ویزای آلمان شینگن تضمینی

قیمت : طبق درخواست

رزرو وقت مشاوره

ویزای آلمان شینگن تضمینی


نوع ویزا : چیزی بنام ویزای تضمینی آلمان وجود ندارد! تصمیم گیرنده سفارت آلمان است.

کشور : آلمان

هشدار ها : لطفا به اشخاص یا موسساتی که مجوز رسمی ندارند اعتماد نکنید. و از سپردن مدارک خود به افراد نامعتبر خودداری نمایید.

مدارک :

مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای آلمان

مدارک ذیل به صورت کلی عنوان می شود (ارائه تمامی آنها میتواند اجباری نباشد).

ارائه مدارک دیگر، افزون بر مدارک زیر به نوع درخواست بستگی دارد.

الف) مدرک شناسایی جهت درخواست ویزای آلمان:

ب) مدارک شغلی جهت درخواست ویزای آلمان (سرپرست و همراهان)

ج) مدارک تحصیلی جهت درخواست ویزا

د) مدارک مالی و ملکی جهت درخواست ویزا

ه) فرم اطلاعات فردی جهت درخواست ویزای آلمان: یک فرم کامل از اطلاعات شخصی در غالب Word برای متقاضی و تمامی همراهان به صورت جداگانه تهیه نموده و به کارشناسان موسسه تحویل دهید. (آدرس محل کار متقاضی و همراهان، آدرس محل سکونت، شماره تماس محل سکونت، شماره تماس محل کار متقاضی و همراهان، شماره همراه متقاضی دارای واتساپ فعال، کدپستی محل سکونت و محل کار متقاضی و همراهان، توضیحاتی کامل راجع به سمت شغلی متقاضی و همراهان)

نکات مهم:
- در برخی موارد ممکن است افسر ویزا از شما مدارک معاینه پزشکی بخواهد که ممکن است بیش از 3 ماه به پروسه پرونده شما اضافه کند. و گاهی در برخی پرونده ها به درخواست آفیسر گواهی عدم سوء پیشینه برای شما و اعضای خانواده ای که بالای 18 سال دارند الزامی است.
- دسترسی کامل به فرد متقاضی تا زمان اعزام برای انگشت نگاری الزامی می باشد. 
- کپی برابر اصل تمامی مدارک تهیه گردد.
- مسئولیت ارائه مدارک جعلی و ترجمه غلط مدارک بر عهده فرد متقاضی می باشد. در انتخاب دارالترجمه رسمی بسیار دقت داشته باشید.

قبل از اقدام به تهیه مدارک برای درخواست ویزای آلمان، با متخصصان ما مشورت فرمایید.

توضیحات :

در حال حاضر دریافت ویزای آلمان برای متقاضیان ایرانی دشوار شده است؛ بنابراین توصیه می شود که اگر قصد دریافت ویزای شینگن دارید از دیگر کشورهای عضو شینگن درخواست ویزا داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید صفحات ویزای ایتالیا و یا ویزای فرانسه را مطالعه بفرمایید

آموزش رایگان درخواست ویزای آلمان

برای درخواست ویزای آلمان و دریافت وقت سفارت به هیچ وکیل مهاجرت به آلمان نیازی ندارید و تمامی مراحل را خودتان می توانید طی کنید، فقط در ارائه مدارک باید بسیار دقت داشته باشید و دلیل قانع کننده برای ورود به آلمان داشته باشید. همچنین به هیچ عنوان نباید مشکوک به پناهندگی در آلمان باشید.

دریافت ویزای آلمان به دو صورت انجام می شود؛ ویزای کوتاه مدت آلمان که ویژه افرادی است که قصد اقامت زیر 90 روز در کشور آلمان را دارند که به ویزای توریستی آلمان شهرت دارد. و نوع دوم ویزای بلند مدت آلمان است که تمامی ویزاهای بیش از 90 روز جز این دسته هستند که به مراتب دریافت آن سخت تر است.


در اینجا می خواهیم آموزش دهیم که به چه صورت می توانید وقت سفارت آلمان دریافت کنید؛

نکات بسیار مهم اینکه، وقت سفارت آلمان مصاحبه ندارد و شما یا شخص درخواست دهنده صرفا باید برای انگشت نگاری و تحویل مدارک به کارگزاری ویزای کشور آلمان مراجعه می کنید، بخش کنسولی و خدمات سفارت آلمان در ایران تعطیل می‌باشد، و برای انجام امور شما باید مدارک خود را به visametric ارائه دهید. در این سایت می توانید ساعت و تاریخ مراجعه خود را تعیین کنید.

 

برای شروع ابتدا باید به سایت سفارت آلمان مراجعه کنید تا با انتخاب نوع ویزا خود از میان گزینه‌های زیر و ارائه اطلاعات و مدارکی که به آنها اشاره خواهیم کرد درخواست وقت برای سفارت آلمان را ارائه دهید.

  • پیوست به خانواده
  • ازدواج
  • تحصیلی ارشد
  • تحصیلی دکترا
  • جستجو کارت
  • Blue کارت

 

سایت سفارت آلمان

پس از ورود به این صفحه؛ 4 گزینه وجود دارد:

1. ثبت نام برای درخواست ویزای بلند مدت برای پیوستن به خانواده یا ازدواج (برای اقامت بیش از 90 روز) - Registration to apply for a long term visa for family reunification or marriage (for stays exceeding 90 days)

2. ثبت نام برای درخواست ویزای دانشجویی یا دانشجویی (برای اقامت بیش از 90 روز) - Registration to apply for a student or scientists visa (for stays exceeding 90 days)

3. ثبت نام برای درخواست ویزای بلند مدت برای اهداف دیگر (به عنوان مثال برای متقاضی کار ، استخدام ، تأیید مدرک خارجی ، آموزش حرفه ای ، "کارت آبی اتحادیه اروپا") - Registration to apply for a long term visa for other purposes (for example for job seeker, employment, acknowledgement of a foreign degree, professional training, “EU blue card”)

4. درخواست ویزای بلند مدت برای ورود مجدد - Applying for a long term visa to re-enter

یک گزینه را با توجه به درخواست خود انتخاب کرده و وارد صفحه مورد نظر شوید و زمان خود را انتخاب کنید.

 

با دقت به نکات زیر درباره ی ویزای آلمان توجه بفرمایید:

 

1. ویزای آلمان توریستی بدون تاریخچه سفر ممکن است، اما تضمین صدور ویزا یک دورغ بزرگ استویزای 100% تضمینی آلمان وجود ندارد. هیچ شخص یا شرکتی آشنایی در سفارت آلمان ندارد. هیچگونه تفاوتی بین بررسی مدارک متقاضیان وجود ندارد. هیچ دعوتنامه ای تضمین کننده صدور ویزای آلمان نخواهد بود. ویزای فوری یاVIP آلمان وجود ندارد. سفارت هیچ گونه آماری در خصوص تعداد قبول یا رد درخواست ویزا را اعلام نمی کند، تمام آمارهایی که در سایت های مختلف عنوان می شود که مثلا 90 درصد درخواست ویزای ایرانی ها ریجکت یا قبول شده است دروغی بیش نیست؛ تعداد قبول یا رد درخواست های ویزا هیچوقت اعلام نشده است. ارائه مدارک جعلی به سفارت آلمان عواقب جبران ناپذیری خواهد داشت.

2. یکی از مواردی که می‌تواند در شانس دریافت ویزای آلمان تاثیر گذار باشد، داشتن دعوتنامه معتبر از کشور آلمان است. حال این دعوتنامه می‌تواند از سوی یک دوست یا شرکت یا اقوام شما باشد. در صورتی که نمی‌توانید به دعوتنامه دسترسی داشته باشید، لطفا اقدام به خرید دعوتنامه نفرمایید! متاسفانه بسیاری از افراد به دروغ عنوان میکنن که از دعوتنامه در پرونده ی شما استفاده شده و ما دعوتنامه را همراه با دیگر مدارک به سفارت فرستاده ایم! و شما نمی‌توانید دعوتنامه را مشاهده کنید چون منبع صدور دعوتنامه افشا میشود! یا اینکه از دعوتنامه های فاقد اعتبار یا دعوتنامه های جعلی برای درخواست ویزا استفاده میکنن که اتفاقا در مواردی دلیل ریجکتی، همان دعوتنامه ی فاقد اعتبار است.

3. داشتن دعوتنامه معتبر شانس دریافت ویزای آلمان را افزایش می‌دهد. اما دقت داشته باشید، تنها دعوتنامه ای معتبر است که یا از اقوام درجه یک شما و دوستان شما باشد، یا از طریق یک شریک ثبت شده معتبر در آلمان صادر شده باشد.

4. به یک آژانس یا شرکت مسافرتی که صرفا یک شعبه در آلمان دارد و شما را به آلمان یک توریست معرفی می کند و بابت دعوتنامه، هزینه ای را از شما طلب می کند! به هیچ عنوان اعتماد نکنید.

5. داشتن دعوتنامه های نمایشگاهی و همایش و سمینار نیز، می تواند اثبات کننده دلیل سفر شما باشد، اما نمی تواند آفیسر را از بازگشت شما مطمئن سازد.

6. در بسیاری از موارد کارگزاران ویزا عنوان می کنند که؛ در انتهای کار، مبلغ دستمزد و یا حق الوکاله را پرداخت کنید! این امر نشان دهنده ی آن است که شرکت یا شخص مذکور شانس خود را با ارائه مدارک جعلی، برای دریافت ویزای شما امتحان خواهد کرد؛ اگر با درخواست ویزای آلمان موافقت شد، دستمزد را دریافت می‌کند و اگر با درخواست ویزا مخالفت شد و شما ریجکت شدین مشکلی نیست نفر بعدی ...!!!

7. شما یا باید خود درخواست کننده ویزا یا مهاجرت به آلمان باشید، یا یک وکیل یا مشاور رسمی مهاجرت آلمان برای شما این کار را انجام دهد، در غیر این صورت فعالیت آژانسهایی که خود را به جای شما معرفی می کنند، از دیدگاه آلمان کاملا غیر قانونی ست و می تواند عواقب جبران ناپذیری در پی داشته باشد.

8. توجه داشته باشید که سفارت به هیچ شخص، موسسه، آژانس یا شرکتی هیچگونه امتیازی نمی دهد و متقاضی خود می‌تواند درخواست کننده ی ویزا باشد و الزامی برای انتخاب کارگزار از سوی سفارت ندارد. اما می‌تواند از تجربه ی کارگزاران دارای اعتبار استفاده نماید. این مورد را می‌توان با این مثال بیان کرد که شخصی برای دریافت حق خود در دادستانی می‌تواند شخصا از حق خود دفاع کند، در عین حال می تواند یک وکیل قانونی و با تجربه را انتخاب کند تا مدافع حقوق شخص باشد. اما دادگاه شخص را مجبور به انتخاب وکیل و مشاور نمی کند.

 

اگر علاقه به سرمایه گذاری در کانادا و دریافت اقامت کانادا از طریق خرید بیزینس در کانادا دارید، با مطالعه صفحات خرید رستوران در کانادا و خرید پمپ بنزین در کانادا و خرید آرایشگاه در کانادا می توانید از دید تجاری، اطلاعات کافی راجع به این مثال های خرید بیزینس در کانادا داشته باشید. همچنین اگر تمایل به راه اندازی بیزینس فرانچایزی را دارید، بهتر است، صفحه خرید فرانچایز در کانادا را مطالعه فرمایید.

 

مشاغل مورد نیاز آلمان برای دریافت ویزای کار آلمان:

تقریبا تمامی تمامی رشته های مهندسی مورد نیاز دولت آلمان می باشند و شانس دریافت ویزای کار آلمان را خواهند داشت.

بعضی از رشته های پزشکی و پیراپزشکی

دیگر رشته ها و مشاغل مورد نیاز آلمان: ادمین شبکه - علوم پایه - لوکومتیورانی - رباتیک - مدیر و مهندسی فروش - مدیر و مهندسی پروژه - مدرس اتوماسیون صنعتی - وکیل حقوقی و بازرگانی - متخصص مالیات - حسابدارمالی و حسابرس - تحقیقات فنی و توسعه علم مکانیک ساخت و ساز - مشاغل مرتبط با سازه های الکتریکی - تکنولوژی ماشین های الکتریکی - متخصص فن آوری فلزی - فناوری ساخت - مشاغل مرتبط با ساخت و ساز ساختمان - مشاغل مرتبط با لوله کشی، گرمایش، تهویه مطبوع - مشاغل مرتبط با کوره و سیستم های گرمایش هوا - تکنولوژیست صنعت فرایند - مدیریت در برق و قدرت - سنگ تراشی - ردیابی خودرو - مشاور شرکت - مدیریت خرید - دستیار فروش - مدیریت توزیع - مدیر منابع انسانی - مشاور بیمه - بانک

 

در حال حاضر هیچگونه فعالیتی در خصوص کشور آلمان نداریم و فعالیت اصلی ما در خصوص کشور کاناداست که می توانید برای مطالعه روشهای مهاجرتی کانادا به صفحه مهاجرت به کانادا مراجعه بفرمایید

 

مطالب پیشنهادی:

استارتاپ ویزای کانادا

ویزای تحصیلی کانادا

مقایسه هزینه های زندگی در کانادا

مهاجرت از طریق اکسپرس اینتری

درباره ویزای کانادا

> اقامت دائم کانادا

ویزای دبی

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا ، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما

اطلاعات تکمیلی

قیمت

طبق درخواست

مدت اقامت

طبق درخواست

مدت اعتبار

طبق درخواست

مدت اخذ ویزا

طبق وقت سفارت


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


شیراحمد صافی :

درخواست مصاحبه مشاوره

صفری :

با سلام و احترام بنده پذیرش ارشد مجدد مهندسی مواد از دانشگاه آلمان را دارم و الان دانشجوی آنلاین هستم و برای تحویل مدارک به ویزا متریک رفتم روز بعدش سفارت تماس گرفتند و گفتند برای تکمیل فرم چک امنیتی بیایید. حال سوال در مورد چک امنیتی است یک قسمت پرسیده که آیا ویزا شنگن داشته اید؟ من قبل از آلمان برای ایتالیا اقدام کردم و ویزای تحصیلی ایتالیا را گرفتم ولی بعد پذیرش آلمان اومد و من اصلا ایتالیا نرفتم و کارهای ویزای آلمان را انجام دادم حال می خواستم بدانم این قسمت بزنم ویزای شنگن دارم یا نه چون ویزا مربوط به یکسال و نیم پیش هست و فاقد اعتبار می باشد. بزنم دارم مشکلی پیش میاد یا خیر؟ راهنمایی نمایید. این سوال در چک امنیتی have you ever been granted a visa for post graduate dtudies in germany or another EU member state? تشکر

اگر ویزا تایید شده یعنی قبلا ویزای شینگن گرفتید.

Abdul Wakil Mansoori :

salam man 5sale alman zendegi mikonam o mikham pedar madaramo ke afghan hastand o felan sakene tehran hastand dawat konam 2 dafe khodam eghdam kardam wali reject shodan mitunid kari bokonid?

Abdul Wakil Mansoori :

salam man alman zendegi mikonam wa mikhm pedar madaram ke tehran zendegi mikonan wa afghan hastand ro dawat konam 2 bar khodam eghdam kardam wali reject shodan mitunid kari konid?

عباس عربی :

سلام. خسته نباشید, بنده آلمان هستم و ازتون فقط یک خواهش دارم. میخوام شناسناممو تو سفارت آلمان در تهران تایید کنم, تمام کارهای مربوط بهش را هم توی ایران اقوام انجام دادند و فقط مانده مهر تایید سفارت که از شانس ما به کرونا ویروس خورده و نمیزارند خانوادم وارد سفارت بشند. شما میتونید اینکارو برام انجام بدید. لطف کنید مبلق هم برام ایمیل کنید. همانطور که گفتم ترجمه و مهر وظارت امور خارجه هم خورده و فقط مهر سفارت مانده. مچکرم منتطرتو هستم.

a.raftari :

آیا برای فرزندم جهت پناهندگی در کشور آلمان جهت ادامه تحصیل و زندگی در سنین 16 سال میتوانم اقدام کنم.ممنون

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای پناهندگی هیچ گونه فعالیتی نداریم

rojin :

من کارمند بانک هستم با رشته مدیریت صنعتی فوق لیسانس و همسرم مهندس پروژه در شرکت نفت عراق لیسانس مکانیک سیالات به نظر شما کدام یک از ما برای تحصیل اقدام کنیم و کلا تحصیلی بهتر است یا کاری اقدام کنیم

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط مهاجرت، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

Mehdi :

با سلام بنده ٢١ ماه پيش به المان سفر كردم طبق ويزاي ١٥ روزه سفارت ١١ روز در المان بوده ام اكنون ميخواهم دوباره سفر كنم ولي مشكلي كه فكر ميكنم داشته باشم اين است كه همسرم ١٠ ماه پيش با ويزاي توريستي به المان رفته و بازنگشته، ممنون ميشوم راهنمايي فرماييد

مشاور مهاجرت و ویزا:

اگر همسرتان به صورت غیر قانونی در آلمان مانده اند احتمال بسیار قوی با ویزای شما موافقت نخواهد شد.

hani :

سلام خسته نباشید برای ویزای آلمان به ترجمه مدارک هم نیاز هست؟و برای اسبات فامیلی چه مدارکی میخواهند؟

فاطمی :

سلام ویزای آلمان برای شرکت در نمایشگاه مدیکا می خواهیم می توانید کمک کنید یا خیر و جزییات و هزینه چگونه است ممنونم

مشاور ویزا و مهاجرت

فعلا اقدامی برای ویزای آلمان نداریم.

شهرزاد :

با سلام لطفا درخصوص اخذ ویزای آلمان و پرواز مستقیم به این کشور بنده رو راهنمایی میفرمایید. با توجه به اینکه مدارک شغلی نداریم و شغل ما در ایران ساخت و ساز ساختمان است. پیشاپیش از راهنماییتون سپاسگزارم

مشاور مهاجرت و ویزا

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

شهلا :

با سلام برای اخذ ویزای دراز مدت آلمان نیاز به راهنمایی دارم.

مشاور مهاجرت و ویزا

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

سینا :

سلام خسته نباشید ، برای ویزای شنگن اول کدام کشور احتمال بیشتری دارد؟

مشاور مهاجرت و ویزا

نمیتوان به این صورت نظر داد، بسته به دلیل سفر و آیتینری سفر شما متفاوت است.

رحمانیان :

بنده درخواست ویزای پیوست به همسرم را از سفارت آلمان داشتم. وقت دادن و مصاحبه شدم اما متاسفانه شناسنامه همسرم گم شده بود وبا من مدرک زبانم نتوانستم ارائه بدم به همین دلیل نقص پرونده خوردم و نتوانستم در مدتی که بهم مهلت دادن مدارکو تهیه و تهویل دهم. به همین دلیل بعداز دوماه نامه ریفیوز آمد تو این دوماه مشغول گرفتن شناسنامه جدید همسرم بودم که بعد از گرفتن نامه ریفیوز من توانستن اعتراض بزنم و رفع نقص کنم با مدرک زبانم و شناسنامه. حال دوماه میگذره و جوابی نگرفتم آیا امیدوار باشم به جواب مثبت.؟چه مدت دیگر جواب می‌دهند؟لطفا بهم کمک کنید یه امید بهم بدید من واقعا عصبی شدم دیگه بس جوابی دریافت نکردم و منتظر موندم. الان 2ساله که ازدواج کردیم فقط یک بار ترکیه از نزدیک دیدمش از اون وقت تا حالا هم حالم خیلی بدتر شده. تا کی منتظر بمونم آخه وکیلم میگه من کارای تورو با یه موکل دیگم با هم رفع نقص کردم اما به شما تماس نگرفتن. متاجبم واقعابخوام حسابش کنم 4 شهریور میشه 3 ماه که بعداز رفع ریفیوز بابت نقص پرونده.. جوابی نگرفتم هنوز

مشاور مهاجرت و ویزا

نگران نباشید، طبق قانون اگر مدارک کاملی ارائه داده اید باید ویزا را دریافت کنید.

حامد حسینی : سلام بنده کارمند رسمی شرکت نفت با 10 سال سابقه کار به عنوان مهندس ناظر پروژه هستم، مدرک بین المللی pmp دارم ، مدرک ایلتس با نمره اورال 6 دارم دارای همسر و یک دختر 8 ساله هستم، ایا امکان گرفتن ویزای المان برای کار رو دارم؟

مشاور مهاجرت و ویزا

اصولا برای دریافت ویزای کار آلمان باید داری مدرک زبان آلمانی باشید اما:

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

مرضیه :

سلام امکان اخذ ویزای مجارستان برای کورس زبان آلمانی وجود دارد؟ من مدرک ب 1 آلمانی از موسسه گوته در تهران دارم .

مشاور مهاجرت و ویزا

در صورتی که بتوانید پذیرش معتبر دریافت کنید، بله امکان پذیر است.

فاطمه حقیقی :

سلام و وقت بخیر من نمیدونم واقعا باید کارای ویزای شینگین المان برای دیدن مامان رو چطوری انجام بدم لطفا من رو راهنمایی کنیدممنون مشم نمیدونم

مشاور مهاجرت و ویزا

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.
یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

فاطمه حقیقی :

سلام خسته نباشید من و همسرم میخواهیم برویم دیدن مادرم در المان به مدت سه تا چهار هفته ایا به هر دومون اجازه رفتن میدهند؟ چقد تمکین مالی میخواهیم و سند ملک ممنون میشم از پاسخگویتون

مشاور مهاجرت و ویزا:

اگر تمکن مالی داشته باشید و دعوتنامه مادر شما معتبر باشد، شانس دریافت ویزای آلمان خوب است.

سحر :

سلام من و پسرم که یک ساله هست قصد سفر تفریحی با آلمان یا فرانسه را داریم آیا میتوانیم ویزا لگیریم

مشاور مهاجرت و ویزا:

باید شرایط و مدارک شما به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد.

میتوانید برای بهره مندی از مشاوره رایگان به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه و یا اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

Romania : سلام درخواست تضمینی ویزا برای یک زوج همراه بادو فرزند 7 و 1/5 ساله را دارم به مقصد آلمان لطفا هم زمان و هم هزینه را به من اعلام کنید ******** لطفا فقط تماس تلفنی یا آدرس اعلام کنید خودم خدمت میرسم

مشاور مهاجرت و ویزا:

هزینه ها و مدت زمان انجام پروسه با توجه به انتخاب روش مهاجرت و دریافت ویزا و شرایط هر متقاضی متفاوت است و فقط در جلسات مشاوره عنوان می گردد.

میتوانید برای بهره مندی از مشاوره رایگان به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه و یا اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

ایمان فروغی :

با سلام شما برای ویزای آلمان اقدام می کنید؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

بله لطفا فرم ارزیابی تکمیل نمایید تا شرایط شما بررسی گردد.

منصور خواجه :

با درود: سپاسگزار خواهم بود چنانچه مدارک لازم برای اخذ ویزای آلمان بر پایه دعوتنامه فرزندم که در آن کشور شاغل است را اعلام فرمایید.

مشاور مهاجرت و ویزا:

 

بسته به شغل و موقعیت همسر شما، ارائه مدارک متفاوت است. باید فرم ارزیابی تکمیل بفرمایید.

hosseinhajbaer :

سلام عرض ادب میخواستم بدونم برای کسی که شرکت دارد متو ان برای نمایندگی توی آلمان اقدام کن

مشاور مهاجرت و ویزا:

 

درست متوجه سوال شما نشده ایم؟

Morteza Nadeb :

سلام میخوام ویزای شینگن المان برای همسرم اقدام کنم خودم جاب سیکردارم همسرم استخدام دانشگاه پزشکی هستن وکارمند هستند وملک هم دارن

مشاور مهاجرت و ویزا:

میتوانید برای بهره مندی از مشاوره رایگان به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه و یا اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

فرناز رحمتی :

سلام خسته نباشید. من میخواستم برای مادرم ویزای شنگن برای کشور المان از طریق دعوت نامه رسمی اقدام کنم. داخل سایت سفارت، پی دی اف مدارک رو خوندم و متوجه منظور این جمله نشدم. داخل پی دی اف یادداشت شده بود که در موارد ذیل بر اساس آیین نامه ی ویزا، پذیرش درخواست ویزای شنگن مجاز نمی باشد اگر درخواست شما سه ماه زودتر از آغاز سفری که برنامه ریزی کرده اید، ارائه گردد میخواستم بدونم منظور جمله اینه که بین تاریخ روز مصاحبه و تاریخ ورود به کشور المان که داخل دعوت نامه یادداشت شده ، سه ماه باید اختلاف باشه ؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

 

بله درست متوجه شده اید.

نيلوفر :

براي شنگن المان مشاوره ميخوام سپاس

مشاور مهاجرت و ویزا:

به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید تا شرایط شما مورد بررسی قرار گیرد.

دادخواه :

سلام من در پاسبورتم ویزا توریستی از فرانسه و سویس و مجارستان را دارم و همچنین ویزای مولتی کانادا را دارم و می خواستم ویزا مولتی شینگن بگیریم آیا برای موسسه شما این امکان وجود دارد برای بنده و همسرم ویزا بگیرید

مشاور مهاجرت و ویزا:

بله امکان درخواست ویزای شینگن وجود دارد.

فاطمه :

سلام. بنده 38 سال دارم و مجردم. قصد گرفتن ویزای شینگن از آلمان رو دارم.خواهرم آلمان زندگی میکنه و میتواند برایم دعوتنامه بفرستد...سوال اول: نوع درخواست ویزا رو بهتر است دیدار اقوام بنویسم یا توریستی؟ سوال دوم من در یک مدرسه غیرانتفاعی بصورت قراردادی فعالیت میکنم اما فیش حقوقی ندارم آیا مشکلی پیش می آید باید جیکار کنم؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

دیدار اقوام. باید مدارک شغلی خود را به صورت کامل ارائه دهید تا ریسک ویزا کمتر شود.

shabi :

سلام خسته نباشید من و همسرم هفته پیش از ریجکتی المان گرفتیم دلیل هم بند 9بود گواهی اشتغال به کار ،سند ملکی ، پرینت و گردش حساب 3ماهه 108میلیون تمکن مالی. خواستم بدونم چه کار باید کنیم ما اعتراض فایده ای داره؟! دوباره اقدام کنیم؟!

مشاور مهاجرت و ویزا:

اعتراض ثمری نخواد داشت، باید موارد قبلی را برطرف و مجدد درخواست ویزا داشته باشید.

عدنان ناظمی :

در مورد ویزای پزشکی آلمان شما خدمات دارید یا میتونید راهنمایی کنید ؟؟؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

بله، عموما اگر دلیل سفر شما به آلمان پزشکی باشد وقت سفارت نیز vip خواهد بود.

erfan moradi :

آیا میشه با این ویزا درخواست پناهندگی بشه

مشاور مهاجرت و ویزا:

در خصوص پناهندگی اطلاعاتی عنوان نمی گردد.

محمد قزل سفلی :

با سلام و احترام، اینجانب تقاضای ویزای سه ماهه برای مادرم جهت دیدار از فرزندش که مدت سه سال است در هامبورگ بسر میبرد و بدلیل پناهنده بودن امکان ارسال دعوتنامه را ندارد را دارم، در صورتی که راهکاری در این زمینه دارید لطفا بفرمایید تا از طریق آن مجموعه محترم اقدام نماییم. با سپاس قزل سفلی

مشاور مهاجرت و ویزا:

مادر ایشان حق دارد که به دیدار فرزندش رود اما این پروسه زمان بر بوده و باید از سفارت آلمان درخواست ویزا دهید، همچنین باید مدارکی ارائه دهید که به افسر سفارت آلمان اثبات گردد که ایشان نیز قصد پناهندگی در کشور آلمان را ندارد.

رضا چلنگر :

با سلام.در مورد ویزای جستجوی کار سوالم این بود ک تمامی سوابق کاری باید همراه با بیمه باشه یا خیر؟ چون در رشته بنده ک مهندسی عمران است افراد عمدتا با پروانه های نظارت اجرا و طراحی کار می‌کنند ک فاقد سوابق بیمه ای در کنارش میباشد

مشاور مهاجرت و ویزا:

در صورتی که بتوانید شاغل بودن خود را با مدارک دیگر اثبات کنید، نیازی به ارائه مدارک بیمه ندارید.

نفس :

با سلام و عرض ادب و احترام، بسیار ممنون میشم اگر من را راهنمایی بفرمایید که آیا برای گرفتن وقت برای ویزای اقامت بیش از 90 روز آلمان باید حداقل سه ماه از تاریخ صدور گذرنامه گذشته باشد؟ و این که چگونه امکان گرفتم وقت اضطراری برای دانشجویان وجود دارد؟ مثلا اگر استاد من در آلمان ایمیل به سفارت ارسال کند تاثیری در سرعت بخشیدن به این روند دارد؟اگر من به هر دلیلی منصرف شوم و بخواهم که برای ویزای شینگن آلمان اقدام کنم، چگونه و تا چه زمانی وقت دارم که وقت ویزای ملی را کنسل کنم؟ بسیار از راهنمایی شما متشکرم.

مشاور مهاجرت و ویزا:

امکان گرفتن وقت فوری برای ویزا تحصیلی آلمان وجود ندارد. هر زمان که درخواست وقت سفارت شما برای ویزای تحصیلی کنسل شود میتوانید برای درخواست ویزای توریستی آلمان درخواست دهید.

مصطفی گودرزی فر :

با سلام هزینه ویزای شنگن آلمان جقدره و اگه ملک نداشته باشیم هم امکانش وجود داره؟

مشاوره مهاجرت و ویزا:

باید شرایط شما به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد. لطفا به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

آتوسا :

با سلام و وقت بخیر،من به همراه ۲ دخترم‌میخواستیم ویزای آلمان بگیریم ملک یا تمکین مالی هم نداریم میخواستم بدونم شما چه راهی رو پیشنهاد میدید؟

مشاوره مهاجرت و ویزا:

تحصیلات، تجربیات شغلی و مهارت زبان خود را ارتقا دهید و به عنوان نیروی متخصص و یا ویزای کار درخواست دهید.

رويا :

سلام. خانم ٣٤ساله و متاهل داراي دو فرزند كوچك. هستم. هشت ساله ازدواج كردم و سند يك خانه و ماشين به نامم هست. همسرم شهروند امريكاست ولي من و فرزندانم نه. ايشون در شهر فرانكفورت وچند كشور خارجي ديگه صاحب املاك و حساب بانكي هستن. فقط يكبار اوايل ازدواج براي درخواست ويزاي المان اقدام كردم كه پذيرفته نشد. و در ضمن تمايلي براي درخواست دعوتنامه از سوي ديگري ندارم. لطفا راهنمايي بفرماييد كه شانسم براي دريافت ويزاي گردشگري خود و فرزندانم چه قدره و از كجا بايد شروع كنم؟سپاس

مشاوره مهاجرت و ویزا:

لطفا به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه نمایید، وکیل رسمی آلمانی میتواند پیگیر دریافت ویزای شما باشد.

فرمیسک :

سلام .خستع نباشید .برای یکی از دوستانم سوال داشتم .دوستم نویسنده وپژوهشگر در زمینه تاریخ وفرهنک وادب مقاله های معتبری ارائه داده و15سال است در این زمینه فعالیت دارد ..می خواستم بدونم از این طریق می تونه ویزا بگیره؟ وخودش

مشاوره مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

امیر :

سلام من برای یکی از دوستانم دنبال جایی هستم که دعوتنامه نمایشگاهی آلمان واسش فراهم کنند و یا کل مدارک لازم برای اخذ ویزای آلمان رو واسش انجام بدن.

مشاوره مهاجرت و ویزا:

از ارائه مدارک جعلی معذوریم.

سلیم :

خانواده 3 نفره /با دعوتنامه معتبر/ از سفارت آلمان ریفیوز شدیم/به هیچوجه قصد ماندن نداریم /شما میتونید رفع کنید؟ارت

مشاوره مهاجرت و ویزا:

رفع ریجکتی برای ویزای آلمان وجود ندارد. باید مجدد درخواست ویزا داده و مشکلات قبلی که توسط آفیسر بیان شده را برطرف فرمایید.

نفس :

با سلام و وقت به خیر، ممنون میشم من را راهنمایی بفرمایید که آیا امکان گرفتن وقت از ویزای شنگن آلمان و ویزای ملی آلمان برای یک نفر وجود دارد و از لحاظ قانونی درست است که فردی برای گرفتن وقت از هر دو اقدام کند؟

مشاوره مهاجرت و ویزا:

خیر برای یک نوع از ویزای آلمان درخواست داشته باشید.

Esmaeil :

پذیرش از دانشگاه آلمانی گرفته ام. مشکل نقدینگی حسآب دارم ولی ماشین و ملک به نام خودم و همسرم هست. یک فرزند یک ساله دارم چطور میتوانم در سریعترین زمان ویزا بگیرم؟ قبلا سابقه زندگی در اروپا و اقامت حدود 7 ساله داشته ام

مشاوره مهاجرت و ویزا:

باید تمکن مالی نقدی خود را به آلمان اثبات نمایید. ملک و اتومبیل درایی نقدی محسوب نمیگردد.

رضا :

برای ویزای توریستی آلمان سوال داشتم ازتون

نرگس :

سلام و خسته نباشید راستش من سوال و مشکل دارم که نمیتونم تصمیم بگیرم شخصی به پدر من گفته که در سفارت ها آشنا داره و پدر من چون دید این قدر توانسته برای زن و بچه های دوستش ویزا بگیره ( ویزا اسپانیا )ازش درخواست ویزا آلمان رو کرد و طرف تا الان مقداری پول گرفت و قرار بود ویزا تا یک تیر آماده باشه من هیچ اعتمادی به این فرد ندارم ولی پدر صرفا چون این شخص هم محلی هست و زن و بچه های دوستش رو فرستاده اعتماد داره . یک تیر رسید و اون شخص گفت خبر میدم بیابید برای انگشت نگاری ولی خبری نشده میخوام بدونم امکان داره اصلا ویزا درست بشه؟ چون اون شخص هیچ مدرکی جز پاسپورت های ما رو نداشت و این که اگر انگشت نگاری بشه ینی ویزا اوکی شده؟ ممنون میشم بهم جواب بدید

مشاوره مهاجرت و ویزا:

امثال این اشخاص هیچگونه روابط در هیچ سفارتی ندارد و صرفا از مدارک جعلی برای ارائه به سفارت استفاده می کنند به همین خاطر است که فقط پاسپورت شما را دریافت میکنند. احتمال بسیار قوی سفارت متوجه جعلی بودن مدارک شما شده و شما را 5 سال از درخواست مجدد ویزا تحریم کرده است. به همین دلیل خبری از این شخص به شما نخواهد رسید.

سید سوعید میری نرگسی :

با سلام و درود من میخواستم شرایط ویزا شینگن رو بدونم و اینکه چه شرایطی داشته باشه

مشاوره مهاجرت و ویزا:

برای اینکه شرایط شما بررسی گردد، نیاز است که فرم ارزیابی ویزای توریستی را تکمیل نمایید.

آناهید :

سلام من ۳۱ سالمه وفوق لیسانس مهندسی صنایع غذایی دارم زبان انگلیسیم متوسطه و قصد اقامت دایم دارم تو آلمان ،یکی از دوستانم آلمان پناهنده شده و اونجا زندگی میکنه میخواستم راهنماییم کنیم چطور میتونم اقامت بگیرم دوسال سابقه کار با بیمه دارم و یه مقاله تو کنگره بین المللی تهران زمینه رشته خودم شرکت کردم ایا از طریق کاری باید اقدام کنم یا تحصیلی و اینکه مدرک زبان ندارم

مشاوره مهاجرت و ویزا:

میتوانید برای ویزای جستجوی کار آلمان و ویزای تحصیلی آلمان اقدام نمایید. اطلاعاتی در خصوص پناهندگی عنوان نمیگردد

سینا :

با سلام بنده دارای مدرک لیسانس عمران هستم و مجرد میخواستم برای ویزای کار یا هرچیزی که بشود برای المان یا یک کشور اروپایی اقدام کرد. لطفا راهنمایی بفرمایید. تمکین مالی حدود صد میلیون.

مشاوره مهاجرت و ویزا:

لطفا به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید تا شرایط شما به درستی مورد بررسی قرار گیرد.

علیرضا زاهدی : سلام ، وقتتون بخیرجسارتاً یه سوال داشتم:میخواستم ببینم اگر برای ویزای آلمان اقدام کنم و پس از مراحل اداری جواب مثبت بشه و ویزا به دستم برسه، حتماً باید از ایران بلیط تهیه کتم؟ یا اینکه میتونم یه سفر به ترکیه داشته باشم و بعد با توجه به در دست داشتن ویزای آلمان از همونجا بلیط تهیه کنم و برم ؟

مشاوره مهاجرت و ویزا:

مشکلی نیست میتوانید از همان ترکیه به آلمان سفر کنید.

Melina :

ویزای شینگن برای آلمان از پاکستان بگیرم شرایطش چتوره؟

مشاوره مهاجرت و ویزا:

اگر ایرانی هستید باید درخواست خود را برای دریافت ویزای آلمان در ایران مطرح فرمایید.

Hirash :

ویزای تورریستی آلمان رو میخواستم. هزینه، مدت زمان اخذ ویزا ،پیش پرداخت میگرین ؟

مشاوره مهاجرت و ویزا:

مدت زمان انجام پروسه و هزینه ها با توجه به مشخصات هر متقاضی فقط در جلسات مشاوره عنوان خواهد شد.

صدف پارسه :

سلام خسته نباشید .٢٣ساله هستم مدرک کارشناسی زبان و ادبیات فارسی دارم همسرم هم دیپلم گردشگری و ودیپلم فنی و حرفه ای میکانیک با سه سال سابقه کار داره برای مهاجرت از چه راهی اقدام کنیم؟

مشاوره مهاجرت و ویزا:

لطفا برای ارزیابی شرایط مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

محمدرضا :

سلام جهت گرفتن ویزای المان باید چکار کنم

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید تا شرایط شما برای دریافت ویزای آلمان مورد بررسی قرار گیرد

رحیم :

سلام من کارشناسی معماری و راحی داخلی دارم از دانشکاه جامع علمی کاربردی...میخواستن بدونم مورد تایید ZAB هست؟ ممنونم

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

به سایت مراجعه فرمایید و اطلاعات مدرک خود را وارد نمایید که آیا مورد تایید zab می باشید یا خیر.

ندرلو :

سلام خسته نباشید آیا مدرک دانشکاه جامع علمی کاربردی را مورد تایید هست؟ ممنونم

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

اگر منظورتان برای دریافت ویزای تحصیلی آلمان مورد قبول است، بله مدرک در صورت تاییده وزارت علوم مورد تایید است.

بهروز علیزاده :

سلام اگر ویزای ایتالیا داشته باشیم میتونیم از اونجا بریم آلمان و تقاضای پناهندگی بدیم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

در خصوص پناهندگی اطلاعاتی عنوان نمیشود.

بهروز علیزاده :

سلام اگر ویزای ایتالیا بگیریم میتونیم از اونجا بریم آلمان و تقاضای پناهندگی بدیم؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

در مورد پناهندگی اطلاعاتی داده نخواهد شد. روشهای دیگر را امتحان بفرمایید

amirhosseinsamadi : با سلام من برای اقامت دائم میخوام برم پیش مامانم که آلمان هستش سنم زیر ۱۸ وقت سفارت گرفتم اما یکسال زمان میبره ویزای ورزشی میخوام برای رفتن زودتر ایا امکانش هست ؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

وقت سفارت آلمان زمان بر است اما اگر بخواهید ویزای تویستی آلمان درخواست دهید برای دیدار مادر سریعتر به شما زمان تحویل مدارک خواهند داد اما به احتمال زیاد با درخواست ویزای آلمان شما موافقت نخواهد شد

Fatemeh :

سلام من و همسرم هر دو ویزای جستجوی کار برای آلمان گرفتیم یا در واقع قرار هست هفته بعد صادر بشه که احتمالاً زمان شروع ویزا رو برای دو ماه بعد میزنم. یک پسر دو ساله دارم که میخوام براش ویزای توریستی بگیرم که در این مدت همراهمون باشه یا لااقل بخشی از این شش ماه رو بتونم با پسرم برم. آیا امکان دریافت ویزای 3 ماهه برای پسرم از سفارت آلمان هست؟ و یا بهتر میدونید از سفارت کشور دیگه ای اقدام کنم؟ ممنون میشم اگر امکانش هست هزینه ها و زمان لازم برای دریافت ویزا رو اعلام کنید. با تشکر فاطمه

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

خیر از همان سفارت آلمان درخواست ویزا داشته باشید.

سلام :

من در سال ۲۰۱۷ با دعوتنامه ویزا گرفتم امسال میخوام . ویزای توریستی اقدام کنم ولی دعوتنامه ندارم شما چه کاری برام میتوانید انجام بدید؟ ویزای تضمینی هست؟ چقدر هزینه داره؟ بعد از ویزا پرداخت میشه؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

باید دلیل قانع کننده ای داشته باشید که چرا اینبار از دعوتنامه استفاده نمی کنید و اینکه راجع به هزینه ها میتوانید با دفاتر ما درتماس باشید.

Amirhosein hanani :

با سلام بنده دارای مدارک شنا و نجات غریق هستم دنبال گرفتن ویزا کار برای اتحادیه اروپا هستم

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

برای اینکه شرایط شما را به صورت رایگان بررسی کنیم به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه نمایید.
و یا اگر قصد مشاوره حضوری یا غیر حضوری با دفاتر را دارید به رزرو وقت مشاوره مراجعه نمایید.

عليرضا :

با سلام . ميخواهم براي همسر و فرزندم ( 4ساله ) براي ويزاي آلمان اقدام كنم جهت اطلاع خواهر همسر م و شوهرش دو سال است كه در آلمان زندگي مي كند لطفا راهنمايي كنيد

با سلام و احترام 

مشاور مهاجرت و ویزا 

اطلاعات که میفرمایید کامل نیست، لطفا برای درخواست ویزا آلمان فرم ارزیابی رایگان را تکمیل نمایید تا شرایط شما بصورت دقیق بررسی گردد که آیا میتوانید ویزای آلمان دریافت کنید یا خیر

ساناز شهرام نیا :

سلام ببخشید من همسرم ویزای یک ساله مولتی پد کاری شینگن داره می خوام ببینم شرایطی که منم بتونم باهاش توریستی بریم و برگردیم چیه؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

شما میتوانید به عنوان همراه درخواست ویزای آلمان داشته باشید و احتمال قوی با درخواست شما موافقت خواهد شد.

نیما :

سلام.مدرک کارشناسی ارشد عمران گرایش سازه دارم.سابقه کاری هم که برام بیمه رد شده باشه در حدود ۸ ماه دارم.منبع مالی من هم در حد ۲۰ تومن هست.نمرانم هم در حد متوسطه.میخوام بدونم کشوری مناسب با این شرایط برای مهاجرت و اقامت دائم وجود داره؟ من خودم کانادا و آلمان و استرالیا مدنظرمه،ولی میدونم با این شرایطی که دارم ممکن نیست.لطفا راهنماییم کنید و یه راه نشونم بدین.مخصوصا اگه با دعوتنامه بشه که خوبه.با تشکر

مشاوره مهاجرت و ویزا

با سلام و احترام 

با توجه به مدارک عنوان شده برای مهاجرت به کشورهای کانادا، استرالیا و ... شانس زیادی ندارید مگه اینکه میزان تحصیلات و تجربه خود را بالا برده و مدرک حداقل آیلتس 7 را دریافت نمایید و شانس خود را در سیستم اکسپرس اینتری کانادا امتحان فرمایید.

hamidreza :

سلام. امسال برای بار دوم از سفارت آلمان با وجود مدارک کامل و ساپورت مالی خوب ریجکت شدم... آیا امکان رفع ریجکتی و گرفتن ویزا امکان داره؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

احتمال دریافت ویزا برای بار سوم بسیار ضعیف است. از کشور دیگه ای اقدام نمایید.

مانیا :

سلام وقت بخیر من قصد دارم برای سفر توریستی یک هفته ای به آلمان ویزای شنگن آلمان دریافت کنم دانشجوی دکترا هستم و ۲۶ ساله ولی بنده دعوت نامه ندارم و سندی هم به نامم نیست. ممنونم میشم راهنمایی کنید که از طریق موسسه شما امکان اقدام هست؟

مشاوره مهاجرت و ویزا

با سلام و احترام

اجباری برای ارائه سند به سفارت آلمان نخواهید داشت و دعوتنامه شانس شما را برای دریافت ویزای آلمان بسیار افزایش خواهد داد.

بله برای دریافت دعوتنامه معتبر میتوانیم به شما کمک کنیم.

برای بهره مندی از امکان سنجی دریافت ویزای آلمان میتوانید فرم ارزیابی ویزای توریستی رایگان تکمیل نمایید و یا برای مشاوره تخصصی، اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

فریبا پس :

سلام خسته نباشید، سوال من این است که نامزدم ۴ ماهه آلمان پناهنده شده چه مدت طول می کشه که برای اقامت من برای آلمان اقدان کنه؟

با سلام و احترام 

اطلاعاتی در خصوص پناهندگی داده نخواهد نداریم.

اما بسته به زمان قبول پرونده ی ایشان دارد زمانی که بتوانند اقامت گرفته و کار پیدا کنند میتوانند برای شما دعوتنامه ارسال کنند برای رفتن به کشور آلمان.

عليرضا صالحي :

سلام وقت بخير دوتاسوال داشتم1- پسر من دانشجوي پزشكي سال اول گرجستانه ميخواستم واسه تحصيل بفرستمش آلمان تمكن مالي به چه صورت هست پرينت سه ماهه رو بايد داشته باشه يا مبلغ تمكن رو چون ايران نميتونه بياد 2- خانم من كاركند رسمي شركت دولتي هست و بيمه وملك وپرينت تامين اجنماعي رو داره ومدرك كارشناسي ارشد مديريت بازرگاني رو داره با سابقه 23سال خودم وپسر كوچكم تحت پوشش بيمه ايشون هستيم ميخواستم بدونم ماميتونيم ويزاي توريستي آلمان بگيريم وتضمين برگشت و هزينه ويزا چه مبلغي هست

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

برای دریافت ویزای تحصیلی فرزندتات تمکن مالی باید درحساب خود ایشان وجود داشته باشد. و برای دریافت ویزای توریستی آلمان برای خودتان و همسر و فرزند کوچکتان باید راجع به شما خیلی اطلاعات داشته باشیم را بهترین راه را انتخاب نماییم. لطفا به صفحه فرم ارزیابی رایگان یا به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه نمایید.

رضا اسدی نودوزقی :

با سلام میخواستم بدونم با ویزا اگه شخصی وارد کشور المان بشه هم میتونه درخواست پناهندگی بده ؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

در مورد پناهندگی اطلاعاتی داده نخواهد شد.

حمید صالحی :

با سلام بنده کارمند دولت هستم با پست معاونی اداره با 11سال سابقه مهندس مکانیک وکارشناس پایه 2 نظام مهندسی . بنده میخاستم برای نمایشگاه تاسیسات فرانکفورت ویزا بگیرم خواستم بپرسم چه مانعی بر سر راهم هست

مشاوره مهاجرت و ویزا

با سلام و احترام

درخواست ویزای توریستی آلمان را میتوانید مطرح کنید اما داشتن دعوتنامه از نمایشگاه به عنوان یک بازدید کننده نمیتواند زیاد در پرونده ی شما تاثیر گذار باشد.
شما باید دارای مدارک کافی برای اثبات بازگشت خود باشید.

دانشجو پرستاری :

سلام خسته نباشید من دانشجوی سال آخر پرستاری هستم میخواستم بپرسم اگه بخوام برای کارشناسی ارشد کشور آلمان اقدام کنم بهتره یا برای ویزای کاری آلمان؟ من 2 سال طرح اجباری هم دارم میشه برای کار اقدام کرد یا نه؟ اینکه طرحمو نگذرونم نمیتونم ویزا بگیرم؟

با سلام و احترام 

برای اخذ ویزای کار آلمان باید دارای شرایط و دارای امتیاز کافی بوده باشید و برای اخذ ویزای تحصیلی آلمان نیز باید مدارک تحصیلی شما به صورت کامل ارائه گردد. و تا زمان که دوره کار آموزی را طی نکنید به شما مدرکی داده نخواهد شد.

عباس قیاسوند :

با سلام اگر ویزای انگلیس ریجکت شود میتوان برای ویزای شینگن اقدام کرد

با سلام و احترام 

بله میتوانید درخواست ویزای انگلیس داشته باشید اما مشکلی که در پرونده ی ویزای شینگن داشتیه اید را برطرف نمایید سپس اقدام به دریافت ویزای انگلیس نمایید.

فاطمه پورمنعمی :

سلام خسته نباشید میخواستم درباره اخذ ویزای تحصیلی آلمان بدونم و اینکه چجوری میتونم تمام کاراشو خودم انجام بدم

با سلام و احترام 

باید در مرحله اول رشته و دانشگاه و استاد خود را انتخاب نمایید سپس اقدام به دریافت پذیرش از دانشگاه منتخب نموده و با ارائه مدارک دقیق به سفارت و گذراندن جلسه مصاحبه اقدام به درخواست ویزای تحصیلی آلمان نمایید.

خودم :

من مهندس عمرانم 36 سالمه خانمم مهنس معماری 31 سالشه و دخترم 14 سالشه کلا 150 میلیون میتونم جور کنم سند ندارم مدرک کارشناسی عمران و پروانه پایه 2 نظام مهندسی و 15 سال بیمه 10 سال مرتبط و سابقه کار دارم میخواستم با خانواده برم آلمان مرک زبان نداریم آلمانی و انگلیسی ، میخواستم ببینم میتونیم بریم آلمان با په روشی و با این توان مالی

مشاور مهاجرت و ویزا:

با سلام و احترام 

مدارک شما برای موفقیت در دریافت ویزای شینگن آلمان ضعیف است اما میتوان با ارائه دعوتنامه شانس موفقیت خود را برای دریافت ویزا افزایش دهید.

فرزاد طلوعی :

سلام من 28 ساله هستم و می خواستم برای دیدن داییم که در آلمان دوره پست دکترا رو می گذرونه به اونجا برم. در مدت اقامتش در مالزی چند بار به دیدنش رفتم اما تا به حال ویزا شنگن نگرفتم. من کارشناس آزمایشگاه هستم و در پاتولوژی بیمارستان میلاد کار می کنم.متاهل هم هستم آیا من امکانش رو دارم که همراه همسرم ویزا بگیرم؟ممنون می شم اگر راهنمایی بفرمایید.

مشاور مهاجرت و ویزا:

آیا برای دایی شما امکان ارسال دعوتنامه معتبر فراهم است؟ درصورتی که دارای دعوتنامه معتبر باشید شانس خوبی برای دریافت ویزای آلمان خواهید داشت.

محمودحسن پور : باسلام و خدافوت خاهرمن و همسر و فرزندشون مقیم المانن و میتونن برام دعوتنامه بفرستند میخاسم بدونم اگه موفق به گرفتن ویزا شدم میتونم برای اقامت درخواست بدم یا با دعوتنامه نمیشه درخواست اقامت داد؟ ممنون از پاسخگویی شما

مشاور مهاجرت و ویزا: باسلام و احترام  خانواده محترم حضرت عالی به چه صورت اقدام به مهاجرت نموده اند؟ اگر در آلمان پناهنده شده باشند و مشخصات شما را عنوان کرده باشند احتمالا شما اجازه ورود به آلمان را نخواهید داشت. شما می‌توانید با شماره های موسسه در ارتباط بوده و یا برای مشاوره ی تخصصی اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

امیرحسین کوشیاری : سلام خسته نباشید من میخوام برای ویزای آلمان اقدام کنم. یک ویزای شنگن از کشور سوییس توی پاسم هست که مربوط به 2 سال پیش هست که اول وارد سوییس شدم و سپس چند روز هم آلمان بودم. از مدارک مورد نیاز فقط سند ملکی ندارم...ممنون میشم راهنمایی کنید

مشاور مهاجرت و ویزا: با سلام و احترام

  میتوانیم با دعوتنامه قوی و قانونی درخواست ویزای آلمان شما را مطرح کنیم که نداشتن سند ملکی را پوشش خواهد داد. شما می‌توانید با شماره های موسسه در ارتباط بوده و یا برای مشاوره ی تخصصی اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

كريم محمدي : باسلام. بنده كارمندهستم و دوستم سازنده ملك . پسر ايشان دوسلدورف آلمان هستند و در صورت امكان درنظر داريم كه سفري در حدود 2 هفته به آلمان داشته باشيم . لطفا راهنمايي بفرماييد براي ويزا به چه صورت بايد اقدام كنيم ؟ آيا حتما از طريق آلمان بايد باشد ؟ و يا اينكه از كشور ديگري ميتوانيم سفركرده و ازآنجا به آلمان برويم ؟ هزينه آن چه ميزان است ؟ مدت زمان اخذ ويزا را نيز محبت فرمائيد . با سپاس

مشاور مهاجرت و ویزا: با سلام و احترام

زمانی که با درخواست ویزای شینگن شما موافقت گردد شما میتوانید به تمام کشورهای اتحادیه حوزه ی شینگن سفر داشته باشید. پس نیازی نیست که ویزای شما حتما از سوی کشور آلمان تایید گردد.

بهنام تدین : سلام درخواست ویزای المان دارم شرایطش رو میخواستم بدونم

مشاور مهاجرت و ویزا: 

برای دریافت ویزای آلمان باید دارای مدارک شغلی و مالی معتبر داشته باشید و همچنین دعوتنامه معتبر برای دریافت ویزا بسیار اهمیت دارد.

شما می‌توانید با شماره های موسسه در ارتباط بوده و یا برای مشاوره ی تخصصی اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

كامران ممدوح : سلام ميخواستم بدونم با خانواده براي مهاجرت ميشه ويزاي تضميني ذراي المان گرفت مدارك شغلي بيمه تامين اجتماعي ملك حدود٨٠٠ ميليون دارم خودم همسرودو فرزنددارم ٨ساله دختر ٤ساله پسر ممنون

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای اخذ ویزای تضمینی آلمان باید مدارک شما به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد که شرایط شما برای دریافت ویزا سنجیده گردد.

شما می‌توانید با شماره های موسسه در ارتباط بوده و یا برای مشاوره ی تخصصی اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

وهاب حسين پور : با سلام من ٤٠ سالمه و همسر و دوفرزند دارم وكيل هستم مدرك زبان انگليسي ندارم و حدود مبلغ ٣٠٠ ميليون نقد و ملك هم دارم ميخواهم بخاطر آينده خودم و خانواده به يك كشور كه بتونم با امنيت خاطر زندگي كنم مهاجرت كنم و امكان شغلي داشته باشم اونجا به انگلستان كانادا سوئد و استراليا و آلمان علاقه دارم ممنون ميشم راهنماييم كنيد

مشاور مهاجرت و ویزا:

میتوانید با گذراندن دوره های آموزشی اقدام به اخذ مدرک از کشورهای مذکور نمایید و سپس درخواست ویزای کار و اقامت دائم داشته باشید.

شما می‌توانید با شماره های موسسه در ارتباط بوده و یا برای مشاوره ی تخصصی اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

لیلا عزیزیان : سلام خسته نباشید من یک ماه پیش المان بودم از طریق دعوت نامه اقدام کرده بودم که ویزای یک ماه.بهم دادن و الان دو هفته است که برگشتم میخواستم بپرسم که راهی وجود داره برای زندگی و ماندن در المان از طریق پناهندگی یا کاری با 15 سال سابقه کار و همسرم لیسانس برق دارن و ایشون هم مشغول به کار هستن من خودم کارمند قراردادی وزارت نفت هستم

مشاور مهاجرت و ویزا: 

 احتمال دریافت ویزای آلمان برای بار دوم بالا خواهد بود. در مورد پناهندگی اطلاعاتی عنوان نخواهد شد. 

شما می‌توانید با شماره های موسسه در ارتباط بوده و یا برای مشاوره ی تخصصی اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

زهره فاضل زاده : با سلام من 39 سال سن دارم و دارای دو فرزند ده و دو ساله ام دارای مدرک کارشناسی ارشد مرمت بنا های تاریخی از دانشگاه تهران هستم و همچنین پروانه نظارت معماری پایه 2 دارم و همچنین مدت 6 سال در دانشگاه تدریس کردم همسرم مدرک کارشناسی تعمیر و نگهداری هواپیما داره ميخواستم بدونم برای گرفتن ویزا کار و اقامت در یک کشور ديگه میتونیم اقدام کنیم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

مشاور مهاجرت و ویزا: 

 امکان اینکه به صورت ویزای کار اقدام به مهاجرت نمایید فراهم است اما دریافت ویزای کار آلمان زمان بالایی را برای دریافت این نوع ویزا نیاز خواهید داشت که البته برای دستیابی به آن به صرفه خواهد بود.

شما می‌توانید با شماره های موسسه در ارتباط بوده و یا برای مشاوره ی تخصصی اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

محمد علی رستگاری علی آبادی : با سلام. من 45 ساله و همسرم 40 ساله و پسر دانشجو 23 ساله و دختر دانشجو 20 ساله و پسر کوچکم 10 ساله هستیم. ویزای آلمان میخوام برای همگی خانواده. از مدارک فوق ، دعوتنامه و پرینت حساب رو ندارم. ویزا رو میخوام که بتونم برم و بعد از ورود قانونی، درخواست پناهندگی بدم. آیا شما در مورد اخذ ویزا و احیانا بقیه مراحل، کمکی میتونید به من بدین؟ ممنون منتظر ایمیلتون هستم

مشاور مهاجرت و ویزا:

 در خصوص پناهندگی اطلاعاتی عنوان نخواهد شد.

علی صفرعلی : با سلام من علی صفر علی هستم تبعه افغانستان هستم ولی درآوردن ساکن هستم شغل من صافکاری اتومبیل و۲۵ سال سابقه کاری دارم من دارای خانواده هستم و دارای یک مغازه صافکاری وحدود صد ملییون پول نقد یا دارم ومیخک اهم پناهندگی اروپا بگیرم وحساب بانکی هم دارم آیا ممکن هست راهنمایی کنید تشکر

مشاور مهاجرت و ویزا:

 در خصوص پناهندگی اطلاعاتی عنوان نخواهد شد. روشهای قانونی بسیاری برای مهاجرت موجود است.

حشمت السادات عطائی چترودی : من بازنشسته ۶۷ ساله دارای ملک شخصی ۶۰ متری دارم پسرم سه سال بعنوان مهاجر درالمان است خیلی ناراحتم میخوام ویزای شیگن بگیرم چقدر طول میکشه میترسم به میرم بچم نبینم پاسپورتم درسته میتونید کمکم کنید

مشاور مهاجرت و ویزا: 

در صورتی که فرزند شما در اروپا پناهنده شده باشند شما شانس پایینی برای دریافت ویزای شینگن خواهید داشت اما یک مقدار در مورد تمکن مالی و تراول هستوری خود بفرمایید شاد بتوانیم راهکاری برای مشکل بیابیم.

سارا مهرنژاد : سلام من و همسرم یک ماه قبل از سفارت آلمان با بند نه ریجکت شدیم دعوت نامه هم از سوی اقوام همسرم بود . مدارکمون هم زیاد کامل نبود. حالا میخواستیم دو سال بعد با سه تا سند ملکی که یکیش به نام من و دوتاش به نام همسرم است و کارت مباشرته طلافروشی همسرم و پرینت حساب خوب و مانده حساب صد و پنجاه میلیونی همسرم و شصت میلیونی خودم و مجوز آموزشگاه زبان که به نام بنده است و برگه های پرداخت مالیات و بیمه تامین اجتماعی اقدام کنیم برای اخذ ویزای آلمان . میخواستم ببینم برای اینکه این دفعه بتونیم ویزا بگیریم چقدر احتمالش هست؟؟؟؟؟

مشاور مهاجرت و ویزا: با سلام و احترام

 با توجه به شرایط عنوان شده شانس بالایی برای دریافت ویزا دارید اما دقت بفرمایید که دعوتنامه ارسالی دارای اعتبار بالایی باشد.

بهادر : سلام وقت بخیر. من تا حالا به اروپا سفر نکردم و از ویزای شنگن استفاده نکردم آیا برای من برای ویزای آلمان محدودیتی هست؟ در ضمن زبان آلمانی نمیتونم صحبت کنم چون شنیدم باید بتونی آلمانی صحبت کنی. اگر منو راهنمایی کنید ممنون میشم

با سلام و احترام 

برای ویزای تحصیلی آلمان باید به زبان آلمانی مسلط باشید و برای رفتن به آلمان باید شرایط ویزای شینگن رو داشته باشید.

S. A : سلام برای ویزای توریستی آلمان ایا فقط 200 میلیون تو حساب باشه کافیه من ملک و سند ندارم مدارک شغلی هم ندارم

با سلام و احترام

برای اخذ ویزای آلمان مدارک شما باید کامل بوده تا واجد شرایط اخذ ویزای آلمان باشید. 

سیدمحمدعلی میرزایی : با سلام مادرم درفرانکفورت فوت شده ومی خواهم برم سر خاک مادرم درضمن کارمند جهاد کشاورزی باسابقه 24سال دارم وخونه ازخود دارم ول کس را ندارم دعوتنامه برایم بفرسته کسی هست کارهایم انجام بدهد

با سلام و احترام

با عرض تسلیت، باید مدارک موجود شما مورد بررسی قرار گیرد.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های دفتر درتماس باشید و یا جهت مشاوره خصوصی اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

فرامرز جمشیدی : سلام من ۵۲ سال مذکر هستم و فیزیوتراپیست هستم در تهران مطب و جواز دارم در شرف بازنشستگی هستم حدود دوسال از خدمتم باقی مونده و میخوتم حتما بقیه عمر و در خارج ودر یکی از کشورهای پیشرفته مثل ادم زندگی کنم ملک شخصی و پول هم دارم البته خیلی نیست پول نقدم ۱۰۰ میلیونه به انگلیس المان و فرانسه علاقه دارم ولی هر طور که شما راهنماییم کنیید ممنون میشم ضمنا من مدرک دیگری در زمینه اتاق عمل دارم جهت اطلاع عرض کردم سپاس از راهنمایتون وامیدوارم شروع خوبی باشه

با سلام و احترام 

در حال حاضر در کجا مشغول هستین؟

لطفا مدارکتون رو اسکن کرده و برای ما ارسال کنید.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های دفتر درتماس باشید و یا جهت مشاوره خصوصی اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

شایان : سلام من هنوزوارد هجده سال نشدم و دو ماه دیگه هفتده سالم تمام میشه و وارد هجده سال میشم . اونجا من اشنا دارم و میتونم اقامت دائم بگیرم ولی مشکل من ویزا در ایران هستش شما میتونید برای من ویزای آلمان بگیرید؟

با سلام و احترام 

برای اخذ ویزای آلمان باید مدارک شما کامل بوده و واجد شرایط باشید.

کشت کار : با سلام و خسته نباشید خدمت کارشناس محترم،خواهرم آلمان زندگی میکنه به همراه همسر وفرزندانش،میخوان واسه من دعوتنامه بفرستن،من 37 سالمه،مجردهستم،سال 90 یکبار درخواست دادم ریجکت شدم،مدرکم ارشد هست ولی شاغل نیستم حساب بانکی بازکردم با مبلغ بالا،سابقه سه ماه بیمه دارم والان دارم به صورت آزاد پرداخت میکنم و در تدارک انتقال ملکی به نام خودم هستم،وجوهی کار هم هستم البته اگر پیدا شود،میخواستم ببینم با این شرایط چطور میتونم ویزای آلمانو واسه مدت یکمآه بگیرم واینکه شما میتونیدر در گرفتن ویزا کمکم کنید،پیشاپیش کمال .تشکر و سپاسگذاری را از جوابتان دارم

با سلام واحترام 

باید با شماره های موسسه در تماس باشید و وقت مشاوره دریافت نمایید.

صادق نگراوي : 1-با سلام ! لطفا مشخص بفرماييد از چ نوع invitation letter يا دعوتنامه استفاده ميكنيد كه هدف از سفر مشخص بشه؟ چجوري أفسر سفارت رو قانع ميكنيد كه ما به كشور ايران بر ميگرديم

با سلام و احترام 

نوع دعوتنامه با توجه به مدارک شما در نظر گرفته خواهد شد.

Anahita : سلام من مدت هاپیس درالمان بودم ولی بدلایلی که ازدواج کردم ا حفظ نکردم اون موقع هم اجازه ما و اقامت دایم داشتم یک بار سفازت مراجعه کردم گفت اگه کسی دعوتنامه بده میتونی بری و بکارت وکیل رسیدپی کنه الان خودم دارم جدا میشم از هنسرم که برگردم چه راهکاری وجود داره تا یه دعوتنامه داسته باشم چون طبق فانونوالمان اگه مسی بیشتر از سه ماه وارد مشور المان نشه اقاماش با مشکل روبرو میشه لطفان راهنایی ام کنین من بیست و دوسال با همسرم که جزاحن در مطب به فعالیت نرسبن و اسکین کر و عای با مجوز نظام پزشکی انجام میدم

با سلام و احترام 

مورد شما خاص است و موارد قانونی ای بسیاری برای حل آن وجود دارد.

شما میتوانید با شماره های دفتر در تماس باشید و یا اقدام به ثبت سفارش رایگان ویزا نمایید. کارشناسان ما در اولین فرصت با شما در تماس خواهند بود.

ملیسا : سلام میخام برم آلمان زندگی کنم 52سالمه کارمند یکی ازادارت البته رسمی 20 سال سابقه قانونی اومده درشروف اجرا بازنشستگی پیش ازموعد خانمها کارشناسی حقوق خوندم ومدارک زیادی از ماساژدرمانی انرژی درمانی وبین الملل ماستژ وآرایشگری فنی حرفه ای ولی میخام برم وبرنگردم بااین وضعیت من چگونه خاهد بود با توجه به اطلاعاتی که دادم

با سلام و احترام 

اگر در واحدهای تحصیلیتون فیزیوتراپی و آناتومی رو پاس کرده باشید میتوانید در انگلیس در درشته سونوگرافی مشغول به کار شوید.

binazir : سلام ایا برای مسافرت برای المان باید سند ملکی یا تضمین مالی بزاری ؟؟ در چه صورت این دو مورد را نمیخواهد؟؟

با سلام واحترام

بله این ضمانت بازگشت برای آن است که شما در آلمان درخواست پناهندگی نداشته باشید.

هجرت حمیدی : سلام من ۳۷ سالمه وخیاط هستم وهمسرم ۴۴ ساله لیسانس برق قدرت وجوشکارکدبین المللی درزمینه جوش تیگ استنلس وآلومینیوم والکترود وجوشکاری میگ ومگ ولوله کشی صنعتی وخانگی واکنون نیز تکنسین تاسیسات بیمارستان برودتی وگرمایش با۱۱ سال سابقه کار مرتبط است. درخواست ویزاازکشور آلمان جهت کاررادارم .۳ فرزند پسرنیز دارم لطفا دراین زمینه راهنماییم کنین

با سلام و احترام

برای ویزای کاری آلمان باید مجموعه ای یافت شود که به تخصص شما نیازمند است.

شما میتوانید برای راهنمایی بیشتر با شماره های موسسه در ارتباط باشید.

ویامی : سلام برای ثبت نام ویزا برای آلمان چطور باید اقدام کنم؟ چه مدارکی لازم هست ؟ لطفا با من تماس بگیرید ...

با سلام و احترام 

شما میتوانید در وبسایت اقدام به ثبت سفارش ویزای آلمان بفرمایید. در اولین فرصت کارشناسان ویزا با شما در تماس خواهند بود

شربیانی : سلام وقت بخیر لطفا با بنده تماس بگیرید تقاضای ویزای آلمان رو دارم با تشکر

با  سلام و احترام

لطفا در وبسایت اقدام به ثبت سفارش ویزای آلمان بفرمایید در اولین فرصت با شما در تماس خواهیم بود.

حلیمه صفدری : من ویزای کاری برای خودم می خوام سه فرزند دارم می خوام اونارو هم ببرم امکان داره

با سلام و احترام 

اگر ویزای کار آلمان درخواست داشته باشید باید پرونده شما به صورت کامل بررسی گردد

بله زمانی که ویزای کار اخذ شود میتوانید فرزندان خود را نیز همراه داشته باشید 

میراکبری / سید حسن : با سلام من تبعه کشور افغانستان هستم که در ایران به دنیا آمدم و اقامت قانونی با ویزای یکساله که هرسال تمدید میشود را در ایران دارم . من در یک شرکت تولید ماشین آلات صنایع برق مشغول به کار هستم که هر سال در نمایشگاه هانوفر شرکت میکند و برای نمایشگاه از شرکت دعوتنامه دارم آیا میتوانم برای گفتن ویزا اقدام کنم ؟ این سوال را برای اینکه حساسیت زیادی در آلمان برای اتباع کشور من وجود دارد میپرسم . اگر جواب من مثبت است جز پاسپورت و عکس و دعوتنامه و رزرو هتل چه مدارکی لازم هست و چه اقداماتی باید صورت گیرد ؟

با سلام و احترام

بله اخذ ویزای آلمان برای شما امکان پذیر است، اما

سابقه کاری، مدارک شناسایی شما و مدارک شرکتی که شما در آن فعال هستین باید بررسی گردد.

همچنین برای بررسی مدارک؛ شما میتوانید با موسسه در تماس باشید.

badri : لطفا درباره ویزای توریستی آلمان کمکم کنیدسه نفر هستیم، شماره تماس بنده

با سلام و احترام

در اولین فرصت با شما تماس گرفته خواهد شد.

مهشید : ممنونم از توضیحات کاملتون ببخشید من قبلا هم از کارشناستون پرسیدم که برای درخواست ویزای آلمان آیا امکانش هست من مدارک رو برای شما پست کنم و دیگه تهران نیام؟ هزینه رو هم براتون کارت به کارت کنمو فقط برای مصاحبه بیام تهران؟

با سلام و احترام 

بله در ویزا 724 همه چیز به صورت آنلاین ارائه میگردد.

احسان لک : سلام من ویزای آلمان درخواست داده بودم اما ریجکت شدم شما رفع ریجکتی هم میکنید؟ میتونم از طریق شما اقدام به درخواست ویزای آلمان داشته باشم؟

با سلام و احترام 

بله اقدام به رفع ریجکتی ویزا خواهیم کرد 

بله میتوانید در وبسایت اقدام به ثبت سفارش ویزا نمایید در اولین فرصت با شما در تماس خواهیم بود.

محمود راد : سلاممن حضورا اومدم دفترتون و صحبت کردیم راجع به ویزای آلمان الانم ثبت سفارش آنلاین انجام دادم آیا به من تخفیف تعلق میگیره؟ چون انتهای وبسایت نوشتین که با ثبت سفارش آنلاین در وبسایت و دریافت کد سفارش، از تخفیفات ویژه بهره مند شوید.

با سلام و احترام 

لطفا با دفتر در تماس باشید

بله با ثبت سفارش آنلاین از ما تخفیف خواهید گرفت

حسین : سلامـروزتون بخیر . من لیسانس عمران هستم ۳۲ ساله و با پنج سال سابقه کار مرتبط در خصوص عمران میخواستم واسه ویزای کاری اقدام کنم تو سایت نوشته که ویزا میگیری میری دنبال کار کار پیدا کردی کارت ابی میگیری واسه المان اما فرم سفارت چیز دیگه میگه میگنـ که کار پیدا کن تا ضمیمه مدارکت واسه ویزا بشه ! میشه راهنمایی بفرمایید این تناقض رو ؟

با سلام و احترام

ویزای کار آلمان با ویزای توریستی آلمان متفاوت است و هر درخواست باید به صورت جداگانه درخواست شود.

محسن : سلام قیمت ویزای المان رو میخواستم و مدت زمانش

با سلام و احترام

لطفا توضیحات در خصوص ویزای آلمان رو به دقت مطالعه بفرمایید.

به قیمت و مدت زمان به صورت دقیق اشاره شده.

حسین : سلام من ویزای میخوام واسه رفتن به آلمان ممکنه راهنمایی کنید که هزینه کلی و نهایی این کار چقدر میشه و کل مدارک مورد نیاز چیه ؟

با سلام و احترام

اطلاعات مربوط به ویزای آلمان به صورت دقیق نوشته شده. شما میتوانید در همین صفحه اقدام به ثبت سفارش ویزا نمایید، کارشناسان بخش ویزای آلمان در اولین فرصت با شما در تماس خواهند بود.

سدیف : سلام زمان و هزینه برای ویزای توریستی المان میخوام تعطلات خرداد یا نمایشگاه سبیت میخوام آلمان باشم

با سلام و احترام

شرایط و قیمت در وبسایت عنوان شده است.

برای حضور در نمایشگاه آلمان باید دعوتنامه نمایشگاهی داشته باشید.

همچنین میتوانید در وبسایت اقدام به ثبت سفارش ویزای آلمان بفرمایید کارشناسان ما جهت راهنمایی با شما تماس خواهند گرفت.

amin : سلام میخواستم برای دریافت ویزا توریستی به مدت 2 هفته برای المان درخواست بدمدعوت نامه رسمی از یک المانی دارم اما شغل ندارد وای خانه دارد و از دولت آلمان حقوق میگیردمن هم دانشجو هستم و ملکی به نام خودم ندارم شانسی برای دریافت ویزا هست؟

با سلام و احترام

بله اما برای دریافت ویزای آلمان باید مدارک خود را تکمیل تر بفرمایید و ما میتونیم به شما کمک کنیم که ویزای آلمان رو دریافت بفرمایید اما باید اقدام به ثبت سفارش بفرمایید که بتوانیم با شما در ارتباط باشیم.

بهروز پایدار : سلام من سال گذشته در یک فاصله کم متاسفانه با اینکه مدارکم هم کامل بود چون که خانوادگی اقدام کرده بودم از فرانسه و بعدش پرتغال ریجکت شدم حالا اگر از المان تقاضا بدم شانسی دارم ۲شما برای ویزا دعوتنامه هم درست میکنید و این هزینه ای که میگیرید شامل چی میشه

با سلام و احترام

برای دریافت ویزای آلمان متاسفافه دیگه نمیتونید درخواست بزنید اما با دعوتنامه قوی میتونید برای کشور دیگه ای اقدام بفرمایید.

Hadi. Etemadi : سلام.خسته نباشید. من تا یه مدت دگ لیسانس ای تی میگیرم و مدرک بی یک آلمان..میخاستم برای کار یا تحضیل به آلمان برم و دیگه برنگردم.برای اینکه بتونم اونجا بمونم..میتونم ویزای تحصیلی بگیرم و سربازیمو بپیچونم و برم آلمان وبعد ویزای کاری یه ساله. و بعد اقامت دایم؟ ینی از طریق ویزای تحصیلی کارشناسی ارشد وارد آلمان شم و سپس ویزای کاری یک ساله و اقامت دایم بدون اینکه سربازی رفته باشم؟

با سلام و احترام.

خیر تا زمانی که وضعیت سربازی شما مشخص نگردد اجازه ی خروج از کشور را نخواهید داشت.

شیرین : سلام خوب هستین برادر من ضایع نخاعی هستن و برای پیداکردن دکترمیخان برن آلمان برای ویزای پزشکی آلمان باید اقدام کنیم یا ویزای توریستی آلمان؟ میشه راهنمایی کنید

با سلام و احترام

شما میتوانید با یک جستجوی ساده در اینترنت شماره تماسی از بیمارستانی که پرفسور سمیعی در آلمان حضور دارن راهنمایی بگیرد که با ارائه مدارکتون برای شما ویزای پزشکی ارسال خواهند کرد.

مهدی قادری : سلام ضمانت برگشت دقیقا چیه

مبلغی که به صورت نقدی برای ضمانت بازگشت شما از کشور مقصدتون دریافت میگردد.
در صورت عدم بازگشت شما به کشور مبلغ عودت داده نخواهد شد.

رضا : من ویزای آلمان رو قبلا اقدام کردم ولی ریجکت شدم چه زمانی باید بگذره که بتونم مجدد درخواست ویزای آلمان داشته باشم؟

با سلام و احترام

اگر یک بار از کشور آلمان ریجکت شده اید و با درخواست ویزای آلمان شما مخالفت شده  پیشنهاد ما این است که از کشور دیگه ای درخواست ویزا داشته باشید سپس به آلمان سفر کنید

Azi harzandy : باسلام,فوق دیپلم رادیولوژی هستم 31 ساله ومتاهل یه فرزند2ساله دارم, علاقمند به زندگی در آلمان هستم, میشه راهنماییم کنید ممنون میشماز طریق ویزای کاری امکانش هست؟

با سلام و احترام. 

موسساتی هستن که ویزای کار آلمان رو میگیرن اما بسیار شخت هستش و متاسفانه کلاهبرداری در این زمینه زیاد شده. فعلا از مجموعه ای اطلاع نداریم که نسبت به صداقت اون اطمینان داشته باشم و در وبسایت معرفی کنیم... 

در اولین فرصت که از هویت یک شرکت اطمینان حاصل کنیم امکان سفارش ویزای کار آلمان رو در وبسایت فراهم خواهیم کرد. 

مهشید رضایی : من اگر ویزای آلمان رو بگیرم به اتریش هم میتونم سفر کنم؟ جایی رو سراغ دارین تور اتریش برگزار کنن من قصد موندن ندارم فقط میخوام برای مسافرت به اتریش برم و ضمانت بازگشت هم میزارم

با سلام و احترام.

با داشتن ویزای شینگن شما می‌توانید به تمامی کشورهای حوزه شینگن سفر کنید. پس با گرفتن ویزای آلمان به کشور اتریش هم میتوانید سفر کنید.

بله مجموعه هایی هستن که با گرفتن ضمانت بازگشت شما رو به سفر اروپا میفرستن.

 

یونس قبادی : برای گرفتن ویزای کانادا با هرجا تماس میگیرم میگن که باید 2 تا شینگن داشته باشم! حالا جالب اینجاس میخوام شینگن بگیرم بهم نمیدن! حالا دقیقا من باید چکار کنم ؟ میشه راهنمایی کنین منو؟ شما کسی رو میشناسید بتونن ویزای شینگن بگیرن یا کانادا؟

با سلام و احترام.

برای شرکتهایی هستن که بدون داشتن شینگن میتونن ویزای کانادا بگیرن

با مراجعه به لینک زیر میتونید مشخصاتش رو مشاهده بفرمایید.

ویزای کانادا تضمینی بدون شینگن

مهرانا طولابی : ویزای آلمان رو چند درصد احتمال داره ریجکت کنن؟ کشور دیگه ای که در شینگن باشه اقدام کنم بعدش میتونم برم آلمان؟

با سلام و احترام.

مدارکی که به سفارت ارائه می دهید در میزان موفقیت شما بسیار موثر است ( تمکن مالی، مدارک ملکی، دعوتنامه قوی، مدارک شغلی)

بله شما ویزای هر کشوری رو در محدوده شینگن دریافت کنید میتوانید به تمامی کشورهای محدوده شینگن سفر کنید. البته از هر کشوری که درخواست ویزا داشته باشید باید در همان کشور از فرودگاه خارج شوید.

کبری طولابی : من اگه بخوام با تور برم آلمان چقدر ضمانت بازگشت ازم میگیرن و اینکه کدوم شرکت باید اقدام کنم که تور مستقیم برگزار میکنه؟ من فقط سفر توریستی میخوام برم و ویزای توریستی آلمان رو میخوام

با سلام و احترام.

شما از هر آژانس هواپیمایی دارای مجوز قانونی میتونید تور آلمان رو خریداری کنید.

عموما ضمانت بازگشت بالای 150 م تومان است و مدارک شغلی و ملکی نیز باید ارائه دهید.

مهدیه اکبری : با سلام و خسته نباشید. من و همسرم حدودا 2 سال پیش ویزای هلندمون اوکی شد اما به دلایلی نتونستیم بریم و امسال حدودا 3 ماه پیش مجدد درخواست ویزای آلمان رو زدیم که متاسفانه ریجکت شدیم و ایمیلی ام که از سمت سفارت آلمان برای ما ارسال شد عنوان کرده که مدارک مالی مناسب ارائه ندادیم در صورتی که تمکن مالی 300 میلیون ارائه دادیم! لطفا راهنمایی بفرمایید؟ شما میتونین رفع ریجکتی کنین و ویزای آلمان رو تضمینی برای ما بگیرین؟

با سلام و احترام.

ایمیلی که از سمت سفارت برای شما ارسال شده عموما به صورت جنرال دلیل ریجکتی رو اعلام میکنن

باید دلیل دقیق رو از سفارت جویا شوید و بعد از رفع مشکل مجدد درخواست ویزای آلمان رو ارسال بفرمایید.

بله، میتونیم به شرکتی شمارو معرفی کنیم که بعد از رفع ریجکتی ویزای تضمینی بگیرن.

در همین صفحه هم میتونید ثبت سفارش بفرمایید کارگزارها سفارش شمارو میبینن و تماس میگیرن خدمتتون.

مهدی اسفندیاری : این 50 درصد که عنوان شده برای ویزای آلمان اگر ویزا درنیاد مبلغ 17 تومن چی میشه؟

با سلام و احترام.

درصورتی که با درخواست ویزای آلمان شما موافقت نشه کل مبلغ عودت داده خواهد شد.

عرفان احمدی : سلام.من ۱۹ سالمه معافی سربازی گرفتم.برای رفتن به اسپانیا آیا با ویزای شینگن میتونم برم و مهاجرات بگیرم؟

با سلام و احترام.

ویزای شینگن هر کشوری رو که بگیرید اجازه سفر به تمامی کشورهای محدوده ی شینگن را دارید.

محمد امین امیری : من ویزای ایتالیا درخواست دادم اما رد شدم 35 سالمه. مدارکمم کامله اما دیگه نمیخوام ریجکت بشم، گیج شدم نمیدونم به کدوم شرکت بسپارم کمه برام ویزا بگیره که ریجکت نشمشما کسی رو سراغ دارین این کارو بکنه؟

با سلام و احترام.

احتمالا مدارکتون کامل نبوده که ویزای آلمان رد شده. دلیل ریجکتی درخواستتون در ایمیلی که ارسال شده چی بوده؟

وحید انصاری : سلام من 28 سالمه دوس دارم به آلمان سفر کنم ضمانت بازگشت هم میزارم قصد موندن ندارم باید چطوری ویزای آلمان بگیرم؟

با سلام و احترام.

شما میتوانید در قالب خریداری تور به کشورهای اروپایی از جمله آلمان سفر کنید و آژانسهایی که تورهای خارجی برگزار میکنند از شما مدارک شغلی و ضمانت بازگشت دریافت خواهند کرد.

مهرداد آجی : سلام ویزای آلمان رو بگیرم میتونم به کشور اتریش هم برم و اونجا درخواست مهاجرت کنم؟ چقدرطول میکشه شما بتونین برام ویزا بگیرید؟

با سلام و احترام.

بله با گرفتن ویزای آلمان میتوانید به اتریش نیز سفر کنید.

شما ویزای هرکدوم از کشورهای شینگن رو دریافت کنید میتوانید به هر کدام از کشورهای محدوده شینگن سفر کنید.

بهزاد ابراهیمی : سلام تماس گرفتم با کارشناستون گفتش که باید مدارکتو بفرستی که بررسی بشه ویزای آلمان من یه بار ریجکت شده دلیل ریجکتی رو هم باید براتون بفرستم؟چطور میتونم مدارکتو براتون ارسال کنم؟

با سلام و احترام

با فشردن دکمه "ثبت سفارش ویزا" و ثبت نام در وبسایت میتوانید مدارکتون رو در کنترل پنل خودتون به ربات تلگرام ارسال بفرمایید.

صدرا سیدی : سلام من چند وقت پیش به یه آقایی پول دادم که برام ویزا بگیره نتونست و پولمم پس نداد شما شرایطتتون چی هستش؟

با سلام و احترام.

شما در دفتر رسمی و ثبت شده قرارداد رسمی مینویسید و 50 درصد مبلغ کل رو پرداخت خواهید کرد. در صورتی که با درخواست ویزای شما مخالفت شود کل مبلغ پرداخت شده عودت داده خواهد شد.

میلاد صدری : سلام من مدارکم کامله فقط یه بار از ویزای آلمان ریجکت شدم شما رفع ریجکتی میکنین از سمت شما اقدام کنم؟

باسلام و احترام.

بله می توانید رفع ریجکتی کنیم و با کامل کردن مدارک دوباره درخواست ویزای آلمان رو ارسال کنیم.

مهسا همت : ویزای تضمینی یعنی چی؟ چقدر زمان میبره؟

با سلام و احترام

ویزای تضمینی یعنی اینکه اگر با ویزای آلمان شما موافقت نشود کل مبلغ رو عودت میزنن و شما هزینه ای پرداخت نخواهید کرد.

حدود 1 تا 3 ماه زمان بر خواهد بود

احد فرهادی : سلام ویزای تضمینی یعنی چی؟ من اگه یه پاسپورت داشته باشم باش 2 قطعه عکس میتونید برا من ویزا شینگن بگیرین؟ و اگه ویزا نشه چی؟

با سلام و احترام. تضمینی یعنی 50 در صد کل مبلغ به عنوان بیعانه دریافت خواهد شد و 50 درصد باقی مانده پس از دریافت ویزا و در صورتی که ویزا تایید 50درصد پرداخت شده به صورت کامل به شما عودت داده خواهد شد.
بله، همین مدارک کافیست
اگر ویزا تایید نگردد مبلغ بیعانه به صورت کامل عودت داده خواهد شد.

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.