گپ تحصیلی چیست و تاثیر آن بر شانس دریافت ویزای تحصیلی


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۰۹/۰۹

 

آیا کانادا گپ تحصیلی را قبول می کند؟

 

گپ تحصیلی کانادا


مختصر و مفید: کانادا گپ تحصیلی را از افراد می پذیرد اما این مورد برای افراد در مقاطع مختلف، متفاوت است. گپ تحصیلی یک موضوع کاملا عادی است و اصولا بیشتر دانشجویان برای پیشرفت و در تحصیل یک سال زمان خود را صرف این مورد می کنند. در کانادا، فاصله تحصیل برای متقاضیان مقطع کارشناسی حداکثر 2 سال است و برای متقاضیان مقطع کارشناسی ارشد تا 5 سال گپ قابل قبول است.

 

گپ تحصیلی چیست؟


یک گپ تحصیلی ممکن است به دلایل متعددی ایجاد شده باشد، معمولاً دانش آموزان پس از دوره متوسطه یا همان دبیرستان و قبل از ورود به دوره کارشناسی برای مدتی گپ تحصیلی دارند. اصولا در اکثر کشورهایی که دارای کنکور هستند، مانند ایران یا هند؛ دانشجویان یک سال از درس فاصله می گیرند تا بتوانند در کنکور عملکرد بهتری داشته باشند.
این فاصله زمانی به آنها فرصت کافی می دهد تا بدون هیچ گونه فشار از مدارس یا کالج ها، برای آزمون های سطح مقدماتی آماده شوند. بسیاری از دانشجویان نیز یک سال بعد از تحصیل در دوره کارشناسی از این فاصله زمانی استفاده می کنند. این قبیل دانشجویان اغلب دوره هایی را به صورت داوطلبانه مانند دوره های کارآموزی و... را سپری می کنند.

 

تاریخچه گپ تحصیلی

 

تاریخچه گپ تحصیلی


گپ تحصیلی برای اولین بار در دهه 1960 مشاهده شد! هدف اصلی گپ تحصیلی این بود به جای وقوع جنگ ها در آینده، افراد ایده های فرهنگی را رد و بدل کنند. این مورد ابتدا در حدود دهه های 1960 و 1970 در ماساچوست ارائه شد. ارائه دهنده این ایده شرکت Dynamy نام داشت. هدف آن آموزش جوانان به خودباوری و نقشی بود که آنها در جامعه بزرگتر بازی می کنند.

 

آیا گپ تحصیلی در کانادا قابل قبول است؟


گپ تحصیلی می تواند برای فردی که قصد تحصیل در کانادا را دارد مشکل ساز باشد اما خوشبختانه سیستم آموزشی کانادا به اندازه کافی نرم است و آن را برای دانشجویان بین المللی موضوعی عادی در نظر می گیرد. برای متقاضیان مقطع کارشناسی، گپ تحصیلی تا 2 سال قابل قبول است و برای متقاضیان کارشناسی ارشد، گپ تحصیلی تا 5 سال قابل قبول است. البته موارد استثنایی نیز وجود دارد؛ برای مثال دانش آموز یا دانشجویانی که مهارت های خاصی داشته اند و یا سابقه کاری خوبی در زمینه تحصیلی خود داشته باشند این موارد به عنوان امتیازی در نظر گرفته شده و در صورت بیشتر شدن گپ تحصیلی؛ این مورد قابل قبول خواهد بود.
سیستم آموزشی در کانادا بسیار حرفه ای است! این دولت نمی خواهد دانش آموزان فقط روی کتاب و تئوری متمرکز شوند. آنها با دادن دانش از طریق پروژه های عملی، دانش آموزان را به روشی کاملاً متفاوت آموزش می دهند. از این رو، یک گپ تحصیلی باید به دقت برنامه ریزی شود که بتواند فواید سالمی در زندگی فرد محصل داشته باشد!

 

مطلب پیشنهادی: تفاوت تحصیل در دانشگاه و کالج در کانادا چیست؟

 

علت گپ تحصیلی چیست؟


دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود شما (یا فرزندتان) بخواهید یک سال فاصله را پس از تحصیل داشته باشید. به طور معمول، دانشجویان آن را فرصتی برای کسب تجربه حرفه ای یا شخصی، دستیابی به اهداف خاص و یا جستجوی علایق شخصی می دانند. اگر می خواهید یک سال پس از تحصیل فاصله ایجاد کنید، مهم است که به دقت فکر کنید که آیا این یک تصمیم صحیح برای شماست و یا اینکه ممکن است برای شما مشکل ساز باشد؟! اگر قصد ورود به دانشگاه را دارید انتظار می رود که این یک سال را سرگرم به یک فعالیت مفید و مناسب با رشته تحصیلی خود باشید.
بنابراین هنگام برنامه ریزی برای این یک سال فاصله باید در نظر بگیرید که چگونه فعالیت های مختلف به شما کمک می کند تا شخصاً از نظر فکری پیشرفت کنید، در یک هدف خوب سهیم شوید، درک عمیق تری از جهان پیدا کنید و خارج از آموزش رسمی، بلوغ، تعهد و استقلال را کسب کنید!

 

برخی از دلایل متداول برای ایجاد گپ تحصیلی در سال عبارتند از:


تجربه کاری مرتبط و مهارتهای مناسبی را کسب کنید!


کار در این فاصله زمانی بدین معناست که شما تجربه، مهارت و دانش بسیاری کسب خواهید کرد، که (به ویژه اگر در یک زمینه مرتبط به رشته تحصیلیتان باشد) بعداً می توانید از آن به عنوان یک امتیاز نیز استفاده کنید.

 

مطلب پیشنهادی: آموزش نحوه ثبت نام و شرکت در آزمون زبان تافل 


مقداری پول بدست آورید!

 

کسب درامد


همچنین یک سال کاری می تواند راهی عالی برای کسب مقداری پول اضافی قبل از شروع دانشگاه باشد. شما ممکن است آنقدر درآمد نداشته باشید که بتوانید کل هزینه های دانشگاه خود را پرداخت کنید اما شاید بتوانید هزینه هایی مانند محل اقامت، کتاب های درسی، سفر یا حتی هزینه های ترم اول خود را تامین کنید.

 

مطلب پیشنهادی: شهریه رشته های مختلف در دانشگاه های کانادا + هزینه های تحصیل در کانادا


ارتباطات مفیدی ایجاد کنید!

 

ارتباطات مفید


در طول این سال، احتمالاً با طیف وسیعی از افراد از اقشار مختلف ملاقات خواهید کرد. این می تواند شامل افرادی باشد که می توانید برای فرصت های شغلی از آنها کمک بخواهید یا به سادگی دوستان بین المللی برای خود پیدا کنید!


دوستان بین المللی پیدا کنید!

 

دوستان بین المللی


زندگی و کار در کنار مردم محلی در طول یک سال مرخصی در خارج از کشور می تواند به معنای شناختن آنها باشد و به شما این امکان را می دهد که درک متفاوتی از فرهنگ ها و دیدگاه های مختلف داشته باشید. شما با افراد مختلفی روبرو خواهید شد و حتی ممکن است دوستانی برای مادام العمر پیدا کنید.


کسب مهارت های کلیدی


لازم نیست در طول سال، روزهای تعطیل خود کار کنید تا مهارتهای زیادی کسب کنید که باعث امتیازی بیشتر برای شما در زمان مراجعه به افسران پذیرش دانشگاه و کارفرمایان آینده باشد. مهارتهای کلیدی که بدون کار به دست می آیند شامل سازماندهی، ارتباطات، کار گروهی، استقلال، مهارتهای اجتماعی، تصمیم گیری، خودکفایی، مدیریت زمان، بودجه بندی، استفاده از ابتکار عمل، بهبود اعتماد به نفس و رهبری مواردی هستند که می توانید به صورت مستقیم یا گاهی غیر مستقیم در شغل، تحصیلات و زندگی شما تاثیرات مثبتی ایجاد کند.


خودت را به چالش بکشید!

 

چالش


بسیاری از افراد این سال را برای مقابله با چالش هایی که برای خود تعیین کرده اند، انتخاب می کنند و از منطقه امن خود خارج می شوند، با ترس خود روبرو می شوند و از تجربیات جدید لذت می برند!


استراحت قبل از ورود به دانشگاه!

 

استراحت قبل از دانشگاه


استراحت قبل از شروع دانشگاه یا ورود به کار می تواند به شما کمک کند تا سرحال باشید، انرژی بگیرید و برای مقابله با دوره یا شغل خود آماده باشید. در صورت عدم کسب نمره لازم برای ورود به دانشگاه انتخابی خود، ممکن است برخی از دانشجویان برای این مورد یک سال وقت بگذارند. بسیاری از موسسات گزارش می دهند که دانشجویانی که یک سال فاصله داشته اند با نگرش بالاتری نسبت به تحصیل و آموزش برمی گردند. باتوجه به این مورد امیدواریم که شما با تمرکز و انگیزه لازم یک برنامه تحصیلی، یا یک حرفه را شروع کنید.


مهارت های جدید زندگی را بهبود بخشید!

 

بهبود مهارت های شخصی


این می تواند از یادگیری و تسلط به یک زبان خارجی، تبدیل شدن به یک مربی در یک ورزش، ماجراجویی یا تقویت مهارت های IT شما باشد.


کارهای ارزشمند انجام دهید!


بسیاری از دانشجویان سال خالی خود را فرصتی برای انجام کاری ارزشمند می دانند! مانند داوطلب شدن در یک خیریه!

 

مطلب مرتبط: مدارک پذیرش تحصیلی کانادا

 

معایب گپ تحصیلی


اگرچه ایجاد گپ تحصیلی مزایایی را به همراه دارد، اما باید توجه داشت که معایب دیگری نیز در این زمینه وجود دارد. برخی از معایب گپ تحصیلی که ممکن است با آن روبرو شوید. عبارتند از:
• یک سال عقب تر از همه کسانی که دبیرستان را با شما تمام کرده اند؛ خواهید بود.
• برای سازماندهی و تحقق سایر مراحل نیازمند هزینه زیادی خواهد بود.
• ممکن است در این زمان چیزی را گم کنید! مطمئن شوید که کپی تمام اسناد مهم مانند بلیط، گذرنامه، مدارک تحصیلی، کارت شناسایی، گواهینامه رانندگی، بیمه نامه، مشخصات تماس از نزدیکان، شماره تلفن های اضطراری را دارید.
• ممکن است تعطیلات بیش از حد جالب یا حواس پرت کننده باشد و در آخر نخواهید که به آموزش رسمی برگردید.
• مهارت های مطالعه شما ممکن است کاهش یافته و سازگاری با زندگی در آموزش را برای شما دشوارتر کند. این می تواند به ویژه در مورد دانشجویان ریاضیات یا فیزیک، یا هر درسی که شامل فرایندها و تکنیک های نظری پیچیده ای است که ممکن است در خارج از کلاس استفاده نشود، صادق باشد.

 

چه مدت گپ تحصیلی برای تحصیل در کانادا (در سال 2021) پذیرفته می شود؟

 

برای دوره های تحصیلات تکمیلی، موسسات دانشگاهی کانادا حداکثر 5 سال فاصله تحصیل را می پذیرند. برای دوره های کارشناسی و دیپلم، موسسات دانشگاهی کانادا حداکثر 2 سال فاصله تحصیل را می پذیرند.

 

مطلب پیشنهادی: آموزش رایگان و گام به گام درخواست ویزای تحصیلی کانادا

 

قوانین گپ تحصیلی کانادا در سال 2021


همانطور که گفته شد برای دوره های تحصیلات تکمیلی، موسسات دانشگاهی کانادا حداکثر 5 سال فاصله تحصیل را می پذیرند. برای دوره های کارشناسی و دیپلم، موسسات دانشگاهی کانادا حداکثر 2 سال فاصله تحصیل را می پذیرند. به غیر از مدت زمان مشخص شده، چند موسسه دانشگاهی کانادا برای داوطلبانی که در حوزه تحصیلات خود تخصص استثنایی دارند استثنا قائل می شوند.
در کانادا هیچ محدودیت سنی وجود ندارد. دانشگاه ها ممکن است از هر سنی دانشجو بپذیرند البته ممکن است CIC به افراد دارای سن بالا اجازه تحصیل ندهد.

 

مدارک مورد نیاز برای ویزای تحصیلی کانادا پس از گپ تحصیلی:


• مدارک تحصیلی
• عکس
• گذرنامه
• نمرات آزمون مهارت زبان انگلیسی
• گزارش پزشکی
• بیانیه ای از هدف
• فرم های مهاجرت / سفارت
• در صورت لزوم توجیه علت گپ تحصیلی


جوانب مثبت و منفی گپ تحصیلی


بسیاری از جوانب مثبت و منفی در ایجاد گپ تحصیلی وجود دارد؛ دیده شده است که دانش آموزانی که گپ تحصیلی دارند، عملکرد بهتری نسبت به افرادی که این دوره را نمی گذرانند دارند. اما همچنین به عنوان یک بحث باقی می ماند که مانع ادامه تحصیل خواهد شد.


مجوز تحصیل در کانادا


همانطور که می دانید برای تحصیل در کانادا مجوز تحصیل لازم است. این اجازه تحصیل برای دانشجویان پس از ورود به کانادا صادر می شود. برای اخذ مجوز تحصیل، دانشجو ابتدا باید برای ویزای اقامت موقت ارائه شده توسط کمیسیون عالی کانادا اقدام کند. هزینه تحصیل برای کانادا 150 دلار کانادا است. این هزینه باید هنگام ارسال درخواست، آنلاین پرداخت شود. مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای کانادا عبارتند از گذرنامه معتبر، اثبات پذیرش توسط دانشگاه معتبر، اثبات حمایت مالی (متقاضی باید اثبات هزینه های پرداخت شده و همچنین تمکن مالی را که می تواند هزینه های زندگی در حدود 10،000 دلار کانادا را تامین کند نشان دهد)، عکس به اندازه گذرنامه، معاینه پزشکی، نمرات آزمون مهارت زبان انگلیسی و بیانیه هدف.
کانادا برای دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد به ترتیب 2 تا 5 سال گپ تحصیلی را می پذیرد. با این وجود این مورد از دانشگاهی به دانشگاه دیگر متفاوت است. آنها حتی اگر 7 سال گپ تحصیلی داشته باشید، ممکن است برنامه شما را بپذیرند. همه اینها به سیاست های دانشگاه ها و دلیل گپ تحصیلی بستگی دارد.

 

شرایط لازم برای گرفتن گپ تحصیلی کانادا

گرفتن گپ تحصیلی کانادا به شرایطی نیاز دارد. برای مثال اگر دارای مدرک دیپلم هستید، می توانید حدود 2 تا 4 سال از گپ تحصیلی بهره ببرید. البته برای اخذ گپ تحصیلی باید صلاحیت داشته باشید. یعنی حداقل دارای نمره 6.5 در آیلتس بوده و در کلاس دوازدهم حدود 60 درصد از نمرات را کسب کرده باشید. همچنین در تافل نیز باید حد نصاب 550 را ثبت کنید.

در مورد مدرک لیسانس نیز می توانید همین حدود گپ تحصیلی کانادا دریافت کنید. شرایط دریافت گپ در مقطع لیسانس به صورت 70 درصد از نمرات پایه دوازدهم، نمره تافل 580 تا 600، نمره خوب در ریاضی دوازدهم و... می باشد.

 

همه چیز درباره گپ تحصیلی کانادا

 

چگونه می توان خلاء های تحصیلی برای گرفتن ویزای کانادا را توجیه کرد؟

شما با داشتن چند مدرک می توانید نسبت به گرفتن گپ تحصیلی کانادا اقدام کنید. برای توجیه خلاء تحصیلی پس از مهاجرت به کانادا می توانید از 4 روش استفاده کنید. روش اول استفاده از فیش حقوقی است. اگر در مدت زمان شکاف تحصیلی، مشغول به کار بوده باشید، می توانید با نشان دادن فیش حقوقی خود این مسئله را اثبات کنید. گواهی کار نیز به عنوان دومین روش برای توجیه خلاء تحصیلی شناخته می شود.

اگر یک سال برای کنکور در تایم تحصیلی شما وقفه ایجاد شده است، می توانید با استفاده از مارک شیت آن را اثبات کنید. روش چهارم نیز، استفاده از گواهی های پزشکی است. به این ترتیب که اگر به دلیل بیماری، مجبور به ایجاد فاصله در تحصیل شده اید، می توانید با استفاده از گواهی پزشکی، این مسئله را اثبات کنید.
به طور کلی گرفتن گپ تحصیلی کانادا می تواند برای مهاجران به عنوان یک فرصت خوب شناخته شود. پس بهتر است با بررسی شرایط، در صورت لزوم از این امکان بهره ببرید. امید است اطلاعات ذکر شده زمینه آشنایی شما با شرایط اخذ گپ تحصیلی را فراهم کرده باشد.

 

مطلب پیشنهادی: ویزای تحصیلی کانادا


سوالات متداول


آیا گپ تحصیلی 8 ساله توسط دانشگاههای کانادا مورد قبول است؟
جواب بله، اگر پاسخ منطقی برای گپ تحصیل داشته باشید. معمولاً اگر افراد مشغول انجام کاری یا آماده شدن برای امتحانات باشند، گپ تحصیلی می گیرند.
آیا ویزای دانشجویی برای فردی با گپ تحصیلی 8 تا 9 ساله در نظر گرفته شده است؟
جواب فاصله بیش از 5 سال ممکن است برای گرفتن ویزای دانشجویی کانادا مشکل ساز شود. اگر توضیحاتی در مورد این مورد وجود داشته باشد، ویزا را به راحتی دریافت خواهید کرد.
چه مدت گپ تحصیلی برای ویزای کانادا پذیرفته شده است؟
جواب: برخی از افراد به دلیل عدم کسب نمره قبولی مجبور به شرکت در آزمون های مختلفی می شوند که این خود باعث می شود زمان زیادی برای این مورد صرف شود، برخی افراد نیز به دلیل یک وضعیت وخیم مانند بیماری ممکن است برای مدتی از تحصیل فاصله بگیرند. باتوجه به وضعیت افراد، شرایط متفاوتی در نظر گرفته شده است و همین است که برخی از افراد با 5 سال فاصله موفق به اخذ مجوز تحصیل می شوند و برخی از افراد با 2 سال نیز موفق نمی شوند.

 

 

مطالب پیشنهادی:

خرید بیزینس در کانادا

هزینه های زندگی در کانادا

 

 

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده،ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند.
بدیهی است برداشت و مشورت‌های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی توصیه می‌شود.
مدیریت و همکاران این مجموعه مسوولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسوولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.

 

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما


سوالات متداول


گپ تحصیلی چه تاثیری روی ویزای تحصیلی کانادا داره؟

study gap یا همون گپ تحصیلی مستقیما موجب ریجکتی ویزا نمی شه اما خب می تونه روی تصمیم افسر اداره مهاجرت تاثیر گذار باشه، اگر در استادی پلن به خوبی نتونید گپ تحصیلی رو توجیه کنید احتمال ریجکتی ویزا بالا می ره

چطور میشه گپ تحصیلی رو به افسر توضیح داد؟

اگر فاصله بین آخرین دوره تحصیلی شما با دوره درخواستی تون برای ویزای تحصیلی کانادا زیاد باشه می تونید با شغل مرتبط با تحصیلتون این گپ رو توجیه کنید؛ اما با ارائه مدارک و مستندات باید سعی بشه که افسر اداره مهاجرت رو برای ادامه تحصیل قانع کنید. یا اگر به دلایل دیگه ای گپ تحصیلی داشتید؛ مثلا یک دوره بیماری رو گذرونده اید باید با ارائه مدارک این گپ رو توجیه کنید


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


Niloofar :

سلام وقت بخیر من پذیرش گرفته ام از یک کالج 3 ساله در کانادا و چون بهمن سال 98 فارق التحصیل شده ام بعضی از مشاور ها به من گفتند که گپ زیادی هستش و باید نامه ی اشتغال به کار مرتبط داشته باشم خواستم بدونم با این شرایط آیا گواهی اشتغال به تحصیل برای این مدت گپ تحصیلی لازم هست و یا میتوانم شرایط کرونا و آماده شدن برای مهاجرت و مدت زمان خواندن زبان برای گرفتن مدرک زبان انگلیسی کافی هست؟

گپ تحصیلی باید برای افسر اداره مهاجرت قانع کننده باشد. برای استفاده از خدمات وکیل رسمی مهاجرت می توانید به بالای صفحه قسمت رزرو وقت مشاوره مراجعه بفرمایید.

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.