استارتاپ ویزای انگلستان


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۰۶/۱۸


مهاجرت به انگلستان هدف بسیاری از افراد است! انگلستان کشوری پیشرفته و روبه رشد است که شرایط و کیفیت زندگی بسیار عالی را برای مهاجران ارائه می دهد. اگر فردی خلاق، نوآور و کارآفرین هستید و قصد مهاجرت به انگلستان را دارید می توانید از طریق استارتاپ ویزای انگلستان برای این مورد درخواست دهید.
اگر این روش مهاجرتی را انتخاب کرده اید حتما سوالاتی از قبیل:
• شرایط انگلستان
• استارتاپ ویزای انگلستان چیست؟
• شرایط فرد متقاضی استارتاپ ویزای انگلستان
• سیستم امتیازبندی در روش استارتاپ ویزای انگلیس چگونه است؟
• هزینه های راه اندازی استارتاپ ویزای انگلیس
و بسیاری از سوالات دیگر ذهن شما را درگیر کرده باشد! برای پاسخ به این سوالات تا انتها همراه ما باشید!

 

توجه: ویزای استارتاپ انگلیس برای همه مناسب نیست، و پیچیدگی های خاص خود را دارد، اما اگر به دنبال مسیر راحت تری هستید، تحصیل در انگلیس توصیه می شود. از این رو می توانید به لینک > ویزای تحصیلی انگلیس < مراجعه بفرمایید.

 

شرایط عمومی انگلستان

 

انگلستان

انگلستان که بریتانیا نیز نامیده می شود، شامل گروهی از جزایر در سواحل شمال غربی اروپا است. این کشور یک کشور منحصر به فرد است که از چهار ملت انگلیس، ولز، اسکاتلند و ایرلند شمالی تشکیل شده است. از نظر فرهنگ؛ انگلیسی ها موجی از مهاجمان و مهاجران از جمله سلت ها، رومی ها، آنگلوساکسون ها، وایکینگ ها و نورمان ها هستند همچنین در دهه های 1950 و 1960، افرادی از مستعمرات سابق کارائیب، آفریقا و آسیا برای کار به انگلستان آمدند.
ورزش و ادبیات از جمله موارد محبوب و فرهنگی در انگلستان است. فوتبال، راگبی، کریکت، بوکس و گلف همه در بریتانیا اختراع شد همچنین بریتانیا نویسندگان بزرگ زیادی از جمله ویلیام شکسپیر، چارلز دیکنز و رابرت برنز وجی کی رولینگ، نویسنده کتاب های هری پاتر را دارد.
انگلستان بیش از 500 سال پیشروترین کشور تجاری بوده است. در قرن نوزدهم، صنعت انگلیس کمک کرد تا این کشور قدرتمندترین کشور در جهان شود. هنوز هم یکی از قوی ترین اقتصادهای روی زمین است.

 

استارتاپ ویزای انگلیس

 

استارتاپ ویزا انگلستان چیست؟

باتوجه به اینکه گفته شد انگلستان کشوری پیشرو در زمینه رشد صنعت و اقتصاد است، برنامه های مختلفی را نیز در این مورد برای افراد در نظر گرفته است. یکی از مهمترین و محبوب ترین روش مهاجرتی به انگلستان استارتاپ ویزای این کشور است که برنامه این مورد توسط دولت برای افراد کارآفرین در جهت رشد اقتصادی کشور ارائه شده است. طبق تحقیقاتی که اخیرا انجام شده است درآمد عالی این چنین کسب و کارهایی تاثیر زیادی در اقتصاد کشور داشته است. استارتاپ ویزا یک مجوز اقامت موقت نیز برای کارآفرینان است که در صورت رعایت استاندارهای مورد نظر و موفیقت در کسب و کار می تواند منجر به اقامت دائم نیز شود.

 

استارتاپ ویزای انگلیس

 

استارتاپ ویزای انگلستان

استارتاپ ویزای انگلستان برای افرادی است که کارآفرینانی هستند که می خواهند برای اولین بار در انگلستان یک کسب و کار راه اندازی کنند. برای این مورد نیاز نیست که شما فارغ التحصیل از مدارس یا دانشگاه های انگلستان باشید اما نیاز است که یک ایده جدید و نوآورانه، قابل اجرا و منطقی که توسط یک سازمان تایید شده است را داشته باشید.
ویزای استارت آپ انگلستان یک ویزای سینگل است و به مدت 2 سال معتبر است و این ویزا به طور مستقیم منجر به اقامت در انگلستان نمی شود. با این حال، دارندگان ویزای استارت آپ انگلیس می توانند اقامت خود را از طریق ویزای نوآور تمدید کنند و سه سال پس از آن واجد دریافت ILR شوند. نکته مهم استارتاپ ویزای انگلستان این است که فرد متقاضی می تواند همسر خود و هر فرزند زیر 18 سال را با خود به انگلستان بیاورد.

 

استارتاپ ویزای انگلستان مناسب چه افرادی است؟

استارتاپ ویزای انگلستان برای کارآفرینان با پتانسیل بالا که به دنبال راه اندازی کسب و کار در انگلستان برای اولین بار هستند مناسب است. فردی که قصد راه اندازی استارتاپ ویزا را در انگلستان دارد باید از ابتدا برای این مورد اقدام کند و مراحل مربوطه را به درستی سپری کند؛ باتوجه به این مورد اگر فردی در انگلستان کسب و کاری را شروع کند و سپس بخواهد از طریق آن وارد موضوع استارتاپ شود این مورد امکان پذیر نیست. همچنین فردی که قصد مهاجرت به انگلستان از طریق استارتاپ ویزا را دارد؛ کسب و کار و یا ایده مورد نظر خود را نباید در جایی دیگر راه اندازی کرده باشد.
همچنین دقت داشته باشید که اگر شما یک بازرگان باتجربه هستید که به دنبال ایجاد یک تجارت در انگلستان هستید، ویزای نوآور ممکن است گزینه مناسبی برای شما نسبت به استارتاپ باشد. اگر مایل به پیوستن به یک تجارت هستید، ویزای کار ماهر گزینه مناسبی برای شما است. اگر مایل به سرمایه گذاری در یک تجارت هستید، می توانید مسیر ویزای سرمایه گذار Tier 1 را در نظر بگیرید. اگر شما کارمند ارشد یک تجارت خارجی هستید که به دنبال ایجاد یک تجارت در انگلستان هستید، ممکن است بهتر باشد برنامه نماینده انفرادی ویزای تجاری خارج از کشور را در نظر بگیرید .باتوجه به اینکه روش های مهاجرت به انگلستان بسیار متنوع و مختلف است توصیه می شود در این زمینه با یک وکیل مهاجرتی خبره و باتجربه مشورت کنید تابهترین روش را متناسب با شرایط شما انتخاب کند.

 

شرایط استارتاپ ویزای انگلیس

 

شرایط لازم برای ویزای استارت آپ انگلیس

برای واجد شرایط بودن برای استارتاپ ویزای انگلیس، باید شرایط زیر را داشته باشید:
• حداقل 18 سال سن داشته باشید.
• قبلا در انگلستان تجارتی را راه اندازی نکرده اید مگر اینکه به عنوان کار آفرین فارغ التحصیل درجه 1 مرخصی گرفته باشید.
• شما توسط یک نهاد تأیید کننده تأیید شده در انگلستان که ایده کسب و کار شما را در زمینه نوآوری، ماندگاری و مقیاس پذیری ارزیابی کرده است، تأیید شده اید و مطمئن هستید که بیشتر زمان کاری خود را در انگلستان صرف توسعه مشاغل خود می کنید.
• نامه تأییدیه شما حداکثر 3 ماه قبل از تاریخ درخواست ویزای راه اندازی شما صادر شده است.
• شما واقعاً قصد دارید هرگونه کار یا فعالیت تجاری در انگلستان را که در درخواست شما ذکر شده است انجام دهید و قادر به انجام آن هستید.
• شما در زبان انگلیسی حداقل دارای CEFR Level B2 هستید (معادل آیلتس 5.5 در مهارت های خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن)
• اگر خارج از انگلستان هستید یا کمتر از 12 ماه در انگلستان بوده اید، حداقل 1270 پوند برای تأمین مخارج خود برای یک ماه دارید، بعلاوه 285 پوند برای همسر، 315 پوند برای فرزند اول و 200 پوند برای هر کودک دیگر... .
• نتایج آزمایش سل
• ترجمه معتبر کلیه اسنادی و مدارک به زبان انگلیسی
• گذرنامه معتبر یا سند دیگری برای نشان دادن هویت و ملیت متقاضی، همراه با یک صفحه خالی در گذرنامه
البته باتوجه به وضعیت شما و پرونده شما ممکن است به اسناد و مدارک دیگری نیاز باشد به همین دلیل حتما با یک وکیل مهاجرتی مشورت کنید.

 

شرایط لازم برای سرمایه گذاری برای استارتاپ ویزای انگلیس

متقاضیان استارتاپ ویزای انگلیس برای سرمایه گذاری در مشاغل خود نیازی به هیچگونه سرمایه ای ندارند. با این حال، داشتن ایده تجاری قابل اجرا بدین معناست که در صورت نیاز به سرمایه؛ نهادهای تاییده شده توسط دولت بودجه مشخصی بر اساس بیزینس پلن شما به شما ارائه می دهند.

 

معیارهای تأیید بیزینس پلن استارتاپ ویزای انگلستان

برای تأیید پیشنهاد طرح تجاری شما، یک نهاد تأیید شده باید مطمئن باشد که ایده تجاری شما با همه معیارهای زیر مطابقت دارد:
• نوآوری: شما یک طرح تجاری واقعی و اصلی دارید که نیازهای جدید یا موجود بازار را برآورده می کند ویا مزیت رقابتی در بازار ایجاد می کند.
• کارآیی: شما مهارت های لازم، دانش، تجربه و آگاهی از بازار را برای اداره موفقیت آمیز کسب و کار دارید یا در حال توسعه آن هستید.
• مقیاس پذیری: طرح تجاری شما پتانسیل ایجاد اشتغال و رشد در بازارهای ملی را دارد.
نهاد تأیید کننده نیز باید متقاعد شود که شما بیشتر زمان کار خود را در انگلستان صرف توسعه شغل و ایده خود می کنید.

 

مراحل استارتاپ ویزای انگلیس

 

درخواست استارتاپ ویزای انگلیس

افراد می توانند برای استارتاپ ویزای انگلیس از خارج از انگلیس درخواست داده و مراحل را سپری کنند البته امکان ارسال درخواست از داخل انگلستان نیز ممکن است امکان به شرط آنکه فرد برای مدتی در این کشور حضور داشته باشد برای مثال برای تحصیل در این کشور مستقر باشد.

 

درخواست استارتاپ ویزای انگلیس برای اعضای تیم

نیازی نیست که شما تنها بنیانگذار کسب و کار باشید و ممکن است عضو یک تیم نوپا باشید. این بدان معناست که شما می توانید همان ایده تجاری و برنامه ای را به عنوان یکی دیگر از اعضای تیم نوپا به اشتراک بگذارید. با این حال، هر متقاضی باید تأییدیه شخصی خود را از یک نهاد تایید کننده تأیید شده دریافت کند.

 

نامه تأییدیه استارتاپ ویزای انگلستان

اگر درخواست شما برای تأیید توسط یک نهاد تأیید کننده استارتاپ ویزا تأیید شود، یک نامه تأییدیه استارتاپ ویزا برای شما صادر می شود. این نامه باید به عنوان بخشی از درخواست استارتاپ ویزای شما در پرونده مهاجرتی شما قرار گیرد. مهاجرت به انگلستان قوانین دقیق و پیچیده ایی دارد که باید تمامی این موارد رعایت شده و در پرونده مهاجرتی ثبت شود، عدم رعایت این قوانین باعث رد شدن درخواست و طولانی تر شدن پروسه مهاجرتی می شود.

 

اعتبار استارتاپ ویزای انگلیس

 

مدت اعتبار استارتاپ ویزای انگلیس

استارتاپ ویزای انگلیس به مدت 2 سال معتبر خواهد بود، مگر اینکه قبلاً به عنوان کارآفرین تحصیلات تکمیلی درجه 1 به شما مرخصی داده شده باشد، در این صورت به شما اجازه مرخصی برای مدتی داده می شود که حداکثر مجاز شما را به 2 سال می رساند.

 

تمدید استارتاپ ویزا و درخواست برای ILR

تمدید ویزای استارت آپ امکان پذیر نیست و دارندگان ویزای استارت آپ واجد شرایط اسکان نیستند. با این حال، در پایان 2 سال شما می توانید برای ادامه کسب و کار خود در برنامه نوآوران درخواست دهید. این روش می تواند پس از 3 سال منجر به اقامت شود.

 

الزامات و راهنمای ویزای استارتاپ انگلستان 2021

کسب امتیاز مورد نظر

جدول امتیاز استارتاپ ویزای انگلستان

 

جدول امتیازبندی در روش مهاجرتی استارتاپ ویزای انگلستان

 

کسب و کار مبتکر، قابل اجرا و مقیاس پذیر - 25 امتیاز
متقاضی باید دارای یک کسب و کار نوآورانه، پایدار و مقیاس پذیر باشد. بر این اساس، متقاضی نیاز دارد که یک بیزینس پلن واقعی و اساسی باتوجه به نیازهای بازار با مزیت رقابتی ایجاد کند. همچنین:
• برنامه تجاری واقع بینانه و دست یافتنی بر اساس منابع موجود باشد.
• توسعه مهارت ها، دانش، تجربه و آگاهی لازم برای موفقیت در اداره کسب و کار
• داشتن مدارکی که نشان دهنده برنامه ریزی ساختار یافته و پتانسیل ایجاد اشتغال و رشد در بازارهای ملی و بین المللی است.
متقاضی قبلاً در انگلستان تجارتی ایجاد نکرده است - 25 امتیاز
متقاضی نباید قبلاً در انگلستان کسب و کاری را شروع کرده باشد، مگر اینکه تجارت قبلی در یکی از موارد زیر باشد:
• استارت آپ
• Tier1 (کارآفرین فارغ التحصیل)
دانشجوی طرح تمدید دکترا
در صورتی که متقاضی در انگلستان کسب و کاری ایجاد کرده و اجازه اقامت در هیچ یک از مسیرهای فوق را نداشته باشد، باید در نظر بگیرد که آیا این تجارت سودی داشته است یا نه مانند اینکه آیا وی فروش داشته یا خدمات ارائه داده است، صرف نظر از اینکه آیا پرداختی انجام شده است یا خیر.
شرایط مالی ویزای راه اندازی انگلستان - 10 امتیاز
اگر متقاضی برای اجازه اقامت درخواست می دهد و در تاریخ درخواست به مدت 12 ماه یا بیشتر از قبل در انگلستان بوده است، به طور خودکار شرایط مالی ویزای راه اندازی انگلستان را برآورده می کند. بنابراین، در چنین مواردی، متقاضی نیازی به نشان دادن بودجه برای ماندن در انگلستان ندارد. با این حال، اگر فرد، متقاضی اخذ مجوز ورود است یا در تاریخ درخواست کمتر از 12 ماه در انگلستان زندگی کرده است، متقاضی یا شریک تازه کار حداقل به بودجه زیر نیاز دارند:
• 1270 پوند برای متقاضی اصلی
• 285 پوند برای شریک یا همسر
• 315 پوند برای فرزند اول
• 200 پوند برای هر فرزند دیگر
این بودجه برای 28 روز زندگی فقط کافی است. علاوه بر این، منابع مالی قابل قبول باید به صورت وجوه نقدی باشد که در یک حساب نگهداری می شود (این شامل حساب های پس انداز و حساب های جاری است).
شرایط زبان انگلیسی برای ویزای راه اندازی انگلستان - 10 امتیاز
متقاضی باید زبان انگلیسی را مسلط بوده و در هر 4 مهارت (خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن) حداقل سطح B2 را کسب کند. علاوه بر این، متقاضی باید نشان دهد که شرایط زبان انگلیسی را که در پیوست زبان انگلیسی مشخص شده است برآورده می کند. بر این اساس، متقاضی باید یکی از شواهد زیر را برای اثبات الزامات زبان انگلیسی ارائه دهد:
• ملیت یک کشور انگلیسی زبان
• قبولی در آزمون زبان انگلیسی

 

الزامات نامه تأیید ویزای استارتاپ انگلستان

متقاضی باید یک متقاضی واقعی باشد و بر این اساس باید نامه تأییدیه ای را دریافت کند که توسط نهاد تأیید کننده تأیید شده حداکثر 3 ماه قبل از تاریخ درخواست استارتاپ ویزای انگلستان ارائه شده است و نهاد تأیید کننده تأییدیه را پس نگرفته است. بر این اساس، متقاضی استارتاپ ویزا مجدد باید نامه تأییدیه ای از طرف تأیید کننده خود ارائه دهد که شامل تمام اطلاعات زیر باشد:
• نام نهاد تأیید کننده
• شماره مرجع تأییدیه
• نام، شماره تلفن، ایمیل و آدرس محل کار شخصی در سازمان تأیید کننده که در صورت درخواست، محتویات نامه را به وزارت خانه تأیید می کند.
• تاریخ تأیید
• نام متقاضی، تاریخ تولد، ملیت و گذرنامه یا شماره سند مسافرتی دیگر
• شرح مختصری از شغل مورد نظر متقاضی و محصولات یا خدمات اصلی که به مشتریان خود ارائه می دهد.
• تأیید اینکه از نظر نهاد تأیید کننده، مشاغل متقاضی نوآور، قابل اجرا و مقیاس پذیر است.
• تأیید اینکه نهاد تأیید کننده متقاعد است که متقاضی بیشتر زمان کار خود را در انگلستان صرف توسعه مشاغل خود می کند.
• تأیید نهاد تأیید کننده که متقاضی طرح تجاری خود را ایجاد کرده و به آن تکیه می کند.

 

نامه تأیید ویزای راه اندازی انگلستان در دوران کرونا

اگر تأییدیه شما از یک نهاد تأیید کننده منقضی شده است شما نیز قادر به سفر به انگلستان نیستید اما ممکن است همچنان واجد شرایط استارتاپ ویزای انگلستان باشید. با این وجود، وزارت خانه انگلیس ممکن است چنین برنامه هایی را به صورت موردی در نظر بگیرد. علاوه بر این، یک مهاجر تازه کار ممکن است واجد شرایط تضمین استثنایی و طرح امتیاز ویزا باشد.

 

دریافت استارتاپ ویزای انگلیس

 

الزامات استارتاپ انگلستان

قبل از بررسی درخواست استارتاپ ویزا، اداره مهاجرت آن را بررسی می کند. همچنین فرد باید موارد زیر را تهیه کند:
• گذرنامه یا سند سفر متقاضی
• برنامه و اطلاعات بیومتریک ثبت و تأیید شده
• درخواست استارتاپ ویزا
برای ارسال درخواست فرد متقاضی بایستی:
• هزینه های مربوط به این نوع برنامه را پرداخت کند.
• بیومتریک را ارائه کند.
• آزمایشات پزشکی را انجام داده باشد.
• پاسپورت یا سند دیگری را ارائه کنند که هویت و ملیت آنها را مشخص می کند.
• یک تأییدیه از یک نهاد تأیید کننده برای استارتاپ تا تاریخ حداکثر 3 ماه قبل از تاریخ درخواست صادر شده است.
• تصویب نامه نباید توسط نهاد تایید کننده پس گرفته شده باشد.
فرد متقاضی برای راه اندازی استارتاپ باید از همین طریق اقدام کند و نباید بر اساس برنامه های دیگر در انگلستان وارد شده و سپس برای این مورد اقدام کند؛ سایر برنامه ها عبارتند از:
• بازدید کننده
• دانش آموز
• والدین دانش آموز
• کارگر

 

ارزیابی معیارهای تجاری استارتاپ ویزا

نهاد تأیید کننده ای که از درخواست متقاضی حمایت می کند، باید در نامه تأییدیه قید کند که از این که متقاضی دارای معیارهای نوآوری تجاری، مقیاس پذیری و مقیاس پذیری مورد نیاز برای درخواست ویزای راه اندازی انگلستان است، رضایت دارد. با این حال، اگر تصمیم گیرنده تردید داشته باشد که متقاضی این شرط را برآورده می کند، مانند مواردی که مشخص نیست متقاضی دارای دانش یا مهارت های لازم برای انجام طرح تجاری است یا مشخص نیست که چگونه تجارت پیشنهادی متقاضی نیاز بازار را برآورده می کند یا یک مزیت رقابتی ایجاد می کند؛ سازمان نمی تواند به فرد تاییدیه را دهد. اگر اطلاعات کافی برای رسیدن به تصمیم وجود نداشته باشد، تصمیم گیرنده می تواند اطلاعات بیشتری را از متقاضی برای حمایت از ادعا درخواست کند.

 

تمکن مالی برای استارتاپ ویزای انگلیس

 

ارزیابی نیازهای مالی برای استارتاپ ویزای انگلستان

برای تأیید وضعیت مالی متقاضی، فرد باید موارد زیر را در نظر بگیرد:
• متقاضی دارای پس اندازهای شخصی (مطابق با میزان مناسب بودجه مورد نیاز) به مدت 28 روز متوالی (پایان تاریخ موجودی پایانی صورت حساب)
• نهاد تأیید کننده در نامه تأییدیه تأیید می کند که مبلغ مناسبی از بودجه نگهداری را به متقاضی اعطا کرده است.
• اگر وجوه ارزی به غیر از پوند هستند فرد متقاضی باید مبلغ را تبدیل به پوند کند.
• لطفاً توجه داشته باشید، فردی که با استارتاپ ویزا به انگلستان می آید باید قبل از ورود درخواست مجوز ورود و اخذ مجوز ورود را دهد.

 

هزینه استارتاپ ویزای انگلستان 2021

متقاضی مجوز ورود یا اجازه اقامت در روش استارتاپ ویزا باید هزینه درخواست و هزینه های پزشکی را پرداخت کند. علاوه بر این، برای تعیین هویت و ملیت نیاز به ارائه بیومتریک و گذرنامه یا سایر اسناد مسافرتی است. از 31 ژانویه 2021 ، هزینه استارتاپ ویزای انگلستان برای اجازه ورودی و ارسال درخواست ها به ترتیب 363 پوند و 493 پوند است. در صورت واجد شرایط بودن، متقاضی اصلی همچنین می تواند از تخفیف 55 پوندی منشور اجتماعی شورای اروپا (CESC) بهرمند شود.
زمان پردازش
استاندارد زمان پردازش درخواست ها بین 90 یا 98 و نهایتا 100 روز است اما درخواست های استارتاپ ویزا بین 15 ، 30 و 60 روز کاری پردازش می شود. بنابراین، زمان پردازش ویزای انگلستان پس از بیومتریک برای برنامه های ورودی معمولاً 10-30 روز کاری است. اگر خدمات اولویتی در مرکز درخواست (VAC) برای ویزای ترخیص اولیه وجود داشته باشد، متقاضی می تواند زمان پردازش برنامه را در مدت 5 روز کاری (1 هفته) سریعتر پیگیری کند.

 

مجوز اقامت بیومتریک (BRP)

به متقاضیان موفق در دریافت اجازه ورود، اجازه اقامت بیومتریک (BRP) داده می شود. اگر درخواست اجازه ورود موفق باشد، متقاضیان دارای ویزای 30 روزه هستند تا به آنها اجازه دهد BRP خود را پس از ورود به انگلستان دریافت کنند.
مدت زمان
مدت زمان اجازه حضور در انگلیس تحت برنامه استارتاپ ویزای انگلستان 2 سال است. مدت تمدید نیز 2 سال است، به غیر از زمانی که قبلاً از روش های مهاجرتی tier1 (کارآفرینان فارغ التحصیل) اعطا شده است. بنابراین، اگر یک مهاجر قبلاً حداکثر 2 سال با استارتاپ ویزا در انگلیس اقامت داشته است؛ هرگونه درخواست دیگر وی در سایر روش های مهاجرتی و اقامتی رد می شود.

 

قوانین ماندن در انگلیس در زمان کرونا

اگر یک مهاجر که با روش استارتاپ ویزا در انگلستان است و به دلیل Covid-19 مشاغل وی مختل شده است، می تواند برای مرخصی اضافی 12 ماهه درخواست دهد. بر این اساس، این امر به مهاجران تازه کار اجازه می دهد از حداکثر دوره معمول 2 ساله فراتر روند تا بتواند بر خلاف برنامه تجاری توافق شده به توسعه تجارت خود ادامه دهد.
با این وجود، مهاجر باید شرایط استاندارد استارتاپ ویزا را مطابق معمول برآورده کند. بنابراین، نهاد تأیید کننده باید کسب و کار را ارزیابی کرده و از پیشرفت معقول با در نظر گرفتن تأثیر ویروس کرونا و ادامه حیات کسب و کار راضی باشد. بر این اساس، نهاد تأیید کننده ویزای استارتاپ باید نامه تأییدیه ارائه دهد.

 

ورود اعضای خانواده به انگلیس از طریق استارتاپ ویزا

فردی که به عنوان شریک درخواست اجازه ورود می دهد باید در تاریخ درخواست 18 سال یا بیشتر سن را داشته باشد. متقاضی باید شریک شخصی باشد که در مسیر استارتاپ ویزا مجوز دارد . با این حال، اگر فرد متقاضی بخواهد شریک کاری یا همسر خود را به همراه بیاورد باید برخی موارد را رعایت کنند؛ برای مثال آنها باید حداقل 2 سال قبل از تاریخ درخواست، در رابطه ای مشابه ازدواج یا مشارکت با هم بوده باشند؛ علاوه بر این، رابطه بین متقاضی و همسر باید واقعی و موجود باشد. متقاضی و همسر باید در تمام مدت اقامت متقاضی در انگلستان با هم زندگی کنند.
کودک
متقاضی می تواند برای ورود فرزندش نیز درخواست دهد. علاوه بر این، والدین فرزند باید هر دو همزمان درخواست دهند یا با مجوز در انگلستان (غیر از بازدید کننده) حضور داشته باشند. البته استثنائاتی نیز وجود دارد برای مثال ولی فرزند که در انگلستان حضور دارد تنها ولی زنده وی است یا تصمیم گیرنده قانع است که دلایل جدی و قانع کننده ای برای اجازه دادن به کودک برای ورود یا ماندن در انگلستان با والدینی که مجوز دارند وجود دارد.
الزامات مراقبت
اگر فرزند فرد متقاضی در تاریخ درخواست زیر 18 سال سن داشته باشد، باید ترتیبات مناسبی برای مراقبت و اسکان کودک در انگلستان وجود داشته باشد که باید با قوانین و مقررات مربوطه بریتانیا مطابقت داشته باشد.
شرایط سنی
کودک باید در تاریخ درخواست زیر 18 سال سن داشته باشد، مگر اینکه برای آخرین بار به عنوان فرزند توانسته باشد اجازه ورود دریافت کرده باشد.

 

میزان احتمال موفقیت استارتاپ ویزای انگلستان

تا کنون، از سال 2019 (یعنی از سه ماهه دوم سال 2019 تا 3 ماهه 2020) ، 572 درخواست ارسال شده و 546 مورد قبول شده است. علاوه بر این، بیست درخواست رد شد، شش درخواست پس گرفته شده است. بنابراین، میزان موفقیت و عدم پذیرش ویزای استارتاپ ورود انگلستان به ترتیب 95.45 است. میزان موفقیت این روش در سالهای 2019 و 2020 به ترتیب 93.17 و 97.21 درصد بوده است.

 

میزان موفقیت استارتاپ ویزای انگلستان 2019 و 2020

 

میزان موفقیت قبولی استارتاپ ویزای انگلیس

 

میزان موفقیت برای باقی ماندن در روش استارتاپ ویزای انگلیس

تاکنون، از سال 2019 (یعنی از سه ماهه دوم سال 2019 تا 3 ماهه سال 2020) ، 1188 شرکت نوپا باقیمانده اند (تمدید یا تغییر برنامه) و 32 برنامه رد شده است. بنابراین، میزان موفقیت در برنامه های کاربردی برای موفقیت 97.28 درصد است.

میزان موفقیت ماندن در انگلیس در روش استارتاپ ویزای در سال 2019 و 2020

 

میزان موفقیت ماندن در انگلیس پس از ورود با روش استارتاپ ویزا

 

رد ویزای استارتاپ انگلستان

اگر متقاضی به الزاماتی که مشخص شده است عمل کند، تصمیم گیرنده معمولاً نامه ای می نویسد و به متقاضی فرصت می دهد تا در این مورد رسیدگی کند. اگر برنامه به دلیل مواردی که نمی توان به آنها رسیدگی کرد مانند سن یا وضعیت فعلی مهاجر یا تصمیم گیرنده اطلاعات نادرستی را ارسال کرده است و در زمان تعیین شده نتواند این موارد را درست کند، پرونده وی شکست می خورد.
در صورت رد ویزای استارتاپ انگلستان چه باید کرد؟
پس از رد درخواست ویزا در مرحله 1 ، متقاضی می تواند مجدداً درخواست دهد یا یک بررسی اداری ارائه دهد . لطفاً توجه داشته باشید که هیچگونه تجدیدنظرخواهی علیه امتناع از ویزای راه اندازی وجود ندارد. با این حال، متقاضی می تواند پس از یک بررسی اداری ناموفق، یک بررسی قضایی مهاجرتی را ثبت کند. اگر متقاضی از اسناد دروغین استفاده کرده یا واقعیت را به اشتباه ارائه کرده باشد، 10 سال ممنوعیت ورود دریافت کند .
بعد از ارسال درخواست چه اتفاقی می افتد؟!
متخصصان مهاجرتی واجد شرایط چند زبانه با شما تماس خواهند گرفت. معمولاً در عرض 2-3 روز کاری پس از ارسال درخواست شما این تماس صورت می گیرد. اگر هیچ اسنادی را ضمیمه نکرده اید، آنوقت شرکت حقوقی مستقر در انگلستان ممکن است اسناد (موارد) مربوط به پرونده مانند فرمهای درخواست و غیره را بخواهد، علاوه بر این، پس از بررسی اسناد و اطلاعات، مشاور حقوقی ممکن است یک روش آسان برای پرداخت هزینه ها را به شما بگوید.

 

نکات قابل توجه در اخذ ویزای استارتاپ انگلستان

خوب است بدانید ویزای استارتاپ انگلستان یکی از ساده ترین و سریع ترین راه ها برای مهاجرت به این کشور است. هرچند مهم است که بتوانید از طریق بیزینس پلن، ایده نوآورانه خود را به اثبات برسانید. این ویزا به شما امکان 2 سال اقامت در خاک انگلستان را خواهد داد. ولی باید توجه داشته باشید که ویزای استارتاپ به خودی خود منجر به دریافت اقامت دائم انگلستان نخواهد شد. اما در صورتی که بتوانید به مدت 3 سال در خاک انگلستان اقامت داشته باشید، امکان دریافت اقامت دائم برای شما وجود دارد.

 

مدت زمان لازم برای بررسی درخواست ویزا

برای درخواست این نوع ویزای انگلستان باید 3 ماه پیش از زمانی که قصد سفر دارید درخواست دهید. درخواست های ارسال شده خارج از خاک بریتانیا برای بررسی و پذیرش به 3 هفته زمان نیاز دارند. البته اگر درخواست شما از داخل خاک این کشور ارسال شده باشد، این مدت زمان به 8 تا 10 هفته افزایش میابد.   

توجه داشته باشید که پس از دریافت ویزای استارتاپ انگلستان میتوانید در این کشور به مشاغل دیگری اشتغال داشته باشید و همزمان بر روی طرح تجاری خود کار کنید. همچنین امکان تغییر این ویزا به سایر ویزاها نیز وجود دارد.

توجه داشته باشید که دربازه های 6 و 12 ماهه پس از اعطای ویزای استارتاپ انگلستان لازم است پیشرفت پروژه توسط نهاد صادر کننده تاییدیه مورد بررسی قرار گیرد. در صورتی که کسب و کار استارتاپی شما پیشرفت معقول و مناسبی نداشته باشد، تاییدیه پس گرفته خواهد شد.

 

ویزای انگلستان

 

تغییر ویزای استارتاپ انگلستان به ویزای مبتکر

همانطور که پیشتر نیز ذکر شد یکی از مصادیق تغییر ویزای استارتاپ انگلستان، تبدیل آن به ویزای مبتکر یا نوآور است. هزینه تغییر ویزا در حدود 493 پوند است. البته بسته به تعداد اعضای خانواده تان (یعنی تعداد افرادی که قصد تمدید ویزای آن ها را دارید)، این مبلغ بیشتر خواهد شد.

دریافت وجوه عمومی، فعالیت به عنوان پزشک، دندانپزشک و یا ورزشکار حرفه ای برای کسانی که با استفاده از ویزای استارتاپ به انگلستان آمده اند ممنوع است.

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما


سوالات متداول


دلایل رد شدن درخواست استارتاپ ویزای انگلستان چیست؟

ارائه اطلاعات نادرست، ارائه طرح تجاری غیر قابل قبول و یا عدم رعایت قوانین و استانداردها از دلایل رد شدن درخواست استارتاپ ویزای انگلیس است.

شانس موفقیت در استارتاپ ویزای انگلیس به چه عواملی وابسته است؟

طرح تجاری قابل قبول، کسب امتیازات لازم از مهم ترین موارد در بالابردن احتمال موفقیت است.


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


دانیال مهربان :

سلام وقت بخیر، راجبه ویزای استارتاپ انگلیس ، ایده ای برای ساخت بازی داشته باشیم عم شامل میشه؟ یا طرحی روی این موضوع وجود داره؟

با درود 

اگر در قالب استارتاپ معرفی شود، بله

khairudin amiri :

خیرالدین امیری هستم فارغ التحصیل دانشګده زراعت میخواهم ادامه تحصیل ام را درلندن سپری نمایم بنا از شما خواهشمندم که بنده را مورید تایید قرار دهید

شهاب رحمانی :

سلام وقتتون بخیر، ویزای استارتاپ انگلیس 0 تا 100 چقد طول میکشه و میزان تمکن مالی چقدر هست؟ سپاس

اطلاعات کامل زمانی در همین صفحه عنوان شده است. هزینه های استارت آپ هم بسته به نوع بیزینس بسیار متفاوت است

ابوذر بریمانی :

پروسه استارت آپ ویزای انگلستان در چه سایتی انجام می‎شود؟ چگونه و از چه طریقی باید با نهادهای تایید کننده ارتباط گرفت؟

از طریق وبسایت اداره مهاجرت می توانید به لیست شرکت های تایید شده و راههای اراتباطی با آنها دسترسی داشته باشید.

محسن علیزاده :

آیا مدرک IELTS General برای اثبات سطح زبان قابل قبول هست یا نوع خاصی از مدرک زبان یا ILETS باید ارایه بشه؟

مدرک زبان آیلتس UKVI

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.