پذیرش و ویزای تحصیلی کانادا بدون مدرک زبان

قیمت : طبق درخواست

رزرو وقت مشاوره

پذیرش و ویزای تحصیلی کانادا بدون مدرک زبان


نوع ویزا : مهاجرت کانادا بدون مدرک زبان

کشور : کانادا

هشدار ها : برای درخواست ویزای تحصیلی کانادا بدون مدرک زبان یا هر نوع دیگری از ویزای کانادا، از سپردن پاسپورت و مدارک شناسایی خود به افراد یا شرکتهایی که مجوز اداره مهاجرت کانادا را ندارند؛ خودداری کنید. در ادامه این مطلب، به دلایل آن اشاره می کنیم.

مدارک :

تمامی خدمات این شرکت مهاجرتی، به صورت حرفه ای و قانونی توسط وکیل رسمی مهاجرت کانادا انجام می پذیرد.

مدارک ذیل به صورت کلی عنوان می شود (ارائه تمامی آنها میتواند اجباری نباشد).

ارائه مدارک دیگر، افزون بر مدارک زیر به نوع درخواست بستگی دارد.

الف) مدرک شناسایی متقاضی و همراهان جهت درخواست ویزا تحصیلی کانادا:

ب) مدارک شغلی جهت درخواست ویزای تحصیلی کانادا (سرپرست و همراهان)

ج) مدارک تحصیلی جهت درخواست ویزا

د) مدارک مالی و ملکی جهت درخواست ویزا

ه) تکمیل فرم اطلاعات فردی جهت درخواست ویزای تحصیلی کانادا

 

در ادامه به تفکیک موارد فوق را توضیح می دهیم.

قبل از اقدام به تهیه مدارک برای درخواست ویزای تحصیلی کانادا بدون مدرک زبان، با متخصصان ما مشورت فرمایید.

توضیحات :

مهاجرت کانادا بدون مدرک زبان

به صورت کلی ارائه مدرک زبان در درخواست ویزای تحصیلی کانادا اجباری نیست اما مهاجرت به کانادا بدون دانش زبان توصیه نمی شود!

دلایل اصلی ریجکتی ویزای تحصیلی کانادا:

 

به زبان ساده در روشهای مهاجرتی سرمایه محور کانادا مانند کارآفرینی، استارتاپ، ict و ... نیازی به نمره مدرک زبان بالا ندارید.

مهاجرت تحصیلی کانادا بدون مدرک زبان:

پذیرش و ویزای تحصیلی کانادا بدون مدرک زبان ممکن است؛ اما باید بدانید که عدم ارائه مدرک زبان در شانس ویزای تحصیلی کانادا، تاثیر گذار است. پس اگر امکان دریافت مدرک زبان دارید، توصیه می کنیم به تبلیغات هایی که مسیر دریافت ویزای تحصیلی کانادا بدون مدرک زبان را، بسیار آسان جلوه می دهند، توجه نکنید.
اما اگر توجیه قابل قبولی برای عدم دریافت مدرک زبان دارید و دیگر شرایط شما مانند سن، گپ تحصیلی، تمکن مالی، در وضعیت مناسبی ست؛ می توانیم برای پذیرش تحصیلی بدون مدرک زبان اقدام کنیم، سپس وارد پروسه دریافت ویزای تحصیلی کانادا بدون مدرک زبان خواهیم شد.
بسیاری از مراکز آموزشی بدون مدرک زبان پذیرش می دهند؛ اما دانشگاههای رده بالا معمولا بدون مدرک زبان پذیرش تحصیلی نمی دهند.
اگر نمی‌توانید برای دریافت پذیرش و ویزای کانادا مدرک زبان ارائه دهید؛ باید دوره زبان را در کانادا قبل از ورود به دوره تحصیلی اصلی بگذرانید و معمولا شهریه آن حدودا ترمی 6  تا 8 هزار دلار است که حداقل 2 ترم در نظر بگیرید 12 تا 16 هزار دلار خواهد بود.
بدون ارائه مدرک زبان، شانس تحصیل در دانشگاههای رنکینگ بالا را از دست خواهید داد.
با تحصیل در کانادا 20 ساعت در هفته می توانید اجازه کار داشته باشید، اگر پذیرش و ویزای تحصیلی کانادا بدون مدرک زبان دریافت کنید (دانش زبان نداشته باشید)، در ماههای اول مسیر بسیار سختی برای پیدا کردن کار خواهید داشت.

اگر سرمایه بالایی ندارید، معمولا باید دانش زبان بالایی داشته باشید، مثلا در روش اکسپرس انتری نیاز به ارائه نمره مدرک زبان بالا دارید یا در روش مهاجرت کاری نیاز دارید که به کارفرما ثابت کنید مهارت خوبی در زبان انگلیسی دارید که کارفرما تمایل به اهدای جاب آفر به شما را داشته باشد (البته در مهاجرت کاری کانادا ارائه مدرک زبان اجباری نیست، اما چه راهی برای اثبات مهارت زبان خود به کارفرما را دارید؟! قاعدتا کارفرما نمی تواند زمان بگذارد و از تمام کسانی که مدعی هستند مهارت زبان دارد تست زبان بگیرد!)
نکته مهم: توجه داشته باشید که متاسفانه بسیاری از سودجویان کاریابی در کانادا اقدام به خرید فرصت های شغلی در کانادا می کنند که معمولا مشاوران یا وکلای رسمی کانادا نیستند؛ این موضوع بسیار خطرناک و پر هزنیه است. در هر زمانی اداره مهاجرت کانادا متوجه سوری بودن فرصت شغلی شما شود از کانادا اخراج خواهید شد و بسیاری مشکلات دیگر که در مطلب دیگری به طور مفصل به آن اشاره می کنیم

ویدئو نکات مهم مهاجرت تحصیلی به کانادا:

 

ویدئو نکات مهم در خصوص نوشتن استادی پلن حرفه ای برای ویزای تحصیلی کانادا:

اگر شرایط دریافت ویزای تحصیلی کانادا بدون مدرک زبان را ندارید، باید بدانید که روشهای مهاجرتی کانادا بسیار است که می توانید با مراجعه به صفحه مهاجرت به کانادا 10 روش اصلی مهاجرت را مطالعه بفرمایید.

همچنین برای مطالعه موارد مهم تحصیل در کشور کانادا، حتما مطلب تحصیل در کانادا را مطالعه بفرمایید.

مزایای دریافت پذیرش و ویزا تحصیلی کانادا بدون مدرک زبان:

1. هزینه ی تحصیل کم نسبت به کشورهای هم سطح کانادا مانند آمریکا، استرالیا، انگلیس

2. سطح علمی بالای مراکز آموزی کانادا نسبت به کشورهای پیشرفته (رتبه یک سطح علمی آموزشی در جهان)

3. امکان 20 ساعت فعالیت کاری در هفته برای شخص دریافت کننده ی ویزای تحصیلی.

4. امکان دریافت ویزای کار فول تایم برای همسر فرد درخواست کننده ی ویزای تحصیلی کانادا.

5. امکان تحصیل رایگان برای فرزندان شخص دریافت کننده ی ویزای تحصیلی کانادا.

6. کسب امتیاز بالای تحصیل کانادایی برای درخواست اقامت نیروی کار متخصص فدرال کانادا.

7. امکان اشتغال به کار پس از فراغت از تحصیل در کانادا و درخواست اقامت دائم فرد درخواست کننده و تمامی اعضای خانواده

8. امکان دریافت پذیرش و ویزا تحصیلی کانادا بدون مدرک زبان، بدون تاریخچه سفر قوی (شینگن) و بدون محدودیت سنی (بسیار مهم است که پذیرش تحصیلی بدون مدرک زبان توسط یک کالج معتبر ترجیحا دولتی انجام پذیرد تا شانس دریافت ویزا افزایش یابد)

9. شانس یادگیری زبان انگلیسی و فرانسوی در مراکز دولتی آموزشی کانادا

10. دریافت پاسپورت کانادایی برای فرزند متولد شده در کانادا با توجه با قانون خاک کانادا.

11. دریافت ویزا تحصیلی کانادا به نوعی یکی سریعترین روش های مهاجرتی قانونی به کانادا می باشد.

 

مهمترین عیب درخواست ویزای تحصیلی کانادا بدون مدرک زبان بالا رفتن ریسک ویزاست...

 

برای مطالعه کلی شرایط تحصیل در کانادا، می توانید به صفحه ویزای تحصیلی کانادا مراجعه بفرمایید.

 

مراحل درخواست ویزای تحصیلی کانادا بدون مدرک زبان:

     1. تایید مشاور یا وکیل موسسه و امضای قرارداد.

     2. تهیه و تحویل مدارک خواسته شده به موسسه. 

     3. ثبت نام، ارسال مدارک و درخواست پذیرش از مراکز آموزشی معتبر کانادا.

     4. ارائه مدارک و نامه پذیرش به سفارت کانادا و درخواست ویزای تحصیلی کانادا. 

     5. انجام انگشت نگاری توسط متقاضی در یکی از مراکز انگشت نگاری کانادا در کشورهای همسایه ایران. 

     6. دریافت ایمیل تاییدیه انگشت نگاری از سوی سفارت کانادا. 

     7. انتظار برای پاسخ سفارت به درخواست ویزای کانادا. 

     در مواردی ممکن است سفارت درخواست هایی همچون ارسال مدارک پزشکی، ارسال مجدد مدارک ملکی یا مالی و...  را داشته باشد که از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد کرد. 

مهمترین موضوع در انتخاب رشته و مرکز آموزشی اقامت کاری پس از تحصیل و دریافت اقامت دائم کانادا، با توجه به رشته انتخابی شماست؛ این همان نکته ایست که ما در آن بسیار حساس و تخصصی عمل خواهیم کرد. پس در انتخاب خود دقیق باشید. اگر که میخواهید تیمی تخصصی و با تجربه مراحل انتخاب رشته، پذیرش و درخواست ویزا را برای شما عهده دار شود؛ با دفاتر ما در تماس باشید. 

 

شرایط و مدارک لازم برای درخواست ویزا تحصیلی کانادا بدون مدرک زبان:

  • داشتن پرینت تمکن مالی بالا برای اینکه به آفیسر کانادا ثابت شود که از پس هزینه های تحصیل(دوره زبان و دوره تحصیلی) و زندگی خود و خانواده تان در طی 2 سال بر می آیید.(توجه داشته باشید که، با ارائه سند ملک نمیتوانید شهریه تحصیلی را پرداخت کنید و یا هزینه های زندگی را در کانادا تامین کنید. پس سند ملک، ماشین، سهام و... فقط نشان دهنده ی ریشه یا بیزینس شما در کشور خودتان است گرچه می تواند در شانس دریافت ویزا تاثیر گذار باشد اما تمکن مالی محسوب نمی‌گردد)  در صورت ارائه تمکن مالی کمتر از این مقدار باید مدرک زبان انگلیسی آیلتس حداقل 6.5 یا فرانسوی حداقل B2 ارائه دهید؛ در غیر این صورت شانس دریافت ویزای تحصیلی کانادا کاهش پیدا خواهد کرد.
  • داشتن مدارک هویتی، شناسایی و تحصیلی معتبر.
  • داشتن پذیرش تحصیلی از مراکز معتبر آموزشی کانادا برای موفقیت در دریافت ویزای تحصیلی. (دریافت پذیرش از طرف موسسه انجام می پذیرد).

 

برای مشاهده ویدئو های آموزشی مهاجرت، صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید.

 

وکلای دادگستری، موسسات حقوقی، موسسات کاریابی بین المللی،  موسسات اعزام دانشجو، حتی آژانس های مسافرتی، یا افراد حقیقی، برای فعالیت در حیطه ویزا و مهاجرت به کانادا باید از شورای قانونگذاری مهاجرت کانادا (ICCRC) مجوز داشته باشند؛ در غیر این صورت، هرگونه فعالیت آنها از دیدگاه کانادا در حیطه ویزا و مهاجرت غیر قانونی ست.

 

در سایت رسمی مهاجرت کانادا اعلام شده است که؛ اگر از بی تجربگی و کلاهبرداری این‌گونه افراد یا موسسات فاقد مجوز ICCRC متضرر شوید، هیچ راهی برای پیگیری و رفع اتهامات خود ندارید. پس فقط به مشاوران یا وکلای رسمی کانادا اعتماد کنید تا  در صورت بروز مشکل، مدافع منافع شما باشیم.

 

کشور کانادا فقط به وکلا و مشاوران رسمی مقیم کانادا که از iccrc مجوز دارند، اجازه فعالیت در حیطه مشاوره و انجام امور ویزا و مهاجرت به کانادا را می دهد.

وکلای دادگستری، موسسات، آژانسهای مسافرتی  و یا هر شرکت دیگری، بدون حضور وکیل یا مشاور رسمی مهاجرت کانادا، نمی‌توانند نامه دفاعیه از موکل خود به اداره مهاجرت کانادا ارائه دهند.

 

در صورت عدم وجود وکیل یا مشاور رسمی مهاجرت کانادا، این شرکتها یا افراد، یک ایمیل به نام شما درست می کنند و تمامی امور را به جای شما و با یک هویت جعلی انجام می دهند و گاها حتی اکانت و پسوورد را در اختیار شما نمی گذارند، یا اینکه به عنوان واسطه عمل کرده و تمامی امور مهاجرت یا ویزا را به یک مشاور یا وکیل رسمی کانادا می سپارند. فقط قرارداد مستقیم با مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به کانادا (مورد تایید ICCRC) را امضا کنید.

 

حتی اگر خودتان قصد انجام امور درخواست ویزای تحصیلی کانادا بدون مدرک زبان را دارید، با دقت کامل به نکات زیر توجه فرمایید، این نکات بر مبنای تجربه و اطلاعات دقیق مشاوران و وکلای مهاجرت موسسه تهیه و تالیف شده است.

ویزای تحصیلی کانادا بدون مدرک زبان ممکن است، اما تضمین صدور ویزا یک دورغ بزرگ است. ویزای 100% تضمینی کانادا وجود ندارد. هیچ شخص یا شرکتی آشنایی در سفارت کانادا ندارد. هیچگونه تفاوتی بین بررسی مدارک در کانادا وجود ندارد. هیچ دعوتنامه ای تضمین کننده صدور ویزای کانادا نخواهد بود. ویزای فوری یا VIP کانادا وجود ندارد. سفارت هیچ گونه آماری در خصوص تعداد قبول یا رد درخواست ویزا را اعلام نمی کند، تمام آمارهایی که در سایت های مختلف عنوان می شود که مثلا 90 درصد درخواست ویزای ایرانی ها ریجکت یا قبول شده است دروغی بیش نیست؛ تعداد قبول یا رد درخواست های ویزا هیچوقت اعلام نشده است. ارائه مدارک جعلی به سفارت کانادا عواقب جبران ناپذیری خواهد داشت.

 

نکته بسیار مهم در خصوص اخذ ویزای تحصیلی کانادابدون مدرک زبان: برخی از آژانسها یا شرکتهای مسافرتی یا تحصیلی چند نرخ برای خدمات درخواست ویزا در نظر گرفته اند: معمولی و تضمینی (ضمانت بازگشت وجه). این موضوع بدین صورت است که اگر هزینه درخواست ویزای معمولی را پرداخت کنید؛ یک کارآموز آن شرکت، خود را به جای شما جا زده و یک ایمیل به اسم شما درست می کند و درخواست ویزا می دهد (نام کاربری و رمز عبور را در اختیار شما نمی گذارند، همچنین از دیدگاه کانادا این نوع درخواست غیر قانونی ست.) علاوه بر غیر قانونی بودن این موضوع، احتمال خطا و ریجکتی به دلیل بی تجربگی کارآموز بسیار بالاست. اگر هزینه ویزای تضمینی را پرداخت کنید؛ یک غیر کارآموز باز هم با یک ایمیل از سمت شما درخواست ویزا می کند (نام کاربری و رمز عبور را در اختیار شما نمی گذارند، همچنین از دیدگاه کانادا این نوع درخواست غیر قانونی ست.).

این شرکتها برای توجیه تضمینی بودن ویزا، گاهی عنوان می کنند که از یک دعوتنامه رسمی و معتبر شرکت خودشان در کانادا برای افزایش شانس دریافت ویزای شما استفاده خواهد شد! (دعوتنامه نیز غیر قابل خرید و فروش است، و باز هم این فعالیت از نظر دولت کانادا، غیر قانونی ست)

 

توضیحات تکمیلی:

1. سوالی که برای بسیاری از متقاضیان ویزای کانادا پیش می آید این است که آیا بدون داشتن شینگن می‌توان ویزای تحصیلی کانادا دریافت کرد؟ داشتن ویزای شینگن برای درخواست ویزای تحصیلی کانادا الزام نیست اما تاریخچه ی سفر قوی، در پرونده ی درخواست شما برای دریافت ویزا موثر است. این مورد به صورت تجربی ثابت شده است. زمانی که افراد از سوی سفارت کانادا ریجکت می شوند در نامه ی ریجکتی سفارت کانادا موردی رو انتخاب میکنن با عنوان ضعیف بودن تاریخچه سفر و در هیچ کجا عنوان نشده که الزام به وجود ویزای شینگن خواهید داشت.

ویزای شینگن برای اثبات بازگشت شما از کانادا است؛ با داشتن ویزای شینگن به آفیسر کانادا تفیهم میگردد که اگر قصد ماندن در کشور دیگری را داشته اید در همان کشور عضو اتحادیه اروپا درخواست اقامت پناهندگی خود را مطرح می کردید. پس اگر دارای سفر هایی به کشورهای دیگر بوده اید و مدارک دیگر شما برای دریافت ویزای کانادا کامل است اجباری برای دریافت ویزای شینگن نخواهید داشت. فقط داشتن ویزای شینگن شانس شما را برای موفقیت در دریافت ویزای تحصیلی کانادا افزایش خواهد داد.

2. یکی از مواردی که می‌تواند در دریافت ویزای تحصیلی کانادا تاثیر گذار باشد، داشتن دعوتنامه معتبر است. حال این دعوتنامه می‌تواند از سوی یک دوست یا شرکت یا اقوام شما باشد. در صورتی که نمی‌توانید به دعوتنامه دسترسی داشته باشید لطفا اقدام به خرید دعوتنامه نفرمایید!

متاسفانه بسیاری از افراد یا شرکتها به دروغ عنوان میکنن که از دعوتنامه در پرونده ی شما استفاده شده و ما دعوتنامه را همراه با دیگر مدارک به سفارت فرستاده ایم! و شما نمی‌توانید دعوتنامه را مشاهده کنید چون منبع صدور دعوتنامه افشا می‌شود! یا اینکه از دعوتنامه های فاقد اعتبار یا دعوتنامه های جعلی برای درخواست ویزای کانادا استفاده میکنن که اتفاقا در مواردی دلیل ریجکتی و تحریم پنج ساله ویزای کانادا، همان دعوتنامه ی فاقد اعتبار است.

به یک آژانس یا شرکت مسافرتی یا حقوقی که صرفا یک شعبه در کانادا دارد و شما را به کانادا یک توریست یا دانشجو معرفی می کند و بابت دعوتنامه، هزینه ای را از شما طلب می کند! به هیچ عنوان اعتماد نکنید. اینگونه شرکتها اگر دعوتنامه واقعی ارائه دهند، برای اینکه در کانادا از خود سلب مسئولیت کنند، در دعوتنامه های خود عنوان می کنند که شما صرفا یک توریست یا متقاضی ویزای تحصیلی هستید و هیچگونه مسئولیتی در قبال شما ندارند.  این نوع دعوتنامه هیچ کمکی به پروسه دریافت ویزا نخواهد کرد و فقط بهانه ایست که هزینه بیشتری از شما مطالبه کنند. (دعوتنامه کانادا نه تضمین کننده ویزا خواهد بود و نه قابل خرید و فروش است).

3.در برخی از تبلیغات میبینیم که حرف از اخذ ویزای تحصیلی کانادا بدون مدارک، فقط با پاسپورت و موارد این چنینی زده شده است. واقعیت این است که بعضی از کارگزاران و عاملان ویزای تضمینی کانادا، اقدام به جعل مدارک و جعل ویزای شینگن یا سفرهای آسیایی متعدد می‌کنند و به خیال خود با این کار شانس ویزای کانادا متقاضی را افزایش می‌دهند. در صورتی که این کار نه تنها شانس اخذ ویزا را افزایش نمی‌دهد، بلکه در خواست متقاضی نیز ریجکت می‌شود. افسران ویزای کانادا برخی و در مواردی، تمامی ویزا های دریافتی متقاضیان را از سفارت کشور هایی که این ویزا را صادر کرده اند چک می‌کنند و اگر پی به جعلی بودن ویزا ببرند قطعا با درخواست ویزا مخالفت خواهند کرد و شخص خاطی را وارد بلک لیست 5 ساله خواهند کرد، حتی اعتراض شما برای اینکه شخص دیگری این مدارک را بدون اطلاع شما ارسال کرده است کاملا بی فایده خواهد بود.

4. در بسیاری موارد از مشاوران موسسه سوال شده که آیا رابطی در سفارت کانادا دارند و آیا دارای امتیاز خاصی در سفارت کانادا هستند؟ لازم به ذکر است که؛ هیچ کس نه رابطی در سفارت کانادا داشته و نه دارای امتیاز خاصی است. سیستم مهاجرت و ویزای کانادا بسیار دقیق بوده و بر مبنای قانون پایه ریزی شده و به نوعی هیچ شخصی جرات رابطه بازی در این سیستم را ندارد و باید تاکید کنیم کسانی که این مورد را عنوان میکنند، دارای تجربه کافی در این حیطه نبوده و میخواهند با این عناوین هر طور شده از موقعیت سوء استفاده کنند و از شما مبالغی را بابت دستمزد دریافت کنند.

5. در بسیاری از موارد کارگزاران ویزا عنوان می کنند که؛ در انتهای کار، مبلغ دستمزد و یا حق الوکاله را پرداخت کنید! این امر نشان دهنده ی آن است که شرکت یا شخص مذکور مبتدی بوده و شانس خود را با ارائه مدارک جعلی برای دریافت ویزای شما امتحان خواهد کرد؛ اگر با درخواست ویزا موافقت شد دستمزد را دریافت می‌کند و اگر با درخواست ویزا مخالفت شد و شما به صورت 5 ساله ریجکت شدین مشکلی نیست نفر بعدی ...!!!

6. مراقب باشید که چیزی با عنوان ویزای فوری کانادا وجود ندارد و فقط می‌توان زمان انگشت نگاری را با انتخاب کشوری که برای انگشت نگاری انتخاب می نمایید کوتاه تر کرد. و زمان تایید مدارک توسط سفارت تعیین می‌گردد و هیچ شخصی در کوتاه کردن زمان پاسخگویی سفارت دخالتی نخواهد داشت.

7. زمانی که سخن از ویزای تضمینی کانادا است، توجه داشته باشید که هیچ کس نمی‌تواند تضمین کننده صدور ویزا باشد، مگر اینکه آفیسر کانادا باشد.

8. گروگان گیری سند ملکی به عنوان ضمانت بازگشت از کانادا و یا دریافت مبالغ ضمانت نامه بانکی با عنوان ضمانت بازگشت شما!!!

لطفا توجه داشته باشید این کار کاملا غیر قانونی ست. برای درخواست ویزای کانادا، سفارت این کشور هیچگونه ضمانت بازگشتی در غالب سند ملک یا زمین یا ضمانت نامه بانکی از متقاضیان دریافت نمی کند. به هیچ عنوان اسناد خود را در اختیار سودجویان و افراد یا شرکتهایی که این موضوع را طلب می کنند، قرار ندهید که یک عمر پشیمانی به بار خواهد آورد (حتی اگر از دوستان و آشنایان شما این ریسک را قبلا انجام داده اند).

9. توجه داشته باشید که سفارت به هیچ شخص، موسسه، آژانس یا شرکتی هیچگونه امتیازی نمی دهد و متقاضی خود میتواند درخواست کننده ی ویزا باشد و الزامی برای انتخاب کارگزار از سوی سفارت ندارد. اما می‌تواند از تجربه ی کارگزاران دارای اعتبار استفاده نماید. این مورد را می‌توان با این مثال بیان کرد که شخصی برای دریافت حق خود در دادستانی میتواند شخصا از حق خود دفاع کند، در عین حال می تواند یک وکیل قانونی و با تجربه را انتخاب کند تا مدافع حقوق شخص باشد. اما دادگاه شخص را مجبور به انتخاب وکیل و مشاور نمی کند.

10. اگر دارای فرزند بین 6 تا 17 سال هستید میتوان بدون مدرک زبان و بدون داشتن تاریخچه سفر شینگن با استفاده از ویزای دانش آموزی کانادا  شانس دریافت ویزای کانادا برای دیگر اعضای خانواده را افزایش دهیم. ویزای دانش آموزی کانادا درصد موفقیت بالایی دارد.

11. لطفا توجه داشته باشید اگر خودتان درخواست کننده ی ویزا می باشید، حتی اگر دارای تاریخچه سفر قوی هستید، در کشورهایی بجز کشورهای همسایه ایران درخواست ویزای کانادا نفرمایید، به احتمال بسیار زیاد با درخواست شما موافقت نخواهد شد.

12. اگر نیروی مختصص هستید و در ارائه مدرک زبان و مدارک سابقه شغلی خود مشکلی ندارید، کانادا به وجود شما نیازمند است. در اولین قدم مسیر مهاجرت به کانادا می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

دریافت پذیرش و ویزای تحصیلی کانادا، یکی از بهترین راههایست که مهاجرت به کانادا را هموار میکند.

تحصیل در کانادا علاوه بر کسب امتیازات بالا برای دریافت اقامت دائم کانادا باعث می شود که بعد از فراغت از تحصیل نیز بتوانید با توجه به رشته و تخصص مهارتی ای که در مراکز آموزشی کانادا گذرانده اید کار پیدا کرده و درآمد کسب نمایید.

سوالات فراوانی برای کسانی که تحصیل در کانادا را برای روش مهاجرت خود انتخاب می کنند به وجود می آید. مانند:

آیا دریافت یا اخذ پذیرش و ویزا تحصیلی کانادا بدون مدرک زبان ممکن است؟ دریافت یا اخذ ویزا تحصیلی کانادا به دریافت اقامت دائم کانادا ختم می شود؟ معایب و مزایای دریافت پذیرش و ویزا تحصیلی کانادا چیست؟ آیا خانواده ی شخصی که ویزا تحصیلی کانادا دریافت میکند آنها نیز میتوانند همراه شخص درخواست کننده وارد کانادا شوند و مهاجرت کنند؟ آیا میتوان همزمان با تحصیل در کانادا کار کرد؟ دریافت ویزا تحصیلی کانادا چقدر زمان بر خواهد بود؟ آیا دریافت ویزا تحصیلی کانادا شرایط سنی خاصی دارد؟ و ...

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا ، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما

 

مطالب پیشنهادی:

ویزای دبی

اطلاعات تکمیلی

قیمت

طبق درخواست

مدت اقامت

طبق درخواست

مدت اعتبار

طبق درخواست

مدت اخذ ویزا

طبق درخواست


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


Ali :

سلام‌ما پذیرش مستقیم با نمره تافل گرفتیم و شهریه ی دانشگاه رو پرداخت کردیم ولی ets کنسل کرد الان باید چیکار کنیم بدون نمره زبان اقدام کنیم یا با همون تافلی که کنسل شده؟ ممنون که به همه سوال ها پاسخ میدید

با درود 

درخواست ویزای تحصیلی کانادا بدون مدرک زبان توصیه نمی شه

asghar :

با سلام و احترام بنده قصد دارم برای گرفتن پذیرش در مقطع دکتری برای دانشگاه آلبرتا در ادمنتون اقدام کنم. یکی از اساتید این دانشگاه برای من مناسب می باشد ، با توجه به اینکه ایشون جواب ایمیل های بنده را ندادند ، آیا برای شما مقدور می باشد که از جانب من با ایشان به صورت فیزیکی صحبت کنید ؟ با تشکر

با سلام  و احترام

خیر

سهند :

با سلام من برای مقطع فوق لیسانس از دانشگاه مونترآل ایالت کبک با نمره B1 آزمون TEF پذیرش گرفتم، و باید برای study permit اقدام کنم. آیا مدرک و نمره زبان برای اداره مهاجرت ویزای تحصیلی هم نیاز هست؟ آیا ممکنه بخاطر نمره کم TEF ریجکت بشم؟ در ضمن من ویزای توریستی 5 ساله دارم

ارائه مدرک زبان می تواند در تصمیم گیری آفیسر ویزای تحصیلی تاثیر گذار باشد

Abolfazl :

ایا می توان بعد از کنکور از طرف دانشگاه کانادا به کانادا مهاجرت کرد درصورتی که بخشی از هزینه هارا خودشان بپردازند مانند هزینه گرفت ویزا و شهریه دانشگاه و .....

هزینه گرفتن ویزا را کسی به شما پرداخت نمی کند، اما اگر موفق بشید از دانشگاههای کانادا بورسیه دریافت کنید، می توانید پس از فارغ التحصیلی کار پیدا کنید و درخواست اقامت کانادا داشته باشید

کتایون :

سلام.متقاضی ویزای تحصیلی بدون مدرک زبان در ونکوور هستم.دانشجوی کارشناسی ارسد ترم آخر هستم.47 سال دارم و متاهل هستم و پسر زیر 15 سال دارم تا 10 میلیارد تمکن مالی داریم.

بهتر است بدون مدرک زبان برای ویزای تحصیلی اقدام نفرمایید و با توجه به سرمایه عنوان شده بهتر از برنامه های مهاجرت از طریق ثبت شرکت در کانادا و سرمایه گذاری در نیوبرانزویک کانادا را مطالعه بفرمایید

پریا :

سلام برای ویزای تحصیلی بهتره من تنها اقدام کنم و بعد رسیدن به کانادا برای همسر وفرزندم درخواست ویزا کنم یا همزمان کار رو پیش ببرم؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

بسته به شرایط هر پرونده متفاوت است.

الهام :

سلام. من شنیده ام که میتوان برای ویزای تحصیلی به کانادا بدون مدرک زبان اقدام کرد به این صورت ک قبل از ورود به دانشگاه دوره زبان انگلیسی را باید شرکت کنم.میخواهم برای mba رشته حسابداری و یا گرایش مرتبط ادامه تحصیل دهم‌. ابا امکان داره و هزینه حدودی دوره زبان و دانشگاه در این رشته چقدر براورد میشه به صورت حدودی...ممنون

مشاور مهاجرت و ویزا:

به صفحه هزینه های تحصیل در کانادا مراجعه فرمایید.

Reza Barbod :

با سلام من مدرک خلبانی دارم و میخواستم مهاجرت بکنم به کانادا. طبق قانون هر خلبانی باید لایسنس رو با قوانین اون کشور به روز بکنه و تبدیل بکنه. من برای تبدیل این لایسنس باید به آکادمی های پرواز مراجعه بکنم و این پروسه 1 سال زمان بر هست. طبق قانون من بعد این 1 سال اجازه 1 سال کار دارم که اگه 1 سال کار تمام وقت داشته باشم میتونم بعدش درخواست pr بدم. تو رشته خلبانی ما درس ها رو به صورت انگلیسی میگدرونیم و امتحانات هم به انگلیسی برگذار میشه . بعلاوه اینکه ما امتحان زبانی رو هم میگذرونیم که همه خلبان ها اونو داریم. الان مشکل من اینه که بدون داشتن مدرک زبان آیلتس من میتونم ویزای تحصیلی بگیرم؟

نقیب الله اوکتای :

ویزای تحصیلی کانادا رو میخواهم

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط مهاجرت، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

fatima :

سلام.ایا امکان اخذ ویزا کاری کانادا بدون داشتن مدرک زبان وجود داره? سپاسگذارم

مشاور مهاجرت و ویزا

تقریبا غیر ممکن است.

مسیح امینی :

سلام. من 16 سالمه و یکسال دیگه یعنی 17 سالگی برای تحصیل و اقامت برم کانادا. رشتم ریاضیه و تا سال دیگه مدارک فنی حرفه ایی طراحی سایت و برنامه نویسی اندرویدم میگیرم. میشه یکم راهنماییم کنید ممنون میشم:))

مشاور مهاجرت و ویزا

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره مهاجرت قانونی، توسط وکیل رسمی مهاجرت، به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

فرامرز :

سلام ساده ترین راه مهاجرت به کانادا برای شخصی با مدرک دیپلم تجربی و 20 سال سن چیست و برای سال اول چقدر سرمایه می خواد ؟ی

مشاور مهاجرت و ویزا

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

احسان :

سلام تا چه سنی جهت ویزای کاری المان میشه اقدام کرد

مشاور مهاجرت و ویزا

محدودیت سنی با توجه به انتخاب برنامه مهاجرتی تعیین میگردد.


برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

Aynaz safarzadeh :

سلام . مبلغ اخذ مشاوره برای اقامت کانادا چقدر است؟ البته من در حال حاضر در تورونتو هستم به صورت توریستی

مشاور مهاجرت و ویزا

برای بهره مندی از مشاوره وکیل مهاجرت در تورنتو کانادا، به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

مريم عزيزي :

سلام در مورد ويزاي تحصيلي كانادا بدون مدرك زبان سوال داشتم به چه صورت ميباشد وشرايطش چيست

مشاور مهاجرت و ویزا

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

رضایی :

من فوق لیسانس فیزیک دارم و 37 ساله هستم زبان در حد مقدماتی در حد ایلتس 4 آیا می توانید برای من پذیرش تحصیلی بگیرید؟

مشاور مهاجرت و ویزا

هر شخصی می تواند درخواست ویزای تحصیلی داشته باشد. اما آیا شرایط دریافت پذیرش و ویزا را دارد یا خیر. این شرایط باید به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد.


برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

nabipoor :

سلام و عرض ادب بنده برای خانمم از کالج سنکا دوره 2 ساله پذیرش گرفتم ایشان مدرک ایلتس 6.5 و ویزای شینگن دارندو همچنین ما یک دختر 3 ساله داریم به نظر شما برای ویزا ما 3 نفر با هم اقدام کنیم یا همسرم با دخترم جدا و من بعد از انها البته بنده و دخترم هم ویزای شینگن داریم و تمکن مالی هم مشکلی نداریم ممنون میشم که راهنمایی بفرمایید

مشاور مهاجرت و ویزا

یکی از ملاکهایی که آفیسر ویزا بر روی آن نتیجه گیری می کند این است که میزان وابستگی خانواده گی همسر شما به کشور مبدا چقدر است. در صورتی که تمامی اعضای خانواده برای ویزا اقدام کنند ممکن است آفیسر به ماندن فرد درخواست کننده شک کرده و درخواست ویزا را رد کند. ترجیحا در صورتی که امکان آن را دارید به صورت جداگانه پس از چند ماه از رفتن همسرتان به کانادا اقدام به دریافت ویزا نمایید. البته ممانعتی برای درخواست تمامی اعضای خانواده وجود ندارد.

امیرحسین ادبی :

درود و خسته نباشید. من 36 سالمه متاهلم لیسانس اقتصاد بازرگانی دارم که سال 86 از دانشگاه آزاد گرفتم سطح زبانم در حد المنتری هست اما دارم الان ادامه میدم سند ملکی و تجاری دارم و مقداری پول بهترین راه برام جهت کانادا چه روشی میباشد. ممنون

مشاور مهاجرت و ویزا

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

مجتبی خاوری :

سلام. من مدتیه که دنبال مهاجرت به کانادا هستم و اطلاعات ضدو نقیض زیادی رو بهم دادند تا با سایت شما اشنا شدم و احساس میکنم میتونم با شما به نتیجه برسم. شرایط کلی من به این شکل است: سن 37 سال متاهل زبان در حد ایلتس6 ولی بدون مدرک زبان که میتونم با شرکت در ازمون دریافت کنم یک فرزند 6 ساله دارم. حدود 12 سال سابقه کار IT دارم. فوق دیپلم کامپیوتر هستم با معدل بد 12 دارای مدارک فنی حرفه ای و مدارک مایکروسافت در زمینه شبکه و گپ تحصیلی 10 سال. ایا امکان مهاجرت از طریق پذیرش در دوره های کوتاه مدت کالج هست یا خیر؟ ممنون میشم از طریق ای میل پاسخ بدبد.

مشاور مهاجرت و ویزا

اطلاعاتی که می فرمایید برای بررسی دقیق کافی نیست، اما به صورت کلی شرایط مناسبی دارید در حیطه آی تی استارتاپ های موفقی به کانادا معرفی کرده ایم. لطفا،

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

اسماعیل رفیعی :

سلام خانواده 4نفره خودم 39سال دارم وده سال سابقه کار در دانشگاه وخانمم 33سال وخانه دار. فوق لیسانس عربی دارم ودو پسر, یکی 6ویکی4ساله سرمایه تقریبی600ملیون آیا راهی برای اخذ اقامت کاتادا داریم

مشاور مهاجرت و ویزا

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

Darya :

آیا داشتن سو پیشینه در گرفتن ویزای تحصیلی کانادا اثر منفی دارد؟با توجه به این که آفیسر از همه گواهی عدم س پیشینه نمی خواد لازمه که بیان بشه؟ سوال دومم هم اینه که آیا اقدام برای اکسپرس انتری تاثیر منفی در پذیرش ویزای تحصیلی دارد؟

مشاور مهاجرت و ویزا

ممکن است که مخفی سازی واقعیت برای شما دردسر ساز شود. همچنین ثبت نام در سیستم اکسپرس اینتری تاثیری برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا نخواهد داشت.

امیرحسین باوی :

باسلام وعرض ادب دررابطه با ویزای تحصیلی میخواهم اقدام نماییم متشکرم

مشاور مهاجرت و ویزا

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

نرگس قنبري : سلام من ويزاي توریستي پنج ساله رو دارم الان ونكوور هستم پسرم رو براي يك سال همراهي ميكنيم. برا كلاس ١٢ ثبت نام كرديم و هزينه پرداخت كرديم الان ميخوام ويزامو به تحصيلي تغيير بدم زيان هم مسلط نيستم آيا تغيير ويزا بدون مدرك زبان امكانپذيره و هزينه و مدت زمان تغيير چقدر مي باشد

مشاور مهاجرت و ویزا:

در واقع status شما میتواند تغییر کند نه ویزای شما، ویزاها به یکدیگر تبدیل نمی شوند. بله میتوانید بدون مدرک زبان نیز وارد یکی از دوره های تحصیلی شوید و پس از آن ورارد بازار کار شده و درخواست اقامت دائم کانادا داشته باشید. مدت زمان و هزینه آن نیز، بستگی به انتخاب رشته، شهر و مرکز آموزشی شما خواهد داشت و بسیار متغییر است.

Mona :

سلام .من ٣٧ سالمه فارغ التحصيل رشته حسابداري هستم حدودا ١١ سال سابقه كار مرتبط با رشته ام دارم ،مي خواستم بدونم اگر بخوام براي فوق ليسانس در كانادا اقدام كنم بدون مدرك آيلتس شما مي تونين براي من اقدام كنيد و هزينه اش چقدر مي شه ،و ضمنا من از نظر تمكن مالي مي تونم ٦٠٠ ميليون رو صورتحساب ارائه كنم ولي برام دانشگاهي كه پذيرش مي گيرين مهمه ضمن اينكه معدلم هم پايينه ١٢.٧٥ ولي شركتهاي خوبي كار كردم (آخرين محل كارم تويوتا بوده )

مشاور مهاجرت و ویزا:

شانس شما برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا خوب است اما به بررسی دقیق شرایط شما نیاز خواهیم داشت.

هزینه ها با توجه به انتخاب روش مهاجرت و دریافت ویزا و شرایط هر متقاضی متفاوت است و فقط در جلسات مشاوره عنوان می گردد.

میتوانید برای بهره مندی از مشاوره رایگان به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه و یا اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

پیمان :

سلام شرایط ویزای تحصیلی بدون نیاز به مدرک زبان

مشاور مهاجرت و ویزا:

شرایط در همین صفحه به صورت دقیق عنوان شده است، لطفا به طور کامل مطالعه فرمایید.

میتوانید برای بهره مندی از مشاوره رایگان به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه و یا اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

سیف الله حیدری :

آیا در کانادا اقامت برای کار هم میتوان دریافت کوند

مشاور مهاجرت و ویزا:

بله بسیاری از افراد از روشهای مختلف کاری به کانادا مهاجرت کرده اند.

Elham Shahbazee :

سلام با توجه به اینکه من 40 سال سن دارم و گپ تحصیلی بالا ... بدون مدرک زبان می تونم پذیرش تحصیلی بگیرم؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

در صورتی که مدارک شغلی معتبر با تحصیلات خود داشته باشید بله امکان پذیر است.

Milad :

سلام برای آمریکا اقدام نمیکنین؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

به صفحه ویزای تحصیلی آمریکا مراجعه فرمایید.

مهدی فلاح نژاد :

سلام . آیا فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد در رشته کامپیوتر میتونند بدون فاند ویزای تحصیلی بگیرند ؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

بله امکان پذیر است.

الهه خسروی :

سلام ویزای تحصیلی کانادا بدون مدرک زبان امکان پذیر است؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

بله در برخی از رشته ها و شرایط که صدور ویزا را به خطر نیاندازد ممکن است.

گیتسا یوسف پور :

سلام من 32 ساله متاهل یک فرزند 8 ساله دارم.میخواستم ابتدا اگه بشه برای ویزای تحصیلی بدون مدرک زبان اقدام کنم .رشته کارشناسی ناپیوسته حسابداری بازرگانی دانشگاه غیر انتفاعی سراسری بودم.4 ساله فارق التحصیل شدم.مدرک کاردانی هم همین رشته بودم.تمکن مالی و سند ملک باهم 40هزار دلار کانادا میشه.آیا سرایطشو دارم. اگه برای دخترم اقدام کنیم چطور؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

معمولا برای درخواست ویزای تحصیلی باید تمکن مالی نقدی بیش از 50 هزار دلار داشته باشید که اثبات کنید از پس هزینه های خود بر خواهید آمد.

الهه خسروی :

سلام هزینه درخواست ویزای تححصیلی در کالج بدون مدرک زبان(ایلتس 5 اکادمیک دارم اما کم است) چقدر است؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

هزینه ها با توجه به انتخاب مرکز آموزشی، انتخاب رشته، و شرایط هر متقاضی متفاوت است و فقط در جلسات مشاوره عنوان می گردد.

Ali dl :

اگر از ترم ژانویه به دبیرستان های کانادا برویم ، ایا باید شهریه مدرسه را کامل پرداخت کنیم یا هزینه شهریه فقط برای ماه هایی است که واقعا در کانادا حضور داریم؟

Ali dl :

اگر از ترم ژانویه به دبیرستان های کانادا برویم ، ایا باید شهریه مدرسه را کامل پرداخت کنیم یا هزینه شهریه فقط برای ماه هایی است که واقعا در کانادا حضور داریم؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

عموما برای دریافت پذیرش از مدارس کانادا باید هزینه کامل یک سال را پرداخت نمایید.

عماد مشعشعی :

با سلام ما برای ویزای تحصیلی کانادا برای همسرم که ۳۱ سالشه میخواستیم اقدام کنیم ویزای شینگن هم نداریم.سند ملک و گردش تا ۲۰۰ یا ۳۰۰ میلیون هم داریم آیا امیدی هست؟

مشاوره مهاجرت و ویزا:

باید تمکن مالی و دانش زبان خود را افزایش دهید، در صورتی که شغل مرتبط با آخرین مدرک تحصیلی داشته اید مشکلی نخواهید داشت.

ندا رنجبر :

با سلام. من فوق لیسانس جی آی اس از دانشگاه خواجه نصیر طوسی هستم با معدل ۱۸.۳۵. و ایلتس ۷ دارم. اما رایتینگم نمرش ۵.۵ هست. و فقط دو مقاله کنفرانسی بین المللی دارم. و پنج سال و نیم از فارع الاحصیلیم گذشته. فقط هم دو سال سابقه بیمه دارم. امیدی برای گرفتن پذیرش برای من هست؟ سنم هم ۳۳ سال هست

مشاوره مهاجرت و ویزا:

برای دریافت پذیرش تحصیلی شانس خوبی دارید، اما برای دریافت بورسیه تحصیلی شانس کمی دارید، و برای بالا بردن شانس دریافت ویزا باید تمکن مالی مناسبی ارائه دهید. که توانایی مالی خود را برای پرداخت هزینه های تحصیل و زندگی در کانادا اثبات کنید

 

سجاد :

سلام من دانشجوی دکترا هستم رشته ام مهندسی برق هست، می خوام برای فرصت مطالعاتی خارج از کشور اقدام کنم. می خواستم ببینم برای کدوم کشورها راحت تر، ارزان تر و سریعتر می توان ویزا گرفت؟ ممنون میشم راهنمایی کنید. با تشکر

مشاوره مهاجرت و ویزا:

تقریبا هیچ کشوری این سه ویژگی را همراه باهم ندارد (راحت تر، سریعتر و ارزان تر) میتوانید شانس خود را با ارسال رزومه به ایمیل اساتید بین المللی کشورهای آلمان، اتریش، هلند، کانادا امتحان کنید.

مهدی :

با سلام . آیا با اخذ ویزای دانش اموزیبرای فرزندم میتوانیم خانوادگی اقامت داشته باشیم ؟

مشاوره مهاجرت و ویزا:

در ابتدای کار یکی از والدین میتواند درخواست ویزا دهد و در مرحله بعدی شما دیگر اعضای خانواده میتوانند درخواست ویزا داشته باشند. اما اگر بخواهید برای اقامت دائم کانادا اقدام کنید باید وارد یکی از برنامه های مهاجرتی کانادا شوید، که در این مرحله همراه شما در کانادا خواهیم بود.

علیرضا :

با سلام و احترام.هزینه اخذ اقامت از طریق استارتاپ چقدر و مدت زمان آن چقدر هست؟ آیا این خدمات را تضمینی انجام میدهید؟ متشکرم

مشاوره مهاجرت و ویزا:

هزینه ها و مدت زمان انجام پروسه با توجه به نوع بیزینس پلن و انتخاب راه تعیین و فقط در جلسات مشاوره عنوان می گردد.

Azadeh :

خواهش میکنم ناامیدم نکنید.خودم ناراحت هستم بخاطر شرایطی که برای خودم ایجاد کردم.اما ادامه میدهم راه را بامید خدای یکتا.من فارغ التحصیل لیسانس رشته ی گرافیک هنرهای زیبای دانشگاه تهران هستم اکنون سی و نه سال دارم.می خواهم بدانم از کدام دانشگاه می توانم فاند بگیرم.یا اگر نمی توانم بهترین پیشنهاد و راه برایم چیست.متشکرم اگر جوابم را زودتر بهید.بزرگوارید.مرسی

مشاوره مهاجرت و ویزا:

هیچوقت در هیچ مسیری نا امید نباشید. اگر به دونبال فاند تحصیلی هستید باید دانش زبان خود را تقویت ساخته و حداقل یک مقاله بین المللی ارائه دهید، سپس میتوانید به سایت دانشگاهها مراجعه کرده و رزرومه خود را برای استادان همان دانشگاه ارسال کنید. ممکن است زمان بر باشد، اما میتوانید با صبر و حوصله بلاخره نظر یک استاد را برای دریافت فاند جلب کنید.

مهرداد درتاج :

سلام،میخواستم راجع به ویزای کاری یا تحصیلی فرزند اطلاعات بدهید.متشکرم

مشاوره مهاجرت و ویزا:

لطفا صفحه ویزای دانش آموزی کانادا را مطالعه فرمایید.

hadi :

سلام من ویزای کانادا توریستی دارم.ولی برای دانشجویی میخوام اقدام کنم .تا بتونم همسرم را با خودم ببرم .تنها مشکل من نداشتن ایلتس هست . آیا واقعا میشه بدون داشتن آیلتس مدرک زبان اقامت دانشجویی گرفت.و اینکه آیا میتونم همسرم را با خودم ببرم با تشکر

مشاوره مهاجرت و ویزا:

در صورتی که بتوانید تمکن مالی بالا ارائه دهید، دریافت ویزای تحصیلی کانادا بدون مدرک زبان امکان پذیر است. همچنین همسر شما نیز اجازه دریافت ویزای فول تایم کاری را خواهد داشت و میتواند همراه شما در کانادا بماند و به صورت فول تایم مشغول به کار شوند.

علی حقیقی :

با سلام و احترام.اول از همه میخواستم از بابت طراحی سایت و اطلاعات خوب و صادقانه ایی که در سایت بارگذاری شده تشکر کنم. امروز چند ساعت وقت گذاشتم و مطالب مفید شما رو خوندم و از اینکه مطالب سایتتون رو مطالعه کردم بسیار خوشحال شدم. تبریک میگم بخاطر زحمات خوب و مثبت شما. در خصوص اتریش و ویزای تحصیلی اتریش میخواستم اطلاعاتی بدست بیارم بخصوص اگر ویزای تحصیلی در مورد یادگیری زبان المانی باشه در اتریش و بعد از اون رفتن به یک کالج و یادگیری یک رشته تخصصی و کاربردی (عملی مثل فنی حرفه ایی در ایران) و سپس جویای کار شدن. ممنون میشم اگر بنده رو راهنمایی بفرمایید.

مشاوره مهاجرت و ویزا:

متشکرم از نظر مثبت شما. اول از همه اینکه برای دوره زبان آموزی به هیچ عنوان ثبت نام نفرمایید، چون به احتمال زیاد ریجکت خواهید شد. یک دوره آموزشی مربوط به رشته خود در دانشگاه و یا کالج انتخاب نمایید و پذیرش آن رشته را درخواست دهید، در صورتی که مدرک زبان نداشته باشید پس از گذراندن یک دوره زبان میتوانید در رشته ای که پذیرش آن را دریافت نموده اید ادامه تحصیل دهید. و پس از دریافت سرتیفیکیت وارد بازار کار مربوط به رشته خود شوید.

حفیظ الله :

سلام خدمت دست اندرکاران خوب تان! سوالم این هستش که من ادمیشن برای آموزش زبان انگلیسی را گرفته ام و چندی بعد مصاحبه ام هست حالا میخوام بدانم که در موقع مصاحبه اگر در خواست مترجم کنم آیا به ضرر من تمام خواهد شد؟ چون انگلیسی را خیلی روان صحبت نمیتونم

مشاوره مهاجرت و ویزا:

برای دوره زبان آموزی درخواست ویزای تحصیلی کانادا نفرمایید، احتمال بسیار زیاد ریجکت خواهید شد. میتوانید پذیرش بگیرید اما آفیسر با ویزای شما موافقت نخواهد کرد.

نیما :

سلام.من میخوام برای یکی از دانشگاهای کانادا اپلای کنم و یه دوره تحصیلی PhD با فاند بگیرم.خواستم ببینم اگه اکسپتنس دانشگاه رو داشته باشم احتمال اینکه ویزا بدم بهم چقدره؟از این بابت نگرانم که یه سری جاها خوندم تاریخچه سفری مهمه و من تاریخچه سفریم تقریبا حالیه. و اینکه من برای ویزای شنگن هلند اقدام کردم که ریجکت شد بخاطر عدم بیان قصدم از سفر(در حالی که برای کنگره بود و دعوت نامه مهر دار شده کنگره رو بهشون دادم) و عدم وجود دلایل کافی برای برگشت(در حالی که دانشجو بودم و نمیتونستم به هر حال برنگردم و تحصیلم رو تموم نکنم)خواستم ببینم این ریجکتی آیا تاثیر بزرگی رو گرفتن ویزای کانادا میذاره یا اصلا میشه بیانش نکرد؟

مشاوره مهاجرت و ویزا:

خیر نمیتوانید ریجکتی خود را برای درخواست ویزای تحصیلی کانادا پنهان کنید. باید تمکن مالی خود را حتی با گرفتن فاند از دانشگاههای کانادا اثبات نمایید تا شانس دریافت ویزای خود را افزایش دهید.

Alidl :

باسلام اگر قصد تحصیل در دبیرستان های کانادا را داشته باشیم از یازدهم اونجا برم بهتره یا دوازدهم ، و ایا مدرک زبان الزامی است؟؟

مشاوره مهاجرت و ویزا:

اگر آخرین مقطع تحصیلی شما در کشور خودتان 11 باشد، باید در مقطع دوازدهم مدارس کانادا ثبت نام شوید. خیر برای دریافت پذیرش و ویزای دانش آموزی کانادا به مدرک زبان نیازی نخواهید داشت.

پدرام :

سلام 43 سالمه متاهلم با مدرک کارشناسی برق قدرت از دانشگاه آزاد با معدل 14.01 و 18 سال سابقه کار.آیا میتونم برای ارشد در کانادا بدون آیلتس اقدام کنم؟آیا با توجه به گپ تحصیلی زیاد (18 سال)شانسی برای ویزا شدن دارم؟البته نامه تمکن مالی بالای 600 میلیون رو میتونم از بانک بگیرم. ممنون

مشاوره مهاجرت و ویزا:

در صورتی که شغل مرتبط با تحصیلات خود داشته باشید مشکلی نخواهید داشت. اما در غیر این صورت شانس زیادی برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا نخواهید داشت.

الهام :

من يه راهي ميخوام كه سريعتر و تضميني ويزاي تحصيلي كانادا رو بگيرم، چون يك سال ديگه مدرك آيلتس اكسپاير ميشه، ممنون ميشم اگه راهنماييم كنين

مشاوره مهاجرت و ویزا:

در صورتی که مدرک زبان آیلتس 6.5 داشته باشید و تمکن مالی مناسب؛ پروسه پذیرش و دریافت ویزای تحصیلی کانادا تسهیل خواهد شد.

مریم :

سلام و وقت بخیر، در زمینه پذیرش دانشگاه بدون مدرک زبان می خواستم شرایط رو بدونم، من فوق لیسانسم رو از دانشگاه upm مالزی دریافت کردم و ۳ سال رو اونجا به زبان انگلیسی خوندم، ایا در مونترال دانشگاهی هست که بدون نیاز به زبان بشه پذیرش گرفت؟در ضمن معدلم 17.5 هست. متشکرم

مشاوره مهاجرت و ویزا:

بله مراکز آموزشی در کانادا هستند که مشروط به ارائه مدرک زبان پذیرش می دهند و شما باید دوره زبان را در کانادا گذرانده سپس وارد دوره تحصیلی مربوط به رشته انتخابی خود شوید.

سالومه :

سلام هزینه ادامه تحصیل برای دکترا چقدر است؟ مدرک زبان ندارم

مشاوره مهاجرت و ویزا:

امکان ادامه تحصیل در مقطع دکتری بدون داشتن مدرک زبان وجود ندارد

 

محمدرضا نوری زادگان :

با سلام برای ویزای تحصیلی کانادا سن مطرح میباشد؟ من ۲۹ سال دارم وحتما باید مبلغ ۶۰ میلیون تومان پول داشته باشم

مشاوره مهاجرت و ویزا:

ممانعتی سنی برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا نیست اما باید معقول باشد. به فرض مثال کسی که 35 سال دارد و مدرک دیپلم داشته معقول نمی باشد.

Mina abedi :

سلام خسته نباشيد من دانشجو أدبيات فرانسه هستم مي خواستم ببينم در چه مقطعي ميتونم بورس تحصيلي بگيرم؟و شرايطش چيه؟

مشاوره مهاجرت و ویزا:

در شرایط خاص میتوانید در مقاطع دکتری و یا فوق لیسانس درخواست فاند داشته باشید.

مجتبی چلنگر :

من بعد تحصیل میخوام تو همون کشور بمونم میخواستم بدونم کدوم کشور اقامت دائم یا تابعیت راحتری به مهاجر ها میده؟

مشاوره مهاجرت و ویزا:

کانادا، آلمان، اتریش کشورهایی هستند که بعد از تحصیل شانس دریافت اقامت دائم را خواهید داست. اگر تمایل دارید شرایط شما به صورت دقیق برای مهاجرت مورد بررسی قرار گیرد به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید

مریم معدلی :

سلام روز بخير براى ويزاى تحصيلى بدون ايلتس ميخواستم اقدام كنم، لطف ميكنيد راهنمايي بفرماييد و اگر لازم است وقت مشاوره بدهيد ممنون

مشاوره مهاجرت و ویزا:

در صورتی که تمکن مالی بالا ارائه دهید میتوانید دوره ی زبان را قبل از ورود به دوره آموزشی خود در کانادا بگذارید اما شرایط شما باید به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد. برای دریافت مشاوره تخصصی میتوانید به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه نمایید و یا برای بررسی رایگان شرایط خود میتوانید فرمهای ارزیابی رایگان را تکمیل فرمایید.

لیلا :

با سلام جهت اثبات تمکن مالی صرفا پرینت باقیمانده حساب کافی هست یا گردش حساب ۴ ماهه اخیر هم مورد نیازه ضمنا داشتن ویزای مولتی کانادا روند صدور ویزای دانشجویی را سریعتر میکنه از این نظر که نیاز به انگشت نگاری نیست؟

مشاوره مهاجرت و ویزا:

ارائه مدارک مالی و تمکن مالی با توجه به شغل هر متقاضی متفاوت است، برای برخی از مشاغل ارائه گردش حساب الزامی نیست و برای برخی مشاغل الزامی می باشد.

Shght :

اگر قصد تحصیل در دبیرستان های کانادا را داشته باشیم و اشنایی را اونجا نداشته باشیم ،ایا مدارس میتونن قیم ما بشوند

مشاوره مهاجرت و ویزا:

بله افرادی هستند که با شرایط خاص میتوانند به عنوان قیم شما در کانادا انتخاب شوند و بتوانید به واسطه ی آنها ویزای دانش آموزی کانادا دریافت نمایید.

Alidl :

حداقل میزان معدل برای ورود به دبیرستان های کانادا چند هستش ؟و اگر کسی بخواد برای سال ۱۲ به دبیرستان های کانادا بره ،معدل اخرین سال تحصیلش از معدل دو سال قبلش مهم تر هستش ؟

مشاوره مهاجرت و ویزا:

معدل برای پذیرش در دبیرستانهای کانادا و دریافت ویزای دانش آموزی کانادا ملاک نیست.

Ali dalili :

سلام اگر در دبیرستان های کانادا مشغول تحصیل باشیم،با گرفتن دیپلم و ورود به دانشگاه میتونیم اقامت دائم کانادا را بگیریم یا باید مدرک لیسانس را بگیریم و بعد برای اقامت دائم اقدام کنیم

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

بعد از اتمام دوره تحصیلی در کانادا در برخی رشته ها و برخی استانها میتوانید درخواست اقامت دائم کانادا داشته باشید و در برخی از رشته ها و استان ها باید بعد از فارغ التحصیلی و دریافت مدرک مشغول به کار شوید و پس از 1 سال تجربه کار کانادایی درخواست اقامت دائم داشته باشید.

اسماعیل یزدانی :

سلام در مورد اقامت در کانادا

مشاوره ویزا و مهاجرت

با سلام و احترام 

در صورتی که تمایل دارید شرایط شما برای دریافت اقامت کانادا مورد بررسی قرار گیرد به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

هما :

سلام وقت بخیر اگر شخصی فقط خودش ویزای شینگن داشته باشه و بخواد. برای خودش و همسر و فرزندش درخواست ویزای توریستی یا تحصیلی کانادا رو بده امکان داره یا اینکه هر سه نفر باید شینگن رو داشته باشن؟

مشاور مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

داشتن ویزای شینگن شانس شما را برای دریافت ویزای توریستی کانادا بالا خواهد برد؛ الزامی برای ارائه تاریخچه سفر شینگن وجود ندارد. و در صورتی که بتوانید تمکن مالی و دلیل قانع کننده برای ادامه تحصیل خود ارائه دهید با ویزای تحصیلی شما در کاناد موافقت خواهد شد و همسر فرد متقاضی نیز ویزای کار کانادا دریافت خواهد کرد؛ فرزندان شما نیز میتوانند به صورت رایگان در کانادا تحصیل کنند.

هومن احمدی :

سلام وقت بخیر،من ۲۹ سالمه،مدرک لیسانس دامپزشکی دارم،از نظر مالی ۳۰۰ میلیون دارم،مجرد هستم،ایلتس ۷ دارم،آیا میتونم برای تحصیل پرستاری توی کانادا اقدام کنم؟ و شرایط ش چگونه ست! ممنون

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

بله اما باید تمکن مالی خود را افزایش دهید چون تحصیل در رشته پرستاری در کانادا ارزان قیمت نیست. میتوانید برای آنکه شرایط شما برای مهاجرت کانادا به صورت دقیق بررسی گردد به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه نمایید.

fard :

سلام من قبلا فرم ارزیابی پر کردم و واجد شرایط برای ویزای توریستی کانادا شناخته نشدم. من فوق لیسانس زبان دارم و ۳۸ سالمه میخواستم ببینم میشه ویزای تحصیلی بگیرم که بتونم با گذراندن ۶ ماه حداقل در کانادا تحت عنوان تحصیل مشغول باشم؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

بله میتوانید با گذراندن دوره های آموزشی در کانادا و دریافت سرتیفیکیت ویزای کار کانادا دریافت کرده و سپس درخواست اقامت دائم کانادا داشته باشید.

زهرا باباجانی ّور :

سلام و عرض ادب میخواستم پذیرش تحصیلی در مقطع دکتر ا برای کانادا قدام کنم و رزومه تحصیلی خوبی دارم رشته تحصیلی ام علوم سیاسی وروابط بین دلملل میباشد

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید تا شرایط شما برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا مورد بررسی کارشناسان موسسه قرار گیرد.

مسعود رسولی :

گرفتن ویزای تحصیلی (مستر) بدون مدرک زبان

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

درخواست ویزای تحصیلی کانادا بدون مدرک زبان امکان پذیر است. لطفا به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه و فرم ارزیابی تحصیلی را تکمیل نمایید.

Babak :

سلام من دارای لیسانس مهندسی عمران از دانشگاه سراسری با معدل ۱۲.۸ هستم و فوق لیسانس زلزله از دانشگاه ازاد.و دارای ایلتس اکادمیک ۷ و تسلط جزی زبان فرانسه دارم.سنم هم ۲۷ سال است.سابقه کار مرتبط دارم و همچنین مدرک نظام مهندسی و چند سرتیفیکیت.ایا میتوانم پذیرش تحصلی کاندا بگیرم؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

بله در صورتی که در انتخاب مرکز آموزشی خود دقت کافی داشته باشید و بتوانید اثبات کنید که از پس هزینه های زندگی و تحصیل خود در کانادا بر میایید مشکلی نخواهید داشت.

امین :

سلام خسته نباشید همسر من دارای مدرک دیپلم بهیاری هست و حدود 7/8 سال سابقه کار در بیمارستان داره،خودمم مدرک کارشناسی شهرسازی دارم ولی هیچ کدوممنون مدرک ایلتس نداریم ایا میشه برای ویزای کاری اقدام کنیم؟؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام 

بدون مدرک زبان نمیتوان برای ویزای کار اقدام کرد. باید دوره آموزشی حداقل 1 ساله را در کشور مقصد بگذرانید.

حسین کریمی :

سلام من ۲۸ سالمه و لیسانس پرستاری ۶ سال سابقه کار همراه بیمه‌دارم زبان‌انگلیسیم عالیه ولی مدرک زبان ندارم میخووسم برای ویزای کار اقدام کنم کدوم وشور انگلیسی زبان بدون مدرک میتونم اقدام کنم و هزینه حق الوکاله شماا چقدر میشه با تشکر

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام 

با این سابقه کار و با توجه به نیاز کانادا برای استخدام پرستاران شانس خوبی برای دریافت ویزای کار پرستاری در کانادا دارید درصورتی که زبان شما عالیست میتوانید یک امتحان آیلتس داده و شرایط را برای مهاجرت خود هموار سازید.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید با ما در تماس باشید و یا به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه نمایید.

رامین محمد زاده :

سلام . من ۴۶ سال دارم . اما میتونم ٨٠٠ میلیون پرینت بانکی ارایه بدم . ایا بمن ویزای تحصیلی کانادا میدن ؟ سپاس

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

تنها ملاک برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا تمکن مالی شما نیست، باید خیلی از شرایط دیگه از جمله میزان تحصیلات، سن، مدارک شغلی، گپ تحصیلی، دلیل ادامه تحصیل شما در کانادا بررسی شود تا بتوان شانس شما را برای دریافت ویزا تخمین زد. میتوانید برای بهره مندی از نظر کارشناسان به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه نمایید یا با دفاتر ما در تماس باشید.

شقایق شیرازی :

من تا حالا 3 بار از کانادا ریجکت شدم همه مدارکم کامله ولی هر بار درخواست میدم ریجکت میشم، برادر من اقامت کانادا داره و ساکن تورنتو. من آخرین بار ویزای تحصیلی درخواست دادم مدرک زبان هم دارم اما باز ریجکت شدم، لطفا منو راهنمایی کنید باید چکار کنم؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

ریجکتی های کانادا به هیچ عنوان بی دلیل نمی باشید احتمال بسیار قوی خطایی در درخواست خود دارید که هر بار آن خطا را تکرار می کنید. و یا از دیدگاه آفیسر ها مدارک کافی ندارید و این مدارک از دیدگاه خود شما کامل است. باید مدارک و شرایط شما را بررسی کنیم. 

مهرداد حلاجی :

من برای اقامت خوداشتغالی کانادا اقدام کردم همزمان هم میتونم برای ویزای تحصیلی اقدام کنم؟ چون فایل نامبر من هنوز نیومده؟ و اینکه من هنوز نتونستم مدرک زبانم رو بگیرم

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

بله میتوانید درخواست ویزای تحصیلی داشته باشید. دقت داشته باشید بدون ارائه مدرک زبان و بیزینس پلن قوی شانس بالایی برای دریافت اقامت خود اشتغالی نخواهید داشت.

سجاد رضایی :

من قبلا به صورت حضوری با یکی از مشاوران شما مشاوره شدم، به من گفتن که خودم شرایط دریافت ویزای تحصیلی ندارم اما همسرم شرایطش رو داره، اگر همسر من ویزای تحصیلی بگیره من اجازه کار توی کانادا دارم؟

مشاور مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

بله با دریافت ویزای تحصیلی برای متقاضی، همسر ایشان میتواند ویزای کار فول تایم کانادا دریافت کرده و در کانادا مشغول به کار شود.

محسن مرادی :

من از دانشگاه ملی کلگری پذیرش دارم میخوام برای ویزا اقدام کنم، بدون مدرک زبان به من پذیرش دادن، آیا شانس دریافت ویزای کانادا بدون مدرک زبان دارم؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

بله میتوانید برای ویزای تحصیلی درخواست دهید اما باید مدارک کاملی ارائه دهید که نشان دهنده این باشد که از پس هزینه های خود در کانادا بر می آیید و اینکه پس از تحصیل به کشور خود بر میگردید و قصد پناهندگی در کانادا را ندارید.

مصطفی مبانی :

سلام و خسته نباشید از توضیحات کاملتون به سوالات، سوال من اینه که بدون مدرک زبان میتونم از کالج ها و دانشگاه های معتبر کانادا پذیرش بگیرم؟ چون شنیدم خیلی دارن ریجکت میکنن

مشاور مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

بله بدون داشتن مدرک زبان میتوانید از دانشگاهها و ومراکز آموزشی معتبر کانادا پذیرش دریافت نمایید اما باید توجه داشته باشید این پذیرش شما مشروط به یادگیری زبان در کشور کانادا می باشد. و برای افزایش شانس دریافت ویزا باید مدارک کاملی به سفارت ارائه دهید و دلیل اصلی شما از تحصیل در کانادا کاملا مشخص شود.

اردلان ایرانی :

من پارسال درخواست ویزای توریستی کانادا داشتم که به دلیل نداشتن تراول هیستوری ریجکت شدم، بعد از این ریجکتی میتونم امسال درخواست ویزای تحصیلی بدم؟ ۲ تا سفر شینگن هم رفتم اما مدرک زبان ندارم

مشاور مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

بله میتوانید مجدد درخواست داشته باشید اما صرفا داشتن ویزای شینگن ملاکی برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا نمی باشد. و شرایط دیگه ی شما باید بررسی گردد.

سارا مقدم : بدون مدرک زبان اگر مدارک دیگه کامل باشه میشه برای ویزای تحصیلی کانادا درخواست بدیم؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

اگر شرایط دریافت ویزا را داشته باشید بله ، بدون مدرک زبان نیز میتوانید ویزای تحصیلی کانادا دریافت نمایید.

حمید :

تحصیل در کانادا منجر به اقامت میشه یا باید از طریق خود اشتغالی یا ویزای توریستی اقدام کنیم که به اقامت برسه؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

هر روش مهاجرتی متفاوت از روشهای دیگر است، باید مدارک و شرایط شما بررسی شود تا بهترین راه برای مهاجرت را انتخاب نماییم. 

ریجکتی ویزا :

سلام، من دیروز یه ایمیل گرفتم که ویزای تحصیلی کانادام ریجکت شده، و دلیل آفیسر عدم اطمینان از بازگشت هستش، من الان میتونم برای ویزای تحصیلی اقدام کنم؟ شما میتونید برای من اقدام کنین؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

بله امکان پذیر است، اما یابد علت ریجکتی شما دقیق تر بررسی گردد. تا برای درخواست مجدد ویزای تحصیلی شانس بالاتری داشته باشید.

حسین خسروی :

هزینه های تحصیل در کانادا در رشته مهندسی کامپیوتر رو بفرمایید و هزینه های زندگی در شهرهای مختلف کانادا در یک سوئیت معمولی رو بفرمایید؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

با مراجعه به صفحه هزینه زندگی و تحصیل در کانادا میتوانید پاسخ خود را بیابید.

حامد :

سلام.. من کارشناس علوم آزمایشگاهی استخدام وزارت بهداشت و کارشناس ارشد مشاوره روانشناسی پیام نور... میتونم من برای مدرک دکترا به کانادا مهاجرت کنم و بتونم از مرخصی تحصیلی از وزارت بهداشت استفاده کنم که شغلم رو از دست ندم.. با تشکر

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

مدت زمانی که بتوانید مدرک دکتری خود را در کانادا دریافت نمایید مشخص نیست، اگر مرخصی به اندازه کافی میتوانید بدون از دست دادن شغلتان دریافت کنید مشکلی ندارد.

Masood :

باسلام..من کارشناسی مهندسی،شیمی هستم با۹سال سابقه کاردرپتروشیمی..مدرک زبان ندارم امادرحال خواندن هستم..به نظرتون بهترین راه برای کارپیداکردن درکاناداچیه؟تحصیلی یاکاری؟آیامیشه توکاناداکالج زبان رفت وبعدش دنبال کاربگردم؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام 

راههای مهاجرت به کانادا بسیار است اما باید شرایط شما به صورت دقیق بررسی گردد که بهترین راه مهاجرت انتخاب گردد.

آرزو :

سلام.من دانشجوی رشته روانشناسی در دانشگاه پیام نور هستم.تا الان به اندازه فوق دیپلم واحد پاس کرده ام.25 سال سن دارم و متاهل هستم و یک پسر دو و نیم ساله دارم.مدرک زبان هم فعلا ندارم اما در حال خواندن هستم.میتونم از کانادا ویزای تحصیلی بگیرم؟لطفا مدت زمان و هزینه آن را بفرمایید ممنون

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

امکان دریافت پذیرش و ویزای تحصیلی کانادا وجود دارد اما باید مدارک دیگه شما از جمله مدارک مالی بررسی گردد که ثابت کنید از پس هزینه های خود بر خواهید آمد. سپس میتوانیم تخمین بزنیم چقدر شانس دریافت ویزای تحصیلی را خواهید داشت.

رز :

امکان این وجود داره که بعد از فارغ التحصیلی در کانادا مستقیم بشه درخواست اقامت دائم داد؟ یعنی منظورم اینه که نیازی نباشه که کار پیدا کنی بعد درخواست اقامت دائم بدی؟ مستقیم بعد از دریافت ویزای تحصیلی و گذروندن دوره ی آموزشی درخواست اقامت کنی؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

بله شما میتوانید با تحصیل در کبک کانادا پس از فراغت از تحصیل بدون داشتن سابقه کار کانادایی درخواست اقامت داشته باشید.

کلهر :

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل چقدر شانس موفقیت داره؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

باید مدارک و سوابق تحصیلی همچنین شغل شما بررسی گردد تا بتوانیم میزان شانس شما را برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا تخمین بزنیم.

Bijan :

سلام و خسته نباشید از پاسخ دهی شما. من قبلا برای شینگن اقدام کردم و ۲ تا شینگن در پاسپورتم دارم، استاد دانشگاه هستم، متاهل با فرزند 8 ماهه، آینده بچه برای ما بسیار مهمه و تصمیم به مهاجرت کانادا گرفتیم، اما در انتخاب مسیر مهاجرت دچار سردرگمی شده ایم، از نظر شما کسی که برای ویزای تحصیلی کانادا بدون مدرک زبان اقدام میکنه چقدر شانس موفقیت داره؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

در صورتی که مدارک به درستی ارائه شود و بتوانید ثابت کنید از پس هزینه های تحصیل خود بر می آیید. میتوانید ویزای تحصیلی کانادا دریافت کنید همچنین تحصیل در کانادا برای فرزند شما رایگان خواهد بود.

مهیار رضایی :

چطور میشه بدون مدرک زبان برای پذیرش و ویزای تحصیلی کانادا درخواست داد؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

در صورتی که مدارک معتبر داشته باشید، توجیه مناسب برای تحصیل در کانادا به توجه به تحصیل و شغل خود داشته باشید، همچنین از مراکز معتبر کانادا پذیرش همراه با گذراندن دوره زبان دریافت نمایید و بتوانید تمکن مالی خود را ثابت کنید شانس بالایی برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا خواهید داشت.

مریم معین :

من حدود 6 ماه پیش از کانادا ریجکت شدم و دلیل آفیسر تراوش هیستوری من بود، سفر شینگن رفتم و میخوام مجدد درخواست بدم، هدف اصلی من مهاجرت به کانادا ست؟ بنظر شما ویزای توریستی درخواست بدم یا ویزای تحصیلی کانادا؟ آخه من مدرک زبان هم ندارم، این مطلب شما رو هم خودم که بدون مدرک زبان هم میشه اقدام کرد برای ویزا، لطفا منو راهنمایی کنید

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

به دلیل اینکه از درخواست ویزای توریستی کانادا ریجکت شده اید بسیار دشوار است که با ویزای تحصیلی شما موافقت شود، شاید بهتر باشد مجدد درخواست ویزای توریستی کانادا داشته باشید.

Sasan :

برادر من ۲ سال پیش ویزای تحصیلی کانادا گرفته و الان کار پیدا کرده و ویزای کار داره آیا من هم میتونم همین مسیر رو برم؟ البته برادر من پناهنده نشده، ما از لحاظ تمکن مالی مشکلی نداریم، فقط شنیدم چون برادر کانادا ست به من ویزا نمیدن؟ راه حل رفتن من به کانادا چیه لطفا راهنمایی کنید؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

شما برای درخواست ویزای تحصیلی کانادا مشکلی نخواهید داشت اما چون برادر شما در کانادا حضور دارد مشکوک به این خواهید بود که قصد مهاجرت به کانادا را دارید. باید با ارائه مدارک درست و انتخاب رشته مناسب به آفیسر خلاف این موضوع را ثابت نماییم.

شقایق حیدری :

ممنون از سایت خوبتون. من در یکی از دانشگاهای لندن در رشته متالوژی فارغ التحصیل شدم اما نتونستم در انگلیس بمونم، آیا با همین دوره ای که گذروندم میتونم در کانادا کار پیدا کنم یا مجدد باید در کانادا یک دوره تحصیلی دیگه بگذرونم؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

برای مهاجرت تحصیلی به کانادا باید دوران تحصیلتان را در کانادا سپری کنید که بتوانید درخواست اقامت دائم داشته باشید.

زهرا فراهانی :

چطور بعد از فارغ التحصیلی در کانادا میشه اقامت دائم گرفت؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

برای مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل و دریافت اقامت دائم در تمامی شهرهای کانادا، پس از تحصیل اجازه کار پیدا خواهید کرد و با داشتن تجربه کار کانادایی میتوانید درخواست اقامت دائم داشته باشید. و اما در کبک میتوانید پس از فارغ التحصیلی بدون سابقه کار کانادایی درخواست اقامت دهید.

میثم آشتیانی :

با دریافت ویزای تحصیلی کانادا میتوان به اقامت دائم رسید؟ ما یک خانواده ۴ نفره هستیم بچه هام 3 ساله و ۶ ساله هستن ممنون از پاسخگویی شما

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام 

با گذراندن دوران تحصیلی در کانادا مسیر مهاجرت به کانادا بسیار هموار خواهد شد. حتی در ایالت کبک پس از دوران تحصیل نیازی به تجربه کار کانادایی برای درخواست اقامت دائم نداشته و مستقیم پس از تحصیل میتوانید درخواست اقامت داشته باشید.

 

فردین یزدان پناه :

سلام من از موکلین شما هستم در پرونده ی خود اشتغالی، سوال من این هستش که آیا همزمان با پرونده ی خوداشتغالی، درخواست ویزای تحصیلی هم میشه انجام داد یا حتما باید نتیجه خود اشتغالی اعلام بشه؟ چون ظاهرا دریافت ویزای تحصیلی کانادا راه سریعترین برای رسیدن به کاناداس؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام 

ممانعتی برای درخواست ویزای تحصیلی کانادا نخواهید داشت. موکل عزیز لطفا با شماره های دفتر در تماس باشید تا به درستی راهنمایی شوید، طرح سوال در این قسمت به صورت عمومی نمایش داده می شود.

 

حسین :

سلام، 29 سالمه کارشناسی ارشد نفت دارم همسر و یه بچه ام دارم. شغلمم آزاده، تمایل داریم به کانادا مهاجرت کنیم، بنظرت کارشناس محترم بهترین راه مهاجرت برای ما ویزای تحصیلی کانادا هستش؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام 

برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا و مهاجرت تحصیلی به کانادا، شرایط شما باید به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد.

شما میتوانید برای ارزیابی وضعیت خود به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه نمایید.

امیرعلی :

با عرض سلام اینجانب اقا ۳۳ ساله دارای مدرک کارشناسی برق قدرت ایا برای اقدام دوره کالج شانسی برای دریافت ویزا تحصیلی دارم و ریجکت نمیشم ؟با توجه ب سن و گپ و پذیرش از کالج نه دانشگاه اکادمیک و اینکه خواهرم و دامادمون سیتیزن کانادا در انتاریو هستند و افسر بابت این موضوع ریجکت نمیکنه ؟ و سوال دیگه هم داشتم اسم من از محمد ب امیرعلی تو تمام مدارک و شناسنامه تغییر داده شده البتهتو صفحه توضیحات قید شده ولی تو مدرک لیسانسم تغییر نکرده مشکلی نداره این موضوع ؟ با تشکر

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

اول اینکه برای دریافت پذیرش و ویزای تحصیلی کانادا مراکز معتبری وجود دارد که شرایط سنی ندارند اما باید گپ تحصیلی شما با شغلی که داشته اید توجیه شود. همچنین به دلیل داشتن وابسته در کانادا یک مقدار دریافت ویزا سخت خواهد شد اما امکان پذیر است.

شما میتوانید برای ارزیابی وضعیت خود به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه نمایید.


سوالات متداول


ارائه مدرک زبان برای درخواست ویزای تحصیلی کانادا اجباری ست؟

ارائه مدرک زبان برای درخواست ویزای تحصیلی کانادا اجباری نیست؛ اما باید توجه داشته باشید که تاثیری مستقیمی بر شانس دریافت ویزای تحصیلی کانادا دارد. اگر نمی توانید مدرک زبان ارائه دهید بهتر است که در استادی پلن بسیار قوی عمل کنید و دلایل قانع کننده به افسر اداره مهاجرت ارائه دهید

چه نمره مدرک زبانی را برای ویزای تحصیلی کانادا توصیه می کنید؟

بهتر است که برای دریافت پذیرش تحصیلی حداقل نمره مدرک زبان آیلتس آکادمیک 6.5 ارائه دهید که می تواند به شدت شانس ویزا را افزایش دهد. اما اگر به هر دلیل قادر به ارائه مدرک زبان نیستید بهتر است حتما با یک وکیل یا مشاور رسمی ICCRC مشورت کنید

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.