مهاجرت کاری کانادا از طریق پیشنهاد کار در کانادا


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۰۶/۲۰

 

مهاجرت کاری کانادا از طریق پیشنهاد کار در کانادا

این مقاله توسط متخصصان با تجربه در حیطه مهاجرت کاری کانادا تهیه و تالیف شده است، پس با دقت مطالعه فرمایید.

 

 احتمالا از شرکت‌های متعدد مهاجرتی تبلیغات گسترده ای مخصوصا در رابطه با جاب آفر کانادا می بینید؛ به طور مثال:

بدون مدرک زبان برای شما جاب آفر تضمینی کانادا میگیریم!

سن شما برای گرفتن فرصت شغلی مهم نیست!

مبلغ رو وقتی رسیدید به کشور مقصد پرداخت کنید!

یکسری ارتباطات در سفارت داریم که صد درصد ویزا می شید!

ما نماینده شرکتهای کانادایی هستیم اما لایسنس فعال در کانادا نداریم!

اینها عکس ویزاهایی هستش که گرفتیم! ما ثبت شرکت با شماره ثبت ... داریم و این همان مجوز ماست! و...

بنابراین توصیه می کنیم برای اینکه بتوانید شرکتهای معتبر مهاجرتی را از کلاهبرداران مهاجرتی تشخیص دهید؛ حتما صفحه نحوه انتخاب شرکت مهاجرتی معتبر را مطالعه بفرمایید.

 

مهاجرت کاری کانادا

سه روش برای مهاجرت کاری کانادا از طریق پیشنهاد کاری وجود دارد:

- اکسپرس اینتری: برنامه نیروی کار ماهر فدرال (Federal Skilled Worker Program )

برنامه نیروی کار ماهر فدرال تنها مشاغل خاصی را در بر دارد. علاوه بر داشتن دعوت نامه پیشنهاد کاری و LMIA، شغل شما می بایست در لیست طبقه بندی مشاغل کانادا (NOC) در سه سطح صفر، A ،B قرار داشته باشد تا با شرایط این برنامه مطابقت داشته باشید.

در صورتی که توسط برنامه نیروی کار ماهر فدرال امکان مهاجرت کاری کانادا از طریق پیشنهاد کاری برای شما فراهم باشد، پس از آن باید برای اقامت دائم کانادا در سیستم اکسپرس اینتری ثبت نام کنید. اما پیش از آن باید برای ثبت نام دعوت شده باشید. برنامه نیروی کار ماهر فدرال ابتدا شما و افراد واجد شرایط دیگر را در مرحله pool قرار می دهد. اگر همگی افراد واجد شرایط دارای رتبه باشند و شما در رتبه بالاتری نسبت به آنان قرار داشته باشید آنگاه دعوت نامه ثبت نام از طریق اکسپرس اینتری به شما تعلق می گیرد.

 

- اکسپرس اینتری: گروه تجربه کاری کانادا (Canadian Experience Class)

با در دست داشتن LMIA شما می توانید برای work Permit در کانادا  اقدام کنید. پس از گذراندن 12 ماه کاری در سطوح مشاغل صفر، A ،B به صورت تمام وقت می توانید از طریق گروه تجربه کاری کانادا برای اقامت دائم کانادا ثبت نام کنید. ابتدا درخواست CEC شما و دیگران در مرحله Pool قرار می گیرد. در صورتی که نزدیک به رأس pool قرار داشته باشید دعوت نامه ثبت نام در اکسپرس اینتری برای شما صادر می شود. در این مرحله شرایط خاصی وجود ندارد زیرا هر متقاضی منحصر به فرد تلقی می شود. تنها اسناد مربوطه از شما درخواست می شود.

 

برای مشاهده ویدئوهای مهاجرت به کانادا، با کلیک برروی لینک زیر، صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید

instagram.com/visa724com

 

 

مهاجرت کاری کانادا

 

 

شرایط پیشنهاد کاری در برنامه نیروی کار ماهر فدرال و برنامه تجربه کاری کانادا

در این دسته ها، پیشنهاد کاری و یا جاب آفر باید:

- توسط کارفرمای کانادایی صورت گرفته باشد.

- متداوم باشد.

- شغل مورد نظر دارای حقوق باشد.

- مدت زمان کاری به صورت تمام وقت و یا فول تایم ( حداقل 30 ساعت در هفته) باشد.

- شغل مورد نظر حداقل برای یک سال پس از اقامت دائم وجود داشته و فصلی و یا قراردادی نباشد.

- جزء مشاغل NOC باشد: گروه نوع 0، A ،B همچنین باید دارای LMIA مثبت باشد.

البته موارد فوق در برنامه مهاجرتی استانهای آتلانتیک متفاوت است.

 

LMIA کانادا چیست؟

LMIA مخفف Labour Market Impact Assessment می باشد. مهاجرت به کانادا از طریق پیشنهاد کاری یا جاب آفر نیازمند گواهی  LMIA می باشد. LMIA سندی است که نشان می دهد تا چه اندازه شغل مهاجر خارجی می تواند بر اقتصاد کانادا اثر گذار باشد. در صورتی که دارای LMIA مثبت و یا خنثی باشید، سازمان کار کانادا (ESDC) و امور توسعه انسانی کانادا پیشنهاد شغلی ارائه شده از طرف کارفرما را مورد تایید قرار داده و می توانید از این طریق مهاجرت دائم کانادا را به دست آورید. این گواهی به مدت شش ماه دارای اعتبار است. متقاضی باید دقیقا در همان شغلی که درخواست مهاجرت خود را ثبت کرده در کانادا مشغول به کار شود. مدت زمان فعالیت وی در کانادا از طریق گرفتن پیشنهاد کار از کانادا 4 سال می باشد. با دریافت LMIA می توانید در سیستم اکسپرس اینتری به عنوان نیروی کار ماهر 50 امتیاز و در مشاغل اجرایی 200 امتیاز اضافی کسب کنید. البته برای مهاجرت کاری کانادا از طریق پیشنهاد کاری لزوما نیازی به LMIA نیست. کارفرمای که از طریق International Mobility Programs  اقدام به استخدام نیروی خارجی کند نیازی به گواهی LMIA ندارد. همچنین در صورتی که در کانادا دارای work permit هستید و LMIA دریافت کرده اید و یا شغل مورد نظر شما نیازی به LMIA ندارد از LMIA معاف خواهید بود. شما تنها در صورتی نیاز به LMIA جدید دارید که :

- Work permit شما خاتمه یافته باشد.

- به صورت open work permit در حال کار هستید.

- دارای پیشنهاد شغلی هستید که در work permit شما وجود ندارد.

 

 

هشدار بسیار مهم:

لطفا بسیار مراقب باشید، شرکتها یا افرادی که پیشنهاد جاب آفر، پیشنهاد شغلی و یا کاریابی هایی را با رقم های متفاوت می دهند و به شما عموما این موارد را عنوان می کنند (نیازی نیست سرکار بروید چون اقامت دائم را گرفته اید! این جاب آفر را، ما از کارفرما میخریم! میتوانید بعد از گرفتن اقامت در استانهای آتلانتیک زندگی نکنید و به تورنتو و ونکوور بروید! اداره کار کانادا متوجه نبود شما در آن پیشنهاد شغلی نمی شود! و...)

 

اینگونه کلاهبردارها عموما وکیل رسمی مهاجرت کانادا نیستند یا اگر هستند خودشان قرارداد شما را امضا نمی‌کنند چون کانادا به شدت با آنها برخورد می کند. 

 

لطفا توجه داشته باشید که جاب آفر شما باید واقعی باشد، گزارشات مالیاتی، حقوق و بیمه شما باید از سوی کارفرما به اداره کار و اداره مهاجرت کانادا گزارش شود. حتی اگر ورود شما با اقامت دائم همرا باشد (جاب آفر استانهای آتلانتیک)، ثابت شود که جاب آفر شما واقعی نبوده و گزارشات شغلی شما را دریافت نکرده باشند، حتی اگر سالها هم در کانادا زندگی کرده باشید، احتمال بسیار قوی، کانادا، اقامت دائم شما را باطل می کند. 

از این رو فقط قرارداد رسمی کاریابی را، با وکیل رسمی مهاجرت کانادا امضا کنید.

 

سوالات فراوانی در ذهن کسانی که قصد مهاجرت کاری کانادا را دارند وجود دارد از جمله: آیا میتوان از کشور دیگری برای مهاجرت کار کانادا اقدام کرد؟ آیا امکان گرفتن جاب آفر کانادا وجود دارد؟ آیا با دریافت ویزای توریستی کانادا میتوان جاب آفر گرفت و ویزای توریستی را به ویزای کار کانادا تبدیل کرد؟ آیا با دریافت ویزای کار کانادا اعضای خانواده نیز ویزا دریافت میکنند؟ شرایط دریافت ویزای کار کانادا چیست؟ مدارک لازم برای مهاجرت کاری کانادا یا درخواست ویزای کانادا چیست؟ آیا ویزای کار کانادا شرایط سنی دارد؟ آیا بدون مدرک زبان میتوان به صورت کاری به کانادا مهاجرت کرد؟ آیا اقوام، دوستان و آشنایان در کانادا میتوانند برای گرفتن ویزای کاری اقدام کنند؟ مدت زمان دریافت ویزای کاری چقد است؟ کانادا به چه شغلهایی برای استخدام نیازمند است؟ چطور میتوان ویزای کار کانادا درخواست داد؟ و .....

کانادا شرایط لازم برای افرادی که دارای توانایی، مهارت، تحصیلات و تجربه کاری مفید هستند و می توانند بر رشد و توسعه اقتصاد کشور کانادا تاثیر گذار باشند را برای اقامت دائم کانادا تشویق می کند. کانادا به دلیل کمبود نیروی کار، کمبود مهارت و تمایل به پرداخت حقوق کمتر از طرف کارفرما به نیروی کار خارجی نیازمند است. به همین دلیل یکی از بهترین و سریع ترین راه های مهاجرت به کانادا از طریق پیشنهاد کاری و یا جاب آفر کانادا است که البته سختی ها و پیچیدگی های مختص به خود را دارد. در این زمینه کارفرما ابتدا باید ثابت کند که پس از اعلام در جراید و کلیه راه های تبلیغاتی نتوانسته فرد کانادایی مورد نظر خود را برای گماشتن در شغل مربوطه بیابد. از طرف دیگر کارفرما و متقاضی باید ثابت کنند که صلاحیت متقاضی در دیگر متقاضیان کانادایی وجود نداشته است. همچنین کارفرما باید نسبت به دریافت گواهی LMIA که همان "ارزیابی اثرات نیروی کار بر بازار کانادا است" نیز اقدام کند.

 

مزایای مهاجرت کانادا از طریق پیشنهاد کاری در صورت داشتن پیشنهاد شغلی:

- کسب نمره اضافی در سیستم اکسپرس اینتری کانادا

- افزایش شانس مهاجرت دائم به کانادا صرف نظر از مشاغلی که دولت فدرال کانادا آن را اعلام می کند.

- افزایش سرعت پرونده مهاجرت کاری کانادا

- شانس تبدیل شدن جاب آفر به ویزای کار کانادا حتی در زمان بررسی پرونده

- دریافت اقامت دائم از طریق جاب آفر استانهای آتلانتیک

 

نکته مهم: 

وکلای دادگستری، موسسات حقوقی، موسسات کاریابی بین المللی،  موسسات اعزام دانشجو، حتی آژانس های مسافرتی، یا افراد حقیقی، برای فعالیت در حیطه ویزا و مهاجرت به کانادا باید از شورای قانونگذاری مهاجرت کانادا (ICCRC) مجوز داشته باشند؛ در غیر این صورت، هرگونه فعالیت آنها از دیدگاه کانادا در حیطه ویزا و مهاجرت غیر قانونی ست.

 

 در سایت رسمی مهاجرت کانادا اعلام شده است که؛ اگر از بی تجربگی و کلاهبرداری این‌گونه افراد یا موسسات فاقد مجوز ICCRC متضرر شوید، هیچ راهی برای پیگیری و رفع اتهامات خود ندارید. پس فقط به مشاوران یا وکلای رسمی کانادا اعتماد کنید تا  در صورت بروز مشکل، مدافع منافع شما باشیم.

 

کشور کانادا فقط به وکلا و مشاوران رسمی مقیم کانادا که از iccrc مجوز دارند، اجازه فعالیت در حیطه مشاوره و انجام امور ویزا و مهاجرت به کانادا را می دهد.

وکلای دادگستری، موسسات، آژانسهای مسافرتی  و یا هر شرکت دیگری، بدون حضور وکیل یا مشاور رسمی مهاجرت کانادا، نمی‌توانند نامه دفاعیه از موکل خود به اداره مهاجرت کانادا ارائه دهند.

 

در صورت عدم وجود وکیل یا مشاور رسمی مهاجرت کانادا، این شرکتها یا افراد، یک ایمیل به نام شما درست می کنند و تمامی امور را به جای شما و با یک هویت جعلی انجام می دهند و گاها حتی اکانت و پسوورد را در اختیار شما نمی گذارند، یا اینکه به عنوان واسطه عمل کرده و تمامی امور مهاجرت یا ویزا را به یک مشاور یا وکیل رسمی کانادا می سپارند. فقط قرارداد مستقیم با مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به کانادا (مورد تایید ICCRC) را امضا کنید.

>> آموزش روش استعلام وکیل رسمی مهاجرت به کانادا <<

 

 

 برنامه انتخاب استانی PNP کانادا

در صورتی که برای مهاجرت کاری کانادا از طریق پیشنهاد کاری، LMIA مثبت دریافت نکنید، برنامه انتخاب استانی به شما امکان می دهد بر اساس شرایط مورد نیاز اقتصادی یک استان اقدام به مهاجرت کنید. بسیاری از برنامه های استانی پیشنهاد شغلی را بررسی کرده و آن را با نیازهای استان مقایسه می کنند. معیارهای این برنامه از برنامه فدرال متفاوت است. با این روش LMIA ناموفق می تواند از طریق برنامه انتخاب استانی به پیشنهاد کاری موفق تبدیل شود. در صورتی که از طرف استان انتخاب شدید می توانید درخواست اقامت دائم خود را به عنوان نامزد استانی ثبت کنید و مرحله نیروی کار ماهر و LMIA را دور بزنید .در صورتی که از رویکرد سیستم اکسپرس اینتری در PNP استفاده می کنید باید با شرایط مورد نیاز استان مطابقت داشته باشید، nomination دریافت کنید و سپس پروفایل خود را در اکسپرس اینتری ثبت کنید و دراین میان با برنامه های مهاجرتی اکسپرس اینتری مطابقت داشته باشید.

 

نکات مهم راه اندازی یک شغل در کانادا

اگر می‌خواهید به تازگی در کانادا زندگی و حرفه خود را آغاز کنید قطعا اولین سوال درباره چگونگی راه اندازی یک شغل خواهد بود. در این بخش به شما چند توصیه مهم را یادآوری می‌کنیم تا شما را به سمت موفقیت هدایت کنیم. مهاجرت کاری به کانادا خود یک تغییر بزرگ در زندگی فرد است. تغییری که ممکن است تا ماه‌ها شما را سردرگم نگه دارد. اما توجه به چند نکته مهم خالی از لطف نیست.

 

مهاجرت کاری

 

رزومه خوبی داشته باشید. به این معنی که یک رزومه حرفه‌ای، دارای ارزش، می‌تواند بسیار موثر باشد. خوب است بدانید در رزومه خود از کوچکترین وظایفی که از عهده‌تان بر می‌آید غافل نشوید. اولین قدم در مسیر پیدا کردن شغل مناسب در کانادا و داشتن پیشنهاد کار در کانادا، نوشتن یک رزومه خوب و حرفه‌ای است.

به گروه‌های مختلف کاری و دوستانه بپیوندید. ملاقات و ارتباط با افراد جدید می‎تواند موقعیت‌های شغلی مناسبی را پیش رویتان بگذارد. شرکت در کلاس‌های ورزشی مانند یوگا، شرکت در همایش‌ها و کنفرانس‌ها می‌تواند دوستان جدیدی را در دایره دوستان شما قرار دهد که در لحظه‌های مهم زندگی کاری به کمکتان می‌آیند. مهاجرت کاری به کانادا ممکن است در نگاه اول راحت باشد اما مطمئن باشید با حضور جمعی از دوستان و آشنایانتان کار راحت‌تر خواهد شد.

هرچه بیشتر با مردم ارتباط بگیرید فرصت‌های شغلی بیشتری را پیش روی خود خواهید داشت. مردم کانادا بسیار صمیمی هستند و به راحتی می‌توانید بر دایره دوستان خود اضافه کنید. هیچکس نمی‌داند در آینده چه پیش خواهد آمد. ممکن است درهای جدیدی به رویتان باز شود.

 

پیشنهاد کار

 

امروزه اکثر کارها در کانادا، از خرید مبلمان دست دوم گرفته تا پیدا کردن خانه مناسب مخصوصا پس از مهاجرت کاری به کانادا، به صورت آنلاین انجام می‌شود. بهتر است خود را با دنیای تکنولوژی بیشتر آشنا کنید. پیشنهاد می‌کنیم از سایتی مانند لینکدین شروع کنید و شبکه دوستان خود را گسترش دهید.

 

کلام آخر

برای داشتن آینده شغلی در کانادا و مهاجرت کاری به کانادا توصیه می‌کنیم خلاق باشید و افراد را تحت تاثیر خود قرار دهید. از پوشیدن یک لباس مناسب که سبب می‌شود مرکز توجه باشید، تا پاسخ دادن به ایمیل‌های پیشنهاد کار در کانادا و البته داشتن کارت ویزیت، تا حد زیادی شما را در این مسیر یاری خواهد کرد. در کانادا شنونده خوبی باشید و به دیگران نشان دهید که در مسیر شغلی‌تان همیشه حرفی برای گفتن دارید.

 

مطالب پیشنهادی:

استارتاپ ویزای کانادا

ویزای تحصیلی کانادا

مقایسه هزینه های زندگی در کانادا

ویزای اقامت دائم کانادا

سایتهای کاریابی در کانادا

اقامت از طریق جاب آفر آتلانتیک

 

 

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده،ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند.
بدیهی است برداشت و مشورت‌های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی توصیه می‌شود.
مدیریت و همکاران این مجموعه مسوولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسوولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما

 

 

سوالات متداول


جاب آفر کانادا چیست؟

جاب آفر (job offer) به معنای فرصت شغلی ست. شما می توانید به عنوان یک نیروی خارجی از یک کارفرمایی که در کانادا بیزینسی را دارد جاب آفر دریافت کنید که مطابق با قوانین کانادا به شما دعوتنامه داده که بتوانید در کانادا مشغول به کار شوید

چطور میشه با جاب آفر که کانادا مهاجرت کرد؟

پس از اینکه بتوانید از یک کارفرمای کانادایی جاب آفر دریافت کنید می توانید در برنامه های مختلف کانادایی برای دریافت اقامت کانادا اقدام کنید. به طور مثال در برنامه cec فدرال اسکیل ورکر


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


Yassi :

سلام وقت بخیر من و همسرم میخواستیم از طریق pnp اقدام کنیم ولی شرایط همه استان هارو مثل آلبرتا و ... رو نمیدونیم،اینکه چه ناکی رو دراو میکنن و از این قبیل سوالات ناک همسرم 0711 هست شما میتونین تو این زمینه راهنمایی کنین و همچنین موسسه شما میتونه جاب آفر برای همسرم بگیره که شانسمون بره بالا؟ ممنونم

باید تمام شرایط شما و همسرتان توسط مشاوران بررسی شود، می توانید داخل سایت فرم ارزیابی تکمیل بفرمایید

لیدا :

عرض ادب خانم 39 ساله هستم و دو دختر 12و 14 ساله دارم .آرایشگر هستم میخواستم ببینم شرایط جاب آفر رو دارم؟ این جاب آفر رو چه کسی برای من باید اوکی کنه و پیگیر شه؟ آیا شما خودتون این خدمات رو انجام میدید؟ هزینه هاشو میخوام بدونم و شرایط و مدارک کامل مورد نیاز متشکرم

باید بتوانید از یک کارفرمای واجد  شرایط جاب آفر دریافت نمایید

Omid safari :

با سلام و ادب آقا هستم،مجرد،34 ساله فوق دیپلم امداد و نجات شهری دارم، زبان انگلیسی درحد ضعیف هستم حدود 12ساله مشغول عکاسی و فیلمبرداری مجالس و مراسمات مختلف هستم و دارای جواز فیلمبرداری و پروانه کسب هستم. با این شرایط میتونم در کانادا کار پیدا کنم و برم اونجا مشغول بکاربشم

باید بتوانید از یک کارفرمای واجد شرایط جاب آفر دریافت کنید (پیشنهاد شغلی)

Zeinab :

شما برای گرفتن جاب آفر هم کار می کنید ؟

الهام ژیان پور :

سلام شب خوش همسر من مهندس عمران با 20 سال سابقه کار و عضو هیئت مدیره شرکت عمرانی با پرسنل 50 نفره با 45 سال سن هستند.آیا شرایط جاب آفر براشون پیدا میشه؟

شرایط جاب آفر در حال حاضر خیلی مساعد نیست

فرزانه خداویسی :

پرستار هستم . 43 ساله با 21 سال سابقه . آیا میتونم از این طریق به کانادا مهاجرت کنم؟

باید شرایط شما بررسی شود. می توانید فرم ارزیابی مهاجرت را تکمیل کنید

Rayan :

سلام وقت بخیر من متولد 67/12/16 هستم و متاهل بدون فرزند، دارای مدرک کارشناسی IT ، سه سال سابقه کار دارم در حال حاضر هم مرتبط کار میکنم و 18 ماه خدمت سربازی بیمه دارم میخواستم بدونم من سابقه خدمت سربازیم رو به سابقم اضافه کنم میتونم به عنوان سابقه کاری به کانادا ارائه بدم یا خیر؟ و آیا اگر شرایطی برای من هست که بتونم اقدام کنم تحصیلی یا کاری لطفا راهنمایی بفرمایید. با تشکر

ممکنه بتونید برای کاریابی کانادا اقدام کنید اما به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز هست، فرم ارزیابی تکمیل بفرمایید

Nima Rasekhi :

سلام، وقتتون بخیر من. استادی پرمیت دارم و داخل خاک کانادا در حال تحصیل MBA هستم‌. داخل ایران 8 سال سابقه کار داشتم و سنم 37 سال هست. سوالم اینه که ایا میتونم در صورت اخذ جاب آفر ویزا رو تغییر بدم و ادامه تحصیل ندهم و برای پی آر اقدام کنم؟ ممنون میشم من را راهنمایی کنید

در صورتی که با درخواست ویزای کاری شما موافقت شود، بله ممکن است

حسین جان :

باعرض ادب و احترام بنده تعمیرکار موبایل هستم و در حال حاضر 2 سال سابقه کار همراه با بیمه و مدرک بین‌المللی تعمیرات موبایل دارم . 22سالمه و کارت پایان خدمت دارم میخواستم بدونم با این شرایط اگر پیشنهاد شغلی و مدرک زبان داشته باشم میتونم برای کار وارد کانادا بشم ؟ منظور کُلیم اینه که میشه با مدرک فنی حرفه‌ای به کانادا مهاجرت کرد ؟ ممنون میشم هر اطلاعاتی که دارید در اختیار من قرار بدید . سپاس

باید به سایتهای کاریابی رایگان کانادا مراجعه بفرمایید

الهام نوشادي :

سلام وقت بخير من کارداني معماري از دانشکده سراسري الزهرا مشهد و کارشناسي معماري از دانشگاه غيرانتفاعي هستم. سابقه کاري 11 سال با بيمه دارم و گواهي حسن انجام کار هم ميتونم ارائه بدم.مدرک آيلتس ندارم اما سطح زبان انگليسي در حد 5 آيلتس هستم. متاهل نيستم و فرزندي هم ندارم. 33 سال سن دارم. ميخواستم ببينم آيا من ميتونم جاب آفر از کانادا بگيرم و هزينه هاش چقدر ميشه

باید کارفرمای واجد شرایط اهدای جاب آفر کانادا پیدا کنید

نیکو تبریزی :

سلام من برای مهاجرت از طریق اسکیل وورکر میخوام اقدام کنم یک مدت بین لیسانس و فوقم جایی کارآموز بودم از اینم میتونم به عنوان سابقه کار استفاده کنم؟ چون بیمه نشدم اونجا. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

بیمه اجباری نیست

فرزانع :

سلام من ليسانس حسابداري بازرگاني هستم سابقه كار و بيمه هم دارم آيا امكان گرفتن ويزاي كاري رو دارم ؟

فاطمه رضوی :

سلام و وقتتون بخیر من کم شنوا هستم و همسرم ناشنوا و هردومون لیسانس داریم. بنده لیسانس طراحی و دوخت لباس ولی در حال حاضر توی کار کیک پزی و شیرینی پزی کار میکنم و مدرک فنی حرفه ای بین الملل دارم و همسرم لیسانس تربیت بدنی ولی شغل آزاد سوپر دارن.در حال حاضر دارم زبان انگلیسی میخونم. میخواستم بدونم ویزای کاری یا ویزای جاب آفر برای خودم میشه اقدام کرد برای کانادا؟ لطف میکنید هزینه ها رو بگین باتشکر از شما

در سایتهای کاریابی رایگان بین المللی ثبت نام کنید

Hojjat momani :

با سلام عرض ادب میخاستم بپرسم کسی ک ویزای جاب افر داره،برای همسر و فرزندش هم باید هزینه ای بپردازه،واین هزینه برای هر نفر چقدر هست؟؟ واینکه اگر کسی با ویزای کار مهاجرت کنه ولی همسر و فرزندش را با خودش نبره و چند ماه بعد برای بردن اونها اقدام کنه به مشکل بر نمیخوره؟؟

باید هزینه های دولتی رو پرداخت کنید.

خیر مشکلی نیست

نسیم واحدی :

با سلام..من فوق لیسانس روانشناسی بالینی دارم و در ایران زندگی میکنم و متاهل هستم و 34 سالمه و یک دختر 3 ساله دارم و همسرم 37 سالشه و فوق لیسانس بازرگانی داره و هر دو مدارک مون رو از هند گرفتیم...یکی از بستگان دورمون تو کانادا که دارای کلینیک روانشناسی در تورنتو هستن دارن مراحل job offer رو برام انجام میده...حال با توجه به اینکه ایشون قصد دارن به هر نحوی شده این جاب آفر رو برام بگیرن ومن شنیدم که فقط 6 ماه اعتبار داره و با توجه به اینکه اطلاعات من تو این زمینه بسیار ناچیزه لطفا راهنماییم کنید که از چه طریقی باید برای ویزای کانادا اقدام کنم.با تشکر

باید بررسی کنیم که آیا ایشان امکان ارائه جاب آفر دارند یا نه. برای بررسی شرایط و صحبت با وکیل رسمی مهاجرت کانادا می توانید به بالای سایت قسمت رزرو وقت مشاوره مراجعه بفرمایید.

Atieh :

سلام خسته نباشيد بنده كارشناسي ارشد پرستاري داخلي جراحي هستم و ١٠ سال سابقه كار دارم هم در دانشگاه هم بيمارستان اگر بخوام از طريق جاب آفر اقدام بكنم جهت مهاجرت… هزينه ي مهاجرت و تهيه ي منزل حدودي جه ميزان خواهد شد؟ همسر و فرزند ٦ ماهه هم دارم متشكرم

برای برآورد هزینه ها می توانید با شماره های دفاتر در تماس باشید. به شرایط شما بستگی دارد.

داودی :

سلام وقتتون بخیر می خواستم بدونم هزینه ای که شما دریافت می کنید برای ویزای جاب آفر چقدر هستش و به چه صورت دریافت می کنید. و این پروسه چه مدت زمان طول میکشه. سپاس

در ابتدا باید بدانیم شرایط این برنامه را دارید یا خیر. برای راهنمایی در خصوص هزینه ها هم می توانید در سایت وقت مشاوره رزرو بفرمایید یا با دفاتر در تماس باشید راهنمایی خواهید شد.

الهه سلگی :

برای دریافت جاب آفر کانادا خواستم اقدام کنم خواستم ببینم میتونید راهنماییم کنید من کارشناسی معماری دارم و 5 سال سابقه کاری بیمه ای مرتبط و این که خواستم ببینم جاب آفر برام بهتره یا ویزای تحصیلی در مقطع ارشد ؟

اگر بتوانید نظر یک کارفرما را جلب کنید برای جاب آفر گزینه بهتری ست اما تحصیلی هم مسیر مناسبی برای پیشرفت درکاناداست. برای بررسی دقیق تر شرایط می توانید اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

پویا انتخابی :

با سلام و روز به خیر من مهندس عمران با 42سال سن هستم. سابقه کار عالی در زمینه ساخت کارخانه های فولاد دارم. مهارت زبان در حد آیلتس 6/5. با توجه به اینکه سنم از 40 سال فراتر رفته، امتیاز سن را در مهاجرت از دست داده ام. آیا ویزای جاب آفر با مهاجرت متفاوت است؟ آیا از طریق پیشنهاد شغلی هنوز شانس مهاجرت دارم؟

بله اگر بتوانیم از یک کارفرمای کانادایی واجد شرایط جاب آفر بگیریم می توانید به صورت کاری مهاجرت کنید.

احمد :

سلام من 46 سال دارم شغل من راننده و تعمیر کار لیفتراک با گواهینامه و سابقه 20 سال کار آیا امکان کار در کانادا برای من هست با سپاس از شما

آراد خلیلی سامانی :

شرایط اخذ ویزا از طریق جاب آفر با شرایط من چیست؟ مهندس تاسیسات مکانیک ساختمان 16 سال سابقه بیمه در شرکتهای مهندسین مشاور سن 47 متاهل 2 فرزند

با درود

باید دیگر شرایط شما با دقت بررسی شود. به بالای سایت قسمت فرمهای ارزیابی رایگان یا رزرو وقت مشاوره مراجعه بفرمایید.

Pm :

سلام، من ویزای تحصیلی و همسرم ویزای open work permit دارن، اگر یکسال تو یکی از ناک های صفر، یک یا دو کار کنن، از طریق سابقه کار کانادایی ایشون میتونیم برای اقامت اقدام کنیم؟ این روش نیاز به داشتن wes مدارک تخصیلی داره؟

اگر که امتیازات کافی داشته باشند، بله. تاییده wes برای مدرک تحصیلی هم الزامی ست.

سیاوش خضری :

سلام وقت بخیر من و همسرم هردو مدرک کارشناسی معماری داریم و در زمینه بازسازی و طراحی داخلی فعالیت داریم، و هردو 36 سال سنمون هست. میخواستم بپرسم آیا میتونیم به طریقی به کانادا مهاجرت کنیم؟ ممنونم

برای انتخاب درست راه مهاجرت به بالای سایت قسمت فرمهای ارزیابی مراجعه بفرمایید که شرایط شما به دقت بررسی شود.

نقوی :

میخستم بدونم آیا از طریق شرکت شما میتوانم پیشنهاد کار کارفرمای کانادا رو بگبرم هزینه اش چند ؟

باید رزومه و شرایط شما به دقت بررسی شود؛ به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه نمایید

الناز :

سلام من 26 سالمه زبان های انگلیسی اسپانیایی و چینی و کره ایی را بلدم . حدودا مسلط ام . کارشناسی ارشد مدیریت مالی بین المللی از دانشگاه ازاد دارم با معدل 17 . میخواستم بدونم ایا با این شرایط میتونم تو کشوری مثل کانادا یا چین کار پیدا کنم و از طریق ان برای ویزا کاری اقدام کنم؟

اگر بتونید نظر یک کارفرمای واجد شرایط رو جلب کنید برای اهدای جاب آفر، بله

فاطمه زندی :

سلام خواستم بدونم اگر جاب افر داشته باشیم احتیاج به مدرک زبان ایلتس هست؟

خیر

سیدمهدی میرمعینی : باسلام بنده بهمراه یک تیم متخصص در طب سنتی به دارویی نوترکیب برای درمان زخمهای دیابت دست یافته ایم ودرحال حاضردر ایران مشغول معالجه بیماران هستیم.بدلیل اینکه هزینه ثبت دارو رانداریم تصمیم به مهاجرت به خارج گرفته ایم.آیاشما میتوانید دراین زمینه مارا راهنمایی کنید.لازم به توضیح است که این دارو بسیار موثروکارآمد است وتمام زخمهای دیابت وزخم بستر را درمان می کند باتشکر *** میرمعینی

لطفا با دفاتر در تماس باشید راهنمایی تون می کنن

فاطمه حسینی :

برای جاب افر خودم یا همسرم به کانادا میخواستم راهنمایی بفرمایید

به قسمت فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه نمایید تا شرایط شما بررسی شود

مجتبی فرهادی :

با سلام بنده دو سال هست که با امتیاز 68 و امسال 66 در پول استان ساسکچوان هستم. بدلیل شرایط حال حاضر بدنبال جاب آفر هستم. دارای آیتلس جنرال 6.5 و مدرک فوق لیسانس کامپیوتر با ارزیابی Wes. در صورت امکان در خصوص جاب آفر راهنمایی بفرمایید و در صورت وجود پیشنهاد ارسال فرمایید. با تشکر

به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه نمایید

میترا :

سلام میخواستم ببینم اگر از طریق owner operatorاقدام به گرفتن ویزای کار کنیم بع از اینکه 12ماه مالیات به دولت پرداخت کنیم این یک سال بعنوان سابقه کار کانادایی حساب میشه؟و آیا در سیستم اکسپرس اینتری میتوان از این سابقه استفاده کرد

خیر سابقه کار کانادا محسوب نمی شود. اما سابقه کار همسر را می تواند به عنوان سابقه کار کانادایی محسوب شود

حسین حیدرهایی :

با سلام،سوال بنده این هستش که پسر دایی بنده حدود 25 سال هست که مقیم ونکوور هستش و در اونجا یک شرکت تاسیسات برق ساختمان راه اندازی کرده آیا من می تونم از طریق دعوت نامه ی ایشون بهمراه همسرم جهت کار در شرکتشون و در نهایت اخذ اقامت برم یا خیر،با سپاس فراوان

اگر اجازه دادن جاب آفر داشته باشند و شما شرایط دریافت این پوزیش شغلی را داشته باشید، بله

alirezapirvali :

با درود خدمت شما من فوق دیپلم کامپیوتر گرایش نرم افزار هستم و مسلط به گرافیک و عکسبرداری میخواستم بپرسم امکان دریافت جاب آفری را دارم؟ وآیا سرمایه ی خاصی میخواهد و زبان هم در سطح متوسط میدانم

باید بتونید کارفرمای واجد شرایط جاب آفر کانادا پیدا کنید

مهدی :

سلام. شما برای ونکوور می توانید جاب آفر تامین کنید؟

کارفرمای واجد شرایط اهدای جاب آفر رو خودتون باید پیدا کنید

Samane salemi :

درود برشما ممکنه بفرمایید زمان جوابدهی و بررسی LMIA چند هفته هست؟

ثابت نیست، بسیار متغییر است

رها :

کدام ویزا برای مهاجرت من به کانادا بهتر و کم ریسک تر است؟

بسته به شرایط هر متقاضی کاملا متغییر است

Sara :

سلام وقتتون بخیر من از ایالت مانیتوبا، جاب افر گرفتم. یعنی کارفرما تایید کرده و درباره شرایط کار به توافق رسیدیم. میشه بفرمایید حالا چجوری باید برای ویزا کار اقدام کنم؟

یک قرارداد رسمی و قانونی باید بین شما و کارفرمای کانادای امضا شود که بند به بند تعهدات طرفین عنوان شود، سپس با ارائه مدارک به اداره مهاجرت می توانید درخواست ویزای کار داشته باشید یا اینکه این موارد حقوقی را به ما در  کانادا بسپارید.

Milad :

باسلام. بنده دارای مدرک کاپتانی کشتی باسابقه 10سال بهمراه بیمه؛ سن 34.وضعیت متاهل چجور میتونم جهت مهاجرت کاری به کانادا اقدام کنم؟ شانس پیداکردن کار برای من وجود داره یا نه؟ میزان سرمایه 500تومن

باید یک کارفرمای واجد شرایط اهدای جاب آفر کانادا پیدا کنید

Fariborz Rasouli :

سلام،خسته نباشید من 37 سال سن دارم و مجرد هستم و لیسانس عمران دارم و 11 سال سابقه کار دارم،میخواستم بدونم از طریق برنامه جاب افر میتونمویزای کار بگیرم؟ در ضمن مدرک زبان ندارم و زبانم درحد متوسط میباشد ممنون میشم راهنمایی کنید

اگر بتوانید نظر یک کارفرما را برای دریافت جاب آفر جلب کنید ممکنه. (در صفحه اینستاگرام به صورت رایگان کاریابی را آموزش داده ایم)

نوید پیرایکده لو :

با سلام درباره جاب آفر یا پیشنهاد شغلی میخواستم ببینم شدنی هست یا خیر شرایط اینجانب سن 35 - کجرد- فوق لیسانس طراحی صنعتی از دانشگاه امیر کبیر-لیسانس مکانیک گرایش ساخت و تولید-با لای 11 سال سابقه شغلی مرتبط در حوزه های طراحی مهندسی،طراحی محصول،ساخت وتولید،مهندسی معکوس و ...-زبان در حد نمره 6 -دارای دو اختراع ثبت شده شهر مورد انتخابی ونکور

می‌توانید مشخصات خود را، برای بررسی دقیق شرایط، در فرمهای ارزیابی رایگان وارد نمایید

و یا برای دریافت مشاوره تخصصی (حضوری یا غیر حضوری)، به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

Fatemeh :

سلام من یک ماهه دیگه نوزده ساله میشم متاسفانه امسال به دلیل بیماری نتونستم به مدرسه برم و دیپلمم رو بگیرم و برای سال جدید در مدرسه بزرگسالان ثبت نام کردم که بتونم کلاس دوازدهم رو بخونم و دیپلمم رو بگیرم ‌بعد برای لیسانس کانادا اقدام کنم میخواستم بدونم آیا مدرک دیپلم بزرگسالان برای کشور کانادا معتبر است و اینکه من برای کالج اقدام کنم یا دانشگاه؟

اگر دیگر شرایط دریافت ویزای تحصیلی کانادا را داشته باشید مشکلی نیست

الهه هاشمی :

سلام . میخوام برای جاب افر کانادا اقدام کنم ایا داشتن سابقه بیمه الزامی هست ؟ ویا نداشتن سابقه بیمه میتونه تاثیر منفی بر روی نظر افسر مهاجرت داشته باشه ؟

الزامی نیست، تاثیر چندانی ندارد

Amir :

با عرض سلام، من در حال حاضر مقیم کشور بلژیک هستم ‌‌و ملیت بلژیک را دارم. از طرف شرکت فعلی که مشغول هستم یه جلب افر در کانادا دریافت کرده ام ولی طی تماس تلفنی که امروز داشتیم متوجه شدم‌ که درخواست مهاجرت باید از طرف من صورت بگیرد درصورت که با اطلاعاتی که از روی صفحه شما مطالعه‌کردم مثل اینکه راه های دیگری همه‌ هست. بنابراین درخواست یه مشاوره دارم و درصورت شدنی بودن دوست دارم از پروسه توسط شما صورت بپذیرد. ممنون از همکاری شما. امیر راستی

لطفا اطلاعاتتون رو در فرمهای ارزیابی رایگان وارد نمایید

مصطفی احتشام زاده :

سلام وقت بخیر یه سوال داشتم از خدمتتون از طریق شرکت ویزا نیو اقدام به گرفتن جای آفر کردم و هزینه 8500 دلار بابت اقامت کاری هزینه همین قدر هستش؟ آخه از هر کسی سوال کردم گفتن هزینش بیشتره و یه جای کار میلنگه. ممنون میشم راهنمایی بفرمائید

حتما کد پروانه وکیل مهاجرت کانادا را از اداره مهاجرت کانادا استعلام کنید

حسین :

افسربرق اقامت کاری کاندا بگیرم ؟ eto ایا میتونم با مدرک

حامد :

سلام. من استادیار دانشگاه در رشته مدیریت بازرگانی (بازارایابی هستم. حدود 20 سال سابقه کار دارم. سوال من اینه که آیا امکان مهاجرت ازطریق دریافت جابرآفر از دانشگاه ها ی کانادا برای من وجود داره؟

این نوع کاریابی فعلا جزئی از خدمات سازمان کاریابی ما نیست، اما می توانید به وبسایت های کاریابی مراجعه بفرمایید

احمد مهربانی :

مدرک پرستاری دارم 31سال سنم.3سال سابقه کار و بیمه دارم مدرک زبان درحال انجام .راهنمایی بفرمایید


برای بررسی شرایط مهاجرت یا دریافت ویزا، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

Ashkan :

سلام وقت بخیر آیا می شود برای یک استان دیگر از طریق جاب آفر اقدام کرد ولی بعد از وارد شدن به خاک کانادا به شهر تورنتو رفت ؟ ممنون

با مشکل اقامتی مواجه خواهید شد

اشکان محمدی :

حداقل نمره زبان برای گرفتن Job offer از استان آنتاریو چه نمره ای است؟ رشته مهندسی عمران نقشه برداری با 16 سال سابقه کار با بیمه و 42 سال مجرد

لطفا اطلاعات خود را در فرمهای ارزیابی رایگان وارد نمایید

محمود :

سلام میخاستم بپرسم کاره من که رانندگی تریلی هست شامل جاب آفر میشه؟ و چطور میتونم اقدام کنم واسه مهاجرت ممنون.

برای بررسی شرایط دریافت ویزای کار (پیشنهاد شغلی) یا جاب آفر کانادا به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

فاطمه سوداگری :

با سلام در خصوص شغل راننده کامیون و دریافت جاب افر از کانادا مشاوره میخواستم. با تشکر

برای بررسی شرایط دریافت ویزای کار (پیشنهاد شغلی) یا جاب آفر کانادا به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

mohsen :

مهاجرت به کانادا از طریق LMIE و bc pnp

این دو برنامه مهاجرتی را معرفی کرده اید، سوالتان چیست؟

رامین :

من درخواست ویزا کانادا را دارم از طریق جاب افر ایا امکانش هست شغل من میکانیک خودرو هستم

فرمهای ارزیابی رایگان را تکمیل نمایید

siavash :

age momkene rajebe hazine vakil va job offer bishtar tozih bedin va inke ba madrak haye fani mishe job offer ro grtft aage mishe che reshtehaye fani i shanse bishtari dare baraye pazirofte shodan? mamnoonam

بسیاری از رشته ها و سوابق شغلی مورد تایید اداره مهاجرت کانادا هستند

می‌توانید مشخصات خود را، برای بررسی دقیق شرایط، در فرمهای ارزیابی رایگان وارد نمایید

همچنین هزینه های حق الوکاله فقط در جلسات مشاوره (حضوری یا غیر حضوری) عنوان خواهد شد : رزرو وقت مشاوره

rezaKM :

سلام و عرض ادب و خسته نباشید 37 ساله، کارشناس ارشد عمران هستم ... 10 سال سابقه کار عمران دارم البته الان 2 سال هست توی بازارهای مالی کار یم کنم و دیگه عمران کار نمی کنم من قبلا (2 سال پیش) تافل حدود 90 داشتم.. آیلتس رو دارم برنامه ریزی می کنم.. احتمالا بالای 7 بیارم متاهل، 2 فرزند 13 و 11 ساله دارم هزینه کل پروسه (از اپلای تا جاب آفر و همه چی توسط شما انجام بشه) چقدر میشه؟ سئوال دیگه اینکه تمکن چقدر می خواد ؟

می‌توانید مشخصات خود را، برای بررسی دقیق شرایط، در فرمهای ارزیابی رایگان وارد نمایید

همچنین هزینه های حق الوکاله فقط در جلسات مشاوره (حضوری یا غیر حضوری) عنوان خواهد شد : رزرو وقت مشاوره

mohammad :

چه مشکلی میتونه بعدا برای جاب آفر پیش بیاد در حالی که کاملا قانونی جاب آفر میگیرم و فقط اونجا مشغول نمیشم؟

جاب آفر قانونی مشکلی ندارد

mohammad marefati :

سلام، به نظرتون خرید یک جاب آفر صوری برای استفاده از امتیاز آن در روند اکسپرس انتری با توجه به اینکه در روش اکسپرس انتری الزامی به اینکه در اون پوزیشن شغلی مشغول بشیم وجود نداره تا چه اندازه مقدوره؟؟ و ایا شما انجام میدید؟

به هیچ عنوان اقدام به خرید جاب آفر صوری و یا جعلی نکنید. حتی اگر موفق شوید به اقامت دائم دست پیدا کنید، قطعا در کانادا به مشکل برمی خورید.

وقتی کاملا قانونی برای من جاب آفر صادر میشه و من فقط تو اون بخش مشغول نمیشم چون از طریق اکسپرس انتری رفتم چه مشکلی میتونه ایجاد کنه؟؟ میشه بیشتر توضیح بدید

ابتدا فرمودید جاب آفر صوری (غیر واقعی) الان میفرمایید کاملا قانونی!

جاب آفر صوری غیر قانونی ست، کارفرما باید واقعا به شما نیاز داشته باشد که جاب آفر اهدا کند، درضمن حتی پس از دریافت اقامت دائم اگر کانادا متوجه صوری بودن جاب آفر شود، اقامت شما را باطل کرده و از کانادا اخراج می شوید

سعید :

سلام میخواستم بدونم‌هزینه جاب آفر آتلانتیک‌چقدر هستش؟

می‌توانید مشخصات خود را، برای بررسی دقیق شرایط، در فرمهای ارزیابی رایگان وارد نمایید

همچنین هزینه های حق الوکاله فقط در جلسات مشاوره (حضوری یا غیر حضوری) عنوان خواهد شد : رزرو وقت مشاوره

مریم :

سلام من 36 سالمه و مدرک تحصیلیم دیپلم هست و15 سال سابقه ارایشگری با جواز دارم و 5 سال بیمه تامین اجتماعی و 3 فرزند دارم 14 سال و 4 و 3 سال ،چه روش مهاجرتی پیشنهاد میکنید؟سند ملکی و گردش مالی دارم سرمایه نقدی تا 8000 دلار دارم. میشه بدون مدرک زبان جاب افر گرفت؟

در برخی از مشاغل محدود بدون داشتن مدرک زبان می توان جاب آفر گرفت، اما ریسک ویزا بالا خواهد رفت

مهرشاد :

در برنامه جاب افر آتلانتیک آیا برای افراد تحصیلکرده هم امکان گرفتن درخواست کاری هست یا نه؟

می‌توانید مشخصات خود را، برای بررسی دقیق شرایط، در فرمهای ارزیابی رایگان وارد نمایید

مهران :

سلام، 44 ساله مهندس کامپیوتر نرم افزار حدود 20 سال سابقه کار طراح و توسعه دهنده سیستم های نرم افزاری در حال گذراندن کلاس آمادگی ایلتس هستم. برای جاب افر کانادا شرایطش رو دارم؟ هزینه دریافت جاب آفر از طریف دفتر شما چقدره؟ چقدر زمان می بره؟ نمره ایلتس چند می خواد؟

می‌توانید مشخصات خود را، برای بررسی دقیق شرایط، در فرمهای ارزیابی رایگان وارد نمایید
همچنین هزینه های حق الوکاله فقط در جلسات مشاوره عنوان خواهد شد

امیر اسماعیلی :

سلام وقت بخیر. بنده47ساله ام ودرحدمتوسط زبان بلدم. آیا بعنوان راننده کامیون، جاب آفر ازشهرهای کم جمعیت می‌توان گرفت که منجر به اخذاقامت دایم شد؟

باید گواهینامه کانادایی داشته باشید

پارسا :

سلام خسته نباشید ،از طریق جاب افر برای کانادا میشه اقدام کرد؟همسرم 15سال سابقه جوشکاری دارند ،اونجا شرایط کاری برای این شغل چطوره؟تا حالا جاب افر برای جوشکار گرفتید؟چقدر هزینه داره؟

می‌توانید مشخصات خود را، برای بررسی دقیق شرایط، در فرمهای ارزیابی رایگان وارد نمایید

رضا : با سلام ارشد برق دارم 10 سال سابقه در نفت و گاز در عسلویه و ماهشهر الیاس 6 جنرال هم دارم که 3 تشکیل 6 شدم بیدرنگ 5.5 اورهال 6 به همین خاطر به دنبال جای ابر آتلانتیک هستم بعنوان مهندس یا تکنسین کنترل و ابزار دقیق

می‌توانید مشخصات خود را، برای بررسی دقیق شرایط، در فرمهای ارزیابی رایگان وارد نمایید

رابعه :

سلام ویزای تحصیلی رایگان با قبولی در آزمون دولتی مقطع ارشد در ایران و آیلتس 6.5 و سن 38 سال امکانپذیر هست؟ در غیر این صورت با سابقه ی کاری 13 سال و معلمی میتوان در کانادا به صورت دولتی استخدام شد؟

احتمال استخدام در اورگانهای دولتی کانادا برای مهاجرینی که اقامت دائم ندارند، بسیار ضعیف است.

می‌توانید مشخصات خود را، برای بررسی دقیق شرایط، در فرمهای ارزیابی رایگان وارد نمایید

محسن :

من یک ارایشگرم اگرم بخام ب کانادا مهاجرت کنم و اقامت کاری بگیرم شرایط چگونه است؟ ایا میشه در کانادا خدمات زیبایی انجام داد؟

سلام، بله، به صفحه ثبت شرکت در کانادا را مطالعه بفرمایید

آرش :

سلام من 10 سال سابقه کار فنی عمرانی در پروژه های سد سازی و بزرگ را دارم. و کار حرفه ای با نرم افزار اتوکد و سیویل و ... را دارم فقط جز نیروهای مسلح(سپاه) هستم. راهی داره جهت گرفتن اقامت کاری کانادا؟؟؟

فرمهای ارزیابی رایگان را تکمیل فرمایید

Mehrdad :

سلام. من برنامه نویس کامپیوتر با بیش از 10 سال سابقه کار در کشورای مختلف می باشم . از سال 2013 تا به حال مشغول به کار در کشور اتریش می باشم و دارای اقامت دایم اروپا. من یک ایده تجاری در زمینه نرم افزار و سخت افزار کامپیوتر دارم. ایا شما می توانید به من و گروه 4 نفره تیم من در زمینه ارایه ایده من به صورت یک طرح استار اپ و اخذ ویزای استارت اپ به ما کمک نمایید. ضمنا من و 4 نفر دیگر تیم واجد شرایط اولیه استارت اپ ویزا از قبیل تمکن مالی و زبان و غیره می باشیم. در صورت پذیرش پرونده ویزای ما، حق الوکاله شما چه میزان می باشد. با تشکر

استارتاپ ویزای کانادا کاملا تخصصی ست و شرایط دقیقا باید توسط وکیل مورد بررسی قرار گیرد که شانس دریافت تاییده از شرکتهای سرمایه گذاری مورد بررسی قرار گیرد، میتوانید به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید

کیان :

با سلام میخواستم بدونم وقتی جاب آفر گرفتم باید نامه تمکن مالی هم ارائه بدم یا اون فقط برای مهاجرت تحصیلی نیاز هست؟

تمکن مالی الزامیست

حسینی :

سلام من لیسانس فیزیوتراپی دارم و مدرک 6.5 ايلتس و 40سالمه و متاهلم دو سال سابقه کاری آیا میتوانم برای مهاجرت کاری اقدام کنم ؟برای کدام کشور ؟با تشکر

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط دریافت ویزای کار (پیشنهاد شغلی) یا جاب آفر کانادا به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

فرهاد :

با سلام میخواستم درباره ویزای کار این رو بدونم که همزمان باید مدرک زبان رو ارائه داد یا میشه کار رو شروع کرد و مدرک زبان رو در ادامه به بقیه مدارک اضافه کرد سپاسگزارم

مشاور مهاجرت و ویزا:

می توانید در طول پروسه کاریابی مدرک زبان را ارائه دهید.

Maya :

سلام اگر جاب افر كامپيوتر از كانادا داشته باشيم براي ويزاي كار بايد مدرك تحصيلي كامپيوتر باشه يا سابقه كار كفايت ميكنه؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

قوانین هر استان متفاوت است، در برخی از استانهای کانادا مدرک تحصیلی نیاز نیست. البته باز هم به کارفرمای کانادایی بستگی دارد.

لیلا :

با عرض سلام لطف میفرمایید برای ویزا کار با داشتن نامه ال ام ای ا نیاز به ایلس داریم ممنونم

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط دریافت ویزای کار (پیشنهاد شغلی) یا جاب آفر کانادا به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

علیرضا نظریان :

سلام من مدرک افسر دومی کشتی های تجاری نامحدود را دارم که بین المللی هست چطور میتونم در کانادا مشغول به کار در رشته های دریانوردی بشم

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط دریافت ویزای کار (پیشنهاد شغلی) یا جاب آفر کانادا به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

Hamed :

من مکانیک حرفه ای خودروهای بنزینی و گازوئیلی هستم چطوری میتونم در کانادا کار کرده و در آنجا اقامت بگیرم

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط دریافت ویزای کار (پیشنهاد شغلی) یا جاب آفر کانادا به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

Vida :

من دارای فوق لیسانس معماری اسلامیم.و سابقه کار بدون بیمه 8 ساله تو شرکت خودم و برادرم دارم حدود 20 هزار دلار کانادا (بازار ازاد)سرمایه دارم میشه بگید میتونید واسم جاب افر پیدا کنید تا روند رفتنم سریعتر بشه نمره ایلس 5.5 هم دارم دارای شوهر و دو فرزند

مشاور مهاجرت و ویزا:

می توانید با مراجعه به صفحه تماس باما ، با دفاتر ما در ارتباط باشید، راهنمایی خواهید شد و یا برای مشورت با وکیل رسمی مهاجرت، به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

پورهاشمی :

سلام - من مریم هاشمی هستم 38 سالمه و تحصیلاتم رشته مهندسی صنایع هست از دانشگاه دولتی شهید باهنر کرمان - حدود 12 سال سابقه کار مرتبط با رشته ام دارم که 6 سال اخیر آن در شرکت نیرو ترانس شیراز هست که تحت لایسنس ABB سوییس و آلمان فعالیت می کنه و دو دوره نیز در زمینه ی برنامه ریزی تولید در شرکت ABBآلمان گذرونده ام . می خواستم بودنم چقدر شانی گرفتن ویزای کار کانادا رو دارم . البته من از همسرم جدا شدم و یک دختر 8 ساله نیز دارم که با خودم زندگی میکه . زبانم هم در خحال گرفتن ایلتس هستم .

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط مهاجرت یا دریافت ویزا، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

مرتضی :

سلام هزینه های پیشنهاد شغلی و OWNER OPERATOR

مشاور مهاجرت و ویزا:

هزینه حق الوکاله خدمات، مصوب شورای قانون گذاری مهاجرت کانادا خواهد بود، که با توجه به مشخصات متقاضی فقط در جلسات مشاوره عنوان خواهد شد.

غلامیان :

سلام میخواستم از یکی روشهای owner operator یا پیشنهاد شغلی براورد هزینه بهم بدین

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای این برنامه مهاجرتی حداقل و حداکثر در نظر گرفته نشده است، بسته به نوع بیزینس شما در کشور مبدا، میتواند به همان میزان در کشور کانادا متغییر باشد.

ahmad :

سلام 38 ساله متاهل مدرک دندانپزشک و ده سال سابقه پروانه مطب آیا از طریق جاب آفر امکان کار در کانادا دارم؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

اگر منظورتان این است که بتوانید به عنوان دندانپزشک در کانادا فعالیت کنید خیر، اما روشهای دیگری وجود دارد که میتوانید با مطالعه صفحه روشهای مهاجرت به کانادا، راه خود را انتخاب نمایید.

مصطفی :

مهاجرت از طریق جاب افر برای کانادا کار می کنید

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط دریافت ویزای کار (پیشنهاد شغلی) یا جاب آفر کانادا به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

م.موسوی :

شرایط من به این صورت هست: 12 سال سابقه کار در زمینه توربین های گازی و ارتعاشات لیسانس مکانیک آیلتس 7 جنرال (ماه پیش منقضی شده) 35 سال اگه ممکنه می‌خوام بدونم که امکان گرفتن پیشنهاد شغلی رو دارم؟ و اگه دارم چقدر هزینه خواهد داشت؟ ممنونم

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط مهاجرت یا دریافت ویزا، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

mostafa :

با سلام بنده دنبال جاب آفر میگردم و تخصصم هم در زمینه کامپیوتر ، شبکه ، طراحی گرافیک و طراحی سایت هست لطفا راهنمایی بفرمایید برای من جاب آفر هست و اگر هست چقدر برام هزینه داره با تشکر

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط دریافت ویزای کار (پیشنهاد شغلی) یا جاب آفر کانادا به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

هزینه حق الوکاله خدمات، مصوب شورای قانون گذاری مهاجرت کانادا خواهد بود، که با توجه به مشخصات متقاضی و بر حسب نفر ساعت فقط در جلسات مشاوره عنوان خواهد شد.

Neat :

بهترین راه برای مهاجرت به کانادا چیه ؟ راهنمایی بفرمایید

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط مهاجرت، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

کمال رحمانی :

با درود. بنده کارشناس پرستاری متاهل با سابقه کاری 6سال و بیمه 6سال بدون فرزند برای مهاجرت ب کانادا یا استرالیا بابد چکار کنم

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط مهاجرت، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

حسین : درخواست ویزای کانادا دارم

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط مهاجرت، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

علی :

سلام میخواستم بدونم اگه جاب آفر از کانادا داشته باشم چه مدت باید در اون شرکت مشغول به کار باشم تا بتونم اقامت دایم بگیرم

مشاور مهاجرت و ویزا:

 به شغلی که در آن مشغول هستید بستگی دارد. و رده بندی شغلی شما

Hossein Kolahi :

با سلام مجموعه شما از طریق اتلانتیک هم کیس قبول میکنید با تشکر

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط مهاجرت، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

سپیده :

سلام شما مدارکی دال بر انجام موفقیت آمیز بودن پرونده های قبلی می تونید ارائه کنید؟مدارکی مثل ویزای مشتریان یا قرارداد مشتریان با کارفرمای کانادایی(البته با حفظ حریم خصوصی)

مشاور مهاجرت و ویزا:

این شرکت تحت نظر قوانین مهاجرت کانادا فعالیت کرده و تمامی پروسه توسط وکیل رسمی مهاجرت انجام می شودف طبق قوانین عنوان شده در اداره مهاجرت به هیچ عنوان حق افشای پرونده های مهاجرتی این شرکت را نداریم. و تمامی کسانی که به این صورت فعالیت می کنند قطعا وکیل دارای لایسنس رسمی نبود و یا خلاف قوانین اداره مهاجرت عمل می کنند.

سپیده :

سلام.شما برای مهندسی صنایع تا حالا تونستین جاب آفر بگیرید و ویزای کار دریافت کنید؟ اگر بله، امکان دیدن ویزای مشتریان قبلی(البته با حفظ حریم خصوصی) و قراردادهای کارفرمایان با آنها هست؟ در کل می خوام بدونم شما می تونید سند معتبری دال بر اینکه شما قبلا ویزای کاری برای کسی گرفته اید، ارائه بدین؟ متشکرم

مشاور مهاجرت و ویزا:

خیر، قراردادهای موکلین قراردادهای تعیین شده کاناداست و برای حفظ اسرار موکلین از نشان دادن قراردادها به شما معذوریم.

مسعود :

سلام خسته نباشید...دوتا سوال داشتم اولیش اینکه اگه کسی تونست امتیاز قبولی اینتری اکسپرس رو بگیره ولی کارت پایان خدمت نداشت و سربازی نرفته بود تگلیفش چیخ؟باید برای رفتن سربازی رفته باشیم یا از طرف ایران مشکلی نداره؟و دومین سوال اینکه سابقه کاری اینجا مهم نیست چه شغلی باشه؟تاثیری نداره؟و اگه کاری بیمه نداشته باشه سابقه کارش ثابت نمیشه؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

به پلیس +10 مراجعه بفرمایید.

بیمه در سابقه کاری مهم است.

Sobhan :

سلام و وقت بخیر یک سوال داشتم از خدمتتون اگر من یک پیشنهاد شغلی یا جاب آفر از کانادا داشته باشم آیا بدون مدرک زبان میشه به صورت کاری به کانادا مهاجرت کرد؟

مشاور مهاجرت و ویزا

تقریبا غیر ممکن است. کارفرما باید زبان شما را متوجه شود!

hasti :

اگر جاب آفر بگیرم و برم ولی بعد نتونم اون شغل و ادامه بدم می تونم با ویزام در زمینه دیگری مشغول به کار بشم و اقامت بگیرم یا حتما باید برای اون کارفرما کار کنم؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

اگر open work پرمیت باشد امکان پذیر است، در غیر این صورت باید قانونا برای همان کارفرما باید کار کنید، مگر اینکه به اداره مهاجرت اثبات کنید برای ادامه نمی توانید در این کار مشغول باید و جاب آفر دیگری را ارائه دهید.

سارا ابنی :

سلام وقت بخیر میخواستم هزینه جاب آفر را بدونم

مشاور مهاجرت و ویزا:

هزینه ها و مدت زمان انجام پروسه با توجه به انتخاب روش مهاجرت و دریافت ویزا و شرایط هر متقاضی متفاوت است و فقط در جلسات مشاوره عنوان می گردد.

میتوانید برای بهره مندی از مشاوره رایگان به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه و یا اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

ریتا :

سلام آیا کمپانی شما قادر به تهیه جاب آفر برای کانادا هست؟

مشاور مهاجرت و ویزا

برای برخی از مشاغل بله.

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

حمیده :

سلام من تاحالا سه بار برای ویزاتوریستی اقدام کردم وریجکت شدم علتشم فقط قانع نشدن افیسر بوده درحالیکه من پرستار استخدام رسمی دولت ومتاهل میباشم وتنها اقدام کرده بودم ولی حالا میخوام ازطریق کاریابی برم امکانش هست بانه

مشاور مهاجرت و ویزا

در صورتی که در زبان مهارت داشته باشید، بله امکان اعزام نیروی کار پرستار وجود دارد.

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

رضا :

سلام شرايط مهاجرت به كانادا از طريق جاب افر را خواستم

مشاور مهاجرت و ویزا

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

علی :

سلام. من ویزای جاب سیکر دارم. شما می تونید جاب آفر برام بگیرین؟

مشاور مهاجرت و ویزا

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

Mehmet karam :

سلام آیا برای ویزای جاب آفر کانادا که میخام توسط فردی بگیرم برای خودم نیازی به اثر انگشت هست .چون با دفتری که صحبت کردم میگفت چون این ویزا برای 20 نفر داره گرفته میشه از طرف ، شرکت کاملا قانونی در کانادا دولت کانادا دیگه با نفری که جاب آفر میگیره کار نداره و فقط باشرکت موجود که دعوت به کار داده استعلام انجام میده

مشاور مهاجرت و ویزا

اگر عنوان کردن که به انگشت نگاری شما نیازی نیست، قطعا کلاهبرداریست. فقط به وکلا و مشاوران رسمی مورد تایید کانادا اعتماد کنید.

shima solhi :

با سلام،بنده ٢٦ ساله،ليسانس علوم ازمايشگاهي و در حال گذراندن طرح در انستيتو پاستور هستم،متاهل و بدون فرزند، ايا بعد از اتمام طرح كه دوسال سابقه كار محسوب ميشود و گرفتن مدرك ايلتس امكان مهاجرت كاري وجود دارد؟ و اينكه من چه اقداماتي و رو از الان بايد شروع كنم ؟ و اينكه ايلتس جنرال با اكادميك چ فرقي دارد و براي ويزاي كار به كدام احتياج هست.با تشكر

مشاور مهاجرت و ویزا:

باید فرمهای ارزیابی رایگان را تکمیل نمایید تا شرایط شما مورد بررسی کارشناسان موسسه قرار گیرد.

توملکیان :

با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی که job offer معتبر داشته باشیم مدت زمان لازم برای جوابگویی LMIA و زمان صدور ویزا بصورت مجزا چقدر خواهد بود؟ با تشکر

مشاور مهاجرت و ویزا:

زمان در این پروسه به صورت دقیق مشخص نیست و از سوی دولت کانادا نیز زمانی برای آن اعلام نشده است اما به طور میانگین ممکن است 8 ماه به طول بانجامد.

فرزان اسدیان :

سلام ،آیا خدماتی جهت جاب آفر از کانادا دارید

مشاوره مهاجرت و ویزا:

بله در صورتی که شرایط شما تایید گردد جاب آفر واقعی درخواست خواهیم کرد.

Ahmad :

ویزا تضمینی کاانادا با دعوت نامه هزینه دعوتنامه چند ضمانت بازگشت هزینه چند میلیون

مشاوره مهاجرت و ویزا:

دعوتنامه به صورت جداگانه در اختیاز گذاشته نمی شود. باید اطمینان حاصل شود که قصد ماندن در کانادا را ندارید، سپس میتوانید از این دعوتنامه استفاده کنید. هزینه ها فقط در جلسات مشاوره عنوان خواهد شد.

بهرام :

سلام .اگه شخصی رستورانی با سابقه ۱۸سالهرا خریده باشه و بخواهد نیرویایرانی استخدام کنه من نیاز به چه مدارکیدادم البته من الان توریستی کانادا هستم

مشاوره مهاجرت و ویزا:

باید به شما جاب آفر دهد. و به کانادا اثبات کنند که نتوانسته اند شخصی با توانایی شما در کانادا استخدام کنند و به وجود شما در رستوران خود نیازمند هستند.

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.