مقایسه سرمایه گذاری در کانادا و استرالیا


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۰۸/۰۹

 

 

 مقایسه سرمایه‌گذاری در استرالیا و کانادا با تمرکز بر وضعیت حقوقی و اقتصادی

 اگر از افراد مختلفی که متقاضی مهاجرت هستند یا دست کم رویای این کار را در سر دارند در مورد مقاصد رویایی آن‌ها بپرسید، بعید است که یکی از سه کشور آمریکا، کانادا یا استرالیا را در لیست مقاصد رویایی خود نداشته باشند. باید گفت که این موضوع اصلاً شانسی و بر حسب اتفاق نیست؛ این سه کشور مهاجرپذیر به علل مختلفی برای اقشار مختلف جامعه مناسب بوده و به آن‌ها امکان دنبال کردن رویاهایشان را خواهند داد. از سویی دیگر، یکی از راه‌های اخذ اقامت در کشورهای مختلف، سرمایه‌گذاری در کشور مقصد است. با مبنا قرار دادن این دو موضوع، با یک دید کلی به سراغ این سه کشور رفته و تلاش کردیم تا سرمایه‌گذاری در این سه کشور را زیر ذره‌بین قرار دهیم. در یک گام پیش‌تر مقایسه سرمایه‌گذاری در کانادا و آمریکا را در دستور کار قرار دادیم و تلاش کردیم تا یک مقایسه منطقی بین وضعیت اقتصادی و مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری در این دو کشور داشته باشیم. اما این بار در این یادداشت با مقایسه سرمایه‌گذاری در کانادا و استرالیا همراه و همگام شما هستیم. اگر شما نیز یکی از افرادی هستید که توان مالی کافی برای سرمایه‌گذاری در کانادا یا استرالیا را دارید، مطالعه این یادداشت کمک می‌کند تا به دید درستی از این موضوع رسیده و دیگر انتخاب بین سرمایه‌گذاری در کانادا و سرمایه‌گذاری در استرالیا برایتان چندان سخت نباشد. البته با توجه به ارائه توضیحات کافی در مورد سرمایه‌گذاری در کانادا در یادداشت‌های پیشین از جمله یادداشت مربوط به مقایسه سرمایه‌گذاری در کانادا و آمریکا، اصل تمرکز ما در این یادداشت بر بررسی وضعیت سرمایه‌گذاری در استرالیاست. این بار با عناوین زیر کنار شما هستیم:

 * روش ما برای داوری در مورد سرمایه‌گذاری در کانادا و استرالیا

 * هم بعد اقتصادی و هم بعد حقوقی

 * مزایای سرمایه‌گذاری در استرالیا چیست؟

 * سرمایه‌گذاری در استرالیا چه معایبی دارد؟

 * ویزاهای مربوط به سرمایه‌گذاری در استرالیا

 * سرمایه‌گذاری در کانادا؛ بهتر از سرمایه‌گذاری در استرالیا در برخی جوانب

 

برای مشاهده آموزشهای رایگان مهاجرت، با کلیک برروی لینک زیر، صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید

instagram.com/visa724com

 

راههای مهاجرتی کانادا بسیار است؛ می توانید برای انتخاب درست راه مهاجرتی، به صفحه روش های مهاجرت به کانادا مراجعه کرده و با 10 روش اصلی مهاجرتی آشنا شوید. همچنین اگر علاقه به سرمایه گذاری کانادا دارید، به صفحه روشهای سرمایه گذاری در کانادا مراجعه بفرمایید.

 

 

جذب سرمایه در استرالیا

 

استرالیا تا حد زیادی در جذب سرمایه از سراسر جهان موفق بوده است

 

 روش ما برای داوری در مورد سرمایه‌گذاری در کانادا و استرالیا

 دقت داشته باشید که هدف ما از نگارش این یادداشت، داوری مطلق و تعریف برتری مطلقی برای هیچ یک از طرفین این مقایسه نیست؛ زیرا اساساً نمی‌توان به طور مطلق گفت که سرمایه‌گذاری در کانادا بهتر است یا انتخاب استرالیا برای سرمایه‌گذاری منطقی نیست. آنچه که در این یادداشت قصد ارائه آن را داریم، دورنمایی روشن و وضعیتی مشخص از ابعاد مختلف سرمایه‌گذاری در کانادا و استرالیا است. ما معتقدیم که برای تصمیم‌گیری در این دوراهی، پیش از هرچیز شما باید شرایط خود را بسنجید و پس از آن با توجه به اطلاعاتی که دریافت می‌کنید در این مورد تصمیم صحیحی اتخاذ کنید. این بدان معنی است که بسته به شرایط می‌تواند سرمایه‌گذاری در کانادا برای کسی مناسب باشد اما در شرایط شخصی دیگر سرمایه‌گذاری در استرالیا ارجحیت بیشتری داشته باشد. اما ما چه اطلاعاتی را در این یادداشت برای تصمیم‌گیری در مورد این موضوع الزامی می‌دانیم؟

 

اگر علاقه به سرمایه گذاری در کانادا و دریافت اقامت کانادا از طریق خرید بیزینس را دارید، با مطالعه صفحات خرید داروخانه در کانادا؛  خرید رستوران در کانادا و خرید پمپ بنزین در کانادا می توانید از دید تجاری، اطلاعات کافی راجع به این مثال های خرید بیزینس در کانادا داشته باشید.

 

 هم بعد اقتصادی و هم بعد حقوقی

 اگر اکنون و در اینجا در حال مطالعه این یادداشت هستید، این یعنی شما قطعاً سرمایه‌گذاری در کانادا یا استرالیا را به عنوان یک فرصت برای مهاجرت می‌بینید یا دست کم با نیم‌نگاهی به مهاجرت این موضوع را بررسی می‌کنید. به همین علت ما معتقدیم که شما به دو دسته از اطلاعات برای تصمیم‌گیری صحیح نیاز دارید:

 * مجموعه اطلاعات اقتصادی که در راستای سرمایه‌گذاری کلیدی و کاربردی هستند.

 * مجموعه اطلاعاتی در مورد وضعیت ویزا و تسهیلات قانونی که دولت مقصد برای سرمایه شما در نظر می‌گیرد.

 با توجه به این موضوع در عمل برای تصمیم‌گیری درست در مورد سرمایه‌گذاری در استرالیا یا کانادا نیازمند بررسی موضوع از این دو جنبه هستید.

 

 

کشور استرالیا

 

کشوری وسیع با منابعی غنی

 

 مزایای سرمایه‌گذاری در استرالیا چیست؟

 استرالیا یک فضای شدیداً رقابتی برای برپایی کسب و کار و سرمایه‌گذاری دارد که بر مبنای سیاست‌های پایداری مدیریت شده و این ثبات خود را مدیون ساختار مستحکم و دائماً روبه‌رشد بازار خود است. در مورد مزایای سرمایه‌گذاری در استرالیا می‌توان به این چند مورد اشاره کرد:

 * سیاست‌های اقتصادی پایدار: استرالیا معمولاً در رده‌بندی‌های جهانی که برای ثبات سیاسی و حاکمیتی تعریف می‌شود، در بین رتبه‌های برتر قرار داشته و با یک تراز مالی سالانه قدرتمند، دل فعالان بازار سرمایه را می‌رباید.

 * چارچوب‌های حقوقی مشخص و قاطع: استرالیا دارای قوانین نظارتی محکمی در مورد امور کسب و کار است که بی‌تردید کنش مثبت و مثمر ثمر تمام اجزای سیستم اقتصادی را تضمین می‌کنند. این یعنی سرمایه شما در سایه امنیت قرار دارد.

 * منابع طبیعی و موقعیت عالی: فراموش نکنید که استرالیا همچنان بزرگترین تولیدکننده زغال سنگ جهان است و با نزدیکی که نسبت به کشورهای در حال توسعه آسیای جنوب شرقی دارد، در عمل یکی موقعیت مناسب برای دستیابی به بیشترین حد از صرفه اقتصادی داشته و از این طریق به یک ناحیه ممتاز از نظر اقتصادی بدل شده است.

 

مطلب پیشنهادی: گرفتن وقت سفارت استرالیا

 

 

واثعیت سرمایه گذاری کانادا

 

در ذهن داشته باشید که این مزایا و معایبی دارد و باید واقعیت را ببینید

 

 سرمایه‌گذاری در استرالیا چه معایبی دارد؟

 محال است که انجام یک فعالیت اقتصادی سراسر صرفه و مزایا باشد و سرمایه‌گذاری در استرالیا نیز از این قاعده مستثنی نیست. حتی با وجود حجم زیادی از مزایا، همچنان دانستن برخی از معایب ممکن است تأثیر بسزایی بر تصمیم شما داشته باشند و نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت. تعرفه سنگین و مخاطرات زیست‌محیطی باعث شده تا برخی از نگرانی‌ها بر سرمایه‌گذاری در استرالیا سایه افکنده و در عمل این کار با سطحی از ریسک همراه باشد. از سویی دیگر یکی از نکات نگران‌کننده در مورد سرمایه‌گذاری در استرالیا، اتکای بیش از حد صنایع و تولیدات این کشور بر فروش به چین است که اگر به طور ناگهانی با کاهش تقاضای این کشور روبرو شود، به سرعت ثبات خود را از دست خواهد داد. در نهایت این سه عیب طرح شده برای سرمایه‌گذاری در استرالیا را نمی‌توان نادیده گرفت:

 * اتکای شدید به صادرات مواد خام: همانطور که گفته شد تقاضای بالای چین برای واردات مواد خام از استرالیا، باعث شده تا بخش مهمی از توسعه اقتصادی این کشور به اتکای همین بخش انجام شده و این یعنی در صورتی که چین به هر علتی واردات کالا از این کشور را کاهش دهد، اقتصادی این کشور با آسیب روبرو خواهد شد.

 * امکان افزایش مالیات و تعرفه‌ها: استرالیا در تلاش است تا در مورد مسئله افزایش مالیات و تعرفه‌ها به طرق مختلفی طرح بحث کند. به همین علت ممکن است تا در آینده‌ای نزدیک شاهد این موضوع باشیم.

 * محتمل بودن کسری بودجه: بیش از 50 سال است که استرالیا کسری حساب‌های خود را با تنظیم صادرات و واردات مواد خام از بین برده است. عملکردی که به محض روبرو شدن با نقص یا کاستی می‌تواند سم مهلکی برای توسعه اقتصادی باشد.

 حال با وجود دستیابی به تصویری مناسب از بعد اقتصادی سرمایه‌گذاری در استرالیا نوبت به بررسی بعد حقوقی و قوانین مهاجرتی آن رسیده است.

 

 

مقایسه دلار استرالیا و کانادا

 

دلار استرالیا ارزشی نزدیک به دلار کانادا دارد

 

 ویزاهای مربوط به سرمایه‌گذاری در استرالیا

 ویزاها و تدابیر قانونی مرتبط با سرمایه‌گذاری در استرالیا اساساً با 2 کد ویزای گرده خورده‌اند که هر یک کاربرد خاصی در امر اخذ اقامت با سرمایه‌گذاری در کانادا دارند:

 * ویزاهای کلاس 188: این کلاس از ویزاهای در 5 سطح صادر شده و با کدگذاری A، B، C، D و E مشخص می‌شوند. حالت A مناسب برای افرادی است که قصد خرید یک کسب و کار در استرالیا را دارند، حالت B برای اشخاصی است که حداقل 5 میلیون دلار استرالیا در برنامه‌های ویژه دولتی سرمایه‌گذاری می‌کنند، حالت C برای اشخاصی است که حداقل همان 5 میلیون دلار را در پروژه‌های مدنظر خود سرمایه‌گذاری می‌کنند. در مورد حالت D و E نیز باید گفت که D که به آن ویزای پریمیوم هم گفته می‌شود برای اشخاصی صادر خواهد شد که حداقل 15 میلیون دلار سرمایه‌گذاری در استرالیا داشته باشند و ویزای E برعکس برای اشخاصی است که توان مالی کمتری دارند و با تنها 200 هزار دلار استرالیا صادر خواهد شد. ویزای کلاس 188 موقتی بوده و تنها برای شروع به کار کسب و کار صادر خواهد شد.

 * ویزای 888: در صورت موفقیت کسب و کار شما در طول مدت تعیین شده در کلاس‌های مختلف ویزای 188، شما می‌توانید درخواست خود مبنی بر اخذ ویزای 888 را اعلام کرده و از این طریق صاحب اقامت دائم شوید. در نهایت برای اقامت دائم از طریق سرمایه‌گذاری در استرالیا نیازمند این نوع از ویزا هستید.

 

 

جذابیت های استرالیا

 

زندگی در این کشور هم جذابیت‌های خاصی دارد

 

مطلب پیشنهادی: دریافت ویزای کار استرالیا

 

 سرمایه‌گذاری در کانادا؛ بهتر از سرمایه‌گذاری در استرالیا در برخی جوانب

 همانطور که گفته شد قصد ما صدور حکم مطلق و نتیجه‌گیری بسته نیست اما باید موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

 * شاید سرمایه‌گذاری در استرالیا در کوتاه‌مدت همراه با ثبات و آرامش بیشتری نسبت به سرمایه‌گذاری در کانادا باشد اما افق بلندمدت سرمایه‌گذاری در کانادا با قطعیت بیشتری همراه است و بیم کمتری در مورد سقوط یا بحران در آن وجود دارد.

 * از نظر بعد اقتصادی می‌توان گفت که سرمایه‌گذاری کانادا در بلندمدت برتری محسوسی دارد اما از نظر حقوقی و بحث اخذ و اعطای ویزا، سرمایه‌گذاری در استرالیا، انتخاب بهتری است. در حالی که اغلب اثرگذاری ساختار استانی در اعطای ویزای کانادا از طریق سرمایه‌گذاری در کانادا بسیار بالاست، در مورد کانادا حکومت مرکزی و ساختار جامع دولت، اثر بیشتری دارد. این باعث پیچیدگی کمتر بخش حقوقی سرمایه‌گذاری در استرالیا شده است.

 * در کنار مبحث ثبات اقتصادی، خود قیمت و هزینه‌های سرمایه‌گذاری را نیز باید مد نظر داشت. به طور مثال در اغلب استان‌های کانادا کف سرمایه مورد نیاز 200 هزار دلار کاناداست و در مورد استرالیا نیز در پایین‌ترین حالت ویزای 188 شما با 200 هزار دلار استرالیا می‌توانید به این مهم دست پیدا کنید. باید گفت که 200 هزار دلار کانادا به شکل بسیار جزئی ارزشی بیشتر از 200 هزار دلار استرالیا دارد و ارزش این دو ارز بسیار به هم نزدیک است. پس در این بخشی برتری محسوسی را شاهد نیستیم.

 

 در صورتی که تمایل دارید تا اطلاعات بیشتری را درمورد مهاجرت به کانادا به دست آورید حتما با مشاورین ما در ارتباط باشید.

 

از نظر اکونومی، کانادا بهتر است یا استرالیا؟

هر بار که بحث داغ مقایسه کانادا و استرالیا پیش می‌آید،‌ وضعیت اقتصاد و اکونومی دو کشور یکی از اولین مباحثی‌ست که موضوع آن پیش کشیده می‌شود. وضعیت اکونومی نقش بسیار زیادی در تعیین سودبخشی سرمایه‌گذاری در کانادا و استرالیا دارد. هم کانادا و هم استرالیا دو اقتصاد موفق در دنیا هستند؛ با این‌حال مهاجران باید پیش از اقدام برای هرگونه سرمایه‌گذاری در هر کدام از این دو کشور، کاملا راجع به آن تحقیق نمایند. حال که با جنبه‌های مختلف دو کشور آشنا شدیم،‌ بیایید نگاهی به عملکرد اکونومی این دو کشور در سال‌های اخیر بیندازیم.

 

مقایسه اکونومی کانادا و استرالیا

 

مقایسه اکونومی کانادا و استرالیا

استرالیا در سالیان اخیر رشد بالایی را از حیث کاهش بیکاری تجربه کرده است. کاهش قرض‌های عمومی، به همراه بهره‌گیری از سیستم اقتصادی قوی و ثابت را می‌توان نکته‌ی مثبت اکونومی این کشور دانست. ایجاد کانال‌های صادراتی با آسیا (علی‌الخصوص چین) و در اختیار داشتن منابع گوناگون (بخصوص طلا، مس، گاز طبیعی، زغال و آهن)، رشد اقتصادی بالایی را برای این کشور در بر داشته است.

از طرفی کانادا با دارا بودن تکنولوژی‌های روز و برتر، از حیث اکونومی شباهت زیادی با ایالات متحده‌ی آمریکا دارد. الگوی صادراتی، استانداردهای زندگی و رشد تولید در این کشور، همگام با رشد اقتصادی ایالات متحده پیشرفت کرده است و همکاری با FTA و NAFTA هم رشدی باورنکردنی برای اقتصاد کانادا ایجاد کرده است. کانادا بزرگ‌ترین تامین‌کننده‌ی انرژی، نفت، گاز،‌ اورانیوم و منابع طبیعی برای ایالات متحده‌ی آمریکاست و سالانه سود بالایی را از این طریق به جیب می‌زند.

حال بیایید نگاهی به آمارهای اقتصادی دو کشور بیندازیم:

  1. مقایسه کانادا و استرالیا از حیث درآمد: کانادا (690.30 میلیارد دلار آمریکا) – استرالیا (504.70 میلیارد دلار آمریکا)
  2. صادرات: کانادا (462.90 دلار آمریکا) – استرالیا (257.90 دلار آمریکا)
  3. رشد تولید ناخالص ملی: کانادا (1.82 تریلیون دلار آمریکا) – استرالیا (1.52 تریلیون دلار آمریکا)
  4. نرخ بیکاری: کانادا (7.3 درصد)، استرالیا (5.2 درصد)

 

مطالب پیشنهادی:

> سرمایه گذاری در ساسکاچوان کانادا

> سرمایه گذاری در نیوبرانزویک کانادا

> سرمایه گذاری در ونکور کانادا

>  سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا

> کار آفرینان موفق کانادا

> مقایسه سرمایه گذاری کانادا و آمریکا

ویزای استارتاپ کانادا

اقامت و سرمایه گذاری کانادا

مهاجرت کانادا با ثبت شرکت

 

 

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده،ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند.
بدیهی است برداشت و مشورت‌های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی توصیه می‌شود.
مدیریت و همکاران این مجموعه مسوولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسوولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.