آموزش رایگان و معرفی سایت های کاریابی در 10 استان کانادا


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۰۶/۲۰

معرفی سایت های کاریابی در ده استان کانادا

کاریابی در کشور کانادا به علت بالا بودن تعداد فرصت‌های شغلی، دارای روش‌های متفاوتی است. در عصر قوت اینترنت و ارتباطات حالا در این حیطه هم اینترنت نقش اول را بازی می‌کند و سایت های کاریابی کانادا به میدان آمده‌اند تا به شما کمک کنند. با اتکا بر اینترنت و سایت های کاریابی کانادا نیز چندین روش برای کاریابی وجود دارد. در هر کدام از روش‌ها باید به گونه خاصی از سایت‌ها مراجعه کنید. اما مگر چند دسته وبسایت در این زمینه‌ برای پیدا کردن شغل در استان های کانادا در دسترس داریم؟


ویدئو توضیحات برنامه مهاجرتی آتلانتیک کانادا:

 

فایل صوتی توضیحات برنامه مهاجرتی آتلانتیک:

برای مطالعه اطلاعات تکمیلی برنامه آتلانتیک می توانید صفحه ویزای کار آتلانتیک را مطالعه بفرمایید.

* ویزا 724 با سابقه ترین مرکز مهاجرت کانادا (بیش از 10 سال سابقه با مجوز رسمی وزارت مهاجرت کانادا)، با تجربه هزاران پرونده موفق توسط وکیل دادگستری کانادا و مشاور رسمی اداره مهاجرت کاناداست. برای استفاده از خدمات ما می توانید به صفحه تماس با ما یا برای مشاوره تخصصی می توانید به صفحه مشاوره مهاجرت مراجعه بفرمایید و برای مشاهده مجوزهای ما می توانید به صفحه موسسه مهاجرتی معتبر مراجعه بفرمایید.

همچنین در حال حاضر یکی از بهترین روشهای دریافت ویزای کار کانادا از طریق ICT ست. برای دریافت اطلاعات بیشتر این برنامه مهاجرتی می توانید به صفحه ویزای کار ICT مراجعه کنید

 احتمالا از شرکت‌های متعدد مهاجرتی تبلیغات گسترده ای مخصوصا در رابطه با جاب آفر کانادا می بینید؛ به طور مثال:

بدون مدرک زبان برای شما جاب آفر تضمینی کانادا میگیریم!

سن شما برای گرفتن فرصت شغلی مهم نیست!

مبلغ رو وقتی ویزای کار گرفتید پرداخت کنید!

یکسری ارتباطات در سفارت داریم که صد درصد ویزا می شید!

ما نماینده شرکتهای کانادایی هستیم اما لایسنس فعال در کانادا نداریم!

اینها عکس ویزاهایی هستش که گرفتیم!

ما ثبت شرکت با شماره ثبت ... داریم و این همان مجوز ماست!

ما جاب آفر رو می خریم (خرید و فروش جاب آفر در کانادا کاملا غیر قانونی ست؛ در صورتی که اداره مهاجرت متوجه این موضوع شود حتی میتواند اقامت دائم شما را باطل کند، معمولا از استعلام بگیرید شرکتهایی که هیچ گونه مجوزی از اداره مهاجرت کانادا ندارند با شما قرار داد خرید جاب آفر امضا می کنند وکیل رسمی قرارداد شما را امضا نمی کند) و...

بنابراین توصیه می کنیم برای اینکه بتوانید شرکتهای معتبر مهاجرتی را از کلاهبرداران مهاجرتی تشخیص دهید؛ حتما صفحه نحوه انتخاب وکیل و مشاور مهاجرتی معتبر را مطالعه بفرمایید.

 

 

* در حال حاضر فرصتهای شغلی مناسبی در کمپانی های معتبر کانادایی فراهم شده که میتوانید با قبولی در آزمون و مصاحبه مربوطه، شغلی واقعی در کانادا داشته و ویزای کار کانادا دریافت نمایید؛ برای کسب اطلاعات تکمیلی این طرح می توانید با دفاتر ما در تماس باشید یا اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید تا شرایط شما به دقت بررسی گردد. (ظرفیت محدود)

 

شرایط زیر برای شرکت در این طرح الزامی ست:

سن: 20 الی 45

تحصیلات: حداقل فوق دیپلم مرتبط با شاخه های مختلف برنامه نویسی، مهندسی یا امنیت شبکه، IT، نرم افزار، طراحی، کامپیوتر و...

تمکن مالی: حداقل 30 هزار دلار کانادا

مهارت زبان انگلیسی: در حد آیلتس 6

سابقه کاری: حداقل 1 سال مرتبط و قابل اثبات

 

 چگونگی انتخاب صحیح وکیل مهاجرت کانادا:

 

برای مشاهده ویدئوهای مهاجرت به کانادا، با کلیک برروی لینک زیر، صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید

instagram.com/visa724com

 

همچنین لازم به ذکر است که روشهای مهاجرتی به کانادا بسیار است و شما می توانید به صفحه انواع روش های مهاجرت به کانادا مراجعه کرده و 10 روش اصلی مهاجرت را مطالعه نمایید.

 

انتهای همین مطلب لینک صفحات چند تا سوپرایز ویژه هم براتون داریم: آموزش رایگان نحوه ثبت درخواست ویزای تحصیلی کانادا، آموزش رایگان تاییدیه مدارک تحصیلی با wes ، آموزش رایگان ثبت نام ویزای توریستی کانادا. آموزش نحوه ثبت نام آزمون تافل، آموزش نحوه ثبت نام دولینگو، آموزش رایگان نحوه کاریابی در کانادا، آموزش رایگان نحوه ثبت نام در سیستم آریما کبک کانادا.

 

تمام مطالب آموزشی رایگان این سازمان، بدون هیچ چشم داشتی، در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. امید است، بتوانید پله های پیشرفت را طی کنید.

همکاران محترم، با اینکه برای تهیه این مطلب بسیار زحمت کشیده شده، تصاویر دارای امضا نمی باشد، که به راحتی بتوانید کپی کنید! پیگرد قانونی هم ندارد...

البته با ذکر منبع می توانید مارا در تولید محتوای آموزشی بیشتر یاری کنید

 

https://visa724.com/uploads/0a476af0efde6fdd191080b32554618c.jpg

سایت های کاریابی کانادا در یافتن شغل کنار شما هستند

 

 

کاریابی کشوری

برخی سایت‌ها دارای کاربری حتی جهانی هستند و در کانادا نیز برای پیدا کردن فرصت‌های شغلی به عنوان یکی از سایت های کاریابی کانادایی مناسب هستند. با توجه به شکل اقتصاد و بازار دولت کانادا، فرصت‌های شغلی این کشور کاملاً با بازار جهانی هم‌راستا بوده و ارتباط دارند لذا از وبسایت‌های جهانی کاریابی نیز برای کاریابی در کشور کانادا می‌توان استفاده کرد. نکته اصلی این است که اکثر وبسایت‌های جهانی یک زیردامنه برای کشور کانادا با کد .ca ایجاد کرده‌اند و شما می‌توانید برای کاربری راحت‌تر از این زیردامنه‌ها در بهره گیری از سایت های کاریابی کانادا کمک بگیرید.

غیر از وبسایت‌های جهانی برای کاریابی در کانادا برخی سایت های کشوری نیز حضور فعال دارند. این سایت ها بدون توجه به این که فرصت شغلی اعلام شده در کجای کشور قرار دارد آن را جمع‌آوری کرده و بسته به غربالی که شما در نظر دارید ارائه خواهند داد. استفاده از این سایت‌ها مزیت‌ها و معایبی نیز دارد. مزیت اصلی این است که به شکل یکجا امکان کنکاش در تمام فرصت‌های شغلی کشور کانادا را دارید و از طرفی همین نکته می‌تواند عامل سردرگمی شما باشد؛ بخصوص هنگامی که نیاز دارید تا در یک محل خاص، بسته به برنامه مهاجرتی یا نوع اقامت خود، به کاریابی در سایت های کاریابی کانادا بپردازید. پس در گام اول، اگر از نظر شغلی دارای محدودیت جغرافیایی نیستید این سایت های کاریابی کانادا مناسب هستند. هر چند که برای مشکل اخیر این سایت ها راه‌حل هایی مثل بهره گیری از فیلتر جغرافیایی را به کاربران خود پیشنهاد می‌دهند اما در قریب به اتفاق موارد با اعمال فیلتر جغرافیایی، فرصت شغلی های باقیمانده و به نمایش درآمده به قدر یک وبسایت محلی دارای تنوع نیستند.

 

کاریابی در استان های کانادا

 

سایت های کاریابی کانادا در فراهم کردن فرصت های بیشتر کنار شما هستند

 

کاریابی به کمک سایت های کاریابی کانادایی فعال در سطح استانی

آنچه که کاریابی در کشور کانادا را بشدت تسهیل کرده وجود سایت های کاریابی کانادا به شکل بومی و محلی است. این سایت های کاریابی کانادا به طبع اینکه بسیار تخصصی‌تر با یک بازار هدف در ارتباط هستند و به رابطه محلی با کارفرمایان تکیه دارند، عملکرد بسیار مناسب‌تری دارند. برای استفاده از یک سایت محلی کاریابی از سایت های کاریابی کانادا باید در ابتدا استان مدنظر خود را تعیین کنید. پس از اینکه استان را تعیین کردید حالا باید جستجو را برای سایت های کاریابی محلی در آن استان را آغاز و به آن دست پیدا کنید. اکثر سایت های فعال در این زمینه کاربری ساده‌ای دارند و در کمترین زمان ممکن شما را به کارفرمایان مجاز متصل خواهند کرد.

اینکه از هر نقطه دنیا با یک کارفرما در یک استان یا شهر خاص کانادا ارتباط بگیرید قطعاً اعجاب انگیز است چون بدون نیاز به سفری پرهزینه و اکتشافی، با نشستن در خانه و ارتباط با بازار محلی، به کنکاش فرصت های شغلی خواهید پرداخت. ما در ادامه به معرفی این سایت های کاریابی کانادا می‌پردازیم. برای این کار از تفکیک و دسته بندی سایت های کاریابی کانادا بر مبنای استان محل عملکرد سایت کمک گرفته و لیست پیش رو از سایت های کاریابی کانادا را برای شما کاربران محترم مهیا ساختیم.

 

یکی از سایت های کاریابی کانادا در بریتیش کلمبیا

استان بریتیش کلمبیا به عنوان یکی از چند پایه اصلی بازار و کسب و کار در کشور کانادا، فرصت‌های شغلی متعدد و بی‌نظیری را پیش روی متقاضیان قرار خواهد داد اما این تعدد فرصت‌ها اگر با یک برنامه‌ریزی صحیح و راهنمایی کاربردی از طرف یک سایت از سایت های کاریابی کانادا همراه نباشد ممکن است بیشتر شما را در کاریابی دچار مشکل کنید. سایت محلی که در این استان به امور کاریابی می‌پردازد (بی.سی جابز) است. "بی.سی جابز" یک سایت با طراحی عالی است که به یک دیتابیس گسترده و محلی در ارتباط است. داشتن بیش از پانزده سال تجربه در زمینه کاریابی حالا این سایت های کاریابی کانادایی را به یک غول در این حیطه تبدیل کرده است. کار با این سایت بسیار ساده است.

از همان بدو ورود یک دو فیلد در اختیار دارید. در فیلد سمت چپ باید نام عنوان شغلی مورد جستجو را وارد کنید و اگر خواهان دقت بیشتر در عنوان های شغلی به نمایش درآمده هستید، در فیلد سمت راست، نام شهر مد نظر را نیز وارد کنید. اگر اینکه شغل در کجای استان باشد برایتان اهمیت ندارد، با خالی کردن این بخش به جتسجو بپردازید و با انبوهی از ردیف های شغلی اعلام شده، با جزئیات بالا روبرو شوید. نقطه قوت این سایت بهره گیری از دسته بندی های متعددی است که شما را در امر کاریابی بشدت کمک خواهند کرد. در بخش پایینی صفحه اصلی می‌توانید این دسته‌بندی ها را به تفکیک دیده و پس از کلیک، در هر دسته جستجو کنید.

 آدرس ورود به این سایت:

bcjobs.ca

 

کاریابی در استان های کانادا

یکی از سایت های کاریابی کانادا که با کارفرمایان مهمی در ارتباط است

 

 

یکی از سایت های کاریابی کانادا در ساسکاچوان

سایت کاریابی که قصد معرفی آن در استان ساسکاچوان را داریم ساز و کار متفاوتی دارد. این سایت که "ساسک.جابز" نام دارد، با داشتن دایره‌ای خوب از ارتباطات و نزدیکی به بازار کار استان ساسکاچوان، به‌روزترین فرصت های شغلی استان را در اختیار شما قرار خواهد داد. به خاطر ظاهر شلوغ سایت ممکن است پس از ورود حس کنید کار کردن با آن چندان ساده نیست، اما بعدتر متوجه خواهید شد که با یک انگاره غلط روبرو هستید.

دوگزینه بزرگ در صفحه اصلی روبروی شما قرار دارد؛ گزینه های (Post jobs) و (Search for jobs) از معانی مشخص است که به عنوان یک متقاضی کار به کدام یک نیاز دارید پس با کلیک بر روی (Search for jobs) به راحتی به فضای جستجو و کنکاش کار وارد شوید. در بخش پایینی این سایت های کاریابی کانادایی، یک روش دیگر برای جستجو برای شما ارائه شده است و آن هم گردش در دسته‌بندی های سایت است. این سایت از دو نوع دسته‎‍‌بندی استفاده کرده است؛ یکی بر مبنای منطقه کار، و دیگری نوع و حیطه شغل انتخابی. در هر دسته بندی، امکان انتخاب های زیادی دارید مثلاً در دسته بندی بر مبنای حیطه شغلی دسته های مدیریت، مهندسی، کسب و کار و بازار، سلامت و نفت و گاز به طور مثال دیده می‌شوند. تعدد زیاد مشاغل پیشنهادی در این سایت بسیار بالاست و تقریباً بعید است که فرصت شغلی خالی در سطح استان باشد و توسط آن پوشش داده شده نباشد.

در کنار امکان جستجوی محلی این سایت آموزش‌ها و راهنمایی های خوبی نیز در دل خود جای داده که به شما کمک خواهند کرد تا با شرایط بازار و کسب و کار محلی آشنایی بیشتری پیدا کنید.

ادرس این سایت :

saskjobs.ca

 

و باید دقت داشته باشید که گاهاً در هنگام مراجعه ممکن است به مشکل بخورید و کافی است تا فیلترشکن خود را خاموش یا محل اتصال آن را عوض کنید.

 

کاریابی در استان های کانادا

نمای ظاهری سایت کاریابی استانی آلبرتا یکی از سایت های کاریابی کانادا

 

یکی از سایت های کاریابی کانادا در آلبرتا

آلبرتا با قرار داشتن بین سه استان کانادایی که بیشترین سرانه درآمد را دارد، مقصد و هدف جذابی برای افراد جویای کار است. اگر متقاضی کاریابی منحصراً در استان آلبرتا هستید استفاده از سایت "آلبرتا حاب سنتر" که یکی سایت های کاریابی کانادا ست، بهترین انتخاب محلی است که در اختیار دارید. "آلبرتا جاب سنتر" از نظر ظاهری تا حدود زیادی با سایت محلی استان بریتیش کلمبیا دارد اما مشخصاً به دیتابیس های کاری استان آلبرتا متصل است.

جستجو به همان میزان ساده است و اگر خواهان دسترسی به دسته های مختلف باشد کافی است تا پیش از جستجو، در همان صفحه اول، کمی اسکرول را پایین کشیده و به دسته‌ها دسترسی پیدا کنید. در بین سایت های استانی می‎توان گفت که بیشترین تنوع در دسته بندی مشاغل، به این سایت از سایت های کاریابی کانادا تعلق دارد و این باعث شده تا امر کاریابی بیش از پیش ساده شود. اینکه سایت به شکل مستقیم با کمپانی‌های صاحب نامی مثل استارباکس، مک‌دونالد، پالادین سکیوریتی و آمازون در ارتباط است یعنی انتخاب مناسبی برای کاریابی است. جالب آنکه فرصت های شغلی مربوط به این کمپانی‌ها به شکل اختصاصی و مجزا، بسته به کمپانی در دسترس هستند و این کار را برای شما، بدون جستجو ساده‌تر خواهد کرد.

آدرس این سایت نیز بدین شرح است:

albertajobcentre.ca

 

کاریابی در کانادا رایگان

نمای ظاهری سایت "ساسک جابز" یکی از سایت های کاریابی کانادا

 

یکی از سایت های کاریابی کانادا در مانیتوبا

سایت های کاریابی کانادا یی و سایت های تخصصی کاریابی در فضای محلی کسب و کار این استان از توان بالایی برخوردار نیستند و نتوانسته‌اند تا به ترندهای محلی گوگل راه پیدا کنند اما یک راه حل دیگر برای کاریابی توسط متقاضیان در این استان وجود دارد که تفاوتی با یک سایت تخصصی ندارد. "مانیتوبا استارت" یک سایت جامع برای مهاجرین و افراد خواهان اسکان در این استان است که مراجعه به آن به شما کمک خواهد کرد تا کار متناسب با معیارهای خود را پیدا کنید. یکی از سربرگ‌های اصلی سایت "مانیتوبا استارت" سربرگ "جاپ مچینگ" است و

با این آدرس

manitobastart.com

در دسترس شما قرار خواهد داشت.

 

پس از ورود به این سربرگ تمام فرصت‌های شغلی موجود بسته به حیطه کاری، دسته‌بندی شده و در اختیار شما قرار دارند. با انتخاب هر حیطه و پس دیدن تمام مشاغل موجود در آن دسته می‌توانید پی.دی.اف مربوط به هر حرفه را دانلود و پس از مطالعه به بررسی فرصت شغلی مذکور به شکل کامل بپردازید. "مانیتوبا استارت" تنها در خدمت کاریابی نیست و کاریابی تنها بخشی از عملکردهای آن است. با دسترسی به سایر بخش‌ها از تجارب افراد و اطلاعات جامع تری در مورد زندگی و فضای کسب و کار این استان بدست خواهید آورد. با وجود تکیه این سایت از سایت های کاریابی کانادایی بر مراجع رسمی، و استفاده از دیتابیس های دولتی و رسمی این سایت نسبت به سایر سایت های حاضر در این لیست از اعتبار و اطمینان بیشتری برخوردار است هرچند شاید به قدر بقیه در جمع‌آوری داده موفق نبوده باشد.

 

یکی از سایت های کاریابی کانادا در استان اونتاریو

در استان اونتاریو هم مثل استان مانیتوبا ما یک سایت جامع را به شما پیشنهاد می‌کنیم. سایت رسمی استان اونتاریو انتخابی است که به سادگی می‌تواند شما را به ردیف های شغلی پر متقاضی این استان لینک کند. کار با این سایت هم برای کارفرمایان و هم متقاضیان کار ساده است و این باعث شده تا میزان بالایی از ردیف‌های شغلی در دیتابیس آن موجود باشد.

پس از ورود به صفحه مربوط به کسب و کار سایت، دو گزینه اصلیِ (Find a job) و (Post a job) وجود دارد که با انتخاب گزینه اول وارد فضای جستجو و بررسی ردیف های شغلی موجود خواهید شد. در این سایت در کنار وجود دسته بندی های متعدد و مناسب، اطلاعات ویژه و منحصر بفردی بسته به هر ردیف شغلی وجود دارد که خواندن آن هم از نظر حرفه‌ای و فنی در عملکرد کاری و هم در ایجاد ارتباط مناسب با کارفرما در هنگام کاریابی و پس از اشتغال کمک شایانی خواهد کرد. اینکه بتوانید به داده‌های تجربه محور سایر کارکنان و فعالان اقتصادی در هر حیطه شغلی دست پیدا کنید یک نقطه قوت مهم در حین کاریابی و انتخاب کارفرمای مناسب است. در نهایت این سایت نیز با تکیه بر مراجع رسمی از اعتبار بالایی برخوردار بوده و ردیف‌های شغلی آن کاملاً قابل اعتماد و رسمی هستند. اینکه به هر سایتی اعتماد کنید، حتی در سطح کاریابی استانی اصلاً انتخاب خوبی نیست و ممکن است باعث هدر رفتن وقت شما شود. برای دسترسی به این سایت می‌توان

از این آدرس کمک گرفت:

ontario.ca

 

 

پیدا کردن شغل در استانهای کانادا

 

سایت کاریابی استان اونتاریو یکی از سایت های کاریابی کانادایی

 

 

یکی از سایت های کاریابی کانادا در استان کبک

کبک استانی است که از نظر اداری و انجام پشتیبانی‌های رسمی از شهروندان، از نظر کیفی تفاوت فاحشی با سایر استان های کشور کانادا دارد. این موضوع باعث شده که در تخصصی‌ترین حیطه ها نیز، سایت ها و مراجع رسمی به کمک آمده و شما را از سردرگمی نجات دهند. سایت رسمی "امپلویی کبک" که یکی از سایت های کاریابی کانادا ست، وظیفه دارد تا شما را در امر کاریابی یاری دهد و باید گفت که در انجام این وظیفه کاملاً موفق عمل کرده است چون نه فقط یک سایت کاریابی است بلکه شما را برای استفاده از سایر سایت های کاریابی محلی تشویق خواهد کرد.

آدرس این سایت

emploiquebec.gouv.qc.ca

 

همین مرجع غیر از منبع فعلی کاربران را به استفاده از ساید دیگری که آدرس آن بدین شرح است:

carrieres.gouv.qc.ca/accueil

 

سایت ثانویه از نظر کاربری راحت تر و بهتر است و از نظر وجود دسته بندی های متنوع نیز عالی است. در همان صفحه ابتدایی پس از تغییر زبان به انگلیسی به سادگی می‌توانید به حیطه های مختلف مشاغل بسته به نیاز خود دسترسی داشته باشید. در این سایت اطلاعات کاملی در مورد ردیف های شغلی استان کبک در دسترس قرار داشته و سطح راهنمایی آن نیز آنچنان مناسب است که به شکل گام به گام شما را در مراحلی پیش از انتخاب کارفرما و ردیف شغلی نیز یاری خواهد داد.

 

 

پیدا کردن شغل در استانهای کانادا

نمای ظاهری سایت کبک یکی از سایت های کاریابی کانادایی

 

سایت های کاریابی کانادا در استان یوکان

در استان یوکان برخلاف اکثر استان‌ها بیش از یک انتخاب مناسب در اختیار دارید. اولین سایتی که برای کاریابی در استان یوکان در قالب سایت های کاریابی کانادا به شما پیشنهاد می‌کنیم سایت "ایمپلویمنت یوکان" است.

این سایت که در آدرس اینترنتی:

employmentyukon.ca

 

در دسترس است، به راحتی اکثر ردیف های شغلی موجود را در استان را پوشش خواهد داد و در همان صفحه ورود تمام توضیحات موردی مشاغل را ارائه خواهد داد. اما اگر گردش دستی در میان ردیف های شغلی از نظرتان مناسب نیست می‌توانید از نوار ابزار بالای سایت گزینه (Job Seekers) را انتخاب کنید و به منوی جستجوی کامل و هوشمند وارد شوید.

 

یکی از سایت های کاریابی کانادایی دیگری که در این استان برای کاریابی قابلیت های خود را به اثبات رسانده، سایت "یو وین" است.

آدرس این سایت که

yuwin.ca

 

است. از نظر رابط کاربری و فضای ظاهری جز برترین سایت های این لیست است. در همان صفحه اول فیلدهای مربوط به ورود عنوان شغلی و تعیین محل دقیق شغل در دسترس هستند. اگر مایل به جستجو با این روش نبودید می‌توانید صفحه را پایین کشیده و به صورت موردی و بسته به تاریخ اعلام نیاز، فرصت‌ها را انتخاب و مطالعه کنید. با بهره گیری از این دو سایت از سایت های کاریابی کانادا و همپوشانی بانک داده‌های هر دو، تقریباً هیچ شغلی در این استان از چشم شما دور نخواهد ماند چون غیر از موارد مشترک گاهاً موردی فقط در یکی ثبت شده و برای یافتن آن باید به یکی از این دو مراجعه و به جستجوی حرفه‌ای بپردازید.

 

سایت های کاریابی کانادا

نمای ظاهری سایت "یو وین" یکی از سایت های کاریابی کانادا

 

سایت های کاریابی کانادا در استان نیوبرانزوایک

استان برانشوایک یکی از چند استانی است که تعداد ردیف‌های شغلی آزاد در آن، بیش از میانگین کشور کانادا بوده و به بهشت کارکنان و کارگران حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای تبدیل شده است. ان باعث می‌شود تا شما در امر کاریابی نیازمند کمک بیشتری باشید. سایت مرجع "ان.بی جابز" که یکی از سایت های کاریابی کانادا ست بهترین انتخاب برای کاریابی در استان نیوبرانزوایک است. این استان با قرارگیری در بین استان‌های شریک در برنامه مهاجرتی آتلانتیک، در کانون توجه متقاضیان پرشمار کار قرار دارد و بدون بهره‌گیری از یک مرجع قدرتمند، کاریابی در آن ممکن است بسیار زمانبر باشد. سرعت در کاریابی به علت وجود متقاضیان پر تعداد حرف اول را می‌زند و سایت "ان.بی جابز" سرعت و راحتی را برای هر کاربری، چه آماتور و جه حرفه‌ای به ارمغان خواهد آورد.

آدرس این سایت

nbjobs.ca

 

است و پس از ورود در همان صفحه اول این سایت از سایت های کاریابی کانادایی، ساز و کار جستجو ساده و قابل فهم است. جستجو در دسته بندی های پیشنهادی سایت هم همیشه انتخاب خوبی است اگر به حیطه شغل مد نظر خود اشراف کافی دارید و خواهان بررسی مشاغل متفاوتی در حیطه مذکور هستید. مثلاً با انتخاب حیطه (health) کار شما برای کاریابی در بخش سلامت بسیار ساده‌تر شده و می‌توانید در یک قالب و به صورت یکجا با اعمال فیلترهای متفاوت هر جاب آفر و اطلاعات مربوط به آن را مطالعه کنید. با این سایت ارتباط ساده و سریع با کارفرما از هر کجای دنیا ممکن خواهد شد.

 

سایت های کاریابی کانادا

نمای ظاهری سایت "ان.بی جابز" یکی از سایت های کاریابی کانادایی

 

سایت های کاریابی کانادا در استان نوااسکوشیا

نوا اسکوشیا هم یکی از استان های پرمتقاضی است که در برنامه مهاجرتی آتلانتیک قرار دارد و با توجه به همین موضوع، بهره گیری از یک سایت از سایت های کاریابی کانادا برای پیدا کردن مشاغل مورد نظر بسیار الزامی خواهد بود. ما در این لیست سایت "نوا اسکوشیا جابز" را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این سایت از نظر ظاهری در عین زیبایی راحتی فراوانی را برای کاربر به ارمغان آورده و از نظر نحوه عملکرد تفاوت برجسته‌ای با سایت های کاریابی معمول سایر استان‌های مندرج در لیست ندارد. مک دونالد، استارباکس و بانک نوا اسکوشیا کمپانی‌هایی هستند که به شکل رسمی با این سایت ارتباط داشته و به عرضه فرصت شغلی در آن می‌پردازند. این یعنی شما با یک سایت معتبر و با سابقه بیش از پانزده سال روبرو هستید که انجام امور جستجو، ارتباط و پیگیری فرصت‎‌های شغلی استان نوا اسکوشیا را برای شما به سادگی ممکن خواهد ساخت.

در این سایت میز شما هم می‌توانید به شکل مستقیم با بهره‌گیری از کلید واژه به جستجو بپردازید یا به صورت دستی به محل دسته‌بندی ها بروید و فرصت‌ها را بسته به تاریخ درج، درآمد و شهر محل کار مورد بررسی کامل قرار دهید. دیتابیس های سایت کاملاً بروز هستند و اجازه نخواهند داد تا شما از پیکار کاریابی در کشور کانادا حتی برای چند روز جا بمانید.

آدرس سایت کاریابی محلی استان نوا اسکوشیا

novascotiajobs.ca

است که بدون هیچ مشکل خاصی در دسترس عموم قرار دارد.

 

 

سایت های کاریابی کانادا

دسته بندی های سایت کاریابی استان نوا اسکوشیا که یکی از سایت های کاریابی استان کاناداست

 
 
یک سایت کاریابی کانادایی در استان نیوفاندلند

اگر پیگیر امور مهاجرتی کشور کانادا باشید حتماً فارغ از برنامه مهاجرتی آتلانتیک و اهمیت آن از فرصت‌های شغلی عالی و پردرآمد استان نیوفاندلند مطلع هستید. حال ما به شما استفاده از سایت "ان.ال جاب‌سنتر" که یکی از سایت های کاریابی کانادا ست را پیشنهاد می‌کنیم. این وبسایت با ارتباط پایا با بانک‌داده های محلی کسب و کار و رابطه مستمر با کارفرمایان محلی استان نیوفاندلند؛ همواره یک گام از سایرین پیش است و توانسته فرصت های دسته اول را برای کاربران خود پیدا و ارائه کند. برای ورود به این سایت می‌توانید از دامنه

nljobcenter.ca

 

کمک گرفته و در کسری از ثانیه جستجو در مشاغل پر متقاضی این استان را ممکن سازید. این سایت که یکی از سایت های کاریابی کاناداست از نظر ظاهری و نحوه عملکرد با سایت‌های دیگر موجود در این قالب تفاوتی نداشته و مانند آن‌ها در عین راحتی در کاربری، بهترین عملکرد ممکن را به شما ارائه خواهد داد.

 

اهمیت کاریابی در کانادا برای مهاجرت به این کشور

کاریابی در کانادا، یکی از روش های مهاجرت به این کشور و کسب درآمد می باشد. از آنجایی که کانادا با بحران کمبود نیروی کار مواجه است، می توان به راحتی و با یافتن شغل مناسب، به این کشور مهاجرت کرد. در ادامه، روش های مهاجرت به کانادا از طریق یافتن شغل را به شما توضیح خواهیم داد.

 

کاریابی در کانادا از طریق سایت های که بدین منظور تاسیس شده اند، ممکن است.

 

نحوه یافتن شغل مناسب برای مهاجرت به کانادا

یکی از بهترین راه های یافتن شغل مناسب در کانادا، استفاده از سایت هایی است که بدین منظور طراحی شده اند. سایت های کاریابی در کانادا، با دریافت اطلاعات تحصیلی و سابقه شغلی، بهترین فرصت های کاری را به شما معرفی می کنند. در واقع این سایت ها نقش واسطه بین شما و کارفرمای کانادایی را بر عهده دارند.

معروف ترین سایت ها در زمینه کاریابی در کانادا عبارتند از؛

الف. سایت Indeed.ca
ب. سایت Monster.ca
ج. سایت Jobboom.ca
د. سایت Canada Job Bank
ه. سایت AllStarJobs.ca

با ورود به سایت های فوق می توانید اطلاعات تحصیلی و کاری خود را وارد نمایید تا سیستمِ هوشمندِ سایت، به صورت خودکار، بهترین شغل ها را به شما پیشنهاد کند.

 

طرح های مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی

دولت کانادا به منظور جذبِ نیروی کار از سراسر جهان، دو طرح کاریابی در کانادا را اجرا کرده است. این دو طرح عبارتند از؛ اکسپرس انتری و جاب آفر.

 

اکسپرس انتری چیست؟

اولین طرح کاریابی در کانادا، اکسپرس انتری است. در این طرح شما با داشتن شرایطی مانند سابقه کاری مرتبط، تحصیلات آکادمیک مرتبط، سن و سال مناسب و مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی معتبر، امتیاز دریافت خواهید کرد. اگر در طرح اکسپرس انتری، امتیاز شما به حد نصاب لازم برسد، اقامت دائم کانادا را دریافت خواهید کرد و مجاز به استخدام در مشاغل موجود در این کشور خواهید بود. دولت کانادا به منظور تامین نیروی کار از مهاجران خارجی، دو طرح اکسپرس انتری و جاب آفر را ایجاد کرده است.

 

اکسپرس انتری

 

جاب آفر چیست؟

دومین طرح کاریابی در کانادا، جاب آفر است. در این طرح شما از طریق سایت های کاریابی با کارفرما های کانادایی آشنا می شوید. اگر یک کارفرمای کانادایی برای شما پیشنهاد کاری ارسال کند، در طرح جاب آفر، شما 600 امتیاز کسب خواهید کرد. از دیگر عوامل لازم برای کسب امتیاز در طرح جاب آفر می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

1. تحصیلات آکادمیک مرتبط
2. سابقه کاری مرتبط
3. مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی معتبر

در صورتی که در طرح جاب آفر، امتیاز لازم را کسب نمایید، قادر خواهید بود تا به کانادا مهاجرت کرده و در این کشور مشغول به کار شوید.

 

سوپرایزهای ما برای شما که تا انتها این مطلب آموزشی رایگان رو خوندین اینه که، می تونید از صفحه

آموزش ثبت درخواست ویزا تحصیلی کانادا بهره ببرید.

آموزش نحوه کاریابی در سایتهای رایگان رو مطالعه کنید.

آموزش درخواست ویزای توریستی کانادا رو ببینید و خودتون ثبت نام کنید.

آموزش ثبت نام در آزمون تافل رو ببینید و یاد بگیرید.

آموزش ثبت نام در آزمون دولینگو رو یاد بگیرید و در شرایط کرونا ازش استفاده کنید.

آموزش ثبت نام در سیستم آریما کبک رو ببینید و اگر شرایطش رو دارید، از طریق کبک به کانادا مهاجرت کنید.

اگر هم میخواید به صورت تحصیلی یا از طریق اکسپرس اینتری به کانادا مهاجرت کنید، باید بدونید که نیاز به تاییدیه مدرک تحصیلی دارید که میتونید صفحه آموزش wes رو مطالعه کنید.

 

و آموزش رایگان بعدی:

آموزش رزرو وقت بایومتریک برای ویزای کانادا (VFS)

 

 

مطالب پیشنهادی:

درباره ویزای کانادا

> اقامت دائم کانادا

مهاجرت به نیوبرانزویک

 

 

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده،ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند.
بدیهی است برداشت و مشورت‌های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی توصیه می‌شود.
مدیریت و همکاران این مجموعه مسوولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسوولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما


سوالات متداول


آیا با کمک سایتهای کاریابی میشه به کانادا مهاجرت کرد؟

بله، در صورتی که بتوانید با ارائه یک رزرومه حرفه ای نظر یک کارفرما را جلب کنید، می توانید با دریافت فرصت شغلی و درخواست ویزای کار کانادا، مهاجرت کنید.

برای کاریابی در کانادا باید به چه شرکتی اعتماد کنم؟

باید توجه داشته باشید که از سراسر دنیا برای دریافت فرصت شغلی در کانادا رقیب دارید؛ پس این پروسه به هیچ عنوان آسان نیست. بنابراین اگر از سازمانی وعده های کاریابی در کشور کانادا می شنوید؛ حتما دقت کنید که این شرکت در ایران مجوز وزارت کار داشته و با کد رهگیری قابل استعلام باشد و در کانادا مجوز اداره مهاجرت با کد ICCRC قابل استعلام داشته باشد. اگر این مجوزها را ندارد، اعتماد بر عهده خود شماست.


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


لیلا درویش :

سلام وقت بخیر همسر من الگوساز وطراح لباس هست و اینکه خیاطی رو در حد حرفه ای بلد هستند سن ایشون 42سال است ومدرک طراحی رو از اتحادیه خیاطان دارد ویک مدرک هم از موسسه صنعت ومعدن واشنایی کامل با نرم افزارهای طراحی لباس می خواستم بدونم ایشون می تونن یک جاب افر در کانادا بگیرن ممنون می شم راهنمایی کنید

اگر بتوانند نظر یک کارفرما را برای اهدای جاب آفر جلب کنند، بله ممکن است.

Behnammehrpoya :

وقت بخیر،من فقط دپیلم برق ساختمان دارم چه چیزای نیاز به مهاجرتمه

Pv F :

سپاس گذارم ، خیلی ممنون در دسترس گذاشتید

با درود 

خواهش می کنم موفق باشد.

پری دخت افسریان :

من کارشناسی ارشد کامپیوتر دارم و در حال حاضر سئو کار میکنم31 سالم هست. برای مهاجرت کاری میخوام اقدام کنم. کانادا استرالیا و یا آلمان

رزومه خود را در سایت های کاریابی آپلود کنید همچنین توصیه می شود یک اکانت قوی لینکدین داشته باشید

آرزو گازری نیشابوری :

سلام دکتری مهندسی صنایع سابقه 12سال کاری و 5 سال مدیریتی ارشد در حوزه منابع انسانی و مدیریت پروژه دارای مدرک زبان آیلتس 7.5 جویای کار مرتبط با مدرک ام فقط کانادا

رزومه قوی ارائه دهید شانس موفقیت دریافت جاب افر کانادایی خواهید داشت

دلخواسته :

سلام. اگر بخوام برای کار اقدام کنم مدرک زبان ایتلس میخاد ؟ و چقدر هزینه ثبت نام و رفتن ب کاناداس و مدارک چی میخاد؟

داشتن آیلتس بسیار موثر است. اگر خودتان نظر کارفرما را جلب کنید هزینه ها دولتی ست. مدرک به شغل شما بستگی دارد

علی جمشیدی :

سلام من سی و یک سالمه متاهل هستم دارای شش سال سابقه کار در بیمه هستم آیا میتونم برای جاب افری اقدام کنم؟یعنی ی کاری متناسب با بیمه برام پیدا کنید که مستقیما برم سرکار

اگر کارفرمای واجد شرایطی را پیدا کنید که به شما جاب آفر بدهد، بله

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.