اقامت سرمایه گذاری یکی از روشهای دریافت حق اقامت در کشوری خارجی است

قیمت : طبق درخواست

رزرو وقت مشاوره

اقامت سرمایه گذاری یکی از روشهای دریافت حق اقامت در کشوری خارجی است


نوع ویزا : 0

کشور : انگلیس

هشدار ها : لطفا از سپردن مدارک شناسایی خود به افراد ناشناس و نامعتبر جدا خودداری نمایید

مدارک :

مدارک ذیل به صورت کلی عنوان می شود (ارائه تمامی آنها میتواند اجباری نباشد).

ارائه مدارک دیگر، افزون بر مدارک زیر به نوع درخواست بستگی دارد.

الف) مدرک شناسایی جهت درخواست اقامت: 
1. پاسپورت جدید و قدیم متقاضی و همراهان 
2. عکس جدید 3٫5*4٫5 زمینه سفید متقاضی و هر یک از همراهان – نام و تاریخ تولد هر فرد باید پشت عکس نوشته شود.
3. سند ازدواج و شناسنامه متقاضی و تمامی همراهان (ترجمه رسمی همراه با مهر قوه قضاییه)

ب) مدارک شغلی جهت درخواست اقامت (سرپرست و همراهان)

ج) مدارک تحصیلی جهت درخواست اقامت

د) مدارک مالی و ملکی جهت درخواست اقامت

ه) فرم اطلاعات فردی جهت درخواست اقامت: یک فرم کامل از اطلاعات شخصی در غالب Word برای متقاضی و تمامی همراهان به صورت جداگانه تهیه نموده و به کارشناسان موسسه تحویل دهید. (آدرس محل کار متقاضی و همراهان، آدرس محل سکونت، شماره تماس محل سکونت، شماره تماس محل کار متقاضی و همراهان، شماره همراه متقاضی دارای واتساپ فعال، کدپستی محل سکونت و محل کار متقاضی و همراهان، توضیحاتی کامل راجع به سمت شغلی متقاضی و همراهان)

نکات مهم:
- در برخی موارد ممکن است افسر ویزا از شما مدارک معاینه پزشکی بخواهد که ممکن است بیش از 3 ماه به پروسه پرونده شما اضافه کند. و گاهی در برخی پرونده ها به درخواست آفیسر گواهی عدم سوء پیشینه برای شما و اعضای خانواده ای که بالای 18 سال دارند الزامی است.
- دسترسی کامل به فرد متقاضی تا زمان اعزام برای انگشت نگاری الزامی می باشد. 
- کپی برابر اصل تمامی مدارک تهیه گردد.
- مسئولیت ارائه مدارک جعلی و ترجمه غلط مدارک بر عهده فرد متقاضی می باشد. در انتخاب دارالترجمه رسمی بسیار دقت داشته باشید.

قبل از اقدام به تهیه مدارک برای درخواست اقامت، با متخصصان ما مشورت فرمایید.

 

 

توضیحات :

در حال حاضر فعالیت ما در خصوص کشور انگلستان فقط کارآفرینی ست (ایجاد بیزینس و سرمایه گذاری)، که به تمکن مالی مناسبی نیاز خواهید داشت، لطفا راجع به دیگر روشهای مهاجرتی انگستان سوال نفرمایید. در صورت تمایل برای دریافت مشاوره تخصصی درباره کارآفرینی انگلستان به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

اما تمامی فعالیت های مهاجرتی مربوط به کانادا توسط این سازمان انجام می پذیرد.

مهاجرت به کشورهای خارجی به روش های مختلفی امکان پذیر است. اشتغال به کار، تحصیل، ثبت شرکت، سرمایه گذاری و... از جمله روش هایی هستند که به کمک آنها می توان به دیگر کشورها مهاجرت کرد. بعد از مهاجرت هم افراد می توانند برای گرفتن اقامت در آن کشور اقدام کنند. اقامت سرمایه گذاری، یکی از روش های اقامت در کشورهای خارجی است، در این نوشته با جزئیات و نکات مهم اقامت سرمایه گذاری آشنا خواهید شد.

 

اقامت سرمایه گذاری به چه معناست؟

بعضی از کشورهای جهان که می خواهند، اقتصاد شکوفایی داشته باشند، به درخواست کنندگان کشورهای دیگر این اجازه را می دهند تا در کشور آنها سرمایه گذاری انجام دهند. قانون مصوب مجلس این کشورها، به افراد متقاضی اجازه می دهند که بعد از سرمایه گذاری، تابعیت آن کشور را بگیرند و مقیم آن کشور شوند. در حقیقت گرفتن تابعیت افراد سرمایه گذار و اقامت سرمایه گذاری افراد، باعث رونق اقتصادی کشورها می شود و به اقتصاد این کشورها از راه اهدای سرمایه کمک می کند. نوع سرمایه گذاری برای گرفتن اقامت در کشورها به صورت پرداخت نقدی است، پرداخت نقدی انجام شده در پروژه های دولت مصرف می شود و امکان پرداخت غیرنقدی وجود ندارد. قبل از پذیرش افراد، برای اعطای اجازه اقامت به آنها باید منبع پول مشخص شود. به همین دلیل شخص موظف است تعیین کند که منبع پول سرمایه گذاری او چیست. مثلا باید بگوید که از طریق فروش ملک، ارث، تجارت، پس انداز و... این مقدار پول را به دست آورده است. بعضی از کشورها مانند اتریش، به افرادی که از طریق راه های غیرقانونی صاحب سرمایه شده اند اجازه اقامت و گرفتن تابعیت را نمی دهند.

 

حداقل مبلغ سرمایه گذاری برای کشورهای مختلف متفاوت است. برای گرفتن اقامت سرمایه گذاری شما باید حداقل سرمایه را داشته باشید، به علاوه باید هزینه هایی را برای هزینه های قانونی، هزینه کارشناسی، هزینه ترجمه مدارک، هزینه تمبر و... در نظر بگیرید. شما باید هزینه پست و کارشناسی مدارک را بپردازید تا صلاحیت شما برای گرفتن اقامت سرمایه گذاری بررسی شود.

به علاوه باید حداقل هزینه را به صورت نقدی در اختیار داشته باشید. صلاحیت شما و مدارکتان از طریق کارشناسان آن کشور بررسی می شود. اگر صلاحیت داشته باشید، پذیرش اولیه به شما داده می شود و باید برای انجام سایر مراحل اقدام کنید، اما اگر صلاحیت گرفتن تابعیت و اقامت را نداشته باشید، پول سرمایه گذاری به شما بازگردانده می شود.

وقتی فرد برای اخذ ویزای اقامت از طریق سرمایه گذاری، پول واریز می کند، تا زمانی که روند پرونده به نتیجه برسد، آن پول در حساب آن فرد مسدود خواهد بود و هیچکس حق برداشت پول را نخواهد داشت. وقتی با تابعیت فرد و دریافت گذرنامه او موافقت می شود، مبلغ مذکور برای استفاده در پروژه های دولتی باز می شود. حالا اگر پرونده شخص رد شود، خود او می تواند برای برداشت وجه اقدام کند.

 

مدت زمان لازم برای مهاجرت و اقامت از طریق سرمایه گذاری چقدر است؟

در شرایط عادی، روند بررسی پرونده های مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری بین 4 تا 12 ماه طول می کشد. زمان انجام این روال رابطه مستقیمی با ارسال مدارک موردنیاز در زمان های تعیین شده و پیگیری کارهای خواسته شده از طریق شخص متقاضی دارد.

 

گرفتن اقامت سرمایه گذاری چه مزایایی دارد؟

وقتی موفق به دریافت اقامت سرمایه گذاری می شوید، شهروند آن کشور محسوب خواهید شد و به صورت کاملا قانونی، می توانید زندگی کنید. در نتیجه شما مثل دیگر شهروندان حق تحصیل، حق کار و هرنوع فعالیت تجاری را خواهید داشت. با اقامت سرمایه گذاری شما از تمام حقوق قانونی برخوردار هستید و می توانید به عنوان یک شهروند، ملک بخرید و بفروشید، در هربانکی که می خواهید حساب باز کنید، کارت اعتباری داشته باشید، دسته چک داشته باشید و کارهای مرتبط با امور بانکی و زندگی خود را به راحتی انجام دهید. وقتی از طریق اقامت سرمایه گذاری در کشور جدید شروع به زندگی می کنید، به شما حق اینکار داده می شود که تا آخر عمرتان در آن کشور زندگی کنید. تابعیت از طریق اهدای سرمایه گذاری هرگز باطل نمی شود و فرد برای همیشه شهروند آن کشور محسوب می شود. تنها کاری که باید انجام دهید تمدید پاسپورت تان است که آن هم هر 10 سال یکبار با مبلغ کمی انجام می شود. بسیاری از افراد صاحب سرمایه کشورهای ثروتمند جهان را برای سرمایه گذاری انتخاب می کنند و به سراغ کشورهایی می روند که کیفیت زندگی در آنها بالا است.

 

برای کسب اطلاعات در خصوص انواع سرمایه گذاری در کانادا؛ به صفحه روشهای سرمایه گذاری در کانادا مراجعه فرمایید.

 

در صورتی که صاحب یک کسب و کار در کشور خود هستید، اما سرمایه بالایی برای دریافت اقامت سرمایه گذاری کانادا ندارید، پیشنهاد ما برنامه مهاجرتی owner operator است، که مزایای بسیاری داشته و به اختصار به تعدادی از آنها اشاره می کنیم:

1. توجیه اقتصادی بالا نسبت به برنامه های مهاجرتی حاضر
2. بدون نیاز به ارائه مدرک زبان
3. سرمایه گذاری و داشتن حداقل دارایی از اهمیت کمتری نسبت به برنامه های مشابه کارآفرینی استانی برخوردار است (با سرمایه به مراتب کمتری امکان اقدام وجود دارد)
4. امکان انتقال سرمایه به صورت قانونی به کانادا.
5. تحصیلات دانشگاهی الزامی نیست.
6. داشتن ویزای توریستی کانادا برای شروع فرآیند الزامی نیست.
7. امکان تغییر بیزینس یا خرید بیزینس دیگر بعد از ورود به کانادا، ممکن است.
8. سابقه سفر به کشورهای حوزه شینگن اهمیتی ندارد.
9. می توانید شهر خود را انتخاب کنید و محدود به انتخاب استانی خاصی نیستید
10. رشته تحصیلی و سوابق کاری اگر ناهماهنگ باشند مشکلی نخواهید داشت.
11. پس از راه اندازی بیزینس ملزم به اقامت محل یا شهر خاصی نیستید و انتخاب با خود شماست.
12. مالک 100% کسب و کار خود خواهید بود
13. همسر میتواند ویزای کار باز داشته باشد و فرزندان زیر 18 سال از تحصیل رایگان بهره مند خواهند شد.
14. کل خانواده بیمه درمانی تکمیلی خواهند داشت.
15. تسهیل راه برای دریافت اقامت دائم کانادا.
و.... ما در کنار شما خواهیم بود تا بهترین راه مهاجرت را انتخاب کنیم.

 

نکته بسیار مهم: 

وکلای دادگستری، موسسات حقوقی، موسسات کاریابی بین المللی،  موسسات اعزام دانشجو، حتی آژانس های مسافرتی، یا افراد حقیقی، برای فعالیت در حیطه ویزا و مهاجرت به کانادا باید از شورای قانونگذاری مهاجرت کانادا (ICCRC) مجوز داشته باشند؛ در غیر این صورت، هرگونه فعالیت آنها از دیدگاه کانادا در حیطه ویزا و مهاجرت غیر قانونی ست.

 

 در سایت رسمی مهاجرت کانادا اعلام شده است که؛ اگر از بی تجربگی و کلاهبرداری این‌گونه افراد یا موسسات فاقد مجوز ICCRC متضرر شوید، هیچ راهی برای پیگیری و رفع اتهامات خود ندارید. پس فقط به مشاوران یا وکلای رسمی کانادا اعتماد کنید تا  در صورت بروز مشکل، مدافع منافع شما باشیم.

 

کشور کانادا فقط به وکلا و مشاوران رسمی مقیم کانادا که از iccrc مجوز دارند، اجازه فعالیت در حیطه مشاوره و انجام امور ویزا و مهاجرت به کانادا را می دهد.

وکلای دادگستری، موسسات، آژانسهای مسافرتی  و یا هر شرکت دیگری، بدون حضور وکیل یا مشاور رسمی مهاجرت کانادا، نمی‌توانند نامه دفاعیه از موکل خود به اداره مهاجرت کانادا ارائه دهند.

 

در صورت عدم وجود وکیل یا مشاور رسمی مهاجرت کانادا، این شرکتها یا افراد، یک ایمیل به نام شما درست می کنند و تمامی امور را به جای شما و با یک هویت جعلی انجام می دهند و گاها حتی اکانت و پسوورد را در اختیار شما نمی گذارند، یا اینکه به عنوان واسطه عمل کرده و تمامی امور مهاجرت یا ویزا را به یک مشاور یا وکیل رسمی کانادا می سپارند. فقط قرارداد مستقیم با مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به کانادا (مورد تایید ICCRC) را امضا کنید.

 

>> آموزش روش استعلام وکیل رسمی مهاجرت به کانادا <<

 

انواع سرمایه گذاری در خارج از کشور

اگر می خواهید به راحتی اقامت سرمایه گذاری دریافت کنید باید بدانید که در چه کارهایی بهتر است سرمایه گذاری انجام دهید. انواع شرایط سرمایه گذاری در خارج از کشور شامل موارد زیر است:

  • فعالیت حرفه ای فردی مانند مغازه لباس فروشی، رستوران، آرایشگاه و...
  • ثبت شرکت مدنی با حداقل دو نفر
  • ثبت شرکت سهامی
  • ثبت شرکت شخصی
  • دفتر نمایندگی
  • ثبت شعبه شرکت
  • ثبت شعبه مستقل
  • ثبت شعبه وابسته

برای شروع تجارت و کسب و کار باید مراحل سرمایه گذاری را در قالب برنامه تجاری یا بیزینس پلن بنویسید. برنامه تجاری مشخص می کند که درآمد اصلی شرکت از چه طریق تامین می شود، سود آن از چیست، راه های ارتباطی آن چیست، چه هزینه ها و مخارجی دارد، درآمد سالیانه آن چقدر است و...

در این برنامه باید مخارج یکسال شرکت به دولت اعلام شود تا دولت بفهمد که آن شرکت واقعا در حال سودآوری است. حقوق سالانه، هزینه اجاره دفتر، حقوق یکسال کارمندان و هزینه تبلیغات از جمله مواردی است که باید مشخص شود. 

 

چه کسانی می توانند برای اقامت سرمایه گذاری اقدام کنند؟

افراد با شرایط زیر می توانند برای گرفتن اقامت سرمایه گذاری اقدام کنند:

  • افرادی که ثروت با ارزش خالص بالا دارند، به طوری که با سرمایه گذاری آن ثروت می توانند اقامت دریافت کنند.
  • افراد حرفه ای و فعال در حوزه اقتصادی
  • اشخاص حرفه ای در روند فروش شرکت
  • افراد خاص و مشهور مانند هنرمندان
  • افراد بازنشسته یا نزدیک به بازنشستگی که می خواهند قبل از زمان مقرر بازنشسته شوند.
  • افراد آگاه به حقوق تجاری بین الملل و امورات سرمایه گذاری

گرفتن اقامت سرمایه گذاری کار هرکسی نیست، سرمایه گذاری کردن به نوبه خود کاری سخت و پر ریسک است. سرمایه گذاری در کشورهای خارجی ریسک بیشتری هم دارد و شخصی که می خواهد وارد اینکار شود باید به خوبی با خطرات و ریسک های سرمایه گذاری خارجی آشنا باشد و بتواند عاقلانه و هوشمندانه سرمایه گذاری در کشورهای خارجی را انجام دهد.

اگر افراد به اصول مهم گرفتن اقامت از طریق سرمایه گذاری آشنا نباشند، پول و زمان خود را بر باد می دهند و به نتیجه خاصی هم نمی رسند.

تمام نقاط دنیا، از حضور سرمایه گذارها در کشورشان استقبال می کنند؛ زیرا دوست دارند با سرمایه کم موفق به جذب سرمایه های خارجی شوند و به کمک ثروت افراد مهاجر پروژه های مهم دولتی را سریعتر انجام دهند. مثلا در کشور آلمان قانون حکم می کند که سرمایه گذاری برای اتباع خارجی آزاد است و هر فردی که در این کشور سرمایه گذاری کند می تواند برای حفظ سرمایه خود و مدیریت کسب و کارش، اقامت این کشور را دریافت کند.

 

برای دریافت اقامت سرمایه گذاری چه کارهایی باید انجام شود؟

ابتدا مدارک و ترجمه مدارک به سفارت موردنظر فرستاده می شود. مدارک و طرح توجیهی کسب و کار به دست وکیل ها و کارشناسان می رسد تا آنها طرح توجیهی را تایید کنند.

وقتی طرح کسب و کار شما توسط اداره ثبت شرکت ها تایید شد، به شما اجازه فعالیت اقتصادی داده می شود.

سپس مدارک تایید شده به ایران فرستاده می شود تا مراحل بعدی پذیرش و گرفتن تابعیت انجام شود.

بعضی از کشورها قبل از ثبت نهایی به افراد متقاضی اجازه اقامت موقت (3 ساله) را می دهند. اگر در طی این 3 سال آن کسب و کار به موفقیت رسید و مالیات ها به موقع پرداخت شد اقامت موقت به اقامت دائم تبدیل می شود.

اقامت سرمایه گذاری به شما این فرصت را می دهد که پول و سرمایه خود را در کشورهای ثروتمند جهان سرمایه گذاری کنید، به همراه خانواده خود به کشور جدید مهاجرت کنید، حقوق مشابه با شهروندان دیگر داشته باشید و...

 

مدارک لازم برای گرفتن اقامت سرمایه گذاری

  1. مدارک شناسایی متقاضی
  2. مدارک مالی که نشان دهد فرد سرمایه کافی برای سرمایه گذاری یا راه اندازی کسب و کار موردنظرش را دارد.
  3. مجوز کسب و کار
  4. مدارک مبتنی بر فعالیت شرکتی معتبر (حداقل یکسال در ایران، این گزینه برای تاسیس دفتر نمایندگی یا ثبت شرکت لازم است)
  5. ترجمه مدارک گفته شده

 

ویزا 724 با داشتن مجوزهای لازمه از وزارت کار و رفاه اجتماعی ایران و مجوز رسمی وکیل مهاجرت، تا بحال صدها پرونده موفق و قانونی مهاجرتی داشته است.

 

 همراهان گرامی، برای بهره مندی از مشاوره و ارزیابی تخصصی مشاوران ما، اقدام به تکمیل  فرمهای ارزیابی رایگان نمایید و یا می‌توانید سوالات خود را در قسمت مشاوره رایگان مطرح فرمایید. یا اگر قصد جدی برای مهاجرت یا دریافت ویزا دارید می‌توانید به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه نمایید تا از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت بهره مند شوید. همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه درباره ما و مطالعه آن، اطلاعات تماس دفاتر ما را دریافت نموده و از اعتبار و تجربه موسسه اطمینان حاصل نمایید.

 

مطالب پیشنهادی:

استارتاپ ویزای کانادا

ویزای تحصیلی کانادا

> مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت

ویزای کار پرستاری کانادا یا مهاجرت پرستاران به کانادا

ویزای دانش آموزی کانادا

ویزا و اقامت سرمایه گذاری کانادا

درباره ویزای کانادا همه چیز بدانید

> اقامت کانادا

مهاجرت به کانادا

وکیل مهاجرت

ویزای شینگن آلمان

ویزای دبی

 

 

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا ، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما

اطلاعات تکمیلی

قیمت

طبق درخواست

مدت اقامت

طبق درخواست

مدت اعتبار

0

مدت اخذ ویزا

0


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.