مهاجرت به کانادا از طریق تخصص آرایشگری یا راه اندازی آرایشگاه


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۰۶/۲۰

آرایشگری در کانادا

آرایشگران در تمامی زمینه های آرایشگری شانس خوبی برای مهاجرت به کانادا دارند. از آنجایی که تقاضا برای تخصص آرایشگری در برخی استانهای کانادا زیاد است و در همه شهرها و استان های این کشور تعداد زیادی آرایشگاه وجود دارد، ممکن است شما بتوانید برای مهاجرت به کانادا، اقدام و ویزای اقامت دائم این کشور را دریافت نمایید. شاید در برخی موارد داشتن پیشنهاد شغلی برای مهاجرت به کانادا شرط لازم برای ورود به سیستم امتیاز بندی Express Entry باشد ولی به عنوان یک آرایشگر، شما از ابتدا گزینه های دیگری برای درخواست ویزای کاری نیز دارید.

 

برنامه مهاجرت کاری در استانهای آتلانتیک کانادا مدتی است که از حالت آزمایشی به صورت برنامه قطعی توسط اداره مهاجرت کانادا اعلام شده است که مهمترین رکن آن پیدا کردن یک فرصت شغلی از کارفرمایانی ست که واجد شرایط جاب آفر آتلانتیک هستند.


ویدئو توضیحات برنامه مهاجرتی آتلانتیک کانادا:

 

فایل صوتی توضیحات برنامه مهاجرتی آتلانتیک:

 

پرسش و پاسخ درباره کاریابی در آتلانتیک کانادا:

 

فایل صوتی سوالات متداول کاریابی آتلانتیک کانادا:

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این برنامه مهاجرتی می توانید به صفحه مهاجرت آتلانتیک مراجعه بفرمایید.

مراحل انجام پروسه مهاجرت از طریق استان های آتلانتیک در ویزا 724:

مرحله اول: تکمیل فرم ارزیابی  و رزرو وقت مشاوره.

مرحله دوم: بررسی شرایط شما توسط همکاران ما در فرمهای ارزیابی و وقت های مشاوره که در صورت تایید شرایط، هزینه ها اعلام شده و وارد مرحله تهیه رزومه کانادایی می شویم. (به دلیل اینکه به اطلاعات زیادی درخصوص شرایط شما نیاز داریم که تشخیص دهیم واجد شرایط هستید یا خیر؛ امکان بررسی شرایط  و برآورد هزینه ها خارج از جلسات مشاوره رزرو شده وجود ندارد)

مرحله سوم: امضای قرارداد برای تهیه رزومه کانادایی و شروع پروسه کاریابی در استان های آتلانتیک توسط همکاران ما در کانادا. امکان آپدیت رزومه در طول مدت کاریابی وجود دارد (مثلا ارائه مدرک زبان با نمره بالاتر). در طول مدت کاریابی گزارش کار دریافت خواهید کرد که با چه شرکتهایی در خصوص استخدام شما مکاتبه و مذاکره داشته ایم.

مرحله چهارم: در صورت تایید رزومه متقاضی توسط کارفرما، مراحل انجام پروسه مصاحبه با کارفرما به صورت آنلاین یا در صورت حضور متقاضی در کانادا، به صورت حضوری انجام می شود.

مرحله پنجم: در صورت قبولی در مصاحبه (ممکن است بیش از یک مصاحبه با کارفرما داشته باشید) بسته به ناک شغلی، میزان مهارت متقاضی، میزان حقوق دریافتی، سمت شغلی، کلاس های آموزشی که کارفرما برگذار می کند و ... هزینه های خدمات متفاوت است، که در صورت تایید کارفرما به متقاضی اعلام می شود.

مرحله ششم: پس از امضای قرارداد با کارفرما و انجام توافقات لازمه؛ درخواست تاییده استان و وزارت کار ثبت می شود.

مرحله هفتم: درخواست ویزا و اقامت کانادا از طریق برنامه آتلانتیک برای متقاضی و اعضای خانواده ایشان.

البته سخت‌گیری برای اهدای جاب آفر به آرایشگر ها زیاد است اما گذراندن دورهای آموزشی در کالج های کانادا بسیار به جذب شما در بازار کار کانادا کمک خواهد کرد.

همچنین اگر تمکن مالی مناسبی دارید، می توانید برای خرید یا راه اندازی یک آرایشگاه در کانادا اقدام کنید. برای داشتن اطلاعات اقتصادی، قیمت آرایشگاه در کانادا و شرایط خرید بیزینس های مربوط به آرایشگری، می توانید صفحه خرید آرایشگاه را مطالعه بفرمایید

 

این شغل در لیست مشاغل هدفمند کانادا معروف به لیست NOC یا لیست ملی کد شغلی قرار دارد و تمامی آرایشگران واجد شرایط مهاجرت به کانادا تحت برنامه مهاجرتی دولت کانادا هستند.

 

برای مشاهده ویدئوهای مهاجرت به کانادا، با کلیک برروی لینک زیر، صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید

instagram.com/visa724com

 

 

 

مهاجرت آرایشگران به کانادا

 

کد NOC آرایشگران در کانادا

کد NOC آرایشگران در کانادا، 6341 است و افراد واجد شرایط که قصد مهاجرت به کانادا از طریق آرایشگری را دارند، می توانند ویزای کار کانادا برای آرایشگرها را دریافت نمایند. سیستم امتیاز بندی Express Entry صرفاً روشی بر مبنای بانک اطلاعاتی است که اداره مهاجرت کانادا برای انتخاب نامزدها و افراد مناسب جهت اعطای ویزای اقامت دائم این کشور مورد استفاده قرار می دهد و در صورتی که شما یک آرایشگر هستید که قصد مهاجرت به کانادا را دارید، از دو طریق برنامه افراد متخصص فدرال و برنامه استانی کانادا می توانید اقدام نمایید. آرایشگران سراسر جهان واجد شرایط ورود به سیستم اکسپرس هستند مشروط بر اینکه مهارت، تجربه و مدارک مناسب و لازم را در کشور خود به دست آورده باشند.

 

اگر صاحب یک آرایشگاه مردانه یا زنانه (بیزینس مشابه)، یا مدیر ارشد کسب کار در کشور خود هستید و سرمایه نسبتا خوبی برای راه اندازی بیزینس کوچک مشابه در کانادا را دارید، پیشنهاد می شود برای تاسیس یا راه اندازی آن اقدام کنید. (تاسیس یا خرید یک بیزینس هم شانس بیشتری نسبت به جاب آفر داره، هم می تونه درآمد خوبی داشته باشه). برای مطالعه مقاله مرتبط با روشهای مهاجرتی در این حیطه، می توانید به صفحه مهاجرت از طریق خرید کلینیک زیبایی مراجعه بفرمایید.

 

عناوین شغلی برای آرایشگری در کانادا

افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را از طریق آرایشگری دارند، با ورود به این کشور می توانند تحت عناوین شغلی از قبیل سلمانی یا کوتاهی مو، شاگرد آرایشگر، گرداننده یا مدیر سالن زیبایی، تکنسین کار با مواد و رنگ مو، براشینگ کار، متخصص مراقبت از مو، آرایشگر مو و شینیون کار و شاگرد او، متخصص مو و زیبایی مو، آرایشگر مردانه و متخصص کلاه گیس و بسیاری موارد دیگر. لازم به ذکر است تمامی این مشاغل توسط آرایشگران انجام می شود و افرادی که متخصص در زمینه های نامبرده هستند، واجد شرایط برنامه دریافت ویزای کاری و اقامت دائم و مهاجرت به کانادا می باشند که تحت دسته خاصی از لیست NOC با کد 6341 اعمال می‌شود.

 

مهاجرت کاری آرایشگران به کانادا

 

مهاجرت آرایشگران به کانادا و وظایف و مهارت‌های آن‌ها

متخصصان مو و زیبایی

افرادی که به عنوان متخصص مو و زیبایی به دنبال مهاجرت به کانادا هستند باید بتوانند سبک مو را سازگار با ویژگی های جسمانی مشتری پیشنهاد دهند و یا در صورتی که مشتری یک سبک خاصی را مد نظر دارد باید بر اساس آن، کار انجام شود. این افراد باید مهارت های لازم در کوتاهی و کپ کردن مو را داشته باشند و سبک های مختلف را طبق خواسته مشتری بر روی موی او پیاده کنند، متخصصین مو برای مهاجرت به کانادا از طریق آرایشگری باید تمامی مهارت ها در زمینه های مختلف زیبایی مو و ترکیب رنگ و کار با مواد را داشته باشند تا مشتری از زیر دستشان با رضایت کامل بیرون رود، همچنین باید توانایی تجزیه و تحلیل وضعیت مو و پوست سر را داشته باشند تا بدینوسیله بتوانند درمان اصلی یا توصیه ای در مورد مراقبت های زیبایی و پوست سر و مو به مشتری ارائه دهند. اکستنشن مو یکی دیگر از مواردی است که آرایشگران زیبا مو باید در آن مهارت داشته باشند. از جمله وظایفی که یک آرایشگر در آرایشگاه های کانادا بر عهده دارد، شامپو و خشک کردن موی مشتری است و حتی در مواردی نیز باید وظیفه منشی آرایشگاه را نیز بر عهده بگیرد. کارآموزی و یادگیری آرایشگری و همچنین نظارت بر کار سایر آرایشگران نیز از جمله این مهارت‌ها و وظایف است.

 

آرایشگران مردان

در مورد آرایشگری برای مردان ممکن است کار راحت‌تر و وظایف کمتر باشد ولی در هر افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را به عنوان آرایشگر مردانه دارند باید به نظرات مشتری احترام گذاشته و طبق خواسته او موها را کوتاه و اصلاح کرد، همچنین باید توانایی اصلاح خوب و با کیفیت ریش و سبیل را داشته باشند و کارهایی از قبیل شامپو، رنگ و صاف کردن مو نیز بر عهده آنها می باشد، در برخی موارد ممکن نیز است نیاز به ماساژ با نرم کننده و تقویت کننده مو باشد. همچنین یک آرایشگر مردانه می تواند به عنوان کارپرداز و تدارکات یک آرایشگاه در کانادا کار کند و یا مسئولیت نظارت و آموزش سایر آرایشگران را بر عهده داشته باشد.

 

مهاجرت به کانادا از طریق آرایشگری

 

شرایط لازم برای مهاجرت به کانادا به عنوان آرایشگر و راه اندازی آرایشگاه

متخصصین زیبایی مو

مدارک لازم برای برای مهاجرت به کانادا برای افرادی که متخصص زیبایی و مراقبت هستند عبارتند از مدارک تحصیلی دبیرستان، مدرک آرایشگری، افرادی که مدرک آرایشگری ندارند باید در دوره های کارآموزی آرایشگری دو یا سه ساله شرکت کنند و یا در کالج، درس آرایشگری بخوانند و همچنین در یک آرایشگاه باید به صورت کارآموز همزمان با درسی که می خوانند، آموزش ببینند، البته در صورتی که چندین سال تجربه ارایشگری دارید ممکن است جایگزین کارآموزی و آموزش رسمی شود. توجه داشته باشید کارفرمایان قبل از این که آرایشگران را استخدام کنند، از آنها نمونه کار می خواهند و ممکن است لازم باشد بر روی یک نفر به عنوان مدل کار آرایشگری کنید.

 

اگر قصد تحصیل در کانادا را دارید، باید نکات بسیار مهمی را بدانید که توصیه می شود، حتما مطلب تحصیل در کانادا را مطالعه بفرمایید.

 

توجه داشته باشید اگر قصد مهاجرت به کانادا و زندگی در استان های نواسکوشیا، انتاریو، مانیتوبا، ساسکاچوان و آلبرتا را دارید باید برای راه اندازی یا کار در آرایشگاه حتما پروانه آرایشگری و گواهینامه کاری از کانادا دریافت کنید و این موضوع در استان های نامبرده اجباری است ولی اگر می خواهید در نیوفاندلند و لابرادور، جزیره پرنس ادوارد، نیوبرانزویک، کبک، بریتیش کلمبیا، Yukon، مناطق شمال غربی و نوناووت زندگی کنید، می توانید بدون پروانه و مجوز نیز کار کنید. برای دریافت مجوز آرایشگری باید در یک آزمون بین استانی که برای آرایشگران برگزار می شود شرکت و نمره قبولی کسب کنید.

 

آرایشگران و متخصصین کوتاهی مو

مدارک لازم برای مهاجرت به کانادا در مورد آرایشگرانی که تخصص آنها بیشتر در زمینه کوتاهی مو است عبارتند از مدارک تحصیلی دبیرستان، اتمام دوره کارآموزی دو ساله یا شرکت در برنامه های دیگر آرایشگری و در برخی موارد کارآموزی جایگزین آموزش رسمی می شود و نیازی به تحصیل در کالج نیست. این آرایشگران نیازی به اخذ مجوز برای کار در آرایشگاه یا راه اندازی آرایشگاه ندارند، در برخی موارد ممکن است در استان های بریتیش کلمبیا و Yukon این مجوز لازم باشد ولی معمولا اجباری نیست. برای دریافت مجوز آرایشگری مانند مجوز متخصصین مو، افراد باید در یک امتحانی که برای آرایشگران به صورت بین استانی برگزار می شود، شرکت و نمره قبولی کسب نمایند.

 

 

آرایشگری در کانادا

 

 

نحوه مهاجرت به کانادا به عنوان آرایشگر و امتیاز مورد نیاز

اولین مرحله در روند مهاجرت آرایشگران به کانادا، محاسبه امتیاز برای ورود به برنامه Express Entry با استفاده از سیستم جامع رتبه بندی کانادا (CRS) می باشد. سیستم جامع رتبه بندی به مواردی از قبیل سن، صلاحیت ها و مهارت های متقاضی، توانایی زبان انگلیسی و فرانسوی، مهارت های همسر و تجربه و سابقه کاری متقاضی تعلق می گیرد. این فاکتورها علاوه بر ارائه امتیازهای مهم در CRS، امتیازات کلی مهاجرت متقاضی را نیز در بر می گیرند که باید حداقل 67 امتیاز باشد. بعد از اینکه ثابت شد متقاضی امتیاز لازم برای درخواست مهاجرت به کانادا را دارد، یک نامه دعوت به درخواست (ITA) از اداره مهاجرت کانادا به عنوان جواب درخواست برای ورود به برنامه مهاجرتی اکسپرس دریافت می کند که بعد از دریافت این نامه تنها 60 روز فرصت دارد تا یک درخواست رسمی ارائه دهد، بنابراین تحت هیچ شرایطی نباید قبل از دریافت این نامه و یا تایید امتیازات از طریق تست های مختلف، ارزیابی مدارک و صلاحیت حرفه ای نسبت به درخواست در برنامه اکسپرس اقدام نماید، چرا که پس از دعوت به درخواست ویزای كانادا، نمی توانید به عقب برگردید و این موارد را برای تایید ارسال کنید و این کارها باید از قبل انجام پذیرد. توجه داشته باشید پروفایل شما در برنامه اکسپرس برای مهاجرت به کانادا تنها یکسال اعتبار دارد و بهتر است که با آگاهی کامل، اطلاعات دقیقی را ارائه دهید.

 

ارزیابی مهارت های آرایشگران برای مهاجرت به کانادا

فرآیند تایید مهارت ها، تجربیات و سابقه کاری آرایشگران، ارزیابی مهارت نام دارد که با دو هدف انجام می شود، هدف اول اینکه با یک ارزیابی مثبت مهارت ها می توانید امتیازات لازم را هم در برنامه اکسپرس CRS و هم در برنامه مهاجرت متخصصان فدرال کسب نمایید و هدف دوم اینکه ارزیابی مثبت مهارت ها برای مهاجرت به کانادا، شانس شما را برای واجد شرایط بودن و دریافت مجوز و پروانه آرایشگری کانادا، دو برابر می کند، بنابراین داشتن مهارت های آرایشگری ارزیابی شده به این معنا است که شما از روز اول ورود به کانادا می توانید به عنوان یکی از آرایشگران کانادا در هر کدام از استان های این کشور مشغول به کار شوید.

 

مطلب پیشنهادیوکیل مهاجرت

 

نحوه مهاجرت آرایشگران به کانادا

 

مهاجرت به کانادا بدون ارائه جاب آفر به عنوان آرایشگر

در صورتی که مجموع نمرات متقاضی آرایشگری در سیستم جامع رتبه بندی کانادا (CRS) یک نمره معقول و قابل قبول باشد و امتیاز بالای 67 داشته باشد، به راحتی از طریق برنامه مهاجرتی اکسپرس می تواند برای مهاجرت به کانادا و اخذ ویزای کاری متخصصین دولت فدرال کانادا اقدام کند. توجه داشته باشید از نظر فنی چیزی به نام حداقل نمره CRS لازم برای ارسال مشخصات آرایشگر در برنامه Canada Express Entry وجود ندارد و معمولا اگر سابقه کاری زیادی داشته باشید و یا مدارک آرایشگری خود را ارائه دهید، برای درخواست اولیه نیازی به پیشنهاد شغلی وجود ندارد، البته، تضمین یک پیشنهاد شغلی مستندی که به روش صحیح برای اهداف مهاجرتی انجام شود می تواند منجر به تقویت امتیاز متقاضیان آرایشگری تا 600 امتیاز فوری CRS شود، بنابراین منطقی است که در صورت امکان به دنبال یک کارفرمای کانادایی برای دریافت پیشنهاد شغلی از سوی وی باشید.

 

مدارک لازم برای جاب آفر آرایشگری در استان های مختلف کانادا

در صورتی که قصد مهاجرت به کانادا به عنوان یک آرایشگر را دارید، بهتر است گزینه های اول خود را بر روی استان های بریتیش کلمبیا، شهرهای ونکوور و ویکتوریا بگذارید چرا که معمولا تقاضای برای آرایشگر در شهرهای بزرگ بسیار بالا است، استان کبک و شهر کبک و یا مونترال نیز می تواند گزینه های بعدی باشد و سپس سایر استان ها را به دلخواه می توانید برگزینید. ولی برای اینکه پیدا کردن کارفرما در هر کدام از استان های کانادا برای دریافت جاب آفر باید باید حداقل یک سال سابقه کار در ایران داشته باشید و همچنین ارائه بیمه اجباری و تمکن مالی به مبلغ حداقل 50 هزار دلار کانادا اجباری است، همچنین برای بالا بردن شانس خود برای دریافت پیشنهاد شغلی در زمینه آرایشگری باید مدرک زبان آیلتس  با نمره حداقل 6.5 باشید(البته در استانهای آتلانتیک داشتن حداقل نمره زبان آیلتس 5 کافیست). ارائه رزومه (CV) و نامه همراه یا همان کاور لتر برای مشخص شدن شغل درخواستی متقاضی و سابقه کار وی نیز الزامی است و در برخی موارد کارفرما ممکن است درخواست نمونه کار کند که در صورت وجود باید ارائه دهید.

 

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت آرایشگران

 

در صورتی که علاقه مند به حیطه های مهاجرتی در برنامه های تجاری کانادا هستید، با مطالعه صفحات خرید رستوران در کانادا و خرید پمپ بنزین در کانادا می توانید از دید تجاری، اطلاعات کافی راجع به این مثال های خرید بیزینس در کانادا داشته باشید. همچنین اگر تمایل به راه اندازی بیزینس فرانچایزی را دارید، بهتر است، صفحه خرید فرانچایز در کانادا را مطالعه فرمایید.

 

لازم به ذکر است درآمد سالانه آرایشگران در سراسر کانادا نسبت به کشورهای اروپایی، انگلیس و کشورهای آسیایی بیشتر و بین 25 تا 50 هزار دلار در سال می باشد، به عبارتی یک آرایشگر نیمه حرفه ای با یک سال سابقه کار می تواند در حدود 32 هزار دلار در سال درآمد داشته باشد و یک آرایشگر بدون سابقه 25 هزار دلار، بیشترین حقوق آرایشگران در کانادا مربوط به استان آلبرتا و شهر کلگری می باشد.

 

روش های مهاجرت آرايشگران به کانادا

در مجموع دو روش برای مهاجرت آرايشگران به کانادا وجود دارد؛ استفاده از برنامه اکسپرس انتری و یا مهاجرت از طریق دریافت جاب آفر.

 

مهاجرت آرايشگران حرفه ای و مجرب به کانادا، بسیار آسان است.

 

مهاجرت آرايشگران با اکسپرس انتری

اکسپرس انتری یک برنامه جامع از سمت دولت کانادا است که مهاجرت آرايشگران را با توجه به نوع تخصص آنها، ممکن می سازد. در این روش باید شما شرایط زیر را دارا باشید:

  1. داشتن مدرک معتبر در زمینه تخصص آرایشگری (مدرک فنی حرفه ای و...)
  2.  داشتن مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی در سطح متوسط
  3. داشتن سابقه کاری در کشور مبداء (بیش از یک سال)

مهاجرت آرايشگران به کانادا در صورت داشتن شرایط فوق بسیار آسان است. در صورتی که شما این شرایط را دارید، باید به سایت اکسپرس انتری کانادا مراجعه و اقدام به دریافت ویزای کاری نمایید.

 

مهاجرت آرايشگران به کانادا با دریافت جاب آفر

یکی دیگر از روش های مهاجرت آرايشگران به کانادا، استفاده از طرح جاب آفر است. از آنجایی که حرفه آرایشگری در طرح مهاجرت به کانادا دارای کد NOC است، شما می توانید با دریافت پیشنهاد کاری از یک سالن آرایشگری معروف در کانادا، اقدام به گرفتن ویزا نمایید.

پس از دریافت جاب آفر، شما در طرح مهاجرت به کانادا، 600 امتیاز خواهید گرفت. حال اگر مدرک زبان معتبر و مدرک فنی حرفه ای آرایشگری نیز داشته باشید، امتیاز شما افزایش یافته و به راحتی به کانادا مهاجرت خواهید کرد.

 

آرایشگران می توانند از طریق دو طرح اکسپرس انتری و یا دریافت جاب آفر به کانادا مهاجرت کنند.

 

نحوه کسب درآمد از آرایشگری پس از مهاجرت

پس از مهاجرت آرايشگران به کانادا، دو راه کلی برای کسب درآمد از طریق این حرفه وجود دارد؛ 1- تاسیس آرایشگاه شخصی. 2- کار کردن در آرایشگاه دیگران.

در روش اول شما باید از نظر اقتصادی، شرایط زیر را داشته باشید: الف- توانایی خرید یا اجاره سالن آرایشگاه. ب- توانایی استخدام و پرداخت حقوق پرسنل آرایشگاه. ج- توانایی خریدِ وسایل لازم برای حرفه آرایشگری. د- توانایی پرداخت هزینه های دریافت مجوز فعالیت آرایشگاه.

در روش دوم، شرایط اقتصادی ملاک نیست اما شما باید در حرفه آرایشگری کاملا متخصص باشید. در این روش شما از صاحب یک سالن آرایشگاه پیشنهاد کاری دریافت خواهید کرد و از این طریق قادر به مهاجرت و کسب درآمد خواهید بود.

مطمئنا میزان کسب درآمد از طریق تاسیس آرایشگاه بسیار بیشتر از کار کردن در آرایشگاه دیگران است اما برای تحقق این مهم باید از لحاظ اقتصادی قوی باشید.

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

 

 

مطالب پیشنهادی:

انواع ویزای کانادا

ویزای اقامت دائم کانادا

مهاجرت پرستاران

 

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده،ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند.
بدیهی است برداشت و مشورت‌های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی توصیه می‌شود.
مدیریت و همکاران این مجموعه مسوولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسوولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما


سوالات متداول


از طریق آرایشگری میشه مهاجرت کاری داشت؟

به صورت کلی پیدا کردن فرصت شغلی مربوط به آرایشگری و بیوتی در کانادا راحت نیست اما نشدنی هم نیست. توصیه می شود اگر تصمیم دارید شانس خودتان را برای ورود به بازار کار کانادا افزایش دهید، از طریق پذیرش رشته های مرتبط و درخواست ویزای تحصیلی کانادا اقدام به هموار کردن مسير مهاجرت کنید.

از طریق خرید آرایشگاه میشه به کانادا مهاجرت کرد؟

بله، در صورتی که تمکن مالی مناسبی دارید از طریق خرید بیزینس در غالب برنامه های کارآفرینی،  ثبت شرکت و ... می‌توانید برای مهاجرت به کانادا اقدام کنید (معمولا بیزینس هایی که ارزش خرید دارند بیش از 150 هزار دلار ارزش گذاری می شوند)


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


Faezeh :

سلام من ناخن کار هستم با12سال سابقه کار و 7سال سابقه تدریس در زمینه ناخن رزومه کاری هم دارم زبان انگلیسی رو بلدم آیلتس هم داشتم ولی باید دوباره شرکت کنم هزینه تاسیس آرایشگاه ندارم 33سالمه و یک فرزند 8ساله دارم میخواستم بدونم امکانش هست از طریق جاب آفر اقدام کنم

با درود 

به سایت های کاریابی رایگان مراجعه بفرمایید.

نگین کاکاوند :

برای مهاجرت آرایشگران نیاز به سابقه کاری یا همون بیمه هستش. من 5 سال سابقه کار دارم ولی بیمه نشدم بعد از این خودم ،خودم رو بیمه کنم این هم قبوله سایقه کار میشه؟؟

با درود 

فقط سابقه کار برای مهاجرت کافی نیست، باید دیگر شرایط شما بررسی شود.

Samira :

سلام وقتتون بخیر من یک خانم 36 ساله هستم میخواستم بدونم اگر با اجازه ی کاری توی کانادا حضور داشته باشم، با مدرک آرایشگری فنی حرفه ای و زبان متوسط، تو شهری مثل اتاوا احتمال پیدا کردن کار چقدر هست؟ آیا ارزشش رو داره که من وقتم رو برای گرفتن مدرک فنی حرفه ای بذارم؟ من دارم با ویزای توریستی وارد میشم و بعد از گرفتن اجازه کار مجبورم کار جنرال انجام بدم برای همین میخوام توی این چند ماه که ایرانم کاری یاد بگیرم اگر آرایشگری خوب نیست، ممنون میشم پیشنهاد شما رو بدونم

با درود 

اگر تخصص کافی داشته باشید و اجازه کار داشته باشید، کار سختی ندارید...

arezoo :

سلام،روز بخیر. من ناخنکار هستم،میخواستم ببینم راحت میتونم اونجاکار پیدا کنم؟ 11سال هم سابقه کاری دارم.

با درود 

راحت که خیر، اما باید تلاشتون رو بکنید

مهتاب مرزوقی : سلام من قبل از کرونا یک شرکت برای سالن زیبایی در کانادا به ثبت رساندم ولی متاسفانه هنوز ولی متاسفانه هنوز ویزا نگرفتم میشه راهنمایی کنید

با درود 

اگر از موکلین ما هستید تماس بگیرید با دفاتر اما اگر از طرف ما اقدام نکرده اید باید در جریان پرونده شما باشیم که بدانیم مشکل کجاست

ا درود 

اگر از موکلین ما هستید تماس بگیرید با دفاتر اما اگر از طرف ما اقدام نکرده اید باید در جریان پرونده شما باشیم که بدانیم مشکل کجاست

Nadia :

سلام من 36 سالمه و 20 ساله که ارایشگرم و 15 ساله سابقه کاری دارم و تو همه زمینه ها تخصص دارم سالن زیبایی هم اداره میکنم یک دختر18 ساله دارم که امسال دیپلمشو میگیره میخوام بدونم اگه مدرک زبانمو بگیرم با سرمایه حدود یک میلیارد و دویست تومن میتونم اقامت کاریمو بگیرم و دخترمم با خودم برای ادامه تحصیلش ببرم یا اون باید جدا اقامت تحصیلی بگیره؟

اگر موفق به دریافت اقامت شوید فرزند شما هم اقامت دریافت خواهد کرد. اما اگر ویزای کار دریافت کنید می توانید برای فرزندتان ویزای تحصیلی درخواست کنید

حوریه رمضان تفرشی/حوریسا :

چطور می توانم از طریق کار آرایشگری در زمینه آرایش دائم صورت برای بانوان برای کانادا اقدام کنم؟ آیا شما اطلاعاتی درباره اقامت از طریق این رشته در کشور های دیگه می تونید در اختیار من قرار بدید؟

باید بتوانید یک کارفرمای واجد شرایط اهدای جاب آفر در کانادا پیدا کنید

Revena akbarpour :

سلام وقتتون بخیر.من مدرک میکاپ ازفنی و حرفه ایی دارم با سابقه تقریبا 3 ساله.ایا امکان مهاجرت با مدرکم رو دارم؟

صرفا داشتن یک مدرک از فنی حرفه ای برای مهاجرت کافی نیست. داخل سایت فرم ارزیابی را تکمیل بفرمایید

Mastura Rahimi :

سلام من یکی از اریشگر استم در کشور افغانستان با تجربه کاری 20 ساله اما فعلن با آمدن طالب ها ما نمیتوانیم درست به کار های خود رسیده گی کنیم لطفن برای ما بخاطری مهاجریی کمک کنید متشکرم از شما

نسترن :

سلام وقت بخیر برای من که پنج سال سابقه کار کراتین تو ایران دارم میتونم برم کانادا؟؟ از ابتدا تا انتهای کار حدودا چقد سرمایه لازمه؟؟ برای رفتن به عنوان ارایشگرم باید ایلتس بدم؟؟ ممنون

می توانید به سایت های کاریابی رایگان مراجعه نمایید

احمد فولادشکن :

سلام من 13 سال آرایشگرم الانم چند ساله سالن دارم،از درآمدم به نسبت راضی هستم،مشتری هایی داشتم که از کشورهای دیگه اومدن و من کارشون رو انجام دادم و همه بلااستثنا گفتن که مهاجرت کنم چون خیلی بیشتر میتونم پیشرفت کنم،میل قلبیه خودمم همینه،میخواستم بدونم شرایط مهاجرت چیه؛متولد 72 هستم و تو خودم میبینم که میتونم ،ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.

به خیلی عوامل بستگی دارد می توانید اطلاعات خود را در فرمهای ارزیابی وارد نمایید

Zari Alizada :

سلام وقت تون بخیر ! میشه راهنمایی کنید چجوری میتونیم درخواست کار به کشور کانادا بدیم ؟؟؟ یعنی از چه راهی میتونیم درخواست مون رو ارائه دهیم؟!

یکی از راهها این است که با کارفرماهای واجد شرایط در کانادا مکاتبه کنید و در سایتهای کاریابی بین المللی ثبت نام کنید. البته در شرایط کنونی این کار بسیار سخت است

فاطمه عزیزی :

25 سالمه با مدرک دیپلم و چندسالی به صورت نیمه حرفه ای در سالن های ارایشی کار کردم. دیپلم فنی حرفه ای هم دارم. ایلتس 6 داشتم که اکسپایر شد ولی مجدد امتحان میدم.میخوام برای کالج اقدام کنم. چقدر شانس ویزا دارم؟

شانس دریافت ویزای تحصیلی به خیلی عوامل بستگی دارد اما بهتر است آیلتس 6.5 بگیرید

مهدیه :

سلام 41سالمه لیسانس مدیریت آموزشی دارای 20 سال سابقه کار در کلیه امور ارایشی دارای چندین مدرک فنی حرفه ای هستم چطور میتونم برای ویزای کانادا اقدام کنم؟

چه نوع ویزایی؟ اگر منظورتان ویزای کاری کاناداست؟ باید با کارفرمای واجد شرایط اهدای جاب آفر در کانادا مکاتبه کنید. که البته با شرایط کنونی بسیار دشوار است

افسانه طالبی :

من آرایشگر با مدرک هستم، در زمینه ی کار با مواد و کوتاهی و برای رنگ حرفه ای و چشم بسته کار میکنم که حرفه ای بودنم حاصل تجارب سالیان ز یادم هست ولی بدون مجوز کار می کردم فقط ندارم رو از فنی حرفه ای دارم، سالن داشتم، الان 1 سال بخاطر کرونا جمع کردم، طلاق گرفتم با 2 فرزند پسر 16 و 11 ساله، با سرمایه 300 میلیون، چطور میتونم به کانادا و از کجا اقدام کنم، زبان انگلیسیم هم خوبه

سرمایه شما بسیار کم است، بهتر است که در سایتهای کاریابی رایگان به دنبال کارفرما باشید.

Mona :

من در ایران مشغول به خدمات زیبایی ناخن هستم و همسرم هم مدرک پایه یک رانندگی رو داراست میخواستم ببینم امکان مهاجرت من به کانادا وجود داره؟؟؟؟

داخل سایت فرم ارزیابی رایگان را تکمیل بفرمایید.

Behrooz :

سلام و خسته نباشید بنده یک آرایشگر با 30 سال سن هستم مدر درجه دو آرایشگری دارم که البته نزدیک به 7 سال تجربه کار کارم تعریف از خود نباشه بدک نیست تا حدودی به زبان انگیسی مسلط هستم در حد حرف زدن راحت البته می دونم که شاید شانس بنده برای مهاجرت بسیار کم باشه ولی اگه راهنمای کنید واقعأ ممنون می شم بازم مرسی ازتون.

احتمالا بتوانید از طریق جاب افر آتلانتیک اقدام کنید اما باید شرایط دقیق تر بررسی شود. می توانید به بالای صفحه قسمت رزرو وقت مشاوره مراجعه بفرمایید.

لیدا نوعی :

چطور با مدرک آرایشگری میتونم اقدام کنم؟

صرفا با داشتن یک مدرک به تنهای کافی نیست

گلنوش بجاربنه :

سلام من کار ناخن انجام میدم و دو سال تدریس کردم در هفته 24 تا شاگرد داشتم یک سال هم خدمات انجام دادم و دو ماه کاراموز بودم اکثر مدرک های ناخن را دارم که از مسکو و انگلستان هستند 1. هزینه ارایشگاه تاسیس کردن چقدر است حدودا؟ 2. چه مدت زمان میبره 3. الان مجرد هستم اگر ازدواج کنم همسرم میتواند همراه من به کانادا بیاید؟ 4. هزینه ویزای کار از طریق استخدام حدودا چقدر است ؟اگر نتوانم ارایشگاه تاسیس کنم 5. هزینه تحصیل در رشته ناخن و مانیکور و.. چقدر است حدودا؟ ممنون

کارآفرینی در کانادا معمولا از حداقل 200 هزار دلار شروع خواهد شد. مدت زمان بررسی اداره مهاجرت کانادا برای پرونده های کارآفرینی متغییر است اما به صورت میانگین حدود یک سال خواهد بود. بله همسر هم می توانند همراه شما باشند. برای اطلاع از هزینه ها می توانید به بالای سایت قسمت رزرو وقت مشاوره مراجعه نمایید تا شرایط شما دقیق بررسی شود. هزینه های تحصیل در کانادا بسته به انتخاب دانشگاه و مقطع تحصیلی و طول دوره کاملا متفاوت است اما به صورت میانگین می تواند گفت به صورت سالانه 15 تا 30 هزار دلار

نسرین بیگدلی :

سلام 34 سالمه ، 8 سال آرایشگر هستم ،7 تا مدرک فنی حرفه ای تو لاینهای مختلف ارایشی رو دارم مجردم چطوری میتونم اقامت کانادا بگیرم! ممنون میشم راهنمایی کنید

به بالای سایت قسمت فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه بفرمایید.

Melika :

سلام من 5 سال هست که ارایشگر هستم سالن دارم مادرم هم ارایشگر هست و سالن داره چجوری میتونم تو کانادا مدیریت یک سالن رو به عهده بگیرم یعنی کارم مثل الان مدیریت باشه و کار انجام ندم

Sahar :

ویزا کار فقط برای کار زیبایی در زمینه مو داده میشود یا در سایر مشاغل آرایشگری مثل کاشت ناخن و کار ناخن هم داده میشه ؟؟؟

ویزای کار زمانی برای شما صادر می شود که شما بتوانید از یک کارفرمای واجد  شرایط جاب آفر رسمی یا همان فرصت شغلی دریافت نمایید.

حمیدفراهانی :

مدرک ارایشگری مردانه دارم با حداقل 300 میلیون پول همراه همسرم و مدرک زبان هم نداریم ایا میشه اقدام کرد برای کانادا و استانهای مجاورش

زبان بخوانید و تمکن مالی خود را افزایش دهید

پدیده میرزااقایی :

سلام من دیپلم آرایشگری فنی و8سال سابقه کار در تهران دارم وتخصص در زمینه کوتاهی مو و براشینگ است و. در رنگ ومش اطلاعاتی دارم و مدرک مدیریت سالن هم دارم برای مهاجرت به کانادا چه باید بکنم واز کجا باید شروع کرد وبرای اقدام کجا باید برم

به صفخه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه کنید تا شرایط شما به دقت بررسی گردد

Bahram :

با سلام بنده آرایشگر هستم و حدودا 7 ساله که مشغول بکار هستم با مدرک فنی حرفه ای ولی بیمه رد نکردم،مدرک زبان هم دارم،میتونم برای مهاجرت به کانادا اقدام کنم؟

زبان بخوانید و برای دوره های تحصیلی مرتبط اقدام کنید

نیلوفر :

سلام . خسته نباشید من میخوام برای مهاجرت شهر ونکوور اقدام کنم . برادرم اونجا ساکن هستن . اما نمیدونم چه رشته ارایشی بیشتر متقاضی داره . که برای کار اقدام کنم . من رشته های کوپ ، میکاپ و مژه کار کردم .

بهتره دوره های تحصیلی مربوط به حرفه آرایشگری رو در کانادا بگذرونید سپس وارد بازار کار بشید

علیرضا :

باسلام من آرایشگرم میخواستم ببینم میتونم از طریق شغلم اقامت کانادا رو بگیرم و شرایطش چجوریه؟ یا از طریق بیماری خاص هم‌ میشه اقامت گرفت؟ ممنون میشم اگر راهنماییم کنید

بیماری خیر.
برای بررسی شرایط به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه بفرمایید

Klaris Asaturian :

سلام خسته نباشید من متولد 54هستم 25 سال سابقه کار دارم برای مهاجرت اگر مدرک تحصیلی در دست نباشه و بقیه مدارک باشه مشکلی پیش می آید ؟

مدرک تحصیلی در برنامه های مهاجرت کاری به کانادا اجباری نیست

ابراهیم محسنی :

سلام و خسته نباشید. من متولد 81ابان هستم و 4سال هست که مشغول آرایشگری هستم.ینی 15سالگی ترک تحصیل کردم و به خاطر علاقم رفتم داخل کار. اینجا خیلی اذیتم میکنن و ارزش کارم رو نمیدونن من با این سنم خیلی خیلی تلاش کردم و زحمت کشیدم ولی این مردم اذیتم میکنن و منو از کار خسته میکنن. تو قم زندگی میکنیم و شرایط مناسبی ندارم و ب خاطر علاقه شدیدی که ب کانادا دارم میخوام محاجرت کنم و اونجا مشغول به کار بشم. من تقریبا 3 ماه هست که زمان خدمتم رسیده و سوالم این هستش که بدون پایان خدمت میتونم سفر کنم یا باید پایان خدمت رو حتمن داشته باشم؟؟؟ امیدوارم سریعا پاسخگو باشید من به کمک شما نیازمندم ممنون❤

برای خروج از کشور داشتن پاسپورت معتبر الزامی ست.

سحر مقیمی :

سلام من مجرد 25 ساله . 4 سال سابقه ناخن کاری دارم و در هر تستی قابلیت قبول شدن دارم ، 2 مدرک بین المللی برندهارو دارم و فنی حرفه ای . بیمه ندارم ! زبان قوی ندارم ! به نظر شما ایا شانسی برای اقامت دارم یا خیر ممنون

زبان بخوانید و سابقه کار کسب کنید که حداقل دلیلی برای اهدای جاب آفر به شما وجود داشته باشد

مریم اعتصامی : برای مهاحرت به کانادا با رشته ارایشگری و مهارت کوتاهی و براشینگ مو سن 41 سال1 چند سال سابقه بیمه نیاز است2 ایلس چند نیاز است3جقدر شانس دارم4 برای شهرهای کم جمعیت میتونم اقدام کنم

به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه کنید که شرایط شما به دقت مورد بررسی قرار بگیرد

nilofar :

اقامت از طریق تخصصی آرایشگری به چه صورت؟

میتونید یک مرکز تخصصی احداث کنید یا بخرید یا برای جاب آفر مرتبط تلاش کنید

Khatere :

سلام.من یه میکاپ ارتیست خیلی خوبم تو شهر مشهد و با بهترین سالن های شهر کار میکنم...همچنین تدریس میکاپ هم دارم..و مدرک فنی حرفه ای هم دارم...سنم 29 ساله و متاهلم و فرزندی ندارم...من چجوری میتونم خیلی سریع ویزای کار بگیرم از کانادا...

خیلی سریع از طریق اکسپرس اینتری.

اما کاریابی و یا حتی راه اندازی بیزینس مرتبط خیلی سریع نخواهد بود

می‌توانید مشخصات خود را، برای بررسی دقیق شرایط، در فرمهای ارزیابی رایگان وارد نمایید

و یا برای دریافت مشاوره تخصصی (حضوری یا غیر حضوری)، به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

دنیا :

سلام روز خوش در رابطه با شرایط کاری و ارزیابی شغل و مهارت اسکین کر و فیشیالیست برای مهاجرت کانادا میخواستم بپرسم که آیا با این مهارت شانسی برای مهاجرت هست؟

اگر بتوانید از یک کافرمای واجد شرایط جاب آفر دریافت کنید، ممکن است

Sara :

ليست دانشگاه يا كالج هايي كه رشته هاي مربوط به آرايشگري براي ارتقاء شغلي كدوما هستن؟در فيلد آرت قرار ميگيرن درسته؟

Mohammad :

سلام ببخشید مزاحم شدم من آرایشگر حرفه ای بلدم و مدارک خوبی هم دارم ولی واسه رفتن ب کانادا سرمایه اولیه زیادی ندارم چیکارکنم چقدر سرمایه لازمه؟ و وسایل آرایشگری رو باید در کانادا تهیه کنم؟ خیلی ممنون راهنمایی کنید

سرمایه کافی ندارید بگردید به دنبال کارفرمایی که بتواند به شما جاب آفر بدهد

کیمیا نژاداصغر :

سلام وقتتون بخیر من دوست دارم مهاجرت از طریق آرایشگری داشته باشم ،و دارم برای مدرک فنی حرفه ای و زبان هردو اقدام میکنم، ولی برای سابقه کاری حتما باید بیمه با عنوان شغلی مرتبط باشه،که متاسفانه بیمه من شرکتی و هیچ ارتباطی با آرایشگری نداره ،و نمیدونم برای ارائه سابقه باید چیکار کنم ! و من تخصصم مرتبط با مو (شینیون) است،میتونم از طریق یکی از شاخه ها اقدام کنم ؟ و اینکه حداقل هزینه ای که برای مهاجرت نیاز دارم در حال حاضر چقدر هست؟

هزینه ها بسته به انتخاب برنامه مهاجرتی بسیار متفاوت است

Mostafa :

سلام وقت بخیر من مدرک ارایشگری دارم میخاستم شرایط اقامت کاری کانادا رو بدونم اقدام کنم


برای بررسی شرایط مهاجرت یا دریافت ویزا، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

sanaz :

سلام وقتتون بخیر.من سالندار هستم و 5 مدرک از فنی و حرفه ای رو دارم.تخصصم در زمینه کاشت ناخن به مدت 5 سال هست.جواز کسب سالن زیبایی هم دارم.چجوری میتونم برای کار در سالن زیبایی در کانادا اقدام کنم.آیا شانس گرفتن جاب آفر رو دارم؟

فرمهای ارزیابی رایگان رو تکمیل بفرمایید تا شرایط شما بررسی شود

ابوالفضل روحانی :

سلام خسته نباشید من ابوالفضل روحانی هستم ١9 سالمه حدودا دوساله آرایشگرم و مدرک درجه 2 فنی حرفه با نمره 88 دارم از صد درصد میخام ویزای کانادا بگیرم برای کار سرمایه زیادی ندارم دنبال پیشرفت هستم چیکار کنم برم کانادا؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!

باید فرمهای ارزیابی رایگان رو تکمیل کنید که شرایطتون بررسی بشه؛ و صد در صدی در صدور ویزا وجود ندارد

سونا ملک زاده :

سلام وقت بخیر میشه برای تخصصی ناخن اقدام کرد ؟من مدرس رسمی کاشت ناخن از روسیه هستم ومدرک فنی حرفیه ناخن رو از ایران دارم .میخوام برای تخخصصی ناخن اقدام کنم ایا میتونم؟

فرمهای ارزیابی رایگان را تکمیل نمایید

سیا :

سلام با مدرک فنی حرفه ای و سابقه کار و شرکت در سمینارها در شغل ارایشگری مردانه میتوان اقامت کانادا گرفت.؟

به اطلاعات بسیار درباره شما نیاز داریم، فرمهای ارزیابی رایگان را تکمیل نمایید

Shaqayeq shakouri :

سلام روز به خیر آیا در دانشگاه ونکوور رشته ی زیبایی هم هست؟ منظورم این هست که برای تحصیل و گرفتن مدرک راهی وجود داره؟ من هم مدرک skin care دارم و کار کردم و هم رنگ مو و مواد ممنون میشم اگر جواب سوالمو بدید

بله، رشته های مرتبط بسیار است

yasin :

سلام من یاسین هستم 17 سال دارم میخوام برم دوره آرایشگری یاد بگیرم میخواستم بدونم اگه یاد بگیرم خوبه برای مهاجرت کردن به کانادا

با سابقه کار مفید، بله

Amir delavary :

سلام.من‌32ساله‌هستم‌.دیپلم‌دارم.مدرک‌فنی‌حرفه‌ای پیرایشگری‌مردانه‌دارم.3سال‌سابقه‌کاردارم.مجردهستم. آیلتس6.5دارم.آیامیتونم‌برای‌مهاجرت‌اقدام‌کنم؟ ممنون.

تلاش کنید که جاب آفر شغلی دریافت کنید

بهناز حیدری کلان :

سلام و خسته نباشید. من چند ساله که کار میکاپ به صورت حرفه ای انجام میدم، میخواستم راهنمایی کنید بی زحمت برای مهاجرت چیچار باید بکنم؟ آیا کسی از کانادا باشه میتونه برای من دعوت کاری بفرسته؟ اینجوری میتونم راحت برم یا چی؟ ممنون میشم توضیح بدین

صفحه ثبت شرکت در کانادا را مطالعه بفرمایید، احتمالا بتوانیم از این روش اقدام کنیم

Eli :

سلام من الی هستم متولد سال 57 و سال 84 لیسانس مدیریت صنعتی گرفتم و سال بعدش مدرک آرایش و پیرایش از فنی و حرفه ایی و سال 87 هم مدرک شنیون و گریم گرفتم و سال 98 هم ارشد آموزش زبان از آزد گرفتم از سال 94 هم سابقه بیمه دارم و همینطور کلی سابقه کار آرایشگری دارم .یه دختر 11 ساله دارم که همراه من میاد میشه راهنمایی کنید بهترین شیوه برای رفتن به کاندا رو .ممنونم

حتما صفحه ثبت شرکت در کانادا را مطالعه بفرمایید

منصوره :

سلام برای افتتاح سالن در شهرهای ارزان کانادا مثلا ستسکاچوان چقدر سرمایه لازمه؟ و سوال دیگه اینکه من ناخنکارم ایا شانسی برای مهاجرت کاری دارم؟ در حال حاضر ایلتس ندارم اما اقدام کردم لطف بفرمایید راهنمایی کنید ممنون میشم

صفحه ثبت شرکت در کانادا را مطالعه بفرمایید

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.