هزینه های مهاجرت به کانادا در روش های مختلف


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۰۹/۱۱

هزینه های مهاجرت به کانادا در روش های مختلف + تفاوت روش ها

 هزینه های مهاجرت به کانادا چقدر است؟ بسته به انتخاب برنامه مهاجرتی بسیار متفاوت است.

شما برای مهاجرت به کانادا به چه میزان پول نیاز دارید؟ باید مشخص شود که تصمیم دارید در کدام شهر کانادا با چه کیفیتی زندگی کنید.

از کدام یک از روش های مهاجرتی کانادا چقدر هزینه دارد؟ مهاجرت به کانادا بسته به میزان توانایی ها، سن و تلاش شما می تواند بسیار متغییر باشد که در ادامه به جزئیات آن اشاره می کنیم.

قصد مهاجرت به کانادا از طریق کار را دارید یا تحصیل یا به دنبال کارآفرینی و بهترین فرصت های سرمایه گذاری هستید؟ تمامی این موارد می توانند تعیین کننده هزینه شما باشد.

در هر صورت، قبل از اقدام برای دریافت ویزا و مهاجرت، الزاماً باید از جزئیات هزینه های مهاجرت به کانادا اطلاع پیدا کنید.

 

 هزینه های مختلف مهاجرت به کانادا چگونه است؟

 با توجه به هزینه های مهاجرت به کانادا در مقایسه با سایر مناطق مهاجرتی مشهور مانند استرالیا، انگلستان و ایالات متحده، هنوز هم این قیمت ها مقرون به صرفه است. یک خانواده چهار نفری که از طریق اکسپرس اینتری به کانادا مهاجرت می کنند تقریباً 11000 دلار کانادا کمتر از یک خانواده چهار نفره که به استرالیا مهاجرت کرده اند، نیاز دارند. این، مقدار قابل توجهی برای هزینه های مهاجرت است!

 میزان پولی که برای مهاجرت به کانادا نیاز دارید به تعداد افراد خانواده شما و نوع برنامه مهاجرتی که برای آن درخواست می کنید، بستگی دارد. هزینه های مهاجرت به کانادا همچنین شامل بودجه تسویه حساب، هزینه پردازش، بررسی و صدور ویزا، جمع آوری اسناد مورد نیاز و موارد جزئی مربوط به نقل مکان به این کشور است.

 

در حال حاضر کم هزینه ترین روش مهاجرت به کانادا از طریق سیستم اکسپرس اینتری ست. برای کسب اطلاعات راجع به این سیستم؛ می توانید به صفحه اکسپرس انتری مراجعه کنید.

 

مهاجرت به کانادامهاجرت به کانادا

 

مطلب پیشنهادی : درآمد مشاغل مختلف کانادا 

 

برای درک بهتر هزینه های مهاجرت به کانادا، این هزینه ها را به تفکیک در قسمت زیر نشان داده ایم. بهتر است قبل از اینکه وارد بحث کلی این هزینه ها و مطالب مهاجرتی شویم، این بخش را به طور اختصار مطالعه کنید:

این هزینه ها به فرض دارا بودن شرایط متقاضی برای انتخاب برنامه مهاجرتی کانادا عنوان شده و به هیچ عنوان به صورت ثابت نیست.

اگر میخواهید از خدمات وکیل کانادا استفاده کنید، هزینه وکیل طبق سیاست های همان شرکت اعلام می گردد.

حداقل تمکن مالی در برنامه اکسپرس اینتری کانادا:

*  یک نفر: 12960 دلار کانادا

*  دو نفر: 16135 دلار کانادا

*  سه نفر: 19836 دلار کانادا

*  چهار نفر: 24083 دلار کانادا

*  پنج نفر: 27315 دلار کانادا

*  شش نفر: 30806 دلار کانادا

*  هفت نفر: 34299 دلار کانادا

* هزینه مهاجرت به کانادا برای یک نفر اضافه تر در خانواه: 3492 دلار کانادا

 

  • هزینه بررسی ویزای تحصیلی بجز شهریه ها و هزینه های زندگی: 150 دلار کانادا
  • شهریه مرکز آموزشی بسته به انتخاب رشته، طول دوره و انتخاب مرکز آموزشی بسیار متغییر است (به طور میانگین می‌توان گفت به ازای هر سال تحصیلی حدود 16 تا 20 هزار دلار)
  • هزینه زندگی هم بسته به انتخاب لوکیشن و کیفیت مسکن بسیار متغییر است )به صورت میانگین ماهیانه حدود 2 تا 5 هزار دلار برای یک خانواده 2 یا 3 نفره.

 برای مطالعه هزینه های شهریه در کانادا به صفحه هزینه تحصیل در کانادا مراجعه بفرمایید.

 

* هزینه بایومتریک ویزای توریستی کانادا: هزینه بیومتریک به صورت انفرادی 85 دلار کانادا و به صورت خانوادگی 170 دلار کانادا.

 

* هزینه درخواست ویزای کاری: 155 دلار کانادا

 

* هزینه پردازش ویزای ورود به کشور: 825 دلار کانادا

 

* هزینه های درخواست اقامت دائمی کانادا: 500 دلار کانادا (در صورتی که واجد شرایط باشید)

 

* هزینه های برنامه های تجاری در کانادا:

- هزینه برنامه های کارآفرینی کانادا؛ که از 100 هزار دلار به بالا بسته به انتخاب استان و نوع بیزینس متغییر خواهد بود. که باید پتشوانه مالی حداقل 300 هزار دلاری داشته باشید

- هزینه برنامه استارت آپ ویزا؛ که معمولا برای رسیدن به اقامت دائم از این روش در صورتی که طرح یا ایده استارتاپی نداشته باشید، بیش از 100 هزار دلار دولوپ یک بیزینس استارتاپی و رسیدن به اقامت دائم هزینه بر خواهد بود. این هزینه بسته به کيفيت پرونده و نوع بیزینس میتواند بسیار متغییر باشد.

- هزینه برنامه سرمایه گذاری کبک؛ که باید امکان سرمایه گذاری 1.200.000 دلار کانادا را داشته باشید که بعد از 5 سال بدون سود با کسر 200هزار دلار کانادا عودت داده خواهد شد یا باید 500 هزار دلار کانادا را بدون بازگشت پرداخت کنید.

 

 * برای مطالعه هزینه زندگی با توجه به انتخاب استان؛ می توانید به صفحه هزینه زندگی در کانادا مراجعه بفرمایید.

 

برای مشاهده ویدئوهای مهاجرت به کانادا، با کلیک برروی لینک زیر، صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید

instagram.com/visa724com

 

 به طور کلی با هر میزان دارایی انتخاب صحیح راه مهاجرت به کانادا بسیار اهمیت دارد، چون مشخصات و شرایط هر فرد با فرد دیگر کاملا متفاوت است، اما در این مقاله سعی کرده ایم که به هزینه های کلی مهاجرت اشاره ای داشته باشیم. در ادامه به جزئیات بیشتری اشاره می کنیم، که توصیه می کنیم اگر هنوز روش مهاجرتی رو انتخاب نکرده اید، فرم ارزیابی رایگان را تکمیل کنید که روش مهاجرتی مناسب شرایط شما انتخاب شود.

 

 تجزیه و تحلیل هزینه های مهاجرت به کانادا

فرایند مهاجرت به کانادا

 

فرایند مهاجرت به کانادا

 اگر به فکر مهاجرت به خارج از کشور هستید، باید از همین اکنون شروع به پس انداز هزینه های خود کنید. تفاوتی نمی کند بتوانید شغلی ثابت در کانادا داشته باشید یا خیر، آنچه اهمیت دارد این است که به میزان کافی پس انداز نیاز دارید تا بتوانید در طی سه ماه اول، در حالی که زندگی جدید خود را آغاز کرده اید، از عهده هزینه های زندگی بربیایید.

 به محض ورود به کانادا باید هزینه های اساسی مانند مواد غذایی، اجاره مسکن، حمل و نقل و خدمات مورد نیاز خود را بپردازید. به همین دلیل است که دولت کانادا، ابتدا وضعیت تمام متقاضیان اقامت دائم را بررسی می کند تا مطمئن شود که پس انداز لازم را برای ادامه زندگی در این کشور دارند یا خیر!

هزینه های مهاجرت به کانادا -وجوه تسویه حساب IRCC برای مهاجران کانادایی

 مهاجرت، پناهندگی و تابعیت کانادا (IRCC)، یک سیستم Express Entry را ایجاد کرد که محبوب ترین مسیر مهاجرت به کانادا برای کارگران خارجی با مهارت های کاری و اعضای خانواده آنها است. بودجه تسویه حساب IRCC یکی از هزینه های مهاجرت به کانادا است و هر ساله تغییر می کند. در سال 2020، یک متقاضی مجرد بدون همسر یا فرزندان باید حداقل 12960 دلار کانادا پس انداز کند تا بتواند واجد شرایط اقامت دائم باشد.

 هزینه های مهاجرت به کانادا برای یک زوج برای زندگی در کانادا، مبلغی معادل 16135 دلار کانادا برای بودجه تسویه حساب است. در اصل، باید برای هر یک از اعضای خانواده اضافه تر که همراه شما به کانادا نقل مکان می کنند، 3492 دلار پس انداز، در نظر بگیرید.

 هزینه های مهاجرت به کانادا - وجوه تسویه حساب برای PNP

مهاجرت به کانادا

 برنامه های کاندیداهای استانی (PNPs)، مسیرهای مهاجرتی است که توسط 11 دولت های استانی همکار، طراحی و اداره می شود. نامزدها به امید دستیابی به شانس کاندیدایی که در درخواست نهایی آنها برای اقامت دائم مؤثر است، در IRCC شرکت می کنند.

 در ابتدا، برای واجد شرایط شدن برای نامزدی در این طرح باید بودجه تسویه حساب PNP که یکی از هزینه های مهاجرت به کانادا محسوب می شود را تأمین کنید. بودجه تسویه مورد نیاز ممکن است از استان به استان دیگر متفاوت باشد و به هزینه زندگی آن منطقه بستگی دارد.

 با این حال، به محض کاندیدا شدن، شما نیاز به تأمین بودجه تسویه حساب IRCC دارید که فقط کمی با تسویه حساب PNP ها متفاوت است. به طور مثال، در قسمت زیر به هزینه های تسویه حساب برای استان های "ساسکاچوان" و "انتاریو" نگاهی داشته باشید:

 

 تسویه حساب PNP برای ساسکاچوان:

 * برای یک نفر: 12669 دلار کانادا

 * برای دو نفر: 15772 دلار کانادا

 * برای سه نفر: 19390 دلار کانادا

 * برای چهار نفر: 23542 دلار کانادا

 * برای پنج نفر: 26701 دلار کانادا

 * برای شش نفر: 30411 دلار کانادا

 * برای هفت نفرو بیشتر: 33528 دلار کانادا

 

 تسویه حساب PNP برای انتاریو:

 * برای یک نفر: 12164 دلار کانادا

 * برای دو نفر: 15143 دلار کانادا

 * برای سه نفر: 18617 دلار کانادا

 * برای چهار نفر: 22603 دلار کانادا

 * برای پنج نفر: 25636 دلار کانادا

 * برای شش نفر: 28913 دلار کانادا

 * برای هفت نفرو بیشتر: 32191 دلار کانادا

 هزینه های مهاجرت به کانادا؛ حق ویزای اقامت دائم

مروری بر کانادا اکسپرس

 هزینه های مهاجرت به کانادا برای اقامت دائم برای هر متقاضی بالغ، 500 دلار است. این هزینه را می توانید همزمان با هزینه های درخواست اقامت دائم پرداخت کنید تا به نوعی فرآیند پردازش و بررسی مدارک شما به تأخیر نیوفتد. اگر درخواست شما تأیید نشود، این هزینه ها به شما بازپرداخت می شود. هنگامی که هزینه های لازم را پرداخت کردید و درخواست شما با موفقیت مورد تأیید قرار گرفت، به این معنا است که شما به طور رسمی، اقامت دائم کانادا را دریافت کرده اید!

 هزینه های مهاجرت به کانادا - هزینه های اسناد مهاجرت و ویزای موقت

 اگر می خواهید شانس بیشتری را برای مهاجرت به کانادا داشته باشید و یک سبک زندگی متفاوت را در نواحی شمالی آمریکای شمالی داشته باشید، بهتر است ابتدا از طریق ویزای توریستی یا ویزای موقت کار در کانادا اقدام نمایید. داشتن تجربه کار در کانادا و یا صلاحیت اقامت در این کشور در حقیقت، شانس موفقیت شما در مهاجرت را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. اگر آماده هستید در این کشور زیبا و امن زندگی خود را شروع کنید، لازم است اسناد و مدارک مورد نیاز و همچنین هزینه های مهاجرت به کانادا برای برنامه مهاجرتی خود را آماده کنید. کسب نمره عالی در آزمون زبان و معاینه پزشکی دو نمونه از این مدارک هستند.

 در قسمت زیر، مهم ترین هزینه های مهاجرت به کانادا به صورت حدودی، به ازای هر نوع روش مهاجرتی آورده شده است:

 * هزینه ویزای تحصیلی در کانادا: 150 دلار کانادا

 * هزینه مجوز و ویزای کاری در کانادا: 155 دلار کانادا

 * هزینه ویزای بازدید کننده (توریستی) در کانادا: 100 دلار کانادا

 * هزینه ویزای بازدید کننده (دیدار با خانواده) در کانادا: 500 دلار کانادا

 * هزینه ویزای کاری دوره ای کوتاه در کانادا: 153 دلار کانادا

 * هزینه آزمون انگلیسی IELTS: 319 دلار کانادا

 * هزینه آزمون فرانسوی TEF: 440 دلار کانادا

 * هزینه معاینات پزشکی: 100 تا 500 دلار کانادا

 * هزینه صلاحیت و احراز هویت و ارزیابی سوء سابقه: متوسط، 20 دلار کانادا

 * هزینه تأییدیه مدارک آموزشی و تحصیلی: 160 دلار کانادا برای ارزیابی در مقاطع مختلف و 100 دلار کانادا برای ارزیابی هر پرونده به صورت مجزا

 هزینه های روش های سرمایه محور در کانادا بسته به نوع بیزینس، می تواند بسیار متفاوت باشد، که البته شدیدا توصیه می شود برای روش های سرمایه محور مثل:

 * استارت آپ ویزای کانادا

 * کارآفرینی های استانی

 * ثبت شرکت در کانادا

 از دانش و مهارت یک وکیل رسمی مهاجرت به کانادا استفاده کنید که با انتخاب اشتباه راه مهاجرت، سرمایه خود را از دست ندهید.

 

مطلب پیشنهادی: عوامل موثر در موفقیت ویزای استارت آپ کانادا

مطلب پیشنهادی: مقایسه اقامت کانادا از طریق استارت‌ آپ و کارآفرینی

 

هزینه های مهاجرت به کانادا - هزینه های  وکیل مهاجرتی

موفقیت در مهاجرت کانادا

 

موفقیت درمهاجرت به کانادا

 به این نکته باید دقت داشته باشید که هر فردی خودش می تواند وکیل مهاجرت خودش باشد و انتخاب وکیل مهاجرت برای انجام امور اجباری نیست.

 به صورت کلی نمی توان برای خدمات یک وکیل مهاجرت نرخ ثابتی در نظر گرفت چون وکلای مهاجرت با توجه به میزان سابقه و مهارتی که در پرونده های مختلف دارند نرخی را تعیین می کنند که بسته به انتخاب روش مهاجرت بسیار متفاوت خواهد بود. انتخاب یک وکیل مهاجرتی روند مهاجرتی را مطمئن تر و سریع تر می کند و از همه مهم تر اینکه احتمال موفقیت شما در پذیرش از سوی سفارت، بیشتر می شود. کلیه مراحلی که باید به وکیل مهاجرتی واگذار کنید به صورت زیر هستند (هزینه های مهاجرت به کانادا شامل این موارد هم می شود):

 مرحله 1: مشاوره با مشاوران در مورد صلاحیت

 در طی این مرحله، بررسی می شود که شما برای مهاجرت به کانادا واجد شرایط هستید یا خیر. این بدان معنی است که شما باید حداقل شرایط لازم برای مهاجرت به کانادا را داشته باشید؛ از جمله داشتن سلامتی کامل، نداشتن سابقه کیفری و شرط سنی مناسب، شرایط مالی مناسب، دانش زبان، میزان تحصیلات و ...

 مرحله 2: ارزیابی برنامه مهاجرت

 در طی این مرحله ، شما باید یکی از فرمهای ارزیابی رایگان را تکمیل کنید که توسط یکی از مشاوران حرفه ای مهاجرت کانادایی ارزیابی خواهد شد. این برنامه و فرم های مورد نیاز، تجزیه و تحلیل خواهد کرد که از بین بیش از 100 برنامه مهاجرتی و ویزا که شما واجد شرایط آنها برای مهاجرت به کانادا هستید، کدام استان بیشترین فرصت را برای شما فراهم می کند.

 مرحله 3: تأیید اسناد و ارسال درخواست ویزا و مهاجرت

در این مرحله، درخواست خود را به کارشناسان شرکت مهاجرتی می دهید تا از طرف شما، تمام کارها را انجام دهند.

 مرحله 4: بررسی درخواست شما برای مهاجرت؛ اعلام نتیجه

 نتیجه نهایی کار در این مرحله به شما اعلام می شود. (دقت داشته باشید که وکلای رسمی مهاجرت کانادا دارای تایید رسمی از اداره مهاجرت کانادا هستند که یک کد پروانه پیگیری دارند؛ هرگونه قرار داد با شرکتهای مهاجرتی که با مدیریت وکیل رسمی کانادا نیستند غیر قانونی و نامعتبر است)

 

برای مشاهده ویدئوهای مهاجرت به کانادا، با کلیک برروی لینک زیر، صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید

instagram.com/visa724com

 آیین نامه جدید از تاریخ 30 آوریل 2020 برای افزایش هزینه های مهاجرت به کانادا

 اداره مهاجرت کانادا برای اتباع خارجی که مایل به اقامت دائم هستند، هزینه های مهاجرت به کانادا را در پایان ماه افزایش می دهد.

 * برای متقاضیان بخش تجاری- اقتصادی (خود اشتغالی، سرمایه گذاری در کبک، کارآفرینی در کبک و خود اشتغالی در کبک) از 1050 دلار به 1575 دلار افزایش می یابد.

 * برای متقاضیان با اهداف غیر تجاری اقتصادی از 550 دلار به 825 دلار افزایش خواهند یافت.

 * هزینه ها برای همسر، در همه اقشار از 550 دلار به 825 دلار افزایش می یابد.

 * هزینه فرزندان در تمام اقشار از 150 دلار به 225 دلار افزایش می یابد.

 * حق هزینه اقامت دائم از 490 دلار به 500 دلار افزایش می یابد که این افزایش، دو درصدی است.

هزینه کارت های اقامت دائم، اسناد مسافرتی دائم و گواهینامه یا اسناد مهاجرتی افزایش نمی یابد.

 

استادی پرمیت و ویزای تحصیلی چه فرقی با هم دارند؟

تفاوت استادی پرمیت و ویزای تحصیلی و هزینه‌های آن‌ها، یکی از سوالات رایج کسانی‌ست که سعی دارند از طریق تحصیل به کانادا مهاجرت کنند. برخلاف اشتباه بسیاری از افراد، Study Permit یک ویزا نیست. ویزای تحصیلی به شما این اجازه را می‌دهد که به عنوان یک دانشجو/دانش‌آموز به کانادا وارد شوید؛ اما Study Permit به شما این اجازه را می‌دهد که در کانادا اقامت کنید. حال که به هزینه‌های مهاجرت به کانادا کاملا پرداختیم، بیایید هزینه‌های Study Permit را نیز بررسی کنیم. می‌توانید جهت اطلاعات بیش‌تر در رابطه با هزینه‌های مهاجرت تحصیلی به کانادا، سایر مقالات ویزا 724 را در این زمینه بررسی نمایید.

 

استادی پرمیت کانادا چیست؟

 

هزینه‌های کسب Study Permit کانادا

در بخش زیر، نگاهی به ریزهزینه‌های کسب استادی پرمیت در کانادا خواهیم انداخت:

  • دریافت استادی پرمیت: 150 دلار کانادا
  • تثبیت وضعیت تحصیلی خود در کانادا: 200 دلار کانادا
  • تثبیت وضعیت تحصیلی و دریافت Study Permit جدید: 350 دلار کانادا

حال بیایید به شرایط مالی مورد نیاز برای دریافت Study Permit در کانادا نیز بپردازیم:

  • در صورتی که شما به تنهایی بخواهید به کانادا مهاجرت کنید و شخصا Study Permit دریافت کنید، باید به ازای هر سال اقامت خود در کانادا مبلغ 10000 دلار کانادا را در اختیار داشته باشید (دقت کنید که این مبلغ شامل هزینه‌ی شهریه‌ی دانشگاه‌های کانادا نمی‌شود).
  1. یک دانشجو برای دریافت Study Permit، باید «ماهانه» چقدر تمکن مالی داشته باشد؟ بدون احتساب شهریه‌ی دانشگاه، شما باید تمکن مالیِ برابر با 833 دلار کانادا را در ماه داشته باشید.

حال اگر یکی از اعضای خانواده همراه شما باشند، برای دریافت Study Permit و مهاجرت به کانادا، باید به طور سالانه 4000 دلار و ماهانه 333 دلار در اختیار داشته باشید (این مبلغ به هزینه‌های پیشین اضافه می‌شوند). به ازای هر عضو خانواده‌ای که به این تعداد اضافه می‌شوند، باید سالانه 3000 دلار کانادا (یا ماهانه 255 دلار کانادا) را در اختیار داشته باشید.

دقت کنید که مبلغ شهریه جدا از هزینه‌هایی که بالا ذکر شدند، پرداخت خواهد شد. برای اطلاع از هزینه‌ی شهریه‌ی هر رشته در دانشگاه‌های کانادا، حتما سری به سایر مقالات ویزا 724 بزنید.

 

مطالب پیشنهادی:

ویزای تحصیلی کانادا

درباره انواع ویزای کانادا

> اقامت کانادا

 

 

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده،ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند.
بدیهی است برداشت و مشورت‌های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی توصیه می‌شود.
مدیریت و همکاران این مجموعه مسوولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسوولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما


سوالات متداول


ارزانترین روش مهاجرت به کانادا چیست؟

در حال حاضر سریعترین و ارزانترین راه مهاجرت به کانادا در غالب سیستم اکسپرس اینتری انجام می شود. اما پذیرش در این سیستم اصلا راحت نیست. معمولا اگر تجربه کار یا تحصیل در کانادا را نداشته باشيد برای قبولی در اين سيستم حدودا زیر 34 سال باشيد حداقل فوق لیسانس داشته باشید، حداقل‌ 3 سال سابقه کار قابل اثبات، دانش زبان انگلیسی یا فرانسوی در حد clb 9

هزینه وکیل مهاجرت چقدر است؟

هزینه مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت بسته به راه مهاجرتی ای که می‌توانید اقدام کنید، میزان دانش و سیاست‌های ايشان اعلام می شود. البته توصیه می شود به جای ملاک انتخاب وکیل مهاجرت را بر مبنای هزینه قرار دهید، بهتر است که مجوزهای وکیل یا مشاور مورد نظرتان در کشور مبدا و مقصد را استعلام کنید. به طور مثال یک وکیل یا مشاور قانونی در ایران باید مجوز وزارت کار یا وزارت علوم را داشته باشد و به طور همزمان باید مجوز اداره مهاجرت کانادا را داشته باشد.


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


Naser :

باسلام من 34سال سن دارم .مدرک لیسانس آموزش ابتدایی دارم.مبلغ دو ملیارد تومان دارم.بااین پول میتونم اقامت کانادابگیرم

برای انتخاب راه مهاجرت مواردی که فرمودین کافی نیست. به بالای سایت قسمت فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه بفرمایید.

پارسا محمدی :

باسلام وقت بخیر خواستم بدونم با گواهینامه پایه یک برای کانادا اقدام به ویزای کاری کنم بطور نرمال بگیم کلیه کارا اخذ ویزای خوب پیش بره .پیدا کردن کار مربوط راننده کامیون در کانادا به راحتی پیدا میشه یا که اونم درصد کمی داره بتونیم کار مورد نیاز رو پیدا کنیم. لطفاً راهنمایی بفرمایید با تشکر

کاریابی در کانادا برای فردی که هنوز اجازه کار نگرفته بسیار دشوار است و اصلا راحت نيست 

Omid,hakimi :

سلام،وقت بخیر بنده متقاضی اخذ اقامت با گواهینامه پایه یک ایران هستم،اما تا جایی که میدونم گواهینامه رانندگی سنگین ایران ارزشی در کشور کانادا ندارد و اینکه باید در هر استان گواهینامه رانندگی مربوط به همان استان و داشته باشم،اگر این موضوع صحیح باشد،سوالم از شما این است که چقدر هزینه و زمان احتیاج دارم که بتوانم گواهینامه سنگین یا نیمه سنگین در کانادا استان بیریتیش کلمبیا بگیرم،و اینکه اقامتم به چه صورتیه و چند ماه زمان لازمه ممنونم

باید کارفرمای واجد شرایط اهدای جاب آفر پیدا کنید که بتوانید به صورت کاری به کانادا مهاجرت کنید

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.