همه چیز درباره مهاجرت خود اشتغالی کانادا:

در این مقاله به نکات بسیار مهم در خصوص روش مهاجرتی خود اشتغالی کانادا اشاره شده است که بر اساس محتوای وبسایت رسمی کانادا و تجربه مختصصان موسسه تهیه و تالیف شده است؛ پس حتی اگر خودتان میخواهید درخواست کننده اقامت خود اشتغالی کانادا باشید، تمام مطالب این صفحه را با دقت مطالعه فرمایید.

مقدمه: مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی یکی از راه های کسب اقامت دائم در کشور کاناداست. افرادی که در حوزه ورزش فرهنگ(هنر) فعالیتی دارند و یا در این حیطه کسب درآمد کرده اند، و یا علاقه مند به راه اندازی یک بیزینس فرهنگی ، کشاورزی، ورزشی هستند؛ می توانند از این طرح استفاده کنند. معیارهای لازم برای پذیرش، نحوه ارزیابی و صدور ویزای خود اشتغالی کانادا در این مقاله آورده شده است. 

ویزای کانادا

در طرح مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی (self employment) شما قادر خواهید بود که اقامت دائم کانادا را به دست آورید. برای درخواست مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی ملزم به ارسال یک طرح توجیهی هستید که در آن تخصص، شغل و پیشه، نوع تجارت، تعهد و مسئولیت، محتوا یا ماهیت تجارت شما مشخص شده باشد. ممکن است سوالات فراوانی درباره این برنامه مهاجرتی داشته باشید، پس با دقت این مقاله را مطالعه نمایید. (ما در راه دریافت اقامت دائم کانادا از طریق خود اشتغالی همراه شما خواهیم بود) 

اگر علاقمند به استفاده از این طرح هستید می بایست که در یکی از طرح های زیر فعالیت داشته باشید:

*تجربه مرتبط با فعالیت های فرهنگی.

*تجربه مرتبط با فعالیت های ورزشی.

*اعلام علاقمندی و اثبات توانمندی برای همکاری در زمینه فرهنگی، ورزشی کانادا.

توجه داشته باشید که برنامه مهاجرت تجاری استان کبک متفاوت بوده و برای همکاری با این استان، باید به برنامه مهاجرت تجاری کبک مراجعه کنید.

چه کسی می تواند درخواست مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی داشته باشد؟

شرط اول: شایستگی.

برای مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی می بایست که:

تجربه کار مرتبط با امورات ورزشی یا فرهنگی را داشته باشید یا بتوانید علاقه و توانمندی خود را برای راه اندازی یک فعالیت فرهنگی یا ورزشی در کانادا را به اثبات رسانید. 

*مایل و قادر به خوداشتغالی در کانادا باشید.

*معیارهای برنامه انتخابی را رعایت کنید.

*از شرایط پزشکی، امنیتی و سایر شروط برخوردار باشید.

نکته بسیار مهم: 

وکلای دادگستری، موسسات حقوقی، موسسات کاریابی بین المللی،  موسسات اعزام دانشجو، حتی آژانس های مسافرتی، یا افراد حقیقی، برای فعالیت در حیطه ویزا و مهاجرت به کانادا باید از شورای قانونگذاری مهاجرت کانادا (ICCRC) مجوز داشته باشند؛ در غیر این صورت، هرگونه فعالیت آنها از دیدگاه کانادا در حیطه ویزا و مهاجرت غیر قانونی ست.

 در سایت رسمی مهاجرت کانادا اعلام شده است که؛ اگر از بی تجربگی و کلاهبرداری این‌گونه افراد یا موسسات فاقد مجوز ICCRC متضرر شوید، هیچ راهی برای پیگیری و رفع اتهامات خود ندارید. پس فقط به مشاوران یا وکلای رسمی کانادا اعتماد کنید تا  در صورت بروز مشکل، مدافع منافع شما باشیم.

کشور کانادا فقط به وکلا و مشاوران رسمی مقیم کانادا که از iccrc مجوز دارند، اجازه فعالیت در حیطه مشاوره و انجام امور ویزا و مهاجرت به کانادا را می دهد.

وکلای دادگستری، موسسات، آژانسهای مسافرتی  و یا هر شرکت دیگری، بدون حضور وکیل یا مشاور رسمی مهاجرت کانادا، نمی‌توانند نامه دفاعیه از موکل خود به اداره مهاجرت کانادا ارائه دهند.

در صورت عدم وجود وکیل یا مشاور رسمی مهاجرت کانادا، این شرکتها یا افراد، یک ایمیل به نام شما درست می کنند و تمامی امور را به جای شما و با یک هویت جعلی انجام می دهند و گاها حتی اکانت و پسوورد را در اختیار شما نمی گذارند، یا اینکه به عنوان واسطه عمل کرده و تمامی امور مهاجرت یا ویزا را به یک مشاور یا وکیل رسمی کانادا می سپارند.

لطفا توجه داشته باشید که؛ فقط قرارداد مستقیم با مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به کانادا (مورد تایید ICCRC) را امضا کنید.

توصیه اول تیم پشتیبانی ویزا 724: در بسیاری از موارد دیده شده، کلاهبرداران و شرکتهای فاقد اعتبار یا اطلاعات، به شما عنوان خواهند کرد که شرایط شما برای دریافت اقامت دائم از طریق خود اشتغالی فراهم است. این برنامه مهاجرتی بسیار تخصصی با ریزه کاری های فراوان می باشد و تمامی افراد جامعه را شامل نخواهد شد. دقت داشته باشید که حتما بیزینس پلن شما باید جزو دسته بندی هنرمندان، ورزشکاران و یا کشاورزان باشد، در غیر این صورت شرایط دریافت ویزای خود اشتغالی کانادا را ندارید. 

اگر که شامل گروه های خود اشتغالی نمی باشید شاید روش تحصیل در کانادا و دریافت ویزای کار برای شما مناسب باشد. برای ارزیابی وضعیت خود میتوانید فرمهای ارزیابی رایگان را تکمیل نمایید.

تعاریف خود اشتغالی کانادا:

تجربه داشتن برای فرد متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی بدین معناست که فرد حداقل 2سال تجربه کار مدیریتی کسب کار را داشته باشد. این زمان 2ساله باید در بازه 5 سال پیش از درخواست، تا روز تصمیم گیری اداره مهاجرت کانادا درمورد شما باشد.

اگر 3 تا 5 سال تجربه مرتبط داشته باشید امتیاز بالاتری به دست خواهید آورد.

خود اشتغالی برای فعالیت فرهنگی:

الف) 2 سال سابقه مدیریت و یا شرکت در فعالیت های فرهنگی خوداشتغالی یا

ب) 2 سال سابقه شرکت در فعالیت های فرهنگی در سطح جهان یا

ج) ترکیبی از دوره یک ساله بند (الف) و یک دوره یک ساله بند (ب).

د) کسب 35 امتیاز از 100 امتیاز (تجربه، تحصیلات، سن، زبان، انطباق پذیری)

خود اشتغالی برای فعالیت ورزشی:

الف) 2 سال سابقه مدیریت و یا شرکت در فعالیت های ورزشی یا

ب) 2 سال سابقه فعالیت ورزشی در سطح جهانی. یا

ج) ترکیبی از دوره یک ساله در بند (الف) و دوره یک ساله در بند (ب).

د) کسب 35 امتیاز از 100 امتیاز (تجربه، تحصیلات، سن، زبان، انطباق پذیری)

خود اشتغالی برای کشاورزان(مزرعه داران، باغداران و …):

الف) حداقل 3 سال سابقه کارخود اشتغالی در 5 سال گذشته در مالکیت و یا مدیریت مزرعه.

ب) کسب 35 امتیاز از 100 امتیاز (تجربه، تحصیلات، سن، زبان، انطباق پذیری)

حداکثر امتیازات انتخاب در برنامه مهاجرتی خود اشتغالی:

دولت کانادا درخواست شما را برای خود اشتغالی در 5 معیار زیر ارزیابی می کند. این پنج مورد و امتیاز هر کدام به ترتیب زیر است:

  • – سطح تحصیلات: حداکثر 25 امتیاز : برای مثال دیپلم دبیرستان 5 امتیاز، فوق دیپلم یا کارشناسی 20 امتیاز، کارشناسی ارشد یا دکتری 25 امتیاز
  • – سابقه تجربه خوداشتغالی: حداکثر 35 امتیاز: برای مثال 5 سال 35 امتیاز، 4 سال 30 امتیاز، 3 سال 25 امتیاز و 2 سال 20 امتیاز
  • سن متقاضی اصلی: حداکثر 10 امتیاز: برای مثال بین 21 تا 49 سال 10 امتیاز، بیشتر از 53 سال یا کمتر از 17 سال صفر امتیاز، 50 سال یا 20 سال 8 امتیاز
  • – آشنایی با زبان انگلیسی یا فرانسه: حداکثر 24 امتیاز: برای مثال تسلط کامل به زبان انگلیسی و عدم آشنایی با زبان فرانسه 16 امتیاز (براساس نتایج آزمون آیلتس) – روش محاسبه امتیازات در این گروه شبیه روش قدیمی مهاجرت کارکنان ماهر برای دو زبان انگلیسی و فرانسه است.
  • – انطباق پذیری: حداکثر 6 امتیاز: برای مثال تحصیلات همسر 3 تا 5 امتیاز، سابقه یک سال کار یا دو سال تحصیل در کانادا 5 امتیاز، داشتن فامیل نزدیک در کانادا 5 امتیاز (والدین، پدر بزرگ یا مادر بزرگ، نوه، خواهر و برادر تنی یا ناتنی، عمه، عمو، دایی، خاله، برادرزاده یا خواهرزاده)

توصیه دوم تیم پشتیبانی ویزا 724: دقت داشته باشید که پیش از هر چیز متقاضی باید شرایط مهاجرت خوداشتغالی را داشته باشد و مسأله امتیازات بعد از این مسأله در نظر گرفته می شود. تجربه شخصی ما نشان می دهد که مسایل زیر از امتیازات مهم تر است و عملاً به ندرت افسران مهاجرت امتیازات فرد متقاضی را محاسبه می کنند:

متقاضی در پنج سال از قبل از اقدام برای مهاجرت تا هنگامی که افسر درباره پرونده تصمیم گیری می کند حداقل دو سال پیوسته در تعریف خوداشتغالی بگنجند.

درآمد متقاضی از محل خوداشتغالی به گونه ای باشد که در آن دو سال قادر باشد زندگی خود و خانواده اش را تأمین کند (ولو آنکه همسر وی درآمد داشته باشد)

متقاضی نشان دهد که می خواهد و می تواند بعد از ورود به کانادا فعالیت خوداشتغالی خود را ادامه دهد یا اینکه ثابت کند که میتواند در بیزینس جدید خود موفق باشد (گرچه عملا بعد از ورود تعهدی به این کار ندارد و با تحقیق در کانادا میتواند بیزینس دیگری را راه اندازی کند)

معاینه پزشکی و امنیتی و سایر شروط:

شما و اعضای خانواده تان می بایست معاینه پزشکی داشته باشید و گواهینامه پلیس دریافت کنید. بعلاوه می بایست نشان دهید که پس از ورود به کانادا از تمکن مالی برای حمایت از خود و خانواده تان برخوردار هستید.

چگونه برای برنامه ی خود اشتغالی کانادا اپلای کنیم؟

برای این کار شما نیاز به ثبت نام و ارسال بیومتریک دارید. شما می بایست اثر انگشت و عکس (بیومتریک) خود را ارسال کنید.

توجه داشته باشید که تمامی اطلاعات به صورت کامل برای سفارت کانادا ارسال شود: تمام فرم ها، اطلاعات، اسناد، امضاء، مدارک دانش زبان، هزینه هایی که از شما درخواست شده است. پاسخ ها به سوالات باید کامل و درست باشد. اگر اطلاعاتی از دست رفته باشد، درخواست شما ناقص بوده و بدون پردازش برگشت خواهد خورد. بسیار در تکمیل فرم ها و ارائه مدارک دقت فرمایید. (یا کار را به کارشناسان با تجربه و قانونی ما بسپارید) 

اگر اداره مهاجرت کانادا متوجه شود که شما به عمد اطلاعات غلط داده اید و یا اقدام به ارائه مدارک جعلی نموده اید، درخواست شما رد، و شما برای مدت 5 سال از درخواست مهاجرت به کانادا محروم خواهید شد.

هزینه های درخواست مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی به شرح زیر است:

  • – هزینه های پردازش اطلاعات شما و هر شخص دیگری که با درخواست شما همراهتان است.
  • – حق اقامت دائم (RPRF).
  • – بیومتریک.
  • – هزینه های شخص ثالث.

*هزینه بیومتریک:

مربوط به اثر انگشت و عکس دیجیتالی شماست. بیومتریک باید به صورت شخصی ارسال شود، و در صورت پذیرش، قرار ملاقات ذخیره شود.

*هزینه شخص ثالث:

بسته به موقعیت شما ممکن است هزینه های شخص ثالث به شما تعلق گیرد، همچون:

1) امتحانات پزشکی.

2) گواهینامه پلیس.

3) آزمون زبان.

درخواست خود را ارسال کنید، اطمینان پیدا کنید که برنامه را به صورت کامل انجام داده اید، به تمامی سوالات پاسخ دهید، درخواست و تمام فرم ها را امضاء کنید، هزینه های پردازش را پرداخت کنید و یک کپی از درخواست خود را ضمیمه درخواست کنید، اگر موردی فراموش شود ویا ناقص باشد، درخواست شما مرجوع خواهد شد.  

نحوه ارزیابی درخواست مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی:

پس از بررسی همه موارد پر شده، چک کردن امضاها و پرداخت هزینه ها و دریافت کامل درخواست، با شما تماس گرفته خواهد شد. یا با ایمیل به درخواست شما پاسخ داده خواهد شد. 

اگر بین 14 تا 79 سال هستید، می بایست برای هر درخواست اقامت دائمی اثر انگشت و عکس (بیومتریک) خود را ارسال کنید، حتی اگر پیش از این بیومتریک خود را ارسال کردیده اید و هنوز معتبر است.

زمان پردازش: شما می توانید در زمان کوتاهی اطلاعات به روز شده خود را پردازش کنید. اما این کار رسیدگی به پرونده شما را به تأخیر می اندازد. 

اطلاعاتی همچون:

*تغییر آدرس، شماره تلفن، ایمیل و سایر اطلاعات تماس.

*تولد یا فوت در خانواده شما.

*ازدواج یا طلاق.

*گواهینامه های جدید.

*تغییر شغل یا پیشنهاد کار جدید.

*مدارک تحصیلی جدید.

*نتایج آزمون به روز شده زبان.

رسیدگی به درخواست شما به تعویق خواهد افتاد اگر:

*طلاق یا مشکل امنیتی وجود داشته باشد.

*وضعیت خانواده شما روشن نباشد. مانند پرونده طلاق تکمیل نشده، یا پرونده حل نشده نگهداری کودک.

*امتحانات پزشکی: شما و خانواده تان باید پیش از ورود به کانادا معاینه پزشکی بدهید.

درخواست شما رد خواهد شد اگر:

*بهداشت عمومی یا امنیت عمومی کانادا به خطر بیافتد.

*اگر تقاضای زیادی برای خدمات بهداشتی یا اجتماعی در کانادا ایجاد کنید.

*گواهینامه پلیس:

شما و فرزندان بالای 18 ساله تان باید به اداره ویزای کانادا گواهینامه پلیس ارائه دهند. اگر سابقه کیفری داشته باشید، درخواست شما رد خواهد شد.

تایید اقامت دائم و مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی

اگر تمام مراحل پیشین را به درستی انجام داده، و اداره مهاجرت آنها را تأیید کند. ویزای اقامت دائم (COPR) برای شما صادر خواهد شد. در COPR اطلاعات و عکس شما درج شده است. مطمئن شوید که اطلاعات با پاسپورت شما تطبیق دارد. در صورت وجود ناهمخوانی با دفتر ویزای خود تماس بگیرید.

آماده شدن برای ورود به کانادا:

در هنگام ورود به کانادا، یک افسر آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) شما را پذیرش خواهد کرد. در هنگام ورود شما باید این موارد را داشته باشید:

*یک پاسپورت معتبر، یا اسناد مسافرتی.

*پاسپورت شما باید گذرنامه خصوصی باشد و نه پاسپورت دیپلماتیک، دولتی یا صادر شده از امور عمومی.

*در لحظه ورود و در مصاحبه با افسر، باید به او اثبات کنید که تمکن مالی برای حمایت از خود و خانواده تان را دارید. اگر اطلاعات ناقص باشد یا افسر قانع نشود، اجازه ورود به کانادا نخواهید داشت.

*در صورت صحت موارد، افسر اجازه ورود و اقامت دائم، و آدرس پستی کانادایی شما را تأیید و کارت اقامت دائم شما را به آدرس تان ارسال خواهد کرد.

افشای بودجه برای ورود به کانادا:

اگر شما با مبلغی بیش از 10.000دلار کانادا به این کشور وارد می شوید، می بایست این را به افسر CBSA اطلاع دهید، در غیر این صورت جریمه خواهید شد. این وجود می تواند شامل این موارد باشد:

*پول نقد.

*اوراق بهادار متعلق به شما (سهام، اوراق قرضه، اوراق قرضه خزانه داری).

*پیش نویس های بانکداران.

*چک ها.

*چک های مسافرتی.

*حواله ها.

خود اشتغالی کانادا

لیست مشاغل خود اشتغالی مورد تایید کانادا:

مشاغل حرفه ای در بخش فرهنگ و هنر:

  • – نقاش و مجسمه ساز painters, Sculptors and Other Visual Artists
  • – هنرپیشه و بازیگر Actors and Comedians
  • – رقص Dancers
  • – موسیقی دان و خواننده Musicians and Singers
  • – رهبر ارکستر، آهنگساز و تنظیم موسیقی Conductors, Composers and Arrangers
  • – تهیه کننده، کارگردان، مدیر فیلمبرداری Producers, Directors, Choreographers and Related Occupations
  • – مترجم ها Translators, Terminologists and Interpreters
  • – روابط عمومی و تبلیغات  Professional Occupations in Public Relations and Communications
  • – روزنامه نگاران  Journalists
  • – ویراستاران Editors
  • – نویسندگان Authors and Writers
  • – مرمت و نگهداری آثار هنری و تاریخی Conservators and Curators
  • – کتابداران Librarians

مشاغل نیمه حرفه ای:

  • – مسولان ورزشی و داوران  Sports Officials and Referees
  • – مربی  Coaches
  • – ورزشکار  Athletes
  • – طراح پارچه، چرم و پوست  Patternmakers – Textile, Leather and Fur Products
  • – طراح صنایع دستی و هنری  Artisans and Craftspersons
  • – طراح مد، تئاتر، نمایشگاه و …  Theatre, Fashion, Exhibit and Other Creative Designers
  • – طراح دکوراسیون داخلی(منزل، محل کار)  Interior Designers
  • – متخصص طراحی گرافیک  Graphic Designers and Illustrators
  • – مجری و خبرنگار  Announcers and Other Broadcasters
  • – حمایت کنندگان مرتبط با انیمیشن و صداو سیما وهنر  Support Occupations in Motion Pictures, Broadcasting and the Performing Arts
  • – سایر تکنسین های مرتبط با انیمیشن و صداو سیما وهنر  Other Technical and Co-ordinating Occupations in Motion Pictures, Broadcasting and the Performing Arts
  • – تکنسین صدابرداری و تصویربرداری  Audio and Video Recording Technicians
  • – تکنسین طراحی گرافیکی کامپیوتری  Graphic Arts Technicians
  • – دستیار فیلم برداری و سینما  Film and Video Camera Operators
  • – عکاس  Photographers
  • – دستیار مرمت و نگهداری آثار تاریخی و هنری  Sechnical Occupations Related to Museums and Art Galleries
  • – دستیار کتابداری و بایگانی  Library and Archive Technicians and Assistants
  • – سایر مشاغل هنری  Other Performers

نکاتی درباره خود اشتغالی که بهتر است به خاطر داشته باشید

پیش از اقدام به هر کاری در خصوص مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی، باید بتوانید پرونده‌تان را در مجموعه افراد خود اشتغال وارد کنید. به چه معنا؟! به این معنی که بتوانید ثابت کنید جزو این گروه هستید تا پرونده شما روال قانونی خود را طی کند. ابتدا یک افسر به پرونده شما رسیدگی می‌کند تا ببیند آیا صلاحیت این را دارید که از طریق خود اشتغالی به کانادا مهاجرت کنید یا خیر! در صورتی که پاسخ مثبت باشد امتیازات شما محاسبه خواهد شد. در واقع پرونده شما در این مرحله به جریان می‌افتد.

خود اشتغالی

نکته دیگر متوجه ورزشکاران است. این گروه از افراد باید به مدت دو سال متوالی، طی پنج سال اخیر، در حرفه خود مشغول به فعالیت بوده باشند. به خاطر داشته باشید ارائه مدارک کافی که نشان دهد تجربه مورد نیاز در رشته مورد نظر را دارید بسیار ضروری است چرا که به آسانی نمی‌توان از تجربه، مدارک و اسناد ارائه داد.

از آنجایی که خوداشتغالی در کانادا می‌تواند انجام کاری به صورت فردی تعریف شود، ممکن است تا کنون در پی جمع کردن مدارک کافی نبوده باشید! اما اگر فارغ از فرد بودن فعالیت یا گروهی بودن آن، اقدام به جمع آوری مدارکی مانند گزارش‌های حسابرسی، صورت‌های مالی، ارزیابی‌های مالیاتی و … کرده باشید قدم مثبتی به سمت مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی برداشته‌اید.

خود اشتغالی در کانادا

کلام آخر

هدف دولت کانادا از پذیرش افرادی که خود اشتغال هستند، غنی کردن فرهنگ کانادا و فعالیت‌های هنری و ورزشی این کشور است. از این رو باید بتوانید از برنامه پیش روی خود و اهدافی که در سر دارید تصویر درست و واضحی ارائه کنید. تنها اثبات خود اشتغالی کافی نیست. باید به این سوال پاسخ دهید که: طی چند سال آینده پس از مهاجرت به کانادا، چه برنامه‌ای برای خود و شغلتان در نظر دارید؟! پروژه‌های پیشنهادی‌تان را برای ارائه آماده کنید و توانایی مالی خود را برای انجام پروژه به اثبات برسانید.

اگر به دونبال تیمی تخصصی و دارای مجوز رسمی برای انجام امور خود اشتغالی کانادا هستید؛ ارائه خدمات تخصصی ویزا و اقامت کانادا، توسط مشاوران و وکلای موسسه انجام می پذیرد.   

هشدارها:

1. با رعایت امور فوق می توانید مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی را با موفقیت انجام داده و ورود ایمنی به کانادا داشته باشید. 

2. لطفا به شرکت‌هایی که دارای مجوز نبوده و در ایران دفتر رسمی و قانونی ندارند به هیچ عنوان اعتماد نفرمایید. 

3. لطفا اگر سابقه فعالیت ورزشی، هنری و یا کشاورزی را ندارد به هیچ عنوان وارد این برنامه مهاجرتی نشوید، و به کلاهبرداران این حیطه برای فراهم کردن مدارک تقلبی، اعتماد نکنید.

4. در صورتی که تخصصی در ارائه بیزینس پلن برای اثبات راه اندازی و درآمد خود در کانادا ندارید، بدون مشورت این کار را انجام ندهید، ارائه یک بیزینس پلن موثر و کارآمد برای کسب موفقیت در ویزای خود اشتغالی کانادا، بسیار موثر است.

5. در برنامه خود اشتغالی کانادا، شما باید اثبات کنید که، وجود شما باعث ارتقا سطح فرهنگی، ورزشی یا کشاورزی کانادا خواهد شد.

مطالب پیشنهادی:

> اگر میخواهید اطلاعات کامل راجع به انواع ویزا داشته باشید، می توانید مطلب ویزای کانادا مطالعه بفرمایید

> وکیل مهاجرت کانادا

مهاجرت از طریق استارتاپ

اقامت سرمایه گذاری کانادا

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده،ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند.
بدیهی است برداشت و مشورت‌های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی توصیه می‌شود.
مدیریت و همکاران این مجموعه مسوولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسوولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما

درخواست مشاوره رایگان

3 + 5 =

نظرات و سوالات شما

۰ دیدگاه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *