آموزش رایگان و تصویری نحوه ثبت نام در سیستم امتیاز بندی آریما کبک کانادا


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۰۶/۲۰

نحوه ثبت نام در سیستم امتیاز بندی آریما کبک کانادا

 

برنامه مهاجرت به کبک کانادا نسبت به برنامه‌های مهاجرتی سایر نقاط کشور کانادا تفاوت‌ها چشمگیری دارد. در سپتامبر سال 2018 کبک از سیستم امتیازدهی آریما کبک کانادا پرده برداری و آن را به عنوان جدیدترین پرتال مهاجرتی برای کارکنان و کارگران حرفه‌ای و آموزش دیده معرفی کرد. با پیشروی در ساختار امتیازدهی آریما کبک کانادا، دولت استانی در تلاش است تا روند ثبت نام، بررسی صلاحیت و پیشبرد امور در جهت مهاجرت را تسهیل کند و در این امر هم تا حدود زیادی موفق بوده است به شکلی که در حال حاضر تمام برنامه مهاجرتی (QSW) را از این طریق به اجرا درآورده است. با ما در این آموزش رایگان و تصویری ثبت نام در سیستم آریما کبک همراه باشید تا سیستم امتیازبندی آریما را بهتر بشناسیم و نحوه ثبت نام و ثبت درخواست در آن را بیاموزیم.

اگر قبلا سابقه درخواست ویزا داشته اید اما ریجکت شده اید؛ توصیه می شود صفحه رفع ریجکتی ویزا را مطالعه بفرمایید. 

انتهای همین مطلب لینک صفحات چند تا سوپرایز ویژه هم برایتان داریم: آموزش رایگان نحوه ثبت درخواست ویزای تحصیلی کانادا، آموزش رایگان تاییدیه مدارک تحصیلی با wes ، آموزش رایگان ثبت نام ویزای توریستی کانادا. آموزش نحوه ثبت نام آزمون تافل، آموزش نحوه ثبت نام دولینگو، آموزش رایگان نحوه کاریابی در کانادا، آموزش رایگان کاریابی در استانهای کانادا.

 

برای مشاهده ویدئوهای مهاجرت به کانادا، با کلیک برروی لینک زیر، صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید.

instagram.com/visa724com

 

لازم به ذکر است که روشهای مهاجرتی به کانادا بسیار است و شما می توانید به صفحه روشهای مهاجرتی کانادا مراجعه کرده و 10 روش اصلی مهاجرت را مطالعه نمایید.

 

همه چیز از ورود به لینک وب‌سایت امتیازدهی آریما کبک کانادا آغاز خواهد شد. که آدرس لینک را در قسمت زیر مشاهده می‌کنید . برای دسترسی به آن به آدرس زیر مراجعه فرمایید. 

 

immigration-quebec.gouv.qc.ca

 

پس از ورود با صفحه زیر روبرو خواهید شد که آغاز مراحل ثبت نام شما در پرتال امتیازدهی آریما کبک کانادا ست.

ایجاد حساب کاربری در پرتال آریما کبک کانادا

 

آموزش رایگان و تصویری نحوه ثبت نام در سیستم امتیاز بندی آریما کبک کانادا

مرحله اول از مراحل ثبت نام در آریما کبک کانادا

 

در صفحه باز شده باید گزینه آبی و بزرگ (Access Arrima) را بفشارید تا به مراحل بعدی پرتال آریما کبک کانادا وارد شوید. دقت داشته باشید که در طول ثبت نام هر لحظه ممکن است که سیاست زبان پیش‌فرض را به زبان فرانسوی تغییر دهید که این مشکل از طریق جستجوگر شما قابل حل است. اگر از جستجوگر گوگل استفاده کنید پس از هربار اتفاق افتادن، در بالای صفحه از شما در مورد زبان انتخابی سوال خواهد شد و اگر دانشی در زمینه زبان فرانسه ندارید بهتر است که به حالت انگلیسی یا همان English باز گردید. پس از این با صفحه زیر مواجه خواهید شد.

 

آریما کبک کانادا

مرحله دوم از مراحل ثبت نام در آریما کبک کانادا

 

در صفحه باز شده توسط پرتال آریما کبک کانادا باید گزینه بالایی را که بر روی آن عبارت (To complete, update or file a declaration of interest) قید شده است را انتخاب کنید. پس از انتخاب گزینه مدنظر در پرتال آریما کبک کانادا به صفحه زیر وارد خواهد شد.

 

کبک کانادا

مرحله سوم از مراحل ثبت نام در آریما کبک کانادا

 

پرواضح است که چون حساب کاربری در پرتال آریما کبک کانادا ندارید و در حال ایجاد آن هستید باید پایین‌ترین گزینه فیلد یعنی گزینه (Create an account) را انتخاب و به ادامه مراحل ثبت نام خود بپردازید.

 آموزش رایگان سیستم امتیاز بندی

مرحله چهارم از مراحل ثبت نام در آریما کبک کانادا

 

در این صفحه باید در فیلد شماره یک ایمیل رسمی و درست خود را وارد کنید. از وارد کردن ایمیل‌های غیر معتبر یا اشتباه در پورتال آریما کبک کانادا جداً خودداری کنید چون ممکن است در آینده در حین تکمیل مراحل دچار مشکل شوید. پس از آنکه ایمیل خود را در نشانگر یک وارد کردید بلافاصله باید گزینه نشان داده شده در نشانگر دوم تصویر را فشار دهید. با فشار دادن این گزینه ضمن دریافت یک ایمیل حاوی یک کد، صفحه به شکل زیر درخواهد آمد.

 

امتیاز بندی آریما

مرحله پنجم از مراحل ثبت نام در آریما کبک کانادا

 

در بخش نشانگر اول تصویر باید کدی که از طریق ایمیل دریافت کردید را وارد و سپس گزینه‌ای که در نشانگر دوم تعیین شده است را وارد کنید. گاهاً ممکن است که با خطاهایی در این بخش روبرو شوید که برای رفع مشکل و تکرار ارسال ایمیل حاوی کد جدید، کافیست تا گزینه کناری را که عنوان (Ask for a new code) روی آن درج شده است را بفشارید. پس از تکمیل این بخش در دو فیلد انتهایی باید رمزی که قصد تنظیم آن بر روی حساب کاربری خود دارید را وارد کنید. دقت داشته باشید که رمز دو فیلد باید عیناً تکرار شود و حداقل در طول رمز انتخابی یک بار از حروف بزرگ استفاده شده باشد. پس از تکمیل و فشردن گزینه (To Register) در پایین فیلد سفید به صفحه بعد پرتال آریما کبک کانادا راهنمایی خواهید شد.

 

برای آشنایی با معایب و مزایای زندگی در شهر کبک به لینک > همه چیز درباره کبک مراجعه نمائید.

 

 کبک

مرحله ششم از مراحل ثبت نام در آریما کبک کانادا

 

در صفحه بالا در مورد اینکه شما به چه عنوان قصد استفاده از این حساب کاربری را دارید سوال خواهد شد. شما دو پاسخ پیش رو دارید یا به عنوان نماینده یا به عنوان یک شخص حقیقی متقاضی خواهان دریافت اقامت و مهاجرت به کبک کانادا. که بدیهی است باید گزینه اول را انتخاب بفرمایید. این گزینه در تصویر با نشانگر قرمز مشخص شده است. با انتخاب این گزینه به صفحه بعدی راه پیدا خواهید کرد.

 

مهاجرت به کبک

مرحله هفتم از مراحل ثبت نام در آریما کبک کانادا

 

پس از رفتن به صفحه بعدی باید صفحه را پایین بکشید تا به انتهای فیلد نمایش داده شده که مطابق تصویر بالاست برسید. در این فایل باید تیک هر دو گزینه موجود را طبق تصویر آبی کنید تا بتوانید به ادامه فرآیند بپردازید. پس از تیک زدن هر دو آپشن، گزینه (Next) در انتهای فیلد به رنگ آبی درآمده و فعال خواهد شد. آن را بفشارید تا به مرحله بعدی پورتال آریما کبک کانادا وارد شوید.

 

امتیاز بندی آریما

مرحله هشتم از مراحل ثبت نام در آریما کبک کانادا

 

در فیلد بالا باید به ترتیب نام خانوادگی و نام خود را وارد کنید. دقت داشته باشید که هجی نام وارد شده باید با پاسپورت شما تطابق کامل داشته باشد. سپس باید جنسیت، تاریخ دقیق تولد در تقویم میلادی را تعیین کنید. پس از آن باید کشور محل تولد خود را از بین گزینه‌ها تعیین کنید. در انتها نیز باید دوباره ایمیل خود را در آخرین بخش خالی وارد کنید. پس از تکمیل تمام فیلدها با فشردن گزینه Next به مرحله بعدی خواهید رفت.

 

برای آگاهی درباره شرایط سرمایه گذاری در کبک، هزینه ها و شرایط به لینک > سرمایه گذاری در کبک کانادا مراجعه نمائید.

 

نحوه ثبت نام در سیستم امتیاز بندی آریما کبک کانادا

مرحله نهم از مراحل ثبت نام در آریما کبک کانادا

 

در فیلد باز شده اطلاعات ارتباطی شما مورد پایش قرار خواهد گرفت. با دقت تمام باید در هر فیلد بخش خواسته شده از آدرس خود را وارد کنید. اگر در مورد هجی نام خیابان‌ها و تعیین مناطق به زبان انگلیسی دچار ابهام بودید سعی کنید از نقشه گوگل کمک بگیرید تا آدرسی که وارد می‌کنید دقیق باشد. پس از آن با پایین کشیدن اسکرول به فیلد مربوط به تلفن منزل خواهید رسید. در این بخش باید تلفن ثابت منزل خود را با پیش شماره ایران که 0098 است وارد کنید. پس از پر کردن این بخش، بخش بعدی مربوط به تلفن همراه شما و تلفن محل کارتان است. پر کردن دومی الزامی نیست اما باید حتماً دومی را پر کنید چون ممکن است از روش پیامکی برای اطلاع رسانی در برخی مراحل استفاده شود. با تکمیل تمام فیلدها به طبع باید گزینه آبی (CreateMyProfile) را در انتهای فیلد انتخاب و به صفحه بعد بروید. مراقب باشید که در پرتال آریما کبک کانادا به هیچ وجه در هیچ بخشی از شماره تماس‌ها و آدرس‌هایی دارای ابهام استفاده نکنید چون می‌تواند به شکل جدی کار شما را دچار مشکل کند. این آخرین گام در ساخت حساب کاربری شما در پرتال آریما کبک کانادا ست. پس از این، تصویر زیر برای شما نمایان خواهد شد.

 

باید تنها گزینه موجود یعنی Leave را که به رنگ سفید است انتخاب کنید تا مراحل کامل به اتمام برسند پس از فشردن دکمه Leave به همان صفحه ابتدایی که به شکل زیر است بازخواهید گشت ولی با این تفاوت که دیگر در حال حاضر باید عملیات متفاوتی را پیگیری کنید.

 

ثبت نام آلیما کانادا

مرحله دهم از مراحل ثبت نام در آریما کبک کانادا

 

این بار در فیلد شماره یک ایمیلی که برای ساخت حساب کاربری خود وریفای کردید را وارد کرده و سپس در فیلد دو که در تصویر با نشانگر دو مشخص است رمز حساب کاربری خود را وارد کنید. پس از انجام این کار گزینه To Log In را انتخاب و به پورتال شخصی آریما کبک کانادا خود وارد شوید. پس از ورود با تصویر زیر روبرو خواهید شد.

 

 

وارد کردن اطلاعات در پرتال آریما کبک کانادا

 

پرتال آریما کبک کانادا

مرحله یازدهم از مراحل ثبت نام در آریما کبک کانادا

 

تصویر بالا نمایی است که در ابتدای ورود با آن روبرو خواهید شد. چند توضیح در مورد صفحه شخصی پورتال آریما کبک شما وجود دارد که ذکر آن الزامی است. بخشی که با نشانگر شماره یک مشخص شده است بخش پیام‌های دریافتی شماست. هر پیامی که از طرف پورتال برای شما ارسال شود در این بخش نشان داده خواهد شد. مشخص است که عدد بغل آیکون پاکت نامه نشان می‌دهد که چه تعداد پیام جدید دارید. نشانگر دوم که عبارت (My Folders) را نشانه رفته است تمام مدارک و درخواست های اعلام شده و وارد شده از سوی شما بر روی پورتال را نمایش خواهد داد. پس بدیهی است که به طور مثال درخواست شما در این بخش نشان داده خواهد شد. نشانگر سوم اما که بخش (My Documents) را نشان می‌دهد تمام مدارک و نامه‌هایی را که از طرف پورتال برای شما ارسال شده باشد را نشان خواهد داد. پاسخ درخواست‌های شما همانطور که مشخص است همواره در این بخش یا پوشه قرار خواهد گرفت. اما برای ادامه کار باید گزینه‌ای که با نشانگر شماره چهار مشخص شده است را بفشارید. پس از فشردن آن یک دیالوگ باکس به شکل زیر نمایان خواهد شد.

 

آموزش رایگان و تصویری نحوه ثبت نام در سیستم امتیاز بندی آریما کبک کانادا

مرحله دوازدهم از مراحل ثبت نام در آریما کبک کانادا

 

در این دیالوگ باکس باز شده توسط پرتال آریما کبک کانادا در فیلد اول از شما خواسته شده تا نوع فولدر انتخابی(همان درخواست خود را تعیین کنید) که همیشه فقط یک گزینه دارد. پس از انتخاب آن باید در دیالوگ باکس باز شده از سوی پورتال آریما کبک کانادا، دکمه آبی Create را انتخاب کنید. پس از این شما به یک صفحه جدید راهنمایی خواهید شد که نمای ظاهری آن در تصویر زیر مشخص است.

 

ثبت نام در آریما کبک کانادا

مرحله سیزدهم از مراحل ثبت نام در آریما کبک کانادا

 

اینجا همان بخش اصلی است که باید به ورود دیتاها و اطلاعات مربوط به درخواست خود در پرتال آریما کبک کانادا بپردازید. همانطور که مشخص است از چندین فیلد تشکیل شده که باید به صورت گام به گام با اطلاعات صحیح پر شوند. در ادامه با کلیک بر روی هر کدام از آن‌ها به تکمیل بر اساس ترتیب از بالا به پایین خواهیم پرداخت.

 

ثبت نام در آریما کانادا

مرحله چهاردهم از مراحل ثبت نام در آریما کبک کانادا

 

بخش اولی که باید آن را تکمیل کنید و در قریب به اتفاق پورتال‌ها بسته به اطلاعات ابتدایی بخش‌هایی از آن تکمیل شده است زبانه (Personal Information) است. در هر فیلد با دانش زبان سطحی نیز مشخص است که باید چه اطلاعاتی را وارد کنید تنها نکته مهم دقت در صحت اطلاعات ورودی است. دو موردی که محل چالش است دو پرسش پایانی این فیلد هستند که در بخش پایینی تصویر بالا قرار دارند. در سوال اول از شما پرسیده شده که آیا کد ارجاع خاصی از وزارت مهاجرت و دولت کانادا دارید؟ در صورت پاسخ منفی فیلد بسته خواهد شد. در سوال بعدی هم از شما در این مورد که آیا در حال حاضر تحت برنامه مهاجرتی خاصی از اقامت کانادا به صورت دائم یا مقطعی برخوردار هستید یا خیر؟ که در این بخش هم با انتخاب گزینه NO برای پاسخ فیلد بسته خواهد شد. پس از تکمیل کامل و صحیح اطلاعات بخش بالایی این زبانه با تیک سبز مشخص خواهد شد.

 

در زبانه (Contact Information) از اطلاعات لازم برای آریما کبک کانادا هم باید اطلاعات محل سکونت و تمام راه‌های ارتباطی خود را با دقت کامل وارد کنید. دقت داشته باشید که اطلاعات وارد شده نباید با اطلاعات ارتباطی وارد شده در هنگام ساخت حساب کاربری مغایرت داشته باشید. پس از اینکه تیک سبز این زبانه را دریافت کردی به زبانه بعدی یعنی (Family Situation) وارد شوید. اطلاعات این زبانه به شکل زیر است.

 

کبک مرحله پانزدهم از مراحل ثبت نام در آریما کبک کانادا

 

این بخش با دو پرسش اصلی آغاز خواهد شد. در پرسش یا فیلد اول باید وضع فعلی تأهل خود را تعیین کنید. اگر مجرد هستید باید گزینه Single را انتخاب یا اگر ازدواج کرده‌اید باید گزینه Married را انتخاب کنید. البته اگر دارای شرایط دیگری نیز مثل بیوگی یا طلاق هستید این گزینه‌ها هم در اختیار شما قرار خواهند گرفت. اگر گزینه Married را انتخاب کردید فیلدهایی مربوط به اطلاعات پارتنتر(همسر) شما نمایان خواهند شد که اطلاعات دقیق آن‌ها باید بر مبنای مشخصات سجلی و پاسپورتی مشخص شود. سوال بعدی که در این زبانه مشخص است این است که آیا فرزندانی دارید که در فرآیند اخذ اقامت و درخواست شما درگیر شوند و شامل تقاضای شما باشند. در صورت پاسخ مثبت به این بخش نیز باید اطلاعات دقیق آن ها را به پرتال آریما کبک ارائه کنید. پس از تکمیل تمام فیلدها(در صورت پاسخ مثبت به هر کدام) تیک سبز این زبانه نیز برقرار خواهد شد و می‌توانید به زبانه Schooling یا همان بخش تحصیلات وارد شوید.

 

مراحل ثبت نام در آریما کانادا

مرحله شانزدهم از مراحل ثبت نام در آریما کبک کانادا

 

در این زبانه همه چیز با یک پرسش آغاز خواهد شد: آیا مدرک دبیرستان یا آموزش عالی دارید؟ با انتخاب گزینه بله سایر فیلدها در اختیار شما قرار خواهند گرفت. در هر فیلد توضیحات مربوط به مدرک تحصیلی شما از نظر تاریخ یا مشخصات مربوط به رشته تحصیلی مورد پرسش قرار رفته و شما باید مدارک را با دقت وارد کنید. لازم به ذکر است که حتماً باید پیش از پر کردن این بخش، مدارک تحصیلی و علمی خود را در مراکز رسمی و معتبر به زبان انگلیسی ترجمه کنید تا در ورود اطلاعات مربوط به این بخش دچار مشکل نشوید. دقت اطلاعات مورد نیاز در این بخش باید بالا بوده و بسیار جزئی‌نگرانه و دقیق وارد شوند. پس از تکمیل تمام فیلدها، تیک سبز این زبانه را نیز دریافت خواهید کرد.

 

مراحل ثبت نام در آریما

مرحله هفدهم از مراحل ثبت نام در آریما کبک کانادا

 

در زبانه بعدی که نام آن (occupation) است باید اطلاعات مربوط به حرفه خود را تکمیل کنید. برای تکمیل این بخش یک دیالوگ باکس به شکل بالا باز خواهد شد. محل کار، تاریخ آغاز و اتمام کار و نوع پروژه کاری در این بخش بررسی خواهد شد و باید از طرف کاربر تکمیل شود. نکته‌ای که وجود دارد این است که در این دیالوگ باکس برای تکمیل نهایی لازم است تا کد عنوان شغلی خود یا همان NOC آن را تعیین کنید. برای این کار باید در لیست مشاغل رسمی دولت کانادا، کد حرفه خود را پیدا و عدد پنج رقمی آن را در این دیالوگ باکس در فیلد مربوطه وارد کنید. پس از آن که تمام عناوین شغلی خود را به ترتیب زمان در این زبان وارد کردید، تیک سبز آن فعال شده و می‌توانید به زبانه بعدی بروید.

 

ثبت نام در آریما کبک

مرحله هجدهم از مراحل ثبت نام در آریما کبک کانادا

 

در زبانه بعدی که (Job offer validated by the ministry) نام دارد باید در صورت داشتن یک جاب آفر رسمی در ناحیه کبک کانادا، به سوال اول این فیلد پاسخ مثبت بدهید و در غیر این صورت با انتخاب No به ادامه امور بپردازید. پس از انتخاب Yes در فیلد زیرین از شما خواسته خواهد شد که شماره پرونده خود که مربوط به جاب آفر است را وارد کنید. پس از ورود کد تیک سبز این زبانه را نیز دریافت خواهید کرد.

دو زبانه بعدی که باید تیک سبز را در آن‌ها دریافت کنید مربوط به توانایی های زبانی شما در دو زبان فرانسوی و انگلیسی است. در هر کدام از زبانه‌ها در ابتدا از شما پرسیده خواهد شد که آیا در زبان مذکور دانشی دارید یا نه؟ در صورت انتخاب گزینه بله باید اطلاعات مربوط به توانایی زبانی خود را در فیلدهای مربوطه وارد کنید. اطلاعاتی از قبیل نوع مدرک و نمرات کسب شده در آزمون زبان باید با دقت در این دو زبانه وارد شوند تا تیک سبز زبانه را دریافت کنید.

زبانه آخری که در پایین‌ترین بخش قرار دارد و با عبارت (Consents) مشخص شده است نیازی به پر کردن اطلاعات خاصی ندارد بلکه باید تا تیک زدن تمام گزینه‌ها موافقت قانونی خود با اطلاعات اعلام شده در زبانه‌های قبلی و درخواست خود را اعلام کنید. دقت داشته باشید که برای گرفتن تیک سبز این زبانه باید تمام گزینه‌ها را تیک بزنید. پس از گرفتن تیک سبز آخرین زبانه باید کل صفحه شما به این شکل درآمده باشد که در تصویر زیر مشخص است.

 

ثبت نام در آریما کبک کانادا

مرحله نوزدهم از مراحل ثبت نام در آریما کبک کانادا

 

پس از این که طبق تصویر بالا تمام تیک‌های موجود را دریافت کردید باید با فشردن کلید آبی DESPOIT فرآیند را به اتمام رسانده و درخواست خود را به شکل رسمی در پورتال آریما کبک کانادا وارد کنید.

 

سوپرایزهای ما برای شما که تا انتهای این مطلب آموزشی رایگان را خواندید این است که، می توانید از صفحه

آموزش ثبت درخواست ویزا تحصیلی کانادا بهره ببرید.

آموزش نحوه کاریابی در سایتهای رایگان را مطالعه کنید.

آموزش درخواست ویزای توریستی کانادا را ببینید و خودتان ثبت نام کنید.

آموزش ثبت نام در آزمون تافل را ببینید و یاد بگیرید.

آموزش ثبت نام در آزمون دولینگو را یاد بگیرید و در شرایط کرونا از آن استفاده کنید.

اگر به دنبال پیدا کردن یک فرصت شغلی واقعی در کانادا هستید؛ آموزش نحوه کاریابی در استانهای کانادا را مطالعه کنید.

اگر هم میخواید به صورت تحصیلی یا از طریق اکسپرس اینتری به کانادا مهاجرت کنید، باید بدانید که نیاز به تاییدیه مدرک تحصیلی دارید که میتوانید صفحه آموزش wes را مطالعه کنید.

 

علت استفاده از سیستم امتیاز بندی آریما

سیستم امتیاز بندی آریما در سال 2018 توسط دولتِ کبکِ کانادا تاسیس گردید. هدف از ایجاد این سیستم در بستری آنلاين، کاهش زمان پردازش درخواست های مهاجرت و تسریع در انجام امور بود. در حال حاضر، درخواست های مهاجرت به استان کبک، در کوتاه ترین زمان ممکن بررسی و پاسخ داده می شوند.

 

سیستم امتیاز بندی آریما ، فرآیند مهاجرت به استان کبکِ کانادا را با سرعت بیشتری انجام می دهد.

 

نحوه عملکرد سیستم امتیاز بندی آریما

سیستم امتیاز بندی آریما کاملا هوشمند و بر اساس مشاغل مورد نیاز در استان کبک عمل می کند. در ابتدا اداره مهاجرت استان کبک، لیست مشاغل مورد نیاز را در سامانه آریما اعلام می نماید و سپس علاقمندان به مهاجرت به کانادا می توانند در صورت داشتن توانایی در انجام این مشاغل، اقدام به ثبت نام در سامانه آریما کنند. عوامل موثر در افزایش امتیاز در سامانه آریما، عبارتند از؛

الف. داشتن مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی معتبر

ب. داشتن تحصیلات مرتبط با شغل

ج. داشتن سابقه کاری مرتبط با شغل

د. سنِ مناسب (بسته به نوع شغل، بازی سنی مورد قبول، متفاوت است)

ه. مجرد یا متاهل بودن

تمامی عوامل فوق در سیستم امتیاز بندی آریما موثر هستند. در این سیستم هرچه میزان تحصیلات و سابقه کاری شما بالاتر باشد، امتیاز دریافتی نیز بالاتر است. سیستم امتیاز بندی آریما به افراد مجرد 50 امتیاز و به افراد متاهل 59 امتیاز اختصاص می دهد.

 

عوامل موثر در کسب امتیاز در سیستم امتیاز بندی آریما، تحصیلات، سن و سال، سابقه کاری و توانایی زبانی می باشند.

 

میزان امتیاز سن، سابقه کار و تحصیلات در سیستم آریما

در سیستم امتیاز بندی آریما، افرادی که 18 تا 35 سال دارند، بالاترین امتیاز (16) را دریافت خواهند کرد و افراد بالاتر از 42 سال کمترین امتیاز (2) را خواهند گرفت.

در این سیستم اشخاصی که کمتر از 6 ماه سابقه کاری داشته باشند، امتیازی کسب نمی کنند. در مقابل، افرادی که بیش از 48 ماه سابقه داشته باشند، بالاترین میزان امتیاز (8) را دریافت می کنند.

در نهایت، در سیستم آریما، مدرک تحصیلی دیپلم کمترین امتیاز (2) را دارد و مدرک دکتری، بیشترین امتیاز را به شخص(4) اختصاص می دهد.

 

مطالب پیشنهادی:

درباره ویزای کانادا

اقامت کانادا

همه چیز درباره زندگی در کبک کانادا

 

 

 

 

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده،ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند.
بدیهی است برداشت و مشورت‌های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی توصیه می‌شود.
مدیریت و همکاران این مجموعه مسوولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسوولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


مصطفی نیازی :

سلام میخوام بدونم امتیازم تو سیستم آریما چقدر میشه ارشد مکانیک اسفند میشم 42ساله 17سال سابقه متاهل فرزند12ساله همسر مهندس کامپیوتر 11سال سابقه تو مدرسه بعنوان مدیر و معاون فناوری مدرک زبان ندارم اما در حد آیلتس6هستم شانسم چقدره

سلام 

طبق اموزش این صفحه می تونید امتیازاتتون رو محاسبه کنید.

sahar :

سلام.وقتتون بخیر من برای فرم caqدر تاریخ 28اکتبر اقدام کردم به همراه دوستم برای ایشون 10روز بعد جواب اومد برای من نه.میخواستم بدونم به چه طریقی میشه پیگیری کرد و اینکه نهایتا چند روزه جواب میگیرم؟

با درود

می تونید منتظر باشید پرونده های به آفیسرهای مختلفی ارجاع داده می شود.

Yeganeh :

با سلام من اشتباها تاریخ تولد رو در ابتدای ثبت نام اشتباه وارد کردم چطور می تونم تصحیح ش کنم ممنون

گزینه edit

صدیقه عرب :

با سلام آیا برای پر کردن این فرم ها امکان مشاوره وجود دارد؟

مهدی شیرانی بیدابادی :

سلام من چند سال قبل به ی وکیل مراجعه کردم برای مشاوره که اونا گفتن شما میتونید پروفایل باز کنید و 1000 دلار از من گرفتن و بعد از سه ماه چندتا عکس از مراحل پر کردن فرم ها مثل عکسای شما برای من فرستادن. نکته اینجاست که من هیچ مدرک زبانی نداشتم و حتی امتیازم هم 49 شده بود که از 52 امتیاز لازم جهت افراد متاهل 3 نمره کسری داشت که ایشون گفتن مشکلی نداره ما پروفایل برات میسازیم و بعد بروزش میکنیم. حالا سوال من اینه : آیا اصلا بدون مدرک زبان میشه پروفایل در سیستم اریما ساخت؟

باز کردن پروفایل مشکلی ندارد اما باید مدارک را ارائه دهید

شکوفه رییسی :

با سلام اگر در pool اکسپرس اینتری باشیم می توانیم در اریما هم همزمان ثبت نام کنیم،گ

بله

SHAGHAYEGH MIRZAAGHABEIK :

با سلام وقت شما بخیر، میخواستم بپرسم بعد از سابمیت مدارک در پروفایل آریما امکانش هست مدرک زبان جدید آپلود کنم؟ من فرانسه رو اضافه کردم ولی هنوز آیلتس رو نگرفتم ممنون میشم راهنمایی کنید

SHAGHAYEGH MIRZAAGHABEIK :

سلام وقت شما بخیر میخواستم بپرسم امکانش هست بعد از سابمیت کردن مدارک در سیستم آریما، مدرک زبان جدید آپلود کنیم ممنون میشم پاسخ بدید.

بله می توانید پروفایل خود را در آریما آپدیت کنید

hosein afshar : سلام من حدودا 4 سال دیگه بازنشت میشم شایدم کمتر سه سال دیگه 43 سال دارم همسرم 33 دو فرزند دختر 7 سال و 2 سال خواهرم مقیم کشور کانادا مونترال است و 12 سال اونجا زندگی میکنه کم هزینه ترین روش اقامت چجوری هست بخواهیم پی ار بگیریم و بریم لطفا راهنمایی کنید

کم هزینه ترین روشها امتیاز بندی ست که با سن شما بعید است

صدیقه عرب :

با سلام من اشتباها یک dossier ایجاد کردم , چجوری میتونم حذفش کنم؟

به آموزش ها مراجعه کنید

A.norouzi :

با درود و احترام برای ثبت نام در سیستم arrima داشتن مدرک زبان الزامی است؟(اگر مدرک زبان نداشته باشیم امکان دارد پذیرفته نشویم؟)

مدرک زبان اجباری ست

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.