مهاجرت به کانادا از سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۰۶/۲۰

 

 

سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا

برنامه تأسیس و ایجاد فرصت‌های اقتصادی استان بریتیش کلمبیا یک شانس مناسب در راستای برگزیدن افراد و خانواده‌هایشان برای رفتن به استان کانادایی بریتیش کلمبیا، و سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا از سوی آن‌هاست. این برنامه که بخشی از برنامه بزرگ‌تر(BCPNP) یا همان برنامه مهاجرتی متقاضیان استانی است. این برنامه برای صاحبان مشاغل باتجربه و مالکان کسب و کارهایی که توان مالی و دانش کافی برای ایجاد یا بهبود کسب و کار در کانادا را دارند، فرصت‌های بهتر و فرآیندهای راحت‌تری را به ارمغان آورده است. کارآفرینی در ونکوور و سرمایه گذاری در ونکوور هم شامل این برنامه می‌شود.

 

برای مشاهده ویدئوهای مهاجرت به کانادا، با کلیک برروی لینک زیر، صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید

instagram.com/visa724com

 

لازم به ذکر است که روشهای مهاجرتی به کانادا بسیار است و شما می توانید به صفحه روشهای مهاجرتی کانادا مراجعه کرده و 10 روش اصلی مهاجرت را مطالعه نمایید.

و برای بررسی شرایط مهاجرت می توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه نمایید تا شرایط شما به صورت دقیق بررسی شود.

 

برنامه پایلوت سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا که به اختصار از آن به عنوان (EI-Regional Pilot Program) یاد می‌شود یک برنامه سریع و هدفمند جهت کسب فرصت سرمایه گذاری در این استان است. این راهنما به شما کمک می‌کند تا درک مناسبی از مراحل انجام این کار بدست آورده و بتوانید مسیر خود را به سوی اقامت و سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا بگشاید. در طول این یادداشت به طور کامل نحوه ثبت‌نام در سیستم آنلاین BCPNP را آموخته، با معیارها و حداقل‌های مورد نیاز این برنامه آشنا شده و از مدارک لازم مطلع خواهید شد. دقت داشته باشید چون ونکوور یکی از شهرهای اصلی استان بریتیش کلمبیا است اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری ونکوور هم کاملاً طابع همین مقررات خواهد بود.

 

بریتیش کلمبیا

سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا به معنی واقعیت بخشیدن به رویای رفاه و آرامش

 

نیازمندی‌های سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا طبق برنامه پایلوت

شما برای سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا طبق این برنامه باید حداقل پنج سال سابقه کار داشته باشید. از این پنج سال باید یا حداقل سه سال را به عنوان صاحب شغل(کارفرما) شاغل بوده باشید، یا حداقل چهار سال را به عنوان مدیر عالی، یا در مجموع حداقل یک سال را به عنوان مدیر و کارفرما و دو سال را به عنوان مدیر عالی سپری کرده باشید. ارزش خام ثروت شما برای سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا طبق این برنامه پایلوت باید حداقل سیصد هزار دلار باشد. یعنی باید با اسناد و مدارک اثبات کنید که سیصد هزار دلار ثروت دارید. در مورد تحصیلات هم آنچه مورد نیاز است، داشتن یک مدرک آموزش عالی پسا دبیرستان است. البته اگر سابقه مالکیت یک کسب و کار برای بیش از پنج سال را در کارنامه داشته باشید، بند تحصیلات مورد نیاز قابل چشم‌پوشی است. پروپوزال کاری شما برای کارآفرینی در بریتیش کلمبیا، باید به کمک یک جمعیت یا سازمان کاری واقع در این استان تهیه شده و ایجاد یک کسب و کار جدید را به صورت گام به گام و مستند نشان داده باشد. بسیار مهم است که پروپوزال شما با دانش و تجربه کافی نگاشته شود. در پروژه جدید کسب و کاری که در بریتیش کلمبیا ایجاد می‌کنید باید مالکیت حداقل پنجاه و یک درصد کسب و کار را به تنهایی داشته باشید. این یعنی در طرح پایلوت در صورت شراکت در یک پروژه و داشتن سهمی کمتر از نصف، مورد شما قابل پذیرش نیست. حداقل میزان سرمایه‌گذاری طبق اعلام برنامه پایلوت باید صد هزار دلار باشد. برای اقامت از طریق کارآفرینی در بریتیش کلمبیا و پذیرفته شدن کیس شما در برنامه استانی بسیار مهم است که کسب و کار جدید حداقل یک کانادایی را به شغل تمام وقت برساند. در برنامه پایلوت نکته دیگری که دارای محدودیت است محل سرمایه‌گذاری است.

 

 

سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا

سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا مستلزم شناخت جغرافیای آن است

 

در این برنامه تنها در محل‌های قبلی اعلام شده توسط دولت، که اصطلاحاً (Participating Community) نام دارند سرمایه گذاری قابل انجام است. نحوه امتیاز بندی هم به این شکل است که در مجموع دویست امتیاز وجود دارد که باید همه امتیازات ممکن را بدست آورید. از این دویست امتیاز صد و چهل عدد مربوط به مشخصات و اطلاعات خودتان و شصت امتیاز هم مربوط به ایده کسب و کارتان خواهد بود. بسیار مهم است که اگر توانستید مراحل را به درستی سپری کنید، یک راه منطقی جهت تضمین و اثبات میزان ثروت خود بر مبنای اسناد و مدارک پیدا کنید چون از مدارک الزامی در مراحل اصلی کار است. تصمیم نهایی در مورد پذیرش یا عدم پذیرش شما جهت سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا معمولاً تا چهار ماه پس از تکمیل درخواست انجام خواهد شد اما حداکثر تا چهار هفته در مورد امتیاز شما و چند و چون ادامه امور با شما ارتباط گرفته خواهد شد. یکی دیگر از شرایط مهم این برنامه استانی و یافتن امکان سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا شرکت شما در مصاحبه است. شما باید بتوانید یک مصاحبه مربوط به توجیه و توصیف کسب و کار خود را با موفقیت پشت سر بگذارید. پس از پذیرش و آغاز سرمایه‌گذاری هم حداقل دوازده ماه فرصت لازم است تا گزارش نهایی از صحت کسب و کار شما توسط دولت صادر شود. هزینه‌های ثبت نام در برنامه پایلوت در ابتدا سیصد دلار بوده و در نهایت برای مراحل پایانی پذیرش باشد سه هزار دلار بپردازید.

 

 بریتیش کلمبیا سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا و همراهی با توسعه اقتصادی منطقه

 

برنامه پایلوت سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا در یک نگاه

فرآیند سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا در یک دورنمای ساده و قابل فهم درکی عمومی از مراحل کار به شما اعطا خواهد کرد. کل فرآیند پذیرش را برای درک راحت‌تر به شش گام کلی تقسیم خواهیم کرد.

 

گام اول؛ آماده شدن جهت اعلام درخواست

برای پذیرش شدن شما در (EI-Regional Pilot) بسیار مهم است که وجود معیارهای اعلام شده در شرایط خود را احراز کنید. همچنین شاید لازم باشد تا یک برگه خوداظهاری مناسب پر کنید. در ابتدای کار علاوه بر بررسی مناسب وضعیت خود باید فرصت‌های موجود برای سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا را نیز از طریق سایت رسمی استان بریتیش کلمبیا شناسایی کنید. بهتر است تا در یک بازدید و سفر کوتاه با جوامع محلی، فضای کسب و کار و چگونگی پیشبرد امور در این مناطق آشنا شوید. پس از اینکه با یک سفر، به اطمینان کافی در مورد سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا رسیدید باید ارتباط خود را با محل انتخاب شده حفظ کنید تا همواره مدارک و مستندات مورد نیاز این برنامه را از سوی آن‌ها تإمین کنید. بخش مهمی از پروپوزال شما بر پایه این ارتباط شکل خواهد گرفت. برای تمام این امور باید حداقل مدرک زبان CLB4 یا معادلش را جهت ارتباط مناسب داشته باشید.

 

بریتیش کلمبیا کانادا

سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا بدون شناخت کافی ممکن نیست

 

گام دوم؛ عضویت و ورود به BCPNP

پس از این که کد ارجاع لازم برای ارائه پروپوزال را در ارتباط با جامعه کاری محلی مد نظر گرفتید باید مراحل درخواست آنلاین و ثبت‌نام را آغاز کنید. برای ثبت‌نام  باید اطلاعات و مشخصات کاری، سوابق شغلی، تحصیلی، توانایی‌های زبانی، میزان ثروت و اطلاعات کسب و کار مد نظر خود را در دسترس داشته باشید. همه این موارد باید در وب‌سایت بارگذاری و طبق مراحل پیش برده شود تا امتیازدهی شما آغاز شود. پس از اتمام امتیازدهی، اگر امتیازات لازم طبق فرمتی که قبل‌تر اعلام شد را بدست آورده بودید از شما دعوت خواهد شد تا صورت و گزارش کامل تقاضای خود را وارد کنید.

 

 سرمایه گذاری در کانادا

سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا به معنی داشتن آینده‌ای روشن

 

گام سوم؛ تقاضا از BCPNP

 وارد کردن یک تقاضای کامل به صورت آنلاین جهت سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا ، ممکن است به مصاحبه حضوری شما منتهی شود و به ونکوور جهت جلسات حضوری با محوریت پروپوزال و توصیف کسب و کار برنامه‌ریزی شده دعوت شوید. در ادامه نیاز است تا یک موافقت‌نامه اجرایی ایجاد و تسلیم مسئولان این برنامه پایلوت بکنید. یک موافقت‌نامه اجرایی در واقع قراردادی است بین شما و یک شخص ثالث(در این کیس دولت کانادا) که مراحل انجام امور راه اندازی و عواقب عدم عمل به آن‌ها را به شکل روشنی توضیح خواهد داد. تمام این مدارک همان طور که گفته شد معمولاً در مدت چهارماه بررسی خواهند شد. اگر نتیجه بررسی‌ها مثبت باشد شما یک نامه موافقت رسمی از BCPNP دریافت خواهید کرد که طبق آن شما از حمایت‌های کامل این برنامه مهاجرتی جهت انجام امور اقامت بهره‌مند خواهید شد. این منجر به اقامت کاری شما جهت آغاز امور راه اندازی کسب و کار خواهد شد.

 

گام چهارم؛ دوره ایجاد و راه‌اندازی کسب و کار

پس از اخذ اقامت کاری، شما می‌توانید پیشبر امور را با اجرای برنامه‌ریزی ها، استخدام‌ها و پرداخت‌ها کلید بزنید. در این مرحله می‌توانید نامزد یا همسر خود را نیز جهت اقامت در کانادا به همراه داشته باشید.

 

گام پنجم؛ نامزدی شما در برنامه استانی

پس از این که تمام بندهای مندرج در موافقت‌نامه اجرایی را به درستی طبق مسئولان برنامه پیش برده و اجرا کردید باید یک گزارش نهایی از کسب و کار شما تسلیم مراجع قانونی شود. در این گزارش‌ها که بخشی از آن به عهده خود شما و بخشی دیگر به عهده بازرسان رسمی خواهد بود بسیار مهم است تا تعهدات به صورت دقیق انجام شده باشند. اگر BCPNP تشخیص دهد که شما تمام بندها و شرایط را رعایت کرده‌اید، شما برای سکونت دائم نامزد خواهید شد. طبق گفته‌های قبلی این اتفاق که گزارش تهیه شود حدود چهار ماه به طول خواهد انجامید.

 

گام ششم؛ تقاضا برای سکونت و اقامت دائم

شما به همراه همسر و فرزاندان‌تان در نهایت با تسلیم درخواست نهایی و تأیید دولت کانادا پس از سپری کردن مراحلی خاص در نهایت مقیم این استان ذیل برنامه PN خواهید بود.

 

سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا

سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا یعنی تبدیل ثروت شما به پول پایدار

 

مستندات لازم در مرحله ایجاد و برپایی کسب و کار

شما پس از این که کسب و کار برپا شد، باید بتوانید اثبات کنید که در حال مدیریت فعال پروژه هستید. به بیان صرف سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا کافی نیست و باید اثبات شود که شما فعالانه در جریان امور قرار دارد. از نظر اداره مربوطه، حضور فعالانه در جریان امور به معنی مسئولیت‌پذیری روزانه در قبال عملیات‌ها و امور کسب و کار است و این کار باید حتماً در محل کار صورت بگیرد.(نظارت از دور پذیرفته نیست). در کنار این شما باید اثبات کنید که پس سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا و برپایی کسب و کار، در جامعه همجوار محل کسب و کار ساکن بوده‌اید. این بند که از آن به عنوان (Residency) یاد می‌شود باید در کنار حضور هفتاد و پنج درصدی شما در این محل‌ها و جوامع اثبات شود. پس در یک کلام باید اثبات کنید ساکن جامعه بستر محل کسب و کار هستید، هفتاد و پنج درصد زمان خود را آنجا سپری می‌کنید و در فرآیندهای مدیریتی کسب و کار حضور فعالانه دارید.

بریتیش کلمبیا کانادا

سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا یعنی دسترسی به بازارهای جهانی

 

 مستندات لازم در گام‌های دو و سه مراحل سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا

دقت داشته باشید که تمام امور مربوط به کسب و کار تنها زمانی معتبر هستند که اثبات شود شما ذیل یک ویزای بی‌مشکل و معتبر همراه با حق کار در حال پیشبرد امور کسب و کار بوده‌اید. این یعنی افرادی که شرایط زیر را داشته باشند برای این برنامه به کلی پذیرش نخواند شد.

 

- افرادی که از ورود به کانادا منع شده باشند(منع قانونی)

- با پشتوانه قانونی در حال اسکان، اقامت و کسب و کار نباشند

- در کانادا باشند اما از قوانین و شرایط اعلام شده عدول کرده باشند. مثل افرادی که دوره نود روزه اقامت کاری آن‌ها تمام شده باشد اما نسبت به موضوع بی‌توجه باشند.

- بدون مجوز در کانادا کار کنند

- یک درخواست پناهندگی حل نشده در پرونده خود داشته باشند

- تحت پیگرد جهت خروج و اخراج از کانادا در داخل یا خارج این کشور باشند

 

نکته بعدی که مهم است اثبات شرایط ثروت خام است. شما باید یک ثروت حداقل سیصد هزار دلاری داشته باشید. این ثروت می‌تواند با شراکت یا حتی تملک مطلق همسر و فرزندانتان باشد و این ایرادی ندارد اما در هر صورت مهم است تا بتوانید مستندات قانونی مثل اسناد مالکیت، گردش حساب بانکی، گواهی سرمایه‌گذاری و اوراق قرضه معتبری برای ارائه داشته باشید. طبق اعلام مراجع رسمی ثروت در صورت‌های زیر قابل پذیرش بوده و توسط دولت به رسمیت شناخته خواهد شد.

 

- پول نقد

- انواع سرمایه‌گذاری‌های بانکی

- سپرده‌های بانکی قابل برداشت و نقد کردن در مدت زمان حداکثر یک سال

- سرمایه‌گذاری در بورس و طرح‌های اقتصادی اشتراکی

- انواع پس‌اندازها اعم از سنگ‌های گرانبها، آثار هنری و جواهرات

- املاک تحت رهن و سایر قرض‌های اعطا شده به هر نهاد و شخص معتبری که حداکثر تا یک سال تسویه شوند

 

سرمایه گذاری در ویکتوریا کانادا

ویکتوریا از مقاصد جذاب برای سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا

 

ثروت‌هایی که طبق تخمین درآینده نصیب شما شوند قابل پذیرش نیستند. یعنی به طور مثال سود بازپرداخت‌های بلندمدت را نمی‌توان ذیل این بندها قرار داد. تمام این موارد باید با مدارک رسمی، اعتبارنامه‌ها، قراردادها و گردش‌های مالی رسمی ارائه کرد. اگر یک دعوتنامه برای پذیرش دریافت کردید طبق مراحل تعریف شده در بالا باید طبق دستورالعمل این مدارک را ارائه کنید. به کاغذ یا مستند الکترونیکی که شالوده تمام این خوداظهاری است (Net worth Review) گفته خواهد شد. اما این گزارش ثروت خالص چیست؟

 

گزارش ثروت خالص در حقیقت یک گزارش تأیید از سوی حساب رسمی نهاد BCPNP است که از سوی یک شرکت حسابداری مجاز صادر خواهد شد. شما باید با تشخیص مسئولان برنامه مهاجرتی، با یک شرکت حسابداری معین و رسمی از سوی دولت کانادا ارتباط گرفته و به خوداظهاری بپردازید. این شرکت یک شرکت حرفه‌ای با تجربه لازم و دانش کافی در جهت تشخیص تمام اموال شما طبق مستندات خودتان خواهد بود. تخمین ثروت خالص از فرمول‌ها و قواعد خاصی پیروی می‌کند که در دسترس همگان نیست. چگونه باید این شرکت‌های حسابداری را پیدا کنید. این لیست به همراه دعوتنامه رسمی جهت پذیرش به شما ارائه خواهد شد. باز هم در پایان این بخش باید خاطرنشان کرد ناتوانی شما در تعیین ارزش کلی اموال‌تان به عهده خودتان بوده و منجر به رد شما توسط این برنامه مهاجرتی خواهد شد.

 

بریتیش کلمبیا

سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا به صد هزار دلار کانادا نیاز دارد

 

مستندات لازم جهت اثبات تجربه کاری لازم برای سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا

طبق آنچه که گفته شد شما باید حداقل‌هایی را در این زمینه اثبات کنید. این موارد به شرح زیر هستند. احراز یکی از بنده ها کافی بوده و نیازی به احراز هر سه نیست.

- بیش از سه سال سابقه به عنوان یک مدیر-مالک در یک کسب و کار

این تنها زمانی قابل قبول است که مجموعِ سه سال سابقه کاری در منصب مدیر-مالک داشته باشید. باید این مورد در فاصله زمانی پنج سال گذشته رخ داده باشد و شما در طول آن مالک حداقل ده درصد سهام کسب و کار بوده باشد. بسیار مهم است که در کنار مالکیت، اثبات کنید که حضور فعالانه در امور مدیریتی شرکت داشته‌اید. در حقیقت عناوین صورتی به راحتی قابل تشخیص خواهند بود.

- بیش از پنج سال سابقه کار در منصب یک مدیر عالی

در این صورت حتی اگر مالکیت ده درصد سهام را هم نداشته باشید باز هم صلاحیت شما احراز خواهد شد. احراز این بند به ساعت کاری و وظایف شما در طول شغل وابستگی زیادی دارد که در این مورد برمبنای مندرجات NOC تصمیم گیری خواهد شد.

 

- ترکیبی از حداقل یک سال سابقه کاری در عنوان مدیر-مالک و دو سال تجربه در منصب مدیریت عالی یک کسب و کار(باید هر دو در طول پنج سال گذشته اتفاق افتاده باشند)

 

عموماً برای این که به عنوان یک مدیر-مالک یا مدیر عالی شناخته شوید شرایط بندهای زیر مهم است:

- مدیریت سازمان، یک دپارتمان، زیرمجموعه یا بخشی اصلی از یک سازمان

- پشتیبانی و سوپروایز امور کاری سایر مدیران و سوپروایزرها یا کارکنان حرفه‌ای

- داشتن اختیار استخدام و اخراج یا جابجایی کارکنان مابین بخش‌های سازمان از قبیل ترفیع یا توبیخ

- توضیح و زمانبندی امور و اختیارات روزانه سایر کارکنان

 

تحت هیچ عنوان مشارکت شما در جلسات هیئت مدیره یک سازمان یا شرکت به عنوان یک سهام‌دار به عنوان تجربه کاری لازم برای سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا در نظر گرفته نخواهد شد.

 

مستندات و مندرجات بخش تحصیلات برای موافقت با سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا

برای سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا به کمک فعالان اقتصادی نیاز دارید

شما در این بخش برای موافقت نهادهای مربوطه در این برنامه پایلوت باید یکی از شرایط زیر را داشته باشید.

- یک مدرک معتبر برای تحصیلات عالی یا مدارج پسا دبیرستان(مانند انواع سرتیفیکیت‌ها، دیپلم‌ها و گواهی‌های تحصیلی پس از دوره دبیرستان

- داشتن تجربه کاری به عنوان یک مالک صد در صدی سهام شرکت و مدیر اصلی آن برای مدت ده سال متوالی. در این مورد اگر مالکیت صد در صدی کسب و کار با همسر یا فرزندان‌تان نیز بوده باشد همچنان قابل قبول است.

 

شما باید شواهد و مدارک کامل لازم برای اثبات این ادعاها را داشته باشید. در ضمن آموزش‌های مربوط به زبان خارجه در حیطه مدارک پسا دبیرستانی قابل پذیرش نیست.

 

سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا

سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا  یعنی رفاه برای فرزندان و خانواده شما

 

توانایی‌های زبانی جهت سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا

شما باید آموزش‌ها و تست‌های برابر با سطح چهارم (CLB) را در کارنامه خود داشته باشید. در این سطح باید شما حداقل نمره چهار را در تمام بخش‌های گوش دادن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن داشته باشید. داشتن یک CLB سطح چهار به این معناست که شما تمامی توانایی‌های مندرج در زیر را دارید.

 

1- ایجاد ارتباط ابتدایی در راستای برطرف ساختن نیازها و انتقال تجارب شخصی

2- دنبال کردن و درک نامه‌ها و گفتگوهای رسمی و غیر رسمی اداری

3- خواندن یک دستورالعمل ساده و برنامه ریزی از پیش تهیه شده

4- نوشتن پیام های کوتاه، پست کاردها و نوت‌ها

 

اما مدارک معادلی که به جای CLB مورد قابل واقع می‌شوند هم بدین شرح هستند:

(IELTS: (Reading 3.5-Writing 4.0-Speaking 4.0-Listening 4.5

(CELPIP-GENERAL: (Reading 4-Writing 4-Speaking 4-Listening 4

(TEF: (Reading 121-Writing 181-Speaking 181-Listening 145

(TCF Canada: (Reading 5-Writing 268-Speaking 5-Listening374

 

بریتیش کلمبیا

حوزه آی.تی هدفی مناسب برای سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا

 

 

نیازمندی‌های مربوط به امور کسب و کار پیشنهادی

شما برای پذیرش در این سیستم باید یک طرح قوی از یک کسب و کار پویا را به مسئولین آن تقدیم کنید. برای داشتن یک برنامه قدرتمند ارتباط و همیاری شما با فعالان اقتصادی جامعه محلی به نظر الزامی خواهد بود. این باعث می‌شود تا شما طرحی تشریحی و ملموس را به مسئولان تحویل دهید. دقت کنید که پس از پذیرش شما نمی‌توانید این طرح را تغییر دهید و این کار غیرمجاز تلقی شده و باعث لغو تمام مراحل شما خواهد شد. بسیار مهم است که طرح اقتصادی شما با دورنماهای کلی تصویب شده از سوی دولت کانادا در جهت توسعه اقتصادی استان و منطقه همخوان باشد.

 

صنایع نفت و گاز در بریتیش کلمبیا

برای سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا می‌توانید صنایع نفت و گاز را انتخاب کنید

 

کسب‌ و کارهای مجاز در این طرح

کسب و کارهای مجاز جهت سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا دارای محدودیت خاصی نیستند اما باید با شرایط محیطی و شاخص‌های ترسیم شده برای توسعه استان همخوانی داشته باشند. شما پس از پذیرش ابتدایی و دعوت جهت ادامه امور و ارائه طرح کسب و کار با لیست بلند بالایی از این مشاغل و کسب و کارها آشنا خواهید شد.

 

سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا کانادا

سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا امکان تحصیل برای فرزندانتان فراهم می‌کند

 

کسب و کاری های غیر مجاز در این طرح

- سرمایه‌گذاری‌های مربوط به شرکت‌ها و برنامه‌های تجاری مرتبط با مهاجرت که طبق اسناد شماره شش (PIPRS) . اسناد هشتاد و هفت (IRPR) لیست شده باشند.

- هر کسب و کاری که دارای آپشن و امکان بازخرید طبق سند شماره هشتاد و هفت (IRPR) را داشته باشد

- هر کسب و کار و سرمایه‌گذاری که متعاقب سند هشتاد و هفت بند C (IRPR) دارای اهداف انفعالی و غیر پویا باشند

- صبحانه و تخت، مزارع سرگرمی و مشاغل خانگی

- کسب و کارهای مرتبط با پول و اسکناس مثل صرافی، مراکز وام‍دهی و استقراض

- سمساری‌ها و قرضه فروشی‌ها

- سالن‌های زیبایی و حمام آفتاب

- فروشگاه و مراکز قرض اجاره دی.وی.دی

- لباسشویی‌های سکه‌ای

- کارواش‌های اتوماتیک

- مراکز بازیافت فلز و ریخته‌گری

- مشاوره املاک، مشاوره کسب و کار و مشاوره بیمه

- مراکز و کسب و کارهای دلالی، واردات و صادرات

- مشاغل درگیر یا مرتبط با پورنوگرافی و وسایل جنسی

 

برای مشاهده ویدئوهای مهاجرت به کانادا، با کلیک برروی لینک زیر، صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید

instagram.com/visa724com

 

مسئله بعدی این است که برای سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا باید اثبات کنید که مالک پنجاه و یک درصد کسب و کار هستید.

 

فرنچایزها در بریتیش کلمبیا

شما تنها در صورتی می‌توانید یک کسب و کار فرنچایز را به عنوان برنامه تجاری خود در برنامه استانی پایلوت معرفی کنید که بتوانید اثبات کنید که در فرآیند کار توان ایجاد ارزش افزوده دارید و به علاوه نباید نمونه مشابهی در منطقه اعلام شده از سوی شما وجود داشته باشد یا در مناطق مجاور استخدامی توسط آن‌ها صورت بگیرد. فرنچایزها در اصل کسب و کارهایی هستند که شما در آن ها امتیازات مراکز زنجیره‌ای بزرگ همچون مک دونالد، والمارت یا KFC را از مرکز اصلی خریداری کرده و مرکز فروشی طبق لایسنس آن‌ها دایر می‌کنید. در این مورد حساسیت‌های خاصی وجود دارد که بخاطر آن‌ها پیشنهاد می‌شود از آن این روش استفاده نکنید. هرچند که اگر این روش را انتخاب کنید باید به نکات زیر دقت کنید.

 

- شما به افشاسازی تمام مبادلات و نامه‌های رد و بدل شده مابین شما و مرکز اصلی دهنده نمایندگی متعهد خواهید بود. در هر مرحله‌ای از کار اداره مربوطه ممکن است کپی مدارک خاصی از این همکاری را از شما طلب بکند

- تشخیص و تعیین صورت‌های مالی همکاری از قبل

- کپی تمام موافقت‌نامه‌های اعطای نمایندگی که بتواند اثبات کند که شما مشمول یک نمایندگی مثبت طبق اصول مربوط به کسب و کار مولد ارزش افزوده هستید

 

بریتیش کلمبیا

 سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا می‌تواند از طریق اخذ نمایندگی باشد

 

اگر نیاز به اطلاعات بیشتری درخصوص فرانچایزها دارید می توانید به صفحه خرید فرانچایز مراجعه بفرمایید.

 

کارهای فصلی در بریتیش کلمبیا

 این نوع کارها به هیچ وجه مورد قبول BCPNP قرار نخواهند گرفت مگر اینکه بتوانید در طرح توجیهی خود اثبات کنید هشت ماه از سال، کسب و کار شما فعال خواهد بود. فعال بودن یک کسب و کار دارای شاخص‌های خاصی است که از طرف بازرسان محلی مورد تأیید قرار بگیرد.

 

صنایع کشاورزی در بریتیش کلمبیا صنایع کشاورزی انتخابی خوب برای سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا

 

کسب و کارهای حیطه صنایع دولتی در بریتیش کلمبیا

برای ایجاد یک کسب و کار در این حیطه نیاز است تا متقاضی نشان دهد که تماماً با قوانین کشوری، فدرال، استانی و شهری مربوط به این کسب و کارها سازگار بوده و در ادامه تمام آن‌ها در طول فعالیت خود رعایت خواهد کرد. بسیار مهم است تا بتوانید نیازهای موجود در صنعت مد نظر خود را پیدا کرده و به خوبی آن را بیان کنید زیرا دولت در این بخش از کسب و کارها حساسیت بالایی دارد. مثال‌های از این دست صنایع را در زیر برای شما ذکر می‌کنیم.

 

- صنایع گسترده کشاورزی و تولیدات غذایی کشاورزی محور

- صنایع مربوط به تولید و بسته‌بندی مواد مخدر مجاز، تنباکو و الکل

- مؤسسات آموزشی، پرورشی، مدارس و مراکز نگهداری از کودکان

- خدمات تجاری، اقتصادی و داد و ستد

- صنایع حفاری و حفر معادن

- صنایع مرتبط با علوم بهداشتی و سلامت عمومی

- نفت و گاز

- جابجایی مسافران و حمل و نقل

- تولیدات دارویی

- مخابرات و سرویس‌های تماس و برقراری ارتباط

 

مطلب پیشنهادی : هزینه های زندگی در ونکور

 

بریتیش کلمبیا مقصد سرمایه گذاری

حمل و نقل هم فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا است

 

حداقل های لازم در مورد مسائل مالی پروژه مهاجرت

شما در این طرح باید حداقل مبلغ صد هزار دلار را سرمایه گذاری مستقیم کرده و تزریق پول باید حداکثر در فاصله ششصد و ده روز از آغاز اقامت و بنیان گذاشتن کسب و کار صورت بگیرد. این مبلغ باید مستقیماً از ثروت خالص شما تأمین گردد. این بدان معناست که تزریق دوباره درآمدهای احتمالی پروژه به کسب و کار در این رقم لحاظ نخواهد شد. به علاوه باید متعهد به تشخیص و تعیین هزینه‌های زیر جهت کسب اجازه ادامه امور باشید.

- خرید وسایل و ابزار جدید

- بهبود و توسعه ابزار و دارایی‌های استیجاری کسب و کار

- قیمت‌ها و هزینه‌های مربوط به بازاریابی و مارکتینگ

- هزینه‌های جاری

- سرمایه آغازی جهت جریان یافتن کسب و کار

 

خرید خودرو و وسایل نقلیه برای کسب و کار مجاز نیست مگر آن که بتوانید اثبات کنید که استفاده از آن ها الزامی است و حتی در این صورت نیز نمی‌توانید بیش از بیست و پنج هزار دلار سرمایه به این کار اختصاص دهید. پیش از آغاز به کار کسب و کار شما باید بتوانید هزینه‌های جاری برای شش ماه آینده کسب و کار مثل هزینه دستمزدها و قبض‌ها را محاسبه کرده و در یک حساب بانکی مشخص تأمین اعتبار کنید.

 

خرید خودرو در کانادا

خرید خودرو برای کسب و کارهای حاصل از سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا محدودیت دارد

 

برای این که طرح پیشنهادی یا همان بیزینس پلن شما مورد قبول واقع شود باید حداقل هایی را در مورد ایجاد فرصت شغلی رعایت کنید. برای آن که کسب و کار شما از نظر مراجع ذیربط، یک کسب و کار مجاز شناخته شود، باید برای حداقل یک نفر کار تمام وقت ایجاد کند. در کنار شما باید بتوانید اثبات کنید که برای یک استخدام طولانی شامل هزینه های درمان و بیمه توان ساپورت کارمندان مد نظر خود را دارید. لازم به ذکر است که از نظر دولت کانادا یک کار تمام وقت عبارت است از کاری با ساعت کاری 30 ساعت در هفته. در ضمن شخصی که به عنوان کارمند در کسب و کار معرفی می‌شود نباید بیش از ده درصد سهام کسب و کار را در اختیار داشته باشد.

 

 مطلب پیشنهادی : مهاجرت از طریق استارتاپ

 

سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا

 ونکوور انتخاب خوبی برای سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا است

 

گام به گامِ اجرای عملیات کارآفرینی در بریتیش کلمبیا

- سفر تحقیقاتی به محل

انجام این کار می‌تواند از دو نظر مفید باشد. اول آن که باعث می‌شود به دید روشنی از محیط کسب و کار محلی جهت سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا برسید و دوم هم این که با انجام سفر اکتشافی امتیازات بیشتری در مرحله امتیازشماری نصیب شما خواهد شد. در طول بازدید شما می‌توانید به امور مختلفی مثل بررسی ظرفیت‌های موجود برای سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا ، تغییر و اصلاح یا تدقیق پروپوزال، تحقیقات در مورد بازار، ارتباط گرفتن با فعالان محلی کسب و کار و یادگیری اصول و کلیات زندگی در آن محیط بپردازید. برای این کار باید ویزای مسافرتی به کانادا اخذ کنید و شامل هیچ روادید ویژه‌ای از سوی این برنامه نخواهید شد.

 

- دریافت کد ارجاع

شما باید از مسئولین رسمی  جامعه محلی که از آن بازدید کردید یک کد ارجاع در مورد کیفیت پروپوزال و وضعیت سفر تحقیقاتی خود دریافت کنید. بعده‌ها ارائه این کد در طول برنامه سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا الزامی است.

 

- ثبت نام آنلاین

گام اول مهاجرت و سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا ، آنلاین است. شما در این مرحله باید به ارائه مدارک پرداخته و در نهایت منتظر دریافت امتیاز نهایی باشید. در یک دورنمای کلی از ثبت نام آنلاین، باید ابتدا برای ساخت حساب کاربری سیصد دلار بپردازید. به یاد داشته باشید که داشتن یک کد ارجاع از جامعه محلی به معنی پذیرش بیزینس پلن شما جهت سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا نیست و در طول ثبت نام آنلاین، بیزینس پلن شما دوباره بررسی خواهد شد. در طول ثبت نام هر شخص می‌تواند تنها یک برنامه آنلاین ثبت نام، و یک درخواست جاری داشته باشد، در صورت عدم رعایت این مسئله، درخواست شما دچار مشکل خواهد شد. امتیازدهی، حداکثر تا چهار هفته پس از ثبت نام آنلاین انجام خواهد شد. برای آغاز ثبت نام باید یک حساب کاربری در BCPNP آنلاین ایجاد کنید. در این حساب کاربری باید در کنار ورود دقیق اطلاعات شخصی خواسته شده، یک ایمیل معتبر ارائه فرمایید. دقت داشته باشید این ایمیل به تنها راه رسمی ارتباطی شما تبدیل خواهد شد.  شما پس از ایجاد پروفایل، در فضای کاربری آن قادر به ادامه فرآیند ورود درخواست خواهید بود.

 

 مطلب پیشنهادی : وکیل مهاجرت کانادا

 

سرمایه گذاری درکانادا سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا با شناخت فرصت ها ممکن است

 

 

- مواردی که باید در حساب کاربری خود وارد کنید

برای تکمیل درخواست سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا باید این موارد را وارد کنید: کد ارجاع صحیح، نتیجه نهایی و صحیح مربوط به آزمون های زبان، صفحه اطلاعات هویتی پاسپورت، عکس رسمی و طبق فرمت‌های رسمی اعلام شده و در صورت صلاحدید فرم نمایندگی و اعطای امتیاز نمایندگی به شخص ثالث در پیگیری امور تقاضای شما. بدیهی است که باید اسکن مدارک خواسته شده را با وضوح مناسب وارد کنید.

 

- نحوه امتیازدهی به درخواست‌ها

همانطور که گفته شد، امتیازها به دو بخش اصلی تقسیم خواهد شد: 140 امتیاز مربوط به اطلاعات هویتی و وضعیت شخصی و 60 امتیاز برای ایده کسب و کار شما جهت سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا ، این یعنی 200 امتیاز در نهایت. بیست و چهار امتیاز مربوط به تجربه کار و مالکیت شما بر کسب و کار، شش امتیاز مربوط به میزان خالص ثروت، ده امتیاز برای میزان نهایی سرمایه گذاری، پانزده امتیاز مربوط به مشاغل، شش امتیاز حاصل تصمیم و برآورد جامعه محلی، دوازده امتیاز حاصل تصمیم مراجع استان بریتیش کلمبیا، شصت و هفت امتیاز هم مربوط به قابلیت انطباق‌پذیری شما خواهد بود. انطباق پذیری به معنی داشتن اقوام و آشنایان در مقصد مورد تقاضا است. اما ترکیب شصت امتیاز مربوط به ایده تجاری شامل سی امتیاز برای زیست‌پذیری اقتصادی کسب و کار شما، پانزده امتیاز برای انتقال‌پذیری مهارت‌های کاری کسب و کار شما و در نهایت برتری‌های تجاری و اقتصادی کسب و کار شما خواهد شد. پس از امتیاز فرآیند امتیازدهی شما یک ایمیل حاوی امتیاز نهایی تقاضای سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا ، دریافت خواهید کرد. در صورت رسیدن به حداقل مد نظر از شما برای پذیرش، دعوت خواهد شد. این دعوت برای سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا حداکثر تا صد و هشتاد روز اعتبار دارد.

 

- دعوت برای پذیرش

پس از این BCPNP از متقاضیان پذیرفته شده، بسته به امتیاز دریافتی به ترتیب دعوت به عمل خواهد آورد. شما تنها در صورت پذیرش ابتدایی، یک ایمیل حاوی این اطلاعات دریافت خواهید کرد: راهنمای کامل و جامع مراحل تکمیل درخواست سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا ، لیست شرکت‌های حسابداری رسمی و پذیرفته شده و در نهایت خط زمانی و مهلت های موجود جهت ورود و تکمیل اطلاعات

 

روش های سرمایه گذاری در استان بریتیش کلمبیا

در مجموع سه روش برای سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا وجود دارد. این روش ها مسیر مهاجرت شما به کانادا را بسیار آسان می کنند. در ادامه به توضیح هر سه روش خواهیم پرداخت.

 

شما می توانید با سرمایه گذاری در استان بریتیش کلمبیا، اقامت دائم کانادا را دریافت کنید.

 

1. سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا: کارآفرینی

اولین روشِ سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا، کارآفرینی است. این طرح مخصوص کسانی می باشد که تمایل به سرمایه گذاری و ایجاد کسب و کار در این استان را دارند. برای مهاجرت به کانادا با استفاده از این طرح، داشتن شرایط زیر الزامی است:

الف. داشتن توانایی مالی (حداقل دارایی خالص 600 هزار دلار)

ب. سرمایه گذاری در استان بریتیش کلمبیا با حداقل مبلغ 200 هزار دلار

ج. اشتغال زایی در بریتیش کلمبیا برای حداقل یک نفر

د. داشتن مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی معتبر

ج. داشتن سابقه کاری مرتبط

 

2. سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا: استفاده از طرح پایلوت

دومین روشِ سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا، استفاده از طرح پایلوت است. در این طرح شما با ایجاد یک کسب و کار، اشتغال زایی خواهید کرد اما تفاوت آن با طرح کارآفرینی در منطقه مجاز برای فعالیت می باشد. در طرح پایلوت شما تنها اجازه خواهید داشت تا در مناطقی با جامعه آماری پایین فعالیت کنید. شروط لازم برای استفاده از طرح پایلوت عبارتند از؛

الف. داشتن توانایی مالی (حداقل 300 هزار دلار)

ب. سرمایه گذاری حداقل 100 هزار دلار در مناطق کم جمعیت

ج. داشتن مدرک زبانی معتبر

 

سرمایه گذاری در استان بریتیش کلمبیا از سه طریقِ کارآفرینی، طرح پایلوت و پروژه های استراتژیک، ممکن است.

 

3. سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا: استفاده از طرح پروژه های استراتژیک

آخرین روش سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا، استفاده از طرح پروژه های استراتژیک است. این طرح مخصوص راه اندازی شرکت های خارجی در استان بریتیش کلمبیا می باشد. داشتن شرایط زیر برای استفاده از طرح پروژه های استراتژیک ضروری است؛

الف. داشتن حداقل دارایی خالص 700 هزار دلار

ب. سرمایه گذاری و ایجاد شرکت با حداقل مبلغ 500 هزار دلار

ج. داشتن مدرک زبان معتبر (انگلیسی یا فرانسوی)

 

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده،ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند.
بدیهی است برداشت و مشورت‌های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی توصیه می‌شود.
مدیریت و همکاران این مجموعه مسوولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسوولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


محمودقاسم نژاد :

با سلام و عرض ادب عرض شود خودم استاد دانشگاه گیلان هستم در رشته کشاورزی- مهندسی باغبانی 15 سال سابقه کار دارم. علاوه بر کارهای تحقیقاتی تجربه بالای در خصوص احداث باغ و مدیریت عملیاتی آن دارم. بسیار علاقه مند هستم به کانادا مهاجرت کنم و یک مزرعه میوه مانند بلوبری، راسپ بری و کیوی و یا میوه های دیگر در آن جا امکان پرورش دارد راه اندازی کنم. لطفا راهنمایی بفرمایید چه شرایطی لازم است داشته باشم. ضمنا اگر پیشنهاد دیگری در خصوص داشتن کار و در ادامه گرفتن اقامت دارید بفرمایید. سپاس فراوان

به میزان تمکن مالی شما، مدارک بیزینسی شما، وسعت بیزینس بستگی دارد. توصیه می شود فرم ارزیابی را داخل سایت تکمیل بفرمایید

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.