آموزش رایگان و گام به گام درخواست ویزا تحصیلی کانادا


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۰۶/۲۰

 

آموزش رایگان و گام به گام درخواست ویزا تحصیلی کانادا

این آموزش فقط مربوط به چگونگی ثبت درخواست ویزای تحصیلی ست، عوامل بسیاری در شانس ویزای تحصیلی کانادا تاثیر گذار است، از جمله:

  • ارائه مدارک تمکن مالی با توجه به شرایطی که دارید، پذیرشی که گرفتید، دوره آموزشی، مرکز آموزشی، شهر انتخاب
  • ارائه مدارک تحصیلی
  • ارائه انگیزه نامه (استادی پلن) اینکه چرا کانادا را انتخاب کرده اید، چرا این رشته را انتخاب کرده اید، چرا این مرکز آموزشی؟ ادامه تحصیل در این دوره چه کمکی به ارتقا سطح شغلی و تحصیلی شما می کند.
  • حتی ارائه یا آپلود درست مدارک

و عوامل بسیار دیگری در شانس ویزا تاثیر گذار است، که توصیه می کنیم برای مطالعه شرایط آن، حتما مطلب شرایط ویزای تحصیلی کانادا مطالعه بفرمایید.

 

به سه روش می توانید برای درخواست ویزای تحصیلی کانادا اقدام کنید:

1. توسط آژانس مسافرتی معتبر ما در ایران (بدون حضور وکیل رسمی اداره مهاجرت کانادا)

2. توسط وکیل رسمی اداره مهاجرت کانادا 

3. توسط خودتان (در ادامه همین مطلب به صورت رایگان آموزش ثبت درخواست ویزای توریستی کانادا را در اختیارتان گذاشته ایم)

اگر دو گزینه اول را انتخاب می کنید حتما صفحه ما را مطالعه بفرمایید و با ما در تماس باشید. اما اگر گزینه سوم را انتخاب می کنید ادامه مطلب را دنبال کنید.
 

ویزای تحصیلی کانادا یکی از انواع ویزاهایی است که به شما اجازه اقامت در کشور کانادا را اعطا خواهد کرد. در آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا ما قصد داریم تا مراحل اعلام درخواست آنلاین برای دریافت این نوع ویزا را برای شما تشریح کنیم. در این آموزش تکمیل فرم های ویزا تحصیلی کانادا تمامی مراحل به صورت گام به گام توصیف شده اما شایان ذکر است که در کنار مطالعه آن، باید حتماً از کارشناسان و وکلای با تجربه در حوزه مهاجرت کمک بگیرید تا از هر خطای احتمالی در نحوه درخواست ویزا تحصیلی کانادا پرونده خود جلوگیری کنید. پس این آموزش رایگان ویزا تحصیلی کانادا در نقش یک راهنما بوده و باید کارشناس آگاه به پرونده خود را مرجع قرار دهید.

 

انتهای همین مطلب لینک صفحات چند تا سوپرایز ویژه هم براتون داریم: آموزش رایگان تاییدیه مدارک تحصیلی با wes . آموزش رایگان ثبت نام ویزای توریستی کانادا. آموزش نحوه ثبت نام آزمون تافل. آموزش نحوه ثبت نام دولینگو. آموزش رایگان نحوه کاریابی در کانادا. آموزش رایگان کاریابی در استانهای کانادا. آموزش رایگان نحوه ثبت نام در سیستم آریما کبک کانادا...

 

* چون نمیشه تمام این مراحل رو حفظ کنی؛ با جستجوی عبارت زیر در گوگل؛ هیچ وقت این صفحه آموزش رایگان رو گم نمی کنی:

تحصیل در کانادا ویزا724

 

همچنین لازم به ذکر است که روشهای مهاجرتی به کانادا بسیار است و شما می توانید به صفحه روشهای مهاجرتی کانادا مراجعه کرده و 10 روش اصلی مهاجرت را مطالعه نمایید.

 

گام به گام با آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا

برای آغاز آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا ابتدا از طریق آدرس زیر وارد سایت اصلی شوید.

https://clegc-gckey.gc.ca/j/eng/l

پس از ورود به آدرس بالا با صفحه زیر روبرو خواهید شد.

 

ویزا تحصیلی کانادا

تصویر اول از مراحل آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا

 

در صفحه بالا که صفحه ابتدایی آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کاناداست، مطابق تصویر نشان داده شده می‌توان با وارد کردن نام کاربری و رمز ورود به حساب کاربری خود وارد شوید اما اگر شما برای اولین بار است که به سایت مراجعه می‌کنید باید گزینه نشان داده شده در تصویر، یعنی (Sign Up) را انتخاب فرمایید. با انتخاب گزینه (Sign Up) به صفحه بعدی آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا که به شکل زیر است راهنمایی خواهید شد.

آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا

تصویر دوم از مراحل آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا

 

در صفحه بالا از صفحات آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا قوانین و قواعد کار کردن با هر حساب کاربری توضیح داده خواهد شد. این دست توضیحات اکثراً روتین هستند و نیازی به خواندن آن‌ها نیست اما اگر به قدر کفایت به زبان انگلیسی اشراف دارید خواندن آن‌ها خالی از لطف نیست. در نهایت باید گفت که تنها با انتخاب گزینه (I accept) امکان عبور از این مرحله و رفتن به مراحل بعدی را دارید؛ با فشردن این گزینه به شکل خودکار به صفحه بعدی آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا که تصویر آن مطابق شکل زیر است راهنمایی خواهید شد.

 

آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا

تصویر سوم از مراحل آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا

 

در این صفحه از آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا شما باید نام کاربری خود جهت استفاده از سایت را مشخص فرمایید. انتخاب نام کاربری معمولاً کار آسانی است اما با این تفاوت که در این فیلد انتخاب نام کاربری پیرو قوانین خاصی است که تنها با احراز آن‌ها امکان عبور از این مرحله را دارید. قواعدی که در مورد نام کاربری خود باید رعایت کنید به شرح زیر است:

- نام کاربری باید بین هشت تا شانزده حرف یا عدد داشته باشد

- نباید در طول نام کاربری از هیچ کاراکتر خاصی استفاده شود؛ مثل (@ * $)

- در انتخاب نام کاربری دقت داشته باشید که بیش از هفت رقم در طول آن نباشد

با رعایت نکات و قواعد بالا نام کاربری خود را انتخاب و در فیلد مربوطه بنویسید. پس از این با فشردن گزینه (Continue) به ادامه مراحل کار بروید. صفحه بعدی آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا که پیش روی خود دارید در ادامه نشان داده شده است.

 

آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا

تصویر چهارم از مراحل آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا

 

در صفحه بالا از صفحات آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا باید رمز حساب کاربری خود را انتخاب کنید که قدری از انتخاب نام کاربری پیچیده‌تر است. انتخاب رمز حساب کار سخت‌تری است و باید مطابق با اصول زیر باشد وگرنه با پیام خطا، مطابع تصویر بالای روبرو شده و امکان رفتن به مرحله بعد را ندارید. قوانین و قواعد انتخاب رمز حساب بدین شرح است:

- رمز انتخابی باید بین هشت الی شانزده کاراکتر باشد

- نباید سه حرف مشترک متوالی از نام کاربری در رمز شما تکرار شده باشد

- از کاراکترهای صحیح و معمول استفاده شود

- از حروف کوچک در طول رمز استفاده شود

- از حروف بزرگ در طول رمز استفاده شود

- باید در انتخاب رمز از اعداد استفاده شود

- رمز وارد شده در فیلد اول باید با رمز انتخابی در فیلد دوم همسان باشد

 

پس از رعایت تمام اصول مطرح شده، رمز شما مورد پذیرش بوده و با انتخاب گزینه (Continue) مطابق معمول به صفحه بعدی آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا راهنمایی خواهید شد.

 

ویزا تحصیلی کانادا

تصویر پنجم از مراحل آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا

 

در این مرحله از مراحل آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا طبق پیام نشان داده شده مرحله اول ایجاد حساب کاربری تکمیل و شما باید با فشردن کلید (Continue) به ادامه فرآیند تکمیل حساب و اعلام درخواست بپردازید. با فشردن کلید مربوطه ممکن است که دچار یک مشکل خاص شوید که معمولاً در مرورگر گوگل کروم رخ می‌دهد. در این مشکل شما پس از فشردن (Continue) به صفحه ابتدایی سایت عودت داده خواهید شد. برای رفع این مشکل از مرورگر دیگری مثل اینترنت اکسپلورر استفاده کنید. پس از استفاده از این مرورگر مشکل شما رفع و به صفحه‌ای مطابق تصویر زیر وارد خواهید شد.

 

ویزا تحصیلی کانادا

تصویر ششم از مراحل آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا

 

در این صفحه از صفحات آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا دوباره قواعد و قوانین کار با حساب کاربری برای شما نمایش داده خواهد شد. مطابق معمول تنها با انتخاب گزینه (I Accept) به مرحله بعدی وارد خواهید شد. مرحله بعدی ثبت نام مطابق تصویر زیر است.

 

ویزای تحصیلیتصویر هفتم از مراحل آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا

 

در این بخش از آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا باید نام خود را در فیلد اول در برابر (Given Name) وارد کنید. پس از این باید در فیلد دوم برابر (Last Name) نام خانوادگی خود را وارد کنید. دقت داشته باشید که باید در هر دو فیلد با دقت نسبت به هجی نام و نام خانوادگی، هر دو را به درستی وارد کنید. وجود مغایرت در نام‌ها و اطلاعات وارد شده در حساب کاربری شما می‌تواند در آینده مشکل‌ساز شود و باید از همان آغاز مراقب بود. در ادامه باید در برابر فیلد (Email Address) آدرس ایمیل معتبر خود را وارد کنید. در مجموع سعی کنید که از یک آدرس ایمیل مشترک برای تمام ایمیل‌های خواسته شده در تمام مراحل استفاده کنید تا دچار هیچ مشکل احتمالی نشوید. در نهایت نیز باید با انتخاب گزینه (English) در برابر پرسش (Preferred Language of notification) زبان مدنظر خود برای انجام فرآیند را انگلیسی اعلام کنید. البته این در صورتی است که به سایر زبان‌های موجود در بین گزینه‌ها اشراف بیشتری نداشته باشید. در آخر با فشردن گزینه (Continue) به صفحه بعدی آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا بروید که مطابق تصویر زیر است.

 

آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی

تصویر هشتم از مراحل آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا

 

در این صفحه از صفحات آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا باید سوال‌های امنیتی برای حساب کاربری خود انتخاب کنید. این بخش اجباری است و حتماً باید با دقت پر شود. نکته دیگری که وجود دارد این است که سیستم اگر سوالات و جواب‌های وارد شده بی‌معنی باشد تشخیص داده و اجازی پذیرش را به شما نخواهد داد. بهتر است از سوال‌های روتینی که ما در ادامه ارائه خواهیم کرد استفاده کنید.

?Security Question 1: What is the name of your first school

Answer 1: Fajr

?Security Question 2: Who is your first Teacher

Answer 2: Miss Jamshidi

?Security Question 3: Where was she from

?Answer 3: Sanandaj

?Security Question 4: Do you still love her

Answer 4: Obviously yes

یادتان باشد که در صورت استفاده از سوالات و پاسخ روتین اعلام شده توسط ما حتماً پاسخ ها را بخاطر بسپارید چون در صورت مشکل در ورود به سایت یا هرگونه احراز هویت با پاسخ به این پرسش‌ها امکان ورود به حساب کاربری خود را بدست خواهید آورد. در نهایت پس از فشردن (Continue) به صفحه بعدی آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا که مطابق تصویر زیر است وارد خواهید شد.

 

درخواست ویزای تحصیلیتصویر نهم از مراحل آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا

 

در این مرحله از مراحل آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا ، پس از اسکرول کردن و رفتن به بخش پایینی صفحه باید در از بین گزینه‌های موجود گزینه (Apply to come to Canada) را انتخاب کنید. یادتان باشد که ممکن است بر اثر تشابه اسمی دچار اشتباه شده و گزینه (Student: Transfer Schools) را انتخاب کنید. این گزینه مربوط به کار شما نبوده و تنها برای افرادی است در حال حاضر در کشور کانادا محصل باشند و قصد تغییر محل تحصیل خود را داشته باشند. لذا باید گزینه ابتدایی اعلام شده را انتخاب و به صفحه زیر وارد شوید.

 

ثبت نام ویزای تحصیلیتصویر دهم از مراحل آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا

 

در این صفحه از صفحات آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا اگر قبل‌تر ارتباطی با مسائل مهاجرتی و برنامه‌های کشور کانادا نداشته‌اید باید گزینه (Visitor visa, study and/or work permit) را انتخاب کنید. گزینه های دیگر مربوط به سایر آپشن‌های اخذ ویزاست و مربوط به این بخش از آموزش نیست پس در انتخاب گزینه دقت داشته باشید.

 

ثبت نام ویزای تحصیلیتصویر یازدهم از مراحل آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا

 

در این صفحه از صفحات آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا در فیلد اول از شما این سوال پرسیده شده است:( شما مایل به انجام چه کاری در کشور کانادا هستید؟). برای پاسخ به این پرسش چندین گزینه وجود دارد که ترجمه آن‌ها به شرح زیر است:

Study: تحصیل

Visit: بازدید

Move there: جابجایی و سکونت کامل در آن جا

Work: کار

Transit: فقط گذر از کشور کانادا (کمتر از 48 ساعت)

IEC: سفر و کار

که مشخصاً انتخاب ما در این آموزش گزینه Study خواهد بود. در فیلد دوم این سوال از شما پرسیده شده است:( تا چه مدت قصد ماندن در کشور کانادا را دارید؟). مدت زمان ماندن شما وابسته به دوره تحصیلی است که قصد شرکت در آن را دارید اما در اکثر موارد این مدت زمان کمتر از شش ماه نیست پس باید گزینه (Temporarily-More than 6 months) را انتخاب کنید. پس از این باید به این پرسش پاسخ دهید که پاسپورت شما متعلق به کدام کشور است. در بین گزینه‌ها ایران را یافته و سپس انتخاب کنید. در فیلد بعدی پرسش این است که در حال حاضر ساکن کدام کشور هستید؟ طبیعتاً اگر ساکن ایران هستید باید گزینه (Iran) را انتخاب کنید. در فیلد بعدی از شما پرسیده خواهد شد که آیا عضوی از خانواده شما ساکن و مقیم کشور کانادا است؟ پاسخ مناسب را در بین گزینه‌ها انتخاب کرده و سپس در فیلد سه بخشی انتهایی تاریخ تولد خود در تقویم میلادی را با دقت بدون خطا تعیین کنید. در نهایت با انتخاب گزینه آبی (Continue) به مرحله بعدی ثبت نام بروید.

 

ثبت نام ویزای تحصیلیتصویر دوازدهم از مراحل آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا

 

در این بخش مطابق تصویر بالا از شما پرسیده می‌شود که آیا شما دارای اقامت قانونی کشور ایالات متحده هستید یا خیر؟ چنانچه شما ساکن و مقیم این کشور نیستید باید گزینه No را انتخاب و سپس کلید Next را که در پایین سمت راست قرار دارد را بفشارید تا به صفحه بعدی که مطابق تصویر زیر است وارد شوید.

 

ویزا تحصیلی کانادا

تصویر سیزدهم از مراحل آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا

 

در این صفحه از صفحات آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا از شما پرسیده خواهد شد که آیا در یک مؤسسه آموزش زبان معین پذیرش شده‌اید؟ اگر این چنین نیست باید گزینه No را وارد کنید. دقت داشته باشید در این بخش‌ها در صورت انتخاب گزینه بله به شکل نادرست مجبور به ارائه مدارک مربوط به پاسخ خود شده و در عمل دچار مشکل خواهید شد. پس از انتخاب گزینه مناسب در این مرحله دوباره با Next به مرحله بعد بروید.

 

ثبت نام ویزای تحصیلیتصویر چهاردهم از مراحل آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا

 

در این صفحه از صفحات آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا در مورد وضعیت تأهل شما سوال هایی پرسیده خواهد شد که پاسخگویی دقیق و درست به آن‌ها الزامی است. در برابر پرسش فیلد اول گزینه‌های مختلفی وجود دارد که ما در ادامه ترجمه هر پاسخ را در اختیار شما قرار خواهیم داد. در انتخاب آپشن مربوط به خود حتماً از یک کارشناس امور مهاجرتی یا فرد دارای اطلاعات حقوقی بالا کمک بگیرید چون بسته به شرایط خود ممکن است دچار سردرگمی شوید و انتخاب گزینه غلط مساوی با رد درخواست شما باشد. گزینه‌ها بدین شرح هستند:

Married: مزدوج

Legally Separated: جدایی به شکل قانونی اما بدون طلاق( مزدوج اما در حال زندگی جدا از هم)

Divorced: مطلقه (مرد یا زن تفاوتی ندارد)

Annulled Marriage: ازدواج سفید

Widowed: بیوه (مرد یا زن)

Common-Law

Never Married/Single: مجرد(هیچگاه ازدواج نکرده است)

بسته به وضعیت خود با مشورت کارشناس مهاجرت یا وکیل مهاجرت گزینه مناسب را انتخاب کنید. سوال بعدی که در فیلد بعدی این آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا باید به آن پاسخ گفت این است که استان هدف شما جهت اقامت موقت کدام استان است. لیست استان‌ها در فیلد مربوطه در دسترس هستند و برای شناسایی گزینه مناسب باید دقت داشته باشید که دانشگاه یا مرکز آموزشی که پذیرش شما را انجام داده است واقع در کدام استان است. دقت داشته باشید که استان محل مرکز آموزشی با استان انتخابی شما همسان نباشد دچار مشکل خواهید شد. حال با انتخاب گزینه Next به صفحه بعدی که مطابق تصویر زیر است راهنمایی خواهید شد.

 

ثبت نام ویزای تحصیلیتصویر پانزدهم از مراحل آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا

 

در این مرحله از مراحل آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا ، سایت با استفاده از پاسخ‌های شما به پرسش‌های پیشین نوع ویزای مناسب برای هدف شما را یافته و اعلام خواهد کرد. دقت داشته باشید که حتماً در این بخش باید تصویری مطابق با تصویر بالا داشته باشید وگرنه حتماً بخشی از پرسش‌ها را به درستی پاسخ نداده و برای گرفتن نوعی دیگر از ویزا راهنمایی شده‌اید. درج عبارت (Students (Study Permit)) الزامی است. با انتخاب گزینه Continue به صفحه بعدی آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا بروید.

 

ثبت نام ویزای تحصیلیتصویر شانزدهم از مراحل آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا

 

در این صفحه توضیحاتی به شما در مورد ادامه کار ارائه خواهد شد که مطالعه آن خالی از لطف نیست. طبق توضیحات:

ما قصد داریم تا تعدادی پرسش بیشتر از شما داشته باشیم. بر اساس پاسخ‌های شما ما یک چک‌لیست شخصی جهت ارائه درخواست صحیح به شما ارائه خواهیم کرد. از وارد کردن چندین درخواست همزمان جداً خودداری کنید چون ممکن است باعث اخلال در فرآیند درخواست شما شده و در عمل آن را ملغی کند. لازم به ذکر است که در هر صورت هزینه‌های پرداخت شده از سوی شما قابل استرداد نیست.

طبق معمول با انتخاب گزینه Continue به صفحه بعدی بروید.

 

ثبت نام ویزای تحصیلیتصویر هفدهم از مراحل آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا

 

در این صفحه از صفحات آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا از شما پرسیده می‌شود که آیا شما یک ویزای کاری یا تحصیلی معتبر و درست در کشور کانادا داشته و قصد بازگشت به این کشور را دارید؟ قاعدتاً اگر اولین بار است که این کار را انجام می‌دهید مطابق آموزش باید گزینه No را انتخاب کنید. ترجمه سایر گزینه‌های موجود در این فیلد به شرح زیر است:

بله؛ من یک اقامت تحصیلی دارم که مناسب برای یک مؤسسه خاص یا سطح خاصی از تحصیل است

بله؛ من یک اقامت تحصیلی دارم

بله؛ من یک اقامت کاری محدود به یکی از مشاغل خاص را دارم

بله؛ من یک اقامت و اجازه کار باز و بدون محدودیت دارم

پس از انتخاب گزینه مناسب و فشردن Next به صفحه بعدی بروید.

 

ثبت نام ویزای تحصیلیتصویر هجدهم از مراحل آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا

 

در این صفحه از آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا در فیلد اول از شما پرسیده می‌شود که آیا یک (Exchange Student) هستید؟ برای پاسخگویی به این بخش حتماً باید با یک وکیل امور مهاجرتی یا کارشناس امور مهاجرت مشورت کنید. (Exchange Student) بودن شرایط خاصی است که ممکن است با پرونده شما همخوانی داشته باشد. در فیلد بعد باید تعیین کنید که آیا کارورزی بخشی از مراحل تحصیل شما هست یا خیر که برای پاسخگویی باید شناخت کاملی از برنامه تحصیلی خود داشته باشید. پس از این در فیلد سوم این پرسش مطرح خواهد شد که آیا شما فرزند یا همسر شخصی دارای ویزای کار یا تحصیل در کشور کانادا هستید. بسته به موقعیت خود باید پاسخ مناسب را انتخاب کنید. در انتهای نیز یک پرسش دیگر در مورد برنامه تحصیلی شما مطرح خواهد شد که بازهم بهتر است با مشورت مشاور یا کارشناسی امور مهاجرتی معتبری به آن پاسخ دهید. در این پرسش از شما پرسیده خواهد شد که آیا در برنامه توسعه کشوری کانادا مشارکتی دارید یا خیر؟ در نهایت پس از انتخاب گزینه مناسب در هر بخش باید با انتخاب گزینه Next به صفحه بعد بروید.

 

ثبت نام ویزای تحصیلیتصویر نوزدهم از مراحل آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا

 

در مرحله بعدی آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا که مطابق تصویر بالاست در این مورد از شما سوال می‌شود که آیا شما یک همراه با نسبت خانوادگی در کشور کانادا دارید که ضمن که ضمن داشتن اقامت بتواند شما را در امور مختلف یاری ببخشید؟ اگر این چنین نیست بدیهی است که باید گزینه No را انتخاب و سپس به صفحه بعد بروید.

 

نحوه ی ثبت نام ویزای تحصیلیتصویر بیستم از مراحل آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا

 

در این صفحه از آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا یک پرسش بسیار مهم مطرح خواهد شد. در این بخش از شما پرسیده شده است که آیا سابقه قضایی بازداشت یا حبس برای هر گونه جرمی را دارید؟ طبیعتاً باید در پاسخگویی به فرم صادق باشید اما در خاطر داشته باشید که در صورت پاسخ مثبت به این پرسش ممکن است شانس شما برای پذیرش به صفر رسیده یا در غیر این صورت فرآیند اخذ موافقت در پرونده شما بسیار سخت‌تر و طولانی‌تر شود. در ادامه به صفحه زیر راهنمایی خواهید شد.

 

ثبت نام ویزای تحصیلیتصویر بیست و یکم از مراحل آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا

 

در این مرحله از آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا این پرسش مطرح خواهد شد که آیا تابحال آزمایش و تست پزشکی خاصی را که توسط پزشک رسمی دولت کانادا انجام شده باشد، پشت سر گذاشته‌اید؟ پاسخ مناسب را بسته به کیس و پرونده انتخاب و سپس وارد کنید.

 

ثبت نام ویزای تحصیلیتصویر بیست و دوم از مراحل آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا

 

در این بخش از آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا پرسیده شده است که آیا در طول یک سال گذشته سابقه اقامت یا بازدیدی به مدت زمان شش ماه یا بیشتر در کشورهای معینی را دارید یا خیر؟ قاعدتاً در صورتی که این اتفاق رخ نداده است باید گزینه No را انتخاب و به ادامه تکمیل صفحات بپردازید.

 

آموزش ثبت نام ویزای تحصیلی کاناداتصویر بیست و سوم از مراحل آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا

 

در این صفحه از صفحات آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا این پرسش مطرح شده است که آیا شما متقاضی وارد کردن یک درخواست برای اعضای خانواده خود هستید؟ در این بخش هم باید طبق پرونده خود پاسخ دهید. یادتان باشد که در صورت پاسخ مثبت نیز حتماً قبل‌تر با وکیل مهاجرتی یا کارشناس امور مهاجرتی خود مشورت لازم را داشته باشید. ممکن است در صورت پاسخ مثبت به این پرسش، کیس شما ممکن است دچار پیچیدگی بیشتری شود یا اخذ موافقت با آن سخت‌تر باشد. یادتان باشد که مشورت و مشاوره یک وکیل مهاجرتی پیش از پاسخ به چنین مراحلی الزامی است.

 

آموزش ثبت نام ویزای تحصیلی کاناداتصویر بیست و چهارم از مراحل آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا

 

در این بخش از مراحل آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا این سوال مطرح می‌شود که آیا اجازه دسترسی دیگران به اطلاعات درخواست خود را خواهید داد؟ ترجمه گزینه‌ها به این شرح است:

بله؛ من یک نماینده برای پیگیری امور پذیرش خود با مسئولیت خود معرفی خواهم کرد

بله؛ من امکان ارائه اطلاعات خود به سایر افراد با مسئولیت رسمی دولت کانادا را اعطا خواهم کرد

بله؛ هر دو آپشن اخیر مورد پذیرش من است

خیر

در این مورد خاص نیز بسته یه کیس و پرونده خود باید با اطلاع به وکیل مهاجرتی یا مشاور خود تصمیم گیری کنید گون ممکن است که ایشان شخصاً به امور دریافت و اخذ ویزای تحصیلی شما وارد شده و با آپشن نماینده به پیگیری امور بپردازد. در نهایت پس از انتخاب گزینه مناسب و انتخاب Next به صفحه بعدی وارد شوید.

 

آموزش ثبت نام ویزای تحصیلی کاناداتصویر بیست و پنجم از مراحل آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا

 

پرسش این بخش این است که آیا در ده سال گذشته اثر انگشت و عکس خود را برای اخذ هر موافقت‌نامه‌ای به دولت کانادا ارائه کرده‌اید؟ پاسخ مناسب را بسته به وضعیت خود انتخاب و وارد کنید. پس از این مطابق معمول به صفحه بعدی آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا وارد شوید.

 

آموزش ثبت نام ویزای تحصیلی کاناداتصویر بیست و ششم از مراحل آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا

 

پرسش موجود در صفحه بالا بدین معنی است که آیا شما هزینه‌های احتمالی درخواست پذیرش خود را پرداخت خواهید کرد یا خیر. بدیهی است که برای ادامه فرآیند انجام کار باید پاسخ مثبتی به این پرسش بدهید. در نهایت با انتخاب گزینه آبی Next به صفحه بعدی آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا که در زیر نمایش داده شده است راهنمایی خواهید شد.

 

آموزش ثبت نام ویزای تحصیلی کاناداتصویر بیست و هفتم از مراحل آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا

 

این صفحه از آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا حاوی این پرسش است که آیا شما این امکان را دارید تا با یک اسکنر یا دوربین کپی دیجیتالی مدارک خود را به سایت ارائه کنید؟ در این بخش نیز کاملاً مشخص است که اگر خواهان انجام کار به شکل آنلاین هستید باید پاسخ مثبت دهید.

 

آموزش ثبت نام ویزای تحصیلی کاناداتصویر بیست و هشتم از مراحل آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا

 

سوال موجود در صفحه بالا این است که آیا شما امکان پرداخت آنلاین هزینه‌های احتمالی در طول اخذ ویزای تحصیلی را دارید یا خیر؟ قاعدتاً برای ادامه به شکل آنلاین باید پاسخ مثبت دهید اما ممکن است دچار ابهام شوید که انجام کار چگونه ممکن است؟ برای این مار باید با مؤسسه مهاجرتی مناسبی مشورت کنید. برای رفع این مشکل راهکارهای متفاوتی توسط این مؤسسات در نظر گرفته شده است. پس از پاسخ مثبت با فشردن Next به صفحه بعدی آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا بروید.

 

آموزش ثبت نام ویزای تحصیلی کاناداتصویر بیست و نهم از مراحل آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا

 

در نهایت فرآیند پرسش و پاسخ به صفحه بالا خواهید رسید. در این صفحه از صفحات آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا تمام اطلاعات و پاسخ های وارد شده از سوی خود را خواهید دید. در صورت وجود هر مشکل با استفاده از نماد قلم موجود در کنار هر بخش از فرم اصلاح را انجام دهید. نشان داده شدن این بخش به منزله اتمام مراحل آنلاین پذیرش است. حال با فشردن کلید آبی Continue به صفحه بعد بروید.

 

آموزش ثبت نام ویزای تحصیلی کاناداتصویر سی‌ام از مراحل آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا

در این صفحه از صفحات آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا توضیحات اجمالی مربوط به گام‌های سپری شده و باقی‌مانده کار ارائه خواهد شد. پس از مطالعه در صورت اشراف به زبان انگلیسی، با انتخاب Continue به بخش بعدی وارد شوید.

 

آموزش ثبت نام ویزای تحصیلی کاناداتصویر سی و یکم از مراحل آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا

 

اگر قصد مهاجرت تحصیلی کانادا را دارید، باید موارد بسیار مهمی را بدانید، بنابراین حتما مطلب تحصیل در کانادا را مطالعه بفرمایید.

این صفحه آخرین خشت آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا است. در این مرحله از مراحل آموزش ثبت آنلاین ویزا تحصیلی کانادا باید مدارک الکترونیک خود را مرحله به مرحله بسته به چک‌لیست موجود آپلود کنید. باید مرحله به مرحله مدارک طبق شرایط اعلام شده در بخش انتهایی صفحه را بارگذاری کرده و منتظر تأیید هر کدام از مدارک بمانید.

 

ویزای تحصیلی کانادا

مراحل دریافت ویزای تحصیلی کانادا دارای پیچیدگی های خاصی است و باید با دقت و به ترتیب انجام شوند. عدم انجام هر کدام از این مراحل منجر به رد شدن درخواست ویزای شما خواهد شد. مراحل درخواست ویزای تحصیلی دانشگاه های کانادا عبارتند از؛ 1. اخذ مدرک زبان انگلیسی معتبر، 2. ارسال رزومه، توصیه نامه، انگیزه نامه و مدارک شخصی به دانشگاه، 3. شرکت در جلسه مصاحبه دانشگاه، 4. شرکت در مصاحبه سفارت کانادا و 5. اخذ ویزا و مهاجرت به کانادا. در ادامه، مراحل فوق را برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا، به شما توضیح خواهیم داد.

 

مراحل اخذ ویزای تحصیلی برای مهاجرت به کانادا دارای پیچیدگی های قانونی خاصی است.

 

1. ویزای تحصیلی کانادا: اخذ مدرک زبان انگلیسی معتبر

برای کسب ویزای تحصیلی کانادا، شما باید مدرک زبان انگلیسی معتبر داشته باشید. این مدرک می تواند آیلتس یا تافل باشد. اکثر دانشگاه ها، حداقل آیلتس 6.5 یا تافل 95 را به عنوان شرط ورود تعیین می کنند.

 

2. ویزای تحصیلی کانادا: ارسال رزومه، توصیه نامه، انگیزه نامه و مدارک شخصی به دانشگاه

در مرحله دوم، برای اخذ ویزای تحصیلی دانشگاه های کانادا، شما باید مدارک آکادمیک، توصیه نامه، انگیزه نامه و رزومه خود را به بخش آموزشِ دانشگاه مورد نظر ارسال نمایید.

 

یکی از راه های مهاجرت به کانادا، اخذ ویزای تحصیلی است.

 

3. ویزای تحصیلی کانادا:  شرکت در جلسه مصاحبه دانشگاه

در مرحله سومِ اخذ ویزای تحصیلی کانادا، باید در جلسه مصاحبه دانشگاه شرکت کنید. در صورتی که در جلسه فوق، امتیاز لازم را کسب نمایید و قبول شوید، دانشگاه شما را به سفارت کانادا ارجاع خواهد داد.

 

4. ویزای تحصیلی کشور کانادا: جلسه مصاحبه با سفارت

پس از قبولی در مصاحبه دانشگاه، شما به سفارت کانادا ارجاع داده می شود. در سفارت نیز مصاحبه دیگری با شما انجام خواهد شد.

 

5. ویزای تحصیلی کشور کانادا: صدور ویزا

در صورت قبولی در مصاحبه سفارت، ویزای تحصیلی کشور کانادا برای شما صادر می شود و در این حالت شما می توانید به کانادا مهاجرت کنید.

 

سوپرایزهای ما برای شما که تا انتها این مطلب آموزشی رایگان رو خوندین اینه که، می تونید از صفحه

آموزش نحوه کاریابی در سایتهای رایگان رو مطالعه کنید.

آموزش درخواست ویزای توریستی کانادا رو ببینید و خودتون ثبت نام کنید.

آموزش ثبت نام در آزمون تافل رو ببینید و یاد بگیرید.

آموزش ثبت نام در آزمون دولینگو رو یاد بگیرید و در شرایط کرونا ازش استفاده کنید.

آموزش ثبت نام در سیستم آریما کبک رو ببینید و اگر شرایطش رو دارید، از طریق کبک به کانادا مهاجرت کنید.

اگر به دنبال پیدا کردن یک فرصت شغلی واقعی در کانادا هستید؛ آموزش نحوه کاریابی در استانهای کانادا رو مطالعه کنید.

اگر هم میخواید به صورت تحصیلی یا از طریق اکسپرس اینتری به کانادا مهاجرت کنید، باید بدونید که نیاز به تاییدیه مدرک تحصیلی دارید که میتونید صفحه آموزش wes رو مطالعه کنید.

 

 

مطالب پیشنهادی:

درباره ویزای کانادا

> اقامت کانادا

 

 

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده،ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند.
بدیهی است برداشت و مشورت‌های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی توصیه می‌شود.
مدیریت و همکاران این مجموعه مسوولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسوولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما


سوالات متداول


هزینه های درخواست ویزای تحصیلی کانادا؟

هزینه های دولتی درخواست ویزا تحصیلی کانادا:

هزینه درخواست استادی پرمیت کانادا : 150 دلار

هزینه ویزای کار همراه: 250 دلار

هزینه ویزای توریستی همراه دانشجو: 100 دلار

هزینه انگشت نگاری: 85

 

تمامی پرونده های ثبت شده از سمت ویزا724 توسط مشاور قانونی اداره مهاجرت با نامه سابمیشن انجام می شوند.

عوامل موثر در ریجکتی ویزای تحصیلی کانادا چیست؟

  1. ارائه مدارک جعلی
  2. ارائه انگیزه نامه یا استادی پلن ضعیف
  3. ارائه یا آپلود نادرست مدارک
  4. ارائه ترجمه ضعیف مدارک
  5. ارائه نادرست تمکن مالی با توجه به رشته و مرکز آموزشی انتخابی
  6. سن
  7. انتخاب نادرست رشته و مرکز آموزشی با توجه به شرایط
  8. وابستگی به کشور مبدا و مقصد

و بسیاری عوامل دیگر که میتواند در شانس ویزا تاثیر گذار باشید؛ بنابراین توصیه می شود برای اطلاعات بیشتر مطلب شرایط دریافت ویزای تحصیلی کانادا را مطالعه بفرمایید.

 


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


امیر مقصودی :

باسلام میخواستم ببینم من و همسرم خودمون میتونیم تمام مراحل دریافت ویزای تحصیلی کانادا رو انجام بدیم ؟ ممنون

رویا :

سپاس از گروه ویزا 724 سخاوت وظرافت شما در اطلاع رسانی شایسته تقدیر است خداوند یاورتان لطفا بفرمایید با ویزای توریستی و داشتن پذیرش تحصیلی تحت چه شرایطی میتوان از داخل کانادا درخواست استادی پرمیت داد

ممنون از حسن توجه شما. باید تمامی شرایط ویزای تحصیلی را داشته باشید. تنها تفاوت این است که درخواست شما داخل خاک کانادا بررسی می شود و نیازی به خروج از کانادا را ندارید.

سارا منصوری :

سلام من از آموزش های سایت شما هم برای لاتاری هم برای تقاضای ویزای تحصیلی کانادا استفاده کردم من 38سال دارم و از دانشگاه بریتیش کلمبیا برای ترم پاییز امسال master پذیرش گرفتم .الان میخوام برای ویزای تحصیلی اقدام کنم و میخوام همسرم که43ساله هستن و در یک شرکت بیمه مشغول کار هستن و دختر 9ساله ام رو هم داخل پرونده ام بیارم . درم مورد این سوال که در ابتدای پر کردن پرسشنامه تقاضای ویزای تحصیلی در سایت پرسیده میشه سوال دارم why is you family member visiting canada? گزینه ها visit-tourism visit-all other types less than 6month study work with open work permit transit در مورد همسرم نمیدونم کدوم گزینه مناسب تره با توجه به اینکه ایشون میخوان یه مرخصی حدودا 2تا سه ماه داخل پرونده بذارن اما در نهایت اونجا تبدیل به ویزای کاری بشن با تشکر از شما بابت زمانی که برای جوابگویی میذارید

باید شرایط شما توسط مشاوران سازمان بررسی شود

سجاد :

سلام وقتتون بخیر چند تا سوال داشتم از خدمتتون بنده از دانشگاه unbc کانادا پذیرش تحصیلی گرفتم و حالا سوالا 1- اگه بخوام صفر تا صد ثبت ویزای تحصیلی خودم و دختر 3 ساله ام بهمراه ویزای کاری همسرم رو به شرکت شما واگذار کنم چقدر هزینش میشه؟ منظور از صفر تا صد اینه که از ثبت نام ویزا شروع کنید تا در نهایت به پیکاپ ویزا برسیم. 2- اگه بخوام خودم ثبت نام کنم اونوقت باید 3 تا ثبت نام مجزا انجام بدم برای خودم فرزندم و همسرم؟ یا همشون در داخل یه ثبت نام انجام میشه؟ 3- نامه تمکن مالی مربوط به بانک باید قبل از ثبت نام تهیه بشه؟ ممنون

با شرکت در تماس باشید راهنمایی تون میکنن

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.