادا

می‌توانید مشخصات خود را، برای بررسی دقیق شرایط، در فرمهای ارزیابی رایگان وارد نمایید

رسول :

سلام 1 ایا فرا گرفتن مهارت های گوناگون در ضمینه های مدیریتی و فنی هر کدام بطور مجذا می تونه موجب گرفتن امتیاز بشه ویا ترجیحا یک مهارت بطور تخصصی فرا گرفته بشه؟ بغیر از کسب امتیاز خوب چه چیزی می تونه سدی برای مهاجرت کاری بعنوان نیروی کار متخصص به کانادا شود؟ فرق دعوت شغلی از یکی از ایالات با دعوتنامه از سوی کارفرما چیست و می تونه گرفتن هر دو بصورت جدا گانه به کسب امتیاز بینجامد؟ ممنون از شما

مشاور مهاجرت و ویزا:

در حال حاضر دعوتنامه از مرکز استان می تواند 600 امتیاز اکسپرس اینتری داشته باشد و دعوتنامه از کارفرما می تواند بین 50 تا 200 امتیاز داشته باشد.

فاطمه خورشیدی :

سلام. من 24 سالم هست. لیسانس زبان انگلیسی دارم. سابقه کار( سابقه بیمه) حدودا 5 سال دارم.در حال حاضر دارم وقت میذارم برای گرفتن آیلتس. همسرم 33 سالشه. لیسانس فناوری اطلاعات. سابقه کار حدودا 10 سال. من میخوام که خودم پروفایل اکسپرس اینتری رو باز کنم. ولی خوب امتیازات لازم رو ندارم. میخواستم بدونم برای اینکه بتونم نمره خوبی بگیرم علاوه بر گرفتن نمره خوب آیلتس که نیازه٬ چه کار دیگه ای میتونم بکنم. اینکه الان استارت بزنم برای گرفتن کارشناسی ارشد بهتر است یا اینکه پس از گرفتن آیلتس یه دوره برای زبان فرانسه اقدام کنم؟ از کدام راه زودتر میتونم امتیاز لازم رو به دست بیارم؟ آیا گذارندن دوره های آنلاینی که توسط دولت کانادا برگزار میشه به بالا بردن نمره کمک میکنه؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

در صورتی که شرایطش را داشته باشید، میتوانیم برای جاب آفر اقدام کنیم که باعث افزایش امتیاز شود.

Davood Karami :

با سلام، اگر موردی ITA رو دریافت کرده باشد ولی برای اینکه بتواند برای تحصیل در کانادا بموقع حاضر شود، آیا می تواند همزمان برای student permit اقدام کند؟ زیرا اگر بخواهد 8-10 ماه منتظر PR شود برای شروع تحصیل و حضور بموقع دچار مشکل خواهد شد.

مشاور مهاجرت و ویزا:

خیر مشکلی نیست.

Davood Karami :

با سلام، آیا امکان اپلای کردن برای ویزای دانشجویی در حالی که در Express Entry pool باشی می باشد. باتشکر

مشاور مهاجرت و ویزا:

بله ممانعتی نخواهید داشت.

لیانا :

سلام من پروفایلمو ایجاد کردم و الان در poolهستم با امتیاز 456 آیا شانسی دارم با توجه به اینه در امسال حدود 10 درا بین 470 تا 475امتیازات بوده

مشاور مهاجرت و ویزا:

در صورت امکان امتیاز زبان خود را افزایش دهید.

امید :

سلام وقت بخیر من امید هستم متولد 1369 در سال 91 کارشناسی کامپیوتر گرفتم و از سال 93 تا 95 کارشناسی ناپیوسته عمران گرفتم. همین الان 18 ماه سابقه بیمه مداوم در 18 ماه گذشته دارم . مدرک زبان همه مهارتها 7 و لیسنینگ 8 میخوام بگیرم. حالا میخواستم ببینم کی برای مهاجرت به کانادا شرایطشو دارم؟ Express entry

مشاور مهاجرت و ویزا:

در صورتی که در سیستم امتیاز بندی اکسپرس اینتری بتوانید حد نصاب امتیازات را کسب نمایید.

سارا :

شغل طراحی طلا با نرم افزار و طلاسازی حرفه ای جزو مشاغلی هست که در کانادا جاب افر داشته باشه؟ و ما بتونیم پیشنهاد شغلی بگیریم؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط مهاجرت، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

 

محمد زندیان پور : سلام و خسته نباشید. حداقل مدرک تحصیلی برای اقدام اکسپرس ؟من فوق دیپلم عمران دارم ک از دانشگاه دولتی گرفتم و بیشتر از 3 سال طول کشید در این صورت چه امتیازی دریافت میکنم، سپاس از همراهی شما وکیل مهترم

با درود 

با فوق دیپلم و لیسانس امتیازات کافی نخواهید داشت

سعید :

سلام، ممنون میشم اگه هزینه اپلای از طریق اکسپرس انتری رو بفرمائید. متأسفانه خودم نتونستم انجامش بدم و به کمک شما نیاز دارم.

مشاور مهاجرت و ویزا:

متاسفانه ما نمی توانیم طریقه انجام پروسه را آموزش دهیم به دلیل اینکه برای هر شخصی با توجه به مشخصات همان فرد متفاوت است.


هزینه ها و مدت زمان انجام پروسه با توجه به انتخاب روش مهاجرت و دریافت ویزا و شرایط هر متقاضی متفاوت است و فقط در جلسات مشاوره عنوان می گردد.

میتوانید برای بهره مندی از مشاوره رایگان به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه و یا اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

رها :

سلام . وقت تون بخیر . من در سایت اکسپرس اینتری در مورد سوال شماره 4 قسمت b و همچنین سوال شماره 7 یه اطلاعات بیشتری میخوام مثلا اینکه گواهی تایید صلاحیت از طرف دولت فدرال در مورد چه مهارت هایی داده میشه؟ محدودیت داره؟ مثلا من به قلمرو استان مراجعه کنم در هر ایالتی . و بگم فلان مهارت رو دارم اونها از من امتحان میگیرند و اگه قبول شدم یک گواهی تایید صلاحیت در اون مهارت به من میدند خب حالا لیست اون مهارت ها چیه؟ میشه برام لینک ش رو بفرستین؟ و بدونم گرفتن امتیاز از این گزینه شامل چه مهارت هایی میشه؟

با درود

برای استفاده از خدمات اکسپرس اینتری شرکت می توانید با دفاتر ما در تماس باشید.

Sahar :

سلام....من و همسرم از طریق ویزای تحصیلی و ویزای کار وابسته، 6 ماه پیش اومدیم کانادا. الان من که ویزای کار وابسته دارم میخوام برای اکسپرس انتری اقدام کنم. فقط تنها مشکلی که دارم اینه که ریجکت بشیم. چون زمان اقدام برای ویزای تحصیلی اعلام کردیم که قصد موندن در کانادا رو نداریم و بعد از اتمام ویزامون برمیگردیم. میخوام بدونم اینکه ما زمان اپلای برای ویزای تحصیلی و کار اعلام کردیم قصد موندن در کانادا رو برای همیشه نداریم، ممکنه برامون مشکل ساز بشه؟!

مشاور مهاجرت و ویزا:

خیر مشکلی ایجاد نخواهد کرد و میتوانید اقدام کنید.

Fereshteh : سلاممن ایلتس اکادمیک 6.5 دارم. ایا میتونم با اون در اکسپرس اینتری فعلا ثبت نام کنم و طی ماههای آتی ایلتس جنرال بگیرم؟ اگه بله، چه مدت فرصت دارم؟منون

مشاور مهاجرت و ویزا

بله محدودیت زمانی برای برنامه اکسپرس اینتری وجود ندارد و با ارتقا مدارک میتوانید امتیازات بیشتری کسب کنید.

A..m :

سلام اگه من به تنهایی و مجرد از طریق اکسپرس اینتری تونستم اقدام کنم و برم میتونم بعد از چند ماه برگردم و ازدواج کنم و همسرم رو با خودم ببرم؟ یا خیر؟ چه مدت بعد ازدواج میتونم همراه خودم ببرمشون؟

مشاور مهاجرت و ویزا

بله مشکلی برای ازدواج نخواهید داشت.

Elahekhodadadaki :

سلام می خواستم بدونم آیا مدرک دانشگاهی بیشتر امتیاز میگیره یا مدرک فنی حرفه ای ؟ و این که در چه دانشگاهی ما توی ایران لیسانس گرفتیم هم مهم هستش ؟ من در حال حاضر دانشجوی کارشناسی اشپزی ملل در دانشگاه علمی کاربردی هستم ایا مدرکش امتیاز داره اصلا ؟ مدرک آشپزی درجه 1و 2 فنی حرفه ای هم دارم میگیرم ، کدومش بیشتر امتیاز داره ؟ وآیا مدرک فنی حرفه ای هم امتیاز داره ؟

مشاور مهاجرت و ویزا

برای اینکه بخواهید وارد دانشگاه های کانادا شوید باید مدارک شما معادل مدارک لیسانس مورد تایید قرار بگیرد اما شاید شانس این را داشته باشید که در کالج های کانادا تحصیل کنید.

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

Saba Niknam :

امتياز ما با محاسبه نمره بالاي زبان 8777 Clb9 مي شود 443 سوالم اين كه قبلا هم اعلام كردم ايا با اين نمره اميدي هست

مشاوره مهاجرت و ویزا:

بله میتوانید اقدام کنید، احتمال موفقیت برای مهاجرت از طریق استانهایی غیر از ونکوور و تورنتو وجود دارد.

saba :

اگر امتیاز ما برای اکسپرس اینتری پایین تر از آخرین نفر گرفته شده باشه باید چیکار کرد؟ و آیا از پول برداشته مشویم و زمانش مشخص هست و آیا اصلا امیدی هست ؟ ممنونم

مشاوره مهاجرت و ویزا:

بله امید داشته باشید. در دوره بعدی اکسپرس اینتری شرکت خواهید کرد. میتوانید با ارتقا سطح زبان امتیاز خود را افزایش دهید.

danesh :

سلام برای ارزیابی مدارک در WES اگر الان صرفا برای اداره مهاجرت ارسال مدارک داشته باشیم و در آینده تصمیم برای مهاجرت استانی بگیریم WES مدارک را برای استان مورد نظر ما ارسال میکنه یا دوباره باید روند کامل ارسال مدارک را برای استانی انجام بدیم و هزینه که باید پرداخت کنیم چقدر است؟ باتشکر فروان

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

مدارک شما در اداره مهاجرت کانادا ثبت میشه اما اگر تصمیم به مهاجرتی استانی کانادا داشته باشید باید تمامی مدارک را مجدد ارسال کرده و تمامی هزینه های آن را پرداخت کنید.

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.