ویزای انگلستان مولتی

قیمت : طبق درخواست

رزرو وقت مشاوره

ویزای انگلستان مولتی


نوع ویزا : توریستی تضمینی مولتی

کشور : انگلستان

هشدار ها : لطفا از سپردن مدارک شناسایی خود به افراد ناشناس خودداری نمایید

مدارک :

مدارک لازم برای اخذ ویزای مولتی انگلستان

مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای توریستی انگلستان به شرح زیر است:

* فرم درخواست ویزای توریستی انگلستان VAF1A ( شما باید فرم را به صورت آنلاین تکمیل کنید.)
* دو عکس مطابق با دستورالعمل های انگلستان ( باید در شش ماه گذشته گرفته شده و رنگی باشند.)
* گذرنامه معتبر شما با حداقل یک صفحه خالی ( این اعتبار باید سه ماه بیشتر از تاریخی که قصد خروج از انگلستان را دارید، معتبر باشد.)
* اثبات امکانات مالی برای تأمین هزینه های زندگی در حالی که در انگلستان هستید ( این سند می تواند صورت حساب های بانکی شما در شش ماه گذشته یا فیش حقوقی همان دوره باشد.)
* مشخصات مربوط به محل اقامت شما در انگلستان: شما باید یک سند ارائه دهید که نشان می دهد در کجا در انگلستان اقامت خواهید داشت. توجه داشته باشید که برای دریافت چنین مدرکی نیازی به پرداخت کامل یک هتل یا خوابگاه قبل از اخذ ویزا ندارید. اسناد زیر نیز می توانند کافی باشند:
* اطلاعات کارت شناسایی و آدرس زندگی شخصی که هزینه سفر شما را پوشش می دهد.
* اطلاعات شناسنامه و شماره گذرنامه هر اقوامی که در اینجا زندگی می کنند.
* توضیح برنامه سفر: این باید شامل تاریخ سفرهای گذشته و آینده شما باشد. شما باید برنامه ای ارسال کنید که تمام اطلاعات مربوط به تاریخ سفر، مکان هایی که قرار است بروید، صورت جلسه، تور رزرو شده، دستور کار جشنواره و غیره را ارائه دهد.
* سابقه سفر قبلی: این سند باید سابقه سفر 10 سال گذشته شما را پوشش دهد. همچنین می توان روادید ها و تمبرهای ورود/خروج مرزی در گذرنامه های فعلی و قدیمی یا عناوین اقامت جداگانه برای اثبات این امر استفاده کرد.
* مشخصات آدرس زندگی شما در کشور خود ( همچنین باید نشان دهید که چه مدت در آنجا اقامت داشته اید.)
* اطلاعات بیومتریک: اگر برای ویزا درخواست می کنید که به شما اجازه می دهد بیش از 6 ماه در انگلستان بمانید، باید اطلاعات بیومتریک خود را ارائه دهید. این اطاعات شامل اثر انگشت و یک عکس دیجیتالی است.
* نامه دعوت از میزبان.
* پرداخت هزینه های ویزای بریتانیا:  شما باید رسیدی را که تأیید می کند هزینه های ویزا را در صورت نیاز پرداخت کرده اید، ارسال کنید.
* ترجمه های معتبر هر مدرکی که به زبان انگلیسی یا ولزی نیست
* گواهی شناخته شده زبان انگلیسی
* سابقه کیفری شما

توضیحات :

انگلستان یکی از محبوب ترین مقاصد مهاجرت در جهان برای افرادی است که مایل به زندگی و کار در کشوری جدید هستند. با این حال، سیستم مهاجرت انگلستان بسیار محدود کننده است. پس از نتیجه همه پرسی اتحادیه اروپا در 23 ژوئن 2016 و تصمیم انگلستان برای خروج از اتحادیه اروپا، تغییرات بیشتری در سیستم ویزای انگلستان اعمال شد. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با ویزای مولتی این کشور آشنا کرده و شرح کاملی از مدارک لازم و شرایط دریافت این نوع از ویزا ارائه دهیم. با ما همراه باشید!

ویزای مولتی انگلیس

ویزای مولتی انگلیس چیست؟

ویزای ورود مولتی یا چند ورودی به شما امکان می دهد چندین بار بازگشته و دوباره وارد کشور شوید. در حالی که ویزای یک بار ورود به شما این امکان را می دهد که فقط یک بار در طول مدت اعتبار کشور وارد شوید و اگر می خواهید به کشور خود بازگردید، باید مجدداً برای ویزا درخواست دهید. اما آگاه باشید، برخی از انواع ویزا نیز وجود دارد که فقط 2 یا 3 ورودی را مجاز می کند.

حداکثر زمانی که می توانم در انگلستان بمانم چقدر است؟

از لحاظ تاریخی، یک فرد می تواند حداکثر برای 6 ماه در یک دوره 12 ماهه در انگلستان بماند. حداکثر دوره مشخصی وجود ندارد که فرد بتواند در هر دوره در انگلستان بگذراند. با این حال، اگر با بررسی سابقه سفر افراد مشخص شود که آن ها انگلستان را به خانه خود تبدیل کرده اند، درخواست او به سرعت رد می شود.

شرایط دریافت ویزای مولتی انگلیس

هنگام درخواست ویزای چند بار ورود، موارد زیر مورد بررسی قرار می گیرد:
* سابقه قبلی مهاجرت: این مورد شامل بازدید از انگلستان و سایر کشورها می شود. اگر هنگام سفر به کشور های دیگر، قوانین آن را رعایت کرده اید، این موضوع به خوبی نشان می دهد که شما یک بازدید کننده مناسب هستید. اگر متقاضی قبلاً از قانون مهاجرت کشور دیگری پیروی نکرده و آن را نقض کرده باشد، افسر سفارت می تواند او را یک تهدید برای کشور محسوب نموده و درخواست ویزای او را رد کند.
* سابقه سفر متقاضی به انگلستان : این مورد شامل مدت زمانی است که متقاضی در انگلستان گذرانده است. افسر سفارت با در نظر گرفتن تعداد دفعات ورود و خروج متقاضی ارزیابی خواهد کرد که آیا او انگلستان را به خانه اصلی خود تبدیل کرده است یا خیر.
* سابقه درخواست های قبلی: به عنوان مثال متقاضی برای ویزای همسر درخواست کرده و درخواست او رد شده است، به همین دلیل اکنون قصد دارد به عنوان یک بازدید کننده درخواست دهد.
* هدف از بازدید و مدت زمان اقامت
* هدف از برگشت
* پیوندهایی که متقاضی با کشور محل اقامت خود دارد

انواع ویزای مولتی انگلیس

انواع ویزای مولتی انگلیس

در جدول زیر انواع مختلف ویزای مولتی انگلیس به همراه طول اقامت و مدت پردازش هر یک آورده شده است:

انواع ویزای مولتی انگلیس

قوانین ویزای مولتی انگلیس

قوانین درخواست ویزا با توجه به هدف شما برای ورود به انگلستان متفاوت است. هنگام درخواست ویزای چندبار ورود، باید موارد زیر را ثابت کنید:

  • پس از اتمام سفر، انگلستان را ترک خواهید کرد.
  • شما می توانید از خود و همراهان سفرتان(در صورت وجود) برای تمام مدت سفر خود حمایت کنید.
  • شما می توانید هزینه سفر برگشت یا سفر بعدی و سایر هزینه های مربوط به سفر خود را بپردازید.
  • شما اثبات فعالیت های تجاری خود - یا هر فعالیت دیگری - را که می خواهید در انگلستان انجام دهید، ارائه می دهید

همچنین فعالیت هایی وجود دارد که هنگام ورود به انگلستان تحت ویزای استاندارد بازدیدکنندگان مجاز نیست:

  • اشتغال (چه با دستمزد یا بدون دستمزد)
  • دسترسی به منابع و امکانات عمومی
  • ثبت ازدواج
  • ثبت شراکت مدنی

ویزای مولتی انگلستان

هزینه دریافت ویزای مولتی انگلیس

هزینه درخواست ویزای توریستی انگلستان 89 پوند است. با این حال، برای درمان های خصوصی که به مدت 6 تا 11 ماه انجام می شود و برای یک فرد دانشگاهی که تا 1 سال تحقیق کند ، هزینه 179 پوند است. در حالی که برای ویزای بلند مدت به مدت 2 سال 337 پوند ، 612 پوند برای 5 سال و 767 پوند برای 10 سال است.

* برای درخواست تمدید ویزای خود از طریق پست باید 933 پوند به سفارت انگلستان بپردازید.

هزینه ویزای مولتی انگلستان

متقاضیان زیر 18 سال برای درخواست این ویزا به چه چیزی نیاز دارند؟

هنگامی که متقاضیان زیر 18 سال برای ویزای مولتی انگلستان درخواست می کنند، سرپرستان قانونی آنها باید اسناد اضافی زیر را ارائه دهند:

  • رضایت کتبی
  • اطلاعات تماس
  • نام و تاریخ تولد شخصی که با او اقامت خواهید داشت
  • آدرس محل اقامت شما
  • جزئیات رابطه شما با شخصی که از شما مراقبت می کند

مدت زمان انتظار برای دریافت ویزای مولتی انگلستان

در صورت درخواست از طریق پست، تصمیم در مورد ویزای توریستی انگلستان در 8 هفته گرفته می شود. با این حال، در صورتی که از خدمات super rush  استفاده می کنید، به درخواست شما در روز ثبت آن، رسیدگی می شود. اما در صورت نیاز به مستندات بیشتر، ممکن است مدت بیشتری برای تصمیم گیری اعمال شود.

شرایط لازم برای وثیقه در گرفتن ویزای توریستی انگلستان

افسران مجوز ورود (ECO) باید اطمینان حاصل کنند که متقاضی ویزای سفر انگلستان از بودجه کافی برای حمایت و حفظ خود در تمام مدت اقامت خود در انگلستان برخوردار است. صورت حساب های بانکی به عنوان شواهدی برای اثبات اینکه متقاضی وجوه کافی دارد، مورد استفاده قرار می گیرند. ECO ها به کل هزینه سفر، درآمد ماهانه، هزینه های ماهانهو سایر تعهدات مالی مانند وام مسکن، افراد وابسته و غیره توجه زیادی دارند. آنها می خواهند ببینند که شما یک مسافر واقعی بوده و توانایی حمایت مالی از خود در حین سفر را دارید. شما باید صورت حساب بانکی 6 ماه گذشته خود را ارائه دهید که حقوق ماهیانه و تعهدات مالی شما را به وضوح نشان می دهد. کل پس انداز شما باید حداقل دو برابر هزینه سفر پیشنهادی شما به انگلستان باشد.

مدت زمان انتظار برای دریافت ویزای مولتی انگلستان

چگونه می توان برای ویزای چند بار ورود درخواست کرد؟

شما می توانید با درخواست از خارج از انگلستان برای ویزای مولتی انگلستان اقدام کنید. هنگام درخواست باید موارد زیر را انجام دهید:

  • فرایند درخواست آنلاین را تکمیل کنید.
  • هر هزینه ای را که اعمال می شود، بپردازید.
  • اطلاعات بیومتریک خود را ارائه دهید (در صورت لزوم انجام این کار).
  • یک سند مسافرتی معتبر ارائه دهید.

اگر هیچ فرایند درخواست آنلاینی در دسترس نیست، باید دستورالعمل های ارائه شده توسط پست ویزای محلی یا مرکز درخواست را در مورد نحوه ایجاد یک درخواست دنبال کنید. از آن جا سفارت انگلستان در ایران دسترس نیست، باید با استفاده از یک کشور سوم مانند ترکیه یا دبی درخواست خود را ثبت کنید.

تمدید ویزای مولتی انگلیس

برخی از شرایط استثنایی وجود دارد که بر اساس آن ها می توانید ویزای بازدید کننده استاندارد خود را تمدید کنید. به طور معمول، دوره کامل تمدید به همراه مدت ویزا از 6 ماه تجاوز نمی کند، مگر در موارد زیر:

  • اگر تحت درمان خصوصی پزشکی هستید برای دریافت خدمات درمانی ممکن است 6 ماه دیگر تمدید ویزا دریافت کنید. شما باید ثابت کنید که هزینه های مراقبت خود را پرداخت کرده، می توانید هزینه های اضافی را بپردازید و قوانین مهاجرت و ویزا را نقض نکرده اید.
  • اگر شما دانشجویی هستید که یک پروژه تحقیقاتی را تکمیل می کنید، مدت تمدید و دوره اولیه ویزا نباید بیش از 12 ماه باشد.
  • اگر برای بار دوم در آزمون PLAB شرکت می کنید، ممکن است تمدید ویزای شما 6 ماه دیگر طول بکشد.

دلایل اصلی ریجکتی ویزای مولتی انگلیس

ممکن است روند درخواست ویزا ساده به نظر برسد، اما دولت انگلستان بسیار دقیق و سخت گیر است.به همین دلیل هر برنامه قبل از تأیید یا رد به طور کامل مورد بررسی قرار می گیرد. سالانه هزاران درخواست رد می شود و اکثر اوقات متقاضیان نگران این هستند که چه چیزی ممکن است در درخواست آن ها اشتباه بوده باشد.

 فرم ناقص: یکی از دلایل اصلی رد یک فرم، درخواست ناقص است. وزارتخانه هر روز با فرم های بی شماری سروکار دارد و متقاضی ویزا باید هرگونه اطلاعات خواسته شده را به درستی پر کند.

اشتباهات و نوشته های ناخوانا: هرگونه تناقض و ناهماهنگی تصادفی در فرم درخواست ویزای شما، می تواند شما را مجبور کند تا 6 ماه دیگر برای درخواست مجدد منتظر بمانید.

انتقال نامنظم وجوه: نشان دادن وجوه کافی در حساب بانکی شما برای برآوردن شرایط در صورت مهاجرت به انگلستان، الزامی است. نقل و انتقالات نامنظم وجوه یا انتقال عمده هزینه های ویزا می تواند منجر به رد ویزای شما شود.

دسته بندی نا مشخص ویزا: شما باید دستورالعمل های ویزا را رعایت کرده و بفهمید چه نوع ویزایی برای شما مناسب تر است. تنها در این صورت است که می توانید فرآیند درخواست را آغاز کنید:

  • ناتوانی در بیان دسته بندی صحیح ویزا می تواند شما را به مشکل و در نهایت رد ویزا برساند.
  • سفر برنامه ریزی نشده یا سفر نامشخص نیز دلیلی برای رد ویزای متقاضیان است. 
  • تنقضی در اطلاعات خود نداشته باشید: برای مثال اگر قصد دارید در یک سفر کاری از انگلستان دیدن کنید، اما طول مدت اقامت خود را بیش از 6 ماه اعلام کرده اید، درخواست شما رد خواهد شد.

سابقه کیفری متقاضی ویزا: وزارت خانه در بررسی اسناد دقیق است. گاهی اوقات متقاضیان ویزا هیچ سابقه سوابق کیفری را فاش نمی کنند یا از آن مطلع نیستند. هر گونه مغایرت، عمدی یا غیر عمد، می تواند منجر به رد ویزای شما شود. این مسئولیت شماست که هرگونه سابقه ی کیفری خود را به سفارت ارائه دهید.

بودجه ناکافی برای تداوم:  نشان دادن وجوه کافی در حساب بانکی شما برای حفظ خود و خانواده در انگلستان الزامی است. ممکن است لازم باشد که هنگام ارائه سند، پس انداز شما ثابت شود. انگلستان از استاندارد زندگی بالایی برخوردار است و اگر پس انداز کافی نداشته باشید، ویزای شما تأیید نمی شود. در قدم بعدی شما باید اصل بودن پول خود را ثابت نمایید. از واریز پول به صورت عمده اجتناب کنید زیرا می تواند منجر به شک و رد ویزا شود.

 اسناد نا منظم: اسناد و مدارکی هستند که در مورد تایید یا رد ویزای شما نقش مهمی ایفا می کنند. به همین دلیل اسناد باید به ترتیب و مطابق خواسته، قرار داده شوند. در غیر این صورت، احتمال رد ویزای شما زیاد است.

اثبات رابطه: اثبات رابطه شما با متقاضی ویزا ضروری است و ممکن است به دلیل امتناع از ارائه شواهد کافی ویزای شما رد شود.

از دست دادن سند صحیح یا مدارک ناقص: اگر مدارک حمایتی برای درخواست ویزای شما ناقص باشد، ممکن است ویزای خود را از دست بدهید. نادیده گرفتن اسناد درخواست شده برای ویزا، یک اشتباه بزرگ است. لطفاً مطمئن شوید که لیست اسناد درخواست شده را مرور و جمع آوری کرده و همه اسناد لازم را برای پشتیبانی از درخواست خود در اختیار دارید.

 

مطالب پیشنهادی:

استارتاپ ویزای کانادا

ویزای تحصیلی کانادا

مهاجرت از طریق خود اشتغالی کانادا

ویزای کار پرستاری کانادا یا مهاجرت پرستاران به کانادا

مهاجرت از طریق PEQ کانادا

ویزای کانادا بدون شینگن

ویزای دانش آموزی کانادا

ویزا و اقامت سرمایه گذاری کانادا

مقایسه هزینه های زندگی در کانادا

مهاجرت از طریق اکسپرس اینتری کانادا

درباره ویزای کانادا همه چیز بدانید

درباره تحصیل در کانادا همه چیز بدانید

ویزای اقامت دائم کانادا

مهاجرت به کانادا

وکیل مهاجرت

ویزای شینگن آلمان

ویزا و اقامت سرمایه گذاری انگلیس

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا ، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما

اطلاعات تکمیلی

قیمت

طبق درخواست

مدت اقامت

6 ماه

مدت اعتبار

طبق درخواست

مدت اخذ ویزا

14 روز کاری


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


خسروشاهي :

سلام روزتون بخير ببخشيد من يه سوال از حضورتون دارم ما فرم اخذ ويزاي توريستي انگلستان رو پر كرديم ، ما يه خانواده ٤ نفره هستيم ، اولين فرم به نام همسرم كه همه مدارك ضمانتي به نام ايشون بود پر كرديم و اشتباها فك كرديم همين يه فرم براي همه اعضا كافيه ، و هزينه در خواست ويزامون رو ٤٠٠ دلاري انتخاب كرديم كه زودتر جواب بگيريم مي خواستم بدونم امكانش هست اون درخواست و حذف كنيم و از دوباره براي چهار نفرمون فرم پر كنيم و هزينه ١٢٤ دلاري رو براي هر نفر انتخاب كنيم؟ و اينكه هزينه اي كه براي اون فرم پرداخت كرديم برميگرده؟

مشاوره مهاجرت و ویزا:

مراحل درخواست ویزای انگلیس باید از اول تکمیل گردد.

علی امامی :

سلام.ارایه شرایط خودم و مشاوره جهت ویزای توریستی

مشاوره مهاجرت و ویزا:

برای بررسی رایگان شرایط به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و برای مشاوره تخصصی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

زارع :

سلام... من همسرم انگلیس هست... داره کارای اقامت ازدواجی من رو میکنه... توی این مدت میخام ببینیم همدیگرو....من 19سالمه و برای ضمانت هم ملک 900ملیونی تا یه میلیاردی دارم... فقط همین... امکان گرفتن تضمینی ویزای مولتی برام هست؟ فقط برای دیدار

با سلام و احترام 

مشاور مهاجرت و ویزا 

اطلاعاتی که فرمودین برای دریافت ویزای انگلیس کافی نیست، لطفا فرم ارزیابی رایگان را تکمیل نمایید. 

امیر عالی پور :

سلام وقت بخیر میخواستم شرایط کامل برای گرفتن ویزای مولتی انگلستان رو بدونم

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

لطفا اگر متقاضی ویزا یا مهاجرت به انگلستان هستید. برای اینکه شرایط شما را به صورت رایگان بررسی کنیم به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه نمایید.

محمدرضا بوستانی :

با سلام من 30سالمه لیسانس عمران نقشهه برداری دبیر هنرستان فنی با 8 سال سابقه برای من چه راه هایی برای دریافت ویزای انگلیس یاکانادا وجود داره؟ ممنونمیشم پاسخ بدید. سپاس

با سلام و احترام 

شما میتوانید در کالج های کشور انگلستان و یا کانادا پذیرش گرفته و با ارائه مدارک خود ویزای کشور انگلستان و یا کانادا را دریافت نمایید.

Sadra gohari : با سلام و عرض ادب ..ایا من اقامت انگلستان دارم و درخواست ویزا برای زن وبچم کردم وکل مدارک ها را هم تحویل دادم درست هست که میگن دبی یا ابوظبی رجکت میکنه ...یا قبول نمیکنه؟

با سلام واحترام

بله احتمال ریجکت شدن درخواست ویزای انگلیس همیشه وجود دارد.

افسانه امیری : سلام ایا امکان اخذ ویزای انگلیس برای من بهمرا دخترم وجود دارد منظورم تصمین ویرای من با دخترم میباشد نه یکی از دو نفر

با سلام و احترام 

اگر واجد شرایط ویزای انگلیس / انگلستان باشید بله هر 2 نفر میتوانید ویزای انگلستان را دریافت نمایید.


سوالات متداول


هزینه ویزای بازدیدکنندگان معمولی چقدر است؟

هزینه ویزای شما بستگی به سرعت پردازش درخواست شما دارد:

  • استاندارد:170 دلار آمریکا
  • فوری:200 دلار آمریکا
  • Super Rush:220 دلار آمریکا

محدودیت زمانی اقامت در انگلستان چیست؟

در حال حاضر، انگلستان حداکثر 186 روز اقامت را در مجموع برای ویزای استاندارد بازدید کننده مجاز می داند.

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.