وکیل مهاجرت و ویژگی های اصلی او را در این نوشته بخوانید.


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۱۰/۲۰

وکیل مهاجرت معتبر + آموزش استعلام وکیل مهاجرت

وکیل مهاجرت، مشاور مهاجرت یا شرکت مهاجرتی معتبر باید دارای چه مجوزهایی باشد؟

در این مطلب به طور کامل به شما آموزش خواهیم داد که چطور می توانید یک مشاور/شرکت یا وکیل مهاجرت دارای مجوز و اعتبار را استعلام بگیرید.

* بسیار دقت داشته باشید که یک مشاور یا وکیل مهاجرتی معتبر یا شرکت مهاجرتی معتبر،  باید مجوزهای کشور مبدا و مقصد را به صورت همزمان داشته باشد (نه صرفا یک شرکت ثبت شده با تصویر روزنامه رسمی، اعضای شرکت و یک کد ثبت شرکت یا تقدیر نامه و نامه اتحادیه و مجوز انتشارات!) باید مجوز رسمی با کد پیگیری داشته باشد(ویزا724 در سه کشور ایران، کانادا و امارات دارای مجوز رسمی و قابل استعلام است). مجوز با ثبت یک شرکت بدون مجوز بسیار متفاوت است!

اولین گام برای استعلام یک وکیل مهاجرت معتبر مراجعه به قسمت درباره ما در سایت است، باید تصاویر قابل استعلام وکیل را در صفحه درباره ما مشاهده کنید (اگر تصویر، نام، ویدئو یا کد پیگیری از شخص وکیل یا مشاور کانادا مشاهده نمی کنید، شرکت مورد نظر احتمالا وکیل رسمی ای در کانادا ندارد یا دلال است که از آوردن اسم وکیل در سایت خودداری می‌کند که مراجعه کنندگان به صورت مستقیم با وکیل/مشاور خود در ارتباط نباشند!)

برای مشاهده مجوزهای ما میتوانید صفحه درباره ما را مطالعه کنید.

شرکت مهاجرتی معتبر در کشور ایران؛ باید حتما مجوز وزارت گردشگری یا وزارت کار یا وزارت علوم داشته باشد و مهمتر از همه اگر در خصوص کشور کانادا فعالیت دارد؛ باید در کشور کانادا دارای مجوز اداره مهاجرت ICCRC/RCIC یا کانون وکلای دادگستری کانادا باشد.

اگر با شرکتی وارد قرارداد هر نوع ویزای کانادا شده اید که مجوز اداره مهاجرت کانادا را ندارد، ولی مجوزش در ایران معتبر است؛ باید بدانید که قرارداد شما در کشور کانادا معتبر نیست و اگر شخص یا شرکت مذکور در هیچ کدام از کشورها مجوز ندارد و یا شرکت ثبت شده ی خود را در ایران به نام مجوز فعالیت معرفی می کند و مدعی هزاران پرونده موفق است! تکلیف مشخص است و تصمیم با شماست...! (داشتن دفتر شکیل، صفحه اینستاگرام با فالوور زیاد، کارمند زیاد و وعده های تضمینی ویزا، نشان از تبلیغات قوی است اما تبلیغات اعتبار و مجوز یک شرکت مهاجرتی ...)

اگر با شرکت یا شخصی وارد قرارداد شده اید که مجوز رسمی اداره مهاجرت کانادا را ندارد و اطلاعات درخواست ویزای شما را در اختیارتان نمی گذارد؛ نگران نباشید، با امضای یک تاییده دسترسی به اطلاعات، می توانیم تمام اطلاعات پرونده شما را در اختیارتان بگذاریم. از این رو می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه کرده و با دفاتر ما در تماس باشید.

ویدئو شماره یک؛ چگونه به وکیل مهاجرت اعتماد کنیم:

 

به صورت کلی، تعداد شرکتهای مهاجرتی معتبر، که در کشور ایران مجوز قانونی فعالیت دارند و در کانادا (بدون واسطه) مجوز اداره مهاجرت (RCIC/ICCRC) به صورت همزمان دارند، بسیار کم است و تعداد شرکتهایی که مجوزی ندارند و صرفا یک شرکت ثبت کرده اند (یا حتی گاها ثبت شرکت را هم ندارند!)، سایت و صفحات اجتماعی دارند، تبلیغات گسترده دارند، بسیار زیاد است. (حتما استعلام کنید که مجوزشان از کجاست).

 

اگر قبلا از هر گونه درخواست ویزای کانادا ریجکت شده اید؛ توصیه می شود صفحه رفع ریجکتی را مطالعه بفرمایید.

اگر به دنبال پیدا کردن بهترین راه برای مهاجرت به کانادا هستید؛ می توانید صفحه مهاجرت کانادا را مطالعه فرمایید.

ویدئو شماره دو؛ درباره ما و مجوزها:

 

اگر میخواهید راجع به سوابق و مجوزهای ما در کشور ایران و کانادا، بیشتر بدانید، صفحه درباره موسسه مهاجرتی ما را مطالعه بفرمایید.

چطور می توانید در کانادا وکیل شوید؟

برای اطلاع از شرایط و نحوه وکیل شدن در کانادا می توانید به لینک > وکالت در کانادا < مراجعه بفرمایید.

آموزش استعلام وکیل مهاجرت؟

چطور می توان مطمئن شد، شخصی مشاور یا وکیل قانونی مهاجرت به کاناداست (استعلام مشاور یا وکیل مهاجرت کانادا):

یک راه بسیار ساده برای استعلام یک مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت کانادا این است که به لینکی که در ادامه مطلب عنوان شده مراجعه کنید و با وارد کردن اسم و فامیل، شماره پروانه یا نام شرکت وکیل مورد نظر، تاییدیه اداره مهاجرت کانادا را دریافت کنید.

اگر اسم شخص در لیست ICCRC (شورای قانونگذاری مهاجرت کانادا) نباشد؛ فرد مورد نظر، وکیل یا مشاور رسمی مورد تایید کانادا نیست و ممکن است فقط در کشور خودش وکیل دادگستری باشد یا مدیر یک شرکت یا موسسه حقوقی که خود را وکیل رسمی مهاجرت کانادا معرفی می کند یا ادعا دارد که همکار یک مشاور یا وکیل رسمی ICCRC در کاناداست (اگر هر گونه قراردادی را با ایشان امضا کنید، قرارداد شما در کانادا هیچ اعتباری ندارد)!

 

 اگر در سایت زیر اطلاعاتی برای شما نمایش داده نشد مطمئنا شخص مورد نظر مورد تایید اداره مهاجرت کانادا نیست.

https://college-ic.ca

تکمیل تمامی قسمتها اجباری نیست؛ می‌توانید فقط کد پروانه فعالیت شخص را وارد کنید. مثلا در قسمت RCIC می توانید شماره لایسنس آقای شهروز بهرامی اصل را وارد نمایید: R527306 و در انتها با کلیک بر روی دگمه search نتیجه را خواهید دید.

وکیل مهاجرت

 

وکیل مهاجرت کانادا

توجه بفرمایید که استعلام شما حتما باید در حالت Activev باشید.

 

وکیل مهاجرتی

 

به این نکته هم دقت بفرمایید که هر شخصی ممکن است از لایسنس یک وکیل رسمی سو استفاده کرده یا خود را جای ایشان معرفی کند و از شماره لایسنس ایشان برای جلب اعتماد استفاده کند، بهترین گزینه این است که در ابتدا استعلام بگیرید و یک جلسه مشاوره با خود شخص مورد نظر داشته باشید، مثلا به صورت تصویری از طریق واتساپ.

احتمالا از شرکت‌های متعدد مجاز و غیر مجاز تبلیغات فراوانی می بینید؛ به طور مثال:

* بدون مدرک زبان برای شما جاب آفر (کاریابی) تضمینی انجام می دهیم!

* سن شما برای گرفتن فرصت شغلی مهم نیست!

* مبلغ رو وقتی ویزا صادر شد پرداخت کنید!

* یکسری ارتباطات در سفارت داریم که صد درصد ویزا می شید!

* ما نماینده شرکتهای کانادایی هستیم اما لایسنس فعال در کانادا نداریم!

* اینها عکس ویزاهایی هستش که گرفتیم! ما ثبت شرکت با شماره ثبت ... داریم و این همان مجوز ماست!

* ما جاب آفرها را از کارفرمای کانادایی می خریم (خرید و فروش جاب آفر کاملا غیر قانونی ست و تبعات سنگینی دارد، در هر حالتی اداره مهاجرت متوجه خرید و فروش جاب آفر شود خطر اخراج از کانادا را دارید و اگر دقت بفرمایید معمولا شرکتهایی که مجوز اداره مهاجرت کانادا را ندارند هیچگونه ترسی از اداره مهاجرت کانادا نداشته و اقدام به خرید و فروش جاب آفر می کنند و صراحتا عنوان می کنند که این امر در کانادا غیر قانونی ست و شما نمی توانید قرارداد مستقیم با مشاور یا وکیل رسمی کانادا داشته باشید!).

اگر جاب آفر در ناک های کمتر از رده بندی B باشد، شغل شما تجربه کار کانادایی محسوب نمی‌ شود؛ بنابراین قاعدتا برای دریافت اقامت دائم امتیازات کافی نخواهید داشت (در کانادا، جاب آفر با ناک کمتر از B هیچ ارزش و امتیاز مهاجرتی ندارد که معمولا شرکتهایی که وعده جاب آفر تضمینی می دهند یا جاب آفری وجود ندارد یا اگر وجود دارد با ناک های C، D است؛ که امتیاز اقامتی ندارد).

اگر شما هم از این دست تبلیغات و وعده ها را زیاد مشاهده کردید، حتما این مطلب را کامل و با دقت مطالعه بفرمایید.

دلایل انتخاب مشاور یا وکیل مهاجرت RCIC

انتخاب احتمالا این سوال برای شما که این مطلب را می خوانید پیش آمده که؛ چرا باید وکیل مهاجرتی انتخاب کنم؟ به چند مورد آن اشاره می کنیم:

  • عدم دانش و اطلاعات کافی در خصوص انتخاب درست مسیر مهاجرتی کانادا.
  • عدم اطلاعات کافی و به روز در امور مهاجرت کانادا.
  • عدم آگاهی از خطاها و مشکلات قانونی در مسیر صدور ویزای کانادا.
  • عدم آگاهی از چگونگی پرداخت هزینه ها و عوارض دولتی کانادا.
  • خطاهای کوچک و بزرگ در ارجاع پرونده به سازمان ها و مراکز مربوط در کشور مبدأ و مقصد.
  • خطاهای کوچک و بزرگ در تکمیل صحیح و تنظیم فرم ها، (توضیحات نامناسب در نامه های توجیهی، عکس نامناسب و غیره).
  • نداشتن زمان کافی برای فهمیدن و یافتن مسیرها و اقدامات لازم برای هر مسیر مهاجرتی کانادا.
  • تکمیل نکردن تمامی مدارک مورد نیاز برای پیشرفت پرونده مهاجرت یا دریافت ویزا.
  • تناقض در اطلاعات پرونده که ممکن است عواقب سنگینی به بار آورد.
  • عدم دانش کافی برای پیگیری پرونده ریجکت شده برای درخواست مجدد به اداره مهاجرت کانادا

نحوه استعلام وکلای دادگستری در استانهای کانادا:

برای استعلام وکیل دادگستری معتبر در کانادا می توانید به لینک زیر که وبسایت اداره مهاجرت کاناداست مراجعه کنید و بر روی استان مورد نظر خود کلیک کرده و مشخصات وکیل مورد نظر را جستجو کنید:

canada.ca/en/immigration

یا با مراجعه به لینک زیر میتوانید وکیل کانادا را استعلام کنید:

www.cba.org

استعلام مجوز دفتر مهاجرتی از وزارت کار ایران:

بعد از اینکه مطمئن شدید، شخص مورد نظر، مجوز اداره مهاجرت کانادا را دارد، حال این سوال مطرح است که چگونه مجوز دفتر ایران را استعلام بگیرید؟

برای اینکه مطمئن شوید، شخص مورد نظر از وزارت گردشگری مجوز دارد می توانید به سایت وزارت گردشگری مراجعه و نام شرکت را جستجو بفرمایید.

همچنین برای استعلام مجوز وزارت کار ، می توانید به لینک زیر مراجعه کنید 

karyabi.mcls.gov.ir

و برای استعلام مجوز اعزام دانشجو می توانید به سایت وزارت علوم مراجعه بفرمایید.

 

 ICCRC چیست؟

بنابر قوانین اداره مهاجرت کانادا، تنها یکی از سه گروه زیر اجازه مشاوره دادن در امور مهاجرتی کانادا، قبول کردن پرونده های مهاجرتی و همچنین اجرا پرونده مهاجرت به کانادا را داراست و میتوانند بابت انجام و ارایه این خدمات وجهی را دریافت کنند. این سه گروه عبارتند از :

1. مشاورین عضو شورای قانونگذاری مهاجرت کانادا ICCRC

2. وکلای مجاز به فعالیت و عضو انجمن  Canadian Provincial and territorial law society در کشور کانادا (وکلای کشورهای غیر از کانادا این اجازه را ندارند.)

3. اعضای نوتری Notary در استان کبک کانادا که عضو Chambre des Notaire du Quebec هستند

 

یک وکیل مهاجرتی قانونی و با تجربه، برای شما معجزه نمی کند؛ اما میتوانید با یک جستجوی ساده در اینترنت متوجه این موضوع شوید که، درصد ریجکتی و عدم موفقیت در پرونده های مهاجرتی، از افرادی که به تنهایی و بدون بهره گیری از مشاور یا وکیل مهاجرتی، اقدام کرده اند بسیار بیشتر از کسانی است که در این مسیر از تجربیات مشاور یا وکیل رسمی مهاجرتی مجرب (نه مشاور یا وکیل نماها) بهره برده اند.

در برخی مواقع، افراد در مراحل اداری و مکاتبات و ارسال مدارک، دچار سردرگمی می شوند و فرصت های موفقیت خود را به این صورت از دست می دهند. اما، یک مشاور و وکیل مهاجرت رسمی ، با داشتن اطلاعات و تجربه، می­تواند دریابد که با توجه به مدارک و شرایط متقاضی، آیا او شرایط مجاز برای مهاجرت به کانادا را دارد یا نه؟ انتخاب صحیح مسیر مهاجرتی به سالها دانش و تجربه نیاز دارد.

هزینه وکیل مهاجرت:

هزینه های وکیل یا مشاور مهاجرت با توجه به سیاستها و تجربیات و مهارت ها و انتخاب برنامه مهاجرتی توسط شخص وکیل مشخص می شود. این شما هستید که انتخاب می کنید که آیا به وکیل نیاز دارید یا نه، آیا مهارت ، مجوزها و تجربیات وکیل یا مشاور مهاجرت ارزش هزینه کردن را دارد یا نه؟

باید بدانید که برای انجام امور مهاجرت، حضور یک مشاور یا وکیل مهاجرت اجباری نیست و در نگاه اول شاید برای صرفه جویی در هزینه ها ترجیه می دهید که از تجربه و مهارت یک وکیل یا مشاور مهاجرت استفاده نکنید، اما ممکن است با یک خطای کوچک در پرونده ای که شانس موفقیت بالایی دارد، هزینه بیشتری را متحمل شوید یا اینکه شانس خود را به صورت کامل از دست بدهید، بنابراین توصیه می شود، اگر نمیخواهید از انجام امور توسط یک وکیل یا مشاور رسمی برخوردار شوید، درست و حسابی تحقیق و مشورت کنید...

برای مطالعه شرایط و مراحل مهاجرت از این طریق می توانید صفحه ویزای کار آتلانتیک را مطالعه بفرمایید.

نکته بسیار مهم: 

وکلای دادگستری، موسسات حقوقی، موسسات کاریابی بین المللی،  موسسات اعزام دانشجو، حتی آژانس های مسافرتی، یا افراد حقیقی، برای فعالیت در حیطه ویزا و مهاجرت به کانادا باید از شورای قانونگذاری مهاجرت کانادا (ICCRC) مجوز داشته باشند؛ در غیر این صورت، هرگونه فعالیت آنها از دیدگاه اداره مهاجرت کانادا در حیطه ویزا و مهاجرت غیر قانونی ست.

 

 در سایت رسمی مهاجرت کانادا canada.ca اعلام شده است که؛ اگر از بی تجربگی و کلاهبرداری این‌گونه افراد یا موسسات فاقد مجوز ICCRC متضرر شوید، هیچ راهی برای پیگیری و رفع اتهامات خود ندارید. پس فقط به مشاوران یا وکلای رسمی کانادا اعتماد کنید تا  در صورت بروز مشکل، مدافع منافع شما باشیم.

 

کشور کانادا فقط به وکلا و مشاوران رسمی مقیم کانادا که از iccrc مجوز دارند، اجازه فعالیت در حیطه مشاوره و انجام امور ویزا و مهاجرت به کانادا را می دهد.

وکلای دادگستری، موسسات، آژانسهای مسافرتی  و یا هر شرکت دیگری، بدون حضور وکیل یا مشاور رسمی مهاجرت کانادا، نمی‌توانند نامه دفاعیه از موکل خود به اداره مهاجرت کانادا ارائه دهند.

 

در صورت عدم وجود وکیل مهاجرت یا مشاور رسمی مهاجرت کانادا، این شرکتها یا افراد، یک ایمیل به نام شما درست می کنند و تمامی امور را به جای شما و با یک هویت جعلی انجام می دهند و گاها حتی اکانت و پسوورد را در اختیار شما نمی گذارند، یا اینکه به عنوان واسطه عمل کرده و تمامی امور مهاجرت یا ویزا را به یک مشاور یا وکیل رسمی کانادا می سپارند.

 

اگر به دنبال ویزای کار کانادا هستید و پیشنهادات بسیاری در این زمینه شنیده اید، بسیار دقت کنید که همه چیز واقعی باشد (فریب وعده های شرکتهای غیر کانادایی را نخورید، فریب وعده های کسر حق الوکاله از حقوق را نخورید. فریب شرکتهایی که خود را نماینده سایت های کاریابی مانند indeed ، job bank ، monster را نخورید، فریب هزینه های کم شرکت های غیر مجاز غیر کانادایی را نخورید و ...)

 

باید توجه ویژه داشته باشید که، فقط قرارداد مستقیم با مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به کانادا (مورد تایید ICCRC) را امضا کنید. اگر قرارداد خود را با هر شخص دیگری امضا کنید، در این صورت قرارداد شما از دیدگاه اداره مهاجرت کانادا معتبر نیست.

بهترین وکیل مهاجرت کانادا کیست؟

هیچ کس نمیتواند ادعا کند که بهترین وکیل مهاجرت به کانادا است یا با تبلیغات از موکلین قبلی و انتشار تصاویر آنها نشان دهد که بهترین وکیل مهاجرت کاناداست، چون واقعی بودن تصاویر یا ویدئوهای تبلیغاتی را نمی‌ توانید استعلام بگیرید. پیشنهاد ما به شما برای پیدا کردن بهترین وکیل مهاجرت کانادا این است که سوالات تخصصی را آماده کرده و در جلسات مشاوره از وکیل خود بپرسید تا میزان دانش وکیل خود را بسنجید. اگر ویدئوهای تبلیغاتی از یک وکیل مهاجرت می بینید که مثلا شخصی را جلو دوربین آورده و آن شخص شروع به تعریف و تمجید از وکیل مذکور می کند، این موضوع نشان دهنده ضعف و عدم پایبندی وکیل مهاجرت به اصول اخلاقی ست که از تصویر موکل خود برای اهداف تبلیغاتی سو استفاده می کند (البته به احتمال بسیار قوی این ویدئو ها و تصاویر واقعی نیستند) و این موضوع اصلا ملاک درستی برای انتخاب بهترین وکیل مهاجرت کانادا نیست. 

فریب تبلیغات را نخورید! برخی افراد خود را وکیل یا مشاور مهاجرت معرفی می کنند، برای اینکه مطمئن شوید واقعا وکیل یا مشاور رسمی مهاجرت هستند یا خیر؛ به موارد ذیل دقت فرمایید.

1. شماره ی پروانه و لایسنس و مجوز فعالیت مشاور یا وکیل مهاجرت خود را بررسی کنید. (اگر شخص، در کشور مبدأ، وکیل دادگستری ست، باید دارای اقامت دائم کانادا باشد و دوره‌های آموزشی وکلای مهاجرت کانادا را گذرانده و از iccrc مجوز دریافت کند. در غیر این صورت فقط در کشور خودش، وکیل دادگستری ست نه وکیل مهاجرت)

2. در خصوص استعلام اعتبار مشاوران یا وکلای مهاجرت کانادا، باید طبق دستور ابتدای مطلب عمل کنید و اسم ایشان را در سایت ICCRC مشاهده کنید.

3. به هیچ عنوان قرارداد با شخص یا شرکتی که خود را نماینده وکیل معرفی می کند امضا نکنید. باید قرارداد رسمی و قانونی مورد تایید کشور مقصد به صورت مستقیم با خود وکیل مهاجرت داشته باشید (دقت داشته باشید که قرارداد مذکور مورد تایید کشور مقصد باشد.)

4. مشاور یا وکیل مهاجرت باید با قوانین کشورها و سفارتخانه ها آشنایی کامل داشته باشد.

5.  مشاور یا وکیل مهاجرت باید قبل از تشکیل پرونده، درباره مبلغ دقیق حق الوکاله با شما به توافق برسد.

6. مشاور یا وکیل مهاجرت می تواند با وکلای مهاجرت دیگر کشورها فعالیت مستقیم داشته و تخصصی بودن کار آنها را برای موکل خود بررسی و تایید نماید. (کشورهایی مثل کانادا، استرالیا، انگلستان و... که همگی دارای سیستم وکلای مهاجرت هستن)

وکیل مهاجرت به کانادا در تهران

برای انتخاب بهترین وکیل مهاجرت احتمالا در گوگل جستجو می کنید : بهترین وکیل مهاجرت در تهران یا بهترین وکیل مهاجرت در مشهد یا بهترین وکیل مهاجرت در اصفهان یا بهترین وکیل مهاجرت در شیراز یا ... این هم یک جستجوی غلط است! وکیل مهاجرت باید در کشور مقصد شما مستقر باشد، نه در کشور یا شهری که شما در حال حاضر در آن سکونت دارید! مثلا اگر پرونده اقامتی شما برای کشور کانادا با مشکل مواجه شود، وکیل مهاجرت شما در کشور ایران می تواند از پرونده شما دفاع کند یا در کشور کانادا؟!

بهتر است که مجوزهای یک وکیل مهاجرت را در کشور مبدا و در کشور مقصد استعلام بگیرید نه اینکه در گوگل جستجو کنید بهترین وکیل مهاجرت کیست؟ بهتر است، جستجو کنید روش استعلام وکیل مهاجرت کانادا چگونه است؟ بهترین حالت این است که یک وکیل مهاجرت در هر دو کشور مبدا و مقصد دارای مجوزهای قانونی و قابل استعلام باشد.

نحوه استعلام ویزای کانادا:

ممکن است که این مطلب را نخوانده باشید و به سازمان های غیر مجاز اعتماد کرده و به شما گفته اند که ویزا را دریافت کرده اند؛ در این حالت شما می توانید با ارسال یک ایمیل به آدرس زیر ویزا کانادا را استعلام بگیرید که آیا واقعا ویزای شما صادر شده یا نه.

باید رسید انگشت نگاری، و تصویر پاسپورت، بایومتریک نامبر و متن درخواستتون رو به آدرس ایمیل های زیر ارسال کنید: در صورتی که در ترکیه انگشت نگاری انجام داده اید.

(اگر در کشور دیگری بوده باید به آدرس ایمیل همان کشور ارسال کنید)


ANKRAIMMIGRATION@international.gc.ca


ankara-im-enquiry@international.gc.ca

 

چگونه می توان اعتبار یک مشاور یا وکیل مهاجرت را استعلام کرد؟ چگونه می توان به یک مشاور یا وکیل مهاجرت کانادا اعتماد کرد؟ آیا وکیل مهاجرت کانادا قابل استعلام است؟ آیا مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت کانادا با وکیل دادگستری متفاوت است؟ مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت چه تفاوتی با آژانس مسافرتی دارد؟ آیا می توان به وکلای دادگستری که خود را وکیل رسمی مهاجرت کانادا معرفی می کنند اعتماد کرد؟ آیا می توان به افراد یا شرکتهایی که خود را نماینده یا ایجنت وکیل مهاجرت معرفی می کنند اعتماد کرد؟ آیا باید قرارداد امضا شده با مشاور یا وکیل رسمی را داشته باشیم یا قرارداد با نماینده ایشان نیز معتبر است؟ نحوه استعلام ویزای کانادا چگونه است؟ چگونه وکیل مهاجرت شویم. چگونه در ایران وکیل مهاجرت کانادا شویم. استعلام موسسات مهاجرتی. استعلام اعتبار شرکت مهاجرتی. سایت وکلای رسمی کانادا. سوالاتی که باید از وکیل مهاجرت کانادا پرسید. هزینه وکیل مهاجرت چگونه محاسبه می شود. هزینه وکیل مهاجرت به کانادا. از کجا بفهمیم آژانس مسافرتی معتبر است. لیست وکلای رسمی مهاجرت کانادا. بهترین وکیل مهاجرت کانادا کیه؟ و ...

 

مهاجرت به کشورهای خارجی یکی از موضوعاتی است که در سال های اخیر رواج زیادی پیدا کرده است. ندانستن قوانین مهاجرت باعث اتلاف انرژی افراد و پول آنها می شود.

کانادا، انگلستان، آلمان، استرالیا، سوئد، نروژ، اتریش، ایسلند، نیوزیلند و فنلاند از جمله بهترین کشورهای برای مهاجرت در سال 2017 شناخته شده اند. کشور ایران و افغانستان از کشورهایی هستند که بیشترین میزان مهاجرت به کشورهای خارجی را دارند. دانستن قوانین مهاجرت و انجام درست کارهای لازم برای مهاجرت به افراد این امکان را می دهد که مهاجرتی بدون دردسر را تجربه کنند.

 

وکیل مهاجرت

 

افرادی که قصد دارند مهاجرت قانونی داشته باشند و بدون ایجاد مشکل از کشور خود خارج شوند، باید از راهنمایی های یک وکیل مهاجرت استفاده کنند. تحصیل، زندگی و اشتغال به کار در کشورهای خارجی امری آسان و بدون زحمت نیست. استفاده از وکیل مهاجرت به افراد کمک می کند که امور اقامت، تابعیت و مهاجرت را راحت تر انجام دهند و مهاجرتی بدون دغدغه و مشکل را تجربه کنند.

 

اگر علاقه به سرمایه گذاری در کانادا و دریافت اقامت کانادا از طریق خرید بیزینس در کانادا دارید، با مطالعه صفحات خرید رستوران در کانادا و خرید پمپ بنزین در کانادا و خرید آرایشگاه در کانادا می توانید از دید تجاری، اطلاعات کافی راجع به این مثال های خرید بیزینس در کانادا داشته باشید. همچنین اگر تمایل به راه اندازی بیزینس فرانچایزی را دارید، بهتر است، صفحه خرید فرانچایز در کانادا را مطالعه فرمایید.

 

در ادامه با وکیل مهاجرت و مزایای استفاده از وکیل در پروسه مهاجرت بیشتر آشنا خواهید شد.

وکیل مهاجرت چه کسی است؟

وکیل مهاجرت یا نماینده مهاجرت (Immigration Representative) وکیلی است که وکالت شما را برای مهاجرت به کشورهای خارجی بر عهده می گیرد.

 

امروزه، در تمام قسمت های جهان و در کشورهای مختلف قوانین بسیار گسترده و پیچیده شده است، این پیچیدگی به قدری است که افراد غیرمتخصص به تنهایی توانایی مهاجرت از کشور مبدا به کشور مقصد را ندارند و به همین دلیل بهتر است به یک وکیل مهاجرت مراجعه کنند.

 

وکیل مهاجرت به قوانین کشورها و سفارت خانه ها آشنایی کامل دارد و می تواند براساس قوانین، اقدام به تشکیل پرونده و اجرای قوانین مهاجرت کند.

 

مهاجرت به کشورهای خارجی، به دلایل مختلفی از قبیل کار، تحصیل، ثبت شرکت، سرمایه گذاری، خرید ملک، تولد فرزند و پناهندگی انجام می شود.

 

تمام روش های گفته شده می تواند به صورت کاملا قانونی و به کمک وکیل مهاجرت مجرب و متخصص انجام شود، البته ما به شما پیشنهاد نمی کنیم که از طریق پناهندگی به کشور دیگری مهاجرت کنید؛ زیرا در پناهندگی هیچ تضمینی برای حفظ جان شما و امنیت شما وجود ندارد. شما می توانید از طریق دیگر روش ها به کشورهای خارجی مهاجرت کنید.

به چه کسانی باید به عنوان وکیل مهاجرت اعتماد کرد؟

هنگامی که به دفتر کار وکیل مهاجرت مراجعه می کنید، باید حواستان باشد که مطابق با قوانین کشور مبدا شرکت ثبت کرده باشد و اشراف کامل به قوانین مهاجرتی کشور مقصد داشته باشد. مثلا اگر به دفتر یک وکیل مهاجرت کانادا مراجعه می کنید باید دقت داشته باشید که وکیل مهاجرت کانادا باید مجوز فعالیت مهاجرتی (iccrc) از دولت کانادا داشته باشد. همچنین ، دفتر مشخص و قانونی در کشور مبدا مطابق با قوانین همان کشور ثبت کرده باشد. در غیر این صورت به هیچ عنوان اعتماد نکنید.

 

اگر به طور مثال به یک وکیل مهاجرت کانادا مراجعه کرده و میخواهید امور مربوط به مهاجرت آمریکا را به ایشان بسپارید؛ مطمئن شوید که مجوز فعالیت مهاجرتی در آمریکا را نیز داشته باشد و یا اگر از روابط همکاران خود در آمریکا استفاده می کند. باید تمامی مسئولیت فعالیت وکیل مهاجرت آمریکا را بر عهده داشته باشد. 

 

علت این حساسیت این است که بعضی افراد بدون داشتن مجوز فعالیت در کشور مبدا و مقصد، یا با پروانه وکالت شخص دیگری، اقدام به مشاوره و وکالت و تاسیس دفتر می کنند در صورتی که این کار جرم است و چنین فردی حق مشاوره و وکالت مهاجرتی را ندارد.

به علاوه مشاوره دادن بدون مجوز مجازات مقرر قانونی را برای فرد به دنبال دارد.

اعتماد کردن به افراد فریبکار در امر مهاجرت باعث می شود سرمایه شما از بین برود و زمان شما نیز بدون داشتن نتیجه بگذرد و فرصت های آینده نابود شود.

وکیل مهاجرت کانادا

در برخی از کشورها مانند کشور کانادا، مراکزی وجود دارد که وکلای مهاجرت کانادا باید از این مراکز تاییدیه داشته باشند تا به صورت قانونی بتوانند در حیطه مهاجرت فعالیت داشته باشند.

 

باید توجه داشته باشید که در کانادا افرادی که می‌توانند به صورت قانونی فعالیت مهاجرتی کنند، یا باید مشاور (وکیل) رسمی iccrc باشند یا باید وکیل مهاجرت کانادا برای انجام امور حقوقی و مهاجرتی کانادا باشند که دوره های آکادمیک خود را در کانادا گذرانده اند.

 

همچنین باید دقت داشته باشید که اگر این افراد را برای انجام امور مهاجرتی خود انتخاب کرده اید باید با خود وکیل مهاجرت کانادا به صورت مستقیم قرارداد رسمی و قانونی داشته باشید. 

وکیل مهاجرت در ایران

آیا کشور مقصد شما، به افرادی که در ایران مجوز فعالیت دارند، اجازه فعالیت در حیطه ویزا و مهاجرت را داده است؟ آیا این افراد دانش و صلاحیت لازم برای مشاوره و انجام امور مهاجرت به کشوری که خود مقیم آن نیستند، را دارند؟ آیا اینگونه افراد مجوزهای لازمه، تحصیلات لازمه از آن کشور مقصد را دارند یا فقط وکیل دادگستری در ایران هستند؟ کانون وکلا ایران بر این باور است که کلیه وکلا دادگستری صلاحیت این را دارند که درباره تمام مسائل حقوقی اظهار نظر کنند؛ اما صلاحیت آنها را چه کسی تایید می کند؟

 

افرادی که در دفاتر مهاجرتی و موسسات حقوقی به عنوان وکیل مهاجرت فعالیت می کنند، باید دارای تجربه مشاوره و مدارک قانونی از کشور مقصد شما باشند، همچنین باید همکاری خود را با دیگر وکلای مهاجرت کشورهای مقصد، برای موکل خود تضمین سازند و مسئولیت فعالیت آنها را عهده دار شوند.

وکیل مهاجرت

 

حضور وکیل مهاجرت چه مزایایی دارد؟

با انتخاب وکیل مهاجرت از مزایای حضور او در تسریع کارهایتان بهره مند خواهید شد. استفاده از وکیل مهاجرت مزایای زیر را دارد:

- با مراجعه به یک وکیل مهاجرت متخصص، کارهای ضروری برای مهاجرت به کانادا، انگلستان، آمریکا، استرالیا و کشورهای دیگر، راحت تر و سریع تر انجام می شود. و خیالتان راحت است که یک وکیل قانونی فقط از دریچه های قانونی وارد شده و راه شما را تسهیل می سازد. به طور مثال از نظر دولت کانادا ، باید خود شخص و یا مشاوران و وکلای رسمی کانادا برای امور مهاجرت با درخواست ویزا اقدام کنند و فعالیت آژانسهای مسافرتی و یا شرکتهایی که یک ایمیل به اسم شما درست کرده و به جای شما درخواست می دهند کاملا غیر قانونی ست.

- داشتن مجوز وکیل مهاجرت از کشور مبدا و مقصد باعث می شود به افراد کلاهبردار که در خارج از کشور برای انجام کارهای مهاجرت اقدام می کنند، اعتماد نکنید و فریب افراد سودجو را نخورید. به طور مثال اگر یک شخص یا شرکت غیر قانونی در کانادا یا انگستان شما را فریب دهد، بسیار سخت می‌ توانید حق خود را مطالبه کنید، چون به صراحت دولت این کشور عنوان کرده که به افرادی که دارای مجوز رسمی فعالیت مهاجرتی نیستند اعتماد نکنید؛ و در صورتی که در این امر متضرر شوید، دولت کانادا هیچگونه مسئولتی در قبال شما نخواهد داشت.

- وکیل مهاجرت با راهنمایی های خود به شما کمک می کند کلیه کارهای لازم را قبل از سفر انجام دهید و به آسانی از کشور خود خارج شوید، همچنین با ارتباطات قانونی ای که در کشور مقصد دارد میتواند راه شما را در کشور مقصد هموار سازد.

- کمک گرفتن از وکیل مهاجرت به شما امنیت روانی می دهد و باعث می شود استرس کمتری داشته باشید؛ که با یک بستر قانونی و مطمئن وارد همکاری شده اید نه صرفا یک نام شرکت ثبت شده!

- وکیل مهاجرت باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود، زیرا وکیل موظف است که برای تمامی هزینه ها شفاف سازی کامل برای موکل خود داشته باشد و هزینه های پنهانی در کار نخواهد بود.

- کمک گرفتن از وکیل مهاجرت میزان بروز مشکلات و سردرگمی های شما را کاهش می دهد.

- وکیل مهاجرتی با کمک دیگر وکلای رسمی مهاجرت در کشورهای خارجی به کلیه قوانین و مقررات مهاجرت مسلط است و از هر فرصتی برای پیشبرد اهداف مهاجرتی شما استفاده می کند، با اینکار نه فرصتی را از دست می دهید و نه هزینه اضافی باید پرداخت کنید، و نه استرسی دارید که آیا وکیل مهاجرت کشور مقصد شما مدرک واقعی دارد؟ آیا در کار خود مهارت و تجربه کافی دارد؟ آیا...

- وکیل مهاجرت شما را به خوبی از روندهای قانونی مطلع می کند و شما را مرتبا از شرایط و قوانین جدید آگاه می سازد

- وکیل مهاجرت کارهای لازم برای مهاجرت را با توجه به اوضاع و احوال خاص هر منطقه انجام می دهد، یعنی اینکه به شرایط سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و جغرافیایی کشور توجه می کند.

- وکیل مهاجرت می تواند درباره اینکه فرد متقاضی کدام یک از راه های مهاجرت را انتخاب کند، او را راهنمایی کند و به او مشورت دهد. حتی می‌ توانید با آنالیز شرایط موکل خود بهتری کشور مناسب فرد را به او پیشنهاد دهد.

- وکیل مهاجرت فرد متقاضی را از روابط بین اشخاص از زندگی بین المللی مطلع می کند تا بعد از مهاجرت فرد بتواند به راحتی با افراد کشور جدید ارتباط برقرار کند.

البته باید در نظر بگیرید همیشه نیازی به حضور وکیل مهاجرت ندارید و انتخاب یک وکیل مهاجرت اجباری نیست، اما به هیچ عنوان اشخاص و یا شرکتهایی که به جای شما یک ایمیل درست می کنند و هویت شما را پنهان می کنند اعتماد نکنید.

 

حضور وکیل مهاجرت برای انجام کارهای اداری و حقوقی مهاجرت به قدری ضروری و مهم است که در بعضی از کشورها، استفاده نکردن از دانش و مهارتهای وکیل مهاجرت و کمک گرفتن از افراد فاقد صلاحیت و مجوزهای قانونی، جرم تلقی می شود و برای دو طرف مجازات هایی در نظر گرفته خواهد شد.

 

وجود وکیل مهاجرت حرفه ای و با تجربه می تواند به شما کمک کند که کارهای لازم برای مهاجرت را سریع تر انجام دهید و راحت تر بتوانید از کشور خود خارج شوید، اگر قصد مهاجرت به کشورهای خارجی را دارید، بهتر است از وکلای حرفه ای مهاجرت مشورت بگیرید.

 

مهاجرت کردن تغییر بزرگی در زندگی افراد است، بعد از مهاجرت شما باید زندگی در محیطی با فرهنگ متفاوت، قوانین متفاوت، آب و هوای متفاوت و قوانین اجتماعی متفاوت را تجربه کنید. برای داشتن بهترین لحظات در کشور جدید، بهتر است قبل از سفر از یک وکیل مهاجرت متخصص و ماهر مشورت بگیرید و با کمک او کارهای لازم برای مهاجرت را انجام دهید.

 

مهاجرت به استرالیا، کانادا، آمریکا، پرتغال، آلمان، دانمارک، روسیه، سوئد، سوئیس و دیگر کشورها قوانین خاص خودشان را دارند و وکیل مهاجرت بهترین فرد برای مشورت گرفتن قبل از سفر است. همانطور که افراد در هنگام بیماری به پزشک مراجعه می کنند، در زمانی که می خواهند مهاجرت قانونی داشته باشند، باید از وکیل باتجربه مشورت بگیرند.

و در آخر حتی اگر خودتان قصد انجام امور ویزا یا مهاجرت را دارید، با دقت کامل به نکات زیر توجه فرمایید، این نکات بر مبنای تجربه و اطلاعات دقیق مشاوران و وکلای مهاجرت موسسه تهیه و تالیف شده است.

دریافت ویزای کشورهایی همچون کانادا، انگستان، آمریکا، استرالیا بدون شینگن ممکن است، اما تضمین صدور ویزا یک دورغ بزرگ است. ویزای 100% تضمینی وجود ندارد. هیچ شخص یا شرکتی آشنایی در سفارت این کشورها ندارد. هیچگونه تفاوتی بین بررسی مدارک متقاضیان در این کشورها وجود ندارد. هیچ دعوتنامه ای تضمین کننده صدور ویزا نخواهد بود. ویزای فوری یا VIP وجود ندارد. سفارت این کشورها هیچ گونه آماری در خصوص تعداد قبول یا رد درخواست ویزا را اعلام نمی کنند، تمام آمارهایی که در سایت های مختلف عنوان می شود که مثلا 90 درصد درخواست ویزای ایرانی ها ریجکت یا قبول شده است دروغی بیش نیست؛ تعداد قبول یا رد درخواست های ویزا هیچوقت اعلام نشده است. ارائه مدارک جعلی به سفارت ها عواقب جبران ناپذیری خواهد داشت.

 

نکته بسیار مهم در خصوص اخذ ویزا: برخی از آژانسها یا شرکتها چند نرخ برای خدمات درخواست ویزا در نظر گرفته اند: معمولی و تضمینی(ضمانت بازگشت وجه). این موضوع بدین صورت است که اگر هزینه درخواست ویزای معمولی را پرداخت کنید؛ یک کارآموز آن شرکت، خود را به جای شما جا زده و یک ایمیل به اسم شما درست می کند و درخواست ویزا می دهد (از دیدگاه این کشورها این نوع درخواست غیر قانونی ست.) علاوه بر غیر قانونی بودن این موضوع، احتمال خطا و ریجکتی به دلیل بی تجربگی کارآموز بسیار بالاست. اگر هزینه ویزای تضمینی را پرداخت کنید؛ یک غیر کارآموز باز هم با یک ایمیل از سمت شما درخواست ویزا می کند (از دیدگاه این کشورها این نوع درخواست غیر قانونی ست.) و گاهی عنوان می کنند که از یک دعوتنامه رسمی و معتبر برای افزایش شانس دریافت ویزای شما استفاده خواهد شد!(دعوتنامه نیز غیر قابل خرید و فروش است، و باز هم این فعالیت از نظر دولت این کشورها، غیر قانونی ست)

با چند سوال ساده میتوانید متوجه دروغ این نوع شرکت ها شوید: 

آیا خود را به جای شما معرفی خواهند کرد یا از یک وکیل یا مشاور رسمی مهاجرت استفاده خواهند کرد؟ (اگر از وکیل یا مشاور رسمی استفاده می شود، شما حق دارید نام وکیل خود را بدانید و یک قرارداد مستقیم با وکیل یا مشاور رسمی داشته باشید و اگر از یک ایمیل به جای شما استفاده خواهند کرد، این کار به صورت رسمی در وبسایت این کشورها عنوان شده است که غیر قانونی ست، مگر اینکه با رضایت خود شما بوده و یوزر پسورد و آدرس ایمیل را به صورت دقیق در اختیارتان گذاشته باشند؛ که معمولا این کار را نمی کنند تا بتوانند مدارک جعلی ارائه دهند و شما اطلاع نداشته باشید!

 

آیا یوزر و رمز ورود اپلیکیشن فی درخواست ویزا را در اختیار شما قرار خواهند داد؟ در صورتی که پروفایل و رمز ورود را در اختیار شما نگذارند، این موضوع با ریسک بسیار همراه است؛ به دلیل اینکه در ویزای تضمینی، تضمین کرده اند که هزینه ی شما را در صورت رد درخواست ویزا، عودت دهند. پس به احتمال بسیار قوی بدون اطلاع شما، از مدارک جعلی برای تکمیل مدارک شما استفاده خواهند کرد، و برای اینکه مدرکی از جعل آنها نداشته باشید، پروفایل و رمز ورود را در اختیارتان نخواهند گذاشت. که اگر آفیسر متوجه جعلی بودن مدارک شود، 5 سال از درخواست ویزا تحریم خواهید شد. و هیچ مدارکی برای اثبات بی گناهی خود نخواهید داشت!

 

آیا دعوتنامه معتبری! که مدعی هستند که برای شما استفاده می کنند، فقط برای شما بوده یا برای هزاران نفر دیگر استفاده شده است؟! اگر این شرکت از دعوتنامه خود استفاده کرده و شما را دعوت می کند پس چرا یک ایمیل به جای شما درست کرده و درخواست ویزا می دهد؟! (به دلیل اینکه فقط یا خود اشخاص یا مشاوران و وکلای رسمی این کشورها اجازه این نوع فعالیتها را دارند)

 

نکته جالب در دعوتنامه اینگونه شرکتها یا آژانس ها، این است که؛ در بهترین حالت، یک شرکت در کشور مقصد ثبت کرده اند و شما را به عنوان یک توریست معرفی می‌کنند و به آن کشور عنوان می‌کنند هیچ مسئولیتی در قبال شما نخواهند داشت! درنتیجه داشتن یا نداشتن این دعوتنامه هیچ تفاوتی در پرونده نخواهد داشت! فقط توجیهی برای دریافت اضافه بهای خدمات خود ساخته اند.

سایت رسمی اداره مهاجرت برای انتخاب وکیل رسمی اداره مهاجرت کانادا: www.canada.ca/en

 

نکات مهم به هنگام انتخاب وکیل مهاجرت

 

انتخاب وکیل

 

کیفیت را فدای کمیت نکنید

همیشه وکیل‌هایی که ارزان هستند، بهترین نیستند. استخدام یک وکیل مهاجرت حرفه‌ای، هرچند با قیمت بالا ارزشش را دارد. درست است که پرداخت هزینه بالا می‌تواند کمی بر استرس شما اضافه کند، اما به عاقبت کار بیشتر فکر کنید.

 

از روابط اجتماعی خود استفاده کنید

به این معنا که ابتدا به دنبال افرادی در اطراف خود باشید که به تازگی مهاجرت کرده‌اند و از مشاوران خوبی بهره گرفته‌اند. در این مورد می‌توانید از تجربه بد افراد نیز آگاه شوید.

 

بررسی تجربیات

همیشه اولین انتخاب، بهترین انتخاب نیست. از مشاور یا وکیل انتخابی خود درباره تجربه دیگر پرونده‌هایش بپرسید. علت شکست پرونده‌هایش را بدانید. سپس برای انتخاب وکیل نهایی اقدام کنید.

 

مشخص نمودن هزینه‌ها

برخی وکلا به نرخ ثابت و پایه، همکاری خود را آغاز می‌کنند اما برخی دیگر ساعتی و یا درصدی هستند. حتما موارد هزینه را بررسی کنید و در پرونده با جزئیات درج کنید.

 

احساساتتان را باور کنید

ممکن است یک وکیل مهاجرت بر روی کاغذ بسیار معقول و پسندیده باشد اما رفتار حرفه‌ای مناسبی نداشته باشد و نتوانید به لحاظ ذهنی و حسی، با وی ارتباط برقرار کنید. خوب است در طول مسیر با وکیلی همراه باشید که بتواند شما را به لحاظ روانی نیز حمایت کند.

 

وکیل برای مهاجرت

 

کلام پایانی

با در نظر گرفتن نکاتی که برایتان شرح دادیم، حال به راحتی می‌توانید یک وکیل مهاجرت عالی استخدام کنید تا فرآیند مهاجرت شما به درستی مسیر خود را طی کند. درست است که مهاجرت کار بسیار دشواری است اما باید بدانید که ارزش را دارد و در نهایت می‌توانید به آنچه که آرزو داشتید دست پیدا کنید. امروزه شرکت‌های بسیاری وجود دارند که در زمینه مهاجرت، خدماتی از قبیل وکیل با تجربه را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. شما می‌توانید با کارشناسان ویزا 724 در ارتباط باشید تا بتوانید بهترین وکیل مهاجرتی را داشته باشید.

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما

 

مطالب پیشنهادی:

استارتاپ ویزای کانادا

ویزای تحصیلی کانادا

مقایسه هزینه های زندگی در کانادا

درباره ویزای کانادا

 


سوالات متداول


مشاور یا وکیل مهاجرت باید چه مجوزهایی داشته باشد؟

وکیل یا مشاور مهاجرت به کانادا باید در کشور مبدا و مقصد مجوزهای لازمه رو به صورت همزمان داشته باشد. مثلا در کشور ایران شخص مورد نظر باید دارای مجوز وزارت کار یا وزارت علوم باشد و به صورت همزمان همان شخصی که قرارداد را با شما امضا می کند باید مجوز اداره مهاجرت کانادا را داشته باشد (ICCRC). دقت داشته باشید که چه شخصی قرارداد شما را امضا می کند. دقت داشته باشید مبالغ را به حساب چه شخصی واریز می کنید. دقت داشته باشید که وکیل مهاجرت معتبر فقط دارای یک شرکت ثبت شده نیست، باید مجوز رسمی با کد رهگیری داشته باشد (فریب تبلیغات را نخورید)

اعتبار یک وکیل مهاجرت کانادا را چطور می شه استعلام کرد؟

با مراجعه به سایت اداره مهاجرت کانادا می توانید پروانه فعالیت یک مشاور یا وکیل کانادایی رو استعلام بگیرید. فقط وکلای دادگستری و مشاورین یا وکلای رسمی ICCRC در کانادا اجازه فعالیت مهاجرتی را دارند. و شما باید وکیل خود را بشناسید و به صورت مستقیم و بدون واسطه با ایشان قرارداد خود را امضا کنید.

در متن همین محتوا به صورت دقیق توضیح داده شده که چطور می توانید اعتبار یک وکیل مهاجرت معتبر در کانادا استعلام کنید.

آیا وجود وکیل برای مهاجرت اجباری ست؟

خیر، شما برای مهاجرت اجباری برای انتخاب وکیل یا مشاور مهاجرتی ندارید، اما قاعدتا انتخاب یک مشاور یا وکیل مهاجرت معتبر و با تجربه باعث صرفه جوی در زمان شما شده و بروز خطا در پرونده را بسیار کاهش می دهد. البته باید در انتخاب وکیل مهاجرت بسیار دقت کنید. یا اگر میخواهید تمام پروسه را خودتان طی کنید با مطالعه و تحقیق فراوان این کار را انجام دهید همچنین بهتر از که به زبان انگلیسی و زبان همان کشور که قصد مهاجرت دارید تسلط داشته باشید.


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


علیرضا :

سلام واحترام من 50سال سن دارم ومهندس عمران هستم.حدود 11ماه میشه از طریق وکیل که دفتری در تهران داره قرار داد بستم جهت مهاجرت به کانادا و در خواست ویزای ورک پرمیت .مدتی هست وکیل جواب نمیده .دفترش هم در تهران میگه صبر کنید.چیکار باید انجام بدم .ممنون میشم راهنمایی کنید.

با درود  

وکیل شما لایسنس کانادا ندارد؟

Mehdi :

من صاحب یک باشگاه رزمی هستم. و مربی رزمی و بیشتر عمر خود را به فعالیت رزمی گذرانده ام. و در رشته مدیریت لیسانس گرفته ام ٍ دارای مربی گری درجه یک ملی و داور درجه یک ملی، و قهرمان استان و کشوری هستم ٍو مسولیت اجرایی در یکی از سبک های رزمی کشور را دارم. و مدارک مربیگری و احکام از کشور های صاحب نام دارم. چه کاری باید انجام دهم.

با درود 

برای انتخاب روش مهاجرت باید دیگر شرایط شما هم بررسی شود. به بالای سایت مراجعه یا فرم ارزیابی تکمیل بفرمایید یا رزرو وقت مشاوره.

Madi :

بنده pr هستم. دسامبر 2021 در ایران ازدواج کردم و بعد از اون در تاریخ دهم مارچ 2022 برای همسرم اسپانسرشیپ اوتلند (paper based) اقدام کردم ولی متاسفانه از جون پارسال که مدیکال پاس شدند، آپدیتی روی پرونده نیامده است. در این مدت سه بار برای ویزای ویزیتور اپلای کردیم. بار اول در همان ماه دسامبر 2021 و بار دوم در فوریه 2022 (هر دو قبل از سابمیت اپلیکشن پی ار) و بار سوم هم بعد از پاس شدن مدیکال برای ویزای ویزیتوری اقدام کردیم، که هر سه ریجکت شدند. به صورت کاملی در هر سه مورد، عدم تای قوی در ایران و در بار آخر علاوه بر آن، عدم داشتن فاند کافی، دلیل ریجکت پرونده بیان شده بود. حالا ما واقعا مستاصل شدیم. آیا به نظر شما برای بار چهارم اقدام بکنیم؟ این بار جهت بهبود اپلیکشن فقط میتونیم میزان پول بیشتری نشون بدیم؟ و یا اینکه اگر از طریق یک دعوتنامه از جانب برادر خانوم (که سیتیزن هستند) برای همسرم به همراه مادرخانمم، شانس بالاتری برای ویزای ویزیتور خواهیم داشت؟!

با درود 

به اطلاعات بیشتری در خصوص پرونده شما نیاز داریم. با شماره های پشتیبانی ما در تماس باشید.

زرین :

با سلام و سپاس از مطالب بسیار مفید سایت تان. من یک جاب آفر از یکی از دانشگاه های کانادا دارم. اخذ ویزا خودم و همسر و فرزند خردسالم را به یک مشاور غیر رسمی ( متاسفانه بعلت عدم داشتن اطلاعات کافی و نا آگاهی در ابتدای پروسه با ایشان اخذ ویزا رو با پرداخت هزینه شروع کردم) سپردم. ایشان در حین ساب میت مدارک به من اعلام کردند که شما باید مدیکال چک بشوید و یک مدیکال فرم برای شما ایمیل خواهد شد و بعد از دریافت فرم به پزشک مراجعه و الباقی کارهای مربوط به مدیکال چک را انجام دهید. الان 4 هفته است که من کماکان منتظر در یافت ایمیل حاوی مدیکال فرم هستم و هنوز هیچ خبری نشده است و ساب میت من انجان نشده است. به نظر شما در مرحله انجام ساب میت چنین موردی طبیعی و درست است؟ و اگر ممکنه؛ 4 هفته انتظار برای دریافت ایمیل حائی مدیکال فرم طبیعی است؟ با توجه به اینکه شروع کار بنده در قرارداد کاری از اول اوریل امسال است بسیار نگران گذشت زمان و عدم ساب میت و از دست دادن فرصت هستم. سوال بعدی من این است اگر خواسته باشم با این مشاور قطع همکاری کنم ( با توجه به اینکه پروفایل به اسم من ساخته شده و من ایدی و پسوورد رو ندارم) و با شرکت شما قرار داد ببندم؛ دقیقا باید چه چیزهایی را از این مشاور بخواهم؟ و اگر ایدی و پسوورد رو در اختیار من نگذاشت باید چه کنم؟ بسیار ممنون خواهم شد که راهنمایی بفرمایید و من را از این بلاتکلیفی و سردرگمی نجات دهید. سلامت و پاینده باشید.

اصل موضوع شما زیر سوال است، مراجعه به یک فرد غیر قانونی احتمالا به دلیل هزینه های کمتر تبعات بسیاری خواهد داشت. آیا uci number دارید؟

سهیل :

درود به شما میخوام بدونم برای دریافت ویزای تحصیلی از طریق ثبت نام در کالج اگر به عنوان مثال دوره کالج دو سال باشه آیا باید شهریه دوره کامل و یکجا پرداخت بشه یا میتونم هر سال رو جداگانه پرداخت کنم؟

با درود 

معمولا شهریه یک سال یا یک ترم را در ابتدا پرداخت می کنید

مسعود حسین زاده :

سلام وقت شما بخیر برای مهاجرت به کاناداز ا چه راه هایی میتوانم اقدام کنم با سپاس

با درود

 به بالای سایت قسمت فرم ارزایابی مراجعه بفرمایید.

امید حاجتی :

سلام. پسر من دانشجوی کانادا است آیا می تواند یک بیزینس خریداری کند؟

با درود 

بله اگر تمکن مالی کافی داشته باشد.

محمود طائل :

من کارمند بازنشسه بانک مرکزی هستم و در حال حاضر در شبکه بانکی کشور تدریس تخصصی شناسائی اسکناسهای رایج کشور و ارزهای مدرن دنیا را تدریس می نمایم دوره های آموزش چاپ اسکناس را در چاپخانه های اسکناس آلمان اطریش و تایلند گذرانده ام آیا من می توانم در کانادا هم تدریس داشته باشم ممنون از پاسخ شما

محمود طائل :

من کارمند بازنشسته بانک مرکزی هستم و در حال حاضر در شبکه بانکی کشور دوره تخصصی شناسائی اسکناسهای رایج ایران و ارزهای مدرن دنیا را تدریس می نمایم آموزش چاپ اسکناس را در چاپخانه های اسکناس آلمان، اطریش و تایلند گذرانده ام آیا می توانم این دوره های تخصصی را در کانادا نیز تدریس کنم ممنون از پاسخ شما

نسیم :

سلام و خسته نباشین می خواهم برای ویزای تحصیلی اقدام کنم آیا شما این اقدام را انجام می دهید؟

با درود

بله در صورتی که شرایط شما تأیید شود اقدام می شود. از این رو میتوانید به بالای سایت قسمت فرم ارزیابی یا رزرو وقت مشاوره مراجعه بفرمایید.

یوسفیان :

من جاب آفر گرفتم در حال آپلود مدارک هستم .برای همراهم یعنی پسرم هم همزمان در حال اقدامم. وقتی اسم ایشان را اضافه میکنم و ایشان را بعنوان محصل انتخاب میکنم در مدارک لازم جهت ارسال از ما نامه یا مجوز تحصیلی از مدرسه کانادا میخواد که آپلود کنم. از مدرسه کانادایی درخواست دادم مجوز تحصیل برای ایشان صادر کنه گفت تا من اجازه کارم را نگرفته باشم مجوز تحصیل برای پسرم صادر نمیکنه. حالا این درخواست نصفه کاره میمونه. مگر اینکه یا پسرم را بعنوان توریست ببرم و تو کانادا درخواست اجازه تحصیل بگیریم. یا اینکه ابتدا من خودم درخواست اجازه کار بدم بعد از دریافت اجازه کار،اجازه کارم رو بفرستم مدرسه کانادایی و از مدرسه کانادایی برای پسرم مجوز تحصیل بگیرم و بطور مجزا برای پسرم درخواست بفرستم . بنظر شما کدام روش منطقی تر است؟

اگر ویزای کار شما صادر شود می توانید برای فرزندتان اقدام کنید. درضمن در صورت تایید ویزای کار شما شهریه فرزند شما رایگان خواهد بود

فرامرز :

درود با 52 سال سن ، همسر و دو فرزند قصد مهاجرت به کانادا را دارم .لطفاً در ارتباط با مهاجرت از طریق کشاورزی راهنمایی بفرمایید. 1- امکان آن وجود دارد /خیر 2- در صورت مثبت بودن ردیف 1 مدت زمان پروسه آن ؟ 3- میزان تامین سرمایه مورد نیاز ؟(اگر در این مورد با جزییات بیشتر بفرمایید ممنون میشم) 4- سطح زبان مورد نیاز ؟ سپاسگزارم

برنامه ای به نام مهاجرت کشاورزان نداریم اما باید بررسی کنیم که از چه طریق می توانید اقدام کنید که برآورد هزینه و زمان داشته باشیم. به بالای صفحه قسمت فرم ارزیابی رایگان مراجعه بفرمایید.

اعظم مرادی :

با سلام . یک تیم استارت اپ به من پیشنهاد همکاری داده اند. من میخواستم در مورد قرارداد استارت اپ که برایم فرستادند سوال بپرسم. چگونه میتوانم در این زمینه با یک وکیل مشورت کنم؟ با تشکر

به صفحه رزرو وقت مشاوره مهاجرت مراجعه بفرمایید

مهدیه :

سلام وقت بخیر من 25سالمه کارشناسی حسابداری دارم در حال حاضرم در ارایشگاه لاین ناخن کار میکنم همسرم هم راننده تاکسی 31ساله هست میخواستم ببینم برای محاجرت ب کانادا از طریق ارایشگری امکانش هست یاباید تحصیلی اقدام کنم در صمن مدرک ارایشگری بین الملی ندارم

اگر شرایط تحصیل دارید، مسیر مهاجرت تحصیلی توصیه می شود

sima :

وقت بخیر من ارشد مکانیک و کارمند هستم و همینطور مربی تنیس خاکی. الان چند سال هست که از شرگت های مختلف پیگیر مهاجرت هستم اما عدم اطمینان از اینکه بعد از ورود به کانادا آیا میتونم شغلی که کفاف هزینه هام رو بده پیدا کنم یا نه باعث شده نتونم اقدام کنم. چون من اگر تمام زندگیم در ایران رو هم بفروشم شاید نهایتا بتونم 1 ماه در کانادا زندگی کنم با این وضعیت نرخ ارز

 توصیه می شود تمکن مالی خود و دانش زبان خود را افزایش دهید

محمود رضا علیدوست :

سلام من در حال حاضر با ویرای توریستی در ونکوور هستم شغل من در ایران در زمینه کشاورزی و تولید محصولات گلخانه ای هست من شنیدم در ساسکاچوان با پرداخت 75 هزار دلار تحت عنوان فعالیت کشاورزی امکان دریافت پی ار وجود دارد و علاقمندم با روشهایی ساده سریع و نسبتا ارزان به کانادا مهاجرت کنم صمنا سن من 51 سال میباشد

در حال حاضر روش ساده و سریع و ارزان وجود ندارد به تبلیغات های زرد توجه نکنید. به صورت مستقیم نمی توانید اقامت دائم بگیرید اما در قالب برنامه های سرمایه محور ممکن است بتواندی ویزای کار دریافت کنید. اما مبلغ کارآفرینی در ساسکاچوان 75 هزار دلار نیست.

کامران :

با سلام؛ من TOEFL iBT Home Edition امتحان دادم و Language requirements دانشگاه رو برای مقطع دکتری تونستم بدست بیارم. شرایط: سن: 34 گپ تحصیلی: 6 سال سابقه کار مرتبط(بیمه): 9 سال وضعیت فاند: دریافت فاند از دانشگاه مقطع: دکتری مکاتبه با استاد قبل از اپلای و کانفیرم ایشان مقطع قبلی: کارشناسی ارشد معدل 17 مقاله چاپ شده: 4 کنفرانس معتبر در IEEE/ACM و 3 تا بوک چپتر در Springer مقاله در دست اقدام 3 بوک چپتر که submitted manuscript شد و در دست داوری هست. این سه چپتر در کتابی زیر نظر یک استاد برجسته کانادایی در Elsevier چاپ خواهد شد. تعداد سایتیشن در گوگل اسکولار: 65 تا الان و H-Index =4 سوال اینجاست آیا TOEFL iBT Home Edition میشه ویزا گرفت؟ و ریسک ویزا نداره.

در هر حالتی ریسک ویزا وجود دارد، و با توجه به مواردی که فرمودین باید پرونده قوی و قانع کننده به افسر اداره مهاجرت ارائه شود که ریسک ویزا در حداقل حالت ممکن قرار بگیرد.

حسن :

با سلام.میخواستن بپرسم آیا وکیل ircc که برای بنده نامه دفاعیه و یا ریکانسیدریشن میزنه حق موکل هست که بدونه چه نامه ای براش زده و چگونه ازش دفاع شده یا نه؟

سلام، بله

یاسر ریگی :

سلام من گواهینامه پایه یک دارم برای رانندگی به کاندا میخوام برم

برای بتوانید گواهینامه رو در کانادا دریافت کنید و یک جاب آفر واقعی از یک کارفرما در کانادا دریافت نمایید

Fatima Sharifi :

درود بر شما می خواستم ببینم که کلا شانس و احتمالی هست که من برای کشور کانادا ویزای کاری بگیرم؟ (در وهله اول) اگر نشد برای کشور آلمان چنانچه توضیحات تکمیلی لازمه (که قطعا هست) بفرمایید به چه اطلاعاتی جهت بررسی نیاز هست من خدمت تون اعلام کنم. متشکرم

فرم ارزیابی انتخاب بهترین روش مهاجرت را تکمیل نمایید تا شرایط شما بررسی شود.

حسین حق جو :

واسه مهاجرا به کانادا مشاوره میخاستم

به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه نمایید

Mehdi :

سلام ببخشید من لیسانس رشته پرستاری هستم و در حال حاضر در حال گذراندن دوسال طرح هستم که امسال سال آخر هست من مدرک آیلتس با نمره 7 هم دارم که برای سال 1399 هستش میخواستم بدونم من باید چطوری به کانادا مهاجرت کنم که دیگه توی کانادا به کالج یا دانشگاه نرم و بعد از گذراندن چه مراحلی در کانادا میتونم در کانادا یک پر ستار باشم و یک سوال دیگه آیا مدرک آیلتس سال1399 کافی هست برای مهاجرت یا باید مدرک زبان بروز باشد منظورم اینه که باید برای همون سال باشد؟؟؟

برای ورود به بازار کار کانادا به عنوان پرستار باید دوره ها بگذرانید و آزمون ها را قبول شوید راه میانبری نیست

pari :

سلام خسته نباشید مدارکی ک نیاز ب ترجمه هست چیان.میخوام ترجمه کنم وکاری اقدام بکنم. باتشکر

مصطفی :

سلام .میخواستم بپرسم با حداقل چقدر سرمایه میشه اقامت کانادا رو گرفت ؟؟؟

بسته به نوع بیزینس و شرایط هر  کلاینت متفاوت است

farshid afshari :

سلام وقت بخیر خواهر من همراه با همسر و دو فرزندشون اقامت دائم کانادا رو دارند و الان نردیک به سه سال از سفرشون میگذره دامادمون هم شاغل هستش اونجا و سیتیزن نامبر هم دارن و بچه ها هم کالج و مدرسه میرن و تصمیم گرفتن یک دعوتنامه توریستی برای من بفرستن البته از طریق قانونی و پرداخت هزینه . میخواستم ببینم آیا امکان دریافت ویزا رو خواهم داشت یا نه ؟ شغل ثابت ندارم و مشغول تبلیغات اینترنتی و سایت دارم ، یه زمین به نامم دارم ماشین ندارم مدرک تحصیلی هم دیپلم نگرفتم زبان هم مدارک رسمی ندارم مبلغی هم که در نظر گرفتم برای اقدام یک میلیارد تومن هستش که خب میخوام مبلغی و هم ازین پول رو بعنوان هزینه های سفرم در کشور کانادا کنار بذارم . میخواستم بدونم چقدر شانس برای اخذ ویزا دارم و اینکه اگه شانس بالایی داشته باشم ممنون میشم بهم اطلاع بدید تا وقت مشاوره رو رزرو کنم و هزینه رو پرداخت کنم

بله ممکنه، اما خیلی شانس بالایی ندارید برای ویزای توریستی کانادا

بابک قربانیان باجگیران :

سلام من 49 سالم هست . متاهل و دارای 2 دختر 8 و 4 ساله هستم . فوق دیپلم صنایع غذایی هستم . اقوام درجه یک در کانادا دارم . تقریبا 2 میلیارد سرمایه دارم . برای مهاجرت به کانادا شما چه راهی رو پیشنهاد میکنید. ممنون

اطلاعاتی که عنوان کرده اید برای انتخاب برنامه مهاجرتی کافی نیست. به صفحه رزرو وقت مشاوره یا فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه بفرمایید

فایق :

سلام من با شرایط لیسانس IT -تکنیسین برق و دوربینهای مداربسته در هر مورد دارای مدرک فنی-دارای 3 سال سابقه بیمه در این زمینه و 18 سال سابقه فاقد بیمه-همسر لیسانس-38 سال سن -دارای 200الی 400 میلیون سرمایه ایا امکان ویزای کار کانادا و یا جاب افر برایم وجود دارد لطفا راهنمایی فرمایید

روح اله سالمی :

لطفا در خصوص سرمایه گذاری راهنمایی بفرمایید، جلسه تلفنی

می توانید به قسمت تماس با ما مراجعه و با شماره های دفاتر در تماس باشید و یا به بالای سایت قسمت رزرو وقت مشاوره مراجعه بفرمایید.

فرحناز عباداللهی :

با سلام هزینه کامل و تمام شده مهاجرت از طریق استارت آپ توسط موسسه شما چقدر است؟ شرکت های مختلف هزینه های مختلفی مطرح می کنند. از 30 هزار دلار کانادا دیدم تا 200 هزار دلار با سپاس فراوان

استارتاپ هزینه ثابتی ندارد و با توجه به بیزینسی که می توانید اقدام کنید هزینه ها متفاوت است و این برنامه مهاجرتی برای همه مناسب نیست که شما فقط به دنبال نرخ باشید باید بررسی شود آیا در آن شانسی دارید یا خیر. برای بررسی شرایط می توانید داخل سایت فرم ارزیابی تکمیل بفرمایید و یا اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

Hoori :

باسلام، من تمامی مدارکم اسمم بصورتhourieh نوشته شده اما برادرم که قبل از من به کانادا مهاجرت کرده، هنگام درخواست ویزا و تکمیل مدرارک برای خودش اسم من روhourie نوشته.ایا این موضوع در ریجکت شدن من تاثیر خواهد داشت؟

خیر می توانید توضیح دهید که اشتباه شده است. ریجکتی درخواست ویزا می تواند دلایل فراوانی داشته باشد.

ali :

سلام و عرض ادب ببخشید میشه منو راهنمایی کنید ؟ من یه برادری داشتم که ازم 2 سال بزرگتر بودن (حدودا) و بعد فوت شدن ایشون، شناسنامه ایشون رو به من دادن، من با شکایت تو دادگاه ، رای گرفتم حتی از دادگاه تجدید نظر و با کمی شانس ، 4.5 سال سنم رو کم کردم، علی ایحال، همه مدارک های دانشگاهی دیپلم گواهینامه و همه مدارک هام رو اصلاح کردم حتی پاسپورتم رو، اما توی توضیحات شناسنامه ام قید شده "صاحب شناسنامه از کدملی .... با تاریخ تولد ....) استفاده می نمود، آیا این میتونه در پروسه مهاجرت من مشکل ساز باشه ؟ من رفتم دادگاه شکایت کردم و با رای دادگاه ، شناسنامه ام رو عوض کردم، و این کار قانونی انجام شد، ممنون میشم اگه این سوال بنده رو جواب بدی پیشاپیش سپاسگزارم :-)

اگر قانونی انجام شده و تمامی مدارک موجود است، مشکلی نیست.

hna :

سلام وقت بخیر من ترم سوم رشته مهندسی معماریم و‌دوستم ترم سوم رشته کامپیوتر..علاقه شدیدی به خارج ازکشور و مهاجرت به کانادا داریم چطور میشه بریم اونجا برای کار یا برای ادامه تحصیل بدون بورسیه

به بالای سایت قسمت رزرو وقت مشاوره و یا فرم ارزیابی رایگان مراجعه بفرمایید.

حمید وجدانی :

سلام من بازنشسته آموزش پرورش هستم و لیسانس آموزش زبان انگلیسی دارم. دارای 2فرزند 6و12ساله هستم و 10سال تجربه کابینت سازی دارم. برای جاب آفر کانادا میتونم اقدام کنم؟ و چقدر هزینه دارد؟

با درود 

برای بررسی شرایط و انتخاب بهترین راه مهاجرت به بالای سایت قسمت فرم ارزیابی یا رزرو وقت مشاوره مراجعه بفرمایید.

مهسا دهقانی راد :

سلام من ویزای تحصیلی اقام کردم و ریجکت شدم میخواستم رفع ریجکتی انجام بدم

با درود 

برای بررسی شرایط با دفاتر تماس بگیرید یا به بالای سایت قسمت فرم ارزیابی یا رزرو وقت مشاوره مراجعه بفرمایید.

Neda :

درود من 54 سال دارم و تابحال ازدواج نکردم لیسانس مدیریت دارم کارم حسابداری هست نزدیک بازنشستگی هستم بهترین و مقرون به صرفه ترین راه رقجفتن و اقامت کانادا چی هست سپاس

با توجه به شرایط سنی که دارید، روش های تجاری

afshin :

باسلام،من40ساله متاهل بدون فرزند وصاحب مغازه پوشاک باسابقه وپروانه کسب 10ساله درمورد ایجادکسبوکار وگرفتن ویزاباسرمایه5میلیاردتومان مدرک تحصیلی دیپلم ناقص واجد شرایط هستم؟درصورت مثبت بودن هزینه وکالت چقدرهست؟باتشکر فراوان

باید در ابتدا بهترین مسیر مهاجرتی برای شما انتخاب شود، به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید. 

پارمیدا :

سلام خسته نباشید پدر بنده 50 سالشونه و سابقه 15 ساله در امر راننده کامیون دارند، مدرک تحصیلی زبر دیپلم دارند ، ایا بخاطر سنشون ممکنه کارفرما ها پذیرششون نکنند؟یا ویزا کاری بهشون تعلق نگیره؟؟ اگر نشدنی هست ، از چه راه دیگه ای میتونن اقدام کنن؟

معمولا سن که از 40 سال میگذره بهتره برای برنامه های تجاری اقدام بفرمایید

پیمان :

سلام من 41 سال دارم و مدرک کارشناسی صنایع غذایی با 8 سال سابقه کار. برای ترم سپتامبر 2020 از دانشگاه university canada west برای رشته MBA درخواست دادم که متاسفانه سفارت درخواست ویزای من را رد کرد. دلایل رد به این شرح بود. I am not satisfied that you will leave Canada at the end of your stay, as stipulated in subsection 216(1) of the IRPR, based on the purpose of your visit. • I am not satisfied that you will leave Canada at the end of your stay, as stipulated in subsection 216(1) of the IRPR, based on the limited employment prospects in your country of residence. • I am not satisfied that you will leave Canada at the end of your stay, as stipulated in subsection 216(1) of the IRPR, based on your personal assets and financial status. الان از اقوام در edmonton قصد داره نیروی کار جدید بگیره ولی با رشته من مرتبط نیست و برق کاری ساختمان است و گفت ابتدا باید کارآموز بگیره و کار را یاد بدهد. آیا من میتوانم اقدام کنم و سفارت به واسطه جواب ردی که حدود 5 ماه پیش داد آیا دوباره جواب رد میدهد؟ ممنون میشم راهنمایی کنید با تشکر فراوان

تمام مدارکی که ارائه دادید و درخواست قبلی شما باید دقیق بررسی شود. میتوانید با دفاتر ما در تماس باشید راهنماییتون می کنند

Elham :

سلام سوال بنده این هستش که آیا پرونده من از طریق شما ارسال می‌شود با خودم باید اون رو ارسال کنم و اینکه آیا وکیل مهاجرت مهری پای پرونده من خواهند زد که نشان دهد من دارن از طریق وکیل مهاجرت اقدام میکنم یا خیر من در جایی قرارداد بستم و وقتی از ایشون پرسیدم که آیا مهری از طرف وکیل مهاجرت ایشون پای پرونده من میخورد گفتند اصلا همچین یکی وجود ندارد

اگر با یک وکیل یا مشاور رسمی قرارداد امضا کرده اید قطعا اسم ایشان در پرونده خواهد بود. احتمالا یا ایشان وکیل یا مشاور رسمی مهاجرت کانادا نبوده، یا به دلایلی نخواسته اسمی از ایشان در پرونده شما باشد.

mehdi hatami :

سلام ببخشید میگن برای ویزای تحصیلی مدارکو که میفرستن یه وقت 6 ماهه جهت ارائه مدرک آیلتس میشه از دانشگاه مورد نظر گرفت آیا این صحت داره؟ و این که برای پرداخت شهریه اولیه دانشگاه خودمون میرویم اونجا پرداخت میکنیم یا باید از همینجا بزنیم حساب دانشگاه؟

شمسی ملکی :

باسلام دخترم سه سال پیش بایک وکیل مهاجرت برای تحصیل دزکانادااقدام کرد ایشون اپتومتریست باده سال سابقه ومتاهل میباشد همه پول دانشگاه وویزا وثبت نام دلنشگاه روهم پرداخت کرده اما گویا کلاه بزدار بودند البته در اینستاگرام پیج دارد وخودراعضوiccrc باشماره ثبت معرفی میکند دراستان انتاریو چگونه میتوانم درستی مطلب رامتوجه شوم وایا راه شکایتی وجود دارد دزتهران دفتر ندارند فقط ولتساپ دارند ممنون اگر پاسخ بدین

در لینکی که در ابتدای این صفحه عنوان شده می توانید کد ثبتی ایشان را استعلام کنید. اگر تایید نشدند ایشان وکیل رسمی کانادا نیستند.

میتوانید با ارسال ایمیل به اداره مهاجرت کانادا از طریق سایت canada.ca موضوع را پیگیری کنید

علی سلمانی :

با سلام میخواستم بدونم برای روش مهاجرت به کانادا از طریق استانهای آتلانتیک یا روش استانهای شمالی سابقه کار حتما باید بعد از گرفتن مدرک فنی باشد؟مثلا کسیکه 2 سال سابقه کار با پرداخت بیمه در شغل نجاری داشته باشد و بعد از 2 سال مدرک فنی و حرفه ای رو گرفته باشد هم مورد قبول است؟

مشکلی نیست

سیامک حسامی :

سلام وقتتون خوش .خواهرم 1ماه پیش prگرفته ساکن ونکوور کانادا شده (به کمک برادرم که 20 ساله ساکن ونکوور کاناداس براشون دعوت نامه فرستاد) حالا میخوام بدونم که خواهرم میتونه برای من(و همسر و پسرم)دعوت نامه بفرسته و دولت کانادا چه شرایطی رو از خواهرم طلب میکنه یعنی ایشان باید واجد چه شرایطی باشن تا بتونن برای ما دعوت نامه بفرستن؟واینکه برادرم بازم میتونه این بار برای ما دعوتنامه بفرسته(17 ماه پیش برای خواهرم دعوت نامه فرستاد) من کارمند هستم رسمی با 15 سال سابقه و خانمم هم ماما هستن و شاغل در مطب خصوصی مامایی خودشون و پسرمون هم 8سال داره .ممنون میشم جواب بدید

می‌توانید مشخصات خود را، برای بررسی دقیق شرایط، در فرمهای ارزیابی رایگان وارد نمایید

و یا برای دریافت مشاوره تخصصی (حضوری یا غیر حضوری)، به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

farshad :

سلام و عرض ادب و احترام سن من 43 سال هست.متعهل هستم .یک فرزند دارم.مهندس اویونیک هواپیما هستم .در فرودگاه بین المللی امام کار میکنم .استاد زبان انگلیسی تافل و ایلتس هستم . ویزای مولتی کانادا رو دارم .سه سال پیش کنفرانس داشتم که اومده بودم مونتریال .مدرک ایلتس من الان expire شده و ویزای مولتی هم تا اخرسال 2021 اعتبار داره. یرای مهاجرت از شما کمک میخوام......لطفا همکاری کنید.با تشکر و سپاس

farideh aliabadi :

سلام من درخواست LMIA را دارم ضمناً در مورد owner operator پروسه كا به چه صورت هست؟

به صفحه شرایط ثبت شرکت در کانادا مراجعه بفرمایید

pariya :

سلام و عرض ادب من 39 سال دارم و میخوام بدونم از طریق Owner Operatorبه کانادا مهاجرت کنم جون من و همسرم مدرک دانشگاهی نداریم قبلا همسرم جواز تولید قطعات خودرو و شرکت داشته ولی به خاطر شرایط بد شرکت منحل کردیم و جواز باطل شده و من میخوام با مدرک شیرینی پزی کافه بزنم آیا امکانش هست و یک دختر 4 ساله دارم و درحال یادگیری زبان هستیم آیا راهی هست برای اقامت کانادا و با چه مبلغ هزینه ایی امکان دارد؟

می‌توانید مشخصات خود را، برای بررسی دقیق شرایط، در فرمهای ارزیابی رایگان وارد نمایید

و یا برای دریافت مشاوره تخصصی (حضوری یا غیر حضوری)، به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

ملیحه شمس :

سلام و عرض ادب من و همسرم تحصیلات دانشگاهی نداریم و من دورههای کیک پزی و شیرینی پزی مدرک دارم و میخوام در کانادا کافه ایی بزنم و همسرم کارش تو بازار قطعات خودرو بوده از طریق OWNER OPERATOR میتونیم به کانادا مهاجرت کنیم با چه مبلغ هزینه ایی و زبان در حال یادگیری هستیم و دختر 4 ساله دارم . آیا امکان مهاجرت برای ما هست؟

افشین جوان عشقی : آیا این قانون جاب آفر کانادا که چندروزی هست اومده واقعی هست ؟؟ ایا واقعا 3000 هزار نیرو کار میخوان و دعوت نامه ای قانونی فرستاده میشه ؟آیا شرکت های کانادایی ثابت میکنند که هیچکس در خاک کانادا نمیتواند اون کار را اتجام دهد ؟ایا شرکت ال........پ در ایران معتبر هست ؟؟

قانون جاب آفر چند روز نیست که اومده، خیلی وقت است که قوانین دریافت جاب آفر وجود دارد. شرکتهایی که واجد شرایط باشند می تواند ثابت کنند. برای استعلام اعتبار یک شخص یا شرکت می توانید به صفحه استعلام وکیل مهاجرت مراجعه بفرمایید

محمد رضا :

سلام . من از یک شرکت در تهران ویزای کاری خواستم و اون شرکت گفت ی شغل هستش که از طرف کارفرمای المانی دعوت نامه میتونیم بگیریم شرایط سنی نداره تحصیلات هم نمیخواد فقط کمی زبان بلد باشی بهتره . کار منتاژ مبلمان هست. این شرکت گفته قرارداد میبندیم برای شروع و گرفتن ویزای کار از طریق دعوت نامه 1000 یورو میگره و بعد از 6 ماه که طول میکشه گرفتن ویزای کار المان 2000 یورو بعدش میگیره و اگر نتونست 1000 یورو رو پس میده . میخواستم بدونم چطور میتونم از انجام این کار اطمینان حاصل کنم که بعدا سرم کلاه نره ممنون

فعالیت ما در خصوص کشور کاناداست و راجع به شرکتها و کشورهای دیگر نمی تونیم اظهار نظر کنیم اما این موضوعی که می فرمایید بسیار مشکوک است! مجوزهای شرکت مذکور رو در کشور مبدا و کشور مقصد استعلام بگیرید.

marjan nozari :

سلام خسته نباشید 32 سال سن دارم مجرد هستم.لیسانس معماری دارم ولی فعالیتی در این حوزه ندارم.2تا مدرک هنری و مدرک شیرینی پزی از فنی و حرفه ای دارم و در زمینه شیرینی و نان کار میکنم در منزل. در حال حاضر مشغول آموزش آرایشگری هستم. میخواستم بدونم میتونم با مهارت آرایشگری یا شیرینی پزی میتونم اقدام به مهاجرت برای کانادا کنم؟ و با کدومیک از این مهارت ها درصد موفقیت بیشتر است؟ ممنون از پاسخگوویی شما

هر دو مهارت تقریبا در یک سطح هستند.

رسول مبارکی :

با سلام و خسته نباشید من فرم ارزیابی رو از توی سایت پر کردم با توجه ب شرایطم گفته شده از طریق ثبت شرکت یا همان راه اندازی بیزینس کوچک بدون مدرک زبان میتونم برای کانادا اقدام‌کنم خواستم بدونم روال کار ب چ صورت هست و چقدر هزینه داره واسه شروع باید چ کارهایی انجام بدم ممنون

به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید

مژگان : سلام شب بخیر تبلیغاتی دیدم مبنی بر این که اگر پیشنهادی برای کرونا دارین مهاجرت به کانادا راحت تر می شود . بنده پیشنهادی دارم . می شه راهنمایی کنید .

این تبلیغ از سوی این سازمان نبوده است

|k.a.s| :

سلام عرض ادب.....من 13 سال پیش به امریکا اومدم و با ویزای تحصیلی اومدم ( البته همسرم هم امریکایی بود و خب کارم راحت بود ) اومدم 4 و از دانشگاه دانشگاه صنعتی جورجیا مستر ( فوق لیسانس برق گرفتم ) و اینم بگم حین تحصیل کار میکردم و در امدم هم خوب بود ( ساعتی از 27 دلار شروع شد و به 48 دلار هم رسید ) بعد کار رسمی قرارداد بستم و بعد 4 سال گرین کارت گرفتم ..بعدش رفتم و PHD از برکلی کالیفرنیا گرفتم نزدیک 4 سال و الان ساکن لس انجلس هستم در امریکا ... الان میخوام برای پست دکترا از بین یکی از 4 دانشگاه زیر پذیرش بگیرم فوق لیسانس و دکترا از امزیکا دارم ( فوق لیسانس رتبه دانشگاه 70 در جهان ) و دکترا ( رتبه 4 دانشگاه تو جهان را داره ) ..5 تا ای اس ای تو ژورنال های قوی دنیا پذیرش دارم با ایمپت های بالای 3.6 ....ایلتس 7 دارم ...و پاسپورت امریکا را هم دارم .... و سابقه کارم هم تو این 13 سال تقریبا 13 سال کار کردم ولی 6 سال پارت تایم بوده و در تعطیلات فول تایم و در باقی موارد کار رسمی بوده و قراردادی و فول تایم ایا میتونم از دانشگاه اکسفورد پذیرش بگیرم یا کمبریج؟

بله

رویا : سلام دفترمهاجرتی ..... ایا استعلام دارن کلاه بردارنیستن

به علت حفظ حریم شخصی نام سازمان حذف شده، شما خودتون میتونید شرکت یا وکیل رسمی مهاجرت کانادا را طبق توضیحات این صفحه استعلام بگیرید...

حنانه :

با سلام در مورد روش مهاجرتی AIPPو لیست مشاغل مورد نیاز این استانها راهنمایی خواستم برای کشور کانادا

به صفحه مشاغل آتلانتیک مراجعه فرمایید

ms :

سلام خسته نباشی وقتی ب کسی وکالت کاری میدی ایشون باید از کشور کانادا مجوز داشته باشه یا اینکه ایشون فقط واسه کارای داخل ایرانه

منظورتون از وکالت کاری چیست؟

علی :

راه مهاجرت به کانادا با کمترین هزینه البته مدرک کارشناسی ارشد معدن هم دارم که مسئلخ اصلی مهاجرت با هزینه پائین است.

تلاش کنید برای بورسیه های تحصیلی

Mostafa Fatemi :

برای رانندگان پایه 1 تو کدوم کشورها درخواست دارن هزینش چقدره و چه مدارکی میخواد

Ghazal :

سلام و خسته نباشید ، نامزد من با یک باشگاه ورزشی در کانادا قرادادی رو امضا کرده که به صورت فایتر ازاد تکواندو تا 1 سال برای اون باشگاه بازی کنه ، و تا چند روز دیگ باید بره ، و ما هنوز عقد نکردیم ، اگر تا قبل از رفتنش عقد کنیم ، همسر من میتونه برای من دعوت نامه بفرسته و منم به کانادا برم ؛ البته گویا طبق قرارداد تا 1 سال اقامت بهش نمیدن

بله، مشکلی نیست، دعوتنامه ایشان معتبر خواهد بود

میلاد پاینده :

میخواستم بپرسم که در شرایطی که فامیل درجه در آمریکا گرین کارت داشته باشه، برای مهاجرت شرایط به چه صورت میشه، تاثیر مثبت خواهد داشت یا منفی؟ بخصوص اگر برای فاند تحصیلی و اپلای باشه؟

کریم :

هزینه جاب آفر برای ارشد برق با پنج سال سابقه کاری چقدر میشه؟

ابتدا باید شرایط شما بررسی شود، فرمهای ارزیابی رایگان را تکمیل نمایید

farzin :

با سلام بابت جاب آفر لطفا در رشته مدیریت بازرگانی و منابع انسانی میتونید برام کاری کنید ؟ و اینکه هزینه وکالت رو هم لطفا بهم بگید ممنون میشم

اول باید شرایط شما سنجیده شود که امکان اقدام دارید یا خیر، لطفا فرمهای ارزیابی رایگان را تکمیل نمایید

امیر طاها :

هزینه انجام کارهای مهاجرت از طریق اکسپرس اینتری در شرکت شما چقدر هست؟ و ما چقدر باید هزینه بپردازیم برای گرفتن ویزا؟

اول باید بررسی شود که اصلا شرایط اقدام برای اکسپرس اینتری را دارید یا خیر

همچنین هزینه های حق الوکاله فقط در جلسات مشاوره (حضوری یا غیر حضوری) عنوان خواهد شد : رزرو وقت مشاوره

نوروزي :

سلام روز بخير با توجه به پر كردن فرم ارزيابي پاسخي براي من ارسال شد متاسفانه نتونستم وقت مشاوره رزرو كنم چون تو مرحله پرداخت مشكل داره همچنين با توجه به مشكلي كه طي فرم ارزيابي گفتم نياز به مشاوره پرونده ويزاي توريستي دارم لطفا راهنمايي بفرماييد

با مراجعه به قسمت تماس باما، با دفاتر ما در تماس باشید تا مشکل شما را برطرف کنند

راضیه شمس :

متاهل هستم دوست دارم با همسر و فرزند دو ساله ام به کانادا مهاجرت کنم کل سرمایه ام 500 میلیون تومان هست و همسرم حرفه برق کاری رو دارد با مدرک و سابقه کار ولی آیلتس نداریم هیچ کدوم اولش تصمیم داشتیم غیرقانونی پناهنده بشیم بعد پشیمون شدیم و میخوایم قانونی مهاجرت کنیم ولی نمیدونیم چطوری و از چه روشی سوال من از شما اینه آیا می‌شود مهاجرت کرد با این شرایط؟

فرمهای ارزیابی رایگان را تکمیل نمایید یا اقدام به رزرو وقت مشاوره با وکیل مهاجرت بفرمایید

نگین موسوی خو :

سلام وقت بخیر برای مهاجرت به کانادا سریعترین راه برای من چی میتونه باشه راهنمایی لطفا 1

راه سریع برای مهاجرت وجود ندارد، درضمن ما هیچگونه اطلاعاتی درباره شما نداریم


برای بررسی شرایط مهاجرت یا دریافت ویزا، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

Ali :

سلام چهار سال سابقه رانندگی تریلی از استرالیا دو سال سابقه کار در انبار و رانندگی فورک لیفت در استرالیا را دارم چهل و سه ساله هستم دارای همسر سی و نه ساله، دو دختر 10 و 18 ساله داریم زبان خودم در حد ایلتس شش و نیم آیا برای مهاجرت و اقامت کانادا می تونید کمکم کنید؟ متشکرم

برای بررسی شرایط دریافت ویزای کار (پیشنهاد شغلی) یا جاب آفر کانادا به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

M :

سلام خسته نباشید من همسرم دیپلم فنی حرفه ای داره ودانشجوی انصرافی از دانشکده فنی مشهد از رشته ماشین ابزار هست گرایش تولید وچندین سال سابقه کاری دارن وسن ایشون 24سال ایا میشه ویزای کاری گرفت؟

برای بررسی شرایط مهاجرت یا دریافت ویزا، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

احمدروزبهانی :

با سلام. بدنبال آفر شغلی مناسب در اروپا یا آمریکا یا ترکیه هستم. سن 47 مدرک تحصیلی لیسانس مکانیک خودرو سابقه کار 23 سال متخصص تعمیرات مکانیکی ماشین آلات براده برداری ( دستگاه های تراش و فرز و سنگ دستی و سی ان سی ) متخصص هیدرولیک و پنیوماتیک آموزش دستگاه های دنده زنی و خطوط هوای فشده در کشور سوییس و سوئد با مدارک مربوطه آموزش کامل دوره های شرکت فستو تهران و بسیاری آموزش های تخصصی دیگر با سپاس

فعلا در این کشورها فعالیتی نداریم

مینا افشار :

سلام عرض میکنم - ببخشید سوال من اینه که میخوام جهت مهاجرت کاری به کانادا اقدام کنم و ایشون دیپلم دارند مهارت کاریشون در رابطه با لوله کشی ساختمان هست و در رابطه با زبان در حد مبتدی هست ؛ چه مقدار میتونه ایک اقدام با موفقیت همراه باشه همچنین اینکه یک‌شرکت مهاجرتی به نام لین الملل مجلل ادعا دارند که میتونند طبق شرایط خاصی مهاجرت کلری 2 ساله در کانادا بگیرند ؛ من هیچگونه شناختی از این شرکت ندارم و میخوام بدونم چطور میتوانم از اصالت و قانونی بودن اون شرکت اطمینان حاصل کنم؟ با تشکر فراوان از شما

متاسفانه نمی توانیم راجع به شرکتهای دیگر اظهار نظر کنیم، فقط وکیل خود را حتما از سایت اداره مهاجرت کانادا استعلام کنید

نازنین :

درود فراوان در مورد مهاجرت به کانادا چند سوال دارم ممنون از پاسخگویی تان. ما یک خانواده 4نفره هستیم. پسرم20 دانشجوی پیام نور دخترم 8ساله محصل دوبار در گذشته برای مهاجرت اقدام کرده ایم البته به طور شخصی هر دوبار ریجکت شدیم. در حال حاضر چون پسرمان مصمم است برای ادامه تحصیل به تنهایی به کانادا یا انگلستان برود من و همسرم برای دختر مان قصد داریم کاری انجام دهیم .نظر شما چیست؟

فعالیت ما در خصوص کشور انگلستان فقط کارآفرینی و سرمایه گذاری ست

ندا :

سلام.روزخوش.ببخشید من میخواستن به کاندا مهاجرت کنم.میخواستم بپرسم میتونم ازطریق آرایشگری به کاندا مهاجرت کنم.من وهمسرم ودوتادخترم.همسرم مندس صنایع هست ولی مدرک فنی حرفه ای لوله کشی وتاسیسات داره.خودم هم 6سال مدرک فنی حرف های آرایشگری داری .1400ساعت ساعت کاری توی مدرک فنی حرفه ای قیدشده.حالا میخواستم ببینم چه راه کاری وجود داره مابتونیم مهاجرت کنیم .ممنون میشم جواب بدید

می‌توانید مشخصات خود را، برای بررسی دقیق شرایط، در فرمهای ارزیابی رایگان وارد نمایید

رضا مردپور :

پیرو سوال قبلی دارای مدارک متعدد فنی حرفه ای در رشته تاسیسات و برق و دارای یک شرکت ثبت شده هم هستم در رشته تاسیسات که فعال است

می‌توانید مشخصات خود را، برای بررسی دقیق شرایط، در فرمهای ارزیابی رایگان وارد نمایید

رضا مردپور :

سلام اینجانب صد در صد قصد مهاجرت دارم و از طریق جاب آفر استانی 22 سال سابقه کار بدون بیمه در یک شرکت تولیدی 5 سال سابقه کار در یک شرکت معماری 10 سال در یک شرکت تولید و طراحی کیف و کفش با بیمه دارای لیسانس معماری داخلی

احتمالا سن شما بالا باشد،یکی از ملاکهای پیدا کردن جاب آفر سن مناسب است...

می‌توانید مشخصات خود را، برای بررسی دقیق شرایط، در فرمهای ارزیابی رایگان وارد نمایید

حمید :

سلام ممکنه بفرمایید هزینه اپلای PRاز طریق اسپانسری همسر? ممنون

می‌توانید مشخصات خود را، برای بررسی دقیق شرایط، در فرمهای ارزیابی رایگان وارد نمایید

همچنین هزینه های حق الوکاله فقط در جلسات مشاوره عنوان خواهد شد : رزرو وقت مشاوره

ata farid :

درود در رابطه با هزینه ویزای جاب آفر میخواستم بدونم. من مدرک زبان آیلتس 5 و نیم دارم و تخصصم تعمیرات و راه اندازی ماشین های cnc با کنترلر های زیمنس هستش. خواهشا مبلغ دقیق رو عنوان بفرمایید. اگر با جزییات باشه که چه بهتر. سپاسگزارم

می‌توانید مشخصات خود را، برای بررسی دقیق شرایط، در فرمهای ارزیابی رایگان وارد نمایید

همچنین هزینه های حق الوکاله فقط در جلسات مشاوره عنوان خواهد شد : رزرو وقت مشاوره

امیر :

سلام وقت بخیر من 38 سالمه و دارای مدرک کارشناسی مکانیک هستم و پایه یک از سازمان نظام مهندسی تهران رادارم و به مدت 14 سال بعنوان مدیر پروژهو مجری در کار ساختمان هستم و همچنین بعنوان ناظر و تایید کننده لوله کشی گاز و تاسیسات ساختمان حق امضا در سازمان نظام مهندسی دارم .و همچنین دارای مدارک بین المللی بازرسی جوش میباشم و در این زمینه نیز به مدت 3 سال سابقه بیمه دارم و همجنین همسر بنده نیز دارای مدارک فنی حرفه ایی ارایشگری میباشد و به مدت 3سال در این زمیته فعالیت دارن . فعلا زبان انگیسی هردوی ما متوسط میباشد و از ماه اینده میخواهیم کلاسهای ایلس را شروع کنیم... سوال من اینه که با شرایطی که بالا گفتم از برای مهاجرت به کانادا از طریق من بهتر است یا اینکه از طریق کار همسرم که ارایشگر هستن ممنون

برای هر کدام از شما که به عنوان نفر اصلی معرفی شود شرایطی وجود دارد می توانید صفحه ثبت شرکت در کانادا را مطالعه نمایید. همچنین می‌توانید مشخصات خود را، برای بررسی دقیق شرایط، در فرمهای ارزیابی رایگان وارد نمایید

Saba :

سلام..ازطریق همسرم برای مهاجرت کانادامیخوایم اقدام کنیم،راهنمایی میخواستم..ایشون دانشجوی دکترای معدن هستن..سن:33...برای نمره 7آیلتس هم دارن کلاس میرن وحدوداشهریور کلاسشون تموم میشه وامادگی دارن برای دریافت نمره 7.

احتمالا امتیاز خوبی در سیستم اکسپرس اینتری کانادا خواهید داشت. همچنین می‌توانید برای بررسی دقیق تر شرایط فرمهای ارزیابی رایگان را تکمیل نمایید.

علی کهتری :

خدمت در سپاه برای پذیرش دانشگاه و یا دریافت ویزا مشکل آفرین هست؟

خیر

حامد :

برای اقامت کانادا میخاستم ببینم آیا شرایط من کافیه؟

شرایط خود را فرمهای ارزیابی رایگان بیان نمایید

parnia pezeshki :

about "owner operetor"

عباس :

سلام.بنده فارم زالو به همراه مجوز بهداشتی دارم و بهترین نوع زالو رو تولید میکنم.تحصیلات دانشگاهی هم دارم.آیا با این مهارت میتونم درخواست ویزای استارتاپ بکنم؟ چند درصد میتونه موفق باشه؟

خیر، میتوانید از طریق ثبت شرکت در کانادا و راه اندازی یک بیزینس کوچک اقدام کنید

علیرضا :

سلام من 40 سالمه دیپلمه هستم و در کار نقاشی ساختمان.البته متاهلم و یک فرزند دارم میخواستم مهاجرت کنم و مدرک فنی و حرفه ای دارم

فرمهای ارزیابی رایگان را تکمیل فرمایید

Bita : سلام من با وکیل رسمی وقت مشاوره می خوام ازهمین صفحه وقت بگیرم؟

می توانید به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید

نوشين :

با سلام من حدود سه ماه پيش براي كانادا اقدام كردم مراحل انگشت نگاري(بيومتريك)راانجام دادم يك نفراز صفر تاصد كارها را به عهده گرفت در تركيه بعداز انگشت نگاري براي شخصي كه به اسم وكيل بود يك ايميل امد مادر امارات بيومتريك را انجام داديم بعداز يك ماه با ايمل كه امده بود به امارات مراجعه كردم شخصي كه كارهاي مارا دنبال ميكردگفت بايد نيمي از مبلغ هزينه راپرداخت كنيد ولي ماچون شك داشتيم گفتيم اجازه بديد بعد از مهر درويزا به شما پرداخت

متاسفانه سوال شما به صورت نیمه مطرح شده است، اما اگر کارگزار شما وکیل رسمی کانادا نبوده است؛ احتمال بسیار زیاد کلاهبرداری ست، و کارگزار شما هم قطعا منتظر نمی ماند که مهر ویزا در پاسپورت شما اعمال شود، سپس حق الزحمه ایشان را پرداخت کنید (دیگر دلیلی برای پرداخت حق الزحمه ندارید)

anna :

سلام مدرک همسر من فوق دیپلم کامپیوتره و خودش بطور تخصصی سابقه 18 ساله در زمینه حفاظت از تجهیزات و پست های فشار قوی داره و من هم فوق لیسانس برق هستم و فقط عنوان کارشناس حفاظت پست ها رو دارم اما متخصص نیستم ایا امکان مهاجرت از طریق نیروی متخصص برای ما وجود داره...در ضمن همسرم 38 ساله و من 35 ساله بدون فرزند هستیم

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط دریافت ویزای کار (پیشنهاد شغلی) یا جاب آفر کانادا به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

گلرخ :

ر مهاجرت قانونی رو میتونم از کدوم وب سایت پیدا کنم لیست وکلای معتب

مشاور مهاجرت و ویزا:

ICCRC

علي :

سلام من قصد مهاجرت به كانادا رو از طريق سرمايه گذاري دارم حدود سرمايه بنده هم سه ميليارد تومن هست آيا امكان مهاجرت باتوجه به سرمايه بنده هست در ضمن بنده يه كارخانه توليدي اجاق گاز وهود به مدت هفت سال بصورت شراكتي داشتم كه در خال حاضر جدا شده ام

مشاور مهاجرت و ویزا:

صفحه مهاجرت از طریق ثبت شرکت در کانادا را مطالعه فرمایید. و برای بررسی شرایط می توانید فرم های ارزیابی رایگان را تکمیل فرمایید.

هدایت :

شهروند افغانستان هستم سن من 44 سال است 5 فرزند و یک همسر جمله 7 نفر می باشم قبلا کارمند دولت بودم کارشناس ارشد رشته حقوق و علوم سیاسی هستم فعلا بیکار استم برای 8 سال فرماندار شهرستان بودم از جانب گروه تروریستی طالبان تهدید می شوم چه راه را برای مهاجرت من به آسترالیا ویا کانادا پیشنهاد می کنید؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط مهاجرت یا دریافت ویزا، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

Sara :

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم شما از طریق برنامه استانی هم کار میکنید برای مهاجرت پرستاری ممنون

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط دریافت ویزای کار (پیشنهاد شغلی) یا جاب آفر کانادا به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

داريوش :

سلام من از دانشگاه تهران مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی را گرفتم میخاستم بدونم تو کانادا اگه بخام وکیل بشم باید اونجا آزمون بدم یا بدون آزمون هم میشه وکیل شد و ممچنین چقدر باید هزینه کرد.

مشاور مهاجرت و ویزا:

بله باید وارد دانشگاه شده، پس از اخذ مدر در آزمونهای آن شرکت کنید. هزینه های آن با توجه به انتخاب رشته متغییر خواهید بود که می توانید رشته و دانشگاه خود را انتخاب کنید و شهریه آن را در وبسایت همان دانشگاه مشاهده فرمایید.

Mahmood :

باسلام ،خسته نباشید،قصد مهاجرت دارم خودم 34 سال باهمسر وپسر یک وسال نیمممنون میشم راهنماییم کنید.

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط مهاجرت یا دریافت ویزا، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

میلاد رفعت :

با سلام و خسته نباشید در خصوص مهاجرت به صورت اسکیل وورکر با تخصص مهندسی شیمی برای استان انتاریو ( تورنتو) ، آیا در چند ماه اخیر ، قانون جدیدی مبنی بر عدم نیاز مدرک آیلتس برای ورود به کانادا به صورت اقامت دایم ، از سوی اداره مهاجرت کانادا تصویب شده است ؟ البته منظور عدم نیاز کامل نیست . به منگفته شده پس از ورود دو فورجه شش ماهه به مهاجر داده میشود تا در کانادا با گذراندن دوره های مربوطه ، مدرک زبان مورد نیاز را ارایه کند؟ می خواستم بدونم این قانون حقیقت دارد؟؟؟ بی صبرانه منتظر پاسخ شما هستم سلامت و پیروز باشد میلاد رفعت

مشاور مهاجرت و ویزا:

درست متوجه سوال شما نشدم. یعنی مدرک زبان نداشته باشید و به شما اقامت دائم کانادا بدهند؟ شاید منظور شما برنامه مهاجرتی استانهای آتلانتیک کاناداست، که این برنامه هم نیازمند مدرک زبان است.

حبیبی :

سلام و عصربخیر من 34 سال سن دارم خاله هفت ساله کاناداست دانشجوی ارشد هستم و فقط پایان نامه مونده طلاق گرفتم اما در شناسنامه ثبت نشده و خاله میتونه دعوتنامه بفرسته.چظور میتونم برم ویزا بگیرم؟ راستی مدرک قنی حرفه ای ارایشگری دارم اما جایی مشغول به کار نبودم.در حال حاضر جایی مشغول به کار هستم درحدود 3 ماه و سابقه بیمه هم دارم چند سال

مشاور مهاجرت و ویزا:

به وبسایت وقت سفارت کانادا مراجعه کنید و با ارائه مدارک و دلیل سفر و دعوتنامه درخواست ویزا کنید. یا با دفاتر ما در تماس باشید که در صورت تایید درخواست ویزای شما توسط تیم ما انجام بپذیرد.

ستاره : قصد مهاجرت به کشور کانادا دارم ،به یک دفتر مهاجرتی مراجعه کردم ،چطور بفهمم که کلاهبرداری در کار نیست،ضمنا هزینه مهاجرت یک میلیارد و نیم مطرح کرده اند آیا این هزینه خیلی بالا نیست

مشاور مهاجرت و ویزا:

امکان تایید یا رد یک شرکت مهاجرتی از سمت ما وجود ندارد. اما می توانید به چند نکته دقت کنید.

  1. طرف قرارداد شما باید وکیل رسمی مهاجرت کانادا باشد نه نماینده ایشان یا هر شخص دیگه ای
  2. قبل از امضای قرارداد حتما شماره پروانه وکیل یا مشاور خود را در وبسایت ICCRC پیگیری فرمایید.

مسعود معين فر : با سلام و خسته نباشي بنده ميخواهم قرارداد ببندم با موسسه يا كمپاني به اسم مستعار ............ و وب سايت .............., و به شماره عضويت .................. ميباشد فقط ميخواستم بدونم كه ايشان دفترشان در كانادا هست و قراردادشان قانوني هست در كانادا بازم اگر سوالي بود در اين ضمينه بنده در خدمتتون هستم و بازم كمال تشكر را از همه همكارانتان در اين مسائل در رابطه با مهاجرت قانوني بيان ميكنند را دارم

مشاور مهاجرت و ویزا:

امکان تایید یا رد یک شرکت مهاجرتی از سمت ما وجود ندارد. اما می توانید به چند نکته دقت کنید.

  1. طرف قرارداد شما باید وکیل رسمی مهاجرت کانادا باشد نه نماینده ایشان یا هر شخص دیگه ای
  2. قبل از امضای قرارداد حتما شماره پروانه وکیل یا مشاور خود را در وبسایت ICCRC پیگیری فرمایید.

راشین جمشیدی :

سلام.من خانم 39ساله بادوفرزندپسر14و5ساله هستم کارمندرسمی دولت با15سال سابقه کار درآزمایشگاه بامدرک کارشناسی علوم آزمایشگاهی وارشد میکروبیولوژیهستم همسرم لیسانس حسابداری ولی سابقه کارنداره شغلشون مغازه داری ودرعین حال بیمه کارگری زمین زراعی به مدت پنج سال دارن ودرحال گذراندن کلاس پرورش قارچ درفنی وحرف ای هستن مدرک زبان هم نداریم میشه درمورد راههای مهاجرت باشرایط ماباکمترین هزینه راهنمایی کنید واینکه ثبت شرکت یعنی چی چه نوع شرکتی من وهمسرم واقعا برای مهاجرت بخاطر بچه هامون مصریم خواهشا راهنماییمون کنید

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط مهاجرت یا دریافت ویزا، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

مرتضی :

میخواستم بدونم هزینه owner operator??

مشاور مهاجرت و ویزا:

در این برنامه بسته به نوع بیزینس کشور مبدا در کشور کانادا نیز به تناسب متغییر خواهد بود. باید شرایط شما به صورت دقیق بررسی گردد.

ندا محمدی :

سلام .برای مهاجرت به کانادا میخواستم اقدام کنم

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط مهاجرت یا دریافت ویزا، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

نورمحمدکریمی :

چگونه می توان به کانادا مهاجرت کرد چه شرایطی لازم است

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط مهاجرت یا دریافت ویزا، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

مهشید رضایی :

با درود و شادباش ممنون از سایت خوبتون.. پرسشهایی داشتم که ممنون میشم کمکم کنید. من دارای کارشناسی ارشدرشته مهندسی RS&GIS از دانشگاه پوترای مالزی هستم در مالزی با استاد ایرانی آشنا شدم هم رشته خودم که ایشان به کانادا مهاجرت کردند(حدود 5 سال پیش) در دانشگاه واترلو هیت علمی هستند و شرکت مرتبط با رشته من و خودشان در کانادا نیز دایر کردند. بعد از فارغ التحصیلی به ایران امدم و در شهرداری اصفهان حدود 4 سال است که مشغول بکار میباشم. از طرفی استاد بنده خواستار مهاجرت من به کانادا و پیوستن من به تیم شرکتی ایشان میباشند ولی میخواهند که من برای دکترا اقدام کنم و در ضمن درس کار کنم. از طرفی در ایران در موقعیت خوب شغلی قرار دارم. خانم هستم و مجرد و سن 43 سال.. از انجایی که بنده تمایلی به ادامه تحصیل ندارم 1. آیا امکان دارد که با ویزای کار یا با دعوت نامه به کار از سوی ایشان مهاجرت کنم؟ 2. در اینصورت(ویزای کار یا دعوت به کار) مدرک زبان نیاز است؟ 3. در اینصورت امکان اقامت دایم من هست؟ وچقدر زمان میبرد؟ 4. وآیا امکان اقامت پدر ، مادر و خواهر و برادرم از طرف من وجود دارد؟ میبخشید سوالاتم زیاد شد پیشاپیش از شما نهایت سپاسگزاری را دارم. آیا مدرک

مشاور مهاجرت و ویزا:

اگر شرکت ایشان قادر به ارائه جاب آفر به شما باشد و بتواند LMIA دریافت کند بله می توانید از طریق ویزای کار وارد شوید، اما به دلیل اینکه این پروسه برای ایشان بسیار سخت است، به همین خاطر شما را تشویق می کنند که به صورت تحصیلی اقدام کنید.

بله مدرک زبان مورد نیاز است.

بله امکان دریافت اقامت دائم نیز فراهم است.

مدت زمان آن بستگی به موارد بسیاری دارد و به صورت دقیق مشخص نیست.

ممکن است که پدر و مادر بتوانند درخواست اقامت داشته باشند، اما خواهر و برادر باید به صورت جداگانه برای مهاجرت به کانادا اقدام کنند.

ارسطو تاجیک :

من 37 سال سن دارم همسرم 32 و یک دختر 4 ساله دارم همسرم پرستار با سابقه 6 سال کار و خودمم تعمیرکار خودرو با 15 سال سابقه هستم میخواستم جهت مهاجرت کانادا راهنمایی کنید

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط دریافت ویزای کار (پیشنهاد شغلی) یا جاب آفر کانادا به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

MOHSEN :

سلام وقت بخیر ما برای ویزای توریستی توسط یه شرکتی انجام دادیم و بابت این کار قرار شد خودشان کار ما رو انجام بدهند متاسفانه این داستان منجر به ریجکتی برای ما شد و در نهایت یه هزینه سفر و سفارت و ..وبرای ما به جا گذاشت حتی برای من نوت جی سی هم نگرفتن ما از طریق یکی از دوستان نوت را گرفتیم و فهمیدم برای ما یکسری مدارک جعلی گذاشتن و الان دست ما به هیج جا بند نیست چطور می توان به دولت کانادا ثابت کنم که شخصی برای ما این مدارک گذاشنه حتی پاسپورت و یوزرهم به ما ندادن و ما قصد رفتن توریستی این بود یکبار بریم ببینیم و درصورت خوب بودن شرایط برای تحصیلی و یا اکسپرس انتری اقدام کنید شما می توانید به ما کمکی کنید

مشاور مهاجرت و ویزا:

متاسفانه برای بسیاری از متقاضیان این مورد پیش آمده است و کانادا به صراحت اعلام کرده که از به این چنین شرکتهایی که سرتیفیکیت معتبر ندارند اعتماد کنید تحریم خواهید شد. متاسفانه شانس زیادی برای دفاع از خودتون ندارید و باید به مدت 5 سال صبر کنید که بتوانید مجدد و واقعی درخواست ویزا داشته باشید.

فاطمه :

سلام بهترین و آسانترین وارزانترین راه مهاجرت به کانادا چیست؟ممنونم

مشاور مهاجرت و ویزا:

همچین روشی برای مهاجرت به کانادا نیست.

رامین :

سلام،ببخشید شرایط مهاجرت به کانادا از طریق ویزای کاری پنج ساله به چه صورت هستش؟؟؟ و هذینه اش چقدر است ؟؟؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

منظورتان از ویزای کاری 5 ساله چیست؟

آرش راعی :

سلام خسته نباشید من و خانومم قصد مهاجرت ب کانادا رو داریم باید از کجا مطمعن بشیم که پولمون نمیخورن ممنونم

مشاور مهاجرت و ویزا:

شماره پروانه وکیل خود را استعلام کنید.

عبدالله :

سلام من می خواهم در خارج از ایران کار کنم باید چه کار کنم؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط دریافت ویزای کار (پیشنهاد شغلی) یا جاب آفر کانادا به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

مریم مستقیم :

با سلام بنده بهمراه همسر و فرزندم قصد مهاجرت کاری به کانادا را داریم لطفاً مرا راهنمایی بفرمائید . با تشکر

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط مهاجرت، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

سامان :

شرایط ویزای آرایشگری کانادا

مشاور مهاجرت و ویزا:

چیزی بنام ویزای آرایشگری نداریم.

برای بررسی شرایط مهاجرت، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

مهربد :

من امسال دیپلمم رو در رشته ریاضی میگیرم. شرایط تحصیل در کانادا به چه صورت است؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط مهاجرت، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

ماریا :

در خصوص مهاجرت توریستی

مشاور مهاجرت و ویزا:

ویزای توریستی برنامه مهاجرتی نیست.

میلاد :

سلام ایمیل دادم گفتین پاسخ دادین امدم دید پاسخ نبود دوباره میپرسم. من و همسرم قصد سفر به کانادا داریم و دنبال ویزای هنرمندی هستیم چون خانمم نقاشی کار میکنن سبک اكسپرسيونيسم و مدت14سال نمایشگاه های زیادی گذاشتن توو ترکیه و ایتالیا هم کارهاشون به نمایش گذاشتن لوح تقدیر و یک سری مدارک هستش بابت رزومه کاری ایا با این راه میشه اقامت کانادا گرفت و چگونه باید اقدام کنیم باتشکر

مشاور مهاجرت و ویزا:

ممکن است که شرایط شما به خود اشتغالی کانادا نزدیک باشد. برای بررسی دقیق تر شرایط می توانید فرم ارزیابی تکمیل فرمایید، یا با دفاتر ما در تماس باشید.

میلاد :

سلام من و همسرم قصد سفر مهاجرت داریم و همسرم هنرمند هستش نقاشی انجام مده به مدت 14سال و توو ایتالیا و ترکیه توو نمایشگاه کارهاشو گذاشتن و توو ایرانم نمایشگا میزاره میخواستیم از طریق هنر ویزای و اقامت بگیریم شرایط رو ی چیزای تحقیق کردیم توو گوگل و مدارک و امتیاز رو داره برای کانادا میخواستم بدونم باید وکیل بگیریم چیکارهای باید انجام بدیم ممنون میشم مشاوره بدین

مریم :

سلام من 38 سالمه مدرکم فوق لیسانس ریاضی محض همسرم40 ساله دانشجوی دکتری اقتصاد یه دختر 3ساله داریم اگر بخواهیم به کانادا یا آمریکا مهاجرت کنیم چه شرایطی داره اصلا امکانش هست اگر بشه بورس دکتری بگیریم بعدش تضمینی هست که بتونیم اقامت بگیریم ؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

خیر هیچ تضمینی در پروسه دریافت اقامت کانادا وجود ندارد.

Mehran :

در خصوص گرفتن ویزای مولتی

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط مهاجرت، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

Zahra :

سلام من پرستار با 4 سال سابقه مرتبط هستم میخوام در رابطه با ویزای پرستار خانگی در کانادا کمکم کنید

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط دریافت ویزای کار (پیشنهاد شغلی) یا جاب آفر کانادا به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

هادی :

برای یک آقای 37 ساله با کارت اقامت و حساب بانکی ترکیه و مدرک کاردانی چه نوع اقدامی را پیشنهاد میکنید

مشاور مهاجرت و ویزا:

داشتن کارت اقامت ترکیه امتیاز خاصی برای مهاجرت به کانادا محسوب نمی شود.

برای بررسی شرایط مهاجرت، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

بهاره :

با سلام من18سال دارم رشته ام تجربی بوده و معدل دیپلمم19/80 است. دیپلم زبان دارم ولی برای آیلس اقدام نکرده ام. خانواده ام تمکن مالی زیادی ندارند. آیا امکان گرفتم بورس در رشته دندانپزشکی در کانادا برای من هست؟ لطفا مرا راهنمایی کنید.

مشاور مهاجرت و ویزا:

باید از خود یک رزرومه قوی ارائه داده و با استادان کانادایی مذاکره داشته باشید.

رضا :

با درود، سوالی داشتم در این مورد که آیا امکان مهاجرت ورزشی به کانادا هست؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

بله در صورتی که بتوانید مدارک ورزشی خود را ثابت کرده و بیزینس پلن خوبی را به کانادا ارائه دهیم، می توانیم از طریق برنامه خود اشتغالی کانادا اقدام کنیم.

امید :

با سلام شرایط دقیق مهاجرت به کانادا و مدارک مورنیاز وبهترین راه واینکه چه پروسه ای باید طی بشه و چه مدت طول میکشه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط مهاجرت، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

Behnam hematpour :

سلام من به تازگی با یک شرکت اشنا شدم که نیروی کار میخواست و پیام دادم و یه سری مدارک برای بنده ارسال کرد که من امضا کردم و برگردوندم که شامل Job contract letter یا همون نامه job offer هم می باشد. ایا میشه به این شرکت اعتماد کرد؟!و اینکه نتیجه ای هم داره یا نه؟!

مشاور مهاجرت و ویزا:

اگر از موکیل ما هستید اعتماد به این شرکت بر عهده ما خواهد بود، اگر خیر باید خودتان از اعتبار این موسسه اطمینان حاصل فرمایید.

lila :

با سلام وعرض ادب کن هرکات هستم می خواستم در رابطه با حرفه خود که مو کوتاهی است سرمایه گذاری در کانادا گنم واقامت بگیرم به چه مقدار سرمایه نیاز است ایا شما می توانیث کاری کنیدبا تشکر

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط مهاجرت، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

اشنا :

من یک هنرمند هستم ونقاشی می کشم ایا امکان دارد برای مهاجرت به کانادا

مشاور مهاجرت و ویزا:

شاید شرایط شما برای خود اشتغالی کانادا مناسب باشد. 

یاشار :

سلام وقت بخیر من پاسپورتم که ویزای کانادا خورده بود دزدیده شده است ایا میتوانیم از طریق سفارت مجدد ویزا جایگزین کنیم توی پاس جدیدمون؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

بله ممکن است.

داود قایمی :

من پذیرش دارم و ریجکت شدم اخیرا و خواستم برای بقیه راه دلربا با شرکت شما ادامه بدم

مشاور مهاجرت و ویزا:

می توانید با مراجعه به صفحه تماس باما ، با دفاتر ما در ارتباط باشید، راهنمایی خواهید شد و یا برای مشورت با وکیل رسمی مهاجرت، به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

hamed hh :

با سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم هزینه گرفتن ویزای تحصیلی و ویزای همراه چقدر میباشد و با سپاس

مشاور مهاجرت و ویزا:

ویزایی با عنوان ویزای همراه وجود ندارد، به همراه شخصی که ویزای تحصیلی دریافت می کند ویزای OWP و یا ویزای توریستی تعلق می گیرد.

برای بررسی شرایط مهاجرت، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

رضا :

سلام میخوام به کاندا یا آلمانویزای کار بگیرم

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط مهاجرت، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

مهدوی :

سلام برای اسپانسر شیپ ازدواج همسر کانادایی کار داشتم

مشاور مهاجرت و ویزا:

لطفا سوالتون رو بفرمایید؟

محمد امیری :

سلام من با ویزای مولتی 1 ساله توریستی و درمان وارد آمریکا شده ام آیا میتوانم به کانادا وارد شده و درخاست پناهندگی بدم ؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

در خصوص پناهندگی اطلاعاتی عنوان نمی گردد.

mohammad :

سلام و عرض اىب بنده 37 ساله لیسانس زیست شناسی و همسرم 43 ساله فوق لیسانس دامپروری هست 2 فرزن 8 و 4 ساله داریم آیا امکان مهاجرت به کانادا را داریم ؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط مهاجرت، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق شرایط، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

محمد ستاری : سلامدر مورد اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری در یک استارت آپ راهنمایی و مشاوره می خواستم تشکرستاری

مشاور مهاجرت و ویزا:

با دفاتر ما در تماس باشید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

سوسن :

سلام دختر من متولد 25 مرداد 82هستش برای ویزای تحصیلی ویزای گاردین کانادا شامل من میشود

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط مهاجرت، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق شرایط، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

مهدوی :

سلام بفرمائید من چطور در خدمت تان باشم برای اسپانسر شیپ برای فرزندم که در کانادا در کالج تحصیل میکنه و به تازگی با خانم کانادائی ازدواج نموده وبرای اقامت کانادا

مشاور مهاجرت و ویزا:

با دفاتر ما در تماس باشید، راهنمایی خواهید شد.

مهدوی :

سلام بفرمایید چکار باید کرد برای انسپانسر شیپ کانادا پسر من در کانادا در کالج تحصیل مکنه و با یک دختر خانم کانادایی ازدواج رسمی کرده و اقدام برای اقامت راهنمایی وچطور در خدمت تان باشیم مهدوی 09351805969 واتساب باهمین ممنون

مشاور مهاجرت و ویزا:

می توانید با مراجعه به صفحه تماس باما ، با دفاتر ما در ارتباط باشید، راهنمایی خواهید شد و یا برای مشورت با وکیل رسمی مهاجرت، به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

اراد :

سلام وقت بخیر سوالی از وکیل مهاجرت داشتم؟ در صورت امکان راهنمایی بفرمایید، ویزای توریستی دارم و درخواست ویزای تحصیلی دادها اگر ریجکت شود آیا ویزای توریستی مشکلی پیدا میکند بینهایت سپاس

مشاور مهاجرت و ویزا

خیر در صورتی که تمامی مراحل را قانونی طی کرده باشید مشکلی پیش نخواهد آمد.

محمد :

سلام من تازه مدرک پرستاریمو گرفتم و دارم طرحو میگذرونم میخواستم برای مهاجرت کاری به کانادا اقدام کنم میخواستم بدونم چه شرایطی میخواهد و چقد شانس دارم که مهاجرت بگیرم؟؟ممنون میشم

مشاور مهاجرت و ویزا

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره مهاجرت قانونی، توسط وکیل رسمی مهاجرت، به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

سعید :

بعدازانگشت نگاری جهت ویزای توریستی کانادا زمان جواب دهی چقدر می باشدیعنی زمان یاتاریخ دقیبق برای پاسخ دادن وجود داردچون معمولا میگن120روزکاری جواب میدهندباتشکر

مشاور مهاجرت و ویزا

خیر زمان دقیقی وجود ندارد و می تواند بسیار متغییر باشد.

ایرن :

سلام اگر کسی بدونه پاس از ایران خارج بشه وبعد پشیمون بشه بخواد برگرده ایا بدونه پاس امکان داره وچه عواقبی داره ممنون میشم پاسخ بدید

مشاور مهاجرت و ویزا

به سفارت ایران در همان کشور مراجعه فرمایید.

حسین :

سلام بنده دیپلم جوشکاری و چندتا گواهی فنی و حرفه ای دارم سابقه کاری بیش از دوسال متاهل سن 34 برای کانادا کاری میتونم اقدام کنم و شما این کار را انجام میدهید و با چقدر هزینه

مشاور مهاجرت و ویزا

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره مهاجرت قانونی، توسط وکیل رسمی مهاجرت، به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

مهدی رهجو :

درود قصد اخذ ویزای توریستی دارم. برخی از مدارک مثلا فیش حقوقی رو نمی تونم ارایه کنم. راحی برای حل این مشکل هست؟ ممنون

مشاور مهاجرت و ویزا

باید مدارک کاملی برای درخواست ویزا ارائه دهید.

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره مهاجرت قانونی، توسط وکیل رسمی مهاجرت، به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

امرالدین "رحیمی" :

میخواستم در کشور کانادا مهاجرت نمایم لطفاً اگر امکان دارد راهنمایی کنید تشکر.0777777

مشاور مهاجرت و ویزا

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره مهاجرت قانونی، توسط وکیل رسمی مهاجرت، به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

ahmad :

با سلام من اهل سوریه هستم ودر ایران مدرک پزشکی گرفتم والان میخام به المان یا استرالیا مهاجرت کنم؟! میتوانید کمک کنید؟! ممنون

مشاور مهاجرت و ویزا

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره مهاجرت قانونی، توسط وکیل رسمی مهاجرت، به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

سما :

سلام من ارشد ترم افزار کامپیوتر هستم و شغلم کاشت ناخن هست. چه کشوری مناسب مهاجرت برای من هست و چطور اقدام کنم؟

مشاور مهاجرت و ویزا

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره مهاجرت قانونی، توسط وکیل رسمی مهاجرت، به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

YuLy4rbtP4 :

تمکن مالی برای ویزای دانشجویی ارشد چقدر و چگونه می باشد

مشاور مهاجرت و ویزا

بسته به طول دوره تحصیلی، رشته انتخابی، دانشگاه انتخابی، تعداد اعضای خانواده، میزان درآمد ماهیانه بسیار متفاوت است.

یاسین :

ببخشید چطور میتونیم بفهمیم که شخصی که وکالت روقبول میکنه کارش قانونی هست واینکه راه استعلامی وجود داره یاخیر؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

مشاور و وکیل رسمی مهاجرت کانادا باید از شورای قانون گذاری مهاجرت به کانادا ICCRC مجوز داشته باشد. و مقیم کانادا باشد. برای استعلام وکیل رسمی مهاجرت به ابتدای همین صفحه مراجعه کنید توضیحات کامل ارائه شده است.

سعید :

سلام من تصمیم دارم به کانادا مهاجرت کنم خواستم بدونم تا سال آینده که جواب واسم میاد اگه اربعین برم عراق تاثیر منفی در پذیرشم داره ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

مشاور ویزا و مهاجرت

خیر مشکلی برای شما ایجاد نخواهد شد.

ندا :

با سلام و خسته نباشید یه سوال: اگر بخواهیم اقامت دائم در کشور ویتنام را بگیریم چیکار باید کرد؟ وکیل مهاجرت چقدر هزینه دارد؟

مشاور مهاجرت و ویزا

این موسسه فعالیتی در خصوص کشور ویتنام ارائه نمی دهد.

Haidari Hamid :

سلام ‌عرض ارادت خدمت شما با ویزای مولتی پل پنج ساله در کانادا حق کار هم دارن کسی این ویزا را دارن ؟ با داشتن ویزا مولتی پل می‌شود در خاک کانادا وکیل بگیرد و ویزای توریستی ره به اقامه دایم تبدیل کنند یا ن ؟

مشاور مهاجرت و ویزا

خیر، با ویزای توریستی اجازه کار در کانادا را ندارید. در صورتی که بتوانید وارد یکی از برنامه های مهاجرتی کانادا شوید، میتوانید اقامت دائم دریافت کنید.

یا برای بهره مندی از مشاوره مهاجرت قانونی، توسط وکیل رسمی مهاجرت، به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

ناهید :

سلام . من در حال حاضر ویزای مولتی 5 ساله انگلیس را دارم که تا جولای 2020 ولید میباشد . میخواستم بدونم برای ویزای 5 ساله بعدی از چه تاریخی میتونم اقدام کنم . لطفا اولین تاریخ که میتونم اقدام کنم رو بفرمایید

مشاور مهاجرت و ویزا

تاریخ دقیقی تعیین نمی گردد اما توصیه می کنیم که 4 ماه قبل از ابطال اعتبار اقدام کنید.

مارال :

سلام من چهار بار ویزای شینگن داشتم از طریق دعوت نامه که خانواده ام برام می فرستادن امسال مجدد درخواست ویزای دیداری دادم ولی ریجکت شدم تمام بستگانم در سوئد زندگی می کنند و سفارت سوئد من رو ریجکت کرد متاسفانه یه از خدا بی خبر گفت من ویزای ایتالیا برات می گیرم من هم تمام مدارک رو تحویل دادم ومجدد ریجکت شدم حالا باید چه خاکی تو سرم بریزم میشه لطفا راهنمایی کنید

مشاور مهاجرت و ویزا

احتمالا همان شخص از خدا بی خبر کلی مدارک برا شما جعل کرده است، اگر به خاطر مدارک جعلی ایشان ریجکت شده باشید، تا چندین سال نمی توانید ویزا دریافت کنید.

یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

جاسم :

سلام وقت بخیر در سایتتون خوندم برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه نویسی وب باید در کانادا یک دوره آموزشی بگذرونم سوالم اینه شرایط و هزینه های دوره چقدره؟ پیش نیاز چی احتیاج داره؟ آیا دوره آنلاین و یا آموزش از راه دور داره یا نه؟

مشاور مهاجرت و ویزا

باید با ویزای تحصیلی وارد کانادا شوید و پس از دریافت سرتیفیکیت وارد بازار کار کانادا شوید، هزینه های دوره ها با توجه به طول مدت دوره و انتخاب رشته و دانشگاه کاملا متفاوت است.

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

حمید خانی :

سلام ، بنده متقاضی ویزای توریستی کانادا می باشم ولی سابقه کار به صورت تجربی و بدون دفتر جه بیمه می باشم از نظر کانادا واجد شرایط دریافت ویزا می باشم

مشاور مهاجرت و ویزا

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

کیانی سایه :

سلام ،امکانش هست فقط برای ویزای کانادا دانش اموزی اقدام بفرمایید؟

مشاور مهاجرت و ویزا

بله، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید صفحه ویزای دانش آموزی کانادا را مطالعه فرمایید.

نسترن رنجبر :

راهنمایی برای پیدا کردن وکیل مجرب ساکن خارج کشور

مشاور مهاجرت و ویزا

برای بهره مندی از مشاوره وکیل مهاجرت مقیم در کانادا به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

افسانه :

سلام ميبخشيد من ويزا ٦ماه دارم. میتوانم از این جا دوباره تمدید کنم یا نه ویزا ویزیت دارم

مشاور مهاجرت و ویزا

منظور شما از اینجا کدام کشور است؟!

پریسا : سلام خسته نباشید از وکیل مهاجرت سوال داشتم من چطور میتوانم به کشور مصر بروم

مشاور مهاجرت و ویزا

در خصوص کشور مصر فعالیتی نداریم

حجت فاتحی :

با سلام پدر بنده اقامت دائم انگلستان رو گرفته ومن میخوام به همراه مادر وخواهرم به انگلیس برم وچون معلولیت حرکتی وسنم حدود 20سال میباشد آیا من هم میتونم به همراه خانواده برم

مشاور مهاجرت و ویزا

بله امکان پذیر است. شما نیز میتوانید اقامت انگلستان دریافت نمایید.

علیرضا فتاحی :

با سلام.به یکی از موسسهای مهاجرتی درخواست مهاجرت به آلمان رو داشتم.در تبلیغاتشون احتیاج به اشتغال به کار در آلمان در یکی از رشتهای پیراپزشکی رو اعلام کرده بودند.با توجه به اینکه سن بنده بالا ست گفتن احتمال ریسک وجود داره و گفتن 14000 یورو هزینه داره.ولی تضمینی برای اشتغال نداریم یه 3000 یورو پیش پرداخت میگیرن اگر تونستن کار پیدا کنن بقیه پول تا 4 ماه گرفته میشه.اگر نتونستند پول رو رجعت میدن.میخواستم ببینم چجوری مطمعن بشم که از افراد دیگه ههم همچین صحبتی کرده باشند و پول روبه جیب نزنن.در تبلیغاتشون یه شماره ثبت دیدم.فقط همین.میشه لطفا راهنمایی کنین

مشاور مهاجرت و ویزا:

اگر قرارداد شما را یک وکیل پایه یک دادگستری مهر و امضا خواهد کرد که در سامانه وکلا قابل ره گیری ست، می توانید اعتماد کنید. البته شاید فقط یک ادعا باشد.

شهاب :

آیا می شود مبلغ پرداختی خود به وکیلی که در کشور دیگر ساکن است را پس گرفت؟به چه صورت؟با توجه به اینکه .این وکیل حاضر به بستن قرداد نشد

مشاور مهاجرت و ویزا:

در صورتی که ایشان وکیل رسمی کشور مقصد باشد میتوانید پیگیری کنید اما اگر مبلغی به ایشان پرداخت کرده اید به حساب خودشان نبوده و قراردادی با ایشان نداشته اید، امیدی نیست...

شهرام :

سلام می خواستم بدونم برای کانادا یا استرالیا ویا انگلستان ویزای کاری و یا تحصیلی تضمینی امکان داره

مشاور مهاجرت و ویزا:

خیر تضمینی در صدور ویزا وجود ندارد.

Afson :

سلام بنده همسرم فنلاند هست 4سال میخایم برم ترکیه ک بتونم منو ببره .این راه اسونه ایا خیلی ممنونم

مشاور مهاجرت و ویزا:

 

متوجه سوال شما و ارتباط بین فنلاند و ترکیه نشدم؟

اسلام رستمی :

با سلام ایا میشود به عنوان یک تور مسافرتی به کشوری سفر کنی و بر نگردی در ان صورت ان دولت میتواند تورا دیپورت کند

مشاور مهاجرت و ویزا:

در صورتی که غیر قانونی در آن کشور بمانید، بله میتوانند شما را دیپورت کنند.

Seyed Ahmad Taleghani :

با سلام و ادب در مورد ویزای انگلستان سوال دارم

مشاور مهاجرت و ویزا:

 

سوالتان را بفرمایید؟

نادری :

سلام و خسته نباشین من مخوام با یه آقایی که اروپاییهست و در ایتالیا زندگی میکنن ازدوج کنم و این ازدواج واقعی هست و صوری نیست میخواستم ببینم ویزای ازدواج بگیریم راحت تره یا ویزای تحصی بگیرم لطفا راهنمایی کنید ممنون

مشاور مهاجرت و ویزا:

در صورتی که قصد اقامت در کشور ایتالیا را دارید راه ازدواج هموار تر است، در صورتی که ازدواج واقعی بوده و فقط به قصد دریافت اقامت نباشد.

میتوانید برای بهره مندی از مشاوره رایگان به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه و یا اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

روح اله حسین زاده :

بنده و همسرم مدت یکماهه که در ترکیه پناهنده شدیم، پیگیر راهی برای مهاجرت به اروپا هستیم، فرزندی هم نداریم، لطفا راهنمایی کنید، ممنون.

مشاور مهاجرت و ویزا:

در خصوص پناهندگی اطلاعاتی عنوان نمی گردد.

اخوان :

آیا امکان داره بشه از طریق اینترنت همچین مشاوره های مهاجرتی و حقوقی از کشور خارجی مثه لندن گرفت از طریق اینترنت من نیاز به یک وکیل در لندن دارم می خواستم از طریق ایمیل چند تا سوال بپرسم

مشاوره مهاجرت و ویزا:

به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه نمایید و یا سوالات خود را در همین بخش مطرح فرمایید.

Morteza :

سلام من اهل افغانستان ساكن ايران هستم چگونه وچه راهى براى من براى مهاجرت است

مشاوره مهاجرت و ویزا:

با دفاتر ما در تهران در تماس باشید.

Zahraaskri :

سلام،دختری افغان هستم در کشور ایران،و دنبال راهی قانونی برای مهاجرت ب اروپا هستم.اگر راهی هست لطفا راهنمایی کنید با تشکر.

مشاوره مهاجرت و ویزا:

برای اینکه شرایط شما توسط کارشناسان موسسه مورد بررسی قرار گیرد، لطفا یکی از فرمهای ارزیابی رایگان را تکمیل فرمایید.

Zhamak :

منظور از کلمات free,silver ,gold که برای وکلای کانادا استفاده میشه در کنارمشخصاتشان چیست ؟

مشاوره مهاجرت و ویزا:

ملاکی برای میزان مهارت و درجه  بندی وکلای مهاجرت محسوب میگردد.

مسعود : درخواست مهاجرت کاری به کانادا، آلمان با هر کشوری

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

لطفا به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه و فرم ارزیابی ویزای کار را تکمیل فرمایید.

فرزاد بساطي :

من به همراه خانواده ام با شرايط زير قصد مهاجرت دارم لطفاراهنمايي كنيد چه كشور وشهري و از چه ويزايي مناسب است استفاده كنيم ؟آيا با توجه پيشنهاد شما ابتداً همگي مهاجرت كنيم يا فعلاً تنهايي؟و شما در راستاي مهاجرت با گزينه پيشنهاديتات براي ما چه خدماتي ارائه خواهيد داد؟: ١-خودم داراي مدرك كارشناسي مهندسي عمران گرايش عمران دانشگاه دولتي سال٨٣و مدرك كارشناسي ارشد مهندسي عمران گرايش مهندسي مديريت ساخت داراي ١٣سال سابقه كار ٢-همسرم داراي مدرك فوق ديپلم كامپيوتر ITو ليسانس حسابداري در حال حاضر بصورت قراردادمعين كارمند و١٣سال سابقه كار ٣-داراي دو فرزند پسر يكي ٨ساله (كلاس دوم)و ديگري ٣/٥ساله پيشاپيش ممنونم از راهنمايتان

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

از دادن پاسخ به اینکه که آیا مهاجرت کنید یا خیر به معذوریم و این تصمیم بر عهده ی خود شماست اما اگر میخواهید شرایط شما برای مهاجرت به طور کلی بررسی گردد و بهترین پیشنهاد را دریافت نمایید میتوانید به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید و یا اگر تمایل دارید شرایط شما به صورت رایگان مورد بررسی قرار گیرد به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

محمدرضا :

من از چند سال قبل برای اقامت دانمارک از طریق ازدواج اقدام کردم، یعنی با فامیل خودم که تابعیت دانمارک رو داره عقد کدرم و اقدام کردیم برای اقامت که چند سالی طول کشیده، الان به من گفتن که بیا اینجا برای انجام باقی کارها، برام یه ویزای توریستی سه ماهه گرفتن با یه بلیط رفت و برگشت، میخواستم بپرسم اگه برم مثلا اقامت من تو این مدت سه ماه اوکی بشه در تاریخ برگشت بلیط باید برگردم یا نیاز به برگشت نیست؟ ممنونم

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

خیر اگر موفق به دریافت اقامت دائم شوید نیازی به بازگشت نخواهید داشت.

کلبعلی :

سلام من بدنبال ویزا تحصیلی هستم چه کار باید انجام بدم؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام


لطفا اگر متقاضی ویزای تحصیلی یا مهاجرت تحصیلی هستید. برای اینکه شرایط شما را به صورت رایگان بررسی کنیم به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه نمایید

مریم احمدی :

با عرض سلام. بنده افغان هستم و ساکن تهران، حدود شش سال هست با اقایی که افغان و تبعه ی نروژ هستن ازدواج کردم که این اقا قبلا اونجا ازدواج کرده بودند که طلاق گرفتن به دلایل و بهانه های مختلف بارها جواب رد گرفتم که دفعه ی اخر بابت طلاق نامه ی همسر قبلی شون ایراد گرفته شده. من الان یه پسر یک سال و نیمه دارم و بعد این همه مدت نتونستم برم حالا یا کم کاری شوهرم بوده که فکر میکنم این طور بوده یا بهانه و ایرادگیری دولت اون کشور.میخواستم لطف کنید و اگه ممکنه منو راهنمایی کنید. متشکرم

مشاوره ویزا و مهاجرت

با سلام و احترام 

پروسه مهاجرت شما تخصصی می باشد با دفاتر ما در تماس باشید و یا جهت بهره مندی مشاوره تخصصی به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.