سرمایه گذاری در ساسکاچوان کانادا


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۰۶/۲۰

 

 

اقامت سرمایه گذاری در ساسکاچوان کانادا

ساسکاچوان یکی از استان‌های موفق کشور کانادا در زمینه کسب و کار و بازار سرمایه است. از این رو کارآفرینی در ساسکاچوان کانادا، متقاضیان زیادی دارد. بسیاری افراد این استان را هدف مناسبی برای سرمایه‌گذاری می‌دانند چون در کنار امنیت سرمایه، امکان بهره‌مندی از برنامه‌های مهاجرتی مناسبی را برای آن‌ها فراهم می‌کند. ما در این یادداشت به بررسی پیش‌نیازها و نکات مربوط به کارآفرینی و سرمایه گذاری ساسکاچوان کانادا می‌پردازیم. شما با اطلاع از طرح‌های ترکیبی اقامت سرمایه گذاری ساسکاچوان و مشورت با کارشناسان با تجربه و به‌روز این حیطه می‌توانید به نگرشی شفاف در مورد این طرح برسید.

 

برای مشاهده ویدئوهای مهاجرت به کانادا، با کلیک برروی لینک زیر، صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید

instagram.com/visa724com

 

 

ساسکاچوان کانادا

سهم حیطه‌ها و کسب و کارهای مختلف از اقتصاد استان

 

 

فرصت های مناسب برای کارآفرینی در ساسکاچوان کانادا

طبق اعلام مراجع رسمی معادن و منابع طبیعی شامل نفت و گاز، بیشترین سهم را در اقتصاد این استان داشته و به طبع فرصت‌های مناسب‌تری برای سرمایه‌گذاری هستند. رقابت در استخراج و دسترسی به منابع خام، قطعاً برای افراد با سرمایه در حد معمول، با توجه به حضور شرکت‌های بزرگی که در این بخش فعالیت دارند، ممکن نیست اما صنایع جانبی فرصت‌های مناسبی در دل خود دارند. صنایع جانبی یا همان صنایع وابسته، با بهره‌گیری از منابع طبیعی به تولید و توزیع مواد و ابزار مختلفی می‌پردازند که پایه تمام آن‌ها نفت، گاز و سایر مواد معدنی است. به علاوه باید توجه داشت که با اهمیت بالای این بخش در اقتصاد این استان، ساخت و تولید ابزار حفاری و برداشت مواد اولیه نیز انتخاب مناسبی برای کارآفرینی در ساسکاچوان کانادا هستند.

 

همچنین لازم به ذکر است که روشهای مهاجرتی به کانادا بسیار است و شما می توانید به صفحه روشهای مهاجرتی کانادا مراجعه کرده و 10 روش اصلی مهاجرت را مطالعه نمایید.

 

مقام بعدی پویاترین بخش مناسب برای سرمایه‌گذاری، به بخش املاک و مستغلات استیجاری تعلق می‌گیرد. هرچند که سرمایه‌گذاری در این بخش خیلی به مهاجرین پیشنهاد نمی‌شود، چون دارای موانع و چالش‌های زیادی برای پذیرش است اما بازار پر سودی دارد. جایگاه سوم نیز مربوط به کشاورزی و تولیدات مربوط به صنایع غذایی است. صنایع کشاورزی و ایجاد مزارع،  انتخاب مناسبی برای کارآفرینی در ساسکاچوان کانادا هستند. با داشتن سهمی 8.4 درصدی از GDP استان، مزرعه داران ساسکاچوان سومین سهم بزرگ از اقتصاد ساسکاچوان را داشته و به طبع این بخش انتخاب مناسبی برای سرمایه‌گذاری است. با نگاهی به نمودار بالا بهتر می‌توانید فرصت‌های موجود برای کارآفرینی در ساسکاچوان کانادا را مورد سنجش قرار دهید.

فرصت های سرمایه گذاری بسیاری در کانادا وجود اما راههای مهاجرتی سرمایه گذاری به چند دسته کلی تقسیم می شود که برای مطالعه آن می توانید به صفحه اقامت سرمایه گذاری کانادا مراجعه بفرمایید.

 

بخش کشاورزی ساسکاچوان

 

رونق زیاد بخش کشاورزی و مزارع در استان ساسکاچوان

 

کشاورزی و مزرعه‌داری به عنوان فرصتی برای کارآفرینی در ساسکاچوان کانادا

همانطور که گفته شد کشاورزی با داشتن سهم 8.4 درصدی از اقتصاد استان ساسکاچوان، یک هدف دلربا برای کارآفرینی در ساسکاچوان کانادا ست. مراجع رسمی استان نیز تمهیداتی در راستای تسهیل سرمایه‌گذاری در این بخش برای افراد مختلف، از جمله متقاضیان مهاجرت به کانادا، در نظر گرفته‌اند. طبق اعلام رسمی شما برای استفاده از این برنامه های حمایتی نیاز نیست که درخواست اکسپرس اینتری مجزایی داشته باشد به علاوه وجود ارتباط محلی با استان نیز جز پیش‌نیازهای حضور در طرح نیست. این برنامه چون برای کارآفرینی در ساسکاچوان کانادا ست و هدف آن جذب کارکنان و کارگران نیست، به جاب آفر نیازی ندارد و از این نظر این یک مزیت بزرگ برای متقاضیان خواهد بود. در کنار این موضوع در مورد توانایی‌های زبانی نیز هیچ سختگیری وجود ندارد؛ افراد برای قرار گرفتن ذیل این برنامه، نیازی نیست که مدرک زبان خاصی داشته باشند و طبق اعلام رسمی به هیچ پیش‌نیازی برای بخش توانایی‌های زبانی نیازی نیست. هرچند که وجود مدارک زبانی مثل CLB می‌تواند در ادامه تلویحاً کمک حال شما باشد اما در آغاز برای کارآفرینی در ساسکاچوان کانادا در حیطه کشاورزی نیازی به ارائه مدارک زبان نیست. یکی دیگر از نکات جالب این برنامه مهاجرتی این است که در بخش تحصیلات نیز هیچ پیش‌نیازی اعلام نشده است و این بدان معناست که شما برای کارآفرینی در ساسکاچوان کانادا در حیطه کشاورزی، به مدرک تحصیلی خاصی نیاز ندارید.

 

کشاورزی در ساسکاچوان کانادا

 

تسهیلات خوبی شامل حال کشاورزان جوان خواهد شد

 

تجربه کاری لازم برای کارآفرینی در ساسکاچوان کانادا در حیطه کشاورزی

برای پذیرش در برنامه مهاجرتی SINP که هدف آن حمایت از متقاضیان کارآفرینی در ساسکاچوان کانادا در بخش کشاورزی است باید فرد اثبات کند که دارای تجربه کافی در زمینه تملک و اداره مزارع است. برای این موضوع از هیچ معیار یا اعداد و ارقام دقیقی استفاده نشده است اما بر روی این موضوع تاکید شده است که فرد باید دارای تجربه کاری در زمینه اداره مزرعه بوده و در کنار آن سابقه تملک آن را نیز داشته باشد. افراد بسته به کیس خاص خود باید با مسئولان SINP در مورد این بند از شرایط پذیرش، مصاحبه کرده و به نتیجه مشترکی برسند. این بدان معناست که برای کارآفرینی در ساسکاچوان کانادا در بخش کشاورزی، SINP انعطاف زیادی در نظر گرفته است.

 

برای مشاهده ویدئوهای مهاجرت به کانادا، با کلیک برروی لینک زیر، صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید

instagram.com/visa724com

 

پیش‌نیازهای مالی برای کارآفرینی در ساسکاچوان کانادا در حیطه کشاورزی

پذیرش شما جهت کارآفرینی در ساسکاچوان کانادا توسط این برنامه که مربوط به گسترش کشاورزی است، نیاز به منابع مالی مناسبی دارد و در این بخش حساسیت بالایی وجود دارد. افراد متقاضی کارآفرینی در ساسکاچوان کانادا در بخش کشاورزی، باید حداقل ثروت 500.000 دلار کانادا را به شکل خالص داشته باشند. این یعنی این که شما باید مدارکی دال بر داشتن 500.000 دلار ثروت به SINP ارائه کنید. این بخش مالی جدا از حداقل لازم جهت سرمایه‌گذاری در پروژه است. البته اگر شما بتوانید ذیل شرایط کشاورزان جوان SINP (بعدتر توضیح داده خواهد شد) قرار بگیرید این مبلغ کاهش چشمگیری خواهد داشت. چنانچه شامل شاخه کشاورزان جوان شوید کافیست تا 300 هزار دلار ثروت خالص داشته باشید و این به مراتب رقم کمتری است و احراز شرایط آن راحت‌تر است. پس از احراز این بند در شرایط شما، از شما درخواست می‌شود تا جهت کارآفرینی در ساسکاچوان کانادا حداقل مبلغ هفتاد و پنج هزار دلار کانادا سرمایه‌گذاری کنید. این مبلغ باید توسط برنامه ایجاد مزرعه، که از طرف شما به SINP اراده خواهد شد پشتیبانی شود و محل هزینه‌کرد روشنی داشته باشد.

 

ساسکاچوان کانادا

کشاورزان ساسکاچوانی

شاخه مزرعه‌داران(کشاورزان) جوان

SINP یک امتیاز ویژه برای جوانانی که خواهان آغاز یک کسب و کار کشاورزی در استان ساسکاچوان هستند در نظر گرفته است. این زیرشاخه در واقع برای کشاورزانی با سن زیر چهل سالی مناسب است که در هنگام ارائه درخواست در کنار سایر شرایط، سن آن‌ها به چهل سال نرسیده باشد. این زیرشاخه در تمام شرایط با شاخه اصلی مزرعه‌داران متقاضی مشترک است جز در بخش مالی. افرادی که بتوانند شامل این برنامه شوند به جای پانصد هزار دلار ثروت خالص، کافیست تا سیصد هزار دلار ثروت داشته باشند. این کاهش دویست هزار دلاری در بخش ثروت خالص برای بسیاری افراد می‌تواند گره‌گشا و اساسی باشد.

 

فرآیند تقاضا برای کارآفرینی در ساسکاچوان کانادا در بخش کشاورزی

پیش از پذیرش در برنامه SINP، متقاضی باید یک بازدید اکتشافی از استان ساسکاچوان داشته باشد. این بازدید باید حداقل پنج روزه بوده و همراه با پشت سر گذاشتن بازدیدهای معمول و مستندی از محیط کاری این استان باشد. برای این کار باید حتماً قبل‌تر به کمک کارشناسان و افراد مجرب ویزای توریستی کانادا را گرفته باشید چون این سفر در آغاز شامل تسهیلات هیچ برنامه مهاجرتی نیست؛ پس پیش از انجام مرحله مشورت و همکاری با مشاوران کارآزموده الزامی است. در طول بازدید شما باید با نماینده SINP دیدار و در مورد برنامه تجاری خود به تبادل نظر پرداخته و اطلاعات لازم در هر بخش را بدست آورید.

بسیار مهم است تا در ارتباط با نماینده به شکلی حرفه‌ای به توضیح و تشریح برنامه خود پرداخته و اطلاعات مناسبی را جمع‌آوری کنید. پس از این شخص متقاضی کارآفرینی در ساسکاچوان کانادا باید یک درخواست کامل برای SINP ایجاد کند. این درخواست باید شامل اسناد رسمی نشان‌دهنده تجربه کاری شخص در حیطه امور کشاورزی و مزرعه‌داری باشد. به عنوان بخشی از درخواست باید مدارک رسمی و تأیید شده مربوط به املاک و دارایی‌های خود را ارائه فرمایید. در برخی موارد به درخواست SINP مدارک و مستندات مربوط به دارایی شما در اختیار نهاد ثالثی جهت بررسی قرار خواهند گرفت. 

 

پس از این اگر در مراحل ابتدایی، درخواست شما مورد تأیید قرار گرفت،  SINPاز شما درخواست می‌کند تا مبلغ 2500 دلار کانادا را به عنوان هزینه امور تقاضا پرداخت کنید. با عبور موفق از تمام مراحل تقاضا برای کارآفرینی در ساسکاچوان کانادا ، شما در نهایت صاحب یک موافقت رسمی از طرف استان ساسکاچوان خواهید شد. این موافقت به منزله پذیرش سرمایه حداقلی هفتاد و پنج هزار دلار شماست و از این پس امکان پیگیری اقامت خود را دارید. در آغاز شما می‌توانید با ارائه موافقت‌نامه رسمی استانی اقامت کاری موقت خود را جهت پیشبرد امور کسب و کار دریافت و پس از برپایی موفق کسب و کار درخواست خود برای اقامت دائم را اعلام کنید. لازم به ذکر است که در برنامه SNIP شما به موافقت اداره کار کانادا و مدرک LMIA ندارید.

 

برنامه مهاجرتی رسمی از طریق کارآفرینی در ساسکاچوان کانادا

برنامه مهاجرت کارآفرینان استان ساسکاچوان یک امکان مناسب را پیش پای متقاضیان مهاجرت به کشور کانادا قرار داده است. این یعنی شما در کنار اقامت و مهاجرت می‌توانید از بهره‌وری بالای سرمایه خود در این استان پر رونق مطمئن باشید. در این برنامه نیز متقاضیان در ابتدا امکان دریافت اقامت کاری موقت را پیدا کرده و سپس می‌توانند برای اقامت دائم تقاضا دهند. در کل فرآیند پذیرش در این برنامه مهاجرتی را می‌توان به سه گام کلی تقسیم کرد:

- ایجاد و ارائه EOI (توضیح علاقه به کارآفرینی در ساسکاچوان کانادا) به مسئولان این برنامه و ورود به ظرف متقاضیان

- دریافت یک دعوت‌نامه برای تکمیل اطلاعات و توضیحات مربوط به برنامه پیشنهادی کارآفرینی در ساسکاچوان کانادا

- دریافت موافقت استانی

 

 

ساسکاچوان کانادا

ساسکاچوان مقصدی رویایی برای کار و زندگی

 

معیارهای مالی طرح کارآفرینی در ساسکاچوان کانادا

شما برای کارآفرینی در ساسکاچوان کانادا ذیل این طرح باید ثروت خالصی معادل با پانصد هزار دلار کانادا داشته باشید. این میزان اعلام شده به عنوان حداقل میزان ثروت است اما داشتن میزان بیشتری از ثروت می‌تواند در سیستم امتیازبندی جهت پذیرش به کمک شما بیاید. در کنار میزان اعلام شده برای ثروت خالص باید حداقل مبلغ دویست هزار دلار کانادا را برای کارآفرینی در ساسکاچوان کانادا سرمایه‌گذاری مستقیم کنید. البته اگر قصد داشته باشید تا در جوامع محلی رجینا یا ساسکاتون، که رونق اقتصادی بسیار بیشتری دارند، به کارآفرینی بپردازید این رقم بیشتر شده و باید حداقل سیصد هزار دلار کانادا را به شکل مستقیم سرمایه‌گذاری کنید.

 

پرچم ساسکاچوانپرچم و نشان استانی ساسکاچوان کانادا

 

نحوه امتیاز بندی افراد متقاضی طرح کارآفرینی در ساسکاچوان کانادا

شما برای موفقیت و پذیرش در این برنامه مهاجرتی باید در میان سایر افراد متقاضی بیشترین امتیاز ممکن را بدست آورده و در صدر جدول قرار بگیرید. نحوه رتبه بندی متقاضیان در این طرح بر اساس معیارهای اعلام شده در اعطای امتیاز است که در ادامه به این معیارها خواهیم پرداخت.

- مشخصات فردی و سرمایه انسانی ( کل امتیازات ممکن در این بخش هفتاد و پنج امتیاز است)

الف) سن: به متقاضیانی که سن آن‌ها بین 21 الی 29 سال باشد ده امتیاز، به افراد 30 الی 39 ساله پانزده امتیاز، به افراد 40 الی 54 ساله ده امتیاز و به افراد دارای بیش از 54 سال سن صفر امتیاز در این بخش تعلق خواهد گرفت.

 

ب) بازدید اکتشافی: شما باید سفری با مدت زمان حداقل پنج روز به استان ساسکاچوان داشته و در ارتباط مستمر با نماینده این برنامه سرمایه‌گذاری اطلاعات کافی را دریافت کنید تا شامل دریافت پانزده امتیاز این بخش شوید.

 

پ) توانایی‌های زبانی: اگر هیچ تست معتبر زبانی در کارنامه خود نداشته باشید طبیعتاً شامل هیچ امتیاز در این بخش نخواهید شد اما به ازای CLB4 پنج امتیاز، CLB5 ده امتیاز، CLB6 یا بیشتر پانزده امتیاز دریافت خواهید کرد.

 

ت) آموزش و تحصیلات: در این بخش اگر دارای گواهی رسمی سپری کردن دوره‌های آموزشی مربوط به کسب و کار و بازار در سطح بین‌المللی باشید یا بتوانید اثبات کنید که به مدت یک سال به صورت تمام وقت به شکل مشارکتی(شاگردی) آموزش کسب و کار مربوطه حضور داشته‌اید شامل دریافت ده امتیاز خواهید شد. در کنار این با داشتن مدرک کارشناسی در علوم و رشته‌ای مرتبط با فناوری، مهندسی، علوم پایه و کشاورزی، شامل دریافت پانزده امتیاز مثبت دیگر نیز خواهید شد.( لازم به ذکر است که در صورت اخذ امتیاز آپشن دوم دیگر شامل دریافت امتیاز آپشن اول نیستید؛ به بیانی دیگی دریافت همزمان هر دو ممکن نیست)

 

ث) میزان خالص ثروت: میزان خالص ثروت برای کارآفرینی در ساسکاچوان کانادا حداقل پانصد هزار دلار است اما اگر ثروت شما کمتر از 550هزار دلار باشد شامل هیچ امتیاز مثبتی نخواهید شد. اگر ثروت شما بین 550 هزار دلار تا 750هزار دلار باشد پنج امتیاز، 750هزار دلار تا یک میلیون دلار ده امتیاز و برای بیش از یک میلیون دلار پانزده امتیاز مثبت دریافت خواهید کرد.

 

- تجربه کاری (کل امتیازات ممکن در این بخش پنجاه امتیاز است)

الف) تجربه در امور کارآفرینی: اگر شما دارای 4 تا 10 سال تجربه کاری باشید ده امتیاز، بیش از هشت سال تجربه پانزده امتیاز دریافت خواهید کرد. در هر دو آپشن بالایی چنانچه بیش از پنجاه درصد کسب و کار در مالکیت شما بوده باشد، شامل پنج امتیاز بیشتر خواهید شد.

 

ب) سرمایه کاری و درآمد از محل کسب و کار: اگر این رقم برای شما معادل با 50 تا 100هزار دلار باشد پنج امتیاز، اگر بین 100 تا 250هزار دلار باشد ده امتیاز، اگر بین 250 تا 500 هزار دلار باشد پانزده و در نهایت اگر بیش از پانصد هزار دلار باشد شامل بیست امتیاز مثبت خواهید شد.

 

پ) نوآوری: در این بخش اگر کسب و کار شما بخشی از صادرات کالا بوده باشد ده امتیاز، پتنت‌های پرمتقاضی جهانی ده امتیاز و در نهایت اگر کسب و کار شما یک تجارت با رشد اقتصادی انفجاری باشد شامل ده امتیاز خواهید شد. لازم به ذکر است که در صورت احراز چند آپشن در این بخش، تنها امتیاز یک آپشن برای شما محاسبه خواهد شد.

 

- طرح کاری ارائه شده (کل امتیازات ممکن در این بخش سی و پنج امتیاز است)

الف) میزان سرمایه‌گذاری: اگر رقم اعلام شده توسط شما جهت کارآفرینی در ساسکاچوان کانادا بین 200 الی 350 هزار دلار باشد شامل هیچ امتیاز مثبتی نخواهید شما اما برای 350 تا 500هزار دلار پنج امتیاز، 500 تا 750هزار دلار ده امتیاز، 750هزار تا یک میلیون دلار پانزده و در نهایت برای بیش از یک میلیون دلار بیست امتیاز دریافت خواهید کرد.

 

ب) محل سرمایه‌گذاری: بسته به اینکه شما چه حیطه‌ای را برای کارآفرینی در ساسکاچوان کانادا انتخاب کنید امتیازات متفاوتی شامل حال شما خواهد شد. در این بخش تنها اگر محل انتخابی شما جهت کارآفرینی در ساسکاچوان کانادا ، علوم و تحقیقات، صنعت و تولیدی‌ها، صادرات و توسعه شهری باشد شامل پانزده امتیاز مثبت خواهید شد. در غیر این صورت هیچ امتیازی به شما تعلق نخواهد گرفت.

 

ساسکاچوان کانادا   شهرهای ساسکاچوان رونق اقتصادی بالایی دارند

 

سرمایه گذاری در استان ساسکاچوان

سرمایه گذاری در ساسکاچوان به عنوان یکی از روش های مطمئن و کارآمد برای مهاجرت به کانادا شناخته می شود. با استفاده از این روش، نه تنها شما به کانادا مهاجرت می کنید، بلکه با سرمایه گذاری در مشاغل مختلف، درآمد بالایی نیز کسب می نمایید. در مجموع، سه روش برای سرمایه گذاری در ساسکاچوان وجود دارد. این سه روش عبارتند از؛

الف. کارآفرینی در استان ساسکاچوان

ب. سرمایه گذاری در صنعت کشاورزی در ساسکاچوان

ج. کارآفرینی فارغ التحصيلانِ دانشگاه های کانادا در ساسکاچوان

در ادامه، هر کدام از این روش های سرمایه گذاری را توضیح خواهیم داد.

 

سرمایه گذاری در استان ساسکاچوان، یکی از روش های مهاجرت به کشور کانادا است.

 

1. سرمایه گذاری در ساسکاچوان: کارآفرینی

اولین روش سرمایه گذاری در ساسکاچوان، کارآفرینی است. در این روش، شما قبل از مهاجرت به کانادا، برنامه کارآفرینی خود را به دولت این کشور اعلام می کنید. دولت فدرال با بررسی سابقه کاری و توانایی مالی، صلاحیت شما را بررسی خواهد کرد. در صورتی که صلاحیت شما تایید شود، اقامت دائم کانادا برای شما صادر خواهد شد. پس از مهاجرت، شما ملزم به اجرای تعهدات کارآفرینی خود خواهید بود. در صورت عدم اجرای تعهدات، ویزا و اقامت شما لغو خواهد شد.

 

2. سرمایه گذاری در ساسکاچوان: صنعت کشاورزی

دومین روشِ سرمایه گذاری در ساسکاچوان، کارآفرینی در صنعت کشاورزی است. استان ساسکاچوان به تولیدات صنعت کشاورزی، توجه خاصی دارد و به همین دلیل از علاقمندان به سرمایه گذاری در صنعت کشاورزی در این استان، استقبال می کند. در این روش نیز دولت فدرال با بررسی سوابق و توانایی مالی، صلاحیت شما را بررسی خواهد کرد. در صورت تایید صلاحیت، اقامت دائم کانادا در استان ساسکاچوان برای شما صادر می شود. پس از ورود به این استان، شما ملزم به اجرای تعهدات خود خواهید بود. برای مهاجرت به کشور کانادا از طریق سرمایه گذاری در ساسکاچوان، شما باید توانایی مالی خود را به اثبات برسانید.

 

برای مهاجرت به کشور کانادا از طریق سرمایه گذاری در ساسکاچوان

 

3. سرمایه گذاری در ساسکاچوان: کارآفرینی فارغ التحصيلان دانشگاه های کانادا

سومین روش سرمایه گذاری در ساسکاچوان، کارآفرینی فارغ التحصيلان دانشگاه های کانادا است. این روش مخصوص کسانی می باشد که تحصیلات خود را در یکی از دانشگاه های کانادا گذرانده باشند. این افراد می توانند پس از پایان دوران تحصیلات خود، در یکی از مشاغل موجود در استان ساسکاچوان سرمایه گذاری کنند. دولت فدرال، پس از بررسی توانایی مالی این افراد، مجوز فعالیت را برای آنها صادر خواهد کرد.

 

مطالب پیشنهادی:

استارتاپ ویزای کانادا

ویزا و اقامت سرمایه گذاری کانادا

> اقامت کانادا

وکیل مهاجرت

 > سرمایه گذاری در کبک

 

 

 

 

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده،ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند.
بدیهی است برداشت و مشورت‌های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی توصیه می‌شود.
مدیریت و همکاران این مجموعه مسوولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسوولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما

 

 

مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


Hamideh :

سلام وقت بخیر، من کارشناس رادیولوژی از دانشگاه تهران هستم، مدت 17 سال سابقه کار و بیمه دارم، دیپلم زبان از جهاد دانشگاهی دارم ولی تافل یا ایلتس ندارم.. متاهل و دارای یک پسر هشت ساله هستم.. ایا امکان مهاجرت یا اشتغال در رشته خودم در ساسکاچوان را دارم یا خیر؟

با سلام و احترام

بله میتوانید، برای اطلاع از شرایط و هزینه ها لطفا به صفحه تماس باما مراجعه نمایید.

معین :

با سلام در مورد طرح مزرعه داران جوان در ایالت ساسکاچوان شرایط من کارشناسی علوم دامی ،34 سال سن دارم و 12 سال سابقه کار ،8 سال سابقه بیمه (شامل مزرعه داری شخصی ،کارشناس فارم و مدیرعامل شرکت تولید کننده داروی دامی)، مجرد و مدرک زبان هم ندارم میخواستم از حضور شما سوالات ی داشته باشم" 1- با این شرایط امکان اقدام برای طرح مزرعه داران جوان وجود دارد یا نه؟ 2- سرمایه 300 هزار دلاری در ابتدا باید تامین بشه یا فقط 75 هزار دلار کفایت دارد؟ 3- چقدر زمان برای استقرار و دریافت pr طول میکشد؟ 4- چه خدمات در این مسیر از موسسه شما دریافت میکنم؟ 5- حق الزحمه دفتر شما برای این کیس چقدر هست؟ با تشکر

پناهی :

برای اقامت سرمایه گذاری کانادا، کدام استان ها مبالغ کمتری در مقایسه با انتاریو یا کبک نیاز دارند؟

نیوبرانزویک، پرنس ادوارد، بریتیش کلمبیا 

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.