تحصیل در دانشگاه اونتاریو غربی کانادا


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۰۶/۲۰

 

 

 

پس از مطالعه‌ دقیق این مقاله که توسط کارشناسان و مشاوران با تجربه مهاجرت در مورد شرایط تحصیلی و زندگی و ویژگی‌های منحصر به فرد دانشگاه اوناریو غربی گردآوری شده است؛ حتی خودتان به راحتی می‌توانید مراحل پذیرش از این دانشگاه را طی نمایید.

 

سوالات و ابهامات زیادی در ذهن متقاضیانی که به دنبال تحصیل در دانشگاه‌های برتر کانادا هستند وجود دارد؛ از جمله اینکه:

  • دانشگاه اونتاریو غربی کجا واقع شده است و شرایط تحصیل در آن به چه صورت است؟
  • آیا امکان گرفتن بورس تحصیلی از دانشگاه وجود دارد؟
  • چگونه می‌توان برای دریافت پذیرش در این دانشگاه اقدام کرد؟
  • این دانشگاه دارای چه رتبه جهانی‌ای است و چه مزایایی دارد؟
  • هزینه‌های تحصیل در دانشگاه به چه صورت است؟
  • اقامت در دانشگاه به چه صورت است و چه هزینه‌ای دارد؟
  • مدت زمان تحصیل در این دانشگاه چقدر است؟

و ...

که به تمامی این سوالات در این مقاله پاسخ خواهیم داد.

 

 

دانشگاه اونتاریو غربی (university of western ontario)

 

آرزوهای اولیه اسقف هلموت به تحقیقات شناخته شده بین المللی علمای برتر امروزی ما منتهی شده است. این رهبران بینایی، شجاعت و تخیل، همواره در شکل‌دهی دانشگاه اونتاریو غربی به آینده نگاه می‌کنند.

دانشگاه لندن انتاریو غربی 7 مارس 1878 توسط اسقف اسحاق هلموث (1917-1817) تأسیس شد و برای اولین بار در سال 1881 درهای خود را برای دانشجویان باز کرد. چهار دانشکده هنر، الوهیت، حقوق و پزشکی در بدو تأسیس دانشگاه  وجود داشتند.

.در سال 1916، پردیس فعلی از خانواده کینگزمیل خریداری شد و در سال 1923 این دانشگاه به دانشگاه غرب انتاریو تغییر نام داد. از آن زمان که اولین دانشجو در سال 1883 فارغ التحصیل شد، این دانشگاه به یک مرکز پر جنب و جوش یادگیری تبدیل شده است. وسترن از طریق 12 دانشکده و سه کالج وابسته به دانشگاه، امروزه بیش از 400 رشته را به بیش از36،000 دانشجوی خود ارائه می‌دهد.

 در وسترن بود كه سر فردریك بانتینگ در سال 1920 از خواب بی‌قرار برخاست و 25 كلمه نوشت كه منجر به کشف انسولین شد.

در وسترن بود که اولین برنامه فرانسه زبان در کانادا در تقو پیزتول کبک ، در سال 1932 تأسیس شد - برنامه ای که تا امروز ادامه دارد.

در وسترن بود که محققان به رهبری ایوان اسمیت اولین «بمب کبالت» .world را برای معالجه سرطان در سال 1951 تهیه کردند. این کشف باعث افزایش نرخ درمان سرطان دهانه رحم از 25 درصد به 75 درصد شد.

و گرچه تعالی ریشه در تاریخ دارد، وسترن همچنان به پیشرفت اکتشافات نسل بعدی توجه می کند.

وسترن، از سال 1965 پیشرو در مهندسی باد است و سازه‌هایی مانند مرکز تجارت جهانی، برج سیرز و برج جاکارتا را از این نظر آزمایش می‌کند.

دپارتمان مهندسی وسترن با افتتاح مرکز تحقیقاتی WindEEE Dome، تسلط خود بر این نوع پروژه‌ها را ادامه خواهد داد.

وسترن به لطف ساختن مدرسه مدرن تجارت ریچارد ایوی در سال 2012، در داخل و خارج از کشور پروژه‌های خود را رهبری می‌کند.

اولین مدرسه بازرگانی آمریکای شمالی در سال 1998 در هنگ کنگ افتتاح شد.

وسترن همچنان به نوآوری ادامه می‌دهد. در سال 2012 واکسن HIV که توسط دکتر Chil-Yong Kang تهیه شده بود توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده تأیید شد تا کارآزمایی بالینی انسان را آغاز کند. وسترن از سال 1878 رهبر پیشرفت پزشکی بوده است.

 

ساختمان دانشگاه اونتاریو غربی

 

دانشکده ها و مدارس

 

دانشکده هنر و علوم انسانی

دانشکده موسیقی دون رایت

مدرسه آموزشی

دانشکده مهندسی

دانشکده تحصیلات تکمیلی و دکتری

دانشکده علوم بهداشتی

دانشکده اطلاعات و مطالعات رسانه ای

دانشکده حقوق

مدرسه بازرگانی ایوی

دانشکده پزشکی و دندانپزشکی شولیچ

دانشکده علوم پایه

دانشکده علوم اجتماعی

 

تعداد دانشجویانی که به صورت تمام وقت ثبت‌ نام کرده‌اند:

24,587

کارشناسی

3,750

کارشناسی ارشد

2,185

دکتری

30,522

تعداد کل

 

تعداد دانشجویان بین المللی که به صورت تمام وقت ثبت‌ نام کرده‌اند:

2,465

کارشناسی

1,372

کارشناسی ارشد

3,837

تعداد کل

 

دریافت پذیرش از دانشگاه اونتاریو غربی

بودجه‌ها و هزینه‌ها

 

وسترن در راستای تلاش برای تعالی علمی و پژوهشی، متعهد به تحصیلات تکمیلی است. وسترن در کمک به دانشجویان فارغ التحصیل برای تأمین منابع مالی آموزش خود اهمیت بسیاری می‌دهد و همچنین اطمینان حاصل می‌کند که جامعه دانشگاه کاملاً از تمام فرصت‌های تأمین اعتبار موجود برای کمک به دانشجویان در آگاهی کامل برخوردار باشد.

دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای ماموریت‌های تحقیق و تدریس دانشگاه بسیار مهم هستند. وسترن از طریق آموزش دانشجویان فارغ التحصیل، در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، مالی، علمی و دانش اقتصادی به صورت ملی و بین المللی  به نوبه خود، نقش به سزایی دارد.

 

بسته‌های پشتیبانی بودجه دانشجویی کارشناسی ارشد مبتنی بر تحقیق

وسترن تصدیق می کند که دانشجویانی که تصمیم به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دارند، تصمیم دارند تا ورود خود به نیروی کار تمام وقت را به بعد از تحصیل موکول کنند. وسترن برای کمک به تعیین هزینه ثبت نام تمام وقت فارغ التحصیلان، بسته‌های حمایتی برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری واجد شرایط تأمین اعتبار فراهم می‌کند.

بسته‌های حمایتی در زمینه بودجه تحصیلات تکمیلی به‌عنوان برخی از رقابتی‌ترین بسته ها در کانادا شناخته می‌شود - آنها به کاهش هزینه‌های تحصیل تمام وقت فارغ التحصیلان کمک می‌کنند و موانع مالی را برای دانشجویانی که در غیر این صورت ممکن است نتوانند مدرک تحصیلی پیشرفته داشته باشند، کاهش می‌دهند.

بودجه بسته‌های پشتیبانی می‌تواند از منابع مختلفی تأمین شود و میزان آن می‌تواند از دانشجو به دانشجو متفاوت باشد. منابع تأمین اعتبار شامل کمک هزینه‌های تحقیقاتی، بورس‌های تحصیلی و اشتغال پاره وقت مانند کمک هزینه‌های تدریس یا تحقیق است.

 

بودجه بسته‌های حمایتی جایگزین درآمد اشتغال تمام وقت نمی‌شود.

 

متوسط بودجه سالانه

 

وسترن به عنوان یکی از مؤسسات تحقیقاتی برجسته کانادا، اهمیت فراوانی در جذب دانشجویان استثنایی فارغ التحصیل دارد. نمودار زیر میانگین بودجه دانشجویان فارغ التحصیل وسترن را که از منابع مختلف دریافت می‌کنند، نشان می‌دهد.

مقطع تحصیلی

2015

2016

2017

2018

2019

دکتری

$30,579

$32,065

$32,858

$33,271

$32,299

کارشناسی ارشد

$22,696

$23,060

$23,202

$23,154

$23,352

 

برای کمک به دستیابی به این هدف‌، بسته‌های حمایتی بودجه رقابتی ارائه می‌شود، و به دانشجویان فارغ التحصیل این امکان داده می‍شود که روی تحقیق و پیشرفت خود تمرکز کنند.

 

ضمانت تأمین بودجه دکتری دانشگاه وسترن

 

مسئولین دانشگاه وسترن بر این اعتقادند که زمانی که در وسترن هستید، می‌خواهید انرژی کامل خود را به اتمام موفقیت آمیز مطالعات خود اختصاص دهید، بنابراین اطمینان حاصل می‌کنند که بودجه پایدار در دسترس شما است.

وسترن حداقل پرداختی سالانه دانشجویان دکتری را از همه منابع 13،000 دلار به علاوه شهریه تضمین می کند.برای دانشجویان دکتری که از سپتامبر 2019 شروع به تحصیل می‌کنند (1 سپتامبر 2019 - 31 آگوست 2020) ضمانت تأمین بودجه دکتری برای دانشجویان داخلی و بین المللی 19360 دلار است.

وسترن علاوه بر پشتیبانی مالی که از منابع فدرال و استانی و حمایت مالی دریافت می‌کند، جوایز داخلی متنوعی را ارائه می‌دهد که از بهترین مواردی است که در اختیار دانشمندان برجسته کانادا قرار می‌گیرد. دانشجویان فارغ التحصیل تمام وقت غربی واجد شرایط برای حمایت از طریق دانشکده تحصیلات تکمیلی و پسادکتری هستند، مشروط بر اینکه ملاک‌های مناسب را داشته باشند.

 

دو دسته اصلی بودجه برای دانشجویان فارغ التحصیل در وسترن وجود دارد:

 

بودجه داخلی دانشگاه وسترن

بودجه درون دانشگاهی وسترن معمولاً در زمان پذیرش در برنامه تحصیلات تکمیلی مورد توافق واقع می‌شود. در آن زمان نسبت به برنامه شما تصمیم گرفته می‌شود که چه مقدار و منابعی را می توان به شما پیشنهاد داد. این سطوح می توانند بر اساس مدرک، برنامه یا دانشکده شما متفاوت باشند.

بودجه خارجی دانشگاه وسترن

بودجه خارجی به طور کلی توسط خود دانشجو از طریق درخواست گرنت و کمک هزینه تحصیلی ارائه شده توسط مقامات استانی یا فدرال، بنیادها یا سایر آژانس‌ها بدست می‌آید. این درخواست‌ها ممکن است قبل از شروع تحصیل دانشجویی یا در حین تحصیلات تکمیلی پذیرفته شود.

 

دانشجویان فارغ التحصیل که  نیاز مالی پیدا می‌کنند، به طیف کاملی از برنامه‌های تحصیلی ، وام و مشاوره و کمک‌های مالی در وسترن دسترسی دارند، از جمله:

  • کمک هزینه تحصیلات تکمیلی
  • برنامه مطالعه و کار
  • OSAP / وام دانشجویی دولتی
  • دانشجویان دارای معلولیت
  • انجمن پشتیبانی مالی دانشجویان کارشناسی ارشد

 

بورس‌های تحصیلی بین المللی

 

موارد زیر فرصت‌های بودجه‌ای را نشان می‌دهد که از دانشجویان بین المللی که متقاضی تحصیلات تکمیلی دانشگاه وسترن هستند، پشتیبانی می‌کند.

  • بورسیه‌های تحصیلات تکمیلی انتاریو (OGS)
  • بورسیه‌های تحصیلی Ontario Trillium (OTS)
  • بورسیه های دکترا Trudeau
  • بورسیه های تحصیلات تکمیلی وانیر کانادا

 

خدمات پسا دکترا

محققان درحال تحصیل پسا دکتری اعضای ارزشمند جامعه هستند.

آنها به عنوان محققان آموزش دیده، این فرصت را دارند تا هم در محیط تحقیقاتی دانشگاه و هم در حوزه انتخابی خود سهم به‌سزایی داشته باشند. در جستجوی فرصتی برای آموزش یا کار بیشتر در یک زمینه خاص از تحقیق هستند و انتظار می‌رود که به طورمشترک با محققان دانشکده خود همکاری کنند.

 

University of Western Ontariotsta

 

نحوه درخواست پذیرش برای دانشگاه اونتاریوی غربی

 

اولین قدم تکمیل یک درخواست رسمی است. به یاد داشته باشید که پیش از مهلت درخواست، زود و به موقع اقدام کنید! روند درخواست شما بسته به سوابق تحصیلی قبلی یا فعلی شما و اینکه آیا مایلید به صورت تمام وقت یا پاره وقت تحصیل کنید، متفاوت خواهد بود. پیشنهاد دانشگاه جهت کسب اطلاعات بیشتر مسیر مورد نظر خود را در زیر انتخاب کنید:

  1. جستجوی رشته و برنامه موردنظر

 

چرا مدرسه تحصیلات تکمیلی؟

تحصیلات تکمیلی راهی برای گسترش دانش و مهارت‌های شما به عنوان دانشجوی کارشناسی ارشد است.

به طور کلی، در مقطع کارشناسی ارشد، شما باید علاقه‌مند باشید:

  • دانش خود را عمق دهید و روی آن تمرکز کنید.
  • با انجام تحقیقات و بورس‌های اصلی توانایی کشف را به دست آورید.
  • مهارت‌های حرفه‌ای خود را، برای تحقیق و یا مشاغل دیگر توسعه دهید.

 

آموزش تحصیلات تکمیلی به پیشرفت دانش شما در یک زمینه (های) خاص کمک می‌کند، باعث تقویت عقل شما می‌شود و شما را قادر می‌سازد تحقیقات خود را به سود جامعه به کار بگیرید.

 

برنامه ها

از زمان معرفی اولین برنامه کارشناسی ارشد خود در سال 1881، دانشگاه وسترن برای ارائه آموزش عالی تحصیلات تکمیلی اختصاص دارد. 88 برنامه مختلف تحصیلات تکمیلی، از جمله طیف وسیعی از برنامه‌های کارشناسی ارشد و بین رشته ای را ارائه می‌دهد که فرصت‌های بی‌پایان برای گسترش دانش شما و تحت فشار قرار دادن مرزهای کشف در چندین زمینه ارائه می‌دهند.

 

  1. برقراری ارتباط

 

شرایط پذیرش

موارد ذکر شده زیر ذکر شده حداقل شرایط قبولی در دانشکده تحصیلات تکمیلی و پسادکتری است. لطفاً این اطلاعات را مرور کنید تا اطمینان حاصل کنید که از دانش لازم برای موفقیت در کارهای آموزشی خود برخوردار هستید. حتماً به وب سایتهای ویژه برنامه مورد نظر خود مراجعه کنید زیرا هر برنامه تحصیلات تکمیلی می‌تواند شرایط خاصی برای قبولی، از جمله میانگین‌های بالاتر از حداقل داشته باشد.

 

مهلت درخواست

هر برنامه تحصیلات تکمیلی برای دانشجویان داخلی و بین المللی مهلت خاصی دارد. دانش‌جویان باید وب‌سایت برنامه(های) خود را مرور کنند تا اطمینان حاصل کنند که در مهلت مناسب درخواست خود را ارائه دهند. درخواست و کلیه الزامات پذیرش باید در مهلت اعلام شده برنامه شامل کلیه نسخه‌ها و سایر شرایط ورود به برنامه ارائه شود.

 

  1. آماده کردن مدارک

 

رونوشت

وسترن این امکان را برای شما فراهم می‌کند که مدارک پشتیبان خود را به‌ صورت دیجیتال ارسال کنید. از شما خواسته می‌شود که هر یک از اسنادتان را  به عنوان پرونده .pdf ذخیره کنید و اندازه آن کمتر از 3000kb (3mb) باشد. اسکن "خاکستری" یا سیاه و سفید ممکن است بهترین نتیجه را به دست آورد. اسکن غیرقابل خواندن پذیرفته نخواهد شد.

اگر درخواست پذیرش شما پذیرفته شود، باید از هر موسسه تحصیلات تکمیلی که در آن تحصیل کرده‌اید، یک نسخه رسمی آکادمیک تهیه کنید. رونوشت رسمی، نسخه‌ای است که در یک پاکت نامه باز نشده با مأموریت موسسه در مهر و موم شده است.

 

منابع

دانشگاه وسترن دارای یک سیستم مرجع دیجیتال فارغ التحصیلی است که در مدت 2 ساعت پس از وارد کردن یا به روزرسانی اطلاعات مرجع شما در برنامه، به داوران شما ارسال خواهد کرد. قبل از ورود به سیستم حتماً با هر یک از داوران خود ارتباط برقرار کنید. هر مرجع توسط وسترن جمع آوری می شود و به محض دریافت، در کنار برنامه شما توزیع می‌شود.هیچ نامه مرجع کاغذی لازم نیست. حتماً یک آدرس ایمیل مرتبط با موسسه یا محل کار داور ارائه دهید. یک لینک منحصر به فرد برای هر داور از طریق ایمیل ارسال می‌شود و به آن‌ها امکان ورود ایمن به سایت و ارسال یک مرجع آنلاین یا بارگذاری یک سند مرجع به عنوان پیوست را می‌دهد. برخی از برنامه‌های تحصیلات تکمیلی برای مراجع دارای شرایط خاصی هستند. هنگامی که هریک از داوران شما به درخواست دانشگاه پاسخ دهند، به شما اطلاع داده می شود.

 

اسناد اضافی

بسیاری از برنامه‌ها برای پشتیبانی از درخواست شما برای برنامه خود به مستندات اضافی نیاز دارند (یعنی نمونه‌هایی از کارهای کتبی، لیستی از انتشارات، رزومه). باید اطمینان حاصل کنید که وب سایت برنامه (های) که مدنظرتان است را مرور کرده‌اید تا بدانید که آیا چنین الزاماتی وجود دارد یا خیر. کلیه اسناد و مدارک پشتیبانی به صورت دیجیتالی در داخل برنامه جمع آوری می‌شود  مگر اینکه در برنامه به طور دیگری ذکر شود.

 

  1. ثبت درخواست پذیرش

 

نمای کلی درخواست

برای ارسال درخواست تحصیلات تکمیلی در وسترن، مهم است که عناصر اساسی برنامه تحصیلات تکمیلی وسترن را درک کنید. تا زمان اتمام و تکمیل شدن، هیچ درخواستی در نظر گرفته نخواهد شد. این اطمینان به متقاضی داده می‌شود تا اطمینان حاصل شود که همه اسناد (به عنوان مثال ، نسخه ها ، توصیه نامه ها ، نتایج آزمون مانند نمرات تافل ، نمرات GRE) ارائه شده‌اند. برنامه تکمیل شده موارد زیر را به وسترن ارائه می دهد:

اطلاعات شخصی

اطلاعات اصلی در مورد هویت و اطلاعات تماس شما خواسته خواهد شد.

تاریخ دانشگاهی                                                                                     

از شما خواسته می‌شود لیستی از مدارس تحصیلات تکمیلی که بعد از دوره متوسطه در آنها شرکت کرده‌اید، تهیه کنید.

 منابع

به مدت 2 ساعت پس از وارد کردن یا به روزرسانی اطلاعات مرجع، به داوران شما ایمیل زده خواهد شد. هر مرجع توسط وسترن جمع آوری می‌شود و پس از رسیدن، در کنار درخواست شما توزیع می‌شود. هیچ نامه مرجع کاغذی لازم نیست.

 

سوالات تکمیلی

برنامه‌های تحصیلات تکمیلی ما ممکن است از شما سؤالات بی‌نظیری بپرسند که منعکس کننده عناصری از برنامه مورد نظر شماست پاسخهای ارائه شده در طی فرآیند ارزیابی در دسترس برنامه قرار می گیرد.

 

پرداخت هزینه برنامه

وسترن برای پردازش درخواست شما دو روش پرداخت را می پذیرد.

  • کارت اعتباری (ویزا / مستر کارت)
  • چک / سفارش پول (این باید یک پول یا پیش نویس بانکی باشد که از یک موسسه بانکی کانادا صادر شده است. چک‌های شخصی پذیرفته نمی‌شوند.)

 

اسناد تکمیلی

وسترن این امکان را برای شما فراهم می‌کند که مدارک پشتیبان خود را در قالب دیجیتال ارسال کنید. از جمله سوابق / رونوشت آکادمیک از هر دانشگاهی است که شما در آن تحصیل کرده‌اید و هرگونه اسناد اضافی مورد نیاز برنامه‌ای که درخواست می‌کنید.

 

مهارت در امتیازات انگلیسی

در صورت ثبت درخواست شما باید سرویس آزمایش نمره خود را بصورت الکترونیکی به وسترن ارسال کنید.

 

 

نحوه شروع ثبت درخواست

 

دسترسی به برنامه

دسترسی به برنامه تحصیلات تکمیلی دانشگاه وسترن به دو طریق امکان پذیر است:

گزینه شماره 1: قبلاً برای دانشگاه وسترن درخواست نداده‌اید؟

اگر پیش از این هرگز به دانشگاه وسترن مراجعه نکرده باشید، به یک حساب متقاضی نیاز دارید. حساب متقاضی موقت دانشگاه وسترن (ورود ، گذرواژه) را می‌توانید در صفحه اولیه برنامه ایجاد کنید. بر روی دکمه Create Account کلیک کرده و اطلاعات لازم را پر کنید.

گزینه شماره 2: قبلاً برای دانشگاه وسترن درخواست داده‌اید؟

اگر قبلاً از وسترن درخواست کرده اید، به شما شناسه دانشجویی دانشگاه وسترن (ورود ، گذرواژه) داده می‌شود. برای ورود به مرکز دانشجویی و ایجاد یک برنامه تحصیلات تکمیلی جدید دانشگاه وسترن می‌توانید از یک هویت فعال دانشجویی وسترن استفاده کنید. اگر لازم است هویت دانشجویی وسترن خود را دوباره فعال کنید، مراحل ذکر شده در صفحه اصلی مرکز دانشجویی را دنبال کنید.

 

  1. تصمیم‌گیری

 

بررسی وضعیت درخواست شما

پس از دریافت درخواست شما توسط وسترن، یک ایمیل تأییدیه برای شما ارسال می‌شود که اطلاعات مربوط به مشخصات برنامه خود را در وسترن به شما ارائه می‌دهد. این اطلاعات برای دسترسی به حساب رایانه شخصی شما در سایت دانشگاه وسترن، مهم است. پس از فعال کردن حساب رایانه خود، می‌توانید وارد اطلاعات مرکز دانشجویی درگاه وسترن شوید.

به عنوان متقاضی، مرکز دانشجویی وسترن به شما اجازه می دهد:

  • اطلاعات شخصی (از جمله اطلاعات تماس) را به روز کنید.
  • وضعیت برنامه خود را بررسی کنید.
  • کاتالوگ دوره‌های آموزشی و ... وسترن را مشاهده و بررسی کنید.
  • پیشنهاد پذیرش را بپذیرید.

 

ویژگی‌های برجسته دانشگاه انتاریو غربی

دانشگاه انتاریو‌ در کانادا یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های این کشور است که تا کنون بیش از 270 هزار فارغ التحصیل از سراسر جهان در کارنامه خود دارد. با انتخاب دانشگاه انتاریو غربی شما نیز به عنوان یکی از محققان خوش فکر برخواسته از محیطی غنی و پر بار متصل خواهید شد.

 

تحصیل در دانشگاه

 

دانشگاه انتاریو غربی به عنوان یکی از دانشگاه‌های حامی تحصیلات تکمیلی شناخته شده است. بودجه‌های تحقیقاتی بسیار خوب، امکانات و زیرساخت‌های بی نظیر در کنار بزرگ‌ترین سیستم کتابخانه ای در کانادا، تنها بخش کوچکی از امکاناتی است که این دانشگاه برای دانشجویان خود فراهم کرده است. دانشگاه امروزه در زمینه های متعددی مانند علوم مغز و اعصاب، مهندسی باد، مواد و بیوشیمی، فلسفه علم، پایداری محیط و بسیاری رشته‌های دیگر قدم های مثبتی برداشته است.‌

از دیگر برنامه های موفق ارائه خدماتی پیرامون توسعه حرفه و مهارت افراد است. در این صورت افراد می‌توانند پس از فارغ التحصیلی به بهترین شکل ممکن به آرزوهای خود جامه عمل بپوشانند.

خوب است بدانید این دانشگاه سالانه بودجه ای معادل 240 میلیون دلار را برای تحقیقات دانشجویان در نظر می‌گیرد و از همین رو یکی از موفق ترین دانشگاه های کانادا به حساب می آید.

 

دانشگاه وسترن

 

برنامه خاص و موفق دانشگاه وسترن

با توجه به نکاتی که گفته شد ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که آیا وارد شدن به دانشگاه انتاریو غربی کار آسانی است؟

در پاسخ باید گفت دانشگاه با شعار برابری و عدالت، برتری علمی و پژوهشی، صداقت و اخلاق برنامه ریزی شده است. در نتیجه بر روی کیفیت نهایی پذیرش دانشجو بسیار حساس است.‌ این امر سبب شده ورود به دانشگاه کمی دشوار باشد.

یک کار درستی که دانشگاه وسترن انجام داده است آشنایی دانشجویان با رشته‌های مختلف و کشف علایق آنهاست. به طوری که در سال اول تدریس می‌توانند در کلاس‌های مختلف حاضر شوند تا ببینند به کدام رشته گرایش بیشتری دارند. سپس می‌توانند برای انتخاب رشته اصلی اقدام کنند. مشابه همین برنامه را در دانشگاه منیتوبا نیز می‌توانید مشاهده کنید.

 

مطالب پیشنهادی:

ویزای تحصیلی کانادا

درباره تحصیل در کانادا همه چیز بدانید

> پذیرش دانشگاه مک مستر

> پذیرش از دانشگاه مک گیل

> پذیرش دانشگاه مونترال

وکیل مهاجرت کانادا

 

 

 

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده،ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند.
بدیهی است برداشت و مشورت‌های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی توصیه می‌شود.
مدیریت و همکاران این مجموعه مسوولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسوولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.