خرید خانه در شهرهای کانادا


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۰۹/۰۹

 

 

 قیمت خرید خانه در شهرهای مختلف کانادا

 خرید خانه در کانادا یکی از اعمال و اقداماتی است که در طول پروسه مهاجرت باید به آن فکر کرد؛ فارغ از اینکه مقصد کجا باشد، شما در نهایت نیاز دارید تا در یک خانه اسکان پیدا کنید. همین موضوع علتی شد تا نگاهی به قیمت خرید خانه در شهرهای مختلف کانادا بیندازیم و یک مقایسه منطقی بین نواحی مختلف کانادا از این نظر داشته باشیم. البته ممکن است برخی افراد بتوانند بنا به پلن مهاجرتی که دارند، از خرید خانه سر باز زده و به سراغ اجاره آن بروند که در همین مورد هم بازهم مجدداً اطلاع از قیمت خانه‌ها گره‌گشا بوده و تصویری ضمنی از تفاوت قیمت اجاره‌ها در شهرهای مختلف کانادا ارائه می‌کند زیرا نرخ اجازه رابطه نزدیکی با قیمت خرید خانه دارد. در این یادداشت قصد داریم تا به پرسش‌هایی از قبیل، گران‌ترین شهر برای خرید خانه در کانادا کجاست؟ خرید خانه در کانادا با حداقل چه بودجه‌ای قابل انجام است؟ خرید خانه با کمترین قیمت در کدام شهر کانادا ممکن است؟ پاسخ داده و تصویر واضحی از وضعیت قیمت خرید خانه در شهرهای مختلف کانادا ترسیم کنیم.

ذکر این نکته بسیار مهم است که، با خرید خانه در کانادا نمی توانید اقامت دریافت کنید، اما با خرید بیزینس در کانادا این امر ممکن است. همچنین برای مطالعه روشهای مختلف مهاجرتی کانادا می توانید صفحه مهاجرت به کانادا را مطالعه بفرمایید.

اگر قبلا سابقه درخواست ویزا داشته اید اما ریجکت شده اید؛ توصیه می شود صفحه رفع ریجکتی را مطالعه بفرمایید. 

برای آشنایی بیشتر با شرایط پذیرش وویزای تحصیلی کانادا میتوانید به صفحه ویزای تحصیلی کانادا مراجعه کنید.

برای مشاهده ویدئو های آموزشی مهاجرت، صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید.

 وضعیت قیمت خرید خانه در کانادا

 کانادا از نظر قیمت خرید خانه، یکی کشورهای گران‌قیمت و با هزینه بالا محسوب می‌شود؛ این بدان معنی است که برای خرید خانه در کانادا و انتخاب محل سکونت باید با دقت بالا و اطلاعات کافی وارد عمل شوید. مطابق آمار رسمی که از ماه آوریل سال جاری میلادی در دسترس است، میانگین قیمت خرید خانه در کانادا برابر با 488 هزار دلار است. البته این تنها یک میانگین است و باید در نظر داشت که این میانگین بالای قیمت خرید خانه در کانادا به معنی گران بودن آن در تمام مناطق و ناحیه‌های کشور کانادا نیست. هر چند در ادامه قصد داریم تا به تفکیک استان‌ها، میانگین قیمت خرید خانه را بررسی کنیم اما مثلاً قیمت کم خرید خانه در استانی مانند نیوبرانزویک که برابر با 183 هزار دلار است در تقابل با قیمت بسیار بالای خرید خانه در بریتیش کلمبیا که 736 هزار دلار است قرار گرفته و این باعث شده تا قیمت میانگین خرید خانه در کانادا به طرز چشمگیری بالا باشد. با ما همراه باشید تا این موضوع را به تفکیک هر استان بررسی کنیم. البته پیش از آن با لیستی از شهرها میزبان توجه شما هستیم.

لیست قیمت خانه در شهرهای کانادا

 تصمیم گرفتیم تا پیش از پرداختن به میانگین قیمت‌ها بر مبنا استان، لیستی را با محوریت شهرها آماده کرده و میانگین قیمت خرید خانه در شهرهای مختلف کانادا را بررسی کنیم. هرچند هدف اصلی پرداختن به کلیت استان‌هاست اما بد نیست تا دید کلی در مورد وضعیت منحصر بفرد شهرها داشته باشید. دقت داشته باشید که در این بخش خود شهر و نه نواحی حومه و اطراف مد نظر است.

 * قیمت خرید خانه در شهر ونکوور بین 900هزار تا 1 میلیون دلار

 * قیمت خرید خانه در شهر تورنتو بین 750 تا 870 هزار دلار

 * قیمت خرید خانه در شهر اتاوا حدود 480 هزار دلار

 * قیمت خرید خانه در شهر مونترال محدوده 430 هزار دلار

 * قیمت خرید خانه در شهر کلگری محدوده 400 هزار دلار

 * قیمت خرید خانه در شهر هالیفاکس حدود 330 هزار دلار

 * قیمت خرید خانه در شهر رجینا محدوده 260 هزار دلار

 * قیمت خرید خانه در شهر فردریکتون محدوده 200 هزار دلار

 در ادامه برخلاف لیست فوق قصد داریم تا قیمت‌های شهرهای مختلف را در قالب استان‌های کانادا بررسی کرده و به دید مناسبی دست پیدا کنیم.

 

 اگر علاقه به سرمایه گذاری در کانادا و دریافت اقامت کانادا از طریق خرید بیزینس در کانادا دارید، با مطالعه صفحات خرید رستوران در کانادا و خرید پمپ بنزین در کانادا و خرید آرایشگاه در کانادا می توانید از دید تجاری، اطلاعات کافی راجع به این مثال های خرید بیزینس در کانادا داشته باشید. همچنین اگر تمایل به راه اندازی بیزینس فرانچایزی را دارید، بهتر است، صفحه خرید فرانچایز در کانادا را مطالعه فرمایید.

 

 وضعیت قیمت خرید خانه در استان بریتیش کلمبیا

وقتی که پای میانگین قیمت خرید خانه در کانادا وسط باشد، استان بریتیش کلمبیا به عنوان سلطان قیمت‌های بالا، در رده اول قرار می‌گیرد. میانگین قیمت خرید خانه در استان بریتیش کلمبیا برابر است با 736 هزار دلار و این عدد نسبت به زمان مشابه در سال قبل، افزایشی 7.6 درصدی را تجربه کرده است. بریتیش کلمبیا سومین استان پرجمعیت کشور کاناداست و در کنار این موضوع تقاضای بسیاری زیادی از سوی مهاجران برای اقامت در این استان وجود دارد؛ این دو علت در کنار هم باعث شده تا میانگین قیمت خرید خانه در استان بریتیش کلمبیا بسیار بالا باشد هرچند بیشتر قیمت خرید خانه در هسته مرکزی این استان، یعنی شهر ونکوور (میانگین بسیار بالا و عجیب 900 هزار الی یک میلیون دلار) به چشم می‌خورد اما در شهرهای کم‌جمعیت‌تر استان بریتیش کلمبیا اوضاع قدری بهتر است. به طور مثال میانگین قیمت‌ها برای شهر ویکتوریا 625 هزار دلار و برای شهر کلونا به 600 هزار دلار کاهش پیدا می‌کند.

 

اگر به استان بریتیش کلمبیا علاقه مند هستید شاید فرصتهای سرمایه گذاری این استان برای شما جذاب باشد، بنابراین میتوانید مطلب سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا  ، را مطالعه بفرمایید.

 

خرید خانه در ونکوور کانادانمایی از شهر ونکوور

 

 

 قیمت خرید خانه در استان انتاریو

 ایستادن انتاریو در رده دوم این لیست، اتفاق غیرعادی نیست اما در مورد قیمت خرید خانه در انتاریو خبرهای خوبی هم وجود دارد. ابتدا باید گفت که میانگین قیمت خرید خانه در استان انتاریو بسیار کمتر از استان بریتیش کلمبیا بوده و معادل است با 594 هزار دلار؛ یعنی چیزی در حدود 150 هزار دلار کمتر. اما خبر خوب برای متقاضیان مهاجرت به استان انتاریو و اقامت در این استان، کاهش قیمت‌ها در این ناحیه است. مطابق آمار موجود میانگین قیمت خرید خانه در استان انتاریو نسبت به مدت مشابه در سال قبل کاهشی 3.2 درصدی تجربه کرده و در چند سال پیش رو انتظار می‌رود تا این کاهش ادامه داشته باشد. بیشترین میانگین قیمت خانه در این استان متعلق به تورنتو بوده و شهرهای مهم دیگر این استان یعنی همیلتون و اتاوا در جایگاه‌های بعدی قرار دارند. اتاوا یکی از بهترین شهرها برای خرید خانه در استان انتاریو است که میانگین قیمت خرید خانه در آن کمتر از 350 هزار دلار است.

 

 

خرید خانه در تورنتو کانادا

نمایی از شهر تورنتو 

 

 میانگین قیمت خرید خانه در استان آلبرتا

 آلبرتا سومین استان کانادا از حیث میانگین قیمت خرید خانه است که با جغرافیایی منحصر بفرد یکی از جذاب‌ترین مناطق کانادا برای زندگی است. در بین استان‌های توسعه‌یافته و با امکانات رفاهی بالای، استان آلبرتا یکی از معقو‌ل‌ترین قیمت‌ها را در بخش مسکن داشته و به این واسطه یکی از مقاصد پیشنهادی با در نظر گرفتن قیمت اسکان است. در ماه آوریل سال جاری میانگین قیمت خرید خانه در استان آلبرتا برابر با 350 هزار دلار بوده است؛ با مقایسه این عدد با میانگین‌های استان‌های انتاریو و بریتیش کلمبیا متوجه  این تفاوت آشکار در میانگین قیمت‌ها خواهید شد. در کنار این سطح قابل قبول قیمت‌ها، آمار و ارقام خبر از کاهش چشمگیر قیمت مسکن در استان آلبرتا می‌دهند. به طوری که قیمت‌ها نسبت به 12 ماه قبل‌تر کاهشی 7.5 درصدی تجربه کرده و این بیشترین میزان کاهش میانگین قیمت خرید خانه در بین استان‌های کاناداست. کلگری و ادمونتون دو شهر گرانقیمت این استان برای اسکان و خرید خانه هستند اما در شهر لتبریج شاهد قیمت‌های به مراتب کمتری هستیم؛ میانگین قیمت خرید خانه در این شهر چیزی در حدود 250 هزار دلار است.

 

خرید خانه در کلگری کانادا

 نمایی از شهر کلگری

 

میانگین قیمت خرید خانه در استان کبک

 قرار گرفتن کبک در جایگاه چهارم خانه های گران قیمت کانادا با در نظر گرفتن اینکه دومین استان پرجمعیت کاناداست، قدری عجیب و غافلگیر‌کننده است. البته پیش از آنکه بخواهید چمدان‌های خود را برای نقل مکان به کبک ببندید باید در نظر داشته باشید که شرایط مهاجرت به این استان تا چه حد سخت است و در عمل بدون مهارت کافی در زبان فرانسوی برای زندگی در این شهر با چالش‌های مختلفی مواجه خواهید شد. قرار گرفتن کبک در جایگاه چهارم لیست تنها موضوع غافلگیرکننده در مورد این استان نیست بلکه موضوع جالب‌تر قرار نگرفتن مرکز این استان، یعنی خود شهر کبک در صدر لیست گران‌ترین شهرهای استان است. در حالی که میانگین قیمت خرید خانه در شهر مونترال استان کبک بیش از 380 هزار دلار است، این عدد برای خود شهر کبک کمتر از 290 هزار دلار می‌رسد. اما میانگین قیمت خرید خانه در استان کبک تنها 340 هزار دلار است.

 

خرید خانه در مونترال کانادا

نمایی از شهر مونترال

 

 میانگین قیمت خرید خانه در استان مانیتوبا

 با رسیدن به استان مانیتوبا می‌توان گفت که کم‌کم به میانه‌های لیست رسیده و به نواحی با قیمت مناسب‌تر نزدیک می‌شویم. هرچند مانیتوبا کعبه عاشقان گردش در طبیعت، کوهنوردی و قایق‌سواری در دریاچه‌های کوچک و بزرگ است اما قیمت خرید خانه در آن چندان بالا نیست. مطابق آمار رسمی در ماه آوریل سال جاری میانگین قیمت خرید خانه در استان مانیتوبا کمتر از 295 هزار دلار بوده و نسبت به سال قبل تنها 1.7 درصد کاهش داشته است. البته در پنج سال اخیر مجموعاً میزان نوسان قیمت در این استان چندان زیاد نبوده و یکی از استان‌های با ثبات در زمینه قیمت خرید مسکن است. اوضاع قیمت‌ها در سه شهر اصلی این استان هم به ترتیبی است که در هر سه شهر وینی‌پگ، براندون و اشتینباخ، شاهد قیمت‌هایی برابر و نزدیک به هم هستیم.

 

خرید خانه در وینیپگ کانادانمایی از شهر وینی‌پگ

 

 

 میانگین قیمت خرید خانه در استان ساسکاچوان

 خرید خانه در استان ساسکاچوان یک انتخاب شدیداً اقتصادی است؛ مخصوصاً با در نظر گرفتن سطح رشد اقتصادی این استان، موقعیت‌های شغلی و سرمایه‌گذاری در کنار بهره‌مندی از سطح مناسب رفاه اجتماعی. میانگین قیمت خانه در این استان برابر است با 271 هزار دلار که نسبت به سال قبل رشد 2 درصدی را تجربه کرده است. این سطح از افزایش قیمت در بین تمام استان‌های کانادا به جز در استان آلبرتا، بی‌سابقه بوده و علل مختلفی باعث شده تا قیمت خرید خانه در این استان تقریبا ثابت بماند. با این وجود در مجموع استان ساسکاچوان انتخاب خوبی برای خرید خانه در کاناداست.

همچنین برای مطالعه فرصتهای سرمایه گذاری در این استان می توانید صفحه سرمایه گذاری در ساسکاچوان کانادا را مطالعه بفرمایید.

 

 میانگین قیمت خرید خانه در استان نوا اسکوشیا

 نوا اسکوشیا دومین استان کوچک کشور کانادا است و از نظر قیمت خرید خانه نیز، جز استان‌ها با کمترین حد از مخارج و هزینه است؛ میانگین قیمت مسکن در این استان 250 هزار دلار است. بیشترین قیمت مسکن در این استان، به شهر هالیفاکس که قلب اداری و مرکز رشد و توسعه استان است تعلق دارد. در این شهر میانگین قیمت خانه 431 هزار دلار است و تفاوت معناداری با میانگین قیمت در شهر کوچک‌تری مانند سیدنی (سیدنی نوا اسکوشیا) دارد. میانگین قیمت خرید خانه در این شهر کوچک، تنها 165 هزار دلار است.

 

خزید خانه در هالیفاکس کانادانمایی از شهر هالیفاکس

 

 

 میانگین قیمت خرید خانه در جزیره پرنس ادوارد

 میانگین قیمت خانه در این ناحیه کمتر از 240 هزار دلار است و همین باعث شده تا خرید خانه در جزیره پرنس ادوارد یک انتخاب شدیداً مقرون به صرفه باشد. مخصوصا با در نظر گرفتن برنامه‌های مهاجرتی متنوعی که در این استان برقرار است، می‌توان گفت خرید خانه با چنین قیمتی یک انتخاب هوشمندانه است. هرچند با رفتن به سراغ نواحی حاشیه‌ای تری ممکن است به قیمت‌های به مراتب کمتری نیز دست پیدا کنید؛ قیمت‌هایی در حدود 150 تا 200 هزار دلار.

 

خرید خانه در پرنس ادوارد کانادانمایی از جزیره پرنس ادوارد

 

 

 میانگین قیمت خرید خانه در نیوفاندلند و لابرادور

 میانگین قیمت خرید خانه در شرقی‌ترین استان کشور وضعیت مطلوبی داشته و به بیش از 220 هزار دلار نمی‌رسد. قیمت‌ها در شهرهای مختلف این استان تفاوت آشکاری ندارند و در حالی که با مبلغی در حدود 250 هزار دلار می‌توان خانه‌ای در مرکز ناحیه یعنی سنت‌جونر خریداری کرد با همین مبلغ در شهر دیگری مانند مونت پرل چیز بهتری نصیب شما نخواهد شد.

 

خرید خانه در سنت جونر کانادانمایی از شهر سنت جونر

 

 

 میانگین قیمت خرید خانه در استان نیوبرانزویک

 ارزان‌ترین استان از حیث قیمت خرید خانه، استان نیو برانشوایک است که میانگین آن به بیش از 190 هزار دلار نخواهد رسید. البته اگر قدری بیشتر در مورد قیمت حساسیت به خرج داده و به دنبال انتخاب‌های اقتصادی‌تری باشید، شهر سنت جان با میانگین 160 هزار دلار خبرهای خوبی برای شما دارد. در مجموع میانگین قیمت خرید خانه در استان نیوبرانزویک به طرز چشمگیری کم است و تفاوت 60 هزار دلاری آن با استان بالاتر یعنی نیوفاندلند، نشان‌دهنده شدت قابل قبول بودن قیمت‌ها در این ناحیه است.

استان نیوبرانزویک یک فرصت سرمایه گذاری جذاب در برنامه کارآفرینی دارد که می توانید به صورت اقامت دائم وارد این استان شوید، برای کسب اطلاعات تکمیلی، صفحه سرمایه گذاری در نیوبرانزویک را مطالعه بفرمایید.

 

خرید خانه در سنت جان کانادانمایی از شهر سنت جان

 

با این حساب، ارزان‌ترین استان برای خرید منزل در کانادا کجاست؟

بسیاری از کانادایی‌ها باور دارند که نیو برانزویک را می‌توان ارزان‌ترین استانی دانست که می‌توان در آن برای خرید خانه در کانادا اقدام کرد. در سال 2022، میانگین هزینه‌ی خرید خانه در این استان، حدودِ 265800 دلار آمریکا بوده است. نیوفاندلند و لابرادور را می‌توان گزینه‌ی ارزان دیگر، در لیستِ خانه‌های ارزانِ کانادا دانست. بر اساس گزارشاتی که از CREA به دست آمده است، سه استان کانادا که کم‌ترین قیمت خانه را متوجه خود ساخته‌اند، شامل موارد زیر می‌شوند:

  • نیو برانزویک: 265800 دلار آمریکا
  • نیوفاندلند و لابرادور: 281200 دلار آمریکا
  • ساسکاچوان: 316100 دلار آمریکا (این مبالغ میانگین هستند.

در این طبقه‌بندی، انتاریو و بریتیش کلمبیا بالاترین هزینه را برای خرید خانه در کانادا، متوجه خود ساخته‌اند.

 

ارزان‌ترین مکان برای خرید خانه در کانادا کجاست؟

 

بهترین و مناسب‌ترین محل برای خرید خانه در کانادا کجاست؟

معمولا مانیتوبا به عنوان ارزان‌ترین جا، برای خرید خانه در کانادا به رسمیت شناخته می‌شود. میانگین هزینه‌ی لازم برای خرید خانه در مانیتوبا، حدودا برابر با 161000 دلار آمریکاست. البته شما در نیو برانزویک شمالی، کیپ برتون، سنت‌جانز نیوفاندلند و لابرادور و سنت‌جانِ نیو برانزویک هم می‌توانید خانه‌هایی با میانگین قیمت اقتصادی پیدا کنید. با این‌حال، گران‌ترین محل‌ها برای خرید خانه را می‌توان ونکوور، تورنتو و فریزر ولی دانست.

پس اگر به دنبال استانی می‌گردید که هم هزینه‌ی خانه در آن اقتصادی باشد، هم اقتصاد قوی و ثابتی داشته باشد، مانیتوبا بهترین انتخابِ شما خواهد بود. به همان میزان که هزینه‌ی خانه در مونترال، تورنتو و ونکوور سر به فلک می‌کشد، هزینه‌ها در مانیتوبا کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه است. از نظر محیط زندگی هم مانیتوبا را می‌توان یکی از محیط‌های آرامی دانست که با شلوغی و سروصدای کلان‌شهرهای کانادا کاملا تضاد دارد. اگر هم به دنبال خرید زمین در کانادا می‌گردید، ساسکاچوان، نوا اسکوشیا و مانیتوبا، بهترین هزینه‌ها را در زمینه‌ی املاک به خود اختصاص می‌دهند. در مقابل، بالاترین قیمت زمین به انتاریو، کبک و بریتیش کلمبیا مربوط می‌شود.

 

مطالب پیشنهادی:

وکیل مهاجرت

> ویزای کانادا

> هزینه های مهاجرت به کانادا

> نگاه اجمالی زندگی در کانادا

مقایسه هزینه های زندگی در کانادا

 

 

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده،ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند.
بدیهی است برداشت و مشورت‌های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی توصیه می‌شود.
مدیریت و همکاران این مجموعه مسوولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسوولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما


سوالات متداول


با خرید خانه میتوان اقامت کانادا گرفت؟

خیر، با خرید خانه به هیچ عنوان امکان دریافت اقامت کانادا را ندارید، اما با خرید بیزینس ممکن است.

بهترین شهر برای خرید خانه در کانادا کدام است؟

انتخاب شهر برای محل سکونت بسیار سلیقه ای ست اما خب یک موضوع بسیار مهم، این است که باید آنالیز کنید دریافت فرصت شغلی یا  راه اندازی بیزیسن در کدام شهر برای شما مناسب است.


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


محمد خدادادی :

سلام در خصوص مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری خرید خانه ....و تحصیل فرزندم در کانادا نیاز به مشاوره دارم.

از طریق خرید خانه نمی توانید به اقامت کانادا برسید اما با خرید بیزینس ممکن است. برای دریافت مشاوره می توانید به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه نمایید.

Omid :

سلام خسته نباشید ممنونم که وقت میزارید و راهنمایی میکنید. برادر خانم بنده حدود 8 سال تو کلگری و آلبرتا بوده و دکترای نفت گرفته و اقدام کرده برا اقامت من خودم و شرکت ملی حفاری ایران کار میکنم 10 سال سابق دارم رو سکوی حفاری نفت خشکی البته دو تا فرزند دارم 10 و 3 ساله اگه برادر خانمم اقامت بگیره میتونه برا خانمم دعوتنامه بفرسته که برن کانادا؟ بعدش من هم میتونم باهاشون بیام یا باید به روش دیگه ای اقدام کرد. ممنونم از اینکه راهنمایی می کنید

سلام اگر قصد اقامت دارید که باید شرایط شما بررسی شود. می توانید داخل سایت فرم ارزیابی رایگان تکمیل بفرمایید.

الناز ازشادی :

سلام وقت بخیر برای خرید بیزینس حداقل چه مبلغی لازم است؟

در برنامه های کارآفرینی از حداقل 200 هزار دلار شروع می شود.

سید مرتضی صحتی :

سلام من به همراه خانواده ام میخواهیم به کانادا مهاجرت کنیم کارم تاسیسات ساختمان هست از کجا و چگونه باید شروع کنم؟ ممنون

به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه نمایید تا شرایط شما به دقت بررسی شود

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.