پذیرش دانشگاه تورنتو و دریافت ویزای تحصیلی کانادا


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۰۶/۲۰

شرایط و مدارک لازم جهت پذیرش دانشگاه تورنتو در کانادا (University of Toronto

   اگر قصد تحصیل در یکی از دانشگاه‌های کانادا را دارید باید اجازه تحصیل در کانادا را نیز داشته باشید. لذا فرد باید درخواست اجازه تحصیل به وزارت آموزش مربوطه ارسال نماید تا این نامه برای وی صادر گردد. پس از کسب نامه می‌توانید درخواست آنلاین برای پذیرش در دانشگاه مورد نظر را بدهید. نحوه‌ی پذیرش در دانشگاه تورنتو از دانشگاه‌های کانادا به این صورت است که نمرات شما را بررسی و مدارک تحصیلی‌تان را چک می‌کند و اگر از سطح تحصیلی و نمره بالایی برخوردار بودید و اینکه مدارک ‌تحصیلی‌تان کامل بود شما را پذیرش می‌کند و برای شما ایمیلی جهت تایید مدارکتان ارسال می‌نماید. برای اینکه شما در دانشگاه تورنتو پذیرفته شوید باید زبان انگلیسی خوبی داشته باشید و آیلتس شما بالا باشد. همچنین لیست نمرات میان دوره و دوره تحصیل شما خوب و در سطح بالایی باشد. اگر درخواست شما رد شد یک‌بار مهلت بازدید دوباره مدارک دارید که چک می‌شوند. برای پذیرفته شدن تحصیل شما در کانادا باید ثابت کنید که توانایی پرداخت هزینه تحصیل خود در دانشگاه‌های کانادا را دارید.

گشتی در محوطه دانشگاه تورنتو و نکات مهم مهاجرت تحصیلی به کانادا:

 

همچنین اگر قصد تحصیل در کانادا را دارید، باید نکات بسیار مهمی را بدانید که توصیه می شود، حتما مطلب تحصیل در کانادا را مطالعه بفرمایید.

 

برای مشاهده ویدئوهای مهاجرت به کانادا، با کلیک برروی لینک زیر، صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید

instagram.com/visa724com


 

رشته‌های تحصیلی ارائه شده در دانشگاه تورنتو

در دانشگاه تورنتو بیش از هفتصد رشته تحصیلی وجود دارد که تعدادی از این رشته‌ها به شرح زیر است:

پزشکی و سایر شاخه‌های پزشکی مانند پرستاری، دندانپزشکی و.... در شعبه مرکزی و سایر شعبه‌های دانشگاه تورنتو، مهندسی، حسابداری، آمار کاربردی، فیزیولوژی حیوانات، ریاضیات، زیست شناسی، مهندسی شیمی، مهندسی عمران، اقتصاد، ستاره شناسی، ژنتیک و نوروبیولوژیک، جرم شناسی، کامپیوتر و سایر رشته‌ها می‌باشد.

 دانشگاه تورنتو university of toronto

 

هزینه تحصیل در هر رشته دانشگاه تورنتو

هزینه تحصیلات در دانشگاه تورنتو با توجه به انتخاب رشته متفاوت می‌باشد. هزینه تحصیل در رشته‌های پزشکی در دانشگاه تورنتو سالیانه تقریبا 35500دلار است و برای سایر رشته‌ها حدوداً در دوره کارشناسی ارزان‌تر از دوره دکتری است اما به دوره دکتری و کارشناسی ارشد می تواند بورسیه تعلق بگیرد. عموما برای دوره لیسانس و یا کارشناسی شما باید مبلغی حدود 29740 تا 55900 دلار کانادا هزینه کنید و این مبلغ برای مقاطع بالاتر حدود 9900دلار کانادا است.

  

آدرس  و امکانات دانشگاه تورنتو

این دانشگاه که در شهر تورنتو واقع شده است که بزرگترین دانشگاه کانادا است ودر سال 1828 تاسیس شده است. شعار این دانشگاه "همچون درختی در گذر زمان" است. دانشگاه تورنتو دارای رتبه 28 جهان و اول کاناداست. از امکانات این دانشگاه میتوان باشگاه ورزشی و سالن‌های مجزا را نام برد که دانشجویان خارجی را نیز ساپورت کرده و در مسابقات نیز شرکت می‌کنند. دانشجویان برای انجام تحقیقات می‌توانند از اتاق‌های پروژه مخصوص استفاده کنند. همچنین دارای خوابگاه و کتابخانه مجزا بوده و سایر امکانات که برای راحتی و آسایش دانشجویان لازم است را فراهم می‌نماید.

 

زمستان در دانشگاه تورنتو کانادا toronto in winter 

 

اعتبار و ظرفیت آموزشی دانشگاه تورنتو

   همانگونه که در قسمت قبل نیز اشاره شد دانشگاه تورنتو از لحاظ اعتبار و آموزش رتبه اول کانادا و همچنین رتبه 28 جهان را داراست و این نشان‌دهنده میزان توان آموزشی بالا و برتر این مجموعه است. این دانشگاه دارای دانشکده‌های هنر، علوم کاربردی و مهندسی، معماری، نقاشی و طراحی، موسیقی، جنگل‌داری، اطلاعات، پزشکی، پرستاری، داروسازی، دندان‌پزشکی، علوم حرکتی و تربیت بدنی است که حدود شصت‌هزار دانشجو دارد.

 

روشهای مهاجرتی کانادا بسیار است و ممکن است که مهاجرت تحصیلی تنها راه مهاجرت نباشد، از این رو پیشنهاد می شود که صفحه روشهای مهاجرت به کانادا را به دقت مطالعه بفرمایید. همچنین اگر به دنبال ارزانتری روش مهاجرت به کانادا هستید صفحه اکسپرس انتری را مطالعه بفرمایید 

 

شرایط دریافت بورسیه دانشگاه تورنتو

دانشگاه تورنتو برای دانشجویان خود برای اینکه هزینه بالای تحصیل آزارشان ندهد بورسیه‌هایی درنظر گرفته که به دانشجویان خارجی در مقطع کارشناسی به بالا تعلق می‌گیرد. ولی برای دوره کارشناسی‌ارشد برحسب معدل، مقاله‌های دانشجویی و همچنین نمره آزمون کمک هزینه‌هایی تعلق میگرد که طبق نظر هیئت مدیره دانشگاه از هزار دلار تا پنج هزار دلار در سال است.

 

پردیس دانشگاهی تورنتو

 

زمان تحصیل در دانشگاه  تورنتو

زمان تحصیل در هر رشته و دانشگاه بسیار متفاوت است. بعضی از رشته‌های دانشگاهی مانند علوم پزشکی علاوه بر سال‌هایی که فرد تحصیل علمی می‌کند باید سال‌هایی نیز مشغول تحصیل عملی باشد اما به طور کلی برای مقطع لیسانس هر دانشجو باید در دانشگاه تورنتو چهار سال درس بخواند. این موضوع درمورد بعضی از رشته‌ها به سه سال می‌انجامد و دانشجوی محصل بعد از سه سال و چند ماه لیسانس خود را دریافت می‌کند. اما ترم‌های دانشگاه تورنتو سه ترم با نام‌های ترم پاییزه، زمستانه و بهاره یا تابستانه هستند. در دانشگاه تورنتو ترم تابستانه که ماه مِی است به طور عمومی و خودکار تعطیلات تلقی می‌شود اما اگر دوست دارید که زودتر تحصیلات خود را به پایان برسانید بهتر است که این ترم را ثبت نام کنید. ترم پاییزه از ماه سپتامبر تا دسامبر یعنی از اواسط مهر ماه تا آذر ماه است. ترم زمستانه از ژانویه تا آوریل یعنی از بهمن ماه تا اردیبهشت است و ترم تابستانه از اواسط مِی شروع می‌شود یعنی از خرداد ماه شروع می‌شود.

 

رتبه و جایگاه دانشگاه تورنتو

در آخرین رتبه بندی دانشگاه‌ها از طرف رتبه بندی جهانی آموزش عالی تایمز، دانشگاه تورنتو سه پله نسبت به سال‌های گذشته صعود داشته است و امروزه جایگاه هجدهم را از آن خود کرده است. شاید این مهم‌ترین دلیلی باشد که این دانشگاه طرفداران بسیاری دارد. کیفیت بالای آموزش، در کنار ارائه خدمات منحصر به فرد به دانشجویان سبب شده تا این دانشگاه برای دانشجویان بین المللی بسیار مناسب باشد.

 

تحصیل در کانادا

 

درست است که تحصیل در کانادا خوب است. اما نکته مهم این است که در کدام کالج یا دانشگاه قصد ادامه تحصیل دارید.

 

دلایل انتخاب دانشگاه تورنتو

در نگاه اول معماری بی نظیر دانشگاه شما را مجذوب خود خواهد کرد. معماری ساختمان‌های دانشگاه تورنتو، به خصوص پردیس سنت جورج به قرن نوزدهم باز می‌گردد. بناهای سنگی در کنار پیچک‌های سرسبز بر شگفتی این ساختمان‌ها افزوده است.

در محله‌های مجاور دانشگاه نیز زندگی دانشجویی در جریان است. کافه و رستوران‌های همیشه شلوغ و مملو از دانشجویان در کنار کتاب فروشی‌ها و برگزاری موسیقی‌های زنده خیابانی بر زنده بودن زندگی دانشجویی دلالت دارد. درست است که زندگی در این کشور طرفداران بسیاری دارد، اما تحصیل در کانادا می‌تواند بر جذابیت ماجرا اضافه کند.

 

تحصیل در دانشگاه‌های کانادا

 

دانشگاه تورنتو بیش از هزار باشگاه و سازمان‌های مستقل دانشجویی را در دل خود جای داده است. با عضویت در این گروه‌ها بر زیبایی زندگی دانشجویی اضافه کنید و گروه‌های دوستانه جدیدی را وارد دایره دوستانتان کنید. جالب است بدانید دانشجویان بسیاری از کشور چین در این دانشگاه در حال تحصیل هستند. طبق گزارش‌ها، تا کنون 13 هزار دانشجوی چینی در این دانشگاه تحصیل کرده‌اند.

 

کلام پایانی

در رتبه‌بندی‌های صورت گرفته تا به امروز، دانشگاه تورنتو تنها 10 امتیاز از آکسفورد عقب است. اما این امر دلیل نمی‌شود در میان دانشجویان محبوب نباشد. اگر قصد تحصیل در دانشگاه‌های کانادا را دارید از تحصیل در دانشگاه تورنتو غافل نشوید. این دانشگاه بسیار با کیفیت است.

 

مطالب پیشنهادی:

ویزای تحصیلی کانادا

شرایط تحصیل در کانادا

دانشگاه بریتیش کلمبیا

دانشگاه تورنتو

دانشگاه آلبرتا

دانشگاه کلگری

هزینه دانشگاه های کانادا

 

 

 

 

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده،ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند.
بدیهی است برداشت و مشورت‌های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی توصیه می‌شود.
مدیریت و همکاران این مجموعه مسوولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسوولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما

 

 

مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


r.kh :

با سلام من میخوام برای رشته زیست شناسی دانشگاه تورنتو اقدام کنم. 19 ساله هستم و امسال فارغ التحصیل شدم. معدل دیپلمم(رشته تجربی) 19.15 هست. میخواستم بدونم برای محاسبه GPA باید دروس فیزیک و ریاضی و زیست و شیمی رو محاسبه کنم یا کل واحد هایی که در سه سال دبیرستان پاس کردم؟

کل واحد

هانیه بهنامخو :

من یه سوال دیگه هم داشتم : اینکه میتونم بورسیه بگیرم و تا چه مقطعی دانشگاه آزاد امسال که میخوام برم بخونم و اینکه نمره آیلتس چند باشه و چه رزومه ای داشته باشم .برای بورسیه

هانیه بهنامخو :

سلام وقتتون بخیر من پارسال دیپلم رشته بهداشت گرفتم نمره دیپلم 16/30 و امسال میخوام برم دانشگاه آزاد رشته کامپیوتر بخونم . برای آیلتس هم اقدام کردم یکماهه که دارم میخونم ک میخوام که برای دانشگاه تورنتو پذیرش بگیرم تا یک یا دوسال دیگه میخوام بدونم که آیا امسال برم دانشگاه یا نه و اگر هم برم تا چه مقطعی بخونم.

سپهر سلیقه دار :

سلام. وقتتون بخیر. من دکترا دانشگاه علم و صنعت قبول شده ام. یکی از استاد ها بهم زودتر از موعد گفتن که قبول شدی. آیا قبولی من در این دانشگاه میتواند راه را برای بورسیه دکترا در کانادا آسان کند؟

با درود 

ممکنه 

setapooo :

سلام وقت بخیر میخواستم بدونم چگونه میتوانم ایمیلشون رو برای درخواست بورسیه پیدا کنم؟

لیست ایمیل اساتید دانشگاه در وبسایت موجود است.

شقایق عنبرستانی :

سلام هزینه تحصیل ومدت زمان تحصیل در رشته معماری داخلی در مقطع فوق لیسانس در دانشگاههای شهر تورنتو چقدر هست وبرای گرفتن بورسیه تحصیلی دراین رشته در مقطع فوق لیسانس باید چه کرد؟ممنون

صفحه معماری در کانادا را مطالعه بفرمایید و در خصوص بورسیه باید بتوانید از یک استاد در کانادا تاییده دریافت نمایید.

مريم نقى پور :

ميخواستم بپرسم كه براى رشته ى اى تى چند سال طول ميكشه كه ليسانس بگيريم؟ و اينكه چجورى بايد اپلاى كنيم واسه دانشگاه؟ از كى بايد شروع كنيم واسه ويزا و از كى ثبت نام ها شروع ميشه كه ما ثبت نام كنيم؟ چه تاريخ هايى ميشه كه اپلاى كرد؟

4 سال. سپتامبر و ژانویه. می توانید برای بررسی شرایط داخل سایت فرم ارزیابی تکمیل بفرمایید

X Y :

سلام. وقتتون بخیر. من رتبه 1 تا 10 کنکور تجربی هستم (مستقیم نمیگم چندو سالش هم نمیتونم بگم). من میخواستم بدونم با این شرایط میتونم برای بورسیه دانشگاه تورنتو (پزشکی) اقدام کنم؟ مدرم زبان هم هنوز ندارم ولی میگیرم

رتبه کنکور تاثیری بر بورسیه ندارد

ترانه عابدی :

سلام. من کلاس یازدهم رشته تجربی هستم. میخواستم بدونم معدل دیپلم برای دانشگاه مهم میباشد یا ریز نمرات دهم تا دوازدهم ملاک میباشد. و اینکه برای لیسانس علوم پایه سالیانه چقدر باید شهریه پرداخت کنیم و نمره آیلتس چند باید بگیریم. ممنون.

به انتخاب دانشگاه بستگی دارد، می توانید برای پاسخ به سوالات هزینه های تحصیل به صفحه دانشگاه های کانادا مراجعه بفرمایید

Sepehr :

با سلام و خسته نباشید ببخشید آیا دانشگاهی که در ایران تحصیل می کنیم برای پذیرش در دانشگاه تورنتو تاثیری دارد؟ مثلا اگر در دانشگاه تاپ ایران تحصیل کنیم با دانشگاهی که تو ایران جایگاه خوبی نداره تفاوتی در پذیرش می کند

بی تاثیر نیست

Miald Nasiri :

من الان 18 سالمه سال دوازدهم کامپیوتر هستم و میخوام برم دانشگاه تورنتو اونجا درس بخونم البته اگر ورسیه گیرم وگرنه شرایط مالیم خوب نیس بخاطر همین میخوام بدونم شرایط گرفتنش چطوره و اینم بگم که کارشناسی رو اینجا میخونم ، میخوام ارشد رو اونجا بخونم و اگه هم مشکل نداشته باشم دکتری را هم ادامه میدم اگه نمره دیپلم لازم بود دیپلم رو نگرفتم ولی تقریبا نمره ام 18 میاد.شرایط بورسیه رو میخوام ممنون

بهناز قامتی :

سلام وقت بخیر من دانش آموز رشته تجربی هستم و برای تحصیل در مقطع لیسانس در دانشگاه تورنتو برای بورسیه شرایط سخت تره و من هم تمام شرایط مثل مدرک زبانو هنوز ندارم. در رشته پزشکی بعد از 7 سال عمومی میتونیم از طریق بورسیه مهاجرت کنیم ؟ یا زودتر هم میشه ؟

در خصوص بورسیه باید از یک استاد کانادایی تاییده دریافت کنید

ایدا رشیدزاده :

سلام ،من مهندسی پلیمر صنایع رنگ خواندم میخواستم واسه ویزای دانشجویی در مقطع کارشناسی ارشد کانادا اقدام کنم ولی طبق جست و جوی من فوق لیسانسی تحت پلمیر وجود نداره سوال من اینه ایا میتونم در رشته ی دیگه ای درس بخونم؟ ممنون میشم به سوالم پاسخ داده بشه

ممانعتی برای انتخاب رشته ندارید

ابوالفضل محمدپور :

سلام من سال دوازدهم رشته مکاترونیک هستم و میخوام برای مقطع کارشناسی رشته کامپیوتر در دانشگاه تورنتو تحصیل کنم. حداکثر معدل رو دارم‌. آیا با این وضعیت میتونم تو دانشگاه تورنتو تحصیل کنم یا خیر‌.

اگر شرایط ویزای تحصیلی را هم داشته باشید، بله

پویان امینی :

با سلام خدمت شما در مورد پذیرش تحصیلی در مقطع ارشد مجدد با مدرک لیسانس مکاترونیک با معدل 12.6 از دانشگاه صنعتی شریف و مدرک فوق لیسانس مکانیک ساخت و تولید با معدل 16.8 از دانشگاه سراسری تهران، می خواستم بدونم امکان پذیرش در مقطع master رشته ی data science از دانشگاه toronto وجود دارد و هزینه ی احتمالی دانشگاه چقدر می شود. دارای مدرک تافل با نمره ی 90 نیز هستم. با تشکر فراوان از شما

بله ممکن است، هزینه های تحصیل در دانشگاه تورنتو هم در همین صفحه کامل عنوان شده است

somayeh panahi :

لیسانس فیزیک و ارشد ژئوفیزیک معدل 14، دکتری زمین شناسی 17.5، سن 43، 11 مقاله ای اس ای با اچ ایندکس 8با ایمپکت فاکتوور بالای 3 و 4، آیا میتوونم از دانشگاه تورنتو و یا رایرسون برای دکتری جغرافی یا محیط زیست فول فاند بگیرم؟ تا در صورت مثبت بودن زبان رو شروع کنم.

باید بتوانید از یک استاد کانادایی تاییدیه فاند دریافت فرمایید.

Amir :

سلام خسته نباشید. با معدل بالای 17 حقوق میشه دانشگاه تورنتو قبول شد؟ و اینکه معمولا دانشجویان بین المللی با چه نمره ای تو آزمون lsat دانشگاه تورنتو قبول میشوند؟

بله اگر دیگر شرایط آن را داشته باشید ممکن است

حسین گیلانی :

سلام برای خانمم ویزا تحصیلی میخوام بگیرم.لیسانس حقوق داره معدلش 15.66.یه دختر 4 ساله داریم.سن خانمم 32.مدرک تافل داریم.

اگر تمکن مالی کافی داشته باشید مشکلی نیست.

مبینا :

سلام ببخشید من کلاس دهم هستم و رشته ریاضی میخونم و میخوام برای دانشگاه برم دانشگاه تورنتو.میخواستم بپرسم من اگه معدل این سه سالم رو بالای 18 نگه دارم و مدرک زبان با نمره خیلی خوبی بگیرم شانسم برای گرفتن بورسیه چقدره؟و چه کار هایی انجام بدم تا شانسم بیشتر و بیشتر شه؟

به صورت کلی شانس گرفتن بورسیه در مقطع لیسانس کم است

R :

سلام خسته نباشید.بورسیه‌های دانشگاه تورنتو هزینه خوابگاه و شهریه دانشگاه رو صفر میکنه و علاوه بر اون کمک هزینه‌ هم میده؟و اینکه چه تعهدی در قبال بورسیه داریم؟مثلا اسیست استاد بشیم یا...؟؟

بله. تعهدات بورسیه هر مرکز آموزشی در وبسایت همان مرکز عنوان شده.

M.Matin :

سلام من مدرک زبان CAE از کامبریج رو دارم و خواستم بدونم برای بورسیه شدن در دانشگاه تورنتو چه چیزهایی لازم هست؟؟؟

باید بتوانید از یک استاد در دانشگاه تورنتو تاییده دریافت نمایید.

سارا احمدی :

سلام من سال اول لیسانس دانشگاه ارل استانبول رشته فیزیوتراپی هستم میخواستم بپرسم برای مستر میتونم بورسیه بگیرم؟ و اینکه مدرکم اونجا معتبر هست؟ چه دانشگاه هایی میتونم اپلای کنم؟ ممنون میشم بگید????????

برای دریافت بورسیه باید با اساتید دانشگاه مکاتبه بفرمایید.

سید مهدی حسن زاده :

سلام حسن زاده هستم از تهران. دکترای بیوتکنولوژی پزشکی خوندم و عضو هیأت علمی هستم با 20 سال سابقه. پسرم درحال اخذ دیپلم آنلاین هست از تورنتو. 3 واحد پاس کرده و احتمالاً تا 4 ماه دیگه مابقی واحدها را پاس خواهد کرد. هدف تحصیل در رشته های علوم پزشکی است و البته میدانیم که ابتدا باید لیسانس ساینس بگیره. اگر معدل دیپلم در حد 85/100 ، آیلتس 7، رنکینگ دبیرستان متوسط (دبیرستان آلفا)، انگیزه تحصیل بالا باشه، شانس پذیرشش چقدره؟ آیا برای مقطع لیسانس نیاز به رزومه قوی هست؟ چگونه؟ شما چطور به ما کمک خواهید کرد؟ ارادتمند حسن زاده

بله مشکلی نیست. برای استفاده از خدمات ما می توانید با دفاتر تماس بگیرید یا به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه بفرمایید.

MY :

سلام. برای فردی که سال آخر دبیرستان است چطور میشود دیپلم و ریزنمرات را قبل از ددلاین از آموزش و پرورش ایران گرفت ؟ دانشگاه ذکر کرده که حتما از طریق مرجع صادر کننده باید ارسال بشه . سپاس

Maliheh shamsdiba :

Please accept the University of Toronto Canada Centers for Mathematics Single woman .41 years old. Master of Applied Mathematics, major in Numerical Analysis, grade point average of 31/14, with financial ownership, IELTS degree, score 7.5,

Saifuddin kaihan :

سلام، من سیف الدین کیهان هستم از کشور افغانستان می باشم، از دبیرستان فارغ شدم و 22 سال سن دارم، آما تافل و آیلتس ندارم آیا من می توانم به کشور کانادا مهاجرت کنم و ویزه تحصیلی بگیرم به رهنمای شما ضرورت دارم

اگر بتوانید هزینه های تحصیل در کانادا را بپردازید مشکلی نیست، می توانید درخواست تحصیل در کانادا را ثبت کنید

شهرام رشوند : سلام من خودم تورنتو زندگی میکنم ولی یکی از بستگانم که خانوم پرستار هستن . قصد دارن بیان تورنتو . میخواستم ببینم سریع ترین روش این کار چیه . 48 سالشونه و لیسانس پرستاری به علاوه فوق لیسانس روان شناسی دارن . لطفن اگه امکان کمک هست به من زنگ بزنین ****

می توانید با دفاتر ما در کانادا در تماس باشید، راهنمایی خواهید شد

فرزانه جعفری :

با سلام و احترام اینجانب فارغ التحصیل دکتری بیوشیمی بالینی هستم و قصد مهاجرت برای ادامه تحصیل و کار در کانادا دارم، میخواستم بدونم که برای فوق دکتری بهتر میشه از دانشگاه تورنتو در رشته ژنتیک پذیرش گرفت یا مجدد دکتری بخونم؟ و اینکه هزینه دریافتی شما برای کمک و گرفتن پذیرش چقدر است؟

jasmin :

ایا بدون بورسیه شدن و تنها با هزینه شخصی و بدون ازمون ایلتس می توان در دانشگاه تورنتو کارشناسی ارشد معماری خوند

به نمره آیلتس نیاز دارید

Narges :

سلام وقت بخیر من سال دوازدهم رشته معماری هستم میخوام دانشگاهو در کانادا شروع کنم نمیخوام ایران دانشگاه برم میشه راهنمایی کنید درسته که میگن اگه بخوایم دانشکاهو در کانادا شروع کنم باید یه دور هنرستانو در اونجا بگزرونم و بعد وارد دانشگاهشون بشمم شرایط قبولیی دانشکاه های مثل تورنتو ، بیریتش کلمبیا چطوره ؟!

اگر شرایطش رو داشته باشید می توانید برای مقطع لیسانس در دانشگاه های کانادا اقدام کنید

bita :

سلام.برای درخواست بورسیه فول رشته پزشکی دانشگاه تورنتوازکجاوچطورشروع کنم؟وبرای درخواست apply ازکجاشروع کنم؟ ممنون از راهنماییتون

اقدامی در خصوص بورسیه ن داریم

aida :

سلام وقت بخیر برای تحصیل در دانشگاه تورنتو اول در رشته ی دندان بهتره از ابتدا یعنی بعد دیپلم اپلای بدیم و با نمره بالا در ازمونها امکتن قبولی هست؟؟؟ یا اینکه وارد ی دانشگاه معتبر بشیم مثل دانشگاه تهران و بعد اپلای بدیم برای دوره ی تخصص؟؟؟ و اینکه شرایط بورسیه در دندانپزشکی چه جوریع؟؟ شرایط زندگی یک دندانپزشک از نظر رفاه در کانادا چه جوریه؟؟؟ و سوال دیگ بین دندانپزشکی و فیزیوتراپی در مقطع دکتری کدوم برای اپلای بهتره؟ موقع انتخاب رشته در دانشگاه تهران سعی کنم رشته های تاپ مثل پزشکی و دندپن رپ بیارم یا رشته فیزیو اکیه؟ ممنون میشم پاسخگو باشید من نمره دیپلمم 19.95 هست و ترجیحم اینه که بورسیه بشم.

برای ورود به رشته های پزشکی در کانادا، ابتدا باید یک لیسانس علوم پایه داشته باشید

رضا :

با سلام وعرض ادب در خصوص ویزای تحصیلی وشرایط ثبت نام فرزندم در رشته داروسازی با مدرک دیپلم وزمان ارسال مدارک تحصیلی به دانشگاه تورنتو مطالبی را ارائه نمایید ممنون خواهم شد

در ابتدا باید برای لیسانس علوم پایه اقدام کنید.

Ali :

با سلام برای دکترا مهندسی عمران دانشگاه ه تورنتو برای ترم تابستان 2021 ددلاین از چه تاریخی تا چه تاریخی می باشد؟ همچنین درمورد نمره تافل حداقلی آن سوال داشتم. با تشکر

باید به وبسایت همان دانشگاه مراجعه کنید

آذین موسوی :

سلام من لیسانس مهندسی معماری هستم برای پذیرش مستر طراحی شهری و یا هنر تا چه زمانی برای ارائه آیلتس فرصت دارم؟ و چه نمره ای باید بگیرم؟

باید شرایط دانشگاه مورد نظرتون رو مطالعه بفرمایید

kjli :

سلام خسته نباشید من امسال مدرک دیپلم را دریافت کردم ومعادل معدلم در GPA برابر با 3.84 میباشد میخواستم شرایط تحصیل با این معدل در دانشگاه تورنتو و رشته داروسازی بدونم ممنون از راهنماییتون.

برای ورود به رشته داروسازی باید یک لیسانس علوم پایه داشته باشید

حسین اسلامی :

سلام من میخواستم بدون در ریاضی کدام رشته ها در کانادا از درآمد بیشتر موقعیت شغلی و پذیرش بهتری برخوردار است و با معدل 17.5 از دانشگاه تبریز و 3 مقاله اکسپت شدن و معدل تافل 75 میشه تو یکی از دانشگاه های خوب کانادا تحصیل کردم هدف اصلی زندگی تو اون کشوره و برام مهمه بتونم اونجا شغل با درامد خوب داشته باشم کامپیوتر تو کانادا چه طوره

F :

سلام میخواستم بدونم اگه کنکور بدیم و یه رتبه خیلی خوب بیاریم برای پذیرش در دانشگاه های معتبر کانادا مثل تورنتو بهتره یا اینکه از دبیرستان برای تحصیل به کانادا بریم؟در کدوم صورت پذیرشمون راحت تر میشه؟

دبیرستان در کانادا

Navid :

سلام تغیر رشته هم میشه در اونجا داد؟من الان در اینجا کامپیوتر میخونم و سال بعد دیپلم میگیرم اگر ویزای تحصیلی بگیرم میتونم رشتمو اونجا به تربیت بدنی تغیر بدم؟

شرایطش را داشته باشید، بله

Zahra :

سلام من علاقمند به تحصيل پزشكي در كانادا را دارم چگونه ميتوانم براي انها نامه بفرستم وچگونه ميتوانم نامه از آموزش پرورش دريافت نمايم ممنونم

برای دریافت نامه از دانشگاه کشور مبدا از دانشگاه مورد نظر سوال کنید، برای تحصیل در رشته پزشکی در کانادا باید یک مدرک لیسانس داشته باشد و در آزمون mcat قبول شوید.

باران :

سلام آیا میتوانم با سن 24 سال با مدرک دیپلم در رشته داروسازی در دانشگاه تورنتو بریتیش کلمبیا و مک گیل از مقطع دیپلم به کارشناسی درس بخونم با تشکر

در صورت دریافت پذیرش و دارابودن شرایط بله

میلاد :

سلام وقتی در یکی از بورسیه های این دانشگاه اپلای کنیم، باز هم باید هزینه پرداخت کنیم؟

اگر بورسیه فول شوید هزینه های تحصیل حتی ممکن است هزینه های زندگی شما را بپردازند.

محمدرضایی :

بورسیه یکی از دانشگاه کانادا بدون مدرک زبان رشته حقوق با معدل 14 به چه نحو میشود اقدام کرد

با این معدل تقریبا ناممکن است

mahdieh :

سلام.روز خوش برای زبان انگلیسی که باید قوی باشد تا چه مدرک براشون قابل تحسین و ستایش است.

منظورتان از تحسین و ستایش متوجه نشدم، اما هر دانشگاه مدرک زبان مورد قبول خود را بسته به مقطع تحصیلی در وبسایت خود اعلام می کند که عموما معادل با آیلتس 6.5 به بالاست

sama :

سلام، حداقل معدل مورد قبول برای قبولی در هرمقطع دانشگاه تورنتو چند هس؟ و کسانی که پیشرفت داشتن و نیمی از نمرات خوب در کارنامه دارند چقدر شانس دارند؟

بسته به انتخاب رشته متغییر است، اما عموما بالای 16

سیروان :

سلام خسته نباشید..‌. رشته من جغرافیاست و دکترا میخوام تو دانشگاه تورنتو یا بریتیش کلمبیا جغرافیای سیاسی بخونم....1_ واسه پذیرش چه مدارکی از من میخوان؟2_آیا با کار دانشجویی از پس مخارج اونجا بر میام؟3_معدل کارشناسی هم ملاکه واسشون یا فقط ارشد؟ واسه خروج از کشور چقدر باید هزینه کنم؟ اگه کسی معدل کارشناسیش کم باشه ولی مقاله داشته باشه و از لحاظ علمی و فن بیان و دانش در سطح بالایی داشته باشه شانسش چطوره؟

به مدارک شغلی و مدارک شناسایی فردی و تحصیلی به صورت ترجمه رسمی نیاز دارید.

خیر با کار دانشجویی نمیتوانید هزینه های خود را پرداخت کنید هزینه های تحصیل از درآمد کار دانشجویی بالاتر است. صفحه هزینه های تحصیل در کانادا را مطالعه فرمایید.

اگر تمکن مالی مناسبی ندارید، زبان خود را تقویت کنید و برای بورسیه های تحصیلی تلاش کنید

بختی :

لطفا شرایط تحصیل در کانادا و هزینه های آن را بفرمایید .

مشاور مهاجرت و ویزا:

می توانید به صفحه هزینه های تحصیل در کانادا مراجعه فرمایید.

علی بختی آرانی :

لطفا شرایط تحصیل در کانادا و هزینه های آن را برای اینجانب بفرمایید .

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط مهاجرت یا دریافت ویزا، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

طهورا :

سلام میخاستم بدونم حداقل نمره معدل برای گرفتم پذیرش چقدر هست؟! مثلن بین نمره 18تا19 یا 17 تا 18؟!

مشاور مهاجرت و ویزا:

در بسیاری از دانشگاه ها معدل ملاک پذیرش تحصیلی نیست، بسته با انتخاب دانشگاه می تواند بسیار متغییر باشد.

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.