معرفی بهترین فرصتهای سرمایه گذاری در ونکور کانادا


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۰۶/۲۰

 

 

 فرصتهای سرمایه گذاری در ونکور کانادا

ونکور به عنوان ناحیه‌ای با اقتصاد مترقی، خلاق و سبز، درهای سرمایه‌گذاری را بر روی متقاضیان قانونی سرمایه‌گذاری گشوده است. این یک فرصت عالی است برای کسانی که متقاضی مهاجرت به ونکور کانادا از طریق سرمایه گذاری هستند. سرمایه گذاری در این ناحیه طلایی و برجسته از نظر اقتصادی با موفقیت ها و سطح بالایی از سوددهی پیوند خورده است. با این کار ضمن بهره مندی از فرصت‌ های شغلی ونکور کانادا، می‌توانید اجرای ایده ‌های جدید را تجربه کنید. برای سرمایه گذاری و مهاجرت به ونکور کانادا از این طریق برنامه‌ی مجزایی از برنامه استانی بریتیش کلمبیا تعریف نشده است. این برنامه قبل‌تر پوشش داده شده است و باید مراحل و چگونگی کار را در یادداشت مربوطه بخوانید.

 

همچنین لازم به ذکر است که روشهای مهاجرتی به کانادا بسیار است و شما می توانید به صفحه روش های مهاجرت به کانادا مراجعه کرده و 10 روش اصلی مهاجرت را مطالعه نمایید.

 

 

فرصت های سرمایه گذاری ونکور کانادا

 

اما چیز متمایزی که در مورد مهاجرت به ونکور کانادا از طریق سرمایه‌گذاری باید بدانید، فرصت های متفاوت سرمایه گذاری است که در این ناحیه وجود دارد. اگر متقاضی مهاجرت به هرجایی از استان بریتیش کلمبیا از طریق سرمایه‌گذاری هستید، ونکور فرصت های خوبی را جهت ارائه برنامه کسب و کار و بیزینس پلن پیش روی شما قرار خواهد داد.

 

طبق اعلام رسمی استان بریتیش کلمبیا لیست جوامع محلی که برای میزبانی سرمایه گذاری و مهاجرت به ونکور کانادا در دسترس هستند به شرح زیر است.

- ناحیه رودخانه کمپبل

- ناحیه کوموکس

- ناحیه کورتنی

- ناحیه پارکسویل

- بندر آلبرنی

- رودخانه پاول

- ناحیه سیوارد

 

برای مشاهده ویدئوهای مهاجرت به کانادا، با کلیک برروی لینک زیر، صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید

instagram.com/visa724com

 

 

 

 

در ادامه اطلاعات و فرصت‌های سرمایه گذاری در این نواحی برای مهاجرت به ونکور کانادا ، را به تفکیک مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 مطالب مرتبط: ویزای کانادا

ناحیه رودخانه کمپبل

 

این ناحیه سومین شهر بزرگ ونکور را در خود جای داده و مقصد خوبی برای مهاجرت به ونکور کانادا است. کمپبل پنجمین مقصد مناسب در آمریکای شمالی از نظر کیفیت زندگی و دسترسی های عمومی است که از طرف نشریه فارن دایرکت اینوستمنت در سال‌های متفاوت گاهاً جز سه منطقه برتر هم معرفی شده است. این شهر مرکز زندگی شصت هزار نفر و یک مرکز اجتماعی، حمل و نقلی و اقتصادی بسیار مهم برای کل ونکور تلقی می‌شود.  در این ناحیه فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای مهاجرت به ونکور کانادا ، در سه زمینه زیر رونق فراوانی داشته و از طرف جامعه محلی مورد اقبال است.

- تولیدات و صنایع چوبی

- خدمات علمی و تکنیکال در زمینه‌های حرفه‌ای

- خدمات غذایی و مراکز سرو نوشیدنی‌ها

 

وضعیت اقتصادی و بازار کسب و کار در این ناحیه جنبه‌های متفاوتی دارد. اول آن که رشد جمعیت در حال طی کردن یک شیب مثبت و مناسب است. در فاصله سال 2001 تا 2017  ساکنان این منطقه از حدود 34هزار نفر به 42هزار نفر رسیده‌اند. روند رشد جمعیت در این ناحیه ادامه دار است. در این ناحیه اما جمعیت میانگین خانوارها اندک و زیر میانگین کل کانادا است. جمعیت هر خانواده در این ناحیه حدود 2.3 نفر است. طبق آمار رسمی 14810 خانه شخصی در کمپبل وجود دارد. در نهایت آمار بسیار چشمگیری که در مورد این ناحیه وجود دارد رشد 71.6 درصدی اقتصاد آن در سال 2018 است.

 

ونکور کانادا

کوموکس یک مقصد رویایی برای مهاجرت به ونکور کانادا

ناحیه کوموکس

این ناحیه دومین مجموعه شهری بزرگ در دره کوموکس ونکور است و یک مقصد عالی برای مهاجرت به ونکور کانادا می‌باشد. آنچنان که از نقشه این ناحیه پیداست بیش از ده‌ها فرصت سرمایه‌گذاری در این ناحیه وجود دارد. در ناحیه کوموکس فرصت‌های سرمایه گذاری بیشتر ذیل سه عنوان زیر هستند.

- صنایع و تولیدات غذایی(مثل ماهی‌گیری‌ها و تولید غذاهای کنسروی)

- خدمات علمی و تکنیکال زر زمینه‌های حرفه‌ای

- سرویس‌های عمومی مربوط به سیاحت، گردشگری و برگزاری رویدادها

 

ونکور کانادا

نقشه فرصت های سرمایه‌گذاری برای مهاجرت به ونکور کانادا

 

این ناحیه 14850 نفر جمعیت داشته و از نظر رشد جمعیتی در میان سایر مناطق ونکور رتبه دوم را دارد. با داشتن تنها سایت کامل کوهپیمایی ونکور، این ناحیه میزبان بازدیدکنندگان بسیاری است. کوموکس از نظر داشتن دانش صنعتی و تجربه عملی در امور صنعتی، در کشور کانادا شهره بوده و از نظر رشد اقتصادی جز سه ناحیه برتر ونکور کاناداست. این‌ها کافیست تا بدانید کوموکس مقصد جذاب و مطمئنی برای مهاجرت به ونکور کانادا است. یکی از جدیدترین ساخت و سازهای این ناحیه ایجاد یک بیمارستان 331 میلیون دلاری بود که با گسترش جذب توریسم پزشکی می‌تواند سهم بالایی در رونق اقتصادی بیشتر ناحیه داشته باشد. به علاوه وجود همین علل در نهایت باعث می‌شود که سرمایه گذاری های مرتبط با امور توریستی و رفاهی در صدر سایر تجارت ها قرار داشته باشند.

 

ناحیه کورتنی

این ناحیه با قرار داشتن در بخش شرقی ونکور قلب یکی از زیباترین مناطق کشاورزی آن است. اگر به کشاورزی در کنار کسب و کار اصلی خود علاقه دارید، اینجا مقصد مناسبی برای مهاجرت به ونکور کانادا است. در شهرِ اصلی این ناحیه، تعداد زیادی گالری، سالن تئاتر، فروشگاه‌ها و رستوران‌ها وجود دارد و این باعث رونق اقتصادی و سرزندگی شهر شده است. این ناحیه که جزئی از منطقه بزرگ‌تر دره کوموکس است فرصت‌های اقتصادی زیادی را برای مهاجرت به ونکور کانادا در قلب خود جای داده است که مهم‌ترین آن‌ها در سه دسته زیر هستند.

- صنایع و تولیدات غذایی(مثل ماهی‌گیری‌ها و تولید غذاهای کنسروی)

- خدمات علمی و تکنیکال در زمینه‌های حرفه‌ای

- سرویس‌های عمومی مربوط به سیاحت، گردشگری و برگزاری رویدادها

 

این ناحیه از نظر اداری با بخش اصلی کوموکس اشتراکات فراوانی دارد و فضای کسب و کار آن بشدت به آن شبیه است. در واقع از نظر جغرافیایی هم در هم تنیده هستند اما از طرف دولت کانادا یک جامعه اقتصادی مستقل از ناحیه کوموکس در نظر گرفته شده است.

 

ونکور کانادا

پارکسویل از اهداف و مقاصد پرطرفدار برای مهاجرت به ونکور کانادا

 

ناحیه پارکسویل

اینجا خانه و مقصد نیروهای کار حرفه‌ای برای مهاجرت به ونکور کانادا است. حضور گسترده کارکنان و کارگران ماهر در این ناحیه زمینه ساز رشد بالای جمعیت در سال های اخیر بوده است. این تنها بخشی از ماجراست، از سویی دیگر شاهد گسترش و رشد بالای کارخانجات و صنایع در این منطقه هستیم. شهر اصلی پارکسویل 12هزار نفر جمعیت داشته و از نظر رشد نیروی کار ماهر جز سه ناحیه برتر ونکور است. بیشتر فرصت‌های سرمایه‌گذاری این ناحیه شامل سه دسته زیر خواهد بود.

- صنایع تولیدات چوبی

- خدمات علمی و تکنیکال

- صنایع متفرقه

 

 

ونکور کانادا

بندر آلبرنی یک مقصد خاص و زیبا برای مهاجرت به ونکور کانادا

 

ناحیه بندر آلبرنی

این بندر با قرار گرفتن در یک ناحیه مرکزی از جزیره ونکور، دارای موقعیت ممتازی برای مهاجرت به ونکور کانادا است. ضمن اشراف به سایر نقاط توریستی، این شهر محل تلاقی مسیر حمل و نقل توریستی مابین اکثر نقاط منطقه است. با داشتن یک بندر دریایی کامل و یک فرودگاه محلی، آلبرنی سالانه هزاران توریست و متقاضی مهاجرت به ونکور کانادا را به خود خواهد دید.  مرکز این ناحیه، 17هزار نفر جمعیت داشته و رشد سالانه 1.5 الی 2.5 درصدی را تا سال 2026 پیش رو خواهد داشت. این یعنی تا سال 2026 بالغ بر 5 الی 8 هزار نفر افزایش جمعیت را شاهد خواهید بود. طبق فکت شیت‌های منتشر شده از سمت ادارات دولتی این ناحیه، این شهر به صورت بالقوه سالانه 2هزار بازدید کننده را پذیرا خواهد بود. در کنار تمام مزایای این ناحیه هزینه پایین زندگی در آن بسیار جذاب و حائز اهمیت است. فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای مهاجرت به ونکور کانادا ، در این ناحیه شامل سه دسته زیر هستند.

- صنایع تولیدات چوبی

- صنایع توریستی و امور وابسته به گردشگری

- خدمات علمی و تکنیکال

 

 ونکور کانادا

 

 

ناحیه رودخانه پاول

این ناحیه 13157 نفر جمعیت داشته و از نظر رشد جمعیت وضعیت مطلوبی ندارد. این بخش ترکیبی جذاب و حیرت‌انگیر از مناظر طبیعی، فرهنگ و صنعت است که به تازگی پس از اجرای چند برنامه اقتصادی موفق توانسته به یک مرکز مهم برای رشد کسب و کارها و مهاجرت به ونکور کانادا تبدیل شود.  فرصت‌های سرمایه گذاری در این ناحیه در سه دسته اصلی هستند.

- صنایع غذایی

- تفرجگاه‌ها

- خدمات علمی و تکنیکال

 

ناحیه سیوارد

ناحیه سیوارد یک ناحیه بسیار بکر و دست نخورده است که به واسطه ماهیگیران معروف و کوهپیمایی‌های آن برای مردم محلی کانادا شناخته شده است. با آن که این ناحیه بسیار کوچک و کم رونق است اما می‌تواند یک هدف خوب در جهت سرمایه گذاری برای مهاجرت به ونکور کانادا باشد. سیوارد هدف دارد تا توریسم و گردشگری را به منبع اصلی درآمد و محور توسعه تبدیل کند و این کار ممکن نیست مگر با جذب سرمایه در این بخش ها. سیوارد به قدری کوچک و بکر است که از آن به عنوان یک روستا نیز یاد می‌کنند. فرصت های سرمایه گذاری این ناحیه در سه دسته اصلی زیر هستند.

- فروشگاه های کلی و عمومی تجاری

- سرویس های غذایی و سرو نوشیدنی

- صنایع متفرقه

 

 برای سرمایه گذاری و مهاجرت به ونکور کانادا ، چون این شهر در استان بریتیش کلمبیا قرار دارد باید از قوانین و برنامه‌های سرمایه گذاری این استان پیروی کنید. تمام این قوانین و برنامه های مهاجرتی به وسیله سرمایه گذاری در مورد این شهر نیز معتبر هستند.

 

ونکور کانادا

ناحیه سیوارد از مقاصد مهاجرت به ونکور کانادا

 

برترین فرصت های سرمایه گذاری در ونکور به شکل موردی

دولت کانادا و مراجع محلی تأکید خاصی بر روی خرید پروژه‌های قبلی و نیمه کاره در این ناحیه داشته و سرمایه گذاران را به تزریق پول و خرید این پروژه ها برای مهاجرت به ونکور کانادا ترغیب می‌کنند. غیر از انواع استارتاپ‌ها و ایده‌های جدیدی که بسته به پتانسیل های محل می‌توانید پیاده کنید، این پروژه های از قبل طرح ریزی شده هم ایده بدی برای سرمایه گذاری در ونکور کانادا نیستند. حال به معرفی موردی چند عدد از آن‌ها می‌پردازیم. لازم به ذکر است که تمامی اطلاعات مندرج، حاصل تکیه بر داده‌های آنلاین و عمومی هستند. لذا کسب اطلاعات دقیق تر منوط به ارتباط مستقیم شما با این کسب و کارها از طریق راه های اعلام شده برای هر کدام خواهد بود.

 

1- شرکت تولید و توزیع آب طبیعی یخچال‌ها آیس فیلد

این شرکت با داشتن فروش بالا، یک سرمایه گذاری خوب برای مهاجرت به ونکور کانادا خواهد بود. طبق مشخصات اعلامی از سوی خود شرکت، بازار هدف شرکت جهت صادرات آب معدنی کشورهای ژاپن، چین، کره و تایوان هستند. در مورد درآمدها و سایر صورت‌های مالی شرکت اطلاعات دقیقی اعلام نشده و گفته شده است که تمام این امور به صورت فصلی در شرکت محاسبه خواهند شد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با ایمیل ارتباطی این شرکت به آدرس (info@visa724.com) مراجعه کنید

 

2- شرکت تولید صدف‌های خوراکی فانی بی

این شرکت با وجود مصرف بالای صدف و صادرات زیاد آن از ونکور، یک موقعیت مناسب جهت سرمایه گذاری و مهاجرت به ونکور کانادا با این روش خواهد بود. از محصولات شرکت می‌توان انواع و گونه های مختلف صدف تازه و یخ زده را نام برد. امور صادراتی این شرکت به کمک خطوط هوایی صورت گرفته و بازار هدف آن در غیر از کانادا در کشورهای امریکا، چین، ژاپن، تایوان و سنگاپور قرار دارد. طبق توضیحات شرکت علاوه بر این بازارهای بالقوه‌ای در کشورهای اروپایی، هنگ کنگ، ماکائو و ویتنام وجود دارند که می‌توان با صرف هزینه بیشتر به آن‌ها دست یافت. در مورد ابعاد اقتصادی سرمایه گذاری توضیحی داده نشده و منوط به ارتباط با ایمیل (info@visa724.com) است.

 

3- شرکت تولید صدف‌های خوراکی مک

حوزه صادرات این شرکت آمریکای شمالی، آسیای شرقی و اروپای غربی است و طبق تخمین‌ها برای آغاز سرمایه‌گذاری به کف دویست هزار دلار کانادا نیاز دارد. به بیانی این سرمایه‌گذاری دویست هزار دلاری برای مهاجرت به ونکور کانادا کافی خواهد بود. طبق توضیحات خود شرکت صادرات تمام اقلام صدف خوراکی در دستور کار بوده و در صورت لزوم می‌توان میزان تولید را تا چندین برابر بالا برد. ایمیل ارتباطی شرکت (info@visa724.com) است.

 

4- صنایع رنگ‌های پوششی دره کوموکس

این یک فرصت عالی برای آغاز یک کسب و کار کامل و مهاجرت به ونکور کانادا است. برای آغاز به صدهزار دلار کانادا به عنوان سرمایه نیاز دارید و در ازای این رقم صاحب تمام وسایل و تجهیزات لازم برای این کار خواهید شد. طبق گفته مالک فعلی کسب و کار می‌توانید از محل فعلی برای برپایی کارگاه استفاده کنید یا آن را به هر محل نزدیکی که مدنظر دارید انتقال دهید. در نهایت راه ارتباطی اعلام شده برای این کسب و کار ایمیل (info@visa724.com) است.

 

5- خرده فروشی "زمین مقدس"

این خرده فروشی یک واحد تجاری موفق است که توانسته با قرار داشتن در یک جای مناسب از شهر سهم بالایی از خرید و فروش محلی را داشته باشد. طبق توضیحات مالک فعلی، این خرده فروشی شدیداً مستعد توسعه بوده و با دسترسی مناسب به کافه‌ها، رستوران‌ها، پارکینگ‌ها و وسایل نقلیه عمومی در یک نقطه طلایی از شهر واقع شده است. طبق توضیحات ابتدایی هزینه این سرمایه گذاری 149هزار دلار کانادا اعلام شده است و مهاجرت به ونکور کانادا با این طرح منطقی است. شایان ذکر است که مالک فعلی انجام دقیق مذاکرات و اعلام نرخ های نهایی را به ارتباط مستقیم واگذار کرده است. برای این کار باید با ایمیل (info@visa724.com) ارتباط برقرار کنید.

 

6- پمپ بنزین اسو

این پمپ بنزین یکی از سودآورترین پمپ بنزین‌های ونکور کاناداست. در این مجموعه امکانات رفاهی جانبی مثل بستنی فروشی و محل اقامت موقت وجود دارند که سود کلی این مجموعه پمپ بنزین را بشدت بالا خواهند برد. شما در کنار مهاجرت به ونکور کانادا ، یک کسب و کار موفق هم خواهید داشت. پروژه در حال حاضر با پشتیبانی شرکت اسو جهت توسعه و نوسازی به متقاضیان جدید واگذار خواهد شد. قیمت ابتدایی این سرمایه گذاری 599هزار دلار اعلام شده است. جهت اطلاعات بیشتر باید با ایمیل (info@visa724.com) ارتباط برقرار کنید.

 

7- فروشگاه بزرگ بلکس سایکلز

این فروشگاه با داشتن مساحتی زیاد و نمایی بزرگ یک فرصت مناسب جهت برپایی یک فروشگاه پر بازده است. کارکنان این فروشگاه سال‌هاست که در آن شاغل هستند و از تجربه کاری بالایی برخوردار هستند. این تجربه بالا در بهره وری بالای کسب و کار بسیار مؤثر خواهد بود. رقم ابتدایی برای سرمایه گذاری در این پروژه 429هزار دلار اعلام شده است. اطلاعات تکمیلی و نهایی منوط به ارتباط با ایمیل (info@visa724.com) خواهد بود.

 

نکات مهم مهاجرت به ونکور کانادا با روش سرمایه‌گذاری

طبق اعلام مراجع رسمی، سرمایه گذاری در این ناحیه تدابیر مجزایی به نسبت برنامه کلی استان بریتیش کلمبیا تعریف ندارد. این بدان معناست که تمام فرآیندها و مراحل انجام سرمایه گذاری و مهاجرت به ونکور کانادا ، همانند مراحل سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا است. هر دو برنامه‌ی پایلوت، و برنامه معمولی در این ناحیه رسمیت دارند. پس در نهایت بدیهی است که برای انجام یک سرمایه‌گذاری قانونی در ونکور باید مراحل سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا را پی گرفته ولی در بخش ارائه بیزینس پلن، یک کسب و کار در ونکور کانادا را اعلام فرمایید. شایان ذکر است که در فرآیند سرمایه گذاری در ونکور هم، انجام سفر تحقیقاتی به جامعه محلی موجب افزایش امتیاز شما در امتیازشماری نهایی خواهد شود.

 

تب استارتاپ‌ها

بسیاری افراد، به جای سرمایه‌گذاری در واحدهای تجاری و پروژه‌های قدیمی، ترجیح می‌دهند تا از آغاز استارت‌آپ خود را برای مهاجرت به ونکور کانادا معرفی کرده و در بهترین شرایط سرمایه گذاری در ونکور پیش بروند. حتماً برای شما مهم است که بدانید کدام ایده‌ها و کدام استارت‌آپ‌ها در ونکور کانادا موفق خواهند شد. با اطلاع از این ایده‌ها، می‌توانید ضریب موفقیت طرح خود را به میزان چشم‌گیری افزایش دهید. مشخص است که موفقیت در هیچ زمینه‌ای قطعی نیست اما برخی استارت‌آپ‌ها بسته به جو بازار ونکور، بیش از سایرین شانس پیروزی دارند. در زیر لیستی از استارت‌آپ‌های موفق شهر ونکور را خواهید دید.

 

1- استارتاپ های مرتبط با انرژی‌های تجدیدپذیر

این استارتاپ ها به علت سیاست گذاری های کلان مدیران و مسئولان شهری، در ونکور دست بالاتری نسبت به سایرین دارند و برای سرمایه‌گذاری در جهت مهاجرت به ونکور کانادا مناسب هستند. در این نوع کسب و کارها شما یا باید توان اجرای طرح‌های موجود در جهت توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر را داشته باشید یا بتوانید در توسعه این طرح‌ها با ارائه راه‌هایی نوین مشارکت کنید. به بیانی دیگر شرکت‌های مشاوره یا پیمانکاری ایجاد کنید. جنرال فیوژن، کُروُس انرجی، بالارد پاور، اینرجکس، اکسین و اتالین، چند نمونه از استارت‌آپ های موفق هستند که می‌توان نام برد.

 

2- استارتاپ‌های مرتبط با تصفیه، بازیافت و بازتولید شرایط محیطی

این نوع استارتاپ ها با تمرکز بر روی محیط زیست و بهره‌گیری از دانش‌های روز دنیا، بازیافت زباله‌ها، پاکسازی محیط و ایجاد چرخه‌های بازتولید محیطی را در دستور کار دارند. با گسترش استفاده از مواد و انرژی و شیوع فرهنگ مصرف در کانادا، افق پردازی های دولت کانادا به سمت اهمیت‌بخشی به چنین کسب و کارهایی رفته است. برای چند نمونه کسب و کار موفق در این زمینه می‌توان به سالت ورکس، آوه سنس، انویو، سولگیر بیوپلاستیکس، اوستارا و سان سنترال اشاره کرد.

 

3- استارتاپ های شبکه‌های ارتباط جمعی

به همان میزان که رقابت در این عرصه سخت خواهد بود، راه‌ها و ایده‌های جدیدی برای ارائه وجود دارند و این باعث شده تا در زمره بهترین مشاغل برای ونکور قرار بگیرد. گسترش شبکه‌های اجتماعی در اقصی نقاط جهان اتفاق افتاده و ونکور هم از این قاعده مستثنی نیست. در ونکور میل به شبکه‌های اجتماعی محلی در حد بالایی قرار دارد. به دلایل فرهنگی و تفاوت‌های نگرشی مردم در این منطقه، حالا شبکه‌های اجتماعی بیش از شبکه‌های جهانی مورد اقبال کاربران قرار خواهند گرفت. هوت سوتز، سوشال کریتور، پلنتی آف فِش، تریدبل بیتس و ترولیو از مثال‌های موفق در این عرصه هستند.

 

4- استارتاپ های مرتبط با ایجاد و توسعه نرم‌افزارهای موبایل

به لطف آی.او.اس و اندروید، درهای جدیدی به روی ایده پردازی گشوده شده است. نیازی به توضیح نیست که امروزه تلفن‌های همراه هوشمند و نرم‌افزار هایشان چه سهم زیادی از زندگی روزمره ما دارند. این جریان سریع از پیشرفت، در ونکور هم با تمام قدرت در جریان است. کسب و کارهای موفق زیادی حول توسعه ابزارهای الکترونیک و نرم‌افزارهای موبایل برپا شده‌اند مثل کوییک موبایل، ایست ساید گیمز، سینکینگ اپ، فیت برینز، تپ استریم و موبیفای.

 

5- استارتاپ های فیتنس و تکنولوژی‌های پوشیدنی

ونکور یکی از سالم‌ترین شهرهای دنیاست که تمام تلاش خود را برای سلامت شهروندان به کار خواهد گرفت. این بخش جدیداً بیش از پیش مورد توجه واقع شده و غیر از طرح‌های دولتی و حمایت‌های اجتماعی، سرمایه‌های زیادی نصیب این دست استارت‌آپ ها خواهد شد. دنیای تکنولوژی محل بروز و ظهور ایده‌های جدید است و شما ممکن است با ارائه یک ایده جدید در این زمینه، استارت‌آپی پیشرو و توانا ایجاد کنید. فیت پلن، لایف بوستر، ویو و تزوآ کسب و کارهای قدرتمندی هستند که در شهر ونکوو توانسته‌اند سهم مناسبی از بازار را به خود اختصاص دهند.

 

غیر از این پنج حیطه برتری که در بالا به توضیح آن‌ها پرداختیم، استارت‌آپ‌های خلاقانه دیگری هم در سایر عرصه‌ها مثل واقعیت مجازی، دیجیتال مارکتینگ، محاسبات ابری و پشتیبانی‌های فنی و آنلاین وجود دارند.

 

روش های سرمایه گذاری و دریافت اقامت دائم در ونکوور کانادا

در مجموع، شش روش برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در ونکوور وجود دارد. اگر شما با هر یک از این روش ها بتوانید در ونکوور، اشتغال زایی کنید، به راحتی اقامت دائم کانادا را دریافت خواهید کرد. در این مقاله، این 6 روش را به زبانی ساده به شما توضیح خواهیم داد.

 

شما می توانید با سرمایه گذاری و راه اندازی یک کسب و کار در ونکوور، اقامت دائم این کشور را دریافت کنید.

 

1. سرمایه گذاری در ونکوور: استفاده از طرح اکسپرس انتری

برای سرمایه گذاری در ونکوور از طریق طرح اکسپرس انتری، سرمایه گذار باید یک کسب و کار را راه اندازی یا خریداری نماید. پس از راه اندازی کسب و کار، به منظور اخذ مجوز فعالیت، شخصِ کارآفرین باید ورک پرمیت را از مراجع قانونی دریافت نماید. با دریافت ورک پرمیت، به صورت خودکار، 200 امتیاز جهت مهاجرت در طرح اکسپرس انتری برای شما ثبت خواهد شد.

 

2. سرمایه گذاری در ونکوور: استفاده از طرح استانی بریتیش کلمبیا

دومین راه سرمایه گذاری در ونکوور، استفاده از طرح استانی بریتیش کلمبیا است. در این طرح شما باید یک اظهارنامه را به مراجع قانونی استان بریتیش کلمبیا ارسال نمایید. پس از ارسال اظهارنامه، زمان مصاحبه با شما تعیین می شود. در صورت قبولی در مصاحبه، شما ویزای کانادا را دریافت خواهید کرد و پس از ورود به ونکوور، طبق اظهارنامه باید شغل خود را راه اندازی نمایید.

 

3. سرمایه گذاری در ونکوور: تاسیس شرکت استارتاپ

سومین راه سرمایه گذاری در ونکوور، تاسیس شرکت استارتاپ است. این طرح مخصوص کسانی است که یک ایده خلاقانه و جدید برای شروع یک کسب و کار دارند. در صورتی که شما ایده ای نوآورانه در ذهن دارید، از طریق آن می تواند به کانادا مهاجرت کنید.

 

برای سرمایه گذاری و اشتغال زایی در ونکوور، گرفتن ورک پرمیت از مراجع قانونی، ضروری است.

 

4. سرمایه گذاری در ونکوور: اشتغال زایی

کسانی که توانایی مالی بالایی دارند، می توانند در طرح اشتغال زایی شرکت کنند. در این طرح شما با ایجاد یک کسب و کار و اشتغال زایی توسط آن، اقامت دائم کانادا را دریافت خواهید کرد.

 

5. سرمایه گذاری در ونکوور: خرید یک کسب و کار

سومین روش سرمایه گذاری در ونکوور، خرید یک کسب و کار است. در این روش شما خود یک شرکت یا کارخانه را تاسیس نمی کنید، بلکه اقدام به خریدِ کسب و کار شخصی دیگر می نمایید.

 

6. سرمایه گذاری از طریق خود اشتغالی در ونکوور

آخرین روشِ سرمایه گذاری در ونکوور، خود اشتغالی است. در این روش شما باید 2 تا 5 سال در زمینه ی کسب و کاری که می خواهید در کانادا ایجاد نمایید، سابقه داشته باشید. با گذشت 3 سال از ورود شما به کانادا با استفاده از این طرح، قادر خواهید بود تا اقامت دائم این کشور را دریافت نمایید.

 

مطالب پیشنهادی:

ویزای تحصیلی کانادا

> سرمایه گذاری کانادا

> اقامت دائم کانادا

> همه چیز درباره ونکور

وکیل مهاجرت کانادا

مهاجرت از طریق استارتاپ

 

 

 

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده،ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند.
بدیهی است برداشت و مشورت‌های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی توصیه می‌شود.
مدیریت و همکاران این مجموعه مسوولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسوولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


احمد :

سلام من افغانی الاصل با پاسپورت ترکی و در ترکیه زندگی میکنم و میخواهم از طریق سرمایه گذاری به کانادا مهاجرت کنم ، چطور میتوانم با شما در تماس بوده و امور مربوط به مهاجرت ام را با شما تعقیب کنم ؟

Mohsen afzali :

من تو کار صنعتی هستم تو ایران تولید کننده هستم می خواهم ببینم شرایط مهاجرت چطوری دو فرزند هم دارم یک دختر هشت ساله و یک پسر 16 ساله لطفاً من رو راهنمایی بفرمایید

به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه نمایید تا شرایط شما برای مهاجرت به کانادا بررسی شود

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.