کارآفرینان موفق کانادا و دلایل موفقیت آنها


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۰۶/۲۰

 

 

 دلایل موفقیت کارآفرینان موفق کانادا

 هرچند شاید کانادا به قدر آمریکا بخاطر کارآفرینان موفق شهرت نداشته و مهد کارآفرینی در جهان شناخته نشود اما این کشور کارآفرینان موفق زیادی را به جهان معرفی کرده است؛ کارآفرینانی که در آسمان وسیع کسب و کارهای جهانی، همچون ستاره می‌درخشند. این ستارگان دنیای کسب و کار که شایسته لقب کارآفرینان موفق هستند، هرکدام از راهی، با فرمولی و با تمرکز بر حیطه خاصی توانسته‌اند موفقیت را در زندگی خود معنا بخشیده و به پیروزی دست پیدا کنند. شاید در نگاه اول بتوان عواملی مانند هوش، ممارست و پشتکار را عامل موفقیت این کارآفرینان موفق دانست اما قطعاً این تمام ماجرا نیست. هر کارآفرین موفق داستان بلندی از تلاش‌ها، شکست‌ها و تجاربی دارد که در نهایت توانسته به یک پیروزی عظیم منتهی گشته و باعث شهرت آن‌ها شود. همین موضوع و کنجکاوی در مورد ابعاد مختلف موفقیت و نحوه پیروزی این کارآفرینان موفق باعث شد تا ما در یادداشتی، لیستی پنج نفره از کارآفرینان موفق کانادایی را گردآوری کرده و با شما همراهان گرامی به اشتراک بگذاریم. اگر شما نیز یکی از افرادی هستید که رویای تبدیل شدن به یکی از کارآفرینان موفق کانادایی را در سر دارید، بی‌شک مطالعه این یادداشت و اطلاعات آن‌ها برای شما الهام‌بخش خواهد بود. در این یادداشت ما با عناوین زیر از شما میزبانی خواهیم کرد:

 * نفر اول لیست کارآفرینان موفق؛ مایک لازاریدیس

 * بزرگ‌ترین کارآفرین حوزه مونترال؛ جان مولسون و برند آبجو

 * هاریسون و والاس مک‌کین برادرانی در میان کارآفرینان موفق کانادا

 * ساموئل برانفمن

 * جوزف آرماند بمباردیر

 * پنج شخص و پنج آموزه برای کارآفرینان موفق کانادایی

 

 از آنجایی که انتخاب درست راه مهاجرت بسیار مهم است و راههای مهاجرتی کانادا بسیار است؛ می توانید برای انتخاب درست راه مهاجرتی، به صفحه مهاجرت به کانادا مراجعه کرده و با 10 روش اصلی مهاجرتی آشنا شوید.

 

کانادا سرزمین فرصت های جدیدکانادا برای کارآفرینان سرزمین فرصت‌های جدید است

 

 

 نفر اول لیست کارآفرینان موفق؛ مایک لازاریدیس

 مایک لازاریدیس بنیانگذار نهاد (R.I.M) است که بخاطر نقش بسزایی که در توسعه تکنولوژی‌های نوآورانه شرکت بلک‌بری دارد، صاحب شهرت زیادی شده است. آنچنان که بسیاری از کارشناسان معتقدند مایک یکی از موفق‌ترین فعالان و کارآفرینان حیطه تکنولوژی است. لازاریدیس یکی از محصلان نسبتاً موفق دانشگاه واترلو کانادا بود که داستان اولین تلاش موفق خود برای تبدیل شدن به یکی از کارآفرینان موفق کانادا را با ارسال یک طرح پیشنهادی به جنرال موتورز آغاز کرد. طرح او که در مورد سیستم کنترل رایانه‌ای بود به سرعت با موافقت جنرال موتورز روبرو شد. جنرال موتورز سرمایه کافی و مساعدت‌های قانونی جهت اخذ مجوزهای لازم را انجام داده و موافقت خود را برای پیشرفت پروژه کارآفرینی مایک اعلام کرد. جالب است که اعلام موافقت جنرال موتورز در فاصله دو ماه مانده تا پایان دور

 

شما هم در کانادا تبدیل به یک کارآفرین موفق شوید!

حال که با کارآفرینان موفق در کانادا آشنا شدیم، نکاتی را بررسی می‌کنیم که شما را در کانادا، به کارآفرینی موفق تبدیل می‌کند. سوال این‌جاست که این کارآفرینان چه کردند که به پرچم‌داران کارآفرینی در کشور کانادا تبدیل شدند؟ شما هم می‌‌توانید به یک کارآفرین موفق در کانادا تبدیل شوید. البته برای این‌کار باید قدم به قدم مطابق با توصیه‌های زیر پیش روید.

 

رمز و رازهای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق در کانادا

 

1- یک کارآفرین موفق، روی استعداد و توانایی‌های خود تمرکز دارد. شاید با خود بگویید که این امر، بسیار واضح و مبرهن است. حال آن‌که اجرای چنین کاری به راحتیِ گفتن آن نیست. به کار بستن استعداد و توانایی موجب افزایش تجربه می‌شود. تجربه، به شما یک دید کامل و جامع از بیزینستان می‌دهد و به شما کمک می‌کند عملکرد خود را از جنبه‌های مختلف آنالیز کنید. پس حتما روی استعدادهای خود تمرکز کرده و آن‌ها را به چالش بکشید.

2- ارزش خود را بشناسید و جامعه‌ی هدف خود را مشخص کنید. مهم‌ترین اصلِ هر بیزینس، شناخت دقیق جامعه‌ی هدف است. برای این‌که در کانادا تبدیل به یک کارآفرین موفق شوید، باید از اصل «شناخت همه‌جانبه‌ی جامعه‌ هدف» خود پیروی کنید و بدانید خدمات/محصولاتتان دقیقا چه افرادی را هدف قرار می‌دهند.

3- به خود باور داشته باشید، تا تبدیل به یک کارآفرین موفق شوید. کانادا یکی از کشورهایی‌ست که رقابت شدیدی بر سر کارآفرینی در آن وجود دارد. در صورتی‌که اشتیاق و انرژی خود را کاملا نشان دهید و روی بهبود خدماتتان تمرکز کنید، می‌توانید از رقبای خود پیشی‌ بگیرید. اما این رقبا نباید باعث شوند دست از باور به خودتان بکشید. هرگز فراموش نکنید:«تا شما، به عنوان یک کارآفرین، به خودتان باور نداشته باشید، مشتری نیز باوری به شما پیدا نخواهد کرد..

 

همه‌ی کارآفرینان کانادا منتور دارند، شما چطور؟

نترسیدن از شکست، دنبال کردن چالش‌ها و خلاهای بازار، کنجکاوی و دنبال کردن اهداف، همگی رموز تبدیل شدن شما به یک کارآفرین موفق در کانادا هستند. اما در مورد اهمیت منتورینگ چه چیزهایی می‌دانستید؟ کارآفرینی (بخصوص اگر در این زمینه تازه‌کار باشید)، بدون منتور تقریبا غیرممکن است. ویزا 724 به شما کمک می‌کند تا مسیری هموار و آسان را به سوی قله‌ی اهدافتان تجربه کنید. می‌توانید جهت منتورینگ کارآفرینی در کانادا، با ویزا 724 در تماس باشید.

 

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده،ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند.
بدیهی است برداشت و مشورت‌های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی توصیه می‌شود.
مدیریت و همکاران این مجموعه مسوولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسوولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.

 

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.