راه اندازی قنادی در کانادا


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۱۲/۱۹

 

 

کارآفرینان سرمایه گذار خارجی که می خواهند با خانواده های خود به کانادا نقل مکان کنند، می توانند یک کسب و کار تاسیس شده بخرند یا یک تجارت جدید در کانادا راه اندازی کنند. یکی از فرصت های ایجاد کسب و کار در کانادا، خرید یا راه اندازی یک قنادی در آنجاست تا بتوانید به شهروندی این کشور دست یابید. در ادامه قصد داریم تا ضمن توضیح شرایط تاسیس یک قنادی، به بررسی هزینه های آن نیز بپردازیم.

راه اندازی قنادی در کانادا

افتتاح یک قنادی در کانادا

1.دوست دارید چه نوع قنادی افتتاح کنید؟

برخی از نکات عالی که باید در هنگام تصمیم گیری در مورد نوع قنادی که قصد راه اندازی آن را دارید در نظر بگیرید، ارزیابی استعدادها، بودجه و تعیین اهداف است. انجام تحقیقات بازار در مورد روندها و بازارهای محلی نیز ممکن است بینش بیشتری ارائه دهد. ارائه یک محصول و مواد غذایی جدید ممکن است دلهره آور باش. اما با ایجاد یک قنادی تخصصی، شما در حال ایجاد جایگاهی در صنعت قنادی هستید که به حذف رقبا کمک می کند. برای مثال: 3 فروشگاه کاپ کیک محلی وجود دارد که انواع مختلفی از کیک های کوچک را ارائه می دهند. یک بازار خاص برای قنادی تخصصی شما می تواند کیک های بدون آجیل، بدون گلوتن یا وگان باشد.

2.چه نوع خدماتی را ارائه خواهید داد؟

بسته به نوع کسب و کار قنادی که قصد راه اندازی آن را دارید، مدل کسب و کار شما متفاوت به نظر می رسد:

  • کسب و کار آنلاین: در عصر حاضر، بسیاری از خدمات به صورت آنلاین در دسترس هستند. با داشتن یک وب‌سایت عالی و تصاویری از آثار شما، این مکان می‌تواند مکانی برای شروع، گرفتن سفارش و گزینه‌های تحویل باشد. راه اندازی یک کسب و کار آنلاین می تواند به کاهش هزینه های راه اندازی کمک کند.
  • پیشخوان: یافتن فضایی عالی که بتوانید در یک آشپزخانه تجاری ایجاد کنید و پیشخوانی داشته باشید می تواند رویکرد دیگر شما باشد. هنگامی که به دنبال فضای خرده فروشی خود برای فعالیت هستید، مطمئن شوید که پلان طبقه شامل فضایی برای تهیه غذا و اتاقی برای نمایش و فروش محصولات شما باشد.

3.مقررات تهیه و جابجایی مواد غذایی

در کانادا اماکن مواد غذایی تابع مقررات محل غذای کانادا هستند. هنگام تصمیم گیری در مورد نوع کسب و کاری که می خواهید باز کنید و مکان کسب و کار خود، آشنایی با این مقررات و الزامات مجوز ممکن است بر تصمیم شما در مورد نحوه ادامه کار تأثیر بگذارد. بسته به محل کسب و کار شما و خدماتی که به طور خاص ارائه می کنید، ممکن است مجوزها و مجوزهای اضافی مورد نیاز باشد.

4.بیزینس پلن بسازید!

ایجاد یک طرح تجاری به اطمینان از موفقیت کسب و کار کمک می کند و به شما امکان می دهد از زوایای مختلف به تجارت نگاه کنید. این می تواند شامل یک برنامه مالی، برنامه زمانی، مسئولیت ها، برنامه هایی برای رشد کسب و کار شما، بازاریابی و تبلیغات، فروش، بازار هدف، هزینه ها و غیره باشد. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، دانشگاه بریتیش کلمبیا یک طرح تجاری ارائه می دهد که می توانید از آن استفاده کنید. داشتن بیزینس پلن می تواند سندی باشد تا شما را در روند دریافت وام نیز یاری کند.

5.کسب و کار خود را ثبت کنید

یکی از اولین گام‌ها برای راه‌اندازی کسب‌وکارتان، راه‌اندازی قانونی آن است. در کانادا، می توانید مجوز کسب و کار کوچک خود را ثبت یا ادغام کنید. هر گزینه مزایا و معایبی دارد. اگر مطمئن نیستید که کدام گزینه با نیازهای شما مطابقت دارد، درباره آنها حتما تحقیق کنید.

6.محصولات خود را قیمت گذاری کنید

به عنوان یک صاحب قنادی، باید قیمت کالاهای خود را تعیین کنید. هنگام در نظر گرفتن قیمت تمام شده محصول خود، نکات مفیدی را که باید در نظر بگیرید، عبارت اند از:

  • هزینه لوازم
  • زمان لازم برای ساختن
  • زمان تمیز کردن
  • بسته بندی
  • زمان صرف شده برای ترویج کسب و کار

 

مطلب پیشنهادی : راه اندازی کافی شاپ در کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق خرید قنادی

هزینه های افتتاح قنادی در کانادا

پس از یادگیری نحوه باز کردن یک قنادی، اکثر مردم نسبت به هزینه آن ابراز نگرانی می کنند. وقتی تجهیزات، مواد، نیروی کار و اجاره را در نظر بگیرید، یک کسب و کار قنادی مستلزم هزینه های راه اندازی زیادی است. هزینه های افتتاح یک قنادی به شرح زیر است:

افتتاح قنادی در کانادا

در حالی که ممکن است تجهیزات مانند هزینه یک باره به نظر برسد، شما باید به صورت ماهانه یا سه ماهه هزینه استهلاک تجهیزات را پرداخت کنید. مواردی مانند حقوق و دستمزد، خدمات آب و برق و اجاره نامه شما، صورت حساب های تکراری برای زندگی کسب و کار شما خواهند بود.

 

مطلب پیشنهادی : خرید بیزینس

 

بنابراین چقدر سرمایه گذاری برای راه اندازی یک قنادی لازم است؟ بسته به منطقه شما و مکانی که پیدا کرده اید، هزینه راه اندازی قنادی می تواند به 5000 دلار یا صدها هزار دلار برسد. ساختمان، مکان و تجهیزات مورد نیاز شما تعیین می کند که چقدر باید سرمایه گذاری کنید. اگر ساختمانی را برای اجاره با هزینه نسبتاً کم پیدا کنید که همراه با اجاره تجهیزات باشد، سرمایه اولیه شما کم خواهد بود. اگر در حال خرید یک قطعه زمین، ساختن ساختمان خود در یک منطقه محبوب و خرید تجهیزات کاملاً جدید هستید، سرمایه اولیه شما بسیار قابل توجه خواهد بود.

قنادی در کانادا

بر آورد حقوق کارمندان مورد نیاز در قنادی

کارمندان خوب، کلید یک قنادی پر رونق هستند. اطمینان حاصل کنید که کارکنان با انگیزه را استخدام می کنید و آنها را به خوبی آموزش می دهید. کارکنان خود را در جلساتی در مورد چگونگی بهبود کسب و کار خود شرکت دهید و برای پیشرفت و دستاورد های آنها سخاوتمند باشید. متوسط ​​حقوق یک فرد شیرینی پز در کانادا 29737 دلار در سال یا 15.25 دلار در ساعت است. موقعیت های اولیه از 27112 دلار در سال شروع می شود، در حالی که اکثر کارگران با تجربه تا 37965 دلار در سال دریافت می کنند.

 

مطلب پیشنهادی : لیست استارتاپ های کانادا

 

سود قنادی در کانادا

سودآورترین قنادی ها حاشیه سود ناخالص 9 درصد دارند، در حالی که میانگین آن بسیار کمتر است و 4 درصد است. رشد قنادی های سودآور می تواند تا 20 درصد حاشیه سود خالص به ازای یک سال باشد. در حالی که تعداد زیادی از قنادی ها به سختی می توانند حاشیه سود خالص تا 12 درصد داشته باشند.

 

چند مثال قنادی قابل خرید در شهرهای مختلف کانادا

مورد اول:

قنادی در کانادا

کافه بیسترو در قلب اوکاناگان برای فروش

  • اوکاناگان، بریتیش کلمبیا، کانادا
  • درخواست قیمت:220000  دلار (CAD)
  • جریان نقدی: 10000 دلار (CAD)
  • کارمندان: 3
  • سال تاسیس: 3
  • محل: یک مرکز کاملاً مجهز برای طیف وسیعی از دسرها و شیرینی‌های خوشمزه، از جمله فضای داخلی با طراحی خوب برای مشتریانی که غذا می‌خورند.
  • اندازه بر حسب فوت مربع: 1400
  • پتانسیل گسترش: کسب‌وکار با رشد بالقوه گزینه‌های سرو چای حباب‌دار و مشروب همراه است. این سازه در گوشه‌ای استراتژیک قرار دارد که امکان نشستن و غذاخوری در فضای باز را فراهم می‌کند.

یک کافه محبوب در مرکز شهر واقع در نزدیکی ساحل اکنون برای فروش در دسترس است. این کافه با رتبه 4.8 ستاره عرضه می شود و دارای جمعیت رو به رشدی از دفاتر، اقامتگاه ها، خرده فروشان عمومی، توریست ها و دفاتر مشاور حرفه ای است. همچنین دارای اجاره نامه بسیار جذابی است که تا سال 2028 تمدید می شود و برای یک استارت آپ یا کسی که می خواهد این کار را در کسب و کار کافه نشینی یا شیرینی فروشی تداوم بخشد ایده آل است.

 

مطلب پیشنهادی : هزینه مهاجرت کاری به کانادا

 

مورد دوم:

راه اندازی قنادی در کانادا

کسب و کار تولید شیرینی در میسیساگا برای اجاره

  • میسیساگا، انتاریو، کانادا
  • قیمت درخواستی:449000 دلار (CAD)
  • واقع در یک مکان عالی
  • نزدیک به فرودگاه
  • مشتریان آن شامل خطوط هوایی، هتل ها، باشگاه های گلف، سالن های ضیافت و موارد دیگر هستند.
  • این ملک اجاره داده می شود.

مورد سوم:

هزینه راه اندازی یا خرید یک قنادی در کانادا

قنادی خرده فروشی معروف Niche برای اجاره یا خرید

  • ونکوور، بریتیش کلمبیا، کانادا
  • درخواست قیمت: 275000 دلار (CAD) موجودی
  • قیمت فروش: 468228 دلار (CAD)
  • شرایط اجاره: 3050 دلار در ماه، 1066 فوت مربع
  • دلایل فروش: بازنشستگی
  • کارمندان: 7
  • سال تاسیس: 2008
  • ارزش مبلمان/ وسایل: 30000 دلار (CAD)
  • موجودی/ ارزش سهام: 2000 دلار (CAD)
  • جریان نقدی: 127851 دلار (CAD)

برای بیش از یک دهه، این قنادی شهرت خود را به عنوان مکانی مناسب برای تخصص خاص خود تقویت کرده است. پس از بازگشایی از نزدیک به سه ماه و نیم تعطیلی (به دلیل COVID-19)، بسیاری از مشتریان در 12 ماه گذشته سفارش های بسیاری را ثبت کرده اند و این کسب ‌و کار از بهترین سال های خود لذت می‌برد. مالک آماده است تا بازنشسته شود و زمان بیشتری را با نوه های خود بگذراند.

از آنجایی که کانادا سرزمینی  چند ملیتی است تنوع بسیار زیادی از طعم و مزه را در این کشور خواهید چشید. پیش از آنکه برای افتتاح یک قنادی در کانادا اقدامات لازم را انجام دهید بهتر است با شیرینی‌های مورد علاقه مردم کانادا بیشتر آشنا شوید.

شیرینی‌های کانادایی از ساده‌ترین دستورات غذایی الهام گرفته‌اند. با این حال در ادامه ببینید چه دنیای شگفت انگیزی از شیرینی و دسر را در کانادا خواهید یافت.

 

شیرینی محبوب کانادایی‌ها

 

شیرینی‌های کانادایی

نمادین‌ترین شیرینی‌های کانادا که بسیار محبوب و معروف هستند را به منطقه نانایمو در بریتیش کلمبیا نسبت داده‌اند. یک لایه گاناش شکلاتی روی یک لایه کاسترد زرد قرار می‌گیرد. هر دو این مواد بر روی یک لایه شکلاتی نارگیلی ریخته می‌شوند. طی سالیان سال تغییراتی بر روی دستور اولیه این نوع شیرینی ایجاد شده به طوری که امروزه طعم‌های مختلفی از آن را می‌توانید امتحان کنید. برای آنکه بتوانید یک قناد حرفه‌ای و محبوب در میان مردم کانادا شوید و قنادی در کانادا داشته باشید خوب است دستور تهیه نانایمو بار را یاد بگیرید.

تارت کره‌ای دیگر شیرینی محبوب در میان شیرینی‌های کانادا است که بیشتر در سواحل شرقی طبخ می‌شود. این شیرینی خوشمزه طعم بی نظیر خود را مدیون شیره افرا است که به عنوان شیرین کننده استفاده می‌شود. به عقیده مردم کانادا این شیرینی می‌تواند سنت دیرینه کانادایی‌ها را تا همیشه زنده نگه دارد چرا که معتقدند تارت کره‌ای بخشی از تاریخ کانادا است.

 

قنادی در کانادا

 

زمانی که مردم کانادا قلعه تاریخی شاهزاده ولز را در خلیج هادسون بنا می‌کردند، پس از یک روز کاری سنگین با سرو بلوبری گرانت از خود پذیرایی می‌کردند. این واقعه در دهه 1700 رخ داده که گواه قدمت بالای این شیرینی است. در استان‌های همجوار اقیانوس اطلس در کانادا، این شیرینی محبوبیت بالایی دارد و در اکثر کافه‌ها و خانه‌های شهر و قنادی در کانادا طبخ می‌شود. در برخی سلیقه‌ها ترجیح بر این است که دسر به صورت گرم سرو شود. اما در برخی دیگر دیده شده که با یک پیمانه بستنی وانیلی این شیرینی خوشمزه را سرو می‌کنند.

 

کلام پایانی

استفاده از شربت افرا در غذاها و شیرینی‌های کانادایی‌ بسیار مرسوم است. البته این بدان معنی نیست که همه غذاهای کانادایی‌ها شیرین است! اما این مفهوم را می‌رساند که برای شیرین کننده از شیره افرا با طعم بهشتی آن، استفاده می‌کنند.

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما


سوالات متداول


هزینه های ثابت یک قنادی چقدر است؟

هزینه های ثابت قنادی شامل اجاره، تجهیزات قنادی، مالیات، بیمه و آب و برق است. هزینه های متغیر قنادی مربوط به تهیه یک عدد شیرینی است. این هزینه ها شامل مواد اولیه، بازاریابی و ... است.

آیا بازگشایی قنادی در کانادا سرمایه گذاری خوبی است؟

دلیل شما هرچه که باشد، سرمایه گذاری در یک قنادی کوچک می تواند برای یک جامعه یک منفعت و برای کیف پول شما یک موهبت باشد. قنادی ها در حال رونق هستند و اگر بتوانید در طبقه همکف یک قنادی خوب وارد شوید، این فرصت می تواند بسیار سودآور باشد.


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.