وی اف اس


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۰۹/۱۱

 

معرفی شرکت وی اف اس گلوبال- vfs global

برای بسیاری از افراد که قصد گرفتن ویزا دارند، شاید این سوال پیش بیاید که وی اف اس گلوبال (VFS Global) چیست. شاید برایتان جالب باشد که بدانید وی اف اس گلوبال یک شرکت بین‌المللی است که خدمات ویزا را در سطح دنیا به شکل راحت‌تر انجام می‌دهد.

این شرکت خدمات مختلفی را در زمینه تنظیم اسناد و مدارک ویزا انجام می‌دهد بدون اینکه در رد کردن درخواست ویزا یا قبول آن دخالتی داشته باشد. در واقع کمپانی وی اف اس گلوبال نماینده سفارت خانه‌ها در بیش از 130 کشور دنیا است که متقاضی دریافت ویزا قبل از ارائه درخواست خود به سفارت مربوطه، لازم است به آن مراجعه کند. کار اصلی این شرکت تنظیم مدارک و تشخیص هویت فرد مورد نظر است.

این خدمات در سطح جهانی توسط این شرکت ارائه می شود که البته جدا از هزینه درخواست ویزا از سوی سفارت، هزینه بیشتری را بر متقاضی ویزا تحمیل می‌کند. البته خب این روش هم مزایا خاص خود را خواهد داشت و برای کسانی که می‌خواهند سرعت دریافت ویزا آن‌ها بالاتر برود مناسب خواهد بود.

در اصل با برون‌سپاری خدمات ویزا به چنین شرکتی، علاوه بر سرعت انجام کار، شاهد نظم و دقت بیشتر آن هم هستیم. در کنار شرکت وی اف اس برخی دیگر از کمپانی‌های کارگزار هم هستند که خدماتی مشابه این شرکت انجام می‌دهند. از جمله شناخته شده‌ترین آن‌ها می‌توانیم شرکت ویزا متریک را نام ببریم.

 آشنایی با وی اف اس گلوبال

خدمات شرکت وی اف اس گلوبال (VFS Global)

 

اگر یکبار به خارج از کشور سفر کرده باشید، حتما با دردسرهای دریافت ویزا و مشکلاتی که در سفارت‌خانه‌ها وجود دارد، آشنا هستید. مشکلاتی که حتی می‌توانند برای شما دردسرساز شوند. زمان طولانی برای گرفتن وقت سفارت، تاثیر مشکلات سیاسی بر سفارت از جمله به تعطیلی کشیدن آن و شلوغ بودن روند کار برخی از کنسولگری‌ها از جمله مشکلاتی است که یک متقاضی دریافت ویزا با آن مواجه است.

برای حل این مشکلات، برخی از کنسولگری‌ها از یک شرکت دیگر برای ارائه خدمات خود کمک می‌گیرند. برای مثال ویزا متریک نماینده کنسولگری آلمان در ایران برای خدمات تسهیل ویزا است.  همچنین کمپانی وی اف اس گلوبال هم یکی از این شرکت ها است که پروسه رسیدگی به پرونده‌ها در سفارت هایی که با حجم درخواست بالایی مواجه هستند را بهبود می‌دهد.

برای اینکه از خدمات این شرکت بهره مند شوید، باید پس از ارائه درخواست اولیه خود به کنسولگری مربوطه، مدارک و اطلاعات لازم را برای دفترVFS Global ارسال کنید. همانطور که گفتیم یکی از خدمات اصلی این شرکت، تشخیص هویت است. به همین علت هنگام ارائه این خدمت برای دریافت اثر انگشت و تصویر چهره خود باید به شکل حضوری به نماینده این شرکت در ایران مراجعه کنید. از جمله خدمات این شرکت به متقاضیان دریافت ویزا می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • دریافت و بررسی اسناد و مدارک شخص متقاضی دریافت ویزا
  • دریافت مدارک مربوط به بیمه مسافرتی و دعوتنامه در صورت وجود
  • ثبت اطلاعات Biometrics از جمله چهره‌نگاری
  • بررسی، ثبت و تایید هویت شخص متقاضی
  • بررسی فرم‌ها درخواست ویزا توسط شرکت وی اف اس و ارائه آن به سفارت برای تعیین وقت سفارت در صورت تایید مدارک

 

اگر به دنبال انجام انگشت نگاری برای درخواست ویزای کانادا هستید؛ می توانید آموزش رایگان دریافت وقت انگشت نگاری در وی اف اس را مطالعه نمایید.

 

 با وی اف اس گلوبال آشنا شوید

نمایندگی شرکت VFS Global در ایران

 

برای ارائه درخواست ویزا باید اول به نمایندگی شرکت وی اف اس گلوبال (VFS Global) در تهران بروید و مدارک خود را ارائه کنید. برای این کار در ابتدا باید وارد وب‌سایت این شرکت به آدرس Vfsglobal.com شوید و مبدا خود یعنی ایران و کشور مقصد را انتخاب کنید. در مرحله بعد به شما زمان حضور در دفتر این شرکت در ایران داده می شود که باید با مدارک خواسته شده در روز و ساعت تعیین شده حضور داشته باشید.

در مرحله بعد اسناد و مدارک و تشخیص هویت بیومتریک انجام شده و در صورت تایید وقت سفارت به شخص متقاضی داده می شود. آدرس دفتر شعبه تهران این شرکت میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی، کوچه ی عرفی شیرازی، پلاک 49 است. همچنین یکی دیگر آدرس‌های این شرکت در خیابان پاسداران، میدان هروی، خیابان موسوی (گلستان پنجم)، مجتمع هروی سنتر، طبقه چهارم است.

 

مطلب پبشنهادی: گرفتن وقت سفارت فرانسه

 

خدمات VIP شرکت وی اف اس گلوبال

 

علاوه بر خدمات معمولی که شرکت وی اف اس برای دولت‌ها و افراد در نظر دارد، افراد متقاضی می توانند با پرداخت یک هزینه مازاد بر هزینه اولیه از خدمات وی آی پی این شرکت در تهران بهره مند شوند. ناگفته نماند که این خدمات شامل هیچ‌گونه تضمینی برای قبولی اسناد و مدارک شما برای دریافت ویزا نخواهد بود.

  • استفاده از خدمات کپی
  • خدمات عکسبرداری در محل شرکت
  • استفاده از سرویس اس ام اس
  • استفاده از خدمات پیک

هر یک از این خدمات به شکل جداگانه با یورو محاسبه خواهند شد و به ترتیب 50/0 یورو برای هر صفحه کپی، 9 یورو برای هر چهار قطعه عکس، 3 یورو برای اطلاع از درخواست از طریق پیامک و 10 تا 14 یورو برای خدمات پیک دریافت می‌شود.

 دریافت ویزا با vfs

اسناد لازم برای شرکت وی اف اس گلوبال (VFS Global)

 

اگر قصد دریافت ویزا شینگین را دارید، می توانید از طریق این شرکت درخواست خود را ارائه دهید. از جمله کشورهایی که سفارت آن‌ها خدمات ویزا خود را از طریق وی اف اس برون سپاری می‌کنند، می‌توانیم به کشورهای اروپایی انگلیس، فنلاند، مجارستان، چک، نروژ، دانمارک، هلند، فرانسه، یونان، نیوزلند، قبرس، اتریش و بلژیک اشاره کنیم.

البته علاوه بر کشورهای اروپایی برخی از کشورهای دیگر هم از خدمات این شرکت برای خدمات تسهیل ویزا خود استفاده می‌کنند. برای ارائه درخواست به این شرکت باید اسناد و مدارک زیر را جمع آوری کنید و هنگام حضور در شرکت آن‌ها را ارائه دهید.

  • فرم کامل شده درخواست ویزا
  • ارائه گذرنامه معتبر شینگن
  • ارائه دو قطعه عکس جدید
  • ارائه ویزا یا پاسپورت بلا استفاده، قدیمی و باطل در صورت وجود
  • اثبات ملیت با ارائه مدارک
  • ارائه رضایت والدین برای افراد زیر 18 سال به همراه کپی اسناد مربوط به تولد و مدارک شناسنامه ترجمه شده وی
  • اسناد مربوط به گواهی اشتغال و تمکن مالی
  • مجوز کسب و کار خود اشتغالی در صورت وجود
  • ارائه مدارک چند ماهه اخیر واریز فیش حقوقی
  • اطلاعات مربوط به حساب بانکی در چند ماه گذشته
  • اسناد مربوط به بیمه تامین اجتماعی

 

مطلب پیشنهادی: آموزش ثبت نام ویزای توریستی فرانسه

 

چه خدماتی در شرکت وی اف اس قابل ارائه نیست؟

 

اگرچه قبلا به این موضوع اشاره کردیم، اما باز هم لازم است که تاکید کنیم که شرکت وی اف اس گلوبال (VFS Global) هیچ‌گونه تضمینی برای دریافت گذرنامه از سوی سفارت مربوطه ندارد. این شرکت حتی هیچ مشاوره‌ای در این زمینه به متقاضیان دریافت ویزا ارائه نخواهد داد.

تنها وظیفه این شرکت تایید صحت اطلاعات دریافتی از سوی شما به کنسولگری کشور مورد نظر است. این کار هم به نفع متقاضی و هم به سود کنسولگری خواهد بود؛ زیرا سرعت کار را بالا برده و باعث پیشرفت روند کار دریافت ویزا روی نظم و دقت خواهد شد. تمامی مراحل تایید یا رد صلاحیت توسط خود سفارت و نه شرکت وی اف اس گلوبال انجام خواهد شد.

نکته قابل توجه این است که باید حتما درخواست خود را از طریق وب سایت رسمی این شرکت ارائه دهید؛ زیرا هیچگونه شرکت یا دفتر واسطه‌ای برای ارائه خدمات آن وجود نخواهد داشت. دیگر نکته قابل توجه روزهای تعطیلی این دفاتر مطابق با تعطیلی‌های رسمی سالنامه میلادی و شمسی است که فرد متقاضی باید برای حضور در دفتر در نظر بگیرد.

نکات حضور در شرکت vfs 

 

هنگام حضور در دفتر وی اف اس چه نکاتی باید رعایت شود؟

 

علاوه بر اینکه باید طبق زمانبندی مشخص شده در دفتر شرکت حضور پیدا کنید، باید از به همراه داشتن یک سری وسایل که ممنوع است، نیز خودداری کنید. برای مثال  حمل هرگونه جسم تیز و برنده یا سلاح سرد و گرم و مواد قابل اشتعال و انفجار و بردن به این دفتر غیر مجاز و ممنوع است.

از به همراه داشتن هر گونه تجهیزات الکترونیکی مثل لپ‌تاپ یا دوربین و دستگاه‌های ضبط صدا خودداری کنید. هیچ گونه کیف، چمدان یا ساکی به جز کیسه حاوی مدارک را هنگام ورود به این شرکت با خود به همراه نداشته باشید. این کیسه نباید پارچه‌ای یا زیپ‌دار باشد و جنس آن باید پلاستیکی باشد. بسته‌هایی که به هر شکل مهر و موم شده‌اند را نباید وارد دفتر شرکت گلوبال کنید.

 

به روز رسانی مهم در فرآیند مجوز اقامت بیومتریک، vfs global تهران، شریک رسمی اداره ویزا و مهاجرت بریتانیا

از تاریخ 10 اکتبر 2022، نامه های مجوز اقامت بیومتریک (BRP) از طریق ایمیل صادر می شود. بدین معنی که دیگر نامه فیزیکی برای این منظور صادر نمی شود. دقت نمایید در فرم درخواست ویزای آنلاین خود، آدرس ایمیل معتبری ارائه نمایید.

اگر ایمیل شخص ثالثی، مانند آژانس مسافرتی را در برنامه اصلی تان استفاده کرده اید، مطمئن شوید که وی نامه مجوز اقامت بیومتریک را با شما به اشتراک می گذارد. توجه داشته باشید ارائه نامه BRP رایگان است و نیازی نیست هزینه ای بابت آن بپردازید.

 

زمان‌بندی ماه رمضان، vfs global تهران، شریک ارائه خدمات قراردادی برای اداره امور مهاجرتی استرالیا

این مرکز تصمیم دارد از تاریخ 23 مارس تا 20 آوریل 2023 به طور آزمایشی ساعات کاری ماه مبارک رمضان را رعایت کند. لطفاً با توجه به این به ‌روزرسانی، بازدید آتی خود از مراکز وی اف اس گلوبال در این مدت را مطابق با ساعت کاری ماه رمضان، برنامه‌ریزی کنید. برای اطلاع از آخرین به ‌روزرسانی ‌ها به وب‌ سایت این مرکز مراجعه کنید.

 

وی اف اس گلوبال

 

ارائه خدمات  بیومتریک، وی اف اس گلوبال تهران، کارگزار رسمی سفارت فرانسه

از تاریخ 1 ژانویه 2022، کلیه متقاضیان ایرانی دارای ویزای شینگن صادر شده توسط سفارت فرانسه از سال 2018 به بعد، از ثبت انگشت نگاری برای درخواست ویزای اقامت کوتاه مدت معاف می باشند. متقاضیان می بایست کپی ویزای قبلی خود را هنگام ثبت درخواست ویزای جدید در پرونده شان ارائه نمایند. توجه داشته باشید این معافیت در صورتی است که ویزای شینگن توسط کشور فرانسه صادر شده باشد. چنانچه ویزای شینگن قبلی تان توسط سایر کشورهای محدوده شینگن صادر شده باشد، معافیت بیومتریک اعمال نمی شود. برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت این مرکز مراجعه نمایید.

 

جمع‌بندی

در این مطلب آموزشی به معرفی شرکت وی اف اس گلوبال (VFS Global) پرداختیم و خدمات ارائه شده توسط آن را مورد بررسی قرار دادیم. اگر دوست ندارید که با دردسرهای دریافت ویزا مثل شلوغی سفارت و یا وجود مشکل در پرونده ها و اسناد مواجه شوید، می‌توانید از خدمات برون سپاری شده سفارت‌ها توسط شرکت VFS استفاده کنید. با استفاده از این خدمات کار شما با دقت و سرعت بهتری انجام می‌پذیرد، هر چند که باید در قبال انجام این خدمات هزینه هایی را هم متحمل شوید.

 

 

مطالب پیشنهادی:

ویزای تحصیلی کانادا

درباره تحصیل در کانادا همه چیز بدانید

 

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده،ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند.
بدیهی است برداشت و مشورت‌های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی توصیه می‌شود.
مدیریت و همکاران این مجموعه مسوولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسوولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.

 

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما


سوالات متداول


آیا شرکت وی اف اس گلوبال در تایید و یا عدم تائید ویزا تصمیم می گیرد ؟

جهت تائید و یا عدم تائید دریافت ویزا تصمیم گیرنده نهایی سفارت مربوط به کشور مقصد می باشد و vfs global هیچ نقشی در این تصمیم گیری ندارد.

پس از ارئه مدارک به وی اف اس گلوبال چگونه روند کار را پیگیری نماییم؟

بعد از ارائه مدارک لازم و تشکیل پرونده در این کارگزاری به شما رسیدی داده می شود که دارای یک کد پیگیری است. می توانید از طریق سایت VFS با وارد کردن کد پیگیری و نام خانوادگی از پروسه پرونده خود آگاه می شوید.

برای دریافت ویزا از چه کشور هایی باید به مراکز وی اف اس گلوبال مراجعه کرد؟

اکثرا برای دریافت ویزا از کشورهای اروپایی عضو شینگن و همینطور کشور های آسیایی مانند فنلاند، اتریش، هلند، فرانسه، دانمارک، نروژ و ... به مراکز وی اف اس گلوبال جهت انگشت نگاری و ارائه مدارک مراجعه می کنند.


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


Sharifullah :

سلام اگر تاریخ آپیند منت گذشته باشد پرونده بسته میشود مثلان از ما 1 هفته میشود گذشته از تاریخ که vfc برای مان داده بود

Abdullmateen safari :

چیگونه میتوانم ثبت نام کنم

Abdullmateen safari :

چیگونه میتوانم خودرا ثبت نام کنم میشه معلومات بدهید

ندا :

با سلام برای ویزای دیداری اقوام و کوتاه مدت دانمارک چه مدارکی باید ترجمه شود و آیا مهردادگستری برای مدارک ترجمه شده مورد نیاز است ؟

janAhmad mohamadi :

با چه شرایط میتوانم به کانادا پناهنده شوم

فعالیتی در خصوص پناهندگی نداریم.

فرزانه :

برای ویزای هلند چه مدارکی را باید ترجمه کنیم ؟ و ایا مهر دادگستری برای مدارک ترجمه شده نیاز است ؟ کسانی که بیمه بیکاری میگیرند و فیش حقوقی ندارند چه مدرکی باید ارایه بدهند؟

با درود

لیست مدارک در صفحه مدارک شنگن عنوان شده و اگر بیکار هستید شانس خوبی برای ویزای هلند ندارید.

پریسا :

سلام و خسته نباشید برای ویزای کوتاه مدت آیا نیاز هست مدارک ترجمه شده مهر دادگستری و وزارت امور خارجه رو داشته باشه یا فقط مهر مترجم کافی هست؟ و فرمت عکس مورد نیاز برای مدارک چند است? و آیا برای ویزای فرانسه ترجمه باید فرانسه باشد یا انگلیسی هم مورد قبول هست ممنون

با درود 

دارلترجمه کافیست

مصطفی هوشیاری پور :

سلام تصمیم دارم برای اخذ اقامت فرانسه از طریق تمکن مالی اقدام کنم لطفا راهنمایی فرمایید چگونه شروع کنم. متشکرم

با درود 

به صفحه تمکن مالی فرانسه مراجعه بفرمایید. اطلاعات به صورت کامل نوشته شده.

فیروزه رحیمی :

سلام وقت بخیر سوالم این بود که آیا بعداز ایمیل قبولی از طرف VFS Global همه ایمیل و ویزه توی خود ایمیل شخص میاد یا باید بازهم مراجعه کنی به دفتر

از طریق ایمیل 

Ghawsuddin Arash Parwan :

سلام تقدیم میکنم به شما و کارمندان محترم شما باید بگویم من در ماه نومبر سال 2021 از طریق دفتر وی اف اس در خواست ویزه انگلیس را داده بودم و یک فورم را خانه پری بعدا برایم یک رفرنس نمبر آمد و من هم بخاطر انتر یو دفتر وی اف اس در اسلام آباد پاکستان را انتخاب نمودم و من حالا آمدم به دفتر وی اف اس در اسلام آباد از اینکه من به زبان اردو بلدیت کامل ندارم و همینقدر فهمیدم که کارمند وی اف اس به گفت که این رفرنس نمبر فقد برای یک شخص و یا متقاضی میباشد در حالیکه من همراه فامیل میباشم یعنی تعداد ما جمعا 3 تا است حالا من نمیدانم که برای بقیه اعضای فامیل فورم جدید خانه پری نمایم یا خیر و آ یا همین یک رفرنس نمبر برای هر سه ما بس است منتظر رهنمای شما هتسم با حرمت

مژگان رفیعی زاد :

برای کشور دانمارک درخواست ویزای کار (جاب آفر) دارم.فرمهای مربوطه به اداره مهاجرت دانمارک ارسال و مبالغ تعیین شده نیز پرداخت شده .پرینت فرمهای ایمیل شده و رسید پرداخت را دارم.برای انجام بیومتریک از vfs وقت گرفته ام. مدارک مورد نیاز برای ارائه در زمان حضور در شرکت را میخواستم بدونم. سپاسگزارم

Haroon Ahmadi :

سلام خانم /آقا میخاستم بپرسم آیا شما وقت انترویو به سفارت برزیل گرفته میتانید یا خیر؟ لطفا معلومات دهید با تشکر هارون احمدی

الهه خدایار :

سلام. من هنگام ارایه ی مدارک یک رسید دریافت کردم .ولی گم شده. هنگام دریافت ویزا و پاسپورت ارایه ی این رسید لازمه یا فقط شناسنامه و کارت ملی کافیست?

رسید جهت تاییده دریافت اطلاعات شماست.

محمود :

سلام خسته نباشید . در هنگام اخذ وقت از وی اف اس گلوبال ، رفرنس نامبر میخواد در هنگام تکمیل فیلدها ، در قسمت رفرنس نامبر چه بنویسیم ؟ ممنونم

به صفحه آموزش ثبت نام رایگان vfs مراجعه بفرمایید

Danial :

سلام ببخشید من یه سوال دارم من افغانم و از کشور فرانسه دعوت نامه دارم همه مدارکم تکمیل است قرار ملاقات هم گرفتم اما دو ماه بعد ریزرو کردن ولی من نمیتانم تا او تاریخ منتظر باشم چون تاریخ دعوت نامه من رد میشه آیا وقت vip هم میتانم برم بگیرم از شرکت vfs ؟

ایمیل بزنید و مشکلتون رو مطرح کنید

حمیدرضا هنرجو :

سلام. برای اخذ ویزای توریستی آفریقای جنوبی از کجا باید شروع کنم؟ اطلاعات سایتها گمراه کننده است.

در حیطه این کشور فعالیت نداریم

samere :

با عرض سلام و ادب در صورت امکان میخواستم بدونم برای درخواست ویزای کاری کشور اتریش (جاب آفر دارم) مدارک مورد نیاز برای این نوع ویزا چیست؟

باید بتوانید یک کارفرمای واجد شرایط اهدای جاب آفر پیدا کنید که رزرومه شما را تایید کند

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.