دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه آلبرتا


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۰۶/۲۰

 

 

 

پس از مطالعه‌ دقیق این مقاله که توسط کارشناسان و مشاوران با تجربه مهاجرت در مورد شرایط تحصیلی و زندگی و ویژگی‌های منحصر به فرد دانشگاه آلبرتا گردآوری شده است؛ حتی خودتان به راحتی می‌توانید مراحل پذیرش از دانشگاه آلبرتا را طی نمایید

 

سوالات و ابهامات زیادی در ذهن متقاضیانی که به دنبال تحصیل در دانشگاه‌های برتر کانادا  هستند وجود دارد؛ از جمله اینکه:

  • - دانشگاه آلبرتا کجا واقع شده است و شرایط تحصیل در آن به چه صورت است؟
  • - آیا امکان گرفتن بورس تحصیلی از دانشگاه وجود دارد؟
  • - این دانشگاه دارای چه رتبه جهانی‌ای است و چه مزایایی دارد؟
  • - هزینه‌های تحصیل در دانشگاه به چه صورت است؟
  • و ...

که به تمامی این سوالات در این مقاله پاسخ خواهیم داد.

 

دانشگاه آلبرتا کانادا


دانشگاه آلبرتا

 

دانشگاه آلبرتا واقع در ادمونتون یکی از دانشگاه‌های برتر کانادا در حوزه تدریس و تحقیقات است که دارای شهرت بین‌المللی در زمینه‌های علوم انسانی، علوم پایه، هنرهای خلاق، تجارت، مهندسی و علوم بهداشت است. این دانشگاه در یکی از شمالی ترین کلان شهرهای جهان واقع شده است. ادمونتون شهری با یک میلیون نفر جمعیت و دارای یکی از قوی‌ترین اقتصادهای محلی کانادا بوده و نیز مانند دانشگاه، ادمونتون مکانی است که افراد برای ساختن، ایجاد و تغییر کارها به بهترین صورت دور هم جمع می­شوند. این دانشگاه مکانی است که ایده های خوب شانس بیشتری برای تحقق دارند.

دانشکده مطالعات بومی این دانشگاه، تنها دانشکده در نوع خود در کانادا بوده که برنامه‌های کارشناسی ارشد را در رشته‌های تجربیات بومی و مباحث مربوط به زبان، فرهنگ، سرزمین و منابع ارائه می‌دهد.

کتابخانه‌ی دانشگاه آلبرتا دومین کتابخانه تحقیقاتی کانادا است که دارای بیش از 7/4 میلیون عنوان، 8/7 میلیون جلد، 3/1 میلیون کتاب الکترونیکی و 1700 بانک اطلاعاتی است.

کالج رهبری پیتر لوگید یک برنامه توسعه رهبری کارشناسی و بین رشته‌ای فراگیر به دانشجویان ارائه می‌دهد.

دانشجویان از متخصصان مستقر در صنایع خاص یا زمینه‌هایشان مشاوره می‌گیرند.

 

شعار دانشگاه آلبرتا

شعار دانشگاه آلبرتا "Quaecumque vera" به معنای "هر چیز واقعی‌ست" است. این عبارت از کتاب مقدس پولس فیلیپینی‌ها، فصل 4 ، آیه 8 ، در نسخه ی مبتدی لاتین کتاب مقدس آمده است. در این عبارت، خوانندگان تشویق می‌شوند تا اندیشه خود را بر حقیقت و فضایل دیگر متمرکز کنند.

 

رتبه بندی جهانی دانشگاه آلبرتا

دانشگاه آلبرتا یکی از دانشگاه‌های برتر تحقیقاتی جهان است که رتبه چهارم را در کانادا و هشتاد و یکمین در جهان از نظر تأثیر تحقیقات را داراست. از انجام اکتشافاتی که به سؤالات اساسی پاسخ می دهد تا ایجاد مشاغل و صنایع جدید، بهبود سلامت انسان و تقویت تحولات اجتماعی، محققان این دانشگاه در صدر پیش‌برد دانش به نفع همه‌اند.

 

 دریافت پذیرش از دانشگاه آلبرتا کانادا

 

نحوه‌ اخذ پذیرش از دانشگاه آلبرتا

 

الزامات آکادمیک بین المللی

دانشکده مطالعات و تحقیقات فارغ التحصیلی (FGSR) استانداردی حداقلی به منظور پذیرش تحصیلی برای متقاضیان کانادایی و بین المللی تعیین می‌کند. لطفاً حداقل شرایط تحصیلی ما را برای پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا را در ادامه مشاهده کنید.

لطفاً توجه داشته باشید كه بعضی از بخش‌ها ممكن است دارای مدارك تحصیلی اضافی یا بالاتر باشند. همیشه به سایت برنامه یا دپارتمان مورد نظر خود مراجعه کنید یا با به طور مستقیم با بخش مورد نظر تماس بگیرید.

 

مقطع کارشناسی ارشد

متقاضیان معمولاً ملزم به گذراندن دوره چهار ساله لیسانس یا معادل دانشگاهی آن از یک موسسه دانشگاهی هستند که توسط دانشگاه آلبرتا به رسمیت شناخته شده است.

میانگین معدل قبولی در بیشتر سیستم‌های درجه بندی با بالاترین نمره 4، 3 بوده و درسیستم درجه بندی با حروف B است که بر اساس دو سال آخر تحصیل به صورت تمام وقت (یا معادل آن) محاسبه می‌شود.

 

 مقطع دکتری

متقاضیان معمولاً ملزم هستند که مدرک کارشناسی ارشد یا معادل دانشگاهی آن را از یک موسسه دانشگاهی که توسط دانشگاه آلبرتا به رسمیت شناخته شده باشد دارا باشند.

میانگین معدل قبولی در بیشتر سیستم‌های درجه بندی با بالاترین نمره 4، 3 بوده و درسیستم درجه بندی با حروف B است که بر اساس دو سال آخر تحصیل به صورت تمام وقت (یا معادل آن) محاسبه می‌شود.

 

 الزامات اضافی

بضی از دپارتمان‌ها دارای الزامات اضافی هستند، مانند:

بیانیه علایق تحقیق

سابقه کار قبلی در این زمینه

آزمونهای آموزشی مانند آزمون ثبت نام کارشناسی ارشد (GRE)، آزمون پذیرش مدیریت فارغ التحصیل (GMAT) یا آزمون آنالوگ میلر.

برای اطلاع از وجود هرگونه مدارک اضافی، باید مستقیماً با دپارتمان مربوطه تماس گرفته شود.

 

حداقل الزامات دانشگاهی

از آنجا که درجات مختلف از موسسه به نهاد دیگر و کشور به کشور دیگر متفاوت است، دانشگاه آلبرتا محتوای دوره را بررسی می کند تا معادل‌های مدرک لیسانس دانشگاه آلبرتا را ایجاد کند. برای مشاهده لیست حداقل‌های مورد نیاز برای هر کشور به سایت دانشگاه آلبرتا مراجعه شود.

اسناد درخواست پذیرش بین المللی

توصیه می‌شود قبل از شروع فرآیند ثبت پدرخواست پذیرش، کلیه اسناد پشتیبانی از جمله توصیه‌نامه و ... را آماده کنید.

شما باید تمام اسناد پشتیبان خود (به جز نامه‌های مرجع) را به عنوان یک فایل PDF اسکن و ذخیره کنید و سپس آنها را مستقیماً در پرتال برنامه آنلاین بارگذاری کنید. شما باید اسناد خود را قبل یا تا زمان مهلت ارسال برای برنامه‌ای که درخواست می‌کنید بارگذاری کنید.

 

اسناد پشتیبان ممکن است موارد زیر را شامل شود:

ملزومات  درخواست برای اسناد دانشگاهی (رونوشت، گواهی مدرک، برگه نشانه)

نمرات مهارت زبان انگلیسی مانند:LTS ، Pearson ، TOEFL و غیره (در صورت وجود)

الزامات اضافی دپارتمان مانند:

رزومه، بیان هدف، و نوشتن نمونه‌ها

GRE ، GMAT یا سایر نمرات آزمون.

نامه های مرجع (شما باید نام منبع و آدرس ایمیل مراجع خود در درخواست آنلاینتان ثبت کنید)

 

کلیه اسناد ارسالی به دانشگاه آلبرتا به دارایی این دانشگاه تبدیل می‌شوند و جز اهداف داخلی دانشگاه آلبرتا منتشر و کپی نمی‌شوند. هم‌چنین اسناد ممکن است به متقاضی بازگردانده نشود.

 

پردیس شمالی دانشگاه آلبرتا


آخرین مهلت درخواست بین المللی

مهلت ارسال درخواست هر برنامه برای دانشجویان بین المللی توسط بخش ارائه دهنده برنامه تعیین می شود. این مهلت ممکن است تا 12 ماه قبل از شروع برنامه باشد.

متقاضیان باید از قبل با بخش موررد نظر تماس بگیرند زیرا مهلت دپارتمان ها اغلب به ملاحضات در مورد بودجه و جوایز گره خورده است، ومتقاضیان بین المللی به طور کلی برای مقدمات ورود به کانادا به زمان زیادی (تا حدوداً شش ماه) نیاز دارند.

 

هزینه درخواست پذیر تحصیلی

هزینه درخواست پذیرش برای تحصیلات تکمیلی 100 دلار کانادا خواهد بود.

 

بورس های تحصیلی ، جوایز و پشتیبانی مالی

دانشگاه آلبرتا در تلاش است تا بهترین فرصت های ممکن برای بودجه دانشجویان بین المللی را فراهم کند. به عنوان اولین مرحله، متقاضیان باید با بخشی که در آن به دنبال اخذ پذیرش در مورد قرارهای احتمالی دست‌یاری هستند، مشورت کنند.

برای دریافت بورس تحصیلی باید از قبل در برنامه تحصیلی خود پذیرفته شده باشید تا برای هر دانشکده تحصیلات تکمیلی و تحقیقاتی (FGSR) که توسط بورس تحصیلی اداره می‌شود، در نظر گرفته شوید.

دانشگاه دارای جوایز و بورسیه‌های متعدد است که ازجمله می‌توان به بورس تحصیلی رودز اشاره کرد:

بورس تحصیلی رودز

بورسیه تحصیلی رودز از 100 دانشجوی استثنایی از سراسر جهان برای تحصیل در دانشگاه آکسفورد انگلستان پشتیبانی می‌کند. هر ساله ، 11 دانشجو از شش منطقه در کانادا انتخاب می شوند. در سال های اخیر ، دانشگاه آلبرتا خوش شانس بوده که تعداد زیادی از دانشجویان آن انتخاب شده است؛ از جمله هفت نفر در سال 2015 انتخاب شده اند. بورسیه تحصیلی رودز یک برنامه بین المللی رقابتی است: علاوه بر الزامات اصلی صلاحیت‌، داوطلبان باید دست‌آوردهای استثنایی دانشگاهی و رهبری نیز را نشان دهند.

 
مرکز سلامت دانشگاه آلبرتا

 

فرصت‌های دانشجویی دانشگاه آلبرتا

دانشگاه آلبرتا صدها گزینه را برای دانشجویان فراهم می‌کند تا فراتر از دور‌ های آموزشی ، دانش و تجربه خود را گسترش دهند. از جمله این فرصت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • اشتغال‌زایی دانشگاه آلبرتا

با بهره‌مندی از برنامه‌های کارآموزی متعدد و تجربه کار و فرصت‌های مربی‌گری شغلی، فارغ التحصیلان این دانشگاه در سطح اول اشتغال در کانادا و سی و یکم در جهان از نظر میزان اشتغال است.

 

  • تحصیل در خارج از کشور

دانشگاه آلبرتا به دانشجویان فرصت می‌دهد تا در ده ها دانشگاه و موسسه آموزشی همکار در سراسر جهان تحصیل کنند. تبادلات علمی نیز با اعضای دیگر دانشگاه ها وجود داشته و کنسرسیومی شامل 23 دانشگاه برتر تحقیقاتی را ایجاد می­کند.

 

  • فرصت های تحقیقاتی کارشناسی

طرح تحقیقاتی کارشناسی، شرایط مناسب برای دانشجویان به منظور ادامه تحصیل و فعالیت‌های خلاقانه را فراهم می‌کند. از زمان افتتاح آن در سال 2011، این طرح 410 پروژه را با  برآیند هزینه 5000 دلار دریافت کرده است.

  • گروه‌های دانشجویی

بیش از 425 گروه دانشجویی فرصت‌هایی را برای فعالیت در زمینه‌های دانشگاهی، فرهنگی، تفریحی و سیاسی در اختیار دانشجویان قرار می‌دهند. دانشجویان هم‌چنین به عنوان بخشی از اتحادیه دانشجویان و انجمن دانشجویان فارغ التحصیل در مدیریت دانشگاه شرکت می‌کنند.

 

  • آموزش خدمات جامعه

در برنامه يادگيري خدمات اجتماعي، دانشجویان تجاربی را به دست آورده و ضمن برگشت به جامعه خود، روابط واقعي با موضوعات اجتماعي را ترسيم مي‌كنند. از زمان راه اندازی آن در حدود 12 سال پیش، این برنامه شاهد افزایش 900 درصدی ثبت نام و چهار برابر شدن شرکای جامعه بوده است.

 

 

تحقیق و نوآوری

 

پی‌گیری حقیقت مهم‌ترین کاری است که در دانشگاه آلبرتا انجام شده است. محققان با طرح سؤال‌های چرا ، چه چیزی و چگونه، مرزهای دانش را پیش می‌برند. آنها کشف­هایی می­کنند که زندگی ما و جهان را بهبود می­بخشد. آن­ها به شکل گیری آینده ما کمک می­کنند. محققان این دانشگاه با استفاده از برخی از پیشرفته‌ترین امکانات تحقیقاتی جهان، تجهیزات و منابع، دانش جدیدی را در زمینه علوم بهداشت و زندگی، انرژی، هوش مصنوعی و موارد دیگر کشف کرده‌اند.

دانشگاه آلبرتا از نظر تحقیقات رتبه پنجم در بین دانشگاه‌های کانادا را داراست. هم‌چنین نود و یک کرسی تحقیقاتی در این دانشگاه وجود دارد و بیش از 500میلیون دلار بودجه در سال صرف کارهای تحقیقاتی می‌شود.

 

دانشکده‌ها

 

دانشگاه آلبرتا دارای 18 دانشکده در پنج پردیس - چهارتا در ادمونتون و یکی در کامروز- است. پردیس شمالی دارای 150 ساختمان است که 50 بلوک شهری موجود در کناره‌ی  رودخانه ساسکاچوان شمالی را پوشش می­دهد. پردیس سنت ژان یک پردیس با زبان فرانسوی است؛ یک گوهر، در قلب جامعه فرانسوی زبان ادمونتون. آگوستانا، پردیسی تاریخی در یک جامعه روستایی پر جنب و جوش است و دارای یک محیط یادگیری مسکونی و صمیمی است. پردیس جنوبی شامل زمین گسترده ای برای تحقیقات کشاورزی بوده و نیز دارای چندین مرکز تفریحی است. میدان اینترپرایز  در مرکز شهر ادمونتون، کانونی برای محصلین در تمام مراحل زندگی و نیز برای کارآفرینان است که از تحقیقات جدید اشتغال‌زایی کنند.

دانشگاه آلبرتا مکانی شلوغ است - 38000 دانشجو در 18 دانشکده و در پنج پردیس جداگانه دانشگاه که چهارتا در ادمونتون و یکی در کامروز قرار دارند به علاوه سایر مکان‌های منحصر به فرد در سراسر استان وجود دارد، تحصیل می‌کنند.

 

 University of Alberta CANADAAAD

 

پردیس‌های دانشگاه آلبرتا

 

  • پردیس شمالی

پردیس شمالی و اصلی دانشگاه آلبرتا در مرکز استان ادمونتون، در حاشیه دره رودخانه ساسکاچوان شمالی واقع شده است. این پردیس 50 بلوک شهری را پوشش داده و دارای فضای سبز فراوانی در بین 150 ساختمان آن است.

  • پردیس سنت ژان
  • "U of A en français" گوهری در قلب اجتماع فرانسوی زبان ادمونتون. پردیس سن ژان رشته هایی از قبیل هنر، تجارت، علوم آموزشی، مهندسی، علوم پایه، پرستاری، حفاظت و علوم محیط زیست و همچنین رشته‌های کارشناسی ارشد علوم آموزشی و هنر را ارائه می‌دهد.
  • پردیس آگوستانا

پردیس آگوستا واقع در کامروز، رشته‌هایی در زمینه هنر و علوم لیبرال در محیطی یادگیری مسکونی و صمیمی ارائه می‌دهد. این تخصص‌ها شامل آموزش در فضای باز ، برنامه‌های ورزشی و فرصت‌های تحصیل بین‌المللی است. آگوستانا با داشتن بیش از 1000 دانش آموز، یک کلاس آموزشی جهانی با مزایای محیط دانشگاه کوچکتر ارائه می‌دهد.

  • میدان اینترپرایز

میدان اینترپرایز با ایجاد یک مرکز تفریحی پر جنب و جوش در مرکز ساختمان سابق خلیج ادمونتون بوده و نهادهای اجرایی دانشکده در این مکان قرار داشته و برنامه‌های کسب و کار خانوادگی و برنامه‌های پیشرفت نیز فراهم است. هم‌چنین فارغ التحصیلان دانشگاه در این مکان به فعالیت مشغول هستند.

  • پردیس جنوبی

بخش اعظم تحقیقات کشاورزی در ایستگاه تحقیقاتی ادمونتون پردیس جنوبی انجام می‌شود. از دیگر دیدنی‌های این پردیس مرکز ورزشی ساویل، یک مرکز تفریحی با وسعت 32516 متر مربع بوده که 14 تیم ورزشی سخت‌کوش، چندین باشگاه ورزشی جامعه و تیم ملی بسکتبال بانوان کانادا در آن قرار دارد.

  • مرکز کلگری

مرکز کلگری مرکز کارمندان دانشگاه است. دفتر ثبت، دانشکده مهندسی؛ دانشکده علوم کشاورزی، علوم زندگی و محیط زیست؛ مدرسه تجارت آلبرتا؛ و دانشکده بهداشت در این مرکز قرار دارد. هدف این مرکز مشارکت فارغ التحصیلان منطقه کلگری و دانشجویان است. دانشگاه آلبرتا واحد کلگری در ژانویه سال 2009 به طور رسمی مستقل شده و جایگزین دانشگاه آلبرتا جنوبی شد.

 

ماموریت دانشگاه آلبرتا

در یک محیط یادگیری پر جنب و جوش و حامی، دانشگاه آلبرتا از طریق آموزش و یادگیری ، تحقیق و فعالیت خلاقانه و مشارکت در جامعه، دانش جدیدی را کشف، منتشر و به کار می‌گیرد. دانشگاه آلبرتا صدا و سیمای ملی و بین‌المللی به این استان می‌بخشد و نقش مهمی در قرار گرفتن کانادا در خط مقدم جهانی دارد.

 

چشم انداز دانشگاه آلبرتا

برای الهام بخشیدن به روح بشر از طریق دستاوردهای برجسته در یادگیری، کشف و شهروندی در یک جامعه خلاق، این دانشگاه یکی از دانشگاه‌های بزرگ جهان برای منافع عمومی است.

 

نحوه برقراری ارتباط با دانشگاه آلبرتا

برای برقراری ارتباط با دانشگاه آلبرتا از مسیرهای زیر می‌توانید اقدام کنید:

اگر جزو افرادی هستید که ایمیل زدن را ترجیح می‌دهند از آدرس oncampus@ualberta.co  برای ایمیل زدن استفاده کنید. اما اگر می‌خواهید تماس تلفنی داشته باشید با شماره 5988-492-780 در تماس باشید. در صورتی که بخواهید از طریق فکس با دانشگاه در ارتباط باشید به شماره 7568-492-780 فکس بزنید.

 

دانشگاه آلبرتا

 

جدول زمانی ثبت نام

برای آنکه بتوانید در ورودی‌های جدید پذیرش شوید باید در ماه دسامبر درخواست خود را ارسال کنید تا برای سال تحصیلی جدید پرونده شما بررسی شود. از ماه فوریه تا ماه مارس برای خانواده‌ها و دانشجویان زمان مصاحبه اعلام می‌شود. در ماه آوریل به افراد پذیرفته شده برای ترم جدید اطلاع رسانی می‌شود. در نهایت در ماه سپتامبر دانشجویان باید سر کلاس درس حاضر شوند.

 

موقعیت مکانی

دانشگاه آلبرتا یکی از دانشگاه‌های برتر کانادا است که به لحاظ بودجه تحقیقاتی، سالانه رتبه 5 را از آن خود می‌کند. شهری که این دانشگاه را در دل خود جای داده است بهترین سبک زندگی دانشجویی را در خود دارد. محیط بسیار زیبا در کنار رودخانه‌ای که در اطراف پردیس دانشگاه قرار دارد فضای بسیار زیبایی را فراهم کرده است. شما می‌توانید به راحتی از طریق ایستگاه مترو شهر ادمونتون خود را به کلاس درس برسانید.

39000 دانشجو در دانشگاه آلبرتا مشغول تحصیل هستند که از این تعداد، بیش از 7000 دانشجوی بین المللی از 164 کشور در سراسر دنیا در این کالج ثبت نام کرده‌اند.

 

تحصیل در کانادا

 

مدارک ارائه شده در دانشگاه آلبرتا

شما میتوانید برای کسب هر یک از مدارک زیر در دانشگاه آلبرتا اقدام کنید:

  • گواهینامه پایان دوره متوسطه به عبارتی ارائه مدرک دیپلم
  • ارائه مدرک کارشناسی
  • ارائه مدرک کارشناسی ارشد
  • ارائه مدرک تحصیلات تکمیلی یا همان مدرک دکتری

با این حال بیشترین تعداد درخواست‌ها برای مقطع کارشناسی ارشد است. گرفتن پذیرش این کالج برای کارشناسی ارشد تنها 9/4 درصد است این در حالی است که برای مقطع لیسانس نرخ پذیرش 58 درصد گزارش شده است.

 

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده،ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند.
بدیهی است برداشت و مشورت‌های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی توصیه می‌شود.
مدیریت و همکاران این مجموعه مسوولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسوولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


الهام پورمحسنی :

با سلام و ادب من دامپزشک هستم و 15 سال سابقه ی کار فنی آزمایشگاهی در بخش دولتی دامپزشکی در ایران دارم.در حال حاضر در چه positionکاری میتونم در آلبرتا وارد کار بشم؟ با تشکر

با سلام و احترام

لطفا برای اطلاع از شرایط و هزینه ها به صفحه تماس باما مراجعه نمائید.

عرفان امیری :

در رشته کارشناسی ارشد بیهوشی و داروهای درد در دانشگاه آلبرتا شما اطلاع دارید؟

Maedeh :

سلام خسته نباشید متشکرم از مطالب مفیدتون من دانش آموز رشته علوم انسانی هستم سال دوم با معدل 18/95 ولی فعلا مدرک زبان انگلیسی رو کامل نگرفتم خواستم بدونم من اگه بخوام اقدام کنم برای پذیرش در دانشگاه آلبراتا کانادا ،میتونم کاری از پیش ببرم یا خیر؟؟ و آیا میتونم بورسیه بگیرم و از نظر هزینه هم مشکلی ندارم

می تونید بدون مدرک زبان ویزای دانش آموزی درخواست کنید سپس وارد دانشگاههای کانادا شوید

جلالي :

ازيكي ازدانشگاه هاي خصوصي در افغانستان به درجه ليسانس فارغ شديم ميتوانم كارشناسي ارشد در يكي از دانشگاه هاي كانادا ثبت نام كنم؟

اگه شرایطش رو داشته باشید ممنوعیت ملیت ندارید

faeze rana :

سلام وقتتون بخیر با تشکر ار زاطلاعات مفید سایتتون میخواستم بدون برای دوره کو اپ کانادا رشته تحصیل ارشدمون اینجا تو ایران از چه دانشگاهیی واسه پذیرش باید باشه اگه ازاد یا پیام نور باشه مشکلی داره؟

خیر مشکلی نیست

مروارید :

احتمال پذیرش دانشگاه البرتا برای ارشد رشته کشاورزی از دانشگاه دولتی با داشتن نمره زبان و معدل مناسب اما بدون مقاله و سابقه کار ،برای دریافت فاند چقدره؟ و شانس پذیرش در چه ترمی بیشتره؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

باید بسیار تلاش کنید...

chananeh :

کی هست ؟ (MCAT) باسلام تاریخ ثبت نام ازمون ومنابع ازمون برای کارشناسی چیه؟ برای تحصیل در دانشاه البرتا کانادا در رشته دندان پزشکی حد اقل چه مقدار هزینه نیاز است؟ با تشکر از پاسخ گویی شما

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط مهاجرت یا دریافت ویزا، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

شقایق رحیمیان :

برای ادامه تحصیل کشور کانادا

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط مهاجرت یا دریافت ویزا، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

Iran :

سلام وقت بخیر میخواستم ببینم برای دخواست پذیرش از دانشگاه آلبرتا تا چه زمانی مهلت داریم؟ مثلا برای ترم پاییز و یا ترم زمستان 2020؟ و در کل از چه طریقی میتونم اطلاعات مربوط به بیمه درمانی و تاریخ ثبت نام و تاریخ درخواست پذیرش رو مشاهده کنم؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

می توانید به سایت دانشگاه مراجعه کنید یا کل پروسه رو به مجموعه ما بسپارید.

Tata :

سلام خسته نباشید میخواستم شانسم رو در رابطه با گرفتن پذیرش از دانشگاه آلبرتا با کمک شما بررسی کنم

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط مهاجرت یا دریافت ویزا، به اطلاعات بیشتری درباره شما نیاز داریم، برای بررسی دقیق، می‌توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.