ویزای تاجیکستان توریستی

قیمت : طبق درخواست

رزرو وقت مشاوره

ویزای تاجیکستان توریستی


نوع ویزا : ویزای توریستی

کشور : تاجیکستان

هشدار ها : لطفا از سپردن پاسپورت و مدارک شناسایی خود به افراد ناشناس خودداری نمایید.

مدارک :

ویزای توریستی این کشور همانطور که از نامش پیداست، برای مقاصد گردشگری مناسب است. کسانی که قصد دارند به منظور گشت و گذار، سیاحت و تفریح به تاجیکستان بروند، باید برای این نوع ویزا درخواست دهند، اما قبل از آن باید دارای شرایط زیر باشند.

  • دارا بودن گذرنامه دارای حداقل 6 ماه اعتبار با چند صفحه خالی
  • عدم داشتن سابقه کیفری
  • کارت اعتباری معتبر برای پرداخت هزینه ویزا به شکل الکترونیکی
  • ارائه برخی از اسناد اضافی بسته به ملیت
  • کپی اسکن شده از گذرنامه در یکی از قالب های PDF ، JPEG، BMP ،GIF یا PNG 
  • تصویر 6 در 5 بدون خط و خش
  • داشتن آدرس ایمیل برای دریافت ویزای تاجیکستان توریستی

علاوه بر موارد بالا، هنگام حضور در کشور تاجیکستان باید یک سری از گزینه های دیگر از جمله برنامه سفر که شامل رزرو پرواز، رزرو هتل معتبر با آدرس کامل شامل نام، شهر، خیابان، اطلاعات تماس و شماره رزرو را تحویل دهید. از آن گذشته سفارت ممکن است در مواقعی اسناد اضافی علاوه بر موارد ذکر شده را از شما درخواست کند.

توضیحات :

اگر قصد سفر به تاجیکستان را دارید، باید از چند وقت قبل برای دریافت ویزای تاجیکستان توریستی اقدام کرده و درخواست خود را به کنسولگری این کشور ارائه دهید. تاجیکستان به عنوان یک کشور آسیای میانه که رابطه فرهنگی غنی با کشور ما دارد، مقصد مناسبی برای گردشگران ایرانی محسوب می شود. برای کسانی که اهل تجربه چیزهای جدید هستند، این کشور می تواند جذابیت های زیادی برای ارائه داشته باشد.

از طرف دیگر تاجیکستان می تواند یک مقصد توریستی کم هزینه برای گردشگران ما محسوب شود. به همین دلیل عده زیادی از ایرانیان هر ساله از این کشور دیدن می کنند. این کشور فارغ از مناطق دیدنی که دارد، به مهمان نوازی مردمش معروف است. علاوه بر این ویژگی طبیعت بکر و دست نخورده این کشور است که باعث جذب گردشگران می شود. این را می توان از تورهای همیشه پر شده تاجیکستان متوجه شد.

شاید شهرهای تاجیکستان به اندازه بسیاری از شهرهای توریستی اروپایی مدرن نباشند، اما دارای ویژگی های منحصربفردی هستند که گردشگران را به سمت خود جلب می کند. شما می توانید در این کشور از کوهنوردی، بازدید از موزه ها، سر زدن به تئاتر و دیدن نمایش های اپرا لذت ببرید و یا از مکان های تاریخی آن مثل قالاس یا همان قلعه ها دیدن کنید.

ویزای توریستی تاجیکستان

شرایط دریافت ویزای تاجیکستان توریستی

بر اساس سیاست های دولت تاجیکستان مانند سایر کشورهای دنیا، هر فردی از هر نقطه ای از زمین که قصد سفر به این کشور را داشته باشد، باید مجوز ورود در قالب ویزا دریافت کنند.

البته شهروندان برخی کشورها که شامل بلاروس، قرقیزستان، گرجستان، مولداوی، روسیه، اوکراین، ارمنستان، آذربایجان و ازبکستان به اشکال مختلف به صورت نامحدود، 3 ماه و 1 ماه می توانند بدون ویزا وارد این کشور شوند.

ویزاهای تاجیکستان شامل انواع گوناگونی می شوند. از جمله آن ها ویزای توریستی تاجیکستان، ویزای تجاری، ویزای خصوصی، ویزای سرمایه گذاری، ویزای کار و ویزای تحصیلی خواهند بود.
 

هزینه دریافت ویزای تاجیکستان

هزینه های درخواست ویزا بر اساس نوع آن و با توجه به کشوری که قصد ورود به آن را دارید، متفاوت خواهد بود. برای ویزای تاجیکستان اگر قصد دارید از طریق الکترونیکی و بدون حضور در سفارت درخواست خود را ارائه دهید، باید 50 دلار هزینه پرداخت کنید.

در اصل هزینه این ویزا 30 دلار و هزینه خدماتی که دریافت می کنید 20 دلار آمریکا خواهد بود که جمع آن را باید پرداخت کنید. از طرفی اگر قصد دریافت ویزا به شکل پردازشی سریع تر را داشته باشید، باد هزینه 70 دلار آمریکا را پرداخت کنید.

ویزای گردشگری تاجیکستان

نحوه درخواست ویزای توریستی تاجیکستان

ویزای تاجیکستان را می توان به دو شکل درخواست کرد. اول به شکل آنلاین و از طریق پورتال رسمی eVisa است. برای درخواست این ویزا باید واجد شرایط آن باشید. این یعنی در لیست کشورهایی باشید که می توانند این نوع ویزا را به شکل مجازی و بدون حضور فیزیکی با پرداخت مبلغی درخواست کنند.

روش دیگر دریافت ویزا، به شکل معمول و در خواست از طریق سفارت است. برای دریافت این ویزا باید به کنسولگری تاجیکستان مراجعه کنید. در ادامه به شکل مفصل تری درباره هر یک از این روش ها با شما صحبت خواهیم کرد.

 

دریافت ویزای آنلاین تاجیکستان

برای استفاده از این روش باید به وب سایت رسمی وزارت امور خارجه تاجیکستان بروید و برای دریافت ویزای آنلاین یا همان ویزای الکترونیکی اقدام کنید. این نوع ویزا تنها برای مقاصد گردشگری صادر خواهد شد. ناگفته نماند که پرکردن فرم آن تنها 15 دقیقه طول خواهد کشید. برای این کار باید چند مرحله ساده را پشت سر بگذارید.

  • فرم درخواست ویزا تاجیکستان توریستی را به شکل مجازی و بدون ارائه اطلاعات غلط پر کنید.
  • برای درخواست ویزا باید هزینه ای را به شکل الکترونیکی پرداخت کنید. ناگفته نماند که این مبلغ چه در صورت قبولی درخواست شما چه در صورت رد آن قابل استرداد نیست.
  • کمتر از چند روز شرایط و درخواست ویزای شما بررسی می شود. این زمان می تواند در حد 2 روز طول بکشد. بنابراین برای دریافت پاسخ درخواست خود در آدرس الکترونیکی که ثبت کرده اید چندان منتظر نخواهید ماند.
  • در صورت قبول درخواست شما ویزا برای شما صادر می شود که باید هنگام سفر از نسخه چاپ شده آن استفاده کنید.

نکته جالب در مورد این ویزا این است که پس از صدور تا 90 سال اعتبار خواهد داشت. اما دارنده آن تنها می تواند به مدت 2 ماه از آن استفاده کرده و در تاجیکستان بماند. این ویزا یکبار ورود است.

ویزای تاچیکستان

دریافت ویزای تاجیکستان توریستی از طریق سفارت

برخی از کشورها در دسته کشورهای واجد شرایط دریافت ویزای الکترونیکی نیستند. تبعه این کشورها که البته ایران در میان آن ها نیست باید به شکل حضوری درخواست خود را به سفارت ارائه دهند.

اما عده ای هم هستند که به علل مختلف، مثلا اطمینان از اصالت و دریافت ویزا، می خواهند از طریق حضور در کنسولگری این کار را انجام دهند. چنین افرادی باید کار خود را از طریق دو فرایند آنلاین و حضوری پیش ببرند. برای آشنایی با روند دریافت این ویزا مراحل زیر را مطالعه کنید.

  • در گام اول باید درخواست خود را در سایت امور خارجه این کشور ثبت کنید.
  • هنگام وارد کردن اطلاعات باید ملیت خود را ثبت کنید تا اطلاعات مربوط به ویزای خود را دریافت کنید. در ادامه نیاز است فرم درخواست ویزا را کامل کنید.
  • در سایت مورد نظر مدارکی که باید ارائه کنید وجود دارد، بسته به نوع ویزا که در اینجا نوع توریستی مد نظر است، باید اسناد خواسته شده را به فرم درخواست خود ضمیمه کنید.
  • پس از ثبت درخواست ویزای تاجیکستان توریستی، بسته به ملیت خود هزینه ای را باید پرداخت کنید که غیر قابل استرداد است.
  • روند پردازش ویزای توریستی شما زیر یک هفته خواهد بود. پس در این مدت منتظر بمانید تا درخواست شما بررسی شود.
  • در صورت مجاز بودن دریافت ویزا، تاییدیه آن را در آدرس الکترونیکی خود دریافت خواهید کرد.
  • تاییدیه را به چاپ برسانید و برای دریافت ویزا به سفارت تاجیکستان مراجعه کنید.

این ویزا نهایتا تا 3 ماه پس از صادر شدن اعتبار خواهد داشت و به متقاضی سفر به تاجیکستان این اجازه را می دهد که برای مدت 2 ماه در تاجیکستان بماند. تمدید این ویزا امکان پذیر نیست مگر اینکه در شرایط خاص فورس ماژور قرار داشته باشید.
 

 در حال حاضر ویزا724 فعالیتی در خصوص خدمات مرتبط با این صفحه ندارد، مطلب زیر صرفا جهت راهنمایی شما عزیزان تهیه شده است و می تواند به شما جهت دریافت ویزای توریستی تاجیکستان کمک کند، پس با دقت مطالعه بفرمایید.

 

عوامل موثر بر ریجکتی ویزای گردشگری تاجیکستان

دلایل متعددی می تواند باعث رد درخواست ویزای تاجیکستان توریستی شوند. برای مثال ممکن است شما هنگام وارد کردن اطلاعات دچار اشتباه هر چند کوچکی شده باشید، یا اینکه اسناد را به طور کامل بارگذاری نکرده اید.

سابقه سفر شما هم شاید بر روی این رد درخواست تاثیر زیادی داشته باشد. از طرفی داشتن سابقه کیفری هم می تواند باعث رد درخواست ویزای تاجیکستان شود. برای اینکه دچار چنین حالتی نشوید، قبل از ارائه درخواست مطمئن شوید که هیچ مشکلی وجود ندارد؛ زیرا علاوه بر ناخوشایند بودن پاسخ منفی سفارت مبنی بر دریافت ویزای توریستی، دیگر نمی توانید هزینه ای که بابت این کار پرداخت کرده اید را پس بگیرید.


دریافت ویزای توریستی تاجیکستان

جمع بندی

تاجیکستان یکی از مقاصد گردشگری مناسب در بین ایرانیان است. روابط نزدیک دو کشور، تشابهات فرهنگی زیاد، هزینه به صرفه مسافرت و فضای بکر و دست نخورده این کشور برای توریست ها از جمله دلایل پرطرفدار بودن تاجیکستان برای گشت و گذار مسافران خارجی است.

به دلیل تقاضای بالا برای این ویزا تصمیم گرفتیم به معرفی شرایط، مدارک لازم و همچنین مراحل درخواست ویزای تاجیکستان توریستی بپردازیم. اگر شما هم قصد سفر به این کشور را دارید، اما دوست ندارید در هیچ یک از مراحل درخواست مجوز ورود خود با مشکل مواجه شوید، می توانید از وکلای مهاجرتی ویزا 724 کمک بگیرید.

 

مطالب پیشنهادی:

استارتاپ ویزای کانادا

ویزای تحصیلی کانادا

مهاجرت از طریق خود اشتغالی کانادا

ویزا و اقامت سرمایه گذاری کانادا

مقایسه هزینه های زندگی در کانادا

مهاجرت از طریق اکسپرس اینتری کانادا

درباره ویزای کانادا همه چیز بدانید

درباره تحصیل در کانادا همه چیز بدانید

ویزای اقامت دائم کانادا

مهاجرت به کانادا

وکیل مهاجرت

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا ، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما

اطلاعات تکمیلی

قیمت

طبق درخواست

مدت اقامت

30 روز

مدت اعتبار

1 ماه

مدت اخذ ویزا

7 روز کاری


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


مجید دارابی :

سلام من 44سال سن دارم ومجردهستم.درامورخریدوفروش املاک سابقه دارم وتصمیم قطعی برای مهاجرت به عمان یا یکی ازکشورهای مهاجرپذیراروپاویا اقلیم کردستان عراق رادارم.لطفااگربراتون مقدوره بهم بگیدباحداقل چقدر سرمایه بایداقدام کنم وچجوری میتونم به شغل وکار مشغول بشم.ممنونم.

با درود 

سرمایه چندانی نیاز ندارید، زبان بخوانید.

احمد ولی غفوری :

سلام من اهل افغانستان استم و در المان زندگی می‌کنم و اقامت یک سال المان را دارم و به افغانستان از تاجیکستان پرواز دارم و من به ویزا 24 ساعته نیاز دارم چگونه می‌توانم ویزا آنلاین بدست بیارم. با احترام احمدی ولی غفوری

زهرا : سلام٬ من دانشجو و ۲۰ ساله هستم. از طرف خاله و شوهر خاله دعوتنامه دارم ( برای ویزای ویزیت به انگلیس) با تقبل تمامی هزینه ها از طرف شوهر خاله. بار اول ریجکت شدم به دلیل ارایه ندادن مدارک مالی که نشان دهد چگونه هزینه زندگی در ایران را تامین می کنم . می خواهم برای بار دوم اقدام کنم اما اینبار مدارک مالی پدر و مادرم را ضمیمیه کنم که چون دانشجوی تمام وقت هستم از طرف آنها هزینه ام تامین می شود. آیا اینبار شانس قبولی دارم؟ لطفا راهنمایی بفرمایید؟ بسیار ممنون می شوم

مشاور مهاجرت و ویزا:

 باتوجه به سابقه ریجکتی قبلی احتمال ریجکت مجدد درخواست ویزای انگلستان وجود دارد.

شما می‌توانید با شماره های موسسه در ارتباط بوده و یا برای مشاوره ی تخصصی اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.


سوالات متداول


ویزای الکترونیکی تاجیکستان چیست؟

ویزای الکترونیکی تاجیکستان نوعی ویزای آنلاین توریستی است که تنها برای برخی از کشورها از جمله ایران قابلیت صدور دارد. با درخواست و دریافت این ویزا دیگر نیازی به حضور در کنسولگری و درخواست حضوری ندارید.

برای دریافت ویزای الکترونیکی تاجیکستان چه شرایطی نیاز است؟

اولین شرط دریافت ویزای الکترونیکی، پس از قرار داشتن نام کشور تبعه در لیست قابل قبول، داشتن یک گذرنامه دارای اعتبار است. اسکن گذرنامه، دارا بودن ایمیل معتبر، پرداخت هزینه درخواست، استفاده از یک روش پرداخت معتبر (کارت اعتباری یا حساب پی پال) و در نهایت پر کردن فرم درخواست از دیگر پارامترهایی است که حین انجام کار باید آن ها را رعایت کنید.

با استفاده از EVISA یا ویزای الکترونیک تا چند بار می توان وارد تاجیکستان شد؟

اگرچه مدت زمان اعتبار و استفاده از برخی ویزاها به ملیت شخص متقاضی بستگی دارد، اما به طور کلی ویزای آنلاین یک ویزای یکبار مصرف است که تنها اجازه دارید یکبار برای ورود به تاجیکستان از آن استفاده کنید.

فرایند درخواست ویزای تاجیکستان توریستی چگونه است؟

این روند طی سه مرحله ساده انجام می پذیرد. در گام اول باید اطلاعات شخصی را وارد کرده و نوع ویزا را انتخاب کنید. پس از آن مرحله چک کردن فرم برای ورود احتمالی اشتباهات است. در این مرحله باید هزینه ویزا را نیز پرداخت کنید. در گام آخر اسناد اضافی را بگذاری کرده و درخواست خود را با فشردن دکمه مخصوص ارسال می کنید.

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.