خرید کافی شاپ در کانادا


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۰۹/۰۹

 

خرید کافی شاپ در کانادا + معرفی کافی شاپ مناسب خرید و مهاجرت

افراد زیادی به دنبال این موضوع هستند تا با استفاده از خرید کافی شاپ در کانادا اقامت بگیرند. یکی از روش هایی که این روزها بسیار مورد استقبال مهاجرین قرار گرفته است، خرید بیزینس های مختلف در کشور کانادا می باشد. ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با خرید کافی شاپ  که می توانید در کشور کانادا خرید کنید آشنا کنیم و نکات ضروری مثل میزان درآمد، هزینه های شما برای کافی شاپ و آینده شغلی این بیزینس صحبت کنیم. 

تمام آنچه که نیاز است بدانید؛

خرید کافی‌شاپ در کانادا، می‌تواند مزایای مختلفی به همراه داشته و یک پلن اقتصادی جذاب و سودزا برای ادامه یا آغاز زندگی در این کشور باشد. اگر یکی از علاقمندان مهاجرت به کانادا باشید، از طریق خرید بیزینس های کانادایی یا هر روش دیگری؛ خرید کافی‌ شاپ در کانادا می‌تواند یک ایده عال باشد. البته پیش از هر چیز باید بدانید که پلن‌های اقتصادی و روش‌های مختلفی که برای درآمدزایی وجود دارند، هر یک برای افراد خاصی در شرایط خاصی جذاب هستند. پس به جای پرداختن مطلق به مزایا یا مضرات خرید کافی‌ شاپ در کانادا، بر آن شدیم تا با یک دید منطقی و بی‌طرفانه، ابعاد مختلف این پروژه اقتصادی را بررسی کنیم. از سویی دیگر آنچه در این یادداشت با محوریت خرید کافی‌شاپ در کانادا می‌خوانید، تنها بررسی جنبه اقتصادی این برنامه بوده و برای کسب اطلاع بیشتر در مورد ابعاد حقوقی و مهاجرتی اقامت کانادا از طریق خرید کافی شاپ می توانید مطلب خرید بیزینس در کانادا را مطالعه بفرمایید.

 

برای مشاهده ویدئو های آموزشی مهاجرت، صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید.

 

نکته مهم: خرید یک بیزینس در کانادا به تنهایی منجر به دریافت اقامت کانادا نمی شود و باید بیزینس پلن دقیق و به طور کلی برنامه ریزی دقیقی برای دریافت اقامت داشته باشید. از این رو می توانید بر روی خدمات حرفه ای ما برای خرید بیزینس حساب کنید که پلن دقیقی برای دریافت اقامت شما داشته باشیم. درضمن باید بدانید که آگهی های زیادی برای فروش کافی شاپ در کانادا وجود دارد اما هر بیزینسی در کانادا ارزش خرید ندارد و باید بسیار در این موضوع هوشیار باشد.

 

همچنین لازم به ذکر است که روشهای مهاجرتی به کانادا بسیار است و شما می توانید به صفحه روشهای مهاجرتی کانادا مراجعه کرده و 10 روش اصلی مهاجرت را مطالعه نمایید.

 

 

کافی شاپ در کانادا - ویزا724برای پیشرفت در این کسب‌وکار به نیروهای متخصص و متعهد نیاز دارید

 

 

آینده شغلی در خرید کافی‌شاپ

مردم کانادا شاید به قدر مردم ایالات متحده قهوه مصرف نکنند و یک کافی‌شاپ در کانادا به قدر یک کافی‌شاپ آمریکایی درآمد نداشته باشد اما با این حال آمار و ارقام خبر از افزایش میل مردم کانادا نسبت به این نوشیدنی جذاب می‌دهند. در حالی که در سال 2013 تنها 13 درصد کانادایی‌ها با سن 18 تا 79 سال، به طور مداوم و روزانه قهوه می‌نوشیدند، در سال 2017 این عدد به بیش از 23 درصد افزایش یافته است. به بیانی دیگر آمارهای سالانه نشان می‌دهند مردم کانادا میل فزاینده‌ای نسبت به قهوه دارند و خرید کافی‌شاپ در کانادا، می‌تواند حتی در بلندمدت منتهی به سودهای بیشتری نیز شود. این تجارت و این بازار در حال توسعه است و هر آنکس که در آن مشارکت کند، شانس بالایی برای موفقیت و کسب سود دارد.

اگر علاقه به خرید رستوران دارید، می توانید صفحه خرید رستوران در کانادا رامطالعه بفرمایید.

 

ویزا724 کافی شاپداشتن رابطه پایدار با مشتریان ثابت بسیار مهم است

 

وضعیت کافی‌ شاپ در کانادا در هنگام خرید

محاسبه میانگین سوددهی یا سرمایه مورد نیاز برای اداره یا خرید کافی‌شاپ در کانادا، اصلاً کار ساده‌ای نیست. یک مغازه بسیار کوچک بیرون‌بر در گوشه‌ای از شهر با جمعیت بالا، می‌تواند نسبت به یک کافی‌شاپ مجلل در یک ناحیه نامناسب از شهر، میزان سوددهی بیشتری داشته باشد. این موضوع قدری بررسی را سخت‌تر کرده است اما شک نداشته باشید شناخت عمیق و تجربه در هر شرایطی پیروز است. به تجربه فعالان صنفی و صاحبان کافی‌شاپ در کانادا رفتیم و توانستیم به اطلاعات خوبی دست پیدا کنیم. در نظر داشته باشید که در هنگام خرید کافی‌شاپ در کانادا یا هر ناحیه دیگری، با در نظر داشتن چند کمیت یا مشخصه، می‌توانید به طور تقریبی میزان سوددهی کافی‌شاپ در کانادا را به طور تقریبی بدست آورید. این چند مشخصه به شرح زیر هستند:

  • تعداد فروش روزانه: قریب به اتفاق کافی‌شاپ‌ها، از صندوق‌های مکانیزه یا سیستم‌های فروش مختلفی استفاده می‌کنند. این یعنی به‌سادگی می‌توان حجم فروش آن‌ها در طول روز را بدست آورد. ارزش نقدی میزان فروش در این مورد اهمیتی ندارد، تنها باید بدانید روزانه چند سفارش تحویل مشتریان می‌شود.
  • میزان متوسط قیمت آیتم‌ها: مشتریان یک کافی‌شاپ در کانادا(فرضی) ممکن است از بین ده‌ها آیتم نوشیدنی یا خوردنی مورد علاقه خود را انتخاب کنند. پس بهتر است میانگینی از قیمت آیتم‌های موجود در منو بدست آورید.
  • تعداد مشتریان بازگشتی مداوم: تعیین این مشخصه اصلاً ساده نیست اما باید بدانید بخشی از درآمد یک کافی‌شاپ از مشتریان گذری تأمین شده و بخشی دیگر مدیون مشتریان بازگشتی یا همان ثابت است. تعیین این امر برای شما در هنگام خرید کافی‌شاپ اصلاً ساده نیست اما می‌توانید تا حدودی به اطلاعات صاحب فعلی آن اعتماد کنید.
  • قیمت فعلی وسایل و ملزومات کافی‌شاپ: اگر برای خرید کافی‌شاپ در کانادا به سراغ آیتم‌هایی می‌روید که در حال حاضر وسایل و ملزومات کاملی داشته و قصد فروش آن به شما را دارند، باید قیمت ملزومات را جداگانه در نظر داشته باشید. این هم بر سرمایه آتی شما تأثیر مستقیمی دارد و هم نشان می‌دهد در شرایط فعلی در کافی‌شاپ چه تعادلی بین سرمایه جاری و سرمایه ثابت برقرار شده است.

حال با دسترسی به این موارد می‌توانید تصمیم منطقی در مورد خرید کافی‌شاپ بگیرید و یک دید شفاف از قیمت‌ها داشته باشید. این به شما کمک می‌کند تا ادعاهای مالک و صاحبان فعلی کافی‌شاپ‌ها را نیز تا حد زیادی مورد راستی‌آزمایی قرار دهید.

 

پس از شناخت وضع فعلی، پیش از خرید کافی‌شاپ، باید تعیین کنید در آینده و هنگامی که به تملک شما در خواهد آمد، وضعیت کلی آن به چه شکل خواهد بود. در این مورد یک ساختار، میانگین یا مشخصات واحد نداریم و شما باید تعیین کنید آینده به چه شکل بوده و چه اهدافی دارید. دو مورد در مورد تصمیمات شما مهم است. باید تعیین کنید تا چند درصد امکان افزایش سود خالص به ازای قیمت آیتم‌ها و همچنین تا چند درصد توانایی افزایش تعداد فروش روزانه را دارید. با این دو کمیت می‌توانید تا حد زیادی آینده را نزدیک به واقعیت پیش‌بینی کنید.

 

 

خرید کافی شاپ ویزا724برای داشتن یک کافه شلوغ و پردرآمد باید خلاقیت و سرمایه خود را به کار بگیرید

 

درآمد میانگین حاصل از اداره کافی‌ شاپ در کانادا

مطابق میانگین موجود و آنچه از تجربه صاحبان کافی‌شاپ در کانادا بدست آوردیم، در شرایط نرمال یک کافی‌شاپ با امکانات متوسط، 100 مورد فروش روزانه را به طور میانگین تجربه می‌کند. همچنین از هر فروش به طور تقریبی 5 تا 8 دلار بدست خواهد آمد؛ در نظر داشته باشید این یک میانگین برای کافی‌شاپ‌های موفق است. با احتساب این دو کمیت متوجه خواهید شد که فروش روزانه یک کافی‌شاپ در کانادا تقریباً 500 تا 800 دلار در روز و 15 تا 24 هزار دلار در ماه است؛ البته اگر با یک کافی‌شاپ فعال در هفت روز هفته مواجه باشید. با یک حساب سرانگشتی می‌توان متوجه شد که با همین اعداد و ارقام، میانگین درآمد سالانه حوالی 150 تا 300 هزار دلار است. البته همانطور که گفته شد این عدد برای یک کافی‌شاپ متوسط است و اگر خرید کافی‌شاپی با وضعیت بسیار عالی را در نظر داشته باشید، احتمالاً میانگین درآمد سالانه دو تا سه برابر شود؛ این یعنی چیزی بین 350 تا 550 هزار دلار در سال!

اغلب کافی‌شاپ‌ها پس از 3 الی 5 سال فعالیت موفقیت‌آمیز درآمد خود را دو یا سه برابر می‌کنند. البته تا بدین مرحله، تنها میزان کل درآمد برای اداره یک کافی‌شاپ در کانادا را بدست آورده‌ایم؛ نباید از هزینه‌ها غافل شد! همچنین اگر بدون برنامه ریزی دقیق و شناخت بازار وارد این بیزینس شوید احتمالا شکست سختی خواهید خورد.

 

مطلب پیشنهادی: خرید یا راه اندازی فست فود در کانادا

 

ویزا724 کافی شاپ در کاناداالمان‌های محیطی جذاب و استفاده از ملزومات پیشرفته، کمک زیادی به پیشرفت شما می‌کند

 

میانگین هزینه‌ها و سود خالص ناشی از خرید کافی‌شاپ در کانادا

هزینه‌ها، می‌توانند طیف وسیعی از آیتم‌ها را شامل شده و مدیران و مالکان مختلف می‌توانند برنامه‌های مختلفی برای آن‌ها داشته باشند اما مطابق آنچه که میانگین‌ها می‌گویند، کاهش هزینه‌های سالانه یک کافه در کانادا، به زیر 80 هزار دلار بعید به نظر می‌رسد. در ثانی در نظر داشته باشید که با بزرگ‌تر شدن ابعاد کسب‌وکارتان، بی‌شک به هزینه کردن بیشتری نیز نیاز است. در مجموع میزان سود خالص میانگین برای یک کافی شاپ با مساحت و توانایی‌های متوسط، بعید است از 60 الی 160 هزار دلار بیشتر شود و این یک سطح منطقی است. هرچند مدیران موفق و توانمند می‌توانند حاشیه سود را افزایش و به سودهایی بین 300 تا 400 هزار دلار هم دست پیدا کنند؛ هرچند این در توان هر کسی نیست.

 

 

قیمت کافی شاپ در کانادا - ویزا724

مصرف قهوه در کانادا در سال‌های اخیر رو به رشد بوده است

 

میانگین قیمت کافی‌ شاپ در کانادا

برای تعیین میانگین قیمت خرید کافی‌شاپ در کانادا ، به جای رجوع به آمار و ارقام، این بار مستقیماً به سراغ کیس‌های موجود رفته و تلاش کردیم تا با یک سازوکار منطقی یک میانگین قابل اتکا را بدست آوریم. برای اینکه به واقعیت نزدیک باشیم، 10 مورد از گران‌ترین کافه‌های در دسترس را همراه با 10 مورد از ارزان‌ترین کافه‌های موجود در لیست فروش در سراسر کانادا را انتخاب کردیم. از هر کدام از این 10 مورد میانگین جداگانه‌ای گرفته شد و اعداد حاصل جالب و به واقعیت نزدیک بودند.

  • میانگین قیمت خرید کافی‌شاپ در کانادا با توجه به دهک بالایی: حدود 1 میلیون دلار
  • میانگین قیمت خرید کافی‌شاپ در کانادا با توجه به دهک پایینی: حدود 95500 دلار

این تفاوت فاحش قیمت در بین کافی‌شاپ‌های وسیع، پرطرفدار و پرفروش و همچنین کافی‌شاپ‌های کوچک، بیرون‌بر و واقع در نقاط حاشیه‌ای، به خوبی می‌تواند بازتاب تفاوت‌های زیادی باشد که در یک کافی‌شاپ می‌تواند دید. پس در مجموع این شما هستید که با در نظر داشتن بودجه موجود اقدام به خرید کافی‌شاپ در کانادا می‌کنید و باید تعیین کنید که در کدام دسته و سطح از بازار قصد فعالیت دارید. اجازه دهید تا در ادامه یک مورد از کافی‌شاپ‌های گرانقیمت و یک مورد از کافی‌شاپ‌های کوچک را برای آشنایی بیشتر بررسی کنیم. این دو مورد در حال حاضر به عنوان دو آیتم موجود برای خرید کافی‌شاپ در کانادا، در دسترس هستند.

 

مطلب پیشنهادی: خرید یا راه اندازی سوپرمارکت در کانادا

 

فرانچایز کافی شاپ در کانادا

کافی‌شاپ (Poke Bar) در ونکوور استان بریتیش کلمبیا، که با قیمت حدود 150 هزار دلار قابل خرید است و مطابق اعلام مالک فعلی آن بین 200 تا 400 هزار دلار درآمد سالانه دارد. همچنین مطابق اعلام همین مالک، برای اداره این کافی‌شاپ در کانادا، به صورت سالانه به چیزی حدود 100 تا 200 هزار دلار سرمایه جاری نیاز است.

 

کافی‌شاپی با فرانچایز (Aroma Espresso Bar) در مرکز شهر تورنتو که مساحت زیادی داشته و همچنین تمام ملزومات آن در سطح حرفه‌ای و لوکس قرار دارند. این فرانچایز کافی‌شاپ در کانادا با قیمت 1.1 میلیون دلار قابل خرید است و مطابق ادعای مالک فعلی آن بین 1 تا 3 میلیون دلار در سال درآمد دارد! در نظر داشته باشید که (Aroma Espresso Bar) یکی از فرانچایز‌های معتبر کافی شاپ بوده و امتیاز آن ارزش زیادی دارد.

 

خرید فرانچایز استارباکس در کانادا:

این فرانچایز یکی از معروفترین فرانچایز کافی شاپ های دنیاست که شعبات بسیاری دارد و تقریبا یکی از کم ریسک ترین فرانچایزهای دنیا محسوب می شود. برای خرید شعبه از کافی شاپ استارباکس در کانادا و سرمایه گذاری در این حیطه، باید حدود 60 تا 100 هزار دلار سرمایه اولیه داشته باشید و برای شروع کار، باید مبلغی حدود 140.000 دلار کانادا بپردازید.

 

 

خرید استارباکس - ویزا742استارباکس یک فرانچایز کافی شاپ فعال و بسیار مشهور این حیطه است، که در کانادا هم فروش بسیاری دارد

 

هزینه خرید شعبه استارباکس:

قیمت زمین شعبه استارباکس در کانادا بسته به مکانی که تاسیس می کنید حدودا بین 1 میلیون دلار کانادا تا 2 میلیون دلار هزینه مکان شعبه استارباکس شما در کاناداست.

به طور کلی برای خرید شعبه استارباکس در کانادا باید میزان سرمایه زیادی را صرف نمایید اما با داشتن امتیاز یک برند معروف جهانی بازگشت سرمایه خوبی خواهد داشت و می توانید یک بیزینس فعال با ریسک بسیار پایینی داشته باشید. پس به طور کلی شما برای خرید و شروع کار یک شعبه استارباکس در کانادا بسته به مشخصات شعبه؛ حدودا از 200.000 دلار کانادا تا 3 میلیون دلار سرمایه نیاز دارید.

برای مطالعه اطلاعات تکمیلی در خصوص برند استارباکس می توانید مطلب شرایط گرفتن شعبه استارباکس را مطالعه بفرمایید

همچنین اگر علاقه به خرید و آشنایی با بیزینس های فرانچایزی دارید؛ حتما مطلب خرید فرانچایز در کانادا را مطالعه کنید. 

 

نگاهی به سرانه مصرف قهوه در کانادا

کافی‌شاپ در کانادا، یکی از فرانچایزهای موفق است و دلیل آن را می‌توان در مصرف بالای قهوه و نوشیدنی‌های زیرمجموعه‌ی آن در این کشور، جستجو کرد. مطابق با گزارش اتحادیه‌ی قهوه در کانادا، هر شخص در این کشور به طور سالانه 7 کیلوگرم قهوه مصرف می‌کند. اگر این مقدار را به فنجان تبدیل کنیم، به حدود 3.2 فنجان به ازای هر نفر در روز خواهد رسید. این نشان می‌دهد که مارکتِ قهوه، یکی از موفق‌ترین مارکت‌های این کشور است و البته که فرانچایزهای موفقی هم در آن جای گرفته‌اند. بیایید نگاهی به آن‌ها بیندازیم.

 

کافی‌شاپ در کانادا

 

5 نمونه از فرانچایزهای موفق کافی‌شاپ در کانادا

  1. اولین فرانچایز کافي‌شاپ در کانادا را می‌توان Second Cup Coffee دانست که با سرمایه‌ی اولیه‌ی 175000 دلار، در سال 1975 تاسیس شد. این فرانچایز حدودا 250 واحد مختلف در سراسر کانادا دارد و درآمد حاصل از فروش ناخالص آن حدودا برابر با 40000 دلار آمریکاست.
  2. Coffee Culture Cafe & Eatery را می‌توان دومین کافی‌شاپ موفق این لیست دانست که با 150000 دلار سرمایه‌ی اولیه، از سال 2006 مشغول به کار است. این کافی‌شاپ حدودا 37 شعبه در سراسر کشور کانادا دارد و درآمد حاصل از فروش ناخالص آن حداقل 35000 دلار است.
  3. Good Earth Coffeehouse سومین فرانچایز کافی‌شاپ در کاناداست. این کافی‌شاپ از سال 1991 در حال فعالیت است. به‌علاوه با حداقلِ سرمایه‌ی اولیه‌ی 225000 دلار و درآمد حاصل از فروش ناخالص 35000 دلار، حدودا 53 شعبه در سراسر کانادا دارد.
  4. Timothy's World Coffee چهارمین کافی‌شاپ این لیست است که از قضا یکی از موفق‌ترین فرانچایزهای کافی‌شاپ در کانادا نیز است. این کافی‌شاپ با حداقل سرمایه‌گذاریِ 33000 دلار، در سال 1975 شروع به فعالیت کرده است و نرخ درآمد حاصل از فروش ناخالص آن، 30 درصد است. کافی‌شاپ مذکور حدودا 33 شعبه‌ی مختلف در کانادا دارد.
  5. Van Houtte Cafe نیز آخرین فرانچایز این لیست و یکی از قدیمی‌ترین فرانچایزهای کاناداست. این فرانچایز در سال 1919 شروع به کار کرد، نرخ درآمد حاصل از فروش ناخالص آن به 5 درصد می‌رسد و سرمایه‌ی اولیه‌ی آن حدود 250000 دلار آمریکا بود. این کافی‌شاپ حدودا 50 یونیت مختلف در کانادا دارد.

 

مطالب پیشنهادی:

> اقامت کانادا

وکیل مهاجرت

> خرید خانه در کانادا

 > خرید نانوایی در کانادا

 

 

 

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده،ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند.
بدیهی است برداشت و مشورت‌های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی توصیه می‌شود.
مدیریت و همکاران این مجموعه مسوولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسوولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


فوژان :

وقت بخیر،میخواستم هزینه راه اندازی یک کافی شاپ در اطراف ونکوور مانند کوکیتلام را بدانم ،هزینه کلی شامل خرید یا اجاره مغازه و تجهیزات و سرمایه اولیه. با تشکر

با درود 

بیزینس های مناسب معمولا از حداقل 250 هزار دلار شروع می شوند

علیرضا :

سلام خسته نباشید میگم با 300هزار دلار کانادا میشه یه کافه خوب توی استان اونتاریو و شهر اتوا گرفت و ایا سود خواهد داشت یا خیر ممنون میشم پاسخ بدید و ایا سابقه کار لازمه چون من مدرک دارم ولی سابقه کار ندارم

اگر به خوبی تحقیق شود، بله، اطلاعات مالی در همین صفحه عنوان شده است

سرکوت عباسی زاده :

اخذ اقامت کانادا با خرید بیزینس (کافی شاپ ، کارواش یا خشکشویی )

برای بررسی شرایط می توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان و یا رزرو وقت مشاوره مراجعه نمایید

مریم دولتشاهی :

با سلام میخواستم برای اجاره یه کافه در تورنتو بدونم کدوم محله ها بهتر هست و شما کجا ها زو پیشنهاد میکنید؟

پاسخ این سوال نیاز به تحقیق بازار، مارکت ریسرچ، آنالیز روقبا و جمع بسیاری اطلاعات دیگر دارد. روال کار به این صورت است که بعد از اینکه به عنوان موکل در سازمان شناخته شدید می توانیم برای جمع آوری این اطلاعات برای شما زمان بگذاریم

بابایی :

من 52 سالم هستم و دکترای ادبیات فارسی دارم فکر می‌کنید در کانادا بتوانم شغلی در دانشگاه بدست بیاورم سابقه تدریس دانشگاهی درایران ندارم .با تشکر

سام سلطانی :

درود بر شما در مورد خرید بیزنس موفق کشور کانادا مشاوره میخواستم 42 سالمه به همراه همسرم و پسرم که 4 سالشونه با تشکر

درود. به بالای سایت قسمت رزرو وقت مشاوره مراجعه بفرمایید.

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.