پذیرش دانشگاه مونترال و دریافت ویزای تحصیلی کانادا


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۰۶/۲۰

 

شرایط ثبت نام در دانشگاه مونترال (University of Montreal)

   برای درخواست ثبت‌نام در دانشگاه مونترال شما از طریق اینترنت و به‌صورت آنلاین می‌توانید ثبت‌نام خود را انجام دهید. به همین منظور شما قبل از ثبت‌نام باید مدارکی که لازم دارید جهت اسکن کردن آماده نمایید. مدارک لازم شامل پاسپورت معتبر، اجازه تحصیل در کانادا، ریز نمرات و نمرات سال قبل، نتیجه چکاب پزشکی شما، مدارک هویتی و غیره است. برای اینکار لازم‌ است وارد سایت این دانشگاه شده و مشخصات فردی خود را وارد نمایید. سپس از شما سایر مشخصات‌تان را می‌خواهد. گذرنامه، لیست نمرات و... که شما از طریق اسکن یا با استفاده از گوشی موبایل آن‌ها را ارسال می‌نمایید. در آخر در صورتی که مدارک شما تایید گردد، پرداخت هزینه ثبت‌نام که حدود هفتصد دلار می‌شود. برای شما تائیدیه اینترنتی ارسال می‌شود و اگر مدارک شما به دلایلی تایید نشود. دلیل عدم تایید برای شما ارسال میگردد و اغلب یک فرصت برای رفع نواقص به شما داده خواهد شد. در انتخاب رشته بسیار دقت داشته باشید که در نتیجه ویزای تحصیلی کانادا بسیار موثر است. 

مهمترین موضوع در انتخاب رشته و مرکز آموزشی اقامت کاری پس از تحصیل و دریافت اقامت دائم کانادا، با توجه به رشته انتخابی شماست؛ این همان نکته ایست که ما در آن بسیار حساس و تخصصی عمل خواهیم کرد. پس در انتخاب خود دقیق باشید. اگر که میخواهید تیمی تخصصی و با تجربه مراحل انتخاب رشته، پذیرش و درخواست ویزا را برای شما عهده دار شود؛ با دفاتر ما در تماس باشید. 

همچنین اگر قصد تحصیل در کانادا را دارید، باید نکات بسیار مهمی را بدانید که توصیه می شود، حتما مطلب تحصیل در کانادا را مطالعه بفرمایید.

 

دانشگاه مونترال

شرایط دریافت بورسیه دانشگاه مونترال

   به دلیل بالا بودن هزینه‌های تحصیلی دانشگاه‌های کانادا دانشجویان کانادایی را برحسب معدل و لیست نمرات در ابتدای ورود به دانشگاه بورسیه کرده و به آن‌ها کمک تحصیلی اختصاص می‌دهند اما این شرایط برای دانشجویان خارجی متفاوت بوده و به دانشجویان خارجی تنها در دوره کارشناسی این بورس تعلق می‌گیرد که بر اساس مقالات علمی، معدل و شرایط مختص دانشگاه و ... است. دانشگاه مونترال برای اینکه به دانشجویان، چه بومی و چه بین‌المللی کمک کند در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری هزینه ای به عنوان بورسیه در نظر گرفته است که بر اساس معدل و سنجش و تایید نیاز آن‌ها به دانشجویان تا سقف پنج هزار دلار در سال پرداخت می‌نماید. البته این کمک ‌هزینه ‌تحصیلی به دانشجویانی که لیست نمرات بالا داشته و در آزمون‌های ورودی دانشگاه رتبه بالا بدست آورده باشند تعلق خواهد گرفت اما به دانشجویان بومی از همان ابتدای تحصیل و به عنوان کمک تحصیلی به دانشجویی که شرایط دریافت آن را داشته باشند، تعلق می‌گیرد.

 

دانشگاه مونترال

 

هزینه ها و زمان تحصیل در دانشگاه  مونترال

   شرایط پذیرش در دانشگاه‌های کانادا را که در نظر بگیریم و تصور کنیم‌ همه آن ها را از سر گذرانده و وارد مرحله هزینه‌ها و اثبات توانایی پرداخت هزینه دانشگاه شده‌ایم، اگر از این هزینه‌ها اطلاع نداشته باشیم، چگونه می‌توانیم بدون اطلاع دقیقی از مبلغ آن تضمین پرداخت داشته باشیم؟ هزینه‌های جاری در هر شهر کانادا متفاوت بوده و متناسب با هر شهر اندکی تفاوت دارد اما در کل هزینه‌های جاری چندین برابر ایران است یعنی یک دانشجو سالیانه حدود شانزده هزار دلار هزینه کتاب، غذا، پوشاک و حمل و نقل  درصورتی که در خوابگاه دانشگاه ساکن باشد، باید بپردازد. اما اگر در خانه و مستقل از دانشگاه باشد که این هزینه دو برابر می‌گردد. هزینه های تحصیل برای دوره کارشناسی و لیسانس سالیانه حدود بیست و شش هزار دلار در سال تخمین زده شده است. این در حالی است که هزینه تحصیل در دوره بالاتر حدوداً سالیانه شانزده هزار دلار می‌شود. یعنی اگر شما قصد تحصیل از پایه را داشته باشید که شرایط ورودی سن ندارد باید سالیانه درآمدی بیشتر از چهل و دو هزار دلار داشته باشید و بتوانید اثبات کنید که توانایی پرداخت این مبلغ را دارید. تحصیل در این دانشگاه برای دوره کارشناسی حدود چهار سال طول می‌کشد به طوری‌که هر سال یک ترم پاییزه و یک ترم زمستانه-بهاره است، اما اگر ترم‌های بیشتری بگیرید یعنی ترم تابستانه را نیز در نظر بگیرید میانگین تحصیل شما تقریبا سه سال می‌شود.

 

University of Montreal

 

اعتبار و ظرفیت دانشگاه مونترال

دانشگاه‌های کانادا از ظرفیت خوبی برخوردار هستند، به‌صورتی که اکنون در دانشگاه مونترال کانادا حدود سی و چهار هزار دانشجو در مقطع کارشناسی و حدود دوازده هزار دانشجو در مقطع بالاتر و تکمیلی مشغول به تحصیل هستند. بر اساس رتبه بندی‌های جهانی این دانشگاه دارای رتبه نود در جهان و رتبه هفتم در کانادا هستند، که نشان‌دهنده آموزش عالی و با کیفیت این دانشگاه است.

 

رشته‌های تحصیلی دانشگاه مونترال

   با اینکه شرایط پذیرش در دانشگاه‌های کانادا تفاوتی با هم ندارد اما پذیرش در رشته‌های مختلف ممکن است برحسب شرایط معدلی و لیست نمرات برای رشته‌های دانشگاهی متفاوت باشد. برای همین بهتر است رشته‌های تحصیلی یک دانشگاه را در هنگام درخواست پذیرش دادن بشناسید و تصمیم درستی بگیرید. دانشگاه مونترال از جمله دانشگاه‌هایی است که رشته‌های هنر، علوم انسانی، زیست شناسی، بیوشیمی، پزشکی بالینی، کامپیوتر، اقتصاد، مهندسی، زیست و محیط زیست، ایمونولوژی، مواد آلی، میکروبیولوژی، زیست شناسی مولکولی و ژنتیک،  اعصاب و روان، فارماکولوژی، فیزیک، روانشناسی و مهندسی فضایی و... رشته‌هایی هستند که در دانشگاه مونترال می‌توانید به تحصیل در آن بپردازید.

 

دریافت <a class=

  

آدرس دانشگاه مونترال و آشنایی با آن

   این دانشگاه در شهر مونترال استان کبک قرار دارد و زبان آموزشی آن فرانسه است، اما تعداد دانشجویان در حال تحصیل به زبان انگلیسی آن نیز زیاد است. عموماً این دانشگاه را شهری فرانسوی در دل یک شهر با زبان انگلیسی می‌نامند. رنگ این آموزشگاه آبی بوده و تعداد کتابخانه‌ها و خوابگاه‌ها و ... آن در زمینی به متراژ 60 هکتار واقع شده است. البته این موضوع را نیز باید بیان کرد که این دانشگاه دانشگاهی دولتی است.

وب سایت دانشگاه مونترال : www.umonntreal.ca

 

افتخارات شهر مونترال دلیل محکمی برای انتخاب دانشگاه مونترال

این شهر به دلیل موقعیت خوبی که به لحاظ کار و زندگی دارد، در میان دانشجویان بین المللی پرطرفدار است. شهرت جهانی دانشگاه مونترال بسیار زیاد است تا جایی که تاکنون 50 هزار دانشجوی بین المللی در این دانشگاه تحصیل کرده‌اند. این دانشگاه با دارا بودن 100 کالج خصوص و دولتی در کنار 15 دانشکده طیف وسیعی از انواع رشته‌ها را پوشش می‌دهد. بنابراین شما می‌توانید برای تحصیل در کانادا، رشته مورد علاقه‌تان را در این دانشگاه دنبال کنید.

 

تحصیل در مونترال

 

به دلیل انجام پژوهش‌های گسترده، بودجه بالای دولتی دانشگاه مونترال را حمایت می‌کند. از همین رو برای انجام تحقیقات و مطالعات دانشجویان نیاز به صرف هزینه‌های گزاف ندارند و می‌توانند از بورسیه تحصیلی طبق شرایط دانشگاه استفاده کنند. از طرف دیگر هزینه زندگی در این شهر بسیار پایین است و مناسب یک زندگی دانشجویی است. این‌ها از دلایل مهمی هستند که دانشجویان برای انتخاب دانشگاه مونترال به سمت جلو هدایت و تشویق می‌کند.

مونترال به عنوان یک شهر فرهنگی در کانادا شناخته شده است. شاید به همین دلیل است که احساس کسالت و خستگی در این شهر معنا ندارد. دانشجویان بین الملل که تحصیل در کانادا را انتخاب کرده‌اند می‌توانند با ثبت نام در دانشگاه مونترال از فضای فرهنگی و هنری حاکم بر شهر مونترال نهایت استفاده را ببرند. سالیانه حدود 120 جشنواره مختلف در مونترال برگزار می‌شود!! آیا باز هم برای انتخاب این دانشگاه شک دارید؟

 

زندگی دانشجویی در کانادا

 

23درصد جمعیت مونترال را افراد غیر کانادایی تشکیل می‌دهند. شهرت دیگر این شهر روی خوش نشان دادن به مردم دنیا است. به طوری که 56 درصد از جمعیت به دو زبان انگلیسی و فرانسه مسلط هستند و در حدود 24 درصد از مهارت سخن گفتن به سه زبان یا حتی بیشتر بهره‌مند هستند. رستوران‌های متنوع با وجود انواع فرهنگ‌ها از سراسر دنیا، در کنار جشنواره‌های مختلف زندگی در این شهر را بسیار لذت بخش کرده است.

 

افتخارات دانشگاه مونترال در سطح بین المللی

  • بهترین شهر دانشجویی کانادا
  • دومین شهر برتر در قاره آمریکا از نگاه دانشجویان
  • دومین شهر برگزیده برای کارهای فریلنسری
  • دارا بودن پایین‌ترین شاخص جرم و جنایت در سال 2020
  • شادترین شهر قاره آمریکا

 

مطالب پیشنهادی:

ویزای تحصیلی کانادا

درباره تحصیل در کانادا

وکیل مهاجرت کانادا

 

 

 

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده،ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند.
بدیهی است برداشت و مشورت‌های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی توصیه می‌شود.
مدیریت و همکاران این مجموعه مسوولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسوولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


سامان :

سلام من 19 سالمه میخوام برای رشته دندان پزشکی اقدام کنم شهر منترال البطه میدونم قبلش باید برم کالج خواستم بدونم بدون مدرک زبان میتونم وارد بشم شانس ویزا شدن دارم اگز هم نه چطوری میتونم اقدام کنم چون عجله دارم ممنون میشم جواب بدین

با درود 

ارائه مدرک زبان اجبار نیست اما میتواند در شانس ویزا تاثیر گذار باشد. برای بررسی شرایط می توانید با دفاتر در تماس باشید

بهاره گرجی :

با سلام و عرض ادب رشته تحصیلی بنده مکانیک گرایش ساخت و تولید هست و لیسانس دانشگاه علمی کاربردی رو دارم تازه میخوام استارت زبان فرانسه رو بزنم آیا مدرک من مورد قبول هست؟

با درود

اگر از طریق wes تایید شود، بله مشکلی نیست.

محمدرضا :

من معدل 14.76 دارم با مدرک زبان فرانسه b2 و 28 سال دارم میتوانم پذیرش این دانشگاه را بگیرم

با دورد 

می توانید با قسمت پذیرش دانشگاه مکاتبه کنید

mona mohmadi :

سلام و وقت بخیر بنده به تازگی اقدام کردم برای مدرک « تافل هوم ادیشن »قصد اپلای برای تحصیل در یکی از دانشگاه های ایالتBC را دارم براب مقطع مستر محیطزیست. ایا مدرک زبانم قابل قبول است؟ سپاس

در صورتی که مورد تایید دانشگاه باشد مشکلی نیست اما ممکن است در پروسه ویزا یک مقدار با چالش همراه باشد

Farzane :

با سلام برای ویزای تحصیلی به کانادا سوال داشتم.بنده کارشناس ارشد روانشناسی مثبت گرا هستم.ولی متاسفانه ایلتس ندارم.ایا میتوان بدون داشتن مدرک زبان مهاجرت کرد .اگر ویزای دیگری وجود دارد که بدون مدرک زبان امکان پذیر است.لطفا راهنمایی کنید.

ریسک ویزای تحصیلی کانادا بدون مدرک زبان، بالاست و توصیه نمی شود.

محمدرضا :

با سلام و احترام. خواهشمند است در صورت امکان به سوالات ذیل پاسخ فرمایید. 1- هزینه وکالت تا اخذ پذیرش چه مقدار و پرداخت آن به چه صورت می باشد و آیا پرداخت مشروط به اخذ پذیرش به صورت تضمینی می باشد؟ 2- برای مقطع کارشناسی در رشته ژنتیک مولکولی بهترین دانشگاه با حداقل هزینه کدام دانشگاه را پیشنهاد می فرمایید.

سارا : جز ucw و twu کدام دانشگاه ها در کانادا برای رشته یMBA برای کارشناسی ارشد با مدرک دولینگو پذیرش میکنند . **** لطفا جهت درخواست ویزا من به پیغام من در واتساپ پاسخ دهید .

دولینگو دیگر توصیه نمیشود. توصیه می کنیم آیلتس بگیرید.

Zahra Assadzadeh :

سلام و خسته نباشید من‌ فوق لیسانس زبان و ادبیات فرانسه هستم و شغلم هم مترجمی در این رشته است. میخواستم برای دکترا در دانشگاه مونترال اقدام کنم و در این خصوص کمک میخواستم. ممنون

بهترین کار این است که به سایت دانشگاه مراجعه کنید.

Negar :

سلام .ممنون از اطلاعاتتون.آیا برای ورود به رشته دامپزشکی دانشگاه مونترال آزمون ورودی گرفته میشه؟ و آیا مدرک زبان فرانسه باید ارایه بشه؟

بله، اگر سرفصل ها فرانسوی باشند، بله مدرک زبان فرانسه الزامیست

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.