اقامت دائم کانادا با برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ خانواده


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۰۶/۲۰

 

 اقامت دائم کانادا با اسپانسرشیپ خانواده

همانطور که می‌دانید، راه‌ها و برنامه‌های مهاجرتی مختلفی برای اخذ اقامت دائم کانادا وجود دارد. شما می‌توانید بسته به شرایط و موقعیتی که دارید هر کدام از این برنامه‌های مهاجرتی را، جهت اخذ اقامت دائم کانادا  انتخاب کرده و پیگیری کنید. هر کدام از برنامه‌های مهاجرتی دارای شرایط و پیش‌نیازهای خود است که بسته به آن‌ها باید تصمیم بگیرید که برنامه مذکور مناسب شما هست یا خیر. البته این موضوعی نیست که بتوانید به‌تنهایی در مورد آن تصمیم بگیرید چون شما به مشاوره دقیق کارشناسان امور مهاجرتی نیاز دارید. در یادداشت پیش رو قصد داریم تا برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ خانواده را خدمت شما همراهان گرامی بررسی کنیم. هدف ما از نگارش یادداشتی با این موضوع آن است که بتوانیم به شما در انتخاب برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ خانواده برای مهاجرت به کانادا  کمک کنیم.

 

 

اسپانسرشیپ خانواده کانادادولت کانادا، تحکیم روابط خانوادگی را یک راه‌حل مناسب برای بهبود وضع جوامع محلی می‌داند

 

 

نگرش دولت کانادا نسبت به برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ خانواده

دولت کانادا در افق‌های بلندمدت خود خواهان گردآوری و زندگی خانواده‌ها در فضایی مشترک است و در همین راستا برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ خانواده را انتخاب کرده است. این برنامه گام مهمی در جهت تحکیم شرایط خانوادگی مهاجران بوده و دستاوردهای مثبتی دارد. با این وجود انتظار می‌رود تا حتی با وجود تغییراتی در فرآیند پذیرش، این طرح همچنان برای سال‌های طولانی پابرجا باقی بماند.

 

 

اسپانسرشیپ کانادازندگی با اعضای خانواده کمک زیادی به هماهنگی مهاجران با شرایط محیطی می‌کند

 

 

برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ خانواده مناسب چه کسانی است؟

 این اولین و مهم‌ترین پرسشی است که در مورد هر برنامه مهاجرتی مطرح خواهد شد. باید گفت که این برنامه برای اخذ اقامت دائم دو جنبه دارد؛ یک جنبه آن مربوط به حالتی است که شما متقاضی اخذ اقامت دائم کانادا هستید و جنبه دیگر آن حالتی است که شما اقامت دائم کانادا را دارید اما خواهان کمک به یکی از اعضای خانواده خود در گرفتن اقامت هستید. اگر شما متقاضی اقامت دائم کانادا با برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ خانواده هستید، باید:

- همسر یا شریک زندگی مشترک

- والدین

- فرزند وابسته

- نوه‌

- خواهر، برادر، عمو، عمه، دایی یا خاله

شما در کشور به شکل قانونی و دائم مقیم بوده و بتواند به عنوان حامی به شما در برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ خانواده کمک کند. شما تنها در صورتی می‌توانید از حمایت افراد مذکور بهره‌مند شوید که در خارج از کانادا زندگی کنید و یا اگر در کشور کانادا حضور دارید با  شرایط قانونی مثل اجازه کار یا تحصیل باشد. خب در مورد هر کدام از موقعیت‌های یاد شده لازم است تا نکاتی را ذکر کنیم.

 

 

اسپانسرشیپ کاناداپدربزرگان و مادربزرگان یکی از افرادی هستند که امکان بهره‌مندی از این برنامه را دارند

 

منظور از همسر یا شریک زندگی چیست؟

افرادی که با شرایط زیر مطابقت داشته باشند، در برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ خانواده ذیل این عناوین قرار می‌گیرند:

- همسر: شخصی که طی یک فرآیند تمام قانونی مطابق با قانون دولت کانادا با او ازدواج کرده باشید.

- شریک عرفی: شخصی که حداقل یک‌سال با او زندگی مشترکی با رابطه زناشویی را تجربه کرده باشید. این تجربه باید بدون وقفه رخ داده باشد.

- شریک زندگی مشترک: این بند شرایط خاصی است که در عرف جامعه ایران چندان باب نیست. اما باید گفت که این نوع رابطه، نوعی از ارتباط مابین افراد است که دو شریک به علل مختلفی نمی‌توانند در کنار هم زندگی کنند. علل مختلفی مثل موانع مهاجرت، دلایل مذهبی، گرایش‌های دگرباشان جنسی یا ناتوانی قانونی در اخذ طلاق از همسر پیشین.

 

اقامت دائم کاناداخواهان زندگی در کنار بستگان خود هستید؟ این برنامه مهاجرتی را با دقت مطالعه کنید

 

 

فرزند وابسته و والدین در برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ خانواده چه معنایی دارد؟

شخصی را می‌توان فرزند وابسته دانست که زیر 22 سال داشته و تا مقطع بررسی درخواست اقامت دائم کانادا ، ازدواج نکرده باشد. پس اگر شما دارای این شرایط هستید از نظر دولت کانادا نیازمند والدین خود بوده و قادر به استفاده از این بند هستید. در عکس این حالت نیز اگر فرزند شما مقیم کشور کانادا بوده و دارای چنین شرایطی است می‌توانید از این حالت کمک بگیرید.

 

حامی شما در برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ خانواده چه شرایطی دارد؟

دولت کانادا شرایط خاصی را برای افرادی که خواهان حمایت هستند تعیین کرده است. پس اگر به عنوان متقاضی اقامت دائم کانادا با برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ خانواده ، در پی انتخاب یک حامی برای خود هستید باید حامی شما شرایط زیر را داشته باشد:

- در زندان نباشد.

- منوط به دستور حذف نباشند(یک حالت حقوقی)

- در شرایط ورشکستگی مالی نباشد.

- در حال دریافت همیاری اجتماعی از دولت کانادا نباشد(مگر در صورت معلولیت)

- در پرداخت هزینه کودک تحت حمایت خود ناتوان نباشد.

- در بازپرداخت وام‌های مربوط به امور مهاجرت خود ناتوان نبوده یا پرداخت‌های با دیرکرد نداشته باشد

- در گذشته برای حمایت از یکی دیگر از افراد خانواده خود تلاش نکرده و ناموفق نبوده باشد.

- از همسر یا شریک قبلی که بیش از سه سال در کانادا اقامت داشته، حمایت نکرده باشد.

- اگر خود با برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ به کانادا مهاجرت کرده‌اند، حداقل پنج سال از اخذ اقامت دائم گذشته باشد.

 

بررسی این شرایط البته موضوع ساده و سطحی نیست و نیازمند دانش حقوقی و مهاجرتی کافی است. پس پیشنهاد می‌کنیم تا برای سنجش شرایط خود در این کیس حتماً از مشورت وکیل مهاجرتی یا کارشناس امور مهاجرت استفاده کنید.

 

 

ویزای اسپانسرشیپ کانادارشد و تربیت کودکان مهاجر با بودن در بستر خانواده ثمربخش‌تر است

 

 

پیش‌نیازهای مالی برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ خانواده

در برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ نیز مانند سایر برنامه‎های اخذ اقامت دائم کانادا نیاز است تا برخی پیش‌نیازهای مالی را برآورده کنید. طبق اعلام رسمی دولت کانادا در شرایط مختلفی به مبالغ متفاوتی نیاز دارید که ما در ادامه این شرایط را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 

- چنانچه 22 سال یا بیشتر سن داشته باشید و با حمایت همسر خود قصد مهاجرت داشته باشید نیاز است تا هزار و چهل دلار کانادا بپردازید.

- چنانچه زیر 22 سال سن داشته و با حامی خود نسبت والدین-فرزندی نداشته باشید هزینه شما در برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ برابر با ششصد و چهل دلار است.

- چنانچه فرد حامی فرزند یا والدین شما باشد این هزینه به صد و پنجاه دلار کاهش پیدا می‌کند.

 

 

اقامت دائم کانادااقشار و دسته‌های مختلفی می‌توانند از این طرح مهاجرتی استفاده کنند

 

 

موافقت رسمی حامی

پیشبرد برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ شما مستلزم اخذ موافقت رسمی حامی است. بر طبق این موافقت حامی شما باید متعهد به حمایت مالی از شما در مواقع ضروری شود. این بدان معناست که چنانچه به هر علتی شما در پرداخت هزینه‌های زندگی خود دچار مشکل شوید، حامی به شکل قانونی ملزم به پرداخت هزینه‌های شما است. علت تدوین این اصل کاملاً مشخص است؛ چون دولت کانادا معتقد است که شما پس از مهاجرت در برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ نباید دست به دامن کمک‌های مالی دولت کانادا شوید. البته این تعهد حمایت مالی طول مدت خاصی داشته و پس از گذشت مدت زمان مقرری منقضی خواهد شد. تاریخ انقضای تعهد مالی در برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ با توجه به مدت زمان اقامت دائم کانادا ، برای افراد مختلف متفاوت است.

- برای همسر (با تمام شرایط یاد شده): سه سال

- برای فرزندان: به مدت ده سال یا تا وقتی که فرد به 22 سال سن برسد

- برای والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ: بیست سال

 

بر طبق شرایط گفته شده یعنی اگر به طور مثال فردی که مقیم کشور کانادا است حامی والدین خود در برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ شود باید تا بیست سال متعهد شود تا در مواقع اضطرار از آن‌ها حمایت مالی به عمل آورد. نکته‌ای که باید به آن دقت داشت این است که مطابق با این بند از شرایط اگر فردی که مورد حمایت واقع می‌شود از حامی خود طلاق گرفته، به هر علتی جدا شود یا کانادا را ترک کند، این تعهد مالی همچنان تا مدت تعیین شده پابرجا است.

 

 

ویزای اسپانسرشیپ همسر در کاناداهدف اصلی این طرح تحکیم وضعیت خانواده‌ها است

 

 

تست‌های پزشکی و سلامت

شما به عنوان متقاضی اقامت دائم کانادا در برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ خانواده باید نتایج آزمایش‌ها و بررسی‌های پزشکی در مورد سلامت خود را در هنگام اعلام تقاضا ارائه کنید. این آزمایش‌های شامل تست‌های بیومتریک نیز خواهد شد.

 

گواهی‌ پلیس برای برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ خانواده

تمام متقاضیان اقامت دائم از طریق برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ خانواده که بیش از 18 سال سن داشته باشند، باید گواهی‌های لازم را از پلیس کشوری که در آن زندگی می‌کنند اخذ کنند. بر طبق این گواهی‌های لازم است تا پلیس محلی تأیید کند که شخص فاقد سو پیشینه بوده و هیچ بزهکاری اجتماعی از او سر نزده است. به علاوه چنان چه فرد متقاضی بیش از شش ماه در هر کشوری اقامت قانونی داشته باشد، تحت هر عنوانی، لازم است که گواهی‌های لازم را از پلیس محلی کشور مذکور، دریافت کند.

 

 

برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ خانوادهبه آمار میزان پذیرش استان کبک بر اساس طرح مهاجرت دقت کنید؛ رتبه دوم متعلق به خانواده است

 

 

نیازمندی‌های خاص استان کبک در برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ خانواده

استان کبک کانادا نیازمند برخی تأییدهای اضافی جهت موافقت با تقاضای اقامت دائم افراد ذیل برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ خانواده است. پس از آن که نیازمندی‌های فدرال برآورده شدند، حامیانی که در استان کبک کانادا اقامت داشته باشند یک نامه رسمی یا ایمیل معتبر دریافت کرده و مطابق با دستورالعمل‌های خاصی باید موافقت ویژه‌ای با برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ خانواده اعلام کنند.

 

برخی نکات مهم در مورد برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ خانواده

برخی نکات مهم در مورد برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ خانواده وجود دارد که دانستن آن‌ها کمک می‌کند تا متقاضیان در این مورد بهتر و با دقت بیشتری تصمیم بگیرند.

 

- یک نکته مهم این است که چنان چه شخص متقاضی در برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ خانواده مورد قبول واقع نشود، این موضوع هیچ لطمه‌ای به سایر تقاضا های او جهت اخذ اقامت دائم کانادا وارد نکرده و فرد می‌تواند همچنان تقاضا های جانبی را پیگیری کند. این یعنی شما می‌توانید در کنار برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ خانواده ، سایر برنامه‌های موجود را تحت بررسی قرار دهید. مخصوصاً اگر شرایط مناسب برای سایر برنامه‌های اخذ اقامت دائم کانادا را در صورت وضعیت خود داشته باشید.

 

- تعدادی از استان‌ها برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ خانواده را از طریق برنامه‌های PNP پیگیری می‌کنند؛ بنابر این با این وجود می‌توان با داشتن پیش‌نیازهای کمتری از این آپشن استفاده کنید.

 

- برای اینکه شخص بتواند از فرزندخوانده خود جهت پذیرش در برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ خانواده حمایت کند، امکان اعلام تقاضای مستقیم در این برنامه وجود ندارد. موضوعات مربوط به فرزندخواندگی شامل دسته دیگری از مسائل حقوقی شده و نیازمند بررسی دقیق‌تر استانی هستند. در این کیس تنها با اتکا به یک وکیل امور مهاجرتی خبره و آشنا با قوانین دولت کانادا می‌توان وارد عمل شد.

 

فرآیند پذیرش در برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ خانواده

همانطور که در بررسی وضعیت برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ خانواده گفته شد و احتمالاً تابحال متوجه شده باشید، پذیرش در این طرح امری انفرادی و تک‌بعدی نیست. بلکه لازم است تا شما به عنوان یک متقاضی و حامی شما که مقیم کشور کانادا است مجموعه‌ای از مراحل را سپری کنید. پس به بیانی دیگر پذیرش در برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ خانواده نیازمند همگامی و همراهی حامی و شخص متقاضی اقامت است. در همین راستا پذیرش در برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ خانواده دو مرحله اصلی دارد:

- شخص حامی برای حمایت اعلام تقاضا نماید.

- شخص متقاضی اقامت دائم کانادا برای دریافت اقامت اعلام تقاضا کند.

 

هر دو مرحله کار هرچند در بخش بررسی دارای تقدم زمانی هستند اما افراد باید همزمان هر دو تقاضا را در سیستم بررسی وارد کرده و پیش ببرند. مراحل انجام کار نیز به این طریق است که ابتدا شخص حامی باید پکیج تقاضا را دریافت کند. این پکیج شامل موارد زیر است:

- راهنمای ساختار تقاضا

- فرم‌هایی که نیاز است تا تکمیل کند

- چک‌لیست مدارک

 

ابتدا باید راهنما را با دقت مطالعه کنید و مجدد از این نکته که آیا شامل برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ خانواده خواهید شد یا خیر اطمینان حاصل کنید. فراموش نکنید که این موضوع حتماً باید با همکاری وکیل مهاجرتی انجام شود. اطمینان از این که آیا دارای صلاحیت لازم برای شرکت در برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ خانواده هستید یا خیر از آن جهت اهمیت دارد که در هر شرایطی دولت کانادا مبالغ پرداخت شده برای بررسی وضعیت شما را باز پس نمی‌دهد و به بیانی حقوقی‌تر هیچ‌یک از مبالغ قابل استرداد نیستند. پس بهتر است پیش از ورود به فرآیند اطمینان کافی را در مشورت با وکیل امور مهاجرتی به دست آورید. شخص حامی شما در هنگام اعلام تقاضای خود باید اطلاعات و مدارک زیر را ارائه دهد:

- مدارک لازم جهت اثبات میزان درآمد

- بیان رسمی در این مورد که شما را در گذران زندگی یاری خواهد کرد

- تعهد رسمی نسبت به زمان پشتیبانی مالی از شما در مواقع اضطرار

- تمام مدارک مندرج در چک‌لیست مدارک

 

لازم به ذکر است که ناقصی در مدارک می‌تواند به شکل جدی موجب عقب افتادن امور مهاجرت شده و درخواست شما را به تعویق اندازد. حامی شما در برابر دولت کانادا متعهد است که هر اطلاعاتی که در موارد زیر لازم است را با نهایت صداقت و بدون تقلب ارائه کند:

- وضعیت خانوادگی و روابط خانوادگی با اشخاص

- وضعیت تأهل و موقعیت ازدواج

- هر تغییری در وضع عمومی زندگی

 

پس از این، در گام بعدی شخص لازم است مخارج مختلفی که نیاز است را پرداخت کند. بهترین راه برای پرداخت مخارج به صورت آنلاین است. مخارج می‌تواند شامل موارد مختلفی باشد مثل:

- هزینه مربوط به پذیرش درخواست حامی و شخص متقاضی اخذ اقامت دائم

- هزینه تعریف شده در بخش راهنمایی جهت دریافت اقامت

- هزینه مربوط به تست‌های پزشکی و بیومتریک

 

پس از پذیرش در برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ خانواده

پس از اتمام مراحل اعلام تقاضا، مراجع مربوطه بررسی‌های لازم را انجام داده و در صورت تأیید صلاحیت حامی و نبود نقص در مدارک ، فرآیند اصلی بررسی آغاز خواهد شد. پس از اینکه مراحل اصلی بررسی آغاز شود موارد زیر انجام خواهد شد.

- ارسال نامه رسمی با کد پیگیری تقاضای اقامت

- بررسی دقیق صلاحیت شخص حامی از نظر پیش‌نیازهای گفته شده

- بررسی وضعیت شخصی که متقاضی اقامت دائم کانادا در برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ خانواده است

 

 

اسپانسرشیپ کاناداهر کدام یک از رنگ‌های موجود در نقشه، معادل ربع جمعیت کانادا ساکن دارد؛ بخش قرمز مربوط به کبک است!

 

نحوه اطلاع از پیشرفت فرآیند بررسی

نحوه اطلاع از میزان پیشرفت کار برای فردی که حامی شما بوده و خود شما به عنوان متقاضی اقامت دائم کانادا متفاوت و مجزا است. فرد حامی می‌تواند با کمک ابزار آنلاین درخواست خود را بررسی کند. در کنار این موضوع شخص حامی با وجود اجازه رسمی از سوی فرد متقاضی اقامت می‌تواند به طور همزمان از وضعیت پیشرفت بررسی مدارک شخص متقاضی اطلاع پیدا کند. منظور از ابزار آنلاین تسهیلات مجازی و اینترنتی است که دولت کانادا جهت بررسی موضوعات حقوقی و اداری در اختیار افراد ساکن کشور کانادا قرار می‌دهد. اما افراد متقاضی اقامت می‌توانند با دو روش از فرآیند بررسی تقاضای خود مطلع شوند.

یک روش ایجاد حساب کاربری در وب‌سایت رسمی دولت کانادا است که قبل‌تر در سایر آموزش‌ها مورد بررسی قرار گرفت. روش دوم نیز کمک گرفتن از فرد حامی و ابزار آنلاین تعبیه شده است.

 

یک نکته مهم در مورد موافقت حامی شما

نکته مهمی که وجود دارد این است که پیشبرد تمام فرآیند تقاضا برای برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ خانواده وابسته به موافقت حامی شماست. حامی شما می‌تواند تا پیش از تأیید نهایی وضعیت شما جهت دریافت اقامت دائم، هر لحظه که اراده کند، موافقت خود با حمایت را بازپس گرفته و با ادامه امور مخالفت کند. البته پس از تأیید نهایی دولت کانادا و اعطای اقامت دائم کانادا به شما، فرد حامی در عمل امکان باز پس گرفتن درخواست خود را ندارد.

 

مدت زمان مراحل دریافت برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ خانواده

بسیاری افراد همواره خواهان اطلاع ار مدت زمان لازم برای پذیرش در هر طرح مهاجرتی هستند اما پاسخ دادن به این پرسش در مورد برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ خانواده چندان کار ساده‌ای نیست. در برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ خانواده بسته به اینکه نسبت فامیلی شما و شخص حامی چه باشد، مدت زمان پذیرش متغیر است. معمولاً زمان لازم برای پذیرش همسر و والدین کمتر از زمان لازم برای پذیرش سایر اقوام و وابستگان است. در یک بازه زمانی می‌توان گفت که بین 3 تا 48 ماه برای اتمام امور برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ خانواده زمان نیاز است. مسائل مختلفی در این طرح باعث تغییر بازه زمانی مورد نیاز خواهد شد و به همین خاطر پاسخگویی دقیق به این پرسش کار ساده‌ای نیست. بهتر است که در کیس خاص مربوط به خود این پرسش را از وکیل مهاجرتی خود داشته باشید و به تجربه او اعتماد کنید. تجربه در مورد تعیین زمان لازم برای پذیرش در برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ خانواده قابل اعتمادتر است.

 

هزینه اسپانسرشیپ کانادا به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه اسپانسرشیپ کانادا بسته به نسبت فامیلی حامی و حمایت شونده متفاوت است اما در مجموع می توان عوامل زیر را در تعیین هزینه اسپانسرشیپ، موثر دانست؛

الف. تعداد افراد دریافت کننده حمایت (هرچه تعداد افراد حمایت شونده بیشتر باشد، هزینه اسپانسرشیپ نیز بیشتر است)

ب. میزان هزینه دریافت اقامت کانادا (این مورد نیز به تعداد افراد حمایت شونده بستگی دارد)

ج. میزان هزینه انگشت نگاری افراد حمایت شونده

د. میزان هزینه انجام معاینات پزشکی

هزینه دریافت اقامت دائم کانادا، برای همسر 1050 دلار و برای هر فرزند 150 دلار می باشد.

 

اسپانسرشیپ کانادا

 

اگر شما قصدِ استفاده از طرح اسپانسرشیپ کانادا برای گرفتن اقامت دائمِ همسر یا پارتنر خود را داشته باشید، باید حداقل مبلغ 1050 دلار را برای انجام این مهم پرداخت نمایید. مدت زمانِ انجام فرآیند های اسپانسرشیپ همسر یا پارتنر توسط دولت کانادا، حدود یک سال می باشد.

در مقابل اگر شما بخواهید حامی فرزند خود برای دریافت اقامت دائم کانادا شوید، هزینه آن به ازای هر فرزند حدود 150 دلار می باشد. مدت زمان درخواست اسپانسرشیپ فرزند متغیر است اما کوتاه تر از زمانِ گرفتن اقامت برای همسر یا پارتنر می باشد.

 

نحوه ارائه درخواست اسپانسرشیپ کانادا به دولت فدرال این کشور

برای ارائه درخواست اسپانسرشیپ کانادا، باید دو تقاضانامه به صورت همزمان برای دولت فدرال ارسال شوند. این دو تقاضانامه عبارتند از؛

الف. تقاضانامه شما به دولت فدرال کانادا برای حمایت از همسر، پارتنر یا فرزند

ب. تقاضانامه حمایت شونده به دولت فدرال کانادا برای دریافت حمایت

تنها در صورتی که این دو تقاضانامه به صورت همزمان ارسال شوند، به درخواست شما پاسخ داده خواهد شد.

از طریق طرح اسپانسرشیپ می توان برای همسر، فرزند، والدین، پدر بزرگ و مادربزرگ، اقامت دائم گرفت.

 

اسپانسرشیپ

 

سوپر ویزا چیست؟

گاهی اوقات، والدین یا پدر بزرگ و مادر بزرگ شما، دارای شرایطِ دریافتِ اسپانسرشیپ کانادا نمی باشند یا قصد دریافت اقامت دائم این کشور را ندارد. در چنین شرایطی، این افراد می توانند از سوپر ویزا استفاده کنند. سوپر ویزا، تنها مخصوص والدین، پدر بزرگ و مادر بزرگ است و در این حالت شما به صورت موقت حامی این افراد خواهید شد.

مدت اعتبار سوپر ویزا 2 سال می باشد اما در صورت تمایل، تا 10 سال نیز قابل تمدید است. افرادی که با استفاده از سوپر ویزا وارد کانادا شده اند، در صورت کسب شرایط دریافت اقامت دائم، می توانند ویزای خود را تعویض نمایند.

 

 همراهان گرامی، برای بهره مندی از ارزیابی تخصصی شرایط شما، اقدام به تکمیل  فرمهای ارزیابی رایگان نمایید، یا اگر قصد جدی برای مهاجرت یا دریافت ویزا دارید؛ می‌توانید به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه نمایید تا از مشاوره عضو رسمی شورای قانونگذاری مهاجرت کانادا بهره مند شوید. همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه درباره ما و مطالعه آن، اطلاعات تماس دفاتر ما را دریافت نموده و از اعتبار و مجوزهای ما اطمینان حاصل نمایید.

 

 

مطالب پیشنهادی:

ویزای کار پرستاری کانادا 

> مهاجرت به کانادا برای پرستاران

> مهاجرت آرایشگران به کانادا

ویزا و اقامت سرمایه گذاری کانادا

درباره ویزای کانادا همه چیز بدانید

ویزای اقامت دائم کانادا

> مهاجرت به کانادا از طریق نیوبرانزویک

> هزینه های زندگی و تحصیل در ونکور کانادا

> آموزش رایگان و گام به گام تایید WES 

وکیل مهاجرت کانادا

مهاجرت از طریق استارتاپ

ویزای توریستی کانادا

 

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده،ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند.
بدیهی است برداشت و مشورت‌های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی توصیه می‌شود.
مدیریت و همکاران این مجموعه مسوولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسوولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


nadia :

سلام وقتتون بخير من ٤١ ساله هستم و خودم و فرزندم كه ٨ ساله هست قصد مهاجرت به كانادا رو داريم ١٥ سال سابقه كار دارم كه ٢ ١ سال در اتاق بازرگاني،صنايع ،معادن و كشاورزي ايران كار ميكنم مدرك تحصيليم كارشناسي مديريت بازرگاني كه سال ٩٨ اخذ كردم براي استان آتلانتيك ميتونم جاب آفر بگيرم و هزينش چقدر ميشه؟ ممنون از راهنمائيتون البته اينكه ميگن جاب آفر و خودمون بايد بگيريم و اگه اداره مهاجرت متوجه بشه وكيل اينكار و كرده هم وكيل هم كارفرما و هم متقاضي دچار دردسر ميشن درسته؟

باید شرایطتتون به صورت دقیق مورد بررسی قرار بگیره، فرمهای ارزیابی رایگان رو در سایت تکمیل بفرمایید، وکیلی که مجوز کاریابی ثبتی در کانادا داشته باشد از لحاظ قانونی می تواند کاریابی انجام دهد.

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.