استادی پلن کانادا


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۰۹/۱۱

افسران ویزای تحصیلی کانادا تمامی فاکتورها مانند سابقه سفر، وضعیت مالی، سابقه کاری، پیشینه تحصیلی، وابستگی ها به کشور مبدا و مهمتر از همه هدف از دریافت ویزای تحصیلی شما را مورد بررسی قرار می دهند. هدف از مطالعه یا SOP و استادی پلن یک عنصر مهم در دریافت مجوز تحصیل در کانادا است.

 

استادی پلن کانادا

 

یک برنامه تحصیلی به افسر ویزا یک نمای کلی از اینکه چرا می خواهید در کانادا تحصیل کنید و اینکه چگونه تحصیل در کانادا با اهداف آینده شما همخوانی دارد، ارائه می دهد. این برنامه تحصیلی، استادی پلن(Study Plan) نامیده می شود. در ادامه قصد داریم تا ضمن توضیح ضرورت دریافت استادی پلن، به معرفی قواعد نوشتن یک استادی پلن حرفه ای و مناسب نیز بپردازیم.

ویدئو نکات مهم در خصوص نوشتن استادی پلن حرفه ای برای ویزای تحصیلی کانادا:

 

 

یک استادی پلن غیر حرفه ای یا اصطلاحا کپی شده یا آبکی عامل اصلی رد درخواست ویزاهای تحصیلی کاناداست.

توجه داشته باشید که این موضوع برای افسر اداره مهاجرت کانادا بسیار مهم است که هدف شما از تحصیل در کانادا و انتخاب این رشته و محل تحصیل چیست.

 

هزینه های استادی پلن:

ویرایش و نوشتن استادی پلن با توجه به شرایط هر پرونده در ویزا724 به دو شکل ارائه می گردد:

1. هزینه نوشتن یا ویرایش استادی پلن به تنهایی، توسط یکی از کارشناسان اپلای 724 (بدون حضور وکیل رسمی): باید کل پرونده ای که آماده کرده اید، مطالعه و آنالیز شود.

نرخ کلاینت:  258 دلار آمریکا معادل 350 دلار کانادا

کمیسیون همکار: از 4% تا ... (بسته به تعداد معرفی در ماه، متغییر است)

2. هزینه نوشتن یا ویرایش استادی پلن به تنهایی (توسط وکیل رسمی مهاجرت کانادا): باید کل پرونده ای که آماده کرده اید، مطالعه و آنالیز شود.

نرخ کلاینت:  955 دلار آمریکا معادل 1,300 دلار کانادا 

کمیسیون همکار: از 4% تا ... (بسته به تعداد معرفی در ماه، متغییر است)

3. هزینه نوشتن یا ویرایش cv یا رزومه به تنهایی (توسط وکیل رسمی مهاجرت کانادا): باید کل پرونده ای که آماده کرده اید، مطالعه و آنالیز شود.

نرخ کلاینت:  440 دلار آمریکا معادل 600 دلار کانادا

کمیسیون همکار: از 4% تا ... (بسته به تعداد معرفی در ماه، متغییر است)

4. هزینه نوشتن یا ویرایش cv یا رزومه به تنهایی (توسط کارشناس اپلای724 بدون حضور وکیل رسمی): باید کل پرونده ای که آماده کرده اید، مطالعه و آنالیز شود.

نرخ کلاینت:  147دلار آمریکا معادل 200 دلار کانادا

کمیسیون همکار: از 4% تا ... (بسته به تعداد معرفی در ماه، متغییر است)

 

اگر تمایل دارید یک شرکت حرفه ای و با تجربه که دارای مجوزهای کشور مبدا و مقصد است در انجام امور مهاجرت شما همراهتان باشد می توانید به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه نمایید و برای مشاهده مجوزهای ما می توانید به صفحه موسسه مهاجرتی معتبر مراجعه نمایید.

اگر به هر دلیلی تصمیم گرفتید تمام پروسه را خودتان طی کنید؛ مطالعه ادامه این مطلب، قطعا می تواند برای شما مفید باشد.

اگر قبلا سابقه درخواست ویزا داشته اید اما ریجکت شده اید؛ توصیه می شود صفحه اعتراض به ریجکتی را مطالعه بفرمایید. 

 

ویژگی های یک استادی پلن حرفه ای

 

ویژگی های یک استادی پلن حرفه ای

هنگام نوشتن این برنامه باید واضح و مختصر و در عین حال خاص باشید. کل تاریخچه زندگی خود را در برنامه مطالعه خود بازگو نکنید. در عوض، بر این تمرکز کنید که چگونه ادامه تحصیل در کانادا به شما کمک می کند تا به اهداف تحصیلی و شغلی خود برسید.

قبل از پرداختن به انواع سوالاتی که هنگام نوشتن برنامه تحصیلی باید به آنها پاسخ دهید، در اینجا چند نکته سریع وجود دارد:

  1. خودتان باشید!
  2. مختصر بنویسید.
  3. از شخصی که مهارت های نوشتاری انگلیسی قوی دارد بخواهید برنامه تحصیلی شما را بررسی و ویرایش کند.

 

نوشتن برنامه تحصیلی

 

سوالات و پاسخ های متداول برای استادی پلن

چرا می خواهید در برنامه ای که برای آن پذیرفته شده اید در کانادا تحصیل کنید؟

دلایلی که به خاطر آن ها می خواهید در کانادا تحصیل کنید را توضیح دهید. چرا کانادا مقصد مورد علاقه شما برای مطالعات بین المللی است؟ آیا به خاطر سیستم آموزشی با کیفیت کشور است؟ یا جامعه چند فرهنگی آن؟

هدف کلی آموزشی شما چیست؟

به جزییات پرداخته و هدف آموزشی خود را شرح دهید. آیا بلافاصله پس از دبیرستان قصد ادامه تحصیل را پیدا کرده اید؟ تا چه مقطعی قصد ادامه تحصیل دارید؟ می توانید با بحث در مورد رشته تحصیلی مورد علاقه خود و اینکه چگونه این مسیر خاص به اهداف شغلی شما کمک می کند، توجه افسر را جلب کنید. حتی ممکن است در مورد نوع صنعتی که می خواهید بعد از فارغ التحصیلی در آن کار کنید و الزامات عمومی آن تحقیق کنید. در نظر گرفتن این موضوع به شما کمک می کند تا بهتر بفهمید که آیا برنامه های آموزشی شما با اهداف کلی شغلی شما مطابقت دارد یا خیر.

چرا قصد ادامه تحصیل در کشور خود را ندارید؟

کانادا به دلیل سیستم آموزشی با کیفیت خود در سطح جهانی شناخته شده است. این دلیل به تنهایی ممکن است برای اینکه چرا شما انتخاب کرده اید که در کانادا ادمه تحصیل دهید، کافی باشد.در شرایطی خاص، می توانید عنوان کنید که رشته ای که تحصیل می کنید فقط در موسسه ای خاص در کانادا تدریس می شود.

چه تحقیقاتی در مورد تحصیل در کشور محل اقامت یا تابعیت خود انجام داده اید؟

از این فرصت برای بحث در مورد گزینه هایی که کشور خود در رابطه با مدارس و برنامه ها ارائه می دهد، استفاده کنید. این احتمال وجود دارد که دانشگاهی در کشور شما همان رشته ای را که شما امیدوار هستید در کانادا دنبال کنید، ارائه دهد. بنابراین باید توضیح دهید که چرا مدرسه یا برنامه کانادایی را ترجیح می دهید. حتی ممکن است لازم باشد که در مورد تفاوت های کلی تحصیل بین کشور خود و کانادا صحبت کنید.

چگونه این برنامه فرصت های شغلی شما را در کشور محل اقامت یا شهروندی شما افزایش می دهد؟

در مورد فرصت های شغلی مختلفی که در کشور خود کشف کرده اید بحث کنید. می توانید درباره این که شغل مناسبی در کشور محل اقامت خود پیدا کرده اید اما تحصیلات مناسب آن را ندارید، صحبت کرده و توضیح دهید که کانادا را به چشم فرصتی برای تحصیل می بینید. در این مورد، می توانید در مورد اینکه چگونه ادامه تحصیل در کانادا به شما کمک می کند تا برای این شغل آماده شوید، صحبت کنید.

چه ارتباطی با کشور محل اقامت یا تابعیت خود دارید؟

برای این سوال خاص، باید اعلام کنید که آیا در کشور محل اقامت یا تابعیت خود خانواده دارید یا خیر. روابط خانوادگی ممکن است شامل فرزندان، والدین، همسر یا شریک زندگی باشد. این موضوع می تواند یکی از دلایل اثبات کننده قصد بازگشت شما به کشور محل تولدتان باشد.

در مورد متقاضیان خردسال، دلایل شما برای تمایل به تحصیل در کانادا چیست؟ وضعیت مهاجرت والدین یا قیم شما در کشور محل اقامت فعلی آنها چگونه است؟

اگر زیر 18 سال سن دارید، دلایل خود را برای تحصیل در خارج از کشور در کانادا بیان کنید. حتماً وضعیت مهاجرت والدین یا سرپرستان خود را درج کنید. همچنین باید گواهی موجودی بانکی، صورت‌ حساب ‌های بانکی، سرمایه‌گذاری‌ها، دارایی‌ها و هر چیز دیگری که نشان‌دهنده دارایی‌های مالی متعلق به والدین یا قیم شما باشد را قید کنید.

جزئیات سابقه تحصیلی خود را ارائه دهید: تاریخ شروع و پایان دوره، نام و آدرس مدرسه، دوره گذرانده شده، مدرک تحصیلی، مدرک یا گواهینامه اعطا شده برای دوره.

در این بخش، باید جزئیات تمام دوره های تحصیلی را که تا به امروز در آن شرکت کرده‌اید، ارائه کنید. حتما موارد زیر را لحاظ کنید:

  • تاریخ شروع و پایان هر دوره تحصیلی
  • نام و آدرس کامل موسسه
  • نام دوره
  • مدرک(در صورت وجود)

اگر در کالج یا دانشگاه شرکت کرده اید، باید واحد های گذارنده خود را نیز بیان کنید. در نهایت سوابق کاری خود را در این قسمت بنویسید. این مورد شامل مشاغل یا موقعیت‌های داوطلبانه‌ای است که داشته‌اید و اینکه این موارد چگونه ممکن است به تحصیلات و اهداف کلی شما کمک کند.

قسمت پایانی

برای به پایان رساندن برنامه تحصیلی خود، اهداف آموزشی و دلایلی که می خواهید در کانادا تحصیل کنید را خلاصه کنید. در اینجا فرصتی است که از VO درخواست کنید تا ویزای شما را تأیید کند. در این قسمت باید یک توضیح قوی در مورد اینکه چرا آنها باید ویزای شما را تأیید کنند، ارائه دهید. یک نقل قول کوتاه از فردی که الهام بخش شماست نیز می تواند اثر بخش باشد. برای اجتناب از کپی برداری از سایر برنامه های مطالعه خودداری کنید. برای دسترسی به ساختار پیشنهادی استادی پلن، روی لینک https://www.ulaval.ca  کلیک کنید، می تواند راهکار مفیدی برای نوشتن یک استادی پلن با کیفیت باشد

 

استادی پلن

 

چند نمونه استادی پلن حرفه ای و ترجمه آن

باید توجه داشته باشید که استادی پلن با توجه به شرایط هر فرد می تواند کاملا متفاوت باشد بنابراین کپی برداری شما از متن زیر هیچگونه مسئولیتی را بر ما تحمیل نمی کند. (صرفا جهت راهنمایی ست)

- چند نمونه انگیزه نامه رایگان هم در ویزا724 ارائه شده که می توانید با مراجعه به صفحه > انگیزه نامه تحصیلی < از اطلاعات آن بهره مند شوید.

نمونه اول استادی پلن

Ho Chi Minh City, 25th January 2018

LETTER OF STUDY PLAN

 

To: Canadian Consulate General In Ho Chi Minh City.

Dear Sir/Madam,

First of all, I would like to send my best wishes and my deep gratitude for your time and consideration of my student visa application to Canada.

My name is XXXX, by this letter, I would like to explain reasons as well as my study plan in detail in order to apply for study permit for Post Graduate Certificate named Brand Management in Algonquin College at Ottawa, Ontario.

My family consists of five members, including my parents, my brother, my sister and me. Both of my siblings got married and live independently while my parents still run their business in manufacturing brick in my hometown, a province in the middle of Viet Nam named Binh Dinh. In my parents’ childhood, they had to stop studying at school when they were just 15 years old to earn money and they lead a strenuous life working so hard to give us better condition. Understanding that, I took a promise to myself that I have to keep trying my best and moving forward to obtain my big dream: developing my parents business and expend it to global market. My determination and diligence helped me achieve good results during 12 years at high school which are the solid backgrounds for attending to the Foreign Trade University, one of the most prestigious universities in Viet Nam. I chose the major named Business Administration which focus on International Business Management to meet my needs in supporting my family business. During 4 years at Foreign Trade University, I studied about Principles of Marketing, Finacial Administration, Administration Science, Economic Laws and many different subjects related, which help me to enrich my knowledge about how to manage a company.

After graduated, I realized that most of lessons I had learned at university are not enough for me to help my parents because they are so heavy in theory and lack of practice. Besides, I found some of them are different to what has happened with my parents business. By those reasons, I decided to apply to some companies in the field of construction to understand the business process and to make clear which factors affect investors and contractors to choose a building material supplier. Fortunately, I became a director assistant in XXXX construction Co., Ltd – a company focus on design and construction of civil works based in Ho Chi Minh City. During a 3-year period working with the director, I had opportunities to gain many practical skills such as communication, handling paper works…. I also learned a lot of experience in financial management, risks prediction or controlling the operation of the company. Moreover, I found out the important shortcoming that neither the An Lam company nor my parents business have, that is all about “brand”. My company has lost many construction contracts because the name AnLam was not strong and famous enough to persuade the customer’s choice. Besides, when our company research to choose some building material suppliers, their brand name or their reputation in the market are  important factors for us to consider. I also realized that my parents business has faced up to many difficulties to compete against other competitors in the brick industry, in spite of our effort to improve the quality, price and customer service. I known that in every sector of the economy, with the rapid development of communication as well as social network, if I want to succeed in creating – protecting – developing a brand, I have to learn more knowledge and improve more skills specifically about it. I looked for some specialized courses and training programs on brand management in Viet Nam, but they did not meet my demand. For those reasons, studying abroad appears in my mind and I determine to carry out this.

I researched and attended some oversea study workshops and mini fairs in Ho Chi Minh City. I was fascinated by a wonderful  photograph captured the maple forest in Autumn in Canada. After that, I tried to get more information about Canadian advanced education and their living standard. I known that Algonquin College in Ottawa, Ontario is one of the biggest and prestigious public colleges with diversified programs and modern facilities, especially this college is located at the beautiful and peaceful capital. Another reason for me to choose Algonquin is the interesting curriculum which described very detail on the website about learning outcomes, what I can learn and what I can do after completed the program,… Moreover, I found that Post Graduate program in Brand Management at Algonquin College is exactly what I has been looking for: a full-time academic program within 1 year of duration including 13 specialized subjects with necessary knowledge and skills in brand management major such as: Brand Strategy, Brand Consulting, Managing Brand Reputation, Brand Measurement and Delivering Brand Campaigns,… I really hope that the teaching and learning methods combining theory and practice will help me to absorb better, as well as the studying and living experience in a developed country with international environment will make me more confident and more mature, which can support me a lot to prepare for brand manager roles which I can apply well in Viet Nam to develop my family business.

As planned, I will start the course at Algonquin College on 7th May 2018 for the English program and after that my main course will begin on 5th September 2018. After the completion on 30th June 2019, I will come back to my hometown, pursuing my career in higher positions and support my parents’ business. I surely will try my best to make my dream come true by all the valuable knowledge and skills I had learned in Algonquin College to contribute a strong reputation for my parents’ brick manufacture, improve the role of my family’s company in the building material field, then spread and expand the market to the global network. I also bring the beauty in Canadian lifestyle to Viet Nam to create new positive working style for my staffs, which not only help our company but also effect positively to the working environment in a part of human resource in Viet Nam.

Last words, I would like to thanks for spending your precious time and your consideration again. I am looking forward to getting your approval for a visa so as for me to carry out this learning opportunity. If you need more details on my applications, please contact me with the following address:

Name: XXXX

Tel: XXXX

Address: XXXX.

Yours faithfully,

شهر هوشی مین سیتی، 25 ژانویه 2018

نامه برنامه مطالعه

به: سرکنسولگری کانادا در شهر هوشی مین.

خانم / آقای عزیز،

اول از همه، مایلم بهترین آرزوها و قدردانی عمیق خود را برای وقت شما و بررسی درخواست ویزای تحصیلی من برای کانادا ارسال کنم.

نام من XXXX است، با این نامه، می خواهم دلایل و همچنین برنامه تحصیلی خود را به طور مفصل توضیح دهم تا برای مجوز تحصیل برای مدرک تحصیلات تکمیلی به نام مدیریت برند در کالج Algonquin در اتاوا، انتاریو اقدام کنم.

خانواده من شامل پدر و مادرم، برادرم، خواهرم و من می باشد. هر دو خواهر و برادر من ازدواج کردند و به طور مستقل زندگی می کنند در حالی که والدینم هنوز کسب و کار خود را در زمینه تولید آجر در زادگاه من، استانی در وسط ویتنام به نام Binh Dinh اداره می کنند. در دوران کودکی والدین من، زمانی که فقط 15 سال داشتند برای کسب درآمد مجبور بودند درس خواندن در مدرسه را متوقف کنند و زندگی سختی را پشت سر می گذاشتند که سخت کار می کردند تا شرایط بهتری به ما بدهند. با درک این موضوع، به خودم قول دادم که باید تمام تلاشم را بکنم و برای رسیدن به آرزوی بزرگم به جلو حرکت کنم: توسعه تجارت والدینم و مصرف آن در بازار جهانی. عزم و سخت کوشی من به من کمک کرد در طول 12 سال تحصیل در دبیرستان به نتایج خوبی برسم که زمینه خوبی برای حضور در دانشگاه تجارت خارجی، یکی از معتبرترین دانشگاه های ویتنام است. من رشته مدیریت بازرگانی را انتخاب کردم که بر مدیریت بازرگانی بین المللی تمرکز دارد تا نیازهای خود را در حمایت از کسب و کار خانوادگی ام برآورده کنم. در طی 4 سال تحصیل در دانشگاه تجارت خارجی، در مورد اصول بازاریابی، مدیریت مالی، علوم اداری، قوانین اقتصادی و بسیاری از موضوعات مرتبط مطالعه کردم که به من کمک می کند تا دانش خود را در مورد نحوه مدیریت یک شرکت غنی کنم.

پس از فارغ التحصیلی، متوجه شدم که بیشتر دروسی که در دانشگاه آموخته بودم برای کمک به والدینم کافی نیست، زیرا آنها از نظر تئوری بسیار سنگین هستند و در عمل، مورد استفاده قرار نمی گیرند. علاوه بر این، متوجه شدم که برخی از آنها با آنچه در تجارت والدینم اتفاق افتاده است، متفاوت است. با این دلایل، تصمیم گرفتم برای درک فرآیند کسب و کار و روشن ساختن اینکه چه عواملی بر سرمایه گذاران و پیمانکاران برای انتخاب تامین کننده مصالح ساختمانی تأثیر می گذارد، به برخی از شرکت ها در زمینه ساخت و ساز مراجعه کنم. خوشبختانه، من دستیار مدیر در شرکت ساخت و ساز XXXX، با مسئولیت محدود شدم. در طول یک دوره 3 ساله کار با کارگردان، فرصتی برای کسب مهارت های عملی بسیاری از جمله ارتباط، کار با کاغذ و … تجربیات زیادی در زمینه مدیریت مالی، پیش بینی ریسک یا کنترل عملکرد شرکت آموختم. علاوه بر این، من متوجه نقص مهمی شدم که نه شرکت An Lam و نه تجارت پدر و مادر من ندارند، آن هم در مورد "نام برند" است. شرکت من بسیاری از قراردادهای ساخت و ساز را از دست داده است زیرا نام AnLam به اندازه کافی قوی و معروف نبود که بتواند مشتری را متقاعد کند. علاوه بر این، هنگامی که شرکت ما برای انتخاب برخی از تامین کنندگان مصالح ساختمانی تحقیق می کند، نام تجاری آنها یا شهرت آنها در بازار عوامل مهمی است که باید در نظر بگیریم. من همچنین متوجه شدم که علیرغم تلاش ما برای بهبود کیفیت، قیمت و خدمات مشتری، کسب و کار والدین من برای رقابت با سایر رقبا در صنعت آجر با مشکلات زیادی روبرو بوده است. من می‌دانم که در هر بخش از اقتصاد، با توسعه سریع ارتباطات و همچنین شبکه‌های اجتماعی، اگر بخواهم در ایجاد – محافظت – توسعه یک برند موفق باشم، باید دانش بیشتری بیاموزم و مهارت ‌های بیشتری را به طور خاص در مورد آن ارتقا دهم. من به دنبال دوره های تخصصی و برنامه های آموزشی مدیریت برند در ویتنام بودم، اما آنها خواسته من را برآورده نکردند. به همین دلایل، تحصیل در خارج از کشور در ذهن من ظاهر می شود و تصمیم دارم این کار را انجام دهم.

من در شهر هوشی مین تحقیق کرده و در کارگاه های مطالعاتی خارج از کشور و نمایشگاه های کوچک شرکت کرده ام. من مجذوب یک عکس فوق العاده از جنگل افرا در پاییز در کانادا شدم. پس از آن، سعی کردم اطلاعات بیشتری در مورد آموزش پیشرفته کانادا و استاندارد زندگی آنها کسب کنم. من می‌دانم که کالج آلگونکوین در اتاوا، انتاریو یکی از بزرگترین و معتبرترین کالج‌های دولتی با برنامه‌های متنوع و امکانات مدرن است. به خصوص که این کالج در پایتخت زیبا و آرام کانادا واقع شده است. یکی دیگر از دلایل من برای انتخاب Algonquin برنامه درسی جالبی است که جزئیات بسیار زیادی را در وب سایت در مورد نتایج یادگیری، آنچه می توانم یاد بگیرم و کارهایی که می توانم پس از اتمام برنامه انجام دهم، توضیح می داد. علاوه بر این، من متوجه شدم که برنامه تحصیلات تکمیلی در مدیریت برند در کالج Algonquin دقیقا همان چیزی است که من به دنبال آن بودم: یک برنامه آکادمیک تمام وقت در مدت 1 سال شامل 13 موضوع تخصصی با دانش و مهارت های لازم در رشته مدیریت برند مانند: استراتژی برند، مشاوره برند، مدیریت شهرت برند، اندازه گیری برند و ارائه کمپین های برند. من واقعاً امیدوارم که روش های تدریس و یادگیری ترکیبی از تئوری و عمل به من در جذب بهتر کمک کند، همچنین تجربه تحصیل و زندگی در یک کشور توسعه یافته با محیط بین المللی باعث اعتماد به نفس و بلوغ بیشتر من شود. این موضوع می تواند از من حمایت زیادی کند تا برای نقش های مدیر برند آماده شوم که می توانم به خوبی در ویتنام برای توسعه تجارت خانوادگی خود اعمال کنم.

طبق برنامه، من دوره را در کالج Algonquin در 7 می 2018 برای برنامه انگلیسی شروع می کنم و پس از آن دوره اصلی من در 5 سپتامبر 2018 آغاز می شود. پس از اتمام در 30 ژوئن 2019، به زادگاهم بازخواهم گشت و به دنبال کارم هستم. قصد دارم در موقعیت های بالاتر کار کنم و از کسب و کار والدینم حمایت کنم. من مطمئناً تمام تلاشم را خواهم کرد تا با دانش و مهارت های ارزشمندی که در کالج آلگونکوین آموخته بودم، تمام تلاشم را بکنم تا رویای خود را محقق سازم تا به شهرت قوی برای تولید آجر والدینم کمک کرده و نقش شرکت خانواده ام را در زمینه مصالح ساختمانی بهبود بخشم. سپس محصولات بازار خود را به شبکه جهانی گسترش دهم. من همچنین زیبایی در سبک زندگی کانادایی را به ویتنام آورده ام تا سبک کار مثبت جدیدی را برای کارکنان خود ایجاد کنم که نه تنها به شرکت ما کمک می کند بلکه در بخشی از منابع انسانی در ویتنام تأثیر مثبتی بر محیط کاری دارد.

کلام آخر، مایلم از اینکه دوباره وقت گرانبهای شما را صرف کردید و مجدداً توجه کردید تشکر کنم. من مشتاقانه منتظر دریافت تاییدیه شما برای ویزا هستم تا بتوانم این فرصت یادگیری را به دست آورم. اگر به جزئیات بیشتری در مورد برنامه های من نیاز دارید، لطفا از طریق آدرس زیر با من تماس بگیرید:

نام: XXXX

تلفن: XXXX

آدرس: XXXX.

ارادتمند شما،

 

نمونه دوم

From: XXXX

Phone: XXXX

To: VISA OFFICERCanada Consulate General in Ho Chi Minh City, Vietnam

 

STATEMENT OF PURPOSE

Re: Study plan in Canada of XXXX

 

First of all, I would like to send my best wishes to the Canada Consulate General in Ho Chi Minh City. I am writing this letter to apply for a study permit to enable me to pursue Graphic Design Advanced Diploma Program at Seneca College in Canada. In this letter, I am going to tell the story of my life and explain my plans to build my own successful career in the future.

Having completed my bachelor degree at XXXX University about International Business Economics, I always tried my best to define which my ideal job is and which field I would love to work in. Fortunately, a great door for effective work has opened to me at ABB – an enormous Swedish-Swiss multinational company, operating mainly in robotics, power and automation technology areas. For a period of more than 1.5 years, I have experienced 7 months with marketing team and 1 year with sales team. I am proud that I can fulfill my responsibility perfectly and aware of the importance of management skills to become more indepenpent as well as to build a successful career path. By this statement, I would like to clarify the motivation on my study path, and then the study plan in the next one year.

To be concise about my achievements at university, I have graduated from XXXX University with the GPA of 8.28 over 10 which sorted me as an excellent student. At the first time when I started my current job, beside business knowledge that I have studied at the university, I also initiated studying the technical aspects which is the first requirement for my job at ABB. Over the period of time working in this field, I have involved in many projects which makes me realize that business and engineering expertise is insufficient but a wide range of skills such as marketing, accounting, analyzing, managing project budgets, quality and risks,… are the most essential to proceed a project efficiently. In particular, in a project for XXXX, I was assigned in choosing the motors package for the manufacturing line and raise a budget for this project. Working in over 1 week, I have nearly completed my tasks and obtain some experience from my colleagues which then motivated me in studying about project management by myself. Thus, I decided to prepare for my next studying program by taking the IELTS Exam and seeking a suitable course. PDD of Project management at Douglas College came to me by chance when I was surfing my Facebook newsfeed. After checking the College requirements, getting the IELTS band score of 7.0, I decided to apply for the Post degree Diploma (one-year program) at Douglas College, New Westminster, Canada. I believe that this course can help providing the neccesary knowledge for my career and studying in the country where English is the major language would be the best choice for me.

Canada is the first priotity to continue my study since it is famous with the reliable and high quality education system with full range of studying facilities and experienced teachers. As the top 5 ranking in the world’s education system, Canada can offer international students best courses and great accomodation conditions. In addition, Canada has a diverse culture due to the immigration that I can widen my personal relationships and enhance social skills. Weather and beautiful landscapes there are also the things that I should experience over my studying period. For all the reasons mentioned above, I definitely think that Canada would become the perfect studying destination.

Douglas, “a place that inspires you to explore, to take risks, to make your mark on the world”. I am really impressed by which Douglas College can offer students, especially international students. This is one of the largest public college in British Columbia, Canada which serves around 1400 international students each year with 6 faculties and more than 100 programs. I believe that this place can not only equip me with basic skills to become a good project manager but also give me the unforgetable experience in my youth life.

I will study Post Degree Diploma in Project management at Douglas College from September 2017 to September 2018. With the Bachelor Degree in business as well as some working experience, I am confident that I can adapt to new studying environment quickly and obtain knowledge effectively. This is a good chance for me to be expert in this field and get a higher position in my future career path.

Thank you for your consideration on my statement of purpose and hope that this plan clarifies.

Should you have any further concerns regarding my application, please feel free to contact me via telephone number XXXX.

Best regards,

از: XXXX

تلفن: XXXX

به: افسر ویزا - سرکنسولگری کانادا در شهر هوشی مین، ویتنام

برنامه مطالعه

Re: برنامه تحصیلی XXXX در کانادا

قبل از هر چیز، مایلم بهترین آرزوهای خود را برای سرکنسولگری کانادا در شهر هوشی مین ارسال کنم. من این نامه را برای درخواست مجوز تحصیل می نویسم تا بتوانم برنامه دیپلم پیشرفته طراحی گرافیک را در کالج سنکا در کانادا دنبال کنم. در این نامه قصد دارم داستان زندگی ام را تعریف کرده و برنامه هایم را برای ساختن شغل موفق خودم در آینده توضیح دهم.

پس از گذراندن مدرک لیسانس خود در دانشگاه XXXX درباره اقتصاد بازرگانی بین‌الملل، همیشه تمام تلاشم را کردم تا دریابم شغل ایده‌آل من چیست و دوست دارم در چه زمینه‌ای کار کنم. خوشبختانه، در ABB (یک شرکت چند ملیتی سوئدی- سوئیسی که عمدتاً در حوزه‌های فناوری رباتیک، برق و اتوماسیون فعالیت می‌کند) دری بزرگ برای کار به روی من باز شده است. برای مدت بیش از 1.5 سال،  7 ماه همکاری با تیم بازاریابی و 1 سال با تیم فروش را تجربه کرده ام. من افتخار می کنم که می توانم مسئولیت خود را به خوبی انجام دهم و از اهمیت مهارت های مدیریت برای استقلال بیشتر و همچنین ایجاد یک مسیر شغلی موفق آگاه هستم.

برای مختصر بودن در مورد دستاوردهایم در دانشگاه، من از دانشگاه XXXX با معدل 8.28 از 10 فارغ التحصیل شده و جز دانشجویان ممتاز بوده ام. در اولین باری که کار فعلی خود را شروع کردم، در کنار دانش تجاری که در دانشگاه تحصیل کرده ام، مطالعه جنبه های فنی را نیز آغاز کردم که اولین نیاز برای کار من در ABB است. در طول مدت زمانی که در این زمینه کار می کنم، در پروژه های زیادی شرکت کرده ام که باعث می شود متوجه شوم که تخصص تجاری و مهندسی ناکافی است، اما طیف گسترده ای از مهارت ها مانند بازاریابی، حسابداری، تجزیه و تحلیل، مدیریت بودجه پروژه، کیفیت و ریسک و… برای پیشبرد کارآمد یک پروژه ضروری ترین هستند. به طور خاص، در پروژه ای برایXXXX، انتخاب پکیج موتور برای خط تولید و جمع آوری بودجه برای این پروژه به من محول شد. با کار در بیش از 1 هفته، تقریباً وظایفم را به پایان رساندم و تجربیاتی از همکارانم به دست آوردم که پس از آن به من انگیزه داد تا خودم درباره مدیریت پروژه مطالعه کنم. بنابراین تصمیم گرفتم با شرکت در آزمون آیلتس و جستجوی یک دوره مناسب برای برنامه تحصیلی بعدی خود آماده شوم. مدیریت پروژه در کالج داگلاس زمانی که در حال گشت و گذار در فید خبری فیسبوکم بودم به طور اتفاقی به سراغم آمد. پس از بررسی الزامات کالج و گرفتن نمره باند آیلتس 7.0، تصمیم گرفتم برای مدرک تحصیلی دیپلم (برنامه یک ساله) در کالج داگلاس، نیو وست مینستر، کانادا اقدام کنم. من معتقدم که این دوره می تواند به ارائه دانش لازم برای حرفه من کمک کند و تحصیل در کشوری که زبان انگلیسی زبان اصلی آن است، بهترین انتخاب برای من خواهد بود.

کانادا اولین اولویت من برای ادامه تحصیل است زیرا به سیستم آموزشی قابل اعتماد و با کیفیت بالا با امکانات کامل تحصیلی و معلمان مجرب خود مشهور است. به عنوان 5 رتبه برتر در سیستم آموزشی جهان، کانادا می تواند بهترین دوره ها و شرایط اقامت عالی را به دانشجویان بین المللی ارائه دهد. علاوه بر این، کانادا به دلیل مهاجرت دارای فرهنگ متنوعی است که می توانم روابط شخصی خود را گسترش داده و مهارت های اجتماعی را افزایش دهم. آب و هوا و مناظر زیبای آن نیز چیزهایی هستند که دوست دارم در طول دوره تحصیلم تجربه کنم. با توجه به تمام دلایل ذکر شده در بالا، من قطعاً فکر می کنم که کانادا به یک مقصد عالی برای تحصیل تبدیل خواهد شد.

داگلاس، "مکانی که به شما الهام می‌دهد تا کاوش کنید، ریسک کنید، تا نشان خود را در جهان بگذارید". من واقعاً تحت تأثیر این هستم که کالج داگلاس می تواند به دانشجویان، به ویژه دانشجویان بین المللی ارائه دهد. این یکی از بزرگترین کالج های دولتی در بریتیش کلمبیا، کانادا است که هر ساله به حدود 1400 دانشجوی بین المللی با 6 دانشکده و بیش از 100 برنامه خدمات ارائه می دهد. من معتقدم که این مکان نه تنها می تواند من را به مهارت های اولیه برای تبدیل شدن به یک مدیر پروژه خوب مجهز کند، بلکه تجربه فراموش نشدنی را در زندگی جوانی به من بدهد.

من از سپتامبر 2017 تا سپتامبر 2018 در کالج داگلاس مدرک کارشناسی ارشد را در مدیریت پروژه تحصیل خواهم کرد. با داشتن مدرک لیسانس در کسب و کار و همچنین تجربه کاری، مطمئن هستم که می توانم به سرعت با محیط تحصیلی جدید سازگار شوم و دانش را به طور موثر به دست بیاورم. این فرصت خوبی برای من است تا در این زمینه متخصص شده و در مسیر شغلی آینده خود جایگاه بالاتری کسب کنم.

با تشکر از توجه شما به برنامه مطالعه من و امیدوارم که این نوشته به حد کافی واضح بوده باشد.

اگر در مورد درخواست من ابهام دیگری دارید، لطفاً از طریق شماره تلفن XXXX با من تماس بگیرید.

با احترام،

 

استادی پلن حرفه ای کانادا و نکات مهم در هنگام نگارش آن

استادی پلن حرفه ای کانادا می بایست دقیق، مختصر و کاربردی باشد. جهت تهیه یک استادی پلن حرفه ای نیاز نیست که کل زندگینامه خود را شرح دهید. می توانید دلیل و هدفتان از تحصیل در این کشور، تاثیر آن در آینده شما و غیره را به طور خلاصه بنویسید. در ادامه برخی از نکات مهم هنگام نگارش یک استادی پلن حرفه ای کانادا آورده شده اند.

 

 استادی پلن کانادا + ارائه استادی پلن حرفه ای

 

نکات مهم در هنگام نگارش استادی حرفه ای کانادا:

  • در زمان تهیه یک استادی پلن خوب بهتر است ابتدا هدف و دلایل خود برای تحصیل در این کشور را بیان نمایید. سعی کنید حین نگارش از کلمات گنگ و نامفهوم استفاده نکنید. عبارات کلیشه ای به کار نبرید. به طور کلی هرچه استادی پلن ارائه شده صریح تر و واضح تر باشد، شما هم زودتر به هدف خود دست پیدا خواهید کرد.
  • توصیه می شود که استادی پلن شما بیش از 2 صفحه نباشد. تلاش کنید تا به همه سوالات در یک الی دو صفحه پاسخ دهید.
  • از حاشیه دوری کرده و تمرکز خود را روی مطالب اصلی بگذارید. در خصوص مهاجرت یا اقامت در کانادا مطلبی ننویسید. می توانید از رشته انتخابی خود یا حرفه و شغلتان در ایران توضیحاتی عنوان نمایید.
  • بهتر است قسمتی از استادی پلن را به رزومه حرفه ای و تحصیلی خود اختصاص دهید. می توانید توضیحاتی در مورد پژوهش هایی که انجام داده اید یا قصد انجام دادن دارید ارائه نمایید. حدود یک الی دو پاراگراف از استادی پلن را به این موضوع اختصاص داده و در مورد آن شرح دهید.
  • پیش از ارائه استادی پلن خود حتما از شخصی که به زبان انگلیسی مسلط است، درخواست کنید که آن را خوانده و ویرایش نماید.

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما


سوالات متداول


یک استادی پلن باید چند کلمه باشد؟

برنامه مطالعه نباید کمتر از 800 کلمه باشد و باید به وضوح بیان کند که چرا می خواهید برنامه، زمینه تحقیقاتی و طرح های تحقیقاتی مرتبط با برنامه تحصیلی آینده شما در خارج از کشور را انجام دهید.

چه چیزی باید در برنامه مطالعاتی کانادا گنجانده شود؟

برنامه مطالعه شما باید حداقل شامل نکات زیر باشد:

  • نام و نام خانوادگی
  • آخرین تحصیلات شما
  • دستاوردها
  • اهداف یادگیری و برنامه تکالیف (در صورت وجود) را مشخص کنید
  • اهداف تحصیلی آینده
  • تغییرات در روند تحصیل

نقاط قوت را مشخص کنید.


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.