مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت یا owner operator


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۰۹/۰۹

 

خرید بیزینس در کانادا

 

همه چیز درباره ثبت شرکت در کانادا و مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت :

این برنامه مهاجرتی از سال 2022 و 2023 تغییرات بسیاری داشته و با شرایط و هزینه های قبل امکان درخواست نیست.

طبق توضیحات این مطلب؛ اگر شرایط شما تایید گردد، شانس این را دارید که مالک بیزینس خود باشید، ویزای کار دریافت کرده و قانونی، به کانادا مهاجرت کنید...

اول همه باید بدانید صرفا با ثبت یک شرکت (به تنهایی) نمی‌توانید هیچگونه ویزایی دریافت کنید و پروسه دریافت ویزا از طریق ثبت شرکت موارد و شرایط فراوانی دارد که سعی کردیم در این مقاله به دقت به تمامی این موارد اشاره کنیم.

نکته مهم 1: به این نکته دقت بفرمایید که مهاجرت از طریق ثبت شرکت در کانادا برای همه مناسب نیست. در بسیاری از مشاوره ها یا تبلیغات ممکن است که به این روش تشویق شوید، اما توجه داشته باشید که ثبت شرکت در کانادا در عین داشتن محاسن زیاد، معایب قابل توجهی هم دارد که در ادامه مطلب به آنها اشاره می کنیم.

نکته مهم 2: قبلا ثبت شرکت در کانادا (owner operator) یکی از شاخه های IMP محسوب می شد اما جدیدا معاف از LMIA نیست.

نکته مهم 3: ویزای کاری که از طریق ثبت شرکت صادر می شود تجربه کار کانادایی محسوب نخواهد شد.

نکته مهم 4: اگر سن بالای 45 سال دارید؛ با اینکه محدودیت اقدام از طریق ثبت شرکت ندارید اما توصیه نمی شود، به دلیل اینکه پروسه رسیدن به اقامت دائم بسیار دشوار خواهد شد. توصیه می شود اگر قصد دریافت اقامت کانادا دارید از طریق برنامه های کارآفرینی استانی یا استارتاپ ویزا اقدام نمایید.

 

ویدئو توضیحات کامل ثبت شرکت/خرید بیزینس در کانادا :

 

ثبت شرکت در کانادا یا owner operator چیست :

مالک بیزینس صاحب یک واحد تجاری است که خود آن را مدیریت می کند. مثلا یک تعمیرگاه خودرو را در نظر بگیرید که کسب و کار خودش را دارد یا یک قناد که قنادی خودش را دارد. همچنین یک نفر را در نظر بگیرید که یک شرکت برنامه نویسی سایت را دارد و خودش هم مدیریت آن را به عهده گرفته است. به طور کلی وقتی سخن از ثبت شرکت در کانادا یا Owner Operator می شود درباره فردی صحبت می کنیم که یک شرکت یا واحد تجاری (به طور معمول با کمتر از 10 کارمند یا کارگر) و خود آن فرد، مدیریت شرکت یا واحد تجاری خود را بر عهده گرفته است. پیش از ثبت شرکت یا انتقال شعبه کسب و کار خود به کانادا نوع و مدل شرکت باید تعیین شده باشد. معمولاً شرکت ها به 4 مدل زیر یا ترکیبی از آنها تقسیم می شوند.

 

انواع شرکت های تجاری در کانادا

شرکت با مالکیت انحصاری :

در این مدل تمامی مالکیت شرکت در انحصار یک نفر است.

شرکت مشارکتی :

این مدل وقتی کاربرد دارد که صاحبان کسب و کار دو نفر یا بیشتر باشند.

شرکت سهامی :

این مدل شرکت دارای شرکای متعدد می باشد وهر فرد می تواند به اندازه سرمایه ای که دارد سهام بخرد و حق مالکیت را دریافت کند.

شرکت تعاونی :

این مدل شرکت ها توسط خود اعضا مدیریت می شوند و معمولاً هزینه ثبت آنها پایین تر از سایر مدل هاست.

 

روش های ثبت شرکت در کانادا

ثبت شرکت در کشور کانادا از دو راه انتقال درون سازمانی و مالک گرداننده امکان پذیر است.

 

ثبت شرکت از طریق ICT یا انتقال درون سازمانی

ثبت شرکت شما در این روش منجر به دریافت ویزای کار خواهد شد که این ویزا مجوزی است که فرد بتواند به کانادا نقل مکان کرده و تجارت خود در این کشور را آغاز کند.  این نوع برنامه برای کارآفرینانی که در حال حاضر کسب و کار خود خارج از کانادا را در اختیار دارند و می خواهند یک شرکت وابسته به آن یا یک کسب و کار جدید را در کانادا ایجاد کنند، بیشترین کارایی را دارد.

شرایط ثبت شرکت از طریق انتقال درون سازمانی :

  • داشتن یک تجارت فعال در کشور خود
  • داشتن یک تجارت فعال در کشور کانادا
  • داشتن یک دفتر فیزیکی در کانادا
  • داشتن حداقل یک شهروند کانادایی به عنوان نیروی کار

 

ثبت شرکت از طریق مالک گرداننده Owner Operator

در این روش شما ابتدا با اقامت موقت وارد کشور کانادا می شوید که اعتباری دوساله دارد و سپس می توانید به اقامت دائم کانادا دست پیدا کنید. 

مجوزهای کار مالک/ گرداننده در اختیار سرمایه گذارانی قرار می گیرد که می خواهند یک ایجاد یک کسب و کار جدید در کانادا ایجاد کنند یا بخرند و می خواهند یه عنوان مدیر در آن فعالیت کنند.

 

مدارک لازم برای ویزای کاری برنامه مالک گرداننده :

  • اثبات مالکیت شرکت کانادایی توسط تبعه خارجی
  • مدارک شخصی مالک
  • اثبات درآمد کافی یا وجوه کافی در حساب بانکی شرکت
  • اثبات مشروعیت کسب و کار در کانادا
  • طرح کسب و کار برای شرکت کانادایی

 

خرید بیزینس در کانادا

 

طریقه ی ثبت شرکت در کانادا :

جهت ثبت شرکت در کانادا،قبل از هر اقدامی،چنانچه کار آزادی را ثبت می کنید حتماَ در رابطه با مجوزهای مربوط به آن نیز اطلاعاتی داشته باشید.در ضمن ممکن است از طرف شهرداری شهر نیز با محدودیت هایی روبرو باشید.


برای ثبت شرکت در کانادا،سه گزینه پیش رو دارید :


Corporation
در این روش ثبت شرکت در کانادا، که مثل ثبت شرکت به روش سهامی خاص یا عام در ایران است، بیزینس در کانادا ثبت شده و به عنوان یک شخصیت حقوقی تلقی می شود. لذا مسئولیت بیزینس به شرکت ختم می گردد و نه به افراد صاحب آن. در این شیوه حداقل 2 نفر عضو نیاز است. چنانچه شرکتی ورشکست گردد صاحبانش ورشکسته تلقی نمی شوند.


Sole proprietorships
این شیوه ثبت شرکت در کانادا، بسیار آسان است. در این روش کار آزاد به اسم یک نفر به ثبت می رسد. ایراد این روش در  این است که درآمدش با درآمد شخصی فرد جمع می شود که ممکن است باعث افزایش مالیات پرداختی گردد. در ضمن فرد در چنین حالتی مسئولیت کامل دارد. لذا چنانچه ورشکست گردد ممکن است کل دارایی اش را از دست بدهد. در کانادا سابقه ورشکستگی بین 5 تا 7 سال در سابقه تجاری ورشکسته ثبت خواهد شد که آثار خوبی برای تاجر نخواهد داشت.


Partnership
در این شیوه ثبت شرکت در کانادا دو یا چند نفر با یکدیگر شراکت می کنند. معمولاَ این شیوه را (به دلیل مسائل حقوقی پیچیده اش) کسانی مانند زن و شوهر ها انجام می دهند. این روش کاملاَ با روش قبلی شباهت دارد با این تفاوت که درآمد یا ضرر بیزینس بین شرکا تقسیم می گردد. ثبت بیزینس به این شیوه کمی مشکل تر از شیوه قبل است.
در انتها، قابل ذکر است به موجب قوانین کشور کانادا، شرکت ثبت شده از حقوق و تعهداتی مشابه یک فرد حقیقی برخوردار است. هنگامی که یک شرکت ثبت می شود وضعیت قانونی مجزایی ایجاد می شود و دارایی، حقوق و تعهدات شرکت تا زمان انحلال آن همچنان وجود خواهند داشت. حتی در صورت فوت سهامداران و مدیران شرکت، دارایی، تعهدات و حقوق شرکت از بین نمی رود.

 

شرایط ثبت شرکت در کانادا :

ثبت شرکت بسته به مدل انتخابی و استان مورد نظر شرایط خاص خود را دارد اما شرایط عمومی از این قرارند :

  • داشتن سن قانونی (18 سال تمام یا بیشتر)
  • داشتن سابقه کار مدیریتی (3 سال یا بیشتر)
  • نداشتن سوءپیشینه کیفری و مشکلات قضایی.
  • داشتن تمکن مالی مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کار خود
  • ارائه طرح تجاری قابل دفاع و مشخص کردن نوع فعالیت شرکت
  • عدم ورشکستگی کسب و کار شما در گذشته
  • داشتن آدرس حقیقی در کشور کانادا
  • افتتاح حساب در کشور کانادا
  • ارائه اساسنامه شرکت
  • ارائه مدرک تحصیلی

 

مراحل ثبت شرکت در کانادا :

  1. نام کسب و کار خود را انتخاب کنید.
  2. شماره تجاری کسب کنید.
  3. شرکت را فدرالی یا استانی ثبت کنید.
  4. درخواست GST/HST بدهید.

 

owner operator

ویزای کار کانادا از طریق ثبت شرکت در کانادا چگونه دریافت می شود :

در ویزای کار ثبت شرکت یا owner operator، متقاضی ابتدا یک واحد تجاری یا شرکت را در کانادا راه اندازی یا خریداری می کند (خرید سهام بیش از 50 درصد). سپس به اداره کار کانادا اعلام می کند که حضور وی برای مدیریت این واحد تجاری واجب است. اگر اداره کار قانع شود، برای وی نامه LMIA صادر می کند. (در قوانین جدید ویزای کار c11 معاف از LMIA است)

بعد از دریافت این نامه، متقاضی می تواند به اداره مهاجرت کانادا تقاضای ویزای کار بدهد. اگر اداره مهاجرت هم با تقاضای وی موافقت کند، ویزای کار کانادا صادر خواهد شد. همسر متقاضی نیز می تواند ویزای کار کانادا درخواست کند و فرزندان زیر 18 سال وی نیز اجازه خواهند داشت در کانادا رایگان تحصیل کنند. ویزای متقاضی اصلی به وی اجازه می دهد تنها برای واحد تجاری خود کار کند. اما ویزای همسر وی از نوع Open Work Permit است و به او اجازه می دهد که تقریبا برای هر کارفرمایی کار کند.

 

برای مشاهده دیگر ویدئوهای مهاجرتی کانادا صفحه اینستاگرام مارا دنبال کنید

LMIA در کانادا به چه معناست:

LMIA ) Labour Market Impact Assessmen ) نامه ایست که اداره کار کانادا صادر می کند و طی آن اعلام می کند، استخدام یک فرد غیر کانادایی اثر منفی روی بازار کار کانادا ندارد. به طور معمول گرفتن LMIA بسیار دشوار است و یک شرکت کانادایی باید ابتدا برای مدت قابل توجهی با صرف هزینه های قابل توجهی در چند منبع قابل قبول آگهی استخدام بدهد و یک سری مدارک و فرم به اداره کار کانادا ارائه کند تا آنها متقاعد شوند که آن شرکت موفق نشده نیروی مورد نیاز خود را از بین مقیمان دائم یا شهروندان کانادا پیدا کند و چاره ای  جز استخدام افراد خارجی ندارد.

 

بسیاری از روشهای مهاجرتی کانادا به سرمایه گذاری در کانادا یا ثبت شرکت معروف است، اما برنامه owner operator برای صاحبین مشاغلی ست که در کشور خود بیزینسی را مدیریت می کنند و یا از مدیران ارشد یک بیزینس بوده اند، می توانند با ارائه یک بیزینس پلن دقیق به کانادا، ویزای کار دریافت کنند.

 

آیا با  ثبت شرکت در کانادا و ویزای کار owner operator می توان به کانادا مهاجرت کرد؟

در قوانین پیشین دریافت این ویزا می توانست بین 50 تا 200 امتیاز برای مهاجرت اکسپرس انتری Express Entry همراه داشته باشد. در حقیقت صرف گرفتن LMIA می تواند کافی باشد. دریافت امتیاز 50 یا 200 بستگی به پستی دارد که متقاضی احراز می کند و همچنین نوع واحد تجاری که خریداری یا تأسیس می شود. که البته ما پرونده های بسیاری را داشته ایم که توانسته اند 200 امتیاز این ویزا را کسب کنند. اما در قوانین جدید سابقه کار ثبت شرکت در کانادا یا ویزای c11 تجربه کار کانادایی محسوب نمی‌ شود اما اگر همسر موفق به دریافت ویزای کار باز شود، از طریق همسر می توان به اقامت دائم کانادا رسید. که البته امتیازات همسر باید به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد.

وجود این امتیاز مهاجرت به کانادا را تضمین نمی کند. به عبارت دیگر گرچه این روش ممکن است برای بعضی متقاضیان راههای مهاجرت را تسهیل کند، اما برای خیلی از افراد مؤثر نخواهد بود.

صرف نظر ازشانس گرفتن اقامت کانادا، موفقیت در این روش به متقاضی و خانواده وی اجازه حضور و کار در کانادا می دهد (و برای فرزندان زیر 18 سال اجازه تحصیل).

 

مزایای ثبت شرکت در کانادا یا owner operator:

در صورتی که صاحب یک کسب و کار در کشور خود هستید، اما سرمایه بالایی برای دریافت اقامت سرمایه گذاری کانادا ندارید، پیشنهاد ما، برنامه مهاجرتی ثبت شرکت در کانادا یا owner operator است، که مزایای بسیاری داشته و به اختصار به تعدادی از آنها اشاره می کنیم:

1. توجیه اقتصادی بالا نسبت به برنامه های مهاجرتی حاضر
2. بدون نیاز به ارائه مدرک زبان
3. سرمایه گذاری و داشتن حداقل دارایی از اهمیت کمتری نسبت به برنامه های مشابه کارآفرینی استانی برخوردار است (با سرمایه به مراتب کمتری امکان اقدام وجود دارد)
4. امکان انتقال سرمایه به صورت قانونی به کانادا.
5. تحصیلات دانشگاهی الزامی نیست.
6. داشتن ویزای توریستی کانادا برای شروع فرآیند الزامی نیست.
7. امکان تغییر بیزینس یا خرید بیزینس دیگر بعد از ورود به کانادا، ممکن است.
8. سابقه سفر به کشورهای حوزه شینگن اهمیتی ندارد.
9. می توانید شهر خود را انتخاب کنید و محدود به انتخاب استانی خاصی نیستید
10. رشته تحصیلی و سوابق کاری اگر ناهماهنگ باشند مشکلی نخواهید داشت.
11. پس از راه اندازی بیزینس ملزم به اقامت محل یا شهر خاصی نیستید و انتخاب با خود شماست.
12. مالک 51 تا 100% کسب و کار خود خواهید بود
13. همسر میتواند ویزای کار باز داشته باشد و فرزندان زیر 18 سال از تحصیل رایگان بهره مند خواهند شد.
14. کل خانواده بیمه درمانی تکمیلی خواهند داشت.
15. تسهیل راه برای دریافت اقامت دائم کانادا (در صورتی که شرایطش را داشته باشید)
و....

ما در کنار شما خواهیم بود تا بهترین راه مهاجرت را انتخاب کنیم.

 

معایب ثبت شرکت در کانادا :

1. به دلیل خرید سهام بیش از 50 درصد، صاحب اصلی کسب و کار هستید و تجربه شما در کانادا، تجربه ای نمی‌شود که بتوانید از طریق آن اقامت دریافت کنید.

2. طی سال‌های اخیر شانس صدور این نوع ویزا کمتر شده است.

3. باید به آفیسر بررسی کننده پرونده ثابت کنید که قصد دريافت اقامت در کانادا ندارید و به کشور خود برمی‌گردید.

4. احتمال عدم صدور ویزا برای اعضای خانواده بالاست.

 

توصیه: اگر قصد دریافت اقامت کانادا دارید برنامه های کارآفرینی استانی و استارتاپ ویزا توصیه می شود به دلیل اینکه این برنامه های مهاجرتی با قصد اقامت دائم کانادا هستند.

 

Business in Canada

 

هزینه ثبت شرکت در شهرهای کانادا

بریتیش کلمبیا : هزینه ثبت شرکت در استان بریتیش کلمبیا از حداقل 350$ کانادا شروع می شود به اضافه 30$ هزینه برای تأیید نام.

آلبرتا : هزینه ثبت شرکت در استان آلبرتا از حداقل 450$ کانادا شروع می شود به اضافه 30$ هزینه برای تأیید نام.

ساسکاچوان : هزینه ثبت شرکت در استان ساسکاچوان از حداقل 265$ کانادا شروع می شود به اضافه هزینه 60$ برای جست و جوی نام شرکت ها و تأیید نام.

منیتوبا : هزینه ثبت شرکت در استان منیتوبا از حداقل 300$ کانادا شروع می شود به اضافه 49$ هزینه جست و جوی نام شرکت ها و تأیید نام.

آنتاریو : هزینه ثبت شرکت در آنتاریو بصورت ایمیل یا آنلاین از حداقل 300$ کانادا شروع می شود به اضافه 60$ کانادا هزینه ثبت نام شرکت.

کبک : هزینه ثبت شرکت در استان کبک از حداقل 356$ کانادا شروع می شود به اضافه 50$ هزینه جست و جوی نام شرکت.

نیوبرانزویک : هزینه ثبت شرکت در استان نیوبرانزویک از حداقل 290$ شروع می شود که 260$ کانادا به اضافه 30$ هزینه گزارش جست و جوی نام شرکت.

نوااسکوشیا : هزینه ثبت شرکت در استان نوااسکوشیا از حداقل 200$ کانادا شروع می شود به اضافه 70$ گزارش جست و جوی نام شرکت.

 

نکته بسیار مهم: 

وکلای دادگستری، موسسات حقوقی، موسسات کاریابی بین المللی،  موسسات اعزام دانشجو، حتی آژانس های مسافرتی، یا افراد حقیقی، برای فعالیت در حیطه ویزا و مهاجرت به کانادا باید از شورای قانونگذاری مهاجرت کانادا (ICCRC) مجوز داشته باشند؛ در غیر این صورت، هرگونه فعالیت آنها از دیدگاه کانادا در حیطه ویزا و مهاجرت غیر قانونی ست.

 

 در سایت رسمی مهاجرت کانادا اعلام شده است که؛ اگر از بی تجربگی و کلاهبرداری این‌گونه افراد یا موسسات فاقد مجوز ICCRC متضرر شوید، هیچ راهی برای پیگیری و رفع اتهامات خود ندارید. پس فقط به مشاوران یا وکلای رسمی کانادا اعتماد کنید تا  در صورت بروز مشکل، مدافع منافع شما باشیم.

 

کشور کانادا فقط به وکلا و مشاوران رسمی مقیم کانادا که از iccrc مجوز دارند، اجازه فعالیت در حیطه مشاوره و انجام امور ویزا و مهاجرت به کانادا را می دهد.

وکلای دادگستری، موسسات، آژانسهای مسافرتی  و یا هر شرکت دیگری، بدون حضور وکیل یا مشاور رسمی مهاجرت کانادا، نمی‌توانند نامه دفاعیه از موکل خود به اداره مهاجرت کانادا ارائه دهند.

در صورت عدم وجود وکیل یا مشاور رسمی مهاجرت کانادا، این شرکتها یا افراد، یک ایمیل به نام شما درست می کنند و تمامی امور را به جای شما و با یک هویت جعلی انجام می دهند و گاها حتی اکانت و پسوورد را در اختیار شما نمی گذارند، یا اینکه به عنوان واسطه عمل کرده و تمامی امور مهاجرت یا ویزا را به یک مشاور یا وکیل رسمی کانادا می سپارند.

لطفا توجه داشته باشید که؛ فقط قرارداد مستقیم با مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به کانادا (مورد تایید ICCRC) را امضا کنید.

 

>> آموزش نحوه استعلام وکیل مهاجرت کانادا <<

 

 

 

ثبت شرکت یا خرید یک بیزینس در کانادا به تنهایی منجر به دریافت اقامت نمی شود و باید بیزینس پلن دقیق و به طور کلی برنامه ریزی دقیقی برای دریافت اقامت داشته باشید. از این رو می توانید بر روی خدمات حرفه ای ما برای خرید بیزینس حساب کنید که پلن دقیقی برای دریافت اقامت شما داشته باشیم.

 

اخذ اقامت دائم ازطریق خرید بیزینس

 

 

نکات مهم انتخاب نام پیش از ثبت شرکت در کانادا

همانطور که گفتیم یکی از مراحل ثبت شرکت در کانادا انتخاب یک نام مناسب است. در همین راستا باید به نکات مهمی توجه کنید چرا که در صورت عدم رعایت آنها ممکن است خسارات جبران ناپذیری را متحمل شوید.

به لحاظ قانونی انتخاب نامی که از قبل وجود دارد، غلط است. حتی شباهت داشتن نام یک کسب و کار در کانادا به نام انتخابی یا علامت تجاری شما مورد پذیرش نیست. راه حل‌هایی وجود دارد که شما را از این گرفتاری نجات می‌دهد.

 

ثبت شرکت در کانادا

 

در مرحله اول می‌توانید در اینترنت جستجو کنید. این ساده‌ترین و در عین حال قابل دسترس‌ترین روش است. در این روش می‌توانید ببینید آیا پیش از شما شخص دیگری آن نام را انتخاب کرده است یا خیر!؟ همچنین می‌توانید متوجه شوید آیا آدرس اینترنتی یا دامنه اینترنتی به این نام به ثبت رسیده است! ممکن است بخواهید برای کسب و ‌کار خود در شبکه‌های اجتماعی فعالیت داشته باشید. یکسان بودن دامنه‌ها و آدرس‌های اینترنتی مورد پذیرش نیست و دردسرهایی را به همراه دارد.

 روش دیگر جستجو در پایگاه داده های نام ملی در کانادا است. به طور کلی دو پایگاه داده نام در کانادا وجود دارند که بیشتر در بستر حوزه‌های قضایی کاربرد دارد. در این پایگاه‌های داده، تمامی نماها و علائم تجاری مشابه در استان ‌و منطقه مورد نظر را می‌توانید بیابید.

همچنین شما می‌توانید نام‌های تجاری مشابهی را که با علائم تجاری متفاوت به ثبت رسیده‌اند پیدا کنید. نکته مهم و حائز اهمیت این است که نامی را انتخاب کنید که قبلا به ثبت نرسیده باشد، حتی مشابه آن نام!

 

روش‌های ثبت شرکت در کانادا

 

کلام پایانی

پیش از ثبت شرکت در کانادا بهتر است به چند نکته مهم توجه کنید:

ممکن است محل ثبت شرکت در کانادا با محلی که دفتر اصلی شرکت واقع می‌شود در یک ایالت کانادا نباشد. این مساله چندان مهمی نیست، اما باید محل استقرار شرکت مشخص شود.

نکته دیگر اینکه اگر قصد دارید در چند ایالت کانادا فعالیت کنید حتما موقعیت آن را مشخص کنید. در نهایت نام و نوع شرکت را به درستی انتخاب کنید تا سبب ایجاد مشکل نشود.

 

مطالب پیشنهادی:

مقایسه هزینه های زندگی در کانادا

وکیل مهاجرت

 

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده،ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند.
بدیهی است برداشت و مشورت‌های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی توصیه می‌شود.
مدیریت و همکاران این مجموعه مسئولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسوولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما

 

سوالات متداول


هزینه ثبت شرکت در کانادا چقدر است؟

مهمترین موضوع در محاسبه هزینه های ثبت شرکت در کانادا این است که قصد راه اندازی چه بیزینسی در کانادا دارید که پلن و هزینه های شما بر مبنای همان بیزینس و لوکیشنی که برای آن در نظر گرفته شده است محاسبه می شود. بر خلاف برنامه های کارآفرینی کانادا، حداقل میزان سرمایه گذاری برای این روش در نظر گرفته نشده است. بنابراین باید به صورت کامل تجزیه و تحلیل شود که بیزینس مورد نظر در کانادا چه مقدار هزینه بر است...

چطور میشه با ثبت شرکت به اقامت کانادا بگیریم؟

در متن این مقاله به صورت کامل توضیح داده ایم که به چه صورت می توانید برای اقامت کانادا اقدام کنید. صرفا فقط با ثبت یک شرکت نمی توانید برای اقامت دائم کانادا اقدام کنید و باید شرایط اولیه را دارا باشید، یعنی امتیازات ثبت شرکت افزون بر امتیازاتی که خودتان دارید می تواند شما را به اقامت دائم کانادا برساند.


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


خ گودرزی :

داریم با ویزای توریستی میریم کانادا در این صاحب یک شرکت با قدمت 14 سال هستیم سریعتربن راهی که منجر به پی آر میشه برای ما چیه ؟ با تشکر

باید دیگر شرایط شما بررسی شود 

اما ثبت شعبه ای از بیزینس خودتان می تواند یک پیشنهاد معقول باشد. یا خرید یک بیزینس فعال در کانادا 

مهدی دزبندی :

سلام، بنده 20 سال سابقه مدیریت شرکت خصوصی را دارم لطفا جهت اخذ اقامت کانادا راهنمایی بفرمایید.(همسر 43 ساله و دو فرزند پسر 12 و 11 ساله و سن خودم 47سال)

برای پیشنهاد راه مهاجرت به اطلاعات زیادی درباره شما نیاز داریم، داخل سایت فرم ارزیابی تکمیل بفرمایید، یا رزرو وقت مشاوره

سارا فارسان :

از سال 99 یک شرکت در حوزه نحقیقات بازار دارم و میخوام در کانادا ثبتش کنم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

با درود

باید تمام شرایط شما به دقت مورد بررسی قرار گیرد. با دفتر در تماس باشید یا فرم ارزیابی تکمیل بفرمایید یا وقت مشاوره رزرو بفرمایید.

fatemeh :

برای ثبت شرکت برنامه نویسی چقدر لازم است هزینه کنیم؟

با درود 

صرفا ثبت یک شرکت هزینه زیادی ندارد اما اگر میخواهید از این طریق به اقامت کانادا برسید باید شرایط شما بررسی شود، با ما در تماس باشید یا به بالای سایت مراجعه و اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

amin :

سلام وقتتون بخیر من حدود 12 سال سابقه بیمه در زمینه تاسیسات ساختمان و برج های بلند مرتبه دارم و حدود 17 سال سابقه کار اجرایی در این زمینه 41 سال دارم مدرکم فوق لیسانس مکانیک هست شرکت تاسیساتی دارم که عضو هیات مدیره شرکت هستم و شرکت الان در حال فعالیت هست. جهت کار و ثبت شرکت کانادا لطفا راهنمایی بفرمایید.

با درود

برای بررسی دقیق شرایط می توانید به بالای سایت قسمت فرم ارزیابی رایگان مراجعه بفرمایید

Sahar jahanfar :

هزینه گرفتن ویزای owner oparetor برای یک شرکت مشاور ساختمان رو لطف کنید

با درود 

هزینه های یک شرکت بسیار متغییر است و نیاز به بررسی دقیق دارد.

می توانید با دفاتر تماس بگیرید راهنمایی تون میکنند

Sara.ad :

سلام خسته نباشید. با ثبت شرکت توسط پدر خانواده تمام اعضای خانواده از جمله پسر 27 ساله هم ویزا دریافت میکنن؟ یا فقط برای همسر و فرزند زیر 18 سال است؟

با درود 

همسر و فرزندان زیر 22 سال 

بیتا جانباز :

سلام و وقت خوش، من میخواستم بدونم که آیا با خرید سهم شرکت یک نفر از دوستانم در کانادا میتونم ویزای کار بگیرم و اینکه ارزش اون شرکت چقدر باید باشه؟ ممنون

با درود 

صرفا با خرید سهام خیر، باید در بیزینس شریک شوید و اینکه بیزینس مذکور باید تمام شرایط را دارا باشد که بتوانید از طریق آن ویزا دریافت کنید فقط ارزش ریالی آن ملاک نیست.

سهیل سلیمی :

درود.. خواستم بدونم اگه بنده بتونم اختراعی رو در کشور کانادا ثبت کنم ، دولت کانادا بهم بودجه ای میده که بتونم اون اختراع رو در کشور تولید کنم؟

با درود 

خیر

زویا :

سلام من و همسرم که هر دو بالای شصت سال سن داریم قصد داریم یک فرانچایز رو در مونترال به قیمت 100000$خریداری کنیم تا هم در کانادا بتونیم مانگار شویم هم کار و درآمد داشته باشیم آیا این کار مناسب هست و آیا چه ریسک هایی میتواند داشته باشد ممنون میشم پاسخگو باشید

اگر کل سرمایه شما همین مقدار است، توصیه نمی شود اما اگر پشوانه مالی مناسبی دارید، بله اگر دیگر شرایط شما توسط مشاوران شرکت تایید شود می توانید اقدام کنید

مجید آب پرور :

شرایط و هزینه‌های مهاجرت با روش ثبت شرکت.

همین صفحه را به دقت مطالعه بفرمایید به سوالات شما پاسخ داده شده. اگر هم میخواهد شرایط شما به صورت جداگانه بررسی شود می توانید به صفحه رزرو وقت مشاوره مهاجرت مراجعه بفرمایید.

زهرا :

با سلام:همسر من از طریق ثبت شرکت ویزای یک ساله از کانادا گرفته،خواهش میکنم به این سئوال من پاسخ دهید ،اگر من شغلی را پیدا و مشغول کار شدم و همسرم دنبال کار شرکت نباشه،به صرف داشتن شغل من ایشون هم میتونه اقامت دایم داشته باشه یا خیر.

اگر بتوانید با سابقه کار خود امتیاز کافی برای اقامت کسب کنید، بله

سعید عاشوری :

با سلام احتراما" چطور و چگونه و با چه مبلغی میتونم شرکتی به همراه دوستم جهت اخذ اقامت کانادا ثبت کنم. با تشکر

تمامی اطلاعات در همین صفحه عنوان شده؛ اگر نیاز به مشاوره تخصصی دارید می توانید به صفحه رزرو وقت مشاوره، مراجعه بفرمایید

کیوان نعیمی :

با سلام پلن من و همسرم این هست که ایشون با ویزای دانشجویی وارد کانادا بشن و من هم به همراه ایشون . در ایران من مغازه تولید فرش و گلیم دستباف دارم و قصد دارم در کانادا این کار را ادامه بدهم. از طریق فروش اینترنتی در سایت هایی مثل آمازون و یا حتی انجام پروژه های صادرات و واردات. برای چنین پلنی چه میزان سرمایه برای ثبت شرکت تخمین میزنید؟

اطلاعاتی که عنوان کرده اید بسیار مختصر است، به عوامل بسیاری بستگی دارد، توصیه می شود فرم ارزیابی تکمیل بفرمایید یا با شماره های دفاتر در تماس باشید

الهام ژیان پور :

با سلام .ممنون از مجموعه خوبتون.همسر من لیسانس عمران هستند و یک شرکت با دو گرایش برق و ساختمان با 20 سال سابقه و بیمه و حدود 50 نفر پرسنل با 45 سال سن هستند.من 36 سالمه و مهندس کامپیوتر بدون سابقه کار و بیمه هستم .دو فرزند یک پسر 13/5 ساله که در مدارس تیزهوشان درس می خونه و سابقه نوشتن اپلیکشن در مارکت بازار و مایکت و داره و یک دختر 8 ساله داریم .با توجه به اینکه قراره هر چه زودتر از شما وقت مشاوره بگیریم و با داشتن اطلاعات بهتر مشاوره پر بارتری خواهیم داشت می خواستم بدونم کدام روش مهاجرتی برای ما مناسبتر هست.روش ict یا جاب آفر یا کارآفرینی؟؟ ممنون از شما

انتخاب درست برنامه مهاجرتی به خیلی عوامل بستگی دارد و ارتباطی به تیزهوش بودن فرزند شما ندارد. بهتر است که در جلسه مشاوره این امر آنالیز شود که برنامه مهاجرت مناسب شما را انتخاب کنیم

امیر حسین تقی بکلو :

شرایط ایجاد یک شرکت در حوزه دکوراسیون داخلی در کانادا

ایجاد یک بیزینس در کانادا به شرایط انتخاب لوکیشن، اندازه بیزینس، هزینه دستگاههای مورد نیاز و انتخاب برنامه مهاجرتی وابسته است

amirhossein taghi bakloo :

سلام برای ایجاد یک استارتاپ که حدودا برای 5 نفر اشتغال زایی میکند شرایط اولیه اقدام به مهاجرت به کانادا چگونه هستش برادرم کانادا هستش و برادر زاده هم همینطور در صنعت دکوراسیون داخلی فعالیت میکنم مدارک فنی و حرفه ای درجه 1 و 2 دارم 17 سال تجربه کاری در بهترین و بزرگ ترین شرکت درایران امورش و دروره نصب کابینت برند lube ایتالیا رو در ان کشور دیدهد ام

استارتاپ به خیلی عوامل بستگی دارد و مدارک فنی حرفه ای تاثیری در این پروسه نخواهد داشت؛ توصیه می شود برای بررسی شرایط فرم ارزیابی تکمیل بفرمایید

Mohamad pouya :

سلام بنده فوق لیسانس مهندسی مکانیک با سابقه 10 سال کار در شرکت راه سازی دارای درشرکت رتبه 5 راهسازی با سرمایه 2 میلیارد تومن منقول و غیر منقول با چه روش و با چه هزینه ای میتونم اقامت کانادا رو بگیرم

برای بررسی شرایط باید شرایط خود را در فرم ارزیابی رایگان سایت وارد نمایید

میثرا :

سلام وقت بخیر آیا کسی که مهر طراحی پایه دو داشته باشه ولی شرکت نداشته باشد و برای دفتر طراحی کار کند می تواند در این روش ثبت شرکت اقدام کند؟

در شرایط ممکن است که بتوانید برای خرید بیزینس اقدام کنید

Saa :

با سلام و وقت بخير اين امكان وجود داره كه از طريق عمه ي من كه در كانادا هست يك شركت طراحي گرافيك و ساخت انيميشن ثبت بشه و ايشون براي من و همسرم كه در حال حاضر در ايران و در اين رشته فعاليت داريم جاب افر داده بشه و ما بتونيم از اين طريق اقامت بگيريم ؟؟ ممنون از پاسخگويي

نیازی نیست که عمه شما این کار را انجام دهند کل پروسه را خودتان یا یک وکیل حقوقی معتبر می تواند انجام دهد

جواد دولتشاهی :

با عرض سلام وخسته نباشید من 40 سال سن و لیسانس عمران دارم 10 سال سابقه مدیر فنی با بیمه در دو شرکت تولید مصالح ساختمانی دارم شما چه روشی را برای مهاجرت به کانادا توصیه میکنید؟

برای بررسی شرایط فرم ارزیابی انتخاب بهترین روش مهاجرت را تکمیل نمایید

Bita :

سلام من 45 ساله و همسرم 42 ساله و پسر 5،5 ساله ام قصد داریم از طریق کارآفرینی از کشور اتریش به کانادا مهاجرت کنیم؟ آیا با نداشتن سابقه مدیریت یا بیزینس در گذشته هم میتونیم اقدام کنیم؟ با سپاس

در برخی برنامه های تجاری کانادا داشتن سوابق مدیریتی اجباری نیست

یاسمین :

سلام و عرض ادب من دانشجوی کانادا هستم و با یکی از آشنایان در کانادا شرکتی به ثبت رسانده ایم آیا با وجود عضو هیئت مدیره بودن می توانم ویزای دانشجویی را به ویزای کا رتبدیل کنمو آیا پدرم میتونه با استفاده از این ثبت شرکت به عنوان اینکه به ایشون برای کار نیازمندیم ویزا بگیره ممنون

هیچ ویزایی در کانادا به ویزای دیگری تبدیل نمی شود باید ویزای جدید درخواست کنید و توضیح دهید که چرا قصد انصراف از تحصیل دارید، البته این کار ریسک ها و قوانین خود را دارد

نرگس صادقی :

سلام روزتون بخیر . ما یگ تیم هستیم میخواهیم از طریق استارت اپ به کانادا مهاجرت کنیم .یک سوالی داشتم خدمتون .ما شرکت ثبت شده در ایران نداریم .ایا قبل اپلای سرمایه گذارهای کانادا باید ثبت شرکت در ایران انجام دهیم یا در کانادا باید ثبت شرکت داشته باشیم .ما با شرکام دچار تردید هستیم .میگن الان ثبت شرکت کانادا انجام بدهیم بهتره .ممنون میشوم پاسخ سوال بنده بفرمایید .و هزینه های شرکت شما برای ثبت شرکت در کانادا چقدر است

خیر، برای استارتاپ ویزای کانادا ثبت شرکت در کشور مبدا اجباری نیست.

ثبت یک شرکت در کانادا هزینه چندانی ندارد و باید شرکت واقعی بوده واثبات کند که می تواند در کانادا کارافرین باشد. مهم پلنی ست که ارائه می دهید.

لطفی :

با سلام مبلغ هزینه به جهت انجام امور مربوط به مهاجرت از طریق شما برای روش IMP ،چقدر است؟چه بازه زمانی طولی می کشد؟احتمالش چند درصد است. همسر من 41 سالشه ،فوق لیسانس شبکه و لیسانس نرم افزار داره ،در حال حاضر web developer هستش. پیشاپیش از راهنمایی شما ممنونم

بسته به نوع بیزینس بسیار متفاوت است. مدت زمان کل پروسه معمولا زیر یک سال است. می توانید برای بررسی شرایط به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه نمایید.

ali bahmani :

سلام و عرض ادب من مدیر یک اکسچنج ارز دیجیتال دارم که بصورت بین المللی فعالیت میکنه 5 ماه است که لانچ شده و ماهی 4000 دلار در حال سوددهی است من سهامدار 60 درصدی این بیزینس هستم آیا میتوانم روی این اکسچنج اقامت شرکتی بگیرم coinlocally.com

چیزی به نام اقامت شرکتی در کانادا نداریم، شما باید بتوانید ثابت کنید که در کانادا به عنوان یک کارآفرین می توانید فعالیت کنید.

حسین عسگری :

سلام برای ثبت شرکت در کانادا حدودا چقدر سرمایه مورد نیاز هست؟

نوع و شرایط بیزینس تعیین کننده هزینه هاست

جهان جلیلی :

من شاطر نانوایی هستم آیا میتونم با ثبت شرکت نانوایی بزنم و اقامت کانادا رو بگیرم همراه با خانواده

اگر سرمایه کافی و شرایطش را داشته باشید، بله.

به بالای سایت قسمت فرم ارزیابی رایگان یا رزرو وقت مشاوره مراجعه بفرمایید.

روح الله سعیدی :

سلام وقت بخیر سعیدی هستم مدیر شرکت نو تاسیس رودرن. شرکت دانش بنیان ما در حوزه مدیریت هوشمند راه‎ها و ارائه راهکارهای مدیریتی جهت صرفه جویی بودجه سازمانی فعالیت میکند. لطفا در مورد ثبت شرکت دانش بنیان در کانادا و چگونگی کسب امتیازات لازم برای اقامت دائم بفرمایید. و اینکه امکان گرفتن ویزا برای تمام شرکای شرکت فعلی وجود دارد یا برای یک فرد خاص است.؟

باید سرمایه کافی برای تامین هزینه های یک کسب و کار در کانادا را داشته باشید. یا به صورت کاری از یک کارفرما جاب افر دریافت کنید و اقدام کنید برای مهاجرت کاری

علی رضا صابری :

برای owner operator می خوام اقدام کنم شرگت خدماتی در ایران داشتم ولی بیمه رد نشده چون خانوادگی بوده حالا اگر نخوام این شرکت را عنوان کنم و فقط قصد راه انداری یک شرکت خدماتی نظافتی یا نصاب کابینت و ساخت راه اندازی کنم امکان پذیر البته اولش به صورت سیار کار کنم که سرمایه کمتری ببره به مرور زیادش کنم

این برنامه مهاجرتی تغییرات بسیار داشته که ممکن است برای شما مناسب نباشد. برای بررسی شرایط و انتخاب درست راه مهاجرت به بالای سایت قسمت رزرو وقت مشاوره و یا فرم ارزیابی رایگان مراجعه بفرمایید.

آرش* :

درود بر شما خدا قوت فرض تمام موارد انجام شده و شخص در کانادا حضور دارد و بیزینس در حال انجام هست. آیا مدت زمان کار در بیزینس در امتیازات اکسپرس اینتری حساب میشود؟! مقلا اگر شخص یکسال این بیزینس را داشته باشد و پس از مدت یکسال در اکسپرس اینتری شرکت کند،امتیاز یکسال کار در کانادا به او تعلق میگیرد؟! اگر تعلق نمیگیرد پس دیگر امتیازات تجربه کار در خارج از کانادا هم صفر میشود. درسته؟! ممنون از پاسخگویی شما

در قوانین جدید ثبت شرکت یا خرید بیزینس در کانادا به ازای هر سال امتیاز کار کانادایی دریافت خواهید کرد.

Mv :

سلام روز بخیر هزینه دریافتی موسسه شما برای انجام کلیه امور تا دریافات ویزا و ورود به کانادا از روش خرید یا ایجاد بیزینس چقدر هست؟

بسته به نوع بیزینس و خدماتی که درخواست می کنید متفاوت است، می توانید با دفاتر تماس بگیرید راهنمایی خواهید شد

پرویز حیدری :

با سلام ، آیا کسی که دانشجوی مستر بوده و الان pgwpدارد می تواند از طریق owner opratorer اقدام به تاسیس یک شرکت در خصوص ساخت بازیهای کامپیوتری کند؟ آیا این روش به pr ختم می شود ؟ چون امکان شرکت در استریم bc- pnp و گرفتن امتیازلازم هم دارد ، ولی در این استریم باید جاب آفر بگیرد و مشغول بکار شود ، هدف این است بجای گرفتن جاب آفر و کار برای دیگران بزینس خودش را راه بیندازد ، بشرطی که منجر به pr شود

باید شرایط شما به دقت بررسی شود. می توانید با دفاتر در تماس باشید یا فرمهای ارزیابی رایگان را تکمیل نمایید

مهران وظیفه :

سلام و عرض ادب در رابطه با ویزا business owner operator به جز تمکن مالی نیاز به باز کردن حساب خارجی هست؟اگر نیاز هست حدودا چه مبلغی و تا چه مدت مبلغ باید داخل حساب قبل از صدور ویزا بماند؟ با تشکر

خیر نیازی نیست

حمیدرضا :

آیا میتوان با این نوع پلن وارد شد بعد در شرکت و سازمانهای دیگر هم کار کرد. کسب در آمد با حقوق از شرکت دیگر

خیر

حمیدرضا :

آیا میتوان بعد از ورود به کانادا با ایجاد شعب میتوان کار در زمینه دیگر کنار فعالیت شرکت انجام داد ؟ حقوق دریافت کرد از شرکت دیگر.

سلام، خیر

نیما فرزاد :

هزینه کامل مهاجرت از طریق Operater Owner چقدر هست و آیا اخذ ویزا بصورت تضمینی هست؟

هیچ ویزایی در کانادا تضمینی نیست. معمولا کلمه ویزای تضمینی کانادا از افراد کلاهبردار شنیده می شود.

Ali :

سلام و وقت بخیر تفاوت برنامه Owner Oparator و ITC در شیوه اجرایی چیست و باتوجه به شرایط حاضر کدام برنامه شانس موفقیت بیشتری دارد؟ باتشکر

owner operator راه اندازی یا خرید یک بیزینس مستقل است. ICT راه اندازی یک شعبه.

شانس موفقیت بسته به شرایط هر متقاضی متغییر است

Akam :

سلام من آکام هستم متاهلم 31 سالمه مدرک فنی حرفه ای آرایشگر مردانه حرفه ای دارم و +مدرک بین المللی و 12 سال سابقه کاری حرفه ای دارم و همچنین در کوتاهی موی خانما و رنگ هم سابقه کاری داشتم و حال تصمیم به مهاجرت به کانادارا دارم لطفا کمکم کنید که از کجا باید شروع کنم ایا موفق میشم. لطفا....

می‌توانید مشخصات خود را، برای بررسی دقیق شرایط، در فرمهای ارزیابی رایگان وارد نمایید

و یا برای دریافت مشاوره تخصصی (حضوری یا غیر حضوری)، به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

Mina :

سلام،در مورد مهاجرت به روش ثبت شرکت ،ما توی ایران شرکت فعال داریم ک ساخت سازه های فلزی سایبان و سوله انجام میدیم،سوال من در مورد ايجاد کارگاه تولیدی اکسسوری فلزی در کاناداست..و ميخواستم مشاوره بگیرم

برای بررسی شرایط مهاجرت یا دریافت ویزا، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

علی حسینی :

سلام خستە نباشید،من یک خانواد پنج نفر هستیم پسر بزرگم بیست سال دارد یک دختر شانزدە سالە پسرهشت سالە،می خواستم با ثبت شرکت وراندازی یک ماشین شوری ،ایا امکان اقامت دایم کاندا را داریم ،واین شغل درشهری با درامد بالا چقدر سرمایە لازم دارد ،

باید اطلاعات دقیقی از شما داشته باشیم، به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه نمایید

شیروانی :

آیا میتوان یک کسب و کار در حوزه آی تی راه اندازی کرد و محل شرکت همان محل سکونت باشد؟ تا در هزینه‌ها صرفه جویی کرد. چون خدمات کلا به نحوی هست نیاز به فضای زیادی نیست. در این صورت با بیست هزار دلار میشه اقدام کرد ؟

خیر

مجید توزنده جانی :

حق الوکاله روش owner operator چقدر هست ؟ کسب و کار حوزه آی تی

farzad karami :

وقت بخیر برای تاسیس و ثبت شرکت در کانادا و ایجاد بیزینس آیا الزاما باید در ایران (کشوری که هستم ) دارای بیزینس باشم یا نه میتونم بدون اینکه اینجا بیزینسی داشته باشم از صفر در کانادا بیزینسم رو تاسیس کنم. و اینکه اگه شرکتی در ایران داشته باشم که کارش در رابطه با موضوعی مثلا ساختمانی باشه ایا در کانادا هم باید با همین بیزینس فعالیت داشته باشه. با سپاس از وقتی که میزارید

خیر

بله

می‌توانید مشخصات خود را، برای بررسی دقیق شرایط، در فرمهای ارزیابی رایگان وارد نمایید

و یا برای دریافت مشاوره تخصصی (حضوری یا غیر حضوری)، به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

شهدخت امامزاده ای :

سلام وقت بخیر شوهرم حدود 18 سال سابقه بیمه داره و مغازه آجیل و خشک بار فروشی که متعلق به خودش هست آیا می‌تواند از طریق این شغل اقدام به خرید ثبت شرکت نماید حداقل هزینه برای اینکار چقدر است ؟ چه مدت طول میکشه که خانواده بتوانند ویزا بگیرند ؟ هزینه انجام کار شما چقدر میشود با تشکر

بله ممکن است

می‌توانید مشخصات خود را، برای بررسی دقیق شرایط، در فرمهای ارزیابی رایگان وارد نمایید

و یا برای دریافت مشاوره تخصصی (حضوری یا غیر حضوری)، به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

امیر مصطفی :

سپاس از اطلاعات مفیدی که در این مقاله بیان کرده‌اید. قطعا owner operator یکی از گزینه‌های مهم برای مهاجرت است. فقط یک سوال دارم، این پروسه معمولا چقدر زمان میبرد؟

در شرایط معمولی کمتر از یک سال

مصطفی هروی :

با سلام من میخواستم از روش ثبت شرکت یا همین owner operator اقدام کنم برای مهاجرت به کانادا و تمام شرایط را هم دارم لطفا میشه راهنمایی کنید که چقدر زمان میبره ، ضمنا یک پسر 18 ساله هم دارم به همراه همسرم ، هزینه را هم اگر بفرمایید چقدر هست ممنون میشم

در شرایط معمولی حدود 1 سال

هزینه ها بسته به نوع بیزینس کاملا متفاوت است

می‌توانید مشخصات خود را، برای بررسی دقیق شرایط، در فرمهای ارزیابی رایگان وارد نمایید

و یا برای دریافت مشاوره تخصصی (حضوری یا غیر حضوری)، به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

وحید طاهرزاده :

درباره owner operator میخواستم بپرسم برای ثبت شرکت تعمیر و نگهداری در زمینه تاسیسات سیستم های سرمایشی و گرمایشی که در حال حاضر این شرکت در ایران فعال و در حال کار هست با 20 سال سابقه که 10 سالش خودم مدیر بودم چقدر بودجه میخواد حدودا؟؟؟ چند نفر برای تاسیس شرکت نیاز هست؟؟؟؟ کل هزینه کار برای وکیل مهاجرت تا صدور ویزا حدودا چقدره؟؟؟آیا اصلا شانسی دارم؟؟؟؟ لطفا جواب بدین ممنونم

بله ممکن است.

می‌توانید مشخصات خود را، برای بررسی دقیق شرایط، در فرمهای ارزیابی رایگان وارد نمایید

و یا برای دریافت مشاوره تخصصی (حضوری یا غیر حضوری)، به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

كاوه :

سلام و وقت خوش آيا امكان دارد و آيا راه مناسبي هست كه ويزاي توريستي ٥ساله با خانواده گرفته شود و در آنجا با توجه به قابليت شغلي و شخصي به دونبال جاب آفر بود؟ وايا با اين ويزا ميشه شاغل بود و دخترم درس بخواند

اگر شرایطش را داشته باشید، بله

علیرضا صابری :

من در خصوص owner operator میخواستم بدونم یکی اینکه با خواهرم شرکت ثبت کنم امکان پذیر هست ایشان مقیم کانادا هستن دوم اینکه خانمم مدرک نانوایی و شیرینی پزی دارند میتوانم نانوایی فانتزی احداث کنیم دستگاه ها را از ایران ارسال میکنم البته شرکت سازنده با کانادا کار میکنه مشکلی از لحاظ صادرات نیست شرکتی ثبتی خدماتی در ایران دارم البته غیر فعال الان با همین عنوان میتوانم شرکت خدماتی بزنم خانمم مدرک تعایم رانندگی با سابقه 5 سال دارد میتوانیم شرکت اموزش رانندگی بزنیم خودم مهندس مکانیکم در دکوراسیون داخلی منرل کتبینت سازی مشغولم لبخشید مزاحم شدم و سوالاتم زیاد شد چقدر این مواردی که گفتم نیاز به سرمایه گذاری دارد هر کدام با تشکر فراوان از پاسخگوییتان

می توانید اما باید صاحب اصلی بیزینس شما باشید.

صرفا با یک مدرک نمی توانید موفق شوید باید سوابق کاری مرتبط با بیزینس را داشته باشید

چنتا شرکت میخواید تاسیس کنید؟! باید توسط مشاور بررسی شود کدام شرکت برای تاسیس می تواند موفق باشد و شانس دریافت ویزا خواهد داشت. برای این منظور به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید

بهرام :

سلام.چک برگشتی دارم تاثیری تا مهاجرت دارد؟حداقل سرمایه مهاجرت چقدره؟

بسته به انتخاب راه مهاجرت بسیار متفاوته، فرمهای ارزیابی رایگان را تکمیل نمایید تا بررسی شود

علی رضا صابری :

با سلام میخواستم در رابطه با owner operator صحبت کنم 1_خواهرم مقیم کاناداست ایا با ایشان میتوانم شرکتی را به ثبت برسانم یا بایستی تنهایی این کار را انجام بدهم خودم در ایران یک شرکت خدماتی دارم که ثبت شده و فعالیت ندارد الان 2_خانومم مدرک فنی حرفه ایی نانوایی و شیرینی پزی دارد ایا برای راه اندازی نان فانتزی میتوانیم از روش بالا استفاده کنیم چقدر سرمایه لازم و کدام شهر سرمتیه کمتر نیاز دارد 3_ایا همان عنوان شرکت خدماتی را میتوانم انجا راه اندازی کنم 4_در ضمن خانمم مدرک اموزش رانندگی با سابق 5 سال را هم دارد میشود شرکت اموزش رانندگی احداث کرد خودم مهندس مکانیکم دکوراسیون داخای منزل کار میکنم ببخشید مزاحم شدم ممنونم از پاسخگوییتون ببخشید سوالاتم زیاد شد

در ثبت شرکت شما باید صاحب اصلی بیزینس باشید.

لطفا اطلاعات خود را در فرمهای ارزیابی رایگان مطرح نمایید

سیمین :

سلام وقت بخیر ببخشید من دوروز پیش با آقای رستمی مشاوره داشتم در مورد ثبت شرکت، الان سوالی برام پیش اومده اینکه بیزینسی که راه اندازی میکنیم چون نوپا هست آیا سوددهی داره در ابتدا؟ یا اینکه در نهایت به این نتیجه میرسیم که باید یک بیزینس خریداری کنیم؟و کدام معقول و معمول تره؟ چون هزینه هاش خیلی متفاوته ممنون

می تونید با شرکت در تماس باشید و از مشاورتون سوال کنید، اما به صورت کلی تمامی بیزینس پلن هایی که در این سازمان تهیه می شود، با دقت بسیار زیاد درخصوص بازار هدف و تحقیق بازار انجام می شود، با یک مقدار تلاش قطعا می توانید به سود دهی برسانید

محمدرضا دستوری : سلام، ما یک شرکت نرم افزاری در ایران داریم.فکر میکنیم شرایط برنامه owner operator یا imp را داشته باشیم

احمد رضا :

سلام. روزتون بخیر. درخصوص مهاجرت به کانادا درخواست مشاوره دارم

به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید

پری :

سلام آیا با 51سال سن آیلتس 5 و مدرک پرستاری میشه جاب آفر برای پرستار خانگی گرفت?

در این سن امکان اینکه توانایی انجام کارهای پرستار خانگی را داشته باشید دشوار است

علی :

سلام، آیا با دریافت ویزای ثبت شرکت میتوانم فرزند 18 ساله ام را با خود به کانادا ببرم؟ متشکرم

بله فرزندان مجرد، زیر 22 سال همراه شما خواهند بود

جاوید اسدزاده :

لام وقت بخیر هزینه اقدام اقامت کانادا از طریق راه اندازی بیزنس کوچک چقدر خواهد بود؟ هزینه های قانونی و دولتی و نیز حق الوکاله؟

اولین موضوع در این برنامه این است که آیا شرایط آن را دارید یا خیر، موضوع بعدی این است  که آیا این برنامه برای رسیدن شما به اقامت دائم مناسب یا نه، بعد هزینه...

می‌توانید مشخصات خود را، برای بررسی دقیق شرایط، در فرمهای ارزیابی رایگان وارد نمایید

Mohammad :

ثبت شرکتی های خدماتی درکانادا چگونه است وچقدرهزینه دارد؟ سپاس

باید نوع بیزینس به صورت دقیق بررسی شود، شرایط شما بررسی شود، لطفا فرمهای ارزیابی رایگان را تکمیل فرمایید

ندا :

با عرض سلام ایا برای joboffer پرستار خانگی ,با 40 سال سن میشه اقدام کرد؟ممنون

سلام

بله

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.