هزینه زندگی در کانادا و مقایسه هزینه ها در استانهای کانادا


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۰۶/۲۰

 

 

این مطلب به صورت دقیق از تجربیات مشاور رسمی مهاجرت کانادا و تیم تحقیقاتی ویزا 724 مستقر در کانادا جمع آوری و تالیف شده است. پس به صورت کامل و با دقت مطالعه نمایید.

هزینه زندگی در کانادا و مقایسه هزینه ها در چند استان اصلی کانادا:

اگر به فکر مهاجرت و زندگی در کانادا هستید حتما از خود سوال کرده اید که هزینه زندگی در کانادا چقدر است؟ هزینه زندگی در استانهای کانادا چقدر است؟ میزان درآمد در استانهای کانادا چقدر است؟ شرایط رفاهی استانهای کانادا چگونه است؟ زندگی در کانادا چقدر خرج دارد؟ هزینه های تحصیل در کانادا؟ شرایط و هزینه های زندگی پس از دریافت اقامت دائم کانادا؟ آیا بدون مدرک زبان میتوان ویزای تحصیلی کانادا دریافت کرد؟ هزینه های سرمایه گذاری در کانادا؟ هزینه خود اشتغالی در کانادا چقدر است؟ هزینه اجاره منزل در کانادا چقدر است؟ هزینه های حمل و نقل، سوخت، آب و برق و گاز و خورد و خوراک در کانادا چقدر است؟ و ......

کانادا به دلیل داشتن کیفیت بالای زندگی و فرصت های شغلی و سرمایه گذاری بیشماری که دارد همواره یکی از مقاصد محبوب برای مهاجرت به شمارمی آید. اما بیش از آنکه به این کشور سفر و یا مهاجرت کنید خوب است کمی در مورد هزینه زندگی در کانادا و شهرهای مختلف آن بدانید و با دیدی باز برای زندگی و یا مهاجرت به کانادا اقدام کنید .

 

اگر به دنبال فرصتهای شغلی در کانادا هستید، صفحه اینستاگرام مارا دنبال کنید.

 

نکته بسیار مهم: 

وکلای دادگستری، موسسات حقوقی، موسسات کاریابی بین المللی،  موسسات اعزام دانشجو، حتی آژانس های مسافرتی، یا افراد حقیقی، برای فعالیت در حیطه ویزا و مهاجرت به کانادا باید از شورای قانونگذاری مهاجرت کانادا (ICCRC) مجوز داشته باشند؛ در غیر این صورت، هرگونه فعالیت آنها از دیدگاه کانادا در حیطه ویزا و مهاجرت غیر قانونی ست.

 

 در سایت رسمی مهاجرت کانادا اعلام شده است که؛ اگر از بی تجربگی و کلاهبرداری این‌گونه افراد یا موسسات فاقد مجوز ICCRC متضرر شوید، هیچ راهی برای پیگیری و رفع اتهامات خود ندارید. پس فقط به مشاوران یا وکلای رسمی کانادا اعتماد کنید تا  در صورت بروز مشکل، مدافع منافع شما باشیم.

 

کشور کانادا فقط به وکلا و مشاوران رسمی مقیم کانادا که از iccrc مجوز دارند، اجازه فعالیت در حیطه مشاوره و انجام امور ویزا و مهاجرت به کانادا را می دهد.

وکلای دادگستری، موسسات، آژانسهای مسافرتی  و یا هر شرکت دیگری، بدون حضور وکیل یا مشاور رسمی مهاجرت کانادا، نمی‌توانند نامه دفاعیه از موکل خود به اداره مهاجرت کانادا ارائه دهند.

 

در صورت عدم وجود وکیل یا مشاور رسمی مهاجرت کانادا، این شرکتها یا افراد، یک ایمیل به نام شما درست می کنند و تمامی امور را به جای شما و با یک هویت جعلی انجام می دهند و گاها حتی اکانت و پسوورد را در اختیار شما نمی گذارند، یا اینکه به عنوان واسطه عمل کرده و تمامی امور مهاجرت یا ویزا را به یک مشاور یا وکیل رسمی کانادا می سپارند. فقط قرارداد مستقیم با مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به کانادا (مورد تایید ICCRC) را امضا کنید.

>> آموزش روش استعلام وکیل رسمی مهاجرت به کانادا <<

 

هزینه زندگی در کانادا شامل چه مواردی می شود؟

بسیاری از شهرهای کانادا در بین شهرهای برتر جهان به لحاظ کیفیت زندگی هستند. در این میان هزینه زندگی در کانادا از شهری به شهر دیگر بسیار متغیر است. به طور کلی هزینه زندگی در شهرهای مختلف کانادا شامل هزینه های زیر است؟

 

- هزینه اجاره خانه و ماشین که در حدود 70 درصد هزینه های شما را در بر می گیرد.

- هزینه حمل و نقل، سوخت بیمه لباس و خوراک، تلفن، اینترنت، وسایل خانه که در حدود 30 درصد هزینه های شما را تشکیل می دهد.

 

مقایسه هزینه زندگی در شهرهای مختلف کانادا

هزینه زندگی در کانادا از هر شهری به شهر دیگر متغیر است. برخی از مهم ترین شهرهای کانادا به قرار زیراند که در ادامه هزینه های زندگی در هر یک از این شهرها مورد برسی قرار می گیرد:

1. Vancouver, British Columbia  (ونکوور - بریتیش کلومبیا)

2. Toronto, Ontario  (تورنتو - اونتاریو)

3. Victoria, British Columbia  ( ویکتوریا - بریتیش کلومبیا)

4. Calgary, Alberta  (کلگری - آلبرتا)

5. Hamilton-Burlington, Ontario  (همیلتون و برلینگتون - اونتاریو)

6. Ottawa, Ontario  (اوتاوا - اونتاریو)

 

هزینه زندگی در ونکوور (Vancouver)

ونکوور به گرانترین شهر کانادا معروف است. این شهر شهری مناسب برای سرمایه گذاری و داشتن یک زندگی لوکس است. در این شهر ثروتمندان چینی و خاور میانه ای زیادی ساکن هستند.  ونکور یکی از شهرهای مطرح در زمینه صنعت فیلم سازی است و پاکیزه ترین شهر در کل قاره آمریکا می باشد. هزینه زندگی در ونکور برای خانواده های ساکن آن و کسانی که قصد مهاجرت به این شهر را دارند بسیار بالا است. می توان گفت که قسمت شمال و غرب ونکور از گران ترین قسمت های این شهر هستند.

بر طبق آمار و داده های 2019 هزینه زندگی در کانادا برای شهر ونکوور به صورت ماهانه به این قرار است:

متوسط اجاره آپارتمان یک اتاقه در مرکز شهر ونکوور به نرخ دلار کانادا  $1,912.77 برابر با نرخ دلار آمریکا به قیمت $1,444.08می باشد.

امکانات اولیه ( برق و آب و گاز) در ونکوور به نرخ دلار کانادا  $78.47 برابر با نرخ دلار آمریکا به قیمت $59.24 می باشد.

سوخت ( یک لیتر ) در ونکوور به نرخ دلار کانادا  $1.55 برابر با نرخ دلار آمریکا به قیمت $1.17 می باشد.

حقوق متوسط ماهانه (پس از کسر مالیات) در ونکوور به نرخ دلار کانادا  $3,232.12 برابر با نرخ دلار آمریکا به قیمت $2,440.15 می باشد.

مخارج متوسط ماهانه در ونکوور برای یک نفر منهای اجاره به نرخ دلار کانادا  $1,080.82 برابر با نرخ دلار آمریکا به قیمت $815.98 می باشد.

 

ونکوور کانادا

 

هزینه زندگی در تورنتو (Toronto)

تورنتو بزرگترین شهر کانادا و یکی از شهرهای تجاری آن به شمار می رود. تورنتو یکی از شهرهای گران و سطح بالای کانادا محسوب می شود, شهری مدرن با اتوبان های بزرگ و مراکز تجاری و صنعتی بیشمار و جاذبه های هنری و فرهنگی فراوان و با هزینه زندگی بالا، مخصوصا در قسمت شمال شهر تورنتو. این شهر بعد از ونکوور رتبه دوم گران ترین شهر کانادا را به خود اختصاص داده است.  اگر قصد تحصیل در این کشور را دارید بدانید که هزینه تحصیلی آن نسبت به شهری مانند مونترال کمتر است.

بر طبق آمار و داده های 2019 هزینه زندگی در کانادا برای شهر تورنتو به صورت ماهانه به این قرار است:

توضیحات: $C = دلار کانادا  _  $US = دلار آمریکا

متوسط اجاره آپارتمان یک اتاقه در مرکز شهر تورنتو به نرخ دلار کانادا  $2,027.16 برابر با نرخ دلار آمریکا به قیمت $1,530.44 می باشد.

امکانات اولیه ( برق و آب و گاز) در تورنتو به نرخ دلار کانادا  $164.34  برابر با نرخ دلار آمریکا به قیمت $124.07 می باشد.

نرخ سوخت در تورنتو ( یک لیتر ) به نرخ دلار کانادا  $1.29 برابر با نرخ دلار آمریکا به قیمت $0.97 می باشد.

حقوق متوسط ماهانه در تورنتو (پس از کسر مالیات) به نرخ دلار کانادا  $3,459.30 برابر با نرخ دلار آمریکا به قیمت $2,611.66 می باشد.

مخارج متوسط ماهانه برای یک نفر منهای اجاره در تورنتو به نرخ دلار کانادا  $1,330.64 برابر با نرخ دلار آمریکا به قیمت $1,004.59 می باشد.

 

تورنتو کانادا

 

هزینه زندگی در ویکتوریا (Victoria)

پایتخت British Colombia (بریتیش کلومبیا) ویکتوریا می باشد. شهری با ساختمان های تاریخی زیبا و البته گران. این شهر به عنوان یکی از شهرهای برتر جهان به لحاظ کیفیت زندگی نامگذاری شده است که البته همگی این مزایا را باید در کنار هزینه زندگی نجومی ویکتوریا در نظر گرفت.

بر طبق آمار و داده های 2019 هزینه زندگی در کانادا برای شهر ویکتوریا به صورت ماهانه به این قرار است:

متوسط اجاره آپارتمان یک اتاقه در مرکز شهر ویکتوریا به نرخ دلار کانادا  $1,414.26 برابر با نرخ دلار آمریکا به قیمت $1,067.72 می باشد.

امکانات اولیه در مرکز شهر ویکتوریا ( برق و آب و گاز) به نرخ دلار کانادا  C$110.12 برابر با نرخ دلار آمریکا به قیمت $83.14 می باشد.

سوخت در ویکتوریا ( یک لیتر ) به نرخ دلار کانادا  $1.44 برابر با نرخ دلار آمریکا به قیمت $1.09 می باشد.

حقوق متوسط ماهانه در ویکتوریا (پس از کسر مالیات) به نرخ دلار کانادا  $3,101.44 برابر با نرخ دلار آمریکا به قیمت $2,341.49 می باشد.

مخارج متوسط ماهانه در ویکتوریا برای یک نفر منهای اجاره به نرخ دلار کانادا  $1,095.59 برابر با نرخ دلار آمریکا به قیمت $827.14 می باشد.

 

ویکتوریا کانادا

 

هزینه زندگی در کلگری (Calgary)

کلگری به عنوان مرکز انرژی ملی کانادا نامگذاری شده و تبدیل به یکی از قطب های رشد اقتصادی در کانادا شده است. این شهر دومین شهر به لحاظ داشتن شرکت های تجاری بزرگ در کانادا است. نرخ بیکاری بسیار اندک و حقوق بالا، این شهر را به یکی از مقاصد جذاب برای زندگی تبدیل کرده است. یکی از مزیت های زندگی در این شهر این است که مجبور به پرداخت مالیات بر فروش استانی برای خرید خانه نیستید.

بر طبق آمار و داده های 2019 هزینه زندگی در کانادا برای  شهر کلگری به صورت ماهانه به این قرار است:

متوسط اجاره آپارتمان یک اتاقه در مرکز شهر کلگری به نرخ دلار کانادا  $1,266.04 برابر با نرخ دلار آمریکا به قیمت $955.82 می باشد.

امکانات اولیه ( برق و آب و گاز ) در کلگری به نرخ دلار کانادا  $181.73 برابر با نرخ دلار آمریکا به قیمت $137.20 می باشد.

سوخت در کلگری ( یک لیتر ) به نرخ دلار کانادا  C$1.25 برابر با نرخ دلار آمریکا به قیمت $0.94 می باشد.

حقوق متوسط ماهانه در کلگری (پس از کسر مالیات) به نرخ دلار کانادا  $4,005.60 برابر با نرخ دلار آمریکا به قیمت $3,024.10 می باشد.

مخارج متوسط ماهانه در کلگری برای یک نفر منهای اجاره به نرخ دلار کانادا  $1,120.87 برابر با نرخ دلار آمریکا به قیمت $846.22 می باشد.

 

کلگری کانادا

 

هزینه زندگی در همیلتون و برلینگتون (Hamilton-Burlington)

یکی دیگر از شهرهای گران قیمت کانادا همیلتون است. این شهر به داشتن نواحی سرسبز فراوان و جاذبه های فرهنگی و هنری متعدد در کنار آبشارهای زیبا و کارخانه های تولید مشروب معروف است. همیلتون یکی از 5 مرکز گران برای خرید خانه در کانادا است اما هزینه زندگی در آن نسبت به ونکوور کمتر است. برلینگتون نیز یکی از شهرهای گران قیمت در کانادا بوده و هزینه زندگی در آن از همیلتون بالاتر است. به دلیل انحراف داده ها در برلینگتون داده های این دو شهر با یکدیگر برآورد شده است.

بر طبق داده های 2019 هزینه زندگی در کانادا برای شهرهای همیلتون و برلینگتون به صورت ماهانه به این قرار است:

متوسط اجاره آپارتمان یک اتاقه در مرکز شهر همیلتون یا برلینگتون به نرخ دلار کانادا $1,014.13 برابر با نرخ دلار آمریکا به قیمت $765.64 می باشد.

امکانات اولیه ( برق و آب و گاز ) به نرخ دلار کانادا $139.22 برابر با نرخ دلار آمریکا به قیمت $105.11 می باشد.

سوخت ( یک لیتر ) به نرخ دلار کانادا $1.23 برابر با نرخ دلار آمریکا به قیمت $0.93 می باشد.

حقوق متوسط ماهانه (پس از کسر مالیات) به نرخ دلار کانادا $3,274.69  برابر با نرخ دلار آمریکا به قیمت $2,472.29 می باشد.

مخارج متوسط ماهانه برای یک نفر منهای اجاره به نرخ دلار کانادا $979.06 برابر با نرخ دلار آمریکا به قیمت $739.16 می باشد.

 

همیلتون کانادا

 

هزینه زندگی اوتاوا (Ottawa)

اوتاوا پایتخت کانادا و چهارمین شهر بزرگ کانادا به حساب می آید. این شهر یکی از تمیزترین شهرهای جهان معرفی شده است و به خاطر داشتن گالری های هنر فراوان، جشن ها و فستیوال های مشهور و سرگرمی های فراوان شهرت دارد. این شهر چهارمین شهر بزرگ کانادا است و بر اساس تحقیقات صورت گرفته توسط موسسه MERCUR این شهر به عنوان یکی از گران ترین شهرهای جهان و در عین حال مقرون به صرفه و ارزان شهر کانادا به لحاظ هزینه های اجازه خانه و حمل و نقل و غذا و سرگرمی انتخاب شده است.

بر طبق آمار و داده های 2019 هزینه زندگی در کانادا برای شهر اوتاوا به صورت ماهانه به این قرار است:

متوسط اجاره آپارتمان یک اتاقه در مرکز شهر اوتاوا به نرخ دلار کانادا $1,284.62 برابر با نرخ دلار آمریکا به قیمت $969.85 می باشد.

امکانات اولیه اوتاوا ( برق و آب و گاز) به نرخ دلار کانادا $169.25 برابر با نرخ دلار آمریکا به قیمت $127.78 می باشد.

نرخ سوخت در اوتاوا ( یک لیتر ) به نرخ دلار کانادا $1.22 برابر با نرخ دلار آمریکا به قیمت $0.92 می باشد.

حقوق متوسط ماهانه در اوتاوا (پس از کسر مالیات) به نرخ دلار کانادا $3,869.41 برابر با نرخ دلار آمریکا به قیمت $2,921.28 می باشد.

مخارج متوسط ماهانه در اوتاوا برای یک نفر منهای اجاره به نرخ دلار کانادا $1,096.62 برابر با نرخ دلار آمریکا به قیمت $827.91 می باشد.

 

اوتاوا

 

در پایان شیوه زندگی شما تعیین کننده میزان هزینه ها و مخارج زندگی شما در هر کشوری است. اینکه آیا شیوه زندگی پر خرجی را در پیش می گیرید و یا در هزینه ها صرفه جوی می کنید؟ آیا زیاد اهل گردش و تفریح هستید یا خیر؟ آیا به یک خانه و واحد آپارتمان بزرگ نیاز دارید و یا با یک خوابگاه  نیز راحت هستید؟ آیا غذایتان را خودتان درست می کنید و یا اینکه زیاد به رستوران ها سر می زنید. همه این موارد و موارد دیگر می تواند در میزان هزینه زندگی در کانادا تاثیر گذار باشد.

 

حال بیایید نگاهی بیاندازیم به هزینه سرگرمی در شهرهای مهم کانادا که پیشتر درباره آنها توضیحاتی ارائه کردیم.

 

زندگی در کانادا

 

هزینه سرگرمی و ورزش در بریتیش کلمبیا

دیدن فیلم و سینما رفتن یک تفریح بسیار رایج و تقریبا ارزان است. با این حال اگر بخواهید در بریتیش کلمبیا به سینما بروید به ازای بلیط هر فرد باید مبلغ 90/14 دلار کانادا پرداخت کنید.

 

هزینه زندگی در کانادا

 

هزینه سرگرمی و ورزش در تورنتو

اگر علاقه زیادی به ورزش داشته باشید زمین‌های بسکتبال، والیبال، تنیس در سطح شهر وجود دارند که به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرند اما اگر به صورت حرفه‌ای ورزش را دنبال می‌کنید می‌توانید برای 12 هفته هزینه‌ای برابر با 150 الی 250 دلار کانادا پرداخت کنید و در لیگ‌های باشگاهی شرکت کنید.

 

هزینه سرگرمی و ورزش در ویکتوریا

اگر به همراه خانواده به این شهر مهاجرت کرده‌اید ممکن است بخواهید برای ساعاتی به شهربازی بروید. هزینه شهربازی به ازای هر فرد 25 دلار کانادا است.

 

هزینه سرگرمی و ورزش در کلگری

برای طرفدران سینما و اکران‌های بین المللی که هر ساله در کلگری برپا می‌شود می‌توانید با پرداخت 16 دلار کانادا یک صندلی برای خود رزرو و خریداری کنید.

 

هزینه سرگرمی و ورزش در همیلتون

هزینه سرگرمی در همیلتون می‌تواند بسیار متنوع باشد چرا که تنوع تفریح و سرگرمی در این شهر بسیار زیاد است. از سافاری شیرهای آفریقایی گرفته تا بازدید از باغ های سلطنتی و تماشای گالری های هنری و ... هزینه های متفاوتی دارند. ممکن است مجبور شوید هزینه زیادی پرداخت کنید اما به متنوع بودن سرگرمی ها می ارزد.

 

هزینه سرگرمی و ورزش در اتاوا

اگر بخواهید به کنسرت بروید به ازای هر فرد بین 10 الی 15 دلار باید هزینه کنید. هزینه‌ای که برای سینما نیز می‌توانید پرداخت کنید در همین حدود است.

 

کلام آخر

درست است که در ابتدای مهاجرت هزینه‌های مهمی سر راه شما قرار دارند ااما اگر کمی واقع بینانه به ماجرا نگاه کنیم سرگرمی و اوقات فراغت بخش مهمی از زندگی هستند که نمی‌توان از آنها چشم پوشی کرد.

 

 همراهان گرامی، برای بهره مندی از ارزیابی تخصصی شرایط شما، اقدام به تکمیل  فرمهای ارزیابی رایگان نمایید، یا اگر قصد جدی برای مهاجرت یا دریافت ویزا دارید؛ می‌توانید به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه نمایید تا از مشاوره عضو رسمی شورای قانونگذاری مهاجرت کانادا بهره مند شوید. همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه درباره ما و مطالعه آن، اطلاعات تماس دفاتر ما را دریافت نموده و از اعتبار و مجوزهای ما اطمینان حاصل نمایید.

 

 

مطالب پیشنهادی:

استارتاپ ویزای کانادا

ویزای تحصیلی کانادا

مهاجرت از طریق خود اشتغالی کانادا

ویزای کار پرستاری کانادا یا مهاجرت پرستاران به کانادا

مهاجرت از طریق PEQ کانادا

ویزای دانش آموزی کانادا

ویزا و اقامت سرمایه گذاری کانادا

مقایسه هزینه های زندگی در کانادا

مهاجرت از طریق اکسپرس اینتری کانادا

درباره ویزای کانادا همه چیز بدانید

درباره تحصیل در کانادا همه چیز بدانید

ویزای اقامت دائم کانادا

مهاجرت به کانادا

وکیل مهاجرت

ویزای شینگن آلمان

ویزا و اقامت سرمایه گذاری انگلیس

همه چیز درباره مهاجرت به انگلیس

 

 

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده،ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند.
بدیهی است برداشت و مشورت‌های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی توصیه می‌شود.
مدیریت و همکاران این مجموعه مسوولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسوولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


erfan :

سلام, من بیست و هشت سالمه, لیسانس کامپیوتر گرایش نرم افزار دارم از دانشگاه دولتی ارومیه, دارای چهار سال سابقه ی کار در زمینه ی توسعه ی وب (بک اند) و همچنین برنامه نویسی هوش مصنوعی(سه سال سابقه بیمه), مجرد و سطح زبان آیلتس جنرال 7 هستم خواستم بدونم آیا شرایط من برای رفتن به کانادا چطوریه؟ بهترین روش برای مهاجرت کدوم هستش؟ و مقدار هزینه برای مهاجرت حداقل چقدر است(به دلار کانادا)

با درود 

برای انتخاب بهترین راه مهاجرت به بالای سایت مراجعه و فرم ارزیابی تکمیل بفرمایید

kasra :

بعد از چند سال من ( 4 سال دوره دکتری ) ایا میتونم کار پیدا کنم ویزا را تبدیل به ویزای کار کنم؟ چ.ن من اخرین مدرکم از اونجا گرفتم میتونم راحت تر کار پیدا کنم؟ . ایا داشنجویان دکتری میتون 30 ساعت در هفته کار کنن؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

کار پیدا کردن بستگی به خود شما، رشته شما و میزان توانایی شما دارد.

احتمالا 20 ساعت در هفته اجازه فعالیت کاری خواهید داشت

kasra :

ببخشید ایا میشه با در نظر گرفتن سالی 34 هزار دلار کانادا در سال در مقطع دکتری اقدام کرد؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

به انتخاب رشته، فاند را غیر فاند بودن، انتخاب دانشگاه، انتخاب شهر بستگی دارد، اما به طور معمول بله ممکن است.

 

kasra :

با سلام خیلی ممنون از سایت خوب شما من توی یکی از سایت ها مظالعه کردم در امد یکی که در امد دکتری سالی حدودا 106 هزار دلار کانادا که میشه = 81 هزار دلار امریکا که در امد به نسبت خوبی اما نسبت به امریکا که 122 هزار دلار امریکا و در انگلیس سالی 62 هزار پوند و در استرالیا 125 هزار دلار استرالیا که میشه 90 هزار دلارامریکا بله سوال من هم همین بود ایا من میتونم به سفارت بگم من هزینه ها را در طی یک سال دارم ولی به غیر از این سند ملکی هم دارم این ممکنه افسر را قانع کنه کشور های من برای تحصیل دکتری کانادا و انگلیس هستش

مشاور مهاجرت و ویزا:

بله ممکنه

Hooman rashidi :

سلام و وقت بخیر.آیا امکان اخذ ویزای تحصیلی در یکی از دانشگاههای تورنتو همراه با اخذ مجوز کار در دانشگاه برای همسرم (خانمم)و همزمان همراهی من و فرزندم با ایشون هست؟ ما هردو 35 ساله هستیم و یک فرزند چهار و نیم ساله داریم. ضمنا خودم اجازه کار خواهم داشت؟ ممنونم

مشاور مهاجرت و ویزا:

بله ممکن است، و شما امکان این را خواهید داشت که 20 ساعت در هفته فعالیت شغلی پاره وقت داشته باشید.

kasra :

چرا توصیه نمیشه و شما چه کشوری را پیشنهاد میکنید؟ نه منظور من این بود هزینه هارا برای سال اول بدم و برای سال بعد یک سند خونه به ارزش 700 میلیون بزارم؟ چه کشوری را برای مقطع دکتری توصیه میکنید؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

در خصوص کشورهای دیگر هیچ اظهار نظری نداریم.

اگر قصد اقامت کانادا را دارید پس از 4 سال در مقطع دکتری که تحصیل می کنید می توانید وارد بازار کار شوید، و بازار کار کانادا برای مقطع دکتری با حقوق بالایی که باید به شما پرداخت کنند، قوی نخواهد بود...

kasra :

من میخواستم بدونم در صورتی که هزینه های سال اول ( زندگی +تحصیل+بیمه+بلیط ) داشته باشم و برای اینکه افسر قانع بشه سند خونه به ارزش 1میلیارد بزارم یعنی به ازای او 3 ایا نیازی به فروش خونه هست یا فقط باشه کفایت میکنه؟ سال یا 2 سالی که قراره کانادا باشم؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

داشتن حساب بانکی قوی نسبت به داشتن سند ملکی ارجع تر است. شما نمیتوانید عنوان کنید که هزینه های دانشگاه و هزینه های زندگی خود را با سند ملکی خود پرداخت می کنید. اما میتوانید عنوان کنید که بجز تمکن مالی مکفی، توانایی مالی دیگری از جمله یک ملک را دارم.

kasra :

این امکان وجود داره که من هزینه های 1 سال نیم نهایتش بدم و برای اینکه بخوام ثابت کنم به طور مثال نبردن وابستگان کمکم میکنه قانع کنم افیسر را. هرچند از این نظر که بتونم رضایت افسیر بگیرم توانایی دارم چون مدارکی دارم که میتونه اینو ثابت کنه و اینکه اگر به طور مثال برای اینکه افیسر قانع بشه من تمکن مالی خوبه میشه سند خونه را بزارم که ارزشش حدودا 700 میلیون و ایا احتیاجی به فروشش هست یا فقط سند باشه کفایت میکنه؟ من عرض کردم من هزینه 1 سال نیم یا حد اکثر دو سال میدم اما برای سال بعدش چون دکترا دوره یا 4 ساله هست امکان داره که واسه بخشی از هزینه ها یک حامی معرفی کنم خیلی ممنون از سایت خوب کاربردی شما

مشاور مهاجرت و ویزا:

اگر می توانید توانایی مالی خود را اثبات کنید به صورت نقدی و حساب بانکی این کار را انجام دهید که تاثیر آن نسبت به معرفی یک حامی مالی بسیار بیشتر خواهد بود، حامی مالی بیشتر برای مقاطع پایین تر از فوق لیسانس تاثیر گذار است نه دکتری. ضمنا به طور کلی تحصیل در مقطع دکتری در کانادا توصیه نمی شود.

kasra :

متوجه حرف شما نمیشم یعنی میگید من باید به افسرثابت کنم من تو این 3 سال یا 4 سالی که هستم توانایی مالی دارم؟ میدونید که خودتون فکر میکنم افسر افسر هم این موضوع رو درک کنه که طبیعتا با حقوق و در امد ایران با در امد کانادا بسیار متفاوته با این حال من گواهی تمکن مالی + ریز جزییات به افسر ارایه میدم گواهی من شامل هزینه( شهریه +زندگی +بلیط رفت و برگشت به کانادا) به مدت 1 سال شاید در صورتی که نیاز شد همین مقدار را برای سال دوم هم بدم اما برای سال های بیشتر دیگه من کاری نمیتونم انجام بدم مگر اینکه بورسیه بگیرم . درضمن دلیل من که بخوام دکترا را از کانادا بگیرم داشتن کیفیت اموزشی بالا و امکانات بهتر و اعتبار بیشتر مدرک دکترا هست که در کشور ما این چیز وجود نداره

مشاور مهاجرت و ویزا:

موضوع اصلی در افزایش شانس دریافت ویزای تحصیلی این است که به آفیسر ثابت کنید پس از تحصیل قصد ماندن در کشور کانادا را ندارید، این موارد می تواند با اثبات وابستگی های شما در کشور مبدا باشد. درضمن شما باید ثابت کنید که از پس هزینه های خودتون حداقل در سال اول برخواهید آمد. اما به طور کلی هرچقدر تمکن مالی قوی تری داشته باشید شانس دریافت ویزا افزایش پیدا خواهد کرد.

kasra :

سلام ببخشید ایا من علاوه بر مدارک مالی برای یک سال و مدارک شناسایی ایا سفارت از من گواهی تمکن چون ( دوره دکترا در کانادا یک دوره 3 تا 4 ساله هست) ایا سفارت از من برای سال های بعد هم تمکن میخواد؟ چ.ن با کار های پاره وقتی 70 تا 80 درصد هزینه هارا میشه تامین کرد امکان داره برای 3 سال باقی مانده برای اون 30 درصد باقی مانده حامی را فقط برای اون 3 سال معرفی کرد ؟ و در صورت این شرایط افسر دیگه قانع میشه درسته؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

خیر مواردی که فرمودین زیاد همه ملاک تصمیم گیری آفیسر نخواهد بود، شما باید دلیل بیاورید که به چه دلیل در کانادا میخواید تحصیلات عالیه را این رشته انتخابی بگذرانید و باید خودتان ثابت کنید که از پس هزینه ها بر خواهید آمد، نه اینکه حساب کنید که با کار کردن میتوانید هزینه های خودتان را ساپورت کنید.

KASRA :

چه مدارکی میتونه کمک کنه که بتونم رضایت افسیر بگیرم که میتونم برگردم سند خونه یا شهادت دوستان یا اشنایان کافیه؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

منظورتان از شهادت دوستان چیه؟

می توانید با ارائه مدارک درست، و نامه توجیهی، آیتینری سفر، عنوان دلیل سفر، همراه نبردن وابستگان به نوعی به آفیسر تفهیم کنید که قصد بازگشت به کشور خود را دارید.

KASRA :

یعنی اگر افیسر سختگیر باشد امکان داره برای سال دوم هم مدارک بخواد من میتونم بدم از ایران چون توانایی در حد 350 میلیون من مدارکم ایلتس 7 2 توصیه نامه از استاد و پذیرش از دانشگاه ونکوور گواهی عدم سو پیشینه کیفری گواهی سلامت پزشکی و گواهی تمکن مالی حدود 200 میلیون برای سال اول و فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی اصفهان کارشناسی و ارشد با معدل 17 25 . 18 هست

مشاور مهاجرت و ویزا:

بله در هر حالتی آفیسر ویزا تصمیم گیرنده است و اگر از بازگشت شما اطمینان نداشته باشید می تواند با درخواست ویزای شما مخالفت کند.

KASRA :

سلام ببخشید بنده دارم برای دکترا میخوام به کانادا برم و شهر (شهر ونکورر) میخواستم بدونم چون من پذیرش از دانشگاه گرفتم مدارک که باید به سفارت ارایه بدم ایا فقط سال اول بدم یعنی فقط هزینه تحصیل و زندگی به سفارت که حدودا 200 میلیونحم هست ایا میشه برای سال های بعد چون دوره دکترا دوره 4 ساله هست میشه برای سال های بعد با کار در ان کشور هزینه ارا تامین کرد یا باید از ایران تامین بشه

مشاور مهاجرت و ویزا:

قانونا ارائه مدارک یک سال کافیست، اما ممکن است که آفیسر ویزا به آن اکتفا نکند و به دلیل عدم توانایی مالی ریجکت شوید.

زهرا :

سلام و وقتتون بخیر من 29 سالمه و لیسانس مهندسی فضای سبز دارم همسرم هم 35 سالشونه و دیپلم هم ندارن ولی گواهینامه پایه یکم بین المللی دارن یک ماهی هست که یادگیری زبان رو شروع کردیم و نهایتا تا سه ما دیگه به اتمام می رسونمو ده سال هم سابغه کار دارن

مشاور مهاجرت و ویزا

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره مهاجرت قانونی، توسط وکیل رسمی مهاجرت، به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.