اقامت دائم یا مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۰۹/۰۹

 

همه چیز درباره مهاجرت خود اشتغالی کانادا:

در این مقاله به نکات بسیار مهم در خصوص روش مهاجرتی خود اشتغالی کانادا اشاره شده است که بر اساس محتوای وبسایت رسمی کانادا و تجربه مختصصان موسسه تهیه و تالیف شده است؛ پس حتی اگر خودتان میخواهید درخواست کننده اقامت خود اشتغالی کانادا باشید، تمام مطالب این صفحه را با دقت مطالعه فرمایید.

 

مقدمه: مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی یکی از راه های کسب اقامت دائم در کشور کاناداست. افرادی که در حوزه ورزش فرهنگ(هنر) فعالیتی دارند و یا در این حیطه کسب درآمد کرده اند، و یا علاقه مند به راه اندازی یک بیزینس فرهنگی ، کشاورزی، ورزشی هستند؛ می توانند از این طرح استفاده کنند. معیارهای لازم برای پذیرش، نحوه ارزیابی و صدور ویزای خود اشتغالی کانادا در این مقاله آورده شده است. 

 

ویزای کانادا

 

در طرح مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی (self employment) شما قادر خواهید بود که اقامت دائم کانادا را به دست آورید. برای درخواست مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی ملزم به ارسال یک طرح توجیهی هستید که در آن تخصص، شغل و پیشه، نوع تجارت، تعهد و مسئولیت، محتوا یا ماهیت تجارت شما مشخص شده باشد. ممکن است سوالات فراوانی درباره این برنامه مهاجرتی داشته باشید، پس با دقت این مقاله را مطالعه نمایید. (ما در راه دریافت اقامت دائم کانادا از طریق خود اشتغالی همراه شما خواهیم بود) 

اگر علاقمند به استفاده از این طرح هستید می بایست که در یکی از طرح های زیر فعالیت داشته باشید:

*تجربه مرتبط با فعالیت های فرهنگی.

*تجربه مرتبط با فعالیت های ورزشی.

*اعلام علاقمندی و اثبات توانمندی برای همکاری در زمینه فرهنگی، ورزشی کانادا.

توجه داشته باشید که برنامه مهاجرت تجاری استان کبک متفاوت بوده و برای همکاری با این استان، باید به برنامه مهاجرت تجاری کبک مراجعه کنید.

چه کسی می تواند درخواست مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی داشته باشد؟

شرط اول: شایستگی.

برای مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی می بایست که:

تجربه کار مرتبط با امورات ورزشی یا فرهنگی را داشته باشید یا بتوانید علاقه و توانمندی خود را برای راه اندازی یک فعالیت فرهنگی یا ورزشی در کانادا را به اثبات رسانید. 

*مایل و قادر به خوداشتغالی در کانادا باشید.

*معیارهای برنامه انتخابی را رعایت کنید.

*از شرایط پزشکی، امنیتی و سایر شروط برخوردار باشید.

 

نکته بسیار مهم: 

وکلای دادگستری، موسسات حقوقی، موسسات کاریابی بین المللی،  موسسات اعزام دانشجو، حتی آژانس های مسافرتی، یا افراد حقیقی، برای فعالیت در حیطه ویزا و مهاجرت به کانادا باید از شورای قانونگذاری مهاجرت کانادا (ICCRC) مجوز داشته باشند؛ در غیر این صورت، هرگونه فعالیت آنها از دیدگاه کانادا در حیطه ویزا و مهاجرت غیر قانونی ست.

 

 در سایت رسمی مهاجرت کانادا اعلام شده است که؛ اگر از بی تجربگی و کلاهبرداری این‌گونه افراد یا موسسات فاقد مجوز ICCRC متضرر شوید، هیچ راهی برای پیگیری و رفع اتهامات خود ندارید. پس فقط به مشاوران یا وکلای رسمی کانادا اعتماد کنید تا  در صورت بروز مشکل، مدافع منافع شما باشیم.

 

کشور کانادا فقط به وکلا و مشاوران رسمی مقیم کانادا که از iccrc مجوز دارند، اجازه فعالیت در حیطه مشاوره و انجام امور ویزا و مهاجرت به کانادا را می دهد.

وکلای دادگستری، موسسات، آژانسهای مسافرتی  و یا هر شرکت دیگری، بدون حضور وکیل یا مشاور رسمی مهاجرت کانادا، نمی‌توانند نامه دفاعیه از موکل خود به اداره مهاجرت کانادا ارائه دهند.

 

در صورت عدم وجود وکیل یا مشاور رسمی مهاجرت کانادا، این شرکتها یا افراد، یک ایمیل به نام شما درست می کنند و تمامی امور را به جای شما و با یک هویت جعلی انجام می دهند و گاها حتی اکانت و پسوورد را در اختیار شما نمی گذارند، یا اینکه به عنوان واسطه عمل کرده و تمامی امور مهاجرت یا ویزا را به یک مشاور یا وکیل رسمی کانادا می سپارند.

لطفا توجه داشته باشید که؛ فقط قرارداد مستقیم با مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به کانادا (مورد تایید ICCRC) را امضا کنید.

 

 

توصیه اول تیم پشتیبانی ویزا 724: در بسیاری از موارد دیده شده، کلاهبرداران و شرکتهای فاقد اعتبار یا اطلاعات، به شما عنوان خواهند کرد که شرایط شما برای دریافت اقامت دائم از طریق خود اشتغالی فراهم است. این برنامه مهاجرتی بسیار تخصصی با ریزه کاری های فراوان می باشد و تمامی افراد جامعه را شامل نخواهد شد. دقت داشته باشید که حتما بیزینس پلن شما باید جزو دسته بندی هنرمندان، ورزشکاران و یا کشاورزان باشد، در غیر این صورت شرایط دریافت ویزای خود اشتغالی کانادا را ندارید. 

اگر که شامل گروه های خود اشتغالی نمی باشید شاید روش تحصیل در کانادا و دریافت ویزای کار برای شما مناسب باشد. برای ارزیابی وضعیت خود میتوانید فرمهای ارزیابی رایگان را تکمیل نمایید.

تعاریف خود اشتغالی کانادا:

تجربه داشتن برای فرد متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی بدین معناست که فرد حداقل 2سال تجربه کار مدیریتی کسب کار را داشته باشد. این زمان 2ساله باید در بازه 5 سال پیش از درخواست، تا روز تصمیم گیری اداره مهاجرت کانادا درمورد شما باشد.

اگر 3 تا 5 سال تجربه مرتبط داشته باشید امتیاز بالاتری به دست خواهید آورد.

خود اشتغالی برای فعالیت فرهنگی:

الف) 2 سال سابقه مدیریت و یا شرکت در فعالیت های فرهنگی خوداشتغالی یا

ب) 2 سال سابقه شرکت در فعالیت های فرهنگی در سطح جهان یا

ج) ترکیبی از دوره یک ساله بند (الف) و یک دوره یک ساله بند (ب).

د) کسب 35 امتیاز از 100 امتیاز (تجربه، تحصیلات، سن، زبان، انطباق پذیری)

خود اشتغالی برای فعالیت ورزشی:

الف) 2 سال سابقه مدیریت و یا شرکت در فعالیت های ورزشی یا

ب) 2 سال سابقه فعالیت ورزشی در سطح جهانی. یا

ج) ترکیبی از دوره یک ساله در بند (الف) و دوره یک ساله در بند (ب).

د) کسب 35 امتیاز از 100 امتیاز (تجربه، تحصیلات، سن، زبان، انطباق پذیری)

خود اشتغالی برای کشاورزان(مزرعه داران، باغداران و ...):

الف) حداقل 3 سال سابقه کارخود اشتغالی در 5 سال گذشته در مالکیت و یا مدیریت مزرعه.

ب) کسب 35 امتیاز از 100 امتیاز (تجربه، تحصیلات، سن، زبان، انطباق پذیری)

حداکثر امتیازات انتخاب در برنامه مهاجرتی خود اشتغالی:

دولت کانادا درخواست شما را برای خود اشتغالی در 5 معیار زیر ارزیابی می کند. این پنج مورد و امتیاز هر کدام به ترتیب زیر است:

  • - سطح تحصیلات: حداکثر 25 امتیاز : برای مثال دیپلم دبیرستان 5 امتیاز، فوق دیپلم یا کارشناسی 20 امتیاز، کارشناسی ارشد یا دکتری 25 امتیاز
  • - سابقه تجربه خوداشتغالی: حداکثر 35 امتیاز: برای مثال 5 سال 35 امتیاز، 4 سال 30 امتیاز، 3 سال 25 امتیاز و 2 سال 20 امتیاز
  • سن متقاضی اصلی: حداکثر 10 امتیاز: برای مثال بین 21 تا 49 سال 10 امتیاز، بیشتر از 53 سال یا کمتر از 17 سال صفر امتیاز، 50 سال یا 20 سال 8 امتیاز
  • - آشنایی با زبان انگلیسی یا فرانسه: حداکثر 24 امتیاز: برای مثال تسلط کامل به زبان انگلیسی و عدم آشنایی با زبان فرانسه 16 امتیاز (براساس نتایج آزمون آیلتس) – روش محاسبه امتیازات در این گروه شبیه روش قدیمی مهاجرت کارکنان ماهر برای دو زبان انگلیسی و فرانسه است.
  • - انطباق پذیری: حداکثر 6 امتیاز: برای مثال تحصیلات همسر 3 تا 5 امتیاز، سابقه یک سال کار یا دو سال تحصیل در کانادا 5 امتیاز، داشتن فامیل نزدیک در کانادا 5 امتیاز (والدین، پدر بزرگ یا مادر بزرگ، نوه، خواهر و برادر تنی یا ناتنی، عمه، عمو، دایی، خاله، برادرزاده یا خواهرزاده)

توصیه دوم تیم پشتیبانی ویزا 724: دقت داشته باشید که پیش از هر چیز متقاضی باید شرایط مهاجرت خوداشتغالی را داشته باشد و مسأله امتیازات بعد از این مسأله در نظر گرفته می شود. تجربه شخصی ما نشان می دهد که مسایل زیر از امتیازات مهم تر است و عملاً به ندرت افسران مهاجرت امتیازات فرد متقاضی را محاسبه می کنند:

متقاضی در پنج سال از قبل از اقدام برای مهاجرت تا هنگامی که افسر درباره پرونده تصمیم گیری می کند حداقل دو سال پیوسته در تعریف خوداشتغالی بگنجند.

درآمد متقاضی از محل خوداشتغالی به گونه ای باشد که در آن دو سال قادر باشد زندگی خود و خانواده اش را تأمین کند (ولو آنکه همسر وی درآمد داشته باشد)

متقاضی نشان دهد که می خواهد و می تواند بعد از ورود به کانادا فعالیت خوداشتغالی خود را ادامه دهد یا اینکه ثابت کند که میتواند در بیزینس جدید خود موفق باشد (گرچه عملا بعد از ورود تعهدی به این کار ندارد و با تحقیق در کانادا میتواند بیزینس دیگری را راه اندازی کند)

معاینه پزشکی و امنیتی و سایر شروط:

شما و اعضای خانواده تان می بایست معاینه پزشکی داشته باشید و گواهینامه پلیس دریافت کنید. بعلاوه می بایست نشان دهید که پس از ورود به کانادا از تمکن مالی برای حمایت از خود و خانواده تان برخوردار هستید.

 

چگونه برای برنامه ی خود اشتغالی کانادا اپلای کنیم؟

برای این کار شما نیاز به ثبت نام و ارسال بیومتریک دارید. شما می بایست اثر انگشت و عکس (بیومتریک) خود را ارسال کنید.

توجه داشته باشید که تمامی اطلاعات به صورت کامل برای سفارت کانادا ارسال شود: تمام فرم ها، اطلاعات، اسناد، امضاء، مدارک دانش زبان، هزینه هایی که از شما درخواست شده است. پاسخ ها به سوالات باید کامل و درست باشد. اگر اطلاعاتی از دست رفته باشد، درخواست شما ناقص بوده و بدون پردازش برگشت خواهد خورد. بسیار در تکمیل فرم ها و ارائه مدارک دقت فرمایید. (یا کار را به کارشناسان با تجربه و قانونی ما بسپارید) 

اگر اداره مهاجرت کانادا متوجه شود که شما به عمد اطلاعات غلط داده اید و یا اقدام به ارائه مدارک جعلی نموده اید، درخواست شما رد، و شما برای مدت 5 سال از درخواست مهاجرت به کانادا محروم خواهید شد.

هزینه های درخواست مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی به شرح زیر است:

  • - هزینه های پردازش اطلاعات شما و هر شخص دیگری که با درخواست شما همراهتان است.
  • - حق اقامت دائم (RPRF).
  • - بیومتریک.
  • - هزینه های شخص ثالث.

*هزینه بیومتریک:

مربوط به اثر انگشت و عکس دیجیتالی شماست. بیومتریک باید به صورت شخصی ارسال شود، و در صورت پذیرش، قرار ملاقات ذخیره شود.

*هزینه شخص ثالث:

بسته به موقعیت شما ممکن است هزینه های شخص ثالث به شما تعلق گیرد، همچون:

1) امتحانات پزشکی.

2) گواهینامه پلیس.

3) آزمون زبان.

درخواست خود را ارسال کنید، اطمینان پیدا کنید که برنامه را به صورت کامل انجام داده اید، به تمامی سوالات پاسخ دهید، درخواست و تمام فرم ها را امضاء کنید، هزینه های پردازش را پرداخت کنید و یک کپی از درخواست خود را ضمیمه درخواست کنید، اگر موردی فراموش شود ویا ناقص باشد، درخواست شما مرجوع خواهد شد.  

نحوه ارزیابی درخواست مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی:

پس از بررسی همه موارد پر شده، چک کردن امضاها و پرداخت هزینه ها و دریافت کامل درخواست، با شما تماس گرفته خواهد شد. یا با ایمیل به درخواست شما پاسخ داده خواهد شد. 

اگر بین 14 تا 79 سال هستید، می بایست برای هر درخواست اقامت دائمی اثر انگشت و عکس (بیومتریک) خود را ارسال کنید، حتی اگر پیش از این بیومتریک خود را ارسال کردیده اید و هنوز معتبر است.

زمان پردازش: شما می توانید در زمان کوتاهی اطلاعات به روز شده خود را پردازش کنید. اما این کار رسیدگی به پرونده شما را به تأخیر می اندازد. 

اطلاعاتی همچون:

*تغییر آدرس، شماره تلفن، ایمیل و سایر اطلاعات تماس.

*تولد یا فوت در خانواده شما.

*ازدواج یا طلاق.

*گواهینامه های جدید.

*تغییر شغل یا پیشنهاد کار جدید.

*مدارک تحصیلی جدید.

*نتایج آزمون به روز شده زبان.

رسیدگی به درخواست شما به تعویق خواهد افتاد اگر:

*طلاق یا مشکل امنیتی وجود داشته باشد.

*وضعیت خانواده شما روشن نباشد. مانند پرونده طلاق تکمیل نشده، یا پرونده حل نشده نگهداری کودک.

*امتحانات پزشکی: شما و خانواده تان باید پیش از ورود به کانادا معاینه پزشکی بدهید.

درخواست شما رد خواهد شد اگر:

*بهداشت عمومی یا امنیت عمومی کانادا به خطر بیافتد.

*اگر تقاضای زیادی برای خدمات بهداشتی یا اجتماعی در کانادا ایجاد کنید.

*گواهینامه پلیس:

شما و فرزندان بالای 18 ساله تان باید به اداره ویزای کانادا گواهینامه پلیس ارائه دهند. اگر سابقه کیفری داشته باشید، درخواست شما رد خواهد شد.

تایید اقامت دائم و مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی

اگر تمام مراحل پیشین را به درستی انجام داده، و اداره مهاجرت آنها را تأیید کند. ویزای اقامت دائم (COPR) برای شما صادر خواهد شد. در COPR اطلاعات و عکس شما درج شده است. مطمئن شوید که اطلاعات با پاسپورت شما تطبیق دارد. در صورت وجود ناهمخوانی با دفتر ویزای خود تماس بگیرید.

آماده شدن برای ورود به کانادا:

در هنگام ورود به کانادا، یک افسر آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) شما را پذیرش خواهد کرد. در هنگام ورود شما باید این موارد را داشته باشید:

*یک پاسپورت معتبر، یا اسناد مسافرتی.

*پاسپورت شما باید گذرنامه خصوصی باشد و نه پاسپورت دیپلماتیک، دولتی یا صادر شده از امور عمومی.

*در لحظه ورود و در مصاحبه با افسر، باید به او اثبات کنید که تمکن مالی برای حمایت از خود و خانواده تان را دارید. اگر اطلاعات ناقص باشد یا افسر قانع نشود، اجازه ورود به کانادا نخواهید داشت.

*در صورت صحت موارد، افسر اجازه ورود و اقامت دائم، و آدرس پستی کانادایی شما را تأیید و کارت اقامت دائم شما را به آدرس تان ارسال خواهد کرد.

افشای بودجه برای ورود به کانادا:

اگر شما با مبلغی بیش از 10.000دلار کانادا به این کشور وارد می شوید، می بایست این را به افسر CBSA اطلاع دهید، در غیر این صورت جریمه خواهید شد. این وجود می تواند شامل این موارد باشد:

*پول نقد.

*اوراق بهادار متعلق به شما (سهام، اوراق قرضه، اوراق قرضه خزانه داری).

*پیش نویس های بانکداران.

*چک ها.

*چک های مسافرتی.

*حواله ها.

 

خود اشتغالی کانادا

 

 

لیست مشاغل خود اشتغالی مورد تایید کانادا:

مشاغل حرفه ای در بخش فرهنگ و هنر:

  • - نقاش و مجسمه ساز painters, Sculptors and Other Visual Artists
  • - هنرپیشه و بازیگر Actors and Comedians
  • - رقص Dancers
  • - موسیقی دان و خواننده Musicians and Singers
  • - رهبر ارکستر، آهنگساز و تنظیم موسیقی Conductors, Composers and Arrangers
  • - تهیه کننده، کارگردان، مدیر فیلمبرداری Producers, Directors, Choreographers and Related Occupations
  • - مترجم ها Translators, Terminologists and Interpreters
  • - روابط عمومی و تبلیغات  Professional Occupations in Public Relations and Communications
  • - روزنامه نگاران  Journalists
  • - ویراستاران Editors
  • - نویسندگان Authors and Writers
  • - مرمت و نگهداری آثار هنری و تاریخی Conservators and Curators
  • - کتابداران Librarians

 

مشاغل نیمه حرفه ای:

  • - مسولان ورزشی و داوران  Sports Officials and Referees
  • - مربی  Coaches
  • - ورزشکار  Athletes
  • - طراح پارچه، چرم و پوست  Patternmakers - Textile, Leather and Fur Products
  • - طراح صنایع دستی و هنری  Artisans and Craftspersons
  • - طراح مد، تئاتر، نمایشگاه و ...  Theatre, Fashion, Exhibit and Other Creative Designers
  • - طراح دکوراسیون داخلی(منزل، محل کار)  Interior Designers
  • - متخصص طراحی گرافیک  Graphic Designers and Illustrators
  • - مجری و خبرنگار  Announcers and Other Broadcasters
  • - حمایت کنندگان مرتبط با انیمیشن و صداو سیما وهنر  Support Occupations in Motion Pictures, Broadcasting and the Performing Arts
  • - سایر تکنسین های مرتبط با انیمیشن و صداو سیما وهنر  Other Technical and Co-ordinating Occupations in Motion Pictures, Broadcasting and the Performing Arts
  • - تکنسین صدابرداری و تصویربرداری  Audio and Video Recording Technicians
  • - تکنسین طراحی گرافیکی کامپیوتری  Graphic Arts Technicians
  • - دستیار فیلم برداری و سینما  Film and Video Camera Operators
  • - عکاس  Photographers
  • - دستیار مرمت و نگهداری آثار تاریخی و هنری  Sechnical Occupations Related to Museums and Art Galleries
  • - دستیار کتابداری و بایگانی  Library and Archive Technicians and Assistants
  • - سایر مشاغل هنری  Other Performers

 

نکاتی درباره خود اشتغالی که بهتر است به خاطر داشته باشید

پیش از اقدام به هر کاری در خصوص مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی، باید بتوانید پرونده‌تان را در مجموعه افراد خود اشتغال وارد کنید. به چه معنا؟! به این معنی که بتوانید ثابت کنید جزو این گروه هستید تا پرونده شما روال قانونی خود را طی کند. ابتدا یک افسر به پرونده شما رسیدگی می‌کند تا ببیند آیا صلاحیت این را دارید که از طریق خود اشتغالی به کانادا مهاجرت کنید یا خیر! در صورتی که پاسخ مثبت باشد امتیازات شما محاسبه خواهد شد. در واقع پرونده شما در این مرحله به جریان می‌افتد.

 

خود اشتغالی

 

نکته دیگر متوجه ورزشکاران است. این گروه از افراد باید به مدت دو سال متوالی، طی پنج سال اخیر، در حرفه خود مشغول به فعالیت بوده باشند. به خاطر داشته باشید ارائه مدارک کافی که نشان دهد تجربه مورد نیاز در رشته مورد نظر را دارید بسیار ضروری است چرا که به آسانی نمی‌توان از تجربه، مدارک و اسناد ارائه داد.

از آنجایی که خود اشتغالی در کانادا می‌تواند انجام کاری به صورت فردی تعریف شود، ممکن است تا کنون در پی جمع کردن مدارک کافی نبوده باشید! اما اگر فارغ از فرد بودن فعالیت یا گروهی بودن آن، اقدام به جمع آوری مدارکی مانند گزارش‌های حسابرسی، صورت‌های مالی، ارزیابی‌های مالیاتی و ... کرده باشید قدم مثبتی به سمت مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی برداشته‌اید.

 

خود اشتغالی در کانادا

 

کلام آخر

هدف دولت کانادا از پذیرش افرادی که خود اشتغال هستند، غنی کردن فرهنگ کانادا و فعالیت‌های هنری و ورزشی این کشور است. از این رو باید بتوانید از برنامه پیش روی خود و اهدافی که در سر دارید تصویر درست و واضحی ارائه کنید. تنها اثبات خود اشتغالی کافی نیست. باید به این سوال پاسخ دهید که: طی چند سال آینده پس از مهاجرت به کانادا، چه برنامه‌ای برای خود و شغلتان در نظر دارید؟! پروژه‌های پیشنهادی‌تان را برای ارائه آماده کنید و توانایی مالی خود را برای انجام پروژه به اثبات برسانید.

 

اگر به دونبال تیمی تخصصی و دارای مجوز رسمی برای انجام امور خود اشتغالی کانادا هستید؛ ارائه خدمات تخصصی ویزا و اقامت کانادا، توسط مشاوران و وکلای موسسه انجام می پذیرد.   

هشدارها:

1. با رعایت امور فوق می توانید مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی را با موفقیت انجام داده و ورود ایمنی به کانادا داشته باشید. 

2. لطفا به شرکت‌هایی که دارای مجوز نبوده و در ایران دفتر رسمی و قانونی ندارند به هیچ عنوان اعتماد نفرمایید. 

3. لطفا اگر سابقه فعالیت ورزشی، هنری و یا کشاورزی را ندارد به هیچ عنوان وارد این برنامه مهاجرتی نشوید، و به کلاهبرداران این حیطه برای فراهم کردن مدارک تقلبی، اعتماد نکنید.

4. در صورتی که تخصصی در ارائه بیزینس پلن برای اثبات راه اندازی و درآمد خود در کانادا ندارید، بدون مشورت این کار را انجام ندهید، ارائه یک بیزینس پلن موثر و کارآمد برای کسب موفقیت در ویزای خود اشتغالی کانادا، بسیار موثر است.

5. در برنامه خود اشتغالی کانادا، شما باید اثبات کنید که، وجود شما باعث ارتقا سطح فرهنگی، ورزشی یا کشاورزی کانادا خواهد شد.

 

 

مطالب پیشنهادی:

> اگر میخواهید اطلاعات کامل راجع به انواع ویزا داشته باشید، می توانید مطلب ویزای کانادا مطالعه بفرمایید

> وکیل مهاجرت کانادا

مهاجرت از طریق استارتاپ

اقامت سرمایه گذاری کانادا

 

 

 

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده،ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند.
بدیهی است برداشت و مشورت‌های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی توصیه می‌شود.
مدیریت و همکاران این مجموعه مسوولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسوولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما


سوالات متداول


آیا خود اشتغالی هنرمندان شانس کمی برای قبولی دارد؟

متاسفانه به دلیل سو استفاده بسیاری از شرکتهای غیر مجاز از این برنامه مهاجرتی، سخت گیری های زیادی بر روی این برنامه اعلام شده است؛ اما با معرفی یک پلن تحقیق شده و دقیق بدون جعل مدرک همچنین با یکسری تمهیداتی برای تاسیس یک شرکت در کانادا میتوان شانس این برنامه مهاجرتی را به شدت افزایش داد.

چه کسانی شرایط خود اشتغالی کانادا را دارند؟

برای مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی می بایست که:

تجربه کار مرتبط با امورات ورزشی یا فرهنگی را داشته باشید یا بتوانید علاقه و توانمندی خود را برای راه اندازی یک فعالیت فرهنگی یا ورزشی در کانادا را به اثبات رسانید. همچنین باید ثابت کنید که در این حیطه کسب درآمد کرده اید و می تواند در کانادا نیز در این حیطه کسب درآمد کنید.

*مایل و قادر به خوداشتغالی در کانادا باشید.

*معیارهای برنامه انتخابی را رعایت کنید.

*از شرایط پزشکی، امنیتی و سایر شروط برخوردار باشید.


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


بهار :

سلام من برای اقامت دائم از طریق خوداشتغالی اقدام کردم و چند سوال داشتم. 1.آیا میتونیم بعد از رفتن به کانادا تو رشته ای غیر از رشته ی خود اشتغالی که باهاش اقدام کردیم کار کنیم؟ 2. آیا میشه تو شهری غیر از شهری که تو اپلیکیشنمون هست، بریم؟ 3. آیا موقع ورود به کانادا دوباره تمکن مالی میخوان؟ اگه آره برای دونفر چقدر تمکن لازمه؟ 4. بعد از گرفتم PR چقدر زمان میبره که شهروندی کانادارو بگیرم؟

بهار :

سلام من برای اقامت دائم از طریق خوداشتغالی اقدام کردم و چند سوال داشتم. 1.آیا میتونیم بعد از رفتن به کانادا تو رشته ای غیر از رشته ی خود اشتغالی که باهاش اقدام کردیم کار کنیم؟ 2. آیا میشه تو شهری غیر از شهری که تو اپلیکیشنمون هست، بریم؟ 3. آیا موقع ورود به کانادا دوباره تمکن مالی میخوان؟ اگه آره برای دونفر چقدر تمکن لازمه؟ 4. بعد از گرفتم PR چقدر زمان میبره که شهروندی کانادارو بگیرم؟

حسین :

سلام خسته نباشید برای درخواست ویزای خود اشتغالی (بنده عکاس هستم) چه مقدار هزینه باید کرد و این که این هزینه ابتدای درخواست گرفته میشه ؟

با درود 

باید شرایط شما دقیق بررسی شود. داخل سایت می توانید فرم ارزیابی تکمیل بفرمایید یا رزرو وقت مشاوره

حمید :

سلام من سابقه عضویت در تیم ملی کوهنوردی ایران دارم و داری 2 مقام برنز آسیایی در رشته کوهنوردی هستم و داری مدرک مربیگری در رشته کوهنوردی ، شنا و بدنسازی هستم و مدرک تحصیلی من کارشناس ارشد در رشته مدیریت ورزشی ،و سابقه کار در زمینه گردشگری ورزشی ، آیا امکان پذیرش از طریق خوداشتغالی ورزشی را دارم ؟

با درود

بله می توانید اقدام کنید اما به صورت کلی برنامه خود اشتغالی کانادا برای ایرانیان با سخت گیری زیادی همراه است.

محمد :

با عرض سلام و احترام ضمن تشکر از شما به خاطر به اشتراک گذاشتن این اطلاعات مفید از شما درخواست راهنمایی دارم بنده 38 سال دارم و حدود سه سال است که یک خبرگزاری دو زبانه (فارسی و انگلیسی) دارم. مدرک آیلتس جنرال با نمره اورال 6.5 دارم دارای پروانه انتشار برای این خبرگزاری از وزارت فرهنگ و ارشاد هستم و دو خبرنگار و یک عکاس در مجموعه بنده شاغل هستند از طریق ثبت آگهی و ایجاد خبر و پوشش آن برای بعضی از شرکت ها درآمد کسب می کنم و همچنین عضو اتحادیه صاحبان رسانه در کشور و اهل قلم ایران نیز هستم همچنین برای توسعه کسب و کار خود با همفکری سایر همکارانم یک طرح تجاری بلند مدت نیز نوشته ایم که امیدواریم با تلاش بسیار به اهدافمان دست پیدا کنیم با توجه به خلاصه فعالیتم آیا ویزای خود اشتغالی کانادا شامل بنده می شود؟ با تشکر فراوان

Saeed :

با سلام ، من دارای 18 سال سابقه دبیری تربیت بدنی در آموزش و پرورش می باشم .آیا برای خوداشتغالی و یا هر روشی دیگر برای مهاجرت می توان اقدام کرد؟با تشکر از شما

مسیب قربانی :

سلام من سی و چهار سال سن دارم و متاهل هستم.سابقه هفده سال صدابرداری در رادیو رو دارم.در حال حاضر به صورت رسمی و با بیمه تامین اجتماعی در صداوسیما کار میکنم.آیا شرایط درخواست مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی رو دارم؟ با تشکر

جواد مهرانی :

با سلام من یک ماکت ساز هستم و حدود 11 سال فعالیت در این فیلد دارم از کارفرما های متعددی ریکامندیشن دارم . سال 92 یک شرکت در زمینه کاری خودم ثبت کردم و بدلیل عدم فعالیت در سال 97 این شرکت رو منحل کردم . قرارداد هایی رو با شرکت های بزرگ برای انجام پروژه های متعدد ماکت سازی منعقد کردم و موجود هست . برای چه نوع مهاجرتی میتونم اقدام کنم؟

احتمالا بتوانید از طریق جاب آفر آتلانتیک کانادا اقدام بفرمایید.

niloo Hz :

سلام وقت بخیر. 31سالمه و کارشناس ارشد زبان فرانسه دارم. حدود 6 سال هست که زبان فرانسه تدریس میکنم اما برای تمامی سالها بیمه ندارم و الان هم در مدرسه بین الملل مدرس زبان فرانسه هستم. کار ترجمه هم انجام میدم و یک کتاب ه ترجمه و چاپ کردم. مدرک آیلتس ندارم. آیا برای self employment واجد شرایط هستم؟ سپاس

خود اشتغالی کانادا مختص به ورزشکاران و هنرمندان است. شما بهتر از که به صورت تحصیلی اقدام بفرمایید

ریرا مهاجر :

من مربی ورزشکار و مسیول روابط یک پایگاه ورزشی هستم مدرک تحصیلی در مقطع کارشناسی فیزیولوژی ورزش و مقطع ارشد مهندسی پزشکی هستم چندین مدرک مربیگری و داروری نیز دارم . سن من 26 است . چطور میتوانم به کانادا مهاجرت کنم

اطلاعاتی که فرمودین برای انتخاب برنامه مهاجرتی کانادا کافی نیست. به صفحه فرم ارزیابی در سایت مراجعه و شرایط خود را عنوان کنید تا به صورت دقیق تری بررسی شود

علی :

سلام در بخش معرفی مشاغل حرفه ای در بخش فرهنگ و هنر ،علاوه بر سایر شرایطی که اعلام فرمودید آيا سابقه فعالیت به مدت 20 سال در هنر خوشنویسی ( خط نستعلیق و خط انگلیسی کاپرپلیت ) می توان برای دریافت ویزای خود اشتغالی اقدام کرد ؟

ممکن است اما کافی نیست. اصل موضوع بیزینس پلن است

QAZALE MAHMOODINIA :

من چطور باید پروسه مهاجرتی خود اشتغالی شروع کنم و آیا مناسب من هست یا خیر

شما فقط عنوان کرده این من، اما مشخصاتی نفرمودین. به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه بفرمایید

ابراهیم رهبری عصر :

سلام با سپاس از تویحات سایت. بنده 32 سال سن دارم متاهل و دارای یک فرزند پسر 3 ساله هستم. کارهای زبانم رو شروع کردم. مدرک خودم و همسرم کارشناسی ارشد هست. بنده سابقه ورزشی 18 ساله دارم یعنی 18 سال مشغول آموزش دفاع شخصی و هنرهای رزمی و سلاح هستم. مدارک بنده متعلق یه یک شرکت خصوصی خارجی و بین المللی می باشد. این سبک و شرکت در امریکا وجود داشته و فعال هست ولی در خاک کانادا موجود نمی باشد. همچنین در سطح مربی گری بنده کلا در دنیا به سختی 20 نفر موجود می باشد. همچنین مدرک بین المللی سطح 3 فیتنس. دان 1 فدراسیونی ووشو. دان 2 فدراسیونی ووشو. مدرک شالبند مشکی ووشو رو دارم. همسرم هم 7 سال در زمینه تجهیزات پزشکی (لیسانس هر دو مهندسی پزشکی هست) سابقه کاری بیمارستانی دارد. از طریق کدام ویزا اقدام کنیم بهتر است؟ و اینکه زبان academy امتحان بدیم یا general. سپاس از وقت گران بهاتون

در صورتی که بتوانید طرح توجیهی برای راه اندازی بیزینس خود در کانادا ارائه دهید میتوانید از طریق خود اشتغالی اقدام نمایید

حسین : من یک یوتوبر هستم و توی تیمی که هستم به درآمد هم رسیدیم.اما برای گرفتن پولی که از یوتوب میاد کلی دردسر داریم و قبل از اینم قصد مهاجرت به اروپا رو داشتم. آیا با داشتن این مدیریت کانال میشه برای ویزای خود اشتغالی اقدام کرد و هزینه و زمانش چقدر هست حدودا ؟‌

اگر سرمایه کافی داشته باید برای برنامه های کارآفرینی ممکن است

پارسا محمدیان :

من 5 ساله در شنای نابینای ایران مدالهای متعددی در سطح کشوری دارم میشه اقامت کانادا رو با این رزومه بگیرم ؟

علی‌ سام صادقی :

با سلام، من لیسانس تربیت بدنی دارم و مدرک داوری و مربیگری درجه 2 و 3 فدراسیون هندبال و بسکتبال را دارا می‌باشم. آیا امکان مهاجرت از طریق برنامه خو اشتغالی برای من فراهم است؟

صرفا داشتن یک مدرک کافی نیست. برای بررسی شرایط می توانید داخل سایت فرم ارزیابی رایگان را تکمیل بفرمایید.

امیر :

در روش مهاجرت خود اشتغالی پس از ورود به کانادا الزاما فرد باید در همان رشته اعلام شده به فعالیت ادامه دهد یا مختار است برای فرد یا شرکت دیگری به عنوان کارمند کار کند؟ و آیا همسر و فرزندان او از خدمات پزشکی و کمک های مالی و تحصیلی مشابه سایر روشها برخوردار هستند؟ باتشکر

در روش خود اشتغالی باید کارفرما خود شما باشید و نمی توانید برای شخص دیگری کار کنید، اما همسر شما می تواند open work permit دریافت کند

Parvan :

سلام تمکن مالی جهت یک خانواده ی 4 نفره برای اخذ ویزای خوداشتغالی هنرمندان برای جزیره ی گرند ویل چند است؟؟؟؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

همین صفحه را به صورت کامل مطالعه بفرمایید اطلاعات تمکن مالی به صورت کامل توضیح داده شده است.

فریبرز زعیم :

سلام و درود سوال دارم از خدمتتون، لطفا راهنمایی بفرمایید بنده دارای دو مربیگری درجه3 در رشته های فیتنس و پرورش اندام از فدراسیون پرورش اندام هستم که مدارکش بین المللیه. آیا به عنوان مربی در یک باشگاه معمولی میتونم از طریق خود اشتغالی برای مهاجرت اقدام بکنم یا اینکه باشگاه باید یک باشگاه اسم و رسم دار باشه یا مربیگری در سطح ملی باشه؟ با سپاس از شما فریبرز زعیم

مشاور مهاجرت و ویزا:

در برنامه مهاجرتی خود اشتغالی سوابق بین المللی شما بسیار اهمیت دارد. همچنین در این برنامه مهاجرتی شما نمیتوانید کارمند جایی باشید و باید خود اشتغالی انجام دهید، یعنی برای خودتان شغل ایجاد کنید.

برای بررسی شرایط دریافت ویزای کار (پیشنهاد شغلی) یا جاب آفر کانادا به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

فرزانه :

سلام ایا میتوان ازطریق رشته آبزی پروری اقدام به خود اشتغالی کرد؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

خیر

احمد پوریوسفیان بابکی :

اینجانب 58 ساله دارای مدرک لیسانس مهندسی عمران و فوق لیسانس مدیریت پروژه و همچنین مدرک DBA (دکترای مدیریت کسب و کار ) از دانشگاه تهران هستم و قبلا بعنوان مدیرعامل شرکت مهندسی واریان سازه مشغول بکار بوده ام . در حال حاضر بازنشسته بوده و دارای دو فرزند 10 سال ( پسر ) و 13 سال ( دختر ) می باشم که هردو دانش آموز هستند. همسرم دارای مدرک فوق لیسانس مامایی بوده و بعنوان مدرس دانشگاه مشغول بکار می باشد. مایلم جهت مهاجرت و اخذ اقامت کانادا اقدام کنم لطفا راهنمایی بفرمائید کدام روش برای ما مناسبتر بوده و امکان گرفتن اقامت دارد. ممنون

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط مهاجرت، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق شرایط، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

سروش :

سلام من سازنده طلا و جواهر هستم چطور اقدام کنم راحت تره که ویزا بگیرم اینجا مدارک تحصیلی ندارم ولی مدارک فنی و حرفه ای مرتبط به کارم دارم ویزای کاری یا تحصیلی؟ البته تجربه ده ساله در کسب و کارم هم دارم و کاملا متخصص هستم در کارم ولی سابقه بیمه هم ندارم

مشاور مهاجرت و ویزا:

دریافت جاب آفر کانادا می تواند برای شما گزینه مناسبی باشد.

برای بررسی شرایط مهاجرت، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

sahar : با سلام و وقت بخیر.من یه دوره فنی و حرفه ای عکاسی گذروندم چند وقتی هم توی آتلیه کار کردم تو حوزه گرافیک فعالیت بیشتری داشتممدرک زبانم ندارم باید برای اقامت کانادا چیکار کنمبا تشکر

مشاور مهاجرت و ویزا

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره مهاجرت قانونی، توسط وکیل رسمی مهاجرت، به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

طلایی :

سلام، مهاجرت، خود اشتغالی در منزل، کانادا

مشاور مهاجرت و ویزا

متاسفانه متوجه سوال شما نشدم؟

blueline1213@gmail.com :

سلام.امیدوارم خوب باشید..میخواستم بدونم کمترین مقدار و بیشترین مقداری که برای طرح خود اشتغالی .برای هنرمندان کشور کانادا چقدر هست.برای رشته ی طراحی لباس و هنرهای تجسمی .

مشاور مهاجرت و ویزا

کمترین و بیشترین تعیین نشده است.

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

حسین خدامرادی :

سلام.بنده تو سال 2011 مقام دوم نوجوانان جودو آسیا را کسب کردم و در سال 2012 طلای مسابقات جام زیتون ارمنستان رو کسب کردم و چندین مقام کشوری جودو دارم و در حال حاضر دان 3 جودو و مربیگری درجه 3 جودو را دارم آیا برنامه خوداشتغالی کانادا شامل حال بنده میشود؟

مشاور مهاجرت و ویزا

مهاجرت از طریق خود اشتغالی ورزشکاران بسیار تخصصی ست و شرایط شما باید به صورت کاملتری بررسی گردد.


برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

shams :

خسته نباسید من 26سال دارم 6 سال سابقه پرستاری در بیمارستان اطفال رو دارم مدرک زبان ندارم آیا میتونم ویزای کار به کانادا رو بگیرم

مشاور مهاجرت و ویزا

بدون مدرک زبان می توانید دوره های تحصیلی پرستاری را در کانادا گذرانده، پس از دریافت سرتیفیکیت پرستاری، وارد بازار کار کانادا شوید.

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

محمد توکلیان :

با سلام.بنده متولد 53 هستم و تحصیلاتم را در رشته ی صنعت الکترونیک سال 74 از دانشگاه شیراز تمام کردم.قصد مهاجرت به کانادا را دارم با وضعیت مالی متوسط،متاهل و دارای دو فرزند یکی دانشجوی فیزیوتراپی و یکی سال اخر دبیرستان.از شما خواهشمندم که لطف کنید و بنده را در این زمینه راهنمایی بفرمایید و بهترین گزینه ی پیشنهادیتون رو اعلام کنید.با تشکر.

مشاور مهاجرت و ویزا

اطلاعاتی که می فرمایید برای بررسی دقیق کافی نیست، لطفا،

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

Amir farahani : سلام وقت بخیر من میخواستم بدونم رمانی که باید تمکن مالی بگیریم برای ویزای خود اشتغالی ( درواقع منظورم همون 12هزار و 666دلاری که برای یک فرد هنگام ورود به کانادا تعیین شده ) امکانش هست که این مبلغ پول رو مثلا امروز واریز کنم به حسابم و فردا تمکن مالی بگیرم یا باید از قبل چند ماه تو حسابم بوده باشه این پول و بعد تمکن مالی بگیرم؟؟؟

مشاوره مهاجرت و ویزا:

باید ریشه پول مشخص باید و اثبات کنید که مالک این پول هستید مثلا با فروش یک زمین که بنام شما بوده این مبلغ را به دست آورده اید.

ناهید سلیمی :

سلام وقت بخیرمن قصد مهاجرت از راه خود اشتغالی در رشنه ورزشی یوگا رو دارم، ایلتس ندارم،میشه راهنمایی کنید لطفا

مشاوره مهاجرت و ویزا:

در برنامه مهاجرت خود اشتغالی کانادا حداقل مدرک زبان مورد نیاز است، توضیحات در همین صفحه به صورت کامل داده شده، لطفا دقیق مطالعه فرمایید.

Fakhrisadat Hosseini :

در مورد روش هنرمندان من چند سالی هست که دانشجو دکتری هنر در مسکو هستم و ۷ سال سابقه کار مرتبط دارم.و الان فارق التحصیل هستم چطور میتونم محل اقامت خودم رو مسکو اعلام کنم پروندم از طریق شما به ورشو فرستاده نشه برای مسکو بیاد

مشاوره مهاجرت و ویزا:

در صورتی که اقامت دائم روسیه را دارید یا پاسپورت این کشور را دارید این امکان وجود دارد در غیر این صورت امکان پذیر نیست.

احسان بلادي :

سلام ميخواهم از طريق نويسندگي اقدام كنم براي مهاجرت به كانادا ممنون ميشم راهنمايي كنيد

مشاوره مهاجرت و ویزا:

صفحه برنامه مهاجرتی خود اشتغالی کانادا را به طور کامل مطالعه فرمایید.

طاهره رحمانی :

چندینا حکم قهرمانی در رشته آمادگی جسمانی و شنا در سطح استان تهران در سطح ادارات و سازمان ها وکارکنان دولت دارم و مدت سه سال مدیر باشگاه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده ام که البته کارمند وزارت فرهنگ و ارشاد هستم. دارای لیسانس تربیت بدنی هستم. دارای کارت مربیگری درجه 2 بسکتبال هستم. آیا امکان مهاجرت به کانادا دارم؟

مشاوره مهاجرت و ویزا:

یکی از برنامه های مهاجرتی که میتوانید انتخاب کنید خوداشتغالی کانادا می باشد. همچنین با گذراندن یک دوره آموزشی کوتاه مدت در کانادا و دریافت سرتیفیکیت معتبر میتوانید وارد بازار کار کانادا شوید.

امیر :

با سلام و عرض ادب. من51 سال دارم و مقیم کشور عمان هستم ، تحصیلات و شغلم در رشته رمین شناسی و ژئوتکنیک با 25 سال سابقه در ساخت و نطارت بر پروزه های سد، تونل ، راهسازی ، فونداسیون پل، شبکه های آبرسانی و مدیر مسول ایمنی در یک شرگت ایتالیایی هستم ضمن اینکه سالهاست در زمینه طبخ غذا های متنوع ، به علت علاقمندی خودم مهارت بالا در سطح شف را دارم. به پیشنهاد یکی از دوستان با توجه به نزدیک شدن به زمان بازنشستگی در شغل کارگاهی و اینکه همکار من مقیم کانادا است و قصد خرید یک رستوران را با سرپرستی من را دارد چگونه و از چه مسیری باید اقدام کنم. به عنوان خود اشتغالی یا بعنوان یرسنل دعوت شده توسط ایشان. یا اینکه بنظر شما در همان زمینه کاری مهندسی اقدام کنم ممنون از پاسخ

مشاوره مهاجرت و ویزا:

در هر دو صورت میتوانیم برای مهاجرت کانادا اقدام کنیم؛ اما مسیر دشواری خواهد بود، به دلیل اینکه دوست شما باید اثبات شود که در این حیطه کسی به مهارت شما در کانادا وجود ندارد. یک مقدار زمان بر خواهد بود اما شانس خوبی برای مهاجرت خواهید داشت.

Roozbeh askari :

Salam vaght b kheyr man va hamsaram ghasde mohajerat b sorate panahandegi b alman ya canada ro darim age mitonid rahnamayeimon konid ba man tamas begirid k vaght bedid biaim vase moshavere khanomam madarekesh kamele vali man na merc

مشاوره مهاجرت و ویزا:

در خصوص پناهندگی اطلاعاتی داده نخواهد شد.

شراف الیدین ولیزاده :

من چطور متوانم از طریق تلفون ویزا بگرم

مشاوره مهاجرت و ویزا:

اگر منظور شما مشاوره تلفنی ست، میتوانید به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

حسین :

با سلام و عرض ادب همسر بنده از قهرمانان سابق ورزشی میباشد 3 سال پیش از طریق EB1 برای آمریکا اقدام کردیم و پارسال Approval پرونده ما آمد ولی پشت دستور ترامپ ماندیم حال می خواهیم با توجه به پرونده آمریکا و مدارکی که برای کانادا فراهم کردیم اعم از قراردادهای کاری و ریز حساب مالی و ... برای کانادا از طریق خود اشتغالی اقدام کنیم ممنون می شوم که در این ضمینه ما را راهنمایی کنید سپاس فراوان

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

باید تمامی مدارک خود را جهت ارائه به سفارت کانادا آماده سازید ازجمله مقامات بین المللی، سابقه فعالیت های ورزشی، اثبات درآمد از طریق ورزش، اثبات تمکن مالی برای تامین هزینه ها در کانادا و ارائه یک بیزینس پلن قوی. اگر تمایل دارید که اخذ اقامت خود اشتغالی کانادا توسط موسسه ما انجام پذیرد و شرایط شما مورد بررسی دقیق قرارگیرد میتوانید با دفاتر ما در تماس بوده و یا به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه نمایید.

حامد :

سلام من 36 سال دارم و مجرد هستم ، تحصیلات و شغلم در رشته کامپیوتر است با توجه به این که یک حکم قهرمانی (مقام سوم کشوری) در رشته دوچرخه سواری به تاریخ 1393 و یک مدرک مربیگری به تاریخ 1394 دارم و در 3 سال گذشته در کنار کار اداری (کارشناس IT)، کار مربیگری خصوصی (شاگرد خصوصی) داشتم ، آیا امکان اقدام برای مهاجرت از طریق ورزشکار-مربی وجود دارد؟ ضمنا در حال حاضر توانایی اخذ مدرک آیلتس با میانگین 6 تا 6.5 رو دارم. با تشکر

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

بله شما میتوانید از طریق اقامت خود اشتغالی کانادا اقدام نمایید. درصورتی که بیزینس پلن قوی ای ارائه دهید میتوانید برای مهاجرت به کانادا اقدام نمایید. همچنین برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان یا رزرو وقت مشاوره مراجعه نمایید.

حمید :

همسر و دختر من از طریق ویزای دانش آموزی به کانادا رفتن، و من الان میخوام درخواست ویزای کانادا داشته باشم که بعدش بتونم از طریق خود اشتغالی هنرمندان برای اقامت اقدام کنم، اگر من در کانادا باشم شانس بیشتری برای دریافت اقامت دارم؟ چون ویزای من توریستی کانادا هستش اجازه کار ندارم، پرونده من توی کانادا بررسی میشه برای خود اشتغالی؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

داشتن ویزای توریستی کانادا امتیازی برای دریافت اقامت از طریق خود اشتغالی محسوب نمیگردد. پرونده مهاجرتی شما در خارج از کانادا بررسی خواهد شد.

احسان :

سلام. من از طریق یکی از دوستام توی کانادا بیزینس پلن نوشتیم و برای اقامت از طریق خود اشتغالی اقدام کردیم و فایل نامبر هم دریافت کردم اما ایمیل اومد که با درخواست ما موفقیت نشده چون پلن قوی ای ارائه ندادین! سوال من اینه الان میتونم تحصیلی اقدام کنم؟ یا باید یه بیزینس پلن دیگه بنویسم و دوباره از طریق خود اشتغالی اقدام کنم؟ شما میتونید به من کمک کنید در نوشتن بیزینس پلن و درخواست ویزای خود اشتغالی کانادا؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

به دلیل رد درخواست اقامت کانادا شانس زیادی برای دریافت ویزای تحصیلی ندارید، با ارائه یک بیزینس پلن قوی میتوانید مجدد برای درخواست اقامت خود اشتغالی کانادا اقدام نمایید.

امین شمس آبادی :

برای مهاجرت از طریق خود اشتغالی کانادا باید مدرک زبان ارائه بدم؟ فرانسوی یا انگلیسی؟ امکان این وجود داره که دوره زبان رو در کانادا بگذرونم؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

بله میتوانید در کلاسهای زبان کانادا نیز شرکت کنید اما برای اینکه شانس دریافت ویزا داشته باشید باید حداقل مدرک آیلتس 5 را ارائه دهید.

مستانه شاه وردی :

برای مهاجرت از طریق خود اشتغالی محدودیت سنی هم وجود داره؟ من ۴۷ سالمه اما 11 سال سابقه کار هنری دارم؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

در صورتی که سابقه کار مرتبط داشته باشید خیر شرایط سنی شما امتیاز منفی نخواهد داشت.

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

در صورتی که سابقه کار مرتبط داشته باشید خیر شرایط سنی شما امتیاز منفی نخواهد داشت.

میلاد دوستی :

با عرض سلام، من به عنوان یک سرمایه گذار میتونم با شخص دیگه ای شریک بشم که سابقه مدیریت ورزشی داشته و هر دو از طریق خود اشتغالی ورزشکاران به کانادا مهاجرت کنیم؟ همراه با خانواده هامون؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

نه شراكتي نميشود براي خوداشتغالي اقدام کرد.
براي سرمايه گذاري امكانش هست به شرطي كه سهم شما بيشتر از از مقداري باشد كه براي سرمايه گذاري در آن استان تعيين شده.

باید شرایط شما به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد اما به طور کلی امکان پذیر است. میتوانید به فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه نمایید.

ابراهیم خوش نیت :

با سلام و خسته نباشید؟ بدون سابقه کاری درباره هنر و ورزش میشه برای خود اشتغالی کانادا اقدام کنیم؟

مشاوره مهاجرت و ویزا 

با سلام و احترام 

برای دریافت ویزای خوداشتغالی یا باید ثابت کنید از راه هنر یا ورزش کسب درآمد داشته اید، یا مقام ورزشی یا هنری داشته باشید. 

هادی همت :

ممنون از پاسخگویی دقیقترین، من یک باشگاه ورزشی در اراک دارم و حدود 11 سال هستش که تاسیس شده، تقریبا تمام رشته های رزمی هم در این باشگاه تدریس میشه، همچنین یک باشگاه بدنسازی دارم که ۳ ساله فعاله، با این مشخصات اقامت کانادا رو از طریق خود اشتغالی ورزشکاران میتونم اقدام کنم؟ به چقدر سرمایه نیاز دارم؟

مشاوره مهاجرت و ویزا 

با سلام و احترام 

بله سوابق مدیریتی شما برای دریافت ویزای خوداشتغالی کانادا مورد قبول است اما باید بیزینس پلن دقیقی برای مهاجرت به کانادا ارائه دهید. 

مهشید میثاقی : امکان این وجود داره که بصورت تحصیلی برم کانادا بعدش از طریق خود اشتغالی هنرمندان بتونم اقامت دائم کانادا بگیرم؟ از تحصیل انصراف بدم مشکلی برام پیش نمیاد؟

مشاوره مهاجرت و ویزا 

با سلام و احترام 

در صورتی که شرایط دریافت اقامت از طریق خود اشتغالی کانادا را داشته باشید مشکلی نخواهید داشت، اما باید دلایل قانع کننده ای داشته باشید. 

حسین معراج :

من مقام اول کشوری توی کشتی آزاد دارم، و برای شهریور برای مسابقات جهانی اعزام میشم، میخواستم بپرسم مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی ورزشکاران شامل حال من میشه یا نه؟

مشاوره مهاجرت و ویزا 

با سلام و احترام 

بله میتوانید ازین طریق برای مهاجرت به کانادا اقدام نمایید. 

الناز حمیدی :

سلام، من دارای 5 سال سابقه کار در نوازندگی گیتار هستم، و از این راه کسب درآمد داشته ام اما بصورت خصوصی، آیا شرایط اقامت خوداشتغالی کانادا رو دارم؟ تمکن مالی حدود 500 تومنم میتونم به سفارت ارائه بدم

مشاوره مهاجرت و ویزا 

با سلام و احترام 

در صورتی که بتوانید درآمد خود را حتی به صورت خصوصی در حیطه موسیقی اثبات نمایید با ارائه یک بیزینس پلن دقیق میتوانید برای خود اشتغالی کانادا اقدام نمایید 

محمدعلی :

سلام، من محمد علی عباسی از موکلین شما هستم آیا امکان دارد که همزمان با درخواست ویزای تحصیلی کانادا بدون مدرک زبان درخواست اکسپرس اینتری هم داشته باشم؟ این کار نشون دهنده این نیست که قصد دارم در کانادا بمونم و به من ویزای تحصیلی ندن؟

مشاور مهاجرت و ویزا 

با سلام و احترام 

خیر، مشکلی نخواهید داشت، اقدام برای تکمیل پروفایل اکسپرس اینتری هیچ تناقضی با درخواست ویزای تحصیلی کانادا نخواهد داشت. 

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.