دانشگاه بیشاپ کانادا


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۱۲/۱۶

 

 

سال تاسیس دانشگاه بیشاپ: 1843

فارغ التحصیلان برجسته:

  • Maude Abbott (متخصص قلب و عروق)
  • Reginald Fessenden  (مخترع)
  • Robert Ghiz (نخست وزیر جزیره پرنس ادوارد)
  • Jim Corcoran (خواننده و ترانه سرا)

دانشگاه بیشاپ که در سال 1843 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی شهر کوچک شربروک (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) کبک واقع شده است و رسما توسط وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی کبک به رسمیت شناخته شده است. دانشگاه بیشاپ (BU) یک دانشگاه کوچک است و دوره ‌ها و برنامه ‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس یا مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. در ادامه قصد داریم تا ضمن معرفی این دانشگاه، به بررسی هزینه های دانشگاه بیشاپ نیز بپردازیم.

دانشگاه بیشاپ کانادا

این موسسه آموزش عالی 177 ساله کانادایی، دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی کانادا را به یک موسسه مناسب تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی، واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. دانشگاه بیشاپ همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی، بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

 

دانشگاه بیشاپ

این دانشگاه در سال 1853، منشور سلطنتی برای اعطای مدرک دریافت کرد. در سال 1871 یک دانشکده پزشکی تأسیس شد که در سال 1905 با دانشکده پزشکی دانشگاه مک گیل ادغام شد. در دهه 1920 برنامه های تخصصی در آموزش حرفه ای و علوم طبیعی ارائه شد. در سال 1947، Bishop's غیر مذهبی شد و از آن زمان، توسعه گسترده پردیس با حمایت عمومی صورت گرفته است. بیشاپ سه دانشکده دارد: دانشکده هنر و علوم، دانشکده تجارت ویلیامز و دانشکده آموزش.

این دانشگاه بیش از 100 مدرک کارشناسی، دیپلم تحصیلات تکمیلی و همچنین یک برنامه آموزش مداوم ارائه می دهد. در دانشگاه بیشاپ بر تلاش برای تشویق فضای غیررسمی در موقعیت های تحصیلی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی، بر اندازه کلاس کوچک تأکید می شود. این یکی از ویژگی های متمایز دانشگاه است که سالانه تنها 2400 دانشجوی تمام وقت ثبت نام می کند و تعداد اساتید آن 115 استاد است (نسبت 21 دانشجو به هر استاد). دانشگاه Bishop از سال 1971 محوطه خود را با کالج Champlain، یک موسسه پیش دانشگاهی (CEEGEP)به اشتراک گذاشته است. رنگ های نمادی این دانشگاه بنفش و سفید است.

 

رشته های تحصیلی دانشگاه بیشاپ

علوم انسانی:

  • تاریخ
  • هنر مدیریت هنر
  • مطالعات کلاسیک
  • درام
  • انگلیسی
  • هنر های زیبا
  • و مطالعات جهانی
  • هنر های لیبرال

زبان ‌ها، ادبیات و فرهنگ ‌های مدرن:

  • مطالعات آلمانی
  • مطالعات اسپانیایی
  • مطالعات ژاپنی
  • فلسفه موسیقی ماندارین قبل از قانون برنامه دین، جامعه و فرهنگ

علوم طبیعی و ریاضی:

  • بیوشیمی
  • علوم زیستی
  • شیمی و آبجو علوم
  • کامپیوتر علوم کامپیوتر
  • ریاضیات
  • فیزیک و نجوم

علوم اجتماعی:

  • اقتصاد
  • محیط و جغرافیا
  • سیاست و مطالعات بین المللی
  • روانشناسی
  • جامعه شناسی
  • مطالعات ورزشی

مدیریت بازرگانی:

  • حسابداری
  • فناوری و تجزیه و تحلیل کسب و کار
  • کارآفرینی
  • دارایی، مالیه، سرمایه گذاری
  • منابع انسانی
  • مدیریت
  • بازار یابی

دانشگاه بیشاپ کانادا

مراحل پذیرش دانشگاه بیشاپ

1. با کلیک بر روی لینک های زیر به صفحه درخواست آنلاین مورد نظر بروید :

بهار (مه 2022)
مهلت درخواست: 1 آوریل 2022

پاییز (سپتامبر 2022)

متقاضیان فقط می توانند یک درخواست در هر ترم ارسال کنند. توجه داشته باشید که در برنامه فقط می توانید یک برنامه تحصیلی را انتخاب کرده و در نظر بگیرید. اگر برنامه انتخاب دومی دارید، باید از طریق ایمیل (admissions@ubishops.ca) به دانشگاه بیشاپ اطلاع دهید که این برنامه چیست. دانشگاه این اطلاعات را به پرونده شما اضافه کرده و اگر به شما پیشنهاد پذیرش در برنامه انتخاب اول داده نشود، به طور خودکار به عنوان گزینه دوم در نظر گرفته می شوید.

2. فرم درخواستی را که برای شما اعمال می شود انتخاب کنید. فرم درخواست را تکمیل و به صورت الکترونیکی ارسال کنید. سپس مجدداً به صفحه پرداخت هدایت می شوید و از شما خواسته می شود که هزینه درخواست 65 دلار کانادا را از طریق کارت اعتباری ارسال کنید(استثنا: دانشجویان متقاضی برنامه تبادل از موسسات همکار تایید شده، هزینه درخواستی را پرداخت نمی کنند).

3. پس از پرداخت، این گزینه را خواهید داشت که اسناد پشتیبان درخواست خود را آپلود کنید. اگر هنوز مدارک را آماده نکرده‌اید، می‌توانید بعداً آنها را مستقیماً از طریق ایمیل (admissions@ubishops.ca)، شخصاً در ساعات کاری عادی دانشگاه، یا از طریق پست به آدرس زیر به دفتر پذیرش ارسال کنید:

دانشگاه بیشاپ – دفتر پذیرش

2600 rue College

Sherbrooke, QC J1M 1Z7

Canada

* مدارک غیر رسمی ارسال شده از طریق ایمیل می تواند به منظور ارائه یک پیشنهاد مشروط پذیرش پذیرفته شود. برای تایید چنین پیشنهادی باید مدارک رسمی نهایی ارائه شود.

4. در روز های پس از ارسال درخواست خود، ایمیلی حاوی اطلاعات ورود به سیستم دریافت خواهید کرد تا به پورتال myBU خود دسترسی داشته باشید که در آنجا می توانید وضعیت درخواست خود را پیگیری کنید.

5. هنگامی که دانشگاه ارزیابی درخواست ها را برای یک چرخه معین آغاز می کند، پرونده های پذیرش به صورت متوالی ارزیابی می شوند. این بدان معناست که به محض دریافت کلیه مدارک مورد نیاز، دفتر دانشگاه ارزیابی اولیه را ظرف مدت 10 روز کاری انجام خواهد داد. (استثناء: برنامه ‌های کارشناسی ارشد و برنامه ‌های کاربردی برای رشته های موسیقی، که باید بر اساس تست آنها نیز ارزیابی شوند).

پذیرش دانشگاه بیشاپ

شهریه دانشگاه بیشاپ

هنگامی که بودجه کبک در 25 مارس 2021 ارائه شد، مبلغ 100 دلار در هر ترم برای دانشجویان تمام وقت کالج و دانشگاه اعلام شد. هدف این اقدام اعتراف به مشکلاتی است که دانش‌آموزان در طول بحران بهداشتی COVID-19 در پاییز 2020 و زمستان 2021 تجربه کردند. اگر دانشجویی ترجیح می دهد درخواست خود را در قالب قابل چاپ (PDF) تکمیل کند، باید درخواست خود را به اداره ثبت موسسه خود ارسال کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرآیند و معیار های واجد شرایط بودن پرداخت مبلغ یکجا برای دانشجویان، باید به وب سایت وزارتخانه مراجعه کنید .

مهلت پرداخت هزینه ها:

تمام دانشجویانی که در دانشگاه بیشاپ ثبت نام می کنند، موظف هستند هزینه های مدرسه خود را در هر ترم قبل از موعد مقرر ذکر شده در زیر پرداخت کنند:

  • زمستان: 30 ژانویه
  • بهار/ تابستان: 31 می
  • پاییز: 30 سپتامبر

ساختار شهریه برای سال تحصیلی -222021 به شرح زیر است:

هزینه های دانشجویان کانادایی در مقطع کارشناسی:

شهریه دانشگاه بیشاپ کانادا

هزینه های بین المللی مقطع کارشناسی:

شهریه دانشگاه بیشاپ کانادا

هزینه های بین المللی مقطع ارشد:

دانشگاه بیشاپ

*شهریه برای دوره های آنلاین یا حضوری یکسان است.

برآورد هزینه کل:

دانشگاه بیشاپ

* توجه داشته باشید که یک دوره "معمولی" 3 واحد ارزش دارد و اکثر دانش آموزان 5 واحد درسی در هر ترم برای مجموع 30 واحد در طول یک سال تحصیلی (سپتامبر تا آوریل) می گذرانند.

** توجه داشته باشید که هزینه بیمه درمانی برای دانشجویان بین المللی در هر ترم صورتحساب می شود (424 دلار در پاییز، 374 دلار در زمستان و 279 دلار در تابستان). دانشجویان بین المللی که در ترم تحصیلی در کانادا زندگی نمی کنند، می توانند نامه معافیت را برای درخواست حذف هزینه بیمه بین المللی امضا کنند (شرایط خاصی اعمال می شود).

*** هزینه مرکز ورزشی (45.75 دلار در هر ترم، شامل هزینه های اجباری) است که از دانش آموزانی که تمام دوره های خود را به صورت آنلاین می گذرانند، دریافت نمی شود.

دقت داشته باشید که این هزینه ها بر اساس هزینه های واقعی برای سال تحصیلی 2021-22 برآورد شده است. هزینه ها ممکن است بر اساس برنامه تحصیلی، تعداد دوره های گذرانده شده، سبک اقامت و برنامه غذایی انتخاب شده در نوسان باشد. تمام هزینه ها به دلار کانادا (CAD) نشان داده شده است.

 

مراحل پرداخت شهریه دانشگاه بیشاپ

پس از تکمیل مراحل ثبت نام آنلاین، می توانید کل مبلغ پرداخت شده برای شهریه ترم اول و هزینه های اجباری خود را مشاهده کنید:

  1. از سرویس در myBU دیدن کنید.
  2. روی تب مالی کلیک کنید.
  3. روی Balance کلیک کنید.

فقط دوره هایی که در پرونده شما ثبت شده اند به صورت خودکار صورتحساب دریافت می کنند. دوره‌هایی که در لیست انتظار هستند به حساب شما صورت‌حساب نمی‌شوند.

شهریه دانشگاه بیشاپ

بورسیه ها و جوایز دانشگاه بیشاپ

دانشگاه بیشاپ به لطف حمایت سخاوتمندانه دانشجویان، فارغ التحصیلان، اساتید، کارکنان، بنیادها، شرکت ها و اهداکنندگان خصوصی، بورسیه های تحصیلی، جوایز، کمک هزینه های تحصیلی و کمک های مالی بیش از 7 میلیون دلار ارائه می دهد. هر سال تقریباً 62 درصد از دانشجویان به شکلی از 500 تا 20000 دلار کمک مالی دریافت می کنند. 

بورسیه های رقابتی

ارزش بورسیه های دانشگاه بیشاپ بین 500 تا 20000 دلار در هر سال تحصیلی است. برخی از آنها برای تمام مدت حضور شما در Bishop قابل تمدید هستند (شرایط تمدید اعمال می شود)، در حالی که برخی دیگر جوایز یکباره هستند که می توانید به عنوان یک دانش آموز جدید یا دانشجوی ادامه دهنده دریافت کنید. برای دریافت، تنها کاری که باید انجام دهید این است که درخواست آنلاین خود را برای پذیرش تا 1 مارس تکمیل کنید و تمام اسناد پشتیبانی خود را حداکثر تا 15 مارس برای این دانشگاه ارسال کنید. سپس همه متقاضیان را بررسی شده و سپس به زودی پیشنهاد های بورسیه می شوند.

جوایز و بورسیه ها

جوایز و برنامه بورسیه دانشگاه بیشاپ از 800 تا 8000 دلار در هر سال تحصیلی متغیر است. بیشتر این جوایز و بورسیه ‌ها یکبار استفاده بوده و غیرقابل تمدید هستند و فقط برای دانشجویان ورودی در دسترس هستند. برای دریافت آن، تنها کاری که باید انجام دهید این است که درخواست آنلاین خود را برای پذیرش تکمیل کنید و درخواست آنلاین جوایز و بورسیه ها را تا اول مارس تکمیل کنید. مدارک پشتیبان برای درخواست پذیرش باید حداکثر تا 15 مارس فرستاده شود. همه متقاضیان با پرونده های پذیرش کامل بررسی شده و سپس پیشنهاد های بورسیه ارائه خواهد شد. علاوه بر شایستگی علمی، این جوایز ممکن است رهبری، فعالیت های فوق برنامه و نیاز مالی را نیز در نظر بگیرند. فرم جوایز و بورسیه ها در ماه دسامبر در دسترس دانشجویان خواهد بود (فرم درخواست جوایز ورودی و بورسیه ها).

شرایط دریافت بورسیه این دانشگاه به شرح زیر است:

  1. تمام دانشجویان کانادایی، مقیم دائم و بین المللی در نظر گرفته خواهند شد.
  2. شما باید به صورت تمام وقت (حداقل 12 واحد) در هر دو ترم پاییز و زمستان سال اختصاص داده شده، ثبت نام کنید.
  3. شما باید از وضعیت علمی خوبی برخوردار باشید (میانگین 55٪ یا بهتر).
  4. شما باید نیاز مالی خود را نشان دهید و همچنین ممکن است بر اساس وضعیت خود واجد شرایط دریافت جایزه خاص تری باشید.
  5. شما باید وضعیت تمام وقت و میانگین 70% پاییز را حفظ کنید تا واجد شرایط دریافت باقیمانده جوایز/ بورسیه خود در ترم زمستان باشید.

 

مراحل درخواست بورسیه دانشگاه بیشاپ کانادا

  1. هر بخش از فرم درخواست را تکمیل کنید.
  2. نیاز مالی و وضعیت خود را همانطور که برای معیار های جوایز اعمال می شود، توصیف کنید (به زیر مراجعه کنید).
  3. برای خود و والدینتان رونوشتی برای اثبات درآمد ارائه دهید. اگر متاهل هستید، باید به جای والدین خود مدرکی مبنی بر درآمد همسرتان ارائه دهید. اگر در موقعیت منحصر به فردی هستید و نمی توانید مدرکی مبنی بر اثبات والدین/ همسر ارائه کنید، وضعیت خود را با جزئیات توضیح دهید تا کمیته بداند که چرا مدرک درآمد ارائه نکرده اید.
  4. درخواست آنلاین خود را تا 1 می 2021 ارسال کنید و مدارک اثبات درآمد را تا 15 مه 2021 به آدرس: businessoffice@ubishops.ca اسکن و ارسال کنید. فقط 1 ایمیل با تمام مدارک پشتیبانی ارسال کنید. 
  5. فقط درخواست های کامل با مدارک پشتیبان بررسی خواهند شد.
  6. دریافت کنندگان هفته 15 آگوست 2021 از طریق ایمیل BU خود مطلع خواهند شد.

همه جوایز و بورسیه ها، مشروط بر اینکه در هر ترم حداقل 12 واحد ثبت نام کرده باشید، در دو قسط مساوی یک بار در پاییز و باقیمانده در زمستان پرداخت می شود. وجوه پس از پایان مهلت اضافه یا حذف هر ترم به حساب دانشجویی شما واریز می شود.

رشته های تحصیلی دانشگاه بیشاپ

تقویم تحصیلی دانشگاه بیشاپ

2021:

30 آگوست 2021: شروع همه کلاس ها

6 سپتامبر 2021: روز کارگر (بدون کلاس)

8 سپتامبر 2021: شروع کلاس ها برای دوره های تمام روز و عصر

21  سپتامبر 2021 نیمه شب: آخرین روز برای افزودن/ انصراف دوره ها

30  سپتامبر 2021: روز حقیقت و آشتی (فعالیت های دانشگاهی به حالت تعلیق درآمد)

11 اکتبر 2021: دوشنبه روز شکرگزاری (دانشگاه تعطیل است)

25 تا 29 اکتبر 2021: هفته موفقیت دانش آموزی

19  نوامبر 2021 نیمه شب: آخرین روز برای انصراف با مجوز از دوره های پاییز

7  دسامبر 2021: آخرین روز کلاس های معمولی

10  دسامبر 2021: شروع امتحانات ترم پاییز

21  دسامبر 2021: پایان امتحانات ترم پاییز

23 دسامبر - 5 ژانویه: دانشگاه تعطیل است

***

زمستان 2022:

12  ژانویه 2022: شروع کلاس ها

25  ژانویه 2022 نیمه شب: آخرین روز برای افزودن/ حذف دوره‌ها برای تمام زمستان

28 فوریه - 4 مارس: هفته خواندن (بدون کلاس)

25  مارس 2022 نیمه شب: آخرین روز برای انصراف با مجوز از دوره های زمستانی

12  آوریل 2022: آخرین روز کلاس های معمولی

15  آوریل 2022: جمعه خوب (بدون کلاس)

18  آوریل 2022: دوشنبه عید پاک (بدون کلاس)

19  آوریل 2022: شروع امتحانات ترم زمستانی

30  آوریل 2022: پایان امتحانات ترم زمستانی

4  مه 2022 نیمه شب: آخرین مهلت برای مربیان برای ارسال نمرات ترم زمستان

***

بهار 2022:

9  مه 2022: شروع کلاس ها برای دوره های تمام روز و عصر

13  مه 2022:Midnight  آخرین روز برای افزودن/ حذف دوره‌ها برای همه دوره‌های بهار 1

23  مه 2022: روز ملی میهن پرستان (بدون کلاس)

27  مه 2022: روز ملی میهن پرستان را جبران کنید

10  ژوئن 2022:Midnight  آخرین روز برای انصراف با مجوز از دوره های Spring 1

16  ژوئن 2022: آخرین روز کلاس های معمولی

20  ژوئن 2022: شروع امتحانات ترم 1 بهار

21  ژوئن 2022: پایان امتحانات ترم 1 بهار

***

تابستان 2022:

9  مه 2022: شروع کلاس ها برای دوره های تمام روز و عصر

20  مه 2022: نیمه‌شب - آخرین روز برای افزودن/ حذف دوره ‌ها برای همه دوره‌ های تابستانی

23  مه 2022: روز ملی میهن پرستان (بدون کلاس)

24  ژوئن 2022: روز سنت ژان باپتیست (بدون کلاس)

1 ژوئیه 2022: روز کانادا (بدون کلاس)

15  جولای 2022: نیمه شب - آخرین روز برای انصراف با مجوز از دوره های تابستانی

29  ژوئیه 2022: آخرین روز کلاس های معمولی

8  آگوست 2022: شروع امتحانات ترم تابستان

12  آگوست 2022: پایان امتحانات ترم تابستان

 

موقعیت دانشگاه بیشاپ کانادا

دانشگاه بیشاپ کانادا در حومه شهر شربروک، ایالت کبک، در جنوب شرقی مونترال واقع شده است. منطقه ایسترن تاون شیب، که دانشگاه در آن واقع شده، فضایی زیبا و دلنشین دارد.

 

محوطه دانشگاه بیشاپ کانادا

دانشگاه دارای یک پردیس با 550 هکتار است که 25 ساختمان دارد. هفت خوابگاه، دو کتابخانه، دو سالن آمفی تئاتر، کلاس‌های درس، امکانات ورزشی، آزمایشگاه و یک استخر سرپوشیده ساختمان‌های تشکیل دهنده دانشگاه هستند. یک سالن ورزشی 800 نفره در کنار یک مهد کودک و یک کلیسای کوچک تاریخی دیگر اجزای تشکیل دهنده محوطه دانشگاه بیشاپ کانادا هستند.

 

تحصیل در کانادا

 

دانشگاه بیشاپ کانادا بهترین اساتید دانشگاهی را دارد و 115 عضو هیئت علمی تمام وقت خود را صرف تحقیقات و پژوهش کرده‌اند تا این دانشگاه را جزو برترین دانشگاه‌های کانادا و حتی دنیا نگه دارند. تحصیل در کانادا به خصوص برترین آن‌ها، یکی از بهترین موقعیت‌هایی است که برای دانشجویان بین المللی پیش می‌آید.

 

تماس با دانشگاه

برای ارتباط با دانشگاه از راه‌های زیر در ارتباط باشید:

تلفن: 9600822819- 27925678001

فکس: 9661822819

تلفن تماس‌های ضروری: 8198229711

 

تحصیل در بیشاپ کانادا

 

 

راه ارتباطی با دانشگاه بیشاپ

پس از ورود به کانادا، برای رفتن به دانشگاه متاسفانه نمی‌توانید از خطوط هوایی استفاده کنید. این شهر در حال حاضر خطوط هوایی را پشتیبانی نمی‌کند. نزدیکترین فرودگاه بین المللی نزدیک دانشگاه بیشاپ کانادا، فرودگاه بین المللی مونترال است که تا پردیس دانشگاه دو ساعت فاصله دارد. خوب است بدانید خطوط راه آهن نیز در این شهر وجود ندارد. راه درست برای رسیدن به دانشگاه، اتوبوس و اتومبیل شخصی است.

 

کلام آخر

تحصیل در کشور دیگر به خصوص تحصیل در کانادا به دلیل دوری ممکن است کمی نگران کننده باشد. اما دانشگاه بیشاپ امکانات بسیاری را برایتان فراهم کرده تا بتوانید بر این احساسات غلبه کنید. راحتی زندگی در پردیس دانشگاه در کنار زیبایی‌های بسیار فوق العاده محیط می‌تواند تا حد زیادی به شما این اطمینان خاطر را بدهد.

 

مطالب پیشنهادی:

ویزای دبی

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما


سوالات متداول


دانشگاه بیشاپ به چه چیزی معروف است؟

دانشگاه بیشاپ، که در سال 1843 تأسیس شد، یک دانشگاه عمدتاً مسکونی و مقطع کارشناسی در شربروک، کبک است. این آموزش با کیفیت بالا در علوم انسانی، علوم طبیعی، علوم اجتماعی، تجارت و آموزش ارائه می دهد.

آیا ورود به دانشگاه بیشاپ سخت است؟

خیر، دانشگاه بیشاپ نرخ پذیرش در حدود 70 تا 80 درصد دارد.

آیا دانشگاه بیشاپ یک مدرسه حزبی است؟

دانشگاه بیشاپ به عنوان یک مدرسه حزبی محلی یا غیررسمی نیست.


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.