درباره ویزای کانادا همه چیز بدانید


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۱۰/۲۰

ویزای کانادا توسط وکیل رسمی اداره مهاجرت در 2024

در حال حاضر کانادا امتیاز ویژه ای را برای ایرانیان در نظر گرفته که می‌توانند ویزای توریستی را در خاک کانادا به ویزای کار باز تبدیل کنند. که فعلا یکی از بهترین روش های مهاجرتی کاناداست، اگر موفق به دریافت ویزای توریستی کانادا شوید.

بنابراین اگر میخواهید مسیر درخواست ویزای کانادا برای شما بی نقص انجام شود، توصیه می‌شود با ما تماس بگیرید و از خدمات ما حرفه ای ما در دفاتر ایران و کانادا استفاده کنید.

ویزای کانادا

کانادا ویزاهای مختلفی دارد که هرکدام شرایط خاص خود را دارند. مهمترین سوالی که برای متقاضیان ویزای کانادا وجود دارد؛ این است که بهترین نوع ویزا با توجه به شرایط ما، کدام است؟ در این مطلب سعی شده که با معرفی انواع ویزای کانادا و شرایط و نکات مهم پیرامون آن، به انتخاب درست شما کمک کنیم. در سال 2022 به دلیل مشکلات بیماری کرونا یک مقدار سختگیری های اداره مهاجرت کانادا برای صدور ویزاهای موقت کانادا زیاد شد، اما خوشبختانه بعد از گذراندن این مشکل، بررسی پرونده ها در سال 2023 با سرعت و دقت بیشتری در حال انجام است.

(اگر قصد دریافت هر گونه ویزای کانادا را دارید، توصیه می شود تا انتهای این مطلب را مطالعه بفرمایید )

 

پادکست ویزا724: انواع ویزای کانادا

 

ویزای توریستی کانادا:

ویزای توریستی و مدت اعتبار آن بنا به تشخیص افسر و درخواست شما صادر می‌گردد. که معمولا اگر به درستی مراحل ثبت درخواست را طی کنید ویزای مولتی کانادا دریافت خواهید کرد.

* خدمات ویزای توریستی کانادا در ویزا724 به سه صورت ارائه می شود؛ برای اطلاع از هزینه ها و شرایط آن می توانید به لینک > هزینه ویزای توریستی کانادا مراجعه نمایید.

 

موارد تاثیرگذار در شانس ویزای کانادا:

 

شرایط خدمات ویزای کانادا در ویزا724:

1. تاریخچه سفر قوی در 3 سال گذشته. یا داشتن دعوتنامه از اقوام درجه یک در کانادا (داشتن دعوتنامه از یک همایش، سمینار، نمایشگاه، دوست یا اقوام دور پذیرفته نیست، چون ریسک ویزای بالایی دارد). در صورتی که تاریخچه سفر قوی برای درخواست ویزای توریستی کانادا ندارید، می توانید از خدمات ما در تور یونان یا ویزای فرانسه یا ویزای ایتالیا در ویزا724 استفاده کنید.

2. مدارک شغلی معتبر با گردش حساب متناسب با شغل

3. سند ملکی

4. تایید شرایط شما توسط مشاوران ویزا724

برای بررسی شرایط باما در تماس باشید...

چند توصیه بسیار مهم درباره ویزای کانادا 

* برای درخواست ویزای توریستی اگر تاریخچه سفر قوی در 3 سال گذشته ندارید، مثلا ویزای شینگن، استرالیا، انگلستان یا امکان دریافت دعوتنامه از اقوام درجه یکی با اقامت دائم، در کانادا ندارید؛ برای ویزای توریستی کانادا، شانس شما بسیار ضعیف است (فریب آژانس هایی که ادعای این را دارند که دعوتنامه آنها شانس شما را افزایش می دهد، را نخورید، دعوتنامه فقط دلیل سفر شما را توضیح می دهد، خرید و فروش دعوتنامه کاملا غیر قانونی ست اگر بیشتر دقت کنید شرکتهایی اقدام به فروش دعوتنامه می کنند که لایسنس و مجوز اداره مهاجرت کانادا ندارند).

* به شدت توصیه می شود با شرکتهایی که در کشور مبدا مقصد شما مجوز قابل استعلام دارند وارد قرارداد شده و مدارک خود را در اختیارشان بگذارید.

* فریب نخورید که به شما می گویند، کانادا هیچ مدرکی را استعلام نمی‌گیرد! ما ویزای تضمینی  کانادا میگیریم! مبلغ را بعد از صدور ویزا پرداخت کنید! چون قطعا برای اینکه ویزا را تضمین کرده اند، از مدارک جعلی بدون اطلاع شما استفاده می کنند که بخواهند شانس ویزا را افزایش دهند، اما در اصل شما 5 سال تحریم می شود و اگر پولتان را هم پس بدهند ارزشی ندارد..

* اگر به قصد پناهندگی میخواهید ویزای کانادا بگیرید، این تصمیم ممکن است یکی از بزرگترین اشتباهات شما در مسیر رسیدن به اقامت دائم کانادا باشد. چون احتمالا میخواهید با ارائه یک کیس دروغین درخواست پناهندگی کنید و احتمال بسیار قوی یا به شما ویزا نمی دهند یا با کیس شما مخالفت می شود. یا توسط سودجویان غیر مجاز مهاجرت، آینده خود را از دست می دهید.

ویزای توریستی یک بار ورود کانادا و ویزای 5 ساله مولتی کانادا هر 2 به یک روش اخذ میگردد و هر دو به صورت توریستی است. برای کسب اطلاعات تکمیلی در این خصوص می توانید به صفحه ویزای توریستی کانادا مراجعه کنید.

اگر قبلا سابقه درخواست ویزا داشته اید اما ریجکت شده اید؛ توصیه می شود صفحه رفع ریجکتی را مطالعه بفرمایید. 

باید توجه داشته باشید که راههای مهاجرت کانادا بسیار است اما ویزای توریستی کانادا راه مهاجرتی نیست، شما صرفا یک توریست خواهید بود، مگر اینکه...

دقت داشته باشید که انتخاب مشاور یا وکیل کانادا برای انجام هیچکدام از مراحل مهاجرت یا درخواست ویزای کانادا اجباری نیست، اما حضور یک وکیل یا مشاور خبره و با تجربه بسیار می تواند در مدیریت زمان و افزایش شانس ویزا موثر باشد.

خدمات ویزا و مهاجرت کانادا در ویزا724 توسط خوشنام ترین مشاور و وکیل قانونی مهاجرت با دانش تیم تخصصی متشکل از چندین وکیل دادگستری کانادا و مشاورین ICCRC با تجربه بیش از 1000 پرونده موفق، مدیریت و انجام می پذیرد. برای مشاهده مجوزهای ما می توانید به صفحه درباره ما مراجعه بفرمایید.

بدترین نوع ریجکتی ویزای کانادا از زبان وکیل رسمی کانادا


ویزای تحصیلی کانادا:

یکی از بهترین و سریعترین روشهایی که راه مهاجرت به کانادا را هموار میکند، دریافت ویزای تحصیلی است. البته باید توجه داشته باشید که این نوع از ویزای کانادا برای همه مناسبت نیست و بسیار به شرایط شما بستگی دارد

برای افراد بالای 18 سال باید از کالج ها، دانشگاهها و مراکز آموزشی کانادا پذیرش گرفت و سپس درخواست ویزای تحصیلی کانادا مطرح شود. برای افراد 5 الی 17 سال ویزای دانش آموزی کانادا اخذ میگردد. مدارس در کانادا به صورت دولتی و غیر دولتی بوده و از سطح علمی بالایی برخوردار هستند. 

با انتخاب درست مرکز آموزشی، انتخاب رشته دقیق، ارائه درست مدارک، انگیزه نامه حرفه ای به اداره مهاجرت، در صورتی که موفق به دریافت ویزای تحصیلی کانادا شوید، می توانید اجازه کار بعد از تحصیل دریافت کرده و وارد بازار کار کانادا شوید. سپس برای پروسه اقامت دائم کانادا اقدام نمایید.

ویزای کانادا مولتی 5 ساله:

منظور از ویزای کانادا مولتی 5 ساله این است که ویزای کانادا عموما به میزان اعتبار پاسپورت صادر میگردد و پاسپورتهای ایرانی دارای 5 سال اعتبار هستن ویزای کانادا 5 ساله یک اصطلاح است که بین عموم رواج پیدا کرده.

توصیه می‌کنیم برای دریافت این نوع از ویزای کانادا، ویزای شینگن یا حداقل ویزای کشورهای همسایه را قبلا در پاسپورت خود داشته باشید (دارای تاریخچه سفر قوی ای باشید) و سپس برای دریافت ویزای کانادا 5 ساله اقدام نمایید. برای افزایش شانس دریافت ویزای کانادا داشتن دعوتنامه معتبر موثر است (البته نه دعوتنامه ای که آژانسها و یا شرکت ها بر روی پرونده شما می گذارند برای اینکه نداشتن مجوز خود را از اداره مهاجرت توجیه کنند).

 

ویزای اقامت دائم کانادا با اکسپرس انتری:

سیستم اکسپرس اینتری سریعترین و ارزانترین روش دریافت اقامت دائم کاناداست که بر مبنای چند فاکتور سن، تحصیلات، سوابق شغلی،  دانش زبان و انطباق پذیری، محاسبه می شود. در صورتی که واجد شرایط این سیستم باشید دعوتنامه اقامت دائم دریافت می کنید. به صورت خلاصه؛ این روش بیشتر برای کسانی ست که سن زیر 34 سال دارند، حداقل فوق لیسانس دریافت کرده اند، مدرک زبان انگلیسی حداقل معادل با CLB 9 دارند و دارای 3 سال سابقه کار هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر این برنامه می توانید به صفحه اکسپرس انتری کانادا مراجعه بفرمایید.

 

ویزای کانادا فرصت مطالعاتی:

کشور کانادا برای جذب تفکرات و طرحهای علمی ، تسهیلاتی به منظور ارائه ویزای فرصت مطالعاتی به واجدین شرایط، اعطا می کند. متقاضیان میتوانند پس از دریافت پذیرش از دانشگاه، موسسه علمی و یا مراکز هنری کانادا، جهت دریافت ویزا اقدام نمایند. از آنجائیکه این ویزا در رده بندی خاصی بین ویزاهای تحصیلی و کاری جای میگیرد، انتخاب نوع صحیح ویزا از اهمیت زیادی در پروسه اقدام برای ویزای فرصت مطالعاتی برخوردار است.

البته باید دقت داشته باشید که اگر قصد مهاجرت به کانادا دارید این نوع ویزا توصیه نمی شود چون معمولا اجازه کار بعد از تحصیل نخواهید داشت و کوتاه مدت است.

 

ویزای کانادا شغلی:

ویزای کانادا شغلی یا همون ویزای کار کانادا، برای آن دسته از افرادی ایست که قصد مهاجرت کاری به کانادا را دارند. دریافت ویزای کار کانادا بسیار دشوار است، اما اگر به صورت موقت در کانادا مشغول به کار شوید و شما فرد مفیدی برای کشور کانادا باشید میتوانید با داشتن امتیازات لازمه درخواست اقامت دائم کنید.

از روشهای مختلفی میتوانید ویزای کار کانادا دریافت کنید، مثلا ثبت شرکت، کارآفرینی، دریافت جاب آفر، از طریق تحصیل همسر، با خرید یک بیزنیس در کانادا و...

فاکتورهایی که برای شما برای دریافت ویزای کار کانادا (دریافت فرصت شغلی) امتیاز می آورد:

 مهارت در زبان انگلیسی یا فرانسه، میزان تحصیلات، تجربه کاری، سن، پیدا کردن کارفرما در کشور کانادا، سازگاری با محیط زندگی

 

ویزای کار کانادا از طریق ثبت شرکت یا owner operator :

این برنامه اقامتی کانادا در خصوص افرادیست که میخواهند بیزینسی را در کانادا راه اندازی کرده و یا خریداری کنند.

حسن این برنامه اقامتی این است که مانند برنامه های کارآفرینی استانی به حجم سرمایه خاصی نیاز ندارد بسته به نوع بیزینس بسیار متفاوت است، الزامی برای ارائه مدرک زبان ندارید و کل برنامه می تواند در کمتر از یک سال انجام شود و ......

 

ویزای کانادا سرمایه گذاری:

یکی از روشهای دریافت ویزای کانادا، روش سرمایه گذاری در کشور کاناداست که شرایط خاص خود را دارد و اگر واجد شرایط باشید می‌توانید ویزای سرمایه گذاری کانادا درخواست نمایید.

 

شرایط دریافت ویزای کانادا سرمایه گذاری:

تنها ویزای سرمایه گذاری کانادا در حال حاضر متعلق به استان کبک است که شما باید تعهد دهید تا مبلغ 1/200/00 دلار در کانادا سرمایه گذاری کنید و این مبلغ تا 5 سال نزد دولت کانادا خواهد ماند.( البته این مبلغ هر ساله با توجه به قوانین مهاجرتی کانادا تغییر میکند و برای هر استان در کانادا متفاوت است) مثلا شما با دارایی 2 میلیون دلاری کانادا و پرداخت 365 هزار دلار به کبک میتوانید اقامت کانادا را دریافت کنید.

همچنین شما باید نشان دهید که به اندازه کافی پول برای پشتیبان مالی خود و خانواده در کانادا خواهید داشت.

داشتن حداقل 35 امتیاز از 100 که این امتیازها بر اساس موارد زیر تعیین می شود:

سن، تحصیلات، تجربه کاری، میزان سطح دانش زبان انگلیسی یا فرانسه، انطباق فرد متقاضی با محیط کانادا.

روشهای تجاری دیگر مانند ثبت شرکت، استارتاپ، کارآفرینی های استانی همگی به سرمایه گذاری کانادا معروف هستند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید به صفحه اقامت سرمایه گذاری و کارآفرینی کانادا مراجعه فرمایید.

 

ویزای استارتاپ کانادا:

در این روش اقامتی کانادا باید یک ایده یا بیزینس پلن نوین برای کسب درآمد به کانادا نشان دهید که بتواند در کانادا پول ساز باشد. این ایده استارتاپی باید مورد تایید یکی از مراکز سرمایه گذاری کانادا قرار گیرد تا بتوانید برای اقامت کانادا درخواست دهید. در این روش مهاجرتی شما با داشتن اقامت دائم به کانادا می رود و همچنین حداکثر 5 خانواده میتوانند از این طریق اقامت دائم کانادا دریافت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید به صفحه استارتاپ ویزای کانادا مراجعه فرمایید.

 

ویزای پناهندگی کانادا:

پناهندگی کانادا جزو روشهای اقامتی یا مهاجرتی محسوب نمی شود. پناهندگی یک روشی ست برای کلاهبرداری! بسیاری از شرکتهایی که وعده پناهندگی می دهند

اشخاص بسیاری هستند که وعده های پناهندگی میدن، این اشخاص یا شرکت ها قراره کیس های دروغ و مدارک جعلی به اداره مهاجرت ارائه بدن، اونوقت چطور شما میتونین به این اشخاص اعتماد کنید، همانطوری که به اداره مهاجرت دروغ میگن به شما هم دروغ نگن؟!



⏪ به دفعات میشنویم و میبینیم کسانی که در این راه سرشون کلاه رفته با وعده های اینچنینی:
ما تمام مبلغ رو در مقصد میگیریم.
ما قرارداد رسمی مینویسیم که فقط به اداره مهاجرت دروغ بگیم و به شما دروغ نگیم!!
ما شرکت ثبت شده در دبی، ترکیه، ... هستیم.
این روش ارزونترین روشه‌.
فقط کافیه که برسی به کانادا.
حتما با کیس شما موافقت می کنن و دیپورت نمیشی.
صد در صد ویزا میگیری و...
ما ویزای توریستی تضمینی میگیریم خودتون برید کانادا پناهندگی بگیرید...!
میفرستیمتون ترکیه میان دنبالتون از اونجا میفرستیمتون انگلیس یا کانادا !!!
(در بهترین حالت در کشور ترکیه رها می شوید یا اینکه تهدید میکنند که اگر قسط های اول و دوم رو پرداخت نکنید در ترکیه رها خواهید شد و به پلیس ترکیه خبر میدیم که چه قصدی دارید که شما را دستگیر کنند، البته بعد از پرداخت باز هم رها خواهید شد! چون فقط 1 یا 2 قسط نداده اید)

 

ویزای خود اشتغالی کانادا:

این نوع ویزا متخص به هنرمندان و ورزشکاران است، یا کسانی که در این دو حیطه دستی بر آتش دارند و می توانند با ارائه شواهد و مدارک اثبات کنند که در کشور خود کسب درآمد کرده و می توانند در کانادا نیز این راه را ادامه دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این برنامه می توانید به صفحه خود اشتغالی کانادا مراجعه بفرمایید.

 

ویزای اسپانسر شیب کانادا:

این نوع ویزای کانادا مختص به کسانی ست که همسر آنها اقامت دائم کانادا یا پاسپورت کانادا را داراست یا مختص به کسانی ست که فرزند یا نوه آنها در کانادا اقامت دائم داشته یا شهروند کانادایی محسوب می شوند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر این نوع ویزای کانادا می توانید صفحه اسپانسرشیپ کانادا را مطالعه بفرمایید.

 ویزای اقامت دائم کانادا از طریق استان های آتلانتیک:

در شرایط کنونی پیدا کردن فرصت شغلی در کانادا بسیار دشوار است. اما استانهای آتلانتیک کانادا شرایط بهتری نسبت به دیگر استان های کانادا دارند، کاریابی در این استانها شانس بالاتری داشته و یکی از بزرگترین امتیازات این برنامه مهاجرتی، دریافت اقامت دائم کانادا در ابتدای پروسه است.

برای دریافت اطلاعات کامل این نوع ویزای کانادا به صفحه کاریابی آتلانتیک مراجعه بفرمایید.

نکات مهم ویزای کانادا

 

ویزای تضمینی کانادا چگونه‌ است؟

ویزای تضمینی کانادا صد در صد کلاهبرداری ست! هیچ تضمینی در صدور ویزا وجود ندارد، معمولا واژه ویزای تضمینی را، شرکتهایی که مجوز اداره مهاجرت کانادا (RCIC/ICCRC) را ندارند یا در ایران مجوز وزارت کار یا وزارت علوم ندارند، برای جلب نظر مشتری استفاده می کنند. عنوان می کنند که با دعوتنامه آنها صد در صد ویزا صادر می شود! (در صورتی که دعوتنامه فقط می تواند دلیل سفر شما را توضیح دهد نه اینکه شانس ویزا را افزایش دهد!) و گاهی عنوان می شود که ویزای تضمینی کانادا یعنی اگر با دعوتنامه ما، ویزا صادر نشد، کل مبلغ عودت داده می شود و شما ضرر نخواهید کرد! (آژانسهای مسافرتی طبق قوانين اداره مهاجرت کانادا حق هیچگونه فعالیت در هیچ گونه ویزای کانادا را ندارند، حتی توریستی)

شرکتهایی که ویزا را تضمین  می‌کنند در اکثر مواقع بدون اطلاع شما از مدارک جعلی در پرونده استفاده می کنند که طبق نظر خودشان شانس شما را افزایش دهند تا مجبور نباشند پول شما را عودت بزنند. که این امر موجب می شود از هر گونه درخواست به کانادا به مدت 5 سال تحریم شوید و در آخر اگر مبلغ شما را هم عودت بزنند، ضرر بزرگ شما این است که 5 سال حق هیچگونه درخواست یا اعتراضی را به اداره مهاجرت کانادا ندارید.

 

علت طولانی شدن جواب ویزای کانادا؟

عوامل زیادی می تواند در این امر تاثیرگذار باشد، نقص مدارک، بررسی بیشتر اداره مهاجرت و در شرایط کنونی کرونا که تعداد نیروها بسیار کم شده و ...

چگونه ویزای کانادا بگیرم؟

اول باید بررسی کنید که شانس دریافت چه نوع ویزایی را دارید که در ادامه انواع ویزای کانادا را شرح داده ایم. سپس باید شرایط ویزای کانادا را برآورده کنید. بسته به کشور محل اقامت شما، اگر می خواهید به کانادا سفر کنید، ممکن است نیاز به درخواست ویزای کانادا داشته باشید.

اگر در لیست کشورهایی قرار دارید که اتباع آنها نیاز به ویزای کانادا دارند، باید برای ویزای کانادا اقدام کنید. نوع ویزای کانادا شما بستگی به هدف و مدت اقامت شما دارد. به عنوان مثال، اگر می خواهید به عنوان یک توریست به کانادا بروید، به ویزای توریستی موقت نیاز دارید و اگر می خواهید تحصیل کنید، به ویزای دانشجویی احتیاج دارید.

هر یک از ویزاهای کانادا به مدارک مخصوصی نیاز دارد و همچنین هر کدام مراحل متفاوتی دارد؛ پس از انتخاب روش مهاجرتی متناسب با شرایط خود، بهتر است با وکیل مهاجرتی درباره شروع مراحل مهاجرت صحبت کنید.

 

زمان پردازش ویزای کانادا

زمان پردازش ویزای کانادا چقدر طول می کشد؟

یکی از متداول ترین سوالات مهاجران احتمالی کانادایی این است که " مدت زمان پردازش ویزا چقدر طول می کشد؟ درخواست مهاجرت من چقدر طول می کشد تا رسیدگی شود؟ " ما تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد زمان پردازش مهاجرت را گردآوری کرده ایم. به خواندن ادامه دهید!

 

زمان پردازش ویزای مهاجرت به کانادا

متقاضیان هر نوع ویزا یا مجوز مهاجرت به کانادا باید هنگام محاسبه مدت زمان لازم برای رسیدگی مجدد به درخواست خود، زمان متوسط پردازش را در نظر بگیرند.

در مهاجرت به کانادا، مدت زمان پردازش این است که چقدر طول می کشد تا مقامات اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) به درخواست شما رسیدگی کنند، این مدت زمان از روزی که آن ها پرونده را دریافت می کنند تا روزی که به تصمیم گیری می رسند.

 

طولانی شدن مدت زمان ویزای کانادا

 

چه چیزی بر زمان پردازش ویزای کانادا تأثیر می گذارد؟

عوامل متعددی بر زمان پردازش درخواست تأثیر می گذارد:

کشور محل اقامت: برخی از زمان های پردازش IRCC بسته به کشور محل اقامت فرد متفاوت است. قبل از دسامبر 2015، زمان پردازش خدمات مختلف با توجه به دفتر ویزا مشخص می شد. این به این دلیل بود که تقاضاهای مربوط به اقامت دائم و موقت، ویزا و مجوزها توسط نزدیکترین دفتر ویزا بررسی می شد. امروزه برنامه ها در سراسر شبکه جهانی دفاتر ویزا بررسی می شوند تا پردازش تا حد ممکن کارآمد شود، بنابراین ممکن است درخواست شما لزوماً در نزدیکترین دفتر ویزا به شما پردازش نشود، بلکه در دفتری که به بهترین نحو برای پردازش کارآمد درخواست شما طراحی شده است، پردازش می شود.

نوع درخواست: زمان پردازش انواع مختلف ویزا و مجوزها نیز متفاوت است. نوع درخواست و همچنین تعداد داوطلبانی که در حال حاضر در آن دسته در حال بررسی هستند، هر دو می توانند بر زمان پردازش تأثیر بگذارند. اگر برنامه ای مراحل زیادی داشته باشد، ممکن است پردازش آن بیشتر طول بکشد.

کامل بودن: اگر یک پرونده ناقص باشد، IRCC ممکن است متقاضی را به طور کامل رد کند، یا ممکن است اطلاعات بیشتری را درخواست کند که می تواند باعث تاخیر قابل توجه در پردازش شود.

در این بخش میانگین زمان پردازش برنامه های مهاجرت در برخی از محبوب ترین روش ها و زمان تقریبی پردازش را بررسی می کنیم. مهم است که به یاد داشته باشید که زمان پردازش را نمی توان تضمین کرد و فقط تخمینی است. زمانهای زیر بر اساس میانگین زمانهای پردازش IRCC است که در 4 ژانویه 2018 بیان شده است. لطفاً توجه داشته باشید که گاهی اوقات زمان پردازش بستگی به این دارد که آیا یک درخواست به صورت الکترونیکی با استفاده از روش آنلاین ارسال شده است یا از طریق یک روش کاغذی. زمانهای پردازش ذکر شده در زیر مشخص می کند که بین برنامه های کاربردی آنلاین و کاغذی تفاوت است.

 

مدت زمان پردازش ویزای کانادا

زمان پردازش برنامه مهاجرت کاری

*این شامل برنامه کارگران ماهر فدرال (FSW) ، معاملات ماهر فدرال (FST)  و جریانهای کلاس تجربه کانادایی (CEC) و همچنین برخی از برنامه های نامزدی استانی (PNP) است.

در 80 مورد، برنامه ای که از طریق اکسپرس اینتری ارسال می شود ظرف 6 ماه از تاریخ دریافت پردازش می شود. لطفاً توجه داشته باشید که این زمان های پردازش شامل زمان لازم برای ارسال نمایه اکسپرس اینتری، دریافت دعوتنامه برای درخواست (ITA) و آماده سازی درخواست نهایی برای ارسال نیست و فقط زمان بررسی پرونده است.

 

زمان پردازش برنامه مهاجرت تحصیلی

 

بسته به کشور محل اقامت متقاضی، زمان پردازش مجوزهای تحصیل بسیار متفاوت است. کوتاهترین زمان پردازش تقریباً 1-2 هفته است، اما متقاضیان از برخی کشورها می توانند زمان پردازش نزدیک به 16 هفته را انتظار داشته باشند. زمان پردازش ویزای تحصیلی نیز بسته به حجم درخواست های دریافتی متفاوت است، بنابراین اگر نزدیک به آغاز سال تحصیلی کانادا درخواست می دهید ممکن است با تاخیر مواجه شوید.

 

زمان پردازش درخواست مجوز کار پس از تحصیل

این یک نوع ویزا است که در گروه تمدید مجوز کار قرار می گیرد. زمان پردازش درخواست برای مجوزهای کار پس از فارغ التحصیلی بسته به روش مورد استفاده شما متفاوت است. اگر درخواست خود را به صورت آنلاین ارسال کنید، باید ظرف 99 روز رسیدگی شود. با این حال، اگر یک برنامه کاغذی ارسال کنید، می توانید مدت زمان پردازش بیشتری را در حدود 117 روز انتظار داشته باشید.

 

مدت زمان پردازش مراحل اقامت دائم

پردازش کارت جدید اقامت دائم (PR)   13 روز طول می کشد. با این حال، تمدید یا جایگزینی یک کارت PR قدیمی می تواند 24 روز طول بکشد تا پردازش شود.

 

مدت زمان پردازش درخواست اسپانسرشیب

هنگام حمایت از همسر برای اقامت دائم، درخواست ها تقریباً 12 ماه طول می کشد. زمانهای پردازش بسته به این که همسر در داخل یا خارج از کانادا اقامت داشته باشد متفاوت است، اما اکنون برای همه برنامه های حمایتی همسر مدت 12 ماه مشخص شده است.

 

مدت زمان پردازش ویزای توریستی

زمان پردازش ویزای توریستی بستگی به این دارد که از کجا و چگونه درخواست می کنید. در صورت درخواست از داخل کانادا، برنامه های آنلاین ظرف 12 روز و برنامه های کاغذی ظرف 27 روز پردازش می شوند. با این حال، درخواست های خارج از کانادا بسته به کشور محل اقامت متقاضی متفاوت است.

 

تمکن مالی ویزای کانادا

شرایط مالی مورد نیاز برای ویزای کانادا

این مورد هم بستگی به نوع درخواست ویزا دارد مثلا در ویزای توریستی کانادا اثبات تمکن مالی مناسب برای طول مدت سفر که باید محاسبه کنید چند روز در کانادا اقامت دارید و هزینه ها شامل چه مواردی ست و مثلا برای ویزای تحصیلی کانادا معادل با شهریه 1 سال مرکز آموزشی و 1 سال زندگی نفرات در شهر مورد نظر محاسبه و ارائه می شود و انواع ویزای دیگر که شرایط مفصلی دارند.

 

مدت زمان دریافت جواب ویزای کانادا؟

مدت زمان پاسخ‌دهی به درخواست ویزا به افسران اداره مهاجرت بستگی دارد اما یک زمان حدودی در وبسایت رسمی اداره مهاجرت به آدرس Canada.ca برای هر نوع ویزا اعلام شده است.

 

مدارک مورد نیاز ویزای کانادا

مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای کانادا

مدارک مورد نیاز برای ویزاهای موقت مثل توریستی و تحصیلی معمولا باید اثبات کننده بازگشت شما به کشور مبدا باشد همچنین باید ثابت شود که تمکن مالی کافی برای تأمین خود در طول مدت اقامتتان را دارید. همچنین در ویزاهای اقامت دائم کانادا بسته به نوع درخواست بسیار متغییر است که در ادامه به جزئیات بیشتری به آن اشاره می کنیم.

در اینجا مدارک مورد نیاز برای ویزای کانادا آمده است:

  • گذرنامه
  • فرم مناسب ویزای کانادا
  • اثبات هزینه پرداخت شده برای ویزای کانادا
  • اثبات سابقه کیفری پاک
  • اثبات سلامت کامل از طریق معاینه پزشکی
  • عکس ها مطابق با شرایط عکس برای ویزای کانادا
  • اثبات تمکن مالی
  • اثبات اینکه پس از اتمام ویزای کانادا به کشور خود باز خواهید گشت
  • اسناد هویت و وضعیت مدنی
  • نامه ای که هدف سفر شما به کانادا را توضیح می دهد.
  • نامه پشتیبانی/دعوت به کانادا

 

سن

شرایط برنامه مهاجرتی ممکن است بر اساس این که سن فرد چقدر است متفاوت باشد؛ افراد با سن بالای 18 سال می توانند برای برنامه های مهاجرتی اقدام کنند و افراد کمتر از 17 سال باید با کمک فردی که به سن قانونی رسیده است برای پرونده مهاجرتی خود اقدام کنند.

گذرنامه

شما باید گذرنامه معتبر و سایر مدارک سفر داشته باشید. هنگام درخواست ویزای کانادا، باید فتوکپی صفحه اطلاعات گذرنامه خود را ارائه دهید.  این مورد باید شامل موارد زیر باشد:

  • شماره گذرنامه
  • تاریخ صدور و انقضا
  • اطلاعات شخصی شما: نام، عکس، محل تولد و تاریخ تولد

اسناد و فرمها

هنگام درخواست ویزای کانادا، باید یک بسته برنامه مهاجرتی را از وب سایت IRCC بارگیری کنید. در آنجا، راهنمای آموزشی، چک لیست اسناد و همچنین تمام فرمهایی را که باید تکمیل و ارسال کنید، خواهید یافت.

شما باید تمام اسناد و فرم هایی را که در چک لیست وجود دارد، ارائه دهید. این اسناد شامل (البته ممکن است موارد دیگری بر اساس پرونده مهاجرتی شما نیاز شود) کپی گذرنامه، تصاویر، رسید هزینه و سایر اسناد هویت می باشد.

علاوه بر اسناد ذکر شده در چک لیستIRCC ، کشورهای مختلف ممکن است به اسناد خاصی نیاز داشته باشند. شما باید از دفتر ویزای مسئول در کشور خود بپرسید که آیا به مدارک اضافی نیاز دارید یا خیر.

اثبات هزینه پرداخت شده برای ویزای کانادا

برای درخواست ویزای کانادا، باید هزینه های لازم را بپردازید و رسیدها را به درخواست خود ضمیمه کنید. بسته به هدف سفر ، هزینه ها تغییر می کند.

دو نوع هزینه وجود دارد:

  • هزینه پردازش برنامه
  • هزینه های بیومتریک

عکسهای ویزای کانادا

شما باید دو تصویر گذرنامه بر اساس شرایط کانادا ارائه دهید. اگر تصاویر با الزامات تعیین شده توسط دولت کانادا مطابقت ندارند، درخواست شما ممکن است رد شود.

اثبات تمکن مالی

شما باید شواهدی ارائه دهید که نشان می دهد می توانید از حمایت مالی خود و سایر اعضای خانواده که ممکن است در طول مدت اقامت شما همراه شما باشند، حمایت کنید. می توانید این کار را از طریق موارد زیر انجام دهید:

  • اظهارات بانکی
  • نامه اشتغال نشان دهنده درآمد سالانه
  • مدارکی که شما برای دریافت حمایت مالی از دوستان/خانواده برای پوشش مدت اقامت خود تنظیم کرده اید.
  • شواهدی از درآمد میزبان یا یکی از اعضای خانواده کانادایی شما
  • به خاطر داشته باشید که این یک لیست جامع نیست و ممکن است به مدارک دیگری نیاز داشته باشید.

اثبات اینکه پس از اتمام ویزا به کشور خود باز می گردید!

شما باید افسران ویزای خود را متقاعد کنید که پس از اتمام ویزای، به کشور خود باز خواهید گشت. چندین روش برای انجام این کار وجود دارد، از جمله:

  • اثبات اشتغال؛شما باید کپی قرارداد کار خود را ارائه دهید، نامه ای که نشان می دهد شما به عنوان کارمند دائمی شناخته می شوید این مورد زمان بازگشت شما به کار و نقش شما در شرکت را مشخص می کند.
  • اگر مالک املاک در کشور خود هستید، باید شواهدی از آن مانند سند مالکیت یا قرارداد اجاره را ارائه دهید.
  • اگر در کشور خود افرادی را دارید که باید از آنها مراقبت کنید، مانند اعضای خانواده یا فرزندان، باید شواهدی از مسئولیت های خود را نشان دهید.

اسناد هویت و وضعیت مدنی

شما باید کپی مدارک هویت و وضعیت مدنی را با درخواست ویزای کانادا ضمیمه کنید. این شامل گواهی تولد، گواهی ازدواج یا گواهی طلاق است. در برخی موارد، ممکن است ملزم به ارائه شناسه ملی باشید.

برای اطلاعات بیشتر در این مورد بهتر است با یک وکیل مهاجرتی مشورت کنید.

مجوزهای پلیس

شما باید ثابت کنید که هیچ سابقه کیفری قبلی ندارید و خطری برای جامعه کانادا محسوب نمی شوید. شما می توانید این کار را با اخذ گواهی پلیس در کشور خود انجام دهید. در برخی موارد، ممکن است مجبور شوید مجوزهای پلیس را از هر کشوری که بیش از شش ماه در آن زندگی کرده اید نیز ارائه دهید.

معاینه پزشکی

برای اخذ ویزای کانادا باید از سلامت کامل برخوردار باشید. برای اثبات آن، ممکن است از شما خواسته شود که یک معاینه پزشکی را انجام داده و نتایج را در پرونده خود ثبت کنید. با این حال، اگر قصد دارید کمتر از شش ماه بمانید، معمولاً معاینه پزشکی لازم نیست، مگر اینکه در شرایطی باشید که از نزدیک با مردم کار کنید.

هدف از سفر

هنگام درخواست ویزای کانادا، باید هدفی را برای سفر خود به کانادا ارائه دهید. شرایط بستگی به کشور دارد اما می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • یک دعوت نامه از حامی مالی خود یا عضو خانواده/دوستی که ملاقات خواهید کرد.
  • اطلاعات تماس افرادی که می توانند از شما برای بازدید حمایت کنند.
  • هرگونه اسنادی که هدف شما از سفر را تأیید کند.

نامه پشتیبانی/دعوت نامه

در برخی موارد، ممکن است لازم باشد نامه دعوت نامه ای را از شخصی در کانادا ارائه دهید .این شخص یا باید شهروند کانادا باشد یا دارای اقامت دائم باشد. شخصی که نامه می نویسد از نظر قانونی مسئولیتی در قبال شما ندارد. او باید آن نامه را به شما بدهد و شما باید آن را در پرونده خود بگنجانید.

نامه باید شامل این اطلاعات باشد:

  • نام
  • تاریخ تولد
  • شماره تلفن و آدرس
  • رابطه شما با شخصی که نامه را می نویسد.
  • مدت اقامت شما در کانادا، محل اقامت شما و زمان عزیمت به آنجا چقدر است.
  • نحوه برنامه ریزی شما برای حمایت مالی از خود.

این نامه همچنین باید شامل اطلاعات زیر در مورد نویسنده باشد:

  • نام کامل و تاریخ تولد آنها
  • آدرس و شماره تلفن کانادایی آنها
  • وضعیت اقامت آنها (شهروند یا مقیم دائم) و کپی سند که آن را اثبات می کند.
  • عنوان شغلی آنها
  • مشخصات خانوادگی آنها (نام و تاریخ تولد همسر و افراد تحت تکفل او)
  • تعداد اعضای خانواده

رد درخواست ویزای کانادا

 

شرایط ویزای کانادا برای خردسالان

خردسالانی که به کانادا سفر می کنند نیز باید از قوانین مشابه سایر افراد پیروی کنند. با این حال، بسته به نحوه سفر کودکان، مدارک مورد نیاز دیگری نیز وجود دارد. همه خردسالان، صرف نظر از نحوه سفر، باید موارد زیر را داشته باشند:

  • گذرنامه
  • کپی شناسنامه

سپس، اسناد اضافی بر اساس اینکه آیا آنها به تنهایی در سفر هستند یا فردی همراه با آنها است عبارتند از:

سفر به تنهایی: نامه مجوز سفر، که توسط والدین یا سرپرستان قانونی امضا شده است. نامه باید:

  • به زبان انگلیسی یا فرانسوی باشد.
  • آدرس و شماره تلفن والدین/سرپرستان قانونی
  • اطلاعات (نام، آدرس، شماره تلفن) شخصی که در کانادا از کودک مراقبت می کند.

همراه با یکی از والدین: نامه امضای اجازه از والدینی که با آنها سفر نمی کنند. باید شامل موارد زیر باشد:

  • آدرس و شماره تلفن والدینی که سفر نمی کنند.
  • فتوکپی گذرنامه و شناسنامه ملی والدین که در سفر نیستند.
  • اگر والدین طلاق گرفته اند اما حضانت مشترک دارند:والدین حاضر باید نسخه ای از اسناد قانونی حضانت و نامه مجوز از والدین دیگر را بیاورند.
  • اگر تنها یکی از والدین حضانت دارد:آنها باید یک نسخه از حکم حضانت را بیاورند.
  • اگر یکی از والدین فوت کرده باشد:والدین دیگر باید کپی گواهی فوت را به همراه داشته باشند.
  • اگر با سرپرستان قانونی/والدین فرزندخوانده سفر می کنید: یک کپی از سرپرستی یا اوراق فرزندخواندگی همراه داشته باشید.
  • اگر با شخصی که والدین/سرپرست قانونی آنها نیست سفر می کنید:این شخص باید اجازه کتبی از والدین/سرپرستان را داشته باشد. نامه باید شامل آدرس یا شماره تلفن والدین/سرپرستان قانونی باشد.

 

ریجکت شدن ویزای کانادا

دلیل های ریجکت شدن ویزای کانادا

احتمالا این سوال خیلی برای شما هم پیش آمده اما به صورت کلی دلیل اصلی ریجکتی انواع ویزای کانادا ضعف ارائه پرونده ها و درخواست به اداره مهاجرت کاناداست که در ادامه به تفکیک و با جزئیات دقیق به آن اشاره می کنیم.

همچنین اقدامات پس از ریجکتی ویزای کانادا را برایتان شرح داده ایم.

 

پناهندگی در کانادا با ویزای توریستی

این مورد یک روش مهاجرتی نیست! فریب اداره مهاجرت کانادا خلاف قوانین است. حتما نکات انتهای متن را راجع به پناهندگی و کلاهبرداران پناهندگی رل مطالعه بفرمایید.

 

راههای تشخیص ویزای تقلبی کانادا چیست؟

با دریافت نت پرونده از اداره مهاجرت به راحتی میتوانید متوجه شوید که شرکت یا شخصی که مدعی شده ویزای شما را گرفته است حقیقت را گفته یا ویزای مذکور تقلبی ست.

 

با ویزای توریستی میشه به کانادا مهاجرت کرد؟

خیر ویزای توریستی یعنی شما فقط قصد سفر به کانادا را دارید، نه قصد مهاجرت. مگر اینکه در خاک کانادا موفق شوید وارد یکی از برنامه‌های مهاجرتی کانادا شوید.

 

آیا ویزای مولتی کانادا با ویزای توریستی متفاوت است؟

خیر، ویزای توریستی کانادا معمولا به صورت مالتی پل صادر می شود.

 

همه چیز درباره ویزای کانادا:

قبل از هر گونه اقدام برای درخواست انواع ویزای کانادا، باید اطلاعات کافی در این حیطه را کسب کنید. شاید اولین موضوعی که باید بدانید مدارک لازم برای درخواست انواع ویزای کاناداست، که البته بسته به شرایط هر فرد بسیار متفاوت است، اما در این مطلب به صورت کلی این مدارک را بیان می کنیم.

 

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای توریستی کانادا:

مدارک: اصل پاسپورت متقاضی با حداقل شش ماه اعتبار به انضمام کلیه پاسپورت های قدیمی که در آن ها ویزا درج شده است.

یک قطعه عکس جدید  3٫5*4٫5 رنگی با زمینه سفید. ترجمه شناسنامه. ترجمه سند ازدواج در صورت همسفر بودن با همسر . در صورت همراهی فرزندان حتما گواهی اشتغال به تحصیلشان ترجمه شود.

 

مدارک مالی:

شامل نامه تمکن بانک به زبان انگلیسی  با مهر امور بین الملل بانک به همراه گردش چهار ماهه حساب که نشان دهنده میزان درآمد ماهیانه متقاضی باشد. در صورتی که گواهی سپرده بلندمدت، گواهی خرید سهام یا اوراق بهادار، سند اتومبیل و اجاره نامه دارید نیز ارائه دهید (مدت اعتبار نامه تمکن مالی و پرینت 4 تا 6 ماه اخر، یک ماه است.)

ترجمه اسناد ملکی.

 

مدارک شغلی:

کارمندان: گواهی اشتغال به کار به زبان انگلیسی روی سربرگ شرکت (با ذکر تاریخ شروع به کار، عنوان شغلی و درآمد سالیانه، نام مدیر یا سوپروایزر و مدت زمان موافقت شده با مرخصی)، ترجمه فیش حقوقی دو ماه آخر، ترجمه لیست بیمه دو ماه آخر و ترجمه حکم کارگزینی

کارفرمایان: ترجمه “آگهی تاسیس”، “آگهی تغییرات” و آگهی تصمیمات” شرکت در روزنامه رسمی، ترجمه لیست بیمه و فیش حقوقی دو ماه آخر کارمندان، ترجمه آخرین لیست مالیاتی پرداخت شده، نامه تمکن بانک شرکت و ریزپرینت 4 ماه آخر به لاتین

تجار: ترجمه کارت بازرگانی، گواهی اتاق بازرگانی، ترجمه آخرین لیست مالیاتی پرداخت شده، ترجمه لیست پرداخت بیمه

مهندسان: ترجمه پروانه نظام مهندسی یا جواز ساخت

کارخانه داران و صاحبان مشاغل آزاد: ترجمه پروانه بهره برداری، ترجمه جواز کسب، ترجمه آخرین لیست مالیاتی پرداخت شده و ترجمه لیست پرداخت بیمه

بازنشستگان: ترجمه حکم بازنشستگی و ترجمه فیش حقوقی دو ماه آخر بازنشستگی (در صورت افزایش حقوق، ترجمه حکم افزایش حقوق بازنشستگی ارائه شود.)

اطلاعات دعوت نامه کانادایی: شامل مشخصات کامل دعوت کننده و متقاضی، نسبت، دلیل سفر متقاضی، آدرس و تلفن، مدت زمان اقامت و هرگونه موارد مرتبط دیگر (دعوت نامه پس از تنظیم باید به مهر و امضای دفتر (Notary Public) برسد.

مدارک فرد دعوت کننده: ارائه کارت شهروندی (Canadian Citizenship Card)، پاسپورت کانادایی، شناسنامه کانادایی(Canadian Birth Certificate)  یا کارت اقامت(PR Card)  از سوی فرد دعوت کننده الزامی است. همچنین سایر مدارک فرد دعوت کننده شامل گواهی اشتغال به کار، نامه بانک و فرم های T4 یا T1 تاثیر بسیار زیادی روی نتیجه درخواست ویزای فرد دعوت شونده دارند.

ترجمه رضایت نامه محضری برای همراهی فرزندانی که بدون یکی از والدین قصد مسافرت دارند. رضایت نامه باید از سوی کسی باشد که آن ها را همراهی نمی کند.

 

 توضیحات ویزای کانادا

 

چند دلیل که باعث رد درخواست ویزای کانادا می‌شود:

دلیل عمده رد درخواست ویزه کانادا تشخیص افسر(آفیسر) ویزای سفارت کاناداست. به این دلیل که شما نتوانسته اید افسر را قانع کنید که به صورت موقت در کانادا مانده وفقط قصد سفر دارید. بنابراین باید برنامه ریزی شده نسبت به اخذ ویزای کانادا اقدام کنید. در صورتی که افسر ویزای کانادا شما را ریجکت کند اقدام مجدد برای دریافت ویزای کانادا سخت تر خواهد شد پس اولین درخواست بسیار مهم است.

 

ریجکتی ویزای کانادا توریستی:

اگر شما قصد دریافت ویزای توریستی کانادا رو دارید باید بدونید به دلایل زیر افسر ویزای کانادا میتونه ویزای شمارو ریجکت کنه

الف) نداشتن تمکن مالی برای تامین هزینه های سفر

ب) نداشتن تمکن مالی فرد دعوت کننده برای تامین هزینه های سفر شما

ج) قانع نشدن افسر ویزا برای اینکه شما قصد اقامت در کشور کانادا را ندارید.

د) داشتن سوء پیشینه

ه) پاسپورت سفید (تاکنون سفر خارجی نرفته باشید)

و) نداشتن برنامه دقیقی برای سفر.

ز) عدم سلامت مدارک درخواست شده و یا جعلی بودن آنها

 

 

رد درخواست ویزای کانادا تحصیلی:

معمولا متقاضی ویزای تحصیلی کانادا پس از رد درخواست با این متن رو به رو خواهد شد:

بر اساس قوانین مهاجرت به کانادا متقاضی باید تصمیم خود برای بازگشت به کشورش پس از تحصیل در کانادا را نشان دهد. شما باید به افسر ویزا ثابت کنید که واجد شرایط قوانین ویزا بر اساس بند 12 قانون هستید و همچنین باید اثبات کنید که دارای تمکن مالی برای پرداخت هزینه های شهریه و هزینه های زندگی خود در کانادا هستید. پس از بررسی دقیق تمامی مدارکی که برای ما ارسال کردید، ما قانع نشدیم که شما واجد شرایط برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا هستید و یا مدارک شما به صورت کامل برای ما ارسال نشده است. بنابراین با درخواست ویزای کانادا تحصیلی شما مخالفت می‌گردد.

اقدامات پس از رد درخواست ویزای کانادا:

بسیاری از متقاضیان ویزای کانادا سوال می‌کنند که پس از رد درخواست ویزای کانادا چه راه کاری هایی وجود دارد؟ آیا پس از رد درخواست ویزای کانادا امکان درخواست مجدد وجود دارد؟‌ دلایل رد درخواست ویزای کانادا چیست؟‌

بارها  تجربه شده است که متقاضی ویزای کانادا که در بار اول رد شده در دفعات بعدی موفق به اخذ ویزا گردیده است. مساله اصلی، دانستن این که دلیل اصلی مردودی پرونده ویزای کانادا چه بوده و اینکه افسر ویزا دقیقا به چه دلایلی ویزا را رد کرده است بسیار حائز اهمیت است. نامه رد درخواست که پس از انگشت نگاری در دفاتر وکالتی صادر می‌شود معمولا موارد کلی و جنرال را مورد اشاره قرار می‌دهد که این موضوع کمک دقیقی به متقاضیان جهت برطرف کردن مشکلات پرونده نمی‌کند. در این موارد امکان دریافت اطلاعات دقیق مبنی بر نظر افسر ویزا در هنگام رد درخواست پرونده وجود دارد و بر اساس آن متقاضی میتواند رویکرد افسر ویزا را نسبت به پرونده بداند.

ویزای تضمینی کانادا بدون شینگن چگونه ممکن است؟

حتی اگر خودتان قصد انجام امور درخواست ویزای کانادا را دارید، با دقت کامل به نکات زیر درباره ویزای کانادا توجه فرمایید، این نکات بر مبنای تجربه و اطلاعات دقیق مشاوران و وکلای مهاجرت موسسه تهیه و تالیف شده است.

ویزای کانادا بدون شینگن ممکن است، اما تضمین صدور ویزا یک دورغ بزرگ است. ویزای 100% تضمینی کانادا وجود ندارد. هیچ شخص یا شرکتی آشنایی در سفارت کانادا ندارد. هیچگونه تفاوتی بین بررسی مدارک در کانادا وجود ندارد. هیچ دعوتنامه ای تضمین کننده صدور ویزای کانادا نخواهد بود. ویزای فوری یا VIP کانادا وجود ندارد. سفارت هیچ گونه آماری در خصوص تعداد قبول یا رد درخواست ویزا را اعلام نمی کند، تمام آمارهایی که در سایت های مختلف عنوان می شود که مثلا 90 درصد درخواست ویزای ایرانی ها ریجکت یا قبول شده است دروغی بیش نیست؛ تعداد قبول یا رد درخواست های ویزا هیچوقت اعلام نشده است. ارائه مدارک جعلی به سفارت کانادا عواقب جبران ناپذیری خواهد داشت.

نکته بسیار مهم در خصوص اخذ ویزای تحصیلی تضمینی کانادا:

 برخی از آژانسها یا شرکتهای مسافرتی یا تحصیلی چند نرخ برای خدمات درخواست ویزا در نظر گرفته اند: معمولی و تضمینی(ضمانت بازگشت وجه). این موضوع بدین صورت است که اگر هزینه درخواست ویزای معمولی را پرداخت کنید؛ یک کارآموز شرکت، خود را به جای شما جا زده و یک ایمیل به اسم شما درست می کند و درخواست ویزا می دهد (از دیدگاه کانادا این نوع درخواست غیر قانونی ست.) علاوه بر غیر قانونی بودن این موضوع، احتمال خطا و ریجکتی به دلیل بی تجربگی کارآموز بسیار بالاست. اگر هزینه ویزای تضمینی را پرداخت کنید؛ یک غیر کارآموز باز هم با یک ایمیل از سمت شما درخواست ویزا می کند (از دیدگاه کانادا این نوع درخواست غیر قانونی ست.) و گاهی عنوان می کنند که از یک دعوتنامه رسمی و معتبر برای افزایش شانس دریافت ویزای شما استفاده خواهد شد!(دعوتنامه نیز غیر قابل خرید و فروش است، و تاثیری هم بر روی پرونده ندارند، چون برای صدها نفر دیگه استفاده شده و به هیچ عنوان تضمین کننده بازگشت شما، که دغدغه اصلی آفیسر است، نخواهد بود)

با چند سوال ساده میتوانید متوجه دروغ این نوع شرکت ها شوید: 

آیا خود را به جای شما معرفی خواهند کرد یا از یک وکیل یا مشاور رسمی مهاجرت کانادا استفاده خواهند کرد؟ (اگر از وکیل یا مشاور رسمی استفاده می شود، شما حق دارید نام وکیل خود را بدانید و یک قرارداد مستقیم با وکیل یا مشاور رسمی کانادا داشته باشید و اگر یک ایمیل را به جای شما به کانادا معرفی خواهند کرد، این کار به صورت رسمی در وبسایت کانادا عنوان شده است که غیر قانونی ست).

آیا پروفایل و رمز ورود اپلیکیشن فی درخواست ویزا را در اختیار شما قرار خواهند داد؟ در صورتی که پروفایل و رمز ورود را در اختیار شما نگذارند، این موضوع با ریسک بسیار همراه است؛ به دلیل اینکه تضمین کرده اند که هزینه ی شما را در صورت رد درخواست ویزا، عودت دهند. پس به احتمال بسیار قوی بدون اطلاع شما، از مدارک جعلی برای تکمیل مدارک شما استفاده خواهند کرد، و برای اینکه مدرکی از جعل آنها نداشته باشید، پروفایل و رمز ورود را در اختیارتان نخواهند گذاشت. که اگر آفیسر متوجه جعلی بودن مدارک شود، 5 سال از درخواست ویزا تحریم خواهید شد. و هیچ مدارکی برای اثبات بی گناهی خود نخواهید داشت!

آیا دعوتنامه معتبری! که برای شما استفاده می کنند فقط برای شما بوده یا برای هزاران نفر دیگر استفاده شده است؟! اگر این شرکت شما را به کانادا دعوت می کند پس چرا یک ایمیل به جای شما درست کرده و درخواست ویزا می دهد؟ (به دلیل اینکه فقط یا خود اشخاص یا مشاوران و وکلای رسمی کانادا اجازه این نوع فعالیت را دارند)

 

دریافت ویزای کانادا

 

توضیحات تکمیلی:

1. سوالی که برای بسیاری از متقاضیان ویزای کانادا پیش می آید این است که آیا بدون داشتن شینگن می‌توان ویزای کانادا دریافت کرد؟ داشتن ویزای شینگن برای درخواست ویزای کانادا الزام نیست اما تاریخچه ی سفر قوی، در پرونده ی درخواست شما برای دریافت ویزای کانادا موثر است.

ویزای شینگن برای اثبات بازگشت شما، بعد از سفر به کانادا است؛ با داشتن ویزای شینگن به آفیسر کانادا تفیهم میگردد، که اگر قصد پناهندگی با ویزای توریستی در کشور دیگری را داشته اید در همان کشور عضو اتحادیه اروپا درخواست اقامت خود را مطرح می کردید.

2. یکی از مواردی که می‌تواند در دریافت ویزای کانادا تاثیر گذار باشد، داشتن دعوتنامه معتبر از کشور کاناداست. حال این دعوتنامه می‌تواند از سوی یک دوست یا شرکت یا اقوام شما باشد. در صورتی که نمی‌توانید به دعوتنامه دسترسی داشته باشید لطفا اقدام به خرید دعوتنامه کانادایی نفرمایید! متاسفانه بسیاری از افراد به دروغ عنوان میکنن که از دعوتنامه در پرونده ی شما استفاده شده و ما دعوتنامه را همراه با دیگر مدارک به سفارت فرستاده ایم! و شما نمی‌توانید دعوتنامه را مشاهده کنید چون منبع صدور دعوتنامه افشا میشود! یا اینکه از دعوتنامه های فاقد اعتبار یا دعوتنامه های جعلی برای درخواست ویزای کانادا استفاده میکنن که اتفاقا در مواردی دلیل ریجکتی و تحریم پنج ساله ویزای کانادا، همان دعوتنامه ی فاقد اعتبار است.

داشتن دعوتنامه معتبر شانس دریافت ویزه کانادا را افزایش می‌دهد. اما دقت داشته باشید، تنها دعوتنامه ای معتبر است که یا از اقوام درجه یک شما و دوستان شما باشد، یا از طریق یک شریک ثبت شده معتبر در کانادا صادر شده باشد. به یک آژانس یا شرکت مسافرتی که صرفا یک شعبه در کانادا دارد و شما را به کانادا یک توریست یا دانشجو معرفی می کند و بابت دعوتنامه، هزینه ای را از شما طلب می کند! به هیچ عنوان اعتماد نکنید. این نوع دعوتنامه کمکی به پروسه دریافت ویزا نخواهد کرد.

3. مراقب باشید که فریب وعده های دروغین لیبل جعلی ویزای شینگن یا ویزای کانادا را نخورید؛ متاسفانه بسیاری از افراد با وعده هایی همچون؛ چسباندن لیبل شینگن جعلی یا کشورهای آسیایی، جعل مهر ورود و خروج ویزا، از متقاضیان ویزای کانادا سودجویی می‌کنند. باید بدانید که علاوه بر عواقب جعل که می‌تواند گریبان گیر شما شود، در صورتی که آفیسر به جعلی بودن مدارک پی ببرد؛ شما از 5 سال تا مادام العمر از سفر به کانادا محروم خواهید شد.
در برخی از تبلیغات میبینیم که حرف از اخذ ویزای کانادا بدون مدارک، فقط با پاسپورت و موارد این چنینی زده شده است. واقعیت این است که بعضی از کارگزاران و عاملان ویزای تضمینی کانادا، اقدام به جعل مدارک و جعل ویزای شینگن یا سفرهای آسیایی متعدد می‌کنند و به خیال خود با این کار شانس ویزای کانادا متقاضی را افزایش می‌دهند. در صورتی که این کار نه تنها شانس اخذ ویزا را افزایش نمی‌دهد، بلکه در خواست ویزای کانادا متقاضی نیز ریجکت می‌شود.

4. در بسیاری موارد از مشاوران ما سوال شده که آیا رابطی در سفارت کانادا دارند و آیا دارای امتیاز خاصی در سفارت کانادا هستند؟ لازم به ذکر است که؛ هیچ کس نه رابطی در سفارت کانادا داشته و نه دارای امتیاز خاصی است. سیستم مهاجرت و ویزای کانادا بسیار دقیق بوده و بر مبنای قانون پایه ریزی شده و به نوعی هیچ شخصی جرات رابطه بازی در این سیستم را ندارد و باید تاکید کنیم کسانی که این مورد را عنوان میکنند، دارای تجربه کافی در این حیطه نبوده و میخواهند با این عناوین هر طور شده از موقعیت سوء استفاده کنند و از شما مبالغی را بابت دستمزد دریافت کنند.

5. در بسیاری از موارد کارگزاران ویزای کانادا عنوان می کنند که؛ در انتهای کار، مبلغ دستمزد و یا حق الوکاله را پرداخت کنید! این امر نشان دهنده ی آن است که شرکت یا شخص مذکور شانس خود را با ارائه مدارک جعلی برای دریافت ویزای شما امتحان خواهد کرد؛ اگر با درخواست ویزای کانادا موافقت شد دستمزد را دریافت میکند و اگر با درخواست ویزا مخالفت شد و شما ریجکت شدین و وارد بلک لیست 5ساله شدین، مشکلی نیست نفر بعدی ...!!!

6. مراقب باشید که چیزی با عنوان ویزای فوری کانادا وجود ندارد، زمان تایید مدارک توسط سفارت تعیین می‌گردد و هیچ شخصی در کوتاه کردن زمان پاسخگویی سفارت دخالتی نخواهد داشت.

7. زمانی که سخن از ویزای تضمینی کانادا می باشد، توجه داشته باشید که هیچ کس نمی‌تواند تضمین کننده صدور ویزا باشد. 100 درصد کلاهبرداری ست.

در مواردی برخی شرکت های مهاجرتی یا اشخاص بیان می‌کنند که در سفارت مثلا ترکیه، آفیسر از دوستان آنهاست و یا از این افراد مبالغی دریافت می‌کند! باید توجه داشته باشید که افسرهای ویزای کانادا در شرایط بسیار دشواری انتخاب می شوند و هیچوقت به طور ثابت در یک سفارت نمی مانند و نکته مهم این است که مشخص نیست پرونده ی شما به کدام آفیسر کانادا ارجاع داده خواهد شد و پرونده ها به صورت رندوم توسط افسرهای ویزا بررسی می‌گردد. پس به طور کل رابطه در سفارت کانادا و اخذ ویزای تضمینی کانادا وجود ندارد.

8. گروگان گیری سند ملکی به عنوان ضمانت بازگشت از کانادا و یا دریافت مبالغ ضمانت نامه بانکی با عنوان ضمانت بازگشت شما!!!

لطفا توجه داشته باشید این کار کاملا غیر قانونی ست. برای درخواست ویزای کانادا، سفارت این کشور هیچگونه ضمانت بازگشتی در غالب سند ملک یا زمین یا ضمانت نامه بانکی از متقاضیان دریافت نمی کند. به هیچ عنوان اسناد خود را در اختیار سودجویان و افراد یا شرکتهایی که این موضوع را طلب می کنند، قرار ندهید که یک عمر پشیمانی به بار خواهد آورد (حتی اگر از دوستان و آشنایان شما این ریسک را قبلا انجام داده اند).

 

نکته بسیار مهم: 

وکلای دادگستری، موسسات حقوقی، موسسات کاریابی بین المللی،  موسسات اعزام دانشجو، حتی آژانس های مسافرتی، یا افراد حقیقی، برای فعالیت در حیطه ویزا و مهاجرت به کانادا باید از شورای قانونگذاری مهاجرت کانادا (ICCRC) مجوز داشته باشند؛ در غیر این صورت، هرگونه فعالیت آنها از دیدگاه کانادا در حیطه ویزا و مهاجرت غیر قانونی ست.

 

 در سایت رسمی مهاجرت کانادا اعلام شده است که؛ اگر از بی تجربگی و کلاهبرداری این‌گونه افراد یا موسسات فاقد مجوز ICCRC متضرر شوید، هیچ راهی برای پیگیری و رفع اتهامات خود ندارید. پس فقط به مشاوران یا وکلای رسمی کانادا اعتماد کنید تا  در صورت بروز مشکل، مدافع منافع شما باشیم.

 

کشور کانادا فقط به وکلا و مشاوران رسمی مقیم کانادا که از iccrc مجوز دارند، اجازه فعالیت در حیطه مشاوره و انجام امور ویزا و مهاجرت به کانادا را می دهد.

وکلای دادگستری، موسسات، آژانسهای مسافرتی  و یا هر شرکت دیگری، بدون حضور وکیل یا مشاور رسمی مهاجرت کانادا، نمی‌توانند نامه دفاعیه از موکل خود به اداره مهاجرت کانادا ارائه دهند.

 

برای مشاهده ویدئوهای آموزشی مهاجرت به کانادا، با کلیک برروی لینک زیر، صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید

instagram.com/visa724com

در صورت عدم وجود وکیل یا مشاور رسمی مهاجرت کانادا، این شرکتها یا افراد، یک ایمیل به نام شما درست می کنند و تمامی امور را به جای شما و با یک هویت جعلی انجام می دهند و گاها حتی اکانت و پسوورد را در اختیار شما نمی گذارند، یا اینکه به عنوان واسطه عمل کرده و تمامی امور مهاجرت یا ویزا را به یک مشاور یا وکیل رسمی کانادا می سپارند. فقط قرارداد مستقیم با مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به کانادا (مورد تایید ICCRC) را امضا کنید.

 

در آخر اشاره ای داریم به سوالات متداول در مورد دریافت ویزای توریستی کانادا

مدارک هویتی مانند شناسنامه و کارت ملی و ترجمه آن لازم نیست؟

مدارکی که باید برای سفارت کانادا ارسال شود برای هر فرد متفاوت است. توی لیست مدارک درخواستی گاها اشاره می شود که ترجمه رسمی مدارک هویتی برای درخواست ویزا الزامیست.

آیا ارائه مدارک شغلی برای ویزای کانادا الزامیه؟

مشابه مورد بالا در صورت درخواست سفارت باید مدارک شغلی ارسال گردد اما داشتن مدارک شغلی معتبر به آفیسر اثبات میکند که شما دارای شغل مناسبی در کشور خود هستید و قصد ترک کشور خود را ندارید. پس ارسال مدارک شغلی برای دریافت ویزای کانادا بسیار موثر است.

کدوم قسمت درخواست ویزای مولتیپل کانادا را مشخص کنیم؟

شما در در فرمهای سفارت می توانید تعیین کنید که درخواست ویزای مولتی کانادا را دارید یا ویزای یک بار ورود. البته اگر مالتی درخواست کنید افسر می تواند به شما ویزای مالتی دهد.

با توجه به مدارکی که دارم چند درصد شانس دارم که ویزای کانادا را دریافت کنم؟

هیچ قانون و ربات مشخصی برای محاسبه شانس دریافت ویزا وجود ندارد صلاحیت شما با توجه به مدارکی که ارائه می دهید و صلاح دید آفیسر مشخص می گردد. مدارک شما باید اثبات کننده ی آن باشد که خاک کانادا را بعد از سفر توریستی خود ترک خواهید کرد.
 

نکاتی پیرامون سوالات افسر اداره مهاجرت

در صورتی که مراحل دریافت ویزای کانادا شما به درستی انجام شد باید خود را برای ورود به این کشور آماده کنید. اما پیش از ورود به کانادا ممکن است نگران سوالاتی باشید که افسر اداره مهاجرت از شما خواهد پرسید. باید به شما این اطمینان را بدهیم که در صورتی که با صداقت به سوالات پاسخ دهید مشکلی پیش نخواهد آمد. در ادامه به اختصار به شما این مراحل را خواهیم گفت.

 

ویزای کشور کانادا

 

در اولین برخود مصاحبه شما با خوش آمد گویی شروع خواهد شد. سپس باید تمام مدارک مورد نیاز خود و همراهان خود را ارائه کنید. سوالاتی که در ابتدا از شما خواهد شد پیرامون وضعیت سلامتی شما است. سپس سوالاتی از شما می پرسند که مشابه فرم درخواست مهاجرت به کانادا است. تمامی پاسخ ها باید با آنچه در فرم نوشته‌اید یکسان باشد. سوالاتی مانند :

  • آیا تنها سفر می‌کنید؟
  • تا کنون در کشور خود به دلیل یک جرم مهم محکوم شده‌اید؟
  • چه مدت قصد دارید در کانادا بمانید؟
  • چه مقدار نقدینگی همراه خود دارید؟
  • تا کنون به کانادا سفر کرده‌اید؟

سپس با افسر دیگری ملاقات خواهید کرد که وسایلی که با خود همراه دارید بررسی خواهد کرد.

 

ویزای کانادا

 

لزوم دریافت ویزای کانادا

هر فرد خارجی در صورتی که بخواهد وارد خاک کانادا شود باید ویزای کانادا را داشته باشد. تنها 54 کشور از ارائه ویزا معاف هستند و می‌توانند بدون ویزا تا 6 ماه وارد کانادا شوند. این در حالی است که ایرانیان برای ورود به خاک کشور کانادا باید اقدام به دریافت ویزای کانادا کنند تا در بدو ورود آن را به مأموران دولتی ارائه کنند.

به خاطر داشته باشید مسافرانی که از دریافت ویزای کانادا معاف هستند تنها ملزم به دریافت مجوز سفر الکترونیکی به ارزش 7 دلار کانادا هستند. البته برای دو گروه مسافران، شهروندان ایالت متحده از منطقه سنت‌پیر یا میکلون فرانسه نیازی به دریافت مجوز الکترونیکی ندارند.

 

مطالب پیشنهادی:

> شهروندی کانادا

ویزای انگلیس

خرید بیزینس در کانادا

> ویزای ایتالیا

 

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده،ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند.
بدیهی است برداشت و مشورت‌های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی توصیه می‌شود.
مدیریت و همکاران این مجموعه مسوولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسوولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما

 

سوالات متداول


شرایط دریافت ویزای توریستی کانادا چیست؟

با توجه به سختگیری های اداره مهاجرت دریافت ویزای توریستی دیگر به سادگی قبل نیست و در حال حاضر برای افزایش شانس دریافت ویزای توریستی باید تاریخچه سفر قوی داشته باشید مثلا سفر ب اروپا استرالیا و... تمکن مالی مناسب و مدارک شغلی معتبر داشته باشید، همچنین وابستگی خود را به کشور مبدا ثابت کنید. یا اینکه دعوتنامه معتبر از اقوام درجه یک میتونه پروسه ویزا رو تسهیل کنه. اگر هم قصد مهاجرت به کانادا رو دارید باید بدونید که مهاجرت راههای زیادی داره که بسته به شرایط شما میشه مناسب ترین راه رو پیدا کرد. از این رو می تونید برای بررسی شرایط مهاجرت، به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه کنید

زمان دریافت جواب ویزای کانادا چقدر است؟

مدت زمان پاسخ‌دهی به درخواست ویزا به افسران اداره مهاجرت بستگی دارد اما یک زمان حدودی در وبسایت رسمی اداره مهاجرت برای هر نوع ویزا به شرح زیر اعلام شده است.

ویزای توریستی کانادا: حدود 130 روز 

ویزا تحصیلی کانادا: حدود 7 هفته

ویزای کار کانادا: حدود 6 ماه

ویزای اسپانسر شیپ: حدود 12 ماه

ویزای خود اشتغالی کانادا: حدود 34 ماه

دلایل ریجکتی ویزای کانادا چیست؟

معمولا در ویزاهای موقت مثل توریستی چون نتوانسته اید با ارائه مدارک و مستندات افسر اداره مهاجرت را از بازگشت خود به کشورتان مطمئن کنید، ریجکت می شوید یا اینکه شخصی که برای شما اقدام کرده بدون اطلاع شما از مدارک جعلی استفاده کرده است یا اینکه مدارک را به درستی به اداره مهاجرت ارائه نداده اید، یا تمکن مالی کافی برای ویزای درخواستی ارائه نداده اید. همچنین ریجکتی ویزای کانادا در ویزاهای اقامت دائم میتواند دلایل زیادی داشته باشد که مهترین آنها ارائه نادرست مدارک به افسران اداره مهاجرت است

ویزای مولتی کانادا با ویزای توریستی کانادا چه تفاوتی دارد؟

تفاوتی بین این ویزاها نیست؛ ویزای توریستی معمولا به صورت مولتی پل یا همان چندبار ورود، صادر می شود.


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


علی :

با سلام و خسته نباشبن؛ وکیل مدارک آپلود شده در اداره مهاجرت رو به من ندادن، باهاشون مکاتبه کردم و میگن اگر قانونی هست بگین تا من مدارک شما رو تحویل بدم. میشه تو این زمینه کمکم کنین؟ در ضمن وکیل من خارج از ایران هم هستن.

علی :

با سلام و خسته نباشبن؛ وکیل مدارک آپلود شده در اداره مهاجرت رو به من ندادن، باهاشون مکاتبه کردم و میگن اگر قانونی هست بگین تا من مدارک شما رو تحویل بدم. میشه تو این زمینه کمکم کنین؟ در ضمن وکیل من خارج از ایران هم هستن.

با سلام و احترام

خواسته شما غیر منطقی و غیر قانونی نیست، در صورت درخواست شما باید مدارکی که آپلود کردند رو براتون ارسال کنند.

محمود :

سلام و احترام. من 24 آپریل انگشتنگاریم انجام شده و تا الان تمامی مراحل پرونده اعم از Eligibility & Background check پاس شده و الان نزدیک به 1.5 ماهه که جوابی از اداره مهاجرت نیومده مبنی بر پاس ریکوئست یا ریجکت، من 2 تا سوال دارم : 1- چرا پرونده بعد از طی همه مراحل بعد از 1.5 ماه هنوز جوابی براش نیومده ؟ 2- و دوم اینکه حالا که همه مراحل پاس شده احتمالا Approve خواهد بود ؟ منظورم اینکه که احتمال ریجکتی بالا خواهد بود یا اینکه احتمال Approve بیشتر هستش؟ معمولا تو هر کدوم از مراحل (مثل Eligibility یا Background check و ...) وقتی مشکلی در پرونده باشه همون مرحله ریجکت میشه و به مرحله بعدی نمیرسه. ممنون میشم جواب سوالات منو بدین.

با سلام و احترام

سوال 1-1/5 ماه زمان زیادی نیست.بعضی مواقع تا 4الی 5 ماه هم طول میکشد.

سوال 2 -خیر

سوال 3-مشخص نیست.

Afshin darvish :

سلام عرض خسته نباشید بنده میخوام تنهایی با ویزای توریستی برم کانادا و متاهل هستم اگر برم چقد طول میکشه که بتونم برای همسرمم اقدام کنم ؟

سلام

اگر میخواهید به کاری تبدیل کنید حدود 5 ماه ولی اگر توریستی میخواهید اقدام کنید بلافاصله بعد از اخذ ویزای خود میتوانید برای همسر هم اقدام کنید.

فرانک :

سلام عرض ادب بردار من در کشور کانادا اقامت دائم دارن امکانش هست واسه من دعوتنامه بفرستن و ریجکت نشم میشه لطفا راهنماییم کنید ممنونم

با درود 

امکان ارسال دعوتنامه وجود دارد اما احتمال ریجکتی به شرایط شما بستگی دارد که برای بررسی شرایط می توانید با شماره های پشتیبانی در تماس باشید.

اصغر محمدی : آیا شما در کانادا وکیل هستید یعنی کارهایی که وکیل در آنجا انجام میدهد را انجام میدهید و اگر این چنین است لطفا هماهنگ بفرمایید حضور خدمت برسم تا در صورت توافق با شما قرارداد ببندیم برای کارهای آن طرف ممنون میشم. ****** محمدی.

با درود 

می توانید با شماره های پشتیبانی سایت در تماس باشید.

سارا :

سلام عرض ادب میخواستم بدونم قبل اقدام ویزای تحصیلی از سفارت پاسپورت رو عوض کنم چون یکسال اعتبار داره مشکلی پیش نمیاد؟ ( چون با اون پاسپورت قبلیم پذیرش دانشگاه رو دارم) ممنونم

با درود 

مشکلی نیست.

Ahmad :

با سلام آیا امکان مساعدت برای اخذ ویزای توریستی که البته میتوانم یک دعوت نامه از فردی که دارای شغل خوب در کانادا است دریافت کنم، برای شما وجود دارد. منظور ثبت نام، پر کردن فرمها (البته اینجانب آنها را پر خواهم کرد ولی تقاضا برای چک کردن آنها و متکمیل مدارک) می باشد. لطفا راهنمایی فرمایید. با تشکر

با درود 

بله برای اطلاع از هزینه ها با شماره دفاتر در تماس باشید.

Mohammad :

سلام من میخوام برای تابستان آینده از طرف دعوتنامه برادرم برای ویزای توریستی کانادا اقدام کنم، اما برادرم تعطیلات عید نوروز امسال اومد و یک ماه قرار هست بمونه، آیا آفسیر ممکنه چون برادرم همین نزدیکیا اومده من رو ریجکت کنه؟

با درود 

ریجکتی ویزا بیشتر از اینکه وابسته به مدارک برادر شما باشد، به مدارک و کیفیت پرونده خود شما بستگی دارد.

شیما :

سلام من ودخترم که 3/5 سالشه ویزا مولتی کانادا داریم آیا با این ویزا مهد کودک های مونترال مهد خصوصی دخترم را ثبتنام می‌کنند یا گه

با درود 

شما توریست هستید ثبت نامه یک ساله نمی توانید انجام دهید. فعالیتی که خلاف توریست بودن شما را ثابت کند، خطرناک است، توصیه می شود اگر قصد اقامت دارید از طریق برنامه های مهاجرتی اقدام کنید

Rezvan :

سلام من ویزای تحصیلی گرفتم دوساله رفتم کانادا بخاطر عدم پیدا کردن خونه برگشتم میخواستم بدونم امکان اینکه دوباره برم هست و تا کی

با درود 

بسته به میزان مهلت ویزاتون داره

ندا :

سلام. ببینید من چند سال پیش بسیج فعال بودم اما کارتی دریافت نکردم. فعالیتم فرهنگی بود و یکبار داور کشوری بسیج شدم برای مسابقه داستان نویسی. از طرفی می‌خوام به کانادا مهاجرت کنم و در ادامه پناهندگی بگیرم. این قضیه منو دچار مشکل می کنه که داور بسیج بودم و بسیج فعال منو ثبت کردن؟از طرفی منو به عنوان رییس یک تشکل ملی در خانه جوان قرار هست بذارن اما من گفتم ببینم اگر من رییس یک تشکل یا سازمان مردم نهاد بشم آیا به مهاجرت من لطمه ای وارد میشه یا نه؟

با درود 

درخصوص پناهندگی هیچگونه فعالیت و اطلاعاتی نداریم

niki :

با سلام یکی از دوستام بهمراه من اقدام کردن کانادا ویزا شدیم و پاس ریکوئستمون اومد پاسپورتامونو از طریق یه اژانس فرستادیم اما پاس دوستم بعد از تقریبن دو ماه خالی برگشته بدون لیبل ویزا. نمیدونیم چیکار کنیم؟

با درود 

به اداره مهاجرت ایمیل بزنید یا از وکیلتون سوال بفرمایید مشکل کجا بوده 

رضا عابدین زاده :

سلام وقت بخیر من دانشجوی پزشکی در اروپا هستم میخواستم بپرسم الان حین تحصیلم میتونم از طریق شرایط استارت اپ یا سرمایه گذاری اقدام به دریافت اقامت دائم کانادا کنم ولی مثلا حدود 2سال دیگه با داشتن PR وارد کانادا بشم ؟؟

اگر شرایط استارت آپ را داشته باشید مشکلی نیست

فرزاد عابدی :

با سلام. میخواستم برای express entry اقدام کنم، اما نمیدانم آیا ITA برای من صادر خواهد شد یا خیر و اگر صادر خواهد شد چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد؟ از زمان فرستاده شدن ITA دو ماه برای ارسال مدارک و درخواست صدور اقامت فرصت هست. طبیعتاً در این بازۀ زمانی باید نامه تمکن مالی و گردش حساب نیز ارسال شود. گردش حساب باید حداقل 4 ماه را نشان دهد در صورتی که من فقط دو ماه برای ارسال مدارک فرصت دارم. از چه زمانی باید مبلغ تعیین شده در گردش حساب من وجود داشته باشد؟ چون حتی اگر در پایان این دوماه فرصت ITA اقدام کنم، گردش حساب دو ماه را خواهم داشت. با تشکر

بهتر است که حداقل 4 ماه تمکن مالی مورد نظر در حساب بانکی شما موجود باشد. میزان آن در همین صفحه بسته به تعداد اعضای خانواده عنوان شده است

ندا خادمي :

سلام سابقه سفر به كانادا بهمراه خانواده را دارم . خواهر و شوهر خواهرم در كانادا هر دو صاحب بيزينس داروخانه هستند و يكي از دوستانم هم بيزينس املاك دارد . ايا امكان دارد از طريق آنها جاب افر گرفته و وارد خاك كانادا بشوم؟ چه شرايط ديگري بايد داشته باشيم؟

اگر شرایط دادن جاب افر را داشته باشند و شما هم سوابق و مدارک مرتبط داشته باشید، بله ممکن است.

لارا :

سلام برای ویزای تحصیلی کانادا در کیسی که پدر ساپورتر مالی نیست و فقط تای برگشته آیا «الزامیه» ترجمه شناسنامه ایشون اتچ بشه؟

فرهاد :

سلام و درود بر شما ما 7 فوریه برای ویزای توریستی کانادا از طریق دعوتنامه از سوی هر دو عموی همسرم اقدام کردیم و تاریخ 22 فوریه انگشت نگاری کردیم و هنوز منتظر هستیم و پرونده تو مرحله ارزیابی هست ؟ بنظر شما این ارزیابی با شرایط جدید اکراین چقدر طول خواهد کشید ؟ بنظر شما ایمیل زدن به سفارت فایده ای خواهد داشت ؟

پاسخ دهی ها زمان بر است. صبور باشید.

ونوس :

با سلام من چندماه گذشته برای اسپانسرشیپی همسر اقدام کردم و همسرم بیومتریک و مدیکالشون رو ماه گذشته انجام دادن و من تاییدیه eligible بودن رو گرفتم و پروندمون به دفتر ویزا در آنکارا منتقل شده. میخواستم بدونم الان پرونده ما در کدوم مرحله ست؟ یعنی دیگه مشکلی روی پرونده ما نیست؟ اگر امکانش هست لطفا یه توضیحی بفرمایید راجع به دفتر ویزا و پراسس هایی که در اونجا انجام میشه؟ ممنونم????

به اداره مهاجرت کانادا ایمیل بزنید

عبد الله :

ببخشید ممکن است باویزای وارد کانادا یا میدان هوای یکی از شهر های کانادا شوم وتمام مدارک خویش را دور انداخته تقاضای پناهندگی نمایم؟؟؟ چون که ویزا ومدارک که دارم ممکن پولیس کانادا دوباره برگشت بده بابت اون گفتم اسناد ومدارک را همه از بین ببرم وتقاضای پناهندگی نمایم. میرسی ممنون میشم اگر پاسخ زدین

اطلاعات و خدماتی راجع به پناهندگی نداریم

Mina.davoodi :

سلام، من به همراه همسر و دخترم ٢ سال پيش توسط خواهرم كه ساكن كانادا هست درخواست ويزاى توريستى داديم كه به علت نداشتن سفر و وابستگى خانوادگى رفيوز شديم دوباره امسال خودم و دخترم درخواست داديم ولى باز هم رفيوز شديم به علت قانع نشدن براى برگشت و شرايط مالى، درخواست نوت آفيسر دادم و جوابش اومده ميخواستم بدونم اگر روى اين پرونده شكايت كنم كارى ميشه كرد يا خير؟

باید کل پرونده و مدارکی که ارائه شده توسط وکیل رسمی بررسی شود تا ببینیم ارزش اعتراض دارد یا خیر. در صفحه رزرو وقت مشاوره می توانید با وکیل رسمی مهاجرت در کانادا وقت مشاوره رزرو بفرمایید

سید همایون " عابد " :

درود و سلام خدمت شما دست اندرکاران گرامی تقدیم است وبعد من میخواهم ازطریق ویزای توریستی وارد کانادا شوم وبعد اگر امکان داشته باشد برای خود اقامه درست کنم از شما میخوهم با جزیات کامل برایم معلومات بدهید که امکان داد یا خیر ومن در پاسپور ت های قبلی خود ویزای امریکا . جاپان . قزاقستان . اندونیزیا . تاجیکستان و پاکستان را دارم متشکرم ازینکه باعث ضیاع وقت گرانبهای شما شدم با احترام

می توانید مدارک و سوابق خود را ارائه دهید و با پاسپورت جدید درخواست ویزای کانادا داشته باشید، البته باید دیگر شرایط دریافت ویزا هم داشته باشید. برای بررسی تخصصی، می توانید به صفحه رزرو وقت مشاوره مهاجرت مراجعه بفرمایید

Nahid Afshar :

با سلام من ماه Jun تقریبا هفت ماه گذشته برای همسرم که ایران زندگی میکنن درخواست اسپانسرشیپی دادم و مدارکمون رو سابمیت کردیم. دو ماه بعدش فایل نامبر دریافت کردیم؛ و بعد از اون تا الان هیچ جوابی نیومده! بنظرتون این طبیعی و نرمال هست که با گذشت هفت ماه از سابمیت پرونده فقط فایل نامبر گرفتیم؟ و سوال دومم این هست که بعد از فایل نامبر قراره چه اتفاقی بیفته یعنی ما باید الان منتظر چی باشیم؟ چون من نمیدونم مراحل این کار به چه صورت هست.

به اداره مهاجرت ایمیل بزنید شاید مشکلاتی در پرونده داشته اید

Negin zare :

سلام خسته نباشید من پذیرش کالج برای ترم بهمن دارم وکرونا گرفتم و کارام عقب افتاد و مدارکم دیر به دست موسسه رسید وتا الان انگشت نگاری نرفتم و الان موسسه به من گفته که دیگه پرونده کنسله و نمیشه برید انگشت نگاری و پرونده تون ادامه پیدا نمیکنه این موضوع درسته? یعنی منظورم اینه اگر دیر بشه دیگه وقت انگشت نگاری نمیدن بهم یا موسسه نمیخواد برام وقت بگیره موسسه وقت انگشت نگاری هم نگرفته بودن که بگن براتون وقت انگشت نگاری گرفتم و نرفتین و وقت نمیدن دیگه سفارت وقت نمیده برای انگشت نگاری ممنون میشم کمکم کنید

احتمالا با موسسه غیر مجاز وارد پروسه اپلای شده اید

مهسا :

با سلام. سی و دو ساله هستم و شش سال پیش ارشد ریاضی گرفتم. قصد تحصیل در رشته ی برنامه نویسی کامپیوتر دارم. اما فقط در مقطع دیپلمای کالج ارائه میشه (نه پست گرجویت). میتونم بصورت مستقیم برای این برنامه ویزا (و استادی پرمیت) بگیرم؟

Mozhdeh Sarraf :

با سلام میخواستم بدونم ویزایی که برای شرکت در کنفرانس ها میباشد چه مدت است؟ و نکته بعدی اینکه اگر گذرنامه های قدیمی را نداشته باشیم، چه باید کنیم؟

اگر منظورتان ویزای توریستی ست، معمولا مولتی صادر می گردد اما تصمیم گیرنده مدت زمان اعتبار افسر اداره مهاجرت است

Ghazal :

با سلام هفته ی گذشته همسرم از طریق دعوت نامه برادرشون پاس ریکوئست شدن،اما چون پاسپورتشون‌فقط 1سال و 8ماه اعتبار داشت مجبور به تمدید آن شدیم.آیا پاسپورت جدید برای لیبل ویزا (پیکاپ ویزا)مشکلی ایجاد میکند؟

مشکلی نیست

Farmehr60 :

سلام‌وقت خوش ایا برادر شوهر من که سیتیزن کانادا هست برای همسر من که برادر ایشون هستن دعوت نامه بفرسته ایا منم که همسر ایشون هستم‌ میتونم از اون دعوت نامه استفاده کنم و به همراه هسرم درخواست ویزای توریستی بدم؟ یعنی دعوت نامه ی برادر شوهر که درجه یک همسرمه شامل حال منم میشه که ارتباط خونی با ایشون ندارم فقط همسر برادرش هستم؟

بله اما علاوه بر دعوتنامه باید شرایط دریافت ویزا هم داشته باشید

امیرحسین تقیان :

من تازه میخوام پاسپورت بگیرم آیا این مشکلی ایجاد نمیکنه برای من چون از یکی از دوستان یک دعوتنامه میخوان به من بدهند و گفتند بیا اینجا از این طریق بعد 6 ماه هم میگن میشه اون تمدید کرد به یک سال و بعد هم تبدیل ویزا و بیا اینجا با ما کار کن ما حقوق بهت می دهیم و حتی دفتر مربوطه در تهران هم گفتند که ما دعوتنامه را به آن دادیم برو آنجا قبلا هم یکی دیگه از دوستام رفتند از این طریق با سپاس بیکران

مدارک شرکت مذکور را حتما بررسی کنید

Mehdy sadeghi :

سلام من مهدی صادقی متولد 1355 راننده پایه یک .دارای زن وفرزند 15 ساله هستم ایا به واسطه رانندگی ماشین سنگین میتونم اقامت بگیریم .چقدر باید هزینه کنیم .اصلا پذیرش داره

باید شانس دریافت ویزای کانادا را داشته باشید که بتوانید گواهینامه کانادایی بگیرید

شیدا باباحاجیانی :

سلام پسرم با ویزای تحصیلی کانادای او موافقت شده و باید گذرنامه اش را به سفارت ترکیه برای زدن لیبل و گرفتن نامه peo بفرستم. پاسپورت او یک سال و سه ماه اعتبار دارد و فرصتی برای تمدید آن ندارم. چه مشکلاتی برایمان پیش می آید

مشکل خاصی نیست، می توانید پاسپورت جدید درخواست دهید و پاسپورت قدیمی را همراه داشته باشید

Mo0ona :

سلاممن از دانشگاهی در کبک پذیرش گرقتم و برای caq و ویزا باید اقدام کنم. امکانش هست که الان مجرد بزنم و تا 1 ماه دیگه که عقد میکنم برای همسرم تازه اون موقع مجددا اقدام کنم؟ مشکلی پیش نمیاد؟ اون وقت دیگه شانس با هم و همزمان ویزا شدنمون خیلی پایین میاد؟

مشکلی نیست اما شانس دریافت ویزا به خیلی عوامل بستگی دارد

الهه :

سلام یک سوال داشتم،میتونید راهنمایی کنید آیا بعد از پذیرفته شدن ویزای تحصیلی و 2سال تحصیل در مقطع ارشد ویک سال کار موقع درخواست PR مون تو مدارک درخواستیشون فیش حقوقی کارکرد واشتغال بکار سالهای اخیر داخل ایران رو هم میخوان؟

سوابق کاری در ایران در سیستم امتیاز بندی تاثیر گذار است

فرشاد عوض زاده :

من برادرم در کانادا مشغول تحصیل می باشد و من خواهان کار در کانادا هستم و دارای کارشناسی ارشد مهندسی پزشکی هستم میخواستم بدونم چگونه برای کار میتوانم اقدام کنم؟

باید شرایط شما به دقت بررسی شود

به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه بفرمایید

مهرک شریفی :

سلام ویزای مولتی 5ساله من وهمیر ودخترم با اکسپایر ی پاسپورتمون تموم شده پاسپورت رو که تعویض کردم بعضی از آژانسهای می‌گن برای تمدید مجدد ویزا باید دعوتنامه داشته باشید وفلان مقدار هم هزینه اش میشه آیا .اقعا برای تمدیدمجدد با وجودی که یکبار سفر دوماهه هم به کانادا داشتیم لازمه؟!

دعوتنامه برای درخواست ویزای توریستی اجباری نیست. و فروش دعوتنامه غیر قانونی ست

neda :

ویزای مولتی کانادا دارم ولی بخاطر پاندمی کورنا و بسته بودن مرزها موفق به سفر به کانادا نشدم، آیا این بازه زمانی از بین رفته به ویزای توریستی من اضافه‌ میشه؟

خیر

ندا :

با سلام گذراندن دوره کارشناسی در اروپا باعث الا بردن احتمال ریجکتی درخواست ویزا برای دوره ارشد در کانادا میشه؟

سلام، خیر

محمد :

سلام من از طریق خوداشتغالی اقدام به اخذ ویزای کانادا کردم در سه سال اخیر تونستم دوبار قهرمانی جهان بگیرم ، پرونده ی من توسط وکیل تکمیل شد و فرستاده شد برج 12 سال 99 فایل نامبر من اومد الان نزدیک شش ماه هست توسط وکیل اعلام نشده که میتونم برم انگشت نگاری میخواستم بدونم این طبیعی هست یا به محض دریافت فایل نامبر می‌شود برای انگشت نگاری اقدام کرد

باید بدانیم دقیقا وکیل شما چه مدارکی را ارائه داده و اینکه به صورت کلی پرونده خود اشتغالی زمان بر است...

منوچهر یوسفی نیا :

بادرود برشما ،من بچه هام تو مونترال تحصیل میکنن و من وخانمم هردو ویزای مولتی داشتیم و چند بار به کانادا رفتیم پیش بچه هامون الان خانمم می‌خواد بره کانادا و ویزا هم تا تاریخ 28/03/2022 دارد و من میخوام پاسپورتشو تعویض کنم بخاطر مدت اعتبار کم ،میخواستم بدونم که اگه پاس عوض بشه با ویزای پاس قدیم میتونه بیاد کانادا ؟ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

با در دست داشتن پاس جدید و قدمی مشکلی پیش نمیاد

امیرحسین باقرزاده :

سلام وقت بخیر سوال بنده اینه که آیا 300 میلیون تومان برای تمکن مالی ویزای دانشجویی کفایت میکنه؟ و اینکه نرخ دلاری که آفیسر مد نظر میگیره دولتی هست یا نیمایی؟ ممنونم میشم پاسخ بدین تا استارت کار رو بزنیم توکل بخدا

سلام با توجه به وضعیت نرخ دلار، خیر متاسفانه کافی نیست.

امیرحسین باقرزاده :

سلام وقت بخیر بنده در مورد تمکن مالی سوالی داشتم ( ویزای تحصیلی ) من 300 میلیون تومان وجه نقد داخل حسابم هست آیا این مبلغ کفایت میکنه برای تمکن مالی ؟ و اینکه آیا این نرخ به دلار دولتی محاسبه میشه یا دلار نیمایی؟ ممنونم میشم پاسخ بدین تا استارت کار رو بزنیم توکل بخدا

مبینا قربانی :

سلام من 16 سالمه و بخواهم با خواهرم ویزای تحصیلی کانادا رو بگیرم چه شرایطی دارد؟ و من چیکار باید بکنم برای ویزای تحصیلی؟ با تشکر

منظور شما را از اقدام با خواهر متوجه نشدم، شما می توانید ویزای دانش آموزی کانادا درخواست کنید. برای بررسی شرایط می توانید به بالای سایت قسمت رزرو وقت مشاوره مراجعه بفرمایید.

Beni :

سلام من هفته ی پیش برای ویزای مولتی انگشت نگاری رفتم ؛ با توجه به شرایط چه مدت طول میکشه تا جواب بگیرم؟

بصیره صدیقی :

سلام شوهر من در کانادا است من را اسپانسر کرده بعد از میدیکل ام یک ماه میشه اما تاکنون هیچ پیامی ندادن چند مدت طول میکشه که ویزه من را بدهد تشکر جواب مه بتین

بررسی پرونده در شرایط کرونا یک مقدار با کندی انجام می شود، یک مقدار صبور باشید

Siamak :

با سلام و تشکر بابت اطلاعات بسیار مفیدتان. آیا همه مدارک ویزای توریستی نیاز به مهر دادگستری دارند؟

برخی از مدارک، بله

لیلا حاتم نژاد :

با سلام و وقت بخیر ، من پسرم 3 سالشه و متولد کاناداست منم الان ویزا ندارم برم و متاسفانه شوهرمم قبلا 5 سال ممنوعیت داره واسه کانادا. من چطوری بچمو ببرم کانادا الان؟

باید شرایط شما را برای دریافت ویزا بررسی کنیم، بالای سایت می توانید وقت مشاوره رزرو بفرمایید.

Tamana Ghiasi :

سوال من این است که آیا شخصی که یک عروسی کرده باشد و برود کانادا و قصد ازدواج دوم داشته باشد در این صورت خانم خود را به کانادا برده میتواند یاخیر؟

همسر دوم در کانادا تعریف نشده است.

فریده برقی :

با سلام. من فارغ‌التحصیل ارشد در رشته مهندسی آی تی هستم. و تقریبا چهار ماه پیش برای یک مدرسه دولتی در استان ساسکاچوآن ثبت نام کرده بودم. که الان بعد مصاحبه من را برای کار در مدرسه قبول کردن. در واقع دعوت نامه کاری برام ارسال کردن. میخواستم بپرسم برای ویزای کاری کانادا آیا من باید از طریق سیستم اکسپرس اینتری اقدام کنم. یا مستقیما مدارک لازم را آماده کرده به سفارت تحویل دهم؟

باید درخواست ویزای کار ثبت کنیم. برای انجام مراحل کار می توانید با شماره های دفاتر در تماس باشید.

mehdi najafian :

با سلام ما در تاریخ 31 می در ایروان انگشت نگاری شدیم برای ویزای تحصیلی، متاسفانه موسسه ای که باهاش قرارداد بستیم از طرف ما کارهارو دمبال میکنه که گفتن تا این لحظه جوابی نیومده و سیستم برای پیگیری مشکل داره، با توضیحات شما فکر میکنم به مکل برخورد کردیم بنظر شما راه حلی وجود داره که بشه اطلاع درستی بدست آورد؟

می توانید با دفاتر ما در تماس باشد نامه وکالت نامه را امضا کنید که بتوانیم به اطلاعات شما در سیستم مهاجرتی کانادا دسترسی داشته باشیم.

سحر :

سلام وقتتون بخیر من از طریق خوداشتغالی اقدام کردم و تیر1399 مدارکم به سفارت کانادا رسید با توجه به گفته خای مشاورم بهمن 1399 فایل نامبر موقت دریافت کردم بدون نامه بایومتریک، هنوز خبری از نامه بایومتریک نیست.آیا روند پرونده های خوداشتغالی بعد کرونا به این شکل شده که نامه بایومتریک با فایل نامبر ارسال نمیشه؟ و باتوجه به اینکه زماتی که من پروندمو فرستادم سفارت تایم لاین خوداشتغالی حدودا20 ماه بود ، همون 20 ماه برای پروندم اعمال میشه؟ یا تایم جدیدی که روی ساست سفارت هست یعنی 34 ماه؟ ممنون از لطفتون

ممکن است که 34 ماه زمان بر باشد.

سارا :

با عرض سلام و وقت بخیر، من به تازگی ویزای دانشجویی کانادا گرفتم و دانشگاه محل تحصیلم در کبک هست. پس از ویزا شدن نام خانوادگیم رو در شناسنامه تغییر دادم ولی پاسپورت و ویزام به نام قبلیمه. ترمم ماه سپتامبر شروع میشه و هنوز در ایران هستم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که در صورت ورود با پاسپورت فعلی برای دریافت استادی پرمیت، بیمه و سایر مدارک با نام جدید به چه صورت باید اقدام کنم. آیا ابتدا باید همه مدارک رو با نام خانوادگی سابقم گرفته و بعدا با تعویض پاسپورت در خاک کانادا برای تغییر آنها اقدام کنم یا قبل از آن راهی وجود دارد؟ با سپاس فراوان

در صورتی که مراحل قانونی انجام شده با ارائه مدارک مشکلی نخواهید داشت.

Navid :

پس از دریافت ویزای مهاجرت چه مدت زمان داریم برای ورود به کانادا

تا زمان اعتبار ویزا

امیر :

سلام، پاسپورت بنده یکسال دیگه باطل میشه، میخوام برای ویزای توریستی اقدام کنم، امکانش هست پاسپورت رو بعد از انجام بایومتریک تعویض کرد و یا بهتره قبل از هر درخواستی تعویضش کنم؟؟ با سپاس

بهتره قبل از اینکه ویزا روی پاسپورت اعمال بشه تعویض کنید (اگر شانس ویزا دارید)

مینا کریمی :

سلام و عرض ادب خدمت شما اینجانب سالهاس از همسرم جدا شدم کم پسرم الان 17 سالش هست.پدرش در کانادا زندگی میکند و اقامت آنجا را دارد امسال میخواست پسرم را ببرد ولی به علت اینکه همسرش گویا راضی نیست گفت سال دیگه 18 سالت شد میبرم....حالا سوالم اینکه آیا میتواند پسرم 18 سالش شد ببره...چون وقتی دیپلم بگیره یا باید بره دانشگاه یا سربازی؟یعنی مشکلی پیش نمیاد برای پسرم؟ ممنون میشم در این رابطه راهنماییم کنید.

تا 21 سالگی می توانند به عنوان فرزند وابسته به همراه پدر به کانادا بروند

وحید :

سلام. با داشتن اقامت دایم یک کشور اروپایی برای یک خانواده سه نفره، احتمال ریجکت شدن ویزای تحصیلی از کانادا برای همسرم اگه بخواد برای دوره یک ساله post graduate اقدام کنه بالاست؟‌ در حال حاضر همسرم دانشجو هستن و سن ما بین 38 تا 40 هست...

احتمال ریجکتی ویزای کانادا به عوامل بسیاری بستگی دارد و مهمترین آن کیفیت ارائه پرونده است.  اقامت اروپا یا هر کشور دیگری فقط احتمال پناهندگی شما در کانادا را از دیدگاه آفیسر حذف می کند.

roya asgari :

سلام من pass requestam برای ویزای دانشجویی با همسرم اومده ظرف یک ماه باید مدارک بفرستم که لیبل بزنن ولی هنوز مطمئن نیستم و میخوام برای مدل استانی اقدام کنم اما نمی خوام این مورد هم از دست بدم اگر مدارک ارسال کنم و روی پاسم لیبل بخوره نرم کانادا بعدا اگر از طریق استانی قبول بشم اینکه لیبل خورده و نرفتم مشکل ایجاد نمی کنه؟

roya asgari :

سلام من pass requestam برای ویزای دانشجویی با همسرم اومده ظرف یک ماه باید مدارک بفرستم که لیبل بزنن ولی هنوز مطمئن نیستم و میخوام برای مدل استانی اقدام کنم اما نمی خوام این مورد هم از دست بدم اگر مدارک ارسال کنم و روی پاسم لیبل بخوره نرم کانادا بعدا اگر از طریق استانی قبول بشم اینکه لیبل خورده و نرفتم مشکل ایجاد نمی کنه؟

الهام درویشی :

با سلام ممنون از توضیحات خوبتون ???? من هنرمندم و قراره با گروه هنری خود به مدت 1هفته در تورنتو نمایشگاه نقاشی برگزار کنیم. مطمین هستم که ویزای توریستی رو میتونیم براحتی بگیریم. اما سوال من درمورد اقامت خوداشتغالی هست. میخواستم بدونم اگر من مدارک کامل برای ویزای خوداشتغالی رو بیارم و از داخل خاک کانادا درخواست ویزای خوداشتغالی بدم پرونده من به ورشو ارسال میشه؟ یا همونجا توی کانادا بررسی میشه و جواب داده میشه. البته من قصد ندارم بعد از پایان نمایشگاه بمونم و برمیگردم فقط برام مهم هست که درخواست اقامت دائمم رو از داخل خاک کانادا بدم ک پرونده من در ورشو بررسی نشه. ممنون میشم پاسخگو باشید

در ورشو بررسی خواهد شد

حسن :

سلام همسر من برای فوق دکتری (ویزای کار) کشور کانادا اقدام کردند. حدود هشت ساعت بعد ایمیلی با مخاطب قرار دادن نام همسرم برای مراجعه انگشت نگاری ارسال شد. اما برای من که همراه هستم چیزی گفته نشده است. آیا ایمیل ها جدا می آید؟

پوریا محمدپور :

سلام خسته نباشید.... خواستم بپرسم که ویزای تحصیلی 4ساله برای پاسپورتی که کمتر 1سال اعتبار داشته باشه صادر میشه ؟؟؟ امکان ریجکتیش بالاهه یا نه؟؟؟

بهتره پاسپورت رو تمدید کنید. احتمال ریجکتی ویزای کانادا به مدارکی که ارائه دادید و انگیزه نامه شما بستگی دارد

سهند :

با سلام. بنده 3 ماه است که در ترکیه ساکن هستم. آیا گواهی سوپیشینه برای Study Permit الزامی هست؟ بدلیل طولانی بودن پروسه تحویل سوپیشینه (بین 30 تا 45 روز) آیا امکان سابمیت درخواست بدون گواهی عدم سوپیشینه و ارائه آن در صورت ask امکان پذیر هست یا خیر؟ با تشکر

ساناز :

سلام روزتون بخیر. من جایی مشغول به کار هستم و فعلا قصد ندارم کارفرما مطلع بشه که قصد مهاجرت دارم به خاطر همین نمیتونم ازش نامه بگیرم برای اقدام ویزای تحصیلی. اگه فقط قرارداد کاری و سابقه بیمه ترجمه بشه کافی هست؟

کافیست

kosar :

سلام خسته نباشید، ببخشید من ویزای دانشجویی گرفتم برا کانادا و همسرم همراه من شدن، ایا امکان داره همسرم که همراهه زودتر از من بیاد یا حتما باید باهم وارد شیم؟

همسر شما وابسته نفر اصلی ست، یا باید همراه شما باشید یا بعد از شما، به کانادا ورود کند

مژگان محمدي :

سلام روزتون بخير، من و همسرم هردو ويزاي توريستي كانادا رو داشتيم و در حال حاضر بنده توانستم ويزاي استادي پرميت رو بگيرم، با توجه به وليد بودن ويزاي توريستي و همچنين بايومتريك همسرم، ممنون ميشم راهنمايي بفرماييد براي تغيير وضعيت ايشون از ويزيتوري به ورك پرميت چه كاري بايد انجام داد؟ ميتوان با هم به كانادا سفر كرده و از داخل فرودگاه يا داخل خاك كانادا، دوخواست تغيير را داد؟ يا ميبايست از ايران و با ساختم پروفايل و ارسال مدارك مريوطه اينكار را انجام داد؟ سپاس

ویزاها تغییر نمی کنند، می توانید ویزای جدید درخواست کنید

Arya Mehr zarabi :

آیا کارت اقامه دانشجویی ترکیه چانس گرفتن ویزه ملاقاتی را بالا میبرد؟ برای قناعت دادن برگشت دوباره به ترکیه آیا سند اجاره یکساله خانه و کارت دانشجویی کمک خواهد کرد؟

Nastaran :

من دسامبر 2019 برای اسپانسرشیپ همسر اقدام کردیم همسرم پی آر کاناداست و پسردایی مادرم هست از طریق پناهندگی به کانادا مهاجرت کردن ما قرار بود در ترکیه عقد کنیم ولی چون همسرم تراول داکیومنت داشت نشد به کنسولگری ایران رفتیم و وکالتنامه ازدواج به من دادن که ایران عقد کنیم 2 هفته هم ترکیه بودیم و عکس هم داشتیم الان بعد از 15 ماه که اسپانسرشیپ همسرم قبول شد و مدیکال و بایومتریک رفتم حدود فوریه 2020 نامه fairness اومده و افیسر از ازدواجمون ایراد گرفته و گفته نگرانیش این هست که اصلا شما قبل و بعد از ازدواج همدیگرو ندیدین همسرم برای من تو این مدت پول فرستاده که مدارکش هست و اینکه بعد از شرایط کرونا و رفع محدودیت های کانادا ما میخواستیم همدیگرو ببینیم بازم و اینکه پاسپورت من مهلتش تموم شد و درگیر گرفتن برگه رضایت خروج همسر از کنسولگری واشنگتن بودیم که هنوزم نفرستادن برامون به نظرتون فقط به دلیل عقدمون افیسر پروندمون رو رد میکنه ؟! یا اینکه اگه این دلایل رو توضیح بدیم و مدارک ارسال پول رو بفرستیم ممکنه قانع بشه و اینکه همسر من 10 سال هست کاناداست و اصلا ایران نیومده به دلیل اینکه پناهنده بوده ممنون میشم راهنمایی کنین

احتمالا در ارائه پرونده خطاهایی داشتید که آفیسر این ازدواج رو صوری و فقط برای دریافت اقامت تصور کرده. باید کل پرونده دقیق آنالیز بشه

Sama :

سلام برای ویزای تحصیلی ریجکتی کانادا میخوام نامه ریکانسیدریشن بزنم میتونم راهنمایی بگیرم ازتون؟

با دفاتر در تماس باشید راهنماییتون می کنند

ماهور :

سلام وققتون بخیر اگر کسی ویزا مولتی کانادارو داشته باشه و تا به امروز اقدام به رفتن نکرده در صورت تمام شدن ویزا اگر مجدد اقدام به گرفتن ویزا کند به مشکلی برمیخورد ویزا دوم یا خیر؟؟

باید توضیح قانع کننده داشته باشید که چرا با داشتن ویزای قبلی اقدام به مسافرت نکرده اید و چرا مجدد درخواست کرده اید. ممکنه که با درخواست ویزا این بار موافقت نشود.

Mojtaba finastiyan :

سلام وقت بخیر در زمینه شغل خشکشویی با 15 سال سابقه میتونین کمک کنید برا کاریابی ممنون

باید بتونید یک کارفرمای واجد شرایط اهدای جاب آفر پیدا کنید

حسین ایمانی :

سلام وقتتون بخیر پاسپورت و ویزای پنج ساله خواهرم گم شده و هنوز به کانادا نرفته اما دو سال از اعتبارش باقی مونده بود راهی هست که بشه دوباره بگیره؟

سلام، بله

Pegah :

سلام اگر کسى خواهرش ویزا کار بعد تحصىل داشته باشه و خواهر دیگرى با وىزا تورىستى اعلام پناهندگى کنه در کانادا ویزا موقت خواهر که مى خواهد بعد تحصیل اقامت دائم بگیرد خللى وارد مى شود؟

در خصوص پناهندگی اطلاعات و فعالیتی نداریم.

فاطمه :

با سلام و تشکر بابت راهنمایی های شما. من تابستان امسال درخواست ویزای تحصیلی دادم. تمکن مالی که ارائه دادم با نرخ دلار 3065 تومان و به مبلغ 64450 دلار کانادا توسط بانک صادر شده بود. البته پول من در صندوق سرمایه گذاری سهام بانک بود و نامه بانک اعلام میکرد که من 2000 واحد سهام به ارزش 200 میلیون تومان و معادل 64450 دلار کانادا دارم. این مقدار از میزان پولی که دانشگاه گفته بود به عنوان تمکن برای هزینه های تحصیل و زندگی سال اول ارائه بدهید (27000 دلار)، بیشتر بود. از طرفی در مدارک خواسته شده در اپلیکیشن آنلاین study permit، چیزی به عنوان اینکه ثابت کنید بعد از تحصیل کانادا را ترک میکنید خواسته نشده بود. چند روز بعد از سابمیت، نامه بایومتریک آمد اما به دلیل مشکلات پروازها و VAC ها، برای انگشت نگاری نرفتم. بعد از حدود 3 ماه و نیم، نامه ی رد شدن درخواستم به این دلایل ارسال شد: I am not satisfied that you will leave Canada at the end of your stay, as stipulated in subsection 216(1) of the IRPR, based on the purpose of your visit. I am not satisfied that you will leave Canada at the end of your stay, as stipulated in subsection 216(1) of the IRPR, based on your personal assets and financial status طی نامه ای عنوان کردم از من مدرکی که ثابت کند بعد از تحصیلم کانادا را ترک میکنم خواسته نشده بود، و حاضرم الان چنین چیزی را ارسال کنم. همچنین اگر در مبلغ یا نوع مدرک تمکن مالی ام مشکلی هست بگویید تا اصلاح شده اش را بفرستم. اما تنها جوابی که دادند این بود که باید دوباره درخواست ویزا بدهید و مدارک جدید را طی آن بفرستید. میخواستم بپرسم به نظر شما کجای کار ایراد داشته که بتوانم در درخواست جدیدم اصلاحش کنم. سپاسگزارم

بسیاری عوامل در پرونده در ریجکتی ویزای تحصیلی کانادا تاثیر گذار است که شما فقط ظاهر آن را دیده اید. باید تمامی مدارک و استادی پلن شما به دقت بررسی و تحلیل شود.

Saleh :

آیا برای ورزشکاران از طریق تاسیس شرکت وصاحب کسب وکار اقامت دائم صادر می شود؟ یا پاسپورت داده می شود اگر جواب خیر است واقامت دائم داده نمی شود اقامت چند ساله است؟ آیا ملزم به حضور دائم درخاک کانادا وجود دارد چند روز؟ اگر صرفا جهت مسائل تجاری به اقامت وحساب بانکی ومسائل اینگونه اقدام برای اقامت نمایی وقصد زندگی وحضور درخاک را نداشته باشی آیا امکان دارد؟ چگونه؟

اگر از طریق برنامه خود اشتغالی کانادا اقدام کنید اقامت دائم دریافت می کنید اما اگر از طریق ثبت شرکت باشد، با ویزای کار وارد کانادا می شوید

Roya Behrouz :

با سلام و احترام، من ویزا توریستی کانادا دارم و الان استادی پرمیت گرفتم و دانشجو آنلاین شدم. خواستم بدونم موقع ورود باز باید پیکاپ کنم پاسپورت رو که مجدد ویزا بخوره؟

شما به ویزای تحصیلی نیاز دارید. ویزای توریستی کانادا ارتباطی به ویزای تحصیلی کانادا ندارد

زینب :

با سلام من سپتامبر ٢٠٢٠ برای ویزای توریستی کانادا اقدام کردم با دعوتنامه همسرم که ساعت کاناداست. چند روز بعد برای انگشت نگاری از آنکارا اقدام کردم. همزمان با این همسرم از طریق وکیل برای ویزای اسپانسرشیپ اقدام کردن. آیا مشکلی داره که دوتا ویزا رو همزمان اقدام کردیم؟ الان روی سایت حدود ٩ ماه برای ویزای توریستی نوشتن.به نظرتون چقدر طول میکشه؟

اگر تمامی مراحل درخواست ویزای کانادا به درستی انجام شود مشکلی نیست

همای سعادت :

با سلام و خسته نباشید و تشکر پیشاپیش بابت پاسخگویی. کارگزار بنده اعلام کرده که وقت سفارت کانادای من و همسرم هفته اول دی ماه در آنکارا می باشد ولی هیچگونه مدرکی بابت این موضوع به ما نشان نداده است و من میترسم بریم آنکارا و این وقت واقعی نباشد. چطور میشود استعلام کرد که آیا وقت سفارت کانادامون واقعی است؟

به صفحه استعلام وکیل مهاجرت مراجعه نمایید

حسین :

سلام وقت بخیر... من درحال حاضر قصد گرفتن ویزای تحصیلی برای کشور کانادا رو دارم. آیا تغییر نام خانوادگی موجب بوجود امدن مشکل در اخذ ویزا یا ریجکت شدن ویزا میشه؟ ممنون

باید آپدیت کنید

سیمین :

من پارسال ویزا توریستی گرفتم زمستان ولی چون پاسپورت قدیمم را برده بودم اعتبار ویزای من یک ساله خورد .به خاطر کوید 19 نتونستم برم برای تمدید دوباره احتیاج به رزرو هتل و ترجمه دوباره مدارک هست یا نه؟

بله

حسن گلکار :

سلام ، یه شخصی برای بنده ویزای توریستی کانادا اقدام کرده و الان میگه با ویزا موافقت شده . الان راهی هست که بنده با استعلام از سفارت کانادا ببینم که واقعآ با ویزای بنده موافقت شده یا نه ؟

اگر آنقدر به آن شخص بی اعتماد هستید یا آن شخص از افراد غیر مجاز در این حیطه است، احتمال زیاد به مشکل بر خواهید خورد. یا جعل مدارک انجام داده اند یا ویزایی وجود ندارد.

حسن گلکار :

سلام ، یه شخصی (پس از ارسال عکس مدارک بنده برای ایشان ) پرونده تشکیل داد و با توجه به اینکه پارسال ریجکت شده بودم و نیازی به انگشت نگاری نبود الان بهم خبر داده که با ویزای بنده موافقت شده و قراره به محض باز شدن مرز ترکیه برای الصاق لیبل ویزای کانادا به آنکارا برم . حالا سوالم اینه که چطور میشه الان اوکی شدن ویزام رو از سفارت کانادا استعلام بگیرم ؟ راهی هست که الان متوجه بشم که با ویزای توریستی بنده موافقت شده یا نه ؟ ممنون میشم راهنمایی م کنید .

به صفحه استعلام وکیل مهاجرت مراجعه کنید، نحوه استعلام ویزای کانادا هم توضیح داده شده.

شروین شاملو :

سلام وقت بخیر.... سوالی داشتم در مورد شغل های کانادا: آیا کانادا در حال حاضر احتیاج به نیروی کار دارد؟ بجز دکتر و مهندس دیگه در چه رشته یا شغلی نیروی کار می خواهد؟ و آیا بعد از چند سال اجازه یا ویزای اقامت می دهد؟ منتظر پاسخ شما هستم. با سپاس.

بله مشاغل بسیاری همواره مورد نیاز بازار کار کاناداست

محسن قاسمی :

سلام. برای اسپانسرشیپ فرزند بالای 18 سال که مشمول سربازی ست میتوان از گواهی معافیت تحصیلی اقدام کرد یا حتما باید کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت داشت ؟ ممنون

سحر :

سلام، من و همسرم اواخر تابستان 97 ویزای توریستی مولتی کانادا گرفتیم ، اما چون پاسپورت همسرم 2 سال و 3 ماه اعتبار داشت به همان اندازه مدت ویزا دادندو ما چون عضو هیات علمی دانشگاه هستیم فرصت رفتن نداشتیم تا مهر سال 98 که برای 26 اسفند به مدت 14 روز بلیط گرفتیم و متاسفانه به جریان کرونا خوردیم و کنسل شداما ما هنوز بلیطمون را کنسل نکردبم، اما مساله اینه چون ویزای همسرم تا 26 مهر سال 99 اعتبار داره و بخاطر اینکه 7 ماه پاسپورت باید اعتبار داشته باشه به این امید که تیر یا مرداد مرزها باز شود و بتونیم بریم، پاسپورتشو تعویض کرد ، حالا اگر امکان پرواز برای توریستی کانادا فراهم بشه، میتونه با پاسپورت قدیم که ویزا داره و پاسپورت جدید جهت خروج حداقل7 ماه به همون مدت 14-16 روز اقامت، بریم؟ منظورم با دوتا پاسپورت هست.؟ اگر شرایط کرونا باعث بشه هنوز مرزهارو باز نکنند، و دیگه مجبور بشه که برای تمدید بفرسته، و کپی از تاریخ بلیطهامون هم برای سفارت بفرستیم، مساله ای بابت اینکه بپرسن چرا نیومدین که نیست؟ چون ما بلیط داشتیم و هنوزم کنسل نکردیم و این شرایط کرونا پیش اومد و اعتبار ویزا هم 2 سال و 3 ماه بیشتر نبوده و بخاطر شغلمون هر زمانی نمیتونستیم بریم. ممنونم میشم پاسخ دهید.

احتمالا مشکلی نخواهد بود

mikaeil :

با عرض سلام و خسته نباشید.ببخشید خواهر من پاسپورت کانادا رو دارن.ایشون خیلی قبل از طریق پناهندگی به کانادا سیتی زن شدن میخواستم بپرسم از محضرتون آیا ایشون میتونه برای من دعوتنامه ارسال کنه و یا اینکه شخص ارسال کننده دعوتنامه حتما باید از روشی غیر از پناهندگی .سیتی زن شده باشه؟ ممنون میشم

مشکلی برای دعوتنامه نیست، اما آفیسر احتمال این را خواهد داد که شما هم قصد پناهندگی دارید

نازنين :

سلام يه سؤال دارم،اينكه از اعتبار ويزاى توريستى من حدود ٧ ماه باقى مونده.ميخوام بدونم من تا چه زمانى اجازه ورود به كانادا خواهم داشت؟آيا براى ورود به كانادا ، ويزا بايد حداقل مدت اعتبارى داشته باشه؟

توصیه می شه به ترتیبی برنامه ریزی کنید که در زمان ورود تا انتهای مدت سفر ویزا داشته باشید.

ساناز :

با سلام و احترام میخواستم بدونم اگر کسی ویزای مولتی کانادا داشته باشد و فقط یکبار توریستی به کانادا رفته باشد و بخاطر کرونا نتواند مجدد برود و ویزاش منقصی شود اگر مجدد بعد کرونا اقدام کند میتواند مولتی کانادا بگیرد با اسپانسر

بله، مشکلی نیست

rh :

سلام،وقتتون بخیر،ببخشید ی سوال داشتم،برای CAQ در پاسپورت باید امضا شود؟ و امضا اگر حرف اول اسممون انگلیسی باشه و امضا کنیم درسته؟ میشه ی راهنمایی کنید

نفيسه :

با سلام خدمت شما ،مادر من ويزاي توريستي پنج ساله شون در حال اتمام است و الان هم در كانادا هستند.در حاليكه به خاطر covid 19 سفر به ايران محدود شده ،ايا امكان درخواست ويزاي مجدد از داخل كانادا امكان پذير است ؟ ايا دوباره نياز به تهيه مجدد ترجمه مدارك مالي را براي گرفتن ويزاي مجدد دارند؟با توجه به covid19 داخل كانادا به كدام سفارت براي انگشت نگاري بايد بروند؟

خیر، اداره مهاجرت در این خصوص سختگیری نخواهد کرد، مراجعه بفرمایید به مراکز صدور ویزا

فاطمه :

برای مشاوره مهاجرت از طریق پرستار خانگی در قسمت مشاوره کدام گزینه رو انتخاب کنم؟

پیشنهاد کاری

مينا :

با سلام ممنون از پاسختون ... يك سوال ديگه دارم در زيرشاخه مهاجرت از طريق ويزاي كار، ظاهرا روشي هست كهاز موسسه اي وابسته به دانشگاه، پذيرش گرفته ميشه براي كار پژوهشي ايا اين نوع ويزا شانس گرفتن اقامت دائم را داره و اصولا ميتونه روش خوبي براي مهاجرت به كانادا باشه؟ حتي اينطور كه من تحقيق كردم، حقوق مختصري هم بابت كار تحقيقاتي به پزشك پرداخت ميكنند

سلام

اگر منظورتان فرصت مطالعاتی کاناداست، خیر...

آرش پارسا :

سلام همسر من ویزای تحصیلی کانادا را دریافت کرده ولی به دلیل این بیماری کرونا هنوز نتوانسته پیکاپ ویزا را انجام دهیم و من نیز در خواست ویزای همراه را سابمیت کردم آلات حدود یه هفته گذشته و هنوز جواب نیامده از طرفی ویزای همسرم نیز هنوز نتوانسته پیکاپ کنیم خواستم به دو سوال من جواب دهید که کی میتوانیم با توجه به نود روز وقتی که سفارت داده و رو به اتمام هست پیکاپ را انجام دهیم و جواب ویزای من فکر میکنید کی می آید و آیا اداره مهاجرت کانادا آیا شروع به کار کرده

پرونده ها طبق روال قبلی بررسی می شوند، اما به کندی... لطفا صبور باشید

مينا :

باسلام و تشكر من پزشك متخصص هستم و ٤١ سال دارم.اگر ويزاي فرصت مطالعاتي كانادا را بگيرم، پس از اتمام دوره، امكان تبديل اين ويزا به اقامت دائم وجود داره؟

ویزای فرصت مطالعاتی عموما امتیازی برای اقامت دائم کانادا نخواهد داشت

می‌توانید مشخصات خود را، برای بررسی دقیق شرایط، در فرمهای ارزیابی رایگان وارد نمایید

bahr :

سلام من 98/8 در سفارت کانادا انگشت نگاری کردم برای ویزای مولتی 5 ساله پس از گذشت 4 ماه ونیم هنوز جوابی از سفارت اعلام نشده است در حالیکه تو سایت سفارت کانادا تا 18 جواب قطعی داده میشود با توجه ب ویروس کرونا آیا احتمال رجکتی از جانب سفارت وجود دارد من هم دسترسی برای مکاتبه با سفارت ندارم سفارت پس برای متقاضیانی ک مثل من پارسال اقدام کردن کی ویزا صادر میکند آیا چیزی در این مورد توضیح داده است لطفا من ا راهنمایی فرمایید

مشکل بیماری جهانیست، باید صبور باشید و منتظر پاسخ سفارت بمانید

bahr :

سلام من 98/8 در سفارت کانادا انگشت نگاری کردم برای ویزای مولتی 5 ساله پس از گذشت 4 ماه ونیم هنوز جوابی از سفارت اعلام نشده است در حالیکه تو سایت سفارت کانادا تا 18 جواب قطعی داده میشود با توجه ب ویروس کرونا آیا احتمال رجکتی از جانب سفارت وجود دارد من هم دسترسی برای مکاتبه با سفارت ندارم سفارت پس برای متقاضیانی ک مثل من پارسال اقدام کردن کی ویزا صادر میکند آیا چیزی در این مورد توضیح داده است لطفا من ا راهنمایی فرمایید

مينا :

سلام من سوم ابان انگشت نگاري داشتم در استانبول ويزاي كاناداولي تا امروز دهم فروردين خبري نشده تا دو سه ماه اول vfs ميزد در حال بررسي ولي ديكه نشون نميده ممكنه اينقدر طول بكشه ايا در اين شرايط كرونا سفارت جوابگو هست يا تعطيله البته همهًكارهاي سفارت مارا وكيل انجام داده ممنون از پاسخگو يي شما

باید صبور باشید

جاوید اسدزاده :

با سلام و عرض ادب چنانچه پس از عقد قرارداد از طریق خود اشتغالی با آن موسسه و پرداخت نیمی از حق الوکاله به صورت اقساط مشتری از اقدام خودمنصرف گردد چه میزان از مبلغ پرداخت شده بازگردانده خواهد شد؟د

مهترین موضوع در قراردادها این است که آیا شرایط آن را دارید یا خیر! مخصوصا در برنامه خود اشتغالی

می‌توانید مشخصات خود را، برای بررسی دقیق شرایط، در فرمهای ارزیابی رایگان وارد نمایید

bita jamshidi :

با سلام و احترام ببخشید می خواستم بپرسم در صورت ورود به بلک لیست کانادا برای 5 سال آیا می شود اعتراض کرد یا أصلا امیدی هست برای رفع آن ؟؟؟ با تشکر

احتمال قبول اعتراض برای پروندهایی که اقدام به جعل کردن بسیار کم است

Abasi :

سلام وقت بخیر برای گرفتن ویزای کاری موقت کانادا شرایط سنی و مدرک ایلتس مهم هست؟نیاز به مصاحبه حضوری ام هست؟

بله، در بسیاری از مشاغل مورد نیاز. در بسیاری از مشاغل نیازی به مصاحبه حضوری نیست

عباس222 :

سوالی من این است که من مدارک خودم را تحویل دادم و در مرحله اول ریجکت شدم بعد مدارک را تکمیل کردم بعد یک ماه تایید شدم ولی تاریخ درج شده در ویزای من خیلی قبل از تاریخ نامه ریجکت و

سوال شما نامفهوم است

mhs :

با سلام ؟بعد از گرفتن ویزای کار کانادا چقدر وقت داری برای رفتن مدت دوسال از کی شروع میشود از تاریخ گرفتن ویزا یا تاریخ انگشت نگاری اگر هیچ کدام نبود از کی پس؟

تا زمان پایان اعتبار ویزا مهلت دارید

Narges :

سلام برادرم براي سيتيزن كانادا اقدام كرده و از ما درخواست كرده سند ملك پدري رو به نامش بزنيم براي ترجمه ايا بعد از به نام زدن بدون اجازه فروش ملك مشكلي براي باقي ورثه پيش مياد

این سوال شما مربوط یه دستگاه قضایی ایران است، نه کانادا

محمد :

سلام خوب هستید من دانشجوی دکتری کبک هستم همراه با خانومم اومدم ویزای ایشون ویزیتوری هست با مدت مشابه ویزای تحصیلی من برای تبدیل ویزای ایشون به اپن ورک پرمیت باید چیکار کرد ورک

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط مهاجرت یا دریافت ویزا، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

راسن برزخی :

سلام من یک رمان نویس هستم و رمانم در حال چاپ هست میخوام بدونم برای مهاجرت از طریق ثبت کتاب و معرفی اثر به یه کشور میشه اقدام کرد... من متاهل هستم و همسرم مدرک لیسانس مهندسی صنایع تولید صنعتی داره... میشه راهنمایی کنید چون ما از نظر مالی ضعیف هستیم و نیاز به حمایت داریم از کشوری که میخواهیم به آن مهاجرت کنیم ممنون میشم کمکمون کنید ممنون.

مشاور مهاجرت و ویزا:

شاید بتوانید از طریق برنامه خود اشتغالی کانادا اقدام بفرمایید.

ali adavi :

آیا تصویر ویزای شینگن کفایت میکند زیرا اصل پاسپورت سرقت شده و پاس جدید گرفته ام

مشاور مهاجرت و ویزا:

مشکلی نخواهید داشت، اما باید تاریخچه سفر شما واقعی باشد و قابل استعلام.

مجتبی :

با عرض سلام وخسته نباشید...یک سوال داشتم ممنون میشم جواب بدهید...من وضعیت مالی خیلی خوبی ندارم.وتمکن مالی چندان خوبی هم ندارن....برادرم رئیس یک شرکت بزرگ هست آیا امکان داره ضمانت تمام مصارف ویزای توریستی منو به عهده بگیره ...منظورم نامه ای برای سفارت بنویس و ضمانت کنه ممنون میشم جواب بدهید

مشاور مهاجرت و ویزا:

خیر.

Ehsan :

با سلام من برای ویزای تحصیلی کانادا می خوام اقدام کنم. پولی که تو حساب برای نامه تمکن دارم را کی می تونم بردارم؟ بعد از گرفتن نامه تمکن از بانک امکان داره یا باید بیشتر باشه تو حساب؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

ترجیحا پس از دریافت پاسخ ویزا

سلام :

من میخواهم از فرانسه کانادا بروم چی جوری کنم

مشاور مهاجرت و ویزا:

می توانید در فرانسه انگشت نگاری انجام دهید، اگر ویزا تایید شد می توانید به کانادا وارد شوید. اما شانس بالایی نخواهید داشت و بهتر است درخواست ویزای کانادا را در کشورهای همسایه کشور خودتان درخواست دهید.

روزا :

ببخشید من یه سوال داشتم ایا این امکان وجود داره که اگر شخصی که در کاناداست باکسی که قراره از ایران وارد کانادا بشه خصومتی شخصی داشته باشه میتونه به اداره مهاجرت کانادا نامه بزنه و به دروغ و بدون دلیل و مدرک عنوان کنه که فردی که با این اسم و فامیل وارد میشه قراره با کیس دروغ پناهنده بشه و باعث اخراج اون فرد از کانادا بشه ،؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

خیر.

مجید :

با سلام و شب بخیر از نظر قانونی میشه ویزای مولتی کانادا را گرفت اما سفر . نکرد برای سفر های بعدی مشکل ایجاد نمیکنه؟ با تشکر

مشاور مهاجرت و ویزا:

خیر مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

max :

سلام. دوست عزيز الان حدود ١٥٠ روز از اقدام دوباره براي ويزاي كانادا من ميگذره اما اين كارگزارم ميگه هنوز جواب سفارت چ قبول چ ريجكت مجدد نيومده. خواستم ببينم اين طبيعي هست ايا ؟ ممنون

مشاور مهاجرت و ویزا:

پاسخ دهی به برخی از درخواست ها ممکن است زمان بر باشد، باید از وکیل خود بخواهید که موضوع را پیگیری کند.

لیلا :

با سلام سوالم اینکه همر من برای فرصت مطالعاتی سه ماهه اقدام کرده ایا ویزای 5 ساله مولتی به ما میدهند . از طرفی دختر من در کانادا تحصیل میکنه به نظر شما بهتره برامون دعوت نامه بفرسته و از اون طریق اقدام کنیم . واینکه با اون دعوتنامه همسرم میتونه تو ازمایشگاه دانشگاه کار تحقیقاتی انجام بده؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

ممکن است اما باید دقیق بررسی گردد.

دعوتنامه دختر شما زیاد کمکی نخواهد کرد.

Hana :

با سلام اگر کسی یک بار ویزای مولتی 5 ساله داشته باشه و در طول این مدت 4 بار به کانادا سفر کرده باشه، و بخواد بار دیگه بعد 5 سال برای ویزای توریستی اقدام کنه با این تفاوت که اینبار در سایت آریما برای مهاجرت اقدام کرده باشه، بازم شانسی داره که بتونه ویزای مولتی کانادا بگیره؟ یا شانس کمتر میشه؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

ثبت نام شما در سیستم آریما هیچ تاثیری در شانس دریافت ویزای توریستی نخواهد داشت.

مازیار :

سلام. آیا با ثبت نام در مدرسه ایرانی در کانادا می‌توان ویزای تحصیلی گرفت؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

با ثبت نام در تمامی مدارس قانونی کانادا میتوانید درخواست ویزای دانش آموزی داشته باشید.

مهراب سرخش :

سلام همسر بنده مدت 2 ماه پیش موفق به دریافت ویزای مولتی توریستی کانادا شد و ویزای شینگن هم دارد و یکماه بعد من و دخترم برای ویزای توریستی کانادا اقدام کردیم وبعداز مرحله انگشت نگاری ازما خواستند که تعهد بدیم که همزمان هرسه نفر به کانادا نمیرویم و اینکارراهم کردیم و تعهدنامه به اضافه پاسپورت همسرم را به سفارت دادیم ولی متاسفانه بعداز 3 روز سفارت ویزای صادر شده همسرم را باطل و من و دخترم را نیز ریجکت کرد آیا امکان دارد ویزایی که صادر شده توسط سفارت باطل شود یا اینکه کارگزار به ما دروغ میگوید؟ ممنون

مشاور مهاجرت و ویزا:

تا بحال پیش نیامده است که سفارت کانادا همچین درخواستی داشته باشد و ویزای صادر شده را به واسطه درخواست دیگر اعضای خانواده باطل کند!

اگر از طریق یک کارگزار بدون مجوز درخواست ویزای کانادا داشته اید، احتمال بسیار زیاد با شما صادق نبوده است. می توانید از طریق یک وکیل قانونی مهاجرت کانادا موضوع را پیگیری نمایید، از این رو، برای مشورت با وکیل رسمی مهاجرت، به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

مریم :

سلام پس از اخذ ویزای مولتی کانادا، محدودیتی برای اولین ورود وجود دارد یا خیر

مشاور مهاجرت و ویزا:

اگر ویزای مالتی پل کانادا داشته باشید، با اولین ورود می توانید به مدت 6 ماه در کانادا بمانید.

فرهاد :

سلام تراول هیستوری شامل چه کشورهایی میشه؟ منظورم داشتن سفر به کدام کشورها غیر از شینگن میتونه قوی باشه؟ از طرفی اگه من فقط شینگن داشته باشم کافیه؟ یا باید همسرم و دختر 4 ساله من هم شینگن داشته باشند؟چندتا شینگن باید داشته باشیم؟ حداقل؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

مواردی که می فرمایید قانون نیست و هر تعدادی که تاریخچه سفر داشته باشید می تواند به افزایش شانس دریافت ویزای کانادا کمک کند. اما به صورت کلی باید به آفیسر کانادا ثابت شود که قصد بازگشت به کشور خود را دارید.

عمو :

با سلام و خسته نباشید من و خانمم هر دو مدرک دکتری داریم و خانم اخیرا از دانشگاه بریتیش کلمبیا موقعیت پست داک گرفتن. الان ما نمیدونیم که ایشون تنهایی اقدام کنن و من بعدا اقدام کنم یا اینکه دو نفری همزمان اقدام کنیم

مشاور مهاجرت و ویزا:

اگر همزمان اقدام می کنید دلایل قانع کننده ای برای بازگشت خود ارائه دهید.

Zeko :

سلام خسته نباشید ، من و همسرم حدود دو ماه است که از طریق ویزا تحصیلی همسرم و ویزای ورک پرمیت خودم داخل خاک کانادا هستیم ، و همسرم در حال گذراندن دوره زبان انگلیسی هستن تا از 20 ژانویه وارد دانشگاه شوند .و اینکه من تازه مشغول به کار شدم ، میخواستم بدونم من می‌توانم برای پدر و مادرم دعوت نامه بفرستم ؟ یا باید منتظر باشیم همسرم به دانشگاه برود و او برای دعوت نامه پدر مادر خود و من اقدام کند ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

مشاور مهاجرت و ویزا:

بله، می توانید برای درخواست ویزای والدین اقدام فرمایید.

بیژن :

سلام اگر با پاسپورتی که اعتبارش کمتر از 3 سال است درخواست صدور ویزای توریستی بدهم آیا می توانم بعدا و قبل از صدور ویزا پاسپورتم را تعویض کنم و بر روی آن ویزا دریافت کنم با تشکر

مشاور مهاجرت و ویزا:

بله مشکلی نیست

Abbas :

با درود و خسته نباشید من ویزای کانادا رو گرفتم میخواستم بدونم آیا محدودیتی برای ورود با کانادا دارم یا نه؟یعنی اگر پس از یکسال ازگرفتن ویزا میتونم وارد کانادا بشم یا نه.

مشاور مهاجرت و ویزا:

تا زمانی که ویزا معتبر است می توانید وارد کانادا شوید.

بیژن :

1- اگر با پاسپورتی که اعتبارش کمتر از 3 سال است درخواست صدور ویزای توریستی بکنی و همه فرایندها را انجام دهی آیا می توانی قبل از دریافت ویزا پاسپورت را تعویض کنی و بر روی پاسپورت جدید که اعتبارش حداقل 5 سال است ویزا دریافت کنی؟ اگر این کار امکان پذیر نیست و بر روی همان پاسپورت با اعتبار 3 ساله ویزای 5 ساله بگیری و بعد از سه سال پاسپورت را تعویض کنی آیا ویزا هم باطل خواهد شد یا می تواند با پروسه ای تعریف شده به پاسپورت جدید منتقل شود؟ 3-ویزای فرصت مطالعاتی برای چه مدتی صادر می شود؟ و اگر با ویزای فرصت مطالعاتی وارد کانادا شوی آیا می توانی در حین اقامت و قبل از اتمام آن را به ویزای دیگری نظیر توریستی تبدیل کنی؟ با تشکر

مشاور مهاجرت و ویزا:

عموما اعتبار ویزای کانادا (اگر آن را بتوانید دریافت نمایید) به میزان اعتبار پاسپورت خواهد بود

ویزاهای کانادا به یکدیگر تبدیل نمی‌شوند، شما میتوانید یک ویزای جدید درخواست دهید.

مهسا :

سلام وقت بخیر. من دعوت نامه معتبر دارم. -آیا برای ویزای توریستی باید ترجمه کارت ملی رو هم آپلود کرد؟ -من به همراه خواهرم و همسرش دارم اقدام میکنم آیا بهتره که من چند روز بعد از اونها ثبت نام کنم؟ اینجوری اگه با فاصله ثبت نام کنیم میتونیم برای انگشت نگاری در یکروز مراجعه کنیم؟ با تشکر

مشاور مهاجرت و ویزا:

بله مشکلی نخواهید داشت می توانید وقت انگشت نگاری خود را در vac تایید فرمایید.

زهرا خلیلی عصر :

من چطور می تونم به کانادا مهاجرت کنم، و چقدر هزینه ؟9 سال سابقه ی کار برنامه نویسی دارم ، زبان معمولی، 30 ساله هستم، مدرک کارشناسی نرم افزار دارم.

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط مهاجرت، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

Mohammad :

با سلام. من تقاضای ویزای خودم که دانشجویی هست و خانوادمو که توریستی هست همزمان به سفارت کانادا در آنکارا به صورت آنلاین ارسال کردیم. الان نامه پذیرش ویزای برای من و خانوادم اومده. من الان در آمریکا ساکن هستم و خانوادم ایران هستن. دو سوال دارم 1 ایا خانوادم می تونن پاسپورتشون رو جداگانه برای دریافت ویزا بفرستند بدون پاسپورت من و یا باید همه باهم به سفارت ارسال بشه. دوم ایا من می تونم برای پیکاپ به سفارت کانادا در امریکا مراجعه کنم تا ویزامو بگیرم به جای رفتن به آنکارا بسیار متشکر از پاسخ گویی شما

مشاور مهاجرت و ویزا:

متاسفانه امکان معرفی موسسه ای از سوی ما وجود ندارد.

|Y.gh| :

چقدر زمان بلد از ارسال پاسپورت به استانبول برای درج مهر ویزا نیاز است؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

معمولا 4 هفته در شرایط عادی زمان بر خواهد بود اما گاهی پیش آمده که تا چندین ماه پاسخگویی آفیسر زمان بر بوده است.

ياشار :

سلام وقت بخير من ويزام در اومده نصف پولى كه با كارگذارم صحبت كرده بودمو دادم الان كارگذارم راضى نميشه با مبلغ توافقمون ويزامو بده و درخواست پول بيشتر داره از من چيكار بايد كنم ميتونم درخواست پاسپورت جديد بدم و به سفارت كانادا برم تا دوباره پاسم ويزا بخوره ؟؟؟ ممنون ميشم راهنمايى كنيد ????????????????????

مشاور مهاجرت و ویزا:

حق نگهداری مدارک شما را ندارند، می توانید از مراجع قانونی پیگیری نمایید. و در انتخاب کارگزار دقت داشته باشید، حتی ممکن است در تایید ویزا هم صادقانه عنوان نکرده باشند.

سونیا فرهادی :

با سلام، وقت بخیر میخواستم بپرسم از خدمتتون که من با آقایی که حدودا 4 سال هست کانادا زندگی میکنندو شاغل هستن اما پاسپورت نگرفتن میتونم ازدواج کنم و برنامه مهاجرت منم فراهم بشه؟ یا باید حتما پاسپورت داشته باشن

مشاور مهاجرت و ویزا:

اقامت دائم کانادا یا پاسپورت.

DBC :

با سلام و عرض ادب خانمم و بنده هر دوتامون از دانشگاه تربیت مدرس مدرک دکتری گرفتیم (حدود 2 ساله) و تواین مدت متاسفانه جایی هم استخدام نشدیم فقط لازمه عرض کنم که من حدود 8 سال پیش یه شرکت ثبت کردم و با اون پروژه های کامپیوتری میگریم و انجام میدم. اخیرا خانمم از دانشگاه بریتیش کلمیبا موقعیت پست داک پیدا کردن و الان واسه ما چند سوال پیش اومده. 1- آیا خانمم تنهایی اقدام کنن واسه ویزا یا دو نفری اقدام کنیم. 2- آیا من میتونم از اسناد ثبتی اون شرکت به عنوان کارم استفاده کنم واسه سفارت 3- باتوجه یه اینکه خانمم فول فاند هستن آیا لازمه تمکن مالی ببریم 4- آیا اصن شما سازوکاری دارید که اگه با اون پیش بریم مطمئن میشیم که ویزا میگیریم ممنون میشم جواب بدید

مشاور مهاجرت و ویزا:

با توجه به مشخصات شما انتخاب اینکه همسر شما هم درخواست کننده ویزا باشد باید توسط وکیل مورد بررسی قرار گیرد.

تمامی اسناد شغلی شما در صورتی که ترجمه رسمی شوند می توانید به سفارت ارائه دهید.

بسته به انتخاب راه مهاجرت تعیین سطح زبان متغییر است، گاها نیاز به ارائه مدرک زبان نیست.

تمکن مالی را هم به سفارت ارائه دهید بهتر است.

مقدار هزینه مهاجرت با توجه به میزان فعالیت وکیل مهاجرت برای هر پرونده مشخص خواهد شد.

اطمینانی در دریافت ویزا وجود ندارد.

برای بررسی شرایط مهاجرت، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق شرایط، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

Behzad :

سلام، به تازگی ویزای کانادا من آمده (از طریق پرونده Investment پدرم) الان در شرف ازدواج هستم 1) بهتر است بعد از لندینگ و درخواست PR اقدام به عقد کنیم؟ می شود برگشت به تهران برای انجام عقد 2)بعد از عقد برای شروع پرونده اسپانسری همسرم آیا حتما باید در کانادا باشم یا میتوانم در تهران باشم؟ 3)اگر باید حتما برگردم کانادا آیا ایشان می توانند از طریق ویزای تحصیلی اقدام کنند تا در بازه پرونده اسپانسری پیش هم باشیم؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

بعد از لندینگ که pr را دریافت کرده اید عقد کنید بهتر است. پرونده رو میتوانید طی یک روز در کانادا ثبت کنید و نزد همسرتان در ایران بازگردید.

سارا :

سلام .من از گرجستان دارم اقدام میکنم واسه ویزا توریستی کانادا همرا با یک پسر اذربایجانی که ایدیکارت گرجی داره و یه نفر دعوت نامه واسمون قرار بفرسته و ما اقدام کنیم .من هیچ مدرکی ندارم که بدم جز مدرک دیپلم و مدرکا مربیگری و مدرکا قهرمانی ورزشیم در ایران که برای 8سال پیش هستش .میخواستم بدونم که من همراه دوست پسرم میتونم اقدام کنم با این شرایط و دوست پسرم مدرک کاری و مالی دارد اما فقط گفت این که من با دوست پسرم همرا هستم این کافی هستش چه مدرک باید گذاشت که ثابت بشه دوست پسر من هستش

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط مهاجرت، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

کیان :

سلام چگونه اعتبار یه شرکتی که میخواد دعوت نامه توریستی رو برا ما بفرسته بفهمیم ...اژانس مسافرتی هستش در کانادا

مشاور مهاجرت و ویزا:

معمولا دعوتنامه آژانس های هواپیمایی اگر واقعی باشد به این صورت است که شما را به کانادا یک توریست معرفی می کند، و عنوان می‌ دارد که هیچ مسئولیتی در قبال شما ندارد و مدیر آژانس نسبتی نیز با شما ندارند، پس معمولا داشتن یا نداشتن این نوع دعوتنامه ها تفاوتی در دریافت ویزای شما ایجاد نخواهد کرد.

مرادی :

سلام بنده برای ویزای توریستی کانادا اقدام کردم در فرم مربوطه بابت هزینه های ماندن در استرالیا چقدر باید باشد که رد نشود و قابل قبول باشد. و اگر این مقدار پول در حساب مشترک با پدرم باشد اشکالی دارد یا حتما باید تنها به حساب خودم باشد تنها. ممنونم

مشاور مهاجرت و ویزا:

متوجه سوال شما نشدم، این سوال شما در خصوص ویزای کاناداست یا استرالیا؟

سمن :

سلام پدر من 7 سال پیش کارت PR گرفته مدت کوتاهی کانادا بود و برگشت ایران بخاطر من و الان دو ساله که کارتش باطل شده. حالا میخواد کارتش و تمدید کنه و برگرده کانادا میخواستم بدونم چکا باید بکنه چون تو قانون تمدید کارت خوندم که حتما باید داخل کشور باشه. میخوام بدونم الان چطوری میشه کارتش و تمدید کرد که بتونه برگرده کانادا و مشکلی هم برای برگشت و اقامتش پیش نیاد. ممنون

مشاور مهاجرت و ویزا:

بله امکان پذیر است.

می توانید با مراجعه به صفحه تماس باما ، با دفاتر ما در ارتباط باشید، راهنمایی خواهید شد.

خجسته :

سلام ببخشید دخترم تقاضای ویزای توریستی کانادا داشته و همه کارهاش تا مرحله کاریسپاندنس لتر هم پیش رفته والان دیگه حدود یکماهه همه چیز متوقف شده و هیچ اطلاعی هم ندادند علت چی میتونه باشه

مشاور مهاجرت و ویزا

پاسخگویی به برخی از درخواست ها زمان بر است، یک مقدار صبور باشید.

رضا230 :

با سلام وقتتان بخیر به منظور دریافت ویزای کار کانادا قصد تکمیل زبان انگلیسی و آموزش زبان فرانسوی را دارم. از هم اکنون نیاز به باز کردن پروفایل هستم؟ و یا میتوانم سال اینده اقدام نماییم؟

مشاور مهاجرت و ویزا

اگر منظورتان از پروفایل، اکسپرس اینتری کاناداست، باید شرایط حداقلی مدرک زبان را داشته باشید.

Adel :

سلام من ٣٠ سال سن دارم داراي پروانه كسب گردش حسابم ٧٠ميليون تومن با يك خانمي كه دوتا فرزند داره و سينگل هست ميخوام ازدواج كنم ايشون در حال حاضر ساكن كانادا و سيتيزن هستن ميشه راهنمايي كنين كه چجوري من برم كانادا كه زندگي كنيم باهم

با درود

به بالای سایت مراجعه و فرم ارزیابی تکمیل بفرمایید که شرایط شما بررسی شود.

Ali :

سلام و درود عموی بنده ساکن کشور کانادا هستن در ایالت کبک هشت ماه پیش برای خانواده ما دعوت نامه اسپانسری فرستادند که از سوی دولت فدرال قبول شد و ما شیش ماه پیش به ترکیه بزای انگشت نگاری رفتیم بعد از انگشت نگاری برای ما جواب امد که با درخواست شما موافقت شده و الان میتوانید برای ویزا اقدام کنید ما با یک وکیل در این باره صحبت کردیم و کرهای ما را به عهده گرفت ولی مقداری کار طولانی شد و طبق اخرین خبرشون بخ ما گفتند که طبق مکاتباتی که با سفارت داشتند به ما گفتند که این فرایند یعنی جواب درخواست شما 15 روز الی 2 به طول مس انجامد. از طرفی عموی بنده به من میگوید که کار راحت تر از این حرفاست و کار شما باید زودتر از این انجام بشه در حال حاظر ما در دوراهی هستیم و نمیدانم چه باید بکنیم خوشحال میشم اگر من رو راهنمایی کنید با تشکر

مشاور مهاجرت و ویزا

این تاخیر یک مقدار عجیب است. در ساعات اداری با دفتر کانادا در تماس باشید، راهنمایی خواهید شد.

محمد :

سلام برای ترجمه سند مالکیت ملک برای سفارت کانادا پشت سند نیز باید ترجمه بشه؟؟؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

دارالترجمه کل سند را چکیده کرده و با مهر رسمی تحویل می دهد، پشت و رو ندارد.

سام :

سلام خسته نباشيد من براي مادرم دعوتنامه فرستادم و مادرم ويزاي ٥ ساله كانادا گرفته و الان ويزاش تموم شده آيا براي گرفتن ويزاي جديد دوباره بايد به سفارت مراجعه كنه

با درود 

باید تمام پروسه درخواست ویزا مجددا انجام شود بجز انگشت نگاری که 10 سال معتبر است.

طاها :

زهرا هستم 35تبع ایران با همسر افغان ک اقامت ایران را دارند دارای چهار فرزند یکی 15 سال و دیگران زیر 15 سال سال پیش همراه با همسرم و یکی از فرزندانم ویزای شنگن گرفتم و سفرهم کردم یک سند خونه یک سند سر قفلی مغاره 5تا سند‌ماشین و تمکن مالی تا سقف 200هزار دلار کانادا درخواست ویزای توریستی کانادا از طریق یکی از آژانس های آشنا درخواست قبولی ما چند درصد هست؟ یکی از آژانس ها گفته اول برای خودم و همسرم اقدام کنم بعد برای فرزندانم آیا ما اول تنها بریم یا همه باهم؟خودم‌پاس ایرانی و همسر و فرزندانم پاس افغان با اقامت ایران دارند مارا در این زمینه کمک کنید خیلی ممنون

مشاور مهاجرت و ویزا

باید دقیق بررسی شود که شرایط شما به کدام برنامه مهاجرتی کانادا نزدیکتر است.

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره مهاجرت قانونی، توسط وکیل رسمی مهاجرت، به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

علي :

براي انگشت نگاري و مصاحبه چه كشورهاي ميشه رفت و كلا چقدر پول بايد همراهمون باشه و چه مداركي لازمه.ممنون

مشاور مهاجرت و ویزا

همین صفحه را به صورت کامل مطالعه فرمایید، تمامی سوالات شما پاسخ داده شده است.

امیر :

سلام خسته نباشید من در سال 2016 قهرمان اسیا شدم در مسابقاتی کشتی جوانان و در همون سال در مسابقات جهانی فرانه سوم جهان شدم و چندین مدال بین اللمللی دیگه هم دارم میخواستم ببینم واسه چه کشوری میتونم اقامت بگیرم لطفا کمکم کنید

مشاور مهاجرت و ویزا:

بله با شرایط فعلی شما می توانیم برای خود اشتغالی کانادا اقدام کنیم.

می توانید با مراجعه به صفحه تماس باما ، با دفاتر ما در ارتباط باشید، بابت هزینه ها راهنمایی خواهید شد.

رها نوری :

سلام من به همراه همسرم قصد سفر توریستی به کانادا دارم. آیا هردو نفر باید فرم پرکنیم و مدارک را ارایه کنیم یا یک نفر و نفر بعدی به عنوان همراه

مشاور مهاجرت و ویزا

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره مهاجرت قانونی، توسط وکیل رسمی مهاجرت، به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

حامد :

سلام و عرض ادب من چند ماه پيش از طريق سفارت كانادا در استانبول جهت دريافت ويزا انگشت نگاري انجام دادم كه ، چند روز پيش تاييد ويزا به من اعلام شد مي خواستم ببينم جهت دريلفت ويزا بر روي پاسپورت همان سفارت كانادا در استانبول مي بايست برم ؟ تشكر

می توانید پاسپورت خود را پیکاپ کنید. نیازی به رفتن به ترکیه نیست

علي :

سلام پس از ارسال مدارك و دعوت نامه، موافقت كانادا براي مراحل بعد اعلام شده است 1. براي مصاحبه و انگشت نگاري كدام كشور بهتر است بگونه اي كه با يكبار رفتن كليه كارها تا اخذ ويزا انجام شود 2. چه مداركي براي ويزاي توريستي بايد همراه باشد. 3. چقدر پول بايد همراه باشد 4. آيا فرد بايد حتما انگليسي بداند و اگر نداند چكار بايد بكن سپاسگزارم

nader :

سلام آیا ویزای كاری د با عنوان ویزای كار درجه سه برای كانادا وجود دارد

مشاور مهاجرت و ویزا

منظور شما از کار درجه سه چیست؟

SHADI :

سلام معنی این توضیحی که در سایت گذاشتین چی هست ؟ لطفا توجه داشته باشید اگر خودتان درخواست کننده ی ویزا می باشید، حتی اگر دارای تاریخچه سفر قوی هستید، در کشورهایی بجز کشورهای همسایه ایران درخواست ویزای کانادا نفرمایید، به احتمال بسیار زیاد با درخواست شما موافقت نخواهد شد.

مشاور ویزا و مهاجرت

این موضوع قطعی نیست اما به صورت تجربی به ما ثابت شده است.

تجربه ثابت کرده به دلیل اینکه سفارتهایی کشورهایی بجز همسایگان ایران با مدارک ایرانی ها آشنا نیستند، تصور خواهد کرد که به احتمال زیاد مدارک جعلی ست و با توجه به موکلین بسیاری که به ما مراجعه کردن با همین مضمون که با داشتن مدارک بسیار قوی مثلا در سفر خود به فرانسه به سفارت کانادا مراجعه کرده و درخواست ویزا داشته اند باز هم ریجکت شده اند. اما پس از رفع ابهامات و درخواست مجدد برای ایشان و ارسال درخواست به سفارت کانادا در ترکیه با درخواست ویزای ایشان موافقت شده است.

MohAmmad :

سلام ما خانوادگی اقدام کردیم برای ویزای کانادا فقط جواب یکی اومده که مثبت بوده شرایط باقی چطوری می باشد ما چیکار میتونیم بکنیم

مشاور مهاجرت و ویزا

احتمالا آفیسر از بازگشت شما به کشور خودتان اطمینان نداشته و باقی اعضای خانواده را ریجکت کرده است. باید هوشمندانه تر عمل می‌کردید. در حال حاضر فقط باید با تصحیح نواقص درخواست پیشین، مجدد درخواست ویزا را ارائه دهید.

سارينا :

باسلام شوهرم براي يك دوره فرصت مطالعاتي با ويزاي ورك پرميت به همراه من (همسر)با درخواست ويزاي اپن ورك پرميت و دختر ٦ساله ام با ويزاي ويزيتور اقدام كرده ايم .. از ژانويه ٢٠١٩ تا الان كه انگشت نگاري رو توي دفتر استانبول رفتيم تا الان هيچ جوابي نيومده وًميزنه در خال بررسي حتي بعداز انگشت نگاري ازمون دوتا مدرك ديگع خواستن كه بهشون داديم ولي الان خدود هشت نه ماهه كه جواب نميدن ... ايميل هم زديم بهشون ولي فايده نداشت چيكار كنيم ؟بازهم صبر ١٥

مشاور مهاجرت و ویزا

بله یک مقدار صبور باشید، برای برخی از پرونده ها این مشکلات ایجاد می شود. اگر تمامی مدارک ارائه شده درست بوده و توضیحات کافی را به افسر ویزا داده باشید، جای نگرانی نیست، فقط با یک ایمیل میتوانید خواستار پاسخگویی سفارت باشید.

علی :

سلام وقت بخیر همسر من برای ویزای کار در کانادا اقدام کرده بود و مجوز کار را به مدت2 سال از اداره کاردریافت نموده بود متاسفانه به دلیل مهارت وکیل هر 3 بار ریکا شدیم. سوال بنده این اس اگر ما در برنامه های استانی یا دانشجویی یا استارت آپ اقدام کنیم این ویزای ریجکتی در این برنامه و فایل جدید ما تاثیری خواهد داشت یا نه ممنون از لطفتان

مشاور مهاجرت و ویزا:

بله این ریجکتی در پرونده شما بی تاثیر نخواهد بود، مخصوصا با این تعداد دفعات ریجکتی!

برای بهره مندی از مشاوره مهاجرت قانونی، توسط وکیل رسمی مهاجرت، به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

فرشته :

من در شهر فرانسه هستم می خواهم به شهر کبک کانادا بروم آیا درخواست پناهندگی من قبول خواهد شد من یک ریفیوژی هستم چون در فرانسه تنها هستم وبسیار حالت روحی من خراب شده چون برادرم در همون شهر کبک کانادا زندگی می کند مه هم پیش آنها بروم لطفا راهنمای کنید مرا

مشاور مهاجرت و ویزا:

از دادن اطلاعات و ارائه خدمات در خصوص پناهندگی معذوریم.

برای بهره مندی از مشاوره مهاجرت قانونی، توسط وکیل رسمی مهاجرت، به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

Mehrad :

سلام خوبید میخواستم بدونم اگر 6ماه در کانادا باشیم و خارج بشیم بعد چند روز میتوانیم وارد کانادا بشیم دوباره

مشاور مهاجرت و ویزا

فردای همان روز میتوانید وارد شوید. اما ممکن است که برای شما دردسر ساز باشد. چون شما عنوان کرده اید که توریست هستید، اما این رفتار شما خلاف واقع است. آفیسر مرزبانی ممکن است تصور کند که شما قصد ماندن در کانادا را دارید.

سمیرا نقاش زاده :

سلام خسته نباشین با ویزای توریستی می‌توان پذیرش کالج زبان کانادا و گرفت، یا دخترمو مدرسه ثبت‌نام کنم

مشاور مهاجرت و ویزا

ویزای توریستی ارتباطی به ویزای تحصیلی ندارد. برای دریافت ویزای تحصیلی فرزندتان باید پذیرش تحصیلی از مراکز تحصیلی کانادا دریافت نمایید و داشتن ویزای توریستی تفاوتی در این امر ایجاد نخواد کرد. یعنی با داشتن ویزای توریستی فرزندتان اجازه تحصیل در کانادا را ندارد، باید ویزای تحصیلی داشته باشد.

فرحناز احمدی :

با سلام.من یک اتباع افغانستانی با دو فرزند هستم پسر17.دختر 7ساله .مد ارک ایران رادارم .پاس افغانستانی هم دارم پنج ساله.سوالم این است ایااجاره خانه درکشور کانادا اداره مهاجرت اقامت میدهد یا نه؟لطفا جواب بدهید ممنون.

مشاور مهاجرت و ویزا

خیر با اجازه یا خرید ملک نمی توانید اقامت دریافت نمایید.

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

افسانه انصاریان :

در متن سفر به کانادا گفته شده پاسپورت جدید و قدیم اگر قدیمی گم شده باشد چه میشود

مشاور مهاجرت و ویزا

مشکلی نخواهید داشت، اما تاریخچه های سفر پاسپورت قدیمی را بیان کنید.

فرزانه :

سلام .آیا نمونه خوانها هم میتوانند ویزای هنرمندان کانادا رو دریافت کنند . و در این زمینه گواهی سه ساله داشته باشند کافیه؟

مشاور مهاجرت و ویزا

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

mahdi :

سلام درصورتی که از دانشگاه های کانادا بتونیم فول فاند بگیریم آیا باز هم نیازی به مدارک تمکن مالی هست

مشاور مهاجرت و ویزا

خیر، در صورت دریافت فول فاند نیازی ندارید، اما ارائه تمکن مالی نسبی بد نیست.

سمنگویی :

با سلام، آیا برای ویزای توریستی مرد و همسر ایشان از طریق آنلاین لازمه دو بار مسیر تکمیل اطلاعات برای هر آی دی طی بشه یا یک نفر اصلی هست و همسر به عنوان همراه با تکمیل فرم مشخصات ایشان کافی است؟ imm5257با توجه به اینکه فرم برایشان پر کرده و همراه درخواست شوهر ارسال میشه.

مشاور مهاجرت و ویزا

یک نفر سرپرست و دیگری همراه معرفی می گردد.

 

.هومن :

سلام بنده از زمان انگشت نگاريم جهت ويزاي مولتي ٥٠ روز گذشته و هنوز جوابي ارسال نشد ميخواستم بدونم با توجه به اين زمان آيا احتمال موفقييت بيشتر يا خير چون شنيدم از افرادي كه هر چه بيشتر طول بكشه احتمال موفقييت جهت كسب ويزا بيشتره . ممنون

مشاور مهاجرت و ویزا

خیر مدت زمان پاسخگویی سفارت هیچ ارتباطی به رد و تایید درخواست ویزا ندارد. باید یکمقدار صبور باشی، جوابدهی به برخی درخواست ها زمان بر است.

عاتکه حاجی محمدی :

آیا مشارکت در یک شرکت یا موسسه اموزشی درگرفتن ویزای مولتی موثر است ؟ من در یک مهد کودک شریک هستم حدود40 درصد میخوام ببینم میتوانم جز مدارک مالی اینها را قید کنم؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

ارائه مدارک شغلی معتبر در شانس دریافت ویزای کانادا تاثیر گذار است.

امیر تاجی :

سلام بنده با ویزای توریستی پنجساله مدتی در کانادا اقامت داشتم و از سه سال قبل از طریق اسپانسری همسرم که کانادایی میباشد برای pr اقدام نمودم که اخیرا pr دریافت نموده ام ، حال سوال بنده اینست که برای سیتی زن شدن مدتی که با ویزای توریستی پنساله اقامت داشتم برای من محاسبه میشود یا خیر ؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

خیر مدت زمانی که با ویزای توریستی اقامت داشته اید برای دریافت پاسپورت محاسبه نمی گردد.

نگار مرندي :

با سلام براي دريافت ويزاي توريستي كانادا آيا در سفارت كانادا در ارمنستان آفيسر فارسي زبان هست؟ و ايا داشتن ويزاي امريكا در پاس پوئَني محسوب ميشه؟ با سپاس از شما

مشاور مهاجرت و ویزا:

داشتن تاریخچه سفر آمریکا امتیاز خوبی برای تراول هیستوری شما محسوب می گردد اما تنها ملاک تصمیم گیری آفیسر نخواهد بود. خیر آفیسر فارسی زبان نیست؛ و احتمالا اصلا مصاحبه نخواهید شد.

بارمیس :

سلام من برای ویزای تحصیلی اقدام کردم الان حدود 7 روز تا شروع ترم جدید باقی مونده و هنوز ویزای من نیومده میخواستم بدونم تو این هقت روز ویزا رو دریافت میکنم یا باید چیکار کنم ؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

هزینه ها با توجه به انتخاب روش مهاجرت و دریافت ویزا و شرایط هر متقاضی متفاوت است و فقط در جلسات مشاوره عنوان می گردد.

با ایمیل به سفارت درخواست کنید که نتیجه درخواست شما را اعلام کنند قبل از اینکه ترم تحصیلی شروع شود.

مهتاب :

با سلام میشه راهنمایی بفرمایید من ویزا ملتیپل کانادا دریافت کردم و در حال حاضر در کانادا هستم و چهارماه از مدت شش ماه اجازه ورود در خاک کانادا گذرانده ام و هم اکنون با شخصی ک کانادایی اشنا شده ام ایا میتوانم در خواست افزایش دوره موندنم بعد از شش ماه بدم؟ایا با یک خروج چند روزه از خاک کانادا دوباره اجازه ورود و دوره جدید شش ماه دارم.میشه راهنمایی بفرمایید واقعا سردرگم شده ام.ممنونم..

مشاور مهاجرت و ویزا:

 

با یک بار خروج دوباره اجازه ورود خواهید داشت اما ترجیحا اقدام به خرید بلیط رفت و برگشت نکنید، یک مدت در ایران بمانید مجدد اقدام کنید برای خرید بلیط کانادا.

من :

سلام. میخواستم بدونم که اگر من ویزای دائم از کشکر روسیه داشته باشم. یعنی هم شهروند روس باشم هم ایرانی ، مشکلی برای مهاجرت به کانادا نخواهد بود ؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

خیر مشکلی برای مهاجرت کانادا نخواهید داشت.

میتوانید برای بهره مندی از مشاوره رایگان به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه و یا اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

Mahbod raisi :

سلام من الان 20 روزه از زمان انگست نگاریم میگذره ولی جوابی نیامد.سابقه کار و افزایش حقوق در صورت بازگشت هم دادم.تعهد بازگشت و فیش حقوقی 4 میلیونی هم دادم.تمکن 200 میلیونی و سند ماشین 100 میلیونی هم دادم به علاوه 3 پذیرش و ایلتس.ایا احتمال ریجکتی بالاست؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

تمکن مالی پایین ارائه داده اید.

هیچ نیازی نبود که سه پذیرش را به سفارت ارائه دهید، یک پذیرش کافیست.

و اینکه آیلتس چند ارائه داده اید؟

آیا گپ تحصیلی داشته اید؟

آیا شغل مرتبط با تحصیلات خود داشته اید؟

آیا نامه توجیهی برای بیان دلیل ادامه تحصیل داشته اید؟

شانس دریافت ویزای تحصیلی به بسیاری از عوامل از جمله موارد فوق بستگی دارد و همیشه احتمال ریجکتی وجود دارد.

میترا عفیفی :

آیا سفارت کانادا برای ویزای دانشجویی از حساب بانکی که ارائه میدهیم استعلام میگیره؟ یعنی اگر حساب بانکی جعلی باشه متوجه میشه؟ از جایی استعلام میشه؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

هیچ مدرک جعلی ای را به سفارت کانادا ارائه ندهید.

حامد :

سلا و تشکر از اطلاعات خوب و مفیدتون مدت اعتبار پاسپورت من 1سال است و با همان انگشت نگاری ویزای کانادا را در استامبول انجام دادم . اگر پاسپورت ام را تجدید کنم که مدت آن 5 سال بشود وپاسپورت جدید را برای پیکاپ ویزا ارسال کنم اشکالی پیش نمی آید؟ و اینکه اگر تایید می باشد ویزا در پاسپورت جدید 5 ساله صادر می گردد؟ سپاسگذارم

مشاور مهاجرت و ویزا:

اگر ویزای شما تایید شود میتوانید هر دو پاسپورت را ارسال کنید که در پاسپورت جدید شما ویزای کانادا اعمال شود. اما ویزای شما احتمالا به میزان اعتبار همان پاسپورت قدیمی خواهد بود.

عباس :

سلام و خسته نباشيد من سوال اين بود كه تايين وقت سفارت كانادا در استانبل گرفتم اما به دليل مسايل شخصي در تاريخ كه بايد حضور داشته باشم در سفارت براي مصاحبه نميتوانم باشم ايا ميتوانم تاريخ حضور در سفارت را تغيير بدهم و دچار مشكلم نشم با تشكر

مشاور مهاجرت و ویزا:

بله با پرداخت هزینه مجدد وقت؛ امکان پذیر است.

مهدی رعیتی :

هنرمند نقاش حرفه ای هستم با رزومه بالا و بچه 11 ساله هم دارم، میخام برم کانادا بهترین راه

مشاور مهاجرت و ویزا:

شاید برنامه خود اشتغالی کانادا برای مهاجرت شما مناسب باشد. برای بررسی دقیق تر شرایط میتوانید فرم ارزیابی رایگان را تکمیل نمایید.

زهرا :

با عرض سلام در چه صورتی با داشتن ویزای مولتی قادر به اخذ ویزای تحصیلی خواهیم شد؟؟ آیا راهی هست که برای تبدیل ویزای مولتی به تحصیلی، مجبور به خروج از کانادا نباشم؟؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

بله برای تغییر status در کانادا میتوانید در داخل خاک کانادا اقدام کنید اما یک مقدار کار شما سخت خواهد بود.

نادیه حمیدپور :

سلام وقتتون بخیر ایا با اخذ ویزای مولتی کانادا میشه امیدبه اخذ اقامت دایم در کانادا را داشت؟در ابن زمبنه شما همکاری میکنید یا ابنکه اقلا ممکن نیست؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

در صورتی که ویزای مولتی کانادا دریافت نمایید شانس این را خواهید داشت که در صورت داشتن یک تخصص مورد نیاز کارفرمایان در کانادا درخواست جاب آفر و LMIA نمایید. که البته پروسه ی زمان بر و دشواری ست. 

بله در این زمینه نیز فعالیت داریم، از این رو می توانید به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

فرهاد صدیق فر : با سلام برای درخواست ویزای مولتی کانادا چقدر باید هزینه پرداخت کنم سی و هفت سالمه متاهل دارای یک فرزند شش ماهه تمکن مالی هم دارا هستم گواهی اشتغال به کار دارم ولی بیمه نیستم ولی سال سابقه بیمه دارم سابقه سفر اروپا ندارم ولی در سال گذشته حدودا بار سفر خارج داشتم که بیشترش گرجستان بوده و ترکیه چند بار و تایلند بوده ممنونم

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط و امکان سنجی شانس دریافت ویزا به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید. و هزینه های حق الوکاله فقط در جلسات مشاوره عنوان می گردد.

سینا :

ایا بعد از تاییدیه نامه انگشت نگاری از سفارت کانادا در ترکیه میشه شهر رو تغییر داد و از انکارا که محل انگشت نکاری بود به استانبول رفت و انگشت نگاری رو انجا انجام داد؟با تشکر

مشاور مهاجرت و ویزا:

خیر باید به همان شهری که درخواست انگشت نگاری داده اید وارد شوید و پروسه انگشت نگاری را انجام دهید.

ناهید توکلی :

با سلام ویزای توریستی معمولا چندماهه است؟ آیا مثل انگلستان شش ماهه صادر می شود ؟ حداقل مدت آن چقدر است؟ متشکرم

مشاور مهاجرت و ویزا:

میزان اعتبار ویزای کانادا بنا بر تشخیص آفیسر توسط ایشان تعیین می گردد، اما معمولا مولتی بوده و به اندازه میزان اعتبار پاسپورت صادر می گردد.

Hoda :

سلام ببخشید من و همسرم برای کنفرانس برای کانادا اقدام کردیم ولی برای پسرمون فعلا اقدام نکنیم آیا بعد از گرفتن ویزا امکان گرفتن ویزا برای پسرمون هست

مشاور مهاجرت و ویزا:

امکان درخواست ویزا برای ایشان وجود دارد اما به احتمال زیاد ویزای ایشان ریجکت خواهد شد.

اسد :

با سلام معنی V-1 که در category ویزای مولتی نوشته چیست؟ و اصولا چه کتگوری هایی وجود دارد؟ ممنون از وقتی که خواهید گذاشت

مشاور مهاجرت و ویزا:

سوالتون رو واضح تر بیان بفرمایید؟ منظور شما فرم درخواست ویزای کانادا هستش؟

هما حسینمردی :

سلام من درخواست ویزای توریستی کانادا را دارم و دعوتنامه هم از بستگان همسرم داریم اما من در ماههای اخر بارداری هستم می خواستم بدونم اگر ویزا بگیرم با توجه به اینکه بارداریم مشهود هست ممکنه در فرودگاه کانادا مانع ورود بشوند چون هدف اصلیم بدنیا آوردن فرزندم اونجاس؟ با تشکر

مشاوره مهاجرت و ویزا:

بله ممکن است از ورود شما جلوگیری شود.

محسن :

با سلام.چنانچه فرد دعوت کننده از کشور کانادا تمامی هزینه ها رو در دعوتنامه پذیرفته باشه آیا باز هم گرفتن تمکن مالی لازمه؟

مشاوره مهاجرت و ویزا:

بله ارائه تمکن مالی برای درخواست ویزا الزامیست.

پرتو :

سلام من میخوام به کانادا مهاجرت کنم امسال مدرک ایلتس من اعتبارش تموم شده ولی نمرم 6.5 هست میتونم ازش استفاده کنم یا باید دوباره امتحان بدم ؟

مشاوره مهاجرت و ویزا:

اگر مدت اعتبار مدرک زبان شما به پایان می رسد بهتر آن است که مجدد امتحان دهید تا شانس ویزا را افزایش دهید.

علي :

Salam. Mikhadtam beporsam Mondat zamane javab sefarat Canada dar Turkey Chand hafte hast Alan.

مشاوره مهاجرت و ویزا:

مدت زمان پاسخگویی سفارت کانادا برای درخواست ویزا به صورت دقیق مشخص نشده است، اما به صورت میانگین از 4 هفته تا 3 ماه زمان بر خواهد بود.

فرشته محمدي :

سلام از زماني كه application number را از کانادا دريافت ميكنيم تا از زماني كه نامه ي vac ارسال شد چقدر زمان ميبرد

مشاوره مهاجرت و ویزا:

قانون مشخصی ندارد اما به صورت میانگین پاسخگویی سفارت کانادا برای درخواست ویزا حدود 2 ماه طول خواهد کشید.

احسان صابر : سلام من 39 سالمه مهندس مکانیک 13 سال سابقه کار با بیمه و مدرک 5 آیلتس متاهل دارای 1 فرزند میخواستم بدونم میشه با موسسه شما اقدام کنم برای مهاجرت

مشاوره مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

رامین امیری :

سلام من رامین هستم از آفغانستان هدف من اینست که من به کانادا دائمی زنده کنم و خانواده خود را دعوت کنم چقدر پول مصرف میشود لطفن جواب را ارسال کنید تشکر خدا حافظ

مشاوره مهاجرت و ویزا:

به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید تا شرایط شما مورد بررسی قرار گیرد.

Hani :

سلام خواهرم بهمراه همسروفرزندش حدودا ۱ساله به کانادا مهاجرت کردند وبنا بدلایلی پناهنده شده اند و هنوز دادگاه آخر رو نرفتند.آیا اگر من که مجردم و۳۲ساله ام و مدرک تحصیلی فوق لیسانس دارم وسابقه کار ندارم و سابقه سفر فقط چند بار ترکیه و ۱بار دبی و ۱بار بلغارستان دارم اگر درخواست ویزا تحصیلی بدهم ممکنه بخاطر پناهندگی خواهرم ریجکت ویزا بشم؟و اینکه چند درصد ممکنه ویزا بشم.

مشاوره مهاجرت و ویزا:

در خصوص پناهندگی اطلاعاتی عنوان نخواهد شد.

داود دمانی :

با سلام و خسته نباشید بنده پارسال مهرماه در خواست ویزا دادم رفیوز شدم با توجه به اینکه ویزای شنگن وویزای لیبل دار هم داشتم با مدارک اصلی جواز کسب، سند ملکی با تمکن مالی 170میلیون تومان تنهایی اقدام کرده بودم سری دوم با خانمم اقدام کردم با دعوت نامه بود این سری، دعوت نامه هم برای پسر خاله خانم بنده بود در آذرماه پارسال باز هم ریجکت کردن در صورتیکه خانم بنده هم استخدام رسمی آموزش وپرورش هست و دو تا دخترام هم گفته بودیم که تو ایران هستند وکوچک هستند این سری هم تمکن مالی 240میلیون تومان

مشاوره مهاجرت و ویزا:

متاسفانه تعداد بالای درخواست ویزا به صورت غیر حرفه ای؛ درخواست مجدد شما را بسیار دشوار می سازد. میتوانید فرمهای ارزیابی را تکمیل نمایید تا شرایط شما به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد و یا با دفاتر ما در تماس باشید.

فرشته محمدي :

مهر دادگستري و وزارت أمور خارجه براي ترجمه های مدارک برای ویزای کانادا إلزامي است

مشاوره مهاجرت و ویزا:

برای برخی از مدارک همچون مدارک تحصیلی الزامیست.

Azadeh.jafari81@gmail.com :

سلام .وقت بخیر .درصورتی که قصد گرفتن ویزای مولتی را داشته باشیم و دعوتنامه واقعی داشته باشیم. ولی در صورت در آمدن ویزا در کانادا بمانیم و برنگردیم چه مشکلی برای فرد دعوت کننده پیش میاید؟

مشاوره مهاجرت و ویزا:

اگر منظورتان از ماندن به صورت قانونی ست مشکلی نخواهد داشت اما اگر منظور شما از ماندن پناهندگی ست میتواند مشکلاتی از جمله تحریم ارسال دعوتنامه به مدت 5 سال را برای فرد دعوت کننده داشته باشد.

امیر :

با درود و سپاس از توجه شما، معمولا چند روز بعد از در خواست تمکن مالی از سوی سفارت کانادا جواب صادر می شود ؟ تمکن مالی بعد از انگشت نگاری منظورم است.

مشاوره مهاجرت و ویزا:

قانون خاصی برای زمان پاسخگویی سفارت کانادا وجود ندارد و با توجه به تعداد درخواست ها اعلام میگردد. اما معمولا 3 الی 8 هفته زمان بر خواهد بود.

علی :

سلام برشما جهت ویزای اسپانسرشیپ همسر برای کانادا اقدام کردیم ایمیلی برای ما ارسال شده که نوشته بررسی پرونده شما تمام شده می خواستم بدونم تا فرستادن جواب قطعی جهت گرفتن ویزا چقدر زمان می بره ممنون از شما

مشاوره مهاجرت و ویزا:

زمان در پاسخگویی درخواست های مهاجرتی کانادا اصلا مشخص نیست.

مهرانا :

من برای ویزای توریستی اقدام کردم و مدارک لازم رو هم از طریق سایت ارسال کردم و ایمیل وقت انگشت نگاری هم گرفتم. بعد متوجه شدم که یه سری از مدارکمو کامل نفرستادم و برای همین تو اون فرصت یکماه برای انگشت نگاری مراجعه نکردم. بعد از سه ماه از اون تاریخ میخوام مدارکمو مجدد بارگذاری کنم به همراه مدارک جدید.آیا مدارک قبلی که در سوابق موجود هست برای درخواست جدیدم مورد بررسی قرار میگیره؟ یا به استناد نرفتن به انگشت نگاری به مدارک قبل کاری ندارن و فقط مدارک جدید و بررسی میکنن؟

مشاوره مهاجرت و ویزا:

سفارت کانادا به مدارک قبلی شما نیز دسترسی دارد، باید توجه داشته باشید که از ارائه مدارک جعلی به کانادا جدا خودداری نمایید.

Amin : آیا با اخذ ویزای تحصیلی در کانادا ویزای مولتی ویزیتوری من باطل می‌شود؟

مشاوره مهاجرت و ویزا:

خیر ویزای توریستی کانادا با دریافت ویزای تحصیلی باطل نخواهد شد.

سیامک :

برای دو پسرم ویزای تحصیلی دانش آموزی و برای من و هو همسرم ویزای ۵ ساله صادر شده ولی برای یکی از پسران درخواست ویزای مخالفت شده و اعتراض ایمیل کردیم.سوال من این است پاسخ اعتراض چقدر طول میکشد.سپاس

مشاوره مهاجرت و ویزا:

به احتمال بسیار بالا با اعتراض ریجکتی ویزا موافقت نخواهد شد. و مدت زمان آن هم مشخص نیست. 

مریم :

سلام ضمن تشکر پسر من در شرکتی بین المللی در ایتالیا مشغول کار است وار طریق شرکت قصد انتقال به کانادا و اخذ ویزای کاری دارد .منهای مراتب مدت دو سال است که با دختری دوست بوده و مدت ۵ماهست با او زندگی مشترک دارد که آدرس مشترک خود را نیز به مقامات دولتی اعلام نمودند لاگن موافقت با دادن ویرا به دوست دخترش اثبات یکسال زندگی مشترک با ایشان است با توجه به اینکه مدرمحل زندگی مشترک 5ماهه است .چه مدرکی میتوان ا باهم نمودبوده اند که این دو بیش از یکسال

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

بهتر آن است که اگر قصد ادامه زندگی با یکدیگر را دارند ازدواج رسمی صورت پذیرد. برای دریافت اقامت از طریق پارتنر سختگیریهای بسیاری از سوی کانادا وجود دارد.

بهروز جعفرپور :

من ویزا شینگن و امریکا ۶ سال پیش تو پاسم هست میخواستم ببینم با ویزا توریستی کانادا بیام رذهی عست بتونم بمونم و اقامت کانادا بگیرم؟ با تشکر

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

اگر که بتوانید جاب آفر دریافت نمایید و یا وارد یکی از برنامه های مهاجرتی کانادا شوید میتوانید اقامت دائم کانادا دریافت نمایید.

sami : سلام دعوتنامه برای من راحت مهیا میشه ولی من میتونم حساب گردش مالی داشته باشم ولی در یک شرکت خصوصی کارمیکنم ومدارک دیگری برای ویزای توریستی کانادا ندارم میشه راهنمایی کنید منو تا از ویزای توریستی برخوردار باشم

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

مدارکی که برای درخواست ویزای توریستی کانادا ارائه می دهید باید اثبات کننده بازگشت شما باشد، مثل وابستگی خانوادگی یا وابستگی شغلی، پس هر چه قدر مدارک ضعیفی ارائه دهید شانس دریافت ویزای توریستی کانادا نیز کمتر خواهد شد.

شوییلی :

درود برشما ویزای سفارت کانادا در آنکارا صادر نمود مدت اقامت 29/08/2015 - 02/01/2015 No.Of Entries ONE CATEGORY:IM-1 Immigrant (C. REC. IREC. F. (R10 این ویزا چگونه تبدیل به چه نوع ویزایی که غیراز ازدواج توانست اقامت دایم کانادا و فرد بدون خروج حتی یکبار از کانادا سیتیزن کانادا گردید. سپاسگزارم از راهنمایی شما

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

سوال خود را به درستی مطرح بفرمایید؟ اما اگر به دونبال دریافت  اقامت کانادا هستید با دفاتر ما در تماس باشید و یا اگر از موکلین ما هستید با دفتر کانادا در ارتباط باشید.

Nazaninlabbaf :

سلام عموی من برای من و پسرم دعوتنامه برای کانادا فرستادن تا با مدارک لازم در سایت سفارت خودم ثبت کنم اما بنا به دلایلی منصرف شدن وگفتن که اقدام نکنم زمانی کفتن منصرف شدن که من در سایت مدارک لازم و دعوتنامه را ثبت کردم میخوام بدونم اگر با این دعوتنامه اقدام کنم از طرف سفارت با ایشون تماس میگیرین و عموی من متوجه خواهد شد یا خیر کلیه مدارک لازم برای سفارت از نظر مالی و نامه کار و بیمه وسند املاک معتبر و کامل هست و من قصد دارم در صورت گرفتن ویزا تورنتو برم منزل برادر شوهرم ممکنه در این رابطه منو راهنمایی کنین

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

خیر از سوی سفارت تماسی با ایشان گرفته نخواد شد. لطفا اگر تمایل دارید شرایط شما برای دریافت ویزای کانادا بررسی گررد به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

امیر :

درود، من بیش از ۹۰ روز کاری از زمان انگشت نگاری در ترکیه میگذرد و هنوز جوابی دریافت نکردم آیا احتمال ریجکتی در این مرحله است؟ اساسا ماگزیمم چقدر طول میکشه که جواب صادر بشود ؟ ویزا توریستی به همراه دعوت نامه ! با تشکر

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

میانگین مدت زمان پاسخگویی به درخواست ویزای کانادا کمتر از 90 روز است اما در برخی موارد این مدت زمان بسیار طولانی تر شده است. میتوانید با ارسال یک ایمیل از سفارت کانادا درخواست کنید که پاسخ بررسی خود را ارسال کنند. اما در کل پاسخدهی دیر هنگام درخواست ویزا دلیل بر ریجکتی ویزای کانادا نمی باشد. لطفا صبور باشید.

ساناز :

سلام در رابطه با اكسپرس اينتري راهنمايي ميفرماييد ممنون

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

لطفا صفحه اکسپرس اینتری را مطالعه بفرمایید

محمد منفرد :

سلام بنده از زمان انگشت نگاريم ٦ ماه گذشته و هنوز جوابي ندادن ميخواستم بدونم علت طولاني شدن ويزاي من چیست متشکرم

مشاوره مهاجرت و ویزا

با سلام و احترام 

برخی پرونده های ویزای کانادا نیاز به بررسی بیشتری داشته و پروسه جوابدهی آنها طولانی خواهد بود. همچنین میتوانید یک ایمیل به سفارت کانادا ارسال کنید و درخواست دهید که پرونده ی شما را بررسی کنند

پریسا :

آیا ویزای شینگن 15 سال پیش برای ویزای کاندا جوابگو هست؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

خیر ، تاثیر چندانی در پرونده ویزای کانادا برای شما نخواهد داشت.

محمد :

سلام یکی از آشنایان از طریق یک شرکتی که دوستان معرفی کرده بودن مدارک دادن تا براشون دعوتنامه بیاد و بتونن ویزای کانادا بگیرن ، این خانم خانه دار ودارای یک پسر 10 ساله بوده و شخصی که برایشان اقدام کرده مدارک شغلی و تحصیلی و دعوتنامه بیربط به تحصیلشون در پرونده گذاشتن و فرستادن و هر دو ریجکت شده اند، باز دوباره بدون اطلاع این خانم مجددا اقدام کردن که باز نشدن، الان مدارکشون رو گرفتن متوجه شدن که اقدام کننده هم مدرک تحصیلیشون رو غیر واقعی ثبت کردن هم ایشون خانه دار بودن براشون زده شاغل و .... الان چطور میتونن احقاق حق کنن و اعلام کنند که شخصی که براشون اقدام کردن این تقلب ها رو انجام دادن؟

مشاور مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

متاسفانه ایشان تا 5 سال از سفر به کانادا محروم شده اند. باید در انتخاب کارگزار خود دقت کافی را داشته باشید. باید تا 5 سال صبر کنید و مجدد درخواست دهید، اینبار مدارک واقعی به سفارت کانادا ارائه دهید.

صادقزاده : سلام من از دانشگاهی در کانادا و شهر اوتاوا پذیرش تحصیلی دارم میگیرم،ایا با برگه پذیرش اون دانشگاه سفارت به من ویزای تحصیلی کانادا میده؟

مشاور مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

ملاکهایی بسیاری برای دریافت ویزا وجود دارد از جمله ارائه مدرک زبان، اثبات تمکن مالی، مرتبط بودن رشته با سابقه کار یا تحصیلات شما، اثبات اینکه بعد از فارغ التحصیلی قصد ماندن در کانادا را نخواهید داشت و...
صرفا داشتن یک پذیرش تحصیلی آفیسر را مجبور به دادن ویزای تحصیلی نخواهد کرد.

mahshid yeganeh :

با سلام من ویزای کانادا رو دو سال پیش گرفتم ودرین مدت ۳ بار به کانادا سفر داشتم وهنوز ویزای من تا ۴ ماه دیگر اعتبار دارد اما پاسپورتم رو تعویض کردم چون ۴ ماه بیشتر اعتبار نداشت ، حالا با در دست داشتن هر دو پاسپورت میتونم به کانادا برم یا خیر؟ ممنون

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

بله مشکلی نخواهید داشت میتوانید با داشتن هر 2 پاسپورت به کانادا سفر کنید

مسعود والهی : سلام من ویزای ۵ ساله کانادا دارم ، آیا اگر شرایط من جوری باشد که فعلا امکان مسافرت نداشته باشم ویزای من باطل میشود؟ من چقدر فرصت برای مسافرت دارم؟

مشاور مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

خیر ویزای شما باطل نخواهد شد و تا آخرین روز اعتبار ویزا میتوانید به کانادا سفر داشته باشید. اما توصیه میشود دلیل موجه برای این تاخیر داشته باشید تا اگر در فرودگاه کانادا سوالی شد پاسخگو باشید.

امیر :

سلام. در صورتی که پذیرش فوق دکترا که همراه با حقوق خواهد بود از کانادا بگیریم، میبایست برای چه نوع ویزایی اقدام کنیم؟ کاری یا تحصیلی یا فرصت. سپاس

مشاور مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

برای ویزای تحصیلی کانادا اقدام نمایید.

Mhshfz :

سلام،خسته نباشید،من ویزای مولتی کانادا دارم و برای بار اول ۶ ماه بودم و خارج شدم،در همین فاصله با آقایی که اقامت کامل کانادا رو داره نامزد کردم،و الان برای بار دوم میخوام برگردم به کانادا تا باهم عقد کنیم،آیا این امکان وجود داره بعد از عقد کردن من نیازی به خارج شدن دوباره من از کانادا باشه یا خیر؟ ممنون میشم از پاسخگوییتون

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

خیر بعد از ازدواج شما نیز اقامت دائم کانادا دریافت خواهید کرد، اما باید درخواست خود را در کانادا مطرح نمایید.

رضا :

سلام اپلود تصاویر شناسنامه و پاسپورت برای اخذ ویزا توریستی (شرکت در کنفرانس) کانادا باید به همراه ترجمه ان ها صورت گیرد؟ ترجمه باید از طریق دارالترجمه انجام شود؟ مهر دادگستری نیاز است؟

مشاور مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

برای درخواست ویزای کانادا باید تمامی مدارک ترجمه رسمی شوند که به مهر قوه قضاییه نیاز دارد

فرناز فیض :

با سلام و خسته نباشید آیا پس از گرفتن ویزای مالتیپل کانادا باید در شش ماه اول یک بار ورود داشته باشیم؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

ترجیحا یک سفر به کانادا داشته باشید تا ماهیت دریافت ویزای کانادا زیر سوال نرود اما اگر هم سفر نداشته باشید از نظر قانونی مشکلی نیست.

سارا :

سلام، من و آقایی که هم اقامت ایران دارند (خانواده ایرانی) و هم انگلیس متولد شدند و حدود 30 سال در کانادا زندگی کردند (اقامت کانادا) از حدود 1 سال و نیم پیش که ایران برای مسافرت اومدند دوست شدیم و از همون موقع ایران هستند. اختلاف سنی 7 ساله داریم و هر دو مدرک فوق لیسانس. الان قصد داریم ازدواج کنیم و بعدش ایشون برگردن کانادا برای کار و زندگی. عکس و پیام هم داریم که ثابت بشه مدتی با هم دوست بودیم. حداقل و حداکثر زمانی که بعد از رفتن ایشون طول بکشه تا کارهای من انجام بشه و من هم بتونم برم چقدره؟ زمان بررسی از تاریخ عقد هست یا تاریخی که ایشون برن کانادا و چه شرایطی میتونه کمک کنه به سریع تر شدن روند؟ خیلی ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

زمانی که بتوانید اثبات کنید که ازدواج شما واقعی است و برای گرفتن اقامت این ازدواج صورت نگرفته، همسر شما میتواند برای شما دعوتنامه ارسال کرده و پروسه اقامت شما را پیش ببرد. شرایط سخت گیرانه ای در این مورد نیست اما زمان پاسخ دهی به درخواست مشخص نیست و بستگی به آفیسر پرونده و شرایط شغلی همسر شما در کانادا دارد. اگر تمایل دارید پرونده شما توسط موسسه ما انجام بپذیرد میتوانید با دفاتر ما در تماس باشید.

ROSA :

با سلام من ایران هستم و همسرم شهروند آمریکا. واسم درخواست داد و من ۶ماه پیش رفتم سفارت آمریکا واسه مصاحبه اما هنوز خبری از ویزام نشده. همسرم شهروندی کانادا رو هم داره اما خیلی ساله از کانادا اومده بیرون. آیا میتونم واسه ویزای کانادا اقدام کنم؟ حداقل اونجا میتونم به همسرم نزدیکتر بشم تا زمانیکه ویزای امریکام صادر بشه ممنون از پاسخگوییتون

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

ایشان باید ساکن کانادا باشند تا بتوانند برای شما دعوتنامه ارسال کنند. البته اگر خود شما شرایط دریافت ویزا داشته باشید میتوانید به صورت مستقل درخواست ویزای کانادا داشته باشید.

سامی :

سلام جهت تقویت پروسه اخذ ویزا، به دعوتنامه معتبر نیاز دارم، سایر مدارکم کامل و متقن است. لطفا هزینه دعوتنامه و نحوه استعلام اعتبار آنرا بفرمایید متشکرم

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

تمامی دعوتنامه ها بیزینس نامبر داشته و قابل پیگیری می باشند. دعوتنامه به تنهایی در اختیار گذاشته نخواهد و مدارک کامل شما باید بررسی گردد.

سروه :

با سلام و خسته نباشی لطفا بفرمایید چه مدت طول میکشد تا جواب درخواست ویزای پنج ساله داده بشه.من الان حدود ۲۰ روز از درخواستمون گذشته و خیلی استرس دارم ،شما با توجه به سابقه کاریتون معمولا کیس هایی که جواب ردی میگیرن بعد چن روز جوابشون میرسه.از وقتی که گذاشتید ممنون و سپاسگزارم

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام 

زمان پاسخ گویی به درخواست ویزای کانادا مشخص نیست اما عموما زیر 6 هفته پاسخ خواهند داد، بستگی به تعداد درخواست ها در زمان درخواست شما دارد.

فروزان :

من برای ویزای تحصیلی کانادا اقدام کرده ام و الان از من درخواست رزومه کامل تحصیلی و کاری شده با وجود اینکه من رزومه ارسال کرده بودم. آیا در این زمینه مشاوره دارید و میتونید من را در نوشتن رزومه عالی کمک‌ کنید؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام 

بله میتوانید با دفاتر ما در تماس باشید، شما را راهنمایی خواهند کرد.

نگار :

سلام من و همسرم کارت اقامت از یک کشور اروپایی داریم ولی ساکن ایران هستیم من سابقه بیمه دارم و شاغل هستم اما همسرم به عنوان مشاور کار میکند و قرارداد دارد اما بیمه ندارد سند ملک هم به نام من میباشد تمکن مالی هم هردو با گردش خوب داریم ایا برای ویزای توریستی کانادا با مشکل مواجه میشویم؟ ممنون از راهنمایی

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

با مشخصات عنوان شده در صورتی که به درستی مدارک خود را به سفارت کانادا ارائه دهید، شانس خوبی برای دریافت ویزای کانادا دارید.

مهدیزاده :

بنده جدیدا ویزای شنگن گرفتم و یه سفر به اروپا داشتم و دارم اقدام میکنم برای اقامت موقت در اروپا که بعدش به اقامت دائم تبدیل بشه میخواستم بپرسم الان با گرفتن شنگن میتونم برای ویزای مولتی کانادا اقدام کنم؟یا بهتر هست که اول اقامت موقت در اتحادیه اروپا رو بگیرم بعد اقدام کنم برای مولتی کانادا؟ لطفا تماس تلفنی بگیرید

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

اگر علاوه بر ویزای شینگن مدارک کاملی به سفارت کانادا ارائه دهید و دلیل سفر خود را به کانادا به درستی بیان نمایید میتوانید ویزای کانادا را دریافت نمایید اما در ارائه مدارک به سفارت دقت داشته باشید.

Mahshid :

با سلام من ویزای کانادا رو دو سال پیش گرفتم ودرین مدت ۳ بار به کانادا سفر داشتم وهنوز ویزای من تا ۴ ماه دیگر اعتبار دارد اما پاسپورتم رو تعویض کردم چون ۴ ماه بیشتر اعتبار نداشت ، حالا با در دست داشتن هر دو پاسپورت میتونم به کانادا برم یا خیر؟ ممنون

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

بله با داشتن هر دو پاسپورت میتوانید به کانادا سفر کنید

Solmaz :

سلام، آیا امکان تمدید زمان انگشت نگاری پس از 30 روز بعد از دریافت ایمیل برای ویزای ویزیتور وجود دارد؟ چه باید کرد؟ ممنون

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

بله باید یک نامه به سفارت ارسال نمایید و تقاضا نمایید که زمان انگشت نگاری را با ذکر دلیل موجه به عقب بیاندازند.

Sina :

مدت زمان جوابدهي سفارت براي ويزاي student چه قدر هست؟؟؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

قانون خاصی برای مدت زمان پاسخ دهی درخواست ویزا تحصیلی کانادا وجود ندارد اما طبق مطلب عنوان شده د وبسایت اداره مهاجرت کانادا 8 هفته زمان بر خواهد بود.

هادی : با سلام و ادب هنگام انگشت نگاری فیزیکی ویزای کانادا مدارک اسکن شده را می خواهند؟من فقط اسکنش. دارم و فیزیکش را بابت ویزای شینگن مصرف کردم.ممنون از راهنماییتون.

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام 

امکان اینکه درخواست ارائه مدارک فیزیکی برای درخواست ویزا کانادا داشته باشند وجود دارد. مجدد باید مدارک را جمع آوری نمایید.

جولز :

سلام وقتتون بخیر من ویزای تحصیلی کانادا را گرفتم اما به دلیل دیر اومدن ویزا مجبور به دیفر کردن شدم کارشناسی ارشد برق. در دیفر کردن مشکلی که پیش اومد فاند من را قطع کردن و خیلی شرایط بد شد سوالم اینه اگر من اصلا وارد خاک کانادا نشم و استادی پرمیت نگیرم و بخوام دوباره برای یک دانشگاه اپلی کنم برای سال دیگر ایا دوباره بهم ویزا میدن؟؟کلا باید چیکار کنم که به مشکل بر نخورم؟ یکی بهم گفت باید بری وارد خاک شی و از دانشگاه انصراف بدی و برگردی تا سری بعد بهت دوباره ویزا بدن لطفا کمکم کنین خیلی نگرانم

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

مشکلی برای درخواست مجدد ویزا تحصیلی کانادا نخواهید داشت اما باید دلیل انصراف قبلی خود را کاملا توضیح دهید و آفیسر کانادا را قانع کنید.

بنفشه عرب :

سلام ايميلى كه توى پرونده ارائه كردم به سفارت كانادا براى ويزاى مولتى كانادا رو گم كردم هم خودشو فراموش كردم و هم پسوردش رو چون تازه ساختم فقط مخصوص ايميل سفارت حالا چطورى ميتونم پيگيرى كنم كه جواب ويزامون چى شده????

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

باید به صورت حضوری و با داشتن مدارک تشریف ببرید سفارت کانادا

کامران :

سلام. من مهاجرت به روش start up را اقدام کرده ام. در مرحله (انتظار) دریافت ویزای مالتیپل هستم. با توجه به اینکه به من قول داده شده PR حدود 15 ماه بعد صادر می گردد خواستم بدانم ایا امکان دارد زمانی که برای گذراندن دوره 2 هفته ای آموزش به کانادا سفر می کنم (حدود ماه AUG) در ان کشور بمانم (بصورت توریست با خروج و ورود در هر 6 ماه). البته در واقع می خواهم بدانم آیا در روند اخذ PR از روشی که برای مهاجرت اقدام کرده ام مشکل ایجاد می شود؟ واضح تر بگویم آیا خروج از کانادا که بعد از حضور در دوره آموزشی 2 هفته ای الزامی است؟ با تشکر

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

باید شرایط استارت آپی که معرفی کرده اید به صورت دقیق بررسی گردد. و شرط حضور قطعا در کانادا خواهید داشت و دریافت اقامت دائم کانادا یا همان pr بسیار به بیزینس پلن شما بستگی دارد.

المیرا :

با سلام. بنده اگر سه ماه و 8 روز بعد صدور ویزای تحصیلی و هفت روز قبل شروع ترم وارد کانادا شم ایا در گرفتن استادی پرمیت در فرودگاه مشکلی پیش میاد برام؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

خیر مشکلی نخواهید داشت.

Aida :

من براي ويزاي توريستي اقدام كردم. تمام مداركم به تاييد دادگستري و وزارت امور خارجه رسيده جز دوتا شناسنامه( مربوط به اثبات روابط) كه فقط مهر دادگستري داره. به نظرتون به مشكلي ميخورم اگر مهر امور خارجه نداشته باشه؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام 

شناسنامه ها نیازی به مهر امور خارجه ندارند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید فرمهای ارزیابی رایگان را تکمیل نموده و یا با دفتر تهران ما در ارتباط باشید.

Mojtaba :

با سلام بنده 8 روز پیش در استانبول بایومتریک را انجام دادم ولی هنوز اطلاعاتم در سامانه ثبت نشده...به چه صورت پیگیری کنم؟آیا نیاز به پیگیری داره؟ طبق نامه ی بایومتریک 12 روز دیگه مهلت تموم می شه. باتشکر مجتبی

مشاور مهاجرت و ویزا

با سلام و احترام 

از طریق همان ایمیل پیگیری نمایید وضعیت نمایید و یا با سفارت مربوطه تماس بگیرید.

Ali :

با سلام و احترام بنده ۲۰ سال سن دارم و تابستان گذشته فارغ التحصیل شدم و تا بهمن ۹۸ در فرجه فارغ التحصیلی هستم. خدمت سربازی انجام ندادم و اگر بخوام برای ویزای تحصیلی کانادا اقدام کنم با توجه به اینکه برای گرفتن پاسپورت باید وثیقه بذارم مشکلی پیش نمیاد چون پاسپورتی که صادر میشه یک ماه بیشتر فرصت نداره و تکلیف به چه صورت خواهد بود، تشکر و سپاس

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

در صورتی که پاسپورت معتبر داشته باشید برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا مشکلی نخواهید داشت. اما باید پاسپورت شما حداقل 7 ماه اعتبار داشته باشد

فائز مهربانی :

سلام وقت بخیر، من ویزای مولتی کانادام چند روز پیش اوکی شد. میخوام بدونم چقدر زمان دارم برای رفتن به کانادا ؟ آیا زمان محدودی برای ورود به کانادا با ویزاهای توریستی یا تحصیلی وجود داره ؟ برخی میگن ۴۵ روز بیشتر فرصت ندارم ! آیا این درسته ؟!

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

اجازه ی ورود شما به کانادا صادر شده اما اگر زیر 3 ماه به کانادا نروید امکان این وجود دارد که در فرودگاه با مشکل مواجه شوید. پس ترجیها قبل از 3 ماه یک سفر به کانادا تشریف ببرید.

شریعت :

با سلام و احترام و تشکر از محبتتون،من به همراه خانواده برای ویزای توریستی کانادا اقدام کردیم، متاسفانه در زمان لازم برای اثر انگشت که مدت یکماه زمان داشت نتوانستیم برویم، آیا امکان تمدید فرصت هست؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

اگر زمانی زیادی نگذشته میتوانید درخواست دهید اما اگر بیشتر از 2 ماه گذشته باید مجدد درخواست ویزا دهیم.

asieh :

با سلام با دریافت ویزای 5 ساله کانادا تا چه زمانی فرصت دارم وارد خاک کانادا بشم ؟ ایا محدودیتی وجود داره ؟ یا تا پایان اعتبار گذرنامه فرصت دارم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

مجوز ورود شما به خاک کانادا با دریافت ویزای کانادا صادر شده است اما ترجیها زیر 3 ماه پس از صدور ویزا وارد خاک کانادا شوید تا در فرودگاه با مشکلی مواجه نشوید.

سلمان شیخی :

سلام،وقت بخیر،میخواستم بدونم من اگر بتونم برم یه کشور اروپایی و ویزای شنگن دریافت کنم با اون ویزای شنگن که در دست دارم میتونم ویزای توریستی کانادا دریافت کنم؟ممنون

مشاور مهاجرت و ویزا:

با سلام و احترام

میتوانید مدت زمانی که در کشور اروپایی هستید به سفارت کانادا در همان کشور درخواست ویزای کانادا داشته باشید اما توجه داشته باشید که مدت ویزای توریستی شینگن شما باطل نگردد.

Sepideh :

باسلام و وقت بخیر، میخواستم بدونم برای گرفتن ویزای کانادا محدودیتی برای سفر به کشورهای دیگه هست؟ مثلا اگه مهر تایلند تو پاست باشه نمیشه ویزای کانادا گرفت؟

مشاوره مهاجرت و ویزا:

با سلام و احترام 

خیر برای دریافت ویزای کانادا قانونی عنوان نشده که نباید به کشورهای دیگر سفری داشته باشید.

soheila mohamadzadeh :

سلام من همه مدارکم برای‌ویزای‌اقامت کامله اما‌ نمره ایلتسم ۷ نمیشه دوبار هم امتحان دادم باید چیکار کنم واقعا ناامید شدم ک فقط به خاطر ی امتحان اینقدر عقب افتاده کارامون

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا داشتن مدرک زبان اجباری نیست میتوانید دوره ی زبان را در کانادا گذرانده و با مدرکتان را از کانادا دریافت نمایید.

در صورتی که بتوانید مدارک مالی مناسبی ارائه دهید بدون مدرک زبان، بدون تراول هیستوری، حتی بدون شرایط سنی میتوانیم برای شما پذیرش و ویزای تحصیلی به صورت تضمینی درخواست دهیم. 

لطفا در صورت تمایل به صفحه فرم ارزیابی رایگان یا رزرو وقت مشاوره مراجعه نمایید.

مريم :

سلام، ما كارهاي دريافت ويزاي مالتي رو به شخصي سپرديم كه الان جواب ويزا آمده و موفق به اخذ آن شديم، اما شخص رابط درخواست مبلغ دوباره پول از ما مرده و گفته نامه اي از سفارت آمده كه بايد مداركتون به تاييد يك وكيل كانادايي برسد. آيا اين مورد صحت دارد؟

REZA :

با سلام ، اگر خانم من باردار باشد و نتواند برای بیومتریک (انگشت نگاری و عکس) به سفارت بیاید ، چه کار باید کرد ؟؟ آیا باید صبر کرد تا بچه بدنیا بیاید و شرایط رفتن به سفارت را پیدا کند ؟؟ من میتوانم زودتر بروم و کارهای مربوطه را انجام بدهم و خانم بعد از لندینگ در کانادا انجام دهد ؟؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

میتوانید شرایط را برای سفارت کانادا از طریق ایمیل شرح دهید به شما پاسخ خواهند داد. احتمالا مجدد باید برای همسر و فرزندتان درخواست ویزا نمایید. اما اگر بارداری همسرتان مشهود نیست و در ماههای انتهایی باداری نیستند فرزندتان را در کانادا به دنیا بیاورید که پاسپورت کانادا دریافت نماید.

اميرعلي :

سلام من ٣٤سال سن دارم متاهل ودوفرزند ميخام اقدام به گرفتن ويزا كنمسفر خارجي بجز عراق نداشتم واينكه از اتباع افغانستاني ساكن ايران هستم ملك وتحصيلات ندارم ميخاستم بدونم ايا راهي براي گرفتن ويزاي كاري براي من هست؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

لطفا فرم ارزیابی رایگان تکمیل نمایید.

مرادی :

ممنون از پاسخ دقیقتون ببخشید من بجز کانادا در خصوص انگلیس هم سوال داشتم که آیا قوانین اقامت سرمایه گذاری در کانادا شبیه قوانین سرمایه گذاری در انگلستانه ؟ میتونم به صورت سرمایه گذاری در انگلیس یا کانادا به دفتر شما مراجعه کنم؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

با سلام و احترام 

شما میتوانید در کانادا به صورت سرمایه گذاری یا کارآفرینی اقامت بگیرید و همچنین میتوانید در انگلستان نیز از طریق سرمایه گذاری به اقامت دائم انگلستان دست پیدا کنید.

بله میتوانید برای بهره مندی از خدمات موسسه در وبسایت اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

اردلان :

سلام ممنون از مطلب مفیدتون؟ میخواستم بپرسم اگر من ویزای تحصیلی کانادا رو بگیرم آیا بعد از تحصیلم شانس اقامت دائم توی کانادا رو دارم؟ منظورم اینه اگه اول تحصیلی برم بعدش برای کار و اقامت کانادا اقدام کنم شانسم بیشتر از اینه که از همین اول به صورت کاری اقدام کنم؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

با سلام و احترام 

درصد موفقیت شما برای اخذ اقامت کانادا یا دریافت ویزای کاری کانادا بعد از گذراندن دوران تحصیل در کانادا بسیار بالا خواهد رفت به دلیل اینکه شما تجربیات خوبی در این کشور کسب نموده و به دولت کانادا ثابت شده که میتوانید مفید واقع شوید حتی در سیستم امتیاز بندی اقامت کانادا دارای امتیاز بیشتری خواهید بود.

مشاور مهاجرت و ویزا:

با سلام و احترام 

درصد موفقیت شما برای اخذ اقامت کانادا یا دریافت ویزای کاری کانادا بعد از گذراندن دوران تحصیل در کانادا بسیار بالا خواهد رفت به دلیل اینکه شما تجربیات خوبی در این کشور کسب نموده و به دولت کانادا ثابت شده که میتوانید مفید واقع شوید حتی در سیستم امتیاز بندی اقامت کانادا دارای امتیاز بیشتری خواهید بود.

مهربود :

سلام من 2 بار ویزای شینگن داشتم و مدارکم هم کامله متاسفانه به یک آژانس هواپیمایی سپردم که برام ویزای کانادا رو بگیرن اما با داشتن مدارک کامل ریجکت شدم و داخل نامه ریجکتیم زده که مدارک جعلی ارائه دادین الان من باید چکار کنم؟ مدارک جعلی رو اون آژانس بدون هماهنگی من روی پرونده م گذاشته لطفا منو راهنمایی کنید؟ یعنی من دیگه نمیتونم ویزای کانادا بگیرم؟!

مشاور مهاجرت و ویزا:

با سلام و احترام 

متاسفانه با مشکل شدن اخذ ویزای کانادا موارد این چنینی بسیار زیاد شده اند احتمال قوی شما مادام العمر یا 10 سال از رفتن به کانادا به دلیل ارائه مدارک جعلی محروم شده اید.

شما میتوانید با نامه ای به سفارت توضیح دهید که شما از این مدارک جعلی استفاده نکرده اید و دلایل قانع کننده بیاورید که از این موضوع خبر نداشته اید. اگر به صورت دقیق موضوع را پیگیری نمایید احتمال موفقیت خواهید داشت.

محبوبه عباسی :

سلام پس ازینکه ویزای کانادا صادر شد و برچسبش داخل پاسپورت خورده شد. از کجا باید مطمئن شد ویزا قانونی هست؟؟؟ برای کسیکه وکیل اقدام کرده قبل از دریافت هزینه آیا راهی وجود دارد که فهمید ویزای قادر شده قانونی هست؟؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنین

با سلام و احترام

میتوانید از طریق خود سفارت استعلام صحت ویزای کانادا را بگیرید. و یا جهت اطمینان مراحل اخذ ویزای خود را به یک موسسه معتبر بسپارید.

علی بابایی :

باسلام پس از اخذ ویزای نیروی متخصص، چقدر زمان داریم تا به کانادا برویم؟

با سلام و احترام 

عموما برای سفر به کانادا 6 ماه فرصت دارید که پرونده ی شما با مشکی مواجه نشود.

احمد ظفری :

سلام خسته نباشید. من همه مدارک رو دارم به جز برگه تمکن مالی میخواستم ببینم چیکار باید بکنم.

با سلام و احترام 

لطفا راجع به پرسش خود بیشتر توضیح دهید؟

Mojgan Mesgari : سلام، برای دریافت ویزای کانادا آیا نیاز هست مدارک ترجمه شده به تایید وزارت دادگستری و وزارت امور خارجه برسد؟با تشکر مسگری

با سلام و احترام 

بله برای دریافت ویزای کانادا نیاز به تایید مدارک توسط دادگستری خواهید داشت.

منصور شیرانی :

سلام.برای ویزای توریستی کشور کانادا قصد دارم اقدام کنم.در پاسپورت قبلی من دوبار ویزای روسیه خورده و تمکن مالی و پرینت 4 ماهه حساب خوبی دارم.و هم اکنون کارمند یه شرکت تعاونی هستم که میتونم گواهی اشتغال به کار بگیرم.درضمن دانشجو هم هستم.به نظر شما اگر اقدام کنم برای ویزای توریستی کانادا موفق به دریافت ویزا خواهم شد یا خیر.ممنون

مشاور مهاجرت و ویزا: 

با شرایط کنونی شما یا باید پاسپورت خود را دارای اعتبار نمایید که با یک سفر شینگن این امر محقق میگردد و یا از طریق دعوتنامه معتبر برای دریافت ویزای کانادا اقدام نمایید که شانس بالایی برای قبول درخواست ویزا کانادا داشته باشید.

شما می‌توانید با شماره های موسسه در ارتباط بوده و یا برای مشاوره ی تخصصی اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

sadegh :

با سلام و تشکر از پاسخ های خیلی دقیقتون من و همسرم درخواست ویزای کانادا داشتیم اما تاریخ کنفرانس که هدف از سفرمون هست هفته گذشته بود اما هنوز جواب ما نیامده ایا ممکنه همچنان جواب درخواست ما مثبت باشه یا به همین دلیل بعد از گذشت 7 ماه ریجکت میشیم بازم ممنونم که پاسخ من رو میدین ..

با سلام و احترام 

در برخی از مواقع پیش اومده که ویزا صادر شده اما به متقاضی اطلاع داده نشده. اما اگر پرونده شما هنوز بررسی نشده باشد با توجه به اینکه تاریخ برگذاری کنفرانس به پایان رسیده احتمالا درخواست شما برای ویزای ریجکت خواهد شد.

سايه حسينى :

سلام، من از دانشگاهى در كانادا با فاند كامل پذيرش دارم، مى خواستم بدونم اگر پدر و مادرم قبل از اقدام من براى اخذ ويزا ، اقدام به گرفتن ويزاى توريستى كانادا با دعوتنامه ى يكى از دوستان كنند، در گرفتن ويزاى تحصيلى من مشكلى پيش نمى ياد؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

با سلام و احترام 

در کدام دانشگاه و چه رشته ای بورسیه دریافت کرده اید؟ برای برخی از دانشگاهها و ایالت های کانادا مشکلی نخواهید داشت اما ترجیحا ویزای تحصیلی خود را دریافت نمایید سپس دیگر اعضای خانواده برای دریافت ویزای کانادا اقدام نمایند.

محمدنبی رزمی : درودمن ویزای شینگن ندارم و دعوتنامه هم ندارم ولی مابقی مدارک رو دارم و مانده حسابم هم ۷۰ تومن هست چقدر شانس قبولی دارم در صورت مصاحبه برای ویزای توریستی کانادا؟با تشکر از شما

مشاور مهاجرت و ویزا:

با سلام و احترام 

تعیین میزان شانس دریافت ویزای کانادا به فاکتورهای زیادی بستگی دارد که یکی از مهترین آنها داشتن تاریخچه سفر به شینگن است. درصورتی که دارای تاریخچه سفر اروپا نیستید میتوانیم با ارائه دعوتنامه شانس دریافت ویزا کانادا را بالا ببریم.

رضا کوهیاری :

سلام.وقتتون بخیرمن 30 سالم هست و کاردانی کامپیوتر و سند سرقفلی به ارزش 1،5 میلیارد و جواز کسب دارم.ایا میتونم ویزای کانادا رو بگیرم؟چه نوع ویزایی رو میتونم بگیرم؟اقامت میتونم بگیرم؟سند سرقفلی باشه مشکلی نداره؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

روشهای بسیاری برای مهاجرت به کانادا یا اخذ ویزای کانادا وجود دارد که با وجود مدارک عنوان شده شرایط اخذ ویزا را دارا می باشید و اینکه برای اقامت کانادا طبق قوانین جدید مهاجرتی حتی بعد از اخذ ویزای توریستی کانادا میتوانید ویزای خود را به ویزای تحصیلی و سپس به اقامت دائم کانادا تبدیل کنید.

پریسا پناهی :

سلام و وقت بخیر، من یک پذیرش از کالج سنکا در تورنتو و در مقطع کالج دیپلما و یک پذیرش از دانشگاه تامپسون ریورز در کلمپوس و در مقطع پست بچلر دارم. با توجه به اینکه ترجیه خودم سنکا کالج هست بخاطر رشته مورد علاقم، شهریه و خود شهر تورنتو. باز هم نیاز به مشاوره و توصیه شما از بین این دو انتخاب هستم. ممنونم پناهی

مشاور مهاجرت و ویزا:

پذیرش دانشگاه مرحله اول شما برای رفتن به کانادا می باشد و مرحله بعدی اخذ ویزای تحصیلی کاناداس باید در نظر بگیرید که کدام مورد موجب قانع کردن آفیسر برای صدور ویزا میگردد. اگر پذیرش را همراه با پروگرم داشته باشید شانس بالاتری برای دریافت ویزا خواهید داشت.

Araz Khazen :

با سلام و خسته نباشید،من خدمت سربازی ندارم ولی در ایران در حال تحصیل هستم،از طرفی احتمالا بتونم کارفرمایی رو در کانادا مجاب کنم که من به دردشون میخورم و میتونن رو من حساب کنن،حالا اگر کارفرما برای من دعوت نامه بفرسته و من که فقط اشتغال به تحصیل دارم،میتونم با همون وثیقه ی 15 میلیون تومانی معمول به کانادا برای مصاحبه یا کار سفر کنم؟یا دولت ایران یا کانادا به این موضوع گیر میده؟با تشکر

مشاور مهاجرت و ویزا:

خیر برای سفر به کانادا مشکلی نخواهید داشت.

 

حسین :

برای دریافت ویزای کانادا داشتن ویزای شینگن الزامیست؟ من تمام مدارکم کامله اما امکان گرفتن ویزای کانادا رو ندارم

مشاور مهاجرت و ویزا:

در شرایط خاص برای اخذ ویزای کانادا با داشتن مدارک شغلی قوی و دعوتنامه، داشتن ویزای شینگن الزامی نخواهد بود.

شما می‌توانید با شماره های موسسه در ارتباط بوده و یا برای مشاوره ی تخصصی اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

محمدعلی نسیمی :

با سلام و احترام ، اگر کسی جواب مثبت درخواست ویزای ۵ ساله اون اعلام بشه و بخاطر مشکل پاسپورت که در حال تعویض مباشد نتونست در وقت قانونی یکماه جهت دریافت ویزا مراجعه کنه ، چه مشکلی پیش میاد و ایا راهکارهی برای گرفتن وقت بیشتر از یکماه برای مراجعه و دریافت ویزا هست ؟ سپاس از راهنمای شما

با سلام و احترام 

در صورتی که در زمان تعیین شده برای ارائه مدارک و انگشت نگاری جهت دریافت ویزا کانادا مراجعه نفرمایید باید مجدد درخواست ویزا کانادا داشته باشید.

 

Maziar Aryan : با سلام .وقت بخیر .خواستم بدونم اگه بنده ویزای اقامت دوساله کشور عمان رو داشته باشم باید چه مراحلی رو طی کنم .ممنونم

مشاور مهاجرت و ویزا:

وقت سفارت کانادا در کشور عمان اخذ شده و میتوانید به همان جا مراجعه کنید و تمامی مراحل اخذ ویزا توسط موسسه انجام میپذیرد.

شما می‌توانید با شماره های موسسه در ارتباط بوده و یا برای مشاوره ی تخصصی اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

farnoosh yazdkhasti : در صورتي كه بخواهم براي MBA در كانادا اقدام كنم و در حال حاضر ٢سال سابقه كارمرتبط دارم آيا ضروري است تا زمان گرفتن پذيرش و ويزا كار كنم و كار نكردن تاثيري بر نگرفتن ويزا و پذيرش دارد؟

مشاور مهاجرت و ویزا: 

داشتن مدارک شغلی برای اخذ ویزا بسیار موثر است تا زمان ارسال مدارک برای سفارت باید شغل خود را حفظ بفرمایید.

شما می‌توانید با شماره های موسسه در ارتباط بوده و یا برای مشاوره ی تخصصی اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

مسعود قرائی : با سلام خسته نباشید .من لیسانس عمران وپروانه نظام مهندسی پایه ۱ با ۱۵ سال سابقه کار در شرکتهای معتبر مانند پالایشگاه تهران .ناظر اسکله قشم .مدیر پروژه تعاونی پایانه های مواد نفتی و... در حال گذراندن دوره آیلتس هستم .میخواستم برای اقامت کانادا همراه با همسر ودوفرزندم اقدام کنم .سرمایه من حدود ۳۵۰۰۰ دلار است.آیا راهی هست؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

مشاور مهاجرت و ویزا:

بله روشهای بسیاری برای اخذ اقامت شما وجود دارد که بتوان از طریق سابقه کار و تحصیلات و یا از طریق فرزندان اقدام کنیم 

شما می‌توانید با شماره های موسسه در ارتباط بوده و یا برای مشاوره ی تخصصی اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

مهراب امیر خانی : سلام در صورتی که ویزای مولتی کانادا داشته باشیم میتوانیم به انگلستان هم سفر کنیم یا باید برای انگلیس هم ویزا بگیریم؟ من قصد مهاجرت به انگلیس رو دارم اما ریجکت شدم

مشاور مهاجرت و ویزا:

بله با داشتن ویزای کانادا برای دریافت ویزای انگلیس نیز باید به صورت جداگانه درخواست ویزا مطرح شود.

فیروزه زاهد : سلام ، روز بخیر دختر من برای ویزای دانشجویی اقدام کرده و الان بعد از ۹ هفته هنوز نیامده و تا شروع ترم زمان زیادی نداره اگر در چند روز باقی مانده ویزاش برسه و برای تسریع کار حضوری به سفارت مراجعه کند پروسه مهر ویزا در پاسپورت چقدر طول میکشد ؟ یک روزه این کار انجام میشود یا چند روز طول میکشد؟

مشاور مهاجرت و ویزا: 

یک روزه که امکان پذیر نیست، میتوانید به سفارت ایمیل زده و درخواست کنید که برای جوابدهی ویزا به دلیل شروع ترم جدید تعجیل کنند.

hassan parvaneh : با سلام و تشکر . آیا کسانی که قبل از ده سال ویزا ی توریستی کانادا گرفته اند نیاز هست مجددا برای اخذ ویزا انگشت نگاری شوند ؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

طبق قانون جدید دولت کانادا کسانی که به تازگی انگشت نگاری می شوند تا 10 سال معتبر خواهد بود.

روزا رضایی : با سلام و خسته نباشید . بنده پزشک هستم و ۴ سال قبل تقاضای ویزای فرصت مطالعاتی ( ویزای تحصیلی ) من برای آمریکا توسط سفارت آمریکا ۲ بار رد شد . ولی در سال های بعد ۲ بار ویزای شنگن گرفتم . حالا من دعوتنامه قوی از کانادا دارم، اگر بخوام برای ویزای توریستی اقدام کنم به نظر شما رد ویزای تحصیلی ۴ سال قبل توسط آمریکا روی پرونده من تأثیر منفی خواهد گذاشت ؟ اگر جواب مثبت هست چقدر ؟ آیا به امتحان کردنش می‌ارزه ؟ سپاسگزارم

مشاور مهاجرت و ویزا: 

بله تاثیر گذار خواهد بود اما اگر به صورت حرفه ای پرونده به سفارت ارائه گردد و دعوتنامه با فرمت معتبر بر روی پرونده ارائه گردد با توجه به شغل معتبر شما و تراول هیستوری خوب احتمال ریجکتی پایین خواهد آمد.

مریم رنجبر : سلام ، من برای دخترهایم اقدام به گرفتن ویزای تحصیلی کردم ، شرکت مورد نظری که از طریق ان اقدام کردند اول به من قول دادند که تا زمان کوتاهی کار رفتن بچه ها رو انجام میدهند و اینکه باید یکی یکی برای گرفتن ویزاشون اقدام کنند اما تمام پول لازم برای ثبت نام انها رو گرفتند حالا از ۱۵ فروردین یکی از دخترهام انگشت نگاری انجام دادند و الان بعد از این همه مدت میگویند که دوباره باید بیلان بانکی بفرستید اما انگشت نگاری لازم نیست و دوباره باید پرونده به جریان بیافتد و وقتی گفتم انصراف بدهیم از رفتن گفتند خیلی از مبلغ پول قابل برگشت نیست حتی برای دخترم که هنوز هیچ اقدامی برای رفتنش نشده ، در ضمن میگویند که شماره پرونده فقط از طریق وکیل و کارگذار قابل پیگیری هست ، میشه من رو راهنمایی کنید در این موارد که براتون فرستادم که کار من اصلا انجام میشه یا این وسط ایرادی هست و یا نادرستی از جانب ان شرکت وجود داره

مشاور مهاجرت و ویزا: 

اینکه درستی یا نادرستی شرکت مشخص شود تشخیص آن با خود شما خواهد بود اما اگر با شما قرارداد رسمی امضا کرده اند میتوانید اقدام بفرمایید. اگر هم قراردادی ننوشته شده باشه باید شک کنید.

شما می‌توانید با شماره های موسسه در ارتباط بوده و یا برای مشاوره ی تخصصی اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

مریم غفاری : با سلام و خسته نباشید .من 30 سال سن دارم و دوبار ویزای شنگن کاری گرفتم که یکیش برای پارسال 3. ماهه مولتی بود که رفتم (آلمان) و امسال هم ویزای شنگن دو ساله بیزینسی گرفتم ( مدیر بازرگانی خارجی هستم ) که هنوز نرفتم. میخواستم بدونم برای ویزای کانادا چقدر شانس گرفتن ویزای 5 ساله رودارم ؟ و اینکه اگه ویزای توریستی گرفتم میتونم برای اقامت اونجا اقدام کنم ؟ و برای زبان هم باید حتما مدرک ایلتس داشته باشم ؟ ممنون از شما بابت وقتی که برای سوالات میذارید

مشاور مهاجرت و ویزا:

 سوالات شما در حیطه های مختلف مطرح شده.
شانس گرفتن ویزا: به توجه به مدارک عنوان شده شانس خوبی برای اخذ ویزا خواهید داشت.
مدرک زبان: برای دریافت ویزای توریستی کانادا نیازی به مدرک زبان ندارید در صورتی که درخواست ویزای تحصیلی داشته باشید مدرک زبان میتواند در اخذ ویزا امتیاز خوبی محسوب شود.
برای دریافت اقامت کانادا راه حل های فراوانی وجود داد که با توجه به شرایط شما بهترین مورد توسط کارشناس انتخاب میگردد.

شما می‌توانید با شماره های موسسه در ارتباط بوده و یا برای مشاوره ی تخصصی اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

منا فرهادى : من وخانواده ام كه چهارنفر هستيم ويزاى كاندا را گرفتيم ام فعلا بدلايلى نميتونيم به آنجا سفر كنيم آيا تا سال آينده ميتونيم سفرمون رو به تعويق بندازيم

مشاور مهاجرت و ویزا:

 در 6 ماه اول ویزا حتما یک سفر به کانادا داشته باشید.

بنیامین : سلام. برای من و دوستم از یک جشنواره بین المللی فیلم در کانادا دعوت نامه اومد. دوتایی رفتیمانگشت نگاری هم کردیم. جواب اون یک هفته بعد اومد و ریجکت شد... اما جواب من هنوز بعد از یک ماه نیومده! میدونین چرا اینطوری شده؟!

مشاور مهاجرت و ویزا: 

در برخی از موارد جوابدهی سفارت کانادا طولانی خواهد بود اما مدت زمان جوابدهی ربطی به تایید و رد درخواست ویزا نخواهد داشت.

سید علی محمودی : برای گرفتن ویزا یکساله توریستی اتریش یک قانون هست که میگه اگر ثابت کنید که درآمد سالانه شما بیش از ۱۲۵۰۰ یورو میباشد میتوانید از این ویزا بهره ببرید. آیا شما اطلاعی از این نوع ویزا دارید اگر دارید چند سئوال داشتم.

مشاور مهاجرت و ویزا: 

 در صورتی که درآمد ماهانه شما به دولت اتریش و آفیسر ثابت گردد واجد شرایط این ویزا خواهید بود اما این نوع از ویزای اتریش به صورت اقامت نبود و فقط ویزا می باشد.

شما می‌توانید با شماره های موسسه در ارتباط بوده و یا برای مشاوره ی تخصصی اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

mohammad : سلام من در تاریخ ۲۵/۱۱/۹۶ در دبی انگشت نگاری شدم ولی تا امروز که۱۰ مرداد ۹۷ هست هیچ جوابی برام نیومده ایا امکانش هست که ریجکت بشم یا طولانی بودن پروسه جواب به صدور ویزا ختم میشه ممنون میشم جواب منو بدید

مشاور مهاجرت و ویزا:

 طولانی شدن اعلام نتیجه درخواست ویزا کانادا میتواند به دلیل چک مجدد مدارک شما باشد که احتمالا از طریق ایمیل از شما اصل مدارک را درخواست خواهند کرد.

زهرا : در خواست ویزای کاری کانادا چقد طول میکشه؟الان ما سه ماه اقدام کردیم

مشاور مهاجرت و ویزا:

 اعلام نتیجه ویزای کاری کانادا در صورتی که واجد شرایط بوده باشید در برخی موارد حتی تا 5 سال هم به طول انجامیده است. 

فریبا محمدی : با درود دختر من دانشجوی دکتری در کاناداست و هنوز اقامت نداردو ازدواج کرده و برای خواهرم دعوتنامه فرستاد و خواهرم ویزای دو ساله کانادا را گرفت . سوال من این است که آیا خواهر من اگه با این ویزا بره کانادا میتونه پناهنده بشه ؟ و این کار برای دخترم دردسر نمیشه ؟ چون خودشون هنوز اقامت نگرفتند . سپاسگزارم

مشاور مهاجرت و ویزا:

در مورد پناهندگی اطلاعاتی داده نخواهد شد.

setare : سلام و. خسته نباشید من با ویزای مولتی کانادا وارد کانادا شدم و در. فرودگاه در. فرم مدت زمان حضورم در کانادا رو دو. ماه نوشتم . آیا میتونم به جای دو. ماه، شش ماه بمونم؟ وباید اقدام خاصی انجام بدهم؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

 باید در فرم مدت زمانی رو که قصد موندن داشتین عنوان میکردین در حال حاضر ممکنه با مشکل مواجه شوید، ترجیحا بعد از 2 ماه یک خروج از کشور کانادا داشته باشید.

سیاوش : سلام وقتتون بخیر خواستم بدونم کسیکه ۱۰ سال پیش در کشور امارات عربی به تشخیص این کشور مجرم به رابطه نامشروع شده( هر چند مدارک این را ثابت نکرده)و با توجه به اینکه در زندان بسر برده تا نوبت دادگاه رسیدنش شود ودر نهایت حکم قاضی جریمه ۱۰۰۰ درهمی بوده که با توجه به سپری کردن یکماه در زندان جریمه هم بخشیده میشود و از ان کشور دیپورت میشود در گرفتن ویزای مهاجرتی(اسپانسر سیپ همسر) به کانادا مشکل ساز خواهد بود این موضوی و سو پیشینه محسوب میشود؟ ممنون میشم جوابمو بدید

مشاور مهاجرت و ویزا: 

 در صورت استعلام سو پیشینه توسط آفیسر کانادا میتواند در دیافت ویزای شما موثر باشد.

Afaf yousefian : سلام. من به همراه خواهر و برادرم كه ويزاي تحصيلي داريم در سفارت كانادايي دبي بايومتريك را انجام داديم ايا نزديك شدن به سبتمبر و شروع كلاس ها شانسي در سريع گرفتن ويزا داريم يا خير؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

 به احتمال قوی قبل از شروع کلاس ها تاییدیه ویزا را دریافت خواهید کرد.

Tara safari : سلام وقت بخير من ٣ بار از سفارت سوئد ريجكت شدم ولى مدارك كامل اشتغال به تحصيل و تمكن مالى و گردش مالى هم داشتم ميخواستم بدونم گرفتن ويزاى كانادا ممكن براى من يا خير؟

مشاور مهاجرت و ویزا: 

 با توجه به 3 بار ریجکتی ویزای شینگن سوئد شانس پایینی برای دریافت ویزای کانادا خواهید داشت اما میتوان با انجام رفع ریجکتی و دریافت شینگن شانس دریافت ویزا کانادا را افزایش داد.

شما می‌توانید با شماره های موسسه در ارتباط بوده و یا برای مشاوره ی تخصصی اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

افسانه حسني خواه : با سلام و خسته نباشيد، من يك دختر ١٦ ساله و يك پسر ١١ ساله دارم وبراي ويزاي تحصيلي هردو اقدام كردم بعد ازحدود يك ماه ونيم به دخترم ويزا دادن وويزاي پسرم ريفيوز شد، وكيل با توجه به اينكه داكيومنت هردو فرزندم مثل هم بود اعتراض همراه با اپلاي مجدد انجام داد ، وقول اينكه صد درصد ويزاي پسرم اكي ميشه رو بهمون داد ميخواستم ازتون سوال كنم واقعا امكان اينكه به پسرم ويزا بدن وجود داره؟ واينكه چه مدت زمان ميبره تا جواب اعتراض داده بشه؟ ممنون ميشم ازاينكه جوابمو بديد.

مشاور مهاجرت و ویزا:

زمان جوابدهی به اعتراض ویزای کانادا مشخص نیست اما اگر مدارک فرزندان شما یکی بوده باید دلیل آفیسر رو برای رد درخواست ویزای فرزندتون برطرف و سپس برای دریافت ویزای دانش آموزی کانادا اقدام نمایید.

Aydin : سلام خسته نباشید من و همسرم تاریخ ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ انگشت نگاری کردیم برای ویزای کانادا امروز ۱۳۹۷/۵/۶ هیچ جوابی نیومده یعنی ۴ ماه و ۲۹ روز میخواستم بدون احتمال ریجکتی هنوز هستش ؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

زمان ارتباطی به رد یا تایید در خواست ویزای کانادا نخواهد داشت. در صورتی که مدارک شما کامل بوده باشد دلیلی برای رد درخواست ویزا وجود نخواهد داشت.

شما می‌توانید با شماره های موسسه در ارتباط بوده و یا برای مشاوره ی تخصصی اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

مرجان : من وهمسرم برأي ويزاي توريستي كانادا به همراه فرزندهشت ماه ام ميخواهيم اقدام كنيم من سابقه چهارمحل سال كار بدون بيمه وهمسرم داري سند ملكي بالاي يك ميليارد است حساب مالي صد ميليون هم داريم داراي ثبت شركت هم هستيم ولي همسرم بيمه نداردهمسرم داراي پنج سال سابقه كاري است رد حال حاضر قرارداد كاري هم دارد ولي شنگن نداريم دعوتنامه هم اگر بخوايم برامون ميفرستند ما ميتونيم ويزاي توريستي كانادا بگيريم

مشاور مهاجرت و ویزا:

با توجه به موارد عنوان شده شانس خوبی برای دریافت ویزای کانادا خواهید داشت. اما باید مدارک و شرایط شما توسط کارشناس شرکت مورد بررسی قرار گیرد تا بهترین گزینه برای دریافت ویزا انتخاب گردد.

شما می‌توانید با شماره های موسسه در ارتباط بوده و یا برای مشاوره ی تخصصی اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

ابوالفضل صداقتی : با سلام 1- برای اقامت 5 ساله کانادا ویزای شینگن لازم هست؟ 2- اگر بخوام ویزای 5 ساله بگیرم برم کشور کانادا و دیگه بر نگردم ایران آیا میشه ویزا رو در اون کشور به صورت داعمی تبدیل کرد؟ (به صورت پناهندگی)با تشکر

با سلام و احترام 

اطلاعاتی در خصوص پناهندگی عنوان نخواهد شد.

اما میتوان برای مهاجرت به کانادا از روشهای قانونی بسیاری اقدام کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های موسسه در ارتباط بوده و یا اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

راضیه : سلام ایا با داشتن ویزای دانشجویی کانادا میتوان به اروپا سفر کرد؟ گرفتن ویزا اروپا لازم است؟

مشاور مهاجرت و ویزا: با سلام و احترام

 با سلام و احترام بله نیاز به دریافت ویزای شینگن دارید. میتوانید در همان کشوری که اقامت تحصیلی دارید درخواست ویزای شینگن خود را مطرح نمایید.

ژیلا گودرزی : سلام خواهرم میخواد از کانادا دعوت نامه بفرسته برای مادرم واسه سفر به تورنتو برای دیدار حالا چند تا سوال دارم از خدمتتون واسه دریافت ویزای کانادا اثبات تمکن مالی چقدر باید تو حساب مادرم باشه چون مادرم خونه داره و حسابش خیلی کم کار کرده اما بابام میتونه پول بریزه ب حسابش دوم اینکه مامانم دوتا سند زمین به نام خودش داره که ارزشش هم ۵۰۰ میلیونه آیا اینا فایده ای داره واسش ممنون میشم سریع بهم جواب بدید ایا باید حتما پرینت ۴ماهه بگیره یا همون تمکن مالی کفایت میکنه ممنون ازتون

با سلام و احترام 

میتوانید مدارک همسر رو هم به عنوان ساپورت مالی ضمیمه مدارک کنید سپس درخواست ویزای کانادا داشته باشید.

فرزانه شاهجویی : با سلام و احتراممن با همسرم برای ویزای انلاین اقدام کردیم میخواستم بپرسم باید برای هرکدوممون جدا اکانت باز کنیم اخه توی اکانت خودم زدم که با همسرم هستم و گفتم که هزینه اونم من پرداخت میکنم و در مجموع مبلغ قابل پرداخت ... دلار می باشد. اگه اکانت جدا باز کنم ینی باید دوباره هزینه بدیم؟باتشکر

با سلام و احترام 

اگر جداگانه اقدام نمایید هر کدام یک پرونده جدید خواهید بود و باید هزینه ها را جداگانه پرداخت نمایید.

همچنین میتوانید برای مشاوره خصوصی در وبسایت اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

نیوشا حبیبی : با سلام. برای ویزای توریستی کانادا (بازدید اقوام کمتر از 6 ماه) بهتر است یک خانواده سه نفره به طور جداگانه درخواست دهند و یا به صورت خانوادگی؟ آیا جواب تمام اعضای خانواده در صورت اقدام خانوادگی یکسان خواهد بود و یا احتمال دارد یکی از اعضا قبول و دیگری ریجکت شود؟ ممنون.

با سلام و احترام 

اگر پرونده به صورت حرفه ای انجام نپذیرد احتمال ریجکتی برخی یا تمام اعضای خانواده وجود دارد. باید پرونده شما مورد بررسی دقیق کارشناسان موسسه قرار گیرد.

شما میتوانید با شماره های موسسه در ارتباط بوده و یا جهت مشاوره خصوصی ویزا اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

Sahar : سلام ببخشید آیا بعد از تاییدیه انگشت نگاری برای پیکاپ میشه پاسپورت را عوض کرد تا ویزا کامل ۵ ساله در پاس جدید چسبیده بشه؟ یا باید همون پاس قدیمی انگشت نگاری را ارسال کرد؟ چون من پاسم ۲.۵ سال دیگه بیشتر نداره

با سلام و احترام

ترجیها قبل از انجام امور ویزای کانادا پاسپورت رو تعویض بفرمایید.

 

صائب : سلام خسته نباشید من دو سال ترکیه هستم زیر نظر UNHCR بخوام ویزای توریستی بگیرم برای کانادا ایا میشه اگه اره چقدر پول باید گردش مالی داشته باشم برای تمکن مالی

با سلام واحترام

بله میتوانید درخواست ویزای کانادا داشته باشید اما باید واجد شرایط دریافت ویزای کانادا باشید.

مسعود : سلام خوب هستید؟؟؟ میشه آدرس دفترتونو برام بفرستید؟؟ اگه شعبه اصفهان دارید شعبه ی اصفهانو بفرستید

با سلام و احترام 

آدرس موسسه در انتهای وبسایت موجود است و در قسمت تماس با ما میتوانید آدرس دقیق رو در نقشه ملاحظه بفرمایید.

متاسفانه شعبه ایران فقط در تهران می باشد.

hani hosseini : سلام ميخواستم بدونم از زمان اخذ ويزا بايد حتما تا ٦ ماه وارد خاك كانادا بشيم يا محدوديت ندارد؟ و ميشه تا اخر تايم ويزا هم وارد نشد؟

با سلام و احترام

بسته به نوع ویزایی هستش که برای شما صادر خواهد شد اما اصولا باید بعد از اخذ ویزای کانادا تا 6 ماه فرصت دارید که وارد کانادا شوید.

پارسا زهدی : با سلام میخواستم بدونم برای بررسی مدارک ارسال شده ی ویزای ۵ساله ی کانادا بنظر شما آیا کشور ارمنستان یا ترجیحا گرجستان خلوت تر هستند تا در پاسخگوییشان سرعت بیش‌تری نسبت به کشورهای اطراف باشه ؟

با سلام و احترام 

باید وبسایت نوبت دهی وقت سفارت کشور انتخابی شما مورد بررسی قرار گیرد.

فرید : سلام. آیا کسانی که با ویزای توریستی وارد کانادا میشوند میتوانند از امکانات کلاسهای رایگان آموزش زبان استفاده کنند؟ آیا مجوز و یا جای خاصی برای این کار پیش ببینی شده است؟

با سلام و احترام

به عنوان یک توریست نمیتوانید در کانادا تحصیل کنید. باید درخواست ویزا تحصیلی کانادا به صورت جداگانه مطرح گردد.

برای مشاوره خصوصی در مورد ویزا و بررسی شرایط مهاجرت میتوانید در وبسایت اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

MOHAMMAD : با سلام.راه اقامت دایم کانادا از اول چه مقدار پول لازم است.ممنون.

با سلام و احترام 

اقامت کانادا روشهای مختلفی دارد. باید مدارک شما مورد بررسی دقیقی قرار گیرد.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های دفتر درتماس باشید و یا جهت مشاوره خصوصی اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

فرجام : سلام ببخشيد من و همسرم براي ويزاي توريستي كانادا به طور همزمان با ساخت يك اكانت اقدام كرديم و براي همسرم جواب تاييد اومده ولي براي من هيچ جوابي نيمده ميخواستم بپرسم ايا اين موضوع طبيعي هست و ممكنه جواب يكي بيشتر طول بكشه ؟ يا از طريقي بايد اين موضوع پيگيري شود؟

با سلام و احترام 

اگر آفیسر به ماندن شما در کانادا شک کرده باشد احتمالا ویزای شما تایید نخواهد شد. باید منتظر ایمیل سفارت بمانید.

اکبر : سلام چطور مى توانم نتيجه بررسى درخواست ويزاى خودم راپيگيرى نمايم

با سلام و احترام 

از طریق کارگزاری که درخواست ویزای کانادای شما را انجام داده و یا از طریق ایمیلی که از سمت سفارت کانادا برای شما ارسال شده میتوانید پیگیری نمایید.

مهدی : سلام ،من ۱۶آذر۹۶در آنکارا انگشت نگاری کردم ولی تا امروز که ۴تیر ۹۷هست هیچ جوابی برام نیومده حدود دو ماه پیش برای سفرت ایمیل به جهت پیگیری پروندم زدم ،بعد از ۲۳روز جواب دادن که ما پرونده شما رو برسی کردیم و در حال برسی هستش و ایامید رو به شما میدیم که یک قدم جلوتر میریم و کلی معذرت خواهی ،حالا میخواستم ببینم این طبیعی هستش و احیانا آیا باید کاری انجام بدم یا خیر با تشکر

با سلام و احترام

بله این تاخیر به دلیل حجم بالایی درخواست های ویزای کانادا گاهی پیش خواهد آمد. یک مقدار صبور باشید، اگر همه چیز درست ارائه شده باشد ویزای درخواستی شما صادر خواهد شد.

 

حمیدرضاقاسمی : با سلام . بنده یه ویزای شینگن 2011 آلمان و دوتا ویزای شینگن 2018 فرانسه دهرم یا تمکن مالی مناسب , جوازکسب , 2 سند مغازه و 2 سند ملکی و سابقه 18 سال بیمه و 44 سال سن میخواستم بدونم بدون دعوت نامه چقدر شانس ویزای 5 ساله توریستی رو دارم .

با سلام واحترام 

در صورتی که پرونده به درستی اعمال گردد و نامه توجیهی به آفیسر قانع کننده باشد، با توضیحات داده شده شانس خوبی برای دریافت ویزای کانادا مولتی خواهید داشت.

Reza : با سلام و ارزوی موفقیت بنده ۳۴ سال سن دارم. برای ویزای توریستی کانادا اقدام کردم و انگشت نگاری هم انجام شد. می خواستم بدونم باتوجه به شغل دولتی در یک جای معتبر با ۱۳ سال سابقه بیمه و داشتن ویزای شنگن (المان) و سفر ترکیه و ارمنستان و تکمیل بودن تمامی مدارک (تمکن مالی معمولی) چقدر شانس گرفتن ویزای توریستی رو دارم؟ ممنون از شما

با سلام و احترام 

باید پرونده و مدارک شما توسط کارشناس به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد و اینکه نامه توجیهی شما برای آفیسر باید ارائه گردد. پس از بررسی مدارک میزان موفقیت شما بررسی خواهد شد.

ازاده ازادى : سلام دخترم براى ژانويه ٢٠١٧ ويزاى تحصيلى استراليا اقدام كرد كه متاسفانه به دليلى كه نمى دونيم رد شد. البنه دايي اش در انجا بود و ما اعلام نكرده بوديم. الان براى كانادا اقدام كرديم ومدت سه ماه از انگشت نگارى اش مى گذره ايا چون استراليا ريجكت شده ممكنه در ويزاى كاناداش تاثير داشته باشه؟

با سلام واحترام

دریافت پذیرش از دانشگاه دلیل محکمی برای اخذ ویزای استرالیا نخواهد بود و اینکه باید دلیل ریجکتی مشخص میشد سپس درخواست ویزای کانادارو مطرح میکردین...

طولانی بودن زمان پاسخگویی دلیل ریجکتی نخواهد بود بلکه مدارک ارائه شده از سوی شما دلیل ریجکتی را مشخص خواهد کرد.

سمکو : با سلام و سپاس، لطفاً بفرمایید بعد از دریافت تاییدیه ارسال مدارک سفارت کانادا چه مدت تا دریافت نامه انگشت نگاری طول می‌کشد؟ من سه روز پیش نامه تایید مدارک را از سفارت کانادا گرفتم ولی هنوز خبری از نامه انگشت نگاری نیست.چون دوستان می‌گفتند که بلافاصله میاد. در ضمن من برای فرصت مطالعاتی کانادا اعضای هیئت علمی به همراه خانم و دختر ۴ ساله ام اقدام کردم. با سپاس مجدد

با سلام واحترام 

جوابدهی به درخواست ویزای کانادا در بعضی از موارد طولانی خواهد بود. لطفا صبور باشید.

رضاا : سلا من ٤ ماه قبل درخواست ويزاي شنگن رد شدبه علت نقص مدارك الان مداركم تكميله ميخوام بزاي ويزاي توريستي كانادا اقدام كنم اي اين ريجيكتي تاثيري در ويزاي كانادا داره؟

با سلام و احترام 

بله تاریخچه سفر شینگن در اخذ ویزای کانادا بسیار موثر است.

باید اول دلیل ریجکتی شما مشخص گردد و سپس اقدام به درخواست ویزای کانادا نمایید .

رضاا : سلام ٤ ماه پيش به دليل نقص مدارك ريجكتي شينگن داشتم اما الان مداركم كامله اگه واسه ويزاي كانادا اقدام كنم ايا اين ريجكتي تاثيري در ويزا داره؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

ترجیحا قبل از درخواست ویزای کانادا برای دریافت یک ویزای شینگن اقدام نمایید. و مدارک خود را کامل به سفارت ارائه دهید.

روناک رستمی : با سلام، ميخواستم بدونم كه الان كه پروسه پاسخ دهي به درخواست براي ويزاي توريستي كانادا اينقدر طولاني شده ( شايد بيشتر از ٤ ماه) اگر بجاي استانبول يا انكارا از طريق يكي از كشورهزي اروپايي براي انگشت تگاري اقدام كنيم بهتر نيست زودتر جواب نميدن؟؟؟

با سلام و احترام 

در برخی از پرونده ها پاسخ دهی جواب سفارت برای تایید یا رد درخواست طولانی خواهد بود.

اگر که ویزای کشور اروپایی رو داشته باشید و تایید کنند میتوانید همانجا اقدام به انگشت نگاری بفرمایید.

همچنین میتوانید در وبسایت اقدام به ثبت سفارش نمایید در اولین فرصت با شما در تماس خواهیم بود.

Ali mohammad : با عرض سلام به کارشناسان محترم بنده ۲ ماه هست که از دفتر سفارت در استانبول (انگشت نگاری) میگذره پ میخواستم سوال کنم اکثرا جواب یعد از چند روز میاد و اینکه میشه گفت چون مدتش بالاتر رفته احتمال ویزا شدن بیشتره ممنون از لطفتون❤️❤️❤️

با سلام واحترام

خیر رد یا تایید درخواست ویزای کانادا به مدارک ارائه شما بستگی خواهد داشت و ارتباطی به تاخیر در زمان پاسخگویی ندارد.

امیر : با سلام من برای شرکت در سمینار ۳۱ آگوست ۲۰۱۸ آنلاین درخواست ویزای کانادا کردم دعوتنامه و.. هم دارم حالا برای انگشت نگاری به نظر شما کجا مناسبتر و زودتر جواب ویزا رو میدن؟استانبول یا دبی؟ فقط میترسم تا اون موقع ویزا حاضر نشه

با سلام و احترام 

تفاوتی نخواند داشت میتوانید به هر کدام از سفارت های کانادا در دبی یا استانبول درخواست دهید.

جوابدهی به درخواست ویزا با توجه به تاریخ دعوتنامه و سمینار خواهد بود.

علی رضا : سلام من میخواستم برای ویزای کار در کانادا اقدام کنم میخواستم ببینم چطور امکانش هست . 35سال سن دارم فوق لیسانس کامپیوتر با 5سال سابقه کار غیر مرطبت همسرم هو لیسانس مامایی دارن با سابقه کار مرتبط

با سلام  و احترام

سن شما برای ویزای کار مناسب نیست اما برای همسران میتوانیم ویزای کار انگلستان دریافت کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های موسسه در ارتباط باشید.

آرتا : با سلام حدود دو سال قبل با برنامه خوداشتغالی هنرمندان با وکیل اقدام کردم تا مرحله اپدیت مدارک هم پیش رفتم و مدارک را در زمان خواسته شده ارسال شد.اما پرونده من در ورشو لهستان ریجکت شد که دلیل ان هم راضی نشدن افیسر اعلام شده .میخواستم بدونم ایا امکان پیگیری دوباره و مجدد وجود دارد؟؟

با سلام و احترام 

عموما اعتراض به ریجکتی ویزا بررسی نمیگردد و شما باید مجدد درخواست ویزا داشته باشید.

باید مدارک شما به صورت دقیق مورد بررسی کارشناسان موسسه قرار گیرد.

ارتا دخت زاهدی : با سلام حدود دو سال قبل با برنامه خوداشتغالی هنرمندان با وکیل اقدام کردم تا مرحله اپدیت مدارک هم پیش رفتم و مدارک را در زمان خواسته شده ارسال شد.اما پرونده من در ورشو لهستان ریجکت شد که دلیل ان هم راضی نشدن افیسر اعلام شده .میخواستم بدونم ایا امکان پیگیری دوباره و مجدد وجود دارد؟و پیشنهاد شما چیست؟

با سلام و احترام 

عموما اعتراض به پرونده های ریجکتی ویزا نتیجه بخش نخواهد بود. همچنین باید مدارک و نامه رجکتی شما مورد بررسی قرار گیرد تا بتوانیم بهترین راه حل برای دریافت ویزا را ارائه دهیم.

اکبر : سلام من ٥تا ويزاى شينگن وانگليس وژاپن وچين ومالزى وتركيه وقطروامارات رادارم وبا خانواده پنج نفره كه يكى از بچه هام ويزاى شينگن داره و ويزاى ولى بقيه ويزاى إمارات دارن فكر مى كنيد احتمال قبولى چند درصد ميباشد

با سلام واحترام 

باید به صورت دقیق مدارک و شرایط مورد بررسی قرار گیرد تا بتوان شانس دریافت ویزای کانادا را افزایش داد.

ریزان : سلام خسته نباشید ..من مامانم کانادا زندگی میکنه چند سال پیش برام ویزا گرفتن ولی من بنا به دلایلی نتونستم برم و ازدواج کردم الانم یه پسر دارم من میخواستم بدونم میتونم بازم از ویزام استفاده کنم

با سلام و احترام 

اگر ویزاتون اعتبار داشته باشه و به سفارت دلیل موجه آورده بشه که به چه دلیل به کانادا سفر نداشتین و آفیسر رو قانع کنه، بله میتوانید از ویزای کانادا استفاده کنید.

گلی هاشمی : سلام سال ۲۰۰۶ اقدام به مهاجرت از نوع نیروی متخصص کردیم همراه با شوهر و دخترم که در سال ۲۰۱۱ اعلام کردن که از۶۷ امتیاز ۶۴ آوردیم و ریجکت شدیم در همون موقع برای کبک اقدام کردیم اما در سال ۲۰۱۴ دوباره renew کردن مدارک رو خواستند که چون دخترم دیگه مدرسه میرفت و طول کشیده بود ما از تجدید مدارک جدید خودداری کردیم و دیگه دنبال نگرفتیم ، بعد از آن تعدادی ویزای شینگن که آخری آن مولتی یکساله هست داریم بعلاوه کشورهای دیگه مثل ژاپن و هنگ کنگ و مالزی و.... درحال حاضر عروسی دعوتیم در کانادا با مدارک اعتباری مالی خیلی خوب و دعوتنامه مناسب از طرف فامیلمون که ۱۸ سال شده در کانادا هستند ، آیا میتوانم اقدام به گرفتن ویزا توریستی بکنم یا خیر؟

با سلام و احترام

برای اقدام به ویزای کار برای هر کشوری نیاز به مدرک زبان دارید و عموما سنتون زیر 30 سال باشه.

اسکندری : سلام پس از دریافت ویزای کار کانادا آیا حتما بایستی در بازه زمانی خاصی وارد خاک کانادا شد یا می توان در بازه زمانی اعتبار ویزا برای بار اول وارد خاک کانادا شد ممنون

با سلام و احترام

بعد از تایید درخواست ویزای کانادا می‌توان تا زمانی که ویزا معتبر است وارد خاک کانادا شوید

شیما صمدزاده : سلام. پنج روز از مهلت ارسال پاسپورتم برای درج ویزا کانادا در پاسپورتم گذشته.آیا امکانی برای پیگیری یا اقدام بر اساس همین سابقه برای من وجود داره؟

با سلام واحترام 

خیر متاسفانه مجدد باید مراحل درخواست ویزای کانادا را طی نمایید.

Reza Anooshehei : با سلام همسر بنده ويزا دانشجويي کانادا دارد براي بنده اقدام به ويزا توريستي مطمئن است يا اوپن ورك پرميت؟

با سلام واحترام 

باید مدارک شما و همسران مورد بررسی کارشناسان قرار گیرد. به انتخاب کارشناس ویزا خواهد بود که چه نوع ویزایی برای شما مناسب خواهد بود.

vahid karimi : با سلاممن و همسرو دخترسه ساله ام در تاريخ ١٨ دي نود و شش در آنكارا انگشت نگاري شديم و تا كنون ١٥ خرداد هنوز جوابي براي ما ارسال نشده ،آيا شانسي براي قبولي داريم و يا بايد پيگيري كنيم ؟با تشكر

با سلام واحترام 

زمان مشخص کننده ی رد و یا تایید ویزای درخواستی شما نخواهد بود.بله میتوانید پیگیری نمایید.

نسرین : سلام و خسته نباشید. چقدر داشتن مسافرت به اروپا با ویزای شینگن در گرفتن ویزای تحصیلی کانادا واجب است؟ آیا برای کسی که نزدیک به سی سال دارد و دوره یک ساله در دانشگاه هنرهای دیجیتال ونکوور پذیرفته شده است داشتن مسافرت پیشین برای گرفتن ویزای تحصیلی واجب است؟

با سلام و احترام 

ویزای شینگن برای اخذ ویزای کانادا بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

اسکندری : سلام چنانچه ویزای کانادا دریافت کرده باشیم اما به دلیل مشکلی نتوانیم به کانادا سفر کنیم آیا برای سفرهای بعدی به کانادا و اخذ ویزا مشکلی به وجود خواهد آمد سوال دوم اگر یکبار انگشت نگاری در ترکیه انجام داده باشیم برای سفرهای بعدی آیا مجددا باید انگشت نگار کنیم متشکرم

با سلام و احترام

برای درخواست بعدی ویزای کانادا باید توضیح داده شود که چرا در درخواست قبلی به کانادا سفر نداشته اید.

مجید : سلام ببخشید برای ویزای توریستی کانادا چک ضمانتی بازگشت مسافر چه مبلغی باید باشد؟؟؟ با تشکر از پاسخ گویتان.

با سلام واحترام اگر مدارک شغلی مناسبی داشته باشید نیازی به ضمانت بازگشت نخواهد بود

الناز كامراني : سلام براي ويزاي توريستي يه ويزاي شنگن دارم كه با فاميلي قبليم كه مدت يه ساله عوض شده هست براي ارسال مدارك كه تغيير نام خانوادگي هست بايد چيكار كنم؟؟؟

با سلام واحترام 

باید تمامی مدارک تغییر فامیلی رو برای اخذ ویزا به سفارت ارائه دهید.

Ali : با عرض سلام و خسته نباشید من حدود ۴۰روز از انگشت نگاری در سفارت کانادا میگذره که جوابی نیومده ایا احتمال ریجکت شدن ویزای کانادا هست

با سلام و احترام

تاخیر در زمان اعلام نتیجه ویزای کانادا دلیلی بر ریجکت شدن شما نخواهد بود باید مدارک را به درستی ارائه دهید.

فهیمه حیدری : سلام ، ممنون ازسایت خوبتونمن میخوام برای ویزای کاری کانادا اقدام کنم ،بارشته ی پرستاری. میخوام بدونم چه شرایطی داره ، و اینکه چقدر این پروسه طول میکشه؟ .. واقدام ازطرف شما ضمانتی مبنی برانجام این کار داره یا نه. ممنون .

با سلام و احترام

شما با این رشته میتوانید در کشور انگلستان مشغول به کار شوید فقط باید مدرک بین المللی رو قبل از اعزام به انگلیس اخذ کرده باشید

مريم يوسفي : سلام من سه سال قبل توسط يك وكيل به نام آقاي ... اقدام به دريافت ويزاي توريستي كانادا براي خودم و دخترم كرديم مع ريجكت شديم و دليل اون نفهميديم الان مجدد توسط كسي ديگه اقدام كرديم مجدد رد شديم با توجه به اينكه تعداد ٥ ويزاي شينگن دارم و دخترم ٣ تا مدير مالي هستم با ٢٣ سال سابقه فقط اينكه چطوري و با چه هزينه اي ميتونم اين مشكل حل كنم و اينكه أصلا اقدام كنم يا خير

با سلام و احترام 

در پرونده شما حتما نقطه ی ابهامی برای آفیسر وجود داشته که شما را رجکت کردن یا درخواست ویزای کانادا به صورت آماتور انجام شده، در حال حاضر باید مدارک شما به طور دقیق مورد بررسی قرار گیرد. تا بتوانیم برای اقدام مجدد تصمیم گیری کنیم.

با مراجعه به صفحه رو به رو میتوانید اقدام به ثبت سفارش ویزای کانادا نمایید. در اولین فرصت با شما در تماس خواهیم بود  سفارش ویزای کانادا

Armita __yz : سلام‌ می خواستم بدونم‌ در صورت پذیرش از سمت کانادا برای ویزای تحصیلی اگر نتونیم به اونجا بریم مشکلی برای اقدام مجدد به وجود میاد ؟ و‌ این که ممکن هست در آینده برای دریافت اقامت در کشور های دیگر هم دچار مشکل شم ؟

با سلام و احترام

اگر با ویزای کانادا موافقت شود و نتوانید به کانادا سفر کنید درخواست مجدد با مشکل مواجه خواهد شد و باید دلیلی برای این کار عنوان بفرمایید.

احمد علي اكبر : سلام،من و همسرم ويزاي ٥ساله كانادا از(٢٠١٤)داريم تا(٢٠١٩)اما تا(٢٠١٨) به كانادا نرفتيم ، حالا در٢٠١٨ قصد سفر داريم ، سوْال : ١ - استفاده نكردن از ويزا به مدت ٤سال الان كه ميخواهيم به كانادا سفر كنيم، ممكن است به إيرادي برخورد كند، كه نتوانيم به كانادا سفر كنيم؟ ٢- اگر تا پايان اعتبار ويزاي فعلي به كانادا نرويم، درخواست ويزاي مجدد ممكن است ريجكت شود؟ با سپاس فراوان براي پاسخ:احمد علي اكبر

با سلام و احترام

بله به احتمال زیاد به مشکل بر خواهید خورد

رویا : با سلام و تشکر ، ما یک خانواده ۵ نفره هستیم که یه سفر اروپایی در پیش رو داریم سوال من این است که برای دریافت ویزای مالتیپل کانادا اگه کل خانواده مهر شینگن در پاسمون داشته باشیم چقدر شانس قبولی داریم ؟ دختر بزرگم ۲۷ ساله است و دو فرزند زیر ۱۸ سال دارم، اگه شانس دریافت ویزا برای کل خانواده کم هست چه اقدامی بهتر است انجام بدیم که کل خانواده به کانادا بریم و ویزای توریستی بچه هام به ویزای تحصیلی تبدیل بشه؟ سپاسگزارم

با سلام و احترام

یک شینگن برای دریافت ویزای مولتیپل کانادا کافی نمی باشد.

و همچنین ویزای توریستی را نمیتوان به ویزای دیگری تبدیل کرد.

البته باید مدارک شما به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد تا بتوانیم دریافت ویزای مالتیپل کانادارو تضمین کنیم.

مرجان : سلام. خانواده‌ی جهار نفره قصد سفر به کانادا داریم. دعوتنامه هم داریم. هم خودم و هم همسرم شاغل هستیم. برای همه‌ی اعضای خانواده باید یک درخواست ویزا ارایه بدیم یا برای هر کدوم جداگانه؟

با سلام و احترام

با توجه به نوع دعوتنامه و تراول هیستوری اعضای خانواده تعیین میگردد که باید درخواست ویزای کانادا به صورت جداگانه ارائه گردد یا خانوادگی

همت آذر پیر : سلام بنده تقریبا ۶ماه قبل برای ویزای توریستی کاندا اقدام کرددم و متاسفانه ویزای بنده مردود شد الان کاندا داره راننده پایه یکم میگیره وبخطر همینم ویزای کاری میده میخاستم بدونم ایا اون ویزای قبلی من میتونه تو ویزای کار منم تاثیر منفی داشته باشه یا خیر اگه جواب بنده رو بدید خیلی ممنون میشم

با سلام و احترام

بله رجکتی قبلی بر روی تایید درخواست ویزای کانادا تاثیر مستقیم خواهد داشت.

مریم : سلام من یکبار برای ویزای توریستی کانادا ریجکت شدم .الان دوباره درخواست ویزا دادم ،میخواستم یدونم که بازم لازم هست برای انگشت نگاری برم ترکیه ؟ ممنونم

با سلام و احترام 

بله تمامی مراحل اخذ ویزای کانادا مجدد تکرار خواهد شد.

زهرا : سلام‌خسته نباشید برای ویزای شینگن میخواستم اقدام کنم به همراه شوهرم و دختر چهار ساله ام که مهاجرن ولی اقامت قانونی ایران رو بیشتر از ۱۵ ساله که دارن من خودم ایرانیم بعد اینکه یه بار درخواست ویزای تحصیلی برای دخترام دادم اما متاسفانه ریجکت شد الان از طریق وکیل برای من در خواست ویزای کاری دادن به خاطر اینکه کارامون زودتر پیش بره میخوام در خواست ویزای شینگن بدم به نظر شماایا به ما ویزای شینگن رو میدن

با سلام و احترام 

اگر پرونده شما به صورت دقیق پیگیری شود و دلایل ریجکتی ویزای شینگن مشخص گردد و اقدام به رفع مشکلات نمایید، بله امکان پذیر خواهد بود.

مهرنوش : سلام خسته نباشيدببخشيد يه سوال در خصوص اقامت از طريق تولد فرزند كانادا داشتم از خدمتتون من تو ماهه ششم بارداري هستم ميخواستم ببينم اكر الان اقدام كنم براي ويزاي توريستي چقدر زمان ميبره تا اوكي شه باتوجه به اينكه ويزاي شينگن هم ندارم چقدر امكانش هست كه بتونم تو اين مدت بتونم به هدفم برسم

با سلام و احترام 

با توجه به زمان کم برای دریافت ویزای کانادا میتوانیم ویزای مولتی انگلیس ( انگلستان ) به صورت فوری اخذ کنیم و از همانجا به کانادا سفر کنید.

mehrdad : سلام شما در این صفحه ۶ نوع یزای کشور کانادا را معرفی نموده اید سئوال من این است ویزای ویزیتوری کدام یک از این نوع ویزا هستش ممنون میشم پاسخ دهید.

با سلام و احترام 

ویزاهای کانادا که در وبسایت مشاهده میفرمایید یا توریستی یه تحصیلی یا کاری هستن که احتمالا منظور شما ویزای توریستی کانادا هستش

زهرا : باسلام اگه ازدواج یا همون عقد در سفارات کانادا ( آنکارا) صورت بگیرد گرفتن ویزا تا چه زمانی داده میشود و ساکن شدن در کانادا تا چند سال می باشد آیا با ازدواج در سفارت کانادا می توان به طور دائم ویزای کانادا را داشت یا خیر؟ در صورت خیر پس تا چه مدت میتوان از این طریق اقامت وکانادا رو گرفت

با سلام و احترام

برگزاری مراسم شما در سفارت کانادا تفاوتی در اخذ ویزای کانادا نخواهد داشت.

سما رحيمي : سلام، من.و همسرم براي مالتيپل كانادا اقدام كرديم ريجكت شديم ، اعتراض كرديم قبول شد و گفتند رفتيد بك گراند چك كه بالاي چهار ماه طول ميكشه، من چهار روز بعد ويزا شدم و همسرم الان دو هفته گذشته هنوز جوابي نگرفته، اقدامي بايد كرد؟

با سلام احترام

شما میتوانید به مجموعه وکالت بدین که مورد ویزای کانادا در سفارت پیگیری و دریافت گردد.

شیما : وقتتون بخیر بنده از بچگی سیتیزن کانادا هستم به واسطه پدرم. اما هیچوقت در کانادا زندگی نکردم و ایران بزرگ شدم.البته یک بار به کانادا سفر کردم. الان ازدواج کردم در ایران و میخوام و همسرم رو ببرم به کانادا مادامی که در ایران هستم. آیا زمانی میرسه که باید جداگانه برم کانادا و کارهای خاص قبل آمدن همسرم رو انجام بدم؟ چند روز یا هفته قبلتر؟ پروسه اومدن همسرم به کانادا با توجه به دولت جدید چقدر طول میکشه؟ یکی از چیزهایی که باید ثابت کنیم این هست که به محض رسیدن به کانادا با هم زندگی خواهیم کرد. چه مدرکی برای این موضوع آماده کنم به نظر شما؟ سپاس فراوان

با سلام و احترام

ویزای ازدواج شما بسیار سخت است 

بنابراین باید مدارک کامل و کافی داشته باشید 

اخذ ویزای ازدواج کانادا عموما 3 ماهه زمان برخواهد بود.

همچنین میتوانید جهت مشاوره با شماره تماسهای دفتر در ارتباط باشید.

آذر : سلام ببخشيد من به مدت ٦ ماه براي فرصت مطالعاتي از يكي از دانشگاه هاي كبك پذيرش گرفتم،هزبنه هامم توسط وزارت علوم طبق نامه ارايه شده پرداخت ميشه،آيا باز هم گردش ٤ ماهه لازمه؟و اينكه حداقل تمكن مالي براي من و همسرم توي ٦ ماه چقد بايد باشه؟

با سلام و احترام

باید مدارک شما به صورت دقیق مورد بررسی موسسه قرار بگیرد و بله به پرینت حساب نیز نیاز دارید.

سمانه اسفندیاری : با ویزای تحصیلی کانادا میشه برای اقامت دائم اقدام کرد؟ من لیسانس کاردرمانی دارم با معدل بالای 17 و مدرک آیلتسمم گرفتم این رشته برای بورسیه پذیرش داره؟ و اگر توی دانشگاهای کانادا بورسیه بشم هزینه های جانبی من چقدر میشه؟ حق الزحمه موسسه شما چطور؟ ممنون از سایت خوبتون

با سلام و احترام

بله میتوانیم برای اقامت کانادا اقدام کنیم در شرایط خاص

بله امکان بورسیه شدن شما هست اما باید مدارک بررسی گردد.

برای اطلاع از هزینه ها میتوانید با شماره های دفتر در تماس باشید.

صبا : سلام ممنونم از اطلاعات خوبتون، میخوام بدونم منو همسرم اگر نخوایم پناهندگی بگیریم میتونیم برای اقامت کانادا اقدام کنیم؟ با ویزای مولتی کانادا میشه اقامت دائم گرفت؟

با سلام و احترام

ویزای 5 ساله کانادا ویزای توریستی می باشد و اینکه در هیچ کشوری ویزای توریستی قابل تبدیل به اقامت نمی باشد. بنابراین برای اقامت کانادا میتوانید از طریق سرمایه گذاری یا کارآفرینی اقدام به اخذ اقامت نمایید.

مهسا کلانتری : با سلام پدر و مادرم برای کانادا اقدام کرده اند، جواب ویزا مثبت بود، پاسپورت ها رو برای دریافت ویزا پیک آپ کردیم. اما امروز یه نامه اومد تو پروفایلم که درخواست آپلود مدارک خدمت وظیفه را داشت به همراه یک جدول که جزئیات دقیقی از سال خدمت، شرح وظایف، نام فرمانده، رسته درجه، مکان خدمت و ... بود. با توجه به اینکه کارت پایان خدمت پدرم قدیمی است و جزئیات بیشتری نسبت به کارت های پایان خدمت جدید در آن درج شده اما مترجم همه آنها را ترجمه نکرده، از جمله نام فرمانده و ... آیا امکان دارد دلیل درخواست مجدد سفارت به همین دلیل باشد که ترجمه کافی نیست؟ یا دلیل دیگری دارد؟چکار باید بکنم ؟ آیا مجدد همان مدارک را آپلود کنم؟ و یا مجدد ترجمه ی کامل تری را ارائه دهم؟با تشکر از راهنمایی شما

با سلام و احترام 

باید پرونده و مدارک ارائه شده توسط شما برای درخواست ویزای کانادا مورد بررسی دقیق قرار گیرد. همچنین میتوانید جهت راهنمایی با دفتر تماس بگیرید،کارشناسان ویزای کانادا پاسخگوی شما خواهند بود.

مینا : من برای ویزای تحصیلی اقدام کرده ام و در مدارکم سند و نامه تمکن مالی از طرف پدر و مادرم گذاشته ام. آیا امکان دارد پدر و مادرم هم با همین سندها و تمکن ها بتوانند ویزای ۵ ساله کانادا را بگیرند؟

با سلام و احترم 

بله شما برای دریافت ویزای کانادا میتوانید از همین مدارک برای دریافت ویزای کانادا اقدام بفرمایید اما این نکته رو هم در نظر بگیرید که ویزای تحصیلی کانادا با ویزای توریستی کانادا از لحاظ ارائه مدارک و درخواست بسیار متفاوت است.

مجتبی رحیمی : آیا محل انگشت نگاری و محل ارسال پاسپورت برای دریافت ویزای کانادا میتواند متفاوت باشد ؟ آیا امکان تعویض پاسپورت بعد از انگشت نگاری می باشد ؟ من میخوام به آلمان سفر کنم و در آلمان هم انگشت نگاری رو انجام بدم و بعد از سفر پاسپورتم رو تعویض کنم تا ویزای ۵ ساله توی پاسپورت جدید باشه و ۵ سال اعتبار داشته باشه و پاسپورت جدید رو برای دریافت ویزا به آنکارا ارسال کنم . آیا امکان پذیر است ؟

با سلام و احترام 

خیر محل انگشت نگاری و ارسال پاسپورت باید یک جا باشه.

خیر امکان بعد از انگشت نگاری امکان تغییر پاسپورت نیست، شما میتوانید قبل از درخواست ویزا پاسپورتتون رو تمدید کنید.

همچنین برای راهنمایی بهتر میتوانید با شماره تلفن های موسسه در تماس باشید. 

شهريار توكلي : اگر تقاضاي ويزاي امريكا رد شده باشد در فرمهاي ويزاي ٥ساله كانادا بايد اعلام كنيم يا نه

با سلام و احترام

نیازی به اعلام ریجکت نیست اما به احتمال بالایی درخواست ویزای کانادا مولتی نیز ریجکت خواهید شد.

ساسان : سلام آیا میشه با نداشتن مهر ویزای شینگن از قبل برای اولین بار درخواست ویزای توریستی کانادا داد؟؟؟ و این ک مبلغ گردش مالی 4 ماه اخیرمورد قبول سفارت کانادا چقدر باید باشد؟؟؟ با تشکر

با سلام و احترام

بله میتوانید با داشتن شرایط خاص بدون داشتن ویزای شینگن درخواست ویزای کانادا داشته باشید.

مبلغ گردش 4 ماه آخر حساب نیز باید مورد بررسی قرار بگیرد اما عموما واریز و برداشت بالای 4 میلیون تومان خواهد بود.

شقایق : سلام ما خانوادگی برای ویزای کانادا اقدام کردیم و متاسفانه چند روز پیش متوجه شدیم که بهمون ویزا ندادن ... از نظر خودمون همه موارد تکمیل و بدون نقص بودن، دلم می خوا‌د بدونم ایا می تونم اعتراض کنم ؟ اگر بله چطوری ؟ پیشاپیش سپاس از راهنمایی تون

با سلام و احترام

بله میتوانید اعتراض بزنید اما تجربه ثابت کرده که فایده ای نخواهد داشت.

شما میفرمایید مدارک کامل بوده اما باید مدارک ارائه شده به صورت دقیق مورد بررسی قرار گرفته و سپس به شما عنوان میکنیم دلیل رد درخواست ویزای کانادا چه بوده است.

همچنین میتوانید در وبسایت اقدام به ثبت سفارش ویزای کانادا نمایید تا جهت راهنمایی بیشتر کارشناسان بخش ویزای کانادا با شما در تماس باشند.

پژمان اکبرزاده : سلام من پاسپورت قدیمی رو گم کردم باید چکار کنم ممنونم

با سلام و احترام

اگر نگران سفرهای قبلی خود به اروپا هستین نگران نباشید همه آنها در سیستم ثبت شده است.

احمد اکبری : منظورم از سؤال قبلی این بودکه اگر تا یک ماه برای گرفتن ویزای تأیید شده 5 ساله از آنکارا اقدام نکنیم آیا ویزای صادر شده باطل می شود؟

با سلام و احترام

اعتبار ویزای کانادا بر منبای اعتبار پاسپورت تعیین میگردد.

اگر ویزای شما صادر شده تا اتمام زمان اعتبار پاسپورت باطل نخواهد شد

sepehr : با سلام. ایا دعوتنامه از یکی از دوستانم که ساکن کانادا هستند و وضعیت مالی مناسبی هم دارند مورد قبول هست ؟

با سلام و احترام

برای درخواست ویزای کانادا باید اعتبار دعوتنامه و مدارک دیگه که باید به سفارت کانادا ارائه دهید مورد بررسی قرار گیرد.

میتوانید در وبسایت اقدام به ثبت سفارش ویزا بفرمایید، کارشناسان ویزای کانادا در اولین فرصت با شما در تماس خواهند بود

فاطمه : با سلام و خسته نباشید من ویزای تحصیلی کانادا اقدام کرده بودم ۶ اردیبهشت جواب رد ویزام اومد حالا می خواستم برای تور تابستان کانادا ثبت نام کنم میخواستم شما راهنمایی کنید که ایا به من ویزای توریستی می دهند و اینکه فروردین انگشت نگاری رفتم دوباره باید انگشت نگاری بشوم

با سلام و احترام

بله تمامی مراحل اخذ ویزای کانادا باید از ابتدا انجام شود انگشت نگاری مجدد نیز خواهید شد.

همچنین میتوانید در وبسیات اقدام به ثبت سفارش ویزای کانادا نمایید، کارشناسان شرکت جهت راهنمایی با شما تماس خواهد گرفت.

مهسا : با سلام و وقت بخیر ، سوالی داشتم خدمتتون ممنون میشم راهنمایی بفرمایید ، من و نامزدم قصد داریم برای ویزای پنج ساله کانادا اقدام کنیم ، نامزدم پزشک هستن و متخصص شرایط مالی خوبی نداریم ایا شانس گرفتن ویزا رو داریم با توجه به اینکه ایشون ۴۷ سالشونه ، به نطر شما چقدر باید تمکن مالی داشته باشیم

با سلام و احترام

پرونده شما باید به طور کامل بررسی گردد اما با داشتن دعوتنامه قوی شانس اخذ ویزای کانادا بالا خواهد رفت.

همچنین میتوانید در وبسایت اقدام به ثبت سفارش نمایید، کارشناسان ویزای کانادا در اولین فرصت جهت راهنمایی با شما در تماس خواهند بود.

مهرانا : براي دوره زبان بايد ویزای توريستي کانادا اپلاي كرد يا تحصيلي؟ من پذيرش شرطي دارم

با سلام و احترام

اگر که ویزای توریستی کانادا رو اقدام بفرمایید اعتبار اقامت شما 14 روز خواهد بود و پس از 14 روز باید به کشور خودتون برگردین.

شما باید درخواست ویزای تحصیلی کانادارو داشته باشید که بتوانید در طول مدت تحصیل در کانادا ساکن شوید.

احمد اکبری : اگر تا یک ماه برای پیکاپ ویزای کانادا اقدام نکنیم سرنوشت ویزا چه می شود؟

با سلام و احترام

ویزای توریستی کانادا دارای 14 روز اقامت و دارای 3 ماه اعتبار میباشد

از زمانی که ویزای توریستی کانادای شما صادر گردد تا 3 ماه اجازه دارید که به کانادا سفر کرده و تا 14 روز اقامت داشته باشید و قبل از اتمام اعتبار ویزا به کشور خودتان بازگردید.

faeze : اول از همه از سایت خوبتان و جوابهای سریع که میدهید متشکرم. برای بررسی پرونده توسط کارگزار شما چقدر هزینه باید پرداخت شود؟ و آیا با توجه به اینکه من برای کنفرانس در 30 خرداد میخواهم بروم آیا امکان گرفتن ویزای مولتیپل 5 ساله وجود دارد؟ یا باید سینگل بگیرم؟

با سلام و احترام

باید پرونده شما مورد بررسی قرار بگیرد.

اگر مدارک شما تکمیل بوده و دارای دعوتنامه قوی ای باشید میتوانیم برای ویزای کانادا مولتی اقدام کنیم.

هزینه و تمامی توضیحات نیز در وبسایت عنوان شده است. لطفا قسمت توضیحات را به دقت مطالعه فرمایید.

Faeze : سلام. مرسی از پاسخ سریعتان. سوالی که پرسیده بودم در رابطه با کشور کانادا بود. میخواستم بدونم همه مدارک باید مهر دادگستری بخوره یا نه؟ واحتمال اینکه به ما ویزا بدهند چقدر است. من و همسرم ۱ ویزای شینگن قبلا داشتیم. ممنونم

با سلام و احترام 

بله برای درخواست ویزای کانادا مدارک به مهر احتیاج دارند

و احتمال موفقیت برای تایید درخواست ویزای کانادا به عوامل بسیاری بستگی دارد و باید پرونده شما مورد بررسی قرارگیرد

فائزه زمانیان : من و همسرم دعوتنامه از کنفرانس خارجی برای ارائه مقاله مشترکمان داریم. هر دو یک ویزای شینگین در پاسپورت داریم. سوال من این است: 1- من فرزند یک سال و 3 ماهه دارم که شیرخوار است , با خود میخواهم ببرم ولی دعوتنامه ندارد، تکلیفش چه میشود؟ 2- آیا امکان ریجکت شدن ما هست؟ 3- مدارک لازم برای گرفتن این ویزا چه چیز هایی هست؟ 4- آیا مدارک غیر تمکن مالی مثل فیش حقوقی، اشتغال به کار، حکم کارگزینی، مدرک تحصیلی و بیمه نیز نیاز به مهر دادگستری دارد؟ یا فقط مهر دارالترجمه کفایت میکند؟ متشکرم

با سلام و احترام

با توجه به اینکه شما دعوتنامه شرکت در کنفرانس را دارید و تصمیم دارید فرزند خود راه همراه ببرید بهتر آن است که از کارگزار برای اخذ ویزا کمک بگیرید.

داشتن مهر دادگستری برای کشورهای مختلف متفاوت است و باید مشخص شود که کدام کشور مقصد شما میباشد برای دریافت ویزای شینگن

مرصاد اسمائیلی : ویزای تحصیلی کانادا چقدر طول میکشه. منظورم کل پروسه ی رفتن هستش

با سلام و احترام

ویزای تحصیلی در حال حاضر جز خدمات ویزا 724 نمی باشد.

ندا : با سلام 1. برای ویزای کانادا ارسال مدارک رزو بلیط الزامی است؟ 2. بازه زمانی را از ارسال تا تاریخ رفت حدود چه مدت در نظر بگیرم؟ 3.اثبات رابطه خویشاوندی درجه دوم نیاز به چه مدارکی دارد؟

با سلام و احترام

بله برای ویزای کانادا ارسال مدارک رزرو بلیط الزامی می باشد.

بازه زمانی را حدود 2 ماه در نظر بگیرید.

ارسال دعوتنامه نیازی به اثبات خویشاوندی ندارد، فقط زمانی که از شما سوال میشه که ارسال کننده دعوتنامه کانادا با شما چه نسبتی دارد شما عنوان میکنید که از خویشاوندان شما هستن

ندا : با سلام من از طریق خاله ام دعوت نامه دریافت کرده ام برای مدارک ارسالی به سفارت رابطه خانوادگی را با چه مدرکی اثبات کنم و اینکه من خودم شخصا برای کارهایم اقدام میکنم زمان سفرم رادر چه بازه زمانی در نظر بگیرم اززمان در خواست ؟ و اینکه بلیط هم باید رزو کنم و همراه مدارک ارسال کنم ؟ با تشکر از شما

با سلام و احترام.

شما نیازی به اثبات خویشاوندی خود ندارید.

بله مدارک رو باید به صورت کامل به سفارت ارائه دهید.

زمان سفرتون رو هم باید توجه به وقت سفارت تنظیم بفرمایید.

حسین امیری : سلام . من برای شرکت و سخنرانی در کنفرانس درخواست ویزا داده ام و برای انگشت نگاری رفتم ارمنستان. و ارمنستان مدارک آنلاین مرا برای سفارت مسکو فرستاده است. برای اینکه به کنفرانس برسم و ویزای من در زمان مناسب بیاید می توانم کاری انجام دهم؟

با سلام و احترام

اگر دعوتنامه شرکت در کنفرانس رو داشته باشید ویزاتون رو قبل از برگزاری کنفرانس تایید خواهند کرد.

نگار ج : سلام بنده دانشجوي پزشكي سال ٦ هستم با اشتغال به تحصيل و دعوتنامه از طرف cousin بدون شينگن و مجرد چ قدر احتمال ويزا دادن هست ؟ اشتغال به تحصيل تأثيري داره؟

با سلام و احترام

اگر مدارک کامل بوده و دارای دعوتنامه معتبر باشید و وضعیت سربازی شما مشخص باید احتمال اخذ ویزای شما بالا خواهد رفت.

فاطمه : سلام و خسته نباشید من ۱۰ فروردین برای انگشت نگاری استانبول رفتم و ۱۴ ایمیل اومد که رزومه کاری و اخرین مدرک دوباره بفرستین منم ۱۸ فروردین فرستادم سوال من اینه که چندروزه ویزای تحصیلی برای کانادا می اد و ایا جدیدا تعییراتی در ویزای تحصیلی شده ممنون می شوم اگر راهنمایی کنید

با سلام و احترام
تغییرات چندانی در قوانین ویزای کانادا اعمال نشده باید در انتظار جواب ویزا بمونین.

زهرا : سلام خسته نباشید زهراهستم سه تا دختر دارم با همسرم ما تمام مدارک ترجمه کردیم وارسال کردی شوهرم و بچه هام؛ مهاجرن شوهرم یکبار دبی ویکبارهم ترکیه رفته ویزای شینگن نداره به ما ویزا میدن تا چقد دیگه باید صبر کرد

با سلام و احترام

ما دقیقا نمیدونیم که مدارک رو چیا ارائه دادین اما با نداشتن شینگن و اینکه خانوادگی درخواست کردین احتمال در اومدن ویزا پایین هستش.

لادن رضازاده : آیا برای گرفتن ویزای فرصت مطالعاتی مخصوص اعضای هیت علمی بایستی گواهی پزشکی از پزشک معتمد سفارت برای همه اعضا خانواده و خود متقاضی تهیه و همراه مدارک در سایت آپلود شود؟ خیلی از دوستان که رفتند این مورد را نداشتند. می خواستم بدونم اگر این مورد جزو مدارک نباشد احتمال رد شدن ویزا هست یا نه؟

با سلام و احترام

اجباری به ارائه این مدرک برای دریافت ویزای کانادا نیست اما احتمال دریافت ویزا را افزایش خواهد داد.

مهرانا : سلام ببخشيد روزهاي تعطيل سفارت موقع جوابدهي ويزا حساب ميشه؟ يا فقط روزهاي كاري؟

با سلام و احترام

خیر فقط روزهای کاری محسوب خواهد شد.

محمد : سلام وعرض ادب،من حدود ١٥ مهر ماه براي انگشت نگاري به استانبول رفتم،و درست بعد از ٢ روز يك ايميل از طرف سفارت براي من اومد،من از اژانسي مه برام اقدام كرده بودم پرسيدم مه چي بود اين ايميل؟ گفتن كه تاييده ي انگشت نگاريتون بوده،من و همسرم با هم اقدام مرديم،تا اون روز براي هرمن جمعا ٦ ايميل اومده كه ميشه نفري ٣ ايميل.تا الان هن هيچ ايميل ديگه اي برام نيومده،از اون اژانس هم ميپرسم كه چيشد،ميگن كه زمان ميبره،من ميترسم كه ريجكت شده باشم،و اون اژانس داره بهم دروغ ميگه فكر ميكنم.و واسه ي اين هست مه اونا از من همون اول نفري ١٠٠٠ دلار گرفتن، كه در صورت ريجكتي بايد پس بدن.الان هم رمز اكانتي كه براي ارسال مدارك كه ساختن رو به من نميدن كه خودم ببينم چه خبره،چون اگه بدن ميترسن كه من جوابم اگه درست گفته باشن و نيومده باشه ،بعد از جواب خودم برم بگيرم و ما بقي پول رو بهشون ندم.چيكار بايد بكنم به نظر شما؟ درست ميگن يا دروغ؟؟

با سلام و احترام

حق شماست که به اکانت دسترسی داشته باشید.

این مدت زمان برای دریافت جواب رد یا تایید ویزای کانادا معقول نیست احتمال بالا شما ریجکت شده اید. اما میتوانید همچنان از طریق آژانس مذکور ویزاتون رو پیگیری نمایید.

ریتا بلوری : با درود... بنده پزشک هستم، ۳۰ ساله و مجرد. با سابقه ۶ سفر به کشورهای آذربایجان، امارات، ترکیه و یک ویزای شنگن بلژیک. در حال حاضر دعوتنامه از کانادا دارم. همراه با پروانه طبابت، بیمه مسئولیت حرفه‌ای و تمکن مالی بالا. برادر و خواهرم هم بارها بصورت توریستی به کانادا رفت‌و آمد داشتن. میشه ازتون خواهش کنم لطف کنین به من بگین در صورت اقدام حدوداً چقدر احتمال داره ویزا بگیرم؟ بسیار ممنون میشم

با سلام و احترام

با دعوتنامه قوی و تراول هیستوری قوی و مدارک کامل و داشتن ویزای شینگن احتمال دریافت ویزای کانادای شما بالاست.

و همچنین میتوانید ویزا 724 را به عنوان کارگزار خود انتخاب نمایید.

محمود بهمن نژاد : با سلام و تشکر از مطالب مفیدتان من دعوت نامه دیداری از پسرم از کانادا آمده برام سیتی زن کانادا هست ۲۰ ساله آیا برای من داشتن ویزای شنگن الزامی است گذرنامه قبلی گم شده ولی گذرنامه های خیلی قدیم هست سفر خارج داشتم باید اعلام کنم. برای ازدواج پسرم میرم ممنون از پاسخ شما

با سلام و احترام

برای دریافت ویزای کانادا داشتن شینگن به پروسه اخذ ویزا کمک میکنه اما از طرف سفارت کانادا اجباری برای آن در نظر گرفته نشده.

بله پاسپورت های قدیمتون هم به روند اخذ ویزای کانادا کمک خواهد کرد.

ایمان کامرانی : سلام . دانشجو. مجرد.شغل ازاد .بدون مدارک شغلی. گردش مالی بسیار عالی..کشورهای بدون ویزا ترکیه .گرجستان . دبی رفتم .ویزای توریستی کانادا ایا امکانش هست . پرداخت . امکانش هست پول هم بعد از اخذ ویزا و قرداد محضری ممنون

با سلام و احترام

بله میتوانید برای ویزای کانادا درخواست داشته باشید

برای اخذ ویزای کانادا قرارداد رسمی بین شما و شرکت نوشته خواهد شد اما مبلغی را باید به عنوان پیش، پرداخت نمایید و اگر شما شما مورد قبول واقع نشد مبلغ پرداختی شما بدون کسر، عودت داده خواهد شد

همچین میتوانید در وبسایت اقدام به ثبت سفارش ویزای کانادا بفرمایید تا از خدمات اخذ ویزای شرکت بهره مند شوید.

sam : با سلام. برای پر کردن فرم ویزای توریستی کانادا هر یک از اعضای خانواده باید یک یوزر و پسورد داشته باشن؟ و اینکه جداگانه پرداخت کنن هزینه را؟ با تشکر

با سلام و احترام.

بله برای درخواست ویزای کانادا باید به صورت جداگانه اقدام گردد.

پونه سلیمانی : سلام من شهریورماه به دفتر سفارت کانادا دراستانبول مراجعه کردم برای ویزای توریستی توسط یک شرکت مسافرتی ولی تاکنون خبری نرسیده ولی جواب تمام همراهان و حتی افرادی که بعد از ما رفتند آمده با شرکت هم تماس گرفتم میگویند باید صبر کنید میتونم دوباره از جای دیگه برای ویزا اقدام کنم و آیا این زمان طولانی عادیه؟

با سلام و احترام

اگر برای درخواست ویزای کانادا انگشت نگاری رفتین و ایمیل تایید مدارک رو براتون فرستادن باید برای جواب صبر کنید

اما میتوانید یوزر و پسووردتون رو از آژانسی که اقدام نمودین دریافت کنید و به سفارت کانادا درخواست بزنین که نتیجه رو اعلام کنن

مهیا : سلام من تمامی مدارکی که شما برای ویزای کانادا نوشتید رو دارم میخواستم بدونم اگر مدارک رو به شما تحویل بدم معمولا چقدر طول میکشه که ویزا رو دریافت کنم؟

با سلام و احترام

برای اخذ ویزای کانادا مدارک شما باید به صورت کامل بررسی گردد اما برای تعیین وقت سفارت کانادا حدود 1 ماه زمان بر خواهد بود.

لیلا احمدی : خسته نباشید. میخواستم بدونم بعد از انگشت نگاری برای ویزا کانادا چند روز زمان میبره تا جواب ویزا بیاد. ممنون میشم پاسخ منو بدین

با سلام و احترام

برای درخواست ویزای کانادا پس از انگشت نگاری جواب سفارت کانادا عموما کمتر 1 ماه زمان بر خواهد بود اما در برخی از موارد تا ماه هم جوابدهی به طول انجامیده است

پژمان امین : پس از انگشت نگاری به 3 دلیل درخواست ویزای کانادا ما رد شده است.ایا برای درخواست مجدد ویزای کانادا باید دوباره تمام مدارک ترجمه شود؟ گواهی بانکی وشغلی چطور؟

با سلام و احترام

بله برای درخواست مجدد ویزای کانادا باید تمامی مدارک ترجمه شده به سفارت ارائه گردد.

همچین میتوانید در وبسیات اقدام به ثبت سفارش ویزا نمایید تا از خدمات اخذ ویزا از جمله رفع ریجکتی ویزای کانادا بهره مند شوید.

الناز اکبری : سلام من و همسر و دختر ۴ ساله ام برای مولتی کانادا اقامت کردیم بعد یک هفته جواب ریجکت شدن امد دلیل قانع نشدن افسر به دلیل اینکه خانوادگی میریم و مسافرتمون کمه لازم به ذکر میباشد که ما مدارکمون کامل بود و هر سه تایمون یکبار ویزای شینگن و مسافرتهای روسیه و چند کشور دیگه داشتیم و به عنوان توریسی توسط یک آژانس که قسمت بازدید تو شهر از کانادا داشتیم حالا باید چیکار کنیم با تشکر

با سلام و احترام.
باید مدارکتون رو دقیق تر بررسی کنیم که علت اصلی ریجکتی ویزای کانادارو پیدا کنیم. عموما دلیل رد درخواست رو به صورت جنرال اعلام میکنن.

بهتر بود که در پاسپورتتون 2 ویزای شینگن داشته و یک سفر توریستی به کانادا قبل از درخواست ویزای مولتی کانادا داشته باشید.

پژمان : .پس از انگشت نگاری به 3ذلیل ذرخواست ما رد شده است.ایا برای درخواست مجدد باید دوباره تمام مدارک ترجمه شود؟گواهی بانکی وشغلی چطور؟

با سلام و احترام. 

بله تمامی مدارک باید ترجمه شوند همراه با مهر دادگستری. 

شما ۳ ماه دیگر مجاز به درخواست ویزای کانادا هستین و دقت بفرمایید که حتما ۲ ویزای شینگن در پاسپورت خود داشته باشید. 

علي نوجو : من و همسرم براي درخواست ويزا كانادا اقدام كرديم به صورت انلاين اما متاسفانه برخي مدارك مهم از قبيل گواهي اشتغال بكار و مدارك اسناد مالكيت را آپلود نكرديم كه درخواست ما رد شد به نظر شما كي مجدد اقدام كنيم همه مداركمون كامله فقط آپلود نكرده بوديم

با سلام و احترام. 

بله اون مدارک مهم هستن و اینکه در پاسپورتتون حتما باید ۲ سفر شینگن داشته باشید که با درخواستتون موافقت کنن. 

۳ ماه بعد از ریجکتی مجدد میتوانید درخواست ویزای کانادا داشته باشید

MohamadMaracy : سلام با تشکر از شما و همکارانتان یک سوال دیگر داشتم میخواستم بدونم با ویزای مولتی می شود در کانادا درخواست اقامت کاری یا اقامت داعم کرد

با سلام و احترام.

خیر، ویزای مولتی کانادا توریستی است و باید برای فعالیت کاری در کانادا اقدام به اخذ ویزای کار کانادا بفرمایید.

Mohamad Maracy : با عرض سلام و خسته نباشیدآیا میتوان با ویزای مولتی در کشور کانادا کار کرد ؟

با سلام و احترام.

خیر برای داشتن شغل در کانادا باید نسبت به ویزای کاری کانادا اقدام فرمایید.

سینا : سلام و خسته نباشيد من پاسپورت قبلم به علت مخدوشي عوض شده و نميتونم اسكن صفحاتشو بدم به سفارت كانادا ايا راهي هست واسه اثباتش و كلاً چه راهي داره واسه برطرف شدن اين مشكل؟؟

با سلام و احترام.

میتوانید در زمان پر کردن فرم سفارت کانادا در قسمت توضیحات عنوان بفرمایید که سفر داشته اید اما پاسپورت پیشین شما مخدوش شده و سفرهای شما در سیستم شینگن موجود می باشد.

حسنی : من اتباع افغانستان هستم وحال کارت امایش دارم حالا من می توانم ویزای کانادارابگیرم و تا حالا هم هیچ ویزایی دریافت نکرده ام

با سلام و احترام.

بله میتوانید اقدام به درخواست ویزای کانادا داشته باشید اما به احتمال زیاد به دلیل سفید بودن پاسپورت با درخواست شما برای ویزای کانادا موافقت نخواهند کرد.

پیشنهاد میکنیم که حداقل 2 سفر اروپایی بروید و سپس اقدام به درخواست ویزای کانادا بفرمایید.

سارا : سلام خسته نباشید .ببخشید من و همسرم واسه کانادا اقدام کردیم از تهران شرکتی همه کارامون رو کرده در تاریخ ۸آذر واسه انگشت نگاری رفتیم استانبول تا الان هنوز خبری نشده میخوام بدونم باید چکار کنیم.تمکن مالی و دعوت نامه هم

با سلام و احترام.

به دلیل تغییرات قوانین ویزا در کانادا و حجم بالای سفارشات یک مقدار پاسخ دهی سفارت کانادا با تاخیر مواجه شده. باید یک مقدار صبور باشید و در انتظار ایمیل سفارت.

میترا : ممنون از پاسخگویی شما.امکانش هست شماره آژانسی که دعوتنامه کانادا میده نفری ۸۰۰ دلار بمن بدید که بتونم ارتباط بگیرم.ممنونم

با سلام و احترام 

باید در وبسایت اقدام به ثبت سفارش بفرمایید در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت. 

لیلانژادی : با سلام . برای ویزای مولتی 5 ساله کانادا نیاز به عدم سوء پیشینه و مدرک پزشکی هست ؟پاسپورت من 2 سال و 4 ماه مهلت داره و اداره گذرنامه تعویض نمی کنه ایا راهی هست که بتونم ویزای 5 ساله بگیرم ؟

با سلام و احترام

بله به عدم سوء پیشینه برای درخواست ویزای کانادا نیاز دارید.

خیر میزان اعتبار ویزای کانادا با توجه به اعتبار پاسپورت شما صادر خواهد شد.

سوسن : باسلام پس از واریز هزینه ویزای کانادا چقدر زمان داریم برای آپلود مدارک چون یکی از نزدیکان قبل از ارسال مدارک هزینه,را واریز کرده

با سلام و احترام

مدارک ویزای کانادا رو نهایتا به مدت کمتر از 3 هفته باید ارسال بفرمایید.

احسان حبيبي : باسلام و عرض ادب،بنده خانمم تقريباً ٦ ماهه كه كانادا هست و در حال تحصيل در دانشگاه ميباشد،بنده هم اقدام كردم ٥ ماه پيش به عنوان ساپورتر مالي و مداركم هم كامل ارسال كردم ،تقريباً ١٠٠ روز هم از انگشت نگاريم در سفرت كانادا واقع در استانبول ميگذره ولي تا كنون هنوز ايميلي و جوابي دريافت نكردم،بنظرتون چرا انقدر طولاني شده؟و فكر ميكنيد چقدر ديگه زمان ببره ؟

با سلام و احترام.

با توجه به تغییر تحولات قوانین کانادا و درخواستهای بالا در حال حاضر یک مقدار به سوالات دیر جواب داده می شود. نگران نباشید و یک مقدار صبور ...

آریاسا رضایی : با سلام، ما بیش از 4 ماه برای ویزای توریستی کانادا اقدام کردیم اما هنوز ایمیلی برایمان نیامده، به نظر شما این مدت زمان منطقی است؟ ما در 5 سال گذشته 8 مسافرت داشتیم که شینگن هم شاملش میشود

با سلام و احترام.
بله نزدیک به عید به علت درخواستهای بالای ویزای کانادا گاها تا 6 ماه به طول می انجامد.

معصومه معدنی : با سلام .من برای ویزای تحصیلی کانادا اقدام کردم.همسر و پسرم هم همراه هستن.برای همسرم میخوایم اپن ورک تقاضا بدیم و پسرم هم 15 سالشه کلاس نهم.برای سفارت همسر و پسرم نیاز به ارسال چه مدارکی دارن؟ممنون میشم راهنماییم کنید.با تشکر

با سلام و احترام.

مدارکی که برای خودتون ارائه دادین هم برای همسرتون الزامیست. برای فرزندتون هم مدارک شناسایی و تحصیلی به طور کامل با مهر دادگستری ترجمه بفرمایید.

اما احتمال ردی درخواستتون بالاست.

سجاد : سلام.من به یه اژانس نامعتبر سپردم که واسم ویزا بگیره.متاسفانه حالا که با ویزام موافقت شده درخواست مبلغ زیادی رو کردن.آیا راهی وجود داره تا خودم پاسپورت رو برای پیکاپ ویزا بفرستم.ممنون میشم اگه راهنمایی کنین

با سلام و احترام.

اگر قراداد نوشتین می‌تونید به جرم کلاهبرداری و سرقت مدارکتون ازشون شکایت کنید اما در صورت امکان به صورت توافقی موضوع رو حل کنید که از سفرتون هم جا نمونین.

میلاد ابراهیی : سلام با تشکر از سایت و اطلاعات خوبتون .بنده نزدیک به ۱ ماه پیش مدارک کامل را به سفارت کانادا تحویل دادم .مدارک مالی قوی شامل تمکن و گردش چندین حساب بانکی برای خودم و همسرم.مدار شغلی شامل اشتغال به کار و نامه مرخصی و مدارک شرکتم شامل حق بیمه پرسنل شرکتم و گواهی ثبت برند و اساس نامه شرکت.مدارک مالکیت خانه با ارزش بالا و سند ماشین و یک سری گواهینامه های شغلی.ویزا شینگن نداشتم اما به چندین کشور از جمله روسیه .دبی.مالزی ترکیه ارمنستان گرجستان قبلا سفر کردم .به نظرتون احتمال اخذ ویزا توریستی کانادا چه قدر میباشد؟

با سلام و احترام.

مدارکتون خوب بوده اما باید یک دعوتنامه هم روی پرونده تون میومد.

مواردی که در ویزای مولتی کانادا بسیار اهمیت داره دعوتنامه و داشتن شینگن در پاسپورته اما خب بهتر بود یک سفر شینگن انجام میدادین سپس اقدام به درخواست ویزا می‌نمودین

با این اوصاف اگر درصد موفقیتتون رو 100 در نظر بگیریم با نداشتن دعوتنامه و شینگن احتمال 50 درصد با درخواست شما موافقت می شه.

مهشید حیدری : سلام و وقت بخیر. ایا حداقل تمکن مالی برای هرتعداد نفر در ویزای مولتی ۵ ساله جایی رسما قیدشده؟ هر اژانسی یک مبلغی را اعلام می کند.

با سلام و احترام. 

خیر حداقلی برای ویزای کانادا در نظر گرفته نشده چون سفارت مبلغی را اعلام نکرده اما زیر ۵۰میلیون قابل قبول نیست

هرچی بیشتر بهتر! 

سعید رضایی : با سلام من برای دریافت ویزای آنلاین اقدام کردم اما جایی از من شناسنامه نخواست

با سلام و احترام. 

ویزای آنلاین در این وبسایت به بعضی از سفارت خانه ها که قابلیت ثبت نام آنلاین دارن متصل است 

شما باید اول ویزای درخواستی خود را در ویزا 724 جستجو وسپس ثبت نمایید و نسبت به ارسال مدارک در کنترل پنل خود اقدام نمایید. سپس کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت و راهنمایی خواهید شد. 

مهدی ایدین : سلام و درود ، عرض ادب ،بنده ۶۵ روز از انگشت نگاریم میگذره از کشور امارات و برای ویزای توریستی اقدام کردم با کامل بودن همه مدارک از جمله سند ملکی و تمکن مالی به ارزش ۱۲۰ میلیون و با داشتن اقامت ۱ ساله کشور ژاپن و سابقه سفر به کره،چین،بلغارستان،باکو،ترکیه،سنگاپور و ۳ سال تحصیل در بهترین دانشگاه کشور مالزی به نظرتون چند درصد امکان رد شدن تقاضای بنده هست ؟ با گذشت۶۵ روز که جواب نیامده

با سلام و احترام.

مدارکتون خوبه اما سند ملکی و مدارک شغلی و دعوت نامه رو هم باید ارائه میدادین...

با این وجود 2 سفر شینگن برای اخذ ویزای کانادا بسیار موثرتر خواهد بود و عموما نزدیک به ایام عید جواب قبولی یا ریجکتی ویزا 1 تا 2 ماه طول میکشه...

بهناز راد : سلام دختر من يك ماه پيشبراي ويزاي تحصيلي كانادا انگشت نگاري شده اگر قرار بر ريجكت شدنش بود ايا همان روز هاي اول ريجكت ميشد يا هنوز هم اين امكان وجود دارد چون شنيده ام جواب هاي منفي را طي روزهاي اول اعلام ميكنند

با سلاام و احترام. 

خیر اگر برای ویزای کانادا ریجکت بشن با ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهند کرد و دلیل ریجکتی را هم عنوان میکنند

کامیار رضایی : سلام ممنون از سایت خوبتون من میخوام ویزای مولتی کانادا بگیرم اما شینگن ندارم به هر حا زنگ زدم میگن بدون شینگن ریجکت میشی! شما تضمینی میتونین بگیرین؟

با سلام و احترام. 

بله برای اخذ ویزای کانادا مولتی بدون شینگن هم میتوان اقدام کرد لطفا به لینک زیر مراجعه فرمایید 

ویزای کانادا تضمینی 5 ساله بدون شینگن

مهدی رضایی : من 28 خرداد از درخواست ویزای کانادا ریجکت شدم. شما میتونید درخواست رفع ریجکتی کنین و ویزای منو در بیارین هرچقدر مبلغش باشه پرداخت میکنم

با سلام و احترام. بله اما خود شما هم می توانید رفع ریجکتی بفرمایید. و پس از رفع مشکل ریجکتی درخواست مجدد ویزا ارسال کنید، اما عموما دلیل ریجکتی را جنران اعلام میکنند.

حامد مظفری : سلام ممنون از توضیحات مفیدتون. شما بجز ویزای کانادا ویزای آلمان کار میکنین؟

با سلام و احترام. بله در قسمت سفارش ویزا می توانید ویزای مورد نظر خود را بیابید و یا در اینجا درباره ویزای آلمان اطلاعات لازمه را کسب نمایید.

بابک مرادی : سلام من میخواستم به صورت قانونی مهاجرت به کانادا داشته باشم تمکن مالی مناسبی رو هم دارم اما ویزای شینگن نداشتم لطفا راهنمایی بفرمایید؟ خودتون هم اقدام میکنین؟

با سلام و احترام. شما می توانید به صورت قانونی درخواست ویزای کانادا 5 ساله داشته باشید و طی این مدت میتوانید در کشور کانادا درخواست ویزای بیزینش داشته و درخواست اقامت دائم نیز داشته باشید و به صورت قانونی به کانادا سفر کنید.

الناز منافی : جهت ویزا کانادا نیازمند ویزا شینگن میباشم

با سلام و احترام. میتوانید در بخش سفارش ویزا کشور خود را برای درخواست ویزا انتخاب نمایید. و مراحل سفارش را طی فرمایید

پگاه کرمانی : با سلام و خسته نباشید ممنون که به سوالات پاسخ میدین یک سوال دیگه ام داشتم. من اگر بخوام رفع ریجکتی ویزای کانادا انجام بدم حتما باید از طریق یک آژانس این کارو بکنم یا خودمم میتونم؟

با سلام و احترام. خیر خود شما هم میتوانید اقدام به رفع ریجکتی ویزای کانادا بفرمایید.

فریبا منتظری : چه عجب یه وبسایت پیدا شد نخواد به زور ویزا بفروشه. خسته نباشید واقعا استفاده کردم از اطلاعاتتون فقط یه سوال داشتم اینکه اگر من درخواست ویزای شینگن آلمان داشته باشم میتونم توی کشور دیگه ای فرود بیام؟ یا فقط همون کشوری که درخواست ویزا دادم و فرموشو پر کردم باید فرود بیام؟ ممنون...

باسلام و احترام. ممنون از شما. خیر شما درخواست ویزای هر کشوری رو داشته باشید باید از همان کشور وارد محدوده شینگن شده و سفرتون رو شروع کنید

نصیبه کاوه ای : با تشکر از اطلاعات مفید و صادقانه تون من ویزای کانادارو از طریق یک آژانس درخواست دادم و برای مصاحبه م رفتم از من چنتا سوال پرسیدن و متاسفانه ویزا نشد. آژانسی هم که درخواست داده بودم پول منو پس نمیدن باید چکار کنم؟

با سلام و احترام. اگر قرارداد به صورت عادی و غیر تضمینی بوده باید مبلغی به شما برگشت داده میشد البته به متن قرادادی که امضا فرمودین هم بستگی دارد. در حال حاضر میتوانید رفع ریجکتی کنید و اینکه پیشنهاد میکنم اگر مدارکتون کامل هستش، درخواست ویزای کانادا به صورت تضمینی داشته باشید که مبلغی رو متضرر نشوید

Vahid Akhavizadeh : سلام ممنون بابت اطلاعات خوبتون سوالي كه داشتم اين بود من همزمان دو شغل دارم يعني هم مغازه دارم با پروانه كسب وهم اينكه نصف روز در يك شركت نرم افزاري مرتبط با رشته تحصيليم فعاليت ميكنم كه برام فيش حقوقي و بيمه تامين اجتماعي هم رد ميشه ولي درآمد اصلي من مغازه هستو شركت فقط جهت از دست ندادن ارتباط رشته تحصيليم با كار هست حالا برای درخواست ویزای کانادا بايد هر دو شغل را عنوان كنم يا فقط شغل مغازه با پروانه كسب؟

با سلام و احترام. برای ارائه مدارک جهت اخذ ویزای کانادا هر دو را اعلام کنید مشکلی ندارد. اگه خودتان بیمه دارید که مدارک شرکت الزامی نیست. ولی اگر بیمه شخصی ندارید بخاطر بیمه تون شرکتم اعلام کنید بهتره...

احمد سیدی : سلام ویزای کانادا به صورت تضمینی پیش پرداخت باید بپردازم؟

باسلام و احترام. خیر در ویزای تضمینی کانادا مبلغی به عنوان پیش پرداخت دریافت نمی گردد.

فریبا : سلام و خسته نباشیددخترم برای ویزای تحصیلی کانادا اقدام کرده مدارکشم کامل بوده و مهرماه همراه همسرش به استانبول رفت واسه انگشت نگاری ولی هنوز جوابی ندادن و فقط دو بار ایمیل دادن و بابت طولانی شدن پروسه عذرخواهی کردن بنظر شما چقدر زمان میبره وقتی به سایت سفارت هم مراجعه میکنه نوشته in process آیا اگر از آذربایجان اقدام می‌کرد زودتر جواب میگرفت ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید

با سلام و احترام ویزاهای تحصیلی مدت زمان خاصی ندارن، معمولا طولانی هستن. کشور دیگه ای هم اقدام میکردید فرقی نداشت باید منتظر جواب سفارت باشید.

سمیه افراسیابی : سلام برای درخواست ویزای کانادا من مدارکم کامل بود و از طریق یک آژانس اقدام کردم و ریجکت شدم متاسفانه الان شما میتونید منو به جایی معرفی کنید که رفع ریجکتی کنن و مدارک منو بررسی کنن برام ویزای تضمینی بگیرن و من کل هزینه رو اگر ویزا شد پرداخت کنم؟ چون از ۱۰۰۰ دلاری که پرداخت کرده بودم فقط ۳۰۰ دلارش رو به من پس دادن!!!

با سلام و احترام. بله شما میتوانید در قسمت سفارش ویزا، ویزای کانادای تضمینی رو انتخاب کنید و مدارکتون رو ارسال بفرمایید و پس از امضای قرارداد کل هزینه رو بعد از اخذ ویزا پرداخت نمایید.

زهرا سلیمی : ممنون ازمطلب کاملتون یه سوال داشتم از خدمتتون که من و همسرم قصد مهاجرت به کانادا را داریم و از نظر مالی هم مشکلی نداریم اما درست نمیدونم که بهتره اقدام به ویزای 5 ساله کانادا داشته باشیم یا بعد از گرفتن ویزای توریستی کانادا اقدام به پناهندگی کنیم؟

با سلام و احترام. قطعا توصیه ما اخذ ویزای کانادا به صورت قانونی و اقدام به مهاجرت به کانادا می باشد. متاسفانه در این زمینه سوء استفاده فراوانی شده و برای پناهندگی دردسرهای فراوانی را هم باید در این مسیر متحمل شوید. در صورتی که اقدام به دریافت ویزای 5 ساله کانادا کنید زمان بسیاری را برای مهاجرت قانونی با کانادا را خواهید داشت و میتوانید اقدام به اقامت دائم به صورت قانونی داشته باشید.

رضا دارایی : با ویزای 5 ساله کانادا میتونیم اقامت دائم بگیریم و در کانادا بمونیم

باسلام و احترام. شما با دریافت ویزای 5 ساله کانادا فرصت این را دارین که در طی این مدت به صورت قانونی و با مراجعه به یک موسسه حقوقی واقع در کانادا به صورت قانونی اقدام به مهاجرت کنید.

عباد صراف : تفاوت ویزای تضمینی و ویزای عادی 5 ساله کانادا چیه؟

با سلام و احترام. مبلغ ویزای تضمینی کانادا پس از دریافت ویزا پرداخت خواهد شد ( بدون پیش پرداخت) و مبلغ ویزای عادی کانادا قبل از اقدام به درخواست ویزا انجام خواهد شد و در صورتی که درخواست ویزا تایید نگردد قسمتی از مبلغ پرداختی عودت داده خواهد شد. اما در ویزای تضمینی کانادا اگر با درخواست ویزا موافقت نگردد، هیچ مبلغی پرداخت نخواهید کرد.

مهرابه غلامی : ویزای تضمینی کانادا مبلغ پرداختی به چه صورته اگه ویزا نشه چی؟

با سلام و احترام. ویزای تضمینی یعنی مبلغ به صورت کامل پس از اخذ ویزا از شما دریافت میگردد. و قبل از اخذ ویزا مبلغی را پرداخت نخواهید کرد.

محمد آریا : ویزای مولتی کانادا ۵ ساله اگر پاسپورت ۳ سال اعتبار داشته باشه چی؟ اعتبار ویزا میشه ۳ سال؟

با سلام و احترام. ویزای 5 ساله کانادا اصطلاح این نوع از ویزا هستش، اعتبار پاسپورت ایرانی ها 5 ساله س و نهایت اعتبار میتونه 5 سال باشه و اگر اعتبار پاسپورت شما 3 ساله هستش بله اعتبار ویزای شما 3 ساله خواهد بود

مسعود پیروز : سلام ویزای 5 ساله کانادا مولتی تضمینی و غیر تضمینی چند هستش

با سلام و احترام. ویزای تضمینی اگر شینگن داشته باشین 2500 دلار و اگر شینگن نداشته باشین تضمینی 5000 دلار ( پرداخت پس از دریافت ویزا بدون پیش پرداخت) و غیر تضمینی 400 دلار که اگر ویزا دریافت نشود 200 دلار عودت داده میشود.

سهراب مقامی : سلام ویزای 5 ساله کانادا بدون داشتن شینگن رو میتونید بگیرید؟ هزینه ش چقدر هستش؟

با سلام و احترام. اگر مدارکتون برای درخواست ویزای کانادا کامل باشه و فقط شینگن نداشته باشید. هزینه ی دریافت ویزای 5 ساله کانادا حدود 5000 دلار و به صورت تضمینی است.(پرداخت هزینه پس از دریافت ویزا بدون پیش پرداخت)

Mahdi : سلام وقت بخیر. اگر بلیت رفت و برگشت و رزرویشن هتل برای ویزای توریستی ارایه بشه و بلیت رفت برای ویزای تحصیلی تاثیری بر روند ویزا داره؟ً!

با سلام و احترام. خیر تاثیری نخواهد داشت

آرمین امیری : آیا ترجمه مدارک مربوط به اسناد ملکی برای نشان دادن تمکن مالی برای اخذ ویزای کانادا نیاز به تائیده ی دادگستری دارد؟ یا ترجمه رسمی مدارک کافی ست؟ با تشکر

با سلام و احترام. برای درخواست ویزای کانادا باید تمکن مالی تاییدیه مهر برجسته ی دادگستری را دارا باشد.

بهزاد ایمانی : با سلامویزای توریستی کانادارو چطور میتونم از همین وبسایت سفارش بدم؟ شما خودتون آژانس دارین؟

با سلام و احترام. بله شما میتوانید ویزای مورد نظر خودتان را در قسمت سفارش ویزا، جستجو کرده و سفارش دهید. ویزای کانادا توریستی و اقامت کانادا در حال حاضر موجود می‌باشد. پس از ثبت سفارش، آژانسی که قادر به اخذ ویزای کانادا با مبلغ درخواستی شماس. با مشاهده سفارش، با شما تماس خواهند گرفت.

لیلا : ممنون از پاسخگویی سریع من سوال دیگری هم داشت اینکه برای انگشت نگاری اگر موقعیت مکانی رو عوض کنیم ایا تاثیری دارد یا میتوانیم مجددا به همان کشوری قبلی رفت ؟ یکی از علتهای مردودی که من مطالعه کردن بابت ریجکتی ویزای کانادا قانع نکردن افسر ویزا برای بازگشت به کشور خود بعد ار اتمام تحصیل می باشد در این رابطه چه مدرکی باید ارایه داد که ثابت شود باز میگردد با توجه باینکه دررزومه ی کاری ما قید کرده بودیم که بعد از اتمام تحصیل این شرکت با قابلیتهای بیشتر خواهان این اقا می باشد … در این رابطه هم من ممنون میشوم که راهنمایی بفرمایید سپاسگزارم

با سلام و احترام. خیر تغییر موقعیت برای انگشت نگاری تفاوتی ندارد چون گزارشات به صورت سیستمی انجام می‌پذیرد. باید علت اصلی ریجکت شدن رو پیدا کرد‍ شما میتوانید در قسمت جستگو ثبت سفارش ویزای کانادا را انجام دهید آژانس مربوط به درخواست شما با شما تماس می‌گیرند و راهنمایی خواهید شد.

میترا : با سلام ممنون از مطالب مفیدتون. عذر میخوام یه سوال داشتم من باردارم و قصد دارم اگر امکانش باشه با ویزای توریستی به کانادا برم و انجا وضع حمل کنم بخاطر پاسپورتی که به بچم میدن.ویزلی شینگن ندارم و سفرهای خارجی منوط به کشورهای اطراف بوده در کانادا هم اقوامی داریم اما درجه یک نیستند که بشود دعوتنامه گرفت.آیا امکانش هست به ما ویزا بدن مشکلی به لحاظ تمکن مالی نداریم.سپاس

با سلام و احترام برای درخواست ویزای کانادا شینگن داشته باشید درصد تایید ویزا بالا خواهد بود و دعوتنامه هم بسیار تاثیرگذار هستش. یکی از آژانسهای معتبر تهران اعلام کرده که میتونه دعوتنامه کانادا تهیه کنن که هزینش برای هر نفر 800دلار هستش.

اردشیر سرلک : سلام من درخواست ویزای 5 ساله کانادا رو میتونم بدون داشتن ویزای شینگن اقدام کنم و یا اجباری هستش؟ و اینکه تا حالا کانادا نرفتم. آیا بادرخواست من موافقت میشه؟

با سلام و احترام. برای درخواست ویزای مولتی یا همون 5 ساله کانادا اجباری به داشتن ویزای شینگن نیست، اما اگر تا به حال به کانادا و یا محدوده شینگن سفر نداشته اید احتمال اینکه با درخواست ویزای کانادای شما مخالفت شود افزایش پیدا خواهد کرد. البته اگر مدارک ارائه شده از طرف شما برای افسر سفارت کانادا قابل قبول باشد با ویزای شما موافقت خواهد شد.

لیلا : سلام من بهمراه خانواده ام برای ویزای دانشجویی پسرم ۱۶ اذر ۹۶ برای انگشت نگاری به انکارا رفتیم که بعد از سه روز جواب ریجکتی تحصیلی پسرم اومد که طی ان نامه ای اومد که بمدت ۴ تا ۶ هفته علت ریجکتی میاد که تا الان نیومده ایا این مدت زمان طبیعی هست ؟ و درضمن خانومی در انکارا برای ویزا ۵ ساله اومده بودن که بدون داشتن ویزای شینگن بهش ویزا کانادا دادن پس نمیشه اشاره به موارد خاصی کرد . برای پسرم تمام مدارک کامل بود حتی تمام شهریه کالج و زبان یکسالش هم پرداخت کردیم اما متاسفانه ریجکت شد بنظر شما تا چه مدت طول میکشد و بعداز رفع ریچکتی چه مدت بعد میتوانیم بریم برای انگشت نگاری ؟؟؟ ممنون

با سلام و احترام. ویزای کانادا معمولا تو بازه زمانی یک ماه تا یک ماه و نیم مشخص میشه که داخل همان ایمیل، نامه ریجکتی هم ارسال می‌شود. رد درخواست ویزای کانادا قانون خاصی ندارد که الزاما بعد از تاریخ مقرر شده اقدام به درخواست مجدد داشته باشید. شما میتوانید فردای همان روز اقدام مجدد رفع ریجکتی بفرمایید. در مورد نداشتن ویزای شینگن و تاثیر گذاری آن بر روی دریافت ویزای کانادا باید گفت خیلی از موارد دیگر بر روی عدم رد درخواست ویزای کانادا تاثیر گذار هستن، از جمله سن و سال، دعوتنامه، تمکن مالی، مدارک کسب و کار و...

مهشید ایزدی : من درخواست ویزای کانادام ریجکت شدمتاسفانه پکیج جعلی ارائه دادم الان باید چکار کنم؟ بازم میتونم ویزای کانادا درخواست کنم یا ویزای شینگن؟

با سلام و احترام. یکی از بدترین اقدامات برای گرفتن ویزا ارائه پکیج مدارک جعلی ست، که بالای 90 درصد احتمال تحریم دائمی از ویزا رو باید به جان بخرید. اگر به صورت دائم منع ویزا نشده باشید میشود اقدام به رفع ریجکتی کنید. فقط تاکید می کنیم به هیچ عنوان از مدارک جعلی استفاده نکنید. اگر 2 سفر توریستی در حیطه شینگن انجام دهید و سپس اقدام به درخواست ویزای کانادا بفرمایید به مراتب شانس شما افزایش پیدا خواهدکرد.

رضا گلچین : سلام. درخواست ویزای کانادا 5 ساله برای بار اول امکان پذیر نیست؟

با سلام درخواست ویزای کانادا 5 ساله امکان پذیر است اما تجربه ثابت کرده که اگر در پاسپورت خود حداقل 2 ویزای شینگن نداشته باشید و یا ویزای کانادا توریستی نداشته باشید با درخواست شما موافقت نخواهد شد.

زینب اسکندری : مطلب جامعی در خصوص ویزای کانادا بود.چطور میشه ویزا رو آنلاین سفارش داد؟

پاسخ: با تشکر از همراهی شما، با مراجعه به بخش "سفارش ویزا" در منوی اصلی میتوانید ویزای مورد نظر خود را بیابید.

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.