عوامل موثر در موفقیت ویزای استارت آپ کانادا


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۰۶/۲۰

 

 

 موفقیت در اخذ ویزای استارت آپ کانادا 

 ویزای استارت‌آپ کانادا یکی دیگر از انواع ویزاهایی است که می‌تواند به رویای مهاجرت به کانادای شما جامه عمل بپوشاند. این ویزا بسته به شرایط خاصی که دارد، نیازمند برخی ملاحظات دقیق در تکمیل پرونده مهاجرتی است. همین حساسیت پرونده مهاجرتی ویزای استارت آپ کانادا باعث شده تا ما نیز احساس نیاز کرده و در یک یادداشت کامل تلاش کنیم تا عوامل موثر در موفقیت ویزای استارت آپ کانادا را بررسی کنیم. هدف اصلی ما از نگارش چنین محتوایی در مورد ویزای استارت آپ کانادا ، ایجاد شناختی دقیق‌تر نسبت به معیارهای موفقیت در اخذ این ویزاست و شما پس از مطالعه دقیق تمام نکات ذکر شده، در پایان می‌توانید تعیین کنید که در حال حاضر تا چه حد در مهیا ساختن یک پروفایل مهاجرتی و مناسب برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا موفق بوده‌اید. تا انتها متن شما با عناوین زیر روبرو خواهید شد:

 * نگاهی به خود ویزای استارت آپ کانادا

 * عوامل موثر در موفقیت ویزای استارت آپ کانادا از نظر ما

 * نوآوری و موفقیت در ایجاد یک پروژه شغلی؛ کلید اصلی گشودن قفل ویزای استارت آپ کانادا

 * ایجاد رابطه قوی با شرکت‌ها و جوامع محلی

 * اثبات توانایی در زبان‌های انگلیسی و فرانسوی

 * بهره‌مندی از توانایی مالی بالا

 * یک نکته؛ شاید اساس، شاید کاربردی

 

برای مشاهده ویدئوهای آموزشی مهاجرت به صفحه اینستاگرام ما مراجعه نمایید:

instagram.com/visa724com

 

 نگاهی به خود ویزای استارت آپ کانادا

 پیش از بررسی عوامل مؤثر در موفقیت ویزای استارت آپ کانادا ، بد نیست تا نگاهی به ماهیت این ویزا داشته باشیم. این ویزا به افرادی که متقاضی ایجاد یک کسب و کار جدید در کانادا هستند، این امکان را می‌دهد تا در کنار خانواده خود به کانادا سفر و در این کشور ساکن شوند. شما ذیل ویزای استارت آپ کانادا، امکان اقامت دائم در کشور کانادا را بدست خواهید آورد. البته یکی از نقاط قوت این ویزا، اعطای اقامت موقت تا هنگام مشخص شدن نتیجه قطعی آن است. این بدان معنی است که شما به محض ورود به پروسه اخذ ویزای استارت آپ کانادا و سپری کردن مراحل ابتدایی اجازه برپایی کسب و کار خود را پیدا خواهید کرد و در کنار این برپایی کسب و کار با اجازه محدود دولت کانادا اجازه اقامت در این کشور را خواهید داشت. در طول مدت زمانی که شما در انتظار تأیید ویزای استارت آپ کانادا خود هستید، نوع ویزایی که به شما اعطا خواهد شد کاری است. اما هدف اصلی از اعطای این نوع ویزا کاملاً واضح است؛ دولت کانادا با ارائه سیاست‌های حمایتی در صدد است تا ضمن جذب سرمایه‌های خارجی، بستر مناسبی برای اشتغال‌زایی در مناطق مختلف این کشور فراهم سازد. هدف دولت کانادا هر چه باشد، واقعیت این است که ویزای استارت آپ کانادا یک فرصت عالی برای رسیدن به رویای زندگی در کاناداست. هرچند برای این رویا باید پول خوبی خرج کرده و ایده شغلی قدرتمندی داشته باشید.

 

 

استارت آپ کانادادر پروسه اخذ این نوع ویزا، داشتن یک ایده استارت آپی یک شرط اساسی است

 

 

 عوامل موثر در موفقیت ویزای استارت آپ کانادا از نظر ما

 ممکن است تیم‌های مهاجرتی مختلف، در این مورد نظرات متفاوتی داشته باشند و این کاملاً منطقی است. هر شخصی با اتکا بر تجربه خود در امور مهاجرت به کانادا پاسخ‌هایی برای این پرسش تدارک می‌بیند. اما ما با تکیه بر دانش و تجربه بالایی که در زمینه مهاجرت به کانادا داریم، معتقدیم که عوامل مؤثر در اخذ ویزای استارت آپ کانادا را می‌توان به 4 بخش اصلی تقسیم کرد:

 * یکی از عوال موفقیت در استارتاپ ویزا نوآوری و موفقیت در ایجاد یک پروژه شغلی (اشراف کامل به بازار کار جهانی)

 * دیگر عامل موفقیت استارت آپ ویزا، ایجاد رابطه قوی با شرکت‌ها و جوامع محلی

 * اثبات توانایی در زبان‌های انگلیسی و فرانسوی نیز یکی از عاملی های تاثیر گذار در موفقیت ویزای استارتاپ است

 * بهره‌مندی از توانایی مالی بالا، می تواند در تصمیم گیری آفیسر برای صدور موفقیت آمیز ویزای استارت آپ تاثیر گذار باشد

 در ادامه تلاش می‌کنیم تا چهار عامل فوق را به دقت بررسی کنیم.

مطلب پیشنهادی : وی اف اس گلوبال چیست؟

 

 

مشارکت و سرمایه گذاری کاناداکسب مشارکت و سرمایه از شرکت‌های محلی اهمیت دارد

 

 

 نوآوری و موفقیت در ایجاد یک پروژه شغلی؛ کلید اصلی گشودن قفل ویزای استارت آپ کانادا

 پیش از هر چیز در نظر داشته باشید که ویزای استارت آپ کانادا ماهیتی کاری داشته و محور اصلی آن ایجاد یک کسب و کار جدید و نوآورانه است. این نکته به خوبی نشان می‌دهد که بخش اعظم موفقیت شما در اخذ ویزای استارت آپ کانادا، در گرو وضعیت شغلی و کار شماست. این ویزا، ویزای استارت آپ نام دارد و واضح است که شما برای موفقیت نیاز است تا یک استارت آپ در کشور کانادا برپا کنید. نیازی به توضیح نیست که برای برپایی یک استارت آپ شما به مجموعه‌ای از مهارت‌ها و توانایی نیاز دارید که اصل و ریشه تمام آن‌ها خلاقیت و هوش تجاری است. البته این برپایی فقط در گرو داشتن سرمایه کافی نیست زیرا در این طرح به آنچه که امروزه هوش کسب و کار نامیده می‌شود نیاز مبرمی دارید. شما در این طرح تنها بخشی از سرمایه ابتدایی اجرای ایده خود را پرداخته و در مقابل باید بتوانید سرمایه شرکت‌های تعیین شده را جذب پروژه خود کنید. این مهم است که ایده شما برای برپایی یک استارت آپ کاربردی بوده و در کنار مطابقت با نیازهای منطقه‌ای و محیطی کانادا، بتواند اشتغال‌زایی مستقیم یا غیر مستقیم داشته باشد. دقیقاً به همین علت است که ما معتقدیم که یکی از عوامل موثر در موفقیت ویزای استارت آپ کانادا داشتن مهارت کافی در ایده‌پردازی و بهره‌مندی از هوش تجاری بالاست.

 

اگر علاقه به سرمایه گذاری در کانادا و دریافت اقامت کانادا از طریق خرید بیزینس در کانادا دارید، با مطالعه صفحات خرید رستوران در کانادا و خرید پمپ بنزین در کانادا و خرید آرایشگاه در کانادا می توانید از دید تجاری، اطلاعات کافی راجع به این مثال های خرید بیزینس در کانادا داشته باشید. همچنین اگر تمایل به راه اندازی بیزینس فرانچایزی را دارید، بهتر است، صفحه خرید فرانچایز در کانادا را مطالعه فرمایید.

 

 

مشاوره جهت استارت آپبرای پیروزی در این برنامه، کسب مشاوره دقیق الزامی است

 

 

 ایجاد رابطه قوی با شرکت‌ها و جوامع محلی

 فراموش نکنید که بخشی از برپایی یک استارت آپ، جذب سرمایه از سوی شرکت‌های محلی و ساکن در دولت کاناداست. در نظر داشته باشید که دولت کانادا لیست خاصی از شرکت‌های مناسب جهت سرمایه‌گذاری در پروژه‌های استارت آپ خارجیان معرفی کرده که به شرح زیر است:

designated Canadian venture capital fund

designated Canadian angel investor group

Canadian business incubator program

 دقت داشته باشید که لیست تمام شرکت‌های مجاز هر دسته، در دسترس است و با بررسی می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. اما نکته‌ای که در این بین اهمیت دارد، تفاوت این سه دسته است. شما در صورت جلب نظر یکی از شرکت‌های حاضر در لیست شرکت‌های سرمایه‌گذاری angel کافیست تا شرکت مذکور را مجاب به سرمایه‌گذاری حداقل 75 هزار دلار کنید. در مورد شرکت‌های حاضر در لیست شرکت‌های سرمایه‌گذاری با ریسک‌پذیری بالا (venture) این میزان بسیار بیشتر بوده و تا 200 هزار دلار افزایش پیدا می‌کند. اینکه بتوانید شرکت‌های حاضر در این لیست را مجاب به سرمایه‌گذاری این مبالغ در پروژه‌های خود پیدا کنید نه‌تنها کار ساده‌ای نیست، بلکه نیازمند یک رابطه پویا و مستحکم جهت عرضه دقیق و مناسب ایده استارت آپی است که در سر دارید. اما در صورت پذیرش طرح شما توسط شرکت‌های دسته سوم (incubator) در عمل نیازی به تأمین سرمایه اولیه نیست، اما به بیزینس پلن دقیقی برای قانع کردن آنها نیاز دارید.

 

برای توضیحات تکمیلی درباره این برنامه مهاجرتی، می توانید صفحه زیر را مطالعه بفرمایید

توضیحات تکمیلی ویزای استارتاپ کانادا

 

 

 اثبات توانایی در زبان‌های انگلیسی و فرانسوی

 اگر دقت داشته باشید ما در تیتر این بخش به جای استفاده از انگلیسی یا فرانسوی، از عبارت انگلیسی و فرانسوی استفاده کردیم. این کاملاً درست است که داشتن توانایی در یکی از این دو زبان برای پذیرش و موفقیت در اخذ ویزای استارت آپ کانادا کفایت می‌کند اما دقت داشته باشید که دانستن این دو زبان به پیشرفت شما در بازار کار و فضای کسب و کار کانادا کمک شایانی خواهد کرد. پس در صورت توانایی بالا در یکی از این دو زبان بد نیست تا تلاش کنید توانایی خود در زبان دیگر را نیز تقویت کرده و از این طریق یک نقطه قوت جدید برای خود ایجاد کنید. چون اکثر افراد در یکی از زبان‌های فوق توانایی دارند، اینکه شما در هر دو توانایی داشته باشید، یک مزیت کلیدی و کاربردی خواهید بود. البته در این مورد نیز صرف داشتن توانایی کافی نبوده و شما باید مدارک مستندی دال بر داشتن توانایی ارائه کنید. برای موفقیت در اخذ ویزای استارت آپ کانادا باید حداقل CLB5 داشته و نتیجه آزمون شما با فاصله حداکثر دو سال از تاریخ اعلام تقاضا کسب شده باشد.البته نمرات کسب شده در سایر آزمون‌ها نیز بسته به معادل‌سازی که وجود دارد، قابل پذیرش هستند. (باز هم تاکید می شود که ارائه هر دو زبان اجباری نیست)

 * برای زبان انگلیسی: IELTS و CELPIP

 * برای زبان فرانسوی: TEF و TCF

 

 بهره‌مندی از توانایی مالی بالا

 شاید در عمل برای برپایی و پیشرفت استارت آپ خود بر سرمایه جذب شده از سوی شرکت‌های محلی تکیه کنید اما در مورد گذران زندگی خود و خانوادتان، این شما هستید که بتوانید تأمین منابع مالی کنید. دولت کانادا نیاز دارد تا از توانایی مالی شما در حد اقامت عادی در این کشور اطمینان حاصل کند. در همین راستا شما به ازای تعداد نفرات خانواده خود، مستنداتی دال بر بهره‌مندی از سرمایه کافی ارائه کنید.

 * برای خانواده یک نفره: 12960 دلار

 * برای خانواده دو نفره: 16135 دلار

 * برای خانواده سه نفره: 19836 دلار

 * برای خانواده چهار نفره: 24083 دلار

 بدیهی است که با بیشتر شدن تعداد اعضای خانواده، هزینه مورد نیاز سیر صعودی دارد. دقت داشته باشید که مبالغ اعلام شده با واحد دلار کانادا می‌باشد. بر همین مبنا با نگاهی به این آمار و ارقام متوجه خواهید شد که برای اثبات داشتن این حد از توانایی مالی جهت پشتیبانی از خانواده خود، باید توانایی مالی بالایی داشته باشید. البته این فقط یک بخش از هزینه‌ها بوده و شما ممکن است در پروسه‌های پیگیری اخذ ویزای استارت آپ کانادا، ارائه بیزینس پلن، تحقیق بازار و ... نیاز به هزینه کردن چند هزار دلار دیگر نیز شوید.

 

 

اقامت دائم در کاناداکار، زندگی و اقامت دائم در این کشور، پاداش افرادی است که در این پروسه پیروز می‌شوند

 

 

 یک نکته؛ شاید اساس، شاید کاربردی

 در خاطر داشته باشید که کبک بخشی از پروژه اعطای ویزای استارت آپ کانادا نیست. این یعنی شما اگر در حال برنامه‌ریزی برای رسیدن به این رویا هستید، باید کبک را از سر خود بیرون کنید زیرا به‌خاطر مسائل قانونی اساساً ایجاد یک استارت آپ در منطقه کبک برای پذیرش در این طرح و اعطای ویزای استارت آپ کانادا مناسب نیست. شاید این در عمل یکی از عوامل موفقیت در اخذ ویزای استارت آپ کانادا نباشد اما همواره ذکر آن در ابتدای پرونده‌های مهاجرتی که این روش را برای رسیدن به رویای زندگی در کانادا انتخاب کرده‌اند الزامی است.

 

مشکلات رایج در مسیر اخذ ویزای استارت آپ کانادا

اخذ ویزای استارت آپ کانادا برای کسب اقامت دائم این کشور، دارای فرآیند های قانونی و حقوقی پیچیده ای است. عدم دقت به این فرآیند ها می تواند مدت زمان درخواست ویزا را افزایش دهد. در این بخش، مشکلات رایج، در هنگام دریافت ویزای استارت آپ کانادا را به شما توضیح خواهیم داد.

 

برای اخذ ویزای استارت آپ و اقامت دائم کانادا، از یک وکیل حرفه ای کمک بگیرید.

 

مشکلات رایج در هنگام دریافت ویزای استارت آپ کانادا عبارتند از؛

1. مشکلات رایج اخذ ویزای استارت آپ کانادا : عدم کمک گرفتن از وکیل حرفه ای

در هنگام انجام مراحل درخواست ویزای استارت آپ کانادا، کمک گرفتن از یک وکیل حرفه ای در امور مهاجرت، ضروری می باشد. مراحل اخذ این ویزا، فرآیندهای قانونی پیچیده ای دارد و عدم انجام یک مرحله ممکن است کل فرآیند ها را با اختلال مواجه کند. بنابراین در انجام این امور حتما از یک وکیل حرفه ای استفاده نمایید.

2. مشکلات رایج اخذ ویزای استارت آپ کانادا : عدم ارسال به موقع مدارک

دولت کانادا، بازه زمانی مشخصی را برای ارسال مدارک مهاجرتی به منظور صدور ویزای استارت آپ، تعیین کرده است. اگر شما خارج از بازه فوق، مدارک خود را ارسال نمایید، به درخواست شما ترتیب اثر داده نخواهد شد. بنابراین حتما به بازه های زمانی ارسال مدارک دقت فرمایید.

3. مشکلات رایج اخذ ویزای استارت آپ: عدم مراجعه حضوری به کنسولگری کانادا

درخواست اخذ ویزای استارت آپ کانادا از دو طریقِ مراجعه آنلاين و حضوری به کنسولگری، امکان پذیر است. معمولا به درخواست هایی که از طریق مراجعه حضوری ارائه می شوند، در مدت زمان کوتاه تری ترتیب اثر داده خواهد شد. بنابراین بهتر است تا درخواست اخذ ویزا را آنلاين ارسال نکنید و به صورت حضوری به کنسولگری مراجعه نمایید.

 برای اخذ ویزای استارت آپ، باید مدارک خود را در بازه زمانی مشخص شده از سمت دولت کانادا، ارسال نمایید.

4. مشکلات رایج اخذ ویزای استارت آپ: عدم توانایی در اثبات طرح تجاری

دولت کانادا باید از عملی بودن طرح شما برای راه اندازی یک استارت آپ، اطمینان حاصل کند. در صورتی که طرح شما عملی نباشد، ویزای استارت آپ کانادا صادر نخواهد شد. بنابراین حتما طرح خود را به گونه ای ارسال نمایید که مورد تایید مراجع مربوطه قرار گیرید. در این زمینه می توانید از موسسه های مهاجرتی کمک بگیرید.

 

 مطالب پیشنهادی:

استارتاپ ویزای کانادا

ویزا و اقامت سرمایه گذاری کانادا

> شرایط ویزای کانادا

> اقامت دائم کانادا

وکیل مهاجرت

ویزای تحصیلی کانادا

درآمد مشاغل در کانادا

25 شغل برتر کانادا

 

 

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده،ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند.
بدیهی است برداشت و مشورت‌های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی توصیه می‌شود.
مدیریت و همکاران این مجموعه مسوولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسوولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


حمید مردی :

سلام باتوجه به اینکه نزدیک به 40 در صد کل پرونده های استارت آپ کانادا مربوط به ایران است و 60 در صد دیگر کل دنیا این موضوع شک بر انگیز نیست؟ در ضمن به نظر می رسد 25 در شکست استارت آپ های کانادا مربوط به ایرانیها است یعنی حدود 75 در صد ایرانی ها ریجکت می شن آیا شما تضمینی در این خصوص دارید

تعداد بسیار زیادی بیزینس های کپی و پلن های بی کیفیت به اداره مهاجرت ارسال می شود که دقیقا از افرادی است که مدعی ویزای تضمینی هستند و وکیل یا مشاور رسمی مهاجرت کانادا نیستند. در ابتدای مطلب هم عنوان شده که این برنامه مهاجرتی برای همه مناسب نیست و تعداد محدودی پذیرفته می شوند.

رضا رضایی مهر :

با سلام سوال من در رابطه با ویزای استارت اپ هست من طرحی رو در ایران ثبت اختراع کردم و میخوام بدونم چجوری میتونم طرحم رو به کانادا معرفی کنم و اینکه ایا امکان داره از طرح کپی برداری بشه داخل کانادا بعد از معرفی طرحم؟ و اینکه چجوری میتونم لیستی از طرح هایی که استارت اپ گرفتن رو ببینم تا با طرحم مقایسه کنم؟

باید با شرکتهایی که لیست آنها در سایت اداره مهاجرت اعلام شده است مکاتبه کنید. بله امکان کپی هم وجود دارد.

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.