پرسش و پاسخ ‌درباره ویزا و روشهای مهاجرت به کانادا


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۰۶/۲۰
 

پرسش و پاسخ ‌های متداول درمورد دریافت ویزا و مهاجرت به کانادا (قسمت اول)

مجموعه پرسش و پاسخ های زیر از مهمترین و پرتکرار ترین سوالات در حیطه مهاجرت و ویزای کانادا جمع آوری شده و توسط تیم ووکلا و مشاوران ویزا 724 به دقت پاسخ داده شده است. پس با دقت مطالعه نمایید.

1. از کجا بدانم که واجد شرایط درخواست مهاجرت کانادا هستم؟

اولین گام این است که بتوانید از بین روشهای مهاجرتی کانادا یکی را انتخاب نمایید. 

-  مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری : که در سال 2019 به حداقل 350 هزار دلار نیاز خواهید داشت. و تنها برنامه مهاجرتی سرمایه گذاری برای کبک می باشد. و باقی روشها کارآفرینی محسوب میگردد.

-  مهاجرت به کانادا از طریق نیروی متخصص فدرال با اسکیل ورکر به واسطه ی سیستم اکسپرس اینتری: که در سال 2019 حداقل امتیاز را باید کسب کنید. شما میتوانید با مطالعه صفحه > اکسپرس اینتری < میتوانید امتیازات خود را محاسبه کنید.

-  مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی: کارآفرینی تقریبا در تمام ایالتهای کانادا امکان پذیر است. و کلیات آن بدین صورت است که با دریافت ویزای کارآفرینی،اگر برای تعدادی در کانادا شغل ایجاد کنید و بیزینسی را راه اندازی کنید میتوانید درخواست اقامت دائم داشته باشید.

-  مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی: این برنامه مهاجرتی برای هنرمندان و  ورزشکاران بین المللی راه اندازی شده است. کسانی که در سطح بین المللی فعالیت هنری یا ورزشی داشته اند و توانسته اند از این را به مقامات بین المللی رسیده یا کسب درآمد کرده باشند.

-  مهاجرت به کانادا از طریق اسپانسر شیپ: این برنامه مهاجرتی برای افراد درجه یک خانواده ها طراحی شده است؛ کسانی که در کانادا اقامت دائم دارند و یا سیتیزن کانادا هستند و وابستگانشان در خارج از کانادا زندگی میکنند  میتوانند اسپانسر آنها باشند و آنها را به کانادا دعوت کنند.

-  مهاجرت به کانادا از طریق دعوتنامه کاری: در صورتی که کارفرمایی در کانادا درخواست کند که یک مهاجر را برای وسعت بخشیدن به کار خود نیاز دارد و این درخواست واقعی باشد، یعنی هیچ کس که مقیم کانادا می باشد نتواند به عنوان نیروی کار جای ایشان را پر کند، میتوانید به صورت کاری به کانادا مهاجرت کنید؛ که البته دانش و ارائه مدرک زبان و ارائه مدرک حداقل 4 سال کاری اجباری می باشد.

-  مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی: این نوع از مهاجرت برای کسانی است که جانشان در کشور خودشان در خطر است. که این موضوع را باید به اداره مهاجرت و دادگاههای کانادا اثبات نمایید.

- مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل: در تمام استانهای کانادا امکان دریافت اقامت دائم پس از گذراندن دوران تحصیل و کار فراهم است. اما در کبک میتوانید پس از گذراندن دوران تحصیل حتی در حدود 1سال و نیم مستقیما درخواست اقامت دائم داشته باشید. دریافت ویزای تحصیلی کانادا یکی از خدمات تخصصی موسسه می باشد. که حتی بدون داشتن مدرک زبان نیز میسر است.

2. چه مدّت طول می‌کشد تا ویزای اقامت دائم برای مهاجرت به کانادا را دریافت کنم؟

بسته به انتخاب برنامه مهاجرتی متفاوت است مثلا با داشتن حدود 1 سال سابقه کار کانادایی در عرض حدود 1 سال میتوانید اقامت دائم کانادا دریافت نمایید. کلا راجع به زمان دریافت اقامت دائم نمیتوان صحبت کرد، چون سیستم مهاجرتی کانادا بسیار شلوغ و پیچیده با تعداد پرسنل کم نسبت به تقاضا می باشد.

3. آیا مسئولان و مقامات مهاجرت کانادا یا سفارت، در آماده کردن درخواستم و حصول اطمینان از این‌که قبل از ارائه درخواست همه‌چیز درست است، کمک می‌کنند؟

خیر هیچ کمکی برای مشاوره انتخاب راه مهاجرت و یا ارائه مدارک توسط مسئولان مهاجرتی داده نمی شود و باید از افراد با تجربه در این حیطه کمک بگیرید و در این باره مطالعات فراوانی داشته باشید. و به دلیل تغییرات دائم برنامه های مهاجرتی کانادا، همیشه بروز باشید.

4. آیا مقامات مهاجرت کانادا ممکن است درخواست کسی را رد کنند؟

درخواست ویزا و مهاجرت به کانادا قوانین خاص خود را دارد؛ اگر قوانین آن را رعایت نکنید یا در مورد دریافت ویزای توریستی یا موقتی کانادا دلیل قانع کننده ای برای سفر خود ارائه ندهید. احتمال ریجکتی درخواست ویزا یا اقامت همیشه از سوی کانادا وجود دارد.

5. آیا بدون کمک وکیل مهاجرت خود، می‌توانم از موفقیت پذیرش درخواست اقامتم در کانادا مطمئن باشم؟

برای مهاجرت به کانادا یا درخواست ویزای کانادا اجباری برای انتخاب وکیل مهاجرت ندارید. اما همیشه استفاده از اطلاعات افرادی که در این حیطه تجربه داشته اند مفید است، حداقل از مشاوره افراد با تجربه در حیطه مهاجرت یا ویزا استفاده کرده، سپس اقدام به ارائه درخواست ویزا با مهاجرت نمایید.

6. فرم ابراز علاقه‌مندی مهاجرت به کانادا چیست؟

فرمی که در وبسایت دولت کانادا تهیه شده و باید با تکمیل آن عنوان نمایید که قصد شما از سفر به کانادا چیست؟ آیا قصد ادامه تحصیل در کانادا را دارید؟ آیا به دیدار اقوام خود در کانادا می روید؟ آیا قصد سفر توریستی به کانادا دارید؟ آیا قصد مهاجرت به کانادا را دارید؟ و... هدف اصلی شما برای سفر به کانادا باید به آفیسر کانادا اثبات گردد.

7. چه مدّت طول می‌کشد تا مجوّز کار در کانادا صادر شود و آیا قابل تمدید است؟

مجوز فعالیت کاری در کانادا برای متقاضیانی که به صورت تحصیلی به کانادا بروند، 20 ساعت در هفته خواهد بود. و مجوز فعالیت کاری برای همسر فرد متقاضی ویزای کانادا به صورت فول تایم خواهد بود.

فردی که به روش تحصیلی به کانادا رفته میتواند بلافاصله پس از تحصیل مجوز کار دریافت نمایید. فردی که از طریق سیستم اکسپرس اینتری انتخاب میگردد میتواند در کانادا مشغول به کار شود.

فردی که به صورت کارآفرینی به کانادا مهاجرت میکند باید برای تعدادی کانادایی شغل ایجاد کند. و یا خود اشتغالی نماید.

فردی که دعوتنامه کاری کانادا دریافت میکند در صورتی که با ویزا آن موافقت گردد میتواند در کانادا مشغول به کار شود.

8. آیا برای ورود به کانادا با قصد کار، ویزیتور ویزا مورد نیاز است؟

برای ورود به کانادا شما ویزای موقت دریافت خواهید کرد و پس از ورود به کانادا اقامت شما برای اقامت کاری تایید میگردد.

9. چه مدّت بعد از دریافت اقامت دائم در کانادا، وابستگان و خانواده می‌توانند به کانادا بروند؟

فردی که ویزای اقامت دائم کانادا را دریافت میکند می تواند خانواده خود را که در خارج از کشور کانادا زندگی میکنند از طریق اسپانسرشیپ برای زندگی در کانادا دعوت کند؛ همه ساله برنامه ای برای ثبت نام پرونده های اسپانسرشیپ توسط دولت کانادا معرفی میگردد.

10. وضعیت ضمنی (Implied Status) چیست؟

پس از صدور ویزای موقت برای ورود به کانادا وضعیت اقامتی شما مشخص میگردد که چه مدت اجازه اقامت در کانادا را خواهید داشت.

11. آیا فرد می‌تواند در وضعیت ضمنی کانادا، کار یا تحصیل کند؟

باید مشخص شود که status به چه صورت در نظر گرفته شده است، اگر ویزای کار دریافت کند میتواند به صورت فول تایم مشغول به کار شود، اما در صورت دریافت ویزای تحصیلی، فرد متقاضی در هفته فقط میتواند 20 ساعت مشغول به کار باشد.

12. آیا فردی که کانادا را در وضعیت ضمنی ترک کند، می‌تواند مجدّدا وارد کانادا شود؟

بله، مشکلی نخواهد داشت اما باید برای دریافت اقامت دائم مدت زمان اعلام شده را در کانادا بماند تا بتواند درخواست اقامت دائم داشته باشد.

13. برنامه کلاس تجربه کار کانادایی چیست و چه الزاماتی دارد؟

کسانی که بتوانند در کانادا تجربه کار کانادایی به صورت رسمی داشته باشند بجز افراد همراه ویزای تحصیلی و شخص متقاضی ویزای تحصیلی کانادا میتوانند از مدت زمان تجربه کاری خود استفاده کرده و درخواست اقامت دائم داشته باشند.

14. آیا حتّی کسی که قبلاً به کشورش بازگشته هم می‌تواند واجد شرایط کلاس تجربه کانادایی باشد؟

بله مشکلی نخواهد بود؛ تجربه کار کانادایی همیشه در سوابق هر فرد ثبت خواهد بود.

15. آیا یک متقاضی بالقوه تحت کلاس تجربه کانادایی، می‌تواند مستقیماً درخواست اقامت دائم کند؟

بله در صورتی که تجربه کار کانادایی فرد توسط اداره مهاجرت کانادا تایید گردد، اقامت دائم کانادا دریافت خواهد کرد.

16. آیا ممکن است پرونده‌ی من از یک اداره ویزای مهاجرت به اداره دیگری فرستاده شود؟

بررسی پرونده ی های مهاجرت در سیستم یکپارچه اداره مهاجرت کانادا بررسی خواهد شد و تفاوتی ندارد که در چه جایی از کانادا پرونده بررسی گردد.

17. در مدارک ارسالی به اداره مهاجرت کانادا «تاریخ قفل شده» به چه معناست؟

در برخی از مدارکی که برای اداره مهاجرت کانادا ارسال می شود، تاریخ آنها از همان زمان درخواست محاسبه میگردد که اصطلاحا عنوان میشود تاریخ قفل شده است.

18. چنانچه بعد از صدور ویزای اقامت دائم کانادا یا هنگامی که صدور آن در جریان است، در ترکیب خانواده‌ی متقاضی (به دلیل ازدواج، طلاق، تولّد، مرگ یا غیره) تغییری ایجاد شود چه باید کرد؟

پس از صدور ویزای اقامت دائم دیگر نیازی به انجام کاری نخواهید داشت؛ اما اگر پروسه دریافت اقامت دائم در جریان است باید تغییرات را به اداره مهاجرت کانادا گزارش دهید.

19. آیا با اخذ ویزای اقامت دائم در کانادا، می‌توان به امریکا وارد شد یا در آن‌جا کار کرد؟

باید درخواست ویزا کنید. اما پس از دریافت پاسپورت کانادا و تابعیت نیازی به دریافت ویزای آمریکا نخواهید داشت.

20. چه کسی واجد دریافت ویزای مهاجرت به کانادا از طریق شرایط «حمایت از خانواده» است؟

اگر منظور حمایت خانواده از طریق اسپانسر شیپ است؛ تمام افراد خانواده ی درجه 1 و اگر منظور حمایت مالی است، برای درخواست مثلا ویزای تحصیلی کانادا باید تمکن مالی در حساب شخص متقاضی ویزا ثابت گردد. و حساب شخصی پدر یا مادر ملاک قرار داده نمی شود.

21. در شرایط حمایت از خانواده کانادا، چه کسی «کودک وابسته» محسوب می‌شود؟

فرزندی که توسط همان والدین به دنیا آمده و یا قیم و سرپرست قانونی فرد باشد. البته سن آن نیز باید زیر 18 سال باشد.

22. برای استفاده از شرایط مهاجرت تحت برنامه حمایت از خانواده، ارائه چه مدارکی از سوی حامی مالی مورد نیاز است؟

باید فرد حامی به دولت کانادا اثبات کند که از پس هزینه های زندگی فرد متقاضی بر خواهد آمد، البته سختگیری های زیادی در این مورد وجود ندارد و داشتن یک شغل و تمکن مالی نسبی کفایت میکند.

23. آیا فرد تحت حمایت، چنانچه تقاضای مهاجرتش در دست بررسی باشد، می‌تواند در کانادا کار یا تحصیل کند؟

بله، با دریافت ویزای تحصیلی و یا ویزای کار مشکلی نخواهد داشت اما مراحل باید به درستی انجام شود و قصد و اقعی به آفیسر ویزا عنوان شود.

24. دریافت نتیجه درخواست برنامه مهاجرت تحت برنامه حمایت مالی چه مدّت طول می‌کشد؟

متاسفانه به دلیل تعداد بالای درخواست ها و ناکارآمدی برخی سیستم های مهاجرتی در کانادا، مدت زمان حتی با بیان آن در وبسایت رسمی دولت کانادا، کلا در برنامه های مهاجرتی مشخص نیست.

25. روش مهاجرت تجاری کانادا چیست و چه اسنادی برای درخواست آن مورد نیاز است؟

مهاجرت تجاری در کانادا به صورت سرمایه گذاری و کارآفرینی و خود اشتغالی انجام می پذیرد، افرادی که سابقه کار مدیریت بیزینس خود را داشته اند و یا دارای سرمایه مالی خوبی هستند میتوانند از این برنامه های مهاجرتی استفاده نمایند.

26شرایط مهاجرت به کانادا تحت روش سرمایه‌گذاران چیست؟

در حال حاضر فقط یک روش سرمایه گذاری در کانادا وجود دارد که برای استان کبک می باشد و باقی روشهای مهاجرتی کارآفرینی یا خود اشتغالی می باشد. که گاها با روش سرمایه گذاری مشهور هستند.

در روش مهاجرتی سرمایه گذاری باید حداقل 350 هزار دلار پرداخت شود. و حداقل سرمایه نقدی و غیر نقدی فرد متقاضی 2 میلیون دلار کانادا باشد.

27. برای ارائه مدارک به کانادا با ارائه چه اسنادی می‌توانم ثابت کنم که دارایی خالص من از راه قانونی به دست آمده است؟

بسیاری از مدارک میتواند اثبات کننده ی قانونی بودن دارایی شما باشد. در صورتی که واقعا از راه قانونی به دست آورده باشید مشکلی نخواهید داشت و دارایی نقدی شما نیز میتواند دلیل قانع کننده ی همراه داشته باشد، مثلا فروش ملکی که به نام شما بوده است.

28. چگونه می‌توانم واجد شرایط برنامه‌ی مهاجرت کارآفرینان باشم؟

دریافت ویزای کارآفرینی کانادا یا مهاجرت از طریق کارآفرینی از لحاظ داشتن میزان سرمایه، بسته به انتخاب استان و انتخاب بیزینس در کانادا بسیار متغییر است( کمترین مقدار از 120 هزار دلار کانادا شروع خواهد شد) . شما برای دریافت اقامت از طریق کارآفرینی حتما باید سابقه مدیریت یک بیزینس را داشته باشید. و با ارائه یک بیزینس پلن دقیق به دولت کانادا اثبات کنید که میتوانید در کانادا اشتغال زایی نمایید.

29. به عنوان متقاضی برنامه مهاجرت کارآفرینان، آیا ارائه طرح دقیق کسب و کار لازم است؟

بله شما باید بیزینس پلن دقیق برای اشتغال زایی در کانادا ارائه دهید.

30. چطور می‌توانم واجد شرایط برنامه افراد دارای مشاغل آزاد یا خود اشتغالی کانادا باشم؟

از شرایط اصلی برای کسانی که بتوانند از برنامه مهاجرتی خود اشتغالی کانادا استفاده کنند این است که دارای حداقل سابقه 2 سال از 5 سال اخیر در رشته های فرهنگی، هنری، ورزشی و کشاورزی باشند. و بتوانند در کانادا برای خود بیزینسی ایجاد نمایید. که به صورت آزاد درآمد زایی کنند.

31. آیا برای تقاضای مهاجرت به کانادا تحت برنامه مشاغل آزاد یا خود اشتغالی کانادا هم شرط حداقل دارایی خالص وجود دارد؟

این برنامه مهاجرتی کانادا بیشتر بر روی تجربه افراد تمرکز دارد اما حداقل دارایی برای استارت این برنامه مهاجرتی برای یک فرد دارای تجربه و دارای 35 امتیاز حداقلی این برنامه مهاجرتی حداقل 30 هزار دلار خواهد بود.

32. چه کسانی ملزم به ارائه داده‌های بیومتریک(عکس، اثر انگشت و غیره) در سفارت کانادا هستند؟

تمام کسانی که به هر شکل میخواهند به کانادا مهاجرت کنند و یا ویزای کانادا دریافت کنند ملزم به انجام انگشت نگاری و ارائه مدارک خود به سفارت کانادا می باشند.

33. چقدر باید منتظر بود تا نتیجه بررسی داده‌های بیومتریک سفارت کانادا برسد؟

پس از ارائه مدارک و انجام انگشت نگاری به طور مثال در کشور ترکیه جوابدهی سفارت برای اعلام نتیجه ی درخواست ویزا حدود 2 ماه کاری زمان بر خواهد بود اما هیچ تضمینی برای زمان جوابدهی سفارت نخواهد بود.

34. آیا مدّت‌زمان صدور ویزای افرادی که ملزم به ارائه داده‌های بیومتریک در سفارت کانادا هستند، بیشتر است؟

پس از ارائه بایومتریک مدارک شما مورد بررسی مجدد قرار خواهد گرفت و نتیجه را از طریق ایمیل اعلام خواهند کرد.

35. هزینه‌ی بررسی‌های بیومتریک سفارت کانادا چقدر است؟

هزینه های بررسی بیومتریک در سفارت های کانادا در حال حاضر حدود 185 دلار کانادا می باشد.

چنانچه فردی از قبل ویزیتور ویزای کانادا داشته باشد، باز هم باید داده‌های بیومتریک ارائه کند؟ داده های بیومتریک کانادا تا 10 سال معتبر می باشد.

36. آیا امکان بهبود رتبه در سیستم اکسپرس اینتری کانادا وجود دارد؟

سیستم اکسپرس اینتری به صورت امتیاز بندی با توجه به یکسری ملاک ها برای انتخاب نیروی متخصص فدرال در نظر گرفته شده است که پس از پروفایل باز کردن در این سیستم میتوانید مدارک بالاتری ارائه دهید تا سیستم امتیازات بالاتری را محاسبه کند. مثلا میتوانید مدرک زبان دوم ارائه دهید. یا مدرک زبان بالاتر ارائه دهید، که موجب میشود امتیاز بالاتری را کسب نمایید.

37. مزایای اخذ یک پیشنهاد شغلی موقّت از یک کارفرمای کانادایی چیست؟

پیشنهاد شغلی یا همان جاب آفر تقریبا میتواند تضمین کننده اقامت شما در کانادا باشد. چون با داشتن 1 سال تجربه کار کانادایی میتوانید درخواست اقامت دائم کانادا داشته باشید.

>>یکی از خدمات تخصصی ما، استخدام در کانادا می باشد <<

38. چنانچه یک کارفرمای کانادایی، به یک متقاضی پیشنهاد کار دهد، پرداخت هزینه‌های پروسه اخذ ویزای کار و مهاجرت با کیست؟

در صورتی که یک کارفرمای مقیم کانادا به یک شخص پیشنهاد کار دهد باید به دولت کانادا ثابت کند که توانایی این شخص را کسی که مقیم کانادا می باشد نداشته و کارفرما ناگزیر به استخدام فرد مهاجر یا خارجی می باشد. پس هزینه های دریافت ویزا  اقامت و نوع شغلی انتخابی بسیار متغییر است.

39. آیا یک کافرمای کانادایی می‌تواند به شخصی که در لیست متقاضیان اکسپرس اینتری نیست پیشنهاد کار دهد؟

بله، اما باید به کانادا ثابت کند که نتوانسته همچین شخصی با این توانایی را در کانادا استخدام کند و یا عنوان کند که شخص مورد نظر شریک او برای ارتقاع شغلش خواهد بود.

40. آیا برای پذیرش ویزای کار کانادا در مشاغل خاص، محدودیت تعداد افراد وجود دارد؟

خیر محدودیتی برای استخدام از سوی دولت کانادا اعلام نمیگردد.

 

سوالات متداول مصاحبه افسر اداره مهاجرت برای صدور ویزای کانادا

 

مصاحبه ویزای کانادا

 

به قاطعیت نمی‌توان گفت افسر مهاجرت چه سوالاتی را از شما خواهد پرسید. با این حال تجربه نشان می‌دهد برای پاسخ به پرسش و پاسخ ویزای کانادا از قبیل موارد زیر باید خود را آماده کنید.

  • چرا می‌خواهید ویزای کانادا بگیرید و به این کشور مهاجرت کنید؟
  • به هنگام مهاجرت تنها هستید یا با خانواده تصمیم دارید به کانادا مهاجرت کنید؟
  • وضعیت مالی خود را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
  • شرایط تحصیلی و مدارک تحصیلی خود را توضیح دهید؟
  • چقدر با شهرها و استان‌های کانادا آشنا هستید؟
  • شخصیت مشهور کانادا را چقدر می‌شناسید؟
  • آیا در کانادا آشنایی دارید؟
  • برای تامین هزینه‌ها چه تدابیری اندیشیده‌اید؟
  • سوالات مصاحبه افسر اداره مهاجرت برای صدور ویزای تحصیلی

 

مصاحبه دریافت ویزا

 

آیا قبلا به کانادا سفر کرده‌اید؟

اگر پاسخ شما بله است باید تاریخ ورود به کانادا و دلیل سفرتان را بیان کنید.

 

چرا کانادا را برای ادامه تحصیل انتخاب کرده‌اید؟

در پاسخ به این سوال بهتر است توضیح دهید چرا نتوانستید دوره‌ای مشابه دوره انتخابی خود در کشورتان پیدا کنید و مجبور به مهاجرت شده‌اید. می‌توانید از کیفیت موسسات آموزشی و دانشگاه‌ها در کانادا بگویید.

 

چرا دانشگاه .... را انتخاب کرده‌اید؟

پاسخ به این سوال به بررسی کامل موسسه نیاز دارد. اطلاعاتی درباره رتبه جهانی دانشگاه، سوابق اساتید و دانشکده‌های مطرح می‌تواند تاثیر مثبتی در روند دریافت ویزای کانادا داشته باشد.

 

آیا با اساتید دانشگاه یا موسسه آشنا هستید؟

پاسخ می‌تواند بله یا خیر باشد! نیازی به پنهان کاری یا پاسخ غلط نیست. در صورتی که آشنایی ندارید از اشتیاقتان برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر بگویید. اما اگر پاسخ بله است نحوه آشنایی‌تان را توضیح دهید.

 

آیا بورسیه تحصیلی دارید؟

در صورتی که پاسخ مثبت باشد باید نام بورسیه، مزایای آن و مبلغ را به درستی عنوان کنید. اما اگر بورسیه‌ای ندارید خود را مشتاق دریافت آن نشان دهید.

 

 > قسمت دوم سوالات <

 

 

 همراهان گرامی، برای بهره مندی از ارزیابی تخصصی شرایط شما، اقدام به تکمیل  فرمهای ارزیابی رایگان نمایید، یا اگر قصد جدی برای مهاجرت یا دریافت ویزا دارید؛ می‌توانید به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه نمایید تا از مشاوره عضو رسمی شورای قانونگذاری مهاجرت کانادا بهره مند شوید. همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه درباره ما و مطالعه آن، اطلاعات تماس دفاتر ما را دریافت نموده و از اعتبار و مجوزهای ما اطمینان حاصل نمایید.

 

مطالب پیشنهادی:

استارتاپ ویزای کانادا

ویزای تحصیلی کانادا

مهاجرت از طریق خود اشتغالی کانادا

ویزای کار پرستاری کانادا یا مهاجرت پرستاران به کانادا

مهاجرت از طریق PEQ کانادا

ویزای دانش آموزی کانادا

ویزا و اقامت سرمایه گذاری کانادا

مقایسه هزینه های زندگی در کانادا

مهاجرت از طریق اکسپرس اینتری کانادا

درباره ویزای کانادا همه چیز بدانید

درباره تحصیل در کانادا همه چیز بدانید

ویزای اقامت دائم کانادا

مهاجرت به کانادا

وکیل مهاجرت

ویزای شینگن آلمان

ویزا و اقامت سرمایه گذاری انگلیس

همه چیز درباره مهاجرت به انگلیس

 

 

 

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده،ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند.
بدیهی است برداشت و مشورت‌های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی توصیه می‌شود.
مدیریت و همکاران این مجموعه مسوولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسوولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


Reza :

سلام وقت بخیر من کارشناس فوریت های پزشکی هستم (معادل paramedic در کانادا) من مدرک کارشناسی دارم ولی در کانادا مدرک لیسانس برای شغل paramedic تعریف نشده(به صورت کورس دو ساله در کالج) ، من میخواستم بدونم در سیستم امتیاز بندی CRS باید مدرک رو لیسانس بزنم یا چیز دیگری ؟ و آیا در صورت ادامه تحصیل در کانادا میتونم واحد هایی رو تطبیق بزنم یا نه ؟ ممنون میشم پاسخ بدین

Nima :

سلام وقت بخیر ، ممنون از مطالب مفیدتون برای مهاجرت کاری نوازندگی ویولون به کانادا از طریق خوداشتغالی ایا علاوه بر سابقه کاری 2 ساله آن ،نیاز به مدرک تحصیلی لیسانس هست یا همون دیپلم کافی هست؟

با درود 

حداقل دیپلم

یاسمن :

سلام.هزینه pre-school در بریتیش کلمبیا برای کودکی که یکی از والدینش ویزا close work permit داره،رایگان هست؟ ممنون

سلام 

خیر

Jose :

سلام تحصیل در دانشگاه مالک اشتر برای برنامه استانی ساسکاچوان و ویزای کانادا مشکل ایجاد می‌کند؟ چون خود دانشگاه تحریم هست

Vida :

سلام وقت بخیر سوالی که برای من پیش اومده اینه که بنا به دلایل تحصیلی و نبود مرخصی و.... نامزد من امکان برگشت به ایران برای ثبت ازدواج رو ندارن و ساکن مونترال کانادا هستن، ما از چه طریقی و به چه نحوی میتونیم ازدواج خودمون رو ثبت کنیم از راه دور و بدون حضور دونفرمون در یک مکان ؟؟؟؟ با تشکر منتظر پاسخگویی شما هستم

با درود 

ازدواج غیر حضوری مورد تایید اداره مهاجرت کانادا نیست. باید به صورت حضوری ازدواج کنید.

سلیمان :

باسلام من از طریق پسر وعروسم به کانادا آمده ایم اکنون عروسم حاظر نیست هزینه اقامت من وهسرم راتقبل کند چه کنیم؟ باتشکر سلیمان

باید خودتان هزینه ها را تامین کنید. یا کانادا را ترک کنید.

علی :

سلام آیا سفر به عراق در گرفتن پذیرش از کشورهای اروپایی تاثیر منفی دارد و می توان موجب ریجکت شدن شود؟

خیر

یاسمن :

سلام و عرض خسته نباشید خیلی خوشحالم که میتونم از طریق وبسایتتون سئوال خودم رو مطرح کنم. من ویزای مولتی کانادا دارم که تا سال 2023 اعتبار داره. قصد ازدواج دارم. میخواستم بدونم امکانش هست بعد از ازدواج به کمک این ویزای مولتی همسرم رو هم با خودم به کانادا ببرم. اگر خیر، با این شرایطی که عرض کردم،چه راهی به بنده پیشنهاد میفرمائید. با تشکر از پاسخگویی شما.

باید برای ایشان هم درخواست ویزای توریستی نمایید

محمود صنعتی : سلام. وقتتون بخیر. من قصد دارم تا به کانادا مهاجرت کنم. سوالم این هست که آیا از طریق تحصیلی میتونم نامزدمو همراه خودم ببرم. من تمام مشکلات مربوط به مهاجرت با نامزد) را دارم.

همسر بله، نامزد خیر

محمد :

سلام اقایی هستم 36ساله و متاهل هستم کارمندم و 3 تا پسر 5 ساله دارم لیسانس کشاورزی دارم و اکنون در حال تحصیل کارشناسی HSE هستم ، سرمایه لازم برای یک سال اقامت و تحصیل در کانادا دارم ، مدرک زبان ندارم و زبان انگلیسیم خوبه ، لطفا راهنمایی بفرمایید چقد شانس دارم برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا

مدرک زبان بگیرید و تمکن مالی مناسب داشته باشید، شانس شما خوب است

سید ابوالفضل انتظاری :

سلام کسی که مدرک دکترای علوم آزمایشگاهی رو از دانشگاه های ایران گرفته چجوری میتونه بره تو خارج(مثلا ترکیه کانادا سوئد) علوم آزمایشگاهی تاسیس کنه؟

به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه کنید که شرایط شما بررسی شود

Ab :

سلام وقتتون بخیر. بنده یک سایت مرجع اموزشی دارم که حدود 3ساله ایجاد شده و فروش خیلی خوبی هم داره. میخواستم بدونم آیا این سه سال به صورت Self-Employed و Entrepneuer برای سابقه کار حساب میشود یا خیر؟ برای اکسپرس اینتری

در شرایط ممکنه بتونید اثبات کنید که سابقه کار داشته اید

رضا علی پور :

باسلام..من و فرزند شش ساله ام ویزای بیزینس ویزیتور داریم میخواستم بپرسم حضانت و اجازه محضری معتبر از طرف همسر سابقم کافی هست برای وارد شدن به کانادا..مشکلی از طرف آفیسر مرزی در فرودگاه بوجود نمی‌آید؟

افسر اداره مهاجرت با مسائل حقوقی شما در داخل خاک کشور مبدا مشکلی ندارد

Mt :

با سلام اگر دو فرزند من همزمان اپلای دانشگاه کانادا را در یک سال داشته باشند ایا برای گرفتن ویزا دچار مشکل خواهند شد اگر بله چه کاری میتوانیم امجام دهیم

اگر شرایط مالی را بتوانید تامین کنید مشکلی نیست

Mohammad :

سلام من شهروند افغانستان و فعلا روسیه مصروف تحصیل هستم مدت است با یک سایت job in Canada معرفی شدم و از طریق وتساپ باهم صحبت کردیم اون برایم گفته تمام مصارف را ما پرداخت می کنیم 300 دالر آمریکای هزینه مالیات دولت می شود با تو پرداخت کنی از اینکه من زیاد از نا اعتمادی و اینکه گفتم پول ندارم به 150 دالر رسید اما من اعتماد ندارم. میشه در این رابطه رهنمای کنید .؟

لایسنس شرکت مذکور رو از اداره مهاجرت کانادا استعلام بگیرید

Ali :

سلام. میخواستم از خدمتتون بپرسم، در چه مرحله شماره UCI برای متقاضی اختصاص داده میشود؟ آیا وقتی که در اکسپرس اینتری ثبت نام میکنیم و وارد پول میشویم، این شماره اختصاص داده میشود؟ و یا وقتی که نامینیت شدیم و اپلای کردیم این شماره اختصاص داده میشود؟ با تشکر

mahdiiii :

سلام و خداقوت من 18 سالمه در رشته انسانی تحصیل می کنم . ورزش شنا و واترپلو رو به صورت حرفه ای انجام می دم ولی متاسفانه قتدر به در یافت مقام کشوری نشدم.(استانی دارم) ناجی درجه2 هستم داور درجه 3 شنا و البته در زمینه مربیگری هم کار می کنم و علاقه زیادی دارم به این کار ولی متاسفانه به دلیل سنم مدرک ندارم. زبان انگلیسی هم نسبتا بلدم ولی بدون مدرک ممنون می شم راهنماییم کنید.(سرمایه انچنانی هم ندارم) خیلی ممنون از شما

می‌توانید مشخصات خود را، برای بررسی دقیق شرایط، در فرمهای ارزیابی رایگان وارد نمایید

الهه اکبری :

سلام روزبخیر یک سوال داشتم از خدمتتون، من ویزای توریستی کانادا دارم و تا پایان انقضای پاسپورتم که بهمن 99 هستش بهم ویزا دادن، برای شهریور ماه 99 قصد داشتم که برم اما از یکی از دوستانم شنیدم که اگر تاریخ انقضای پاسپورت کمتر از 6 ماه باشه اجازه ی ورود نمیده کانادا، میخواستم ببینم این درست هستش؟

باید پاسپورت شما مانند ویزای شما اعتبار داشته باشد، برای پاسپورت جدید اقدام کنید

ارش :

سلام و خسته نباشید. بنده 24 سال سن دارم، با معدل دیپلم 13.96 و پیش دانشگاهی 15.41. قصد تحصیل در کانادا در مقطع کالج دارم. هنوز ایلتس نگرفتم ولی تا 5 ماه بعد ایلتس امتحان میدم. به نظرتون شانس ویزا شدن من چقدره؟

بسیاری از شرایط باید در ویزای تحصیلی مورد بررسی قرار گیرد، اما احتمال دریافت ویزای شما با شرایط عنوان شده، کم است

محمدرضا بابادی :

با عرض سلام و خسته نباشید .من دانشجوی پرستاری دانشگاه دولتی آبادان هستم . می خواستم بدونم بعد از اتمام تحصیل کدوم کشور اروپایی یا آمریکایی برای مهاجرت با شرایط من مناسب تره یعنی کدوم کشور برای استخدام و کم تر بودن هزینه مهاجرت بهترین شرایط رو برای من داره و سوال دیگه این که آیا برای ادامه تحصیل در رشته ی پزشکی مدرک پرستاری ایران می تونه کمک کنه؟ با تشکر

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط مهاجرت، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

حجت بندانی :

سلام روزتون بخیر من 30 سالم هست لیسانس کامپیوتر هستم میخواستم به همراه همسرم برای دوره های کالج اقدام کنیم به نظرتون ویزای تحصیلی بهم تعلق میگیره یعنی بهم میدن امیدی هست ؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط مهاجرت، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق شرایط، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

baxtiar :

اگر کسی ویزای IM1 کانادا رو داشته باشه ماله سال2013 و به نابه دلایل منطقی نتونسته باشه از اون استفاده کنه ؟ ایا راهی هست که دوباره اون ویزا رو احیا کنه ...........تو این 5 ساله هم طرف دکتری و فوق دکتری گرفته تو ایران ممنون میشم راهنمایی کنید

مشاور مهاجرت و ویزا:

معمولا ویزا احیا شدنی نیست، اما باید ببینم نوع ویزا چه بوده، کی صادر شده و به چه ترتیبی بوده

می توانید با مراجعه به صفحه تماس باما ، با دفاتر ما در ارتباط باشید، راهنمایی خواهید شد و یا برای مشورت با وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

Piman :

سلام خواهر خانم ساکن کانادا است و من می خواهم از طریق ویزای توریستی و دیدار بروم سوال بنده این است : 1- برای تکمیل کردن فرم های آنلاین باید خودم را اول ثبت نام کنم و بعدش خانمم را به عنوان همراه بنویسم یا بالعکس با توجه به اینکه خانمم خانه دار است ولی بنده شاغل هستم؟ 2- در مورد اثبات خویشاندی که باید آپلود کنم باید شناسنامه پدر خانمم که اسم دو خواهر در ان موجود است را ترجمه کنم و سپس آپلود کنم؟ 3- در انتها خواهر خانمم یک دعوت نامه همراه با شوهرش که شاغل است برای ارسال کرده است که در خدود 35 روز از آن می گذرد حال باید یک دعوت نامه دیگه ارسال کند یا همین اعتبار دارد؟ 4- فرم شماره IMM 5713 چگونه تکمیل می شود? 5_ هنگامی که درvab انگشت نگاری کردیم چگونه محل دادن و دریافت پاسپورت را مشخص کنیم؟ من می خواهم در فرانسه انگشت نگاری کنم و در استانبول پاسپورت را تحویل و از استانبول پاسپورت را تحویل بگیرم. با تشکر

مشاوره مهاجرت و ویزا:

برای تکمیل فرمهای درخواست ویزای کانادا باید اطلاعات خود و فرد دعوت کننده را وارد نمایید. برای اثبات خویشاوندی باید تمامی مدارک مربوط به پدر و مادر ارسال گردد. دعوتنامه های کانادا معمولا از 3 ماه تا 6 ماه معتبر است. تمامی سوالاتی که در فرم شماره IMM 5713 آمده را به دقت تکمیل نمایید، نیازی به توضیح نیست کاملا مشخص است. پس از انگشت نگاری به ایران بازگشته و در صورتی که با درخواست ویزای کانادا موافقت شود، پاسپورت ها را برای زدن ویزا میتوانید به سفارت کانادا پیکاپ نمایید. در فرانسه انگشت نگاری ویزای کانادا انجام ندهید احتمال بسیار زیاد درخواست شما رد خواهد شد.

Iman Hojjat :

سلام در رابطه با بیزینس پلن برای خود اشتغالی در رشته اهنگسازی و نوازندگی راهنمایی لازم دارم.ایا میتونم جایی نمونه ای پیداکنم

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

اگر سابقه فعالیت هنری داشته اید و از این راه کسب درآمد کرده اید. شرایط اولیه برای درخواست ویزای خود اشتغالی کانادا را دارا می باشید. لطفا به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه نمایید تا شرایط شما مورد بررسی قرار گیرد.

ایمان :

با سلام با توجه به این که ارگان اعزامی توسط سرباز انتخاب نمیشه و این که در کارت های پایان خدمت جدید فقط لوگو ناجا و امضای فرماندار ناجا درج میشه به نظر شما اگر شخصی در سپاه خدمت کرده باشه برای مهاجرت به مشکل بر میخوره ؟

مشاوره مهاجرت و ویزا 

با سلام و احترام 

خیر مشکلی برای مهاجرت نخواهید داشت. 

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.