چگونه می‌ توانید در کانادا پزشکی بخوانید


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۰۹/۱۱

 

چگونه می‌ توانید در کانادا پزشکی بخوانید + بررسی هزینه ها

 راهنمای تحصیل پزشکی در کانادا

 اگر شما نیز یکی از افرادی هستید که مشتاق تحصیل پزشکی در کانادا هستند، بی‌شک این یادداشت تا حدی زیادی برای شما کاربردی خواهد بود. تحصیل پزشکی در کانادا، مسیر امن و مطمئنی برای رسیدن به شغلی پردرآمد، سودآور و با امنیت شغلی بالاست و حتی یکی از روش های مهاجرت به کانادا می باشد.. البته این عادلانه نیست که تمام انگیزه‌های موجود در تحصیل پزشکی در کانادا را محدود به سود کنیم؛ این فرصتی عالی برای رسیدن به آرزوی حفظ جان انسان‌ها و حفظ سلامتی آن‌هاست. در ادامه حتماً بیشتر به شرایط کاری پزشکان در کانادا خواهیم پرداخت اما برای شروع اجازه دهید با چند پرسش محوری شروع کنیم. دکتر شدن در کانادا چه شرایطی دارد؟ آیا تحصیل پزشکی در کانادا برای پزشک شدن کافیست؟ پزشک شدن در کانادا چه مراحلی دارد؟ هزینه تحصیل پزشکی در کانادا به چه شکل است؟ در ادامه ضمن پرداختن به این پرسش‌ها، با اطلاعات دقیق و جامعی همراه شما هستیم.

 

راههای مهاجرتی کانادا بسیار است؛ می توانید برای انتخاب درست راه مهاجرتی، به صفحه روش های مهاجرت به کانادا مراجعه کرده و با 10 روش اصلی آشنا شوید.

 

 * وضعیت درآمد پزشکان در کانادا

 * تحصیل پزشکی در کانادا ساختاری پیوسته ندارد

 * بلیت ورود؛ مدرک دانشگاهی

 * گام دوم؛ رفتن به مدرسه پزشکی

 * نکاتی در مورد (MCAT) و ورود به مراکز آموزش پزشکی

 * شرکت در آزمون مجوز یا همان (Licensing Exam)

 * پایانی شیرین بر مسیری سخت

 * وضعیت ویزا در طول تحصیل پزشکی در کانادا

 

 

هزینه تحصیل پزشکی در کانادا

 همانطور که می دانید هرکدام از روش های مهاجرت به کشور کانادا یا حتی کشورهای دیگر دارای هزینه های مختلفی می باشد. ما در این بخش قصد داریم تا به شما کمک کنیم هزینه های تحصیل پزشکی در کانادا را برآورد کرده و با آن ها آشنا شوید.

درآمد پزشکان در کانادا

 

پزشکان در کانادا در کنار منزلت اجتماعی، درآمد بالایی هم دارند

 

 وضعیت درآمد پزشکان در کانادا

 پزشکان یکی از اقشار با درآمد بالا و رفاه اجتماعی مناسب در  این کشور هستند. مطابق آمار رسمی میانگین درآمد پزشکان در کل کانادا، برابر است با 150 هزار دلار کانادا اما در نظر داشته باشید که این عدد تا حد زیادی بازتاب‌دهنده واقعیت نیست. 150 هزار دلار کانادا یک میانگین است و تمام سطوح سابقه کار، تجربه و مرتبه علمی را در بر گرفته است؛ این یعنی درآمد سالانه 30 هزار دلار ساده‌ترین کارآموزان هم بر این میانگین اثر گذاشته است. با در نظر گرفتن پزشکان با حد تخصص و سابقه کاری متوسط به بالا، میانگین اعلام‌شده به بیش از 250 هزار دلار در سال می‌رسد که تا حد بیشتری بازتاب‌دهنده شرایط کاری این قشر است. البته واقعیت این است که این سطح از درآمد بالا بدون طی کردن مسیر طولانی پزشکی در کانادا ممکن نیست؛ مسیری که طی کردن آن مستلزم شناخت بالاست.

 

 تحصیل پزشکی در کانادا ساختاری پیوسته ندارد

 برخلاف برخی از کشورها، رسیدن به جایگاه پزشکی در کانادا مطابق با یک ساختار پیوسته نیست و متقاضی باید از مراحل مختلفی، بسته به شرایط مختلفی عبور کند. به طور مثال در سیستم آموزشی ایران، شخص پس از شرکت در کنکور، پذیرش در دانشگاه و تحصیل در رشته پزشکی، بسته به رشته و تخصص معمولاً پس از 8 سال فارغ‌التحصیل شده و وارد بازار کار که همان سیستم بهداشت و درمان است، خواهید شد. اما در کانادا این پروسه پیوسته نبوده و مرحله به مرحله پیش خواهد رفت. در ادامه تلاش می‌کنیم مراحل دستیابی به پزشکی در کانادا را تشریح کنیم.

 

آموزش پزشکی در کانادا

 

آموزش پزشکی در این کشور سلسله مراتب خاصی دارد

 

 بلیت ورود؛ مدرک دانشگاهی

 هر مسیری که برای پزشکی در کانادا مد نظر داشته باشید، اولین و اصلی‌ترین گام برای ورود به پروسه، اخذ مدرک تحصیلی مناسب است. پیش از آنکه بتوانید به مدرسه پزشکی یا همان (Medical Schools) وارد شوید، باید مدرک تحصیلی خود را از یک دانشگاه معتبر و مورد تأیید سیستم آموزش عالی کانادا دریافت کنید. این مدرک تحصیلی اما استانداردها و حداقل‌های خاصی دارد که باید به آن توجه کرد. ابتدا شرط اصلی، کارشناسی بودن آن است؛ مدرک تحصیلی باید حداقل از مقطع کارشناسی اخذ شده باشد. در کنار این موضوع باید خاطر نشان کرد که اغلب مدارس پزشکی یا همان مدیکال اسکول‌ها، ترجیح می‌دهند متقاضی لیسانس علوم (BS Degree) داشته باشد زیرا آشنایی او با علومی مانند زیست‌شناسی، و شیمی، ایجاد ارتباط با واحدهای پیش‌نیاز و پایه پزشکی را تسهیل می‌کند. البته داشتن لیسانس علوم همیشه یک اجبار و الزام قانونی نیست و نظر مرکز آموزشی در این مورد اهمیت دارد. تمام مدارس پزشکی لیستی از واحدهای پیش‌نیازهای مدنظر خود را به طرق مختلفی، مثلاً از طریق سایت منتشر می‌کنند که همانطور گفته شد، اغلب مرتبط با واحدهای رشته‌های علوم هستند. در هر حال بهتر است اگر هدف بلندمدتی برای تحصیل پزشکی در کانادا دارید، پیش‌تر تطبیق واحدهای ارائه شده در دوره کارشناسی پیش روی خود را با واحدهای پیش‌نیاز اعلام شده از سوی برخی از مدیکال اسکول‌ها بررسی کنید.

 

 اگر شرایط تحصیل در کانادا را دارید؛ می توانید به صفحه شرایط ویزای تحصیلی کانادا مراجعه بفرمایید.

 

موفقیت در پزشکی کانادا

 

رسیدن به این موفقیت اصلاً اتفاقی نبوده و مستلزم تلاش و برنامه دقیقی است

 

 گام دوم؛ رفتن به مدرسه پزشکی

در کانادا 17 مرکز مختلف آموزش پزشکی یا همان مدیکال اسکول وجود دارد که شما مختار به انتخاب از میان آن‌ها هستید. البته این در شرایطی است که در استان خاصی اسکان پیدا نکرده باشید وگرنه اغلب این مراکز در بخش شرایط پذیرش، اسکان شما در استان محل استقرار مدرسه پزشکی را به عنوان یک نیازمندی اعلام کرده‌اند. حتماً در این مورد باید از طریق راه‌های ارتباطی مرکز آموزش پزشکی ارتباط برقرار کنید. پیش از پرداختن به برخی از جزئیات پذیرش و تحصیل پزشکی در کانادا باید این نکته را خاطر نشان کرد که شرایط ثابت، یکسان و مشابهی در تمام مراکز آموزش پزشکی در کانادا وجود ندارد و در مورد هر یک از این مراکز، باید به صورت اختصاصی و مجزا اطلاعات لازم را کسب کنید. پس در نظر داشته باشید که اطلاع قطعی از شرایط پذیرش منوط به بررسی سایت مرکز مورد نظر و ارتباط گرفتن با آن از طرق مختلف است. اما با وجود بسیاری از تفاوت‌ها، بسیاری از مراکز آموزش پزشکی شما را ملزم به شرکت در آزمون (MCAT) می‌کنند. (MCAT) که یک سرواژه مخفف (Medical College Admission Test) است، نوعی آزمون علمی برای سنجش توانایی‌های شما در حیطه علوم و رشته‌های مرتبط با پزشکی است و به شرط کسب نمره قابل قبولی در آن مجاز به تحصیل پزشکی در کانادا خواهید شد. موفقیت در آزمون (MCAT) گام مهمی به سوی رسیدن به رویا پزشکی در کاناداست. با وجود کسب نمره مناسبی در این آزمون سایر شرایط و مراحل ثبت‌نام بدون پیچیدگی خاصی و از طریق پروتال‌های آنلاین قابل انجام هستند.

 

مدیکال اسکول در کانادا

 

محل استقرار مدیکال اسکول‌ها در نواحی مختلف کانادا

 

 نکاتی در مورد (MCAT) و ورود به مراکز آموزش پزشکی

 اهمیت نمره کسب‌شده و پذیرش در (MCAT) از آن جهت بالاست که مطابق آمارهای رسمی از هر 4 متقاضی تنها یک نفر موفق به تحصیل پزشکی در مراکز آموزش پزشکی خواهد شد و این نشان‌دهنده سطح بالای رقابت در تحصیل پزشکی در کانادا است. با این حساب برای پیروزی در این رقابت لازم است تا چنین آزمونی استحقاق خود را به خوبی نشان دهید. البته موضوع فقط (MCAT) نیست؛ اخذ مدرک کارشناسی از مراکز با اعتبار بالاتر، کسب نمرات بیشتر در برخی از واحدهای تحصیلی و داشتن یک معدل بهتر، مجموعه عواملی هستند که می‌توانند پذیرش شما در مراکز آموزش پزشکی تسهیل کنند. تحصیل پزشکی در این مراکز آموزش پزشکی در مجموع 4 ساله است که 2 سال ابتدایی آن کلاسی بوده و محدود به فضای آزمایشی-آموزشی خواهد شد. 2 سال پایانی تحصیل نیز صرف کسب تجربه میدانی و حضور عملی در سیستم آموزش و درمان تحت شرایط خاصی می‌شود.

 

پزشکان مجرب کانادا

 

سیستم آموزش تأکید زیادی بر انتقال تجربه از پزشکان مجرب به محصلان دارد

 

 شرکت در آزمون مجوز یا همان (Licensing Exam)

 پس از سپری کردن دوره آموزش در مدیکال اسکول در طول 4 سال، نوبت به شرکت در یک آزمون پایانی تحت عنوان (Licensing Exam) می‌رسد. در این آزمون میزان یادگیری شما در این دوره آموزشی مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت پذیرش به شما امکان انجام امور طبابت و پزشکی در کانادا داده خواهد شد این آزمون که نام دیگر آن یعنی (MCCEE) شهرت بیشتری دارد، سخت‌ترین و بزرگ‌ترین آزمونی است که در مسیر رسیدن به رویای پزشکی در کانادا وجود دارد. به همین علت بهتر است مقدمات آماده‌سازی و مطالعه برای این آزمون را از مدت‌ها قبل‌تر شروع کرده و تا تاریخ مقرر به نهایت آمادگی نزدیک شوید. در این مسیر بسیار مهم است تا از تجربه سایر پزشکان و کتب و جزوات آموزشی پزشکی در کانادا کمک بگیرید.

 

برای مشاهده آموزشهای رایگان مهاجرت، با کلیک برروی لینک زیر، صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید

instagram.com/visa724com

 

 

 پایانی شیرین بر مسیر سخت تحصیل پزشکی در کانادا

 سرانجام در نهایت با عبور از مراحل مختلف و انجام اقدامات سخت، پس از موفقیت در آزمون MCCEE می‌توان گفت به مراحل پایانی مسیر طولانی رویای پزشکی در کانادا نزدیک شده‌اید. پس از موفقیت در آزمون MCCEE شما عملاً برای تبدیل شدن به یک پزشک مجاز و طبابت به صورت مستقل، نیاز است تا یک دوره اقامت دیگر را سپری کنید. هدف از این دوره کسب تجربه بیشتر پزشکان نوپا در کنار افراد باتجربه و کارآزموده این حیطه است. برای پزشکان خانواده (عمومی) این مدت 2 ساله، برای متخصصان 6 ساله و برای فوق تخصص ممکن است تا 9 سال طول بکشد. پس از این مدت و با اتمام تعهد نسبت به این پروسه آموزشی و کارآموزی، شما به عنوان یک پزشک مستقل مجاز به طبابت مستقل و مطابق با دلخواه خود خواهید بود. با این حساب می‌توان در یک نگاه کلی گفت، پروسه تبدیل شدن به پزشک مستقل در کانادا حداقل 10 سال طول کشیده و بسته به سطح تخصص ممکن است به بیش از 14 الی 17 سال هم برسد؛ 4 سال دوره کارشناسی، 4 سال دوره مدیکال اسکول و 2 سال هم کار برای پزشک خانواده(عمومی).

 

فارغ التحصیلان پزشکی کانادا

 

فارغ‌التحصیلان مدارس پزشکی، بخش مهمی از مسیر را طی کرده‌اند

 

 وضعیت ویزا در طول تحصیل پزشکی در کانادا

 یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی که افراد در مورد آن سوال دارند، وضعیت و شرایط ویزا در طول تحصیل پزشکی در کانادا است. در این مورد باید تأکید کرد که مطابق چارچوب‌های حقوقی و قانونی کانادا، در این بخش هیج شکاف و خلل قانونی وجود نداشته و متقاضیان مورد حمایت قوانین مهاجرتی قرار دارند. در 4 سال اول کارشناسی که شخص ملزم به تحصیل در دانشگاه است، به کمک نامه رسمی پذیرش در دانشگاه، هیچ مانعی بر سر اخذ ویزای تحصیلی کانادا وجود نخواهد داشت و در این مورد هیچ نگرانی وجود ندارد. به بیانی دیگر مسئله قابل اهمیت در این بخش، اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه‌های این کشور است. در مورد مرحله بعدی نیز به محض اعلام پذیرش شما از سوی مرکز آموزش پزشکی در کانادا، با استناد به این موضوع پرونده مهاجرتی شما تکمیل شده و در نهایت درخواست تمدید یا حتی تعویض نوع ویزا اعلام خواهد شد. در این بخش نیز مانند مرحله قبل، شاه‌کلید پیروزی در اخذ ویزای تحصیلی و رسیدن به شانس تحصیل پزشکی در کانادا، داشتن تأییدیه پذیرش از سوی مرکز آموزشی است. پس از این مرحله ده‌ها روش و متد مختلفی برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا (در صورت ادامه تخصص و فوق تخصص) یا ویزای کاری در صورت اشتغال وجود دارد و در دسترس هستند.

 

کیفیت آموزش پزشکی کانادا

 

کیفیت بالای آموزش در کنار حساسیت شدید نسبت به توان علمی پزشکان، قدری این پروسه را سخت‌تر کرده است

 

مطلب پیشنهادی: پذیرش دانشگاه تورنتو و دریافت ویزای تحصیلی کانادا

مطلب پیشنهادی: دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه بریتیش کلمبیا

 

 هزینه تحصیل پزشکی در کانادا

 هرچند نمی‌توان این موضوع را به دقت مشخص کرده و پاسخی قطعی بدست آورد زیرا اساساً هزینه‌ها بسته به محل تحصیل و مرکز آموزش پزشکی انتخاب‌شده متغیر هستند اما با این حال می‌توان چشم به برخی از آمارهای کلی و میانگین‌ها دوخت. مهندسی و پزشکی دو رشته گران‌قیمت برای دانشجویان بین‌الملل هستند و این تنها در مورد کانادا صادق نیست؛ در سایر کشورهای جهان نیز می‌توان انتظار هزینه بالایی برای تحصیل پزشکی داشت. مطابق آمار موجود و با در نظر گرفتن هزینه‌ها می‌توان گفت که تحصیل پزشکی در کانادا برای دانشجویان بین‌الملل سالانه حدود 30 هزار دلار هزینه دارد و این اصلاً هزینه کمی نیست. نیاز به تأکید مکرر است که این یک میانگین بوده و بسته به متغیراتی ممکن است به مقداری بیش یا کمتر از این نیز برسد.

برای مطالعه دقیق هزینه های تحصیل در رشته های پزشکی و پیراپزشکی دانشگاههای کانادا، می توانید به صفحه هزینه تحصیل پزشکی در کانادا مراجعه بفرمایید.

 

کدام دانشگاه کانادا برای تحصیل در رشته‌ی پزشکی مناسب‌تر است؟

تحصیل پزشکی در کانادا این زمینه را برای شما فراهم می‌کند تا در بهترین دانشگاه‌های دنیا، مدرک خود را دریافت کنید. با این‌حال، بحثِ نوع دانشگاهی که برای تحصیل در کانادا انتخاب می‌کنید،‌ بسیار مهم است. دانشگاه‌های کانادا به عنوان بهترین منبع برای ریسرچ‌های قوی و متدهای بِروزِ آموزشی معروف هستند. از طرفی، رقابت بسیار سنگینی برای ورود به مدارس پزشکی کانادا وجود دارد. حتی با وجود این‌که بازه‌ی شهریه‌ی پزشکی بین 120000 الی 367000 دلار کاناداست (و حتی ممکن است شهریهً بسیار بیش‌تر از این مقدار هم باشد)، باز هم رقابت بسیار زیادی بر سر ورود به این دانشگاه‌ها وجود دارد.

در این بخش قرار است به این مسئله رسیدگی کنیم که بهترین دانشگاه‌های پزشکی کانادا، چه دانشگاه‌هایی هستند و برای تحصیل پزشکی در کانادا، چه دانشگاه‌هایی بر دیگر گزینه‌ها برتری دارند؟

 

تحصیل پزشکی در کانادا

 


برای تحصیل پزشکی در کانادا، چه دانشگاه‌هایی توصیه می‌شوند؟

معمولا دانشجوهای پزشکی برای تحصیل پزشکی در کانادا، دانشگاه‌هایی که در لیست زیر آمده‌اند را ترجیح می‌دهند. این دانشگاه‌ها همگی در لیست بهترین مدرسه‌های پزشکی جهان جای گرفته‌اند و بازده علمی بسیار بالایی از حیث ریسرچ و تحقیقات دارند:

  1. دانشگاه تورنتو
  2. دانشگاه مک‌گیل
  3. دانشگاه مک‌مستر انتاریو
  4. دانشگاه کویینز در کینگستون انتاریو
  5. دانشگاه شربروک
  6. دانشگاه بریتیش کلمبیا
  7. دانشگاه کلگری
  8. دانشگاه آلبرتا

دانشگاه مک‌گیل اصطلاحا هارواردِ کانادا و دانشگاه تورنتو اصطلاحا آکسفورد کانادا نامیده می‌شود. معمولا با توجه به این‌که تمامی دانشگاه‌های ذکرشده در لیست دانشگاه‌های برتر جهان جای گرفته‌اند، پذیرش گرفتن از آن‌ها کاملا تحت تاثیر رزومه‌ي تحصیلی و مهارت‌های شما قرار دارد. می‌توانید جهت کسب اطمینان از مدارک موردنیاز برای اخذ پذیرش در دانشگاه‌های نام‌برده، با تیم متخصصان ویزا 724 در تماس باشید.

بنا بر گزارشات رویال بانکِ کانادا، این کشور تا سال 2028 حدودا 44000 پوزیشن خالی برای پزشکان رشته‌های مختلف ارائه خواهد داد. پاندمی کرونا هم از طرفی، نیاز این کشور به تیم‌های حرفه‌ای پزشکی را چند برابر کرده است. نظر به افزایش تقاضا برای شغل پزشکی در کشور کانادا، انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی یک تصمیم کاملا عاقلانه است.  

 

مطالب پیشنهادی:

درباره انواع ویزای کانادا

ویزای دائم کانادا

نگاه اجمالی زندگی در کانادا

انواع بیمه در کانادا

معادلسازی مدارک پزشکی

مهاجرت پزشکان به کانادا

اقامت سرمایه گذاری کانادا

 

 

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده،ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند.
بدیهی است برداشت و مشورت‌های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی توصیه می‌شود.
مدیریت و همکاران این مجموعه مسوولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسوولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


GulAndam :

سلام امیدوارم حالتون عالی باشد! سوال من این است که در کانادا بهترین کار(وظیفه) برای زنان چیست؟

با درود 

هیچ شغلی در کانادا محدودیت جنسیتی ندارد

حبیبی :

سلام، وقت بخیر دانش آموزی با معدل دیپلم 19/87 و نمره آیلتس 7 اگر نمره SAT بالا داشته باشه احتمال گرفتن فاند در مقطع لیسانس براش وجود داره؟

درود 

دریافت فاند در مقطع لیسانس بسیار ضعیف است.

عابدینی :

سلام . وقت بخیر . دخترم در سال نهم مدرسه تیزهوشان میباشد . میخواهم برای مقطع دبیرستان به کانادا اقدام کنم .میخواستم بپرسم برای رفتن به رشته پزشکی در کانادا باید چه مدرسه ای ثبت نام و پذیرش بگیرد؟

با درود 

تفاوتی ندارد

ارغوان فرجی :

من برای ارشد MBA ویزای تحصیلی گرفتم اگر بخوام اونجا تغییر رشته بدم و دندانپزشکی بخونم امکان پذیر هست یا خیر؟ و اینکه چند سال این پروسه طول میکشه؟

با درود 

ممکن است اما بسیار هزینه بر است در ابتدا بررسی کنید که شرایط مالی آن را دارید یا خیر.

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.