روش‌ های مهاجرت به استرالیا


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۱۱/۱۶

 

روش‌های مهاجرت به استرالیا ویزا 724

 

آیا می‌دانید که برای مهاجرت به استرالیا، 8 روش کلی وجود دارد که از طریق آنها می‌توانید به این کشور زیبا سفر کنید؟ در ادامه با ما همراه باشید تا شما عزیزان را با این روش‌ها آشنا کنیم.


پیشگفتاری بر راه‌های مهاجرت به استرالیا

ممکن است برای شما نیز جالب باشد که مهاجرت به استرالیا از طریق چه راه‌هایی امکان‌پذیر است. کشوری که علاوه بر طبیعتی زیبا، ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. بنابراین تصمیم گرفته‌ایم با پرداختن به راه‌های مهاجرت به استرالیا، شما عزیزان را با هر آنچه که برای بهره‌مندی از این فرصت ایده‌آل نیاز دارید، آشنا کنیم. برای آگاهی از اطلاعات دقیق هر یک از این روش‌ها، می‌توانید با کمک لینک ویزا 724 به سایر صفحات وب سایت ما مراجعه نمایید.


برای آشنایی با مخارج زندگی در استرالیا به لینک « هزینه زندگی در استرالیا» مراجعه نمائید.

 

مهاجرت به استرالیا

 

مهاجرت تحصیلی به استرالیا

اخذ ویزای تحصیلی استرالیا یکی از ساده‌ترین روش‌های مهاجرت به استرالیا و به منزله‌ی بهره‌مندی از بهترین امکانات آموزشی، مطابق با استانداردهای بین المللی می‌باشد. دولت استرالیا این امکان را پدید آورده است که پس از اتمام تحصیل بتوانید با توجه به مقطع تحصیلی خود، مدتی را در این کشور بمانید و شغل مناسبی برای خود جستجو نمایید. هزینه‌ی انجام روندهای اداری دریافت ویزای تحصیلی تقریبا 620 دلار است. پس از پایان دوره‌ی تحصیلی نیز با کار در این کشور و پرداخت مالیات و حق بیمه‌ می‌توانید اقامت دائم و پس از آن پاسپورت استرالیا را بدست آورید.


برای آموزش دریافت ویزای تحصیلی استرالیا به لینک « درخواست ویزای تحصیلی استرالیا» مراجعه نمائید.


برای اخذ ویزای تحصیلی استرالیا می‌بایست همزمان با اپلای تحصیلی، برای دریافت وقت مصاحبه با سفارت استرالیا نیز وقت رزرو کنید. رشته و مقطع تحصیلی را انتخاب نمایید و در سایت موسسه‌ی آموزشی مورد نظر ثبت نام کنید. پس از اخذ پذیرش از مدرسه یا دانشگاه مورد نظر، می‌بایست برای مصاحبه‌ی حضوری، انگشت‌نگاری بیومتریک و ... در سفارتخانه حضور یابید. از جمله مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی: 

  1. رزومه‌ی تحصیلی و ریزنمرات مقطع قبلی به همراه ترجمه.
  2. مدرک زبان معتبر. 
  3. اصل مدارک هویتی به همراه ترجمه. 
  4. پاسپورت معتبر و چند قطعه عکس پاسپورتی.
  5. ترجمه‌ی سوابق کاری و بیمه(در صورت نیاز).
  6. ارائه‌ی پذیرش تحصیلی از موسسات معتبر در استرالیا.
  7. انگیزه‌نامه.
  8. توصیه نامه.
  9. تکمیل فرم‌های ویزای تحصیلی.
  10. ارائه‌ی گواهی تمکن مالی.

 

تحصیل در دانشگاه‌های استرالیا ویزا 724

 

آشنایی با ویزای سرمایه‌گذاری استرالیا 

یکی از سودآورترین راه‌های مهاجرت به استرالیا، سرمایه‌گذاری در این کشور است. شما عزیزان برای سرمایه‌گذاری در استرالیا می‌توانید از طریق خرید ملک، ثبت شرکت، خرید بیزینس، کارآفرینی، سرمایه‌گذاری در صندوق‌های مخصوص و خرید اوراق قرضه اقدام نمایید. هر یک از این روش‌های سرمایه‌گذاری نیازمند تمکن مالی و سرمایه‌ی اولیه‌‌ی خاص خود هستند. با توجه به نوع سرمایه‌گذاری شما، دولت استرالیا اقامت دائم و یا موقت را در همان روزهای اولِ مهاجرت به شما خواهد داد. اما در نهایت، پس از رسیدن به یک سودآوری مشخص، می‌توانید برای دریافت اقامت دائم و پس از آن پاسپورت استرالیا اقدام نمایید. میزان هزینه‌ای که برای دریافت ویزای سرمایه‌گذاری استرالیا در هر یک روش‌های نام برده باید پرداخت نمایید، متفاوت است. حتی مدارک مورد نیاز این روش‌ها نیز دارای تفاوت‌های اساسی می‌باشد. از جمله مدارک مشترک برای اخذ این ویزا:

  1. پاسپورت معتبر.
  2. چند قطعه عکس پاسپورتی به همراه سایر مدارک هویتی.
  3. رزومه‌ی تحصیلی، علمی و کاری به همراه ترجمه‌ی معتبر. 
  4. مدارکی معتبر که تجربه و سابقه‌ی کاری شما را در زمینه‌ی مورد نظر تایید کند.
  5. توصیه‌نامه.
  6. بیزینس پلن مشخص.
  7. مدارک تمکن مالی. 

 

برای اطلاع از شرایط سرمایه گذاری در استرالیا به لینک « سرمایه گذاری در استرالیا و کانادا» مراجعه نمائید.

 

خرید ملک در استرالیا ویزا 724

 

اخذ ویزای کار استرالیا

یکی از مطمئن‌ترین راه‌های مهاجرت کاری به استرالیا، اقدام از طریق برنامه‌‌ی skill worker می‌باشد. در این سیستم تمامی اطلاعات شخصی، رزومه‌ی علمی، سابقه‌ی کاری، سن، جنس و مدرک زبان شما مورد بررسی و امتیازبندی قرار می‌گیرند. اگر بتوانید حداقل 65 امتیاز در این برنامه کسب کنید، شانس بسیار زیادی برای دریافت ویزای کار استرالیا خواهید داشت. انواع ویزای کاری که برای کشور استرالیا صادر می‌شوند شامل ویزای 482، 45٧، TSS ، 408، ١٨6، 4٩4، 4١٧، 4٠٧ و توافق‌نامه‌ی DAMA می‌باشد. هر یک از این ویزاها در نوع اقامتی که برای شما صادر می‌کنند، متفاوت هستند. برای دریافت ویزای کاری استرالیا ابتدا می‌بایست شرایط کاری، شاخص‌های اقتصادی و شرایط کارفرمایان را بررسی کنید. سپس با انتخاب ویزای اختصاصی خود، چک کنید که آیا کارفرمای شما فرم نامزدی و حمایت مالی آنلاین را تکمیل کرده است یا خیر. 


در نهایت تمامی اطلاعات را در سایت اداره‌ی مهاجرت ثبت کنید و فرم درخواست ویزا را تکمیل نمایید. هزینه‌ی درخواست ویزا را پرداخت نموده و منتظر پاسخ از سوی اداره‌ی مهاجرت باشید. هزینه‌ای ثبت این درخواست، مبلغی مابین 310 تا 4/500 دلار است. مدارک مورد نیاز برای دریافت این ویزا:

  1. پاسپورت دارای اعتبار و سایر و مدارک هویتی به همراه ترجمه.
  2. مدرک معتبر زبان انگلیسی.
  3. مدارک تحصیلی به همراه ترجمه.
  4. مدارک مربوط به سابقه‌ی کاری.
  5. اسناد و مدارک مربوط به رزومه‌ی علمی و کاری.
  6. مدارک بیمه سلامت.
  7. ارسال تمامی مدارک مشابه در موارد قبلی برای همسر(در صورت تاهل).

 

ثبت شرکت در استرالیا ویزا 724

 

بررسی ویزای تولد و ویزای ازدواج استرالیا

اقامتی که به کودکان متولد شده در یک کشور داده می‌شود، از قانون خون و قانون خاک پیروی می‌کند. براساس قانون خون، حداقل یکی از والدین می‌بایست پاسپورت کشور مورد نظر را داشته باشد تا به فرزند متولد شده نیز اقامت دائم و پاسپورت تعلق بگیرد. اما در قانون خاک، الزام چنین شرطی اهمیت خود را از دست می‌دهد. استرالیا از جمله کشورهایی است که از قانون خاک پیروی می‌کند. به سبب این قانون، ویزای تولد در استرالیا به کودکانی که در خاک استرالیا به دنیا می‌آیند، مشابه ویزای والدینشان در این کشور است.


در رابطه با ویزای ازدواج استرالیا نیز شرایط خاصی حکم‌فرماست. ویزای ازدواج استرالیا به ویزای ازدواج درون مرزی، ویزای ازدواج برون مرزی و ویزای ازدواج احتمالی تقسیم‌بندی می‌شود. هر یک از این ویزاها در نوع اقامتی که به شما می‌دهند، متفاوت هستند. هزینه‌ی درخواست این ویزا تقریبا 7/715 دلار است. برای درخواست این ویزا می‌بایست درخواست خود را در وب سایت اداره‌ی مهاجرت ثبت نمایید و هزینه‌های مربوطه را پرداخت کنید. پس از آن منتظر بمانید تا وزارت امور داخلی استرالیا(DHA) درخواست شما را تایید کند. مدارکی مورد نیاز عبارتند از:

  1. مدارکی حاکی از حساب‌ بانکی و دارایی‌های مشترک، صورتحساب، رسید و ...
  2. مدارک بدهی‌های تضمینی(وام مسکن، اجاره مشترک و ...).
  3. ذکر نام یکدیگر در وصیت‌نامه یا بیمه‌نامه به ‌عنوان ذینفع. 
  4. نامه‌ها و دعوت‌نامه‌هایی که برای دیدار یکدیگر ارسال کرده‌اید.
  5. بلیت هواپیما، رسید و یا هر گواهی مبنی بر دیدار شما در تعطیلات یا سفرهای مشترک.
  6. عکس، ایمیل، سوابق مکالمات تلفنی و یا تعامل با یکدیگر در شبکه‌های اجتماعی و ...

 

ازدواج در استرالیا ویزا 724

 

درخواست پناهندگی استرالیا

یکی از راه‌های پرخطر مهاجرت به استرالیا، درخواست پناهندگی است. معمولا افرادی بیشتر از این روش استفاده می‌کنند که به علت مشکلات سیاسی، مذهبی، نژادی، مورد آزار و شکنجه قرار گرفتن و یا دلایل مشابه، ناچار به ترک وطن خود هستند. ویزای پناهندگی استرالیا ساب کلاس‌های گوناگونی دارد که هر یک برای گروه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده‌اند. برای ثبت درخواست از این طریق، می‌بایست در سایت اداره مهاجرت استرالیا ثبت نام کرده و مدارک هویتی و مدارکی که نشان‌دهنده‌ی در خطر بودن شما می‌باشند را ثبت نمایید. حتی در بسیاری از موارد، دفتر UNHCR نیز با شما همکاری‌های لازم را خواهد کرد.


بررسی ویزای بازنشستگی استرالیا

استرالیا از جمله کشورهایی است که این امکان اعطای ویزای بازنشستگی را فراهم کرده است. برای اخذ ویزای بازنشستگی استرالیا می‌بایست تمکن مالی قابل قبول، سند ملک و مستغلات ارائه دهید. علاوه بر آن، باید ثابت کنید که از درآمد ماهیانه‌ی کافی برخوردار هستید. به کمک این ویزا می‌توانید برای همسر و فرزندان زیر 18 سال خود نیز اقامت بگیرید. هزینه‌ی این ویزا 170 تا 380 دلار است. از جمله مدارک مورد نیاز برای این ویزا:

  1. پاسپورت معتبر.
  2. مدارک هویتی به همراه ترجمه.
  3. رسید هزینه‌های ثبت ویزا.
  4. بیمه درمانی معتبر.
  5. گواهی ازدواج.
  6. ارائه‌ی مدارک دارایی‌های شما از دو سال پیش تا کنون.
  7. تمکن مالی دو سال اخیر.

 

معرفی ویزای هنرمندان استرالیا

ویزای هنرمندان از روش‌های بسیار جالب برای برخی مشاغل خاص است. به کمک این ویزا بسیاری از هنرمندان، ورزشکاران، محققان، موسیقیدانان، دانشمندان و برخی مشاغل اینچنینی می‌توانند به راحتی اقامت دائم استرالیا را بدست آورند. حداقل هزینه‌ای اخذ این ویزا، 200/4 دلار می‌باشد. علاوه بر مدارک هویتی و مدارکی که تمکن مالی شما را ثابت می‌کنند، باید مدارکی ارائه نمایید که نشان‌دهنده‌ی مهارت شما در رشته‌ی تخصصی مورد نظر، در سطح ملی و یا بین المللی می‌باشند. برای اطلاع از جزئیات این ویزا پیشنهاد می‌کنیم به سایر صفحات وب سایت ما مراجعه نمایید. 

 

پناهندگی به استرالیا ویزا 724

 

سوالات متداول

1. ساده‌ترین و کم هزینه‌ترین روش مهاجرت به استرالیا چیست؟

اگر شرایطش را داشته باشید ویزای تحصیلی و کاری این کشور، بهترین و ارزان‌ترین روش مهاجرتی هستند.

 

ویزای تجاری

ویزای تجاری یکی دیگر از روش‌های مهاجرت به استرالیا است که همان‌طور که از نامش پیداست، فقط برای کسانی است که توانایی واردکردن سرمایه به استرالیا را دارند. استرالیا پر از فرصت‌های تجاری است. بنابراین، اگر یک تاجر با سرمایه 1 میلیون دلار استرالیا بوده و مشتاق راه اندازی یک تجارت یا پیوستن به کسب و کارهای موجود هستید، استرالیا جایگاه شماست.

برای صاحبان موفق کسب و کار، سرمایه‌گذاران و مدیرانی که مایل به مهاجرت به استرالیا هستند، برنامه ویزای تجاری استرالیا یک مسیر دلگرم‌کننده برای انجام فرصت‌های تجاری شما در استرالیا است. دو راه اصلی برای ورود به استرالیا وجود دارد که در زیر ارائه شده است:

  • ویزای موقت مهاجرت به استرالیا: برای افرادی است که از طریق سرمایه‌گذاری‌های تجاری وارد کشور استرالیا خواهند شد. شرکت‌کننده های این طرح در صورت موفقیت در کسب و کار تجاری، پس از 4 سال می‌توانند برای دریافت اقامت دائم اقدام نمایند.
  • ویزای استعدادهای تجاری: این مدل از ویزای تجاری مختص آن دسته از افرادی است که توسط دولت ایالتی و منطقه‌ای حمایت شده و به طور مستقیم واجد شرایط دریافت اقامت دائم مهاجرت به استرالیا می‌شوند.

 

بهترین روش‌های مهاجرت به استرالیا

 

ویزای شریک زندگی/ خانواده

برای واجد شرایط بودن مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای خانوادگی، به یک شریک استرالیایی (ازدواج یا رابطه) یا یکی از اعضای خانواده نیاز دارید. اگر فامیل یا همسر شما در استرالیا سکونت دارد یا با شخصی در این کشور در رابطه هستید، می‌توانید از آنها بخواهید که شما را برای ویزای استرالیا معرفی کنند.

 

ویزای کارفرما

ویزای کارفرمایی یکی از رایج‌ترین نوع ویزای کاری در استرالیا می باشد. این ویزا به کارفرمایان این اجازه را می‌دهد تا افراد ماهر را از سراسر جهان انتخاب کنند. اگر بتوانید کارفرمایی را پیدا کنید که به شما پیشنهاد کار بدهد، در این صورت می توانید ساده‌ترین راه را برای اقامت در استرالیا پیدا کنید. در مدت دو سال، اگر کار غیرقابل‌تغییری در استرالیا داشته باشید، می‌توانید درخواست اقامت دائم نمایید.


سوالات متداول


1) نحوه‌ی اعطای اقامت به کودکانی که در استرالیا به دنیا می‌آیند چگونه است؟

اگر والدین کودکِ تازه به دنیا آمده، دارای اقامت موقت باشند، کودک نیز از اقامت موقت استرالیا برخوردار خواهد شد. اما اگر والدین دارای اقامت دائم استرالیا باشند(حتی یکی از آنها)، به کودک نیز اقامت دائم اعطا می‌شود.

2) مدت‌ زمان صدور ویزای ازدواج استرالیا چقدر است؟

تقریبا 16 تا 24 ماه طول می‌کشد تا ویزای شما بررسی شود. اما در برخی موارد، این زمان کمی طولانی‌تر است.


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


جواد قدیریان :

دانشجوی کارشناسی ITو مدرک کاردانی همین رشته و مشغول به کار با بیمه به عنوان مدیر ITو سابقه کار ومتأهل هستم،برای مهاجرت کاری به استرالیا و دریافت کار مزاحم شدم،خواستم بدونم هزینه ش چقدر هست و آیا امکان داره بعد از دریافت ویزا هزینه رو پرداخت!متشکرم

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.