روش های مهاجرت به لهستان

با مشاوره و همراهی موسسه‌ی مهاجرتی ویزا 724 در زمان مهاجرت به لهستان، صحیح‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه را انتخاب نمایید و در نهایت، آینده‌ای روشن را برای خود رقم بزنید.

نگاهی بر انواع روش‌های مهاجرت به لهستان

ممکن است از خود بپرسید که چگونه می‌توان با مهاجرت به لهستان، علاوه بر برخورداری از امکانات این کشور، زمینه‌های رشد و ترقی خود را فراهم ساخت؟ در پاسخ می‌توان به این نکته اشاره کرد که کشور لهستان یکی از محدود کشورهای اروپایی است که علاوه بر مقرون به صرفه بودن در بسیاری از جنبه‌های زندگی، توانسته است بستر اقتصادی رو به رشد و قابل اطمینانی را ایجاد کند. به همین علت، راه‌های فراوانی برای مهاجرت به لهستان وجود دارد که با انتخاب صحیح، می‌توانند زمینه‌ی پیشرفت شما را فراهم کنند. از جمله‌ی این راه‌ها می‌توان به روش‌های زیر اشاره کرد:

  1. کار: با توجه به تعدد مجوزهای کاری، برای اینکه بتوانید اجازه‌ی کار و اقامت در لهستان را بدست آورید، می‌بایست به قوانین خاصی توجه نمایید که در ادامه به برخی قوانین مهم خواهیم پرداخت.
  2. تحصیل: لهستان با وجود هزینه‌‌های تحصیلی مناسب توانسته است مدارس و دانشگاه‌هایی مطابق با استانداردهای آموزشی بین المللی تاسیس کند. 
  3. سرمایه‌گذاری: یکی از بهترین روش‌های مهاجرت به کشور لهستان، سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک، ثبت شرکت، کارآفرینی و … است. از این طریق می‌توانید سودآوری بی‌نظیری را تجربه کنید! 
  4. ازدواج با فردی دارای تابعیت لهستان.
  5. تولد: قوانین مربوط به تابعیت کودکانی که در لهستان متولد می‌شوند با توجه به اینکه والدین آنها لهستانی هستند، تابعیت این کشور را دارند و یا کودکان بدون والدین، متفاوت است. به همین جهت، بهتر است در رابطه با ویزای تولد لهستان با یک وکیل کاردان مشورت نمایید.
  6. ویزای همراه لهستان(برای همسر و فرزندان زیر 18 سال).
  7. ویزای توریستی لهستان: انواع مختلفی از ویزای توریستی وجود دارد که با توجه به هدف و طول مدت سفر شما به این کشور، می‌توانند امکانات متفاوتی را برای شما فراهم کنند.
  8. پناهندگی.

برای آشنایی با بهترین راه های اخذ اقامت کشور آلمان به لینک « روش های مهاجرت به آلمان» مراجعه نمائید.

مهاجرت به لهستان

شرایط اخذ ویزا و مهاجرت به لهستان

پیش از انجام هرگونه اقدام جهت دریافت ویزای لهستان، منطقی است که از شرایط و ضوابطی که دولت این کشور جهت پذیرش مهاجران در نظر گرفته است را با دقت فراوان مطالعه نمایید. ممکن است در ابتدا برخی از قوانین، دست و پا گیر و مشکل‌ساز به نظر بیایند اما توجه داشته باشید که در نهایت، امنیت شما را تضمین خواهند کرد. به عنوان مثال در ویزای کاری لهستان، تبعه‌ی برخی از کشورها جهت کار در لهستان می‌بایست مجوز کاری داشته باشند. این مجوز به درخواست و پرداخت برخی هزینه‌ها توسط کارفرما صادر می‌شود. در ویزای تحصیلی لهستان، می‌بایست مدارک تحصیلی مورد تایید دولت این کشور ارائه دهید. از سوی دیگر نیاز است تا شهریه‌ی یک سال تحصیل در این موسسات که گاهی به 65/000 زلوتی نیز می‌رسد، پرداخت نمایید. در ویزای سرمایه‌گذاری لهستان، با توجه به نوع سرمایه‌گذاری که انتخاب می‌کنید، دولت این کشور پشتوانه‌ی مالی خاصی را از شما درخواست خواهد کرد.

برای کسب اطلاع از شیوه های مهاجرت و اقامت کشور استرالیا به لینک « روش های مهاجرت به استرالیا» مراجعه نمائید.

در رابطه با ویزای ازدواج لهستان، تابعیت شما پس از 3 سال ازدواج و در صورت طلاق نگرفتن در این مدت زمان صادر خواهد شد. البته هزینه‌هایی که همسر شما در این مدت متقبل می‌شود، شامل هزینه های مربوط به زندگی شما می‌باشد. برای پناهندگی به لهستان، می‌بایست شواهد و مدارک مستند و قابل اعتمادی ارائه دهید که نشان‌دهنده‌ی در خطر بودن شما(از نظر جسمی، روحی، جنسی، عقیدتی و …) در کشور مبدا باشد. در کنار این هزینه‌ها، هزینه‌ی انجام روند اداری درخواست ویزا را نیز باید بپردازید که در هر یک از انواع یاد شده، متفاوت است.

تحصیل در لهستان

مدارک مورد نیاز در زمان مهاجرت به لهستان

آیا به نظر شما نیز دریافت ویزای مهاجرت به لهستان کار دشواری است؟ نگران نباشید! در این بخش به شما عزیزان خواهیم گفت که چگونه می‌توانید به راحتی درخواست ویزای خود را ثبت نمایید. در ابتدا به وب سایت رسمی اداره مهاجرت لهستان مراجعه نمایید تا از آخرین تغییرات در قوانین مهاجرت، در رابطه با ویزای مورد نظر خود اطلاعات کسب کنید. سپس مدارک و گواهی‌های مورد نیازِ روش مهاجرتی خود را تهیه و ترجمه کرده و در این وب سایت ثبت نمایید. هزینه‌های مربوط به ویزا را پرداخت کنید و منتظر جواب اولیه‌ی اداره مهاجرت لهستان بمانید. در اکثر مواقع نیاز است تا در تاریخی معین با افسر کنسولگری مصاحبه نمایید تا وضعیت شما بررسی گردد. در پایان نیز، در صورت قبول درخواست شما، ویزای مورد نظر صادر خواهد شد.

آدرس وب سایت اداره مهاجرت لهستان جهت دریافت اطلاعات لازم برای متقاضیان مهاجرت به این کشور:

https://www.gov.pl/

از جمله مدارکی که در زمان ثبت درخواست مهاجرت خود به آنها احتیاج دارید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پاسپورت دارای اعتبار به همراه مدارک هویتی ترجمه شده.
  2. چند عدد عکس استاندارد پاسپورتی.
  3. مدارک تحصیلی، رزومه‌ی عملی و کاری به همراه ترجمه‌ی دارای اعتبار.
  4. انگیزه‌نامه.
  5. توصیه‌نامه.
  6. نامه‌ی پذیرش از موسسات آموزشی لهستان، نامه‌ی پیشنهاد کاری و یا هر مدرک دیگری که نشان دهد شما از سوی ارگانی از این کشور دعوت شده‌اید.
  7. بیمه‌نامه‌ی دارای اعتبار در لهستان به همراه مدارک سلامت.
  8. گواهی تمکن مالی مورد نیاز برای ویزای درخواستی.
  9. مدارکی حاکی از محل اقامت شما در لهستان.
  10. مدارک مربوط به همسر و فرزندان(در صورت نیاز).

برای کسب آشنایی با نحوه مهاجرت به ایالات متحده آمریکا به لینک « راه های مهاجرت به آمریکا» مراجعه نمائید.

مکان های تاریخی لهستان

سوالات متداول

1. قیمت خرید ملک در لهستان چقدر است؟

قیمت هر متر ملک در لهستان با توجه به شهری که انتخاب می‌کنید، متفاوت است. به عنوان مثال در ورشو که گران‌ترین شهر لهستان است، قیمت هر متر مربع آپارتمان تقریبا 5000 تا 100/000 زیلوتی می‌باشد.

درخواست مشاوره رایگان

1 + 2 =

نظرات و سوالات شما

۰ دیدگاه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *