کشورهای بدون ویزا


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۰۶/۲۰

 

لیست کشورهای بدون ویزا برای ایرانیان  

 کشورهای بدون ویزا کدامند و چگونه می توان به آن ها سفر کرد؟

خیلی از هموطنان عزیز به دنبال این هستند که به چه کشورهایی می تواند بدون ویزا سفر کرد، ما در این مقاله قصد داریم تا درمورد اینکه چطوری میتوان بدون ویزا به یک کشور مسافرت کرد صحبت خواهیم کرد و علت آن را نیز به شما خواهیم گفت و در انتهای مقاله می خواهیم درمورد کشورهایی صحبت کنیم که ایرانیان بدون ویزا می توانند به آن سفر کنند.

طبق ارزیابی های بین المللی اعتبار پاسپورت کشورهای مختلف، از 199 رتبه، ایران رتبه 191 و کشورهای سوئد، آلمان، بلژیک، اسپانیا، به ترتیب رتبه 1 تا  4 رده بندی را کسب نموده اند.

بر این اساس اعتبار گذرنامه ایرانی فقط از کشورهای سودان، یمن، سوریه، لیبی، پاکستان، اریتره، عراق و افغانستان بیشتر است.

مطلب مرتبط: ویزای دبی

دارندگان پاسپورت ایرانی می‌توانند بدون نیاز به اخذ ویزا یا با دریافت ویزا در مرز ورودی، به طور موقت و کوتاه مدت وارد 37 کشور شوند که بعضی از آنها در زیر اشاره شده.

* اگر به دنبال راهی برای مهاجرت به کانادا یا آمریکا هستید، شاید مطالب رایگان زیر به شما کمک کند. تمامی مراحل به صورت رایگان و گام به گام آموزش داده شده (بر روی لینک کلیک کنید)

ثبت نام لاتاری آمریکا

درخواست ویزای توریستی کانادا

 

برای مشاهده ویدئو های آموزشی مهاجرت، صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید.



بولیوی (آمریکای جنوبی)؛ صدور ویزا به محض ورود
بولیوی با نام رسمی جمهوری بولیوی کشوری محصور در خشکی، در مرکز آمریکای جنوبی است. پایتخت آن به طور رسمی و در قانون اساسی شهر سوکره ذکر شده اما دولت این کشور در شهر لاپاز مستقر است. جمعیت بولیوی 10 میلیون نفر و زبان های رسمی آن اسپانیایی، کچوآ، آیمارا و 34 زبان دیگر بومی است.

بولیوی

 


لبنان (خاورمیانه)؛ صدور ویزا به محض ورود
نام "عروس خاورمیانه" برازنده لبنان و بیروت است. کشوری که یک سو به کوه و کمر می رسد با بهترین محصولات و سوی دیگرش مدیترانه است با نسیمی خنک و هوایی معتدل. بیشتر آژانس های مسافرتی تور سفر یک هفته ای به بیروت را ارائه می کنند و تقریبا روی هتل چهار ستاره حدود2 میلیون و 200 هزار تومان این سفر برای شما خرج بر می دارد. اما هتل کمتر از چهار ستاره هم انتخاب نکنید چون بی شک از کیفیت آن راضی نخواهید بود. و خبر بد اینکه مثل تور کشورهای شرق آسیا در سفر به بیروت از بن تخفیف نهار و سیمکارت رایگان خبری نیست.

لبنان


تاجیکستان (آسیای میانه)؛ صدور ویزا به محض ورود
شاید برایتان جالب باشد که در تاجیکستان ردپای از پادشاه پر آوازه ی ایرانی وجود دارد. کوروش کده یا استروشن یادگاری از کوروش بزرگ در تاجیکستان.
استروشن منطقه‌ای است  باستانی در ماوراالنهر و یکی از شهرهای ولایت سغد  تاجیکستان. این شهر باستانی و زیبا در 30 کیلومتری شهر خجند  و در کوهپایه‌های شمالی رشته‌کوه‌های ترکستان واقع شده و یکی از قدیمی‌ترین شهرهای تاجیکستان است. استروشن از عهد باستان مرکز سواد و کسب هنر و علم و ادب بوده و در ماخذهای گوناگون تاریخی، استروشن را با نام کورش کده، کیئوروپل، استروشنه، سروشنه و امثال اینها یاد کرده اند.

تاجیکستان


ایالات مستقل ساموآ (اقیانوسیه)؛ صدور ویزا به محض ورود
ایالات مستقل ساموآی باختری که با نام "ساموآ" شناخته می‌شود کشوری است واقع در قارهٔ اقیانوسیه، اقیانوس آرام جنوبی، شمال تونگا و شرق ولیس و فوتونا و پایتخت آن آپیا است. این جزیره همچون هاوایی در یک نقطه دور افتاده از اقیانوس آرام واقع شده‌است و یک جزیره گردشگری به شمار می‌آید.

ساموآ


نپال (آسیا)؛ صدور ویزا به محض ورود
نپال، کشوری است که به خاطر داشتن رشته‌کوه‌های هیمالیا و قله اورست به مقصد اصلی کوهنوردان و طبیعت‌ گردان جهان تبدیل شده است. اما در این کشور تاریخی مکان‌های فراوانی برای بازدید وجود دارد که ارزش سفر به آن را دو چندان می‌کند.

نپال


ماداگاسکار (جزیره‌ای در اقیانوس هند)؛ صدور ویزا به محض ورود
ماداگاسکار در جنوب شرقی قاره آفریقا در اقیانوس هند واقع شده است و زیستگاه هزاران گونه گیاهی و جانوری است که در هیچ جای دیگر دنیا یافت نمی شوند. تنوع طبیعی فوق العاده این سرزمین باعث شده که نام این جزیره را "قاره هشتم" بگذارند. تکریم نیاکان و سنت ها در فرهنگ، معماری، هنر و رفتار اجتماعی مردم این کشور گسترش یافته است.

ماداگاسکار

 

اگر علاقه به سرمایه گذاری در کانادا و دریافت اقامت کانادا از طریق خرید بیزینس در کانادا دارید، با مطالعه صفحات خرید رستوران در کانادا و خرید پمپ بنزین در کانادا و خرید آرایشگاه در کانادا می توانید از دید تجاری، اطلاعات کافی راجع به این مثال های خرید بیزینس در کانادا داشته باشید. همچنین اگر تمایل به راه اندازی بیزینس فرانچایزی را دارید، بهتر است، صفحه خرید فرانچایز در کانادا را مطالعه فرمایید.

 

ماداگاسکار


کشورهایی که دارندگان گذرنامه ایرانی می‌توانند بدون گرفتن ویزا در مبدا(ایران) به آنها سفر کنند:

ترکیه؛ بدون نیاز به ویزا
ارمنستان؛ بدون نیاز به ویزا
گرجستان؛ بدون نیاز به ویزا
مالزی؛ بدون نیاز به ویزا
ونزوئلا؛ بدون نیاز به ویزا
اکوادور؛ بدون نیاز به ویزا
نیکاراگوئه؛ بدون نیاز به ویزا
ایالات فدرال میکرونزی (اقیانوسیه)؛ بدون نیاز به ویزا
دومینیکا (جزیره‌ای در دریای کارائیب)؛ بدون نیاز به ویزا
کیپ ورد: بدون نیاز به ویزا
کومور: بدون نیاز به ویزا
جیبوتی: بدون نیاز به ویزا
گینه: بدون نیاز به ویزا
بیسائو: بدون نیاز به ویزا
گویان: بدون نیاز به ویزا
لائوس: بدون نیاز به ویزا
موریتانی: بدون نیاز به ویزا
موزامبیک: بدون نیاز به ویزا
سومالی: بدون نیاز به ویزا
تانزانیا: بدون نیاز به ویزا

 

اگر به فکر سفر کم خرج تر و گشت و گذار در قاره ی آسیا هستید و می خواهید بدون ویزا این کار را انجام دهید می‌توانید یکی از کشورهای زیر را برای سفر انتخاب نمایید:

1- کردستان عراق:
3- مالزی:
2- مالدیو:
4- ارمنستان:

کشورهای اروپایی که سفر به آنها نیازی به اخذ ویزا ندارد:

1- ترکیه
2. گرجستان

ترکیه

 

گرجستان

 

صربستان

 

 

برای سفر به باقی کشورها لازم است مدارک مربوط به هر کشور را تهیه و به سفارت آن کشور مراجعه کنید و با مصاحبه با افسر سفارت، ویزای توریستی بگیرید. معمولا در این موارد، مدارک لازم برای اخذ روادید، مدارک شناسایی مثل گذرنامه و مدارک شغلی و مالی، بلیط هواپیما و رزرو هتل است. اگر برای دیدن دوستان یا اقوام سفر می‌کنید می‌توانید به جای رزرو هتل، آدرس محل اقامتتان را در کشور مقصد به سفارت بدهید. ارائه‌ی مدارک و مصاحبه برای این است که سفارت را مطمئن کنید به یک سفرتوریستی یا کاری می‌روید و بعد از اتمام مدت سفرتان به ایران برمی‌گردید. مدارکی که برای اخذ ویزا باید به سفارت ارائه کنید، به کشوری که به آن سفر می‌کنید بستگی دارد. مثلا برای دریافت ویزای روسیه یا ویزای دبی کافی است بلیط هواپیما به مقصد روسیه و رزرو هتل را به سفارت ارائه کنید و ویزا صادر می‌شود. اما اخذ ویزای شینگن سخت‌تر است و باید مدارک مالی و شغلی نیز ارائه کنید.

 

صدور ویزای فرودگاهی

در برخی کشورها می‌توانید به محض ورود، داخل فرودگاه یا ترمینال، با پر کردن فرم‌های مربوطه و پرداخت هزینه مشخص شده، اقدام به دریافت ویزا کنید. این نوع ویزا نیز مدت محدودی دارد و از حداقل 7 روز تا حداکثر 90 روز اعتبار دارد. بیابید با یکدیگر مروری داشته باشیم بر کشورهای بدون ویزا که به محض ورود ویزای فرودگاهی صادر می‌کنند.

 

گرفتن ویزا

 

شما می‌توانید در میان کشورهای آسیایی، بدون دریافت ویزا از پیش دریافت شده، گشتی بزنید. می‌توانید در جدول زیر لیستی از آن‌ها را ببینید.

 

کشورهای بدون ویزا در آسیا

 

 

 

نام کشور

نوع ویزا

مدت اعتبار ویزا

1

جمهوری آذربایجان

ویزای فرودگاهی

30 روز

2

کامبوج

ویزای الکترونیکی

30 روز

3

لبنان

ویزای فرودگاهی

30 روز

4

مالدیو

ویزای فرودگاهی

30 روز

5

عمان

ویزای فرودگاهی، الکترونیکی

14 روز

6

قطر

ویزای فرودگاهی، الکترونیکی

30 روز

7

جزیره تیمور لسته

ویزای فرودگاهی

30

 

 

 

 

 

 

 

ممکن است این سوال برایتان پیش آید که تفاوت ویزا فرودگاهی با ویزای الکترونیکی در چیست؟ ویزای الکترونیکی همان صدور ویزا به صورت آنلاین است که در وقت و هزینه مسافر بسیار صرفه جویی می‌شود.   

 

کشورهای بدون ویزا

 

کشورهای بدون ویزا در آمریکا و اقیانوسیه

 اما اگر قصد شما تفریح در یکی از کشورهای آمریکای جنوبی است:

 

 

 

نام کشور

نوع ویزا

مدت اعتبار

1

بولیوی

ویزای فرودگاهی، الکترونیکی

90 روز

2

سورینام

ویزای الکترونیکی

-

3

توگو

ویزای فرودگاهی

7 روز

 

 

 

 

برای سفر به کشورهای اقیانوسیه نیز می‌توانید دریافت ویزا فرودگاهی را در برنامه خود بگنجانید. بدین منظور می‌توانید یکی از کشورهای زیر را انتخاب کنید:

 

 

 

نام کشور

نوع ویزا

مدت اعتبار

1

پالائو

ویزای فرودگاهی

30 روز

2

ساموآ

ویزای فرودگاهی

60 روز

3

تووالو

ویزای فرودگاهی

30 روز

 

 

 

 

از دیگر کشورهایی که می‌توانید بدون ویزا سفر کنید و در فرودگاه برای دریافت ویزا اقدام کنید کشورهای آفریقایی است. تعداد کشورهای آفریقایی که در این لیست قرار می‌گیرند، بیشتر است.

 

کشورهای آفریقایی

 

 

 

نام کشور

نوع ویزا

مدت اعتبار

1

آنگولا

ویزای فرودگاهی

-

2

بوروندی

ویزای فرودگاهی

30 روز

3

دماغه‌ی سبز

ویزای فرودگاهی

-

4

اتحاد قمر

ویزای فرودگاهی

45 روز

5

جمهوری دموکراتیک کنگو

ویزای الکترونیکی

90 روز

6

جیبوتی

ویزای الکترونیکی

-

7

اتیوپی

ویزای الکترونیکی

-

8

گابن

ویزای الکترونیکی

-

9

گینه

ویزای الکترونیکی

90 روز

10

گینه بیسائو

ویزای فرودگاهی، الکترونیکی

90 روز

11

لسوتو

ویزای الکترونیکی

14 روز

12

ماداگاسکار

ویزای فرودگاهی، الکترونیکی

90 روز

13

مالاوی

ویزای الکترونیکی

90 روز

14

موریتانی

ویزای فرودگاهی

-

15

موزامبیک

ویزای فرودگاهی

30 روز

16

نیجریه

ویزای فرودگاهی

-

17

رواندا

ویزای فرودگاهی

30 روز

18

سیشل

ثبت نام توریستی

90 روز

19

سیرالئون

ویزای فرودگاهی

30 روز

20

سومالی

ویزای فرودگاهی

30 روز

21

سودان جنوبی

ویزای الکترونیکی

-

22

کنیا

ویزای الکترونیکی

90 روز

23

اوگاندا

ویزای الکترونیکی

-

24

زیمباوه

ویزای فرودگاهی

30 روز

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به خاطر داشته باشید نیجریه تنها کشوری است که در این میان قبل از ورود به کشور باید درخواست خود را ارسال کنید.

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا ، ویزای استارتاپ و بیزینس در کانادا به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره شرکت مهاجرتی ما

 

 

مطالب پیشنهادی:

> ویزای تحصیلی کانادا

مقایسه هزینه های زندگی در کانادا

> انواع ویزای کانادا

> اقامت کانادا

مهاجرت به کانادا

> شرایط شهروندی کانادا

 

 


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


sadegh jahani :

با سلام و احترام فراوان ببخشید میخواستم بدونم که برای سفر کوتاه مدت چند روزه، به کشورهایی مانند رومانی که عضو شنگن نیستن ، حتما باید برای دریافت ویزا اقدام کنیم؟ یعنی نمیشه داخل فرودگاه فرم پرم کنیم قبل از پرواز ؟ ممنون میشم اگه بنده رو راهنمایی کنید ????????????

صالح نعمتی :

ویزای توریستی یک هفته ای برای کدام کشورهای اروپایی ممکن است چقدر طول می‌کشد وچقدر هزینه دارد

با  درود 

بسته به کشور متفاوت است.

Ali :

سلام وقت بخیر من پاسورتی که اعتبار بیشتر از 6 ماه داشته باشه دارم و چند سالی هست مشمول حساب میشم و 22 سال دارم میخوام بدونم با اینکه پاسپورت دارم ولی پایان خدمت ندارم سفر خارج از کشور میتونم برم یا نه ممنون میشم راهنمایی کنید!

به پلیس +10 مراجعه بفرمایید

پژمان حاتمی :

چگونگی دریافت ویزای کانادا

با درود 

باید شرایط شما بررسی شود.

با شماره های پشتیبانی در تماس باشید

محمدمهدی حسنی :

باسلام و عرض ادب و احترام خانمی مجرد از کشور کنگو (زئیر سابق) حدود یکسال در دبی بوده و ادعا می کند 24 دسامبر از دبی خارج و به ایران خواهد آمد و بنا داره ویزای دبی از ایران تهیه کند و به دبی برگردد. درخواست مشاوره و راهنمایی از شما دارم. چه کار باید براش کرد؟ چون از من درخواست کمک کرده و من صادقانه نمیدونم چه کار باید بکنه. به نظر میرسه میخواد در دبی بمونه ولی باتوجه به شرایط اقامتش در دبی، دیگه قانوناً نمیتونه بمونه. و چون بازگشت به کنگو و مراجعت به دبی براش هم مؤونه مالی و هم مؤونه زمانی داره، به همین دلیل میخواد به ایران بیاد و دوباره به دبی برگرده. (چون نزدیکتره) چه راهی را پیشنهاد میدید؟ و آیا آمدنش به ایران و ماندن در ایران تا آماده شدن ویزای دبی، نیاز به گرفتن ویزای ایران نداره؟ ممنونم راهنمایی بفرمایید

با درود 

فعالیت ما برای شهروندان ایران است

حسام فاضلی :

ببخشید میخواستم بدونم من که 17ساله هستم میتونم به ترکیه سفر گردشی داشته باشم

با درود 

اگر اجازه خروج از کشور را داشته باشید، بله

rashin hatefi :

با سلام و وقت بخیر من دانشجوی ارشد عمران هستم و مدرک دستیار دندانپزشکی دارم همسرم دانشجوی لیسانس مکانیک و مدرکTTC داره هم انگلیسی هم المانی تدریس میکنه کارت معافیت سربازی هم داره میخواستم بپرسم کدوم کشورها باذهزینه کم و سریعتر میشه مهاجرت کرد؟ اگه کشورهای بدون ویزا رو هم بیشتر راهنمایی کنید برای مهاجرت با شرایط ما ممنون میشم

با درود 

باید به سایتهای کاریابی بین المللی مراجعه بفرمایید

کیوان کامرانی :

سلام بنده دارای دکتری ریاضی و دبیر رسمی آموزش و پرورش هستم.میخواستم بدونم آیا میتونم ویزای کاری کانادا را دریافت کنم؟ با تشکر

محمد مرادیان :

برای رفتن به استانبول و دیدار یکی از اقوام فقط کافیه بلیط بگیریم یا باید ویزا یا مورد دیگری هم رعایت کنیم

Bardi :

سلام خسته نباشید برای سفر توریستی به نیکارگوئه نیاز به ویزا هست ؟

نیما بابایی :

سلام، وقتتون خوش شهروند عراقی، برای سفر زمینی از عراق، ایران وارمنستان احتیاج به دو ویزا دارد؟

Hassan pirhadi toundashti :

سلام من داروسازی عمومی رو درسال 2009 در کشور هندوستان تمام کردم و دکترای حرفه‌ای داروسازی را در ایران از نظر مالی هم خوبم به چه کشورهایی میتونم applay کنم. تا دلتون بخواد certificate های زیادی دارم ممنون از راهنمایی تون برای موندن می‌خوام برم متشکر

با درود

کانادا کشور مناسبی برای مهاجرت شماست. برای انتخاب روش مهاجرت میتوانید به بالای سایت قسمت فرم ارزیابی مراجعه فرمایید.

ALI HADIDI :

سلام وقت بخیر ممنون از زحماتتون، بنده میخواهم تریلی پلاک گرجستان خریده و در مسیر کشورهای اروپائئ نسبت به جابجائی بار اقدام کنم . آیا برای ورود به کشورهای مذکور نیاز به ویزا هست یا برای رانندگان بدون ویزا ورود ممکن است ؟ اگر ویزا لازمه در محل مرزها میشود اخذ کرد یا خیر ؟ متشکرم

ماکان فروتن :

سلام خسته نباشید. من یک سوال داشتم راجع به ویزای تحصیلی ایتالیا از ترکیه. من برای دانشگاه های ایتالیا در مقطع کارشناسی ارشد اقدام کردم و حدودا تا 1 ماه دیگر جوابش میاد و احتمالا پذیرش دریافت کنم. از طرفی من به دلیل مشکل سربازی که داشتم قبل از مهلت پایان معافیت ام به طور قانونی به ترکیه آمدم و الان حدود 4 ماه در این کشور اقامت دارم و کارت کیملیک توریستی 1ساله ای دریافت کردم. خواستم بدونم با توجه به اینکه به دلیل مشکل سربازی که در ایران دارم و امکان بازگشت به ایران جهت دریافت ویزای تحصیلی ایتالیا از سفارت ایتالیا در ایران را ندارم آیا من می تونم برای ویزای تحصیلی ایتالیا از سفارت این کشور در آنکارا اقدام کنم. البته من به طور مستقیم به سفارت ایتالیا در آنکارا ایمیل زدم ولی آنها پاسخ دادند که برای ویزای تحصیلی ایتالیا باید اقامت دائم آن کشور را داشته باشم و این موضوع امکان پذیر نیست...خواستم بدونم ایا با این موضوعاتی که عنوان کردم امکان اقدام برای ویزای تحصیلی ایتالیا از کشوری دیگه ای غیر از ایران و ترجیحا ترکیه وجود دارد یا خیر؟

باید وابستگی به کشور خودتون رو ثابت کنید.

نگین شاهسون :

سلام و عرض ادب ویزا برای پرو به چه صورت هست؟؟

حسین :

سلام بنده 17سال دارم پاسپورت دارم تا به به کشور عراق سفر کردم سوالم اینه آیا من میتونم به کشور ترکیه به عنوان توریست سفر کنم؟؟ (بالا شما نوشتین که ترکیه ویزا نمیخاد )

فاطمه :

سلام ببخشید میخاستم بدونم مثلا برای سفر به نیکاراگوئه ( ک بدون ویزاس) میشه از اینجا رفت ترکیه از ترکیه بلیط بگیریم بریم نیکاراگوئه؟ بنظرتون این راه جواب میده یا باید ویزای ترانزیت هم داشته باشیم؟

احمد حسینی :

سلام من افغانی هستم ساکن ایران پاسپورت افغانستان را دارم و اقامت یک ساله ایران را دارم آیا می‌توانم به کشور های دیگری سفر کنم

اگر شرایط دریافت ویزا را داشته باشید، بله

آزاد علی پور :

سلام.. ببخشید برای سفر به اردن ویزا لازمه؟ و اینکه من با یک پسر که در نروژ زندگی میکند ازدواج کرده ام.. البته به صورت سنتی... یعنی ثبتی نیست... سریعترین راه چیه واسه اینکه برسم نروژ؟ طرفم در نروژ پاسپورت نروژ دارد.

سیدداود حسینی :

درود وقتتون بخیر، شغل بنده رینگ و لاستیک اتومبیل بصورت حرفه ای است از چه ویزایی واسه کانادا میشه اقدام کرد با تشکر حسینی

به اطلاعات بیشتری نیاز است، فرم ارزیابی انتخاب بهترین روش مهاجرت را تکمیل بفرمایید

SEYED DAVOOD HOSSINI :

درود وقتتون بخیر،سوال بنده اینه ،شغلم کلیه خدمات رینگ و لاستیک اتومبیل حرفه ای از چه طریق ویزایی واسه کانادا میشه اقدام کرد،با تشکر حسینی

انتخاب درست روش مهاجرت به خیلی موارد دیگر بستگی دارد و فقط محدود به شغل شما نیست. از این رو می توانید فرم ارزیابی انتخاب بهترین روش مهاجرت را تکمیل نمایید.

Ali.PourHossein :

چند سوال در مورد مهاجرت به كانادا!؟

سوالاتتون رو بفرمایید یا به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه بفرمایید

فهيمه اميري پور :

مهاجرت به كانادا يع وقت مشاوره مي خواستم

به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه بفرمایید

صابر :

سلام وقت بخیر.برای دریافت ویزای ترانزیت آلمان ، کجا برم وچند روز طول میکشه؟ میخوام برم آلمان و از اونجا باکو میتونم فرودگاه آلمان با ویزای فرودگاهی درخواست پناهندگی بدم؟ متشکرم

راجع به پناهندگی هیچگونه اطلاعات و فعالیتی نداریم

علیرضااکبرزاده :

آیا قبل از اتمام سه ماه اقامت توریستی در ترکیه می توان با پاسپورت ایرانی از ترکیه به گرجستان بدون ویزا رفت و دوباره به ترکیه برگشت تا دوباره سه ماه دیگر در ترکیه اقامت توریستی کرد؟

Ali tajik :

سلام خسته نباشید. به کشور هایی که با بدون ویزا میشه رفت از هر مبدایی یا از هر کشور دیگه ای میشه به اون کشور ها سفر کرد؟

حقوق بسته به استان و توقع کارفرما متفاوت است

Amirhossein :

سلام من پاسپورت ایرانی دارم و در سلیمانیه کار میکنم ایا از سلیمانیه میتونم برم بلژیک لطفا راهنمایی کنید ممنون

فریدون محمدی :

سلام می خواستم بپرسم من افغانی هستم وپاسپورت الکتریکی دارم مقیم ایران هستم می توانم بدون ویزا به کشور ترکیه سفرکنم

Arshia :

با سلام و احترام. بنده قصد ازدواج با یک خانم عراقی را دارم،که هم از بستگان بنده هستند و هم دارای مدرک جراح دندانپزشکی از دانشگاه فدرال عراق، میخواستم بپرسم با داشتن این مدرک به کدام کشور اروپایی میتوان مهاجرت کرد؟ کدام کشور راحت تر پذیرش میکنه؟ از زمان استارت کار چه مدت زمانی طول میکشه تا بتونیم ویزای کار شینگن رو بگیریم و مهاجرت قانونی و اقامت داشته باشیم؟ هزینه مهاجرت از این طریق چقدر هست؟ اگر مورد دیگه ای که قابل عرض هست بفرمایید سپاسگزار میشم.با تشکر.

پروانه :

سلام. اگر شما ویزای شنگن داشته باشید و ویزای شما منقضی شود و یک پرواز از اروپا به ارمنستان داشته باشید؛ و بخواهید ایران برگردید؛ از نظر قانونی مشکلی پیش می آید؟ آیا حتما باید ویزا برای وارد شدن به ارمنستان داشت؟

Mirshahin :

آیا سفر توریستی به کزوو برای اتباع ایرانی ویزا میخواه ؟

بعد از کرونا اقدام کنید

فرشاد :

سلام. وقتتون بخیر. سوالی که داستم این هست که ما ایرانی های که به عنوان توریست اومدیم ترکیه. از خود ترکیه به مالزی یا کشور های شرق اسیایی نیاز به ویزا ندارند میتونیم با پاسپورت ایرانی از کشور ترکیه اقدام کنیم بعنوان توریست اقدام کنیم. تشکر از شما

آزادمهر : سلام و درودمن یه سایکتوریست فعال هستم و با دوچرخه سفر پی کنم تا الان هم 40.000کیلومتر داخل و خارج ایران سفر رسمی داشتم.بدنامه آینده من سفر با دوچرخه از مبدا ایران به مکه معظم می باشد با شعار محمد ص محور وحدت مسلمینمسیر های انتخابی حدود 2.700km هستش و هر شرکت و آژانسی هم که مایل باشه حاضر برای قبول اسپانسری مذاکره داشته باشم.الان سوالم از شما بزرگواران؟؟1. چگونه می توانم ویزای کویت و عربستان را بگیرم؟2.ویزای توریستی یا زیارت کدام بهترست برای این سفر؟3.اگر ویزای تکی عربستان نمی دهد آیا امکان تهیه از کشور ثالث می باشد؟4.هزینه ویزا؟ممنون میشوم با این طرح من همکاری بفرمایید.

مشاور مهاجرت و ویزا:

با آرزوی موفقیت برای شما، متاسفانه از دادن اطلاعات و ارائه خدمات در خصوص ویزای کشورهای آسیایی معذوریم.

محمد علی احمدی :

با سلام جهت سفر به ارمنستان نیاز به مراجعه به سفارت ارمنستان دارد؟ وایا برای سرمایه گذاری در زمینه پلاستیک خوبه؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

فعلا در خصوص مهاجرت به ارمنستان فعالیتی نداریم.

مهناز قریشی زاده :

ایا فرد ایرانی دارای پاسپورت سوئد باید برای تاجکستان ویزا بگیرد؟

مشاور مهاجرت و ویزا

از سفارت تاجیکستان سوال بفرمایید. ما فعالیتی در زمینه ی ویزای تاجیکستان نداریم.

ali yosefi :

سلام من میخوام با موتور سیکلت سفر کنم چگونه باید ویزا از مرزهای عبوری دریافت کنم

مشاور مهاجرت و ویزا

با به سفارت هر کشور مراجعه بفرمایید.

محمد حبیب الهی :

بهترین کشور پایین ترین هزینه با حقوق معلمی کجاست

مشاور مهاجرت و ویزا

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

عرفان :

درووود....خواستم بدونم با پاسپورت میشه برم امریکا یا نه؟؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

اگر موفق به دریافت ویزای آمریکا شوید، بله میتوانید به آمریکا سفر کنید.

بهناز :

سلام وقتتون بخیر.میبخشید برای سفر به آذربایجان به ویزا نیازه یا در مرز صادر میشه؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

می توانید در فرودگاه نیز، ویزا دریافت نمایید.

دسا :

سلام میخواستم بدونم کسی که پاسپورت پاکستانی داره میتونی بدون ویزا بره به کشور سوئد ؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

باید به سفارت سوئد در پاکستان مراجعه فرمایید.

مریم :

من پاسپورت ایرانی دارم و برای دوسال اقامت توریستی ترکیه را گرفته ام میخواهم چندروزی به عراق مسافرت کنم ایا نیاز به اخذ ویزا هست؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

باید به سفارت عراق مراجعه فرمایید.

amir :

خب میتونی د اسامی دانشگاههای کشور دانمارک یا کانادا که رشته دکتری شهرسازی رو بورس میگیرن به من معرفی کنید

مشاوره مهاجرت و ویزا:

امکان اینکه تمامی دانشگاهها را به شما معرفی کنیم وجود ندارد تعداد این دانشگاهها بسیار زیاد است اما میتوانید مطالب سایت را درخصوص پذیرش تحصیلی دانشگاههای کانادا مطالعه نمایید که حتی خودتان هم با مطالعه آن میتوانید برای دریافت پذیرش اقدام نمایید.

پژمان علیمردانی :

با سلام آیا سفر به صربستان بدون اخذ ویزا ممکن است؟

مشاوره مهاجرت و ویزا:
در حال حاضر برای سفر به صربستان نیاز به دریافت ویزا دارید.

amir :

سلام من ارشد شهرسازی و تعدادی مقاله دارم و دانشگاهم تدریس میکنم البته شاغل در شهرداری بودم الانم در یک ارکان بعنوان کارشناس حقوقی مشغول بکار هستم. و همسرم هم ارشد زیست دریا و شاغل در پاتولوژی بیمارستان هست. برای کشورهای اسکاندیناوی امکانش هست بصورت کیس شغلی و یا بورسیه دکتری بریم یعنی تخصیل ما بعنوان JOB محسوب بشه

مشاوره مهاجرت و ویزا:

در صورتی که مدرک زبان معتبر داشته باشید و استاد مربوطه که شرایط بورسیه شما را بپذیرد پیدا کنید، بله شانس دریافت بورسیه تحصیلی را خواهید داشت.

جواد :

درود.من۳۴ساله مسلط به چندین شغل وتا ۸۰درصدکارساختمانی راخودم اجرامیکنم دیپلم شبانه راهم دارم میگیرم ومدرک ازفنی حرفه هم دارم وزبان خیلی کم بلدممیخواستم بهکدام کشورمیتونم بروم تادرآمدزایی کنم

مشاوره مهاجرت و ویزا:

لطفا به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید تا شرایط شما به صورت دقیق تر مورد بررسی قرار گیرد.

محمدذاکر :

باسلام دوستم ازکربلا اومده ایران می خواهدبرودبه ترکیه ازایران ایاویزالازم داردیانهبرایه ترکیه ایشون عراقی هستن

مشاوره مهاجرت و ویزا:

به سفارت عراق در تهران مراجعه بفرمایید.

Ali :

سلام وقتتون بخیر ببخشید برای سفر ب صربستان ویزا باید داشته باشم ؟ و اینکه چقدر هزینه داره ؟؟

مشاوره مهاجرت و ویزا:

مدتی هستش که صربستان معافیت ویزا برای ایرانیان را لغو کرده است. برای سفر به صربستان به ویزا نیاز خواهید داشت.

علی حسنی :

منظور ازسفربدون ویزاچیست؟یعنی با پاسپورت بدون ویزا فردوگاه بریم وباکشوری که قرار است سفرکنیم

مشاوره مهاجرت و ویزا:

یعنی در برخی از کشورها مثل ترکیه برای سفر نیاز به دریافت ویزا ندارید اما باید پاسپورت داشته باشید.

sina :

salam vaghtetun bekheyr mikhastam bedunam baraye tajikestan dakhele furudgah mishe visa gereft? agar bagid mamnun misham sepas

مشاوره مهاجرت و ویزا:

در حال حاضر برای ورود به تاجیکستان باید دارای ویزای معتبر تاجیکستان باشید و در فرودگاه این ویزا صادر نمیگردد.

ali :

سلام میخوام به نیکاراگوئه برم. از ایران پرواز مستقیم داره ؟

مشاوره مهاجرت و ویزا:

در حال حاضر برای سفر به نیکاراگوئه نیازی به داشتن ویزا نیست، اما هیچ پرواز مستقیمی از ایران به سمت نیکاراگوئه وجود ندارد و حداقل باید 2 پرواز انجام پذیرد.

مسعود :

سلام ایا برای سفربه دومنیکا نیاز به ویزا هست و برای سفر به این کشور ایا از ایران مستقیم میشود یا خیر

مشاوره مهاجرت و ویزا:

برای ورود به دومنیکا نیازی به داشتن ویزا نخواهید داشت.

Abolfazl :

Salam bebakhshid aragh niyaz be visa dare ?

مشاوره مهاجرت و ویزا:

بله برای رفتن به عراق باید ویزا درخواست دهید.

Mohammad :

سلام برایمثال میخواهم به ترکیه مسافرت کنم بغیر از پاسورت چه چیز هایی ضروری است؟ بهترین گمرک مشترک با ترکیه کجاس؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

برای سفر به برای مثال ترکیه به مدارک شناسایی، بلیط پرواز و رزرو هتل نیاز دارید، منظورتان از بهترین گمرک چیست؟!

saeed :

سلام و خسته نباشید خدمت شما میخواستم بپرسم با پاسپورت ایران میشه از گرجستان به ترکیه ورود کرد یا باید از گرجستان برگشت ایران و دوباره از ایران رفت به ترکیه ممنون میشم پاسخ بدید

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

مشکلی ندارید ایرانی ها برای ورود به ترکیه به ویزا احتیاجی ندارند.

امین :

سلام آیا امکان دریافت ویزای تجاری عربستان سعودی برای ایرانیان وجود دارد؟

با سلام و احترام

خیر فقط ویزای زیارتی صادر میگردد.

محمد کامرانی : سلام وقت بخیر ایا می توان با پاسپورت ایرانی از عراق به ترکیه پرواز کرد..یعنی بعد از سفر به عراق مستقیم برم ترکیه ..ممنون از راهنماییتون

با سلام و احترام 

بله میتوانید از عراق به ترکیه سفر داشته باشید.

پگاه اميدي : وقت بخير. گفته ميشه چنانچه شخصي به بيروت سفر كنه، براي گرفتن ويزاي شنگن به مشكل برميخوره. صحت داره؟

با سلام و احترام 

خیر همچین ادعایی برای اخذ ویزا صحت ندارد.

ملیسا آرامش : من 52سال دارم اگر بخام برم اتریش چکار باید بکنم مجردم مدرک ماساژ بین الملل .ازتهران تعدادزیادی مدرک ماسازدارم همجنین مدر ک کامپیوتر و آرایشگری برای ماندن

با سلام و احترام 

اول از همه باید به زبان آلمانی تسلط داشته باشید و کشور اتریش باید به رشته های مد نظر شما اعلام نیاز داشته باشد.

narges deris : سلام. من لیسانس مامايي از دانشگاه جندي شاپور دارم. سي سالمه. هفت سال سابقه كار دارم. كه پنج سالع مطب دارم و ماليات هم پرداخت ميكنم. براي ويزاي عمان يا گرجستان ميتونم اقدام كنم؟ به چه صورت هستش؟ و اينكه موقعيت كدام بهتره؟سپاس از شما

با سلام و احترام

با توجه به شغل مناسب و اگر مدارکتون تکمیل باشه میتوانید به هر ۲ کشور سفر داشته باشید. 

فاطمه مهران : باتشکرازپاسختان آیاامکانش هست که ازسفارت عربستان درامارات یاکشورهای مجاورایران بتونم ویزای عربستان بگیرم

با سلام و احترام.

اگر پاسپورت غیر ایرانی داشته باشید میتوانید. در غیر این صورت خیر

 

مرضیه آریا : برای سفر ب عمان چجوری باید ویزا بگیرم؟

با سلام و احترام

ویزای عمان رو در وبسایت جستجو بفرمایید و اقدام به ثبت سفارش نموده تا کارشناس مربوطه تماس بگیرند خدمتتون. 

فاطمه مهران : برای رفتن به جده که کارضروری دارم چگونه سریع ویزابگیرم؟

با سلام و احترام.

در حال حاضر برای هموطنان ایرانی ویزای جده صادر نمیگردد.

احمدی : آیا شما برای اتباع افغانستانی که قصد سفر توریستی به ترکیه یا گرجستان را دارند ویزا اخذ میکنید؟

با سلام و احترام.

خیر متاسفانه باید پاسپورت ایرانی داشته باشید

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.