اداره مهاجرت کانادا


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۰۶/۱۸

برای استفاده و اطلاع از خدمات مهاجرت کانادا می توانید به صفحه تماس با ما یا برای مشاوره تخصصی می توانید به صفحه مشاوره مهاجرت مراجعه بفرمایید.

می خواهید درباره اداره مهاجرت کانادا اطلاع کسب کنید؟ آیا به دنبال آدرس این نهاد هستید؟ اداره مهاجرت کشور کانادا مانند اداره مهاجرت هر کشوری دیگر مسئول نظارت بر مهاجرین بین المللی به سمت کشور خود است.

در اصل وظیفه این اداره، کنترل افراد و ورود خروج متقاضیان مهاجرت به این کشور است. اداره مهاجرت این کشور از طریق سفارتخانه های خود دفاتر ویزا کنسولگری ها را راه اندازی می کند تا به وسیله آن ها وظایف خود را به خوبی انجام داده و در کوتاهترین زمان، پاسخگوی درخواست متقاضیان مهاجرت این کشور باشد.

از جمله کارهایی که این اداره بر عهده دارد، می توانیم به انجام فعالیت های مربوط به مهاجرت موقت و دائم متقاضیان، ارائه ویزای بازدیدکننده، ارائه مجوز کار کانادا و انجام کارهای مربوط به پناهندگان کانادا و اسکان آن ها اشاره کنیم. دفاتر مهاجرت خارج از کشور کانادا با ارائه الزامات به متقاضیان سفر و مهاجرت به کانادا با دریافت مدارک با اجازه ای که از سوی اداره مهاجرت کانادا دارند، اقدام به صدور ویزا به این افراد می کنند.

اداره مهاجرت کشور کانادا مطابق با سیاست های ملی و شهروندی اجازه اقامت، کار و یا تحصیل را از طریق کنسولگری های خود برای متقاضیان صادر می کند. این مجموعه به طور کلی کار نظارت، ردیابی و در موارد لازم دیپورت مهاجران غیرقانونی این کشور را بر عهده دارد.

 

اداره مهاجرت کانادا

 

معرفی وب سایت های رسمی اداره مهاجرت کانادا

هر فرد متقاضی مهاجرت می تواند به دو شکل کارهای مربوط به دریافت ویزای خود را انجام دهد. یکی اینکه خود اقدام کند و دوم اینکه از طریق یک وکیل حرفه ای و آشنا با قوانین کانادا کار مهاجرت خود را پیش ببرد. مطمئنا روش دوم انتخاب عاقلانه تری خواهد بود. خصوص اگر تیم مهاجرتی مورد نظر از تجربه زیادی در این زمینه برخوردار باشد.

به هر صورت متقاضی از هر روشی که اقدام کند یا خود شخص یا وکیل او باید اسناد و مدارک مربوط به مهاجرت خود را در سایت اداره مهاجرت کشور کانادا آپلود کنند. اگر شما هم به دنبال پیدا کردن آدرس سایت این دفتر هستید، می توانید از طریق یکی از دو نشانی canada.ca و cic.gc.ca به این اداره دسترسی داشته باشید. شما در این سایت پروفایل شخصی خود را خواهید داشت که می توانید از طریق آن برخی از کارهای مربوط به ویزای مهاجرتی خود را پیگیری کنید.

 

آدرس دفاتر اداره مهاجرت کانادا

کشور کانادا خدمات مهاجرتی خود را از طریق شبکه های جهانی به نقاط مختلف دنیا ارائه می کند. اگر قصد دارید که به منظور انجام کارهای مربوط به مهاجرتی و پناهندگی از الزامات لازم دفتر ویزا منطقه خود باخبر شوید، باید از طریق آدرس های ذکر شده اقدام کنید.  

اداره مهاجرت کانادا در هر کشور دفتر مختص به متقاضیان همان کشور را ایجاد کرده است. اما بنا به دلایلی برخی از کشورها به شکل مستقیم با این دفتر در کانادا در ارتباط نیستند. برای مثال در کشور ما هیچ دفتری مسئولیت سفر و مهاجرت متقاضیان ایرانی به کشور کانادا را بر عهده ندارد.

اما جای هیچگونه نگرانی نیست؛ چون متقاضیان می توانند از طریق سفارت و کمک کنسولی کانادا در آنکارا ترکیه اقدام به انجام کارهای مربوط به مهاجرت خود به کانادا کنند.

اگر قصد کمک های اضطراری و غیر اضطراری کنسولی کانادا را دارید، می توانید با استفاده از آدرس های زیر یا شماره تلفن مربوطه با کنسولگری این کشور در ترکیه ارتباط برقرار کنید و کار خود را انجام دهید.

آدرس دفتر کنسولگری کانادا در آنکارا ترکیه: Cinnah Caddesi No. 58، Çankaya 06690

تلفن: 90 (312) 409-2700

پست الکترونیک: ANKRA-Consular@international.gc.ca

آدرس سایت : http://www.turkey.gc.ca/

 

معرفی وب سایت های رسمی اداره مهاجرت کانادا

 

درخواست مهاجرت ایرانیان به اداره مهاجرت کانادا

ایرانیانی که قصد دارند از کانادا دیدن کنند، باید اجازه موقت را با استفاده از ویزای مورد نظر کانادا دریافت کنند. همانطور که گفتیم این ویزا یا سایر ویزاهای تحصیلی، کاری، مهاجرتی و پناهندگی از طریق کنسولگری کانادا در ترکیه برای متقاضیان ایرانی صادر می شود.

حتی در صورتی که به متقاضیان ویزای موقت داده شود، اما این به معنای تضمین اجازه دیدن از کشور کانادا نحوهد بود. برای واجد شرایط بودن باید حتما الزامات زیر را رعایت کنند تا بتوانند رضایت افسر ویزا را جلب کنند.

  • ارائه اطمینان به افسر ویزای کانادا در ترکیه، نسبت به خروج به موقع از کانادا حتی قبل از سررسید ویزا
  • اثبات توانایی مالی برای سفر یا زندگی و تحصیل در کانادا (این مورد شامل خود فرد و اعضای خانواده او می شود.)
  • ارائه اطمینان به افسر کانادایی از عدم داشتن مشکلات امنیتی و ایجاد خطر برای کانادا
  • ارائه شواهد مبنی بر سلامت جسمی
  • عدم داشتن سوسابقه و مشکلات کیفری

 

مطلب پیشنهادی : معرفی شرکت وی اف اس گلوبال-vfs global

 

درخواست مهاجرت ایرانیان به اداره مهاجرت کانادا+ آدرس وب سایت ها

شاید کنجکاو باشید که علاوه بر سفارت کانادا در ترکیه برای دسترسی به اداره مهاجرت کانادا، سایر کنسولگری های کانادا در کشورهای همسایه ایران در کجا واقع شده اند. در ادامه اسم کشور مورد نظر، آدرس کنسولگری، آدرس ایمیل و وب سایت آن را برای شما ذکر خواهیم کرد.

 

آدرس سفارت کانادا در عراق

نشانی: محل سبز بغداد

تلفن: (+964) 783 303 5357

پست الکترونیک: وجود ندارد.

آدرس سایت: -

 

آدرس سفارت کانادا در افغانستان

نشانی: کابل، وزیر اکبرخان، خیابان 15، پلاک 256

سفارت کانادا در افغانستان به طور موقت فعالیت خود را به حالت تعلیق درآورد.

کانادایی‌هایی که به کمک کنسولی در افغانستان نیاز دارند، باید با مرکز نظارت و واکنش اضطراری 24 ساعته در اتاوا تماس بگیرند:

تلفن: 613-996-8885
ایمیل: sos@international.gc.ca
پیامک: 613-686-3658

پست الکترونیک: kabulcs@international.gc.ca

آدرس سایت: http://www.international.gc.ca/

 

آدرس سفارت کانادا در افغانستان

 

مطلب پیشنهادی : اسکیل ورکر کانادا

 

 آدرس سفارت اداره مهاجرت کانادا در ارمنستان

آدرس: روسیه، مسکو، 23 Starokonyushenny Pereulok 119002

تلفن: 7 (495) 925-6000

پست الکترونیک: MOSCOCONSULAR@international.gc.ca

آدرس سایت: http://www.russia.gc.ca/

 

آدرس سفارت کانادا در ترکمنستان

آدرس: ترکیه، آنکارا، Cinnah Caddesi No. 58، Çankaya 06690

تلفن: 90 (312) 409-2700

پست الکترونیک: ANKRA-Consular@international.gc.ca

آدرس سایت: www.turkey.gc.ca

 

آدرس سفارت اداره مهاجرت کانادا در پاکستان

آدرس: اسلام آباد، منطقه دیپلماتیک G-5

تلفن: 92 (51) 208-6000

پست الکترونیک: isbad-cs@international.gc.ca

آدرس سایت: www.pakistan.gc.ca

 

آدرس سفارت کانادا در جمهوری آذربایجان

آدرس: ترکیه، آنکارا، Cinnah Caddesi No. 58، Çankaya 06690

تلفن: 90 (312) 409-2700

پست الکترونیک: ANKRA-Consular@international.gc.ca

آدرس سایت: www.turkey.gc.ca

 

آدرس سفارت کانادا در جمهوری آذربایجان

 

وظایف اداره مهاجرت کانادا

اداره شهروندی، پناهندگی و مهاجرت کانادا وظیفه تسهیل ورود مهاجران را برعهده دارد و از پناهندگان محافظت میکند. این ارگان برنامه هایی را برای کمک به تازه واردان مقیم کانادا نیز ارائه میدهد. همچنین اعطای تابعیت کانادا و اسناد مسافرتی مانند پاسپورت (برای شهروندان کانادا) برعهده اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا است.

 

وظایف پلیس مهاجرت

افسران شهروندی و مهاجرت کانادا وظیفه بررسی درخواست های مهاجرت، شهروندی و ویزا را برعهده دارند. آن ها با متقاضیان مصاحبه می کنند تا ببینند آیا برای پذیرش، اقامت یا سفر در کانادا واجد شرایط هستند یا خیر. همچنین در صورت مهاجرت غیرقانونی وظیفه بررسی و دیپورت افراد را برعهده دارند.

اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا که به IRCC مشهور است، انتخاب مهاجران را نیز برعهده دارد. برای این کار لازم است امتیازات افراد و انطباق آن ها با سیاست های مورد نظر این کشور مورد بررسی قرار گیرد. صدور ویزا و اعطای تابعیت نیز از جمله وظایف IRCC است.

 

مهاجرت کانادا

 

کدام کشور برای تکمیل مراحل مربوط به دریافت ویزای مهاجرت کانادا بهتر است؟

برای آن که بتوانید مراحل مربوط به مهاجرت کانادا را تکمیل نمایید لازم است برای انگشت نگاری به یکی از کشورهای همسایه ایران سفر کنید. در این صفحه اطلاعات تماس و آدرس سفارت خانه های کشورهای همسایه قرار گرفته است. اما کدام یک برای شما بهتر است؟

توجه داشته باشید که شرایط همه افراد یکسان نیست به همین دلیل نمیتوان توصیه واحدی را به همه پیشنهاد کرد. اما مطابق تجربه ایرانیان آنکارا و ارمنستان بهترین انتخاب هستند.

از طرفی این کشورها توریستی هستند و سفر به آن ها میتواند تجربه دلپذیری را برای شما به ارمغان بیاورد. به علاوه مراجعه به مراکز VAC در این کشورها نسبت به کشورهایی همچون امارات هزینه کمتری به دنبال خواهد داشت.  توجه داشته باشید که در ترکیه علاوه بر آنکارا میتوانید به مرکز vac در استانبول نیز مراجعه فرمایید.

 

حرف آخر...

در این مطلب به بررسی اداره مهاجرت کانادا و راه های دسترسی آن در کشورهای مختلف سخن گفتیم. اگر شما هم قصد دارید به کانادا سفر کنید، یا به دلایل متعددی می خواهید ویزای کار کانادا، تحصیلی یا اقامت دائم این کشور را بگیرید، حتما نیاز به یک مشاوره حرفه ای خواهید داشت. وکلای مهاجرتی باسابقه ویزا 724 منتظر تماس شما هستند. از راه های معرفی شده در سایت با ما ارتباط بگیرید.

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما


سوالات متداول


آدرس سفارت کانادا در ایران کجاست؟

کانادا در هر حال حاضر هیچگونه خدمات کنسولی در ایران ارائه نمی دهد. پس مشخصا دفتر و نمایندگی سفارتی هم در کشورمان ندارد. متقاضیان دریافت ویزای موقت و دائم کانادا، باید درخواست خود را از طریق نمایندگی کنسولگری کانادا در آنکارا ترکیه پیگیری کنند.

از چه طریقی باید با اداره مهاجرت کشور کانادا ارتباط بگیریم؟

برای ارتباط گیری با اداره مهاجرت این کشور، می توانید از طریق دو سایت معتبر آن یعنی canada.ca و cic.gc.ca اقدامات مهاجرتی خود را پیگیری کنید. با استفاده از این سایت های معتبر می توانید از ابتدا از هرگونه اقدامات سودجویانه و کلاهبرداری جلوگیری کنید.


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


Ahmad Zaher Mohammadi :

چطور میتوانم ویزای بشردوستانه کانادا بردست بیاورم

Azizullah fazli :

Hello, I hope you will answer me. I worked in Afghanistan in the cinema and media sector. Now I am in Iran. Can you tell me how to get a Canadian visa?Of course, I have registered for a visa several times on different sites, but unfortunately, I have not received an answer yet, it is really a very bad situation

صمیم :

I can't be a breadwinner to my family because of the situation in Afghanistan, because there is nothing to do, I was surprised, what should I do, that's why I want to immigrate to Canada, thank you very much

Khairullah :

میخام ثبت‌نام کنم‌ده سایت مهاجرت

فریدون سادات :

میخوام برم کانادا چطور ثبت نام کنم

فریدون سادات :

چطور میتوانم ثبت نام نمایم

Masoodgolzada :

مه افغانستانی استم اینجه طالبان اس نمیتانم کار کنم میخایم برای کار بیایم پاسپورت هم ندارم خیلی مشکلات زندگی دارم سن 19 ساله اس

Juma Mohammad :

من میخوایم برم کانادا اون جا زندگی کنم

با سلام و احترام

برای مهاجرت به کانادا باید شرایطتان بررسی شود تا بهترین روش پیشنهاد گردد میتوانید به صفحه تماس باما مراجعه نمائید.

Salartaimurnejhad :

با سلام. خبری مبنی بر طرح جدید از 6 ایالت کانادا برای جذب نیروی کار خارجی از طرف یک شرکت اعلام و تبلیغ شده آیا این صحت دارد؟ و اگر دارد می شود که از طرف شما اقدام کرد؟

با درود 

راجع به شرکت های دیگر نمی توانیم اظهار نظر کنیم.

برای بررسی شرایط مهاجرت کاری می توانید به بالای سایت مهاجرت کاری مراجعه بفرمایید.

حمیدرضا آباده/ کهنه سرباز :

درود متولد 1973 / 1352 هستم.دانشگاه مکانیک کاردانی (با تخصص هیدرولیک و پنوماتیک از کمپانی FESTO و از دانشکده هوایی کشور CAO) و سابقه مثبت کار در واحدهای QC و PMدر شرکت‌های تولیدی خودرو و قطعات آن دارم _ در دهه 90 خورشیدی مجددا وارد دانشگاه هنر سروش (صداوسیما) واحد 17 تهران شدم و با معدل 18 در رشته عکاسی حرفه اي تبلیغات (با حفظ برتری کامل در عکاسی )از دانشگاه فارغ‌التحصیل شدم.بنوعی ذاتا عکاس بودم چون بسرعت در جشنواره ها و فستیوال های جهانی موفق به کسب انواع گواهینامه ها و تندیس و لوح های افتخار شدم. دو سال قبل بطور اتفاقی با مجله BURN به مدیریت DAVID ALLEN HARVEY عکاس کهنه کار و استعداد یاب آمریکایی آشنا شدم و پس از تست طولانی مورد نظر وی برای بررسی پرونده و ادامه روند دریافت ویزای آمریکا نیاز به 100$ داشتم که متاسفانه بایکوت شدم و این فرصت طلایی توسط اطرافیان خودم از بین رفت..پس از آن با شرکت در مسابقات قهرمانی عکاسی جهان موفق ظاهر شدم و دهها گواهینامه از معتبرترین وب‌سایت های عکاسی جهان دریافت کردم. ☆ چگونه میتوانم به کشور کانادا مهاجرت کنم؟؟ به توانایی‌های خود در عکاسی و گرافیک حرفه ای در هنر و کالیبراسیون و qc و بسیاری موارد در صنعت(خودرو و دستگاه های صنعتی) باور دارم.. بعنوان فتوژورنالیست/محيط بان حيات وحش در نقاط سردسیر و نیز تیراندازی حرفه ای بعنوان نگهبان (با توجه به همه جوانب مختلف مربوط به حيات وحش و محيط زيست) آشنا و توانایی انجام آنرا با پشتوانه تجاربی که در ارتش بعنوان تکاور ممتاز بدست آوردم دارم. مانع خاصی برای مهاجرت ندارم. و اگر قطعی شود پول مورد نظر برای سفر و رسیدن به آنجا را فراهم خواهم کرد یقینا. لطفا راهنمایی بفرمایید چه کار خاصی و چه زمانی باید انجام دهم. 09127206106. /Hamid Reza Abadeh

با سلام و احترام

برای بررسی شرایط شما و ارائه بهترین روش مهاجرت، به اطلاعات بیشتری نیاز است لطفا به صفحه تماس باما مراجعه نمایید.

Mohammad jafari :

سلام من از افغانستان هستم فعلا در ایران تهران زندگی میکنم من 3 سال کمتر شاید در خواست پناهندگی کانادا داده بودم و درخواستم قبول شده همه چی تکمل است اما ویزای من نیامده هر بار یک ایمل میاد و میگوید باید منتظر باشی لطفا اگر میتواند برایم بگوید من چیکاری انجام بدهم

علیرضا کریمی : من طی 5 سال اخیر مسافرت خارجی نداشتم و دعوتنامه هم امکان گرفتن ندارم.برا ویزای توریستی کانادا شما میتونید برام اقدامی کنید ؟0993*****

با سلام

بله میتوانید، توصیه ما جهت بالا رفتن شانس ویزا، یک سفر شنگن برای تاریخچه سفر می باشد.برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه تماس باما مراجعه نمائید.

Shabnam :

باسلام آیا ایلتس اندیکیتور یا تافل هوم ادیشن مدرک معتبری برای گرفتن امتیاز prهست با خیر

سلام خیر

mostafa :

سلام من به واسطه دختر عموم که مدت 12 ساله ساکن کانادا هستند میتونم دعوتنامه بگیرم ....چطور میتونم از این دعوتنامه جهت مهاجرت استفاده کنم ...آیا امکان پذیر هست ؟؟ در ضمن اگه مقدوره بفرمایید بصورت تقریبی حداقل هزینه دریافت ویزا توریستی (با داشتن دعوتنامه ) چقدر می‌شود؟????

با درود 

صرفا یک دعوتنامه تضمین کننده صدور ویزا نیست باید تمام شرایط شما بررسی شود، برای اطلاع از هزینه ها به صفحه هزینه ویزای توریستی کانادا مراجعه کنید.

ماهان بهنژاد :

من چطور ویزای تحصیلی کانادا اقدام کنم

با درود

در ابتدا باید شرایط شما بررسی شود، به بالای سایت قسمت فرم ارزیابی یا رزرو وقت مشاوره مراجعه نمایید.

کسری باقری پور :

میخواستم درباره ویزای ویزیتوری یا توریستی کانادا بدونم

با درود 

در ابتدا باید شرایط شما بررسی شود 

برای بررسی شرایط می توانید به بالای سایت قسمت رزرو وقت مشاوره یا فرم ارزیابی رایگان مراجعه بفرمایید.

کامران :

بنده مهندس کامپیوتر مسلط به 7 زبان برنامه نویسی فتوشاپ و غیره هستم سن 44 سال 22 سال سابقه کار و بیمه قصد مهاجرت با ویزای کار دارم خواهشمندم راهنمایی بفرمایید

با درود 

برای مهاجرت کاری باید در ابتدا بتوانید از یک کارفرمای واجد شرایط جاب آفر دریافت کنید.

حافظ تقی زاده :

سلام : من دارای ویزای توریستی کانادا هستم با توجه به قوانین جدید چطور می توان مجوز کار وبعد هم اقامت در کانادا اقدام کنم . متشکرم

با درود 

باید وارد خاک کانادا شوید و درخواست ویزای کار را به کارشناسان ویزا724 بسپارید، یا خودتان اقدام کنید.

Mir Abdul Wahab kamal :

سلام ویزه مه امده از سایت ircc من چی کار کنم لطفا بریم معلومات بدهید

با درود 

پاسپورت خود را برای اعمال ویزا ارسال کنید

علی محمدی :

با سلام بنده فارق التحصیل مهندسی نفت مقطع کارشناسی ارشد هستم، خواستم بدونم که میتونم در کانادا شغل پیدا کنم یا خیر؟؟؟؟ و اینکه هزینه مهاجرت به این کشور چقدره و دولت کانادا چه تسهیلات و کمک هایی برای کسانی که میخوان شهروند کانادا باشند و در کانادا کار کنند در نظر میگیره؟؟؟؟؟؟ با تشکر.

Maryam poya :

من افغانی هستم و دوستم در کانادا هست چگونه میتواند مرا کمک کند در قسمت مهاجرت

سعید تحویلیان :

سلام وقت بخیر یه سایتی هست مربوط به اداره مهاجرت کانادا که در اونجا میتونیم امتیاز خودمون رو محک بزنیم و تخصصهای مورد نیاز کانادا رو ببینیم اگر امکانش هست لین دقیق همون صفحه رو محبت کنید سپاس بی پایان

سیدرضاموسوی :

با سلام- آیا امکان اخذ pr قبل از حضور در کانادا و در حین انجام سیکل مهاجرت هست یا نه؟ با تشکر

با درود 

در برخی برنامه های مهاجرتی، اگر شرایطش را داشته باشید، بله. برای بررسی شرایط می توانید داخل سایت فرم ارزیابی تکمیل بفرمایید یا رزرو وقت مشاوره.

میرزا باقری :

باعرض سلام و احترام سوالم این بود که یک تعداد از شهروندان افغانستان کارمند در ارگانهای دولت اسبق بوده ولی نسبت به بحرانی که در افغانستان رخ داد تحت تهدید بلند امنیتی بوده از افغانستان فرار نموده آیا کشور کانادا برای این عهده کدام بر نامه ای مشخص دارد؟ تشکر منتظر جواب تان هستم

Sayed MUKHTAR SARBLAND :

Hello, I really need your help. Hurry up, can you help me?

كيميا شيخان :

سلام وقتتون بخير من براي ويزا توريستي كانادا اقدام كردم الان جوابم اومده اما اكانتم revoke شده نميتونم جواب ببينم شما ميتونين كمكم كنين؟

به اداره مهاجرت ایمیل بزنید

ayubi :

سلام من میخواهم ایمیل آدرس سایت مهاجرت کانادا را دریافت کنم

Arta :

با سلام خدمات شما دوست گرامی سوالی داشتم از خدمتتون ممنون من همسرم 8 ماه هست که از کانادا امده ایران و مقیم و سیتی زن کانادا هست,ما 8 ماه هست که ازدواج کردیم البته ازدواج ما دفترچه ای و 99 ساله هستش که تو ایران بهش میگن صیغه,چون همسرم چون همسرم از ازدواج ایرانی به خاطر ورود و خروج و خیلی مسائل دیگه میترسه,ما 8 ماه هست که با هم زیر یه سقف زندگی میکنیم و عکسهای خانوادگی مون و همه پیام هامون هست ,حلقه ازدواج که برای ادله میگن میخواد ,همسرم به این علت که میگه من ایران نمیمونم و تو هم با من بیا خانمم میخواد برای ویزای من هم اقدام کنه به عنوان همسر ,ممنون میشم راهنماییم کنیدسپاسگذارم

قوانین کانادا تک همسری ست و فقط همسر اول و رسمی

Sina :

سلام وقت بخیر من کارآموز وکالت هستم.24 سال سن دارم.مجرد هم هستم.میخوام بدونم برای مهاجرت به کانادا (یا اگر کشورهای دیگر ارجحیت دارد) از چه روشی میتونم ویزا مهاجرت بگیرم و از کجا باید شروع کنم ممنون از تیم خوبتون

سلام، مهاجرت تحصیلی به شما توصیه می شود

عبدالجلیل "حکیمی" :

سلام خدمت شما تقدیم میدارم . من کارمند دولت استم وخانم بنده هم دریک اداره دولتی وظیفه دارد ودارای 4 فرزند هستیم دو پسر ودو دختر ازاینکه درکشور ما بیکاری وفقر زیاد شده وزمینه کار هم مساعد نیست میخواهیم به کشور کانادا پناهنده گی اخذ کنیم . تشکر شما

فعالیت و اطلاعاتی در خصوص پناهندگی نداریم

یاسمن طهماسبی :

با سلام در رابطه با اکسپرس اینتری سوال داشت اینکه چه زمانی قراره کانادا شروع به برداشتن از توی pool بکنه چون الان تقریبا یک ساله که کاری انجام نشده چه زمانی قراره مجدد انجام بشه ؟

مشخص نیست

Besmellah sharafi :

Greetings and best regards to you, dear, and I am writing a few lines about the information you asked me about. I am a 24-year-old young man and I worked very hard to graduate from the Faculty of Economics. I lost and it hurt a lot these days and the situation in our country is bad and I wished that all the soil was the same and there is no hope for life in Afghanistan because there is no government, all government departments are covered by the Taliban. And everyone is on the run, and I asked you to help me live the life and the hopes that I will achieve. I ask you not to run away from Afghanistan. So please help me get out and not be captured by the Taliban

واصل :

من جان در اففانستان در خطراست

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.