آموزش رایگان و تصویری نحوه کاریابی در کانادا


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۰۶/۲۰

آموزش نحوه کاریابی در کانادا

Indeed یک سایت کاریابی فعال در حوزه مشاغل و کسب و کار بازار بزرگ آمریکای شمالی است و در همین راستا، با نفوذ بسیار مناسبی توانسته در بازار کسب و کار کانادا عرض اندام کند. قدرت کاریابی این سایت تا حدی بالاست که می‌توان در عمل آن را گوگل و موتور جستجوی دنیای مشاغل و کاریابی دانست. نحوه کار Indeed از الگوریتم خاصی طبعیت نمی‌کند و راز قدرت بالای آن در دیتابیس عظیم سایت نهفته است. کاریابی در Indeed اما اسلوب خاصی می‌طلبد که در ادامه آموزش کاریابی رایگان در کانادا به بررسی آن خواهیم پرداخت.


ویدئو توضیحات برنامه مهاجرتی آتلانتیک کانادا:

 

فایل صوتی توضیحات برنامه مهاجرتی آتلانتیک:

برای مطالعه اطلاعات تکمیلی برنامه آتلانتیک می توانید صفحه ویزای کار آتلانتیک را مطالعه بفرمایید.

* ویزا 724 با سابقه ترین مرکز مهاجرت کانادا (بیش از 10 سال سابقه با مجوز رسمی وزارت مهاجرت کانادا)، با تجربه هزاران پرونده موفق توسط وکیل دادگستری کانادا و مشاور رسمی اداره مهاجرت کاناداست. برای استفاده از خدمات ما می توانید به صفحه تماس با ما یا برای مشاوره تخصصی می توانید به صفحه مشاوره مهاجرت مراجعه بفرمایید و برای مشاهده مجوزهای ما می توانید به صفحه شرکت مهاجرتی معتبر مراجعه بفرمایید.

 

شرایط زیر برای شرکت در این طرح الزامی ست:

سن: 20 الی 45

تحصیلات: حداقل فوق دیپلم مرتبط با شاخه های مختلف برنامه نویسی، مهندسی یا امنیت شبکه، IT، نرم افزار، طراحی، کامپیوتر و...

تمکن مالی: حداقل 30 هزار دلار کانادا

مهارت زبان انگلیسی: در حد آیلتس 6

سابقه کاری: حداقل 1 سال مرتبط و قابل اثبات

 

برای مشاهده ویدئوهای مهاجرت به کانادا، با کلیک برروی لینک زیر، صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید

instagram.com/visa724com

 

انتهای همین مطلب لینک صفحات چند تا سوپرایز ویژه هم براتون داریم: آموزش رایگان نحوه ثبت درخواست ویزای تحصیلی کانادا، آموزش رایگان تاییدیه مدارک تحصیلی با wes ، آموزش رایگان ثبت نام ویزای توریستی کانادا. آموزش نحوه ثبت نام آزمون تافل، آموزش نحوه ثبت نام دولینگو، آموزش رایگان کاریابی در استانهای کانادا، آموزش رایگان نحوه ثبت نام در سیستم آریما کبک کانادا.

 

همچنین لازم به ذکر است که روشهای مهاجرتی به کانادا بسیار است و شما می توانید به صفحه مهاجرت کانادا مراجعه کرده و 10 روش اصلی مهاجرت را مطالعه نمایید.

 

کاریابی در Indeed طبق آموزش کار با سایت indeed از دو الگوریتم متفاوت پیروی می‌کند که چندان پیچیده نیستند. هر دو قشر کارفرما و متقاضیان کار برای رفع نیاز خود به سایت مراجعه خواهند کرد؛ حال دو راه برای متصل ساختن یک کارفرمای مناسب به یک متقاضی مناسب وجود دارد. روش اول آن است که کارفرمای در بین متقاضیان مشاغل هب جستجو پرداخته و متقاضی مناسب از نظر معیارهای کاری خود را پیدا خواهد کرد. این باعث می‌شود تا کارفرمایان به اطلاعات و مشخصات کاری هزاران نفر دسترسی داشته و به سرعت، نیاز کسب و کار خود به نیروی جدید را با سایت Indeed برطرف سازند. روش دیگر این است که متقاضی به جستجوی شغل و کارفرما طبق عیارهای خود بپردازد. این همان روش معمول و همیشگی است که متقاضی در آن به جستجو و بررسی پروفایل کار اعلامی و کارفرما پرداخته و در نهایت پس از یافتن کار مناسب با کارفرما ارتباط برقرار خواهد کرد. راز موفقیت و سرعت Indeed در همین تلفیق دو روش متفاوت است. در اینجا هم کارفرمایان و هم متقاضیان از ابتکار عمل کافی برخوردار بوده و هم می‌توانند به سادگی تمام فرصت‌های پیش رو را کنکاش کنند. به این علت که کاربران ما، در اصل متقاضیان کار در کانادا برای تسهیل برنامه های مهاجرتی مختلف هستند، ما بررسی و آموزش ثبت نام در سایت کاریابی خارجی Indeed از درگاه متقاضیان را در دستور کار خود قرار خواهیم داد.

 

بیش از هر چیز یادتان باشد که برای سرعت در یافتن کار باید در کنار این که در حال جستجو مستمر از طریق سایت Indeed هستید، بتوانید مشخصات و توانایی‌های خود را به شکل شفافی به سایت بفهمانید چون در حین جستجو برای کار مناسب باید به کارفرمایان نیز این فرصت را بدهید تا در حین جستجو از قابلیت شما آگاه شده و در صورت لزوم با شما ارتباط برقرار کنند. به بیانی دیگر هم باید جستجو کنید و هم مورد جستجو قرار بگیرید. پس برای این کار در گام اول حساب کاربری خود در Indeed را ایجاد کنید.

 

گام به گام در ساخت حساب کاربری Indeed

ساختن حساب کاربری در Indeed کار بسیار آسان و سریعی است اما پایان کار نیست. اینکه شما بتوانید مورد توجه یک کارفرما قرار بگیرید و یک پیشنهاد کاری دریافت کنید بستگی به کیفیت حساب کاربری شما دارد. برای آغاز به صفحه اصلی سایت Indeed مراجعه کنید و مانند تصویر زیر از نوار ابزار بالای سایت گزینه نشان داده شده را انتخاب کرده و به صفحه بعد وارد شوید.

 

آموزش کاریابی در کانادا

عکس اول از مراحل کار با Indeed

 

پس از لمس گزینه (Sign in) در صفحه اصلی سایت به صفحه بعدی که مطابق شکل زیر است وارد خواهید شد. پس از اینکه در صفحه باز شده، کمی پایین بروید با گزینه نشان داده شده روبرو خواهید شد. بدیهی است که چون در ابتدا حساب کاربری ندارید از این بخش برای ثبت نام استفاده کنید.

 

آموزش دریافت جاب آفر از کارفرمای کانادایی

عکس دوم از مراحل کار با Indeed

 

پس از آنکه گزینه (Create an account) را انتخاب نمودید به صفحه زیر وارد خواهید شد.

 

جاب آفر کانادا

عکس سوم از مراحل کار با Indeed

 

مطابق تصویر بالا در نشانگر شماره یک ایمیل معتبر خود را وارد کنید. در فیلد دوم هم طبق نشانگر دو باید رمز انتخابی خود برای ورود به حساب کاربری Indeed را وارد کنید. در نهایت پس از اینکه بخش نشانگر سوم را متقاعد کردید که یک ربات نیستید می‌توانید با فشردن کلید (Create Account) کار این بخش را تمام و به صفحه بعدی که شکل آن مطابق تصویر زیر است بروید.

 

آموزش ثبت نام در سایت کاریابی خارجی

عکس چهارم از مراحل کار با Indeed

 

مطابق تصویر بالا در واقع به صفحه ابتدایی سایت Indeed باز می‌گردید اما با این تفاوت که حالا از یک پنل کاربری در نوار ابزار بالا می‌توانید استفاده کنید. نشانگر یک گزینه‌ای است که با فشردن آن، زبانه‌ مشخص شده در تصویر باز خواهد شد. در این زبانه اگر دقت کنید به نشانگر دو متوجه خواهید شد که حساب کاربری هنوز وریفای نشده است. برای برداشته شدن این مانع باید به حساب ایمیل خود رجوع و ایمیل دریافتی از سایت Indeed را باز کنید. در ایمیل مذکور یک لینک وجود دارد که با استفاده از آن حساب کاربری شما در Indeed وریفای شده و به راحتی توانایی کار با حساب خود را پیدا خواهید کرد. پس از این باید به گزینه نشان داده دشه در نشانگر شماره سه تشکیل رزومه و تکمیل اطلاعات کاری خود را به شکل کامل آغاز کنید. پس از لمس گزینه مزبور به صفحه زیر راهنمایی خواهید شد.

 

عکس پنجم از مراحل کار با Indeed

 

در صفحه بالای دو انتخاب پیش رو دارید که اگر رزومه آماده‌ای از قبل ندارید باید گزینه سمت راست یعنی (Build Your Resume) را انتخاب کرده و به ادامه فرآیند که مطابق شکل زیر است بروید.

 

 

آموزش رایگان کاریابی در کانادا

عکس ششم از مراحل کار با Indeed

 

در فیلدهای باز شده مطابق بالا باید کار وارد کردن مشخصات در سایت Indeed را آغاز کنید. در فیلد اول نام، فیلد دوم نام خانوادگی و در فیلد سوم شهر محل سکونت خود را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که بهتر است برای شهر محل سکونت، شهر یا استانی که قصد کاریابی در آن را دارید را انتخاب کنید. انتخاب شهری دیگر مثل محل سکونت فعلی که در ایران است پیشنهاد نمی‌شود. پس از این در فیلد پایین‌‌تر باید شماره تماس تلفن همراه خود را با کد جهانی ایران یعنی 0098 وارد کنید. این شماره تماس باید در دسترس باشد چون ممکن است راه انتخابی یک کارفرما برای ارتباط با شما باشد و در صورت در دسترس نبودن فرصت خود را از دست بدهید یک تیک مهم در بخش زیرین فیلد مربوط به شماره تماس وجود دارد که می‌توانید با فعال کردن آن، در صورت صلاحدید سایت را از در اختیار گذاشتن شماره شما برای کاربران منع کنید. پس از اینکه تمام امور مربوط به این صفحه از سایت Indeed را به اتمام رساندید کلید Next آبی انتهای فیلد را فشار داد و به صفحه بعد وارد شوید.

 

آموزش رایگان کاریابی در کانادا

عکس هفتم از مراحل کار با Indeed

 

مطابق تصویر بالا در این بخش شما باید مشخصات و اطلاعات مربوط به موارد تحصیلی خود را وارد کنید. در فیلد اول از بین گزینه‌ها بادی سطح مدرک، در فیلد دوم مرکز اخذ مدرک، در فیلد بعدی حیطه و رشته مدرک اخذ شده و فیلد آخر هم محل اخذ را وارد کنید. در بخش مربوط به تاریخ نیز باید تاریخ آغاز و پایان دوره مربوط به مدرک اخذ شده را وارد کنید. در پایان فیلد یک گزینه بدون تیک وجود دارد که اگر فیلدها را کامل پر کرده باشید در عمل کاربردی ندارد اما اگر نمی‌خواهید فعلاً اطلاعات تحصیلی خود را تمام و کمال وارد سایت کنید می‌توانید با زدن این تیک به سادگی از این مرحله عبور و به صفحه بعدی سایت Indeed وارد شوید.

 

آموزش رایگان کاریابی در کانادا

عکس هشتم از مراحل کار با Indeed

 

در صفحه بعدی که مسائل آن مطابق تصویر می‌توانید سوابق شغلی خود را تکمیل و وارد فرمایید. در فیلد اوب عنوان شغلی از شما خواسته شده است. فیلد دوم مربوط به شرکت محل کار و فیلد سوم نیز برای تعیین شهر محل کار کاربرد دارد. گزینه بعدی که برای تیک زدن در اختیار دارید مربوط به این است که اعلام کنید در شرایط فعلی مشغول به انجام این کار هستید. اگر این تیک را فعال کنید، نیازی نیست تا در بخش مربوط به تاریخ، تاریخ پایان کار را وارد کنید چون اصلاً چنین تاریخی وجود ندارد. فیلدی که در بخش آخر فرم این صفحه از صفحات سایت Indeed در اختیار شما قرار دارید برای ارائه توضیحات جانبی است. در این بخش می‌توانید به طور مثال چگونگی کار، سطح کار خود و نکات اضافی مورد توجه برای کارفرمایان را وارد کنید. یادتان باشد که هر قدر در ورود و اعلام اطلاعات دقیق و جزئی عمل کنید شانس بالاتری برای دریافت کار خواهید داشت. پس از اینکه صفحه تکمیل شد با فشردن کلید نکست به صفحه زیر راهنمایی خواهید شد.

 

آموزش رایگان کاریابی در کانادا

عکس نهم از مراحل کار با Indeed

 

در اینجا شما علاقه‌مندی ها و توانایی های شغلی خود را باید تعیین کنید. باید اعلام کنید که میل به داشتن فرصت در چه حیطه‌های شغلی هستید. در بخش دوم نوع کار مورد اقبا شما تعیین خواهد شد. شما در Indeed انتخاب های متفاوتی دارید از جمله کار تمام وقت، نیمه وقت، قراردادی، دوره‌ای، کمیسیونی، دورکاری، شاگردی، سریع و بلافاصله یا داوطلبانه آپشن هایی هستند که می‌توانید با فعال کردن تیک مشخص کنید. در نهایت فیلدی که ذیل عنوان (Desired Salary) قرار دارد هم اهمیت فراوانی دارد. شما در این بخش با یک عدد حقوق سالانه یا ماهانه مورد توجه خود را تعیین خواهید کرد. این مورد در انتخاب کارفرمایان در بازار رقابتی کسب و کار اهمیت بالایی دارد. گزینه آخری که تیک زدن آن ممکن شده است هم مهم است. با فعال کردن تیک گزینه (I am willing to relocate) آمادگی خود را برای تغییر محل زندگی در صورت یافتن کار در شهر یا استانی دیگر اعلام خواهید نمود و با این وجود جاب آفر های مکان های نزدیک، اطراف یا دورتر را نیز دریافت خواهید کرد. پس از تکمیل به صفحه زیر وارد خواهید شد.

 

آموزش رایگان کاریابی در کانادا

عکس دهم از مراحل کار با Indeed

 

اینجا کلام آخر آموزش دریافت جاب آفر از کارفرمای کانادایی توسط سایت Indeed است. در اینجا باید با بهره‌گیری از گزینه‌های مناسب رزومه کاری خود را تکمیل کنید. شما تا رزومه کاری خود را دقیق و با تمام اطلاعات موجود پر نکنید در عمل در گردونه عرضه و تقاضای شغل قرار نخواهید گرفت. یادتان باشد که باید همه اطلاعات را دقیق و مو به مو در هر فیلد خواسته شده وارد کنید تا حساب کاربری شما اصطلاحاً پروموت شده و مورد توجه کارفرمایان متقاضی کارمند قرار گیرد. از ورود اطلاعات غلط یا خلاف واقع پرهیز کنید چون در صورت احراز این موضوع با ریپورت حساب کاربری شما، سایت Indeed شما را از امکانات خود محروم خواهد کرد.

 

Monster یک انتخاب دیگر برای کاریابی

Monster در زبان انگلیسی چه معنایی دارد؟! غول! هیولا! درست است این بهترین نامی است که می‌توان برای قوی‌ترین سایت کاریای جهانی انتخاب کنیم. سایت Monster از سایت‎های طراز اول کاریابی در سطح جهان است که قطعاً خدماتش شامل حال بازار کار کانادا نیز خواهد شد. این سایت موفق در عرصه کاریابی از سال 1994 فعالیت خود را آغاز و از پیشگامان این حیطه کاری است. با وجود میلیون ها فرصت شغلی فعال در این سایت، با هر جستجو برای کاریابی به هزاران فرصت مرتبط با حیطه کاری خود ارتباط پیدا خواهید کرد. الگوریتم امور در Monster تفاوت فاحشی با Indeed ندارد اما در ادامه به شکل عملی ثبت نام در این سایت را مورد بررسی قرار خواهیم داد. کار کردن با این سایت همچون Indeed ساده و روان است.

 

اگر خواهان جستجو سریع بین فرصت‌های شغلی هستید، صفحه اول Monster به سرعت شما را به مقصودتان خواهد رساند. یک فیلد حاضر و آماده که کافیست که فقط عنوان شغل و محل آن را تعیین کنید تا به صدها مورد به شکل آنی متصل شوید. اما اگر خواهان کار کردن بهتر و بهره مندی از تمام امکانات سایت Monster هستید می‌توانید با ساختن حساب کاربری، کار را آغاز کنید.

 

در سایت Monster نیز همانند Indeed ساخت اکانت کار ساده و سریعی است اما موضوع اصلی این است که شما باید تلاش کنید تا حساب کاربری خود را یه کامل‌ترین شکل ممکن درآورید و تمام توانایی‌ها و مشخصات مفید خود را به کارفرمای کانادایی ارائه دهید.

 

برای ساخت اکانت همانند تصویر زیر، بر روی گزینه حاضر در نشانگر کلیک کنید تا وارد صفحات بعدی سایت Monster شوید.

 

آموزش رایگان کاریابی در کانادا

عکس اول از مراحل کار با Monster

 

با فشردن گزینه (Sign In) به صفحه زیر وارد خواهید شد.

 

آموزش رایگان کاریابی در کانادا

عکس دوم از مراحل کار با Monster

 

در صفحه باز شده می‌توانید با وارد کردن ایمیل و رمز حساب کاربری وارد حساب Monster خود شوید اما در حال حاضر که اکانتی ندارید باید با فشردن گزینه (Sign Up) وارد مراحل ثبت نام در سایت بشید. این گزینه در اندازه‌ای کوچک در انتهای فیلد مزبور قرار دارد. پس از فشردن گزینه ساین آپ وارد صفحه بعدی ثبت نام در سایت Monster خواهید شد که به شرح زیر است.

 

آموزش رایگان کاریابی در کانادا

عکس سوم از مراحل کار با Monster

 

به ارائه اطلاعات خاصی در این مرحله نیاز نیست. باید در فیلد اوب ایمیل معتبر خود را وارد و سپس در فیلد دوم رمز انتخابی خود برای اکانت Monster را وارد کنید. یک پرسش در میانه فرم وجود دارد آن هم این است که آیا موافق با اشتراک آدرس ایمیل خود با سیار کاربران سایت(کارفرمایان) هستید یا خیر؟ که گزینه‌های مقتضی برای پاسخگویی به پرسش مشخص شده‌اند. پس از اینکه تمام مراحل تمام شد گزینه بنفش‌رنگ (Register) کار ثبت نام در این مقطع را تمام کنید. پس از فشردن گزینه مزبور به صفحه بعد که مطابق شکل زیر است وارد خواهید شد.

 

آموزش رایگان کاریابی در کانادا

عکس چهارم از مراحل کار با Monster

 

در اینجا باید اطلاعات ابتدایی خود را وارد کنید. تمام فیلدها به قابل فهم بوده و به شکلی ساده قابل پر کردن هستند غیر از فیلد (Zip Code) که باید در آن کد پستی خود را وارد کنید. وارد کردن کد پستی اجباری است و باید حتماً کد وارد شده درست باشد. ممکن است با این مشکل روبرو شوید که کد پستی مناسب را از کجا پیدا کنیم. بهتر است که کشور محل سکونت خود را طبق این آموزش کانادا انتخاب کنید پس از این در فیلد کدپستی، یک کد پستی نمونه که در زیر درج خواهد شد و مربوط به شهر کبک کاناداست را وارد کنید تا به سادگی از این مرحله گذر کنید.

 

- کبک: A1A 1A1

فیلدهای بعدی مربوط به وضع کاری فعلی و وضع تحصیلی شماست که پر کردن آن‌ها با انتخاب بین گزینه‌های ارائه شده ممکن خواهد شد. پس از ورود تمام اطلاعات به شکلی درست و صحیح با فشردن گزینه انتهایی فرم به صفحه بعدی سایت Monster راهنمایی خواهید شد.

 

آموزش رایگان کاریابی در کانادا

عکس پنجم از مراحل کار با Monster

 

با ظاهر شدن صفحه بالا شما وارد حساب کاربری خود شده و در ساخت حساب موفق بوده‌اید. اگر از قبل یک رزومه تهیه شده دارید می‌توانید آن را به صورت فایل در سایت Monster بارگذاری کنید و دیگر به تکمیل اطلاعات اضافی در سایت نپردازید اما در غیر این صورت تکمیل رزومه با وارد کردن تک به تک اطلاعات در سایت Monster الزامی است.

 

آموزش رایگان کاریابی در کانادا

عکس ششم از مراحل کار با Monster

 

پس از ظاهر شدن تصویر بالا شما در صفحه اصلی هستید و توانسته‌اید تمام مراحل ثبت نام را پشت سر بگذارید. حال می‌توانید با انجام دادن جستجو به مقصود خود برسید. برای جستجو فیلترهای زیادی برای اعمال وجود دارند که باید این کار را بسته به نیاز خود انجام دهید. در هر وعده سرچ Monster ممکن است با هزاران مورد شغلی روبرو شوید که باید با دقت هر کدام را بخوانید و اطلاعات اعلام شده را مشاهده کنید. یادتان باشد که پس از یافتن مورد مناسب باید به سرعت از مجاری اعلام شده با کارفرما تماس برقرار کنید چون شلوغی و پر کاربر بودن این سایت باعث خواهد شد تا مشاغل با متقاضی بالا به سرعت پر شوند. اما اگر قصد دارید تا در کنار اینکه شما فرصت های شغلی کارفرمایان را کنکاش می‌کنید آن‌ها هم سابقه و رزومه شما را بخوانند و شانس‌تان برای انتخاب شدن توسط یک کارفرما و یافتن کار را بالا ببرید باید یک رزومه ایجاد کنید. برای این کار باید طبق نشانگر موجود در عکس بالا، گزینه مزبور را فشرده و به بخش حساب کاربری خود وارد شوید. پس از ورود با صفحه‌ای مثل صفحه زیر روبرو خواهید شد.

 

آموزش رایگان کاریابی در کانادا

عکس هفتم از مراحل کار با Monster

 

اینجا در واقع جایی است که شما باید در آن سابق کاری و مشخصات خود را ایجاد کنید. برای این کار زبانه‌های مختلفی در اختیار شما قرار گرفته که به فراخور نیاز قابل استفاده هستند. در بخش اول اگر نامتان با مشکل وارد شده باید آن را اصلاح کنید. بخش بعدی (Summary) نام دارد. در این بخش باید یک خلاصه مناسب از سابقه و مشخصات خود را درج کنید. به طور مثال تخصص، محل تحصیل سن و توانایی ها را در دستور کار قرار دهید. زیانه بعدی مربوط به تجربه شماست و (Experience) نام دارد. در این زیانه گزینه‌ها و فیلدهایی وجود دارد که با فعال کردن هر یک می‌توانید سابقه خود در یک بخش کاری را وارد کنید. دقت داشته باشید که در پر کردن این بخش اطلاعات تاریخی و زمانی را دقیق وارد کنید. این در کیفیت رزومه شما در سایت Monster بسیار مؤثر است. زبانه بعدی در دسترس (Education) نام داشته و به بخش تحصیلات شما مرتبط است. سوابق تحصیلی از نظر بسیاری کارفرمایان نقطه اتکا مناسبی برای انتخاب کارمند و کارکنان بهتر است و دقت در ورود اطلاعات این بخش بسیار مهم است. مرحله به مرحله مدارک تحصیلی خود را از دیپلم الی آخر وارد و نمرات دقیق آن را ارائه دهید. یادتان باشد در نهایت ممکن است کارفرما از شما تقاضای ارائه مدرک رسمی داشته باشد و اگر در ورود اطلاعات خطایی داشته باشید دچار مشکل خواهید شد. بخش بعدی که (Certification) نام دارد به مدارک جانبی شما، مثل مدارک پایان دوره یا گواهی سپری کردن آموزش‌های مختلف اختصاص دارد. بخش بعدی مهم‌ترین بخش رزومه شماست؛ Skills یا همان مهارت‌ها! اینکه بتوانید با بهره‌گیری از فیلدهای موجود مهارت های خود را تمام و کمال وارد کنید در قوت رزومه شما شدیداً تأثیر دارد. در هر بخش مهارت مناسب خود را پیدا و در مورد آن در حد کفایت به توضیح بپردازید. زبانه بعدی مربوط به افتخارات و جوایز شماست. اگر در حیطه کاری خود یا سایر حیطه های مرتبط جایزه‌ای دارید و افتخاری کسب کرده اید با استفاده از فیلدهای تعبیه شده، می‌توانید آن ها را در رزومه خود درج کرده و جذابیت آن برای کارفرمایان را بشدت بالا ببرید. ارائه پیوست جوایز هم راه خوبی است برای بهتر کردن رزومه. و در نهایت هم در زبانه (Interests) موضوعی که اهمیت دارد علایق شماست. شما باید علایق خود در زمینه کاری را توصیف کنید. اینکه به چه محیط کاری علاقه دارید و خواهان کار کردن در چه منصب و جایگاهی هستید هم باید در علایق شما موجود باشد. به نوعی کارفرما با خواندن این زبانه از رزومه شما در مورد اینکه با هم بر سر مسائل کاری توافق دارید یا نه به نتیجه خواهد رسید.

 

سوپرایزهای ما برای شما که تا انتها این مطلب آموزشی رایگان رو خوندین اینه که، می تونید از صفحه

آموزش ثبت درخواست ویزا تحصیلی کانادا بهره ببرید.

آموزش درخواست ویزای توریستی کانادا رو ببینید و خودتون ثبت نام کنید.

آموزش ثبت نام در آزمون تافل رو ببینید و یاد بگیرید.

آموزش ثبت نام در آزمون دولینگو رو یاد بگیرید و در شرایط کرونا ازش استفاده کنید.

آموزش ثبت نام در سیستم آریما کبک رو ببینید و اگر شرایطش رو دارید، از طریق کبک به کانادا مهاجرت کنید.

اگر به دنبال پیدا کردن یک فرصت شغلی واقعی در کانادا هستید؛ آموزش نحوه کاریابی در استانهای کانادا رو مطالعه کنید.

اگر هم میخواید به صورت تحصیلی یا از طریق اکسپرس اینتری به کانادا مهاجرت کنید، باید بدونید که نیاز به تاییدیه مدرک تحصیلی دارید که میتونید صفحه آموزش wes رو مطالعه کنید.

 

نحوه کاریابی در کانادا و مهاجرت به این کشور

دولت کانادا به منظور تامین نیروی کار از طریق مهاجران در این کشور، 2 روش برای کاریابی و مهاجرت به کانادا ارائه داده است. این دو روش عبارتند از؛ طرح اکسپرس انتری و طرح جاب آفر. علاقمندان به مهاجرت به کانادا می توانند با توجه به شرایط خود، یکی از این دو روش را برای مهاجرت انتخاب کنند. در ادامه هر دو طرح مهاجرتی را برای شما توضیح خواهیم داد.

 

مهاجرت به کانادا از دو طریقِ اکسپرس انتری و جاب آفر امکان پذیر است.

 

مهاجرت به کشور کانادا از طریق طرح اکسپرس انتری

یکی از روش های یافتن کار و مهاجرت به کانادا، طرح اکسپرس انتری است. در این طرح شما با داشتن شرایطی خاص، امتیاز دریافت خواهید کرد. در نهایت، اگر امتیاز شما به حد نصاب برسد، اقامت دائم را دریافت خواهید کرد. عوامل موثر در کسب امتیاز در این طرح عبارت است از؛

1. داشتن مدرک معتبر زبان انگلیسی یا فرانسوی

2. داشتن سابقه کاری مرتبط با شغل

3. داشتن مدرک تحصیلی مرتبط با شغل

4. داشتن شرایط سنی مناسب

مدرک تحصیلی، سابقه کاری، مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی و شرایط سنی، از جمله عوامل موثر در طرح اکسپرس انتری و جاب آفر می باشند

 

مهاجرت به کشور کانادا از طریق طرح اکسپرس انتری

 

مهاجرت به کانادا از طريق طرح جاب آفر

دومین روش مهاجرت به کانادا، استفاده از طرح جاب آفر است. در این طرح شما باید از یک کارفرمای معتبر کانادایی، پیشنهاد کاری دریافت کنید. استفاده از این طرح، شانس شما را برای مهاجرت به کانادا افزایش می دهد؛ چرا که با دریافت جاب آفر از کارفرمای کانادایی، به صورت خودکار 600 امتیاز دریافت خواهید کرد و این امتیاز، روند مهاجرت شما را آسان تر خواهد کرد.

در مجموع، شرایط لازم برای مهاجرت به کانادا از طریق طرح جاب آفر، عبارت است از؛

1. دریافت پیشنهاد کاری از یک کارفرمای معتبر کانادایی

2. داشتن مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی (در مورد زبان انگلیسی، مدرک آیلتس یا تافل مورد قبول است)

3. رزومه کاری حرفه ای و قوی

4. داشتن سوابق کاری مرتبط

5. داشتن مدرک تحصیلی مرتبط

6. داشتن شرایط سنی مناسب

 

مطالب پیشنهادی:

ویزا و اقامت سرمایه گذاری کانادا

درباره ویزای کانادا

مهاجرت به نیوبرانزویک

 

 

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده،ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند.
بدیهی است برداشت و مشورت‌های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی توصیه می‌شود.
مدیریت و همکاران این مجموعه مسوولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسوولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


بخشعلی زاده :

وقتتون بخیر . من از طریق مهاجرت تحصیلی اقدام کردم ولی بالای 30 سال ویزای تحصیلی نمیدن . خودم مدارک دستیار پزشکی و فوریت های پزشکی و فنی اسکین کر دارم 5 سال هم سابقه کار . زبان هم در حال یادگیری هستم میتونم به همراه بچم مهاجرت کاری اقدام کنم ؟

سلام وقت شما بخیر

برای کدوم کشور؟

محمد صابر طهماسبی امردوئیه :

اینجانب محمد صابر طهماسبی 29 ساله فارق التحصیل رشته علوم آزمایشگاهی از دانشگاه دولتی علوم پزشکی کرمان با سابقه کار 5 تا 6 در این حوزه در بیمارستان های دولتی و خصوصی. مدرک زبان درحال یادگیری و تلاش برای گرفتن ان می باشد با در نظر گرفتن ایلتس 6 ایا اینجانب با توجه به موارد فوق شانس توانایی مهاجرت به کانادا را از طریق ویزای کار یا نیروی کار ماهر فدارال ویا اکسپرس اینتری را دارا می باشم یا نه؟ و اینکه مناسب ترین روش برای اینجانب چه روشی می باشد ؟ ایا کم هزینه ترین روش می باشد یا نه؟

با نمره آیلتس 6 نمی توانید برای اکسپرس انتری شرایط لازمه را داشته باشید

Mohsen :

سلام وقت شما بخیر ببخشید میخواستم بپرسم آیا درسته که ما در قسمت Additional Information سایت Indeed توضیح دهیم که قصد مهاجرت داریم؟

مشکلی نیست

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.