مدت اقامت

طبق رشته انتخابی

مدت اعتبار

طبق رشته انتخابی

مدت اخذ ویزا

حدود ۹۰ روز کاری

هزینه

طبق درخواست

هشدار ها: برای درخواست ویزای تحصیلی کانادا یا هر نوع دیگری از ویزای کانادا، از سپردن پاسپورت و مدارک شناسایی خود به افراد یا شرکتهایی که مجوز اداره مهاجرت کانادا را ندارند؛ خودداری کنید. در ادامه این مطلب، به دلایل آن اشاره می کنیم.

مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای تحصیلی کانادا 

مراکز آموزشی کانادا به 5 دسته کلی تقسیم می شوند:

  1. مقطع دانش آموزی
  2. مقطع کالج
  3. مقطع کارشناسی
  4. مقطع کارشناسی ارشد
  5. مقطع دکتری

این مراکز آموزشی متفاوت، مدارک موردنیاز متفاوتی را هم از متقاضی طلب می‌کنند که برای مطلع شدن از آن‌ها می‌توانید به صفحه مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی کانادا مراجعه کنید. البته به یاد داشته باشید این مدارک صرفاً برای دریافت پذیرش از مراکز آموزشی (مثل دانشگاه) کاناداست و برای ویزای کانادا نیست. یکی از مهم ترین مراحل، قانع کردن مامور اداره مهاجرت کانادا برای صدور ویزای تحصیلی است. برای ارائه درست این مدارک می‌توانید به صفحه مدارک مورد نیاز ویزای تحصیلی کانادا مراجعه کنید.

در ادامه مطلب، به تاثیر ارائه مدارک فوق بر شانس پذیرش و ویزای تحصیلی کانادا مفصل تر اشاره می کنیم.

 ویزای تحصیلی کانادا با وکیل اداره مهاجرت، شرایط و هزینه ها

مطالب سایت ویزا724 توسط وکیل/مشاور رسمی مهاجرت کانادا (آقای شهروز بهرامی اصل) با تجربه بیش از 12 سال تایید شده است؛ بنابراین کل این مطلب را با دقت مطالعه بفرمایید.

مختصر و مفید: ویزای تحصیلی کانادا چگونه منجر به اقامت کانادا می شود؟

شما پس از فارغ التحصیلی از مراکز آموزشی مورد تایید، اجاره کار در کانادا پیدا می کنید و با امتیازاتی که به دست می آورید می توانید در سیستم اقامت دائم کانادا ثبت نام کنید. یا اگر امتیازات کافی در سیستم های امتیازبندی اقامت دائم کانادا داشته باشید ممکن است بتوانید بدون سابقه کار کانادایی به اقامت دائم برسید. در مهاجرت تحصیلی باید برنامه ریزی دقیق برای رسیدن به اقامت دائم کانادا داشته باشید. البته این نکته در حال حاضر بسیار اهمیت دارد که شانس دریافت ویزای تحصیلی کانادا را دارید یا خیر؟

نکات مهم مهاجرت تحصیلی به کانادا از زبان وکیل/مشاور رسمی اداره مهاجرت کانادا، آقای شهروز بهرامی اصل:

        هزینه های تحصیل در کانادا را می توان به دو دسته کلی تقسیم بندی کرد. که برای اطلاع از هر کدام می توانید به لینک های زیر مراجعه بفرمایید: لینک اول > هزینه های پذیرش و ویزای تحصیلی کانادا لینک دوم > هزینه های دانشگاههای کانادا    هزینه های تحصیل در کانادا به صورت مختصر به شرح ذیل است:    

شهریه‌های حدودی تحصیل در کانادا:

    به صورت کلی شهریه های مراکز آموزشی در کانادا بسته به مقطع تحصیلی، رشته انتخابی و مرکز آموزشی بسیار متغییر است اما به صورت میانگین به شرح ذیل است: 1. میانگین شهریه دانشگاههای کانادا به صورت سالانه در مقطع کارشناسی: حدود 33 هزار دلار کانادا 2. میانگین شهریه دانشگاههای کانادا به صورت سالانه در مقطع کارشناسی ارشد: حدود 20 هزار دلار کانادا 3. میانگین شهریه کالج کانادا به صورت سالانه: حدود 13 هزار دلار کانادا    

شهریه های تحصیل در مدارس کانادا:

    به صورت کلی شهریه های مدارس در کانادا بسته به استان و انتخاب مرکز آموزشی (خصوصی یا دولتی) بسیار متغییر است اما به صورت میانگین به شرح ذیل است: شهریه دبستان در کانادا: بین 6,000 تا 20,000 دلار  شهریه دبیرستان در کانادا:‌ بین 11,000 تا 20,000 دلار     

هزینه های زندگی دانشجویی در کانادا

    هزینه های زندگی در کانادا به کیفیت زندگی و استان محل سکونت بسیار بستگی دارد، بنابراین بسیار متغییر است؛ اما به صورت میانگین به شرح ذیل است: محل سکونت (آپارتمان یک خوابه): شهرهای بزرگ: حدود 1300دلار . شهرهای کوچک: حدود 900 دلار. خورد و خوراک: حدود 300 تا 500 دلار حمل و نقل: حدود 100 تا 150 دلار بیمه درمانی: حدود 40 تا 60 دلار تفریحات: حدود 60 تا 100 دلار کتاب و جزوات آموزشی: حدود 30 تا 60 دلار   سوالات مهم و پرتکرار درباره مهاجرت تحصیلی به کانادا: در این مجموعه پادکست ها به سوالات پر تکرار متقاضیان مهاجرت تحصیلی به کانادا پاسخ داده شده سوال اول: آیا مدرک زبان برای درخواست ویزای تحصیلی کانادا اجباریه؟    

       

    سوال دوم: آیا تحصیل در کانادا محدودیت سنی داره؟    

       

    سوال سوم: آیا درخواست همزمان ویزا برای تمام اعضای خانواده ممکنه باعث رد درخواست ویزا بشه؟    

       

    سوال چهارم: صدور ویزای تحصیلی کانادا چقدر طول میکشه؟    

       

    سوال پنجم: آیا میشه همزمان ویزای توریستی و تحصیلی ثبت کنیم؟    

       

    سوال ششم: برای درخواست ویزای تحصیلی کانادا چقدر باید تمکن مالی ارائه بدیم؟    

       

    سوال هفتم: چطوری بعد از تحصیل در کانادا می تونیم اقامت بگیریم؟    

       

    سوال هشتم: آیا انتخاب وکیل یا شرکت مهاجرتی برای درخواست ویزای تحصیلی کانادا اجباریه؟    

       

      – داشتن پرینت تمکن مالی مناسب برای اینکه به آفیسر کانادا ثابت شود که از پس هزینه های تحصیل و زندگی خود و خانواده تان در طی مدت اقامتتان بر می آیید.(توجه داشته باشید که، با ارائه سند ملک نمیتوانید شهریه تحصیلی را پرداخت کنید و یا هزینه های زندگی را در کانادا تامین کنید. پس سند ملک، ماشین، سهام و… فقط نشان دهنده ی ریشه یا بیزینس شما در کشور خودتان است گرچه می تواند در شانس دریافت ویزای تحصیلی کانادا تاثیر گذار باشد اما تمکن مالی محسوب نمیگردد) – ارائه مدرک زبان برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا الزامی نیست. اما باید آفیسر را با ارائه study plan قوی برای صدور ویزا قانع کنیم. – داشتن مدارک هویتی، شناسایی و تحصیلی معتبر الزامیست. – داشتن پذیرش تحصیلی از مراکز معتبر آموزشی کانادا برای موفقیت در دریافت ویزای تحصیلی کانادا. انتخاب صحیح رشته و مرکز آموزشی می تواند در شانس ویزای تحصیلی کانادا بسیار تاثیرگذار باشد. همچنین باید توجه داشته باشید که پس از فارغ التحصیلی اجاره کار در کانادا را داشته باشید (PGWP). – معادلسازی مدارک تحصیلی توسط شرکتهای تایید شده مانند wes – ارائه مدرک زبان مانند آیلتس، تافل، دولینگو و… برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا اجباری نیست، اما تاثیر بسیاری در شانس دریافت ویزای تحصیلی کانادا دارد. تاثیر مدرک زبان در ویزای تحصیلی کانادا از دیدگاه وکیل/مشاور رسمی اداره مهاجرت کانادا:    

 

برای اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی کانادا باید حداقل شرایط را دارا باشید که حداقل شرایط شما توسط کارشناسان موسسه ارزیابی می گردد.

روشهای مهاجرتی کانادا بسیار است؛ اما اگر علاقه دارید که 10 روش اصلی را بدانید، صفحه روش های مهاجرت به کانادا را مطالعه بفرمایید.

 

تمکن مالی مورد نیاز برای ویزای تحصیلی کانادا:

به صورت کتبی شما باید حداقل 10 هزار دلار کانادا تمکن مالی نقدی داشته باشید (منهای شهریه ها) اما با توجه به تجربه پرونده های ویزای تحصیلی در ویزا724 بهتر است که تمکن مالی نقدی شما کمتر از 20 هزار دلار کانادا نباشد.

تمکن مالی مورد نیاز مهاجرت تحصیلی کانادا، برای یک خانواده سه نفره:

 

 

      ویدئو نکات مهم در خصوص نوشتن استادی پلن حرفه ای برای ویزای تحصیلی کانادا (آقای شهروز بهرامی اصل؛ مشاور/وکیل رسمی مهاجرت کانادا):    

 

شرایط سنی ویزای تحصیلی کانادا

برای تحصیل در کانادا ممنوعیت سنی وجود ندارد، اما برای داشتن شانس ویزای تحصیلی کانادا باید شرایط سنی شما برای ادامه تحصیل در کانادا معقولانه باشد. به طور مثال اگر 40 سال دارید و 26 سالگی فوق لیسانس گرفته اید 14 سال گپ تحصیلی دارید که باید برای آفیسر توجیه پذیر باشد که چرا تصمیم به ادامه تحصیلی گرفته اید؟ و باید توجیه قانع کننده داشته باشید، به طور مثال مدیر ارشد یک کمپانی هستید و میخواهید برای ارتقاع سطح شغلی خود تحصیلات تکمیلی در یک مرکز آموزشی معتبر داشته باشید. به صورت کلی برای افزایش شانس دریافت ویزای تحصیلی کانادا باید شرایط سنی شما با هدف شما همخوانی داشته باشد. (یکی از مهترین عوامل تاثیر گذار در شانس ویزای ویزای تحصیلی ارائه توضیحات مناسب به افسیر اداره مهاجرت برای قصد شما از ادامه تحصیل در کاناداست)

دریافت پذیرش و ویزای تحصیلی کانادا، یکی از بهترین راههایست که مهاجرت به کانادا را هموار میکند.

تحصیل در کانادا علاوه بر کسب امتیازات بالا برای دریافت اقامت دائم کانادا باعث می شود که بعد از فراغت از تحصیل نیز بتوانید با توجه به رشته و تخصص مهارتی ای که در مراکز آموزشی کانادا گذرانده اید کار پیدا کرده و درآمد کسب نمایید.

یکی از نتایج اعتماد به ما 

سوالات فراوانی برای کسانی که تحصیل در کانادا را برای روش مهاجرت خود انتخاب می کنند به وجود می آید. مانند: آیا دریافت یا اخذ پذیرش و ویزا تحصیلی کانادا بدون مدرک زبان ممکن است؟ دریافت یا اخذ ویزا تحصیلی کانادا به دریافت اقامت دائم کانادا ختم می شود؟ معایب و مزایای دریافت پذیرش و ویزا تحصیلی کانادا چیست؟ آیا خانواده ی شخصی که ویزا تحصیلی کانادا دریافت میکند آنها نیز میتوانند همراه شخص درخواست کننده وارد کانادا شوند و مهاجرت کنند؟ آیا میتوان همزمان با تحصیل در کانادا کار کرد؟ دریافت ویزا تحصیلی کانادا چقدر زمان بر خواهد بود؟ آیا دریافت ویزا تحصیلی کانادا شرایط سنی خاصی دارد؟ و … دلایل ریجکتی ویزای تحصیلی کانادا:

مهمترین دلیل ریجکتی ویزای تحصیلی کانادا + مواردی که در ویدئو عنوان شد، مراجعه به مراکزی ست که مجوز اداره مهاجرت کانادا را ندارند، یعنی بدون نظارت و دانش وکیل/مشاور رسمی اداره مهاجرت کانادا، پرونده ای پر از خطا و مشکلات برای اداره مهاجرت کانادا ارسال می شود یا به دلیل اینکه از واژه هایی مانند ویزای تضمینی استفاده می کنند؛ مدارک جعلی استفاده می کنند که موجب بلاک شدن متقاضی تا حداقل 5 سال می شود.

عوامل بسیاری در ریجکتی ویزای تحصیلی کانادا تاثیر گذار است که بدترین آنها ارائه مدارک جعلی به اداره مهاجرت کاناداست، در صورتی که کوچکترین تناقض یا جعلی در پرونده ویزای تحصیلی انجام شود، به احتمال بسیار قوی 5 سال از هرگونه درخواست ویزا به کشور کانادا محروم خواهید شد، پس یا خودتان درخواست کننده ویزای تحصیلی کانادا باشید یا در انتخاب کارگزار یا مشاور رسمی وسواس به خرج دهید و تحقیق کنید. (شرکتهایی که مجوزی از اداره مهاجرت کانادا ندارند، چون سرتیفیکیت کانادا را ندارند، ترسی از ارائه مدارک جعلی بدون اطلاع شما، به اداره مهاجرت ندارند. چون یک پروفایل با نام شما برای اداره مهاجرت ایجاد میکنند‌ اما یک وکیل رسمی در کانادا با پروفایل خود درخواست ویزا را ثبت می کند)

از جمله دیگر دلایل ریجکتی ویزای تحصیلی کانادا می تواند به موارد ذیل اشاره کرد:

– ترجمه ضعیف مدارک و ارائه آن به اداره مهاجرت (متاسفانه بسیار ساده و در عین حال دلیل بسیاری از ریجکتی های ویزای تحصیلی کاناداست)

– مراجعه به شرکت های مهاجرتی یا اشخاصی که لایسنس فعالیت ندارند ( در سایت اداره مهاجرت کانادا به صراحت اعلام شده که اگر هرگونه درخواست ویزا توسط افراد و شرکتهایی که مجوز فعالیت در کانادا ندارند انجام شود و افسران اداره مهاجرت متوجه این تخلف شوند، امکان تحریم 5 ساله شما وجود دارد)

– یکی دیگر از عوامل مهم ریجکتی ویزای تحصیلی کانادا، ارائه انگیزه نامه ضعیف در پرونده درخواست ویزاست. که پیش تر به آن اشاره کردیم.

– انتخاب رشته و مرکز آموزشی نامرتبط از مهمترین عوامل ریجکت شدن ویزای تحصیلی ست

– عدم ارائه مدرک زبان؛ درست است که ارائه مدرک زبان در درخواست ویزای تحصیلی کانادا اجباری نیست اما تاکید می کنیم که بسیار در شانس ویزا تاثیر گذار است.

– عدم توانایی مالی؛ اثبات توانایی مالی نقدی و غیر نقدی برای افسران اداره مهاجرت کانادا بسیار مهم است و یکی از اصلی ترین دلایل رد درخواست ویزای تحصیلی کانادا همین ارائه تمکن مالی ست

– تاریخچه سفر قوی نیز می تواند در تصمیم آفیسر برای صدور ویزای تحصیلی تاثیر گذار باشید، ارائه تاریخچه سفر قوی در درخواست ویزای تحصیلی کانادا اجباری نیست، اما میتواند به نوعی اثبات کننده این باشد که قصد پناهندگی در کنادا را ندارید.

– تای یا همان وابستگی خانوادگی یکی از عواملی ست که می تواند اثبات کننده بازگشت شما به کشور مبدا پس از گذراندن طول دوره تحصیل در کانادا باشد و احتمال ریجکتی ویزای تحصیلی را کم می کند.

– وابستگی شغلی در کنار وابستگی خانوادگی می تواند احتمال دریافت ویزای تحصیلی کانادا را افزایش دهد و ریسک ریجکتی ویزای تحصیلی کانادا را کم کند.

اگر قبلا سابقه درخواست ویزای تحصیلی داشته اید اما ریجکت شده اید؛ توصیه می شود صفحه رفع ریجکتی ویزای کانادا را مطالعه بفرمایید.

ارائه انگیزه نامه یا استادی پلن برای درخواست ویزای تحصیلی کانادا:

باید توجه داشته باشید که ارائه یک انگیزه نامه حرفه ای با توجه به مدارکی که ارائه می دهید، در شانس دریافت ویزای تحصیلی کانادا بسیار تاثیر گذار است، باید در انگیزه نامه درخواست ویزای تحصیلی عنوان کنید که چرا تصمیم به ادامه تحصیلی در کانادا گرفته اید، چرا این مرکز آموزشی را انتخاب کرده اید، چرا این رشته را انتخاب کرده اید، تحصیل در رشته و مرکز آموزشی مذکور چه تاثیری در ارتقا سطح شغلی و سطح اجتماعی شما خواهد داشت؟ و بسیاری مواد تخصصی دیگر که در انگیزه نامه باید عنوان شود. بسیار مهم است که این انگیزه نامه توسط یک شخص مبتدی و تازه کار نوشته نشود. تجربه ثابت کرده که اولین موردی را که افسر اداره مهاجرت به آن دقت می کند همین مواردی ست که در انگیزه نامه ویزای تحصیلی عنوان شده است. برای مشاهده نمونه انگیزه نامه می توانید به صفحه استادی پلن مراجعه بفرمایید

مزایای دریافت پذیرش و ویزا تحصیلی کانادا:

1. هزینه ی تحصیل کم تحصیل در کانادا نسبت به کشورهای هم سطح کانادا مانند آمریکا، استرالیا، انگلیس. برای مشاهده شهریه های تحصیل در مراکز آموزشی کانادا، می توانید مطلب هزینه های تحصیل در کانادا مطالعه بفرمایید

2. سطح علمی بالای مراکز آموزشی کانادا نسبت به کشورهای پیشرفته (رتبه یک سطح علمی آموزشی در جهان)

3. امکان 20 ساعت فعالیت کاری در هفته برای شخص دریافت کننده ی ویزای تحصیلی.

4. امکان دریافت ویزای کار فول تایم برای همسر فرد درخواست کننده ی ویزای تحصیلی کانادا.

5. امکان تحصیل رایگان برای فرزندان شخص دریافت کننده ی ویزای تحصیلی کانادا.

6. کسب امتیاز بالای تحصیل کانادایی برای درخواست اقامت نیروی کار متخصص فدرال کانادا.

7. امکان اشتغال به کار پس از فراغت از تحصیل در کانادا و درخواست اقامت دائم فرد درخواست کننده و تمامی اعضای خانواده

8. امکان دریافت پذیرش و ویزا تحصیلی کانادا بدون مدرک زبان، بدون تاریخچه سفر قوی (شینگن) و بدون محدودیت سنی وجود دارد؛ اما باید توجه داشته باشید که این عوامل در شانس ویزای تحصیلی کانادا بسیار تاثیرگذار است

9. شانس یادگیری زبان انگلیسی و فرانسوی در مراکز دولتی آموزشی کانادا

10. دریافت پاسپورت کانادایی برای فرزند متولد شده در کانادا با توجه با قانون خاک کانادا.

11. دریافت ویزا تحصیلی کانادا به نوعی یکی از سریعترین روشهای ورود قانونی به کانادا می باشد.

مزایای ویزای تحصیلی کانادا

مراحل درخواست ویزای تحصیلی کانادا:

1. تایید شرایط متقاضی برای داشتن شانس ویزای تحصیلی کانادا توسط مشاور یا وکیل موسسه و امضای قرارداد.

2. تهیه و تحویل مدارک خواسته شده. (مدارک نسبت به شرایط هر فرد متفاوت است و نیازمند آنالیز دقیق شرایط)

3. انتخاب رشته و مرکز آموزشی با توجه به مشخصات متقاضی و تشخیص وکیل رسمی مهاجرت. ( انتخاب رشته و مرکز آموزشی در شانس دریافت ویزا با توجه به مشخصات هر متقاضی بسیار تاثیر گذار است)

4. ثبت نام، ارسال مدارک و درخواست پذیرش از مراکز آموزشی معتبر کانادا.

5. ارائه مدارک و نامه پذیرش به سفارت کانادا و درخواست ویزای تحصیلی کانادا. 

6. انجام انگشت نگاری توسط متقاضی در یکی از مراکز انگشت نگاری کانادا (اگر در ایران هستید در کشورهای همسایه ایران)

7. دریافت ایمیل تاییدیه انگشت نگاری از سوی سفارت کانادا.

8. انتظار برای پاسخ سفارت به درخواست ویزای کانادا. 

در مواردی ممکن است سفارت درخواست هایی همچون ارسال مدارک پزشکی، ارسال مجدد مدارک ملکی یا مالی و…  را داشته باشد که از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد کرد.

اگر به سن شما کمتر از 33 سال است، حداقل فوق لیسانس دارید و می توانید آیلتس با نمره بالای 7.5 ارائه دهید، بهتر است شرایط ارزانترین روش مهاجرت به کانادا یعنی اکسپرس اینتری را مطالعه بفرمایید و اگر امتیازت کافی در سیستم اکسپرس اینتری را ندارید و علاقه به سرمایه گذاری در کانادا و دریافت اقامت کانادا از طریق خرید بیزینس را دارید، با مطالعه صفحات خرید داروخانه در کانادا؛  خرید رستوران در کانادا و خرید پمپ بنزین در کانادا می توانید از دید تجاری، اطلاعات کافی راجع به این مثال های خرید بیزینس در کانادا داشته باشید. همچنین اگر تمایل به راه اندازی بیزینس فرانچایزی دارید، بهتر است، صفحه خرید فرانچایز در کانادا را مطالعه فرمایید.

نکته بسیار مهم در خصوص اخذ ویزای تحصیلی کانادا: برخی از آژانسها یا شرکتهای مسافرتی یا تحصیلی چند نرخ برای خدمات درخواست ویزای تحصیلی در نظر گرفته اند: معمولی و تضمینی (ضمانت بازگشت وجه). این موضوع بدین صورت است که اگر هزینه درخواست ویزای معمولی را پرداخت کنید؛ یک کارآموز آن شرکت، خود را به جای شما جا زده و یک ایمیل به اسم شما درست می کند و درخواست ویزا می دهد (نام کاربری و رمز عبور را در اختیار شما نمی گذارند، همچنین از دیدگاه کانادا این نوع درخواست غیر قانونی ست.) علاوه بر غیر قانونی بودن این موضوع، احتمال خطا و ریجکتی به دلیل بی تجربگی کارآموز بسیار بالاست. اگر هزینه ویزای تضمینی را پرداخت کنید؛ یک غیر کارآموز باز هم با یک ایمیل از سمت شما درخواست ویزا می کند (نام کاربری و رمز عبور را در اختیار شما نمی گذارند، همچنین از دیدگاه کانادا این نوع درخواست غیر قانونی ست.).

این شرکتها برای توجیه تضمینی بودن ویزا، گاهی عنوان می کنند که از یک دعوتنامه رسمی و معتبر شرکت خودشان در کانادا برای افزایش شانس دریافت ویزای شما استفاده خواهد شد! (دعوتنامه نیز غیر قابل خرید و فروش است، و باز هم این فعالیت از نظر دولت کانادا، غیر قانونی ست)

با چند سوال ساده میتوانید متوجه دروغ این نوع شرکت ها شوید: 

آیا خود را به جای شما معرفی خواهند کرد یا از یک وکیل یا مشاور رسمی مهاجرت کانادا استفاده خواهند کرد؟ (اگر از وکیل یا مشاور رسمی استفاده می شود، شما حق دارید نام وکیل خود را بدانید و یک قرارداد مستقیم با وکیل یا مشاور رسمی کانادا داشته باشید و اگر یک ایمیل را به جای شما به کانادا معرفی خواهند کرد، حق دارید که نام کاربری و رمز عبور پروفایل و ایمیل خود را داشته باشید).

آیا اگر به جای شما ایمیلی درست می‌کنند، پروفایل و رمز ورود درخواست ویزا را در اختیار شما قرار خواهند داد؟ در صورتی که پروفایل و رمز ورود را در اختیار شما نگذارند، این موضوع با ریسک بسیار همراه است؛ به دلیل اینکه تضمین کرده اند که هزینه ی شما را در صورت رد درخواست ویزا، عودت دهند. پس به احتمال بسیار قوی بدون اطلاع شما، از مدارک جعلی برای تکمیل مدارک شما استفاده خواهند کرد، و برای اینکه مدرکی از جعل آنها نداشته باشید، پروفایل و رمز ورود را در اختیارتان نخواهند گذاشت. که اگر آفیسر متوجه جعلی بودن مدارک شود، 5 سال از درخواست ویزا تحریم خواهید شد. و هیچ مدارکی برای اثبات بی گناهی خود نخواهید داشت!

آیا دعوتنامه معتبری! که برای شما استفاده می کنند فقط برای شما بوده یا برای هزاران نفر دیگر استفاده شده است؟! اگر این شرکت شما را به کانادا دعوت می کند پس چرا یک ایمیل به جای شما درست کرده، رمز عبور را در اختیارتان نمی گذارد و درخواست ویزا می دهد؟

نکته جالب در دعوتنامه اینگونه شرکتها این است که؛ یک شرکت یا آژانس مسافرتی در کانادا ثبت کرده اند و شما را به عنوان یک توریست یا یک درخواست کننده ویزای تحصیلی، به کانادا معرفی می‌کنند و عنوان می‌کنند هیچ مسئولیتی در قبال شما نخواهند داشت! درنتیجه داشتن یا نداشتن این دعوتنامه هیچ تفاوتی در پرونده نخواهد داشت! فقط توجیهی برای دریافت اضافه بهای خدمات خود ساخته اند.

وکلای دادگستری، موسسات حقوقی، موسسات کاریابی بین المللی،  موسسات اعزام دانشجو، حتی آژانس های مسافرتی، یا افراد حقیقی، برای فعالیت در حیطه ویزا و مهاجرت به کانادا باید از شورای قانونگذاری مهاجرت کانادا (ICCRC) مجوز داشته باشند؛ در غیر این صورت، هرگونه فعالیت آنها از دیدگاه کانادا در حیطه ویزا و مهاجرت غیر قانونی ست.

در سایت رسمی مهاجرت کانادا اعلام شده است که؛ اگر از بی تجربگی و کلاهبرداری این‌گونه افراد یا موسسات فاقد مجوز ICCRC متضرر شوید، هیچ راهی برای پیگیری و رفع اتهامات خود ندارید. پس فقط به مشاوران یا وکلای رسمی کانادا اعتماد کنید تا  در صورت بروز مشکل، مدافع منافع شما باشیم.

حتی اگر خودتان قصد انجام امور درخواست ویزای تحصیلی کانادا را دارید، با دقت کامل به نکات زیر توجه فرمایید، این نکات بر مبنای تجربه و اطلاعات دقیق مشاوران و وکلای مهاجرت موسسه تهیه و تالیف شده است.

ویزای تحصیلی کانادا بدون شینگن ممکن است، اما تضمین صدور ویزا یک دورغ بزرگ است. ویزای 100% تضمینی کانادا وجود ندارد. هیچ شخص یا شرکتی آشنایی در سفارت کانادا ندارد. هیچگونه تفاوتی بین بررسی مدارک در کانادا وجود ندارد. هیچ دعوتنامه ای تضمین کننده صدور ویزای کانادا نخواهد بود. ویزای فوری یا VIP کانادا وجود ندارد. سفارت هیچ گونه آماری در خصوص تعداد قبول یا رد درخواست ویزا را اعلام نمی کند، تمام آمارهایی که در سایت های مختلف عنوان می شود که مثلا 90 درصد درخواست ویزای ایرانی ها ریجکت یا قبول شده است دروغی بیش نیست؛ تعداد قبول یا رد درخواست های ویزا هیچوقت اعلام نشده است. ارائه مدارک جعلی به اداره مهاجرت یا سفارت کانادا عواقب جبران ناپذیری خواهد داشت.

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا ، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما

درخواست مشاوره رایگان

13 + 3 =

نظرات و سوالات شما

 

۶۸ دیدگاه

  1. مهدی یاری

    میشه لطفا بیشتر توضیح بدین به چه صورته؟ من لیسانس برق دارم چطور میتونم ویزای تحصیلی کانادا بگیرم؟

    پاسخ دهید
    • محمد رستمی

      با سلام و احترام.

      شما باید در این صفحه اقدام به ثبت سفارش ویزا بفرمایید. پس از مشاهده سفارش شما توسط کاگزار، با شما تماس خواهند گرفت.

      در مرحله اول برای پذیرش دانشگاههای کانادا مربوط به رشته شما اقدام میشه و پس از پذیرش دانشگاه در مرحله دوم نسبت به ویزای تحصیلی شما اقدام خواهد شد.

      پاسخ دهید
  2. الهه امیری

    سلام من رشته فوق لیسانسم ژنتیک هستش و علاقه مند به اینم که کانادا دکترا رو بگیرم پذیرش دانشگاهای کانادا برای این رشته چطوره و اینکه ویزا رو اگر نتونستین بگیرین مبلغ پرداخت شده چی میشه؟

    پاسخ دهید
    • محمد رستمی

      با سلام و احترام.

      با توجه به رشته تحصیلی شما از دانشگاههای کانادا پذیرش دریافت شده سپس برای ویزای تحصیلی شما اقدام خواهد شد.

      در صورت رد درخواست مبلغ پرداخت شده عودت داده خواهد شد

      پاسخ دهید
  3. niloo sanjari

    آیا اگه یه نفر تو یه کشوری مثل چین دانشجو باشه و ویزای دانشجوئی آون کشور داشته باشه و بخواد بره کانادا آیا ویزا گرفتن ویزا به مشکل برمیخوره؟!

    پاسخ دهید
    • محمد رستمی

      با سلام و احترام.

      نه میتونید برای ویزای توریستی کانادا اقدام بفرمایید.

      پاسخ دهید
  4. Ali mohamad

    با عرض سلام و خسته نباشی من برای ویزای تحصیلی اقدام کردم سوالی داشتم ؟ اگه جواب سفارت بیشتر از۱ماه رمان ببره برای ویزای تحصیلی امکان داره جواب ویزا کاملا مثبت باشه یا اینکه چند درصد احتمال ویرا شدن یا نشدن هست ممنون????

    پاسخ دهید
    • محمد رستمی

      با سلام و احترام 

      درصد موفقیت شما برای ویزا کانادا ارتباط مستقیم با مدارک شما خواهد داشت نه زمانی که برای جوابدهی سفارت صرف خواهد شد.

      پاسخ دهید
  5. ریحانه مهدشتی

    با سلام من قصد تحصیل در کالج در کانادا را دارم دو فرزند کوچک سه ساله و یک و نیم ساله دارم و می خواهم همزمان با همسر و فرزندانم مهاجرت کنم چطور می توانم؟؟

    پاسخ دهید
    • محمد رستمی

      با سلام و احترام 

      باید درخواست و مدارک شما مورد بررسی قرار گیرد

      شما میتوانید در وبسایت اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

      پاسخ دهید
  6. ویزای تحصیلی

    با سلام، اینجانب با مشخصات زیر قصد اخذ ویزای توریستی کانادا جهت گذراندن دوره زبان و برخی دوره‌های تخصصی را دارم. ممنون میشوم بفرمایید اخذ این ویزا (یا سایر ویزاهای ممکن) برای بنده امکان‌پذیر است یا خیر؟ و اگر هست چگونه؟ ۱- متولد بهمن ۱۳۶۳ ۲- آقا ۳- مجرد ۴- دیپلم ریاضی-لیسانس کامپیوتر نرم‌افزار (۱۳۸۷)-فوق لیسانس MBA دانشگاه شهیدبهشتی (۱۳۹۵) ۵- کارمند رسمی با سابقه کاری ۱۳سال در تهران ۶- دارای ملک و مستاجر ۷- امکان تآمین گواهی تمکن مالی از بانک ۸- دارای حساب جاری (دسته چک) ۹- ساکن نیاوران (سکونت در خانه پدری همراه با خانواده) ۱۰- بدون هیچکونه سفر به اروپا یا سایر کشورهای پیشرفته ۱۱- فقط ۲ سفر به ترکیه و ۱ سفر به قبرس شمالی قبل از سال ۹۱ ۱۲- بدون فامیل در کانادا ۱۳- دارای دوست صمیمی در کانادا ۱۴- عدم علاقه به اخذ مدرک آیلتس یا تافل

    پاسخ دهید
  7. ویزای کانادا

    با سلام بنده ۲۸ ساله دانشجوی انصرافی زبان با سابقه کاری ۸ ساله در زمینه iT هستم.تمکن مالی تا۲۰۰ میلیون دارم اماسند خونه خیر.شرکت داشتم اماجدیدا غیر فعالش کردم.دو سال هم گرجستان بودم و شرکت بازرگانی داشتم همسرم هم خانه دار و ۲۸ ساله میباشد به همراه نوزاد۷ ماهه. شرایط برای مهاجرت ما مهیاست یاخیر؟

    پاسخ دهید
  8. canada

    با دروود فراوان خدمت شما من ۳۴ سال سن دارم و داری مدرک لیسانس هتلداری هستم مجرد و با خانواده زندگی میکنم و هم اکنون به مدت ۹ الی ۱۰ سال میشود که مشغول به حسابداری می باشم . و بیمه من نیز در این مدت پرداخت شده است سوال می این می باشد که من هیچ مدرکی از جمله سند مالکیت منزل یا مغازه و یا.. ندارم و تا به حال نیز سفز به کشورهای شنگین سفر نداشتم و همچنین حساب بانکی من تا هم اکنون هم به حد ۵۰ میلیون تومان نرسیده است میدانم با این شرایط باید در خواب ویزای مالتی توریستی کانادا را ببنیم ولی میخواستم بدانم آیا دفتر شما میتواند این مدارک را تهیه کند تا با کمک شما بتوانم ویزای توریستی ۵ ساله مولتی کانادا بگیریم یا خیر ؟ اگر بله هزینه این کار چه مقدار میشود .؟ و چه مقدار طول میکشد ؟ ممنون می شوم من را راهنمایی کنید . با تشکر لطفا من را از طریق ایمیل راهنمایی کنید .

    پاسخ دهید
  9. میرزاخانی

    سلام.برای تعیین وقت سفارت و گرفتن ویزا مشاوره میخوام.ممنونم

    پاسخ دهید
  10. تحصیلی

    سلام حال شما؟ در مورد ویزای تحصیلی آمریکا سوال داشتم از خدمتتون به نظرتون برای کارشناسی اقدام کنم سریعتر جواب میگیرم یا ارشد؟ مدرک زبان هم ندارم هر رشته ای باشه مثلا زبان یا mba خوب هست میخوام هر جور شده در کوتاه ترین زمان ممکن پذیرش بگیرم و مهمتر از اون جوری باشه که بتونم ویزا بگیرم و برم آمریکا یک سوال دیگه هم دارم اگر یک نفر لاتاری برنده بشه الان بهش ویزا نمیدن حالا اگر همین فرد مثلا ویزای تحصیلی بگیره و وارد خاک آمریکا بشه و اونجا درخواست مصاحبه مجدد بده آیا میتونه گرین کارتش رو بگیره؟ چون فکر کنم یک قانونی هست که میگه اگر فرد داخل خاک آمریکا باشه ban جدید در موردش صدق نمیکنه درسته یا برداشتم اشتباه هست؟ ضمنا یک مورد دیگه این هست که میگن ویزای تحصیلی رو به کسی میدن که مطمئن باشن در آمریکا نخواهد ماند و این رو افسر حتما میپرسه از آدم و از روی پر کردن فرم ۲۶۰ برندگان لاتاری هم میتونن بفهمن که چه کسی قصد مهاجرت به آمریکا داره آیا به نظرتون فعلا فرم ۲۶۰ رو پر نکنم تا کارهای ویزای تحصیلی به نتیجه برسه و بعد فرم رو پر کنم؟ یا اینکه پر کردن فرم برندگان لاتاری اونقدرها اهمیتی نداره در این زمینه؟

    پاسخ دهید
  11. علیرضا شهدادی

    سلام خسته نباشید .من دانشجوی رشته مهندسی پزشکی در واحد علوم پزشکی ازاد تهرانم-ایلس ۶.۵ دارم,میخواستم ببینم امکان بورسیه یا ادامه تحصیل در کانادا برای ارشد هست؟و حدود هزینه چقدر میشه؟

    پاسخ دهید
  12. شادی

    سلام وقت بخیر
    من لیسانسم رو ۷ سال پیش و فوق لیسانسم رو ۱ سال پیش در رشته مدیریت از دانشگاه دولتی گرفتم.سطح زبان و رزومه تحقیقاتی مناسبی ندارم که بتونم برای دکترا اقدام کنم. سوالم اینه که با توجه به اینکه ۷ سال از اتمام لیسانسم گذشته میتونم برای ارشد مجدد پذیرش بگیرم؟
    مورد دیگه اینکه میتونم هزینه های پذیرش و وکیل مهاجرت و … پرداخت کنم. اما شرایط مالیم بصورتی نیست که بعد از مهاجرت بتونم کل هزینه های زندگی و تحصیل رو پوشش بدم. آیا با توجه به این موضوع میشه تو مقطع ارشد از کمک هزینه و بورسیه تحصیلی برخوردار شد و کار دانشجویی هم داشت که از پس هزینه ها بربیام؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایین

    پاسخ دهید
  13. اربابی

    با سلام
    فاطمه اربابی هستم، ۳۵ سالمه و کارمند مخابراتم و لیسانس حسابداری دارم، از CONESTOGA COLLEGE در شهر کیچنر کانادا برای رشته Business Administration – Accounting پذیرش گرفتم و چون هنوز امتحان آیلتس ندادم قبلش English for Academic Studies را باید بخوانم و تو کانادا امتحان خواهم داد. قصد دارم به همراه پسر ۶ ساله و همسرم درخواست ویزا بدم، پذیرش دانشگاه رو با مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی گرفتم و اگه بخوام بخاطر گپ تحصیلی به سفارت مدرک دانشگاهم رو هم بدم آیا مشکلی پیش نمیاد؟
    هنوز امتحات آیلتس ندادم ولی تا چند ماه دیگه می تونم نمره ۵.۵ الی ۶ بگیرم، آیا می تونم چند ماه بعد از درخواست ویزا مدرک زبانم رو به سفارت بدهم؟
    لطفا در مورد هزینه وکالت موسسه خودتون و همچنین نحوه قرارداد بستن راهنماییم کنید، با توجه به اینکه محدودیت زمان دارم ممنون میشم جوابم رو سریعتر بدید.

    پاسخ دهید
  14. Fa

    سلام و با تشکر از اینکه به سوالهامون با دقت و حوصله جواب میدید.
    من بعد از کورس زبان رشته Business Administration accounting دوره سه ساله Certificateخواهم خوند.

    * اول برای خودم و پسرم میخوام درخواست بدم(بدون همسرم)،آیا بازهم لازمه ترجمه سند ازدواجم رو تو سایت آپلود کنم؟

    * در رزومه کاری که می نویسم، معیار واریز بیمه رو قرار بدم(چون بعضی جاهایی که کار کردم ۵-۶ ماه اول رو بیمه نریختن برام، تاریخ واقعی رو بنویسم یا فقط اونایی که طبق بیمه هستش؟)
    * در مورد گواهی اشتغال، من در حال حاضر تو مخابرات شاغل هستم و هنوز درخواست مرخصی ندادم، اگه الان مدارک اشتغال رو آپلود کنم و بعد صدور ویزا، درخواست مرخصی بدم مشکلی پیش میاد؟
    * اگه از طرف مخابرات یه تقدیرنامه داشته باشم که رضایت از کارم رو اعلام میکنه تاثیر مثبتی تو صدور ویزا داره؟ تقدیرنامه تو چه فرمتی باشه بهتره؟

    پاسخ دهید
  15. الهام

    با سلام و عرض ادب من فارغ التحصیل کارشناسی ارشد شیلات هستم و قصد ادامه تحصیل در مقطع دکتری در کانادا رو دارم، میخواستم بدونم پذیرش مشروط برای زبان که در این مقطع نداره چون من در حال خوندن زبان هستم ولی میخواستم بدونم برای صرفه جویی در وقت آیا راهی هست؟ و اینکه در مقطع ارشد چطور منظورم برای اخذ ارشد مجدد پذیرش مشروط برای زبان میدن؟سپاس

    پاسخ دهید
  16. الهام

    ممنونم از پاسخگویی سریعتون، خواستم بپرسم به چه دلیل میفرمایید که دکتری رو پیشنهاد نمیکنین در صورت داشتن مدرک زبان؟ و اینکه تو رشته من دانشگاهی سراغ دارین در مقطع ارشد که پذیرش مشروط رو قبول کنه؟ البته ریسک ویزا گرفتن در سفارت هم داره درسته؟

    پاسخ دهید
  17. دلارام

    من سال ۸۶ در رشته ی زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه خوارزمی فارغ التحصیل شدم. از آن سال مشغول تدریس زبان انگلیسی شدم (با سابقه بیمه) و سپس از چهار سال پیش در یک روزنامه ی انگلیسی مشغول به کار شدم در سمت خبرنگار همراه با بیمه. دارای آیلتس جنرال ۸.۵ و اکادمیک ۷.۵ معتبر هستم.
    آیا در صورتی که از یک کالج کانادایی در رشته ی human resources management یا مدیریت منابع انسانی پذیرش بگیرم و شرایط مالی لازم را داشته باشم، شانس دریافت ویزای تحصیلی یا همان study permit را دارم؟

    پاسخ دهید
  18. مهسا منشی

    سلام و خسته نباشید… ببخشید من یک سوالی داشتم من و همسرم در تاریخ ۲۰ جون مدارکمون رو سابمیت کردیم من برای ویزای تحصیلی (فوق لیسانس دانشگاه رایرسون در تورنتو) و همسرم برای ویزای open work permit در تاریخ ۲۵ جون انگشتنگاری رفتیم استانبول در تاریخ ۲۱ اگوست بعد از دو ماه به من یک ایمیل زدن و درخواست تکمیل مدارک کردن از من و گفتن برامون CV خودم رو بارگذاری کنم تو سایت الان من ۳ سپتامبر کلاسم شروع میشه و تو این وضعیتم… خواستم بدونم با توجه به تجربیاتتون برای چی از من رزومه خواستن و آیا این کلا مثبته یا منفیه و احتمال ریجکتی داره ؟

    پاسخ دهید
  19. علی مظهری

    ایا حتما بعد از دوسال تحصیل در کالج معتبر کانادا میبایست جاب افر داشت و یا اتوماتیک وار اقامت دریافت میگردد

    پاسخ دهید
  20. vahid bagheri

    با سلام من مدرک کارشناسی ارشد معماری دانشگاه ازاد با معدل ۱۸ دارم مدرک ایلتس آکادمیک ۸ وتمکن مالی حدود ۲۵۰ میلیون
    میخواستم برای اقامت تحصیلی رشته master of educatio in teaching english اقدام کنم
    در ضمن بیش از ده سال سابقه تدریس زبان در اموزشگاههای معتبر تهران و مدارک بین المللی tkt و celta کمبریج را دارم میخواستم ببینم امکان پذیرش هست یا نه با توجه به اینکه رشته تحصیلی نا مرتبط می باشد

    پاسخ دهید
  21. مهندس علی خداجو

    سلام مهندس علی خداجو کارشناس بهداشت عمومی مدیریت بیماریها واگیر استخدام رسمی ۱۴ سال سابقه مرکز بهداشت رشت هستم. ۱- درخواست ویزا تحصیلی خانمم ارشد زبان انگلیسی تورنتو- ونکوور- کلگری کانادا دارم۲-درخواست ویزا کانادا بدون شینگن ۶ ماهه خودم وهمسرم دارم ۳- درخواست ویزا کار ۶ ماهه بدون نیاز به مدرک زبان انگلیسی خودم وهمسرم دارم

    پاسخ دهید
  22. ارشیا

    برای کالج دوسال تحصیل پذیرش بگیریم برای تمکن مالی باید کل دوره دوساله به سفارت نشان دهیم یا تمکن مالی سال اول کافی است؟

    پاسخ دهید
  23. Z

    با سلام اگر منرو راهنمایی کنید ممنون میشم ،من فارغالتحصیل رادیوتراپی شهیدبهشتی هستم با معدل ۱۸:۶۳ سال ۹۶ ،میخواستم بدونم امکان گرفتن ویزا ومهاجرت به کانادا برای کار در این رشته وجود دارد وفرصت شغلی داره ؟برای ادامه تحصیل چه طور امکان اعطای بورسیه وجود دارد؟

    پاسخ دهید
  24. محمد

    با سلام خدمت شما بنده مجردهستم میخام برا مهاجرت تحصیلی بدون مدرکزبان در مقطع دکترا اقدام کنم.۳۶سالم هست.میخوام بدونم منظور از تمکن مالی بالا چقدر هستش.حداقل این مبلغ چقدر باید باشه تا مورد قبول قرار بگیره.ممنونم

    پاسخ دهید
  25. Lutfullah

    من از افغانستان هستم فارغالتحصیل ۱۲ من میخواهم که تحصیل در کانادا را شروع کنم آیا امکان دارد از افغانستان به کانادا به خاطر تحصیل رفت لطفا جواب را سریع دهید

    پاسخ دهید
  26. نگار

    سلام ببخشید من لیسانس روانشناسی و همسرم ارشد حسابداری در حال خواندن ایتلس هستن خواستم بدونم اگه ایشون بعنوان اقامت کاری برنامه ی اسکیل ورکر بدون امتیاز بندی اقدام کنن من همزمان میتونم همراهشون برم یا اینکه منم باید آیلتس داشته باشم؟؟ یا اینکه راه ممنونذیگه ای موجوده اگه جواب رو ایمیل کنین برام

    پاسخ دهید
  27. روناک

    سلام و خسته نباشید . برای درخواست ویزای تحصیلی آیا همسر هم می تواند همراه اقدام کند . و مراحل به چه صورت است . ایا همزمان می تواند وارد خاک کانادا شویم

    پاسخ دهید
  28. Hossein Dr

    درود بر شما ، در مورد ویزای تحصیلی سوال داشتم

    پاسخ دهید
  29. بهار

    با سلام خسته نباشید من همسرم ارتشی هست و ۱۴ سال سابقه کار دارد و لیسانس هوافضا از دانشگاه مالک اشتر ومن هم لیسانس علوم تربیتی و ۴ سال سابقه بیمه دارم خواستم بپرسم ایا مدرک همسرم با توجه به اینکه نیروهای مسلح هست و دانشگاهشون هم وابسته به سپاه بوده در کشوری مثل المان – کانادا – سوئد قابل قبول هست ؟ یعنی میتونن برای ارشد اقدام بکنه یا می بایست از دیپلم اقدام کرد . ممنونم

    پاسخ دهید
  30. راحله

    با سلام من قصد مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل دخترم را دارم .دخترم ۱۲ سال دارد و میخواهم قیم ایشان شده و به کانادا مهاجرت کنم . همسرم فعلا در ایران میماند و ساپورت مالی میکند .خودم ۳۷ سال دارم . لیسانس فیزیک زبان انگلیسی در حد خوب ۶ IELTS زبان فرانسه B1 لطفاً راهنمایی کنید امکان انجام این روش مهاجرت وجود دارد و آیا موسسه شما در این مورد هم خدمات ارائه میدهد؟؟؟

    پاسخ دهید
  31. مهری

    سلام من ۴۵ سال دارم دبیر و لیسانس ترم افزار کامپیوتر دارم، و۱۸ سال سابقه تدریس در همین حوزه کامپیوتر دارم آیا با این سن شانس ویزای تحصیلی رو دارم ؟

    پاسخ دهید
  32. مهری

    سلام حداکثز سن پذیرش برای دوره مستر در دانشگاههای کانادا والمان چند ساله ؟

    پاسخ دهید
  33. Nooshin

    سلام بنده مدرک لیسانس مترجمی زبان دارم.میخواستم بدونم هزینه وکیل برای گرفتن ویزای تحصیلی از وکلای شما چقدر میشه.من متاهل هستم بدون بچه.و چه رشته های میتونم پذیرش بگیرم با توجه به رشته خودم

    پاسخ دهید
  34. فرد

    سلام وقت به خیر بنده قصد مهجرت به کانادا را دارم خواستم در مورد دریافت ویزای توریستی در مرحله اول و تبدیل به ویزای تحصیلی و در نهایت اقامت سوال کنم که به چه صورت است هزینه و مدت زمانی که از شرو ع تا پیایان کاز نیاز لطفا بفرمایید اطلاعات کلی بنده سن ۳۷ سال داری همسر و یا دختر ۶ ماه دارای ملک مسکونی در تهران مدرک فوق دیپلم معماری گرایش طراحی داخلی و ۱۵ سال سابقه کار اداری در شرکت هیوندایی و شرکت چینی که در حوزه نفتی مشغول بود سابقه دارم

    پاسخ دهید
  35.  نگینه نورین

    من در ترکیه زندگی میکنم مدت ۳سال شده من فارغ التحصیل شدیم از مدرسه ترکیه میخواهم پوهنتون خود را در کشوری کانادا ادامه بدهم عزینه پولی هم ندارم که بیایم من زیاد تلاش دارم و زیاد تلاش میکنم چون یگانه کشوری مورد علاقه ام کانادا است و دوست دارم انجا ادامه تحصیل کنم از شما خواهش میکنم ایا کدام کمکی برایم میکند که من ادامه تحصیل کنم لطفا

    پاسخ دهید
  36.  Hassib hashemi

    سلام روز بخیر میخواهم در مورد هزینه ویزه تحصیلی کانادا معلومات دریافت کنم

    پاسخ دهید
  37. Hamad

    من یک ام دی آف کارم که افغانی استم وبزرگ شده ایران نمورزشش بدن سازی کار میکنم که.میخوام به والی کانادا مهاجرت کنم فقت ۱۰ملیون پول دارم مادرم چند ماهم پیش به رحمت خدا از دنیا رفت وزین مالی خوبی نداریم سنم ۱۹ساله و ۵سال درس خواندن میشه راهنماییم کنید که رود تر برم کانادا مرسی ممنون

    پاسخ دهید
  38. Siamak

    با سلام و عرض ادب برای ادامه تحصیل در مقطع پی اچ دی فیزیک آیا امکان اقدامی وجود دارد؟

    پاسخ دهید
  39. نگین

    شما پذیرش دانشگاه هم می گیرین، بدون مدرک زبان و می خوام بدونم هزینه اش چقدر خواهد بود

    پاسخ دهید
  40. بیتا

    تمکن ۵۲۰میلیون کافی برای تحصیل بدون زبان

    پاسخ دهید
  41. آیسان

    برای رفتن به کانادا برای تحصیل باید چیکارکنیم چی نیاز هستش چجوری باید اقدام کنیم چقد هزینه نیازه

    پاسخ دهید
  42. اسماعیل

    ویزای تحصیلی فرزند ۹ساله

    پاسخ دهید
  43. Mohamad ayat

    ایا برای ویزای تحصیلی و با داشتن مدرک کارگردانی دانشگاه مدرک کارشناسی و داشتن تمکن مالی ۵٠٠ میلیون تو حساب و گردش ۶ ماهه قابل قبول بالای ٩٠٠ میایون تومان با سن ۴٣ یا ۴۴ سال آفیسر ویزا می ده در دانشگاه یا مراکز فیلمسازی تایید شده تورنتو ریسکش بالاست امکانش هست چه مدارک دیگه ای لازم هست

    پاسخ دهید
  44. سعید خان زاده

    با سلام و احترام
    من ۳۵ سالمه متولد ۲۰ ابان ۶۴
    توی کانون زبان داوری دارم c2 را میگذرونم
    ماه دیگه میشه c3 معادل ایلتس ۵
    با خود شخص اقای داوری در خصوص درخواست ویزای تحصیلی که صحبت کردم گفتن سفارت تقریبا تمام درخواستها رو ریجکت کرده.دانشگاه مورد نظرم itc کانادا هست .حدود ۳۵۰ میلیون تو حساب بلد مدت دارم .و میخوام با پسر ۵ سالم ویزا بگیرم
    ایا شما در
    این مورد میتونین کمکم کنید

    پاسخ دهید
  45. مهران محمدی

    بنده تحصیلاتم مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار دانشگاه آزاد و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی از دانشگاه تهران می باشد.علاقمند به ادامه تحصیل در رشته نرم افزار هستم.چه در مقطع ارشد یا دکترا.مدرک زبان ندارم اما سالهاست طراحی سیستم و برنامه نویسی می کنم.
    برای ویزای تحصیلی یا روشی که بتوانم به کشور کانادا بروم درخواست مشاوره دارم.

    پاسخ دهید
  46. Parvin

    سلام یه سری سوار درمورد ادامه تحصیل در کانادا رشته ی امار در مقطع مستر ازتون سوسوال بپرسگ

    پاسخ دهید
  47. Mohamad36111

    سلام پیام اومد واسه گوشیم که نتیجه ارزیابی فرم برات ارسال شده ولی هرچی میگردم نیست میشه لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ دهید
  48. mohammad

    با سلام و احترام بنده قصد مهاجرت به کانادا رو دارم لطفا در صورت امکان راهنمایی بفرمائید. بنده ۳۸ سال سن و متاهل هستم. فوق دیپلم نرم افزار کامپیوتر از دانشگاه آزاد و لیسانس علمی کاربردی در رشته مهندسی شبکه های کامپیوتری با معدل ۱۸ می خواستم بدونم که : ۱-آیا این مدارک مورد قبول دانشگاههای کانادا جهت ادامه تحصیل درمقطع کارشناسی ارشد هست یا خیر؟ ۲- آیا سن تاثیر گذار هست در دادن ویزا یعنی ریسک بالایی دارد یا ربطی به سن ندارد؟ ۳-موقعی که درخواست پذیرش از دانشگاه میگیرم برای همسرم به چه صورتی اقدام میتونم بکنم اول خودم باید به خاک کانادا برسم بعد اقدام کنم یا به گونه ای دیگر هست؟ ۴-آیا بعد از گرفتن مدرک دانشگاهی از کشور کانادا جهت اقدام به اقامت دایم دچار مشکلی نمیشم؟ یا ریسکی یا شرایطی دارد؟ با سپاس فراوان و با آرزوی توفیق روز افزون

    پاسخ دهید
  49. نرگس رستم زاده

    سلام. بنده قصد رفتن به کانادا رادارم. مدرک کارشناسی علوم تربیتی دارم. ودرحال حاظر کلاس زبان میرم واسه گرفتن ایلتس. ایا میشه بدون مدرک زبان به کانادا برای ادامه تحصیل برم. چقدر تمکن مالی لازمه وچقدر پول لازم میشه. متاهل هستم. بدون فرزند. مدرکمو از دانشگاه پیام نور گرتم. ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ دهید
  50.  ali

    سلام. من از دانشگاه یورک کانادا پذیرش دکتری فایننس برای فال ۲۰۲۰ دارم. بعنوان بخشی از پرونده بعنوان هم تمکن مالی و هم تای میخوام دارایی سهامی که در بورس تهران دارم رو اعلام کنم که حدود ۵.۵ میلیارد تمن میشه ولی نگرانم که بخاطر نسبتا بالا بودن این رقم برای ویزای تحصیلی حساسیت ایجاد بشه و ریجکت بشم. این نگرانی منطقیه یا اینکه این رقم اصلا عدد بزرگی نیست؟ فول فاند دارم از طرف دانشگاه و حساب بانک هم ۶۰۰ میلیون تومن نامه تمکن گرفتم. اصرارم روی اعلام سند دارایی سهام بخاطر ارتباطش با رشته تحصیلی و شغل تضمین شده داخل ایران هست. ممنون میشم این ابهام رو رفع بفرمایید

    پاسخ دهید
  51. حسین وکیلی

    تقاضای کارشناسی امکان تحصیل در کانادا در مقطع فوق لیسانس مهندسی عمران و در نهایت اخذ اقامت دائم کارشناسی عمران از دانشگاه آزاد با معدل ۱۴.۰۵ و مدرک زبان آیلتس ۶.۵ و بودجه ۵۰۰ میلیون تومان

    پاسخ دهید
  52. مهراناسرپرست

    سلام وقت بخیرمن یه دختر۷ساله دارم که برای تحصیل واقامت کانادامیخواستم راهنماییم کنیدازچه طریقی میتونم اقدام کنم ممنون

    پاسخ دهید
  53. فاطمه قاسمی پاورسی

    سلام و عرض ادب،من برای ویزای تحصیلی دو ماه دیگه اقدام‌کنم چ مدت طول میکشه ویزای تحصیلی بگیرم،لیسانس حقوق میخونم درحال حاضر،برای فوق لیسانس ایا میشه در دانشگاه کانادا خوند یا ن از دوباره باید شروع کنم ممنون‌میشم در این باره راهنماییم کنید؟ واینکه برای تمکن مالی من تو کانادا کسی رو دارم و هزینه و شهریه رو دارم.

    پاسخ دهید
  54. علیرضا

    سلام
    همسر من با مدرک دکترای صنایع غذایی،ایلتس ۶ جنرال و دولینگو ۱۲۰ پذیرش دانشگاه رایرسون تورنتو گرفتن،حدود یک ماه پیش ریجکت شدن البته من به عنوان همراه بودم،مجدد برای reapply اقدام کردیم اینبار من از پرونده خارج شدم و مجدد همون نامه ریجکتی بعد یک هفته اومد،تمکن مالی هم مناسب بود.درخواست نوت آفیسر دادیم که ممکنه تا ۳ هفته آینده بیاد،در صورت ارایه نوت آفیسر به شرکت شما در این خصوص کمکی میتونید به پرونده ما کنید.
    ممنون

    پاسخ دهید
  55. الهه افشون

    سلام خسته نباشید من دانشجو دانشگاه علامه طباطبایی هستم و تیرماه مدرک کاردانیم میگیرم میخواستم بدونم من میتونم اقدام کنم برای کاردانی به کارشناسی؟و سوال دیگه ای که داشتم میشه خواهرم یا شوهر خواهرم منو ساپورت کنن برای تمکن مالی ؟ایران زندگی میکنن ولی چون شوهر خواهرم هم حقوق ارزی داره هم ریالی میشه وکالت نامه کتبی بدن و برای تمکن مالی استفاده کرد؟

    پاسخ دهید
  56. سمیه اسماعیل زاده

    گپ تحصیلی حدود ۱۲ سال دارم ولی در این مدت در رشته تحصیلی خودم مشغول بکار بودم بودم میتونم ویزای تحصیلی بگیرم ؟ از نظر زبان و تمکن مالی مشکلی ندارم متاهل هستم و ۱ فرزند دارم

    پاسخ دهید
  57. فاطمه

    سلام من بورسیه تحصیلی دکتری کانادا گرفتم و میخوام برای ویزا اقدام کنم. توی فرم ها برای استادی پرمیت به سوالاتی بر میخورم که میخواستم یک فرد با تجربه راهنماییم کنه و یا الینکه چجوری استادی پلن و کاور لتر خوب بنویسم. شما می تونید راهنماییم کنید؟

    پاسخ دهید
  58. شبنم بابائی

    با سلام، میخواستم بپرسم گپ تحصیلی از تاریخ فارق التحصیلی تا زمان اخذ پذیرش از دانشگاه محاسبه میشه یا تا زمان وقت سفارت و دریافت ویزا؟

    پاسخ دهید
  59. محمود

    سلام وقت بخیر.
    من اواخر آپریل پرونده مو سابمیت کردم (پذیرش تحصیلی از دانشگاه آتاوا ترم پاییز۲۰۲۳ به صورت خانوتدگی همسرم و دختر ۶ سالم) متاسفانه بعد از ۵ ماه هنوز جوابی در مورد پرونده نیومده. جالب اینجاست که همه مراحل پرونده (eligibility – background check) پاس شده ولی هنوز۲ ماه پیش تا الان هیچ آپدیتی هنوز روی پرونده نیومده.
    الان من سوالم اینه که چیکار میتونم بکنم (ضمن اینکه چندین بار web form زدم) ؟
    و اینکه با توجه به اینکه همه مراحل پاس شده به احتمال زیاد pass request خواهم شد ؟ منظورم اینه که اگه تو هر کدوم از مراحل مشکلی بود ریجکتی اعلام میشد ولی الان که همه مراحل پاس شده یعنی احتمالش زیاده که اکی بشه ویزا ؟

    پاسخ دهید
  60. مسعود

    سلام و عرض ادب؛
    آیا امکان پذیرش مشروط برای گذراندن دوره زبان و در ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد ؟
    به عنوان مثال، دانشگاه کوئیز یک مدرسه مختص دوره زبان برای مقاصد آکادمیک دارد.

    پاسخ دهید
  61. afi

    سلام من ۹ ماه است که برای ویزای تحصیلی اقدام کردم ۴ ماه پیش ویزای همراه همسرم اومده و لیبل خورده ولی همچنان ویزای من که متقاضی اصلی هستم نیومده ، میشه راهنمایی کنید باید چه اقدامی انجام بدم؟

    پاسخ دهید
  62. Homa

    سلام من فارغ تحصیل داروسازی هستم می خواهم در کانادا ادامه تحصیل بدم یا هم که دارو خانه راه بندازم اگر میشه راهنمایی کنید منو

    پاسخ دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *